Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:28:
Hoe kan je de achtergrond van je psp vervangen door ene zelfgemaakte
Firmware 2.0 erop zetten. En dan set as wallpaper kiezen als je die afbeelding bekijkt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

pleur gewoon een foto in je PHOTO map...doe vervolgens je PSP aan. Ga naar het plaatje...druk op X...Nu je het volledige plaatje in beeld heb, druk je op Driehoekje. Kies dan vervolgens als Wallpaper instellen.
(wel bij de algemene instellingen van je PSP instellen dat ie wallpapers kan gebruiken)

edit: te laat :P

1000+ posts..deel 10?

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 04-09-2005 13:40 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:30:
Ik krijg WPA met de PSP ook met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb hem dus maar weer terug gezet op WEP. Alle instellingen kloppen gewoon, inclusief password. Maar hij blijft maar connecten en die passkey checken (geen foutmeldingen).

@ Minihulk, WEP zonder ssid broadcast is ook prima veilig hoor... WPA's encryptie is alleen nog wat beter..
WEP kost 3 minuten om te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:42:
[...]

WEP kost 3 minuten om te kraken.
128bit sleutel, geen ssid broadcast en mac filtering... knap als je dat in 3 minuten kraakt.

Voor bedrijfsnetwerken misschien niet genoeg, maar voor huis tuin en keuken gebruik prima voldoende.

Tot Sony WPA support werkend heeft...

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 04-09-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg WPA dus ook niet aan de praat.
draai nu ook tijdelijk met WEP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil 2.0 er erg graag opzetten maar weet dat ik nog ff geduld moet hebben.

Ik hoop dat ze snel met een oplossing voor homebrew komen.. en mensen ga niet denken dat ik dit wil voor psp rips.. ik ben gewoon een snes freak en wil deze games lekker op mijn psp gaan spelen.

ik hoop echt dat ze snel met een oplossing komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:26:
De WPA key kan je vinden in je accespoint en als het goed is heb je hem zelf ingevoerd. Het lijkt me duidelijk dat je bij jezelf even moet gaan kijken. Je kan ook de code die verschijnt als WPA key invullen als je het PW niet meer weet.
Ik kan de WPA key niet zien zijn sterretjes
Ik dacht zelf dat de WPA key overal hetzelfde moest zijn maar de WPA key op mijn laptop is toch zeker 4 cijfers/letters korter dan in mijn AP |:(
Ik ben toen ook verschrikkelijk aan het kloten geweest om mijn laptop werkend te krijgen met WPA , heb ook geen flauw idee hoe me dat gelukt is toen haha

En welke code bedoel je die verschijnt , alvast bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:04:
ik wil 2.0 er erg graag opzetten maar weet dat ik nog ff geduld moet hebben.

Ik hoop dat ze snel met een oplossing voor homebrew komen.. en mensen ga niet denken dat ik dit wil voor psp rips.. ik ben gewoon een snes freak en wil deze games lekker op mijn psp gaan spelen.

ik hoop echt dat ze snel met een oplossing komen
Mwah, ik wacht ook nog maar ff, mede omdat ik zelf geen wireless thuis heb en het avc videoformaat nog erg weinig toevoegt en erg experimenteel is. En voor alleen die wallpaper doe ik het niet. En inderdaad, emulatie lijkt me gewoon echt leuk op de psp. Maar het beste waar ik op wacht is iemand die een videohack maakt. Fullres video's :9 (ipv die crappy 320*240)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]YellowNeck schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:39:
pleur gewoon een foto in je PHOTO map...doe vervolgens je PSP aan. Ga naar het plaatje...druk op X...Nu je het volledige plaatje in beeld heb, druk je op Driehoekje. Kies dan vervolgens als Wallpaper instellen.
(wel bij de algemene instellingen van je PSP instellen dat ie wallpapers kan gebruiken)
[quote]

Kan je dan ook instellen dat er iedere maand automatisch een nieuwe achtergrond komt...of elke week of telkens je je psp aansteekt?

Aangezien er oorspronkelijk iedere maand een nieuw kleurtje was...zou het leuk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik krijg mijn psp niet geregistreerd lop yourpsp.com, telkens geeft hij aan dat ik de verkeerde serial invoer terwijl er toch SCO[getallen] staat. Doe ik iets verkeerds?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Homedisc schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:20:
Ik krijg mijn psp niet geregistreerd lop yourpsp.com, telkens geeft hij aan dat ik de verkeerde serial invoer terwijl er toch SCO[getallen] staat. Doe ik iets verkeerds?
SC0 -> als in NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:09:
[...]

Ik kan de WPA key niet zien zijn sterretjes
Ik dacht zelf dat de WPA key overal hetzelfde moest zijn maar de WPA key op mijn laptop is toch zeker 4 cijfers/letters korter dan in mijn AP |:(
Ik ben toen ook verschrikkelijk aan het kloten geweest om mijn laptop werkend te krijgen met WPA , heb ook geen flauw idee hoe me dat gelukt is toen haha

En welke code bedoel je die verschijnt , alvast bedankt voor je hulp
Der is 1 plek waar die niet in sterretjes staat.... en dat is in de accesspoint waar je dat ding zelf ingesteld hebt.. Waar je sterretjes ziet weet je ook niet hoe lang die is, want daar zijn juist die sterretjes voor ^^ Om de passkey te verhullen, inclusief de lengte...

Zo ingewikkeld is het toch niet?

Je stelt in je accesspoint een wachtwoord in en op de apparaten waar je met de accesspoint wil connecten moet je dat wachtwoord opgeven...

Maar goed.. WPA op de PSP werkt momenteel dus toch niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:26:
[...]

Der is 1 plek waar die niet in sterretjes staat.... en dat is in de accesspoint waar je dat ding zelf ingesteld hebt.. Waar je sterretjes ziet weet je ook niet hoe lang die is, want daar zijn juist die sterretjes voor ^^ Om de passkey te verhullen, inclusief de lengte...

Zo ingewikkeld is het toch niet?

Je stelt in je accesspoint een wachtwoord in en op de apparaten waar je met de accesspoint wil connecten moet je dat wachtwoord opgeven...

Maar goed.. WPA op de PSP werkt momenteel dus toch niet..
Nou ik heb hem aan de praat hoor overal nieuw wachtwoord ingevoerd en voila voor de bakker
WPA werkt dus wel op de PSP _/-\o_
Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bedankt, dat was het inderdaad :)

Weet iemand of er emer dan 8 tracks in wipeout zitten? heb nu 7 tournaments gedaan en het waren steeds dezelfde banen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:40:
[...]

Nou ik heb hem aan de praat hoor overal nieuw wachtwoord ingevoerd en voila voor de bakker
Bedankt voor de hulp
?Glup ..nou breekt m'n klomp ben een uur bezig geweest zonder resultaat.
en dat terwijl ik het met m'n laptop in 5 min werkend had

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las op een forum dat ze ook al de 2.0 spermware gekraakt hadden om unsigned code te draaien.

Zal zo URL zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Homedisc schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:13:
[...]

bedankt, dat was het inderdaad :)

Weet iemand of er emer dan 8 tracks in wipeout zitten? heb nu 7 tournaments gedaan en het waren steeds dezelfde banen.
Zag wel op yourpsp.com dat je extra kon downloaden voor wipeout... Misschien heb je er wat aan?
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:19:
Las op een forum dat ze ook al de 2.0 spermware gekraakt hadden om unsigned code te draaien.

Zal zo URL zoeken
Ben benieuwd... Heb hem namelijk al geupdate voordat ik wist dat je geen homebrew kon krijgen op de 2.0 firmware. Ik verwacht niet dat het lang zal duren eer deze firmware wordt gekraakt...

[ Voor 36% gewijzigd door MenaceD op 04-09-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:04:
ik wil 2.0 er erg graag opzetten

ohh my god boeien :Z

mijn mond viel trouwens open toen ik door de stad fietste hier in Almelo, wát een bult draadloze netwerken! wat erg haha, en zóveel onbeveiligd he!

Morgen even DTM Race Driver 2 ruilen bij de FRS, wat een saai spel, ik had meer iets als Project Gotham Racing verwacht. Ridge Racer en Lumines (!!) bevallen me daarin tegen wel donders goed!

ik wacht ook nog wel even met 2.0 ja, zoveel voordelen zitten er niet in 2.0, behalve t browsen dan

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnneman schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:36:
[...]
ohh my god boeien :Z

mijn mond viel trouwens open toen ik door de stad fietste hier in Almelo, wát een bult draadloze netwerken! wat erg haha, en zóveel onbeveiligd he!

Morgen even DTM Race Driver 2 ruilen bij de FRS, wat een saai spel, ik had meer iets als Project Gotham Racing verwacht. Ridge Racer en Lumines (!!) bevallen me daarin tegen wel donders goed!

ik wacht ook nog wel even met 2.0 ja, zoveel voordelen zitten er niet in 2.0, behalve t browsen dan
Hoe kom je een netwerk op ? Ik weet dat je kan zien als die gaat knipperen, hij knippert hier ook thuis, maar kom er niet op.. 9 van de 10 zijn toch dicht met een WEP sleutel neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Lol, dat is al jaren zo in heel Nederland zijn maar 10% van alle netwerken volgens mij beveiligd, ik kan met me PB eigenlijk overal wel internetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:21:
Lol, dat is al jaren zo in heel Nederland zijn maar 10% van alle netwerken volgens mij beveiligd, ik kan met me PB eigenlijk overal wel internetten :P
Weet wel dat al tijden de installie van de meeste ISP's niet eens verder gaan als je geen WEP sleutel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 16:06
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:57:
[...]

Hoe kom je een netwerk op ? .......
www.beginnersweb.nl helpt, dit is GoT......zeggen ze........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:24:
[...]

Weet wel dat al tijden de installie van de meeste ISP's niet eens verder gaan als je geen WEP sleutel hebt.
Ja dat is nog maar net zo hoor, en stelt ook niks voor 80% van Groningen ligt open omdat essent dat ook niet vertelt :+ en Essent ook wirelessmodems aanbied :P

Maar ff weer naar de PSP ;)

Is het al bekent wanneer de PSP White naar Nederland komt? en wat die dan gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist geupgrade naar 2.0 maar kom maar niet online met mijn wanadoo livebox.

iemand al gelukt om online te gaan met de livebox en de psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:40:
[...]

Bedankt voor de hulp
Nou dan moet je toch eens vertellen wat voor WPA settings je allemaal ingevoerd hebt, want ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand aub een filmpje kunnen maken van Tony Hawk zoals dat eerder gedaan is door een member met het spel Virtual Tennis.

ik heb nergens "mooie" in-game filmpjes online kunnen.
zit erover te denken om TH te kopen bij de aanschaf van mijn psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Imho is THUG2 remix wel de moeite waard :D Een filmpje doet geen recht aan de game hoe het speelt. En als jij bekend bent met de TH serie dan wordt je zeker niet teleurgesteld :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt ^^

ik heb die filmpjes allemaal wel bekeken daar
maar vond nergens een filmpje wat ondersteboven gooide (qua kwaliteit)
zodat ik de grafische hoogstandjes niet lekker kon bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
THUG2 RMX Filmpjes:Astu :9

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:02:
bedankt ^^

ik heb die filmpjes allemaal wel bekeken daar
maar vond nergens een filmpje wat ondersteboven gooide (qua kwaliteit)
zodat ik de grafische hoogstandjes niet lekker kon bekijken
Ik heb een demo gespeeld in Spanje toen ik mijn PSP kocht.. Geloof me hij is het waard.. Als je de oude leuk vond tenminste.. Deze ga ik zeker aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

ik weet niet of deze al voorbij is gekomen:
http://hammergames.net/windowspsp/"

en ik weet niet of dit dezelfde is maar dat merk je vanzelf :) :
http://www.pspfiledb.com/portal/index.html

daar kun je ze iig allebei bekijjken
wat ook mogelijk is, is het op je psp zetten, al heb je daar wel firmware 2.0 voor nodig...

vind het iig wel geinig :)

edit: hier staat dus versie 3.0 en is volgens mij de officiele site:
http://winpsportal.com/index.php

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 04-09-2005 17:25 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
^^
1e link is stuk ;)

Is het mogelijk ivm duane( staat beetje gek , volgens mij moet ik t anders schrijven O-) ) om hem goedkoop uit de US te halen? Mijn oom is nu in de US dus vandaar laat ik de psp door hem mee nemen

De titels die nog moeten komen voor de psp lijken me echt leuk
  • Fifa 2006
  • PES
  • NFSMW

[ Voor 13% gewijzigd door FDMK op 04-09-2005 17:30 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ik laat hem denk ik ook door m'n broer uit de US denk ik. Kost ie iets minder dan 200 euro. De douane moet je ff geluk mee hebben, maar ik heb al meerdere stukjes fotoapparatuur zo naar binnen kunnen loodsen zonder problemen. Het beste is om de doos, bon etc daar te laten of per post apart op te sturen, dan kan ie bij controle altijd zeggen dat 't ding uit Nederland komt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
spyros schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:28:
^^
1e link is stuk ;)

Is het mogelijk ivm duane( staat beetje gek , volgens mij moet ik t anders schrijven O-) ) om hem goedkoop uit de US te halen? Mijn oom is nu in de US dus vandaar laat ik de psp door hem mee nemen

De titels die nog moeten komen voor de psp lijken me echt leuk
  • Fifa 2006
  • PES
  • NFSMW
Moet hij hem uit het doosje halen en mee nemen als hand-bagage , dan is het net alsof je er al eentje had :)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
Ik dacht dat die 150 dollar was :(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen ik heb de psp online met wanadoo livebox.

het was ff kloten maar het werkt gelukkig.

het is een mac adres probleem.

maarjah als er mensen zijn die hem ook niet aan de praat krijgen met wanadoo..

vraag het dan ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

djmantri schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:23:
ik weet niet of deze al voorbij is gekomen:
vind het iig wel geinig :)

edit: hier staat dus versie 3.0 en is volgens mij de officiele site:
http://winpsportal.com/index.php
dude :9 dat is lijp! hoe werkt het? schrijf je iets over ofzo? is het niet gevaarlijk? ik kan niet ergens een faq vinden, jammer

en inderdaad, echt bijna _iedereen_ heeft zn netwerk open staan, ik kwam zelfs langs 3 cafe's, en die hadden alle 3 een openbaar wifi netwerk, haha.

maar wat ik me afvraag he, wat is t verschil tussen een 'openbaar netwerk' zodat iedereen kan internetten, en een 'niet beveiligd netwerk'?

En soms krijg je ook wazige foutmeldingen, met veel cijfers enzo als foutcode, maar ik kan nergens een lijst vinden met nadere omschrijvingen van die codes, jullie wel? Kijk als je er nu achter kunt komen waar het aan ligt, bijvoorbeeld dat de router geen DHCP aan heeft staan, dan kun je dat zelf wel invullen ja..

8)7 wat dat betreft!, kunnen ze wel in die WinPSP een uitgebreidere wifi detector stoppen

ohja, http://www.evenements-pla...m/experience-psp/psp.html check deze franse PSP reclame site, ik vind em mooier dan yourpsp.com!

edit; ahh alsoo, daarom moet je 2.0 hebben, het is gewoon een offline website man!
INSTALLATION: Unzip the zip file to the ROOT of your PSP's memory stick (the topmost folder, it has no name, it houses everything on the stick). Once unzipped, you should see a "win" folder in the root directory, along with this readme. Feel free to delete this readme. To run the Windows PSPortal, go into your Web Browser and type: file:/win/index.html ...and you will see a familiar screen for Windows users. You will have tons of easy accessibilty to our favorite sites and basic games!
hmm met die wifidetector in WinPSP gaat dus niet door denk ik dan :X

[ Voor 24% gewijzigd door johnneman op 04-09-2005 18:25 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Glaanieboy schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:34:
[...]

Let wel op (dit werd verteld op de PSP dealeravond op 22 augustus), dat de huidige spellen regiovrij zijn, en dus op elke PSP gespeeld kunnen worden, maar dat het aan de uitgever wordt overgelaten om wel een regiocodering wordt ingebakken. Voor zover ik weet, zijn de huidige spellen regiovrij, maar pin me er niet op vast :X
Ja ok maar er staat in dat plaatje met kleine letters dat multiplay alleen mogelijk is als alle spelers het spel uit dezelfde regio hebben dit is wel heel jammer! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eindelijk een PSP, met Ridge Racer. WAT een game zeg.

Heeft iemand zin in een potje online vanavond via Xlink? Ik moet eerst nog even ergens een router vandaan toveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Voor de mensen met FW 2.0:

HIER heb ik een aantal leuk coole wallpapers staan! Die je als achtergrond kunt gebruiken.

Ik ga er nog meer maken en ik ben bezig met een speciale site over/voor de PSP domein heb ik al :) www.psp2005.tk

Heeft iemand info over hoe je zo een site voor PSP t beste kan maken. Misschien met PDA webbuild software??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in Almelo en idd veel wireless shit hier!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hier maar eentje (rijssen overijssel) ... krijg helaas geen IP toegewezen.. :(

hieronder: klopt, Memorystick IA is dicht.
Ben echter een nieuwe aan het organiseren...niet voor de memorysticks maar voor de aktie van Free Record Shop. Ontmoetingsplek zegmaar

[ Voor 56% gewijzigd door Yellowneck op 04-09-2005 19:39 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:32:
Hier maar eentje (rijssen overijssel) ... krijg helaas geen IP toegewezen.. :(
offtopic:
Klopt het dat de IA dicht is ofzo? Link werkt niet meer, anders moet je ff je signature aanpassen?
Edit: Ja dus. :P

offtopic:
Hoe kom je bij een netwerk naar binnen? Gewoon zoeken en dubbelklikken toch (op de PC dan..)
YellowNeck schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:32:
hieronder: klopt, Memorystick IA is dicht.
Ben echter een nieuwe aan het organiseren...niet voor de memorysticks maar voor de aktie van Free Record Shop. Ontmoetingsplek zegmaar
Interessant :). Ik heb nu nog geen behoefte aan 3, maar 1 - of misschien maximaal 2 - klinkt leuk.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn domainname is eergisteren onnodig verlengt.. Weet iemand een leuk idee om iets te doen qua PSP ? Geen reviews of previews.. Die zijn er genoeg..

Edit : Typo's

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:24
FaceDown schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:48:
Ik laat hem denk ik ook door m'n broer uit de US denk ik. Kost ie iets minder dan 200 euro. De douane moet je ff geluk mee hebben, maar ik heb al meerdere stukjes fotoapparatuur zo naar binnen kunnen loodsen zonder problemen. Het beste is om de doos, bon etc daar te laten of per post apart op te sturen, dan kan ie bij controle altijd zeggen dat 't ding uit Nederland komt.
daar zit ik ook aan te denken maar ben btje bang voor de garantie etc cker als je zo heel veel dode pixels krijgt sony's customer service is niet echt goed en dan ben je um weer half jaar kwijt ofzo. en de regio is ook niet echt handig voor films (reg 1) maar ik ga donderdag naar los angeles dus moet ff beslissen :P

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik begin in herhaling te vallen ;) Maar,
Weet iemand wanneer de PlayStation Portable in het WIT uit komt in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:53:
Ik begin in herhaling te vallen ;) Maar,
Weet iemand wanneer de PlayStation Portable in het WIT uit komt in Nederland?
Niet dacht ik.. Je kan ze wel al pre-orderen.. Wel JAP model :

http://www.psxshop.nl/pro...b6dde36e2a13541fdfa103bd0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Klopt..de witte komt inderdaad NIET in NL uit.

The Inquirer
ONE CANNOT HELP but laugh at how companies vie for pole position in their markets at times. After reporting yesterday that Nintendo is to release the Game Boy Micro in November, Sony has magically come out with an announcement about the PSP.
Sony plans to release a ceramic white version of the currently black handheld console which will be exclusive to Japan, where both Sony and Nintendo as home-grown companies will really have to battle it out for supremacy.

The white PSP will cost as much as the normal PSP does in Japan, coming in a value pack priced at 24,800 yen ($225). The value pack will come with an AC adapter, battery pack, 32MB Memory Stick Duo, remote control headphone, hand strap, and a carrying pouch that matches the color of the handheld. Oh, and the handheld itself.
Vind wit er wel ubergeil uitzien. Maargoed....

[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 04-09-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Net als alle andere handelspraktijken, hoort ook dit niet op GoT thuis :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 23:50 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
weet iemand waar ik nog meer gamma pack 1 voor wipeout pure europe kan downen i.p.v yourpsp.com want heb daar probleem met inloggen en moet sony nog bellen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51
jessepost schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:30:
weet iemand waar ik nog meer gamma pack 1 voor wipeout pure europe kan downen i.p.v yourpsp.com want heb daar probleem met inloggen en moet sony nog bellen :S
Als je een wifi verbinding hebt kun je gewoon ingame de update downloaden :)

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Van iemand over nemen die hem op memory stick heeft?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met inloggen, mijn Serienumme rklopt niet.Is dit bij jou ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:45:
[...]

Ik heb ook een probleem met inloggen, mijn Serienumme rklopt niet.Is dit bij jou ook zo?
Je vult toch wel het nummer in wat onder je batterij zit?
Dus welke begint met "SCXXXX" (Waar X een cijfer is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:45:
[...]

Ik denk dat jij dezelfde fout maakt als ik en vele anderen. Je moet niet het nummer aan de onderkant van je psp gebruiken. Maar je moet echt ACHTER je psp gaan, en dan heb klepje van de batterij verwijderen, batterij dr'uit, en tada, serienummer en modelnummer.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
hoe zit het met de dode pixels tegenwordig? nog veel last van bij de huidige aankopen? zo ja dan haal ik um uit 'veiligheid' maar in europa anders neem ik um mee als ik in de usa zit. (scheeld toch al gauw 50 euro). maar ben bang dat ik zometeen dode pixels krijg en dan zit ik ermee.

weet iemand hoe het gaat als je dode pixels hebt? moet je dan met sony zelf aan de gang of gewoon naar de winkel en daar krijg je een nieuwe ( ik las vanaf 6 pixels ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
ik heb in mijn psp aan de onderkant 3 stuck pixels zitten die je merkt in alle donkere schermen :(

Sony policy is pas vanaf 6 pixels oid ruilen.

buitenlandse PSPs KUNNEN gerepareerd worden alleen:

1) je betaalt €195.-
2) je krijgt een gerepareerd model en hebt er maar genoegen mee te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Het is weer maandag!!! :O

Hier weer twee clips voor jullie.

Zone - Good Days
Hello! Project - Joshi Kashimasi Monogatari

Tot donderdag 8)
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:35:
Mijn domainname is eergisteren onnodig verlengt.. Weet iemand een leuk idee om iets te doen qua PSP ? Geen reviews of previews.. Die zijn er genoeg..

Edit : Typo's
Zet er Jpop vids en dergelijke erop :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Weet iemand misschien hoe je spellen laad vanaf de memorystick op je PSP wnt ik lees allemaal wazige poep over PSP loaders die alleen maar werken op 1.5 (hoe weet je trouwens of je een 1.5 psp hebt of niet..) of een handige site met uitleg hierover..

alvast bedankt!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minder, ik ben er dus achter dat ik me PSP al geupdated heb naar 2.0, wist niet dat dit zoveel zou uitmaken, is het nu niet mogelijk om van memorystick games te lezen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 02:52:
Minder, ik ben er dus achter dat ik me PSP al geupdated heb naar 2.0, wist niet dat dit zoveel zou uitmaken, is het nu niet mogelijk om van memorystick games te lezen..?
Nope |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 02:27:
oe weet je trouwens of je een 1.5 psp hebt of niet
Zat er geen boekje bij de Europese PSP ?! :+

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetoz schreef op maandag 05 september 2005 @ 01:03:
hoe zit het met de dode pixels tegenwordig? nog veel last van bij de huidige aankopen?
Ik heb 'm gister gekocht (Europese op Schiphol) en heb geen een dode pixel (ook na een dag / uur of 6 aan te hebben gestaan, heeft mijn PSP nog geen dode pixels :)). Kan nog komen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:58:
[...]

Ik heb 'm gister gekocht (Europese op Schiphol) en heb geen een dode pixel (ook na een dag / uur of 6 aan te hebben gestaan, heeft mijn PSP nog geen dode pixels :)). Kan nog komen natuurlijk.
ja, wat niet is kan nog komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonekill schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:19:
Heeft iemand info over hoe je zo een site voor PSP t beste kan maken. Misschien met PDA webbuild software??
Ik heb wel een ideetje.. Zal ik er even snel in elkaar zetten?

Support de browser in FW2.0 tables, of nog niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ik heb mijn psp maar vrijwillig geupdate omdat ik geen zin had in dat sneaky gedoe en ik moet zeggen, die AVC codec is echt :9 . Het beeld ziet er echt geweldig uit op lage bitrate's en de encodingtime is vele malen sneller dan die van SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Shailesh schreef op maandag 05 september 2005 @ 08:23:
Ik heb mijn psp maar vrijwillig geupdate omdat ik geen zin had in dat sneaky gedoe en ik moet zeggen, die AVC codec is echt :9 . Het beeld ziet er echt geweldig uit op lage bitrate's en de encodingtime is vele malen sneller dan die van SP.
Klopt heb recentelijk de tech demo van FFVII erop gezet. Dat zag er echt prachtig uit :9~
En ach, de emulators zullen ook wel spoedig voor de firmware van 2.0 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op maandag 05 september 2005 @ 08:43:
[...]

Klopt heb recentelijk de tech demo van FFVII erop gezet. Dat zag er echt prachtig uit :9~
En ach, de emulators zullen ook wel spoedig voor de firmware van 2.0 komen
Dat denk ik eigenlijk niet; althans, eerst is 1.5x aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om complete websites offline te browsen? Desnoods door een complete website op een memorystick te zetten met een pc, en het dan te openen op de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet er Jpop vids en dergelijke erop :*)
Ik heb bij 2 games al de savegames gekraakt.. Ben nu een Delphi tool aan het schrijven die bij de juiste offset de juiste JMP vervangt.. Weet niet of hier intresse in is om op een site te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Jaguar645 schreef op maandag 05 september 2005 @ 01:57:
ik heb in mijn psp aan de onderkant 3 stuck pixels zitten die je merkt in alle donkere schermen :(

Sony policy is pas vanaf 6 pixels oid ruilen.

buitenlandse PSPs KUNNEN gerepareerd worden alleen:

1) je betaalt €195.-
2) je krijgt een gerepareerd model en hebt er maar genoegen mee te nemen
dus als je niet meer dan 3 pixels dood heb en geen europese psp kost het je 195 euro? kan ik dan nie tbeter een nieuwe kopen :P... en met 6 pixels is het wel gratis? ongeacht waar hij vandaan komt?

zo nie tdan zou het goedkoepr zijn hem via de post naar sony USA te sturen :P Wij hebben een sony PTZ netwerk cam en die kwam ook uit de USA (goedkoper) die konden ze hier wel maken en ze wouden er eerst geld voor vragen maar uiteindelijk toch onder de garantie...
-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:58:
[...]

ik heb ze gisteren gebelt ze zeiden 309!! euro voor de value pack +game das dus gewoon duurder dan voor 250 +55 euro voor de game... en dit was de see by fly prijs zeiden ze :S dus met 'korting' ik weet niet of er nog verschil is als je naar buiten de EU gaat maar ik zal donderdag zelf wel ff kijken als ik er ben aangezien ik dan vertrek

sorry voor btje offtopic? maar is toch wel handig te weten om teleurstellingen en of problemen te voorkomen 200-300 euro blijft erg veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetoz schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:33:
ik heb ze gisteren gebelt ze zeiden 309!! euro voor de value pack +game das dus gewoon duurder dan voor 250 +55 euro voor de game... en dit was de see by fly prijs zeiden ze :S dus met 'korting' ik weet niet of er nog verschil is als je naar buiten de EU gaat maar ik zal donderdag zelf wel ff kijken als ik er ben aangezien ik dan vertrek

sorry voor btje offtopic? maar is toch wel handig te weten om teleurstellingen en of problemen te voorkomen 200-300 euro blijft erg veel geld.
Weet ik. Het is trouwens 339. Je krijgt er dan wel een mooi (echt) leer hoesje bij, ipv dat ding in de valuepack. Ik heb 'm zelf ook niet gekocht; het was meer een laat verjaardagscadeau :)

Waarom ik 'm nu al wilde (voor de hoofdprijs dus)? Ik wil graag zeker zijn van 1.52, en niet standaard 2.0

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik ga m zo kopen :) wat ik mij afvroeg alleen, was.. hoe zet je films en tv-series op je psp? krijg je er al een usb-kabel bij? of moet je die erbij kopen, zo ja, hoe en waar?

heeft iemand nog een aanrader voor een spel? (ben een meisje :))

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:07:
krijg je een draadje erbij van hoe je hem met je computer moet verbinden? of moet je die erbij kopen, zo ja, hoe en waar?
Kopen in de winkel
Kijk gewoon ff naar het aanbod en kijk wat je leuk vind en neem die ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
-Daniël- schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:39:
[...]

Weet ik. Het is trouwens 339. Je krijgt er dan wel een mooi (echt) leer hoesje bij, ipv dat ding in de valuepack. Ik heb 'm zelf ook niet gekocht; het was meer een laat verjaardagscadeau :)

Waarom ik 'm nu al wilde (voor de hoofdprijs dus)? Ik wil graag zeker zijn van 1.52, en niet standaard 2.0
ah ok nouja 2.0 zal ook wl gekraakt worden :P maar goed 339 vind ik echt wel te veel voor een hoesje dat standard ding zal wel genoeg zijn hij komt toch gewoon naast me laptop in de tas dus gaat der alleen om dat er iets voor het scherm zit :)... en ik heb al spellen dus......... :P

is het erg onverstandig hem in de USA te kopen? hoe lang duurt het voordat de dode pixels komen? zo ja koop ik um aant begin van me vakantie en dan kan ik er 9 dagen mee spelen :P voordat ik um niet direct zou kunne ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 21:09

TDB

hey, ik ga m zo kopen :) wat ik mij afvroeg alleen, was.. hoe zet je films en tv-series op je psp? krijg je er al een usb-kabel bij? of moet je die erbij kopen, zo ja, hoe en waar?

Je kan het kabeltje van je digitale camera ook gebruiken.

En mijn vriendin speelt veel WipeOut Pure

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:20:
Je kan het kabeltje van je digitale camera ook gebruiken.
Of het kabeltje van je cardreader..

Zal ik anders maar even een topic openen, ofzo? We zitten al aan pagina 44..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
TranceSetter was al bezig met een nieuwe SP. Hij zou eigenlijk 1 september gepost worden, maar waarschijnlijk is er iets tussen gekomen. Even geduld dus nog en dit keer is er nog geen admin die haast maakt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:16:
TranceSetter was al bezig met een nieuwe SP. Hij zou eigenlijk 1 september gepost worden, maar waarschijnlijk is er iets tussen gekomen. Even geduld dus nog en dit keer is er nog geen admin die haast maakt.
Okidokie :), was ik niet van op de hoogte.

Wat is Ridge Racer een vermakelijk spel zeg.. Ik heb alleen probleem met Kai Xlink; op m'n PSP verschijnt de game niet, die ik wilde joinen.. (Ja, ik heb een compatible kaartje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 23:34

Lumines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem zo eindelijk ophalen (215 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:33:
ik ga hem zo eindelijk ophalen (215 euro)
Waar? want dat is echt niet duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werk van familielid (15% korting), dus dan komt hij op 212.50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dat is echt een leuk spel en zeer verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat het browsen op internet met de PSP? Kan je makkelijk bijvoorbeeld je webmail checken en een retourberichtje intikken? Krijg ik dan een toetsenbordje te zien op de helft van het scherm en werkt dat lekker?

Erg jammer dat die ceramic witte versie hier niet komt trouwens! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Lumines is heel cool, ik heb nu de volgende games:

US:
-Metal Gear Acid
-Lumines
-Untold Legends
-Coded Arms

EU:
-THUG 2 Remix
-UMD-film Bad Boys

Ik heb namelijk sinds maart 2005 t/m eind augustus 2005 een Japanse PSP gehad die ik verkocht heb aangezien ik geen risico wilde nemen met het niet kunnen kijken van Europese UMD films.

Sinds 1 september heb ik weer een Europese en het wauw-gevoel kwam gelijk weer terug want het is een prachtig apparaat. Zelfs na al die maanden vind ik het nog steeds een wonderding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:16:
Hoe gaat het browsen op internet met de PSP? Kan je makkelijk bijvoorbeeld je webmail checken en een retourberichtje intikken? Krijg ik dan een toetsenbordje te zien op de helft van het scherm en werkt dat lekker?

Die komt wel maar laat even op zich wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Voor alsnog komt die helemaal niet!
Alleen in japan komt de witte uit.

Magoed, totallyspy girl: Toch maar psp gehaald ipv PDA?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Iemand ook zo verslaafd aan Everybody Golf! Had hem zeg maar impulsief gekocht. En tis echt te verslavend :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:22:
Hehe, ja dat wil ik dus ook :)
Vandaar mijn vraag ook 5 posts hierboven hoe berichten in te typen voor bijv. webmail...

En dan nog een GPS met een routeplanner en het is helemaal klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

m0nk schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:23:
Iemand ook zo verslaafd aan Everybody Golf! Had hem zeg maar impulsief gekocht. En tis echt te verslavend :P
jah die heb ik er dus ook bij gekocht, echt een fun game... keertje online balletje slaan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ja er komt een GPS module voor de PSP aan.
(is al eerder hier besproken)

Wel relaxed allemaal, er komen echt een hoop dingen aan, wat er zo al is langsegkomen:

Camera, GPS module, Toetsenbord, TV Tuner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:22:

hahaha goed onthouden, mijn ouders financieren een deel dus dan houd ik geld over.. dat was voor mij datgene wat me deed overhalen.

kheb nog een soort hack:

ik weet niet of iemand al van de paperless printer heeft gehoord?
dan kan je docs van word ofzo 'paperless printen' (ppp), dat betekent dat de ppp van je (geschreven document afbeeldingen maakt zodat het nog te lezen is. dus ff een paar aantekeningen doornemen voor je examen maakt de ppp wel erg handig.

gratis te downloaden op: http://www.pragnaan.com/paperlessprinter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaNe88521
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:16:

internetten gaat best wel, er zijn alleen wel een paar nadelen:
-de resolutie, weinig site passen goed op je scherm (gmail past wel!!!)
-tekst invoeren, daar heb je echt een toetsenbord voor nodig, gaat nu nog moeilijker dan op je mobiel. Bij een invoerveld ga je naar een apart scherm, waar de letters net zo verdeelt zijn als op je mobiel, met de pijltjes en X en O voeg je letters toe of wis je ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ElayZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:30:
Ja er komt een GPS module voor de PSP aan.
(is al eerder hier besproken)

Wel relaxed allemaal, er komen echt een hoop dingen aan, wat er zo al is langsegkomen:

Camera, GPS module, Toetsenbord, TV Tuner...
Geweldig dat er ook GPS op gaat komen. Video Phone zal dan ook wel komen. En een echt OS (PsxOS) is ook al in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
* DarkChylde herhaal vraagje uit eerder topic

kan je op curacao een psp kopen (de us versie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je het automatisch starten van een spel kunt uitzetten?
Vind et namelijk iri dat elke x als je hem aan zet het spel meteen word geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:20:
weet iemand de wlan aan de praat te krijgen met WPA ?
ik krijg het maar niet voor mekaar

heb een wpa-key nodig (waar haal ik die vandaan)
en de rest van de instellingen kom ik ook niet uit

als ik de WPA beveiliging uitzet in mijn AP doet hij wel gewoon
maar met WPA dus niet !

heb natuurlijk geen behoefte om de halve buurt op mijn netwerk te hebben
dus WPA moet er gewoon op
Bosmonster schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:30:
Ik krijg WPA met de PSP ook met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb hem dus maar weer terug gezet op WEP. Alle instellingen kloppen gewoon, inclusief password. Maar hij blijft maar connecten en die passkey checken (geen foutmeldingen).

@ Minihulk, WEP zonder ssid broadcast is ook prima veilig hoor... WPA's encryptie is alleen nog wat beter..
Ik heb mij WLAn gewoon op WPA staan en mijn PSP browsed gewoon er op los. Je moet niet vergeten het MAC- adress toe tevoegen in je allow list
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.