Zonder specifiek onderwerp vind ik hem toch zeer geslaagd! De diversiteit is enorm, er valt veel op de foto te beleven dus je bent er niet snel op uitgekeken. De oranje daken contrasteren ook goed met de witte muren. Nice oneRudedadude schreef op zondag 05 februari 2006 @ 22:22:
Bij deze ook weer eens een foto voor het test-case topic. Ik vind hem zelf leuk. er zit natuurlijk niet echt een onderwerp in de foto (valt dat weer af als commentaar) maar het geheel in combinatie met de lijnen in de foto (de twee straten) vind ik hem geslaagd. Nu jullie nog
![]()
[afbeelding]
Ik wilde in eerste instantie de technische kant even uitproberen. De 70-200 f/4 L met 20mm-tussenring en flitsert met zelfgeknutselde softbox. Valt nog niet mee om aan genoeg licht te komen nu binnen, dus eerst maar eens kijken hoe ik dat handig op ga lossen met flitsen.
Ik wil niet echt wat met de foto zeggen. het geeft volgens mij een plaatje waar je lang naar kunt kijken doordat er veel details in zitten en waar toch een bepaalde lijn (2 zelfs ) in zit. Plus dat een leuk beeld geeft van de bijna (oranje) eenheid die de daken gezamenlijk vormen.Fairy schreef op zondag 05 februari 2006 @ 23:02:
[...]
Ik vind hem nogal rommelig, er is niet echt een onderwerp (Ja ik weet het, maar het is toch echt waar), wat wil je met de foto zeggen?
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Ik vind het een lekker plaatje. Fris en ik zou hem zo aan de muur hangen bij wjze van spreken.Rudedadude schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:53:
[...]
Ik wil niet echt wat met de foto zeggen. het geeft volgens mij een plaatje waar je lang naar kunt kijken doordat er veel details in zitten en waar toch een bepaalde lijn (2 zelfs ) in zit. Plus dat een leuk beeld geeft van de bijna (oranje) eenheid die de daken gezamenlijk vormen.
Ik snap persoonlijk niet waarom mensen vinden dat een foto altijd iets met " zeggen". Gewoon een leuke foto schieten is toch ook voldoende, voor mij ig wel.
Volgens mij heb ik deze al eerder ergens gezien. Kan het kloppen dat er in die versie meer te zien was (panorama?). Toen vielen de lijnen mij ook al op.Rudedadude schreef op zondag 05 februari 2006 @ 22:22:
Bij deze ook weer eens een foto voor het test-case topic.
In ieder geval een fijne plaat en voor mij creëert het 'rommelige' juist de sfeer.
En tenslotte: is dit Monaco?
Verder in topic 1110001, Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 3
Dit topic is gesloten.
Let op:
Even simpel:
-1 foto per post
-Maximaal 600px breed (eventueel linken naar een grotere versie mag)
-Geen archief-foto's
-Vertel wat je zou kunnen/willen verbeteren aan je foto
Waarom is/zijn mijn foto('s) en/of commentaar weg? Lees de topicstart en het is duidelijk!
Even simpel:
-1 foto per post
-Maximaal 600px breed (eventueel linken naar een grotere versie mag)
-Geen archief-foto's
-Vertel wat je zou kunnen/willen verbeteren aan je foto
Waarom is/zijn mijn foto('s) en/of commentaar weg? Lees de topicstart en het is duidelijk!