Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.229 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Hoeveel kosten de spellen de psp value pack bij de mediamarkt? (alle vestigingen)

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:05:
misschien een stom vraagje, maar ik kon het nergens vinden. weet iemand toevallig wanneer de witte psp uitkomt in nederland??? alvast bedankt
:)
Die zal zeker uit komen, je kan em nu al pre-oredenen via Lik-Sang.
Zal over een paar maandjes hier ook wel in de schappen liggen.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:08:
[...]

Zal ik mijn psp maar cancellen vanwege al de stomme dingen die ik uitkraam 8)7

Maarre, probleem is al opgelost, heb ff heel voorzichtig wat plasticlijm gebruikt, en hij lijkt gewoon weer als nieuw. Dus ik verwacht geen problemen.
En dat zwarte ding, dat is nou je PSP, dus laat de schroeven draaiers maar liggen :7

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Royal schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:17:
[...]

En dat zwarte ding, dat is nou je PSP, dus laat de schroeven draaiers maar liggen :7
Vertel hem dan netjes dat er een eject (open) knoppie op zit ... B)

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Wat een gaaf ding zeg, op die demo disc zitten ook gewoon liedjes + clips!

Verwijderd

k heb een japanse nfsu rivals hier liggen maar ik weet niet hoe ik m op engels zet :S iemand enige id, of kan dat nog ? :s

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Tuurlijk wel, laat alleen weer lang op zich wachten, hij moet nog zelfs in Japan uitkomen

PSN: Bellerophon-

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:23:
k heb een japanse nfsu rivals hier liggen maar ik weet niet hoe ik m op engels zet :S iemand enige id, of kan dat nog ? :s
Lijkt me dat als je de japanse koopt je ook alleen japanse tekst krijgt...
Alleen je firmware kun je van taal verandere, en misschien ondertitels van films, maar spellen waar japans en engels op 1 disk staat.,.. neu

Er niet voor niks ook een engelse versie :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
help op your psp kan ikniet meer aanmelden de knop kan ik niet 'beklikken' help ik wil die umd :S

Verwijderd

godver :P

iemand de japanse versie van nfsu rivals kopen :P :)

• jessepost
lamma is weer goed

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Moet je persee een memstick duo of je psp op de pc aansluiten om wat te kunnen downloaden op yourpsp.com? ik heb me aangemeld met m'n japanse 1.50 PSP, maar ik vertrouw het niet helemaal. kan het zijn dat ze stilletjes firmware upgrade software er op planten?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
NightHawk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:18:
[...]

Vertel hem dan netjes dat er een eject (open) knoppie op zit ... B)
Zal je zien dat ik die psp ook gewoon openruk en de hele laadklep sloop :P

En even over wehkamp. Ik kreeg dus vandaag een brief waarin dus toch stond dat ik moest vooruitbetalen! Ben ik maar blij dat ik heb geannuleerd.
Hartelijk dank voor uw bestelling. Wij willen deze graag uitvoeren.

Van overheidswege wordt er echter op aangedrongen, mede in het belang van de klant, te voorkomen dat de vordering te hoog wordt. Tevens bent u een relatief nieuwe klant.

Wij vragen u daarom eerst een vooruitbetaling van € 230 aan ons over te maken. (vetgedrukt)

[ Voor 50% gewijzigd door B-Bandit op 01-09-2005 16:49 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
ik stond net bij dixons haarlem, daar hadden ze er nog zat.

ik twijfel toch nog over dat dode pixel gebeuren. ik wacht totdat sony er aktie op onderneemt. als ik veel geld uit geef wil ik de garantie dat het 100 % ok is.
(en op gta )

Verwijderd

Mensen die hem bij Wehkamp besteld hebbe , hebben jullie hem al ? Ik zit nog steed te wachte . . .

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:44:
Mensen die hem bij Wehkamp besteld hebbe , hebben jullie hem al ? Ik zit nog steed te wachte . . .
ik heb ze gemaild en hij komt morgen pas

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 23:08
Kan dat geluid van de PSP ook op een 1 of andere manier worden opgekrikt? Het is nu zo zacht als ie op z'n hardst staat. :Y)

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:00
Ik zou de psp ook graag willen maar twijfel nog.
Aan de ene kant is het een uber gamemachine en natuurlijk een mulimedia systeem, maar aan de andere kant is hij wel erg duur(heb het geld wel). En als je 235(mm) besteed, moet je natuurlijk nog een spel (en een nieuwe geheugentje van 512mb is ook wel handig, 32mb is natuurlijk niks). Een goed hoesje(playgear oid). zo zit je als snel op: 235 + 45 + 50 + 20 = €360, dit vind ik wel erg duur, maar ik weet ook niet of het waard is. In de mediamarkt kan je ook alleen maar spellen zien. Ik wil liever een demotje spelen. Ik ken ook niemand die hem heeft in de buurt. Mijn vraag is aan jullie: Is de PSP(met de toebehoren erbij, die eigelijk wel nodig zijn) het geld waard?(360 euro)

Verwijderd

kenny89 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:21:
de nog betere geinformeerde mensen weten dat er vandaag een release uitkomt voor de psp hack voor firmware 1.51 en 1.52 ;)

oja dit kan belangrijk zijn...
doe je eu demodisk er niet in als je je psp voor het eerst opstart , deze wordt namelijk dan geupdate naar 2.0 .... vandaar die grote sticker met de melding dat je de demo disk erin moet doen .

offtopic:
helaas heb ik de mijne al geupgrade naar 2.0 een weekje geleden , voor mijn US 1.51 PSP :X
Als die downgrader werkt op de eu psp dan komt ie uit of dat vandaag is is afwachten. Yoshihiro moet eerst nog een eu psp bemachtigen waar die een paar dagen geleden al een grote geld inzamelings actie voor is gestart ;)

• B-Bandit
matsume schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:49:
Ik zou de psp ook graag willen maar twijfel nog.
Aan de ene kant is het een uber gamemachine en natuurlijk een mulimedia systeem, maar aan de andere kant is hij wel erg duur(heb het geld wel). En als je 235(mm) besteed, moet je natuurlijk nog een spel (en een nieuwe geheugentje van 512mb is ook wel handig, 32mb is natuurlijk niks). Een goed hoesje(playgear oid). zo zit je als snel op: 235 + 45 + 50 + 20 = €360, dit vind ik wel erg duur, maar ik weet ook niet of het waard is. In de mediamarkt kan je ook alleen maar spellen zien. Ik wil liever een demotje spelen. Ik ken ook niemand die hem heeft in de buurt. Mijn vraag is aan jullie: Is de PSP(met de toebehoren erbij, die eigelijk wel nodig zijn) het geld waard?(360 euro)
Bij de mediamarkt bij ons kan je de spellen ook gewoon spelen (die welke opgesteld staan dan). Ik speelde paar seconden wipeout, en legde ridge racers terug om vervolgens wipeout te kopen (die ik vervolgens net ff sloopte).
Maar als je hem wil kopen zou ik dat ff vandaag doen (of misschien kan morgen ook). Want nu zijn de prijzen lager.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Perzikvrucht
Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:51:
[...]

Bij de mediamarkt bij ons kan je de spellen ook gewoon spelen (die welke opgesteld staan dan). Ik speelde paar seconden wipeout, en legde ridge racers terug om vervolgens wipeout te kopen (die ik vervolgens net ff sloopte).
Maar als je hem wil kopen zou ik dat ff vandaag doen (of misschien kan morgen ook). Want nu zijn de prijzen lager.
hmm hier kan je nog niet spelen.
Maar hoezo zijn de prijzen nu lager, het is toch altijd, iets nieuws = volle prijs
eits ouder(2/3maand) al weer iets goedkoper?

• B-Bandit
matsume schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:53:
[...]

hmm hier kan je nog niet spelen.
Maar hoezo zijn de prijzen nu lager, het is toch altijd, iets nieuws = volle prijs
eits ouder(2/3maand) al weer iets goedkoper?
Bij de mediamarkt (bij ons dan in Rotterdam alexandrium) is het altijd andersom. Eerste paar dagen is het ACTIE, en daarna gaat de prijs omhoog. Dit is voornamelijk met media het geval. Zo heb ik san andreas voor 45 euro gekocht, en stond ie week later voor 55 te koop. En de psp is 15 euro goedkoper, en de spellen 11 euro (44 dus ipv 55!!!)

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

In China kost de PSP overigens momenteel 181 euro :P (JAP v1.5 valuepack).
Maargoed, ik wacht nog ff voordat ik er weer een ga aanschaffen. Vond de spellen erg tegenvallen en ergerde me mateloos aan de ghosting :P (kijk veel films/series)

[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 01-09-2005 16:59 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Perzikvrucht
Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:56:
[...]

Bij de mediamarkt (bij ons dan in Rotterdam alexandrium) is het altijd andersom. Eerste paar dagen is het ACTIE, en daarna gaat de prijs omhoog. Dit is voornamelijk met media het geval. Zo heb ik san andreas voor 45 euro gekocht, en stond ie week later voor 55 te koop. En de psp is 15 euro goedkoper, en de spellen 11 euro (44 dus ipv 55!!!)
Ah zo.
Maarja ik moet dus eerst beetje weten of het het geld waard is. :D

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

matsume schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:59:
[...]
Maarja ik moet dus eerst beetje weten of het het geld waard is. :D
Als je dat nog niet weet moet je hem niet kopen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Neiltwo2
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

omg, niet nadenken, aanschaffen :P anders verkoop je hem door met spellen voor een belachelijk hoge prijs :p toch het game genot gehad :D

Neil

• mananddog
Heb net maar even een klacht ingediend bij wehkamp omdat ze met de slogan adverteren: "nu reserveren is 1 september spelen". En nu willen ze em doodleuk op 2 september gaan leveren, belachelijk! Kun je hierover ook nog klagen bij de reclamecode commissie of iets dergelijks?
Ik heb een dag vrijgepakt om dat ding in ontvangst te kunnen nemen en om te kunnen gamen komen ze niet opdagen.
Eigenlijk verwacht ik nu wel een gratis spel of iets dergelijks als goedmakertje, want dit kan natuurlijk niet door de beugel. :(

[ Voor 4% gewijzigd door mananddog op 01-09-2005 17:08 ]

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
Mananddog schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:07:
Heb net maar even een klacht ingediend bij wehkamp omdat ze met de slogan adverteren: "nu reserveren is 1 september spelen". En nu willen ze em doodleuk op 2 september gaan leveren, belachelijk! Kun je hierover ook nog klagen bij de reclamecode commissie of iets dergelijks?
Ik heb een dag vrijgepakt om dat ding in ontvangst te kunnen nemen en om te kunnen gamen komen ze niet opdagen.
Eigenlijk verwacht ik nu wel een gratis spel of iets dergelijks als goedmakertje, want dit kan natuurlijk niet door de beugel. :(
Echt verschrikkelijk, ik zou tevens de politie, brandweer en slachtoffer hulp inschakelen.

• Neiltwo2
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

Mananddog schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:07:
idd, volgensmij is zoiets zelfs strafbaar :S ze beloven je dingen die ze niet kunnen nakomen. tenzij er in de policty natuurlijk staat (waar je voor getekend hebt als je betaald lijkt mij) dat ze niet aansprakelijk zijn voor het vertragen van een levering... kijk eerst maar eens zo'n policy ding door voordat je iedereen erbij gaat halen ;)

Neil

• tiguan
  • Registratie: December 2000
kenny89 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:21:
de nog betere geinformeerde mensen weten dat er vandaag een release uitkomt voor de psp hack voor firmware 1.51 en 1.52 ;)
kee dan, dan wacht ik nog ff met updaten.
oja dit kan belangrijk zijn...
doe je eu demodisk er niet in als je je psp voor het eerst opstart , deze wordt namelijk dan geupdate naar 2.0 ....
Nu-uh. Je moet specifiek die update selecteren en bovendien moet je batterij vol zijn of AC moet aangesloten zijn. Dus het gebeurt zeker niet zomaar.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Wannapuf schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:15:
[...]

kee dan, dan wacht ik nog ff met updaten.

[...]

Nu-uh. Je moet specifiek die update selecteren en bovendien moet je batterij vol zijn of AC moet aangesloten zijn. Dus het gebeurt zeker niet zomaar.
Zelfs met AC aangesloten doet ie het niet als je batterij bijna leeg is (waarschijnlijk als bescherming voor mensen die met een lege batterij en AC de update starten en dan de AC deruit trekken :P)

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik ga geen psp meer importen wacht wel op de downgrader.

[ Voor 44% gewijzigd door Cabo op 01-09-2005 17:31 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
ff over de umd-movies op een jap psp :

Ive just got "the one" for my jap 1.00 psp, and it runs with no updates, the only thing is it seems to take a few seconds to read it each time...

dit had ik gevonden op een ander forum ... zelf heb ik het dus niet getest ! Oh ja en nog iets voor de 1.0 gebruikers :

Hi i noticed that the uk umds have the same region codes as the Jap conterparts , I bought one to try my self but it tells me i need to upgrade my system software ( i run 1.0) so i dont really want to upgrade but has anyone who has upgraded found them to work on the jap console or not ?

• mananddog
Neiltwo2 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:14:
[...]

idd, volgensmij is zoiets zelfs strafbaar :S ze beloven je dingen die ze niet kunnen nakomen. tenzij er in de policty natuurlijk staat (waar je voor getekend hebt als je betaald lijkt mij) dat ze niet aansprakelijk zijn voor het vertragen van een levering... kijk eerst maar eens zo'n policy ding door voordat je iedereen erbij gaat halen ;)
Ja dat dacht ik ook al, maar zelfs als ze het nog in de polycy hebben staan zijn ze in overtreding want dit is niet gewoon zon melding die aangeeft of het nog 1 of 2 weken kan duren dat weet ik ook wel dat ze daar geen aansprakelijkheid voor kunnen nemen, maar ze hebben een grootscheepse reclamecampagne gehad waarin ze letterlijk zeiden dat jij de psp op 1 september zou hebben. Daar moeten ze nu ook hun verantwoordelijkheid in nemen.

• B-Bandit
Mananddog schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:27:
[...]

Ja dat dacht ik ook al, maar zelfs als ze het nog in de polycy hebben staan zijn ze in overtreding want dit is niet gewoon zon melding die aangeeft of het nog 1 of 2 weken kan duren dat weet ik ook wel dat ze daar geen aansprakelijkheid voor kunnen nemen, maar ze hebben een grootscheepse reclamecampagne gehad waarin ze letterlijk zeiden dat jij de psp op 1 september zou hebben. Daar moeten ze nu ook hun verantwoordelijkheid in nemen.
Hebbie het nog mooier. Ik verwachtte in eerste instantie vandaag een psp, krijg ik echter een acceptgiro thuis in plaats daarvan 8)7 Ik hoop voor jullie dat jullie dat niet krijgen.

• jessepost
mensen met die home butten terug gaan en dan weer op zelfde moment terug gaan warneer je wilt werkt bij mij niet weet niet hoe het moet.. alleen als iik hem tijdens het racen op start druk en dan uit zet en later ergens een x opstart kan ik weer verder waar ik gebleven ben/! uitleg?! 8)7

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:33:
[...]

Hebbie het nog mooier. Ik verwachtte in eerste instantie vandaag een psp, krijg ik echter een acceptgiro thuis in plaats daarvan 8)7 Ik hoop voor jullie dat jullie dat niet krijgen.
Wat dacht jij dan een dure PSP te krijgen zonder te betalen.... 8)7 Als je vaste klant bent zullen ze wel niet zo moeilijk doen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
btw... heeft iemand een us psp geupdate met jap 2.0 firmware ? want ik ben dan erg benieuwd of je dan umd films kan draaien van regio 2 :P , want het is dan nog steeds een reg. 1 psp maar software matig toch regio2?

[ Voor 3% gewijzigd door k5052 op 01-09-2005 17:37 ]

Verwijderd

Hoezo Sony is erg traag?

Ik heb net gebeld met de helpdesk van Sony over de levertijd van het speciale dealerpakket en mij werd verteld dat de levering nog wel 2 weken kan duren. 8)7

Dat kan ik gewoon niet opbrengen..

• mananddog
Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:33:
[...]

Dit meen je niet als ze dat durven te flikken! ik denk dat ik zo maar even naar de makro rij daar ligt de psp voor 235 is 5 euro duurder dan wehkamp en heb je geen zeik. wel vervelend want dan had ik dat ook vanmorgen kunnne doen. bahbah.

• mananddog
S2S schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:36:
[...]

Wat dacht jij dan een dure PSP te krijgen zonder te betalen.... 8)7 Als je vaste klant bent zullen ze wel niet zo moeilijk doen.
ja eigenlijk verwachte ik dat wel, aangezien ze op de site hebben staan dat er een acceptgiro bij de bestelling zit. Kijk ik had heel graag vantevoren willen betalen maar die optie hadden ze niet.

• mixedcase
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 13:05
Ik heb ondertussen al 6 games (heb de psp dan ook al een paar maanden), maar ik bedacht me dat ik er 2 eigenlijk helemaal nooit speel. Niet dat ze niet leuk zijn, maar de rest is leuker :) Dus, als iemand nog interesse heeft in Metal Gear Acid en/of Lumines... beide US versies, spelen gewoon op EU of JAP psp's. Mailen naar info@dualdot.nl

edit: Lumines is verkocht

Het was me trouwens niet geheel en al duidelijk of dit soort berichten niet op prijs worden gesteld, maar aangezien er al meer van waren O-)

[ Voor 4% gewijzigd door mixedcase op 01-09-2005 19:56 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Mananddog schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:48:
[...]
ja eigenlijk verwachte ik dat wel, aangezien ze op de site hebben staan dat er een acceptgiro bij de bestelling zit. Kijk ik had heel graag vantevoren willen betalen maar die optie hadden ze niet.
Ik lig hier nog op de vloer. Jij hebt serieus een psp besteld bij de wehkamp Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• mananddog
disjfa schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:52:
[...]

Ik lig hier nog op de vloer. Jij hebt serieus een psp besteld bij de wehkamp [afbeelding]
ja ik zit me nu ook tegen mijn kop te rammen 8)7 maar ze hadden dit weekeind een actie het hele assortiment 10% afgeprijsd... dus ook de psp. en die is dan 225 euro wat het goedkoopste van nederland is. En er stond heel groot de slogan bij m: "nu reserveren = 1 september spelen".
Denk wehkamp is een groot gerenomeerd bedrijf die houdt zich aan zijn afspraken. Niet dus.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Mananddog schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:55:
[...]

ja ik zit me nu ook tegen mijn kop te rammen 8)7 maar ze hadden dit weekeind een actie het hele assortiment 10% afgeprijsd... dus ook de psp. en die is dan 225 euro wat het goedkoopste van nederland is. En er stond heel groot de slogan bij m: "nu reserveren = 1 september spelen".
Denk wehkamp is een groot gerenomeerd bedrijf die houdt zich aan zijn afspraken. Niet dus.
Voor een duppie op de eerste rang....ownee nu niet meer >:)

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
Hehe, wat een toestanden allemaal met die bestellingen zeg... hoop voor iedereen dat het gaat lukken!
Gare wehkamp acties...

Nog ff wat, ik ben denk ik niet de enige die met spanning wacht op Burnout Legends... maar op yourpsp.com bij verwachtte games staat burnout nu op 30-09-2005 ipv de eerder aangekondigde 15 sept... :( Beter komt ie niet pas de 30e zeg!

[ Voor 11% gewijzigd door ElayZ op 01-09-2005 18:10 ]

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Mananddog schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:55:
[...]

toen der tijd hadden ze dat ook met de xbox, maar toen had ik hem direct op de release datum, geen problemen gehad met de wehkamp verder.

ik heb firmware 1.52 (ik neem aan iedereen met een eu release?), moet je em nu nog downgraden naar 1.50 om iso's te spelen? en zo ja, hoe moet dit? wil iemand me hier over emailen? omdat dit eigelijk nét niet door de beugel kan op GoT

overbodig: psp rules btw :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door johnneman op 01-09-2005 18:26 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• ElayZ
Je moet downgraden naar 1.50 voor homebrew, maar dat is voor alsnog niet mogelijk.

Is er trouwens nu al iemand die met zekerheid kan zeggen of je EU movie umds op een JAP psp kunt draaien? Zo niet dan ga ik zo de stad in om erachter te komen namelijk.

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
UMD's zijn region locked.
Er word gezegd dat je 2 psp's nodig hebt om down te graden. 1 met 1.50, en 1 met 1.51,1.52

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Caboman schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:31:
UMD's zijn region locked.
Er word gezegd dat je 2 psp's nodig hebt om down te graden. 1 met 1.50, en 1 met 1.51,1.52
ja, maar eu en jap psp's hebben dezelfde regio. echter niemand die het weet of het ook echt gaat.
ElayZ schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:29:
Je moet downgraden naar 1.50 voor homebrew, maar dat is voor alsnog niet mogelijk.

Is er trouwens nu al iemand die met zekerheid kan zeggen of je EU movie umds op een JAP psp kunt draaien? Zo niet dan ga ik zo de stad in om erachter te komen namelijk.
Als je dan je ervaringen ook wilt delen met ons, dan is iig die onduidelijkheid weg.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:44

Tys

Euh, ik heb net mijn PSP binnen, ik heb PSP Update 2.00, en dat terwijl iedereen hier 1.5 / 1 / 2 heeft ... of verwar ik me nu met nummers?

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

• S2S
  • Laatst online: 07:45

S2S

t's been confirmed by me, as ive played a UK UMD movie on a JP PSP. I cant say if it works the other way around as i have no JP UMD movie to try on my UK PSP.

And no this was not known months ago as it was still an uncertainty untill the European PSP had been released.

So here i am CONFIRMING that UK UMD movies will work on JP PSP's.

http://boards.gamefaqs.co...?board=984&topic=23264510

Ik dacht, leuk weetje voor jullie.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Krijg je dat usb kabeltje om je psp en pc te connecten erbij?

Verwijderd

Nee dat heb ik er niet bij kunnen vinden en net apart opgehaald in de winkel.

Heb ik nog een vraag, ik wil graag internetten met m'n psp dus ik search gedaan onze wireless verbinding wil ik de WEP key invullen, 25 nummers gehad maar de 26ste wil hij er niet in doen terwijl hij hem wel nodig heeft en er ook nog ruimte is (ik kan wel spatie doen:X) iemand toevallig een idee? (heb upgrade naar v2.00)

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
Jullie moeten eens niet zo zeuren allemaal....gewoon updaten naar 2.0 en als je een game wilt spelen dan koop je er maar een.......puberaal gedrag....bah.... :9

• Erwin_F
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Mgc schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:40:
Krijg je dat usb kabeltje om je psp en pc te connecten erbij?
nee

• ElayZ
Ok, UK umd video's werken dus, tis koopavond hier en ik ga nu de stad in om er ff eentje te proberen/kopen. Ik laat t weten.

• Orion
  • Laatst online: 16-08 17:55
Net even naar de bart smit gegaan in Gouda en even kwijlend gekeken naar het mooie apparaatje. Schijnbaar zag mijn vriendin dit en besloot me er een cadeau te doen _/-\o_
Het is een leuke gadget. meteen untold legends erbij genomen voor 44 euro en spelen maar.
Wel 1 pixeltje wat wit oplicht als de psp aangaat maar daar heb je helemaal geen last van.
Het is wel wat geld voor zoiets maar als je het cadeau krijgt moet je natuurlijk niet zeuren ;)

• whatzert
  • Laatst online: 02-09 22:18
Ik heb net de verpakking opengehaalt en ik moet zeggen, dit is mijn beste koop OOIT! Het apparaat is echt super, ik heb 0 dode pixels gelukkig. Registeren bij yourpsp.com ging ook goed. Meteen 3 games erbij gehaald: Lumines, Tony Hawk's Underground 2 Remix en Need For Speed Underground Rivals.
Jammer genoeg hadden ze WipeOut Pure niet bij de FRS in A'dam CS.

//Edit: Ik merk trouwens wel dat het 'vierkantje', als je het indrukt, meer naar links overhelt en niet helemaal naar beneden gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door whatzert op 01-09-2005 19:20 ]

• Epice
  • Laatst online: 06-11-2024
Waar heb je die vriendin gevonden.... Als die van mij hem ziet ben ik hem kwijt tot ze naar huis is ;) ...

Verwijderd

Bij MediaMarkt Rotterdam Centrum kun je ook 3 PSPgames halen en 2 betalen. Tenminste, vanmorgen! :9 Er staat bij dat ze de prijzen van de concurrent hanteren maar dan zou ik voor Tony Hawk, Ridge Racer en Lumines in totaal 119,90 betaald moeten hebben i.p.v. 109,90!

En nog een voordeel: bij MediaMarkt is alles gewoon geseald en heb je niet zoals bij de FRS het gevoel dat je een 2ehandsgame hebt gekocht. :r

Trouwens, bij Lik-Sang kun je de Dragon screen protector bestellen voor 8,95 (US dollar). Deze is volgens diverse reviews erg goed. Is gemaakt van siliconen, so no air bubbles (zeggen ze..). En je kunt 'm schoonmaken en opnieuw gebruiken. Ben benieuwd of dat ook zo is. Ik hou jullie op de hoogte als ik het binnen heb.

En nu die PSP nog. Ja, ook bij Wehkamp besteld tijdens de 10%-actie. :D Ben daar al jaren klant dus ik ben benieuwd of-ie vanavond nog komt of morgenavond. Vond die korting toch wel de moeite waard. Bij Dixons zei de verkoper dat winkels die onder de prijs gaan zitten een boete krijgen. Ha ha, dan zullen er heel wat winkels een boete krijgen.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
whatzert schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:19:
Ik merk trouwens wel dat het 'vierkantje', als je het indrukt, meer naar links overhelt en niet helemaal naar beneden gaat.
same problem , maar na een weekje is het al een beetje weg , de toets leunt nu een beetje naar rechts en drukt 'normaal' in ... maar dit is bij mijn us psp ( zie jij ook een beetje metaal daaronder? ) dat is het frame van het display ...

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Zijn er nog verzoeken overigens voor gameplay video's van bepaalde specifieke games? :)

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
broodjepoep schreef:
Schijnbaar zag mijn vriendin dit en besloot me er een cadeau te doen _/-\o_
Kan ik je vriendin niet ff lenen? :)

Trouwens hoe zit het met die updates van die psp? Kan iemand uitleggen wat ook al weer de voordelen zijn als je v1.50 hebt of 1.52 of 1.0?

• S-Cript
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-03 17:43
S2S schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:38:
t's been confirmed by me, as ive played a UK UMD movie on a JP PSP. I cant say if it works the other way around as i have no JP UMD movie to try on my UK PSP.

And no this was not known months ago as it was still an uncertainty untill the European PSP had been released.

So here i am CONFIRMING that UK UMD movies will work on JP PSP's.

http://boards.gamefaqs.co...?board=984&topic=23264510

Ik dacht, leuk weetje voor jullie.
extra info van sony ( bij de PSP-presentatie gehoord)
Ja umd-films kunnen regio-vrij zijn,echter kan de filmmaatschappij zelf bepalen of ze een regio-code op de UMD willen hebben

niets bijzonders

• Quiqziz
  • Laatst online: 08-06 14:33
Is voor de EU release de 2.0 software er al? Kan je mee internetten zoals jullie waarsch. wel weten... of is het onverstandig om te updaten? ik probeerde net via de wifi te verbinden maar kreeg een fout met de server, probeer later nog eens stond er. doe ik zo weer

• S-Cript
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:42:
Hoezo Sony is erg traag?

Ik heb net gebeld met de helpdesk van Sony over de levertijd van het speciale dealerpakket en mij werd verteld dat de levering nog wel 2 weken kan duren. 8)7

Dat kan ik gewoon niet opbrengen..
ook weer informatie van sony: uitrollen van de dealerpakketten gebeurd van 5 tot 9 september
ik heb er 2 besteld en als je gelijk krijgt dat het nog een week langer wachten wordt..
dan ga ik......
heel het internet downloaden voor straf en zeg dat dit door sony komt :)

niets bijzonders

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 11:21
Quiqziz schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:29:
Is voor de EU release de 2.0 software er al? Kan je mee internetten zoals jullie waarsch. wel weten... of is het onverstandig om te updaten? ik probeerde net via de wifi te verbinden maar kreeg een fout met de server, probeer later nog eens stond er. doe ik zo weer
Ik twijfel hier ook over, werkt het internet gebeuren goed via 2.0..?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

cc12 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:24:
[...]

Trouwens hoe zit het met die updates van die psp? Kan iemand uitleggen wat ook al weer de voordelen zijn als je v1.50 hebt of 1.52 of 1.0?
1.50 en 1.0 zijn beide exploitable, lees: je kan er homebrew op draaien (Y).
1.52 is volgens geruchten downgradable naar 1.50 :)

• S-Cript
_VooDooMen_ schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:36:
[...]
Ik twijfel hier ook over, werkt het internet gebeuren goed via 2.0..?
yep,
maar als ik het bericht hiervoor goed lees,dan heeft hij hem nog niet geupdate???
en dan werkt in ieder geval de browser niet,toch?
je kon/kan de rom toch via yourpsp.com downloaden en lokaal uitvoeren via je memorystick?

niets bijzonders

Verwijderd

amd187 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:41:
Moet je persee een memstick duo of je psp op de pc aansluiten om wat te kunnen downloaden op yourpsp.com? ik heb me aangemeld met m'n japanse 1.50 PSP, maar ik vertrouw het niet helemaal. kan het zijn dat ze stilletjes firmware upgrade software er op planten?
ik heb gehoord dat ze met het busje voorkomen rijden en iedereen met een import versie exporteren naar een jappenkamp ;)

• ErwinTV
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
WAT een ding zeg :D:D:D:D:D
als je dat ding in je handen hebt weet je gelijk weer waarom je geen DS hebt gekozen :p
Ik heb maar gelijk 2.0 erop gezet, internet doet het heerlijk :)
Jammer van de homebrews maar zo erg vind ik het niet
Bij de Freerecord shop hadden ze echt heel weinig spellen (in Zutphen)
Is dit overal zo? Want hierdoor heb ik niet van de 3=2 actie gebruik kunnen maken :(

• Quiqziz
Ja, is het niet mogelijk om de browser op je memorystick als toepassing te zetten en hem dan vanaf daar de draaien zodat je kan netten zonder FW update?

Verwijderd

zo, heb net even de neogeo spellen weer gespeeld. wat een geweldige emulator is dat.

Metal Slug 1 en Metal Slug 2 zijn waanzinnig!!!

• Orion
  • Laatst online: 16-08 17:55
cc12 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:24:
[...]
nou eigenlijk niet want naast gamen heb ik ook andere hobbies ;)

• greenlizzard
  • Laatst online: 09-09 20:18
Ik heb de PSP al een tijdje ( heb een US-versie ), maar het blijft leuk. Had in maart toen gelijk de spellen Lumines en Wipeout Pure erbij gehaald en speel beide nog regelmatig. Vooral Lumines is enorm verslafend :+ . Voor de mensen die het spel nog niet hebben is dit echt een aanrader!
Mocht je al je geld al opgemaakt hebben aan de PSP, dan kan je natuurlijk altijd nog proberen om hem bijvoorbeeld hier te winnen: http://www.pspworld.nl/contest/2/ . Op die site staat ook nog een andere prijsvraag waar je Virtua Tennis kan winnen. :9
Wel jammer dat mensen met een US PSP niet kunnen inloggen op yourpsp.com .

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 11:21
Is het wel verstandig om naar 2.0 te upgraden..?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

_VooDooMen_ schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:00:
Is het wel verstandig om naar 2.0 te upgraden..?
Als je een browser en AVC mogelijkheden verkiest boven homebrew wel.

Verwijderd

als ik wil connecten heeft hij altijd een fout, iets over ik kan niet verbinden(xxxxx)
x= getal, is de foutcode

voor de rest supermachine

• Quiqziz
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:06:
als ik wil connecten heeft hij altijd een fout, iets over ik kan niet verbinden(xxxxx)
x= getal, is de foutcode
Dit heb ik ook, misschien omdat de Europese servers nog niet helemaal gereed zijn??

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Is er al iets bekend over de pixel-policy van sony (of de winkelier)?

Ik vind het eigenlijk vreemd dat men bij een scherm van 272 bij 480 nog zo vaak defecte pixels voorkomen dit in vergelijking met notebooks en tft schermen.

[ Voor 14% gewijzigd door cc12 op 01-09-2005 20:39 ]

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

help me out please

ik wil een psp website maken waar je video clips kan downloaden.
maar als je met de psp wil downloaden dan krijg je een pagina met allemaal codes.
op de pc wil het wel gewoon downloaden.
denk ook zelf niet dat een mp4 bestand genoeg is want zit namelijk ook een thumbnail bij als je van
mpeg naar mp4 encode.

kan iemand mij vertellen hoe ik het moet doen?

website http://psp.bass64.com (is nog lang niet af wil eerst 1 werkend hebben en dan ga ik verder)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

cc12 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:32:
Is er al iets bekend over de pixel-policy van sony (of de winkelier)?

Ik vind het eigenlijk vreemd dat men bij een scherm van 272 bij 480 nog zo vaak defecte pixels voorkomen.
bij 8 pixels willen ze er na kijken... en dan heb je nog kans dat het niet onder de garantie valt
maar dode pixels bij een psp valt bij niet op omdat ze namelijk erg klein zijn.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Net mn psp binne, wil van me pc paar fotos via usb over zetten. gaat allemaal prima totdat ik ze wil bekijken, dan is er wel ruimte in gebruik van de memory stick maar psp zegt dat er 0 afbeeldingen zijn. t zijn .jpg bestanden

• Quiqziz
Heb je een map 'Photo' aangemaakt in de PSP map?
staat in de handleiding..... :Z

Verwijderd

Je hebt ze opgeslagen in psp/photo ? Dat is namelijk nodig, mp3's moeten ook bv in psp/music .

Enige wat ik nog niet voor elkaar krijg is filmpjes er op te krijgen :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:46:
Net mn psp binne, wil van me pc paar fotos via usb over zetten. gaat allemaal prima totdat ik ze wil bekijken, dan is er wel ruimte in gebruik van de memory stick maar psp zegt dat er 0 afbeeldingen zijn. t zijn .jpg bestanden
heb je de mem stick wel eerst geformateerd?

Verwijderd

Thnx iedereen, ik hou nooit zo van die handleidingen :P

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:51:
Je hebt ze opgeslagen in psp/photo ? Dat is namelijk nodig, mp3's moeten ook bv in psp/music .

Enige wat ik nog niet voor elkaar krijg is filmpjes er op te krijgen :X
Hier een duidelijke uitleg: Klikkerdeklik

Gefeliciteerd aan alle nieuwe eigenaren trouwens, welkom bij de club ;)

I've got a feeling...

Verwijderd

Mja, ben blijkbaar al weer te laat teveel mensen die te snel reageren voor een edit :P Het werkt nu wel had eerst video gedaan met pspvideo nu met dat proggie wat in die link staat en nu werkt het wel \o/ machtig mooi, nu alleen nog m'n 1 gig mem kaartje binnen krijgen :)

• 0X55AA
  • Laatst online: 07-05-2023
Iemand die "Het laatste Nieuws" lezen? Dit zullen waarschijnlijk enkel Belgen zijn.

Ik heb me rot gelachen toen ik het artikel las over de PSP. Als het waar zou zijn wat er in het artikel staat rende ik vlug naar de winkel :d.

Wat zij beweren:

1.8 Gigabyte geheugen
Inklapbaar scherm (11.5cm of 7.5cm)
en nog wat crap

Wie ze dit heeft wijsgemaakt weet ik niet, maar om zulke flauwe kul te schrijven wil ik ook wel in dienst genomen worden.

Iemand heeft hier duidelijk problemen met het onderscheid te maken tussen een mp3-player/nintendo DS/ PSP :d

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Bah... ben hier in Groningen bij de Mediamarkt geweest. Daar was ie niet meer en koste hij trouwens slechts 235 euro. Mediamarkt claimde dat ze er 140 binnen zouden moeten krijgen en dat ze er maar 40 gekregen hebben. Ze krijgen ze pas weer over twee week binnen.

Bij Free Record Shop zijn ze alleen uitgeleverd aan de mensen die er 1 gereserveerd hadden en dat waren er slechts twee. De verkoper die ik aan de lijn kreeg was hier ook al woest om wat hij gaf aan dat ie er zo nog een stuk of 6 had kunnen verkopen.

Iemand nog een idee waar ik de PSP nog kan krijgen in Groningen?
Als ik geen winkel meer kan vinden dan ruk ik dat display model bij de Mediamarkt wel van z'n sokkel. })

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
O ja, nog iets. Die film UMD's staan daar ook extra's bij op zoals op een DVD?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

rimave schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:11:
Bah... ben hier in Groningen bij de Mediamarkt geweest. Daar was ie niet meer en koste hij trouwens slechts 235 euro. Mediamarkt claimde dat ze er 140 binnen zouden moeten krijgen en dat ze er maar 40 gekregen hebben. Ze krijgen ze pas weer over twee week binnen.

Bij Free Record Shop zijn ze alleen uitgeleverd aan de mensen die er 1 gereserveerd hadden en dat waren er slechts twee. De verkoper die ik aan de lijn kreeg was hier ook al woest om wat hij gaf aan dat ie er zo nog een stuk of 6 had kunnen verkopen.

Als ik geen winkel meer kan vinden dan ruk ik dat display model bij de Mediamarkt wel van z'n sokkel. })
misschien bij dynabyte, dixons, nedgame, dimensionplus

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

chrislakenvelt schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:46:
Kan dat geluid van de PSP ook op een 1 of andere manier worden opgekrikt? Het is nu zo zacht als ie op z'n hardst staat. :Y)
Luister je dan via de oordopjes?

@Bass64, om precies te zijn als het er 6 zijn dan zullen ze er naar kijken. Vaak zal je dan een refurb model krijgen

[ Voor 19% gewijzigd door Bellerophon op 01-09-2005 21:20 ]

PSN: Bellerophon-

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
Ik heb 'm net bij Bartsmit in Hengelo gehaald voor 235 euro. Er zaten bij mij wat dode pixels, meteen teruggefietst en kreeg meteen een nieuwe mee. Perfect

• Perzikvrucht
rimave schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:11:

Ik woon ook in groningen.
Mischien dimension plus? of Nedgame?
Toen ik om 5 uur naar de mediamarkt ging hadden ze nog een stuk of 11, raar.

• ElayZ
Ok ben ik weer, kheb even een kleine UMD video test ondernomen bij de lokale FRS.
(het meisje was zo aardig om me ff te laten proberen :*) )

Het is mogelijk om NL umd's af te spelen met een JAP 1.50 versie... MAAAR...

Niet alle UMD video's doen het!

Zo heb ik bijvoorbeeld Dr Dre & Eminem - Up In Smoke Tour UMD geprobeerd, en onder het GAME menu komt dan wel het UMD tekentje op met up in smoke blabla, maar zodra ik m wil openen krijg ik:

'Om deze UMD af te spelen dient u eerst de systeem software te updaten'

Maar ik heb ook bijv xXx2 - The Next Level geprobeerd, en die doet het wél!
Dan komt ook het UMD tekentje niet op onder GAME (zoals je normaal gesproken een game disc start) maar dan verschijnt het UMD tekentje onder VIDEO.

Het lieftallige meisje bij de FRS wist ook te vertellen dat er eerder al vandaag iemand was geweest emt een JAP psp en ze ook al hadden staan proberen, en vlgns haar komt het omdat up in smoke NL/Frans UMD is, en xXx2 is NL/IT/DUITS. Lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk maar tzou natuurlijk kunnen... Ik denk dat het ook afhangt van de producent van de UMD.

Overigens zou het best kunnen natuurlijk dat als je eenmaal upgrade dat ze t dan wel allemaal doen, maar khad natuurlijk weinig trek om dat te gaan proberen. O-)

BTW wat is de video kwaliteit van originele UMD films gru-we-lijk zeg! _/-\o_
Subtitle's zijn ook perfect te lezen en te selecteren. kheb die xXx2 gekocht namelijk.

edit: Nog wat info voor iemand die t wil weten: je kunt met de R en L buttons van chapter wisselen.
Als je op triangle klikt tijdens de films heb je veel meer mogelijkheden.
Zo kun je audio volume op normaal en +1 en + 2 zetten.
Ook kun je van audio qua taal wisselen zo staat er op deze film engels, duits, italiaans en spaans.
En in het hoofdmenu kun je ook voor trailers kiezen en staan er 2 trailers op van S.W.A.T en xXx1
Als je m uitzet of terug gaat naar t menu en vervolgens weer de film start gaat hij gewoon verder waar je gebleven was.

[ Voor 26% gewijzigd door ElayZ op 01-09-2005 21:41 ]

• jessepost
mensen waar staat het serienummer van je psp eigenlijk ? voor op de registratie op yourpsp.com voor umd? onderop je psp toevallig?

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

jessepost schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:29:
mensen waar staat het serienummer van je psp eigenlijk ? voor op de registratie op yourpsp.com voor umd? onderop je psp toevallig?
Als je die inschrijving nou gewoon volgt en leest wat je in moet tikken.. dan zie je dus heel duidelijk staan dat die onder op je PSP staat, ONDER DE BATTERIJ! :)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.