Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.231 views sinds 30-01-2008

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 19:46
serienummer staat onder de accu ;)

ik heb vandaag ook een psp gehaald, uitverkocht bij de mediamarkt maar khad de laatste bij de bart smit :)

psp (+ gratis travel case) = 239 €
3 games (3 halen 2 betalen) = 110 €
accoire pack = 30 €
memorystick = komt later nog :P

totaal = 380 €

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
bedankt maar er stond tenminste dat zag ik alleen op de achterkant van je psp

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Is het bijna overal nu van 3 halen 2 betalen?

Of alleen Free Record Shop en Media Markt?

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 19:46
volgens mij heeft mediamarkt dat niet...

ik dacht alleen free record shop ;)

• jessepost
  • Laatst online: 18-07 10:05
wat zit er eigenlijk allemaal in zon psp-pakket behalve umd spiderman 2 ?

Verwijderd

kheb 2 dead pixels
weet iemand wat ik daarmee kan doen om ze terug te laten werken??
en de [ ] knop voelt inderdaad ook anders aan, hij moet leek harder worden ingeduwd en kan niet helemaal worden ingeduwd

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 21:50 ]

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:48:
kheb 2 dead pixels
weet iemand wat ik daarmee kan doen om ze terug te laten werken??
en de [ ] knop voelt inderdaad ook anders aan, hij moet leek harder worden ingeduwd en kan niet helemaal worden ingeduwd
Terug naar de winkel voor een nieuwe lijkt mij :)

Verwijderd

kevin schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:52:
[...]

Terug naar de winkel voor een nieuwe lijkt mij :)
Als het geaccepteerd word.. De meeste gevallen dus niet !
En Sony kan je ook wel vergeten.. Die doen helemaal geen ruk..

Teruggaan naar waar je hem gekocht hebt en veel herrie schoppen als ze moeilijk doen.

Verwijderd

sony doet alles je moet ze alleen goed benaderen!!
niet zeggen dat het om 2 pixels gaat maar meer
dan wordt die mgeruild voor een nieuwe aan de deur
zeg gewoon dat er 15 tot 20 pixels stuk zijn

Verwijderd

In de Carrefour...in België (Yep, ben een belgje...:)

Wow, ik ben gewoon super kontent, gelijk nen klein kind...heb hem daarstraks opgehaald...SUPER

Maar 'k zal er nog niet mee spelen vanavond...heb hem wel reeds geupdate naar 2.0...en de demodisk beken...ben van den oude stempel...eerst opladen en boekje lezen...zo kan ik er morgen met een fris kopje mee beginnen...

Mag ik hem gewoon in de hele nacht in de stekker laten om op te laden? ( met power off uiteraard...) Laadt hij dan wel op?...Hmmm...Boekje lezen...boekje lezen...:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:05:
sony doet alles je moet ze alleen goed benaderen!!
niet zeggen dat het om 2 pixels gaat maar meer
dan wordt die mgeruild voor een nieuwe aan de deur
zeg gewoon dat er 15 tot 20 pixels stuk zijn
Voor zover ik gehoord heb moet de PSP toch echt naar Sony ! Ze gaan hem namelijk in behandeling nemen zelfs met 100 dode pixels zeggen ze dus niet " Ja, je krijgt een nieuwe" ze blijven zeggen dat ze het gaan overleggen.. Aan de deur omruilen heb ik nog niet gehoord van Sony.

Verwijderd

Ik hoorde toevallig een verkoper bij Dixons (Den Haag centrum) praten over een verzekering (verlenging voor 2 jaar) voor de psp. Ik heb het verhaal even meegeluisterd en even de punten op een rijtje gezet:
- is volledig gedekt voor schade, water-stoot-val-schade en diefstal.
- bij defect van bovenstaande oorzaken (totaal 3 jaar) geen reparatie maar gelijk een nieuwe psp mee in de winkel, diefstal via de verzekering een nieuwe.
- pixel-garantie, mocht er dode pixels zijn, een nieuwe volgens de verzekering (weet niet of je die ook gelijk meekrijgt in de winkel)
- pixel-garantie van sony is minimaal 5-8 dode pixels (daaronder geen garantie) en ligt aan de plaats waar ze zitten, aan de rand of in het midden, keuze uit reparatie (wachten op sony duurt minimaal 3 weken) of een rifurbished met bijbetaling van 100 euro

de verzekering kost 49,95 euro (eenmalig) en lijkt mij niet een echt slechte deal. Ze hadden dit aan de grote klok moeten hangen, hadden denk ik toch meer kopers bij dixons gekocht! (verzekering = 1/5 deel van aankoopbedrag). De koper in kwestie krijg wel als (extra) aanbieding de keuze uit een alu-koffertje of een adapter of iets anders...terwijl de psp zichzelf wel verkopen, toch wel aardig van die dixons-medewerker. Koper dacht nog na, en ik ben weggegaan.

MM Den Haag had maar liefs 3 verschillende games op voorraad, prijs minimaal 39-49 euro. En er stond een bord bij dat de normale 14-dagen-omruilgarantie niet geldt voor de psp, alle garantie loopt via sony nederland, met name de dode pixels. (het betere afschuifwerk)

MM Rijswijk had alle titels, prijs van 39-49 euro. Geen bord van de garantie-voorwaarden, maar misschien wel dezelfde condities???

Gameshop Schoolstr, Den Haag. Alle titels op voorraad, had zelfs de import ertussen gezet, viel niet op nu...prijs loopt van 49-59 euro.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:08:
[...]

Voor zover ik gehoord heb moet de PSP toch echt naar Sony ! Ze gaan hem namelijk in behandeling nemen zelfs met 100 dode pixels zeggen ze dus niet " Ja, je krijgt een nieuwe" ze blijven zeggen dat ze het gaan overleggen.. Aan de deur omruilen heb ik nog niet gehoord van Sony.
ja maar ik heb iets beter contact met sony
dus misschien dat het daarom beter gaat
wel klote trouwens want je hebt in nederland recht op een 100% werkend apparaat
anders de consumentenbond even bellen :(

klopt het trouwens dat amerikaanse games en en japanse games niet werken op de europese psp?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 22:12 ]

Verwijderd

Volgens mij gaat dit niet op voor pixel-defecten, de tft's hebben dit namelijk ook (dit soort uitzonderingen), een nog nooit gehoord dat de consumentenbond hier zich hard voor gemaakt heeft. (tegenover leveranciers/fabrikanten) En dat gaan ze zeker niet nu doen voor een 'spelletjes-computer' ....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:10:
[...]

ja maar ik heb iets beter contact met sony
dus misschien dat het daarom beter gaat

klopt het trouwens dat amerikaanse games en en japanse games niet werken op de europese psp?
Werken wel, games zijn namelijk niet regio verbonden..

Ik gaf een voorbeeld aan Sony waar ze niets op zeiden :

"Als ik een auto koop bij de dealer met 4 lekke banden, zegt de koper toch ook niet" "Ja sorry meneer, er zitten toch 4 wielen onder?"

Bloedzuigers zijn het.. Koop ook niet snel meer iets van Sony.

Verwijderd

onzin, er is geen regiocodering voor games, alleen voor films (en dat ligt nog aan de maatschappij van de film, bv sexfilms zullen regiovrij zijn)

Probeer een zaak te vinden waar je de psp eerst mag uitpakken/proberen, en dan kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 22:17 ]

Verwijderd

Verhaal wat betreft het bekijken van de PSP in de winkel gaat ook niet echt op denk ik. Dode pixels komen vaak later ? Mijne kwamen pas na een goed uurtje spelen..

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:17:
Verhaal wat betreft het bekijken van de PSP in de winkel gaat ook niet echt op denk ik. Dode pixels komen vaak later ? Mijne kwamen pas na een goed uurtje spelen..
Niet geschoten is altijd mis. Je kan het altijd proberen en desnoods neem je met Sony contact op, mits je het normaal weet te brengen uiteraard

PSN: Bellerophon-

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 14:33
Als ik Netwerk Bijwerken kies, zegt ie na een tijdje dat de server onderhoud heeft.
Hebben meer van jullie dit?

Als ik netwerk testen kies is alles wel in orde.

[ Voor 20% gewijzigd door Quiqziz op 01-09-2005 22:35 ]

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp levert Wehkamp morgen de psp + Games ? Ik heb namelijk Metal Gear Acid besteld en die is helemaal van hun site af :(

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:58
Wauw, dit snap ik gewoon niet..
De lancering van de psp in EU kwam op het nieuws..rtl 4, nieuws van half 8.
Het zogenaamde populaire multimedia apparaat..
Is dit zo schokkend ofzo? En dan die kinderen die vet blij waren, moeders die vertellen dat ze dag voor dag wegstrepen tot de lancering.

Ik irriteer me hier gewoon aan, dit ding is al meer dan een half jaar oud.
Europa lijkt echt zo non up2date..

My 2 cents, don't flame me :P

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:06
Bij de dimension plus hebben ze weer Hori screenprotectors. :Y)
Heb er zonet even 1 opgehaalt in Groningen, echt een super screenprotector. Je zet 'm d'r ook heel makkelijk op. Een echte aanrader!

[ Voor 7% gewijzigd door chrislakenvelt op 01-09-2005 22:41 ]

• Quiqziz
Evolutionz schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:38:
En dan die kinderen die vet blij waren, ......

Ik irriteer me hier gewoon aan, ....
Wat ben jij een pesimist zeg. Ga ff ergens anders lopen zeiken dat mensen zich niet ergens op mogen verheugen
:r

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
ElayZ schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:29:
Ok ben ik weer, kheb even een kleine UMD video test ondernomen bij de lokale FRS.
(het meisje was zo aardig om me ff te laten proberen :*) )

Het is mogelijk om NL umd's af te spelen met een JAP 1.50 versie... MAAAR...

+ heel verhaal
Dit komt omdat Sony ook via de Movie-UMD's hun firmware per sé up willen daten. Dit betekent dat op welke PSP je ze ook speelt (jap, USA, EU) dat hij dan toch altijd voor die update blijft zeuren. Als je die update geinstalleerd hebt (bijv 2.0) dan doet de UMD het wel.

Maar het is erg fijn om te weten dat zo'n film uit europa het ook doet op de japanse psp's :D thnx ElayZ

Verwijderd

Zojuist heb ik even snel een PSP online nieuws portaaltje in elkaar geknutseld, het is maar heel klein, maar misschien leuks als startpagina, om even snel de headlines van het nieuws op je PSP te bekijken,

De url is: http://www.pspjunk.nl/nieuws/

Binnenkort ook de hele website online!

Verwijderd

Nu heb ik zelf bij een vriend de psp getest die hij al een tijdje heeft en ik moet toegeven dat het een heel leuk apparaatje ben. Ik zelf als een nintendo ds fan vind toch dat de psp een hele coole handheld is met leuke games. Nu heb ik zelf bij hem Armored Core Formula Front gespeeld jammer genoeg was dit wel japans maar dat kon de fun niet drukken met wat hulp van hem. Ik moet zeggen dat ik het een leuk spel vond vanwege het feit dat het weer is een keer wat anders was dan simpel- weg zelf de robot besturen maar dmv bepaald keuzes zelf een robot in elkaar te knutselen. Omdat ik in de startpost weinig over deze coole game zag vertel ik jullie maar mijn bevindingen.

De game bestaat uit een match tegen een andere robot. Je kan zelf je robot in elkaar zetten met verchillende wapens zoals grenade launchers/ sniper / energy wapens etc. Ook kan je zelf kiezen wat voor voeten, armen, torso je wilt hebben elk met hun voor en nadelen.

Als je de robot in elkaar heb geknutselt kan je de specifieke onderdelen 'tunen' naar jouw wens dus bv dat je armen sterker worden of juist lichter.
Nu kwam voor mij het leuke gedeelte en dat was je A.I van je robot specificeren, dit kan je doen doormiddel van 7 verschillende balkjes die je kan bijstellen hieruit kon je bv kiezen uit veel strafen, vliegen, stilstaan, hoe schiet je, etc.

Nadat dit heb gekozen kan je punten verdelen aan een X-tal mogelijkheden zoals de vijand kennen, landschap, vaardigheden met wapens. Zodat jouw robot naar jouw wens gaat gedragen.
Als laatste kan je kiezen om bepaalde kaarten die je wint te verdelen over 5 periodes van 30 seconden. Deze kaarten houden in dat je de robot een bepaald doel geeft waar hij een prioriteit van maakt. Dit kan bijvoorbeeld zijn veel springen, strafen, raketten uit de lucht schieten, tussen je 2 wapens wisselen etc.
ik zelf vond dit een leuk spel mischien iets voor de mensen hier die geen leuke games kunnen vinden ;)

Verwijderd

nee ik had zoiets gehoord dat de games het niet zoude doen,
want ja wij zijn europa
maar ik ben blij dat het werkt ik heb hem ook besteld :)

• Evolutionz
Quiqziz schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:47:
[...]

Wat ben jij een pesimist zeg. Ga ff ergens anders lopen zeiken dat mensen zich niet ergens op mogen verheugen
:r
Nu moet je niet zelf 2 verschillende dingen gaan koppelen.
Je mag er blij mee zijn of whatever, ik erger me eraan omdat dat op het nieuws komt, wat ik toch wel een "nuttig" programma vind.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Evolutionz schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:57:
[...]

Nu moet je niet zelf 2 verschillende dingen gaan koppelen.
Je mag er blij mee zijn of whatever, ik erger me eraan omdat dat op het nieuws komt, wat ik toch wel een "nuttig" programma vind.
Jaloers noemen ze dat toch ?
Ik heb er een en kan me er echt niet druk om maken dat ze het nieuws vol spammen.

[ Voor 13% gewijzigd door Wootism op 01-09-2005 23:02 ]

Verwijderd

Misschien een idee voor het volgende topic?

Een nieuwe Poll met: Hoeveel dode/luie pixels heeft jouw EU PSP? als aanvulling voor de bestaande Poll voor de Jap en US PSP's ;)

Ik ben van plan om binnenkort een PSP te halen en ik wil hem rustig kunnen ruilen mocht er iets mis mee zijn (dat wordt waarschijnlijk bij MM halen :P ). Ik wil alleen geen enkele dode pixel op me PSP.
Ik betaal geen € 235 -€ 249 voor iets met een defect scherm (sony ziet het niet als defect, maar ik wel dus heb ik schijt aan Sony's beleid).
En ik hoorde dat sommigen een defecte [ ] toets hebben zoals bij de eerst lading in Japan, valt dat dan wel onder de garantie? En hoelang is die garantie eigenlijk? daar heb ik ook weinig over gehoord, Sony kennende zal het wel 1 jaar zijn.

Edit: We hebben bijna het DS topic ingehaald op GoT :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 23:06 ]

• whatzert
  • Laatst online: 02-09 22:18
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:22:
Bij MediaMarkt Rotterdam Centrum kun je ook 3 PSPgames halen en 2 betalen. Tenminste, vanmorgen! :9 Er staat bij dat ze de prijzen van de concurrent hanteren maar dan zou ik voor Tony Hawk, Ridge Racer en Lumines in totaal 119,90 betaald moeten hebben i.p.v. 109,90!

En nog een voordeel: bij MediaMarkt is alles gewoon geseald en heb je niet zoals bij de FRS het gevoel dat je een 2ehandsgame hebt gekocht. :r
Bij de FRS hebben ze achter de toonbank gewoon gesealde games liggen, dus als je het ff vraagt dan krijg je die zo mee. Ik tenminste wel. En ik vond trouwens wel dat ze heel weinig games hadden. Ik ben bij de FRS op het Amstelstation in Amsterdam geweest en daar hadden ze 3 of 4 verschillende games en voor de rest music videos en film UMD's. Toen naar FRS op Amsterdam CS gegaan en daar hadden ze nog 4 UMD's in de rekken liggen en achter de toonbank nog een hele zooi. WipeOut Pure hadden ze helemaal niet binnen gekregen?! Dus toen maar Need For Speed Underground Rivals gekozen. Echt een topding gewoon, die PSP :*)

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Dit was mijn post die ik als aparte topic had gemaakt maar die is gesloten en ik moest het hier neerzetten:

" http://www.psp-vault.com/Article168.psp

Je kan hier een filmpje downloaden die opflitst in verschillende kleuren. Hierdoor worden de dode pixels gedwongen een kleur aan te nemen en hierdoor zijn ze niet meer dood. Hoe dit precies in ze werking gaat weet ik niet, maar het schijnt bij veel mensen, meer dan de helft, te werken. Gewoon downloaden, op je psp zetten en enkele uurtjes het filmpje laten draaien.

Sorry dat ik hier een aparte topic voor open en het niet in het psp topic zet, feit is dat daar snel overheen wordt gelezen en dit een belangrijke punt van kritiek is (de dode pixels). Zelf heb ik niet eens een psp, maar ik hoop dat ik hier iig veel mensen mee kan helpen."

• Quiqziz
Wootism schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:01:
[...]

Klopt.

Weet iemand trouwens al of het nou echt verstandig is om naar 2.0 up te daten? Vanwege de homebrew... Maar net las ik ergens dat als je een Europese heb dat er dan 1,52 op zit (ff gecheckt>klopt) en dat dan de homebrew ook niet meer werkt. Of werkt het hiermee nog wel? Erop internetten lijkt me ook wel vet...

[ Voor 49% gewijzigd door Quiqziz op 01-09-2005 23:19 ]

• Orion
  • Laatst online: 16-08 17:55
Quiqziz schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:10:
[...]

Klopt.

Weet iemand trouwens al of het nou echt verstandig is om naar 2.0 up te daten? Vanwege de homebrew... Maar net las ik ergens dat als je een Europese heb dat er dan 1,52 op zit (ff gecheckt>klopt) en dat dan de homebrew ook niet meer werkt. Of werkt het hiermee nog wel? Erop internetten lijkt me ook wel vet...
er schijnt een firmware downgrader te komen die 1.52 ---> 1.50 omzet. Maar dat is niet 100%.
Momenteel kan je met 1.52 of met 2.0 geen homebrew draaien. Alleen is het vrij onwaarschijnlijk dat je 2.0 terug kan draaien naar 1.5 of dat je met 2.0 in de nabije toekomst homebrew kan draaien. Dus wil je de optie open laten, kan je hem beter nog niet updaten.

• Evolutionz
Wootism schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:01:
[...]

Ik heb er een en kan me er echt niet druk om maken dat ze het nieuws vol spammen.
Ik hoop dat dat "jaloers" niet op mij slaat, want ik had dat ding al in mei..
Maar laat ik hier nu maar over ophouden, voordat ik echt boze mensen op me af krijg |:(

Overigens vind ik het wel belachelijk dat de psp 250€ kost terwijl je hem makkelijk kan krijgen voor een prijs onder de €200..

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Een nieuwe topic speciaal voor de EU lauch zit er vandaag ook niet meer in of wel ?

Laten we dan maar in deze verder gaan, is toch zo weer vol

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Verwijderd

Ik heb net even met een PSP gespeelt (van een vriend) en het ziet er echt geweldig uit. Ook Darkstalkers ziet er mooi uit. Gelukkig kan de PSP ook zeer mooie 2D spellen aan. Wat me erg tegen viel waren de laad tijden. Dit duurde best lang, zeker voor een vechtspel. Hoe zit het met de laadtijden van andere spellen? Is het snel of moet je langer dan 10 sec wachten voordat je kan spelen.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:36:
Dus als ik het goed begrijp levert Wehkamp morgen de psp + Games ? Ik heb namelijk Metal Gear Acid besteld en die is helemaal van hun site af :(
Neem van mij aan dat postorder bedrijven, altijd als laatse worden aangeleverd. Al bestellen ze duizend psp's, ze krijgen als ze echt zeiken er mischien een stuk of 50 om ze koest te houden. Deze bedrijven staan gewoon als laatste in de lijn qua uitlevering. Bedrijven zoals bart smit, intertoys e.d. staan weer als eerste op de lijst, omwille van tijdige winkel aanleveringen en hele grote contracten.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
Evolutionz schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:45:
[...]
Overigens vind ik het wel belachelijk dat de psp 250€ kost terwijl je hem makkelijk kan krijgen voor een prijs onder de €200..
En vertel eens, waar haal jij die vandaan? Importeren is mogelijk, maar je bent alleen goedkoper uit als je de belasting weet te ontduiken. En dat is illegaal (niet dat k een heilig boontje ben ofzo), dus zo vreemd is die prijs niet.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb de laatste paar pagina's van dit topic even gelezen, wat ik me nu afvraag is het volgende:

Ik zie dat er prijs verschillen zijn, de adviesprijs is dacht ik 249euro.
in zie met games 3-2 Acties, Wat is nou de beste prijs? wie bied hem nou het beste aan?

Verwijderd

Mn psp wil niet meer op de wireless. Ik heb alle instellingen goed en de wireless werkt gewoon nog ( getest met laptop ) Hij geeft de hele tijd weer: connecting, exchanging key information, connecting, exchanging key information enz enz

Batterij 100% en alles al geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Qorne schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:58:
Ik heb de laatste paar pagina's van dit topic even gelezen, wat ik me nu afvraag is het volgende:

in zie met games 3-2 Acties, Wat is nou de beste prijs? wie bied hem nou het beste aan?
Gewoon lokaal even kijken wat het aantrekkelijkst voor jou is.
Ik heb hem bij de FRS omdat ik ook een jaar lang 10% korting krijg op alles, ik gewoon terug kon gaan met ook maar 1 pixel of een [] die niet werkte (ook werkte mijn naar boven pijltjes toets niet).
Hier wil ik dus best die 10 euro meer voor betalen als dat je niet terug kan bij Bart smit ofzo.

Edit: Untold Legends is echt super vet !!

[ Voor 4% gewijzigd door GeeMoney op 02-09-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Qorne schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:58:

MM Groningen, 235 Euro.

Ben vanmorgen binnen gestommeld, lag een stapel van +/- 30 PSPs. Heb er maar 1 meegenomen >:) (wel betaald hoor)

Superding, zsm een 1Gb kaartje regelen. De eerste DivX-jes (geconverteerd) al getest, draait als een tiet...

PSP bestbuy of the year nominatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Hier geen 1 dode pixel, dus wat dat betreft heel tevreden, alleen steekt bij mij de klep van de UMD uitgang een stukje uit, hebben meer mensen hier last van?

Fotootjes ervan:

http://img197.imageshack.us/img197/3663/dsc051521xl.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/1360/dsc051533hh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ik heb hem ook! Cool ding man. Scherm is echt prachtig. Alleen het geluid is zo zacht met dopjes op vol. max. of ben ik een beetje doof?? 8)7

Aan iedereen die eventueel homebrew wil draaien, Stop die Demo UMD niet in je PSP! Volgens mij update ie automatisch naar firmware 2.0 als je hem start.

Ik heb hem nog niet erin gedaan wacht ik nog ff mee.
  • De accu eruit halen en klepje dicht gaat een beetje lastig.
  • Nog geen dooie pixel kunnen ontdekken.
  • Hij wordt snel vettig.
Wacht nu op PES 5 _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Zonekill op 02-09-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kan de demo disc rustig erin doen. Je zult toch echt de update moeten bevestigen voordat hij ook echt gaat updaten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Zonekill schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:36:
Aan iedereen die eventueel homebrew wil draaien, Stop die Demo UMD niet in je PSP! Volgens mij update ie automatisch naar firmware 2.0 als je hem start.

Ik heb hem nog niet erin gedaan wacht ik nog ff mee.
  • De accu eruit halen en klepje dicht gaat een beetje lastig.
  • Nog geen dooie pixel kunnen ontdekken.
  • Hij wordt snel vettig.
Wacht nu op PES 5 _/-\o_
Je moet zelf aangeven als je wilt updaten of niet. Je kan gewoon rustig filmpjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
kiddyl schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:41:
Je kan de demo disc rustig erin doen. Je zult toch echt de update moeten bevestigen voordat hij ook echt gaat updaten.
Weet je het zeker staat dat ergens in handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Dav0s schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:30:
Hier geen 1 dode pixel, dus wat dat betreft heel tevreden, alleen steekt bij mij de klep van de UMD uitgang een stukje uit, hebben meer mensen hier last van?

Fotootjes ervan:

Bij mij is t kiertje aan die kant ook iets groter dan aan de andere kant zegmaar, maar niet zo groot als bij jou... magoed als ie verder goed werkt i.p geen probleem opzich.

Maargoed als ik zo alle verhalen van mensen lees met pixels, met [_] knopjes en pijltjes toetsen die niet werken, of blijven hangen, de vage garantie bepalingen van sony en de verschillende winkels, etc etc dan vind ik wel dat er best nog een hoop kinderziektes bij zijn komen kijken al met al.

Ben blij dat ik al dit soort verhalen van tevoren niet gelezen heb (voor ik ging importeren in juni o.i.d) , want dan had ik t nooit gedaan denk ik. Achteraf gezien niks aan t handje gelukkig maar sony maakt niet echt een geweldige start met een nieuw platform op deze manier...

Ow en BTW @ Trancesetter, is t een idee (was je vast al wel van plan misschien) om in de nieuwe startpost een stuk te maken waarin mensen kunnen zien waar ze het beste heen kunnen gaan qua prijs, service, garantie etc. Want er zijn nu echt tig mensen die niet t hele topic gelezen hebben en die met dezelfde vragen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Zonekill schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:50:
[...]

staat niet in de handleiding, maar het is echt zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat een pracht ding is dit zeg :D
Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt.
Gisteren gekocht met de spellen NFS:U Rivals, Lumines en Everbody Golf.
Die laatste is zo verslavend he, had nooit verwacht dat ik me met een golf spel zo zou kunnen vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb nu sinds ongeveer 10 uur gespeelt met m'n psp en ik vind 'm vet!!!!!!
Omgezette Divx films is niks vergeleken met die UMD films (Trailer van spiderman 2 bekeken) Zooooooo scherp en helder. :o OMG!! De bijgeleverde tasje is wel ok maar als je die logitech case erbij heb gehaalt dan gebruik je 'm niet meer. De afstandsbediening is redelijk maar die oordopjes kan je gelijk weggooien. Wat een piece of crap is dat. Gelijk m'n iPod dopjes gepakt.

Net een tijdje NFS rivals gespeelt en morgen ga ik Virtua tennis halen. Zag 'm pas na sluitingstijd achter in 't magazijn liggen |:( |:( Slomo collega's!! Ander had ik die er gelijk bij genomen.

MM Den Haag heeft 'm trouwens voor een slechte prijs vergeleken met de andere MM's. 249,-!! Dat is helemaal niet bijzonder :( Lame!! Game prijzen waren wel OK. Zo is NFS rivals 39,95 en Virtua tennis 44,-

[ Voor 4% gewijzigd door Alpha-sphere op 02-09-2005 01:50 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik heb vandaag (nu eigenlijk al gisteren...) een PSP voor mijn broer en mezelf gekocht bij de lokale MM (Leeuwarden). Op beide consoles ontdekten wij enkele stuck pixels (altijd wit, bright), maar geen dode pixels (altijd uit, zwart). Is dit normaal? Ik lees in dit topic van een paar mensen dat ze wél dode pixels hadden, maar sommige ook geen enkele. Nu worden de termen dode en stuck pixel wel eens door elkaar heen gehaald, dus vraag ik me of de mensen die zeggen geen dode pixels te hebben daarmee bedoelen dat ze geen enkele slecht-functionerende pixels hebben (dus geen dode én geen stuck) of dat ze geen dode pixels hebben, maar bijvoorbeeld wel stuck pixels.

Wat ons ook opviel, was dat het leek alsof er stof onder het scherm zat. Is meer mensen dit opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Ik weet in godsnaam niet meer wat ik allemaal heb gepost, maar volgens mij zijn deze nog niet langs geweest B)

Namie Amuro - Wowa
Zazen Boys - Himitsu girls
Zone - Secret Base

Tot maandag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
SiHiDa schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:50:
Ik heb vandaag (nu eigenlijk al gisteren...) een PSP voor mijn broer en mezelf gekocht bij de lokale MM (Leeuwarden). Op beide consoles ontdekten wij enkele stuck pixels (altijd wit, bright), maar geen dode pixels (altijd uit, zwart). Is dit normaal? Ik lees in dit topic van een paar mensen dat ze wél dode pixels hadden, maar sommige ook geen enkele. Nu worden de termen dode en stuck pixel wel eens door elkaar heen gehaald, dus vraag ik me of de mensen die zeggen geen dode pixels te hebben daarmee bedoelen dat ze geen enkele slecht-functionerende pixels hebben (dus geen dode én geen stuck) of dat ze geen dode pixels hebben, maar bijvoorbeeld wel stuck pixels.

Wat ons ook opviel, was dat het leek alsof er stof onder het scherm zat. Is meer mensen dit opgevallen?
Dan heb ik geen enkele dode pixel...

Want ik heb er een stuk of 4 die alleen bij heel zwart scherm wit zijn.
Niet eens onwijs fel ofzo, t valt niet echt op. En bij elke andere kleur doen ze t gewoon. tijdens gamen of film kijken doen ze gewoon mee, de keren dat het beeld echt helemaal zwart is, is dus nauwelijks. Ik heb het gechecked met jpg plaatjes in RGB kleur (dus rood, blauw, groen)

Ik heb overigens ook dat filmpje paar uur lang gedraaid, maar dat heeft weinig verschil gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Vaak zijn het blijven hangen van de toetsen enz allemaal kinderziektes. Ze draaien bij Sony nu op volle toeren in de fabriek. Dus ja hoe sneller de machines moeten werken des te groter de kans op fouten. Ten minste ik zou me kunnen voorstellen dat het zo werkt. En op het moment dat de grootste hype er af is dan zal de produktie niet meer zo hoog liggen en zullen er ook minder fouten gemaakt worden bij de productie.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
ElayZ schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 02:27:
[...]

Dan heb ik geen enkele dode pixel...

Want ik heb er een stuk of 4 die alleen bij heel zwart scherm wit zijn.
Niet eens onwijs fel ofzo, t valt niet echt op. En bij elke andere kleur doen ze t gewoon. tijdens gamen of film kijken doen ze gewoon mee, de keren dat het beeld echt helemaal zwart is, is dus nauwelijks. Ik heb het gechecked met jpg plaatjes in RGB kleur (dus rood, blauw, groen)

Ik heb overigens ook dat filmpje paar uur lang gedraaid, maar dat heeft weinig verschil gemaakt.
Tja ik heb zelf ook zo mijn twijfels bij het filmpje, denk maar eens logisch na. Waarom zouden de pixels het tijdens het filmpje opeens wel gaan doen terwijl als je een spel speelt waar dezelfde kleur in voorkomt ze het niet doen....... Lijkt me beetje vaag, maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Crashcat schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:51:
Ik weet in godsnaam niet meer wat ik allemaal heb gepost, maar volgens mij zijn deze nog niet langs geweest B)

Namie Amuro - Wowa
Zazen Boys - Himitsu girls
Zone - Secret Base

Tot maandag..
lmao :D :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me maar ook tegevoegd bij het gezelschap van de Psp'ers. Vandaag ff bij mediamarkt in den haag gehaald dat dat amsterdam helemaal leeggeroofd was. Moet zeggen mooi beeld (trailer) ben nog niet aantoe gekomen om te updaten of te gamen maar ik heb gelukkig (nog niet) geen dode, luie pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

greenlizzard schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:56:

Wel jammer dat mensen met een US PSP niet kunnen inloggen op yourpsp.com .
Ik heb een US PSP en zojuist aangelogd.......

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14

Ik heb in Hong Kong heel veel psp gezien/getest op schermfouten. Je kon daar per persoon 2 gesealde psp dozen bekijken en dan beslissen of je hem wilde of van de koop afzit en dan moest je hem ergens anders halen. Kortom ik heb samen met vrienden een stuk of 20 gezien voor aanschaf van 3 psp's. Wat je heel veel zag was soort luchtbubbels/putjes in/onder je scherm, misschien dat jij ze stofjes noemt. Daarna zag je een aantal met die stuck pixels, die je pas zag bij de gecombineerde kleuren en niet bij zwart,rood,blauw,groen en wit. Het minste wat je zag was aan de zijkant een soort olievelk/brandvlek in vorm van halve maan.

Ik had de mijne het eerste gehaald en waren we niet voorbereid op de stuckpixel de andere 2 van ons waren wel puntgaaf. Maar het heeft ons wel het zoeken naar 3 sony's winkels gekost.

Mensen check even xlink kai en xbox connect. Wellicht dat we binnenkort elkaar online zien, als ik ooit dat werkend krijg.

[ Voor 4% gewijzigd door pang op 02-09-2005 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 GB sandisk cards, overal uitverkocht of nog niet leverbaar?
iemand een online adresje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22
Is de game van tony hawk wat, heb nu ridge racer maar wil eigenlijk nog eff wat anders erbij hebben..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_VooDooMen_ schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:15:
Is de game van tony hawk wat, heb nu ridge racer maar wil eigenlijk nog eff wat anders erbij hebben..
als je tony hawk games leuk vind dan ga je hier ook wel plezier aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb ook 6 pixels die wit zijn bij een zwart scherm, maar bij games het gewoon doen. Het lijkt me wel wat vervelender bij een film met zwarte stukken erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 02:37:
[...]

Tja ik heb zelf ook zo mijn twijfels bij het filmpje, denk maar eens logisch na. Waarom zouden de pixels het tijdens het filmpje opeens wel gaan doen terwijl als je een spel speelt waar dezelfde kleur in voorkomt ze het niet doen....... Lijkt me beetje vaag, maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
't schijnt zo te werken dat je de pixels 'strest' door het heel snel achter elkaar wisselen van kleuren en dat ze daardoor weer actief worden. Ergens gelezen ooit.
Wat je heel veel zag was soort luchtbubbels/putjes in/onder je scherm, misschien dat jij ze stofjes noemt. Daarna zag je een aantal met die stuck pixels, die je pas zag bij de gecombineerde kleuren en niet bij zwart,rood,blauw,groen en wit. Het minste wat je zag was aan de zijkant een soort olievelk/brandvlek in vorm van halve maan.
Bij verschillende kleuren of gecombineerde kleuren en alles doen ze t bij mij iig wel. Tis alleen maar bij echt helemaal zwart scherm dat ik enkele lichtere puntjes zie, en dan moet je ook wel goed kijken anders valt het niet eens echt op. Dus ik heb er eigenlijk niet zo'n last van.
Dat van die bubbeltjes of olievlek achtige dingen heb ik nog nooit gehoord of gezien...
Dat is wel heel erg slecht dan. Zeker weten dat het geen verotte psp's zijn die daar in dat hongkong 'water' import gebeuren ofzo verzeild zijn geraakt? Afgekeurde versies van Sony die voor een spotprijsje gedumpt worden ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
me 2, ik heb er 2 die wit zijn bij zwart beeld maar het is niet heel storend ofzo
Bij grijs, wit en alle kleuren doet ze het wel goed, alleen zwart niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook vertellen hoe duur hij in MM Leeuwarden is? Wil er ook graag 1 kopen.

En kan iemand mij vertellen over de laad tijden, is dit lang? Ik heb alleen Darkstalkers gespeelt (top spel), maar daar waren de laadtijden best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ErwinTV schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:47:
me 2, ik heb er 2 die wit zijn bij zwart beeld maar het is niet heel storend ofzo
Bij grijs, wit en alle kleuren doet ze het wel goed, alleen zwart niet dus
Zo heb ik er ook 2... Wat ik wel vreemd vind, ik heb de mijne in april gekocht, dus ik wist dat er risico's waren met het scherm. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat sony die problemen inmiddels opgelost heeft. Maar blijkbaar verkopen ze nog psp's met brakke schermen...
Beetje jammer sony.. Mja het apparaatje is goed :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gisteren één gehaald, en dus wel één hele vet irritante oranje pixel bijna in het midden van het scherm die altijd oplicht.. Alleen als het scherm licht gekleurd is valt hij minder op.

Ik stoor me echt aan deze pixel. Hij licht altijd op. Vind het echt een domper. Dus als tip zou ik meegeven om hem in de winkel te controleren op zulke rariteiten op het scherm. Als ze dat niet willen kun je er donder opzeggen dat ze hem al helemaal niet omruilen als je er thuis achter komt.

Vanmiddag na mijn werk terug naar de winkel. Kan wel zijn dat sony vindt dat het niet defect is, maar voor 249 euro vind ik het een nogal groot defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Brak,brak.. mwoa beetje groot woord, zelfs dure flatscreen monitoren hebben dat nog wel eens toch?
Kheb er zelf geen, maar dat hoor je wel eens.

btw ondanks korte looptijd is dit topic deel 9 aardig gevult!

Deel 10 zal vast neit lang op zich laten wachten, mn psptje is alweer een poosie paars op de achtergrond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Het geval met die 'witte pixels' is dus dat ze niet uit kunnen. Ze zijn altijd verlicht, maar dat merk je uiteraard alleen bij zwart.

Probleem hierbij is doordat ze altijd aanstaan ze ook relatief snel helemaal kapot zullen gaan en dan heb je dus wel zwarte punten...

En nee, normale TFT schermen hebben tegenwoordig zelden nog last van dode pixels. We hebben er hier op het werk toevallig nog 5 besteld van de week. Alle 5 foutloos (Samsung 19" 8ms).

We hebben hier dus ook gister in totaal 4 PSP gekocht en daar gemiddeld 2-6 dode pixels op. Op zo'n klein schermpje is dat vrij triest dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zal die FRS actie van 3halen2betalen nog lang duren? Want 15september is my b-day en dan zou ik daar nog wel is misbruik van willen maken ivm Burnout Legends :)

//update
het is dan wel half10 s'ochtens op frs.nl staat in lettergrootte "82" dat t tot 2 oktober duurt dus ik heb nog ff :)

*denkt aan Virtua Tennis World,Burnout Legends,Lumines(voorheen op memory stick maar het is gewoon een top spel, daarnaast is het van een klein games-bedrijf en niet iets gigantisch commercieels als EA, is al is eerder in een topic gezegt maar mag nog wel een x)

En dan maar updaten naar 2.0, tenzij iemand zijn EU PSP wil ruilen tegen mijn 1.52 JAP PSP voor t geval er mensen zijn die extreem graag willen homebrewen. (geen dode pixels - omg. haarlem)

[ Voor 65% gewijzigd door nudie op 02-09-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

nudie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:24:
Zal die FRS actie van 3halen2betalen nog lang duren? Want 15september is my b-day en dan zou ik daar nog wel is misbruik van willen maken ivm Burnout Legends :)
www.frs.nl .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zou Sony in Japan en de VS wel garantie op de dode pixels hebben gegeven en die defecte PSP's gewoon naar Europa hebben verscheept ofzo? Want als ik de laatste reacties bekijk lijkt het wel alsof in de Europese PSP's meer defecte pixels (hot and dead pixels) zitten.

Ben het trouwens met Bosmonster eens dat het wel absurd veel defecte pixels zitten op zulke kleine schermpjes. Dit scherm heeft "maar" 130.560 pixels tegen zo'n 800.000 tot 2.000.000 voor tft schermen bij pc's en notebooks. Daar zitten ook nog wel dode pixels op, maar het gemiddelde ligt daar volgens mij al lager dan bij een PSP. Dus de PSP lijkt zo'n 5 keer zoveel dode pixels te hebben.

offtopic:
Nee ik ben geen DS fanboy ofzo, ik heb ook geen DS en ik vind de PSP verder gewoon een heel geinige gadget die ik zeker niet zou weigeren als iemand hem aan mij gaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Nederlands heh, wij zijn meesters-in-klagen. Maar weinig mensen gaan hier posten dat hun psp helemaal in orde is en niks mis mee, daarentegen moet het altijd van de daken geschreeuwd worden in t geval er wel iets mis mee is :)

De replies hier zijn dus niet erg representatief voor alle PSP in Europa dus~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Heb mijn PSP al vanaf Februari, en hij werkt nog steets perfect!
Ben er 1 keer met mijn volle gewicht opgevallen, het enige wat kapot ging was de accu.
Op school is hij ook al diverse keren tegen de grond geketst, etc.. mjah dat gebeurt nu eenmaal :)
De PSP is opzich dus best een robuust dingetje! Behalve de accu dan...

Tevreden Nudie? :P

[ Voor 23% gewijzigd door Wootism op 02-09-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 08:26

TDB

nudie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:37:
Nederlands heh, wij zijn meesters-in-klagen. Maar weinig mensen gaan hier posten dat hun psp helemaal in orde is en niks mis mee, daarentegen moet het altijd van de daken geschreeuwd worden in t geval er wel iets mis mee is :)
ik heb mijn PSP sinds juni en hij [schreeuwstand]DOET HET NOG PRIMA !![/schreeuwstand]

Hmmm...... dit is natuurlijk wel de goden verzoeken........... :/

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:06
Is er al iemand die xlink aan de praat heeft met Ridge Racers? Zo ja, hoe? :D

Of zijn er mensen in Groningen die vanmiddag zin hebben Ridge Racers te doen, met z'n 8-en tegen elkaar ofzo. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Dav0s schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:30:

Fotootjes ervan:

Bij mij is t kiertje aan die kant ook iets groter dan aan de andere kant zegmaar, maar niet zo groot als bij jou... magoed als ie verder goed werkt i.p geen probleem opzich.
Tot hij steeds verder lam raakt en dan buiten de garantie valt, of zal dat niet snel gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Die van mij is ook toppie 0 dode pixels so far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Dav0s schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:50:
[...]

[...]

Tot hij steeds verder lam raakt en dan buiten de garantie valt, of zal dat niet snel gebeuren?
Zoals ik net al postte heb ik die van mij al vanaf Februari, en heb dus net zoals jou er een beetje groot spleetje tussen zitten.
Deze is tot nu toe niet groter geworden. (maakte me er ook een beetje zorgen over, vandaar dat ik het ook in de gaten heb gehouden)
Het enige wat een beetje losser gaat is het ijzere haakje van het klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kijken of vanmiddag Mediamarkt Rotterdam centrum er nog eentje heeft liggen met de spellen virtua tennis en wipeout :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ehm tja... We hebben er hier dus 4 gekocht en zitten dus allemaal een berg foute pixels in. Ik had graag gezegd dat het niet zo was.. maar ik heb nog geen PSP gezien zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Homedisc schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:04:
Kijken of vanmiddag Mediamarkt Rotterdam centrum er nog eentje heeft liggen met de spellen virtua tennis en wipeout :)
Mediamarkt heeft, in tegenstelling tot FRS, wel gewoon een hele wand vol met games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nederlanders zijn ook goed in klagen, maar als ik dit van Bosmonster lees:
We hebben hier dus ook gister in totaal 4 PSP gekocht en daar gemiddeld 2-6 dode pixels op. Op zo'n klein schermpje is dat vrij triest dus.
Dat is echt absurd veel gezien het lage aantal pixels. Er zitten bij Bosmonster dus zo'n 16 dode pixels in totaal op zo'n 500.000 pixels. Een simpel 15" scherm heeft 786.000 pixels. Als je dat dan omrekent komt dat overeen met het kopen van een 15" 1024x768 scherm met maarliefst 24 dode pixels!!!!

Als je tegenwoordig een TFT scherm voor je computer koopt dan verwacht je geen dode pixels meer, hoogstens 1 of 2 dode pixels als je pech hebt. Bij de PSP zou je nog veel meer mogen verwachten; ik zou zeggen heel af en toe een PSP met 1 defecte pixel, maar dat is dus niet het geval.

Dan zijn wij Nederlanders misschien meester klagers en je hebt ook helemaal gelijk dat je eerder klagers zult horen in een topic dan mensen die geen problemen hebben, maar je kunt denk ik moeilijk ontkennen dat de PSP meer problemen heeft met het scherm dan dat je zou mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Ik zit met een draadloos netwerk waarvan de WEP-key automatisch wordt toegekend.

Allemaal leuk en aardig maar daar neemt m'n psp geen genoegen mee...... Die EIST dat ik een WEP-key invul.

Iemand zelfde probleem en wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Zeker weten dat het geen verotte psp's zijn die daar in dat hongkong 'water' import gebeuren ofzo verzeild zijn geraakt? Afgekeurde versies van Sony die voor een spotprijsje gedumpt worden ofzoiets?
Ik ben vanwege de pixel problemen niet langs dat soort zaakjes geweest. Wij hebben bij Sony zelf gehaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:07:
[...]

Mediamarkt heeft, in tegenstelling tot FRS, wel gewoon een hele wand vol met games.
gezocht mensen in de buurt van Den Haag/Rijswijk voro de 3=2 actie te combineren!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 15:19
Hmmm, ik kan net zo goed zonder geluid spelen in de bus, want wat er uit die oordopjes qua geluid komt is echt bagger. Veeeels te zacht, en dan staat dat beveiligings geval zelfs uit. Als die aan staat is het helemaal niet te horen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

nowell schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:11:
Ik zit met een draadloos netwerk waarvan de WEP-key automatisch wordt toegekend.

Allemaal leuk en aardig maar daar neemt m'n psp geen genoegen mee...... Die EIST dat ik een WEP-key invul.

Iemand zelfde probleem en wellicht een oplossing?
Tis gewoon heel simpel,
Je moet gewoon van andermans netwerken afblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Wootism schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:22:
[...]

Tis gewoon heel simpel,
Je moet gewoon van andermans netwerken afblijven.
Grapjas.... Tis op m'n werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

nowell schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:24:
[...]

Grapjas.... Tis op m'n werk :+
Dan vraag je het gewoon.... alleen de netwerk-admin kan jou die key verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 20:27
Gaat binnenkort er 1 cadeau ou krijgen van het werk :) Lang verhaal ...heeft aleen te maken met dat firma 3x marktleider is geworden.

Dus mogen we een cadou uitkiezen en dat is voor mij dus die psp geworden. value pack :)

Duzz :) is zeker een mooi cadeau,

[ Voor 10% gewijzigd door jordan2k op 02-09-2005 11:00 . Reden: vage typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

dat is nog eens een mooi cadou.... :X
weet je zeker dat het geen cadeau is?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi cadeau ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

marktlijder :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor updates willen jullie in het vervolg? Ik las ergens dat sony bezig is met een Outlook voor de psp en de functie om er mee te kunnen bellen.. is dit correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:06:
Ik las ergens dat sony bezig is met een Outlook voor de psp en de functie om er mee te kunnen bellen.. is dit correct?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonekill schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:50:
[...]
Er zit een papiertje in de doos die zegt dat de psp meteen gaat updaten als je de demodisc erin doet... Doet hij dus niet: je moet het update-programmaatje handmatig starten vanuit het menu, en dan nog zal hij vragen of je het zeker weet. Je kunt de filmpjes dus rustig bekijken.

Maar goed, dinsdag om middernacht de psp gescoord bij Dixons Rijswijk, met Lumines erbij, en de volgende dag Ridge Racer, Tony Hawk en NBA Street aangeschaft bij FRS (3=2). Ben er zeer tevreden over. Tot nu toe de meeste tijd doorgebracht met Lumines. :) Zit wel Everybody's Golf te overwegen om nog aan te schaffen.

Ik had de indruk dat ik links een klein blauw puntje had die je alleen ziet als het scherm zwart is, maar nu zie ik zelfs dat eigenlijk niet meer. Wel heb ik ook dat probleem van het klepje van de UMD die aan de linkerkant een kier van een millimeter heeft. Maar zo te lezen is dat kennelijk normaal.

Ook een memorystick van 1Gb aangeschaft, en met Nero Recode een paar dvd's omgezet naar psp-formaat (en usb-kabeltje van 4 euro bij de MM). Met wat spelen met de instellingen kom ik uit op 300Mb per film (bitrate ongeveer 290kbps), wat redelijk acceptabel is. Paar artifacts, maar 3 films op de stick vind ik een prettig aantal.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.