Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 16:33:
Als ik wifi wil gaan verbinden dan krijg ik steeds DNS-fout (8041040F), ik heb op internet gezocht, en het enige wat eruit kwam is dat alles wat je bij de pc hebt ingevuld ook op de psp moet invullen, behalve ip natuurlijk

ps ik heb een sweex kaartje
Disable QOS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
Jongens, mijn klacht bij wehkamp over de te late bezorging heeft mij opgeleverd dat ze de verzendkosten nu geschrapt hebben :)

de psp kost mij nu 224,99 euro

klagen helpt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Wat is de goedkoopste wifi kaartje die ook nog wel goed is?(die dus werkt icm de PSP, xlink kai & internetten)
naam + prijs is wel handig(en waar je hem kan kopen tenzij het gewoon in pricewatch staat)
ik quote mezelf even, ik heb er namelijk snel 1 nodig, en weet niet of ik nou 54mbps nodig heb oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:25
Ik heb op dit moment een JAP-PSP fw 1.50. Als ik deze wil updaten naar versie 2.00, welke updater moet/kan ik dan gebruiken? De EU/US of JAP 2.00 updater?

En waar kan ik deze vinden?
Laat maar heb deze al op de JAP-Sony website gevonden...

Of maakt het eigenlijk helemaal niks uit. Ben namelijk een beetje uitgekeken op al die homebrew (illegale sh*t) en nu de PSP in NL uit is hoef ik al helemaal geen homebrew meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Flatwhite op 03-09-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:04:
Ik heb op dit moment een JAP-PSP fw 1.50. Als ik deze wil updaten naar versie 2.00, welke updater moet/kan ik dan gebruiken? De EU/US of JAP 2.00 updater?

En waar kan ik deze vinden?
Laat maar heb deze al op de JAP-Sony website gevonden...

Of maakt het eigenlijk helemaal niks uit. Ben namelijk een beetje uitgekeken op al die homebrew (illegale sh*t) en nu de PSP in NL uit is hoef ik al helemaal geen homebrew meer.
ik wil mijn europese wel ruilen met je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Na lang twijfelen toch maar weer een PSP aangeschaft :P
Leuk..heb voor Freerecordshop gekozen omdat ze helemaal niet moeilijk doen over pixelgarantie. Ik kon gewoon terugkomen als ik dode pixels had. (wat helaas ook het geval is, 2 heleeeemaaal aan de buitenkant, aan de rand) . Niet echt last van ofzo, zie ze nie vaak, en het is dus aan de buitenkant. Maargoed, als ik em toch meteen kan omruilen voor een nieuwe..waarom dan ook niet :P
Ik kon em ook wel, mits het niet zo druk was geweest, in de winkel uitproberen/controleren

kan ik mijn playgear pocket ook weer gebruiken die hier nog lag :P
Wel irritant dat ze die 90dB limit op die oordopjes hebben gedaan, en nog lelijker is dat ze die tekst OP de oordopjes zelf hebben gezet :r

[ Voor 36% gewijzigd door Yellowneck op 03-09-2005 19:30 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

De mijne nieuwe is binnen zoals eerder gezegd. Dit keer geen dode pixels. Ik maak me alleen zorgen om de vierkante knop. Het lijkt alsof die niet mooi indrukt maar licht schuin en alsof er aan de rechterkant van de knop een lichte weerstand is, alsof er iets achterzit. De andere drie knoppen drukken mooi recht in. Wat zijn jullie ervaringen. Kunnen jullie dit ff checken?
Thanx

ps , de vorige met dode pixels had dit ook licht.

[ Voor 8% gewijzigd door Ross op 03-09-2005 19:35 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 23:08
yah schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:32:
De mijne nieuwe is binnen zoals eerder gezegd. Dit keer geen dode pixels. Ik maak me alleen zorgen om de vierkante knop. Het lijkt alsof die niet mooi indrukt maar licht schuin en alsof er aan de rechterkant van de knop een lichte weerstand is, alsof er iets achterzit. De andere drie knoppen drukken mooi recht in. Wat zijn jullie ervaringen. Kunnen jullie dit ff checken?
Thanx
Ik heb dat ook. Maar als je die knop veel gebruikt word het minder. Bij mij gaat ie nu bijna al recht naar beneden, terwijl hij eerst echt scheef naar beneden ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Staat vele keren in het topic beschreven hoor :) Hier hetzelfde met dat knopje, niet ernstig ofzow.
Sinds gister PSP binnen, met WipeOut Pure EN geen dode pixels!

Vandaag maar ff Armolite gehaald en een 1GB Memstick van Sony.

Zometeen maar ff updaten naar de 2.0 firmware; dezelfde roms kan ik ook al spelen op mijn PS2 en zelfs PS1..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik kan mensen aanraden nog niet te updaten naar 2.0

Er zijn op dit moment testen bezig om homebrew te laten draaien op een 1.5x via gamesharing met een hacked versie van bomberman. Ook niet geloven dat Yoshihiro uit WAB gestapt is, allemaal niks van waar.

(uit ZEER betrouwbare bron vernomen)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:19:
[...]

ik wil mijn europese wel ruilen met je?
Nee sorry, dat heb ik liever niet. Maar ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit wat ik precies ga doen. Uiteindelijk zal ik toch een keer gaan updaten, maarja dat zie ik dan wel.

Goed nieuws (het is al eerder bevestigt)!

Ik heb vandaag een UMD-video (Bad Boys) gekocht bij de Media Markt. Deze speelt perfect af
op mijn JAP-PSP fw. 1.50. (wat een ongeloofelijk mooi en scherp beeld!!!!!)

Slecht nieuws

Bij de Media Markt in Zwolle stond een kerel bij de PSP-afdeling en ik vroeg of ik EU UMD-video's kon afspelen op mijn JAP-PSP. Hij zei eerst dat, dat absoluut niet mogelijk was. Ik zei van wel, maar sommige niet. Daarna zei hij weer dat het WEL mogelijk was, maar dan wel met firmware 2.00. Hij zei zelfs dat firmware 2.00 de PSP regiovrij zou maken RTFM!!! hahah. Als ik niet beter zou weten had ik hem nog gelooft ook! Dus...let op aan wie je wat vraagt als een PSP gaat aanschaffen en kijk gewoon eerst op internet (GoT bijvoorbeeld) voordat je zulke rare kerels krijgt als die in de Media Markt die volgens mij niet eens wist waar PSP voor staat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gedaan, maar nog steeds dezelfde fout, maar heb je een linkje naar een tutorial om alles in te stellen, misschien heb ik toch iets fouts ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het topic een tijdje gadegeslagen te hebben en wat rondgeneusd op internet:

Weet iemand meer over een X,- en O-knop omdraai hack voor JAP 2.00?
En ik heb ergens gevonden dat Final Fantasy XII: CRISIS CORE in 2006 gereleased wordt, heeft iemand misschien ergens een meer exacte datum horen vallen?

Bedankt! Game on!

Heb op releasedate in NL nog MediEvil gekocht, ziet er erg gelikt uit, speelt lekker soepel en is uitermate amuserend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:47:
Ik kan mensen aanraden nog niet te updaten naar 2.0

Er zijn op dit moment testen bezig om homebrew te laten draaien op een 1.5x via gamesharing met een hacked versie van bomberman. Ook niet geloven dat Yoshihiro uit WAB gestapt is, allemaal niks van waar.

(uit ZEER betrouwbare bron vernomen)
okay... volgens deze link zal de firmware 2.0 al gedeeltelijk ontcijferd zijn

http://www.pspweb.nl/inde...agina=nieuws&nieuwsid=128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:02:
[...]

okay... volgens deze link zal de firmware 2.0 al gedeeltelijk ontcijferd zijn

http://www.pspweb.nl/inde...agina=nieuws&nieuwsid=128
De PRX is ontcijferd ja, maar daar heb je nog steeds bar weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 16:23
Ik heb sinds 1/9 ook mijn psp binnen (Makro) en ik hebt hetzelfde probleem met het vierkante toetsje, hij voelt gewoon wat minder lekker dan de andere 3.
Verder heb ik "putjes" waargenomen, als ik de psp in een bepaalde hoek tegen het licht houd, zie ik 2 putjes bij elkaar(10mm van elkaar verwijderd, aan de rechterkant), erg vreemd, ze zijn ongeveer 1 pixel in diameter, en als je precies van boven kijkt zie je er niets van. Heeft iemand anders deze putjes in de toplaag ook?

www.wab.com heeft een update geplaatst, yoshihiro is er echt nog niet uit, en ik geloof ook niet dat ze al $1000 aan donaties binnen hebben zonder reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

FrJa..heb ze ook, echter neit meer zo in grote aantallen.. ik zie er 2 ofzo..waarvan maar 1 net op het scherm zelf.
Mijn JAP PSP had er wel meer..stuk of 3 / 4 ...slecht gepolijst. Omruilen :P _/-\o_ Free record Shop

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 03-09-2005 20:39 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Afbeeldingslocatie: http://www.gamefreax.com/shop/pix/a/n/1117719569-23798.jpg
2048MB
EUR 164,95

In pricewatch staat er een sandisk voor 210 euro. Alleen weet ik niet als deze ook in NL is, zal wel duurder zijn.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik had een vraagjes:

Wat is volgens jullie beter?

1.5 met homebrew
Of gewoon updaten naar 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er aan wat je wilt. Ik heb 1.50 en gebruik eigenlijk alleen homebrew en bijna geen orginele spellen op t moment. Hier kan ik natuurlijk niet verder op ingaan, je weet denk ik wel wat ik bedoel. Ik persoonlijk zal nog lang niet updaten, vind de homebrew apps nog veel te chill.
Als jij daarintegen vooral orginele spellen speelt en wilt internetten dan moet je updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Caboman schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:20:
[afbeelding]
2048MB
EUR 164,95

In pricewatch staat er een sandisk voor 210 euro. Alleen weet ik niet als deze ook in NL is, zal wel duurder zijn.... :|
Sandisk is volgens mij wel een stuk sneller als de Sony variant.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
GoT is geen email-adres uitwissel iets. Zeker niet als het om dubieuze praktijken gaat.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:59
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:53:
[...]

gedaan, maar nog steeds dezelfde fout, maar heb je een linkje naar een tutorial om alles in te stellen, misschien heb ik toch iets fouts ingesteld
ah ik heb tzlefde probleem als jij ,heb ook zown sweex kaartje gekocht, maar t werkt voor geen meter
af en toe ziet ie em wel ,maar steeds disconnect de kaart weer om een vage reden.
heb verder ook nie veel verstand van wifi ,en de handleiding van dat sweex ding is heel anders dan dat het in het echie is... maar tot nu toe nog steeds veel pleziet met ridge racers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is niet bedoeld om dingen te verhandelen of te ruilen. Daarvoor kun je terecht op Vraag & Aanbod of bij de persoon zelf. Als hij/zij geen e-mail adres oid in zijn of haar profiel heeft ingevuld, dan is daar vast een reden voor.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:20:
[afbeelding]
2048MB
EUR 164,95

Heb de Sandisk 2GB al voor 199 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Toch echt aan de dure kant die dingen, zakken de prijzen niet ofzo. De vraag moet toch gestegen zijn met al die psp's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is niet bedoeld om dingen te verhandelen of te ruilen. Daarvoor kun je terecht op Vraag & Aanbod of bij de persoon zelf. Als hij/zij geen e-mail adres oid in zijn of haar profiel heeft ingevuld, dan is daar vast een reden voor.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch echt aan de dure kant die dingen, zakken de prijzen niet ofzo. De vraag moet toch gestegen zijn met al die psp's.
Haal je economie boek er bij zal ik zeggen. Hoe hoger de vraag, hoe hoger de prijs. De vooraden van memory sticks zal namelijk niet opeens heel hard stijgen. Als iedereen ineens een ms wil hebben, stijgt de prijs of blijft hij gelijk. Hij zal niet snel zakken, verkopen doen ze namelijk toch wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 11:31
Hallo,
even de volgende vraag alhier.
Ik heb dus per 1 september een psp aangeschaft. Ben erg tevreden!
Punt is nu dat het powerledje zeer zwak brand. Ik kan met daglicht bijna niet zien of ie brand of niet. Als ik op de kant waar het accupak zit druk, dan gaat dat powerledje weer net zo fel branden als bv. het wireless ledje om vervolgens weer zacht te gaan branden. Ook als ik op start druk gaat ie feller branden en dan weer zachtjes. Ik heb eigenlijk geen zin om hem op te sturen...zeker niet tijdens deze "after-launch-dagen". Zou ik hem in de winkel kunnen ruilen voor een nieuwe, of gaat het via sony? Ik heb hem gekocht bij Game City in Sittard (en ja ik kan wel maandag gaan bellen, maar ik ben me effe obsessief hiermee aan het bezighouden, excuses :( >:) )
Het is ook zo dat ik dus geen dode pixels heb en je zult zien dat als ik hem om kan ruilen of repareer dat ik dat wel krijg. Nogmaals verder functioneert ie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Laatst online: 08-08 16:23

nimm2

.

wat een geweldig apparaat!!!! en niets gehacked, gewoon de 2.0 firmware geinstalleerd. 1spel, lumines, maar dat wordt snel anders.

alleen... iemand een idee wat je met die IRDA poort zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:01:
[...]

Had je de dode pixels DIRECT ? Of pas na een paar uur gamen ?
Niet direct, pas na paar uur gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
austin_77 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:23:
Hallo,
even de volgende vraag alhier.
Ik heb dus per 1 september een psp aangeschaft. Ben erg tevreden!
Punt is nu dat het powerledje zeer zwak brand. Ik kan met daglicht bijna niet zien of ie brand of niet. Als ik op de kant waar het accupak zit druk, dan gaat dat powerledje weer net zo fel branden als bv. het wireless ledje om vervolgens weer zacht te gaan branden. Ook als ik op start druk gaat ie feller branden en dan weer zachtjes. Ik heb eigenlijk geen zin om hem op te sturen...zeker niet tijdens deze "after-launch-dagen". Zou ik hem in de winkel kunnen ruilen voor een nieuwe, of gaat het via sony? Ik heb hem gekocht bij Game City in Sittard (en ja ik kan wel maandag gaan bellen, maar ik ben me effe obsessief hiermee aan het bezighouden, excuses :( >:) )
Het is ook zo dat ik dus geen dode pixels heb en je zult zien dat als ik hem om kan ruilen of repareer dat ik dat wel krijg. Nogmaals verder functioneert ie prima.
volgens de nederlandse wet, moet de winkel je garantie geven, in dit geval je een regelen die wel een goede led heevt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
nimm2 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:10:
wat een geweldig apparaat!!!! en niets gehacked, gewoon de 2.0 firmware geinstalleerd. 1spel, lumines, maar dat wordt snel anders.

alleen... iemand een idee wat je met die IRDA poort zou kunnen doen?
Met die poort kan je bestanden uitwisselen. Als je firmware 1.50 hebt zorgt die poort er voor dat je de PSP als afstandbediening kan gebruiken voor Sony tv's en de PS2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Flatwhite schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:39:
[...]

Met die poort kan je bestanden uitwisselen. Als je firmware 1.50 hebt zorgt die poort er voor dat je de PSP als afstandbediening kan gebruiken voor Sony tv's en de PS2!
Oh cool! Ik ben mijn remote kwijt voor mijn PS2 (die zonder ingebouwd IR-oogje, maar met IR-blokje op de tweede controllerpoort). Gaan ik van de week meteen proberen (als ik de PSP uitgeleverd krijg, tis zo'n dealerpakket en zou van 5-9 september bezorgd(?) moeten worden :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
ik heb ook 1.50 maar kben nog niks tegen gekomen qua homebrew waarmee je m als AB kunt gebruiken... ik check alle psp sites eigelijk dagelijks... misschien over het hoofd gezien?
Maar dat zou wel erg handig zijn! Heb jij t al eens geprobeerd, en werkt t een beetje?

p.s don't get me wrong, dit is geen request voor iets ofzo, of een vraag naar dubieuze software, maar ben gewoon benieuwd naar hoe en of dat een beetje werkt enzo. :*) Misschien komt de evt toekomstige sony upgrade ook wel met een dergelijke functie, want ik heb eerlijk gezegd nog niks kunnen vinden wat je met die IR poort kunt doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
ElayZ schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:58:
[...]

ik heb ook 1.50 maar kben nog niks tegen gekomen qua homebrew waarmee je m als AB kunt gebruiken... ik check alle psp sites eigelijk dagelijks... misschien over het hoofd gezien?
Maar dat zou wel erg handig zijn! Heb jij t al eens geprobeerd, en werkt t een beetje?

p.s don't get me wrong, dit is geen request voor iets ofzo, of een vraag naar dubieuze software, maar ben gewoon benieuwd naar hoe en of dat een beetje werkt enzo. :*) Misschien komt de evt toekomstige sony upgrade ook wel met een dergelijke functie, want ik heb eerlijk gezegd nog niks kunnen vinden wat je met die IR poort kunt doen...
Ik heb het getest en het werkt gewoon goed! Getest op 2 Sony tv's (het moeten wel Sony WEGA tv's zijn). Ook getest op een PS2 (oude versie; PS2 die zonder ingebouwd IR-oogje, maar met IR-blokje op de tweede controllerpoort) ;) , maar hij moet het ook doen op een PsTwo!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Flatwhite op 04-09-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de remote controll app is niet echt illegaal ;) .. gewoon een stukje code gemaakt door iemand _/-\o_
niet gelicenceerd of any kind .. werkt alleen op 1.5 :r
en het werkt perfect ( volume , chanel zapeer , en nog wat )
heerlijk apje voor als je op je bed zsit en de afstandbediening aan de andere kant van de kamer licht ( LUIHEID W00T ) :7 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ok cool, ja ben voorzichtig met wat ik over zulk soort dingen post hier, gene zin om dalijk gebanned te worden doordat ik iets verkeerds zeg/vraag.

[edit] nevermind! thnx ;)

[ Voor 35% gewijzigd door ElayZ op 04-09-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik heb even op marktplaats gekeken en zag daar iemand die een psp(1.50) met 2 spellen voor 275 verkocht. Nu vroeg ik of er een dode pixel oid was, en hij zei dat er 1tje was die blauw was en die je niet zo goed ziet. Ik zou nog een foto krijgen(die ik hier wel wil posten).
is dit een goed aanbod of niet?

ps de spellen zijn NFSU Rivals en Twisted metal Head on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

matsume schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:31:
Ik heb even op marktplaats gekeken en zag daar iemand die een psp(1.50) met 2 spellen voor 275 verkocht. Nu vroeg ik of er een dode pixel oid was, en hij zei dat er 1tje was die blauw was en die je niet zo goed ziet. Ik zou nog een foto krijgen(die ik hier wel wil posten).
is dit een goed aanbod of niet?

ps de spellen zijn NFSU Rivals en Twisted metal Head on.
Eeehm :)

Tuurlijk is dat een goedaanbod, PSP kost 249euro, en 2 games zijn duurder dan 25 euro. dus doen lijkt me?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Qorne schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:41:
[...]

Eeehm :)

Tuurlijk is dat een goedaanbod, PSP kost 249euro, en 2 games zijn duurder dan 25 euro. dus doen lijkt me?!
Daar dacht ik dus ook aan, en het is nog eens 1.5...
Maar ik vroeg me dus af die dode pixel zit me alleen in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

En hoe zit het met garantie dan?

-Ik heb er vanmiddag ook 1 gehaald. Leuk ding. 1 defecte pixel, maar dat boeit me niet. :7

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
RappieRappie schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:54:
En hoe zit het met garantie dan?

-Ik heb er vanmiddag ook 1 gehaald. Leuk ding. 1 defecte pixel, maar dat boeit me niet. :7
het is een Japanse psp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Precies, geen garantie dus. ;)

Het blijft dus een gok. Maar als je het zeker weet, kan je het doen. Je krijgt op een nieuwe uit NL ook maar een jaar garantie. Dus wat dat betreft...

Maarre: wat een goed geluid heeft het ding zeg. (Heb er even een Philips doppen setje bij gekocht.) Gaaf joh. Ik heb er net ff een film en 300MB muziek opgeknikkerd voor morgen in de trein. :>

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 04-09-2005 01:24 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik zou hem zeker niet gaan kopen als je hem zelf niet in je hand gehad hebt, alleen op een foto kan je niet zien of alles prima werkt.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Oke, ik zit dus al de hele dag te spelen met de PSP en kan er geen genoeg van krijgen!

Vraagje: hebben jullie tips om wireless-ontvangst te verbeteren?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

naast de accesspoint zitten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Usually we dont pay attention about rumors and shitty talks, but this time we really think we have to make a little official annoucement.
1st Yoshihiro didn't quit WAB team
2nd Yoshihiro always working on the Downgrader
3rd Yoshihiro and the WAB team members wanna thx all the donnators for their paypal act.

About the downgrader keep in mind that it's will be a dangerous process to reflash the psp, so we have to be 100% sure that we wont release a version with bugs that will mass brick psp all over the world!! we hope you can understand it !!

And for those who really want a downgrader TODAY, hey !! just code it ;)

ahhhhhhhhhhhh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier omgeving utrecht voor wie aan die 3=2 actie wil doen
ik wil 1 GTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
Mhh.. wireless ontvangst is prima. Zelfs beter dan m'n laptop. Achterin de tuin heb ik met de laptop geen ontvangst meer terwijl de PSP nog zo'n 30% heeft. :)

Tja... ik heb nu ook 1 dooie pixel. De pixel solving video heeft dat niet opgelost. Als je in het hoofdmenu van de PSP zit is de achtergrond roze en die ene pixel blijft groen. Maar in games zelf zie je hem niet. In video's kun je hem wel zien als je er echt op let. Trouwens bij het opstarten van de PSP met het zwarte scherm zie je hem ook niet. Waar ie mij echt opvalt is in het menu. O ja, hij zat er bij aankoop niet, dat heb ik in de winkel met de verkoper erbij gechecked. Hij is er pas later gekomen, na het spelen van Everybody's Golf.

Grappig dat Sony de schijfjes nu UMD's noemt, want het zijn gewoon minidiscs, alleen met de ietswat rondere behuizing erom ipv vierkant.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Michael Knight schreef op zondag 04 september 2005 @ 01:30:
Oke, ik zit dus al de hele dag te spelen met de PSP en kan er geen genoeg van krijgen!

Vraagje: hebben jullie tips om wireless-ontvangst te verbeteren?
LOL... Ik ben ook verslaafd.. terwijl ik een "monster" van een PC heb... LOL. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 01:52:
hier omgeving utrecht voor wie aan die 3=2 actie wil doen
ik wil 1 GTA
Dan zul je geduld moeten hebben, gta is nog niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 02:32:
[...]

Dan zul je geduld moeten hebben, gta is nog niet eens uit.
weet ik

je kan em al wel pre ordere bij frs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
rimave schreef op zondag 04 september 2005 @ 01:52:

Grappig dat Sony de schijfjes nu UMD's noemt, want het zijn gewoon minidiscs, alleen met de ietswat rondere behuizing erom ipv vierkant.
Er past toch geen 1,8 GB op een minidisc??
Kun je uberhaupt data (zoals video) op een minidisc zetten?
't formaat is toch vast wel ietsjes anders.
Kweet t niet hoor, maar lijkt me zo...

[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 04-09-2005 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

RappieRappie schreef op zondag 04 september 2005 @ 02:03:
[...]

LOL... Ik ben ook verslaafd.. terwijl ik een "monster" van een PC heb... LOL. :D
Hier nog eentje haha :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
ElayZ schreef op zondag 04 september 2005 @ 08:27:
[Er past toch geen 1,8 GB op een minidisc??
Kun je uberhaupt data (zoals video) op een minidisc zetten?
't formaat is toch vast wel ietsjes anders.
Kweet t niet hoor, maar lijkt me zo]
De laatste MD's doen 1Gb aan data, de stap naar 1.8 is zo gemaakt volgends mij. De laser maakt gebruik van 780Nm lengte, en de psp 660Nm. scheelt al. De diameter van de schijfjes zijn gelijk (alleen de UMD-case is iets kleiner). Een MD pas net niet in de umd slot (zelfs niet met kracht :P trust me :P) scheelt gewoon 3mm. Wat wel frapant is, is de aandrijving, die is namelijk gelijk tussen mijn NF700 en de PSP, ook het metale caseje is direct van de MD afkomstig. Als je goed kijkt dan zie je echt dat U(MD) een broertje is van MD.

BTW, heeft iemand zijn PSP al geprobeert te zetten op t TUE wireless network?

[ Voor 13% gewijzigd door Tyras op 04-09-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyras schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:10:
[...]

De laatste MD's doen 1Gb aan data, de stap naar 1.8 is zo gemaakt volgends mij. De laser maakt gebruik van 780Nm lengte, en de psp 660Nm. scheelt al. De diameter van de schijfjes zijn gelijk (alleen de UMD-case is iets kleiner). Een MD pas net niet in de umd slot (zelfs niet met kracht :P trust me :P) scheelt gewoon 3mm. Wat wel frapant is, is de aandrijving, die is namelijk gelijk tussen mijn NF700 en de PSP, ook het metale caseje is direct van de MD afkomstig. Als je goed kijkt dan zie je echt dat U(MD) een broertje is van MD.

BTW, heeft iemand zijn PSP al geprobeert te zetten op t TUE wireless network?
PSP also adopts a newly developed compact but high-capacity (1.8GB) optical disc, Universal Media Disc (UMD), as its storage medium.

1.8GB inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge...wat gaat het hier vlug in dit topic...ik heb wat moeite om alles te volgen...lol

Terzake: Nu je met de firmware 2.0 ook andere wallpapers kunt zetten op je psp, vroeg ik me af of je die dan ook zou kunnen instellen dat er iedere maand of week of zelfs dag een andere op komt? Gewoon randomly van de pics die je opgeslagen hebt op je MS kaartje? ( is d groote ervan wel 480x272 )

En ook..ik zou me ff willen bezighouden met van die Playgear skins...maar weet niet goed wat het juiste formaat is om af te printen...de meeste die ik tegenkom zijn 700x414 maar ik kom ook nog veel andere formaten tegen en weet niet goed welke nemen.(ook wil ik wat inkt besparen, want die is bijna op...lol ) en waar ik een goede template kan vinden op de juiste maat uiteraard...degene die ik gevonden heb zijn crap of niet juist...

Thx ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren avond 3 dode/luie pixels geconstateerd.
Straks even proberen of de site die een paar pagina's terug is gegevsn helpt.
Zoniet kijken wat ze er bij de winkel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik verbaas me toch een beetje dat er zoveel geld voor een handheld gadget wordt uitgegeven.
Aangenomen dat het merendeel hier al een goede (game-) pc in zijn bezit heeft, vraag ik me toch af wat de meerwaarde van die psp is.

Voor je enigzins klaar bent loop je met ruim 560euro de winkel uit :
  • psp : 249
  • 3 games : 145
  • Memory stick : 100
  • Conversie programma : 30
  • 2 films : 40 euro
En dan moet je nog maar afwachten of Sony netjes genoeg heeft gewerkt en dat je geen problematisch scherm met stuck pixels heb. 564 euro is overigens bijna 1250 gulden (!).

Dan "moet" je van sony ook nog eens de films die je al hebt, nog een keer kopen om ze te kunnen zien op je 9cm schermpje.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap de hype en het is een leuk ding. Maar ik ben wel nieuwsgierig waarom het ding zo goed verkoopt. 1250 gulden voor een dingetje met games die je op je pc beter kan spelen, en waar je films voor overnieuw moet kopen zodat je ze kan zien op een mini schermpje. En als je genoeg hebt van je psp, of als hij op een gegeven moment van de markt verdwijnt, dan zit je met films die je nergens meer op kan bekijken terwijl je ze wel betaald hebt.

Ik begrijp het niet, hebben we toch teveel geld in Nederland of laten we ons sturen door de Hype van de commercie ?

[ Voor 8% gewijzigd door HaseMike op 04-09-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

HaseMike schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:28:
Ik verbaas me toch een beetje dat er zoveel geld voor een handheld gadget wordt uitgegeven.
Aangenomen dat het merendeel hier al een goede (game-) pc in zijn bezit heeft, vraag ik me toch af wat de meerwaarde van die psp is.

Voor je enigzins klaar bent loop je met ruim 560euro de winkel uit :
  • psp : 249
  • 3 games : 145
  • Memory stick : 100
  • Conversie programma : 30
  • 2 films : 40 euro
En dan moet je nog maar afwachten of Sony netjes genoeg heeft gewerkt en dat je geen problematisch scherm met stuck pixels heb. 564 euro is overigens bijna 1250 gulden (!).

Dan "moet" je van sony ook nog eens de films die je al hebt, nog een keer kopen om ze te kunnen zien op je 9cm schermpje.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap de hype en het is een leuk ding. Maar ik ben wel nieuwsgierig waarom het ding zo goed verkoopt. 1250 gulden voor een dingetje met games die je op je pc beter kan spelen, en waar je films voor overnieuw moet kopen zodat je ze kan zien op een mini schermpje. En als je genoeg hebt van je psp, of als hij op een gegeven moment van de markt verdwijnt, dan zit je met films die je nergens meer op kan bekijken terwijl je ze wel betaald hebt.

Ik begrijp het niet, hebben we toch teveel geld in Nederland of laten we ons sturen door de Hype van de commercie ?
Ik denk dat de meeste tweakers gewoon hun films van de MS spelen hoor, en zo'n x naar MP4 converter kun je gewoon (legaal) downloaden.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ HaseMike

Ik begrijp wat je bedoelt...een jaartje geleden zou ik de psp absoluut niet gekocht hebben, want toen had ik alle gamecosoles en een pc...maar ondertussen heb ik alle consoles verkocht omdat ik geen tijd meer had om te spelen. Als ik thuis was, deed ik liever andere dingen, en als (al zeg ik het zelf) goede gamer, speelde ik de games tamelijk rap uit...en aan de prijs dat die verkocht werden vond ik het een zonde van mijn geld...
De Pc heb ik nog steeds, maar ik speel er geen speletjes op ( op een pool en snooker game na ).

Vanwege mijn beroep, was de Psp een logische stap om mijn gamerhartje weer op volle toeren te laten gaan...ik heb immers lange wachtijden, en vond de psp daarvoor uitermate geschikt om die tijd te verdrijven...
Het is inderdaad niet goedkoop...maar films en een zwarememstick heb ik niet nodig...ik zal het ding enkel gebruiken voor wat het oorspronkelijk gemaakt is...gamen...
In totaal ben ik 380 euo armer aan de psp, 3 games en een playgear pocket...wat ik vlug zal terugwinnen indien ik al die boekjes, magazines en kranten niet meer koop als ik moet wachten...

Dat is dus mijn reden voor mijn aankoop...
Trouwens, ik vraag mij af hoeveel sudenten zich zo een ding aangeschaft hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:26:
Gisteren avond 3 dode/luie pixels geconstateerd.
Straks even proberen of de site die een paar pagina's terug is gegevsn helpt.
Zoniet kijken wat ze er bij de winkel mee doen.
http://www.psp-vault.com/Article168.psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik heb een probleem met het registreren van mijn PSP. Ik krijg namenlijk steeds deze error:
Er is een probleem met sommige van de ingevoerde gegevens.
Het serienummer is niet geldig voor het ingevoerde modelnummer.
En nee, ik ben niet achterlijk , natuurlijk voer ik het goede serienummer en het goede PSP model in. :P
Allen ik snap niet wat die site dan loopt te mekkeren... :(

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wekkie schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:56:
[...]

Ik denk dat de meeste tweakers gewoon hun films van de MS spelen hoor, en zo'n x naar MP4 converter kun je gewoon (legaal) downloaden.
Heb je een link voor me waar ik zo'n converter kan downloaden dan?

Misschien is dat wat sneller dan X-OOM die ik heb.
Denizz schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:18:
Ik heb een probleem met het registreren van mijn PSP. Ik krijg namenlijk steeds deze error:

[...]

En nee, ik ben niet achterlijk , natuurlijk voer ik het goede serienummer en het goede PSP model in. :P
Allen ik snap niet wat die site dan loopt te mekkeren... :(
Heb je het nummer ONDER de batterij overgetypt?? Ik had dat eerst ook namelijk toen ik het nummer van het stickertje (aan de onderkant aan de buitenkant) overtypte. B)

[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 04-09-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Blijkbaar was ik dus wel achterlijk :P. Maar die van die sticker past er wel precies in... dus ik dacht dat die het wel was. }:O

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Laatst online: 23:24
Flatwhite schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:53:
[...]

Nee sorry, dat heb ik liever niet. Maar ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit wat ik precies ga doen. Uiteindelijk zal ik toch een keer gaan updaten, maarja dat zie ik dan wel.

Goed nieuws (het is al eerder bevestigt)!

Ik heb vandaag een UMD-video (Bad Boys) gekocht bij de Media Markt. Deze speelt perfect af
op mijn JAP-PSP fw. 1.50. (wat een ongeloofelijk mooi en scherp beeld!!!!!)

Slecht nieuws

Bij de Media Markt in Zwolle stond een kerel bij de PSP-afdeling en ik vroeg of ik EU UMD-video's kon afspelen op mijn JAP-PSP. Hij zei eerst dat, dat absoluut niet mogelijk was. Ik zei van wel, maar sommige niet. Daarna zei hij weer dat het WEL mogelijk was, maar dan wel met firmware 2.00. Hij zei zelfs dat firmware 2.00 de PSP regiovrij zou maken RTFM!!! hahah. Als ik niet beter zou weten had ik hem nog gelooft ook! Dus...let op aan wie je wat vraagt als een PSP gaat aanschaffen en kijk gewoon eerst op internet (GoT bijvoorbeeld) voordat je zulke rare kerels krijgt als die in de Media Markt die volgens mij niet eens wist waar PSP voor staat!!
om heel eerlijk te zijn heb ik nie talle 9 delen gelezen maar betekend dit ook dat je op de USA psp EU UMD films kan spelen? want ik ga over 5 dagen naar de USA en daar is hij toch 50 euro goedkoper dan hier. maar ik wil niet hebben dat ik zometeen van alles niet kan afspelen of later problemen met spellen krijg.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Denizz schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:24:
Blijkbaar was ik dus wel achterlijk :P. Maar die van die sticker past er wel precies in... dus ik dacht dat die het wel was. }:O
Is het nu wel gelukt dan?

Zo ja, dan moet je eigenlijk niet mij bedanken, maar mijn vriendin. Die was zo snugger om te zeggen dat de code aan de binnenkant onder de batterij staat. >:)

Maarrrr: wat is het nut van het updaten van de firmware van 1.52 naar 2???

Dat vraag ik me nog af eigenlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 04-09-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

RappieRappie schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:19:
[...]
Heb je een link voor me waar ik zo'n converter kan downloaden dan?

Misschien is dat wat sneller dan X-OOM die ik heb.
PSPVideo9
Je kan eventueel ook nog googlen naar "3GP Converter", je krijgt een hele berg links maar ik zie zo 1-2-3 niet wat de officiele site is ;)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:29:
[...]

Is het nu wel gelukt dan?

Zo ja, dan moet je eigenlijk niet mij bedanken, maar mijn vriendin. Die was zo snugger om te zeggen dat de code aan de binnenkant onder de batterij staat. >:)

Maarrrr: wat is het nut van het updaten van de firmware van 1.52 naar 2???

Dat vraag ik me nog af eigenlijk.
De browser, de achtergronden die je zelf in kan stellen, etc.

Ik zou er iig niet aan beginnen. Homebrew is wel leuk; evenals GBA en (S)NES :)

Over Videodecoders gesproken, ik zou deze gebruiken. Ik ga 'm niet gebruiken, ik vind DVD's nog steeds leuker (ook de extra's).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
HaseMike schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:28:
En een PC neem je zo lastig mee in de bus/trein/vakantie...

Maar het is ook een echte gadget.. Dus dat zal ook de reden zijn dat een hoop mensen hem kopen.. Zou hem graag willen hebben, maar de Xbox360 gaat even voor op dit moment. Als ik in december mijn 13e maand krijg komt er gelijk een PSP.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Over het downgraden:

Ik zit nu al sinds de aankondiging van "1 september" in de wab IRC kanalen. Yoshihiro laat niks los, zet alles op +m zodra mensen beginnen te vragen etc. Persoonlijk denk ik dat hij niks heeft, maar anderen denken daar anders over -> Ik heb gisteren met een klein groepje wat gameshare tests gedaan (waar Royal het over had, ik ben Wacko` ;) ).

De Bomberman Panic Bomber iso, alleen de upload.dat verandert zodat hij een eboot "zou moeten" launchen op de ontvangende PSP. In theorie een leuk idee, maar tot nu toe krijg je een "The game could not be started (corrupted)" oid error..

Topic in #secret @ WAB IRC server: "ok you need the eboot from yoshi and once you have that it will dump its firmware contents to the memory stick then send directly to the other PSPs EPROM"

Ik kan helaas niet zien wie er in dat channel zitten.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

-Daniël- schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:36:
[...]

De browser, de achtergronden die je zelf in kan stellen, etc.

Ik zou er iig niet aan beginnen. Homebrew is wel leuk; evenals GBA en (S)NES :)

Over Videodecoders gesproken, ik zou deze gebruiken. Ik ga 'm niet gebruiken, ik vind DVD's nog steeds leuker (ook de extra's).
Ja, ik heb dat ding net, sorry als ik nu iets volledig overbodigs vraag: maar kan homebrew ook op 1.52 draaien dan? En waar kan ik wat uitleg over homebrew vinden, wat is het precies. O+ Edit: ik heb het al.

En over de DVD's: ik download meestal XViD's en die zet ik dan ff snel om in PSP formaat. :) Lekker voor in de trein he. :9 Ik heb nu X-OOm, maar die is wat langzaam, dus ik wil wel graag een sneeller alternatief. Maar dat kan je aan me nickname hier al wel zien denk ik. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 04-09-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:43:
[...]

Ja, ik heb dat ding net, sorry als ik nu iets volledig overbodigs vraag: maar kan homebrew ook op 1.52 draaien dan? En waar kan ik wat uitleg over homebrew vinden, wat is het precies. O+ Edit: ik heb het al.

En over de DVD's: ik download meestal XViD's en die zet ik dan ff snel om in PSP formaat. :) Lekker voor in de trein he. :9 Ik heb nu X-OOm, maar die is wat langzaam, dus ik wil wel graag een sneeller alternatief. Maar dat kan je aan me nickname hier al wel zien denk ik. :+
offtopic:
Had al zo'n vermoeden..
:D

Om 't nog even te bevestigen, homebrew kan nog niet draaien op 1.52, maar dat gaat binnekort wel gebeuren. Er is al een foto verschenen, dus hopelijk is 't echt :). Ik wacht iig daarop, en koop dan een PSP. 'k Hoop wel dat er dan nog 1.52 opzit. Sony zal het met 2.0 wel afleren, toch? (De security holes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is er nou al een rally game uit voor de psp. Ik zie door de release data en de lege schappen door uitverkoopniet echt meer welke spellen er nou al te koop zijn...

En ik las ergens iets over een 3=2 actie bij free record shop, maar kan op de site niets vinden. Is deze actie al voorbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MenaceD schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:04:
Is er nou al een rally game uit voor de psp. Ik zie door de release data en de lege schappen door uitverkoopniet echt meer welke spellen er nou al te koop zijn...
Colin McRae is uit, volgens To The Game.
En ik las ergens iets over een 3=2 actie bij free record shop, maar kan op de site niets vinden. Is deze actie al voorbij ?
Ik zie 'm gewoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:17
Wat ik nou nog steeds niet snap of games nou ook regio gebonden zijn? Kan ik een game uit Amerika halen en die in een in Nederland gekochte PSP spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
Dank... Tot 2 oktober staat er zie ik. Ga ik maar eens kijken vandaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Pfff, wil ik mijn enigste spel (Medievil) online spelen, is er helemaal niemand :'(. Is het trouwens eens niet tijd voor Deel 10 van dit topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
Wekkie schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:43:
Over het downgraden:

Ik zit nu al sinds de aankondiging van "1 september" in de wab IRC kanalen. Yoshihiro laat niks los, zet alles op +m zodra mensen beginnen te vragen etc. Persoonlijk denk ik dat hij niks heeft, maar anderen denken daar anders over -> Ik heb gisteren met een klein groepje wat gameshare tests gedaan (waar Royal het over had, ik ben Wacko` ;) ).

Topic in #secret @ WAB IRC server: "ok you need the eboot from yoshi and once you have that it will dump its firmware contents to the memory stick then send directly to the other PSPs EPROM"
Hoe ik hoop dat ze er mee op schieten, ik zit nogsteeds te dubben of ik nu naar FW2.0 zal gaan (denk het niet, heb hier toch niets aan die browser)
Dinsdag ga ik CMR05 halen (leverings problemen, heeft iemand in NL hem al?), op dit moment zit ik nog zonder game, en met 32Mb :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:15:
Wat ik nou nog steeds niet snap of games nou ook regio gebonden zijn? Kan ik een game uit Amerika halen en die in een in Nederland gekochte PSP spelen?
Is al zo ontzettend vaak gevraagd, volgens mij staat het zelfs in de topic start.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/countryinfo8.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn die metal gear ac!d is addicted _/-\o_ aleen moeilijk soms :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze film pakt alleen de binnenkant mee (hier zit er 1 van de 3)
In de zwarte rand naast de film zitten de andere twee.
Is hier ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:17
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:25:
[...]

Is al zo ontzettend vaak gevraagd, volgens mij staat het zelfs in de topic start.

[afbeelding]
Stom! Helemaal over het plaatje heengekeken :) Had het zelfs al een keer gezien! Maar bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:30:
[...]

Deze film pakt alleen de binnenkant mee (hier zit er 1 van de 3)
In de zwarte rand naast de film zitten de andere twee.
Is hier ook een oplossing voor?
pf... zet je schermmodus op volledig scherm of op zoom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stink_o schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:43:
[...]

pf... zet je schermmodus op volledig scherm of op zoom ;)
Dankje, wist niet eens dat dat kon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
iemand hier die ook een race spel heeft zoals dtm race driver 2 , die ook last heeft van ghosting? en dan alleen van wagens in de verte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede, overzichtelijke! site waar ik skins voor de playgear van logitech vandaan kan halen. Wie kan mij een linkje geven naar zo'n site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik probeer al een tijdje dit topic op mijn PSP te krijgen maar die site laad ie niet. Ook tweakers.net niet. Is iemand dit al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
nnndoh schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:55:
iemand hier die ook een race spel heeft zoals dtm race driver 2 , die ook last heeft van ghosting? en dan alleen van wagens in de verte ?
Tsjah, het scherm heeft nou eenmaal last van ghosting, niks aan te doen. Zal bij dtm dus ook wel het geval zijn. Ik zie het ook wel bij mn filmpjes maar ik stoor me er niet echt aan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:59:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede, overzichtelijke! site waar ik skins voor de playgear van logitech vandaan kan halen. Wie kan mij een linkje geven naar zo'n site?
http://boardsus.playstati....id=psp&message.id=475432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Iemand al een tip hoe je het schem weer vetvrij kan krijgen?

SPeciaal doekje?
Speciaal spul??

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:10:

SPeciaal doekje?
Speciaal spul??
Doekje zat erbij toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:10:

SPeciaal doekje?
Speciaal spul??
Brillendoekje is het makkelijkst denk ik..

Ik heb bij HP speciale doekjes meegenomen die voor TFT schermen gebruikt worden.. Kan je dacht ik ook bij Bruna kopen.. Kosten niets en zijn echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de wlan aan de praat te krijgen met WPA ?
ik krijg het maar niet voor mekaar

heb een wpa-key nodig (waar haal ik die vandaan)
en de rest van de instellingen kom ik ook niet uit

als ik de WPA beveiliging uitzet in mijn AP doet hij wel gewoon
maar met WPA dus niet !

heb natuurlijk geen behoefte om de halve buurt op mijn netwerk te hebben
dus WPA moet er gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De WPA key kan je vinden in je accespoint en als het goed is heb je hem zelf ingevoerd. Het lijkt me duidelijk dat je bij jezelf even moet gaan kijken. Je kan ook de code die verschijnt als WPA key invullen als je het PW niet meer weet.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de achtergrond van je psp vervangen door ene zelfgemaakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ik krijg WPA met de PSP ook met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb hem dus maar weer terug gezet op WEP. Alle instellingen kloppen gewoon, inclusief password. Maar hij blijft maar connecten en die passkey checken (geen foutmeldingen).

@ Minihulk, WEP zonder ssid broadcast is ook prima veilig hoor... WPA's encryptie is alleen nog wat beter..

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 04-09-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 20:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:25:
[...]

[afbeelding]
Let wel op (dit werd verteld op de PSP dealeravond op 22 augustus), dat de huidige spellen regiovrij zijn, en dus op elke PSP gespeeld kunnen worden, maar dat het aan de uitgever wordt overgelaten om wel een regiocodering wordt ingebakken. Voor zover ik weet, zijn de huidige spellen regiovrij, maar pin me er niet op vast :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:28:
Hoe kan je de achtergrond van je psp vervangen door ene zelfgemaakte
Je kan @ yourpsp achtergronden voor je psp downen.
Probeer een zo'n achtergrond te downloaden naar je psp, kijk waar hij zichzelf wegzet en in welk formaat. Probeer deze dan te vervangen door de jouwe. Ik wet niet of dit werkt/kan
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.