Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.232 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bosmonster schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:07:
[...]

Mediamarkt heeft, in tegenstelling tot FRS, wel gewoon een hele wand vol met games.
Dat is mooi om te horen :) nu nog een psp zoeken :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Klopt het dat ik niet meer op www.yourpsp.com kan komen? beetje raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ik kom der zonder moeite op hoor :P

Naja..omdat ik bijna alle voorafgaande polls heb gemaakt, maak ik deze dan ook maar meteen :)
Wordt vast wel aan de topicstart toegevoegd :>

Poll: Hoeveel dode pixels heeft jouw EU PSP?
0
1
2
3
4 of meer
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=88373&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 95% gewijzigd door Yellowneck op 02-09-2005 11:34 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik zie liever nog een pol van: Wat heb jij al uitgegeven aan je psp. Te denken valt aan catagorieën van 200-300, 400-500, 500>

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

YellowNeck schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:33:
Ik kom der zonder moeite op hoor :P

Naja..omdat ik bijna alle voorafgaande polls heb gemaakt, maak ik deze dan ook maar meteen :)
Wordt vast wel aan de topicstart toegevoegd :>

Poll: Hoeveel dode pixels heeft jouw EU PSP?
0
1
2
3
4 of meer
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik denk dat veel mensen de overbelichte pixels niet eens kunnen zien/herkennen. Ik moest ze bij m'n 2 collega's ook aanwijzen voor ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Poll: Hoeveel heb jij al aan je PSP besteedt in Euro's?
200-300 Euro
300-400 Euro
400-500 Euro
500-600 Euro
600-700 Euro
meer dan 700 Euro
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=88374&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

marco899 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:38:
Ik zie liever nog een pol van: Wat heb jij al uitgegeven aan je psp. Te denken valt aan catagorieën van 200-300, 400-500, 500>
Ja, maar dan is de poll niet erg representatief, omdat na het invullen van de poll, je bijvoorbeeld nog wel 10 spellen erbij kan kopen :P..en je kan maar 1 keer stemmen

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
  • Laatst online: 08-06 14:33
Weet iemand hoe je de achtergrond van je psp-menu kan wijzigen? Kan het niet vinden... Op yourpsp staat ook zo'n plaatje waarbij de achtergrond van het menu een foto is.

En heeft iemand al ervaring met tunnelen? Lijkt mij wel lache met NFSU: R

[ Voor 20% gewijzigd door Quiqziz op 02-09-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik denk dat veel mensen de overbelichte pixels niet eens kunnen zien/herkennen. Ik moest ze bij m'n 2 collega's ook aanwijzen voor ze...
yup als je ze opmerkt van 20/30 cm afstand is het vaak een heel groepje van 4 of meer. 1 dooie pixel kan je net op 5 tot 10cm afstand zien. vind het wel sneu al die mensen maaanden gewacht in de hoop op betere garantie regelingen blijkt sony er niks aan gedaan te hebben en kapotte pixels alsnog niet te vervangen. lijkt me ook een onmogelijke zaak volgens mij heeft zeker minstens 1/3e wel last van 1 of meer kapotte/halve pixels

[ Voor 16% gewijzigd door salvador4 op 02-09-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Quiqziz schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:45:
Weet iemand hoe je de achtergrond van je psp-menu kan wijzigen? Kan het niet vinden... Op yourpsp staat ook zo'n plaatje waarbij de achtergrond van het menu een foto is.
Kan alleen met Firmware 2.0, dan staat het bij instellingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de kerst/sinterklaas zullen de prijzen van de PSP en de games wel weer omlaag gaan (aanbiedingen), de prijs van de DS is veel lager vergeleken met PSP, hier gaan ze nog wel wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Ik probeer net verbinding te maken met mijn wireless internet. Alleen ik heb in mijn Linksys router 4 WEP-keys ingesteld en ik kan in mijn PSP niet instellen welke key index de PSP moet kiezen. Iemand hier een suggestie voor?

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 20:27
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:16:
[...]

Er zit een papiertje in de doos die zegt dat de psp meteen gaat updaten als je de demodisc erin doet... Doet hij dus niet: je moet het update-programmaatje handmatig starten vanuit het menu, en dan nog zal hij vragen of je het zeker weet. Je kunt de filmpjes dus rustig bekijken.

Maar goed, dinsdag om middernacht de psp gescoord bij Dixons Rijswijk, met Lumines erbij, en de volgende dag Ridge Racer, Tony Hawk en NBA Street aangeschaft bij FRS (3=2). Ben er zeer tevreden over. Tot nu toe de meeste tijd doorgebracht met Lumines. :) Zit wel Everybody's Golf te overwegen om nog aan te schaffen.

Ik had de indruk dat ik links een klein blauw puntje had die je alleen ziet als het scherm zwart is, maar nu zie ik zelfs dat eigenlijk niet meer. Wel heb ik ook dat probleem van het klepje van de UMD die aan de linkerkant een kier van een millimeter heeft. Maar zo te lezen is dat kennelijk normaal.

Ook een memorystick van 1Gb aangeschaft, en met Nero Recode een paar dvd's omgezet naar psp-formaat (en usb-kabeltje van 4 euro bij de MM). Met wat spelen met de instellingen kom ik uit op 300Mb per film (bitrate ongeveer 290kbps), wat redelijk acceptabel is. Paar artifacts, maar 3 films op de stick vind ik een prettig aantal.
Welke Memorystick van 1Gb heb je aangeschaft dan ? Merk ? Prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:51:
[...]

Kun je ook vertellen hoe duur hij in MM Leeuwarden is? Wil er ook graag 1 kopen.
De normale prijs, 249 euro. Bij MM Leeuwarden hebben ze er ook helemaal geen reclame voor gemaakt. Het value pack ligt daar gewoon in het schap, net alsof het een doodnormale koptelefoon is.

Bedankt iedereen voor het antwoorden van mijn vraag. :) Als ik het nu een beetje samenvat, lijkt het erop dat er vrijwel geen enkele PSP is zonder stuck (sub)pixels, maar zonder dead pixels komen ze wel weer voor. Over dat stof (of puntjes, het is moeilijk te onderscheiden wat het nou precies is) lees ik weinig, misschien valt niemand dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
  • Laatst online: 08-06 14:33
jordan2k schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:09:
[...]

Welke Memorystick van 1Gb heb je aangeschaft dan ? Merk ? Prijs ?
Ik heb er een van Sony : Memory Stick Pro Duo Magicgate 1GB ---- 91,00 ex. verzendkosten (6,00) op www.rax.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Edjaaah schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:06:
Ik probeer net verbinding te maken met mijn wireless internet. Alleen ik heb in mijn Linksys router 4 WEP-keys ingesteld en ik kan in mijn PSP niet instellen welke key index de PSP moet kiezen. Iemand hier een suggestie voor?
Je moet in je router instellen welke key je wilt versturen (1 t/m 4). Deze key moet je invoeren in je PSP.

Iemand al WPA aan de praat trouwens? Ik heb de 2.0 firmware en gister even geprobeerd, maar uiteindelijk noodgedwongen maar weer terug naar WEP gegaan...

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
He Trancesetter, is het niet een idee om de hele First Post zo te maken dat het precies op het PSP scherm past en dan ergens te hosten? Zo kan iedereen bijv. de FAQ en andere dingen benaderen via zijn PSP.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Alpha-sphere schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:55:
He Trancesetter, is het niet een idee om de hele First Post zo te maken dat het precies op het PSP scherm past en dan ergens te hosten? Zo kan iedereen bijv. de FAQ en andere dingen benaderen via zijn PSP.
dan moet je alsnog gaan schuiven omdat GoT nou eenmaal een andere breedte heeft.
Beter is dan om dan de faq ergens als tekst te hosten dus zonder kleurtjes, plaatjes ed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 2GB memory stick al uit is van Sandisk in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Al meer mensen ge-internet op hun psp? Ik heb direct die update 2.0 erop geknald en WiFi ingesteld. Werkt op zich best prima, alleen zijn veel sites jammer genoeg te breed :)

Goeie tips voor sites om via je PSP te bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

zneek schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:18:
Al meer mensen ge-internet op hun psp? Ik heb direct die update 2.0 erop geknald en WiFi ingesteld. Werkt op zich best prima, alleen zijn veel sites jammer genoeg te breed :)

Gamefaqs voor tijdens het console gamen 8)
erg handig als je ergens vast zit en een walkthrough moet raadplegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:58:
In China kost de PSP overigens momenteel 181 euro :P (JAP v1.5 valuepack).
Maargoed, ik wacht nog ff voordat ik er weer een ga aanschaffen. Vond de spellen erg tegenvallen en ergerde me mateloos aan de ghosting :P (kijk veel films/series)
ik kon m afdingen naar 175 euro (valuepack) met een extra headset erbij. maar ze hadden alleen de 2.0 vesie nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik zie net dat dimplus.nl, het verhaal over dat ze GEEN pixel garantie geven weg hebben gehaalt van de site, dat stond er gister nog wel op.

Misschien duidelijkheid van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:22

vtx

Weet iemand of ze bij de Makro Virtua tennis hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

of dat ze bij de makro in delft nog een psp hebben?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

zneek schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:18:

Op welke manier kun je dingen typen via de PSP op een site (bijv forum)? Werkt dat wel?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
de browser ziet als er ergens een tekstvak is op een site, en als je dat selecteert, dan krijg je het typmenu wat je ook krijgt als je bijvoorbeeld je naam ingeeft bij de instellingen... Het werkt best goed, al weet ik zeker dat als het toetsenbord voor de PSP uitkomt, dat ikd eze dan ook meteen ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

LET OP:
Garantie verloopt via Sony en is 1 jaar.
Dode pixels: garantie geldt vanaf 6 dode pixels.

Dit staat er bij nedgame.

Btw Sony krijgt bepaald niet een schoonheids prijs met deze aktie/garantie. Je betaald met geld/veel geld en je krijgt dan eigenlijk een defect product. Dat gaat er bij mij niet in.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Dat doen ze bij nintendo geloof ik een stuk netter

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:06
Jahoor, dat werkt prima.

De site die standaard bij je favorieten staat, dat is echt een mooie site, past echt precies allemaal.

Weet iemand hoe je het venster naar beneden of omlaag (of van links naar recht en andersom) kan scrollen? Heb dat nog niet echt kunnen uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Laatst online: 12-09 11:47
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:09:
Dat is echt absurd veel gezien het lage aantal pixels. Er zitten bij Bosmonster dus zo'n 16 dode pixels in totaal op zo'n 500.000 pixels. Een simpel 15" scherm heeft 786.000 pixels. Als je dat dan omrekent komt dat overeen met het kopen van een 15" 1024x768 scherm met maarliefst 24 dode pixels!!!!

Als je tegenwoordig een TFT scherm voor je computer koopt dan verwacht je geen dode pixels meer, hoogstens 1 of 2 dode pixels als je pech hebt. Bij de PSP zou je nog veel meer mogen verwachten; ik zou zeggen heel af en toe een PSP met 1 defecte pixel, maar dat is dus niet het geval.

Dan zijn wij Nederlanders misschien meester klagers en je hebt ook helemaal gelijk dat je eerder klagers zult horen in een topic dan mensen die geen problemen hebben, maar je kunt denk ik moeilijk ontkennen dat de PSP meer problemen heeft met het scherm dan dat je zou mogen verwachten.
Precies, je uitleg klopt helemaal.

Zelf denk ik dat sony geen zin heeft om de defecte pixel psp's te repareren.Afgezien van de kosten van het repareren speelt ook (waarschijnlijk) mee dat er meer vraag is dan aanbod aan psp's. Als ze aan een recall doen kost dit hun ontzettend veel tijd.

Als ik jullie was zou ik een vuist maken door samen op te trekken en bijvoorbeeld naar het programma Kassa van de VARA gaan. Eerste uitzending staat gepland op 10 september. Er bestaat dan een kans dat Sony overstag gaat. Voor 250 euro (550 gulden) mag je toch wel een goed werkend apparaat verwachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
S2S schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:47:
LET OP:

Btw Sony krijgt bepaald niet een schoonheids prijs met deze aktie/garantie. Je betaald met geld/veel geld en je krijgt dan eigenlijk een defect product. Dat gaat er bij mij niet in.
Dat is de keuze die je maakt. Koop je de PSP in de wetenschap dat Sony zo met de garantie omgaat? ja of nee. Je moet dus niet achteraf gaan zeuren dat Sony slecht bezig is etc. etc.

@Glorificationer
De vergelijking met Nintendo hoef je echt niet te maken. Dan zou ik net zo goed kunnen zeggen dat Philips dat ook niet doet, maar dat heeft hier geen ene reet mee te maken. Het staat ook in de TS dat vergelijking met Nintendo('s DS) niet gemaakt worden in dit topic, want daar is het niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Glorificationer schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:48:
Dat doen ze bij nintendo geloof ik een stuk netter
*edit stukje Nintendo weg gehaald..

Ik heb gewacht met het importeren van een PSP vanwege het dode pixel verhaal.
En nu krijgen we hetzelfde gezeik in de EU, kan dat wel? Ik bedoel zit ons consumentenrecht niet anders in elkaar?
Als je iets koopt moet het gewoon voldoen aan je eisen en dus perfect werken DODE PIXELS of niet.

Ik wacht nog een paar weekjes/maandjes met het kopen van een PSP. Tot er meer duidelijkheid is.

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 02-09-2005 13:55 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Het gaat ook om de vergelijking met de garantie die het bedrijf geeft. Niet om een onderlinge vergelijking te maken tussen PSP en DS want dat is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Mananddog schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:55:
[...]

ja ik zit me nu ook tegen mijn kop te rammen 8)7 maar ze hadden dit weekeind een actie het hele assortiment 10% afgeprijsd... dus ook de psp. en die is dan 225 euro wat het goedkoopste van nederland is. En er stond heel groot de slogan bij m: "nu reserveren = 1 september spelen".
Denk wehkamp is een groot gerenomeerd bedrijf die houdt zich aan zijn afspraken. Niet dus.
Ten eerste: toen jij m bestelde met die 10% korting stond er niet bij vandaag besteld morgen in huis maar binnen 2 weken. (ik heb m ook besteld dus ik weet wat er stond). Inderdaad 1 dag ervoor stond vandaag besteld morgen in huis. Nou weten we niet of ze misschien de mensen met 10% korting een dag later hebben verzonden. Maakt niet uit. Je krijgt 25 euro korting wat wil je nog meer. 1 Dag meer kan geen kwaad. En voor degene die in een deuk lag; slaat nergens op. Punt een kost minder, je hoeft nergens in de rij. Ik heb tot nu toe alle nieuwste consoles op de eerste dag gelijk gehad. Is er iets niet goed zoals dooie pixels, wordt er bij wehkamp altijd zonder problemen omgeruild. Dat kan je van de meeste winkels niet zeggen. Voor diegene met acceptgiro;
Lijkt me logisch voor een nieuwe klant dat ze willen weten of je het uberhaubt kan betalen. Ik ben al een aantal jaren klant en ik krijg nooit eerst acceptgiro's. Dat is puur voor nieuwe klanten. In de toekomst heb je er geen last meer van.
Gewoon ff geduld hebben. Ik had m ook gisteren verwacht, maar soms komt het ook door de post dat het toch 1 dag langer duurt. Hij zal vandaag wel binnen komen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

marco899 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:55:
[...]

Neem van mij aan dat postorder bedrijven, altijd als laatse worden aangeleverd. Al bestellen ze duizend psp's, ze krijgen als ze echt zeiken er mischien een stuk of 50 om ze koest te houden. Deze bedrijven staan gewoon als laatste in de lijn qua uitlevering. Bedrijven zoals bart smit, intertoys e.d. staan weer als eerste op de lijst, omwille van tijdige winkel aanleveringen en hele grote contracten.
WAT EEN BULLSHIT. Ik heb altijd mijn consoles op de eerste dag gehad, en met mij vele vrienden. Wehkamp krijgt altijd genoeg uitgeleverd. Dit is de eerste keer dat het 1 dag langer duurt. Kan en mag gebeuren aangezien ik m al 10% goedkoper heb.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
S2S schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:53:
[...]

En nu krijgen we hetzelfde gezeik in de EU, kan dat wel? Ik bedoel zit ons consumentenrecht niet anders in elkaar?
Als je iets koopt moet het gewoon voldoen aan je eisen en dus perfect werken DODE PIXELS of niet.

Ik wacht nog een paar weekjes/maandjes met het kopen van een PSP. Tot er meer duidelijkheid is.
ik sluit me hier bij aan. heb er net even mee gespeeld maar ik blijf bij mijn standpunt als ik +/- 300 euro uitgeef moet het ding ding wel perfect zijn. kom op zeg ik koop ook geen nieuwe auto met steenslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Oh ja ik kreeg net een telefoontje dat de mijne veilig thuis is beland Van WEHKAMP. Nou maar hopen dat die geen dooie pixels heeft.
Anders gewoon bellen en een nieuwe vragen. :P

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:47:
LET OP:

Hoorde weer dat het vanaf 8 dode is en alleen als ze zich niet aan de zij kanten van ge scherm bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

S2S schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:53:
[...]

Dat snap ik dus ook niet.. In Nederland hoor je gewoon een deugdelijk product geleverd te krijgen, zo niet dan hoor je dat bij de winkel te kunnen ruilen (niks Sony garantie dus).

Ik ben lid van de consumentenbond. Zal van het weekend eens een mailtje opstellen met de vraag of dit wel kan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

yah schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:09:
[...]

WAT EEN BULLSHIT. Ik heb altijd mijn consoles op de eerste dag gehad, en met mij vele vrienden. Wehkamp krijgt altijd genoeg uitgeleverd. Dit is de eerste keer dat het 1 dag langer duurt. Kan en mag gebeuren aangezien ik m al 10% goedkoper heb.
Sorry, ik weet dit gewoon mbt de uitleveringspolicy van Sony. Waarom zou ik losse kreten gaan roepen?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Yep... ik heb ook binnen. De Dixons had ze nog op voorraad. Gelijk de garantie verlengt naar 3 jaar, koste maar 49,95 xtra. Daarnaast heeft de Dixons ook alle spellen voor 43,99 in het schap liggen. Ik heb DTM race driver en Everybody's Golf erbij gekocht. Die trailer van Spiderman op de demo disc ziet er erg strak uit, net als die videoclips! Nu nog even de PSP registreren voor de gratis Spiderman disc. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

rimave schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:42:
Yep... ik heb ook binnen. De Dixons had ze nog op voorraad. Gelijk de garantie verlengt naar 3 jaar, koste maar 49,95 xtra. Daarnaast heeft de Dixons ook alle spellen voor 43,99 in het schap liggen. Ik heb DTM race driver en Everybody's Golf erbij gekocht. Die trailer van Spiderman op de demo disc ziet er erg strak uit, net als die videoclips! Nu nog even de PSP registreren voor de gratis Spiderman disc. :)
Wat stom dat ze die er niet meer standaart bijleveren :S
In mijn pack zat gewoon de Spiderman en de Demo-Umd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 13-09 22:40
yah schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:59:
[...]

Ten eerste: toen jij m bestelde met die 10% korting stond er niet bij vandaag besteld morgen in huis maar binnen 2 weken. (ik heb m ook besteld dus ik weet wat er stond). Inderdaad 1 dag ervoor stond vandaag besteld morgen in huis.

Het stond er maandag toch echt al op, maaar. Ik had ze wel gemaild, en ze zeiden in de week van 1 september dus dat mag ook 1 dagje later. Maar waarom zetten zij op hun site "nu bestellen is 1 september gamen als ze het toch niet kunnen waarmaken? Punt is, Wehkamp doet aan 24 uurs verzenden. Dus als jij nu bestelt heb jij het de volgende dag al. Als jij dan op 29 augustus dat ding bestelt mag je hem toch zeker wel op 1 september verwachten.

[..]

Voor diegene met acceptgiro;
Lijkt me logisch voor een nieuwe klant dat ze willen weten of je het uberhaubt kan betalen. Ik ben al een aantal jaren klant en ik krijg nooit eerst acceptgiro's. Dat is puur voor nieuwe klanten. In de toekomst heb je er geen last meer van.

Ik vind het ook totaal geen probleem! Feit is, dat ik vrijdag had besteld, en ze mij best wel in een mailtje oid hadden kunnen vertellen dat ze een voorschot wilden. Maar het stond nog op de site, nog in het bevestigingsmailtje, en ik kon het zelfs niet in de faq vinden (heb dat speciaal nagekeken toen). Feit blijft dus dat ze dat beter hadden kunnen regelen.
Wat ik overigens wel lachen vind. Bij ons (alexandrium) staat de mediamarkt naast de toysrus. Die heeft het altijd moeilijk met concureren natuurlijk. Ik liep er gister voorbij, stond er een poster met "haal hier uw psp voor 249!". Ik loop de mm binnen, en zie hem voor 236 staan. Kom ik vandaag weer langs de toysrus, staat de prijs in een keer op 234 :D Dat vond ik echt te gek voor worden. Dat is gewoon spotgoedkoop voor een winkel als toysrus.

[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 02-09-2005 15:15 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
rimave schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:42:
Rimave: wat houdt die extra garantie ook weer in van dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

@Shailesh

Neckermann en Wehkamp zijn allebei ouderwetse postorderbedrijven, welke qua procedures niet ingericht zijn als een webshop.
Zoals bij (bijna) alle postorderbedrijven is het volgens mij heel normaal dat je eerst moet betalen bij je eerste bestelling.
Wootism schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:11:
[...]

Wat stom dat ze die er niet meer standaart bijleveren :S
In mijn pack zat gewoon de Spiderman en de Demo-Umd
Omdat ze nu je persoonlijke gegevens hebben voor marketingdoeleinden :)

[ Voor 37% gewijzigd door Shiver23 op 02-09-2005 15:18 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
cc12 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:14:
[...]

Rimave: wat houdt die extra garantie ook weer in van dixons?
Die verkoper heeft mij het foldertje niet meegegeven zie ik.
Ah, ik heb de info ook op de dixons site gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/upload/images/service_en_garantie/banner30082005.jpg

Je kunt ook hier klikken voor meer info.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Inderdaad interessant, je kan je psp (als je die bij dixons gekocht hebt) nog tot 10 dagen erna de extra verzekering nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Je hebt dan 3 jaar garantie op verlies, diefstal, val-, stoot- en water schade. Houdt wel rekening met de 35€ eigen risico per schade claim. Garantie verloopt ook niet via Dixons zelf, maar via Actua Verzekeringen in Rotterdam.

Om even terug te komen op mijn wireless probleem, ik heb de wep-key ingevoerd die mijn router uitstuurt. Als ik mijn PSP laat scannen op een WiFi netwerk, vindt deze mijn netwerk met een sterkte van 45% (stroombesparing aan). Dus ik ben er nog niet uit wat er verkeerd gaat :(

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
He gelukkig met andere oordopjes is het geluid harder en beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Is bij miij. Je scanned hij vind, maar can niet connecten.
(heb nog geen psp :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik wil iemand een PSP mee laten nemen uit de US. Heb ik kans dat er firmware 2.0 op zit, of wordt deze er altijd standaard bijgeleverd op UMD?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:07:
Ik wil iemand een PSP mee laten nemen uit de US. Heb ik kans dat er firmware 2.0 op zit, of wordt deze er altijd standaard bijgeleverd op UMD?
ik denk dat US al heel wat voorloopt op ons en dat daar al zeker Firmware 2.0 op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Hoe zit het met de besturing van:
* NFSU: Rivals
* Wipe Out Pure
* Ridge Racer

Zijn deze spellen te besturen met de joystick of alleen met het D-pad of allebei?

Ik vind nl het joystickje net wat te laag zitten om er lekker bij te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nowell schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:24:
* Wipe Out Pure
* Ridge Racer

Zijn deze spellen te besturen met de joystick of alleen met het D-pad of allebei?

Allebei (iig die van Ridge Racer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Nu online
rimave schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:26:
[...]

Die verkoper heeft mij het foldertje niet meegegeven zie ik.
Ah, ik heb de info ook op de dixons site gevonden:

[afbeelding]

Je kunt ook hier klikken voor meer info.
ik ken de hele verzekering niet maar is dit niet netzoiets als met de meeste crap telefoonverzekeringen? dat diefstal alleen geldt als je beroofd bent en dat ze verder nooit uitkeren.. de brochure ziet er veel belovend uit maar kzou de polis/kleine lettertjes maar goed doornemen.

[ Voor 5% gewijzigd door salvador4 op 02-09-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

salvador4 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:31:
[...]

ik ken de hele verzekering niet maar is dit niet netzoiets als met de meeste crap telefoonverzekeringen? dat diefstal alleen geldt als je beroofd bent en dat ze verder nooit uitkeren.. zou de polis maar goed doornemen.
Yup.. het is zonde van je geld.

Je denkt dat je verzekerd bent, maar als je dan komt innen blijken er ineens toch heel veel meer regeltjes te zijn waardoor je net niet voldoet aan de eisen.

Dingen als waterschade bijvoorbeeld blijken dan niet verzekerd. Laten vallen ook niet, want dat is je eigen schuld. Diefstal ook niet als je geen aangifte hebt gedaan en/of er geen tekenen van dwang/mishandeling zijn geweest of als het je eigen schuld is geweest omdat je hem los in je tas of jas had (doh, wie niet), etc etc..

Blijft bar weinig over ;)

M.a.w.: dit soort 'verzekeringen' nooit aan beginnen... Je bent nog beter af dit soort dingen met je creditcard aan te schaffen, dan ben je standaard vaak een jaar verzekerd.

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Staat allemaal in de polisvoorwaarden die je van tevoren door kan lezen. Ik heb een verzekering voor mijn digitale camera en die is wel degelijk tegen water- en valschade verzekerd nu, ook als het mijn eigen schuld is.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:19:
[...]

ik denk dat US al heel wat voorloopt op ons en dat daar al zeker Firmware 2.0 op zit.
Firmware 2.0 is net uit in US (half augustus ofzo). Nieuwe PSP zijn zo goed als altijd nog uitgerust met 1.52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Nu online
inderdaad, vaak ook nog een drama om er vanaf te komen. er is daarvoor vaak genoeg gewaarschuwd bij programma's als kassa enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

FaceDown schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:37:
Staat allemaal in de polisvoorwaarden die je van tevoren door kan lezen. Ik heb een verzekering voor mijn digitale camera en die is wel degelijk tegen water- en valschade verzekerd nu, ook als het mijn eigen schuld is.
Das makkelijk.. dag voor verstrijken ging je eendjes fotograferen in de vijver in de buurt!

Of nee.. dan staat er in de kleine lettertjes natuurlijk dat je alleen dagwaarde terugkrijgt? Grofweg het bedrag dat je betaald hebt voor de verzekering, of waarschijnlijk minder?

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Nu online
FaceDown schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:37:
mensen lezen niet, vaak zijn het veel paginas met lastige text en wordt er enkel uit gegaan van het verkooppraatje van de winkelier. en als jou verzekering echt zo is betaal je waarschijnlijk meer dan 49 euro voor 3 jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door salvador4 op 02-09-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bosmonster schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:39:
[...]

Das makkelijk.. dag voor verstrijken ging je eendjes fotograferen in de vijver in de buurt!

Of nee.. dan staat er in de kleine lettertjes natuurlijk dat je alleen dagwaarde terugkrijgt? Grofweg het bedrag dat je betaald hebt voor de verzekering, of waarschijnlijk minder?
Staat er ook allemaal in. Het eerste jaar de nieuwwaarde en daarna de dagwaarde. En die is wel iets hoger dan de 80 a 90 euro die ik betaal voor m'n verzekering hoor (dekking tot zo'n 2500 euro). ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 02-09-2005 16:47 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei op pagina 25:

Ik hoorde toevallig een verkoper bij Dixons (Den Haag centrum) praten over een verzekering (verlenging voor 2 jaar) voor de psp. Ik heb het verhaal even meegeluisterd en even de punten op een rijtje gezet:
- is volledig gedekt voor schade, water-stoot-val-schade en diefstal.
- bij defect van bovenstaande oorzaken (totaal 3 jaar) geen reparatie maar gelijk een nieuwe psp mee in de winkel, diefstal via de verzekeringsmaatschappij een nieuwe.
- pixel-garantie, mocht er dode pixels zijn, een nieuwe volgens de verzekering (weet niet of je die ook gelijk meekrijgt in de winkel)
- pixel-garantie van sony is minimaal 5-8 dode pixels (daaronder geen garantie) en ligt aan de plaats waar ze zitten, aan de rand of in het midden, keuze uit reparatie (wachten op sony duurt minimaal 3 weken) of een rifurbished met bijbetaling van 100 euro

de verzekering kost 49,95 euro (eenmalig) en lijkt mij niet een echt slechte deal. Ze hadden dit aan de grote klok moeten hangen, hadden denk ik toch meer kopers bij dixons gekocht! (verzekering = 1/5 deel van aankoopbedrag). De koper in kwestie krijg wel als (extra) aanbieding de keuze uit een alu-koffertje of een adapter of iets anders...terwijl de psp zichzelf wel verkopen, toch wel aardig van die dixons-medewerker. Koper dacht nog na, en ik ben weggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Nu online
ja dat is het verkooppraatje van de winkelier.. maar goed genoeg, ontopic maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

nowell schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:24:
* Wipe Out Pure
* Ridge Racer

Wipeout Pure kan met beide, maar met de joystick speelt hij toch wel het meest comfortabel :9~

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe noemen die dingetjes weer waar je de UMD's in kan opbergen..;want die speldozen meezeulen is niet praktisch...en what about screenprotectors...ik had er eens eentje gezien hier op de site die de volledige psp beschermde..maar een search levert niks op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die hoesjes heten gewoon game Case ofzoiets, en als screenprotector raad ik je er 1 van Hori aan, verkrijgbaar op www.dimensionplus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:20:
Hoe noemen die dingetjes weer waar je de UMD's in kan opbergen..;want die speldozen meezeulen is niet praktisch...en what about screenprotectors...ik had er eens eentje gezien hier op de site die de volledige psp beschermde..maar een search levert niks op...
Je moet echt de Hori screenprotector nemen, die is echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown-ro
  • Laatst online: 13-09 10:07
Heb vanmiddag dan ook eindelijk mijn psp in ontvangst mogen nemen :D
Had deze bij de wehkamp bestelt samen met wipe out pure, verwachtte hem gisteren al maar ja wat maakt dat ene dagje verschil toch ook uit.

Ik ben echt zwaar onder de indruk zo mooi had ik het toch niet verwacht :9~
Heb wel twee pixels die wit blijven maar alleen als het scherm helemaal zwart is zie ik ze,
gelukkig zitten ze ook aan de zijkant dus ik heb er totaal geen last van.

Nu binnenkort nog een memorystick en een wireless router en dan ben ik helemaal blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Maatje van me heeft dus een Japanse PSP en heeft vandaag ff F1 Grand Prix gehaald.....

Je moet je firmware updaten om deze te kunnen spelen! }) }) })

Dit is dus de tegenzet van Sony tegen homebrew .... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
NightHawk schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:46:
Maatje van me heeft dus een Japanse PSP en heeft vandaag ff F1 Grand Prix gehaald.....

Mwah is ook al te omzeilen hoor dus is niet veel bijzonders!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:55:
[...]

Mwah is ook al te omzeilen hoor dus is niet veel bijzonders!
Hoe dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

NightHawk schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:46:

Daar is dus ook al wat op gevonden, een progsel wat er voor zorgt dat het lijkt voor het spel alsof je 2.0 hebt, terwijl je 1.5 draait >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Daarom ga ik pas er pas 1 kopen wanneer de firmware is gehacked :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Let op dat je een Japanse PSP niet per ongeluk met een EU firmware flashed. Het kan in de toekomst voor problemen zorgen. Maar deze 'beveiliging' is allang geen probleem meer zoals hierboven is genoemd.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Caboman schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:03:
Daarom ga ik pas er pas 1 kopen wanneer de firmware is gehacked :X
Er is geen "de firmware"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus doolbije vannochtend mijn psp aangenomen 2.0 eropgezet en ff gaan ineternet nou gaat dat wel erg erg langzaam egt niet normaal en ik krijg een foutmelding bij google.nl..Ik krijg de hele tijd de foutmelding Commuincation with the server failed A DNS Erros has Occured 80410410 Ik heb het trouwens bij elke sit e opeens :( (Verder dode pixelvrij en helemaal perfect :D en ridge racer is egt vet :D )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen met d-pad van de pspPagina's: 1

hallo,

Ik heb gister de psp gekocht met het spel tony hawk. Heeft iemand hier ook enorme last met diagonale tricks? De psp ziet bijna altijd een diagonale hoek als rechtdoor of opzij. Oftwel als je een varial kickflip wilt doen dan maakt de skater een kickflip of een pop shuv-it. Ook het indrukken van de analog stick gaat lastig. Is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn PSP?

alvast bedankt

groeten tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:22:
Problemen met d-pad van de pspPagina's: 1

hallo,

Ik heb gister de psp gekocht met het spel tony hawk. Heeft iemand hier ook enorme last met diagonale tricks? De psp ziet bijna altijd een diagonale hoek als rechtdoor of opzij. Oftwel als je een varial kickflip wilt doen dan maakt de skater een kickflip of een pop shuv-it. Ook het indrukken van de analog stick gaat lastig. Is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn PSP?

alvast bedankt

groeten tim
Zeker nieuw @ het hele forum gebeuren? :P
Maar nee ik kan je niet helpen, moest alleen deze opmerking ff maken. 8)7
Vind het altijd wel grappig hoe mensen heel officieel berichten posten.

[ Voor 6% gewijzigd door Wootism op 02-09-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook het indrukken van de analog stick gaat lastig. Is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn PSP?
Deze kan je ook niet indrukken, alleen opzij/omhoog/omlaag bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

zo ff 'n testberichtje vanaf de psp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:20:
Ik heb dus doolbije vannochtend mijn psp aangenomen 2.0 eropgezet en ff gaan ineternet nou gaat dat wel erg erg langzaam egt niet normaal en ik krijg een foutmelding bij google.nl..Ik krijg de hele tijd de foutmelding Commuincation with the server failed A DNS Erros has Occured 80410410 Ik heb het trouwens bij elke sit e opeens :( (Verder dode pixelvrij en helemaal perfect :D en ridge racer is egt vet :D )
Zet je WLAN powersave es uit dan gaat het internetten een stuk sneller.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wireless zuigt, maar ben bang dat ook ik draadloos moet gezien ik me PSP online wil hebben :( Kabel had ook goed geweest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:21:
[...]

Zet je WLAN powersave es uit dan gaat het internetten een stuk sneller.
En hoe doe ik dat + Waarvan komt de foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
WLAN powersave zet je uit als je in het menu kiest voor Instellingen en dan Instellingen voor energiebesparing en dan uiteraard WLAN energiebesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een psp met ridge racer en wipeout gehad van me baas! 0 fucked pixels en draait als een toeter! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Laatst online: 16-08 17:55
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:51:
heb een psp met ridge racer en wipeout gehad van me baas! 0 fucked pixels en draait als een toeter! _/-\o_
wil niet weten wat je daar voor hebt moeten doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen nasty stuff haha. gewoon me werk + meer werk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Wel jammer van Sony dat ze er geen Video Out op de PSP hebben gezet. Dan kan je de PSP nl. gebruiken om op je tv de UMD's te bekijken, een verkapte dvd speler dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ja daahaag

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:36:
Wireless zuigt, maar ben bang dat ook ik draadloos moet gezien ik me PSP online wil hebben :( Kabel had ook goed geweest :'(
yeah dat draadloos is echt kut 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 13-09 22:40
heb ook eindelijk psp'tje binnen. Kwaliteit van zelf gecodeerde video's valt toch wel tegen. Maar de beelden van de umd disc zijn echt om te smullen. Vooralsnog geen foutieve pixels ontdekt, en wipeout ziet er lekker goed uit.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Laatst online: 13-09 06:22

vtx

Net bij de Makro in Nuth geweest: Uitverkocht, en tevens hadden ze Virtua Tennis niet.

Toen doorgereden naar Mediamarkt te Hertzogenrath: Ook uitverkocht....

Nahjah, Als ik morgen tijd heb maar ff bij de FRS instappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Yeah.. Ik heb gisteren ook maar een PSP gehaald. :)
Heb lang het idee gehad om hem te importeren, toch niet gedaan..
Nou kreeg ik 15% korting bij de Bart Smit en heb hem daar gehaald.

Bij de FRS 3 games ( voor de prijs van 2 ;) ) gehaald.

Wipe Out Pure, Ridge Racer & NFS: Underground.

NFS heb ik vandaag teruggebracht ( nog niet eens uitgepakt.. :P ) en heb Spiderman 2 meegenomen.

Alledrie leuke games, zien er goed uit en ik ben weer blij een veel teveel geld armer.. :P

Nu nog wachten op GTA & Colin McRae.. Denk ook dat ik Metal Gear: Ac!d ga halen.

En nog een nieuwe screenprotector, de vorige heb ik gesloopt. (Don't ask how.. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown-ro
  • Laatst online: 13-09 10:07
Misschien een handige tip voor de mensen die zich afvragen hoe ze hun scherm
schoon kunnen maken. Ik gebruik zelf mijn brillendoekjes, dus ga gewoon even langs
bij de dichtsbijzijnde opticien en vraag daar eens of je er een paar mag hebben voor je bril ;)

Doekjes zijn eigenlijk hetzelfde als die bij de psp geleverd worden en ze werken dus
ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

endless schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:42:

NFS heb ik vandaag teruggebracht ( nog niet eens uitgepakt.. :P ) en heb Spiderman 2 meegenomen.
Spiderman 2 krijg je gratis thuisgestuurd als je registreert op yourpsp.com 8)7

[edit]
Of je bedoelt de game natuurlijk (8)7 to self)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:10:
[...]

Spiderman 2 krijg je gratis thuisgestuurd als je registreert op yourpsp.com 8)7

[edit]
Of je bedoelt de game natuurlijk (8)7 to self)
Duhh.. ;)

Hoeveel minuten duurt het om RR uit te spelen trouwens..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag maar even een psptje gescoord bij de bart smith

metal gear acid, limines, nfl street 2 ,tony hawk underground 2 en nfs rivals erbij gehaald. De laatste 2 wou mijn vriendin graag hebben.

0 dooie pixels en dat maakte me al meteen erg gelukkig ook nergens een verkleuring. hij speelt ook heerlijk. Vooral metal gear acid ziet er errug geil uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endless schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:16:
[...]

Duhh.. ;)

Hoeveel minuten duurt het om RR uit te spelen trouwens..? :)
Weet wel dat ik Mercury in 6uur had uitgespeeld.. Duurde nog geen dag..

Metal Gear Acid ga ik niet aan beginnen, wil die wel ruilen..
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.