Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:49:
ja, de hebt precies gelijk met de
xbox-flavour, nintendo-flavour en de playstation-flavour.
zo heb je...
aardappels...
...snoep....
..en je hebt kaviaar...
(respectievelijk xbox, nintendo en playstation voor de langzame spammers hier op got

)
Kaviaar is niet het beste wat er bestaat op eet gebied:
Ten eerst: Smaak, smaken verschillen bij iedereen, iedereen denkt anders over zoet, zuur, zout en bitter, en proeft het ook anders, komt allemaal door hun eigen ervaring ermee.
Daarnaast, zit in een kaviaar bijna geen vitamine's in verhouding tot aardappelen, daar zit behoorlijk wat in, snoep is een luxe probleem, suiker suiker suiker.
Dus ik kies voor een aardappel, zou ik dan een xbox fan boy zijn?
Nee, je bent fucking close minded

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:08:
[...]
aardappelen, hebben wel enigszinds aroma, maar geen echte eigen smaak ofzo, zonder saus (games idd) hoeft mijn mama ze niet op mijn bordje te leggen.
Snoep, geliefd door alle kinderen, je kan het op elke straathoek krijgen en er is altijd teveel van
Kaviaar..iets exclusiefs, iets wat je niet zomaar bij een willekeurige supermarkt vind (alhoewel bij AH hebben ze het), de smaak ervan is voor velen onbekend, en ze zeggen dat het eten ervan pure luxe is.
Of je vind het vies natuurlijk

Klopt ook weer geen hol van, een aardappel zit vol met natuurlijke aroma's en geur stoffen, waar je u tegen zegt, kook maar eens een aardappel met schil, schil hem dan, wereld van verschil als je hem gewoon zou schillen en daarna koken.
En echte kaviaar krijg je alleen bij fatsoenlijke vishandels, aangezien meeste nep is, maar dat weet de gewone consument niet
Wel dom dat ze hier alleen het value pack uitbrengen, wat moet ik met die stomme oortjes (ik heb al een Ipod) en wat moet ik in hemelsnaam met maar 32MB.
Maja, dat ze eerst eens fatsoenlijke RPG's erop uitbrengen, dan overweeg ik er misschien een, maja nu voor mijn vraag heeft iemand al:
Untold legends
Diablo II style ala gameplay c.q hack und slash?
[
Voor 28% gewijzigd door
Aight! op 31-08-2005 22:42
]