Het Playstation Portable topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ik vind het het zelf ook niet echt een sterke vergelijking.
Wat je wel heel makkelijk overslaat is het grote verschil tussen de schermen. zowel de resolutie, het formaat en de kleuren.
voor €350 heb je een psp, 512mb en tony hawk.
Je moet even goed bedenken wat je er precies mee wilt doen. want voor dit geld heb je ook een archos video player met 20gb.
of een pda. maar de laatste oplossing in mijn ogen alles net niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
ElayZ schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:15:
Ok, ben thuis nu, en na ff heeeeel goed voelen denk ik dat je idd gelijk zou kunnen hebben, en t vierkantje drukt ietsie pietsies lichter in dan de rest, tis dat je het zegt dat het me nu opvalt.
Maar ik speel veel coded arms laatste tijd, en met dat spel beweeg je, je 'point of view' met de ronde knopjes en heb je dus juist vierkantje en rondje nodig om links en rechts te draaien, maar met gamen was het me echt nog nooit opgevallen. Heb er ook totaal geen last van met spelen. Knopje blijft absoluut niet hangen of wat ook. Misschien hebben alle psp's dit wel als iedereen ff goed gaat voelen... ?
Magoed, geen probleem dus.

editje:

wat ik net zie.. meot je eens kijken op yourpsp.com en dan het persbericht downloaden (PDF file)
in die aankondiging en in de technische specs staat tot 2 keer toe 'Memory Stick DUO' ipv PRO DUO
beetje lomp foutje van sony... haha
Oke thnx , dacht alweer dat ik een miskoop had gedaan! :D

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 07:39:
Met de komst van firmware versie 2.0 van de psp en de introductie van de psp in nederland leek het me wel handig als er ook een nederlandse web portal zou zijn voor de psp. Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen maar engelse tegengekomen en ben dus maar zelf een beetje aan het prutsen.

Op dit moment ben ik nog een beetje aan het spelen met de vormgeving en de (on) mogelijkheden van de beperkte resolutie van de psp. Net als de interface van de psp zelf past de kleurstelling zich elke maand aan aan de kleuren van de psp (je kunt de kleurtjes ook zelf kiezen).

Ik heb even een hele vroege test versie klaarstaan op: http://www.pspportal.nl Hier staat even een eerste verzameling nieuwsoverzichten, games, applicaties etc. etc. De layout is nog lang niet definitief, maar je kunt al kleurtjes kiezen (niet elke kleur is even goed leesbaar op het moment).

Je kunt ook je eigen links aan de portal toevoegen, soort van bookmark-achtige functionaliteit maar dan rechtstreeks vanuit de portal. Gebruik ervan is volledig anoniem links worden in een cookie op je psp bewaard en niet ergens in een database.

Ideeen en suggesties zijn welkom evenals andere links naar leuke psp web portals.
Kan ik deze site op de psp gebruiken? Zo Ja: kei bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudvdsanden schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:51:
[...]
Kan ik deze site op de psp gebruiken? Zo Ja: kei bedankt :P
Dat is wel de bedoeling jah :) en als je wensen hebt hoor ik het ook graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Kun je er petience op zetten? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petience???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
Volgens mij moet je de PSP idd niet vergelijken met een PDA.
Een PSP heb ik (nog) niet maar een PDA wel en de games die je ervoor krijgt zijn vergeleken met de spellen van de PSP niet veel soeps.
Een spelletje Tetris of iets dergelijks om de tijd om te krijgen kan altijd.

Een PDA is fijn om samen met WiFi ergens te gaan zitten en wat te msnen, surfen en te e-mailen.
Je kunt je contact gegevens bijhouden en mp3 luisteren en in de auto met GSP navigatie rondrijden.

Als je het voor het gamen wil doen zou ik niet voor een PDA kiezen denk ik.
Misschien dat er in de toekomst meer PDA functies voor de PSP beschikbaar komen.
Maar betere games op een PDA kun je vergeten denk ik. Vooral omdat een PDA geen fatsoenlijke 3D chip voor de graphics heeft.

My 2 cents

[ Voor 9% gewijzigd door rvrbtcpt op 29-08-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

joah patience bedoeld ie denk ik. 'het' ontspannings spel van Windows. lkkr offtopic en boeiend maar goed.

dammed man, ik wou de 27ste nog een PSP reserveren bij de Free Record Shop in Almelo, en dat kon daar eigenlijk tot de 28ste. Maar toen kwam ik daar, bleek dat ik hem helemaal niet meer kon reserveren :o , omdat ze al door hun bestelde voorraard heen waren, en omdat ze minder kregen dan verwacht etc etc, :( Ik haal de mijne dan ook maar de Makro, of ik ga gewoon om half9 alle winkels langs

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Ik had Worms op mn MDA Compact, speelde super :D

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand misschien een iedee waar de PSP al te krijgen is in omgeving Eindhoven ?
Ik neem aan dat er wel shops zijn die de import versie verkopen ?
Morgen ga ik namelijk op vakantie dus helaas moet ik de release dag missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

johnneman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:29:
Maar toen kwam ik daar, bleek dat ik hem helemaal niet meer kon reserveren :o , omdat ze al door hun bestelde voorraard heen waren, en omdat ze minder kregen dan verwacht etc etc, :( Ik haal de mijne dan ook maar de Makro, of ik ga gewoon om half9 alle winkels langs
Ben ik blij dat ik hem 2 maanden gelden in Canada heb gekocht ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Chaser2600 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:37:
Iemand misschien een iedee waar de PSP al te krijgen is in omgeving Eindhoven ?
Ik neem aan dat er wel shops zijn die de import versie verkopen ?
Morgen ga ik namelijk op vakantie dus helaas moet ik de release dag missen :(
Dan koop je hem toch op je vakantie adres? Is meestal goedkoper en er zijn bijna geen plaatsen meer die de PSP niet heeft.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
Nog even terugkomend op de vergelijking van een psp met een pocketpc/pda

-een psp is in eerste instantie een spelletjes machine met wat extra mogelijkheden zoals mp3's afspelen en films kijken.

-een pda is in eerste instantie een organizer met wat extra mogelijkheden zoals mp3's afspelen, spelletjes spelen en films kijken.
De spelletjes op een pda zijn zeker niet slecht maar halen het niet in uiterlijke kwaliteit bij de psp.
Kijk maar eens hier wat er allemaal is. Mp3's afspelen en films kijken gaat prima hoewel het schermpje natuurlijk wel wat kleiner is ivm de psp.
De agenda functie is erg handig maar van pocket word en excel zul je niet ontzettend veel gebruiken.

een voordeel is wel dat de spelletjes voor een pda veel goedkoper zijn dan die voor de psp. Alleen heb je in de meeste gevallen wel een creditcard nodig om de spelletjes te kunnen aanschaffen.

kortom, wil je echt spellen spelen dan ben je beter af met de psp
heb je een organizer nodig en wil je af en toe mp3-tjes en simpele spelletjes spelen dan ben je beter af met een pda.

succes met je keuze

[ Voor 3% gewijzigd door Orion op 29-08-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Na aanleiding van het lezen van PU (Power Unlimited) zag ik weer eens dat WipEout Pure die verschrikkelijk fijne optie heeft om updates te downloaden via hun site. En aangezien het bijna het einde van de maand is, startte ik WipEout weer eens op om nieuwe updates te checken.

En wat wil het geluk: Er is een nieuwe update beschikbaar. Waren er al Gamma Pack 1, 2 en 3, nu is het de beurt aan Classic Pack 1. Niet deel 4 van de Gamma Packs dus.

Hij is op dit moment aan het downloaden, en dan zal ik eens gaan kijken wat er allemaal nieuw is in deze update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De psp kan over een tijdje ook als pda fungeren. Je kunt nl. een usb toetsenbordje kopen voor de makkelijkere text invoer alleen nog even wachten op de homebrew office appz die in de maak zijn. Kijk maar naar de ontwikkelingen van de windows-achtige shell die binnenkort uitkomt voor de psp.
MSN is ook mogelijk via webmessenger en het zou me niet verbazen als er een msn client komt voor de psp. Ook navigatie komt in de toekomst. Sony is al bezig met het maken van een GPS addon voor de usb port van je psp. Maarja de psp is wel wat groter dan de gemiddelde pda en je zit dan met een los toetsenbordje maar je hebt wel de kick-ass games. En dan is er natuurlijk altijd nog de DS die gemaakt is voor de game/pda combinatie......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Zoals gezegd hier meer info over de nieuwe update voor WipEout Pure

De update is Classic Pack 1 en zorgt ervoor dat er in het spel een nieuwe reeks tracks komt onder de naam Classic 2.

Er is 1 baan toegevoegd met de naam Altima VII.
Verder is er 1 nieuw voertuig toegevoegd met de naam Goteki45 en heeft 3 speed, 3 handling, 4 shield en 5 thrust, en ook een nieuwe skin met de kleuren geel voor de achtergrond en paars voor de tekst zit erbij.

De nieuwe baan is erg snel, al zitten er op het eind van de baan een paar scherpe bochten. Je merkt niet echt dat er veel hoogteverschil is. Dit zie je alleen aan de snelheid van je schip. Er zitten behoorlijk veel 'Speed pads' in, en de baan is nu niet blauw/groen (zoals de classic 1 mode) maar paars/rood, wat ik persoonlijk behoorlijk Stylish vindt.

Ik zal later vandaag de update online zetten, aangezien de update wel erg moest downloaden van de officiële servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer waarschijnlijk in dit topic reeds voorgekomen, zeer onwaarschijnlijk (vermeldt uit ervaring) te vinden:

Weet iemand wat de releasetitles zijn bij de europeese PSP release? En is er al een X en O knoppen omdraai hack voor de Japanse PSP met firmware 2.0?

:P

Ben eindelijk met Metal Gear Ac!d voorbij die
spoiler:
Leone Boss en de area ernaa met al die ventjes die op je af komen! hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bij Metal Gear nog steeds vast bij
spoiler:
dat stuk waar je in een soort speelgoed wereld zit, en die ene meid moet verslaan.
Ik zit hier al tijden vast, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:11:
Zoals gezegd hier meer info over de nieuwe update voor WipEout Pure

De update is Classic Pack 1 en zorgt ervoor dat er in het spel een nieuwe reeks tracks komt onder de naam Classic 2.

Er is 1 baan toegevoegd met de naam Altima VII.
Verder is er 1 nieuw voertuig toegevoegd met de naam Goteki45 en heeft 3 speed, 3 handling, 4 shield en 5 thrust, en ook een nieuwe skin met de kleuren geel voor de achtergrond en paars voor de tekst zit erbij.

De nieuwe baan is erg snel, al zitten er op het eind van de baan een paar scherpe bochten. Je merkt niet echt dat er veel hoogteverschil is. Dit zie je alleen aan de snelheid van je schip. Er zitten behoorlijk veel 'Speed pads' in, en de baan is nu niet blauw/groen (zoals de classic 1 mode) maar paars/rood, wat ik persoonlijk behoorlijk Stylish vindt.

Ik zal later vandaag de update online zetten, aangezien de update wel erg moest downloaden van de officiële servers.
No offence trancy, maar het classic pack is al een maand of zo uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Nou, ok, ik zeg dus net dat ik nog niet eerder gecheckt heb. Echter kan het nooit een maand uit zijn, aangezien op 23 juli de laatste gamma pack is verschenen, en er ongeveer een maand tussen de updates zitten.

Dan zou de classic pack nu ongeveer een week, maximaal 2 weken uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nog even over dat vierkantje... (ben een beetje laat)...
Heb ff de mijne gechecked, en hier is het ook anders dan de andere 3... lijkt ook een beetje schuin te gaan.. .alsof het 'kussentje' alleen maar rechtbovenin de knop zit...

Heb hier een 1.50 denk ik... (Heb em vanaf April)...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vierkantje is ook wat gaar.. 't was wel plotseling zo moet ik zeggen.. oppeens na een potje tony hawk maakte ie een ander hoger klikgeluid en kon ik het lichte doordrukje dat je met de andere knopjes ook hebt nauwlijks meer voelen.. is nog steeds zo, en met coded arms moet ik wat harder drukken dan op de normale knopjes, anders heb ik wel eens dat ie gewoon niet reageert..

Ik heb trouwens de Amerikaanse psp, waarbij het bekende vierkant button probleem verholpen zou moeten zijn, vreemd om te zien dat er nu dus veel meer zijn met 't zelfde probleem.
Maargoed, 't komt alleen voor bij Coded arms, en zo erg is 't ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft sony een alternatieve oplossing gevonden voor het knopje wat boven de randen van het scherm zit welke blijkbaar niet het resultaat heeft dat deze hetzelfde voelt als de andere knopjes, maar misschien was het zo het beste benadert.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet gemerkt heb, wel zonde als het hinderlijk is/wordt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de psp besteld bij wehkamp (ik weet het net een dag te laat) Nou staat er een levertijd van 2 weken maar er staat wel op de home page bestel hem nu speel hem op 1 September welke moet ik geloven. (ik weet wel welke ik wil geloven :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel zonde als het hinderlijk is/wordt.
Heb mn psp nu al vijf maanden, en merk het nu pas. En zelfs alleen als ik echt heel erg goed voel. Dus hinderlijk is het niet, en wordt het waarschijnlijk ook niet. Gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:05:
[...]

Heb mn psp nu al vijf maanden, en merk het nu pas. En zelfs alleen als ik echt heel erg goed voel. Dus hinderlijk is het niet, en wordt het waarschijnlijk ook niet. Gelukkig!
Hopelijk komt het bij ons niet zover als hierboven genoemd, namelijk het soms niet meer functioneren van de knop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had Metal Gear Acid ook besteld met volgens mij een foute gedachte dat je wel gewoon kan lopen want in elke filmpje dat ik nu zie moet je naar je menu en een gebied aanklikken waar je heen wilt lopen dit vindt ik maar helemaal niks dus dan cancel ik het maar denk ik. Of begrijp ik het nou fout...

edit : Of kan dit ook heel leuk zijn ? Ik heb eens LOTR The Third Age Gehad en dat vond ik 3 x niks.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:13:
Ik had Metal Gear Acid ook besteld met volgens mij een foute gedachte dat je wel gewoon kan lopen want in elke filmpje dat ik nu zie moet je naar je menu en een gebied aanklikken waar je heen wilt lopen dit vindt ik maar helemaal niks dus dan cancel ik het maar denk ik. Of begrijp ik het nou fout...

edit : Of kan dit ook heel leuk zijn ? Ik heb eens LOTR The Third Age Gehad en dat vond ik 3 x niks.
Tot ik het spel in handen had en het voor het eerst speelde wist ik ook niets van het turn based gedeelte. Ik moet zeggen dat het een welkome toevoeging is. Je kan het zien als een soort schaakspel, acties van te voren bepalen ed. Het is soms wel vervelend omdat je niet kan voorspellen wat je tegenstander doet en je soms lang moet wachten voor het jou beurt weer is, maar na een tijdje spelen kan je, juist omdat je vijanderen ook beperkt kunnen bewegen, erg leuke truukjes uithalen om je overwinning te behalen.

Voorbeeld: Een vijand heeft je gespot waardoor je weet dat hij volgende beurt jou kant op komt. In jou beurt kan je (je mag minimaal 2 handelingen doen, b.v. schieten en lopen) b.v. een "mijn" plaatsen in je vijand zijn looproute zonder dat hij op je kan schieten door het turn based element en een hoekje omlopen. Je vijand zal op je af komen en aan de hand van een mooie explosie sterven.

Het nadeel is idd: Beperkte mogelijkheden per beurt en soms irritante wachttijden bij veel vijanderen die hun beurt spelen, het voordeel is: Je kan goed vooruit denken en tijdens jou beurt heb je alle tijd om je handelingen uit te denken / uit te voeren zonder hinder van je vijand.

Het is een echte aanrader door de strategie, actie, indrukwekkende graphics en verhaallijn! Ik ben er erg tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

ben ik even blij dat ik mn psp gewoon in nederland ga kopen, wilde eerst importeren.. (vragen of vrienden hem voor mij mee namen) maar fuck it ik koop hem hier. Haal hem uit de doos en check op dode pixels en voel alle knopjes even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het nou bij wehkamp zit?
De levertijd van het ding is 2 weken staat er maar ze zeggen ook nu bestellen en 1 sep spelen . . . . . En gaat dit alleen om de psp of krijg je ook je spelltjes 1 sep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
mensen voor updaten van nieuwe firmware moet je die op je memory stick downloaden en dan ook op je memorystick instaleren of doet hij dat in het geheugen van psp zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Als je een klantenkaart hebt van Dynabyte krijg je ook 10 procent korting op psp spellen. Moet je wel eerst ff kijken of je de spellen bij een andere winkel niet goedkoper kan krijgen, maar de prijs bij Dynabyte is (zonder korting) hetzelfde al bij Bart Smit, dus dat kan een paar euro schelen per spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Laatst online: 24-02-2016
Dat zou betekenen dat je met een klantenkaart van Dynabyte meer korting krijgt dan het personeel van Dynabyte zelf o.O

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

cc12 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:13:
Als je een klantenkaart hebt van Dynabyte krijg je ook 10 procent korting op psp spellen. Moet je wel eerst ff kijken of je de spellen bij een andere winkel niet goedkoper kan krijgen, maar de prijs bij Dynabyte is (zonder korting) hetzelfde al bij Bart Smit, dus dat kan een paar euro schelen per spel!
Pfff, die games kosten 55 euro bij dynabyte, 10% eraf is dus 5,5 euro eraf, is 49,50 ... ik denk niet dat je er heel erg mee opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
kun je beter samen met wat mensen / lees vrienden ;) wat games samenkopen voor de psp bij de frs
3 voor prijs van 2 :p dan zijn ze best voordelig als je samen 3 games koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een PSP gekocht in Spanje.. Nu zitten er 6 dode pixels in en de winkeleigenaar zegt dat ik naar Sony zelf moet gaan.. Nu ga ik morgen alweer terug naar nederland en vraag me af van hoe en wat.. De winkeleigenaar neemt de PSP echt niet terug.. Kan ik via nederland een nieuwe PSP krijgen ? Thanks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik zie nergens bij Freerecordshop-site die 3 halen 2 betalen actie staan. Of komt de actie eraan of zoiets? 8)7

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

DoctorV64 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:12:
Ik zie nergens bij Freerecordshop-site die 3 halen 2 betalen actie staan. Of komt de actie eraan of zoiets? 8)7
Of je kijkt even naar de datum op de advertentie, of in dit topic dat daar al een paar pagina's over gaat..

Ow wacht:

8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
van de free recshop is ook uitgebreid op de radio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Free record shop is een van de duurste aanbieders van PSP games maar ik geloof dat ik er toch maar voor ga, door die 3 voor 2 aanbieding zijn ze net ff wat goedkoper. De release games zijn niet allemaal even interessant maar ik heb 2 leuke gezien en een vriend van mij wil de 3e :D

voor de PU abbos:
http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?id=803135
Al ga ik zelf voor de 1 GB Sandisk stick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ErwinTV schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:54:
Free record shop is een van de duurste aanbieders van PSP games maar ik geloof dat ik er toch maar voor ga, door die 3 voor 2 aanbieding zijn ze net ff wat goedkoper. De release games zijn niet allemaal even interessant maar ik heb 2 leuke gezien en een vriend van mij wil de 3e :D

voor de PU abbos:
http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?id=803135
Al ga ik zelf voor de 1 GB Sandisk stick :)
Yeah al betaal je 5 euro teveel voor een game (prijzen op in de advertentie kloppen overigens niet allemaal, veel zijn te hoog), dan nog is 3 halen 2 betalen natuurlijk een leuke deal :)

Ik heb nog 100 euro aan iris-cheques liggen die ik ooit als bonus heb gekregen, dus het is 3 halen niks betalen voor mij ^^

Das wel een hele 'aparte' aanbieding overigens.. 512MB aanbieden en doen alsof dat 90 euro kost... voor 90 euro heb ik 1GB hoor :? M.a.w. laat je geen abo aansmeren voor deze schijn-aanbieding.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Niet online
ja het gaat hier om de sony versie, met sandisk bespaar je al gelijk een hele hoop, maar de goedkoopste 512MB kaart (voor de PSP) is wel meer dan 50 euro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
ErwinTV schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:18:
ja het gaat hier om de sony versie, met sandisk bespaar je al gelijk een hele hoop, maar de goedkoopste 512MB kaart (voor de PSP) is wel meer dan 50 euro toch?
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 512MB (SanDisk) nee ;)
Maar ik moet zeggen dat ik het erg goedkoop vind voor een "normale" winkel als de frs. Want 512 mb kost bij de doorsnee winkel toch wel 80 euro, en 1gb al snel 140 euro. Maar wij bestellen allemaal via internet en besparen lekker een procentje of 35 op onze spullen en daardoor lijkt deze aanbieding niet interessant, terwijl hij dat wel is!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 23:08
Kan Lemmings mischien worden toegevoegt worden aan TS, bij de upcoming game releases?

Lemmings word gewoon super, 1 van de redenen dat ik de psp ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:36
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:11:
Ik heb net een PSP gekocht in Spanje.. Nu zitten er 6 dode pixels in en de winkeleigenaar zegt dat ik naar Sony zelf moet gaan.. Nu ga ik morgen alweer terug naar nederland en vraag me af van hoe en wat.. De winkeleigenaar neemt de PSP echt niet terug.. Kan ik via nederland een nieuwe PSP krijgen ? Thanks....
Je hebt gewoon 8 dagen geld terug garantie mits je de originele verpakking nog hebt.
Dit is geldig in heel Europa, wijs de verkoper hier op.

Btw. ik koop de psp ook voor de coole games die veelal nog uit moeten komen,
Smullen dus !! Meenemen en evengoed je toffe games kunnen spelen !

[ Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 30-08-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk om te zien :P

De PSP debug kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Was nog eens even aan t rondstruinen voor psp nieuwtjes en guess what i found?

Afbeeldingslocatie: http://www.palminfocentre.com/images/img_ms_tvtuner.jpg

Een user postte op engadget.com dat er een TV Tuner voor memorystick slot is aangekondigd...
Hoe vet is dat als dat echt zo is!!

En nog wat leuks, wat wel echt 100% zeker gaat komen:

Afbeeldingslocatie: http://www.pspzone.nl/screenshot.php?image=logic3keyboard.jpg

Van Logic3, gaat 29 euro kosten, 28okt in EU in stores, aldus psponly :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ElayZ schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:42:

[afbeelding]

Een user postte op engadget.com dat er een TV Tuner voor memorystick slot is aangekondigd...
oud nieuws

[afbeelding]

Van Logitech, gaat 29 euro kosten, 28okt in EU in stores, aldus psponly :9
is niet van Logitech, maar van Logic 3

Post graag alleen dingen die waar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Jaja, al ge-edit, rustig maar hoor.

En ik volg dit topic al hele tijd en ik had echt nog niks gelezen dat er een TV tuner zou komen... magoed, dan voor de mensen die het nog niet wisten :+ lijkt mij geniaal iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Nou lekker krijg je ned 1,2,3 ... Wordt pas interessant als je digitenne oid kan ontvangen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Jah wel jammer dat de voetbal (meeste) naar Talpa is in dat opzicht...

[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 30-08-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Voor een vaste patroon, ik post nu pv's op maandagnacht en donderdagnacht.
Is misschien wat makkelijker.

Goto Maki speaks English
Hello! Project - All for one and one for All
Kiyoharu - Layra

BTW. Ik kan niet wachten tot de witte PSP's uitkomen :*) Straks heeft iedereen al een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ErwinTV schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:18:
Ik heb m'n sony 1GB besteld bij rax.nl, voor destijds 92 euro (inmiddels 91).

http://www.rax.nl/-/nav/1454

De 512MB Sony kost daar 57 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
ElayZ schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:42:

[afbeelding]

[afbeelding]

Van Logic3, gaat 29 euro kosten, 28okt in EU in stores, aldus psponly :9
Kijk eens even goed naar die TV tuner.
Het is een normale memorystick formaat niet de DUO formaat.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Bosmonster schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:38:
[...]

Ik heb m'n sony 1GB besteld bij rax.nl, voor destijds 92 euro (inmiddels 91).

http://www.rax.nl/-/nav/1454

De 512MB Sony kost daar 57 euro ofzo.
He bah, en dan heb ik nog 5 euro extra betaald voor een sandisk versie. Waarom staat deze winkel niet in de pricewatch :'(

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft een betrouwbare releaselijst wat er daadwerkelijk verschijnt as donderdag??

dit ivm met welke games ik moet kiezen voor de 3=2 actie bij frs..... :)

lijstje wat ik op het oog heb:
- dtm race driver 2
- Virtua tennis: world tour
- GTA (geen idee dus of dus verschijnt)
- medieval
- ape academy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:15

Aidix

Geluidspietlut

Alpha-sphere schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:37:
[...]

Het is een normale memorystick formaat niet de DUO formaat.
Er staat "MEMORY STICK DUO" op.

[ Voor 24% gewijzigd door Aidix op 30-08-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Met name GTA ben ik erg in geinteresseerd inderdaad of die 1 september nou gaat halen in europa...

Ik neem aan van wel overigens, aangezien de releasedate van 1 september bijna geen toeval kan zijn. Dan moeten ze denk ik wel rekening gehouden hebben met een wereldwijde gelijktijdige release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
tis al poosje geleden bekend gemaakt dat GTA niet uitkomt op 1 sept helaas!

t was al ergens vermeld in dit topic, maar hier dan nog maar een keer de launch games (vlgns psponly)

[ Voor 52% gewijzigd door ElayZ op 30-08-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

:(

nou weet ik helemaal niet meer wat ik moet nemen.. sport games boeien me gewoon niet zo en het lijkt wel of de helft sportgames zijn.

1. Lumines
2. Wipeout of Ridge Racer
3. ???

In het ergste geval maar wipeout EN ridge racer.. maar ja.. over 2 weken ook burnout legends... en die heb ik dan liever dan ridge racer... (anders worden het helemaal allemaal racegames...)

Ik vind het aanbod van niet race/sport games nogal tegenvallen imho..

[ Voor 140% gewijzigd door Bosmonster op 30-08-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik zit me nou eigenlijk af te vragen: ik ga over een kleine 2 weken op vakantie naar Amerika. M'n broertje en ik hebben allebei een PSP, met verschillende multiplayer games. Nu mag je je mobiele telefoon niet aan hebben ivm straling e.d. Maar mag je wel gewoon met wifi gaan zitten gamen in dat vliegtuig of niet?

Okee... het hoort niet helemaal in dit topic thuis, maar waar anders, het gaat toch over de PSP :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:20:

nou weet ik helemaal niet meer wat ik moet nemen.. sport games boeien me gewoon niet zo en het lijkt wel of de helft sportgames zijn.

1. Lumines
3. ???

In het ergste geval maar wipeout EN ridge racer.. maar ja.. over 2 weken ook burnout legends... en die heb ik dan liever dan ridge racer... (anders worden het helemaal allemaal racegames...)

Was in het begin met de ps2 toch eigenlijk ook zo? De playstation serie draait gewoon voornamelijk op race- en sportgames, met enkele grote uitzonderingen als gta, jak & daxter en dergelijke, maar die zijn gewoon nog niet uit.

@Denman: Hangt van de luchtvaartmaatschappij af of het mag.

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 30-08-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
DenMan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:28:
Ik zit me nou eigenlijk af te vragen: ik ga over een kleine 2 weken op vakantie naar Amerika. M'n broertje en ik hebben allebei een PSP, met verschillende multiplayer games. Nu mag je je mobiele telefoon niet aan hebben ivm straling e.d. Maar mag je wel gewoon met wifi gaan zitten gamen in dat vliegtuig of niet?

Okee... het hoort niet helemaal in dit topic thuis, maar waar anders, het gaat toch over de PSP :P
Ja hoor, heb ik ook zitten doen op de vlucht Hong Kong - Amsterdam. Lumines tegen elkaar spelen als de ander 4 rijen achter je zit is best wel relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bosmonster schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:20:

1. Lumines
3. ???

Er zijn inmiddels best wat andere games hoor.

Shooter: Coded Arms
Hack&Slash: Medievel
Action: Spiderman2

En de ene sportgame is de andere niet. Tony Hawk is bijvoorbeeld heel anders dan Fifa.
Ik weet niet waar je voorkeur ligt. Het aanbod is niet heel erg uitgebreid voor de PSP op dit moment, dat ben ik met je eens, maar er is wel voor ieder wat leuks denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er winkels zijn die op 1 sep om 0:00 uur speciaal open gaan voor de psp launch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

johnnyv.nl schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:29:
[...]

Was in het begin met de ps2 toch eigenlijk ook zo? De playstation serie draait gewoon voornamelijk op race- en sportgames, met enkele grote uitzonderingen als gta, jak & daxter en dergelijke, maar die zijn gewoon nog niet uit.

@Denman: Hangt van de luchtvaartmaatschappij af of het mag.
We hebben het hier over een 'console' die al bijna een jaar uit is he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

baldbelow schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:33:
[...]

Ja hoor, heb ik ook zitten doen op de vlucht Hong Kong - Amsterdam. Lumines tegen elkaar spelen als de ander 4 rijen achter je zit is best wel relaxt.
Officieel mag dat dus niet, voor zover ik weet bij geen enkele maatschappij. Ze willen elke potentiele vorm van storing voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Lumines
3. ???

Waarom wil iedereen meteen drie of meer spellen kopen. Koop er eerst gewoon een, en als je dan meer wil kan je altijd nog even naar de winkel lopen. Lijkt mij veel relaxer, want vanaf 1sept kan je voor games gewoon overal terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor zover ik weet alleen bij het opstijgen en landen niet. Je kan binnenkort zelfs met je GSM bellen in het vliegtuig. Straling is niet storend, dat is al heel lang bekend. Ook in ziekenhuizen niet, maar daar kan het opnemen van de telefoon (en het overgaan) weer storend zijn voor de patienten.

Tijdens de vlucht mag je gewoon elk apparaat aanzetten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
GTA komt dus zeker niet uit op 1 september, dat was al even bekend. In de PU staat echter ook nog eens dat zij verwachten dat hij niet eens dit jaar gaat halen, aangezien de staat van het spel waarin ze hem gespeeld hebben.

En laat dat nou net het spel zijn waar écht iedereen op zit te wachten...

Dan toch maar eerst GT4 halen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Aidix schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:55:
[...]
Er staat "MEMORY STICK DUO" op.
My bad |:( 8)7

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:03:
tis al poosje geleden bekend gemaakt dat GTA niet uitkomt op 1 sept helaas!

t was al ergens vermeld in dit topic, maar hier dan nog maar een keer de launch games (vlgns psponly)
dat lijstje is zeker weten niet compleet, ik mis zowieso al virtue tennis in het lijstje, dtm en ape academy staan ook niet op 1 september....en ik bijna alle nieuwtjes die ik hierover lees staan deze 3 games op 1 september, van die gta wist ik ook bijna al dat ie niet 1 september zou halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Waarom moet het tot november duren totdat Twisted Metal uitkomt?
"Pal-coversie?"
Pff slaat weer eens helemaal nergens op. Er staan wel meer spellen in de lijst welke al een tijdje (of net) uit zijn. Wat kan de reden zijn dat het nog zo lang duurt voordat een spel uitkomt?

Ik snap het wel een beetje. Een constante stroom van goede releases, zodat mensen games blijven kopen. Maar wanneer je zo makkelijk het spel uit de VS kan halen, dan werkt dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Laatst online: 22-10-2022
ik zag in een reclame blaadje dat GTA 28 oktober hier in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:00:
[...]

Waarom wil iedereen meteen drie of meer spellen kopen. Koop er eerst gewoon een, en als je dan meer wil kan je altijd nog even naar de winkel lopen. Lijkt mij veel relaxer, want vanaf 1sept kan je voor games gewoon overal terecht.
Free Record Shop heeft de 3 games halen, 2 games betalen aktie en dat kan je dus heel wat centen schelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

whatzert schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:08:
[...]

Free Record Shop heeft de 3 games halen, 2 games betalen aktie en dat kan je dus heel wat centen schelen. :)
Yup.. en bovendien ga ik daarna op vakantie en wil wat te spelen hebben. En ik heb dus een berg irischeques liggen die ik bij de frs kan gebruiken (anders koop ik mn games wel op internet of bij mediamarkt, veel goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Shiver23 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:53:
Waarom moet het tot november duren totdat Twisted Metal uitkomt?
"Pal-coversie?"
Pff slaat weer eens helemaal nergens op. Er staan wel meer spellen in de lijst welke al een tijdje (of net) uit zijn. Wat kan de reden zijn dat het nog zo lang duurt voordat een spel uitkomt?

Ik snap het wel een beetje. Een constante stroom van goede releases, zodat mensen games blijven kopen. Maar wanneer je zo makkelijk het spel uit de VS kan halen, dan werkt dit toch niet?
Twisted metal is een bout spel, Auto's vliegen als een gek om je heen, je kan niet richten, meer op goed geluk. Enige game die ik meteen weer heb weggedaan. Zijn veel betere games dan Twisted metal en als je em nu al wel wil hebben kan je altijd importeren, scheelt je ook nog es 20 pleuro of meer als je bv em bij dvdboxoffice ofzo haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

Bosmonster schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:29:
[...]

Yup.. en bovendien ga ik daarna op vakantie en wil wat te spelen hebben. En ik heb dus een berg irischeques liggen die ik bij de frs kan gebruiken (anders koop ik mn games wel op internet of bij mediamarkt, veel goedkoper).
Is dan al bekend hoe duur de spellen bij de mediamarkt gaan kosten ?!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

El Gravedigger schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:45:
[...]
Twisted metal is een bout spel, Auto's vliegen als een gek om je heen, je kan niet richten, meer op goed geluk. Enige game die ik meteen weer heb weggedaan. Zijn veel betere games dan Twisted metal en als je em nu al wel wil hebben kan je altijd importeren, scheelt je ook nog es 20 pleuro of meer als je bv em bij dvdboxoffice ofzo haalt.
Dat is ook niet mijn punt. Ik wil alleen zeggen dat het belachelijk is dat het zo lang moet duren voordat de spellen in europa uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

TDB schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:47:
[...]

Is dan al bekend hoe duur de spellen bij de mediamarkt gaan kosten ?!
Nee, maar over het algemeen is Mediamarkt goedkoper. Dus ik neem aan ook voor PSP games :)

Al bestel ik dit soort dingen meestal bij Play.com ofzo, scheelt vaak nog een paar euro.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 30-08-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Laatst online: 13-05-2015
Hoi, Ik heb al een tijdje een US psp en ik heb hem via de pc ook al geupdated naar firmware 2.0. Nou las ik hier laatst dat sony geen garantie meer geeft op US psp's met japanse firmware. Ik dus even kijken op die site waar ik mijn firmware vandaan had... en ja hoor het is een japanse firmware :( . Is er nog een mogelijkheid die firmware over te zetten naar US versie of kan sony uberhaupt wel zien of het een japanse firmware is (mijn psp is niet kapot hoor.. maar voor het geval dat). Als ik de japanse erop moet laten zitten dan moet ik nóg voorzichtiger doen met mijn psp :9

Alvast bedankt _/-\o_

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren helaas geen reactie op mijn 2 vraagjes gekregen, nou bestaat de mogelijkheid dat er geen antworod bekend is dus ik waag nog een laatste poging :P

A. Weet iemand wat alle launchtitles zijn voor de europese PSP release? Ik zit namelijk te wachten op FF 7: Crisis Core :9~
B. Is er al een hack te vinden voor de japanse versie 2.0 PSP om de X en O knoppen in de interface om te draaien?

Reactie op de "welk spel" post: Ik heb Lumines en Metal Gear Ac!d gekocht, lumines is een superleuk verslavend tetris-like spel, echt de moeite waard en MGA is een leuke adventure tactic shooter! Ik ben erg blij met mn keuze, racegames zoals wipeout pure gaan mij na een tijdje altijd vervelen door de rechtlijnige gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk :( . Ik wou mijn psp reserveren bij de mediamarkt, verteld die man opeens 50 euro aanbetalen en als je komt ophalen 250 euro batalen . Hij liet me zelfs het papiertje zien en er stond ook echt 299.99 op :X.

Ik heb de psp maar bij de toysrus gereserveerd, 250 euro en zonder aanbetaling .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Zo, net even Virtua Tennis besteld bij VGP voor 42 euri incl. verzendkosten. Da's different koek dan die 55 euri die ze er hier voor durven vragen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
superjohn schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:50:
Zo, net even Virtua Tennis besteld bij VGP voor 42 euri incl. verzendkosten. Da's different koek dan die 55 euri die ze er hier voor durven vragen. :7
Ehm: misschien kan je hem nog cancellen. Uit deel 8 van het psp topic:

Voor de fans van virtua tennis, heb ik ff rondgezocht. De review is zeer lovend, dus ben ik opzoek gegaan naar waar hem te bestellen.

Bij de Free Record Shop is hij 54,99 euro(!!) (ex. verzendkosten), bij gcshop 41,00 euro (ex. verzendkosten), bij play.com 29.99 pond (ca. 45 euro) INC. verzenden, bij cd-wow ook. Lik-sang heeft hem voor $59.90 (ca. 49 euro) inclusief verzenden. VideoGamesPlus levert hem voor ca. 38 euro. Play-Asia wil hem wel bezorgen voor $52.90 ex. verzendkosten.

Bij dvdboxoffice tenslotte, is hij, inc. verzendkosten, slechts ca. 32 euro. Dus: goedkoopste is hier, en goedkoopste in nederland is hier: bestellen die hap!

Edit: Bovendien zegt VGP: This product will be in stock on Tuesday 04 October, 2005. Dus: dan zul je nog even moeten wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaurens op 30-08-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb virtua tennis gespeeld en ik kan dus zeggen : TOPGAME !!!!!!!!!!!!!!!!. KOPEN !!!!!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik wilde voor mn bij bcc gereserveerde toekomstige psp 1 gb bestellen maar vond 93 euro nogal duur. Nu lijkt het alsof ze op ebay voor stuk minder over toonbank gaan. Iemand ervaring met die sticks via ebay kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:49:
Leuk :( . Ik wou mijn psp reserveren bij de mediamarkt, verteld die man opeens 50 euro aanbetalen en als je komt ophalen 250 euro batalen . Hij liet me zelfs het papiertje zien en er stond ook echt 299.99 op :X.

Ik heb de psp maar bij de toysrus gereserveerd, 250 euro en zonder aanbetaling .
Zijn ze nou helemaal gek geworden 8)7 ff 300 euro betalen omdat je hem reserveert...echt niet.

Overigens voor de mensen die de psp bij wehkamp hebben gereserveerd. Ik kreeg vandaag een mailtje terug van de helpdesk waarin stond dat ze de voorraad gewoon deze week binnen krijgen en vervolgens gelijk zullen versturen. Dus niet over 2 weken maar gewoon deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

almar schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:06:
Ik wilde voor mn bij bcc gereserveerde toekomstige psp 1 gb bestellen maar vond 93 euro nogal duur. Nu lijkt het alsof ze op ebay voor stuk minder over toonbank gaan. Iemand ervaring met die sticks via ebay kopen?
93 euro is een prima prijs hoor. Veel goedkoper krijg je hem niet in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Ik zie net dat GCshop goedkoop games verkoopt, en de verzendkosten zijn ook niet zoveel.
Nu vroeg ik me af:

Heeft iemand al ervaring met Gc shop?
Als een spel stuk is binnen de garantie tijd, krijg je dan snel een nieuwe of gaan ze moeilijk doen(krijg je uberhaupt wel garantie?)
Is het goed verpakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

matsume schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:10:
Ik zie net dat GCshop goedkoop games verkoopt, en de verzendkosten zijn ook niet zoveel.
Nu vroeg ik me af:

Heeft iemand al ervaring met Gc shop?
Als een spel stuk is binnen de garantie tijd, krijg je dan snel een nieuwe of gaan ze moeilijk doen(krijg je uberhaupt wel garantie?)
Is het goed verpakt?
Een spel stuk binnen de garantietijd? Uhhh 8)7
Hoe had je dit gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Net Mediamarkt gebeld (R'dam centrum):

Ze doen niet aan reserveringen, en de prijs staat op 235,99

Dus ik weet niet hoe je bij die 299 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier meer mensen die problemen hebben met pspvideo9. In het begin gaat alles gewoon goed en wordt de film redelijk snel omgezet, maar zo halverwege gaat het ineens een stuk trager, hij loopt soms vast en als de film uiteindelijk 'af' is dan blijft de progress balk op 'vol' steken en moet ik eerst het programma afsluiten waarbij er gevraagd wordt of ik het converteren wil beeindigen. De film doet het dan uiteindelijk wel.

bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Niet online
mediamarkt hanteert soms andere prijzen per vestiging
Dit kan soms meevallen maar in dit geval dus niet :p
93 euro voor een 1GB memorystick valt me heel erg mee, ik had ze alleen nog boven de 100 gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ehm yeah, maar 299?? Dat is gewoon absurd en kan ik me niet voorstellen. Dan moeten ze wel pre-historische prijzen nog in het systeem hebben staan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heeft iemand al wat PSP games gespot? Want ik wil graag morgen al ff 3 games halen bij de FRS... Om vervolgens bij de MM een PSP te gaan halen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ronwiel op 30-08-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ronwiel schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:35:
Heeft iemand al wat PSP games gespot? Want ik wil graag morgen al ff 3 games halen bij de FRS... Om vervolgens bij de MM een PSP te gaan halen :)
De games mogen pas vanaf 1 september verkocht worden :)

(of eigenlijk 'geleverd')

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 30-08-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Bosmonster schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:26:
Ehm yeah, maar 299?? Dat is gewoon absurd en kan ik me niet voorstellen. Dan moeten ze wel pre-historische prijzen nog in het systeem hebben staan ofzo.
Hé, als de klant zo naief is en het ervoor zou willen geven dan zou ik als bedrijf zeker dat soort zaken doen. Tsja klanten hé ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:57:
De games mogen pas vanaf 1 september verkocht worden :)

(of eigenlijk 'geleverd')
Dat zeggen ze wel vaker ja, maar in 99% van de gevallen liggen de games gewoon meteen in de winkel als ze em binnen krijgen :)... Maarja ik gewoon morgen ff een kijkje nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

disjfa schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:00:
[...]

Hé, als de klant zo naief is en het ervoor zou willen geven dan zou ik als bedrijf zeker dat soort zaken doen. Tsja klanten hé ;)
Niet als je vervolgens heel je geloofwaardigheid als prijsvechter te grabbelen gooit natuurlijk. Zo werkt een winkelconcept niet ;)

Ik betwijfel dan ook ten zeerste dat de PSP bij welke mediamarkt dan ook voor meer dan 250 euro verkocht gaat worden. Zeggen ze van wel, dan moet je maar ff vragen naar iemand die wel weet waar die het over heeft :P
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.