Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.228 views sinds 30-01-2008

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

TDB schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:01:
[...]

Dan ga je vast WipeOut Pure binnenkort kopen ! Super spel !!
en of ik die ga kopen, jammer genoeg hadden ze die niet meer op voorraad..... laggen er wel een paar, maar die waren gereserveerd :(

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Thank you for creating a PSP Account. You are now a full member of www.yourpsp.com and have access to all areas of the site including exclusive downloads for your PSP as well as plenty of other content.
Your PSP Pack will be dispatched shortly. We have sent you an email which includes your Sign In details. You should keep this in a safe place for future reference.
USA 1.50 PSP :)

Model 1003 met de SN onder batt. en datum op 01-09-2005

[ Voor 7% gewijzigd door Royal op 01-09-2005 12:47 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
freekweb schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:33:
[...]

en of ik die ga kopen, jammer genoeg hadden ze die niet meer op voorraad..... laggen er wel een paar, maar die waren gereserveerd :(
Ik heb nog wel een Jap Wipeout Pure liggen, is gewoon helemaal Engels, geen Japanse teksten ofzow, want je kan em gewoon op Engels zetten. Is niet helemaal mijn game, als je geintereseerd bent dan stuur je me maar even een pm, kunnen we vast wel voor een schappelijk prijsje iets regelen.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Royal schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:43:
[...]

USA 1.50 PSP :)

Model 1003 met de SN onder batt. en datum op 01-09-2005
Datum gaat zeker nu op 1 september. vannacht ging dit nog niet, aangezien ze toen nog niet verkocht werden, neem ik aan. Wel onlogisch dat je jap en USA psp's gewoon kunt registreren... hopelijk krijgen we dan nu ook die umd thuis...

Weet iemand trouwens al of de UMD regio voor japan en eu nu echt zeker hetzelfde zijn? USA is een andere en zal de spiderman 2 umd dus als het goed is niet af kunnen spelen. Maar gaat dit wel op een jap psp?

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:38

Bob Popcorn

Plop!

TranceSetter schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:50:
[...]

Datum gaat zeker nu op 1 september. vannacht ging dit nog niet, aangezien ze toen nog niet verkocht werden, neem ik aan. Wel onlogisch dat je jap en USA psp's gewoon kunt registreren... hopelijk krijgen we dan nu ook die umd thuis...

Weet iemand trouwens al of de UMD regio voor japan en eu nu echt zeker hetzelfde zijn? USA is een andere en zal de spiderman 2 umd dus als het goed is niet af kunnen spelen. Maar gaat dit wel op een jap psp?
Als ze de DVD regio's overnemen wel. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Ging er vandaag nou een nieuwe speciale topic geopend worden vanwege de launch?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Iemand met problemen qua pixels hier in nederland ? Dus de europese versie ?

Verwijderd

games bij de free record halen.. 3 voor de prijs van 2 _/-\o_

• Flatwhite
  • Laatst online: 08:13
Heeft er al iemand geprobeerd om een EU-UMD-film op een JAP-PSP af te spelen? Zo ja, is dit gelukt? Zo ja.... :9 :P :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:40:
Zijn er meer mensen die hun PSP willen registreren op yourpsp.com maar het niet voor elkaar krijgen? Ik krijg met mn EUR PSP (vandaag opgehaald) de melding:

Laat maar ik heb nu de datum gezet op 31 Augustus en dan pakte hij hem opeens wel :S Ze registreren dus blijkbaar ook wanneer je hem gehaald hebt en verdomd snel ook! Maja laat mn Spiderman maar komen :P
ik heb een jap versie, hoe kan ik aan die spiderman komen?
moet ik me als .nl registeren?

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zijn er veel problemen met dode pixels enzo??? En hoe gaat het bij de Media Markt met ruilen???

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:05:
games bij de free record halen.. 3 voor de prijs van 2 _/-\o_
Games bij de frs zijn zowizo al duurder dan elders dus lekker boeiend.
Flatwhite schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:08:
Heeft er al iemand geprobeerd om een EU-UMD-film op een JAP-PSP af te spelen? Zo ja, is dit gelukt? Zo ja.... :9 :P :)
Welke regio heeft japan en welke regio heeft europa.... Denk gewoon ff mee ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:08:
[...]

ik heb een jap versie, hoe kan ik aan die spiderman komen?
moet ik me als .nl registeren?
Ik heb ook een jap versie, maar ik zie geen optie voor PSP1000... dat ik dus heb. Hehe early adapter ;)

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Nog steeds Ghosting bij de EU PSP?
dat vond ik nog het grootste minpunt bij de PSP, en ook een van mijn redenen waarom ik hem heb weggedaan.
Maargoed, zal waarschijnelijk nog precies dezelfde PSP zijn, alleen met Firmware 2.0

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

prototype schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:12:
[...]

Ik heb ook een jap versie, maar ik zie geen optie voor PSP1000... dat ik dus heb. Hehe early adapter ;)
net geregistreerd, je moet 1003 selecteren, ook al heb je 1000. ( dont tell sony :-) )

Verwijderd

Van wat ik lees lijkt sony het 'massa' probleem van de dode pixels te hebben opgelost.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 13:14 ]

• Flatwhite
  • Laatst online: 08:13
Welke regio heeft japan en welke regio heeft europa.... Denk gewoon ff mee ;)
Dat weet ik ook wel, maar dat gaat over DVD. Wie weet wat Sony heeft gedaan met de UMD's!
Ik wacht gewoon af totdat iemand kan bevestigen dat EU-UMD's op JAP-PSP's speelbaar zijn!

Verwijderd

Uur aan de lijn gezeten met Sony net.. Alles geprobeert om een PSP om te ruilen gezien ik bij 1 JAP PSP meer dan 5 pixels heb die dood zijn.. Als eerste ondersteunen ze geen JAP versies en als tweede moeten de pixels wel HEEL erg in het beeld zitten en erg storend zijn..

Helaas.. kl*te service van Sony..

Verwijderd

marco899 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 08:31:
[...]

Mag hopen dat je het niet krijgt. :( Je loopt dus een ander te duperen.!
mwa duperen? wij hebben voor de KALE (!) jap versie 350 euro betaald. jullie betalen 250 !
wie is er hier nu gedupeerd ;-)

• TranceSetter
Alpha-sphere schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:02:
Ging er vandaag nou een nieuwe speciale topic geopend worden vanwege de launch?
Als het een beetje meezit, dan kan ik vandaag nog deel 10 starten. helaas problemen gehad met m'n pc de afgelopen dagen, zodat ik niet verder kon werken aan de nieuwe startpost. wordt dus waarschijnlijk puur en alleen de afbeeldingen anders, en de rest hetzelfde. Dit pas ik dan nog allemaal aan terwijl de deel 10 gewoon loopt. Had het ook liever anders gezien, maar is me niet gelukt...

Ik kan me trouwens herinneren dat er iemand een FAQ zou maken (in deel 7 al), maar ik hoor er niet veel meer van... ;)

• TranceSetter
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:18:
[...]

mwa duperen? wij hebben voor de KALE (!) jap versie 350 euro betaald. jullie betalen 250 !
Heb je 350 euro voor een Jap standard pack betaald? ROFL :P

Verwijderd

Ik ben de PSP zat.. Ik doe mijn andere 2 dagen oude PSP JAP weg voor 175 met 1 dode pixel..

Games zijn wel leuk, maar vind het wel genoeg.. Ga weer op de PC gamen :)

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:14:
Uur aan de lijn gezeten met Sony net.. Alles geprobeert om een PSP om te ruilen gezien ik bij 1 JAP PSP meer dan 5 pixels heb die dood zijn.. Als eerste ondersteunen ze geen JAP versies en als tweede moeten de pixels wel HEEL erg in het beeld zitten en erg storend zijn..

Ik zou er toch een brief aan wagen, ik heb nu al een paar keer meegemaakt (niet bij Sony maar bij andere bedrijven) dat mensen aan de telefoon of niets mogen of niets kunnen (niet allemaal hoor, maar sommige "help"desks zijn echt :r ). Een brief werd/wordt over het algemeen anders benaderd en heeft meer impact (is mijn ervaring tenminste).

PSN: TDBtje

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

TDB schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:22:
[...]

Ik zou er toch een brief aan wagen, ik heb nu al een paar keer meegemaakt (niet bij Sony maar bij andere bedrijven) dat mensen aan de telefoon of niets mogen of niets kunnen (niet allemaal hoor, maar sommige "help"desks zijn echt :r ). Een brief werd/wordt over het algemeen anders benaderd en heeft meer impact (is mijn ervaring tenminste).
Ja.precies.. gewoon een beetje poedersuiker bij in stoppen :+

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:18:
[...]

maar jij hebt al een paar maanden de blitz ermee kunnen maken en allemaal meisjes ermee opgpikt die em zo ontzettent gaaf vinden.

lol :P

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
heheh vanochtend om half 10 (openingstijd) voor de deur bij de Dixons en ik had geluk want ze hadden er nog iets van 20 op voorraad :) Samen met Ridge racer gekocht :) Tot nu toe bevalt het superrr :P

Verwijderd

eindelijk...ik kan vanavond mijn PSP ophalen...heb gewoon ff deze morgen gebeld en gevraagd of ze er 1tje aan de kant wilden zetten voor mij aangezien ik 80 km heen en weer moet rijden en niet voor niets wilde gaan...
Waarom zo ver? omdat ik een kortingsbonnetje heb van 20 euro...
dus psp is 229 euro met daarbij Virtua tennis (39.90 euro) Everybody's Golf (49.90) en World Snooker Challenge (44.90) en een playgear van Logitech (19.90)

Wahooe...kijk hier, ben kontent gelijk nen kleine ( ben trouwens bijna 29...haha)

Wat die UMD van Spiderman betreft...is die weggelegd voor de eerste miljoen die zich registreren per land of is dit voor heel Europa...?

Btw...ik denk dat ze aan de hand van die serienummers en model wel gaan kunnen achterhalen welke in EU gekocht zijn...en welke geimporteerd zijn...

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

[...]

net geregistreerd, je moet 1003 selecteren, ook al heb je 1000. ( dont tell sony :-) )
Er is een probleem met sommige van de ingevoerde gegevens.
Het serienummer is niet geldig voor het ingevoerde modelnummer.
-_-"

• TDB

TDB

YellowNeck schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:23:
[...]

Ja.precies.. gewoon een beetje poedersuiker bij in stoppen :+
gevolg: 2 maanden in de cel :'( MAAR wel mét je PSP 8) Oh nee, die had 5 dode pixels......... |:(

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ohja, voor de mensen die geinteresseerd zijn naar hoe virtua tennis eruit ziet en speelt... HEERLIJK :) Als woorden niet genoeg zijn, tsjah, gelukkig heb ik even wat ingame footage gemaakt ;)

http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/virtuatennis.avi

^_^

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:25:
Btw...ik denk dat ze aan de hand van die serienummers en model wel gaan kunnen achterhalen welke in EU gekocht zijn...en welke geimporteerd zijn...
De vraag is of ze dit gaan doen, want wat is voor Sony het verschil?
Die miljoen PSP's worden wel verkocht en die miljoen UMD's zijn ze toch al kwijt. Ze zouden het best kunnen controleren, maar ik vraag me echt af of extra geld gaan investeren in een systeem wat dit controleert.

PSN: Shiver23

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

mace

Sapere Aude

yes! ik heb hem nu ook, samen met lumines, ridge racer en tony hawks.

Nu ff xlink aan de gang krijgen met Ad Hoc verbinding :D

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je neemt zo'n risico door het te importeren uit Japan. Live with it

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• TDB

TDB

prototype schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:34:
Ohja, voor de mensen die geinteresseerd zijn naar hoe virtua tennis eruit ziet en speelt... HEERLIJK :) Als woorden niet genoeg zijn, tsjah, gelukkig heb ik even wat ingame footage gemaakt ;)

http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/virtuatennis.avi

^_^
Ziet er inderdaad leuk uit

• Convoy
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

El Gravedigger schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:50:
[...]

Ik heb nog wel een Jap Wipeout Pure liggen, is gewoon helemaal Engels, geen Japanse teksten ofzow, want je kan em gewoon op Engels zetten. Is niet helemaal mijn game, als je geintereseerd bent dan stuur je me maar even een pm, kunnen we vast wel voor een schappelijk prijsje iets regelen.
hoe kan ik je een pm sturen? mail me anders ff op freekweb@hotmail.com ;)

• Blaurens
  • Laatst online: 00:09
Waar is da?

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Vannacht PSP gekocht bij Dixons in Rijswijk. Helaas wel 4 minder actieve pixels, maar die zie je alleen op zwart, dus niet in menu's of games.

Net even Virtua Tennis gekocht en das echt een vette game :D (48,99 bij mediamarkt, wilde hem snel hebben)

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 01-09-2005 13:55 ]

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ik had hem gisteren middag al, en het speelt echt geweldig, heb Need for Speed : Rivals en Wipeout Pure.

Maar het enige jammere vind ik dat ik geen SNES Emulator kan draaien op de PSP Firmware 2.0
Gaat een dergelijke emulator nog komen?

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:57:
Ik had hem gisteren middag al, en het speelt echt geweldig, heb Need for Speed : Rivals en Wipeout Pure.

Maar het enige jammere vind ik dat ik geen SNES Emulator kan draaien op de PSP Firmware 2.0
Gaat een dergelijke emulator nog komen?
Vast wel.. zijn wel van die whizzkids die dat zo voor elkaar hebben! _/-\o_

• mananddog
[reclame] bij dvdboxoffice zijn bijna alle spellen € 32.31 zo ook virtua tennis! en geen verzendkosten [/reclame]

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

wel belasting soms toch? ..maargod..dan ben je nog goedkoper uit :P
Maar een ander nadeel, je kan niet multiplayeren met je vrienden in NL, die het spel hier hebben gekocht

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:02:
[...]

Vast wel.. zijn wel van die whizzkids die dat zo voor elkaar hebben! _/-\o_
Haha ja dat geloof ik meteen, maar ik hoor niet bij een dergelijke groep :D
Dus hoop maar dat ze zoiets snel op de markt brengen

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Virtua tennis ziet er echt wel bijzonder soepel en leuk uit!

heeft ie ook een cariere mode of zo?

Verwijderd

Faust schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:06:
Virtua tennis ziet er echt wel bijzonder soepel en leuk uit!

heeft ie ook een cariere mode of zo?
Jep, World Tour

Verwijderd

dtm 2 stuurt een beetje houterig ik moet er even aan wennen

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:08:
dtm 2 stuurt een beetje houterig ik moet er even aan wennen
Nadat ik de bediening veranderd heb, zodat de analoge stick sneller reageert stuurt ie een stuk beter vind ik zelf.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:58
Bij dtm hangt er een donkere waas over het scherm.. opgevallen?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
YellowNeck schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:03:
Maar een ander nadeel, je kan niet multiplayeren met je vrienden in NL, die het spel hier hebben gekocht
Weet je dat zeker? (Bron?)

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:47

BreeeZe

Devt

Wat ik mij afvraag is of de EU psp net zoals mijn Japanse een soort van "ghosting" heeft.
Bij film beelden die snel van donker naar licht switchen of bv bij ridge racer zie je dat vooral.
Kan iemand met een EU psp dit ophelderen :?

[ Voor 4% gewijzigd door BreeeZe op 01-09-2005 14:17 ]

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Die virtue ziet echt goed uit. Ik moet nog ff wachten op me psp :( (import)

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Heb em net opgehaald!! echt SUPER gaaf dat ding, direct 2.0 geinstalleerd, dan kan je er mee internetten. Echt heel gaaf!!!!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

En ik maar w88 op klanten die een psp'tje komen halen.....

2 van de 4 reserveringen pas opgehaald en nog 16 liggen :(

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

die ghosting hebben zelfs heel veel tft lcd monitoren laat staan de psp, lijkt mij vrij normaal nu nog.

ola

Verwijderd

Erwin_F schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:24:
Heb em net opgehaald!! echt SUPER gaaf dat ding, direct 2.0 geinstalleerd, dan kan je er mee internetten. Echt heel gaaf!!!!
Zit de software voor een webbrowser in firmware 2.0 verwerkt?
En hoe wil je internetten zonder toetsenbord.. of bedoelde je internetten om je updates op te halen :P !

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
YellowNeck schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:03:
Bij 1 spel hoef je echt geen belasting te dokken. Ik bestel veel films uit de US en nog nooit belasting hoeven te betalen. Het schijnt alleen dat dvdboxoffice zo traag is als stront. Zo heb ik al sinds maandag metal gear ac!d in bestelling staan. Het is nog niet verstuurd en ik heb ook geen update over de gang van zaken.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:27:
[...]

En hoe wil je internetten zonder toetsenbord.. of bedoelde je internetten om je updates op te halen :P !
jep, al is de functionaleit beperkt (geen flash momenteel)

je hebt een virtueel toetsenbord. Als je weet hoe je moet smsen dan kan je je ook wel goed op de psp redden. Dit is mijn ervaring.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:27:
[...]

Je hebt een muis cursus en een toetsenbord ;)
En ja die webbrowser zit in de firmware van 2.0 verwerkt.
Evenals het beheren van je thema's

edit:
Kuch net te laat

[ Voor 5% gewijzigd door Bellerophon op 01-09-2005 14:33 ]

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

NightHawk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:24:
En ik maar w88 op klanten die een psp'tje komen halen.....

2 van de 4 reserveringen pas opgehaald en nog 16 liggen :(
games speciaalzaak? of een doodnormale FRS? :)

• NightHawk4

NightHawk4

RSP schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:42:
[...]

games speciaalzaak? of een doodnormale FRS? :)
geemsjoppie :|

• nnndoh
  • Niet online
kwijlend als kind van 33 heb ik net de instellingen van de psp goedgezet , en hij staat nu op te laden
heb er een memory stick van 1 gig erbij...sommigen zullen vast wel raden wat ik met die 1 gig doe ;) ...twijfel alleen nog of ik die nieuwe firmware erop zal zetten vanwege de homebrew software wat er te vinden is op internet

net ook dat filmpje van virtua tennis gezien, daar kan de nintendo ds niet aan tippen

• TranceSetter
Bron kan ik je zo niet geven, maar aangezien de versies van spellen voor USA, Japan en Europa meestal verschillend zijn, kun je ze niet tegen elkaar spelen, als je beide een andere versie hebt. Dit is getest door verschillende mensen/sites met de Japanse/USA games, en geen spel werkte toen tegen elkaar. Het maakt niet uit of je een japanse psp hebt met een eu game, Dat gaat wel gewoon, maar je moet dus twee dezelfde versies van het spel hebben.

Kan iemand eens met een EU PSP kijken welke regiocode er op de onderkant van het value pack staat? Staat ergens rechtsonder in de hoek.

Verwijderd

nnndoh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:06:
kwijlend als kind van 33 heb ik net de instellingen van de psp goedgezet , en hij staat nu op te laden
heb er een memory stick van 1 gig erbij...sommigen zullen vast wel raden wat ik met die 1 gig doe ;) ...twijfel alleen nog of ik die nieuwe firmware erop zal zetten vanwege de homebrew software wat er te vinden is op internet

net ook dat filmpje van virtua tennis gezien, daar kan de nintendo ds niet aan tippen
als ik denk dat ik weet wat je ermee gaat doen, moet je natuurlijk niet updaten

• NightHawk4

NightHawk4

TranceSetter schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:08:
[...]

Kan iemand eens met een EU PSP kijken welke regiocode er op de onderkant van het value pack staat? Staat ergens rechtsonder in de hoek.
Met dat wereldbolletje...das een tweetje :P

• B-Bandit
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik was vanochtend bij de mediamarkt in Alexandrium, en daar hadden ze welgegokt minimaal 80 stuks liggen. Er was nog totaal niemand die er een kocht (10 uur), want alle voorraden leken onaangebroken. Maar goed, het was wel totaal in de stijl van psp. Alle umd movies zijn 15 euro! En alle games 44 euro!!! Heb gelijk mn preorder van ridge racer afgezegd en een spel bij mm gekocht, scheelt toch weer behoorlijk. Die logitech playgear lijkt me overigens echt superhandig voor het afspelen van films. Het is blijkbaar ook een gewone stand voor de psp.
De psp kostte overigens 235.95, dus een erg goede prijs.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

nnndoh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:06:

Denk dat je helaas te laat ben voor homebrew omdat die alleen werkt op de 1.0 en 1.5 firmware. De PSP in europa staat al standaard op 1.52 met een 2.0 update op de bijgeleverde UMD. Maar wie weet dat je je firmware binnenkort terug kan zetten naar 1.5 :)

• TranceSetter
NightHawk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:14:
[...]

Met dat wereldbolletje...das een tweetje :P
Super, dan werken de EU UMD-movies hoogstwaarschijnlijk ook op de Jap PSP's. nu nog wachten op iemand die het ook daadwerkelijk probeert...

Trouwes, iemand enig idee hoe Lumines klinkt als je de PC aansluit op een Logitech Z-5500d speakerset? Nee? Ik wel! wist niet dat er zo'n goed geluid inzat! damn... :D

[ Voor 23% gewijzigd door TranceSetter op 01-09-2005 15:21 ]

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
de nog betere geinformeerde mensen weten dat er vandaag een release uitkomt voor de psp hack voor firmware 1.51 en 1.52 ;)

oja dit kan belangrijk zijn...
doe je eu demodisk er niet in als je je psp voor het eerst opstart , deze wordt namelijk dan geupdate naar 2.0 .... vandaar die grote sticker met de melding dat je de demo disk erin moet doen .

offtopic:
helaas heb ik de mijne al geupgrade naar 2.0 een weekje geleden , voor mijn US 1.51 PSP :X

[ Voor 33% gewijzigd door k5052 op 01-09-2005 15:38 ]

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Iemand nog antwoord op de vraag hoe je het beste de psp kunt schoonmaken?

Hij wordt zo snel vies! ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Btw, moet je je psp al updaten om de demo te kunnen bekijken of staat die update ergens in een menu, anders laat ik die demo nog ff links liggen..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• salvador4
henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:23:
Iemand nog antwoord op de vraag hoe je het beste de psp kunt schoonmaken?

Hij wordt zo snel vies! ;)
Daar kreeg ik een doekje voor bij.. werkt prima.

Verwijderd

*offtopic* wisten jullie dat de mediamarkt geen prijzen doorgeeft via de telefoon.
Ik wilde alleen even weten wat de psp bij de mediamarkt hengelo en enschede kostte.
Wat kost de psp bij de mediamarkt (alle vestigingen en de games?

Verwijderd

TranceSetter schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:20:
[...]

Super, dan werken de EU UMD-movies hoogstwaarschijnlijk ook op de Jap PSP's. nu nog wachten op iemand die het ook daadwerkelijk probeert...

Trouwes, iemand enig idee hoe Lumines klinkt als je de PC aansluit op een Logitech Z-5500d speakerset? Nee? Ik wel! wist niet dat er zo'n goed geluid inzat! damn... :D
aangezien het ook regio 2 is zouden die eu disk's het gewoon moeten doen

( maar probeer het aub ff voor aan schaf ;) )

en report het hier ff ...dan heb ik , en veel anderen die een JAP psps hebben , er wat aan

alvast bedankt :*)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

kenny89 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:21:
de nog betere geinformeerde mensen weten dat er vandaag een release uitkomt voor de psp hack voor firmware 1.51 en 1.52 ;)

doe je eu demodisk er niet in als je je psp voor het eerst opstart , deze wordt namelijk dan geupdate naar 2.0 .... vandaar die grote sticker met de melding dat je de demo disk erin moet doen .

offtopic:
helaas heb ik de mijne al geupgrade naar 2.0 een weekje geleden , voor mijn US 1.51 PSP :X
Hmm jammer dat ik hem al geupdate heb naar 2.0. Is er dan echt niks mogelijk met firmware 2.0?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

kenny89 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:21:

offtopic:
Als ik die demo disk erin doe moet ik toch eerst echt zelf kiezen of ik wil updaten hoor. Ik heb het dus ook nog niet gedaan (hij zeurt dat mn batterij bijna leeg is wat welk kan kloppen :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 01-09-2005 15:42 ]

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 21:18
Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:39:
[...]

Hmm jammer dat ik hem al geupdate heb naar 2.0. Is er dan echt niks mogelijk met firmware 2.0?
Voorlopig niet, het is namelijk getest ;)

• B-Bandit
Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:39:
[...]

Voorlopig totaal niks.

ff een vraagje. HOE haal je de umd disc uit het doosje :? Het doosje zelfs zit in zo'n grote hoes. En daarin zit dus in het midden een doosje, met daarin de umd disc. Maar ik kreeg hem er niet uit, en moest dus het doosje opentrekken om die disc eruit te halen, maar nu gaat ie niet meer dicht. Hoort dat zo, of heb ik gewoon iets fout gedaan?

Ik zie net dat blijkbaar dat hele geval in je psp moet:S, dat is dan echt kut. Ik kijk wel ff aan hoe het loopt, maar is er enige manier om dit in een ander hoesje te zetten?

[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 01-09-2005 15:52 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• mananddog
Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:43:
[...]

Voorlopig totaal niks.

ff een vraagje. HOE haal je de umd disc uit het doosje :? Het doosje zelfs zit in zo'n grote hoes. En daarin zit dus in het midden een doosje, met daarin de umd disc. Maar ik kreeg hem er niet uit, en moest dus het doosje opentrekken om die disc eruit te halen, maar nu gaat ie niet meer dicht. Hoort dat zo, of heb ik gewoon iets fout gedaan?
moet je em niet met doosje en al in de psp doen (als een soort minidisc) 8)

• Arnold
  • Laatst online: 10-09 20:46
ehm.. dat doosje IS de umd disc...

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Iemand al geprobeerd een EU film af te spelen op een USA PSP dmv. FastLoader ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

yah schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:25:
die ghosting hebben zelfs heel veel tft lcd monitoren laat staan de psp, lijkt mij vrij normaal nu nog.
Als ik naar goedkope brakke portable DVD spelers kijk bij de media markt dan hebben die allemaal een super helder en ghosting vrij beeld. Zelfs mijn DS heeft geen last van ghosting!!!
De LCD van de PSP is gewoon slecht naar huidige maatstaven, sorry... Hij mag dan wel groot zijn en een redelijke backlight hebben, de hoeveelheid ghosting is echt niet meer van deze tijd en hinderlijk bij spellen.

Verwijderd

@ Shailesh

volgens mij heb jij de hele UMD gemold, het diskje zit in een plastic omhulsel, dat gaat dus in zijn geheel in de psp

http://i.cnn.net/cnn/inte...sony.psp/04.UMD-angle.jpg

ik denk dus dat je schijfje naar de klote is

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 15:47 ]

• salvador4
[...]

Voorlopig totaal niks.

LOL grapje hoop ik :D

Verwijderd

Even 2 foto's van Dixons Rijswijk (24:00 uur)

Afbeeldingslocatie: http://www.crazytaxi.nl/afbeeldingen/dixons_rijswijk.jpg
Deur gaat open!

Afbeeldingslocatie: http://www.crazytaxi.nl/afbeeldingen/dixons_rijswijk2.jpg
mensen binnen voor de kassa!

Jammer dat ze toch niet iets speciaals hadden, korting games of iets leuks erbij (gadget)...

• mananddog
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:47:

Jammer dat ze toch niet iets speciaals hadden, korting games of iets leuks erbij (gadget)...
wat raar en hier in Limburg is niets te doen staan nog stapels met psp's

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Voorlopig totaal niks.

Die is dus kapot dus.

Maar beetje jammer dat er nog niks opgaat, weet iemand of ze er ook mee bezig zijn? Met emulators dan voor Firmware 2.0

Verwijderd

[...]

Voorlopig totaal niks.

Hmmmmm, owkee. Dat was dus niet zo slim want nu is je UMD kapot. Het is een beschermhoesje die je helemaal in je PSP moet doen :| :X |:(

• B-Bandit
:'( Kijken of ik nog garantie kan claimen ofzo
echt stom van me, ik had het kunnen weten. Maar ik zag op internet genoeg plaatjes waarop je alleen de disc zag, echt stom van me.

[ Voor 26% gewijzigd door B-Bandit op 01-09-2005 15:55 ]

• salvador4
Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:50:
[...]

Die is dus kapot dus.

Maar beetje jammer dat er nog niks opgaat, weet iemand of ze er ook mee bezig zijn? Met emulators dan voor Firmware 2.0
Het gaat niet zozeer om emulators maar om een bug in eerdere firmware versies waardoor het mogelijk is om niet gecertifiseerde software te draaien. Die bug is eruit en dus werkt dat niet meer. Je kan er donder op zeggen dat er mensen mee bezig zijn. Alles wordt uiteindelijk gekraakt.

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Tuurlijk is dat een grapje...
Anders ben je gewoon een knurft :P

Edit: UH, sorry.... was dus geen grapje....

[ Voor 50% gewijzigd door Wootism op 01-09-2005 15:57 ]

• salvador4
Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:53:
[...]

echt stom van me, ik had het kunnen weten. Maar ik zag op internet genoeg plaatjes waarop je alleen de disc zag, echt stom van me.
Probeer de boel anders te lijmen.. ik heb overigens nog geen enkele foto op het web gezien met een umdtje uit het doosje.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:47:

[afbeelding]
Deur gaat open!

[afbeelding]
mensen binnen voor de kassa!

Ah en wie was jij dan? Want ik ben die gast met het blauwe shirt en zwarte schouderband :P

(ow wacht, jij maakte de foto ^^)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 01-09-2005 15:58 ]

• B-Bandit
salvador4 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:57:
[...]

Probeer de boel anders te lijmen.. ik heb overigens nog geen enkele foto op het web gezien met een umdtje uit het doosje.
http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00008.0045.jpg dit soort zooi zag ik :P Maar het is niet zo erg, het doosje is alleen geopend, niet echt gesloopt, ik durf te wedden dat ie zelfs zonder lijm het nog doet, maar ik ga wel ff uitkijken naar vervanghoesjes ofzo.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:53:
[...]

Zal je niet lukken want dit valt uiteraard niet onder de garantie, maar je kan die firmware update toch gewoon downloaden?

Ja ik weet ook wel dat firmware 2.0 ook gekraakt zal worden maar wil gewoon graag snes / genesis games spelen :D

Die linker cd op de foto is van de sega saturn, die rechter een umd en zoals je ziet zit die nog wel in de beschermhoes

[ Voor 11% gewijzigd door Bellerophon op 01-09-2005 16:02 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Aidix schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:46:
[...]

Als ik naar goedkope brakke portable DVD spelers kijk bij de media markt dan hebben die allemaal een super helder en ghosting vrij beeld. Zelfs mijn DS heeft geen last van ghosting!!!
De LCD van de PSP is gewoon slecht naar huidige maatstaven, sorry... Hij mag dan wel groot zijn en een redelijke backlight hebben, de hoeveelheid ghosting is echt niet meer van deze tijd en hinderlijk bij spellen.
Scherm in de PSP is enorm geavanceerd. Qua kleurechtheid, qua contrast, kleurdiepte enz.
De ghosting waar de PSP last van heeft is alleen bij bepaalde kleurveranderingen pas te zien. Ik vind het totaal niet hinderlijk en neem het graag voor lief.

• salvador4
Shailesh schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:00:
[...]

http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00008.0045.jpg dit soort zooi zag ik :P Maar het is niet zo erg, het doosje is alleen geopend, niet echt gesloopt, ik durf te wedden dat ie zelfs zonder lijm het nog doet, maar ik ga wel ff uitkijken naar vervanghoesjes ofzo.
dat is een cd, ook wel compact disc genaamd ;)

Verwijderd

misschien een stom vraagje, maar ik kon het nergens vinden. weet iemand toevallig wanneer de witte psp uitkomt in nederland??? alvast bedankt
:)

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

hmm, heb mijn PSP binnen. geweldig ding :) free record shop aanbieding van 3 games voor prijs van 2 komt dus heel goed uit:) heb darkstalkers, ridge racer en untold ledegnds gekocht. ik denk dat untold legends het leukste is. darkstalker is erg moeilijk, en ridge racer is gewoon een race spel.

ik heb mijn psp aangesloten op wifi hier, maar ik krijg geen games te zien, nou kan het zijn dat niemand die games speelt, maar dat zal toch niet ? ik heb verbinding met 100% met mijn router.

nog iets, ik heb geen USB kabeltje, waarom kun je niet gewoon dingen overzetten via wifi ? en waar kun je in de gaten houden hoe ver ze zijn met hacks/bugs voor 1.52 firmware (automatisch op een NL/EU psp volgensmij)

Greetz, Neil

Neil

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:05:
misschien een stom vraagje, maar ik kon het nergens vinden. weet iemand toevallig wanneer de witte psp uitkomt in nederland??? alvast bedankt
:)
niet

• B-Bandit
salvador4 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:02:
[...]

dat is een cd, ook wel compact disc genaamd ;)
Zal ik mijn psp maar cancellen vanwege al de stomme dingen die ik uitkraam 8)7

Maarre, probleem is al opgelost, heb ff heel voorzichtig wat plasticlijm gebruikt, en hij lijkt gewoon weer als nieuw. Dus ik verwacht geen problemen.

Btw, voor de gene die dacht dat het een demo disc was. Het betrof dus Wipeout Pure!!! Dus wel degelijk een dure grap als ie onspeelbaar zou zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door B-Bandit op 01-09-2005 16:17 ]

• salvador4
tuurlijk wel, ooit zullen die dingen in alle kleuren van de regenboog te krijgen zijn! ik denk dat er met de launch van gt wel een special edtion komt ofzo.
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.