Goed, ik ben hier niet zo heel erg in thuis, maargoed

Ik gebruik al tijden Bitcomet, dit is ook altijd goed gegaan.
Maar nu sinds de laatste udpate (0.88) gebruikt het programma ineens zo goed als al het vrije geheugen op!
Het gebeurd heel geleidelijk, het is dus niet zo dat het geheugen in één klap vol zit, maar na een paar uur is alles in gebruik.
Dit is niet de bedoeling, eerst kon ik tijdens downloaden nog rustig photoshop bewerken en bridge open hebben staan, maar of ik die nu aan heb of niet maakt niet uit, het geheugen gaat vol.
De pc word nogal traag en onbewerkelijk als je maar 30mb vrij geheugen hebt ipv een deel van 1024mb.
bits, bytes, giga, kilo, mega,. k heb nooit echt geweten welke welke was
Is het mogelijk om bitcomet ergens te beperken in de hoeveelheid werkgeheugen die hij snoept? Of moet ik aan een ander programma dat minder/geen geheugen gebruikt? (en welke doen dit dan goed?)
ik vind persoonlijk 800mb voor bitcomet een tikkeltje te veel, maar kan nergens vinden of dit in te stellen is.
Op internet is er weinig over te vinden en de FAQ van bitcomet helpt er ook niet bij
[
Voor 6% gewijzigd door
answer_man op 30-05-2007 01:01
]
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]