Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Solar Charger for PSP/NDS/GBA SP/GB
Solar Charger for PSP/NDS/GBA SP/GBA
Never need the mains again, recharge your PSP, DS or SP using the power of the sun.

Features :
  • Recharge the PSP, Nintendo DS or GBA-SP without a power source
  • Portable and environmentally friendly
  • Built in 1800mAh Li-ion battery
  • No mains supply required
  • Cables to connect to PSP, DS & GBA-SP provided
  • Recharges in 4 hours in bright sunlight
  • Can be used in Sunlight or Cloudy Conditions, plus can also be used in artificial (indoor) light
  • Dimension : 84 x 82 x 22 mm
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/image/solarchargerforpspnds3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 30-08-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:40:
weet iemand of er winkels zijn die op 1 sep om 0:00 uur speciaal open gaan voor de psp launch ?
ja game mania in belgie
althans de mijne in kortrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de releasedate van Final Fantasy 7: Crisis Core? Ik kan vanuit mn werk hier niet op sites komen die hier informatie over geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:00
Ik had een vraagje:

Als ik nou een standaard wireless internet kaartje koop en die in mijn pc stop(die normaal internet krijgt via draad), zou ik dan(als ik de psp en het kaartje goed instel) online kunnen gamen/internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
ik zag net op www.informatique.nl dat de sony memorystick duo 1 gb 96,- euro kost en de sandisk 107,- kost. Sony is wel goedkoper maar ik hoor slechte reacties op de sony memorysticks. Is de Sony-memorystick DUO egt af te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Misschien dat ie minder snel is, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar iets van merkt in de dingen die de PSP doet (games afspelen, films afspelen, muziek luisteren). Het erop kopieren duurt misschien ietsie langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Ik heb een vraagje: is het in de toekomst mogelijk om DivX of XviD (zonder conversie) avi's af te spelen op de PSP, via een hack bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
De sony memory stick zijn niet slecht en dat geldt ook voor de ms van sandisk.
Maar idd uit benchmarks is gebleken dat de memory sticks van sandisk sneller zijn
dan die van sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 23:08
Heeft iemand een plaatje van de Europese doos voor de psp? Ik kan 'm nergens vinden.
Of is er geen verschil in doosjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Wat nou balen is, ik kreeg vandaag mijn 1gb sandisk stickie binnen. Denk gelijk ff te testen op mn comp, maar blijkt er geen Memorystick Pro Duo ingang op te zitten :r Dus nu moet ik de bijgeleverde adapter gebruiken om er een Memorystick Duo van te maken, met als gevolg dat het kopieren van 200mb me ruim 3 minuten kost :'( Kan ik net zo goed usb(1.1) gebruiken voor de overdracht.

Edit, lama, mijn fout. Ik ben de 6mbit leessnelheid van mijn sd kaartje van mijn camera gewend, terwijl deze sticks maar lezen en schrijven op 1.1 mbit, klopt dus precies.

[ Voor 20% gewijzigd door B-Bandit op 30-08-2005 18:23 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

chrislakenvelt schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:16:
Heeft iemand een plaatje van de Europese doos voor de psp? Ik kan 'm nergens vinden.
Of is er geen verschil in doosjes?
Ik gok wit met een PSP afbeelding derop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Shailesh schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:17:
Wat nou balen is, ik kreeg vandaag mijn 1gb sandisk stickie binnen. Denk gelijk ff te testen op mn comp, maar blijkt er geen Memorystick Pro Duo ingang op te zitten :r Dus nu moet ik de bijgeleverde adapter gebruiken om er een Memorystick Duo van te maken, met als gevolg dat het kopieren van 200mb me ruim 3 minuten kost :'( Kan ik net zo goed usb(1.1) gebruiken voor de overdracht.

Edit, lama, mijn fout. Ik ben de 6mbit leessnelheid van mijn sd kaartje van mijn camera gewend, terwijl deze sticks maar lezen en schrijven op 1.1 mbit, klopt dus precies.
Hoe werkt zo'n adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Tis gewoon zeg maar een holle Memory Stick Duo, en daar stop je de Pro versie in, en vervolgens gooi je hem in je cardreader. Niks bijzonders. Maar ik weet niet precies hoe oud het formaat is, maar misschien heb jij hem wel in je cardreader (mijne is 1.5 jaar ofzo)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:21:
[...]

Ik gok wit met een PSP afbeelding derop ;)
Jij mag nooit meer gokken :P Kijk in een of andere folder van een zaak die de PSP aanbiedt, en voila, een witte doos met n PSP erop, let wel, een europese PSP, ik weet het zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
De psp past toch alleen duo's in? Dus je gebruikt ook steeds adapter erbij?
Een normale memory stick is groter dan een duo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Caboman schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:44:
De psp past toch alleen duo's in? Dus je gebruikt ook steeds adapter erbij?
Een normale memory stick is groter dan een duo?
Om eerlijk te zijn weet ik het niet (heb nog geen psp om het te testen) maar je hebt wel een punt. Memor stick duo hoort ook gewoon in een psp te passen, maar die is een stuk langer (1.5x) dan het echte pro kaartje.

EDIT: Ik heb het al door. Dat ding heet een memory stick duo adapter omdat je er deze in doet. En de pro versie heeft de zelfde omvang als de gewone Duo versie. De adapter heeft namelijk de vorm van een normale memstick.
http://www.memorystick.com/en/ms/variety.html
Kijk daar maar, de linker is het formaat van de adapter. En de rechter is het formaat van de kaartjes die in de psp gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door B-Bandit op 30-08-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er past alleen een pro duo stick in de PSP, deze past precies en er is geen ruimte voor een andere vorm stickie :D

Bij de pro duo zit idd wel een adapter die wat dikker en langer is om de kaart op n niet pro duo lezer uit te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
okeej, ik was een beetje in de war met dit
http://www.engadget.com/entry/1234000390054814/
memory stick adapter die in je psp gaat, zo kun je tot 4GB aan data hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

miss koop ik nu nog geen stick maar dat is op zich wel logisch want ik heb hem dan pas net en dan wil ik meer de games checken (bovendien miss online gaan??)
en als ik dan weer positief sta op mn rekening (:$ postbank credit card is miss iets te handig voor mij :) ) koop ik wel zo'n 1 gb ding...

maar ik zit nog te twijfelen over welke games ik zal halen bij de FRS uiteraard...
ik dacht iets van nfs, virtua tennis en ridge racer... maar nou weet ik het niet zeker (is bv nfs wel zo leuk aangezien ik de ds versie ook al heb gespeeld en die besturing vond ik dus wel wat minder maar het kan zijn dat deze gewoon een heel stuk beter is (de pc versie vond ik wel leuk nl) )

btw:

Met de lancering van de eerste Sony handheld (PSP) in Europa op 1 september, zullen de gemoederen de komende dagen wel aardig onrustig worden. Op dit moment zijn er al allerlei voorverkopen aan de gang in de wereld der games. In het Verenigd Koninkrijk (UK) doen vooral racegames het verdomde goed; de eerste drie games uit de top 20 in pre-order zijn allemaal racegames (WipeOut Puire, Ridge Racer en NFSU Rivals). Waarbij en twee top tien noteringen voor DTM Race Driver 2 en Colin McRae Rally 2005 (beiden van Codemasters) natuurlijk ook nog opvallend zijn. Enigzins teleurstellend is het dat Lumines pas op de 13e plek is terug te vinden.
1. Ridge Racer (Sony)
2. Wipeout Pure (Sony)
3. Need for Speed Underground Rivals (EA)
4. Virtua Tennis World Tour (Sega)
5. Metal Gear Acid (Konami)
6. MediEvil Resurrection (Sony)
7. Untold Legends: Brotherhood of the Blade (Sony)
8. Everybody's Golf (Sony)
9. DTM 2 Racer Driver (Codemasters)
10. Colin McRae Rally 2005 (Codemasters)
11. Dynasty Warriors (Koei)
12. NBA Street Showdown (EA)
13. Lumines (Ubisoft)
14. World Snooker Challenge 2005 (Sega)
15. Tony Hawk's Underground 2: Remix (Activision)
16. Coded Arms (Konami)
17. Midnight Club 3 Dub Edition (Rockstar)
18. Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower (Capcom)
19. Mercury (Ignition)
20. NFL Street 2: Unleashed (EA)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Games die ik wel zie zitten zijn:

Tony hawk pro skater
pro evolution soccer 5
Die tennis game ( :+ )
Metal gear acid

en natuurlijk de snes emulator. (weet iemand hoe het staat met de ontwikkeling hiervan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Kan je ook xbox of ps2 spellen kopen bij die actie, samen met psp titels ? Dat zal de keuze namelijk een stuk makkelijker maken

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik wacht nog even op GT4 voordat ik een psp ga halen, wipeout lijkt mij ook een goed spel, jammer dat het nog tot eind november , begin december duurt voordat gt4 uitkomt :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
matsume schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:25:
Ik had een vraagje:

Als ik nou een standaard wireless internet kaartje koop en die in mijn pc stop(die normaal internet krijgt via draad), zou ik dan(als ik de psp en het kaartje goed instel) online kunnen gamen/internetten?
klopt ja via xlink kai en xbox connect kan je via hun portal tegen andere mensen racen vanuit je wc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
aaaaaai ....

1 september komt waarshcijnlijk de hack uit voor 1.51./1.52 en laat ik nou net een weekje te hebben geupdate naar 2.0 ;( , naja , al 2x een hack , dus 2.0 is de volgende O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:00
pang schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:55:
[...]

klopt ja via xlink kai en xbox connect kan je via hun portal tegen andere mensen racen vanuit je wc :)
Dus ik kan ook gewoon internetten?(met de psp browser)
En moet het een specefieke wireless inet kaart zijn? of kan ik gewoon een standaard kaartje van €25 bij de norrod halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

wat ik me afvraag... wij hebben thuis een draadloos netwerk met vaste ip adres, dns en een wpe wachtwoord, kun je die ook instellen??

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

jahoor, WPA is alleen mogelijk met firmware 2.0

[ Voor 7% gewijzigd door Royal op 30-08-2005 22:10 . Reden: WPA ipv WPE ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

wpe bestaat niet, wel is er WEP ondersteuning op alle PSP firmware's, WPA is vanaf firmware 2.0.

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
matsume schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:02:
[...]

Dus ik kan ook gewoon internetten?(met de psp browser)
En moet het een specefieke wireless inet kaart zijn? of kan ik gewoon een standaard kaartje van €25 bij de norrod halen?
Je kan er ook 'gewoon' mee internetten. Persoonlijk vind ik dat maar niks ivm ontbreken toetsenboard.
Maar een beetje jeugd van nu kan razend snel smsen, die zullen het minder erg vinden denk ik.

Een willekeurig wifi kaart zal voldoen. Dan je computer als router laten fungeren dan kan je met je psp internetten.

Ben zelf nu een tijdje bezig met xlink wat mij zelf maar niet lukt. Ik moet kennenlijk een paar poorten forwarden, maar ik heb geen idee welk poort. Hopelijk als de psp in nederland is komt er een par whizzkids die snel een goede tutorial schrijven.

Mijn situatie: router(van bedrijf waar ik niet bij kan) - adsl modem - wireless accespoint(router, die ik als hub heb laten fungeren) - via utp met computer verbonden - wireless kaart in comp voor psp om online te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mijn situatie: router(van bedrijf waar ik niet bij kan) - adsl modem - wireless accespoint(router, die ik als hub heb laten fungeren) - via utp met computer verbonden - wireless kaart in comp voor psp om online te gamen.
Je hebt een router/wireless accesspoint staan en vervolgens ga je moeilijk doen om van je pc met een wireless kaart een wireless router te maken :?

Ik heb gewoon een adsl modem staan met daaraan een wireless router met zowel uitgangen voor utp als natuurlijk wifi. Ik kan met alles wat ik wil het internet op (vaste pc's via utp, laptop/psp via wifi) en als ik jouw situatie bekijk kan dat bij jou exact hetzelfde.

Hoef je niet moeilijk te doen met allerlei crap progs en settings en kan je ook internetten met je psp als je computer uit staat tenminste :P

Waarom heb je anders ooit een wireless router gekocht? Niet om hem te gebruiken als switch toch? :P

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 30-08-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
Dudes, kijk eens op de forums van xlink kai eerst bijv. Daar zie je dat er maar een aantal kaarten en routers COMPATIBLE zijn, dat betekent dat ALLEEN BEPAALDE KAARTEN met xlink kai WERKEN...

Beetje zoekwerk op internet is ook niet weg toch, krijg hier echt de meeste domme vragen te lezen sorry dat ik het zeg maar veel van de wijze "vragen" en "opmerkingen" waren nooit gepost in dit topic als mensen beetje de afgelope topics hadden doorgespit (lees, snel lezen dus of ff een search of whateverrrr)

Beeetje nutteloos van de ruimte enzo gots it?

Pardon voor mijn iritatie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
jordy118

zijn er hier meer mensen die problemen hebben met pspvideo9. In het begin gaat alles gewoon goed en wordt de film redelijk snel omgezet, maar zo halverwege gaat het ineens een stuk trager, hij loopt soms vast en als de film uiteindelijk 'af' is dan blijft de progress balk op 'vol' steken en moet ik eerst het programma afsluiten waarbij er gevraagd wordt of ik het converteren wil beeindigen. De film doet het dan uiteindelijk wel.

bekend probleem?
Alweer poosje terug gepost, maar lees nu pas bij.

Ik heb exact tzelfde, pspvideo9 blijft bij mij standaard aan t einde van elke conversie hangen en geeft dan een error, vervolgens kun je t filmpje wel gewoon afspelen, maar daardoor gaat ie neit door met de dingen die in de que staan, want je moet t prog opnieuw opstarten. Dus das nogal irritant, ik gooide voorheen soms tig video's in de rij en kon ik ze later op mn psp knallen, nu moet ik dus elk filmpje apart gaan doen :( Any solutions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hmmzz Wehkamp bezorgt dus nog deze week..
Weet iemand hoe het zit met neckermann??? Ik heb m`n psp namelijk ruim een maand terug daar gereserveerd, maar ze zeggen dat ze "IN" september leveren...Ook hadden ze ze nog niet binnen, maar dat had ik wel verwacht. Maar als ze pas ergens in september gaan leveren, snap ik het nut van de reservering niet bij ze...
--
De 3 halen 2 betalen-actie van FRS geldt voor alle games. Vanmiddag nog ff rondgekeken bij de FRS; bij alle games zaten wel 3/2-stickertjes opgeplakt

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:15

Aidix

Geluidspietlut

ElayZ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:44:
Ik heb exact tzelfde, pspvideo9 blijft bij mij standaard aan t einde van elke conversie hangen en geeft dan een error, vervolgens kun je t filmpje wel gewoon afspelen, maar daardoor gaat ie neit door met de dingen die in de que staan,
Toevallig nederlandse taal ingesteld? Bij mji was dat probleem weg toen ik hem op engels zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dixons Rijswijk gaat ook speciaal om 00:00 open voor de PSP, voor de liefhebbers in die buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Mediamarkt Rijswijk ook zag ik net. Zelf haal ik hem morgen op in Den Haag, werd net gebeld dat er een heel leuk pakketje voor me klaar ligt met mijn naam erop :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Sony is dus begonnen met aanleveren van de PSP`s :)

Ben benieuwd hoe het zit met het "tekort"....waarheid of onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij iemand de releasedate van Final Fantasy Crisis Core al bekend?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:31:
Mediamarkt Rijswijk ook zag ik net.
even een vraagje, waar zag je dat staan? Misschien dat frs nu ook wel meedoet in Rijswijk??? En weet toevallig al wat de spellen gaan doen mij mm? adviesprijs of lager.....(ivm 3=2 actie bij frs)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:06:
Dixons Rijswijk gaat ook speciaal om 00:00 open voor de PSP, voor de liefhebbers in die buurt :)
Zelfs een winkel als Dixons....wel grappig dat ze dat gaan doen! (en nog wel bij mij in de buurt)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ook al in de V&A rubriek gezet, maar denk dat het hier iets relevanter is.. Ik heb Metal Gear Acid inmiddels helemaal uitgespeeld en wil deze graag ruilen tegen Tony Hawk Remix. Mail me even als je interesse hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

even een vraagje, waar zag je dat staan? Misschien dat frs nu ook wel meedoet in Rijswijk??? En weet toevallig al wat de spellen gaan doen mij mm? adviesprijs of lager.....(ivm 3=2 actie bij frs)
MediaMarkt is sowieso goedkoper. Hier in groningen is lumines 45 euro, om maar even een voorbeeld te noemen.

Weet iemand waar je de hori screenprotectors nog kan krijgen? Bij heel veel winkels is ie uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 13:11
Ik zie in de polls nog staan of mensen de PSP wel of niet zouden willen kopen als de Sony geen pixel garantie geeft. Is dat nog steeds de gang van zaken? Of komt er wel pixel garantie als je een nederlandse PSP koopt?

(Mijn broertje vertelde me net dat hij van plan was er één te kopen en aangezien die verhalen in de begin was ik nogal nieuwsgierig over de gang van zaken van Sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat er op de europese Demo Disc komt te staan (behalve update naar 2.0) kep gezocht maar kon het niet vinden!

En weet iemand misschien of ze in Zwolle ook zo aardig zijn om 00:00 open te gaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezzerk schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:28:
Ik zie in de polls nog staan of mensen de PSP wel of niet zouden willen kopen als de Sony geen pixel garantie geeft. Is dat nog steeds de gang van zaken? Of komt er wel pixel garantie als je een nederlandse PSP koopt?

(Mijn broertje vertelde me net dat hij van plan was er één te kopen en aangezien die verhalen in de begin was ik nogal nieuwsgierig over de gang van zaken van Sony)
Sony vervangt je PSP als je 5 of meer dode pixels hebt, heb je er 4 of minder, dan ben je de sjaak :D
Gelukkig heeft mijn PSP geen enkel dood pixeltje, een maat van me zit nu aan zn 3e PSP, de voorgangers hadden tussen de 15 en 25 dode pixels :o

Edit: Zn huidige PSP heeft 2 dode pixels, referenend naar voorgenoemd -> Hij is de sjaak :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Iemand die van zijn Demo umd af wil?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
chrislakenvelt schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:13:
[...]

MediaMarkt is sowieso goedkoper. Hier in groningen is lumines 45 euro, om maar even een voorbeeld te noemen.

Weet iemand waar je de hori screenprotectors nog kan krijgen? Bij heel veel winkels is ie uitverkocht.
Hori screenprotector: Amsterdam noord, buikslotermeerplein, "SaveGames" €10,- d8 ik..

offtopic:
Geinig, al die verhaaltjes over waar te koop, welke 0.00 open is etc..
Waarom moeilijk doen over die paar uurtjes, als je hem toch allang al kon krijgen via import..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil hem ook gaan bestellen
maar iets zegt mij het niet te doen
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:56:
wil hem ook gaan bestellen
maar iets zegt mij het niet te doen
:?
Nou, dan zou ik het maar niet doen! :P

Gewoon kopen, miskoop is het sowieso niet en je hoort vrijwel alleen goede verhalen!

Iets zegt mij dat je geld te weinig hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:40:
[...]

Sony vervangt je PSP als je 5 of meer dode pixels hebt, heb je er 4 of minder, dan ben je de sjaak :D
Gelukkig heeft mijn PSP geen enkel dood pixeltje, een maat van me zit nu aan zn 3e PSP, de voorgangers hadden tussen de 15 en 25 dode pixels :o

Edit: Zn huidige PSP heeft 2 dode pixels, referenend naar voorgenoemd -> Hij is de sjaak :D
Winkels kunnen echter nog wel toelaten om je PSP te ruilen. Mediamarkt heeft bijvoorbeeld een 14-dagen niet-goed-geld-terug ruilbeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Is de PSP de enige handheld die zo een lancering heeft/krijgt?

ik kan me nl. niet herinneren dat ik mijn gameboy om 12 uur kon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meest bekende / grootschalig aangeboden grote producten (b.v. PSP, PS2, Xbox, windows XP etc..) hebben zon grote lanceren, nintendo beidt zn producten volgens mij altijd wat minder op de voorgrond aan. Dat vindt ik eigelijk ook een stuk gepaster, ik hou van mn PSP maar het wordt wel wat meer opgedrongen dan b.v. een DS :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bovendien heeft Nintendo meestal genoeg voorraden voor handen.. En nu is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.. Daar spelen de winkels op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

Mijn vriendin zei het net, ze zag het in een"krantje staan. Prijzen etc weet ik niet van de games daar, zullen vast wel iets goedkoper zijn dan andere winkels mediamarkt kennende..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarnaast zijn de sony consoles gewilder dan de nintendo apparaatjes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ja, dat vind ik zo bleud.

Als iemand zegt "ik heb een psp" dan denken ze : hmm, tjsah wie niet? zo'n super apperaat

en als je zegt "ik heb een DS" dan respecteren ze dit, aangezien ze denken dat je iemand bent die er altijd tegenin wil schoppen en niet wil accepteren dat er vele beter handheld oplossingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:23:
De meest bekende / grootschalig aangeboden grote producten (b.v. PSP, PS2, Xbox, windows XP etc..) hebben zon grote lanceren, nintendo beidt zn producten volgens mij altijd wat minder op de voorgrond aan. Dat vindt ik eigelijk ook een stuk gepaster, ik hou van mn PSP maar het wordt wel wat meer opgedrongen dan b.v. een DS :o
Opgedrongen??
Ik heb nauwelijks reclame e.d gezien van de PSP :/ dus dat valt ook wel weer mee toch?

Ik hoop dat nu ie eenmaal hier te krijgen is morgen, dat ze ook op meer plaatsen memory sticks gaan verkopen en dat ze stukkie goedkoper gaan worden! Want zon oplossing met een verloopje en dan een andere kaart eraan bungelen los is echt niks imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:34:
Ja, dat vind ik zo bleud.

Als iemand zegt "ik heb een psp" dan denken ze : hmm, tjsah wie niet? zo'n super apperaat

en als je zegt "ik heb een DS" dan respecteren ze dit, aangezien ze denken dat je iemand bent die er altijd tegenin wil schoppen en niet wil accepteren dat er vele beter handheld oplossingen zijn.
Daar ben ik het niet echt mee eens.

Uit mijn ervaring zijnde reacties op "Ik heb een DS" meer in de richting van: "Zonde, je kan je geld beter aan een PSP uitgeven"
De reacties op "Ik heb n PSP": "Cool, welke spellen, geimporteerd of niet, welke firmware"

Maar dat kan per regio verschillen natuurlijk :D
ElayZ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:40:
[...]
Opgedrongen??
Ik heb nauwelijks reclame e.d gezien van de PSP :/ dus dat valt ook wel weer mee toch?

Ik hoop dat nu ie eenmaal hier te krijgen is morgen, dat ze ook op meer plaatsen memory sticks gaan verkopen en dat ze stukkie goedkoper gaan worden! Want zon oplossing met een verloopje en dan een andere kaart eraan bungelen los is echt niks imho
Waarom denk je dat b.v. Hotmail zo'n succes is geworden? Het verspreiden, bekend en populair maken van bepaalde diensten en/of producten gaat middels communities die deels opgezet worden door de fabrikant/producent, wat uitloopt op mond-op-mond reclame en uiteindelijk neerkomt op "Iedereen heeft er een, dan doe ik het ook maar". Ik ben de naam ff kwijt van die vorm van reclame maken, maar als je doelgroep (o.a.) in de internetsector te vinden is blijkt dit een van de meest effectieve manier van reclame maken :D

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Zijn er meer mensen die hun psp bij Free Record Shop gepre-ordert hebben? Zo ja, wat is de statis van je bestelling? Bij mij staat ie nog op 'in behandeling' maar ik heb mun twijfels of ie ook egt morgen aankomt..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Iedereen ervaart zo`n introductie op zijn eigen manier. Als het je niet interesseert, merk je er weinig van... Zo merk ik niets van de Gizmondo :P

Als echte gamer support ik gewoon alle fronten; bij mij staan naast de ps2 nog steeds de nes ea.
Laten we geen neiuwe discussie beginnen over wat beter/leuker/innovatiever is...

Iedereen heeft toch ook niet dezelfde vriendin ("want die is beter" :P)

Gaming is een kwestie van smaak :Y) en zo heb je meerdere smaken, nintendo-flavour, sony-flavour en microsoft-flavour... voor ieder zijn ding..

En nog ff een vraagje; zijn er regio nijmegen nog winkels die om 00.00u open gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:40:
[...]

Daar ben ik het niet echt mee eens.

Uit mijn ervaring zijnde reacties op "Ik heb een DS" meer in de richting van: "Zonde, je kan je geld beter aan een PSP uitgeven"
De reacties op "Ik heb n PSP": "Cool, welke spellen, geimporteerd of niet, welke firmware"

Maar dat kan per regio verschillen natuurlijk :D
hehe, mijn buurman had ook spijt dat hij aan het gezeur van zijn zoontjes had toegegeven, ik weet zeker dat ze diep in hun hartjes een PSP willen :9~
dat wil het kind in mij ook, net zoals de volwassen man, en de gamer in mij!
(hehe "de volwassen man", ik ben niet eens 20 :P )

maar ik erger me aan de DS-ers in de trein. ze vinden het echt bijzonder cool.
Regio maastricht/heerlen/sittard praat ik dan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ja, de hebt precies gelijk met de

xbox-flavour, nintendo-flavour en de playstation-flavour.

zo heb je...

aardappels...

...snoep....

..en je hebt kaviaar...

(respectievelijk xbox, nintendo en playstation voor de langzame spammers hier op got :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

en afhankelijk van het sausje (games) die je erover gooit wordt een console lekkerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Zijn er meer mensen die hun psp bij Free Record Shop gepre-ordert hebben? Zo ja, wat is de statis van je bestelling? Bij mij staat ie nog op 'in behandeling' maar ik heb mun twijfels of ie ook egt morgen aankomt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Als je geen antwoord krijgt op je vraag van enkele minuten terug, kun je ervan uitgaan dat niemand dat weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:49:
ja, de hebt precies gelijk met de

xbox-flavour, nintendo-flavour en de playstation-flavour.

zo heb je...

aardappels...

...snoep....

..en je hebt kaviaar...

(respectievelijk xbox, nintendo en playstation voor de langzame spammers hier op got :) )
Hm... ik vind kaviaar niet te vreten... En heb toch liever een PSP dan zo'n gare DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de geursterkte (campagne voering) bepaald de mate van trek in de console bij het publiek.

Hebben we nu alles gehad? :P

Ik ben het volledig met je eens wat betreft de verschillen in smaak wat betreft de consoles en heb helemaal niet de intentie een "wat is beter" discussie te starten, maar het valt me op dat de PSP bij veel meer mensen bekend is voor de launch dan de DS was, samen met de rest van de reclame opdringeriger is dan de campagne rond de DS, altans, zo ervaar ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ruudvdsanden schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:57:
Zijn er meer mensen die hun psp bij Free Record Shop gepre-ordert hebben? Zo ja, wat is de statis van je bestelling? Bij mij staat ie nog op 'in behandeling' maar ik heb mun twijfels of ie ook egt morgen aankomt.....
Ik snap dat je veel achter de computer zit, maar er bestaat ook nog zo'n apparaat als de telefoon. Het lijkt een beetje op Skype, maar dan analoog.

Erg handig als je bijvoorbeeld een order hebt geplaatst bij een bedrijf en je afvraagt wat de status is. Dan bel je ze met die telefoon even op om dat te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik ben gewoon bang voor weer zo`n discussie ;)

Overigens heb ik destijds meer reclame voor de DS gezien op tv dan voor de PSP nu.
Kan aan mijn kijkgedrag liggen...

Volgens mij hebben we nog niet alles smaken gehad nee :P
Want zoals dat ging met de blauwe m&m`s zal der ook ooit weer een console komen met die blauwe egel als aanvoerder (hoop ik dan) _/-\o_ Een moiie Sonic game op de PSP zou ook nice zijn :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Michael Knight op 31-08-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Bosmonster schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

Ik snap dat je veel achter de computer zit, maar er bestaat ook nog zo'n apparaat als de telefoon. Het lijkt een beetje op Skype, maar dan analoog.

Erg handig als je bijvoorbeeld een order hebt geplaatst bij een bedrijf en je afvraagt wat de status is. Dan bel je ze met die telefoon even op om dat te vragen.
LOL!!!

LOL!!!!!

btw ik heb nog nooit kaviaar gehad, ik bedoelde alleen dit:
aardappelen, hebben wel enigszinds aroma, maar geen echte eigen smaak ofzo, zonder saus (games idd) hoeft mijn mama ze niet op mijn bordje te leggen.
Snoep, geliefd door alle kinderen, je kan het op elke straathoek krijgen en er is altijd teveel van
Kaviaar..iets exclusiefs, iets wat je niet zomaar bij een willekeurige supermarkt vind (alhoewel bij AH hebben ze het), de smaak ervan is voor velen onbekend, en ze zeggen dat het eten ervan pure luxe is.
Of je vind het vies natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Nee he, ik bel net met de wehkamp om te vragen wanneer dat ding wordt bezorgd, komt die trien me vertellen dat ze eerst een vooruitbetaling willen :S . En dat konden ze niet ff eerder zeggen ofzo. Echt hoor, wat een baklappen, nou zal ik morgen toch maar gewoon naar de Mediamarkt bij ons moeten gaan op goed geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Michael Knight schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:06:
Ik ben gewoon bang voor weer zo`n discussie ;)

Overigens heb ik destijds meer reclame voor de DS gezien op tv dan voor de PSP nu.
Kan aan mijn kijkgedrag liggen...

Volgens mij hebben we nog niet alles smaken gehad nee :P
Want zoals dat ging met de blauwe m&m`s zal der ook ooit weer een console komen met die blauwe egel als aanvoerder (hoop ik dan) _/-\o_ Een moiie Sonic game op de PSP zou ook nice zijn :9~
Ha! dat komt omdat je alleen naar kindernet en nikelodeon kijkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

HA. Jij kijkt dus helemaal geen tv meer!

Oke, ga even rustig zitten.... KINDERNET BESTAAT NIET MEER :D :D

Nee, blijkbaar ben ik de commercials echt misgelopen, wel zie ik een regenwoud aan papier met psp-reclame in deze omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Michael Knight schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:21:

Oke, ga even rustig zitten.... KINDERNET BESTAAT NIET MEER :D :D
... ;( what's next..ga je me zeggen dat sint nikolaas niet bestaat?!..
Nee, blijkbaar ben ik de commercials echt misgelopen, wel zie ik een regenwoud aan papier met psp-reclame in deze omgeving.
klopt, maar dit is reclame die winkels zelf maken, volgens mij is dit niet betaald door sony.

ow en ads in tijdschriften zijn er wel, maar die gaan over spellen en die worden niet allemaal door sony uitgegeven.

Ik moest wel lachen met de DS reclame, er loopt dan een jongen met zijn DS -en!- een vriendin..

handhelds en vriendinnen gaan niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
alle psp's van frs zijn verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:27:
[...]

Ik moest wel lachen met de DS reclame, er loopt dan een jongen met zijn DS -en!- een vriendin..

handhelds en vriendinnen gaan niet samen.
Nee precies.. Een PSP daarentegen, dat gaat prima samen met een vriendin. Een van de grote verschillen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Daar denkt mijn vriendin soms wel eens anders over, als ik weer een paar uurtjes op de PSP zit te spelen. :D

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ik had 2 keuzes...

of de laatste keer uit eten gaan, die relatie was sowieso aan het doodbloeden...

-of-

nooit meer alleen zijn als ik op reis ga, en voor altijd iemand (iets) bij me hebben wat me nooit in de steek zou laten...

dankzij het "uit eten potje" heb ik mijn nieuwe liefde ontmoet. Of ja gekocht.

"you can't have them all" denk ik dan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Faust op 31-08-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig een 'verzamelpunt' voor mensen die doormiddel van de frs 3=2 actie in een bepaalde plaats 'samen' 3 spelen willen kopen, en daardoor per stuk goedkoper uit zijn?

(vorige keer was er op inkoopactie.net) een soort verzamelpunt met de 3=2 actie (was toen het voor oa battlefield 2) .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bel de media markt op want er zijn er maar gemiddeld 30 psp's per filiaal als je daar wilt halen. reserveren kan telefonisch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Tnx voor de info, ik ben ook beetje aan het informeren waar zo`n PSP nog zonder reservering te halen is;

Kreeg net door dat Neckermann ze nog geeneens binnen heeft en ook niet weet wanneer ze gaan leveren.... lekker dan zo`n reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:15:
bel de media markt op want er zijn er maar gemiddeld 30 psp's per filiaal als je daar wilt halen. reserveren kan telefonisch _/-\o_
Verschilt dus per filliaal, want in rotterdam doen ze niet aan reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
JIPPIEEE!!
nog een dagje en dan kan ik mn PSP ophalen :)
Ondertussen heb ik thuis al de nodige voorbereidingen getroffen, o.a een wireless access point gekocht :)
nu maar hopen dat Free record shop genoeg spellen in voorraad heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik kan ook niet wachten, heb net dynabite in Nijmegen opgebeld en ze zeggen dat ik hem vanaf morgen 10:00 kan ophalen.
jammer dat ik naar school moet :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

School? Prioriteiten stellen!! Eerst PSP, dan op school PSP-en en een vriendin zoeken die bij je PSP past! (dat kan door alle aandacht die je met je handheld krijgt van de dametjes :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:20
heheh ,ik heb die van mij vandaag al opgehaalt :)
zeg lekker nie waar ,want mocht dit eigk ook nie zeggen :)
maar hijs ech zo vet
er zit trouwes firmware 1.52 op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
Yes, ik kreeg net een mailtje dat ik 'm vanaf morgen 9 uur bij de dimension plus kan ophalen. Ik krijg zelfs 4% korting, dus hij word voor mij 239 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrislakenvelt schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:38:
Yes, ik kreeg net een mailtje dat ik 'm vanaf morgen 9 uur bij de dimension plus kan ophalen. Ik krijg zelfs 4% korting, dus hij word voor mij 239 :9~
1% per dooie pixel? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPROEP
mensen in de buurt van Rijswijk/Den Haag, die nog games willen hebben, en mee willen doen met de 3=2 actie van frs graag hier even een reactie plaatsen (of anders mij even mailen op crazytaxi [appestaartje] ilse.nl ) Als er interesse is, kunnen we voor morgen (donderdag, 1 september) iets afspreken...

(voor de mods: na 1 september zal ik dit bericht wijzigen/verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Tjonge jonge, wat een drukte opeens in dit topic.

Nou voor de mensen die morgen de PSP ophalen let even hier op :
Yoshihiro has let us know that in France some PSP retailers have been forced to upgrade the PSP Firmware to revision v2.00. Some regional stores of the huge national chain micromania will be selling PSP's with region 2.0 firmwares on according to Yoshi, who contacted them via phone earlier today. It is best you check the box if you manage to find a PSP for sale and make sure it says WS259 TYPE C on the back of the box. WE can not gurantee that this is a 100 % valid. From what we have heard in the past and from people it is most likely that the majority of EU psp's will come with v1.52 firmware but it may just be possible that later shipments of the PSP may come with V2.00 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
Yeaaaaaah PSP binnengekregen vanochtend van de Bart Smit! Muahaha, naja ik had al import dus niet zo boeiend eigelijk,

=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sony gebeld over de dode pixels op mijn PSP. Ik heb 1 dode pixel waar ik me erg aan stoor. Na veeeeeel praten mag ik morgen terugbellen en word het een terugstuur aktie. Lijkt erop dat deze toch word omgeruild ( Het is een JAP import ). Of wil iemand hem kopen voor 175 ? >:) :>

Ik dacht dat er de "normale" mem sticks in konden die ook in een fotocamera gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Deslaw schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:14:
Yeaaaaaah PSP binnengekregen vanochtend van de Bart Smit! Muahaha, naja ik had al import dus niet zo boeiend eigelijk,

=)
Waarom nog 1tje dan? :)

Wel leuk om te lezen dat mensen denken dat ze door het krijgen van hun PSP een soort sterrenstatus zullen krijgen, of dat hun leven velen stukken mooier wordt.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit allemaal best mee zal vallen :D

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:16:
Het is een JAP import ). Of wil iemand hem kopen voor 175 ? >:) :>
Je hebt geen mail in je profiel. Kan je mij mailen als het een versie <2.0 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Laatst online: 12-09 17:40
Shailesh schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:08:
Nee he, ik bel net met de wehkamp om te vragen wanneer dat ding wordt bezorgd, komt die trien me vertellen dat ze eerst een vooruitbetaling willen :S . En dat konden ze niet ff eerder zeggen ofzo. Echt hoor, wat een baklappen, nou zal ik morgen toch maar gewoon naar de Mediamarkt bij ons moeten gaan op goed geluk.
WAT!!!!???? dit meen je niet ik zit vol spanning te wachten tot ie morgen wordt afgeleverd. Er staat helemaal nergens iets over een vooruitbetaling? hoe moet ik dan weten dat ze dat willen? Je maakt toch zeker een grapje want als ik morgen geen psp van ze krijg voel ik me genoodzaakt ik morgen die psp persoonlijk bij ze te komen ophalen!

maak me gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die in Zwolle woont bij The entertainer nu al te krijgen! Ik weet het btje laat maar tog :P Misschien handig om alvast voor de deur te slapen? ik heb net mijne daar gescoord! WOEHOE! Nix geen drukte morgen en gedoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Mananddog schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:46:
[...]

WAT!!!!???? dit meen je niet ik zit vol spanning te wachten tot ie morgen wordt afgeleverd. Er staat helemaal nergens iets over een vooruitbetaling? hoe moet ik dan weten dat ze dat willen? Je maakt toch zeker een grapje want als ik morgen geen psp van ze krijg voel ik me genoodzaakt ik morgen die psp persoonlijk bij ze te komen ophalen!

maak me gek!
Nee, ik vond het ook vaag verhaal van die vrouw, maar het is toch echt zo. Ze zei dat de afhandeling van mijn psp blijkbaar vastzat bij de administratieve afdeling omdat er eerst vooruitbetaald moest worden :r 230 euro wel te verstaan. Heb gelijk gecanceld en weer gepreorderd bij dynabyte. Maar die krijg ik dus pas vrijdag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit al langs gekomen, maar weet iemand een winkel waar ik een Hori screenprotector kan kopen liefst een normale winkel (geen online).
Online winkel kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:23:
Misschien is dit al langs gekomen, maar weet iemand een winkel waar ik een Hori screenprotector kan kopen liefst een normale winkel (geen online).
Online winkel kan ook
Evolutionz schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:53:
[...]

Hori screenprotector: Amsterdam noord, buikslotermeerplein, "SaveGames" €10,- d8 ik..

offtopic:
Geinig, al die verhaaltjes over waar te koop, welke 0.00 open is etc..
Waarom moeilijk doen over die paar uurtjes, als je hem toch allang al kon krijgen via import..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:49:
Voor iedereen die in Zwolle woont bij The entertainer nu al te krijgen! Ik weet het btje laat maar tog :P Misschien handig om alvast voor de deur te slapen? ik heb net mijne daar gescoord! WOEHOE! Nix geen drukte morgen en gedoe :P
De jap/us versies waren daar al te krijgen, alleen jammer voor ze dat zelf importeren goedkoper was :)

the less one forgets, the less one remembers

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.