Dat is mooi om te horenBosmonster schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:07:
[...]
Mediamarkt heeft, in tegenstelling tot FRS, wel gewoon een hele wand vol met games.
39
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is mooi om te horenBosmonster schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:07:
[...]
Mediamarkt heeft, in tegenstelling tot FRS, wel gewoon een hele wand vol met games.
39
[ Voor 95% gewijzigd door Yellowneck op 02-09-2005 11:34 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik denk dat veel mensen de overbelichte pixels niet eens kunnen zien/herkennen. Ik moest ze bij m'n 2 collega's ook aanwijzen voor ze...YellowNeck schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:33:
Ik kom der zonder moeite op hoor
Naja..omdat ik bijna alle voorafgaande polls heb gemaakt, maak ik deze dan ook maar meteen
Wordt vast wel aan de topicstart toegevoegd![]()
Poll: Hoeveel dode pixels heeft jouw EU PSP?
• 0
• 1
• 2
• 3
• 4 of meer
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, maar dan is de poll niet erg representatief, omdat na het invullen van de poll, je bijvoorbeeld nog wel 10 spellen erbij kan kopenmarco899 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:38:
Ik zie liever nog een pol van: Wat heb jij al uitgegeven aan je psp. Te denken valt aan catagorieën van 200-300, 400-500, 500>
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
[ Voor 20% gewijzigd door Quiqziz op 02-09-2005 11:54 ]
yup als je ze opmerkt van 20/30 cm afstand is het vaak een heel groepje van 4 of meer. 1 dooie pixel kan je net op 5 tot 10cm afstand zien. vind het wel sneu al die mensen maaanden gewacht in de hoop op betere garantie regelingen blijkt sony er niks aan gedaan te hebben en kapotte pixels alsnog niet te vervangen. lijkt me ook een onmogelijke zaak volgens mij heeft zeker minstens 1/3e wel last van 1 of meer kapotte/halve pixelsIk denk dat veel mensen de overbelichte pixels niet eens kunnen zien/herkennen. Ik moest ze bij m'n 2 collega's ook aanwijzen voor ze...
[ Voor 16% gewijzigd door salvador4 op 02-09-2005 11:46 ]
Kan alleen met Firmware 2.0, dan staat het bij instellingen.Quiqziz schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:45:
Weet iemand hoe je de achtergrond van je psp-menu kan wijzigen? Kan het niet vinden... Op yourpsp staat ook zo'n plaatje waarbij de achtergrond van het menu een foto is.
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 12:03 ]
Verwijderd
Democratie kost een Fortuyn
Welke Memorystick van 1Gb heb je aangeschaft dan ? Merk ? Prijs ?Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:16:
[...]
Er zit een papiertje in de doos die zegt dat de psp meteen gaat updaten als je de demodisc erin doet... Doet hij dus niet: je moet het update-programmaatje handmatig starten vanuit het menu, en dan nog zal hij vragen of je het zeker weet. Je kunt de filmpjes dus rustig bekijken.
Maar goed, dinsdag om middernacht de psp gescoord bij Dixons Rijswijk, met Lumines erbij, en de volgende dag Ridge Racer, Tony Hawk en NBA Street aangeschaft bij FRS (3=2). Ben er zeer tevreden over. Tot nu toe de meeste tijd doorgebracht met Lumines.Zit wel Everybody's Golf te overwegen om nog aan te schaffen.
Ik had de indruk dat ik links een klein blauw puntje had die je alleen ziet als het scherm zwart is, maar nu zie ik zelfs dat eigenlijk niet meer. Wel heb ik ook dat probleem van het klepje van de UMD die aan de linkerkant een kier van een millimeter heeft. Maar zo te lezen is dat kennelijk normaal.
Ook een memorystick van 1Gb aangeschaft, en met Nero Recode een paar dvd's omgezet naar psp-formaat (en usb-kabeltje van 4 euro bij de MM). Met wat spelen met de instellingen kom ik uit op 300Mb per film (bitrate ongeveer 290kbps), wat redelijk acceptabel is. Paar artifacts, maar 3 films op de stick vind ik een prettig aantal.
De normale prijs, 249 euro. Bij MM Leeuwarden hebben ze er ook helemaal geen reclame voor gemaakt. Het value pack ligt daar gewoon in het schap, net alsof het een doodnormale koptelefoon is.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:51:
[...]
Kun je ook vertellen hoe duur hij in MM Leeuwarden is? Wil er ook graag 1 kopen.
Ik heb er een van Sony : Memory Stick Pro Duo Magicgate 1GB ---- 91,00 ex. verzendkosten (6,00) op www.rax.nljordan2k schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:09:
[...]
Welke Memorystick van 1Gb heb je aangeschaft dan ? Merk ? Prijs ?
Je moet in je router instellen welke key je wilt versturen (1 t/m 4). Deze key moet je invoeren in je PSP.Edjaaah schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:06:
Ik probeer net verbinding te maken met mijn wireless internet. Alleen ik heb in mijn Linksys router 4 WEP-keys ingesteld en ik kan in mijn PSP niet instellen welke key index de PSP moet kiezen. Iemand hier een suggestie voor?
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 12:22 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
dan moet je alsnog gaan schuiven omdat GoT nou eenmaal een andere breedte heeft.Alpha-sphere schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:55:
He Trancesetter, is het niet een idee om de hele First Post zo te maken dat het precies op het PSP scherm past en dan ergens te hosten? Zo kan iedereen bijv. de FAQ en andere dingen benaderen via zijn PSP.
Gamefaqs voor tijdens het console gamenzneek schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:18:
Al meer mensen ge-internet op hun psp? Ik heb direct die update 2.0 erop geknald en WiFi ingesteld. Werkt op zich best prima, alleen zijn veel sites jammer genoeg te breed
Goeie tips voor sites om via je PSP te bezoeken?
Verwijderd
ik kon m afdingen naar 175 euro (valuepack) met een extra headset erbij. maar ze hadden alleen de 2.0 vesie nog...YellowNeck schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:58:
In China kost de PSP overigens momenteel 181 euro(JAP v1.5 valuepack).
Maargoed, ik wacht nog ff voordat ik er weer een ga aanschaffen. Vond de spellen erg tegenvallen en ergerde me mateloos aan de ghosting(kijk veel films/series)
39
Op welke manier kun je dingen typen via de PSP op een site (bijv forum)? Werkt dat wel?zneek schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:18:
Al meer mensen ge-internet op hun psp? Ik heb direct die update 2.0 erop geknald en WiFi ingesteld. Werkt op zich best prima, alleen zijn veel sites jammer genoeg te breed
Goeie tips voor sites om via je PSP te bezoeken?
Groetjes, FaceDown.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Precies, je uitleg klopt helemaal.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:09:
Dat is echt absurd veel gezien het lage aantal pixels. Er zitten bij Bosmonster dus zo'n 16 dode pixels in totaal op zo'n 500.000 pixels. Een simpel 15" scherm heeft 786.000 pixels. Als je dat dan omrekent komt dat overeen met het kopen van een 15" 1024x768 scherm met maarliefst 24 dode pixels!!!!
Als je tegenwoordig een TFT scherm voor je computer koopt dan verwacht je geen dode pixels meer, hoogstens 1 of 2 dode pixels als je pech hebt. Bij de PSP zou je nog veel meer mogen verwachten; ik zou zeggen heel af en toe een PSP met 1 defecte pixel, maar dat is dus niet het geval.
Dan zijn wij Nederlanders misschien meester klagers en je hebt ook helemaal gelijk dat je eerder klagers zult horen in een topic dan mensen die geen problemen hebben, maar je kunt denk ik moeilijk ontkennen dat de PSP meer problemen heeft met het scherm dan dat je zou mogen verwachten.
Dat is de keuze die je maakt. Koop je de PSP in de wetenschap dat Sony zo met de garantie omgaat? ja of nee. Je moet dus niet achteraf gaan zeuren dat Sony slecht bezig is etc. etc.S2S schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:47:
LET OP:
Garantie verloopt via Sony en is 1 jaar.
Dode pixels: garantie geldt vanaf 6 dode pixels.
Dit staat er bij nedgame.
Btw Sony krijgt bepaald niet een schoonheids prijs met deze aktie/garantie. Je betaald met geld/veel geld en je krijgt dan eigenlijk een defect product. Dat gaat er bij mij niet in.
*edit stukje Nintendo weg gehaald..Glorificationer schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:48:
Dat doen ze bij nintendo geloof ik een stuk netter
[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 02-09-2005 13:55 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ten eerste: toen jij m bestelde met die 10% korting stond er niet bij vandaag besteld morgen in huis maar binnen 2 weken. (ik heb m ook besteld dus ik weet wat er stond). Inderdaad 1 dag ervoor stond vandaag besteld morgen in huis. Nou weten we niet of ze misschien de mensen met 10% korting een dag later hebben verzonden. Maakt niet uit. Je krijgt 25 euro korting wat wil je nog meer. 1 Dag meer kan geen kwaad. En voor degene die in een deuk lag; slaat nergens op. Punt een kost minder, je hoeft nergens in de rij. Ik heb tot nu toe alle nieuwste consoles op de eerste dag gelijk gehad. Is er iets niet goed zoals dooie pixels, wordt er bij wehkamp altijd zonder problemen omgeruild. Dat kan je van de meeste winkels niet zeggen. Voor diegene met acceptgiro;Mananddog schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:55:
[...]
ja ik zit me nu ook tegen mijn kop te rammenmaar ze hadden dit weekeind een actie het hele assortiment 10% afgeprijsd... dus ook de psp. en die is dan 225 euro wat het goedkoopste van nederland is. En er stond heel groot de slogan bij m: "nu reserveren = 1 september spelen".
Denk wehkamp is een groot gerenomeerd bedrijf die houdt zich aan zijn afspraken. Niet dus.
ola
WAT EEN BULLSHIT. Ik heb altijd mijn consoles op de eerste dag gehad, en met mij vele vrienden. Wehkamp krijgt altijd genoeg uitgeleverd. Dit is de eerste keer dat het 1 dag langer duurt. Kan en mag gebeuren aangezien ik m al 10% goedkoper heb.marco899 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:55:
[...]
Neem van mij aan dat postorder bedrijven, altijd als laatse worden aangeleverd. Al bestellen ze duizend psp's, ze krijgen als ze echt zeiken er mischien een stuk of 50 om ze koest te houden. Deze bedrijven staan gewoon als laatste in de lijn qua uitlevering. Bedrijven zoals bart smit, intertoys e.d. staan weer als eerste op de lijst, omwille van tijdige winkel aanleveringen en hele grote contracten.
ola
ik sluit me hier bij aan. heb er net even mee gespeeld maar ik blijf bij mijn standpunt als ik +/- 300 euro uitgeef moet het ding ding wel perfect zijn. kom op zeg ik koop ook geen nieuwe auto met steenslag.S2S schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:53:
[...]
*edit stukje Nintendo weg gehaald..
Ik heb gewacht met het importeren van een PSP vanwege het dode pixel verhaal.
En nu krijgen we hetzelfde gezeik in de EU, kan dat wel? Ik bedoel zit ons consumentenrecht niet anders in elkaar?
Als je iets koopt moet het gewoon voldoen aan je eisen en dus perfect werken DODE PIXELS of niet.
Ik wacht nog een paar weekjes/maandjes met het kopen van een PSP. Tot er meer duidelijkheid is.
ola
Verwijderd
Hoorde weer dat het vanaf 8 dode is en alleen als ze zich niet aan de zij kanten van ge scherm bevinden.S2S schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:47:
LET OP:
Garantie verloopt via Sony en is 1 jaar.
Dode pixels: garantie geldt vanaf 6 dode pixels.
Dit staat er bij nedgame.
Btw Sony krijgt bepaald niet een schoonheids prijs met deze aktie/garantie. Je betaald met geld/veel geld en je krijgt dan eigenlijk een defect product. Dat gaat er bij mij niet in.
Dat snap ik dus ook niet.. In Nederland hoor je gewoon een deugdelijk product geleverd te krijgen, zo niet dan hoor je dat bij de winkel te kunnen ruilen (niks Sony garantie dus).S2S schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:53:
[...]
*edit stukje Nintendo weg gehaald..
Ik heb gewacht met het importeren van een PSP vanwege het dode pixel verhaal.
En nu krijgen we hetzelfde gezeik in de EU, kan dat wel? Ik bedoel zit ons consumentenrecht niet anders in elkaar?
Als je iets koopt moet het gewoon voldoen aan je eisen en dus perfect werken DODE PIXELS of niet.
Ik wacht nog een paar weekjes/maandjes met het kopen van een PSP. Tot er meer duidelijkheid is.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 14:23 ]
Sorry, ik weet dit gewoon mbt de uitleveringspolicy van Sony. Waarom zou ik losse kreten gaan roepen?yah schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:09:
[...]
WAT EEN BULLSHIT. Ik heb altijd mijn consoles op de eerste dag gehad, en met mij vele vrienden. Wehkamp krijgt altijd genoeg uitgeleverd. Dit is de eerste keer dat het 1 dag langer duurt. Kan en mag gebeuren aangezien ik m al 10% goedkoper heb.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Wat stom dat ze die er niet meer standaart bijleverenrimave schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:42:
Yep... ik heb ook binnen. De Dixons had ze nog op voorraad. Gelijk de garantie verlengt naar 3 jaar, koste maar 49,95 xtra. Daarnaast heeft de Dixons ook alle spellen voor 43,99 in het schap liggen. Ik heb DTM race driver en Everybody's Golf erbij gekocht. Die trailer van Spiderman op de demo disc ziet er erg strak uit, net als die videoclips! Nu nog even de PSP registreren voor de gratis Spiderman disc.
Wat ik overigens wel lachen vind. Bij ons (alexandrium) staat de mediamarkt naast de toysrus. Die heeft het altijd moeilijk met concureren natuurlijk. Ik liep er gister voorbij, stond er een poster met "haal hier uw psp voor 249!". Ik loop de mm binnen, en zie hem voor 236 staan. Kom ik vandaag weer langs de toysrus, staat de prijs in een keer op 234yah schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:59:
[...]
Ten eerste: toen jij m bestelde met die 10% korting stond er niet bij vandaag besteld morgen in huis maar binnen 2 weken. (ik heb m ook besteld dus ik weet wat er stond). Inderdaad 1 dag ervoor stond vandaag besteld morgen in huis.
Het stond er maandag toch echt al op, maaar. Ik had ze wel gemaild, en ze zeiden in de week van 1 september dus dat mag ook 1 dagje later. Maar waarom zetten zij op hun site "nu bestellen is 1 september gamen als ze het toch niet kunnen waarmaken? Punt is, Wehkamp doet aan 24 uurs verzenden. Dus als jij nu bestelt heb jij het de volgende dag al. Als jij dan op 29 augustus dat ding bestelt mag je hem toch zeker wel op 1 september verwachten.
[..]
Voor diegene met acceptgiro;
Lijkt me logisch voor een nieuwe klant dat ze willen weten of je het uberhaubt kan betalen. Ik ben al een aantal jaren klant en ik krijg nooit eerst acceptgiro's. Dat is puur voor nieuwe klanten. In de toekomst heb je er geen last meer van.
Ik vind het ook totaal geen probleem! Feit is, dat ik vrijdag had besteld, en ze mij best wel in een mailtje oid hadden kunnen vertellen dat ze een voorschot wilden. Maar het stond nog op de site, nog in het bevestigingsmailtje, en ik kon het zelfs niet in de faq vinden (heb dat speciaal nagekeken toen). Feit blijft dus dat ze dat beter hadden kunnen regelen.
[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 02-09-2005 15:15 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Rimave: wat houdt die extra garantie ook weer in van dixons?rimave schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:42:
Yep... ik heb ook binnen. De Dixons had ze nog op voorraad. Gelijk de garantie verlengt naar 3 jaar, koste maar 49,95 xtra. Daarnaast heeft de Dixons ook alle spellen voor 43,99 in het schap liggen. Ik heb DTM race driver en Everybody's Golf erbij gekocht. Die trailer van Spiderman op de demo disc ziet er erg strak uit, net als die videoclips! Nu nog even de PSP registreren voor de gratis Spiderman disc.
Omdat ze nu je persoonlijke gegevens hebben voor marketingdoeleindenWootism schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:11:
[...]
Wat stom dat ze die er niet meer standaart bijleveren
In mijn pack zat gewoon de Spiderman en de Demo-Umd
[ Voor 37% gewijzigd door Shiver23 op 02-09-2005 15:18 ]
PSN: Shiver23
Die verkoper heeft mij het foldertje niet meegegeven zie ik.cc12 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:14:
[...]
Rimave: wat houdt die extra garantie ook weer in van dixons?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Democratie kost een Fortuyn
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
ik denk dat US al heel wat voorloopt op ons en dat daar al zeker Firmware 2.0 op zit.FaceDown schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:07:
Ik wil iemand een PSP mee laten nemen uit de US. Heb ik kans dat er firmware 2.0 op zit, of wordt deze er altijd standaard bijgeleverd op UMD?
Verwijderd
Allebei (iig die van Ridge Racer).nowell schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:24:
Hoe zit het met de besturing van:
* NFSU: Rivals
* Wipe Out Pure
* Ridge Racer
Zijn deze spellen te besturen met de joystick of alleen met het D-pad of allebei?
Ik vind nl het joystickje net wat te laag zitten om er lekker bij te kunnen.
ik ken de hele verzekering niet maar is dit niet netzoiets als met de meeste crap telefoonverzekeringen? dat diefstal alleen geldt als je beroofd bent en dat ze verder nooit uitkeren.. de brochure ziet er veel belovend uit maar kzou de polis/kleine lettertjes maar goed doornemen.rimave schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:26:
[...]
Die verkoper heeft mij het foldertje niet meegegeven zie ik.
Ah, ik heb de info ook op de dixons site gevonden:
[afbeelding]
Je kunt ook hier klikken voor meer info.
[ Voor 5% gewijzigd door salvador4 op 02-09-2005 16:32 ]
Yup.. het is zonde van je geld.salvador4 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:31:
[...]
ik ken de hele verzekering niet maar is dit niet netzoiets als met de meeste crap telefoonverzekeringen? dat diefstal alleen geldt als je beroofd bent en dat ze verder nooit uitkeren.. zou de polis maar goed doornemen.
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 16:36 ]
Groetjes, FaceDown.
Firmware 2.0 is net uit in US (half augustus ofzo). Nieuwe PSP zijn zo goed als altijd nog uitgerust met 1.52.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:19:
[...]
ik denk dat US al heel wat voorloopt op ons en dat daar al zeker Firmware 2.0 op zit.
Das makkelijk.. dag voor verstrijken ging je eendjes fotograferen in de vijver in de buurt!FaceDown schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:37:
Staat allemaal in de polisvoorwaarden die je van tevoren door kan lezen. Ik heb een verzekering voor mijn digitale camera en die is wel degelijk tegen water- en valschade verzekerd nu, ook als het mijn eigen schuld is.
[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 16:42 ]
mensen lezen niet, vaak zijn het veel paginas met lastige text en wordt er enkel uit gegaan van het verkooppraatje van de winkelier. en als jou verzekering echt zo is betaal je waarschijnlijk meer dan 49 euro voor 3 jaar.FaceDown schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:37:
Staat allemaal in de polisvoorwaarden die je van tevoren door kan lezen. Ik heb een verzekering voor mijn digitale camera en die is wel degelijk tegen water- en valschade verzekerd nu, ook als het mijn eigen schuld is.
[ Voor 9% gewijzigd door salvador4 op 02-09-2005 16:42 ]
Staat er ook allemaal in. Het eerste jaar de nieuwwaarde en daarna de dagwaarde. En die is wel iets hoger dan de 80 a 90 euro die ik betaal voor m'n verzekering hoor (dekking tot zo'n 2500 euro).Bosmonster schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:39:
[...]
Das makkelijk.. dag voor verstrijken ging je eendjes fotograferen in de vijver in de buurt!
Of nee.. dan staat er in de kleine lettertjes natuurlijk dat je alleen dagwaarde terugkrijgt? Grofweg het bedrag dat je betaald hebt voor de verzekering, of waarschijnlijk minder?
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 02-09-2005 16:47 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Wipeout Pure kan met beide, maar met de joystick speelt hij toch wel het meest comfortabelnowell schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:24:
Hoe zit het met de besturing van:
* NFSU: Rivals
* Wipe Out Pure
* Ridge Racer
Zijn deze spellen te besturen met de joystick of alleen met het D-pad of allebei?
Ik vind nl het joystickje net wat te laag zitten om er lekker bij te kunnen.
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Verwijderd
Je moet echt de Hori screenprotector nemen, die is echt super!Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:20:
Hoe noemen die dingetjes weer waar je de UMD's in kan opbergen..;want die speldozen meezeulen is niet praktisch...en what about screenprotectors...ik had er eens eentje gezien hier op de site die de volledige psp beschermde..maar een search levert niks op...
Mwah is ook al te omzeilen hoor dus is niet veel bijzonders!NightHawk schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:46:
Maatje van me heeft dus een Japanse PSP en heeft vandaag ff F1 Grand Prix gehaald.....
Je moet je firmware updaten om deze te kunnen spelen!![]()
![]()
![]()
Dit is dus de tegenzet van Sony tegen homebrew ....
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Hoe dan?henkyyyyyyy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:55:
[...]
Mwah is ook al te omzeilen hoor dus is niet veel bijzonders!
Daar is dus ook al wat op gevonden, een progsel wat er voor zorgt dat het lijkt voor het spel alsof je 2.0 hebt, terwijl je 1.5 draaitNightHawk schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:46:
Maatje van me heeft dus een Japanse PSP en heeft vandaag ff F1 Grand Prix gehaald.....
Je moet je firmware updaten om deze te kunnen spelen!![]()
![]()
![]()
Dit is dus de tegenzet van Sony tegen homebrew ....
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Er is geen "de firmware"Caboman schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:03:
Daarom ga ik pas er pas 1 kopen wanneer de firmware is gehacked
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 18:22 ]
Verwijderd
Zeker nieuw @ het hele forum gebeuren?Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:22:
Problemen met d-pad van de pspPagina's: 1
hallo,
Ik heb gister de psp gekocht met het spel tony hawk. Heeft iemand hier ook enorme last met diagonale tricks? De psp ziet bijna altijd een diagonale hoek als rechtdoor of opzij. Oftwel als je een varial kickflip wilt doen dan maakt de skater een kickflip of een pop shuv-it. Ook het indrukken van de analog stick gaat lastig. Is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn PSP?
alvast bedankt
groeten tim
[ Voor 6% gewijzigd door Wootism op 02-09-2005 18:33 ]
Verwijderd
Deze kan je ook niet indrukken, alleen opzij/omhoog/omlaag bewegen.Ook het indrukken van de analog stick gaat lastig. Is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn PSP?
Zet je WLAN powersave es uit dan gaat het internetten een stuk sneller.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:20:
Ik heb dus doolbije vannochtend mijn psp aangenomen 2.0 eropgezet en ff gaan ineternet nou gaat dat wel erg erg langzaam egt niet normaal en ik krijg een foutmelding bij google.nl..Ik krijg de hele tijd de foutmelding Commuincation with the server failed A DNS Erros has Occured 80410410 Ik heb het trouwens bij elke sit e opeens(Verder dode pixelvrij en helemaal perfect
en ridge racer is egt vet
)
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Verwijderd
En hoe doe ik dat + Waarvan komt de foutmelding?Count schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:21:
[...]
Zet je WLAN powersave es uit dan gaat het internetten een stuk sneller.
Verwijderd
wil niet weten wat je daar voor hebt moeten doenVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:51:
heb een psp met ridge racer en wipeout gehad van me baas! 0 fucked pixels en draait als een toeter!
yeah dat draadloos is echt kutVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:36:
Wireless zuigt, maar ben bang dat ook ik draadloos moet gezien ik me PSP online wil hebbenKabel had ook goed geweest
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Spiderman 2 krijg je gratis thuisgestuurd als je registreert op yourpsp.comendless schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:42:
NFS heb ik vandaag teruggebracht ( nog niet eens uitgepakt..) en heb Spiderman 2 meegenomen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 21:12 ]
Duhh..Bosmonster schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:10:
[...]
Spiderman 2 krijg je gratis thuisgestuurd als je registreert op yourpsp.com
[edit]
Of je bedoelt de game natuurlijk (to self)
Verwijderd
Verwijderd
Weet wel dat ik Mercury in 6uur had uitgespeeld.. Duurde nog geen dag..endless schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:16:
[...]
Duhh..
Hoeveel minuten duurt het om RR uit te spelen trouwens..?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq