Jammer dat de onderkant van de wolkenpartij even zwart is als de grond, in het midden heb je geen idee of je nu grond of wolk bekijkt. Dat geldt voor beide versies. De tweede is wel lekkerder qua kleur.Exigence schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:06:
Ben even behoorlijk onsubtiel bezig geweest vanmiddagPanorama geschoten van een wolkendek (4 foto's horizontaal).
Klikbaar voor 1600 pixels breed.
[afbeelding]
Of:
[afbeelding]
Graag kritiek (met onderbouwing) en commentaar op het bovenstaande
Jammer dat zijn trui dezelfde kleuren als de bank heeft. Hij valt daardoor een beetje in het niet.martijn_tje schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:41:
Een neefje van m'n vriendin die niet op de foto wil. Het is hem nog redelijk gelukt... tot je op een onbewaakt ogemblik hem te vroeg af ben. Van mij mag ie vaker niet opletten.![]()
[afbeelding]
Wat ik er aan zou willen verbeteren. Ruis. Er zit nog wel wat ruis op de foto en dan is deze nog maar met iso 100 of 200 genomen. Een statief onopvallend voor iemand's neus neer zetten is geen optie.
M'n S45 is echt aan vervanging toe als je kijkt naar de camera's die nu betaalbaar worden. Iso 200 met lange sluitertijd of iso 400 zijn volledig onbruikbaar. Kort om het wordt echt tijd voor een beter toestel.
Dit lijkt me een prima pan. Gewoon houden zoFirestorm schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 02:19:
ik ben vanmiddag ook bezig geweest langs de snelweg, oefenen met pannen
dit is t resultaat:
[afbeelding]
ik heb em wat gecropt aan de boven-, rechter- en onderkant + wat geklooi met levels..
wat kan ik er nog aan verbeteren? evt wat tricks/tips?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

en die copieert en in een grote gallery zet.

[/][/]