Zet je PSP in USB modus. (Onder instellingen)Anoniem: 108699 schreef op Monday 05 September 2005 @ 15:43:
heey ik heb hem net binnen :D:D jeeh haha
bedankt voor de tip van de USB kabel, ik had hem inderdaad thuis. Nu wil ik er heel graag films/video's/muziek op zetten. ik heb alle stappen gevolgd en hij is verbonden met de computer. alleen de computer geeft weer dat het een verwisselbare schijf F: is. Als ik daarop klik dan zegt hij dat ik er een schijf of ander geschikt medium in moet plaatsen. kortom: ik krijg geen toegang tot mijn memory stick. Kan iemand hierover raad aan mij geven?
Anoniem: 126062
Wow!Anoniem: 14032 schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:14:
na de gratis telefoons, barteenders, broodroosters, magnetrons, televisies en ander leuk spul, nu ook een psp bij een mobiel abonnement:
http://www.gsmplaza.nl/acties/psp_telfort.php
telfort 200 (1 jaar) en gratis een psp
rekensom 12 maanden x 26,00 euro = 312 euro + transport 12 euro = 324 euro incl 200 minuten elke maand...dus eigenlijk 75 euro voor je abon. en je psp in termijnen betalen...
Zou iemand trouwens - als diegene toch naar de MediaMarkt gaat - even willen noteren welke PSP games voor 44 euro over de toonbank gaan? Alvast bedankt. Ik was er afgelopen Zaterdag zelf, maar liep meteen weer de winkel uit, zonder echt voor de actie te gaan kijken..
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 05-09-2005 16:23 ]
Er is een nieuwe update over de downgrader:
psphacks<Yoshihiro> hi m8
<Pikoro> howdy
<Yoshihiro> i will released an video today
<Pikoro> cool
<Yoshihiro> Downgrade
<Pikoro> !
<Pikoro> nice
<Yoshihiro> for 1.5x & 2.0
<Pikoro> whoah
<Yoshihiro> with only your own psp
<Yoshihiro> without an 1.50
Details are still very sketchy, however, we DO know that it will be a stand alone program and will not involve any game sharing with another PSP. Keep your browser open and keep refreshing. Could happen any time. Might require 2 Memory Sticks though.
We're expecting the video very soon. I'll have it posted as soon as I wake up in the morning
Price of living in Japan I guess. When everyone's developing, I'm asleep.
Check back for the video. I'll edit this post in the morning.
Maar t geluid wat uit de "speakers" komt vind ik ook niet echt geweldig....YellowNeck schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:02:
Nope...oordopjes zijn gelimiteerd tot 90dB ..echt smerige streek.
Een paar pagina's terug postte ik dat het powerledje van mijn psp minder fel brandde, inmiddels die ie het helemaal niet meer.
Ik had eerst met de servicelijn van Sony gebeld. Deze meldden mij; opsturen en binnen 9 werkdagen hem weer retour. Het zou van de winkel waar ik hem gekocht had afhangen of ik hem kon ruilen. In eerste instantie baalde ik erg.
Toch maar effe naar de winkel gebeld (Game City in Sittard). Uitgelegd dat ik zeer slechte ervaringen heb met opsturen van electronica (een of andere @#!#$ van UPS heeft een ipaq van me achterovergedrukt...ik had hem verzekerd, maar toch...afblijven!!!).
Eind van de week als er een nieuwe lading binnenkomt, dan wordt ik gebeld en kan ik hem ruilen voor een nieuwe!
Complimenten voor de bovengenoemde winkel!
Nee ik ben geen medewerker van die zaak en ik heb er geen belang bij dat ik bovenstaande hier meld! Gewoon puike service!
Ik had eerst met de servicelijn van Sony gebeld. Deze meldden mij; opsturen en binnen 9 werkdagen hem weer retour. Het zou van de winkel waar ik hem gekocht had afhangen of ik hem kon ruilen. In eerste instantie baalde ik erg.
Toch maar effe naar de winkel gebeld (Game City in Sittard). Uitgelegd dat ik zeer slechte ervaringen heb met opsturen van electronica (een of andere @#!#$ van UPS heeft een ipaq van me achterovergedrukt...ik had hem verzekerd, maar toch...afblijven!!!).
Eind van de week als er een nieuwe lading binnenkomt, dan wordt ik gebeld en kan ik hem ruilen voor een nieuwe!
Complimenten voor de bovengenoemde winkel!
Nee ik ben geen medewerker van die zaak en ik heb er geen belang bij dat ik bovenstaande hier meld! Gewoon puike service!
Ik vind het eigenlijk best meevallen. Oke; het is geen 1394893498 euro kostende Dolby 15.1 sound, maar ik vind het wel aardig geluid.buzz schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:23:
[...]
Maar t geluid wat uit de "speakers" komt vind ik ook niet echt geweldig....
Goed nieuws over de downgrade!
Nee dat begrijp ik ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het standaard echt zo zacht is...-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:25:
Ik vind het eigenlijk best meevallen. Oke; het is geen 1394893498 euro kostende Dolby 15.1 sound, maar ik vind het wel aardig geluid.
Het geluid is idd niet echt mooi te noemen maar het is zeker niet zacht op half vind ik het al hard genoeg in een rustige ruimte dus mocht je ergens zitten waar het wat drukker is... vol open die psp en gaan gamenbuzz schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:23:
[...]
Na gamen op de psp van "m'n baas bij de intertoys" mijn pakketje komt van de week binnen, kan niet wachten
[ Voor 14% gewijzigd door Xiqum op 05-09-2005 16:28 ]
Helemaal vergeleken bij de *plink*ploink*plingel* van de nintendo heheh/-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:25:
[...]
Ik vind het eigenlijk best meevallen. Oke; het is geen 1394893498 euro kostende Dolby 15.1 sound, maar ik vind het wel aardig geluid.
Gewoon een paar andere dopjes kopen. Heb ik ook gedaan, en het geluid is nu keihard.buzz schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:23:
[...]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
En 't is alweer van de homepage verdwenen! Staat alleen nog een referentie naar in het forum.. vals alarm?Caboman schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:20:
[...]
psphacks
I mentioned it once, but I think I got away with it.
op IRC staat
[16:27] <Yoshihiro> Non
[16:27] <Yoshihiro> quand tu parle en pv
[16:27] <Yoshihiro> il faut etre super con
[16:27] <Yoshihiro> pour posté ça
[16:27] <Yoshihiro> en public
[16:27] <Yoshihiro> sans demander autorisation
[16:27] <Mathieulh> kler
[16:27] <Yoshihiro> Voila pkoi
[16:27] <Yoshihiro> Non
[16:27] <Yoshihiro> when you speak in pv
[16:27] <Yoshihiro> it is necessary stupid
great etre
[16:27] <Yoshihiro> for posted that
[16:27] <Yoshihiro> in public
[16:27] <Yoshihiro> without
required authorization
[16:27] <Mathieulh> kler
[16:27] <Yoshihiro> Voila pkoi
[16:41] <Pikoro> I acted without asking
[16:41] <Yoshihiro> je vais lui faire la gueule
[16:41] <Pikoro> my fault
Wordt het niet eens tijd voor een deel 10???
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Anoniem: 107270
downgrade zou voor mensen met 2.0 een uitkomst zijnCaboman schreef op Monday 05 September 2005 @ 16:20:
[...]
psphacks
You wishQuiqziz schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:30:
[...]
Helemaal vergeleken bij de *plink*ploink*plingel* van de nintendo heheh/
De speakers van de Nintendo DS zijn harder + scherper + meer helder dan die van de PSP
This space is occupied
Daar is iemand mee bezig, die de hele TS ging verbouwen ivm de EU release geloof ik, maar daar was wat tussen gekomen. die zou op 1 sep klaar zijn.DjWannaB2002 schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:47:
Wordt het niet eens tijd voor een deel 10???
hmmm dan lag het denk aan de game die erinzat ik vond dat geluid niet echt mooiTheEvilCuber schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:49:
[...]
You wish
De speakers van de Nintendo DS zijn harder + scherper + meer helder dan die van de PSP(lees maar eens wat hardware reviews)
Lmao! Misschien duurt het nu wat langer, maargoed.. Ik verheug me er wel erg op.
Omdat de luidsprekers niet echt je-van-het zijn, encode ik met deze mp3 decoder mijn mp3's naar 96kbits. Dan is het nog goed te luisteren (op de speakers dan; heb oordopjes nog niet echt goed getest), en zijn ze zo'n 3mb, dus kan je op je 32mb Memorystick toch nog zo'n 10 liedjes, met nog plaats voor 1 a 2 saves..
Anoniem: 14032
Weet iemand toevallig of het spel Medieval je firmware probeer te updaten?
Of dat je minimaal 1.52 moet draaien?
Of dat je minimaal 1.52 moet draaien?
Zo te zien wachten er meer mensen op die downgrade; het hele bovengenoemde forum ligt nu af en toe plat.
Groetjes, FaceDown.
Ik heb mijn mp3's met mp3Gain omgezet naar 102 decibel. Nou komt er best wel hard geluid uitbuzz schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:26:
[...]
Nee dat begrijp ik ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het standaard echt zo zacht is...
Als ik 'm op 103 zet dan begint de mp3 te clippen op de PSP, dus hoger doe ik 'm niet.
Anoniem: 19058
Heb hem nu 4 dagen in bezit (op launchdag gekocht met gratis film XXX en Everybody's Golf erbij)
Fantastisch apparaat, grafisch om van te watertanden (althans mijn huidige 2 games Ridge en Fifa) De analoge joystick is briljant, veel beter dan wat ik tot nu toe op handhelds heb gezien. Ook het geluid vind ik zeer goed voor een handheld, vooral het volume. Ook het 16:9 scherm werkt zeer goed voor games.
Voor de andrere functies (homebrew, emu's, film, muziek, fotos) kan je beter een PDA hebben, die is daar veel beter geschikt voor..ik gebruik de PSP dan ook echt alleen als game machine.
Fantastisch apparaat, grafisch om van te watertanden (althans mijn huidige 2 games Ridge en Fifa) De analoge joystick is briljant, veel beter dan wat ik tot nu toe op handhelds heb gezien. Ook het geluid vind ik zeer goed voor een handheld, vooral het volume. Ook het 16:9 scherm werkt zeer goed voor games.
Voor de andrere functies (homebrew, emu's, film, muziek, fotos) kan je beter een PDA hebben, die is daar veel beter geschikt voor..ik gebruik de PSP dan ook echt alleen als game machine.
Het is hoog tijd voor een nieuw topic. Wie maakt het nieuwe topic?
miscshien zoiets als http://www.pspfiledb.com/ .. alleen dan beter, hun hebben echt weinig filmpjes enzo, dat kan veeel beter!Anoniem: 51473 schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:35:
Mijn domainname is eergisteren onnodig verlengt.. Weet iemand een leuk idee om iets te doen qua PSP ? Geen reviews of previews.. Die zijn er genoeg..
edit; ja ik zou wel graag een nieuwe aan willen maken, alleen ik heb dat nog nooit gedaan, t zal vast niet moeilijk zijn maar goed, ik weet niet hoe jullie daar over denken
[ Voor 20% gewijzigd door johnneman op 05-09-2005 18:28 ]
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
me me me, komt vanavond nog online!Crash schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:01:
Het is hoog tijd voor een nieuw topic. Wie maakt het nieuwe topic?
Anoniem: 108699
ik heb mijn psp op usb modus gezet, k kan nu wel de verwisselbare schijf F: in, maar verder niets. ik heb er foto's op gezet, maar die zijn niet te vinden op de psp... iemand raad?
je moet submapjes aanmaken, even zoeken hoe dat ookalweer zat, dan edit ik dit bericht wel weer als ik erachter benAnoniem: 108699 schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:27:
ik heb mijn psp op usb modus gezet, k kan nu wel de verwisselbare schijf F: in, maar verder niets. ik heb er foto's op gezet, maar die zijn niet te vinden op de psp... iemand raad?
edit, ohja, kijk zo: J:\PSP\PHOTO
en muziek gaat naar J:\PSP\MUSIC
je kunt ook submappen daar weer in maken, werkt erg overzichtelijk, alleen dááronder kun je geen submappen meer maken helaas, maja
[ Voor 21% gewijzigd door johnneman op 05-09-2005 18:30 ]
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
kan een psp tweede hands kopen: JAP, 151 firmware. Kan ik daarmee makkelijk op internet als ik 2.0 installeer. Heb een router.
Anoniem: 51473
Jahoor, waarom niet...hully schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:30:
kan een psp tweede hands kopen: JAP, 151 firmware. Kan ik daarmee makkelijk op internet als ik 2.0 installeer. Heb een router.
ik heb de submap aangemaakt, een foto (bmp file) erop gezet. maar nog steedsheb ik 30 mb vrij geheugen en i kkan niet meer in mijn verwisselbare schijf komen op de computer. de computer meldt hetvolgende:
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
hééél irritant..
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
hééél irritant..
Moet ie wel wireless zijn he. Maar afhankelijk van de prijs zou ik het er niet eens op wagen, omdat je alsnog in de problemen met downloadbare content voor spellen kan komen. Maar daar zijn vast wel wordarounds voor.hully schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:30:
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik ga morgen een psp halen incl. Ridge Racer, THUG2 RMX en Lumines, nu is mijn vraag; Passen de save games op die 32 mb die je erbij krijgt? En hoevel Mb gebruikt een spel ongeveer om te saven?
PSN: KeaveXL
[
zei ie toch in dat gesprek die Yoshihiro
Ik was al bezig om alle Friends series op de PSP te converten.. Ziet er echt goed uit, zijn alleen ERG groot.. Kom namelijk op 200meg uit..johnneman schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:23:
[...]
miscshien zoiets als http://www.pspfiledb.com/ .. alleen dan beter, hun hebben echt weinig filmpjes enzo, dat kan veeel beter!
edit; ja ik zou wel graag een nieuwe aan willen maken, alleen ik heb dat nog nooit gedaan, t zal vast niet moeilijk zijn maar goed, ik weet niet hoe jullie daar over denken![]()
Vergeet ook niet X:\PSP\VIDEO daar neer te zetten. Het doet gewoon wel.johnneman schreef op Monday 05 September 2005 @ 18:29:
[...]
je moet submapjes aanmaken, even zoeken hoe dat ookalweer zat, dan edit ik dit bericht wel weer als ik erachter ben
edit, ohja, kijk zo: J:\PSP\PHOTO
en muziek gaat naar J:\PSP\MUSIC
je kunt ook submappen daar weer in maken, werkt erg overzichtelijk, alleen dááronder kun je geen submappen meer maken helaas, maja
Pff vandaag alle posten van VANDAAG gelezen. Heb echt moeit om m bij te houden.
Ik ben hier dove GOTer, Zaterdag had ik mijne gehaald bij MM den Haag. Geen pixels hierzo.
Wat ik echt niet wist, is dat psp wel degenlijke speakertjes (ik zie nix op behuizing).
In de trein had ik koptelefoon van sony opgezeten, ik hoor echt haast niets op MAX dus maar gelijk erafgehaald. Jullie raden nu al: Ik heb anderehalf uur zitten gamen met MAX volume. Mensen keken mij wel aan, ik dacht dat ze jaloers waren op mijn psp
Is er al coverte prog met 'krimpen van film en plakken van sub' al aanwezig? Anders heb ik nix aan dat filmpjes.
ps mijn eigen KOSS hearphone bezorgt mij pijn als ik verder dan halve volume zet, komt er dan wel goeie geluid uit of is het dan helse krengstemmetje?
Past makkelijk, savegames nemen maar heel weinig ruimte. 160 kb ofzo gloof ik maar is spel afhankelijkKeaveXL schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:45:
Ik ga morgen een psp halen incl. Ridge Racer, THUG2 RMX en Lumines, nu is mijn vraag; Passen de save games op die 32 mb die je erbij krijgt? En hoevel Mb gebruikt een spel ongeveer om te saven?
32meg voor save games is ZAT !KeaveXL schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:45:
Incl. thumbnail + save games voor Mercury is 80kb
kheb er nog steeds geen toegang tot. en ik snap vrij weinig van die site (http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/) die vertelt hoe je video's erop krijgt. ik heb 3GP converter gedownload, maar als ik een map selecteer waar de film (avi.) instaat, gebeurt er helemaal niets..Zandhaas schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:48:
[...]
Vergeet ook niet X:\PSP\VIDEO daar neer te zetten. Het doet gewoon wel.
Pff vandaag alle posten van VANDAAG gelezen. Heb echt moeit om m bij te houden.
Ik ben hier dove GOTer, Zaterdag had ik mijne gehaald bij MM den Haag. Geen pixels hierzo.
Wat ik echt niet wist, is dat psp wel degenlijke speakertjes (ik zie nix op behuizing).
In de trein had ik koptelefoon van sony opgezeten, ik hoor echt haast niets op MAX dus maar gelijk erafgehaald. Jullie raden nu al: Ik heb anderehalf uur zitten gamen met MAX volume. Mensen keken mij wel aan, ik dacht dat ze jaloers waren op mijn pspMaargoe
Is er al coverte prog met 'krimpen van film en plakken van sub' al aanwezig? Anders heb ik nix aan dat filmpjes.
ps mijn eigen KOSS hearphone bezorgt mij pijn als ik verder dan halve volume zet, komt er dan wel goeie geluid uit of is het dan helse krengstemmetje?
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 108699 op 05-09-2005 19:09 ]
hoezo problemen, kan het ff niet volgen.Shailesh schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:45:
[...]
Moet ie wel wireless zijn he. Maar afhankelijk van de prijs zou ik het er niet eens op wagen, omdat je alsnog in de problemen met downloadbare content voor spellen kan komen. Maar daar zijn vast wel wordarounds voor.
Quiqziz & 70373R bedankt voor jullie snelle reactie
Het gaat wel goed komen dus als ik morgen mijn psp ga ophalen, voorlopig heb ik namelijk nog geen behoefte aan extra geheugen aangezien ik al een pda heb met 1289mb aan geheugen
PSN: KeaveXL
Je moet de update voor de europese wipeout toch via de europese site downloaden? Dus ik ga er dan van uit dat de us update niet werkt met de europese versie. Maar dat weet ik niet zeker hoor.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik wil niet moeilijk doen hoor..
Maar is een topic normaal niet zo rond de 1000 posts..?
Deze is bijna 1200.
Laat maar.. Komt eraan zie ik al.
Ben nu nog steeds lekker bezig met mijn Ridge Racer, de Pro dinges is soms best vervelend.. Maar win het wel steeds gelukkig.
Wat een geweldig spel! 
Spiderman 2 is ook wel leuk, kan alleen niet voor de één of andere eind/level boss komen, irriteert me mateloos!
Voor de rest nog geen dode (sub-)pixels enzo..
Maar is een topic normaal niet zo rond de 1000 posts..?
Deze is bijna 1200.
Laat maar.. Komt eraan zie ik al.
Ben nu nog steeds lekker bezig met mijn Ridge Racer, de Pro dinges is soms best vervelend.. Maar win het wel steeds gelukkig.
Spiderman 2 is ook wel leuk, kan alleen niet voor de één of andere eind/level boss komen, irriteert me mateloos!
Voor de rest nog geen dode (sub-)pixels enzo..
[ Voor 7% gewijzigd door endless op 05-09-2005 19:03 ]
Heb er vandaag even op gespeeld
(iemand op school heeft er 1 gekocht). Viel me wel tegen hoe lang het duurt voor je eindelijk bezig bent (DTM2), maar ik moet zeggen dat er echt schitterend uit zag
Meeste games gebruiken < 100K. Sommige games iets meer (M'n Ridge Racer zit nu aan ongeveer 270K).KeaveXL schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:45:
32MB is RUIM voldoende voor savegames + internet cache (op max 2MB in te stellen).
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 05-09-2005 19:08 ]
Ja ik ben ook wel benieuwd naar die downgrade
PSN: Bellerophon-
kan iemand mij helpen met mijn probleem
het is me alleen gelukt om er een liedje op te zetten... moeten foto's in een bepaalde grootte of in een bepaald bestand ofzo?
Anoniem: 118345
Dat het geluid niet zo hard gaat stoort mij niet echt, maar wel het feit dat die dopjes pijn doen vindt ik jammer...na 15 minutjes moeten die er echt uit.
Kunnen alle dopjes eigenlijk op de PSP aangesloten worden? Is die jack 3.5? En daar wordt gelijk mee het probleem van die 90 dB mee opgelost zeker?
Ik kan dus ook Submappen aanmaken...bv J:\PSP\FOTO\WALLPAPERS
Weet er trouwens iemand wat die themas zijn? Kun je eraan toevoegen?
Kun je automatisch om de zoveel tijd een niewe wallpaper hebben?
Kunnen alle dopjes eigenlijk op de PSP aangesloten worden? Is die jack 3.5? En daar wordt gelijk mee het probleem van die 90 dB mee opgelost zeker?
Weet er trouwens iemand wat die themas zijn? Kun je eraan toevoegen?
Kun je automatisch om de zoveel tijd een niewe wallpaper hebben?
ik vraag me trouwens af of dat internet cache wel werkt?
ik bedoel, wat heeft dat voor meerwaarde? is het zo sneller?
en bovendien...
ik had laatst de mededeling dat mn cache vol zat en ik kreeg hem met geen mogelijkheid leeg (ook niet in het menu) pas opniuew opstarten en het kon weer
ik bedoel, wat heeft dat voor meerwaarde? is het zo sneller?
en bovendien...
ik had laatst de mededeling dat mn cache vol zat en ik kreeg hem met geen mogelijkheid leeg (ook niet in het menu) pas opniuew opstarten en het kon weer
hmm vreemd geval bij jou..Anoniem: 108699 schreef op Monday 05 September 2005 @ 19:17:
kan iemand mij helpen met mijn probleemhet is me alleen gelukt om er een liedje op te zetten... moeten foto's in een bepaalde grootte of in een bepaald bestand ofzo?
Ik deed gtewoon een submap PHOTO in map PSP.
in submap PHOTO dump ik alle pics, en psp weergeeft ze gewoon alles.
Moet je ze maar ff eerst formateren of zit er 'lock' bij stick?
Ja je kunt er ook andere dopjes in pluggen, die afstandsbediening hoef je niet te gebruiken

Sommigen dopjes geven idd een harder geluid dan die oordopjes die meegeleverd zijn.
Sommigen dopjes geven idd een harder geluid dan die oordopjes die meegeleverd zijn.
Ja kun alle dopjes aan. Neem zo n plugjes van schneiders of koss.Anoniem: 118345 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:21:
en dat submappen, kun j er nederlands naam voor geven?? Of moet dat alles in engels? want ik heb het in engels.
Even een vraagje over virtua tennis, als je die carreer mode doet kan ik alleen telkens oefenen op level 1 oefeningen.
Wanneer gaan die nou naar level 2?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
hoe doe je die wallpapers dan als achtergrond?
en het lukt me eindelijk om foto's en liedjes naar me psp te doen, alleen video's... ik wil mijn video's converteren naar mp4, maar elk programma dat ik vind is niet gratis.. klinkt sloeber maar er zou toch één gratis converter-programme moeten zijn?
en het lukt me eindelijk om foto's en liedjes naar me psp te doen, alleen video's... ik wil mijn video's converteren naar mp4, maar elk programma dat ik vind is niet gratis.. klinkt sloeber maar er zou toch één gratis converter-programme moeten zijn?
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 108699 op 05-09-2005 19:43 ]
Geen enkele pixel? Klopt dat wel?Zandhaas schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:48:
Geen pixels hierzo
Dit is ook al een paar keer gemeld. Kan in FW2.0, kies het plaatje, en dan "Set As Wallpaper"..Anoniem: 108699 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:38:
hoe doe je die wallpapers dan als achtergrond?
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 05-09-2005 19:40 ]
//hoe krijg je een foto als achtergrond op je psp (wallpaper) dan?// Versie 2.0 dus!
ik krijg het ook niet voor elkaar met video..
ik heb een map x:psp/video/ape
met daar in een mp4 en thm van ape academy....
maar hij doet het niet, ik heb versie 1.52.
Weet iemand hoe dit komt?
ik krijg het ook niet voor elkaar met video..
ik heb een map x:psp/video/ape
met daar in een mp4 en thm van ape academy....
maar hij doet het niet, ik heb versie 1.52.
Weet iemand hoe dit komt?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107270 op 05-09-2005 19:45 ]
Downgrade is er al, wil alleen niet de eerste zijn die hem test !Bellerophon schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:13:
[...]
Ja ik ben ook wel benieuwd naar die downgrade
Ik weet ook niet hoe ik filmpje laten afspelen via submap VIDEO.
Maar ik heb het gconverteerd met pspvideo9. En die spelen wel af. wat raar is dat ik geconverteerd filmpjes van PSPvideo9 niet terug kan vinden in map.
LOL ik heb ze kunnen vinden, in rare map MP_ROOT\
Maar ik heb het gconverteerd met pspvideo9. En die spelen wel af. wat raar is dat ik geconverteerd filmpjes van PSPvideo9 niet terug kan vinden in map.
LOL ik heb ze kunnen vinden, in rare map MP_ROOT\
[ Voor 11% gewijzigd door Zandhaas op 05-09-2005 19:53 ]
Anoniem: 65860
hmmz dacht er vandaag wel een te halen bij de mediamarkt in A'dam uitverkocht
Verkoper zei dat ze met kerst pas weer binnenkomen
iemand enig idee waar de psp nog te krijgen is in A'dam?

Ik ben al wel eens naar level 2 gegaan... die komt wanneer je ze vaak genoeg doet!henkyyyyyyy schreef op Monday 05 September 2005 @ 19:38:
Even een vraagje over virtua tennis, als je die carreer mode doet kan ik alleen telkens oefenen op level 1 oefeningen.
Ik download de filmpjes van http://www.pspfiledb.com/, maar die werken niet als ik ze in mijn VIDEO map zet.
nu weet ik het zeker, (sommige) medewerkers van MM kunnen beter in een supermarkt gaan werken als vakkenvuller....[hmmz dacht er vandaag wel een te halen bij de mediamarkt in A'dam uitverkochtVerkoper zei dat ze met kerst pas weer binnenkomen :
Serieus?!? Door dat WAB team uitgebracht? Of dat niet?Anoniem: 51473 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:48:
[...]
Downgrade is er al, wil alleen niet de eerste zijn die hem test !
Ik ben eff met wifi / wireless bezig, mijn psp probeert wel steeds te connecten. Maar na een paar keer krijg ik verbindings / timeout te zien. Update 2.0 staat erop.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Dan moeten jullie, denk ik, dat software pspvideo9 daan downloaden (freeware)
er zit een coverte programma in maar ook 'ftp' programma in.
probeer deze..
ik ben bezig met uitvogelen hoe ik die Map VIDEO laten werken.
er zit een coverte programma in maar ook 'ftp' programma in.
probeer deze..
ik ben bezig met uitvogelen hoe ik die Map VIDEO laten werken.
Dat zie je op IRC neem ik aan? irc.wab.com bestaat niet (voor #wab), en op #phphacks zitten alleen maar lui die zeuren wanneer die downgrader er nou komt.Anoniem: 51473 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:48:
[...]
Dus eh...waaro is het te doen?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Inderdaad.. geduld is een schone zaak.. het komt er vast wel een keer.. of het nou een dag later of eerder komt! als hij er maar komtbrama schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:58:
[...]
Dat zie je op IRC neem ik aan? irc.wab.com bestaat niet (voor #wab), en op #phphacks zitten alleen maar lui die zeuren wanneer die downgrader er nou komt.
Dus eh...waaro is het te doen?
Filmpje downgrader http://www.maxconsole.net...odownload&downloadid=1004
[ Voor 17% gewijzigd door henkyyyyyyy op 05-09-2005 20:01 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Misschien even coderen?Anoniem: 107270 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:52:
[...]
Ik ben al wel eens naar level 2 gegaan... die komt wanneer je ze vaak genoeg doet!
Ik download de filmpjes van http://www.pspfiledb.com/, maar die werken niet als ik ze in mijn VIDEO map zet.
waar is die dan te downloaden?Anoniem: 51473 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:48:
[...]
Ook leuk trouwens, een OS die in ontwikkeling is
PSP Psix
Hier wat screens

Meer informatie is hier te vinden.
PSP Psix
Hier wat screens

Meer informatie is hier te vinden.
Nog 1x voor de duidelijkheid:
- Muziek (MP3) gaan in: X:/PSP/MUSIC/
- Fotos/Plaatjes gaan in: X:/PSP/PHOTO/
- Savegames gaan in: X:/PSP/SAVEDATA/
- Films (MP4) gaan in: X:/MP_ROOT/100MNV01/ en hebben als bestandsnaam M4VXXXXX.MP4 waarbij XXXXX een willekeurige getallen zijn
- Films (MP4-AVC) gaan in: X:/MP_ROOT/100ANV01/ en hebben als bestandsnaam MAQXXXXX.MP4 waarbij XXXXX een willekeurige getallen zijn
[ Voor 18% gewijzigd door Stink_o op 05-09-2005 21:05 ]
ahh ok dan zou dit ook wel redelijk OK moeten zijn bij de huidige US versies lijkt mij... dat is mijn grootste angst namelijk....-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:58:
[...]
Ik heb 'm gister gekocht (Europese op Schiphol) en heb geen een dode pixel (ook na een dag / uur of 6 aan te hebben gestaan, heeft mijn PSP nog geen dode pixels). Kan nog komen natuurlijk.
ehm hoe zien hun het verschil of je hem daar heb gekocht of al mee heb genomen uit NL? niet volgens mij...en volgens mij mag je kadotjes ook gewoon mee nemenAnoniem: 22297 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:24:
[...]
Moet je vooral doen. Ze nemen het dan in tot je terug komt meer een aankoop bewijs of je mag meteen het bedrag betalen en later terug claimen als je bewijs heb.
[ Voor 37% gewijzigd door Greetoz op 05-09-2005 20:26 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Ik heb een vraagje over de headphone. Je kunt verscheidene volumeregelingen kiezen, b.v. pop, heavy, jazz etc. etc. Als ik mijn headphone erin plug of eruit haal, dan schakelt ie op het scherm over b.v. pop naar heavy, klopt dat?
Ik vrees namelijk van niet. De afstandbediening van mijn headphone doet het ook vaker niet dan wel. Het lijkt alsof er iets los zit. Of dat nou aan de headphone ligt of aan de psp.....zucht......
Ik vrees namelijk van niet. De afstandbediening van mijn headphone doet het ook vaker niet dan wel. Het lijkt alsof er iets los zit. Of dat nou aan de headphone ligt of aan de psp.....zucht......
Ben van plan om toch maar een gig kaartje te gaan kopen ivm lange reistijd komende halfjaar en de gunstige prijs op het moment. Maar nu zit ik te kijken en kan ik kiezen tussen een originele sony en een sandisk. Of een sandisk gaming edition.
Wat is het verschil qua prestaties tussen de 3 want geld scheelt niet zoveel ( 15 euro ofzo..)
( damn wat gaat het snel met dit topic......... is wel eens anders geweest )
Wat is het verschil qua prestaties tussen de 3 want geld scheelt niet zoveel ( 15 euro ofzo..)
( damn wat gaat het snel met dit topic......... is wel eens anders geweest )
Als mensen nou eens gingen lezen..Ben van plan om toch maar een gig kaartje te gaan kopen ivm lange reistijd komende halfjaar en de gunstige prijs op het moment. Maar nu zit ik te kijken en kan ik kiezen tussen een originele sony en een sandisk. Of een sandisk gaming edition.
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x
deze is inmiddels ook al 100x langsgekomen.
[ Voor 57% gewijzigd door Stink_o op 05-09-2005 20:32 ]
Vet filmpje is dat. En ook hierin was te lezen dat het ook vanaf versie 2.0 kan dat zou helemaal mooi zijn.
@Topicstarter voor tiende deel, als die ooit nog komtStink_o schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:17:
Nog 1x voor de duidelijkheid:
- Muziek (MP3) gaan in: X:/PSP/MUSIC/
- Fotos/Plaatjes gaan in: X:/PSP/PHOTO/
- Savegames gaan in: X:/PSP/SAVEDATA/
- Films (MP4) gaan in: X:/MP_ROOT/100MNV01/ en hebben als bestandsnaam M4VXXXXX.MP4 waarbij XXXXX een willekeurige getallen zijn
Plaats deze ook bij.
pss is nu al over 1225 posten heen.
laten we dan snel gaan spammen zodat we aan de 1500 komen 
lol
btw ben ik de enigste die zich af en toe wel es irriteert aan die aan/uit knop? dat langer inhouden om uit te gaan...
bij het opstarten van een spel reageert ie niet, en aangezien je soms wel es per ongeluk een umd erin hebt gedaan is dat irritant want dan moet je die er weer uithalen oid...
heel irri
lol
btw ben ik de enigste die zich af en toe wel es irriteert aan die aan/uit knop? dat langer inhouden om uit te gaan...
bij het opstarten van een spel reageert ie niet, en aangezien je soms wel es per ongeluk een umd erin hebt gedaan is dat irritant want dan moet je die er weer uithalen oid...
heel irri
Films (MP4-AVC) gaan in: X:/MP_ROOT/100ANV01/ en hebben als bestandsnaam MAQXXXXX.MP4 waarbij XXXXX een willekeurige getallen zijnZandhaas schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:51:
[...]
@Topicstarter voor tiende deel, als die ooit nog komt
Plaats deze ook bij.
Deze mag er dan ook bij
Ik doe hem amper ooit uit joh? Gewoon 1 keer naar boven drukken en dan gaat ie op standby. Vooral in deze eerste paar weken zal dat beter zijn. Pas als ik hem niet meer op regelmatige basis gebruik zou ik hem uit doen.djmantri schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:57:
laten we dan snel gaan spammen zodat we aan de 1500 komen
lol
heel irri
[ Voor 49% gewijzigd door B-Bandit op 05-09-2005 20:59 ]
Zie ik het nou verkeerd; aan het einde van het filmpje (rond 2:05), zie ik 1.52 nog staan; of hoort dit zo? (Kan ook zijn dat ik weer eens scheel kijkQuiqziz schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:35:
Vet filmpje is dat. En ook hierin was te lezen dat het ook vanaf versie 2.0 kan dat zou helemaal mooi zijn.
Edit; Dom. Hier was screens, was het misschien makkelijker maakt: (Dit zijn eigenlijk de "hoogte"punten uit het filmpje..)
1

2

3

4

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 05-09-2005 21:06 ]
Post UpdatedShailesh schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:57:
[...]
Films (MP4-AVC) gaan in: X:/MP_ROOT/100ANV01/ en hebben als bestandsnaam MAQXXXXX.MP4 waarbij XXXXX een willekeurige getallen zijn
Deze mag er dan ook bij
Ik dacht btw ook 1.52 te zien
Edit: Er STAAT 1.52... met photoshop gechecked..
Edit2: Mirc: <wenmi> stino - thats because the update isnt started in the video
wtf heeft dat filmpje dan voorn zin..
[ Voor 57% gewijzigd door Stink_o op 05-09-2005 21:16 ]
Ik zie daar ook 1.52 staan-Daniël- schreef op Monday 05 September 2005 @ 21:03:
[...]
Zie ik het nou verkeerd; aan het einde van het filmpje (rond 2:05), zie ik 1.52 nog staan; of hoort dit zo? (Kan ook zijn dat ik weer eens scheel kijk)
deel 10 komt eraan... nog een half uurtje geduld schat ik...
Ik snap het al. Zie de screenshots. Volgens mij doet 'ie 1.52 -> 1.50 -> 1.52Stink_o schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:06:
[...]
Post Updated
Ik dacht btw ook 1.52 te zien
Edit: Er STAAT 1.52... met photoshop gechecked..
Edit2: Mirc: <wenmi> stino - thats because the update isnt started in the video
wtf heeft dat filmpje dan voorn zin..
I guess..
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 05-09-2005 21:21 ]
Sommige mensen hebben een leven naast het psp topic( heb de 1e 7 topics gevolgd maar werk nuStink_o schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:31:
[...]
Als mensen nou eens gingen lezen..
Nej.. het 1 na laatste is de start van de downgrader naar 1.5 dacht ik..-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:21:
[...]
Ik snap het al. Zie de screenshots. Volgens mij doet 'ie 1.52 -> 1.50 -> 1.52
I guess..
Na deze 'downgrade' start ie ook opnieuw op, maar ben niet zeker hoor
Search?Sommige mensen hebben een leven naast het psp topic( heb de 1e 7 topics gevolgd maar werk nu
[ Voor 18% gewijzigd door Stink_o op 05-09-2005 21:23 ]
Toch lijkt me dat downgraden van de firmware, het flashen ervan dan..gevaarlijk... stel je voor dat hij blijft hangen.. of foutieve firmware.. dan kun je hem wel weggooien!
Nee, want de 1.50 die je ziet is gewoon het versienummer van de updater. Maar beide keren dat je de systeemversie ziet staat er 1.52. Hoewél ik wel hoop dat het terug te draaien is, anders begin ik er niet eens aan. Ik wil wel op een gegeven moment wel terug kunnen naar 2.0 (al helemaal vanwege de garantie)-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:21:
[...]
Ik snap het al. Zie de screenshots. Volgens mij doet 'ie 1.52 -> 1.50 -> 1.52
I guess..
Daarvoor heb je toch die mooie UMD die bij je valuepack zat?Shailesh schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:30:
[...]
Nee, want de 1.50 die je ziet is gewoon het versienummer van de updater. Maar beide keren dat je de systeemversie ziet staat er 1.52. Hoewél ik wel hoop dat het terug te draaien is, anders begin ik er niet eens aan. Ik wil wel op een gegeven moment wel terug kunnen naar 2.0 (al helemaal vanwege de garantie)
Over dat downgrade filmpje: volgens mij laten ze alleen zien dat de downgrader operationeel is, dus in het filmpje annuleren ze het downgrade proces? Vandaar dat hij op het einde nog steeds v1.52 is... (okay, dit las ik ergens anders, heb het filmpje niet zelf gezien
)
Ja, maar wie weet hoe ze het terugflashen naar 1.50. Stel ze doen dit door hem te laten denken dat het een 2.1 versie is, dan kan jij de updater op je umd disc niet meer gebruiken omdat het als downgrade zou tellen. Ik kijk het nog ff aan-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:32:
[...]
Daarvoor heb je toch die mooie UMD die bij je valuepack zat?
deel 10 is online. niet veel veranderd, maar dit komt doordat ik geen tijd heb gehad om de veranderingen die ik al klaar heb staan door te voeren in de topic start. Dit komt van de week nog helemaal goed.
Het Playstation topic Deel 10
Denk na mensen, dat filmpje van wab laat een versie 1.52 een updater draaien van 1.5!!! Als dit het werk zou zijn van version changer, dan zou dit al niet eens mogelijk moeten zijn, aangezien de 1.52 versienummer niet zou toestaan dat er een updater gedraaid zou worden met een lagere versienummer dan de geinstalleerde. DAT IS HET PUNT DAT MEN WIL LATEN ZIEN
, nice work ^_^
Jammer dat mijn ms er niet bij staat (om de prestaties te vergelijken), ik heb de sandisk ms pro duo ultra IIAls mensen nou eens gingen lezen..
link: http://www.sandisk.com/retail/ultra2-mspd.asp
^^^^TranceSetter schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:41:
deel 10 is online. niet veel veranderd, maar dit komt doordat ik geen tijd heb gehad om de veranderingen die ik al klaar heb staan door te voeren in de topic start. Dit komt van de week nog helemaal goed.
Dit topic is gesloten.