Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:04:
Ik gisteren één gehaald, en dus wel één hele vet irritante oranje pixel bijna in het midden van het scherm die altijd oplicht.. Alleen als het scherm licht gekleurd is valt hij minder op.
Ik stoor me echt aan deze pixel. Hij licht altijd op. Vind het echt een domper. Dus als tip zou ik meegeven om hem in de winkel te controleren op zulke rariteiten op het scherm. Als ze dat niet willen kun je er donder opzeggen dat ze hem al helemaal niet omruilen als je er thuis achter komt.
Vanmiddag na mijn werk terug naar de winkel. Kan wel zijn dat sony vindt dat het niet defect is, maar voor 249 euro vind ik het een nogal groot defect.
Ben er gisteren mee terug gegaan naar de winkel.
Ze waren vergeten te zeggen bij aankoop dat het scherm fouten zou kunnen bevatten!!!
Verhaal over sony dat ze pas bij 6 pixels iets doen, verhaal over persconferentie van sony aan retailers waarbij ze dit vertelde en dat iedereen boe riep, garantie ook maar 1 jaar ipv 2....
Uitgelegd dat 250 euro voor kapot scherm toch wel erg veel geld was voor een kapot scherm. (1 oranje pixel bleef altijd branden). Ik was de eerste die terug jwam met dat ding dus na de baas te bellen en geld terug te eisen hebben ze hem toch maar omgeruilt voor een nieuwe, die helemaal 100% goed is.
Erg gaaf trouwens om met video9 video's te converteren. Jammer dat die memsticks weer zo duur zijn. Even sparen voor 1 gig.
Daxter ziet er inderdaad vet uit. Vind het nog moeilijk om een 2de spel te kiezen (ik heb nu ridge racer)