Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.230 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Ik probeer momenteel te msnen via mijn PSP, natuurlijk lukt dit niet met het downloaden van een exe, wat ik geprobeerd heb is via webmessenger.msn.com in te loggen, dit lukt wel aardig. Maar als er staat "bezig met aanmelden" krijg ik de melding "onvoldoende geheugen" ik had van te voren al mn data van mn memory stick gewist (32mb).
Maar helaas is het me nog niet gelukt om op msn te komen.

Is hier misschien iemand anders die het al geprobeerd heeft met een grotere memory stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Probeer eens mob.e-messenger.net voor msn, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Stink_o schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:39:
Probeer eens mob.e-messenger.net voor msn, werkt perfect.
Werkt inderdaad goed! Alleen het typen is hinderlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb eindelijk video converten onder de knie voor de psp met de 3gp converter.
aleen hoe krijg je mp3 op je psp? was beste converter tool daarvoor als die nodig is?
kon het niet vinden.. |:(
foto's lukken ook niet:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
mp3 moet gewoon in de PSP/MUSIC folder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx dat werkt. :) en foto's? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Probeer de manual eens..... logisch nadenken is tegenwoordig ook niet meer mogelijk.
(hint: psp/photo....nou dat was moeilijk he!)

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
mensen.. 2 vraagies:

1. hoe kan ik bij bijv. internet browser met intypen op sms achtig toetsenbord het snelst twee letters van zelfde vakje kiezen.. welke knop heb ik daar voor nodig? ( dus bijv. 2 x a achter elkaar! )

2. het geluid is bij mijn psp zacht.. door speakers en ook door de oordopjes alle volume staat vol aan dat avls is uit... is het begrenst? zo ja kan ik hier wat aan doen

voor de genen die mij hiermee willen helpen alvast bedankt! :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

jessepost schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:24:
mensen.. 2 vraagies:

1. hoe kan ik bij bijv. internet browser met intypen op sms achtig toetsenbord het snelst twee letters van zelfde vakje kiezen.. welke knop heb ik daar voor nodig? ( dus bijv. 2 x a achter elkaar! )

2. het geluid is bij mijn psp zacht.. door speakers en ook door de oordopjes alle volume staat vol aan dat avls is uit... is het begrenst? zo ja kan ik hier wat aan doen

Antwoord vraag 1: Rechter knop (die doorzichtige)
Antwoord vraag 2: Het is begrenst (90 dB) en volgens mij kan je er niks aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

jessepost schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:24:
mensen.. 2 vraagies:

De oordopjes zijn "Ear Friendly" dus dat betekend dat ze niet fijn liggen in je oor maar gewoon niet extreem hard kunnen. Probeer het is met een ander headset

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_Pils schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:22:
[...]

Probeer de manual eens..... logisch nadenken is tegenwoordig ook niet meer mogelijk.
(hint: psp/photo....nou dat was moeilijk he!)
normaal antwoord geven ook blijkbaar.
maargoed photo werkt. thnx :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 14:33
Bellerophon schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:05:
[...]

....Probeer het is met een ander headset
Klopt. Ik heb er ook een ander headsetje in gedaan en dan wordt bij mij het geluid aanzienlijk harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Quiqziz schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:22:
[...]

Klopt. Ik heb er ook een ander headsetje in gedaan en dan wordt bij mij het geluid aanzienlijk harder.
Tjah het is maar wat je vervelend vind natuurlijk. Desnoods koop je een nieuw headsetje erbij.

Deze bijvoorbeeld van Logitech
Afbeeldingslocatie: http://www.dimplus.nl/psp/boxes/760033.jpg

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Bellerophon schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:28:
[...]

Tjah het is maar wat je vervelend vind natuurlijk. Desnoods koop je een nieuw headsetje erbij.

Deze bijvoorbeeld van Logitech
[afbeelding]
Ja ik vind die van me mp3 wel lekker die kan je om je nek hangen weetje wel, dat is wel handig omdat het snoer vanwege de lengte en de afstandbediening redelijk zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:59
Ik had een vraagje:

wat is de goedkoopste wifi kaartje die ook nog wel goed is?(die dus werkt icm de PSP, xlink kai & internetten)
naam + prijs is wel handig(en waar je hem kan kopen tenzij het gewoon in pricewatch staat) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
bedankt ( ik ben dit pspend vanuit mn bed aan t doen ) duurt serieus wel 15 min maargoed groetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik hoop dat hier nog iemand DTM race driver 2 heeft, op deze umd staat een system update naar 1.50 .

er zal wel geen downgrade bestaan maar wie weet?

iemand dit al geprobeerd te starten?

ik heb overigens niet de update naar 2.0 gedaan, is dat de reden waarom ik alleen maar filmpjes krijg te zien op de demo disk? of staan daar alleen maar filmpjes op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, je kan ook verwisselen naar video, games en muziek door gwn naar rechts of links te duwen en op umd te klikken , alle bij mij toch

offtopic :iemand al is een psp op een mengpaneel en dan op ong 2000 watt vermogen need for speed :rivals zien spelen ?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik had nog een vraagje:

Kan je als je een rip hebt van een spel, gewoon op je geheugen kaartje zetten en spelen?(met 1.5/2.0)?
Ik snap anders niet waarom er anders in de menu staat onder games: via geheugen kaartje starten.

barzi

offtopic:
als dit niet mag sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:06:
nee, je kan ook verwisselen naar video, games en muziek door gwn naar rechts of links te duwen en op umd te klikken , alle bij mij toch

offtopic :iemand al is een psp op een mengpaneel en dan op ong 2000 watt vermogen need for speed :rivals zien spelen ?
ohja.. nu snap ik het.. maar er staan dus geen playable demos op :(

jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:06:

Nah, maar dan speel ik toch liever Need For Speed Underground 2 op 2000 watt vermogen... Of Fable, Far Cry, BF 2 enzovoorts.

Als je het dan toch goed wilt doen, pak dan Lumines en speel die met 2000 watt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Net ff via Xlink online gegaan met me PSP alleen het is nog erg rustig daar. Iemand van jullie die er ook al op kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:36:
Net ff via Xlink online gegaan met me PSP alleen het is nog erg rustig daar. Iemand van jullie die er ook al op kan?
Net lukte mij het nog niet , mijn psp werd niet gedetecteert!
Moet je nog speciale poorten openzetten?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:53:
[...]

Net lukte mij het nog niet , mijn psp werd niet gedetecteert!
Moet je nog speciale poorten openzetten?
Hangt geloof ik af van de manier waarop je verbinding maakt. Ik heb gewoon 2 draadloze netwerkkaartjes in me pc: 1 voor de PSP en 1 voor het internet en op me PC dan XLink runnen... werkt gewoon. Geen poorts open gezet. Hoe maak jij dan verbindding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:57:
[...]

Hangt geloof ik af van de manier waarop je verbinding maakt. Ik heb gewoon 2 draadloze netwerkkaartjes in me pc: 1 voor de PSP en 1 voor het internet en op me PC dan XLink runnen... werkt gewoon. Geen poorts open gezet. Hoe maak jij dan verbindding?
Via een accespoint en dan op mijn laptop xlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Ja zo wilde ik het eerst ook en toen werkte het bij mij ook niet.... Volgens mij kan het alleen via een router/AP als je dat speciale Lynksys model heb waarop je Xlink kan draaien ofzoiets... Ik raad je aan ergens ff een cheap Draadloos netwerkkaartje/stickje vandaan te halen dan is het niet moeilijk om hem te laten verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:08:
Ja zo wilde ik het eerst ook en toen werkte het bij mij ook niet.... Volgens mij kan het alleen via een router/AP als je dat speciale Lynksys model heb waarop je Xlink kan draaien ofzoiets... Ik raad je aan ergens ff een cheap Draadloos netwerkkaartje/stickje vandaan te halen dan is het niet moeilijk om hem te laten verbinden.
Ik heb nog zo'n usb geval nog ergens liggen. Moet die dan connectie maken met je accespoint of wordt het dan een adhoc connectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Zijn er oplossingen voor de reflecties in het scherm? Ik had gehoord dat er protectors zijn met een beeldbescherming die ook anti-reflecterend is. Weet iemand of en waar dat te koop is?
http://www.psxshop.nl is offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

matsume schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:09:
Ik had nog een vraagje:

Kan je als je een rip hebt van een spel, gewoon op je geheugen kaartje zetten en spelen?(met 1.5/2.0)?
Ik snap anders niet waarom er anders in de menu staat onder games: via geheugen kaartje starten.

barzi

offtopic:
als dit niet mag sorry
Niks sorry, ban als het aan mij zou liggen :(

^^ door dat soort gasten gaat de gamesindustrie inderdaad flink naar de tiefus en dan reageer ik inderdaad wat grof....ban me for it :P

[ Voor 15% gewijzigd door NightHawk4 op 03-09-2005 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutkip schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:20:
Zijn er oplossingen voor de reflecties in het scherm? Ik had gehoord dat er protectors zijn met een beeldbescherming die ook anti-reflecterend is. Weet iemand of en waar dat te koop is?
http://www.psxshop.nl is offline?
Was bezig met onderhoud, is gewoon weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
NightHawk schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 02:51:
[...]

^^ door dat soort gasten gaat de gamesindustrie inderdaad flink naar de tiefus en dan reageer ik inderdaad wat grof....ban me for it :P
Je hebt gelijk, maar aan de andere kant: 55 euro voor een spelletje is ook wel weer wat grof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:16:
[...]

Ik heb nog zo'n usb geval nog ergens liggen. Moet die dan connectie maken met je accespoint of wordt het dan een adhoc connectie?
Dat usb ding moet dan een Ad-Hoc connectie maken met je psp. Zie hier om het in te stellen: http://www.teamxlink.co.u...e1acaf2c4271f0a169cef2847

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:09:
[...]

Dat usb ding moet dan een Ad-Hoc connectie maken met je psp. Zie hier om het in te stellen: http://www.teamxlink.co.u...e1acaf2c4271f0a169cef2847
Oke thnx voor alle info , ga het nu gelijk ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:41:
[...]

Oke thnx voor alle info , ga het nu gelijk ff proberen!
Hoor t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
THNX !!! Hij doet het , alleen nog iemand om mee te spelen! :D

Welke spellen heb jij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:11:
[...]

THNX !!! Hij doet het , alleen nog iemand om mee te spelen! :D

Welke spellen heb jij? ;)
NP
Alleen NFSU:R . Geld was op :)

Vind het ook nog erg rustig daar. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:13:
[...]

NP
Alleen NFSU:R . Geld was op :)

Vind het ook nog erg rustig daar. Jammer
Hmm jammer die heb ik weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:15:
[...]

Hmm jammer die heb ik weer niet!
Dan houdt het op he? :) Gewoon je Kai aanhouden en goed de spel arenas in de gaten houden, komt vanzelf iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gisteren een PSP gehaald :) 3 spelletjes ook - wipeout, vritua tennis en lumines.
Heel erg gave gadget is het met prachtig beeld. Ben er meer dan tevreden mee. Toch de PSP eerder gekocht dan gedacht, wilde eerst wachten tolt de release van grnad turismo :P

Edit"
Gekocht bij de mediamarkt in Rotterdam voor 239 euro voor de psp en 3 halen 2 betalen voor de spellen 3 spellen volor 110 euro :)

[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 03-09-2005 10:25 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

iemand hier zin in een potje ridge racer, ben er klaar voor namelijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat momenteel sony zijn policy is ten opzichte van luie/dooie pixels.

Heb 2 a 3 pixels die lui/dood zijn lichten wit op in het zwarte laadscherm van metal gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
hej weet er nog iemand manieren om het internet op mun psp sneller te maken?

En als er de melding komt: onvoldoende geheugen, ligt dat dan aan de 32 mb om mun stickje of het intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Ape Escape gespeeld in Gibraltar.. Echt supermooi.. Kan je pas zien wat de PSP kan.. Zag er erg gelikt uit...

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/136/920778_20050517_screen004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
freekweb schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:35:
iemand hier zin in een potje ridge racer, ben er klaar voor namelijk ^^
WElke versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

hoe bedoel je welke versie heb je? firmware? als je dat bedoelt dan heb ik 1.52, nog niet geupgrade dus ;) en het gaat hier om een PAL PSP 1sept aangeschaft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb de mijne gekregen via wehkamp. Wat een GAAF ding. Die beeldscherm is echt waanzinnig. Dat mensen dit proberen te vergelijken met de ds. belachelijk. De ds is gewoon speelgoed naast de psp. Dit is een zeer mooie gadget, voor volwassenen.
Helaas heb ik wel dode pixels, maar gisteravond wehkamp gebeld. Hij word vandaag opgehaald en ik krijg een nieuwe bezorgd. Dat is pas super service.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:39:
Kan iemand mij vertellen wat momenteel sony zijn policy is ten opzichte van luie/dooie pixels.

Heb 2 a 3 pixels die lui/dood zijn lichten wit op in het zwarte laadscherm van metal gear.
Ik heb exact hetzelfde probleem, maar aangezien ik ze alleen zie als het scherm zwart is, ga ik m'n psp niet ruilen/proberen te ruilen denk ik. Puur omdat ik weet dat het scherm wat je terug krijgt ook zeker wel 1 a 2 dode pixels heeft. Stel je voor dat deze dode pixels rood of groen zouden zijn (een vriend van mij heeft groene dode pixels, US versie), dat is erger dan het probleem wat wij hebben! Die zie je namelijk overal!

En om eerlijk te zijn, denk ik dat sony onzo psp niet terug neemt anyway. Ik laat het zo.

Als je de psp toch gaat ruilen, laat het me weten of het gelukt is!

[ Voor 5% gewijzigd door rickertsnaak op 03-09-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickertsnaak schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:55:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem, maar aangezien ik ze alleen zie als het scherm zwart is, ga ik m'n psp niet ruilen/proberen te ruilen denk ik. Puur omdat ik weet dat het scherm wat je terug krijgt ook zeker wel 1 a 2 dode pixels heeft. Stel je voor dat deze dode pixels rood of groen zouden zijn (een vriend van mij heeft groene dode pixels, US versie), dat is erger dan het probleem wat wij hebben! Die zie je namelijk overal!

En om eerlijk te zijn, denk ik dat sony onzo psp niet terug neemt anyway. Ik laat het zo.

Als je de psp toch gaat ruilen, laat het me weten of het gelukt is!
Had je de dode pixels DIRECT ? Of pas na een paar uur gamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:07:
[...]

Je hebt gelijk, maar aan de andere kant: 55 euro voor een spelletje is ook wel weer wat grof.
Daarom is iedereen als een gek naar FRS voor de 3-2 actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hallo,

Ik ben van plan een psp te kopen met een 512mb kaartje, alleen had ik een vraagje:

Als ik een film(xvid) convert met PSPvideo9(oid, die in de TS staat) dan word hij iets van 730mb(normaal 700), maar een paar pagina's terug had ik gelezen dat ie ong. 400mb werd, goede kwaliteit. Doe ik iets fout of is er een andere progamma die hem toch een stuk kleiner maakt?(ik heb nu de standaard instellingen).

en

Wat is de goedkoopste wifi kaartje die ook nog wel goed is?(die dus werkt icm de PSP, xlink kai & internetten)
naam + prijs is wel handig(en waar je hem kan kopen tenzij het gewoon in pricewatch staat) :+

Alvast bedankt

[ Voor 21% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-09-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Pfff ik heb zelf nog geen psp maar als ik lees hoeveel mensen last hebben van luie/kapotte pixels dan wacht ik nog maar even denk ik...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:16:
Pfff ik heb zelf nog geen psp maar als ik lees hoeveel mensen last hebben van luie/kapotte pixels dan wacht ik nog maar even denk ik...
Sony zal wel met een goeie regeling komen voor de dead pixels.

maar het ligt ook aan hoeveel je zelf kunt verdragen, ik heb ongeveer 3 jaar met een pc monitor met ongeveer 30 dead pixels gewerkt.. maakte mij niet echt veel uit...

Nu heb ik een psp en ik zie 1 luie pixel, die je nog niet eens ziet.. ik let daar niet op en zit er ook zeker niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:07:
[...]

Daarom is iedereen als een gek naar FRS voor de 3-2 actie.
Die aktie, geldt die alleen als je daar ook de PSP koop ?

En dode pixels, zie je die meteen ? Of duurd dat altijd even ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt eraan dooie en luie pixels zijn een verschil.

En afhankelijk van de kleur game en kleur luie pixel is het wel of niet een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Is er pixel test software voor de PSP? dat je bij thuiskomst, gelijk kan kijken of alle kleuren het doen?

of moet je gewoon ff wat foto's bewerken naar alle kleuren?!, kan je het daarmee zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net metal gear acid gehaald en 1 gb kaartje. passed precies 2 xvid coverted films op:)
of 4 eps van serie + shitload mp3. damn psp roelt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:33:
[...]

Die aktie, geldt die alleen als je daar ook de PSP koop ?
Nee, dat hoeft niet.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteren bij de FRS ook een PSP gekocht. Ik wou eigenlijk wachten tot de release van GTA, maar ik ben bang dat er tegen die tijd firmware versie 2.0 al opzit.

Helaas hadden ze geen Wipeout, dus maar wat anders gekocht: Midnight Club 3, Tony Hawk, en een hack'n'slash RPG op de gok (Untold Legends).

Schermpje is inderdaad erg mooi. Geen kapotte pixels kunnen vinden!

Is er al een app waarmee je over het netwerk videos / mp3's kunt bekijken/beluisteren? Ik heb nog niet zo heel veel uitgezocht, maar dat zou wel erg gaaf zijn!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 14:40
Nou gebruik ik voor het converteren van films RapiZ converter. Deze gaat echter erg traag en gebruikt 100% CPU, terwijl dat helemaal niet hoeft. Mij vraag is dan ook. Wat is een SNELLE converter, waarbij je ook meteen kan zien hoe groot(MB) je film wordt NA het converteren en liefst zo klein mogelijk met een acceptabele kwalitiet? Ik heb PSPVIDEO9 geprobeerd (NIET-AVC) en dat vond ik niet wat, maar misschien gebruik ik het verkeerd?

Ik heb trouwens een JAP-PSP fw. 1.50 Dus ik kan geev AVC afspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Qorne schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:39:
Is er pixel test software voor de PSP? dat je bij thuiskomst, gelijk kan kijken of alle kleuren het doen?

of moet je gewoon ff wat foto's bewerken naar alle kleuren?!, kan je het daarmee zien
Ik weet dat deze testen er wel zijn voor de pc. Als je nou zo'n test download en op je comp afspeelt, een screen maakt van de kleuren, blauw, groen, rood (weet je cker dat je de goede kleuren hebt) en zelf nog de een scherm maakt dat zwart is, en een scherm dat wit is, deze als afbeelding opslaat op een geheugen kaart en deze dan met de psp bekijkt (neem aan dat je ook afbeeldingen kan bekijken op de psp????) Dan heb je zo je eigen pixel test.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.psp-vault.com/Article168.psp

ik heb zelf alleen nog niet een kabel om hem op de memory card te zetten dus heb hem nog niet kunnen proberen bij mijn neefje werkte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:11:
[...]

Ik weet dat deze testen er wel zijn voor de pc. Als je nou zo'n test download en op je comp afspeelt, een screen maakt van de kleuren, blauw, groen, rood (weet je cker dat je de goede kleuren hebt) en zelf nog de een scherm maakt dat zwart is, en een scherm dat wit is, deze als afbeelding opslaat op een geheugen kaart en deze dan met de psp bekijkt (neem aan dat je ook afbeeldingen kan bekijken op de psp????) Dan heb je zo je eigen pixel test.
Ja zo iets zei ik zelf ook al, ik maak wel even wat in PhotoShop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:16:
ach gewoon gelijk in de winkel de psp testen en omruilen. heeft collega van mij ook gedaan. psp bij MM gehaald is ie gelijk bij de service bali aan testen en had een dode pixel. kon hem gelijk ruilen voor een andere die het wel goed deed _/-\o_
had zelf gelukkig in 1x een goede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Qorne schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:39:

Dat is er wel voor, hier ene linkje(dit is niet direct, maar moet je gewoon even wachten):

http://files.pspupdates.c...cfiles.cgi?0,1,0,0,21,329

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:20:
http://www.psp-vault.com/Article168.psp

ik heb zelf alleen nog niet een kabel om hem op de memory card te zetten dus heb hem nog niet kunnen proberen bij mijn neefje werkte het
Bij mijn ook, echter alleen niet bij DODE pixels.. Alleen de "luie" pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:45:
Ik heb Ape Escape gespeeld in Gibraltar.. Echt supermooi.. Kan je pas zien wat de PSP kan.. Zag er erg gelikt uit...

[afbeelding]
mwah ziet er niet echt super uit. ik vind PSP qua graphics een beetje tegenvallen. Heb zelf o.a. DTM Race Driver 2 gekocht, en dat is ook niet echt super vind ik. lumines en Ridge Racer zien er opzich wel grappig uit. Of ben ik nu te critisch?

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik had gisteren 20:50 gebeld vanwege de dode pixels naar wehkamp en vanochten heb ik mijn nieuwe al binnen gekregen, en de andere is opgehaald. Na werk ga ik kijken of deze geen dode pixels heeft. Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor. Anders ruil ik nog een keer.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
yah schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:29:
ik had gisteren 20:50 gebeld vanwege de dode pixels naar wehkamp en vanochten heb ik mijn nieuwe al binnen gekregen, en de andere is opgehaald. Na werk ga ik kijken of deze geen dode pixels heeft. Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor. Anders ruil ik nog een keer.
hoeveel dode pixel had jij dan?
Ik vind het wel handig dat ze het gewoon gelijk komen halen.
Want de gewone winkels in groningen zeggen vanaf 6 pixels of meer..(stel je hebt net 5 :| )
En bij de Wehkamp is het ook de normale prijs :9 (of komt er nog verzendkosten overheen?)

En btw moest je betalen voor dat ze hem gingen ophalen of zit dat bij de garantie in?

[ Voor 10% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-09-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraagje,

Kiddy zei iets over het updaten van Jap PSP naar Euro Firmwares, ik heb nu 1.5 op mijn JAP PSP maar wil updaten naar 1.52 want anders kan ik Virtual Tennis spelen etc.
Moet ik nu nog iets speciaals doen of gewoon de 1.52 updater starten vanaf de Virtual Tennis UMD.
Ik wil niet mn PSP verpesten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

johnneman schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:24:
[...]
mwah ziet er niet echt super uit. ik vind PSP qua graphics een beetje tegenvallen. Heb zelf o.a. DTM Race Driver 2 gekocht, en dat is ook niet echt super vind ik. lumines en Ridge Racer zien er opzich wel grappig uit. Of ben ik nu te critisch?
Ben je idd :P vind dat ie het nog best goed doet voor zon klein aparaatje.
De PSP kan Ps2 Graphics aan. Dit gaan ze bewijzen met de game Daxter. (zeggen ze)
Maar wil het best geloven als ik de In-game movies bekijk!

http://media.psp.ign.com/media/688/688226/vids_1.html

[ Voor 20% gewijzigd door Wootism op 03-09-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ziet er wel fookin sweet uit dat daxter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

matsume schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:34:
[...]

hoeveel dode pixel had jij dan?
Ik vind het wel handig dat ze het gewoon gelijk komen halen.
Want de gewone winkels in groningen zeggen vanaf 6 pixels of meer..(stel je hebt net 5 :| )
En bij de Wehkamp is het ook de normale prijs :9 (of komt er nog verzendkosten overheen?)

En btw moest je betalen voor dat ze hem gingen ophalen of zit dat bij de garantie in?
Nou ik heb m 5 dagen terug besteld en toen was er 10% korting op ALLES :)
Dus ik heb met verzenden 229,95 betaald. (althans dat ga ik nog doen). Ruilen is gewoon gratis.
Ik had zo op zicht 4 dode pixels maar als je goed keek waren sommige clusters. Maar maakt niet uit bij wehkamp. Als het niet bevalt om wat voor reden dan ook ruil ik om. Je bent nergens toe verplicht. Bevalt het uiteindelijk helemaal niet stuur ik m terug en bestel ik m eventueel later. No problemo bij wehkamp. :z

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
yah schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:42:
[...]

Nou ik heb m 5 dagen terug besteld en toen was er 10% korting op ALLES :)
Dus ik heb met verzenden 229,95 betaald. (althans dat ga ik nog doen). Ruilen is gewoon gratis.
Ik had zo op zicht 4 dode pixels maar als je goed keek waren sommige clusters. Maar maakt niet uit bij wehkamp. Als het niet bevalt om wat voor reden dan ook ruil ik om. Je bent nergens toe verplicht. Bevalt het uiteindelijk helemaal niet stuur ik m terug en bestel ik m eventueel later. No problemo bij wehkamp. :z
Hmm dan maar bij wehkamp bestellen, nog een aantal vraagjes:

Hoeveel was het verzendkosten?
Hoe betaal je bij wehkamp?
en werd het goed opgestuurd(goed verpakt)?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verpakking is nooit probleem,wordt gewoon netjes verpakt. betalen in termijnen of via acceptgiro. verzendkosten afhankelijk van grootte pakket, maar in dit geval 5 euro.
Echter voor nieuwe klanten weet ik dat je langer moet wachten en soms eerst betalen. Ik hoef dat nooit meer, maar ben dan ook al meer dan 5 jaar klant.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

matsume schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:49:
[...]

Hmm dan maar bij wehkamp bestellen, nog een aantal vraagjes:

Hoeveel was het verzendkosten?
Hoe betaal je bij wehkamp?
en werd het goed opgestuurd(goed verpakt)?

Bedankt
www.wehkamp.nl, dit is een PSP topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Klopt maar ik probeer mensen te helpen voor een relaxe aankoop met goede service m.b.t de psp. Ik vermeld mij ervaringen, aangezien een hoop mensen trammalant hebben met ruilen en dode pixels. ;)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 12-09 16:14
Flatwhite schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:51:
Nou gebruik ik voor het converteren van films RapiZ converter. Deze gaat echter erg traag en gebruikt 100% CPU, terwijl dat helemaal niet hoeft. Mij vraag is dan ook. Wat is een SNELLE converter, waarbij je ook meteen kan zien hoe groot(MB) je film wordt NA het converteren en liefst zo klein mogelijk met een acceptabele kwalitiet? Ik heb PSPVIDEO9 geprobeerd (NIET-AVC) en dat vond ik niet wat, maar misschien gebruik ik het verkeerd?

Ik heb trouwens een JAP-PSP fw. 1.50 Dus ik kan geev AVC afspelen!
ik heb zelf nog geen PSP maar heb wel een convert progje gevonden het heet Xilisoft PSP converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moet je de video bestanden eigelijk neerzetten ik kan ze nergens terug vinden in mn psp?
met mp3 & fotos moet je aparte mappen maken is dat voor video's ook het geval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja. Je moet een aparte map aanmaken in je psp genaamd (als ik het goed heb is dit niet in de map psp zelf) MP_ROOT en in de net aangemaakte map maak je dan deze map aan 100MNV01. Plaats hierin je .mp4 filmpjes en als het goed is moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:04:
Ik gisteren één gehaald, en dus wel één hele vet irritante oranje pixel bijna in het midden van het scherm die altijd oplicht.. Alleen als het scherm licht gekleurd is valt hij minder op.

Ik stoor me echt aan deze pixel. Hij licht altijd op. Vind het echt een domper. Dus als tip zou ik meegeven om hem in de winkel te controleren op zulke rariteiten op het scherm. Als ze dat niet willen kun je er donder opzeggen dat ze hem al helemaal niet omruilen als je er thuis achter komt.

Vanmiddag na mijn werk terug naar de winkel. Kan wel zijn dat sony vindt dat het niet defect is, maar voor 249 euro vind ik het een nogal groot defect.
Ben er gisteren mee terug gegaan naar de winkel.

Ze waren vergeten te zeggen bij aankoop dat het scherm fouten zou kunnen bevatten!!!

Verhaal over sony dat ze pas bij 6 pixels iets doen, verhaal over persconferentie van sony aan retailers waarbij ze dit vertelde en dat iedereen boe riep, garantie ook maar 1 jaar ipv 2....

Uitgelegd dat 250 euro voor kapot scherm toch wel erg veel geld was voor een kapot scherm. (1 oranje pixel bleef altijd branden). Ik was de eerste die terug jwam met dat ding dus na de baas te bellen en geld terug te eisen hebben ze hem toch maar omgeruilt voor een nieuwe, die helemaal 100% goed is.

Erg gaaf trouwens om met video9 video's te converteren. Jammer dat die memsticks weer zo duur zijn. Even sparen voor 1 gig.

Daxter ziet er inderdaad vet uit. Vind het nog moeilijk om een 2de spel te kiezen (ik heb nu ridge racer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Net ff Fired Up gespeeld, ziet er goed uit met vette explosies. Er staat ook een speelbare demo van Wipeout Pure op, wat is dat cool zeg. Alleen aan de knoppen kom ik slecht vooral de analoge stickkie zit net verkeerd. Had sony um niet iets groter kunnen maken voor de europese markt!? :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is metal gear echt zo slecht dat ign het maar net een 6 geeft?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:01:
Hallo mensen, ik hoop dat hier nog iemand DTM race driver 2 heeft, op deze umd staat een system update naar 1.50 .

er zal wel geen downgrade bestaan maar wie weet?

iemand dit al geprobeerd te starten?

ik heb overigens niet de update naar 2.0 gedaan, is dat de reden waarom ik alleen maar filmpjes krijg te zien op de demo disk? of staan daar alleen maar filmpjes op?
Ja, dat spel heb ik ook. Niets gezien over een firmware upgrade. Ik heb het spel onder de oude firmware 1.50 kunnen spelen en nu ook op de nieuwe 2.0 firmware.

Op de demo disk staan idd alleen filmpjes, geen demo games (helaas).

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:55:
ja. Je moet een aparte map aanmaken in je psp genaamd (als ik het goed heb is dit niet in de map psp zelf) MP_ROOT en in de net aangemaakte map maak je dan deze map aan 100MNV01. Plaats hierin je .mp4 filmpjes en als het goed is moet het werken.
Bedankt!, k had het niet verwacht dat ik in MP_ROOT nog een map moest aanmaken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Laatst online: 03-10-2024
hoe zit het met de infra rood verbinding, moet je die ook apart aanzetten zoals bij de USB-verbinding? Al iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Kan er geen poll worden gemaakt over de firmware die je gebruikt of van plan bent te gebruiken? Ik twijfel zelf namelijk nog erg en dan kan je zien wat de meeste mensen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie mensen over Daxter praten.. Is deze al uit hier ? Kan hem niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik heb nu mn JAP PSP naar 1.52 geupdate en werkt allemaal top, en daarnaast ook een USB Kabeltje gekocht incl lader, maar als ik de kabel erin plug pakt hij hem niet automatisch als een verwisselbare schijf bij deze computer, daarnaast zegt de verpakking dat je software nodig hebt die bij de PSP geleverd is, maar ik heb de standard pack en daar zat niks bij.

Welke software heb ik nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
nudie schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 15:29:
Ik heb nu mn JAP PSP naar 1.52 geupdate en werkt allemaal top, en daarnaast ook een USB Kabeltje gekocht incl lader, maar als ik de kabel erin plug pakt hij hem niet automatisch als een verwisselbare schijf bij deze computer, daarnaast zegt de verpakking dat je software nodig hebt die bij de PSP geleverd is, maar ik heb de standard pack en daar zat niks bij.

Welke software heb ik nodig?
heb je wel in het menu gekozen voor de USB-functie? Anders doet ie nix.
Je heb geen software nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 15:32:
[...]

http://psp.connect.com/tutorial.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
het is me laatst wel opgevallen dat de laders van de eu anders zijn dan de usa versie ....

mijn amerikaanse versie heeft een 8 plugje op de adapter zodat ik gewoon zo'n kabel kan gebruiken van mijn stereo ... maar gisteren was ik bij een vriend en zag ik dat zijn pspadapter een kabel had naar het stopcontact maar , deze zat vast aan de adapter... (beetje raar :S )

offtopic:
heeft iemand een handig psp portal als startpagina voor mij ? is wel handig om op 1 pagina het nieuwsheadlines / etc. te kunnen zien

[ Voor 19% gewijzigd door k5052 op 03-09-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 15:32:
[...]

...
logica, mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hmmmm, kenker, Yoshihiro heeft WAB verlaten en het is nu onduidelijk of de downgrader nog wel komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik zou er niet op rekeken. Ik heb een week gewacht en niks, heb ik maar geimport....
Dus hopelijk heb binnenkort mijn psp 1.50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quiqziz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 15:56:
[...]

:?
ik weet wel hoe het werkt hoor
Was meer voor nudie B) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Caboman schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 16:04:
Ik zou er niet op rekeken. Ik heb een week gewacht en niks, heb ik maar geimport....
Dus hopelijk heb binnenkort mijn psp 1.50 :)
Hoe kan je een week erop wachten als hij op 1 september zou verschijnen? ;) Maar het was sowiesow geen lekkere soep bij WAB, aangezien AloneTrio alle donations heeft binnen geharkt en met de noorderzon zowat vertrokken is. Goed dat ik dit geanticipeerd had.
19:13:50] * AloneTri0 (~AloneTrio@wab.com) has joined #mups
[...]
[19:45:18] <AloneTri0> i piss on all blah blah about paypal and more... i am jobless, i take money where i can and that's all
[19:48:24] <s|zZ7> AloneTri0 what did you earn till now from desperate psp kiddys ?
[19:48:51] <AloneTri0> you mean in $ ?
[19:49:06] <s|zZ7> or in EUR
[19:49:18] <AloneTri0> about less then 1000$
[19:49:26] <AloneTri0> than
[19:49:42] <AloneTri0> 957 to be more precise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ach ze zullen vast ook wel iets voor versie 2.0 uitbrengen denk ik. Kwestie van tijd.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

yah schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 16:15:
Ach ze zullen vast ook wel iets voor versie 2.0 uitbrengen denk ik. Kwestie van tijd.
Ik reken meer op een modchip/firmware replacement nu, dit upgrade spellletje begint vrij snel oud te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wifi wil gaan verbinden dan krijg ik steeds DNS-fout (8041040F), ik heb op internet gezocht, en het enige wat eruit kwam is dat alles wat je bij de pc hebt ingevuld ook op de psp moet invullen, behalve ip natuurlijk

ps ik heb een sweex kaartje
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.