Ik ben blij met utorrent (tot nu toe altijd een limewire klant geweest) die wel download ondanks dat ie aangeeft edat de poort niet doorstuurt en dus downloaden gaat bijhoorlijk langzaam. Dus ik dacht ik ga t proberen (had nog nooit eerder van poorten gehoord..). Internet opgezocht maar nooit echt gevonden wat ik nodig had. Mijn router staat ook niet op portforward.com.
Heb de site van mijn router gevonden en de instelling Games&Applications Sharing. Daar kan je applicaties toewijzen aan een device; uTorrent stond niet in de lijst. Ik heb toen in eerste instantie een nieuwe aangemaakt genaamd uTorrent en dit ingevuld:
Protocol Port Range Translate To ... Trigger Protocol Trigger Port
Any 32459 - 32459 32459 - 32459 Any 32459
Die vervolgens aan mijn comp. toegewezen
Instelling onder verbinding bij uTorrent ook deze poort toegewezen, maar utorrent gaf aan nog steeds geen open poort te hebben...
Ik bittorrent toegewezen aan mijn comp (nog steeds via speedtouch site) --> blijkt poort 6881-6889 te gebruiken en vervolgens die instelling gecloned voor een weer nieuwe applicatie die ik heb aangemaakt onder naam mTorrent, toegewezen aan mijn comp, 6681 ingevuld onder verbinding van utorrent maar weer niet goed!
Wat doe ik fout?! En beter nog hoe moet ik t goed doen?
dank bij voorbaat!
Heb de site van mijn router gevonden en de instelling Games&Applications Sharing. Daar kan je applicaties toewijzen aan een device; uTorrent stond niet in de lijst. Ik heb toen in eerste instantie een nieuwe aangemaakt genaamd uTorrent en dit ingevuld:
Protocol Port Range Translate To ... Trigger Protocol Trigger Port
Any 32459 - 32459 32459 - 32459 Any 32459
Die vervolgens aan mijn comp. toegewezen
Instelling onder verbinding bij uTorrent ook deze poort toegewezen, maar utorrent gaf aan nog steeds geen open poort te hebben...
Ik bittorrent toegewezen aan mijn comp (nog steeds via speedtouch site) --> blijkt poort 6881-6889 te gebruiken en vervolgens die instelling gecloned voor een weer nieuwe applicatie die ik heb aangemaakt onder naam mTorrent, toegewezen aan mijn comp, 6681 ingevuld onder verbinding van utorrent maar weer niet goed!
Wat doe ik fout?! En beter nog hoe moet ik t goed doen?
dank bij voorbaat!