Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 6.960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

ZaNe88 schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:43:
[...]

internetten gaat best wel, er zijn alleen wel een paar nadelen:
-de resolutie, weinig site passen goed op je scherm (gmail past wel!!!)
-tekst invoeren, daar heb je echt een toetsenbord voor nodig, gaat nu nog moeilijker dan op je mobiel. Bij een invoerveld ga je naar een apart scherm, waar de letters net zo verdeelt zijn als op je mobiel, met de pijltjes en X en O voeg je letters toe of wis je ze.
Thanks!
Heb nu voor webmail Squirrelmail, kan volgens mij ook wel op 480 pixels breedte.
Okee, dat is duidelijk qua tekstinvoer (bijna jammer dat ie niet touchscreen incl. pennetje is :)). Dan wacht ik nog even totdat er een toetsenbordje leverbaar is en dan kan ik in de tussentijd ook nog stiekem hopen op een eventuele release van de witte versie want die vind ik veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

FaceDown schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:48:
Ik laat hem denk ik ook door m'n broer uit de US denk ik. Kost ie iets minder dan 200 euro. De douane moet je ff geluk mee hebben, maar ik heb al meerdere stukjes fotoapparatuur zo naar binnen kunnen loodsen zonder problemen. Het beste is om de doos, bon etc daar te laten of per post apart op te sturen, dan kan ie bij controle altijd zeggen dat 't ding uit Nederland komt.
Moet je vooral doen. Ze nemen het dan in tot je terug komt meer een aankoop bewijs of je mag meteen het bedrag betalen en later terug claimen als je bewijs heb.
-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:58:
[...]

Ik heb 'm gister gekocht (Europese op Schiphol) en heb geen een dode pixel (ook na een dag / uur of 6 aan te hebben gestaan, heeft mijn PSP nog geen dode pixels :)). Kan nog komen natuurlijk.
Hem je hem bij tracks gehaald? Was daar ook maar mijn twijfel was goed want ik haalde hem later bij Mediamarkt in Den Haag (tot nu toe) geen dode/luie pixels + spel voor 280. Tracks heeft de gewoonte om klanten te rippen met hun gekke prijzen.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 22297 op 05-09-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:03
of je leent de bon van een medegotter en haalt hem zo op bij de douane :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 64218 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:12:
weet iemand hoe je het automatisch starten van een spel kunt uitzetten?
Vind et namelijk iri dat elke x als je hem aan zet het spel meteen word geladen.
Ik ben ook benieuwd of dit mogelijk is

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 64218 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:12:
weet iemand hoe je het automatisch starten van een spel kunt uitzetten?
Vind et namelijk iri dat elke x als je hem aan zet het spel meteen word geladen.
Zorgen dat je ff op home drukt voor je hem uitzet? Dat doe ik sowieso al omdat ik het wel zo netjes vind. Bovendien raakt de PSP nogal in de war als je als die uit staat er ineens een andere game in stopt en dan aanzet..

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 05-09-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Anoniem: 22297 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:24:
Hem je hem bij tracks gehaald? Was daar ook maar mijn twijfel was goed want ik haalde hem later bij Mediamarkt in Den Haag (tot nu toe) geen dode/luie pixels + spel voor 280. Tracks heeft de gewoonte om klanten te rippen met hun gekke prijzen.
Ja, bij de Tracks. Maar nogmaals; ik heb 'm niet betaald, dus ben even happy :). Ik heb trouwens daarvoor overal gekeken, en was uitverkocht (kwam namelijk Vrijdagavond pas terug van vakantie..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 22297 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:24:
[...]

Moet je vooral doen. Ze nemen het dan in tot je terug komt meer een aankoop bewijs of je mag meteen het bedrag betalen en later terug claimen als je bewijs heb.

[...]
Hij woont in de US dus waarom zou ie 't ding niet gewoon mee mogen nemen? Als hij de doos en bon daar laat dan doen ze echt niet moeilijk als de PSP in z'n handbagage zit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

FaceDown schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:51:
[...]

Hij woont in de US dus waarom zou ie 't ding niet gewoon mee mogen nemen? Als hij de doos en bon daar laat dan doen ze echt niet moeilijk als de PSP in z'n handbagage zit.
Heb er zelf ook 2 uit het buitenland meegenomen. Japan en Spanje.. Onzin dat ze het innemen... Is voor eigen gebruik, je moet er geen 10 meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:44
-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:43:
[...]

Ja, bij de Tracks. Maar nogmaals; ik heb 'm niet betaald, dus ben even happy :). Ik heb trouwens daarvoor overal gekeken, en was uitverkocht (kwam namelijk Vrijdagavond pas terug van vakantie..)
begrijp ik dat die dode pixels pas na een tijdje spelen al dan niet opduiken en derhalve niet direct te zien zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hully schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:19:
[...]

begrijp ik dat die dode pixels pas na een tijdje spelen al dan niet opduiken en derhalve niet direct te zien zijn?
Soms kunnen ze later nog verschijnen, ja. Helaas :(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:20:
[...]

dat is fokked !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

die demo disk die er bij zit hè, kun je daar alleen maar naar trailers kijken of staan dr ook speelbare demo`s op?

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:20:
[...]

Wel heb je de eerste paar uur het meeste kans op de dode pixels. Als je na 3 dagen goed gamen geen dode pixels hebt zal je ze niet snel meer krijgen heb ik begrepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:07

TDB

Anoniem: 144570 schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:25:
die demo disk die er bij zit hè, kun je daar alleen maar naar trailers kijken of staan dr ook speelbare demo`s op?

groet
alleen maar kijken :'(

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 17:40
Anoniem: 144570 schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:25:

groet
Alleen trailers, gameplay footage etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
kan ieman mij spoedig melden of ik een franse psp kan kopen (zit in frankrijk) en kan ik taal gewoon omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hully schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:51:
kan ieman mij spoedig melden of ik een franse psp kan kopen (zit in frankrijk) en kan ik taal gewoon omzetten?
Ja, check even welk model het is aan de onderkant..

JAP = 1000
EUR = 1004

EDIT : Ik zou geen risico nemen en hem/haar in nederland kopen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 05-09-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Vanaf firmware 1.50 beschikt de psp ook over de Nederlandse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Hoe ver zijn ze met de homebrew voor 1.52. Zal hij er ooit nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ze zeggen dat ze eraan werken. :Z

Ik kan mijn PSP 1.50 binnenkort verwachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 107270 schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:54:
Hou www.wab.com in de gaten.. die zijn er mee bezig. En je krijgt als 'bonus' een plaatje van de hacker 8)7

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caboman schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:57:
Ze zeggen dat ze eraan werken. :Z

Ik kan mijn PSP 1.50 binnenkort verwachten _/-\o_
import of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Jah op ebay. Power seller van 2000 feedback en waarvan 5 negatief. Moest wel een bod uitbrengen ongeveer 220 euro betaalt + 50 euro verzendkosten. Hij heeft het vandaag verzonden :D

http://search.ebay.nl/_W0QQsassZlatigo63

[ Voor 12% gewijzigd door Cabo op 05-09-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270 schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:54:
Ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
mensen voor 2e keer,,

heb sony gebeld i.v.m met m'n yourpsp.com account konden ze niet ( direct ) verhelpen, moet van de week terug bellen.. en heb misschien kan ik wel nooit meer toegang krijgen tot yourpsp.com stelletje nerds daar maargoed...

als ik via mijn draadloos netwerkje thuis in wipoutpure spel zelf het gamma pack 1 wil downen zegt hij na 10/15 min : connection error.. blabla nog iets. en is hij maar voor de helft gedownt. weet iemand waar ik hem nog meer kan downloaden please? :S alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caboman schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:14:
Jah op ebay. Power seller van 2000 feedback en waarvan 5 negatief. Moest wel een bod uitbrengen ongeveer 220 euro betaalt + 50 euro verzendkosten. Hij heeft het vandaag verzonden :D

Dus je hebt 270 euro betaald voor een homebrew psp.... das veel.. of zaten er nog spellen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jessepost schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:29:
mensen voor 2e keer,,

heb sony gebeld i.v.m met m'n yourpsp.com account konden ze niet ( direct ) verhelpen, moet van de week terug bellen.. en heb misschien kan ik wel nooit meer toegang krijgen tot yourpsp.com stelletje nerds daar maargoed...

als ik via mijn draadloos netwerkje thuis in wipoutpure spel zelf het gamma pack 1 wil downen zegt hij na 10/15 min : connection error.. blabla nog iets. en is hij maar voor de helft gedownt. weet iemand waar ik hem nog meer kan downloaden please? :S alvast bedankt
nooit meer toegang tot yourpsp.com. waarom dat dan.. heb je soms iets verkeerds gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
ja, echt kut schijnt dat er een letter in m'n email adres fout was getypt toen ik me registreerde. ik kan niet inloggen wachtwoord opvragen ook niet; herkent het email adres niet,, opnieuw registreren: serienummer in gebruik.. ik vroeg kunnen jullie m'n account met dat serienummer of adres weet ik veel terugzetten.. dus verwijderen dat ik opnieuw kan registreren met mijn eigen serienummer.. sukkels daar he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:34
jessepost schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:42:
ja, echt kut schijnt dat er een letter in m'n email adres fout was getypt toen ik me registreerde. ik kan niet inloggen wachtwoord opvragen ook niet; herkent het email adres niet,, opnieuw registreren: serienummer in gebruik.. ik vroeg kunnen jullie m'n account met dat serienummer of adres weet ik veel terugzetten.. dus verwijderen dat ik opnieuw kan registreren met mijn eigen serienummer.. sukkels daar he 8)7
Uh ja, en wie typt z'n e-mail adres verkeerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108699

heey ik heb hem net binnen :D:D jeeh haha

bedankt voor de tip van de USB kabel, ik had hem inderdaad thuis. Nu wil ik er heel graag films/video's/muziek op zetten. ik heb alle stappen gevolgd en hij is verbonden met de computer. alleen de computer geeft weer dat het een verwisselbare schijf F: is. Als ik daarop klik dan zegt hij dat ik er een schijf of ander geschikt medium in moet plaatsen. kortom: ik krijg geen toegang tot mijn memory stick. Kan iemand hierover raad aan mij geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
nou
en dat is niet eens zeker.. en bij veel website's die ik ken kan ik me niet eens registreren als mijn email adres niet bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 17:19

amd187

Ondertitel

Nevermind

[ Voor 89% gewijzigd door amd187 op 05-09-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jessepost schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:42:
Zei hebben het email adres niet verkeerd ingevuld ! >:) ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Alleen PSP 270 euro

Edit: Ligt er denk ik gewoon aan hoe je het ziet. Ik ga een paar spellen kopen, en misschien 1 spel downloaden. Maar het gaat mij om de homebrew natuurlijk. PSP OS, PSP Shells etc 8)

[ Voor 115% gewijzigd door Cabo op 05-09-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

hully schreef op Monday 05 September 2005 @ 14:51:
Ja geen probleem...ik heb de mijne ook in Frankrijk gekocht...en je kunt gewoon de taal in het Nederlands zetten...Het enige wat misschien voor sommigen een probleem kan zijn is dat er geen Nederlandstalige handleiding in zit...enkel Frans en Duits...( voor mij geen probleem, ik ben franssprekend...:) )

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 118345 op 05-09-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:47
Ik heb zojuist een PSP gekocht en hij bevalt goed, natuurlijk. Enige puntje is alleen dat als ik met koptelefoontje op het geluid bijna niet goed kan horen. Zeker in de trein zou dit een groot probleem zijn. Vandaar mijn vraag, is er een mogelijkheid om dit geluid op de een of andere manier harder te krijgen of zie ik gewoon een functie over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil er heel graag films/video's/muziek op zetten. ik heb alle stappen gevolgd en hij is verbonden met de computer. alleen de computer geeft weer dat het een verwisselbare schijf F: is. Als ik daarop klik dan zegt hij dat ik er een schijf of ander geschikt medium in moet plaatsen. kortom: ik krijg geen toegang tot mijn memory stick. Kan iemand hierover raad aan mij geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Heb je wel de memorystick in de PSP zitten ? :P
buzz schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:52:
Ik heb zojuist een PSP gekocht en hij bevalt goed, natuurlijk. Enige puntje is alleen dat als ik met koptelefoontje op het geluid bijna niet goed kan horen. Zeker in de trein zou dit een groot probleem zijn. Vandaar mijn vraag, is er een mogelijkheid om dit geluid op de een of andere manier harder te krijgen of zie ik gewoon een functie over het hoofd?
Nope...oordopjes zijn gelimiteerd tot 90dB ..echt smerige streek. Hadden ze net zo goed een timer in de PSP kunnen bouwen die ervoor zorgt dat je niet langer dan 1 uur aan een stuk door kan gamen.. :(
Maargoed ik ga kijken of ik nog oordopjes kan krijgen van een JAP PSP ...want vind dat witte wel erg mooi, en er zit een ontzettende mooie bass in die oordopjes

@hieronder: Tsja..ik vraag et maar :P
Als je kijkt wat sommigen doen...zoals het schijfje UIT de UMD hulsel slopen 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door Yellowneck op 05-09-2005 16:05 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gasst... zo dom ben ik nou ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caboman schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:48:
Alleen PSP 270 euro

Edit: Ligt er denk ik gewoon aan hoe je het ziet. Ik ga een paar spellen kopen, en misschien 1 spel downloaden. Maar het gaat mij om de homebrew natuurlijk. PSP OS, PSP Shells etc 8)
en jij denkt dat dat er niet komt voor versie 1.52.
1.50 verschilt nou nog niet eens veel van 1.52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caboman schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:14:

+19% BTW (Althans, daar heb je grote kans op..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Okeej leuk, maar ik zie niks. Ik ga geen maand wachten tot eindelijk 1.52 is gehacked, of 2.0
Hoelang is 1.52 al uit? :Z

Die 19% tax zie ik wel :|

[ Voor 49% gewijzigd door Cabo op 05-09-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14032

na de gratis telefoons, barteenders, broodroosters, magnetrons, televisies en ander leuk spul, nu ook een psp bij een mobiel abonnement:

http://www.gsmplaza.nl/acties/psp_telfort.php

telfort 200 (1 jaar) en gratis een psp

rekensom 12 maanden x 26,00 euro = 312 euro + transport 12 euro = 324 euro incl 200 minuten elke maand...dus eigenlijk 75 euro voor je abon. en je psp in termijnen betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Anoniem: 108699 schreef op Monday 05 September 2005 @ 15:43:
heey ik heb hem net binnen :D:D jeeh haha

bedankt voor de tip van de USB kabel, ik had hem inderdaad thuis. Nu wil ik er heel graag films/video's/muziek op zetten. ik heb alle stappen gevolgd en hij is verbonden met de computer. alleen de computer geeft weer dat het een verwisselbare schijf F: is. Als ik daarop klik dan zegt hij dat ik er een schijf of ander geschikt medium in moet plaatsen. kortom: ik krijg geen toegang tot mijn memory stick. Kan iemand hierover raad aan mij geven?
Zet je PSP in USB modus. (Onder instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14032 schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:14:
na de gratis telefoons, barteenders, broodroosters, magnetrons, televisies en ander leuk spul, nu ook een psp bij een mobiel abonnement:

http://www.gsmplaza.nl/acties/psp_telfort.php

telfort 200 (1 jaar) en gratis een psp

rekensom 12 maanden x 26,00 euro = 312 euro + transport 12 euro = 324 euro incl 200 minuten elke maand...dus eigenlijk 75 euro voor je abon. en je psp in termijnen betalen...
Wow! :o . Mooi abbo zeg, zeker ook omdat het maar een jaar is! _/-\o_

Zou iemand trouwens - als diegene toch naar de MediaMarkt gaat - even willen noteren welke PSP games voor 44 euro over de toonbank gaan? Alvast bedankt. Ik was er afgelopen Zaterdag zelf, maar liep meteen weer de winkel uit, zonder echt voor de actie te gaan kijken.. :(. Voor de geintereseerden, deze actie is zeker weten bij MM Amsterdam.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 05-09-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Er is een nieuwe update over de downgrader:
<Yoshihiro> hi m8
<Pikoro> howdy :D
<Yoshihiro> i will released an video today
<Pikoro> cool
<Yoshihiro> Downgrade
<Pikoro> !
<Pikoro> nice
<Yoshihiro> for 1.5x & 2.0
<Pikoro> whoah
<Yoshihiro> with only your own psp
<Yoshihiro> without an 1.50

Details are still very sketchy, however, we DO know that it will be a stand alone program and will not involve any game sharing with another PSP. Keep your browser open and keep refreshing. Could happen any time. Might require 2 Memory Sticks though.

We're expecting the video very soon. I'll have it posted as soon as I wake up in the morning :(

Price of living in Japan I guess. When everyone's developing, I'm asleep.

Check back for the video. I'll edit this post in the morning.
toon volledige bericht
psphacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
YellowNeck schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:02:
Nope...oordopjes zijn gelimiteerd tot 90dB ..echt smerige streek.
Maar t geluid wat uit de "speakers" komt vind ik ook niet echt geweldig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:16
Een paar pagina's terug postte ik dat het powerledje van mijn psp minder fel brandde, inmiddels die ie het helemaal niet meer.
Ik had eerst met de servicelijn van Sony gebeld. Deze meldden mij; opsturen en binnen 9 werkdagen hem weer retour. Het zou van de winkel waar ik hem gekocht had afhangen of ik hem kon ruilen. In eerste instantie baalde ik erg.
Toch maar effe naar de winkel gebeld (Game City in Sittard). Uitgelegd dat ik zeer slechte ervaringen heb met opsturen van electronica (een of andere @#!#$ van UPS heeft een ipaq van me achterovergedrukt...ik had hem verzekerd, maar toch...afblijven!!!).
Eind van de week als er een nieuwe lading binnenkomt, dan wordt ik gebeld en kan ik hem ruilen voor een nieuwe!
Complimenten voor de bovengenoemde winkel!

Nee ik ben geen medewerker van die zaak en ik heb er geen belang bij dat ik bovenstaande hier meld! Gewoon puike service! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

buzz schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:23:
[...]

Ik vind het eigenlijk best meevallen. Oke; het is geen 1394893498 euro kostende Dolby 15.1 sound, maar ik vind het wel aardig geluid.

Goed nieuws over de downgrade! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:25:
Ik vind het eigenlijk best meevallen. Oke; het is geen 1394893498 euro kostende Dolby 15.1 sound, maar ik vind het wel aardig geluid.
Nee dat begrijp ik ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het standaard echt zo zacht is... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 30-04 08:39
[...]
Het geluid is idd niet echt mooi te noemen maar het is zeker niet zacht op half vind ik het al hard genoeg in een rustige ruimte dus mocht je ergens zitten waar het wat drukker is... vol open die psp en gaan gamen :)

Na gamen op de psp van "m'n baas bij de intertoys" mijn pakketje komt van de week binnen, kan niet wachten B) "

[ Voor 14% gewijzigd door Xiqum op 05-09-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
  • Laatst online: 30-12-2024
Downgrade ook voor 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:25:
[...]

Helemaal vergeleken bij de *plink*ploink*plingel* van de nintendo heheh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

[...]

Gewoon een paar andere dopjes kopen. Heb ik ook gedaan, en het geluid is nu keihard. :*)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Caboman schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:20:

[...]

psphacks
En 't is alweer van de homepage verdwenen! Staat alleen nog een referentie naar in het forum.. vals alarm?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
op IRC staat
[16:27] <Yoshihiro> Non
[16:27] <Yoshihiro> quand tu parle en pv
[16:27] <Yoshihiro> il faut etre super con
[16:27] <Yoshihiro> pour posté ça
[16:27] <Yoshihiro> en public
[16:27] <Yoshihiro> sans demander autorisation
[16:27] <Mathieulh> kler
[16:27] <Yoshihiro> Voila pkoi

[16:27] <Yoshihiro> Non
[16:27] <Yoshihiro> when you speak in pv
[16:27] <Yoshihiro> it is necessary stupid
great etre
[16:27] <Yoshihiro> for posted that
[16:27] <Yoshihiro> in public
[16:27] <Yoshihiro> without
required authorization
[16:27] <Mathieulh> kler
[16:27] <Yoshihiro> Voila pkoi
toon volledige bericht
[16:41] <Pikoro> I acted without asking
[16:41] <Yoshihiro> je vais lui faire la gueule
[16:41] <Pikoro> my fault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 12:28

13art

Moderator Mobile
Wordt het niet eens tijd voor een deel 10???

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
haha wat een zootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caboman schreef op Monday 05 September 2005 @ 16:20:

[...]

psphacks
downgrade zou voor mensen met 2.0 een uitkomst zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Quiqziz schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:30:
[...]

Helemaal vergeleken bij de *plink*ploink*plingel* van de nintendo heheh/
You wish :)
De speakers van de Nintendo DS zijn harder + scherper + meer helder dan die van de PSP 8) (lees maar eens wat hardware reviews)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 17:19

amd187

Ondertitel

DjWannaB2002 schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:47:
Wordt het niet eens tijd voor een deel 10???
Daar is iemand mee bezig, die de hele TS ging verbouwen ivm de EU release geloof ik, maar daar was wat tussen gekomen. die zou op 1 sep klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
TheEvilCuber schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:49:
[...]

You wish :)
De speakers van de Nintendo DS zijn harder + scherper + meer helder dan die van de PSP 8) (lees maar eens wat hardware reviews)
hmmm dan lag het denk aan de game die erinzat ik vond dat geluid niet echt mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lmao! Misschien duurt het nu wat langer, maargoed.. Ik verheug me er wel erg op.

Omdat de luidsprekers niet echt je-van-het zijn, encode ik met deze mp3 decoder mijn mp3's naar 96kbits. Dan is het nog goed te luisteren (op de speakers dan; heb oordopjes nog niet echt goed getest), en zijn ze zo'n 3mb, dus kan je op je 32mb Memorystick toch nog zo'n 10 liedjes, met nog plaats voor 1 a 2 saves..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14032

Weet iemand toevallig of het spel Medieval je firmware probeer te updaten? 8)

Of dat je minimaal 1.52 moet draaien? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Zo te zien wachten er meer mensen op die downgrade; het hele bovengenoemde forum ligt nu af en toe plat. :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 19:39
buzz schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:26:
[...]

Nee dat begrijp ik ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het standaard echt zo zacht is... ;(
Ik heb mijn mp3's met mp3Gain omgezet naar 102 decibel. Nou komt er best wel hard geluid uit :D .

Als ik 'm op 103 zet dan begint de mp3 te clippen op de PSP, dus hoger doe ik 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Heb hem nu 4 dagen in bezit (op launchdag gekocht met gratis film XXX en Everybody's Golf erbij)
Fantastisch apparaat, grafisch om van te watertanden (althans mijn huidige 2 games Ridge en Fifa) De analoge joystick is briljant, veel beter dan wat ik tot nu toe op handhelds heb gezien. Ook het geluid vind ik zeer goed voor een handheld, vooral het volume. Ook het 16:9 scherm werkt zeer goed voor games.

Voor de andrere functies (homebrew, emu's, film, muziek, fotos) kan je beter een PDA hebben, die is daar veel beter geschikt voor..ik gebruik de PSP dan ook echt alleen als game machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:04
Het is hoog tijd voor een nieuw topic. Wie maakt het nieuwe topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:56

johnneman

rofl de bofl

Anoniem: 51473 schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:35:
Mijn domainname is eergisteren onnodig verlengt.. Weet iemand een leuk idee om iets te doen qua PSP ? Geen reviews of previews.. Die zijn er genoeg..
miscshien zoiets als http://www.pspfiledb.com/ .. alleen dan beter, hun hebben echt weinig filmpjes enzo, dat kan veeel beter!

edit; ja ik zou wel graag een nieuwe aan willen maken, alleen ik heb dat nog nooit gedaan, t zal vast niet moeilijk zijn maar goed, ik weet niet hoe jullie daar over denken O+

[ Voor 20% gewijzigd door johnneman op 05-09-2005 18:28 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 02-05 15:34
Crash schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:01:
Het is hoog tijd voor een nieuw topic. Wie maakt het nieuwe topic? :)
me me me, komt vanavond nog online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb mijn psp op usb modus gezet, k kan nu wel de verwisselbare schijf F: in, maar verder niets. ik heb er foto's op gezet, maar die zijn niet te vinden op de psp... iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:56

johnneman

rofl de bofl

Anoniem: 108699 schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:27:
ik heb mijn psp op usb modus gezet, k kan nu wel de verwisselbare schijf F: in, maar verder niets. ik heb er foto's op gezet, maar die zijn niet te vinden op de psp... iemand raad?
je moet submapjes aanmaken, even zoeken hoe dat ookalweer zat, dan edit ik dit bericht wel weer als ik erachter ben

edit, ohja, kijk zo: J:\PSP\PHOTO
en muziek gaat naar J:\PSP\MUSIC
je kunt ook submappen daar weer in maken, werkt erg overzichtelijk, alleen dááronder kun je geen submappen meer maken helaas, maja

[ Voor 21% gewijzigd door johnneman op 05-09-2005 18:30 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
kan een psp tweede hands kopen: JAP, 151 firmware. Kan ik daarmee makkelijk op internet als ik 2.0 installeer. Heb een router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hully schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:30:
kan een psp tweede hands kopen: JAP, 151 firmware. Kan ik daarmee makkelijk op internet als ik 2.0 installeer. Heb een router.
Jahoor, waarom niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de submap aangemaakt, een foto (bmp file) erop gezet. maar nog steedsheb ik 30 mb vrij geheugen en i kkan niet meer in mijn verwisselbare schijf komen op de computer. de computer meldt hetvolgende:

Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

hééél irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-04 15:32
hully schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:30:
Moet ie wel wireless zijn he. Maar afhankelijk van de prijs zou ik het er niet eens op wagen, omdat je alsnog in de problemen met downloadbare content voor spellen kan komen. Maar daar zijn vast wel wordarounds voor.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik ga morgen een psp halen incl. Ridge Racer, THUG2 RMX en Lumines, nu is mijn vraag; Passen de save games op die 32 mb die je erbij krijgt? En hoevel Mb gebruikt een spel ongeveer om te saven?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
[
zei ie toch in dat gesprek die Yoshihiro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnneman schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:23:
[...]
miscshien zoiets als http://www.pspfiledb.com/ .. alleen dan beter, hun hebben echt weinig filmpjes enzo, dat kan veeel beter!

edit; ja ik zou wel graag een nieuwe aan willen maken, alleen ik heb dat nog nooit gedaan, t zal vast niet moeilijk zijn maar goed, ik weet niet hoe jullie daar over denken O+
Ik was al bezig om alle Friends series op de PSP te converten.. Ziet er echt goed uit, zijn alleen ERG groot.. Kom namelijk op 200meg uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 16-04 12:24

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

johnneman schreef op Monday 05 September 2005 @ 18:29:
[...]
je moet submapjes aanmaken, even zoeken hoe dat ookalweer zat, dan edit ik dit bericht wel weer als ik erachter ben

edit, ohja, kijk zo: J:\PSP\PHOTO
en muziek gaat naar J:\PSP\MUSIC
je kunt ook submappen daar weer in maken, werkt erg overzichtelijk, alleen dááronder kun je geen submappen meer maken helaas, maja
Vergeet ook niet X:\PSP\VIDEO daar neer te zetten. Het doet gewoon wel.
Pff vandaag alle posten van VANDAAG gelezen. Heb echt moeit om m bij te houden.

Ik ben hier dove GOTer, Zaterdag had ik mijne gehaald bij MM den Haag. Geen pixels hierzo.
Wat ik echt niet wist, is dat psp wel degenlijke speakertjes (ik zie nix op behuizing).
In de trein had ik koptelefoon van sony opgezeten, ik hoor echt haast niets op MAX dus maar gelijk erafgehaald. Jullie raden nu al: Ik heb anderehalf uur zitten gamen met MAX volume. Mensen keken mij wel aan, ik dacht dat ze jaloers waren op mijn psp :S Maargoe
Is er al coverte prog met 'krimpen van film en plakken van sub' al aanwezig? Anders heb ik nix aan dat filmpjes.

ps mijn eigen KOSS hearphone bezorgt mij pijn als ik verder dan halve volume zet, komt er dan wel goeie geluid uit of is het dan helse krengstemmetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
KeaveXL schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:45:
Ik ga morgen een psp halen incl. Ridge Racer, THUG2 RMX en Lumines, nu is mijn vraag; Passen de save games op die 32 mb die je erbij krijgt? En hoevel Mb gebruikt een spel ongeveer om te saven?
Past makkelijk, savegames nemen maar heel weinig ruimte. 160 kb ofzo gloof ik maar is spel afhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

32meg voor save games is ZAT !

Incl. thumbnail + save games voor Mercury is 80kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zandhaas schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:48:
[...]

Vergeet ook niet X:\PSP\VIDEO daar neer te zetten. Het doet gewoon wel.
Pff vandaag alle posten van VANDAAG gelezen. Heb echt moeit om m bij te houden.

Ik ben hier dove GOTer, Zaterdag had ik mijne gehaald bij MM den Haag. Geen pixels hierzo.
Wat ik echt niet wist, is dat psp wel degenlijke speakertjes (ik zie nix op behuizing).
In de trein had ik koptelefoon van sony opgezeten, ik hoor echt haast niets op MAX dus maar gelijk erafgehaald. Jullie raden nu al: Ik heb anderehalf uur zitten gamen met MAX volume. Mensen keken mij wel aan, ik dacht dat ze jaloers waren op mijn psp :S Maargoe
Is er al coverte prog met 'krimpen van film en plakken van sub' al aanwezig? Anders heb ik nix aan dat filmpjes.

ps mijn eigen KOSS hearphone bezorgt mij pijn als ik verder dan halve volume zet, komt er dan wel goeie geluid uit of is het dan helse krengstemmetje?
kheb er nog steeds geen toegang tot. en ik snap vrij weinig van die site (http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/) die vertelt hoe je video's erop krijgt. ik heb 3GP converter gedownload, maar als ik een map selecteer waar de film (avi.) instaat, gebeurt er helemaal niets..

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 108699 op 05-09-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Shailesh schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:45:
[...]

Moet ie wel wireless zijn he. Maar afhankelijk van de prijs zou ik het er niet eens op wagen, omdat je alsnog in de problemen met downloadbare content voor spellen kan komen. Maar daar zijn vast wel wordarounds voor.
hoezo problemen, kan het ff niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Quiqziz & 70373R bedankt voor jullie snelle reactie :) Het gaat wel goed komen dus als ik morgen mijn psp ga ophalen, voorlopig heb ik namelijk nog geen behoefte aan extra geheugen aangezien ik al een pda heb met 1289mb aan geheugen :9

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 29-04 15:32
hully schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:54:
[...]

hoezo problemen, kan het ff niet volgen.
Je moet de update voor de europese wipeout toch via de europese site downloaden? Dus ik ga er dan van uit dat de us update niet werkt met de europese versie. Maar dat weet ik niet zeker hoor.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik wil niet moeilijk doen hoor..
Maar is een topic normaal niet zo rond de 1000 posts..? :)

Deze is bijna 1200. :P

Laat maar.. Komt eraan zie ik al. :)

Ben nu nog steeds lekker bezig met mijn Ridge Racer, de Pro dinges is soms best vervelend.. Maar win het wel steeds gelukkig. :) Wat een geweldig spel! :D

Spiderman 2 is ook wel leuk, kan alleen niet voor de één of andere eind/level boss komen, irriteert me mateloos! :P

Voor de rest nog geen dode (sub-)pixels enzo..

[ Voor 7% gewijzigd door endless op 05-09-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb er vandaag even op gespeeld :) (iemand op school heeft er 1 gekocht). Viel me wel tegen hoe lang het duurt voor je eindelijk bezig bent (DTM2), maar ik moet zeggen dat er echt schitterend uit zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Meeste games gebruiken < 100K. Sommige games iets meer (M'n Ridge Racer zit nu aan ongeveer 270K).

32MB is RUIM voldoende voor savegames + internet cache (op max 2MB in te stellen).

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 05-09-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Ja ik ben ook wel benieuwd naar die downgrade

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand mij helpen met mijn probleem :$ het is me alleen gelukt om er een liedje op te zetten... moeten foto's in een bepaalde grootte of in een bepaald bestand ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

Dat het geluid niet zo hard gaat stoort mij niet echt, maar wel het feit dat die dopjes pijn doen vindt ik jammer...na 15 minutjes moeten die er echt uit.

Kunnen alle dopjes eigenlijk op de PSP aangesloten worden? Is die jack 3.5? En daar wordt gelijk mee het probleem van die 90 dB mee opgelost zeker?

Ik kan dus ook Submappen aanmaken...bv J:\PSP\FOTO\WALLPAPERS

Weet er trouwens iemand wat die themas zijn? Kun je eraan toevoegen?
Kun je automatisch om de zoveel tijd een niewe wallpaper hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:40

Martinspire

Awesomeness

ik vraag me trouwens af of dat internet cache wel werkt?
ik bedoel, wat heeft dat voor meerwaarde? is het zo sneller?
en bovendien...
ik had laatst de mededeling dat mn cache vol zat en ik kreeg hem met geen mogelijkheid leeg (ook niet in het menu) pas opniuew opstarten en het kon weer :S

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas

Zandhaas

Anoniem: 108699 schreef op Monday 05 September 2005 @ 19:17:
kan iemand mij helpen met mijn probleem :$ het is me alleen gelukt om er een liedje op te zetten... moeten foto's in een bepaalde grootte of in een bepaald bestand ofzo?
hmm vreemd geval bij jou..
Ik deed gtewoon een submap PHOTO in map PSP.
in submap PHOTO dump ik alle pics, en psp weergeeft ze gewoon alles.
Moet je ze maar ff eerst formateren of zit er 'lock' bij stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-03 06:40
Ja je kunt er ook andere dopjes in pluggen, die afstandsbediening hoef je niet te gebruiken :) :)
Sommigen dopjes geven idd een harder geluid dan die oordopjes die meegeleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas

Zandhaas

Anoniem: 118345 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:21:

Kunnen alle dopjes eigenlijk op de PSP aangesloten worden? Is die jack 3.5? En daar wordt gelijk mee het probleem van die 90 dB mee opgelost zeker?

Ik kan dus ook Submappen aanmaken...bv J:\PSP\FOTO\WALLPAPERS
Ja kun alle dopjes aan. Neem zo n plugjes van schneiders of koss.

en dat submappen, kun j er nederlands naam voor geven?? Of moet dat alles in engels? want ik heb het in engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Even een vraagje over virtua tennis, als je die carreer mode doet kan ik alleen telkens oefenen op level 1 oefeningen.
Wanneer gaan die nou naar level 2?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.