Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
FF afwachten hoeveel dat creatief spel doet, maar klinkt als een erg leuke tactiek voor alle SP-trainers en full-offensive teams... Kortom alle teams die nu al tactisch wel wat voordelen hebben. Verdedigers word daardoor nog minder interessant lijkt mij...

Wingers krijgen een kleine boost, en wat belangrijker is... ze worden nuttiger gemaakt. Zonder offensive wingers stelt je wingaanval nog minder voor. Wat je dus meer gemiste kansen gaat opleveren....

Misschien moet ik dan toch maar wat langer wingers blijven trainen:P

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
TheInsomniac schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:23:
FF afwachten hoeveel dat creatief spel doet, maar klinkt als een erg leuke tactiek voor alle SP-trainers en full-offensive teams... Kortom alle teams die nu al tactisch wel wat voordelen hebben. Verdedigers word daardoor nog minder interessant lijkt mij...
Ik denk het niet. Doordatje verdediging verzwakt wil je misschien wel betere verdedigers hebben :) = meer vraag = meer cash voor verdedigen trainers :)

Of ik bekijk het gewoon te positief... ;)

edit: Zie net dat er nieuwe supps bij zijn. Moeten we ook weer wat meer gastenboek spammen gaan invoeren :?

Ik zie een award voor degene die het snelst gastenboeken spamt wel voor me eigenlijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 12-09-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Pewwy schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:27:
[...]

Ik denk het niet. Doordatje verdediging verzwakt wil je misschien wel betere verdedigers hebben :) = meer vraag = meer cash voor verdedigen trainers :)

Of ik bekijk het gewoon te positief... ;)

edit: Zie net dat er nieuwe supps bij zijn. Moeten we ook weer wat meer gastenboek spammen gaan invoeren :?

Ik zie een award voor degene die het snelst gastenboeken spamt wel voor me eigenlijk :)
Ik weet toch vrij zeker dat jij nog niet in mijn gastenboek staat, en ik heb het al sinds eind juni geloof ik... Maar volgens mij staan er sowieso nog geen GoT-ters in.... Succes met het vinden van mijn gastenboek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden en gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
lol, geen commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hey hattrickers

Zojuist een bod geplaatst op deze knakker
Yossi Rom (76095928)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 6 770
Loon: 1 268 €/week

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Verse yp van deze ploeg, mijn bod staat op 2.6 miljoen. Ik kan wel een verse (scoren)trainee gebruiken.
Mijn vraag: wat denken jullie ervan, is hij meer dan 3 miljoen waard?

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Par_Martinos schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:10:
Hey hattrickers

Zojuist een bod geplaatst op deze knakker

[...]

Verse yp van deze ploeg, mijn bod staat op 2.6 miljoen. Ik kan wel een verse (scoren)trainee gebruiken.
Mijn vraag: wat denken jullie ervan, is hij meer dan 3 miljoen waard?
Hmm hallo en welkom (nog niet eerder gezien hier dacht ik) lees gelijk even de ... shit standaard reactie. ;)

Lijkt mij dat hij dan een beetje te duur wordt gezien zijn hoge stats op skills die je toch niet gaat gebruiken (goed vleugelspel bijv)....misschien dat de scorentrainers een beter id hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe mogelijkheid om spitsen naar wing te spelen wordt dat nu juist wel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:42:
[...]

Je mag blij wezen dat je uberhaupt geld krijgt. In principe word er helemaal geen wedstrijd gespeeld en hebben de supporters recht op hun geld terug. Geen inkomsten, dus ook geen geld voor Hein. gelukkig voor jouw is hier in het spel geen rekening mee gehouden.
nee zo makkelijk gaat dat niet. ik ontken het tegen mijn supporters dat ik dat wist van te voren = no refund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, salaris + 15000. Dat is een fijn percentage meer. Gelukkig gaan er twee weg over drie weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:44:
[...]

nee zo makkelijk gaat dat niet. ik ontken het tegen mijn supporters dat ik dat wist van te voren = no refund :)
Nu maar hopen dat je supporters geen toegang hebben tot dit forum...als deze info uitlekt krijg je een hoop in stukken geknipte seizoenskaarten terug! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auw, twee mindere dingen vandaag.

Ten eerste pullt mijn collega een 17-jarige hoog-goed verdediger..... 8)7
Ten tweede salaris +43.092/-1.836 = + 41.256 :X

Verder ziet die 17-jarige goed/goed spits er erg yummie uit. Ik denk dat-ie tussen de 3 en 3.5M eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:25:
Verder ziet die 17-jarige goed/goed spits er erg yummie uit. Ik denk dat-ie tussen de 3 en 3.5M eruit gaat.
Ja ik denk ook dat je meer in die richting moet denken. En Martinos is toch van de Martinozen? Tijd niet gezien in dat geval ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn lonen stijgen met 12885. Dat lijkt niet veel, maar mijn totale loonkosten lagen op 20k, dus er is toch meer als de helft bijgekomen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:01:
[...]

Nu maar hopen dat je supporters geen toegang hebben tot dit forum...als deze info uitlekt krijg je een hoop in stukken geknipte seizoenskaarten terug! :X
geeft niks ze zijn toch al betaald. no refund ;)
ik moet op ze centen letten om BU een beetje financieel gezond te houden, dus ik moet streng zijn.

ga nu 47k per week betalen aan loon. hopelijk stijgen die sponsor inkomsten weer snel en pul ik nog iets een dezer weken. eigenlijk wil ik toch ook wel mijn stadion vergroten. 25k is echt peanuts in de VI. ik mis zo een hoop geld. vooral omdat er ook clubs in mijn compo zitten met gigantische supportersclubs. maarja... geen geld voorlopig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Pewwy schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:27:
[...]

Vind ik een goed punt. Ik heb laatst 3 mensen even een berichtje gestuurd omdat de andere een beetje erg te laat was maar ik vind best dat we nieuwe mensen wat meer en vaker welkom mogen heten :) Vandaar de Gastenboek Spammer van seizoen 16 bokaal!! :) Let op! Is een wisselbeker he ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:25:
Auw, twee mindere dingen vandaag.

Ten eerste pullt mijn collega een 17-jarige hoog-goed verdediger..... 8)7
Ten tweede salaris +43.092/-1.836 = + 41.256 :X

Hier +49.455 / -436 = +49019
Pfff

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Brainpower schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:01:
[...]

Hier +49.455 / -436 = +49019
Pfff
Beter dan mijn 76430 stijging :/
Maar eens kijken of ik wat reserves de deur uit ga doen, want 235k wordt lastig op te hoesten.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
* * * GoT Cup * * *

Nieuwe opzet van de GoT Cup. Om ook de mensen tegemoet te komen die al snel uit de KNVB beker liggen, of niet eens mee mogen doen aan de KNVB beker heeft de GoT Cup dit seizoen een nieuwe opzet. Alle mensen die uitgeschakeld worden tijdens over voor KNVB bekerronde 3 kunnen beginnen met de voorrondes van de GoT Cup. Zij spelen 3 rondes in een poule van 4. Alle poulewinnaars stromen daarna door naar de echte GoT Cup die verder zal gaan in ronde 7 waar alle andere teams (die nog niet uitgeschakeld waren in KNVB bekerronde 3, maar dat wel zijn voor of tijdens KNVB bekerronde 6) zich zullen voegen bij de poulewinnaars.

Vanaf daar spelen we weer in poules van 4. Er gaan 16 teams naar de achtste finales, afhankelijk van het aantal deelnemers (maximaal 64) gaan de poulewinnaars door en misschien ook de beste runners up in de poule.

Vanaf hier wordt het een knock out systeem.

De data inclusief speelronde.

14 sep KNVB ronde 1
21 sep KNVB ronde 2
28 sep KNVB ronde 3
5 okt KNVB ronde 4 (begin voorronde GoT Cup)
12 okt KNVB ronde 5 (2e ronde GoT Cup)
19 okt KNVB ronde 6 (3e ronde GoT Cup)
26 okt KNVB ronde 7 (Instroom teams die nog in de KNVB beker zaten in ronde 3, 1e ronde GoT Cup)
2 nov KNVB ronde 8 (2e ronde GoT Cup)
9 nov KNVB ronde 9 (3e ronde GoT Cup)
16 nov KNVB ronde 10 (achtste finales (16 teams))
23 nov KNVB ronde 11 (kwart finales (8 teams))
30 nov KNVB ronde 12 (halve finales (4 teams))
7 dec KNVB ronde 13 (finale GoT Cup (2 teams))

Inschrijven voor de voorrondes van de GoT Cup kan tot 29 sep om 18.00 uur. Dit is 1 dag na de 3e KNVB bekerronde. 29 sep zal dan rond 20.00 uur het schema online staan zodat iedereen nog ruim voldoende tijd heeft om uit te dagen en te accepteren.
Inschrijven voor de GoT Cup (alleen teams die in ronde 3 nog in de KNVB beker zitten) kan tot 20 oktober om 18.00 uur. Dit is 1 dag na de 6e KNVB bekerronde. Ook nu zal rond 20.00 uur het schema online staan zodat er nog ruim tijd is om uit te dagen.

Helaas zien de cupgeiten zich genoodzaakt alleen leden van de GoT Federatie te accepteren voor deze versie van de GoT Cup. De vorige is hier en daar in de soep gelopen. Dit kwam niet alleen door mensen die zich hadden aangemeldt zonder lid te zijn van de federatie, maar hierdoor hopen we wel het aantal niet gespeelde wedstrijden tot een minimum te beperken.

Aanmelden kan op onze eigen site http://gottrick.bitxs.com

Voor vragen kun je altijd HT-mailen naar de cupgeiten.

Mils85 van AFC Argon (TeamID = 366883)
Sandyman538 van SandstorM (TeamID = 148839)

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Leuke opzet, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed er prima uit kerel :)

ik meld me alvast aan. dan is dat ook weer gebeurd. maar ik zal wel, hopelijk, later instromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:14:
goed er prima uit kerel :)

ik meld me alvast aan. dan is dat ook weer gebeurd. maar ik zal wel, hopelijk, later instromen :)
goed er prima uit? :9

maar het ziet er goed uit, zullen moeten zien of het ook wat minder WO's opleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangemeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
aangemeld, kan wel wat training gebruiken aangezien ik niet in de beker zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 10:13

odan

The dark side is within all!

ben ik blij dat ik net weer supporter heb :)

ga me nu aanmelden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salaris dus +9475/-0 hier. Is ook een tik vanaf de dikke 20k die ik gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Stelletje zeikerds. Als de lonen 50% stijgen dan heb je gewoon mazzel.

Ik ga van 41600 naar 170600. Ben benieuwd of ik dat ga trekken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
The Dolf schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 01:35:
Stelletje zeikerds. Als de lonen 50% stijgen dan heb je gewoon mazzel.

Ik ga van 41600 naar 170600. Ben benieuwd of ik dat ga trekken.
Da's ook wel weer eenhele brute stijging. Sterkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Het lijkt me ook leuk om mee te doen met de GoT-Cup dus heb met ook ff aangemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Aangemeld! Ziet er goed uit Sandy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiesmorgens iedereen,

Hoe moet ge u eigelijk inschrijven voor die GOT-CUP?

En hoe gaat da met de beker? kzal daar wrsch ook wel een ronde of 4 mee draaien.

Ben juist op die site geweest, moet ge daar inloggen ofzo, en dan inschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst inloggen en dan bij inschrijven op de link klikken en klaar is Kees (Jan, Piet of wie dan ook)

Ziet er goed uit Sandy. Ik denk dat ik er al vanaf de voorronde bij ben ondanks dat ik in de beker zit. Ben nog nooit verder dan de 3e ronde gekomen en bang dat het dit seizoen ook niet gaat lukken.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maja met wat inloggen? login van hattricK? login van tweakers?

Toch al bedankt voor de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Account aanmaken op Gottrick is wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, merci voor de info ;)

Als ik mij vanavond inschrijf voor die cup, ben ik dan nog op tijd? Heb nu nie veel tijd op het werk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nee, veel te laat ;) Competitie is nog niet eens begonnen :)

14 sep KNVB ronde 1
21 sep KNVB ronde 2
28 sep KNVB ronde 3
5 okt KNVB ronde 4 (begin voorronde GoT Cup)

Ik denk dat je ruim op tijd bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 13:13
@ Sandyman/Mils
Goed werk jongens, ziet er prima uit!!!! Heb me ingeschreven, maar hoop eigenlijk gewoon de 6e ronde te overleven ;)

Over de nieuwe tacktiek: ik speelde altijd normal, maar ik denk dat ik nu m'n favo tactiek gevonden heb :D

Wel jammer dat spelers met een specialty nu duurder worden :(

Ik had trouwens maar iets van 30k loonstijging. Kwestie van je trainees niet te hoog inkopen en niet te ver doortrainen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Ronald Koeman op 13-09-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:34:
[...]

goed er prima uit? :9

maar het ziet er goed uit, zullen moeten zien of het ook wat minder WO's opleverd ;)
jajajajaj..... je lijkt wel een wijf man met je gezeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:12:
Laat ik nu net begin vorig seizoen vooral spitsen met koppen als trainees hebben gekocht.... :)
Waren toen ook al wat duurder, maar hopelijk worden ze met deze nieuwe tactiek relatief nog een stuk duurder :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*slik* Durf niet eens me totaal aan salaris te berekenen nu. Zat op 260k. Vrees nu dat ik al naar de 400k ga. Eens kijken hoe we dit weer gaan ophoesten :P

Verder een slechte YP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ronald Koeman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:12:
@ Sandyman/Mils
Goed werk jongens, ziet er prima uit!!!! Heb me ingeschreven, maar hoop eigenlijk gewoon de 6e ronde te overleven ;)

Over de nieuwe tacktiek: ik speelde altijd normal, maar ik denk dat ik nu m'n favo tactiek gevonden heb :D

Ik had trouwens maar iets van 30k loonstijging. Kwestie van je trainees niet te hoog inkopen en niet te ver doortrainen ;)
Mij lijkt het ook een hele leuke tactiek, verdedigingsratings zijn toch al ver bovengemiddeld als defence trainer :P
Ga het morgen in de knvb beker maar eens uitproberen. Heb veel speciality spelers, helaas de meesten met snelheid als speciality...ach we zullen zien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:12:
[...]

Mij lijkt het ook een hele leuke tactiek, verdedigingsratings zijn toch al ver bovengemiddeld als defence trainer :P
Ga het morgen in de knvb beker maar eens uitproberen. Heb veel speciality spelers, helaas de meesten met snelheid als speciality...ach we zullen zien! :D
Ik wil hem ook gaan proberen, maar zit nog te twijfelen of ik het woensdag moet doen. Voordeel is wel dat mijn mid-ratings niet inzakken door te counteren. Misschien is het wel een leuke optie. Verlies in de beker zou overigens wel jammer zijn, want ik moet toch weer een keer ronde 2 halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 11:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

salaris stijging is +852 eur :P valt nog reuze mee dus. hoewel... op de 18 354 wat het afgelopen zondag was. leeftijd stijging is iedereen +1 :+

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Yukkie schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:35:
leeftijd stijging is iedereen +1 :+
Je pull van zondag als het goed is niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is inderdaad wel te overzien :P

het impliceert ook meteen dat je niet echt lekker hebt doorgetrained dit seizoen anders was de stijging toch echt wel een stuk hoger of niet? als 6 trainees van redelijk naar uitstekend zijn gegaan bijvoorbeeld zou de stijging al wel iig een paar duizend moeten zijn. of ligt het ergens anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:30:
[...]

Ik wil hem ook gaan proberen, maar zit nog te twijfelen of ik het woensdag moet doen. Voordeel is wel dat mijn mid-ratings niet inzakken door te counteren. Misschien is het wel een leuke optie. Verlies in de beker zou overigens wel jammer zijn, want ik moet toch weer een keer ronde 2 halen...
Tsja gewoon doen natuurlijk, hoe kan je die eerste ronde nou verliezen? Als het goed is speel je ook tegen een zeer slechte tegenstander of niet? Mijne haalt een rampzalig (hoog) middenveld! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn tegenstander waardeloos (zeer hoog), en dat redt ik vaak genoeg niet door mijn counterspel. Ik kijk het wel ff rustig aan. In ieder geval heb ik vanavond geen tijd om het te bedenken, want één of andere Sjaak wist mij een uur geleden te vertellen dat ik weer shit van anderen mag gaan repareren vanavond :(
IT zuigt af en toe zwaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 08:58:
Goeiesmorgens iedereen,

Hoe moet ge u eigelijk inschrijven voor die GOT-CUP?

En hoe gaat da met de beker? kzal daar wrsch ook wel een ronde of 4 mee draaien.

Ben juist op die site geweest, moet ge daar inloggen ofzo, en dan inschrijven?
En ik maar denken dat ik zo'n duidelijk post had gemaakt met linkjes enzo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:52:
Mijn tegenstander waardeloos (zeer hoog), en dat redt ik vaak genoeg niet door mijn counterspel. Ik kijk het wel ff rustig aan. In ieder geval heb ik vanavond geen tijd om het te bedenken, want één of andere Sjaak wist mij een uur geleden te vertellen dat ik weer shit van anderen mag gaan repareren vanavond :(
IT zuigt af en toe zwaar...
Ehm je kan de eerste bekerronde toch gewoon met je A-team spelen? Dan red je het toch wel tegen een waardeloos (zeer hoog) middenveld? Anders zou ik niet weten wat je in de VIde te zoeken hebt namelijk! ;) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:04:
[...]

En ik maar denken dat ik zo'n duidelijk post had gemaakt met linkjes enzo... 8)7
Lezen en zelf uitvinden is blijkbaar erg moeilijk :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:04:
[...]

Hehe Ge moet ook tijd en goesting hebben om da te lezen :*)

Zal er mij straks tussen de CL pauze eens mee bezig houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik heb mijn ene winger weer verkocht ik vond hem toch niet goed genoeg en heb er geen verlies op gemaakt(ook geen winst) maar met het geld wat ik nog had kan ik nu een betere kopen.

morgen weer eens op de TL kijken voor een leuke winger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:15:
[...]

Ehm je kan de eerste bekerronde toch gewoon met je A-team spelen? Dan red je het toch wel tegen een waardeloos (zeer hoog) middenveld? Anders zou ik niet weten wat je in de VIde te zoeken hebt namelijk! ;) :P :+
daar komt ie vanzelf ook wel achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat weet ik ook nog steeds niet :) Ik moet piccen, dus mijn middenveld zakt flink in. Zondag moet ik tegen een andere promovendus en die wedstrijd moet ik winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

En ik? Ik begin met 2 WO's :(

Heb dit seizoen jammergenoeg 3 wo teams in mijn competitie..... :r

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga woensdag meteen die creatieve speelstijl proberen. Heb een SP speler in elftal zitten. Kijken of die daardoor ook vaker kansen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:46:
Ik ga woensdag meteen die creatieve speelstijl proberen. Heb een SP speler in elftal zitten. Kijken of die daardoor ook vaker kansen krijgt.
Ik doe het ook maar. Moet er wel extra voor gaan inkopen als ik in die stijl wil blijven spelen, maar dat boeit niet...

Effe een noobvraagje...of niet:
Is een counteraanval ook een SE :P Ik heb hem namelijk ook wel eens gezien zonder op de counter te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 13-09-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:03:
[...]

Ik doe het ook maar. Moet er wel extra voor gaan inkopen als ik in die stijl wil blijven spelen, maar dat boeit niet...

Effe een noobvraagje...of niet:
Is een counteraanval ook een SE :P Ik heb hem namelijk ook wel eens gezien zonder op de counter te spelen.
Volgens mij is een counter een SE ja. (noob ;) )

Enne dinges, goesting/tijd of niet....de poster van dat lange verhaal heeft er ook tijd en moeite in gestoken he, kleine moeite om het dan ook te lezen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:13:
[...]

Volgens mij is een counter een SE ja. (noob ;) )

Enne dinges, goesting/tijd of niet....de poster van dat lange verhaal heeft er ook tijd en moeite in gestoken he, kleine moeite om het dan ook te lezen! ;)
Dat wordt dus 5-4-1 in de competitie met de nieuwe tactiek. Kijken hoe dat gaat uitpakken. Heb alleen wel een bijzonder goede spits en vleugelspelers nodig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ,ook als je niet countert, counters mee of tegen krijgen. net als dat elke speler ook een geweldige omhaal in de kruising kan maken. puur random en gebeurt ook niet vaak. volgens mij heeft dat ook niks met skills te maken, maar gewoon om de wedstrijden wat op te leuken.

@pewwy als je woensdag en pict en countert wordt het wel heel lastig denk ik aangezien zijn def best goed is en jouw aanval nou niet zo denderend (en de zjne wel stuk beter is). ik zou piccen en normaal spelen, dat gaat hij wrsch ook doen. maarja niet echt bestudeerd verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:46:
Krijgt hij niet, spelhervattingen vallen niet onder de special events. Het gaat hierbij alleen om spelers met koppen, snel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:43:
Speelschema
Dit is gebaseerd op de posities van vorig seizoen.
betekenis: De eerst is het team dat gedegradeer is uit een hogere leaguea en de laatste teams zijn de teams die gepromovered en die de kwalificatie-wedstrijden hebben gewonnen.

ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7

dus dan kan je alvast kijken wat het schema wordt. uiteraard vanaf week 8 alles gespiegeld :)
dat is fijn als dit klopt.
ik als kampioen uit X (nu 7 dus) MOTS eerst thuis tegen 8 (andere promovendus dus en enige concurrent), dan heb ik achtereenvolgens tegen 2, 1, en 3 een WO. (2 en 1 degradant-WO's uit de VIII, 3 is onlangs opstelling reset)

En het ergste is nog dat ik nr 8 beschuldigd heb van cheaten (al week geleden en geen reactie nog trouwens) en hij er misschien ook nog uit gaat.
Wordt weer een spannend seizoen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wedstrijden waren vanmiddag bij mijn wedstrijd overzicht al te zien en die klopte inderdaad volgens mij met dat overzicht. Al heb ik niet verde gekeken dan de eerste paar wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het klopt. lekker 3 wo's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:18:
[...]

het impliceert ook meteen dat je niet echt lekker hebt doorgetrained dit seizoen anders was de stijging toch echt wel een stuk hoger of niet? als 6 trainees van redelijk naar uitstekend zijn gegaan bijvoorbeeld zou de stijging al wel iig een paar duizend moeten zijn. of ligt het ergens anders aan?
Mijn partner heeft zojuist haar update opgehaald in HO en haar loonstijging is ook niet overdreven hoog... 1200 ongeveer dacht ik :p

Ze houd er nogal een vreemde strategie op na: geen spelers ouder dan 23 en geen aankopen maar alleen yp's uit de eigen opleiding.... dus in het begin heeft ze (bijna) alle spelers eruit gemept..... en nu heeft ze een bagger team :p.

Majah, mot ze zelf weten :) misschien dat ze ooit nog eens uit de div. XI komt.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:04:
[...]

Majah, mot ze zelf weten :) misschien dat ze ooit nog eens uit de div. XI komt.....
Moet ze wel heel erg veel geluk hebben met haar jeugdpulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:04:
[...]

Mijn partner heeft zojuist haar update opgehaald in HO en haar loonstijging is ook niet overdreven hoog... 1200 ongeveer dacht ik :p

Ze houd er nogal een vreemde strategie op na: geen spelers ouder dan 23 en geen aankopen maar alleen yp's uit de eigen opleiding.... dus in het begin heeft ze (bijna) alle spelers eruit gemept..... en nu heeft ze een bagger team :p.

ik vrees met grote vrezen :) althans op deze manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja vrouwen zijn nu eenmaal eigenwijze wezens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
sarinsarin schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:35:
[...]

dat is fijn als dit klopt.
ik als kampioen uit X (nu 7 dus) MOTS eerst thuis tegen 8 (andere promovendus dus en enige concurrent), dan heb ik achtereenvolgens tegen 2, 1, en 3 een WO. (2 en 1 degradant-WO's uit de VIII, 3 is onlangs opstelling reset)

En het ergste is nog dat ik nr 8 beschuldigd heb van cheaten (al week geleden en geen reactie nog trouwens) en hij er misschien ook nog uit gaat.
Wordt weer een spannend seizoen 8)7
Boeiend, althans, ik neem aan dat je een GM gemaild heb met je idee dat die knakker aan het cheaten is en dat je niet zijn gastenboek gespammed hebt met beschuldigingen? Ik heb zelf een keer een hele irritante knakker uit mijn divisie een boete aangesmeerd van 100k (was ietwat overdreven). Maar kwam meer omdat hij mij op een vrij onplezierige manier zat te stalken. (geen idee wat dit er mee te maken heeft, maar het kwam weer even naar boven borrelen). Daarna zijn we overigens 'goede' ht-vrienden geworden :) (het kan verkeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yikes, ik zie nu pas m'n loonstijging. :X +28.583/-112 Auw!! M'n beste trainee achterin gaat van 6.320 naar 14.480. Nu gaat hij er over 2 of 3 weken eruit dus daar zijn we dan weer vanaf maar deze stijging is wel een flinke. ;)

Komend seizoen zal een seizoen worden van sprokkelen en 99% zeker weer terug naar de VI, de V waar ik in terecht ben gekomen is gewoon veel te zwaar en eerlijk gezegd ben ik te snel in de V terecht gekomen. Liever had ik nog wat seizoenen in de VI gezeten en aangesterkt maarja, we zien t wel.... Enige voordeel zal dan zijn dat ik, als het echt hopeloos uit gaat zien, switch naar 5 man achterin ipv 4 en een extra mannetje train voor wat extra geld. Ik zal wel nog in week 4 2 trainees verkopen en 2 spelers aantrekken maar ik vrees dat dat niet genoeg gaat zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je je spelersloon-veranderingen vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quasi-noobvraag: Zijn de prijzen op de TL al weer aan het stijgen? Of moeten we nog een tijdje (week) wachten? Sta 160 K in de min en zal na de beker nog zo'n 100 K van over blijven, dus zal binnenkort wat moeten verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Hmmm, vanwege een blikseminslag paar dagen dit topic niet gecheckt.. gelijk 7 pagina's verder :|

Mijn lonen zijn gigantisch gestegen (wat ik had verwacht) ;)

Morgen een makkelijke bekertegenstander :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:56:
[...]

ik vrees met grote vrezen :) althans op deze manier ;)
Ach jah, ik ook :p Hetgeen ze dit seizoen wil bereiken is een uitverkocht stadion..... en dat heeft ze als eerste aangepast naar 2500 plaatsen :? dat mot gaan lukken :p en met haar YP's is het team al wel van 14 naar 18 * gegaan zag ik dus wie weet......

Enige echte nadeel is dat er maar 1 mid uitgekomen is met die YP's tot nu toe, voor de rest een paar verdedigers maar 80 % is spitsen..,,,

[ Voor 15% gewijzigd door lameeuw op 13-09-2005 21:24 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 11:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:18:
[...]

Ik heb mijn meest gestegen trainees voor het einde van het seizoen al verkocht ;) en zo snel heb ik het afgelopen seizoen niet getrained. Ik heb een redelijk coach, 3 ass-trainers en 1 keeper trainer. Daar zal het wel aan gelegen hebben, Aangezien mijn salaris-som niet al te veel is gestegen, zit ik er aan te denken om 2 á 3 ass-trainers er bij aan te nemen en ook 1 á 2 keeper-trainers. Door dit iets wat terughoudende economisch beleid, ben ik vorig seizoen niet een keer in de rode cijfers geweest. Ik heb altijd rond de 100k gezeten met mijn budget. (iets waar ik wel een klein beetje trots op ben/was ;) )

mijn huidige kapitaal is: € 202 758 (€ 167 022), heb nog wel wat ruimte om goede verdediger trainees te kopen.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al een voorkeur voor de u20 bondscoach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, vanuit de brabant federatie is er een front achter jappiemaster gevormd. Die heeft echter pas net zijn speach af, maar de ideen zijn goed.

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:14:
[...]

Ik heb zelf een keer een hele irritante knakker uit mijn divisie een boete aangesmeerd van 100k (was ietwat overdreven). Maar kwam meer omdat hij mij op een vrij onplezierige manier zat te stalken.
ohjee ik voorzie boetes voor BU ;)
lameeuw schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:22:
[...]

Ach jah, ik ook :p Hetgeen ze dit seizoen wil bereiken is een uitverkocht stadion..... en dat heeft ze als eerste aangepast naar 2500 plaatsen :? dat mot gaan lukken :p en met haar YP's is het team al wel van 14 naar 18 * gegaan zag ik dus wie weet......

Enige echte nadeel is dat er maar 1 mid uitgekomen is met die YP's tot nu toe, voor de rest een paar verdedigers maar 80 % is spitsen..,,,
ja het zou in principe kunnen als je jeugd op uitstekend staat en je een aantal goeie YP's pulled, maar zeker voor een beginnend team zou ik er niet op gaan leunen. een goeie Pull is meer een soort bonus zo zie ik het. je moet niet je hele team eromheen laten draaien :) Met verstandige inkoop van ouwe knakkers kan je echt makkelijk van XI naar de VII promoveren en je verder goed traint.
Yukkie schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:50:
[...]

Ik heb mijn meest gestegen trainees voor het einde van het seizoen al verkocht ;) en zo snel heb ik het afgelopen seizoen niet getrained. Ik heb een redelijk coach, 3 ass-trainers en 1 keeper trainer. Daar zal het wel aan gelegen hebben, Aangezien mijn salaris-som niet al te veel is gestegen, zit ik er aan te denken om 2 á 3 ass-trainers er bij aan te nemen en ook 1 á 2 keeper-trainers. Door dit iets wat terughoudende economisch beleid, ben ik vorig seizoen niet een keer in de rode cijfers geweest. Ik heb altijd rond de 100k gezeten met mijn budget. (iets waar ik wel een klein beetje trots op ben/was ;) )

mijn huidige kapitaal is: € 202 758 (€ 167 022), heb nog wel wat ruimte om goede verdediger trainees te kopen.
een redelijk coach is, in lagere divisies, niet verkeerd, maar een goed/slecht coach kost maar 250k ofzo en je traint en stukken lekkerder door. alleen is de leiderschap laag dus pic/mots is minder lucratief. als je het geld hebt: doen. ik zou zowieso 9 ass trainers nemen en maar 1 keeper trainer. tenminste als je het kan betalen. kost je wel 15k per week.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:46:
Hebben jullie al een voorkeur voor de u20 bondscoach?
Ik ga voor mijn divisiegenoot:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier mijn speech, ik hoop dat ik op jullie stem kan rekenen:

Persoonlijk

Wie ben ik?
Ik ben tiemessen, De trotse eigenaar van VV Buurse.

Mijn hattrick carriere
Ik heb nu 2,5 jaar mijn knetter mooie hattrick team. Ik heb in de VI.463, V.127 en IV.15 gespeeld. Dit seizoen speel ik in de V.256. In de beker was het altijd lekker haken voor mij. Tot afgelopen seizoen, toen ben is door met mijn sjikke team doorgedrongen tot ronde 9.

Plannen als U20 bondscoach

Selectie:
Ik ga alleen de allerbeste spelers selecteren. Dit houdt in dat er alleen spelers in de selectie komen, die het drinktempo van Anne Staal (= lid van Hét GROLSCH TEMPO TEAM!)bij kunnen houden.

Tactieken:
Ik ga hele rare en slechte tactieken gebruiken. Hierdoor wordt er dan gigantisch slecht gevoetbald. De supporters zullen hierdoor gefrustreerd raken. Als gevolg hiervan zullen zij gaan frustratiedrinken, hetgeen positief is voor de bierconsumpsie. Dit leidt tot een hogere teamgeest.

Doelstellingen:
Aan het eind van mijn bondscoach termijn, moeten alle spelers korsakov hebben opgelopen. Wereldkampioen worden lijkt me het beste middel om dit doel te verwezenlijken. Na een wereldkampioenschap voor Nederland, zal er namelijk zo’n gigantisch groot feest lost barsten, dat iedereen knettersjikke en poedelnaakt op straat gezet wordt.
Voor vragen kun je altijd terecht bij de barman van Café Winkelman.

Stem op tiemessen
De trotse eigenaar van VV Buurse
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:P

Verwijderd

mensen die over grolsch praten verdienen geen bondscoach te zijn...

• -TheNose-
Sommige van die speeches zijn wel grappig, zeker die van die 15 jarige ventjes met een team in de IX of zo :P

Vraagje (gewoon uit interesse) trainen jullie allemaal door tot de eerste skillstijging als de speler 20 is, of als de speler 21 is? Volgend seizoen heb ik een vracht spelers die briljant verdedigen halen, ze zijn dan 20, kan ze dan verkopen of doortrainen tot wereldklasse al zijn ze dan inmiddels 21... :?

[ Voor 59% gewijzigd door -TheNose- op 14-09-2005 13:41 ]

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:11:
Sommige van die speeches zijn wel grappig, zeker die van die 15 jarige ventjes met een team in de IX of zo :P

Vraagje (gewoon uit interesse) trainen jullie allemaal door tot de eerste skillstijging als de speler 20 is, of als de speler 21 is? Volgend seizoen heb ik een vracht spelers die briljant verdedigen halen, ze zijn dan 20, kan ze dan verkopen of doortrainen tot wereldklasse al zijn ze dan inmiddels 21... :?
Wisselt een beetje af. Heb ik cash nodig of niet (lees: versterking)? Kan zo'n keuzemoment zijn zeg maar. Op dit moment heb ik 1 speler van 21, die er uit gaat als hij popt. Maar meestal is 20 ook wel een mooie leeftijd. Ach, het hangt van het moment af, van de speler etc etc :)

Ik bedoel 20 jaar duurt 1 level scoren ongeveer 9 weken. Met 21 jaar worden het 10. Wat maakt dat ene weekje dan weer uit, het is allemaal maar relatief :*)

• Pewwy
Ik heb hetzelfde. Er gaat er één van 21 naar briljant over twee weken (ja ik weet het, te langzaam getraint/te oud gekocht toen ik net begon :P). Ongeveer tegelijk gaan er drie van 20 naar briljant. Degene met het slechtst passen van die 20 jarigen gaat er samen met die van 21 uit. Daarvan ga ik 2 trainees terugkopen, en een hele goede spits. Die van 20 nog doortrainen was een goede optie geweest als mijn spitsen goed genoeg waren, maar dat zijn ze dus niet. De overige 3 gaan er volgend seizoen uit..

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 10:13

odan

The dark side is within all!

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:51:
mensen die over grolsch praten verdienen geen bondscoach te zijn...
die verdienen juist wel bondscoach te zijn. brengt die het team tenminste nog een beetje cultuur bij.

Pulse mee voor GoT!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:49:
[...]

Wisselt een beetje af. Heb ik cash nodig of niet (lees: versterking)? Kan zo'n keuzemoment zijn zeg maar. Op dit moment heb ik 1 speler van 21, die er uit gaat als hij popt. Maar meestal is 20 ook wel een mooie leeftijd. Ach, het hangt van het moment af, van de speler etc etc :)

Ik bedoel 20 jaar duurt 1 level scoren ongeveer 9 weken. Met 21 jaar worden het 10. Wat maakt dat ene weekje dan weer uit, het is allemaal maar relatief :*)
Tsja had zelf geen id hoe lang een lvl verdedigers trainen duurt @20 of @21...door geld gebrek heb ik nog geen speler ouder dan 20 doorgetraind! :P Maar dan is het dus best nog aantrekkelijk om een 21 jarige tot zijn eerste pop dat jaar door te trainen!

Ga waarschijnlijk wel mijn beste verdediger (nu 20) bij zijn volgende pop weg doen om geld vrij te maken voor een flinke stadion upgrade. Versterkingen voor mijn team komen dan wel bij de volgende trainees...mijn middenveld is absoluut nu VI waardig nu, maar als ik versterking koop wil ik het ook meteen goed doen door twee briljante/wereldklasse middenvelders te kopen bijv zodat ik 4-4-2 met twee vleugels kan gaan spelen...

• -TheNose-
Iemand een id waar dat all-offence gebrabbel over gaat in de U20 bc discussies?

Verwijderd

odan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:54:
[...]

die verdienen juist wel bondscoach te zijn. brengt die het team tenminste nog een beetje cultuur bij.
je snapt dat niemand je nu ooit meer serieus neemt hé? :)

[edit] ik baal flink dat er nu GEEN fatsoenlijke wingers op de TL zijn. ik wilde hem laten meespelen zodat ie nog een training passen kreeg. nu moet ik er een ouwe winger neerzetten. kans is uiteraard klein dat die aankoop zou poppen, maar je weet het nooit en levert meteen hoop geld op. elk niveau passen hoger kost al gauw 2-3 ton.

misschien moet ik een iets minder jonge winger nemen met bv al hoge conditie of beetje ervaring. kiezen of delen vrees ik. heb maar 8 ton :(

he ideetje! kan iemand even bieden op mijn 2 transfers? dan kan ik weer fatsoenlijk verder shoppen :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 14:58 ]

• -TheNose-
Net weer even met de arenasizer zitten spelen. Als mijn volgende trainee eruit gaat ga ik mijn stadion eens flink onder handen nemen...waarschijnlijk een uitbreiding naar 30k (nu 20k) plaatsen. Kost me dan wel 9 ton, maar dat verdien ik wel weer terug uit de kaartverkoop! :9

• Pewwy
Bij mij is nu ook een uitbreiding bezig...maar 5000 plaatsen, maar dat maakt tegenwoordig minder uiit dan vroegûh...

Verwijderd

Nog minder dan 1 en half uur en dan begint mijn beker wedstrijd......
Zal wel niet doorgaan is mijn voorspelling.

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:30:
Bij mij is nu ook een uitbreiding bezig...maar 5000 plaatsen, maar dat maakt tegenwoordig minder uiit dan vroegûh...
5k plaatsen kost toch een paar ton, niet echt een kleine uitbreiding toch? Liefst zou ik mijn stadion gelijk verdubbelen zodat ik er weer een tijdje vanaf ben, maar of dat slim is... :P

• Pewwy
Sinds de verbouwingskosten naar 10000 Euro gezakt zijn is het denk ik beter om in kleine stappen uit te breiden.

Verwijderd

tis sowieso goedkoper om in grote stappen te doen

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:35
Echt een spannende competitie voor mij dit seizoen. Veel uitdaging ook. Ik begin met een uiterst spannende wedstrijd tegen mijn mede promoot en daarna heb ik totdat ik weer tegen deze zelfde promoot speel geen enkele wedstrijd, daar voor (en misschien er na) enkel nog WO's. De spanning druipt er dit seizoen dus wel af.

:{

• Pewwy
Nice, 6 WO's in je compo :? Lijkt erop dat je houder bent van het meest droevige WO seizoen record :(

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:19:
Nice, 6 WO's in je compo :? Lijkt erop dat je houder bent van het meest droevige WO seizoen record :(
De eerste award kan al uitgereikt worden :P
En het uitbreiden kan met die kleine verbouwingskosten idd net zo goed in kleine stappen...gewoon per 10k of zo :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:23:
je kan ,ook als je niet countert, counters mee of tegen krijgen. net als dat elke speler ook een geweldige omhaal in de kruising kan maken. puur random en gebeurt ook niet vaak. volgens mij heeft dat ook niks met skills te maken, maar gewoon om de wedstrijden wat op te leuken.
meerdere counters krijgen zonder countertactiek te gebruiken is zelfs mogelijk. gebeurde laatst bij een team wat normaal veel countert maar die wedstrijd niet. vandaar dat ik denk dat het wel degelijk met skills te maken heeft (kwestie van verdedigers met passen hebben).
-CKY2K- schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:08:
Iemand een id waar dat all-offence gebrabbel over gaat in de U20 bc discussies?
men selecteert geen verdedigers, alleen maar aanvallers en een hele hoop middenvelders. van die middenvelders zijn er dan altijd wel 7 in goed vorm, waarvan je er 3 offensive in de verdediging zet.
.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:32:
[...]

meerdere counters krijgen zonder countertactiek te gebruiken is zelfs mogelijk. gebeurde laatst bij een team wat normaal veel countert maar die wedstrijd niet. vandaar dat ik denk dat het wel degelijk met skills te maken heeft (kwestie van verdedigers met passen hebben).
ja was dat niet gewoon toeval of heeft ie dat altijd? dan heb je ook de counter taktiek niet meer nodig als je met verdedigers met passing zowieso al veel counters mee krijgt. ik denk het dus toch niet eerlijk gezegd.

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:54:
[...]

ja was dat niet gewoon toeval of heeft ie dat altijd? dan heb je ook de counter taktiek niet meer nodig als je met verdedigers met passing zowieso al veel counters mee krijgt. ik denk het dus toch niet eerlijk gezegd.
Toch gaan mijn verdedigers wel altijd erg veel mee naar voren, ook als ik normaal speel :)

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
... niet normaal... vorig seizoenen kocht ik nog hoog-redelijk verd. 17j in voor 20-40k, nu lopen ze al op van 75k-110k.... zucht
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.