Artwido schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:22:
[...]
En daar zit nu het addertje onder het gras.
Ik heb twee maanden gelededen voor het eerst mijn T-mobile sim-kaart in gebruik genomen.
Ik heb ook een abbo genomen met PIT. Er stond maar één soort verbinding ingesteld op de sim-kaart en dat was dus
geen PIT. Je mag er toch vanuit gaan dat wanneer je een abbo met PIT afsluit je een vooringestelde verbinding krijgt voor PIT en niet voor WAP (T-zones)
Na een week kreeg ik al een sms van T-mobile dat mijn bundeltegoed op was. Dus ik heb direct aan de bel getrokken maar je krijgt gewoon te horen dat ze niets kunnen zien.En dat vind ik dus grote onzin. Als ze mij direct hadden verteld dat mijn budeltegoed op was omdat ik met T-zones had gesurfd dan was de rekening niet zo hoog opgelopen.
Ik heb gegoogled en gezien dat ik niet de enige ben die erin getrapt is.Dus ze houden die informatie bewust achter voor nieuwe abbonees.
Ik begin nu ook een beetje bang te worden voor deze theorie. Volgens mij is het standaard profiel in mijn K800i een wap profiel van T-mobile. Ik heb gister 3 keer met ze gebeld en ook geen 1 van deze medewerkers heeft mij gemeld dat het deze optie mogelijk kon zijn. Nee sterker nog ik heb hem zelf aangedragen en wat afgedaan als geen issue omdat T-zones nu ook in PIT zit. Maar ondertussen zit ik nog op een oud Pit abo.
Ik heb nog geluk dat ik mijn belstatus met regelmaat check anders had de schade nog veel hoger kunnen zijn, al vind ik hem nu al flink hoog.
1. ze kunnen niet vertellen waar je kosten vandaan komen als je belstatus oploopt.
2. ze kunnen geen reeële mogelijkheden aandragen wat het probleem veroorzaakt (behalve je moet je rekening afwachten)
3. ze kennen hun eigen abonnementen amper, aangezien mij werd gemeld dat t-zones erin zat en ik duidelijk heb aangegeven dat ik wel verlengd heb, maar 3 maanden eerder waardoor ik nog op mijn oude abo zat.
4. blijkbaar een bekend voorval, dus daar kunnen ze best op inspelen ipv doen alsof ze helemaal van niets weten wat het probleem kan zijn en ondertussen cashen.
5. er werd mij gemeld dat waarschijnlijk de belstatus niet klopte vanwege storingen, als ik dit voor waar had aangenomen, was de schade waarschijnlijk nog flink opgelopen.
Met mijn inet gedrag zijn dit geen leuke dingen:( Mijn klanttevredenheid is in 1 klap gedaald naar nul als het echt hier aan ligt en zal ik na jarenlange trouw vanuit de Ben tijd toch een andere provider moeten gaan nemen, want dit zijn geen geintje, kan je klauwen met geld kosten als niet vermoedende consument die alle informatie van de KS voor waar aanneemt.