T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.460 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

sPENKMAN schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:33:
Ik heb sinds kort ook PIT van t-mobile wat prima werkt op mijn 6600.

Nou is het met BT altijd eigenlijk wel ruzie geweest, zeker wanneer er meer programma's om de hoek komen kijken welke op specifieke COM poorten werkte maar ik kom er op dit moment niet meer uit.

Ik heb in mijn Laptop een eenvoudige BT dongle van sitecom, het leggen van een seriële verbinding naar mijn gsm gaat prima. Nou heb ik Nokia modem options geïnstalleerd, deze herkent mijn nokia6600 ook als modem.

So far so good, echter nu wil ik natuurlijk gebruik maken van mijn GSM alzijnde modem om te kunnen internetten via GPRS alleen heb ik geen flauw idee hoe ik de modem verbinding naar mijn GSM leg.
Ik heb op dit moment een modem geïnstalleerd op COM15 welke dus mijn nokia 6600 is. Inbellen gaat en werkt prima, maar ik heb niet voor niets een GPRS flatfee abbo afgesloten. Ik wil dus ook via GPRS internetten.

Iemand die me een beetje bij kan schijnen met een zaklamp?

Edit: http://www.neweon.nl/nokia6600gprs.htm

Morgen weet ik of ik idd op mijn PIT hebt zitten internetten of dat het gewoon GPRS was 8)7
staat gewoon juist op die pagina voor zover ik kan zien.
Met *91# kies je voor gprs en internet is je AP en pass/user is tmobile/tmobile

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
MeIsTwisted schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:53:
staat gewoon juist op die pagina voor zover ik kan zien.
Met *91# kies je voor gprs en internet is je AP en pass/user is tmobile/tmobile
Die pagina kwam ik dus tegen nadat ik de vraag had gepost ;)

Overigens geen extra kosten het werkt dus eindelijk goed 8)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
sPENKMAN schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:43:
[...]

Die pagina kwam ik dus tegen nadat ik de vraag had gepost ;)

Overigens geen extra kosten het werkt dus eindelijk goed 8)
PIT is niet bedoeld om met je laptopje data weg te gaan trekken he... pak dan een HSDPA kaart met Internet Totaal gaat een stuk sneller

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Even voor de totale duidelijkheid hoor:

Ik heb een MDA Vario..... wanneer kost het me nu geld en wanneer niet?

Als ik op mijn werk zit bijvoorbeeld met GPRS verbind, dan kost het me geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekkie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:27:
Even voor de totale duidelijkheid hoor:

Ik heb een MDA Vario..... wanneer kost het me nu geld en wanneer niet?

Als ik op mijn werk zit bijvoorbeeld met GPRS verbind, dan kost het me geld?
Gewoon even opletten of je bij accesspoint "T-Mobile internet" gebruikt en dus niet T-zones. That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een linkje naar het t-mobile programma waarmee je sneller pagina's kunt laden/surfen, weet niet zeker hoe het heet, iets met speed. Stond tijdje geleden op de site van t-mobile maar kan het nu niet meer vinden, misschien mensen met ervaring van dit programmatje ?

Dankje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Iedereen ook de sms gehad vandaag of liggen ze hier bij mij te posten voor me deur en weten ze dat ik volgende week naar frankrijk ga >:) ?

" beste Tmobile klant, aan mobiel internet in het buitenland zijn hogek osten verbonden. Voorkom hoge rekeningen en beperk het gebruik"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58

Spotmatic

Ken sent me

Ik kreeg zojuist een SMS bericht van T-Mobile:

"Beste T-Mobile klant, aan mobiel internet in het buitenland zijn hoge kosten verbonden. Voorkom hoge rekeningen en beperk het gebruik."

Iemand anders deze waarschuwing ook gehad? Ik heb PIT nog nooit gebruikt in het buitenland, dus ik neem aan dat er straks niet ten onrechte 500 euro van mijn rekening wordt afgeschreven :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:14
ik heb dit bericht zojuist ook gehad...is meer een waarschuwing volgens mij, omdat iedereen nu naar het buitenland gaat op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28
Kreeg ook die SMS inderdaad, beetje vreemde instelling, willen ze nou geld verdienen of niet? Of zou de marge te klein zijn op buitenlands dataverkeer? :P
Naja, vond de tarieven in Spanje wel meevallen vorige maand eerlijk gezegd.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

man-o-script schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:37:
Kreeg ook die SMS inderdaad, beetje vreemde instelling, willen ze nou geld verdienen of niet? Of zou de marge te klein zijn op buitenlands dataverkeer? :P
Naja, vond de tarieven in Spanje wel meevallen vorige maand eerlijk gezegd.
na ja, wat er natuurlijk gebeurd is dat mensen gewoon lekker door blijven web and walken de vakantie door. Ze denken dan natuurlijk dat dit gratis is ook en blijven dit doen TOT ze de rekening krijgen. Denk dat T-mobile al die discussie zat is en de sms heeft gestuurd..overigens wel een gekke sms zo uit het niets maar goedkoper als een brief sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met PIT op vakantie:
Als er honderden, wellicht duizenden 'gedupeerde' t-mobile klanten opbellen naar de klantenservice met spreuken als: '*** ********** *** *** wist ik veel !'' '' Kost me ***** paar honderd € !!!''
Dan lijkt het me idd verstandig dat ze een waarschuwings-sms versturen, ook al gaat dat ten koste van hun winst, er is ook zoiets als service! T-mobile's klantenservice zal dat een stuk prettiger vinden.

Stuur desnoods een e-mail naar info@t-mobile.nl dan weet je het zeker.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

WIE helpt mij even..van een vario gegaan naar een M600i van Sony Ericsson. Nu moet PIT hier natuurlijk gewoon op werken zowel op gprs als op umts.

Ik maak een nieuwe internet account aan op de phone en moet de volgende zaken invullen:

- Data account
- Accountnaam
- Adres
- Eventueel gebruikersnaam

Nu heb ik in mijn vario gekeken en daar heb je de naam van de verbinding wat T-mobile internet is en dan vervolgens de asp naam en dat is dan " internet "

Ik vul dus hier bij accountnaam T-mobile internet in en bij adres internet..maaar dit werkt niet.. Toen geprobeerd om bij Accountaam alleen internet in te vullen en verder niets..ook dat werkt niet. Toen nog geprobeerd om bij accountnaam alleen T-mobile in te vullen..en je kan het al raden..ook dit werkt niet..

iemand een idee?!?!

heb het al.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door xon op 27-06-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
nils7 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:10:
PIT is niet bedoeld om met je laptopje data weg te gaan trekken he... pak dan een HSDPA kaart met Internet Totaal gaat een stuk sneller
Op het moment maak ik daar geen gebruik van, echter in de zomervakantie zit in in een caravan waarbij ik wel even op een normale manier wat internet pagina's af wil gaan. Dit is dus normaliter niet van toepassing maar ik heb graag ruim op tijd mijn zaakjes op orde zodat ik lekker zonder stress kan pakken en op vakantie kan gaan ;)

Niettemin bedankt voor de tip :)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
ff een hele andere vraag:

Ik ben in het bezit van een p910i en wil een kleiner toestel erbij hebben. Nu wil ik ook graag dat PIT van T mobile maar kan je het wel op 2 verschillende toestellen gebruiken dan? mits de juiste simkaart er maar inzit toch?

Ik ben aan het kijken naar een m600i

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:28
Hebben jullie PIT gebruikers ook af en toe dat 'ie moeite heeft online te komen. Dan staat er in Explorer "Bezig met verbinden..." maar dan springt 'ie niet online. Paar minuten later lukt het meestal wel. Ik gebruik trouwens een MDA Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Geen problemen hier met een Palm Treo 650. Meestal binnen 3 seconden online.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hoeveel mensen veroorzaken veel dataverkeer. Iets in de trant van 1GB+? Lijkt me toch vrij lastig op een mobiele telefoon. Dit in verband met het feit dat ik bij telfort goedkoper een abo + mobiel wil ipv T-Mobile. Maar zij hebben datalimiet van 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

REDFISH schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:18:
Hoeveel mensen veroorzaken veel dataverkeer. Iets in de trant van 1GB+? Lijkt me toch vrij lastig op een mobiele telefoon. Dit in verband met het feit dat ik bij telfort goedkoper een abo + mobiel wil ipv T-Mobile. Maar zij hebben datalimiet van 1GB.
Reeel gezien haal je dat met een smartphone (e-mail, af en toe een attachment, webpages etc.) niet. Maar de mensen die het wel halen zijn de mensen die via hun GSM online gaan op hun laptop.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
1 GB is echt wel voldoende. Ik zit bijna elke maand richting die 1 GB, maar Telfort zet vaak maar iets van 800 MB op de rekening. Bij mij staat dat ding (laptop) dan ook wel elke dag aan en experimenteer ik graag met TV kijken of andere aso download acties.

1 GB verbruiken lukt dus wel icm een laptop, maar niet door het nieuws te lezen via WAP op je mobiel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ehh guys..via welke site (like speedtest.nl) kan ik umts/gprs snelheid meten zonder meteen 1 mb naar binnen te hoeven slurpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met de k800i ook via deze internet abbo online? als het met de w810i kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:36:
kan je met de k800i ook via deze internet abbo online? als het met de w810i kan?
Vanaf maandag ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw idee voor het pit op de laptop.
Ik maakte eerst gebruik van pit op mijn laptop via mijn d600 telefoontje. Gewoon via bluetooth heel handig en je kon ook gebeld worden.
Nu wil ik een stap verder gaan, ik heb nu een dualsim en wil 1 sim in mijn telefoon laten en de andere sim met een kaartsleuf (pci bijvoorbeeld) in mijn laptop hebben.
Dus wat ik zoek is een kaart die hier gebruikt van maakt. Ik heb het nagevraagd bij t-mobile shop, maar dan kom je weer uit op het internet totaal pakket van meer dan 50 euro.
Dit is namelijk een stuk makkelijker dan het gebruik via je mobiel..

Iemand ideeen?

(trouwens het internetten op je laptop via bluetooth super makkelijk, verbinding is er in 10 seconden en voor msn en internet pagina's is het meer dan genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:00:
Heeft er iemand een linkje naar het t-mobile programma waarmee je sneller pagina's kunt laden/surfen, weet niet zeker hoe het heet, iets met speed. Stond tijdje geleden op de site van t-mobile maar kan het nu niet meer vinden, misschien mensen met ervaring van dit programmatje ?

Dankje,
Ehm.....waarom die sterretjes |:( . Maargoed.... http://speed.t-mobile.nl/ . Dat is je 'programma'. Is dus een webpagina die m.b.v. een cookie zijn instellingen opslaat. Is ook al eerder genoemd in dit topic....zoek maar eens op speed binnen topic.
xon schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:10:
ehh guys..via welke site (like speedtest.nl) kan ik umts/gprs snelheid meten zonder meteen 1 mb naar binnen te hoeven slurpen ?
Deze pagina of deze java applet.
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:02:
Nieuw idee voor het pit op de laptop.
Ik maakte eerst gebruik van pit op mijn laptop via mijn d600 telefoontje. Gewoon via bluetooth heel handig en je kon ook gebeld worden.
Nu wil ik een stap verder gaan, ik heb nu een dualsim en wil 1 sim in mijn telefoon laten en de andere sim met een kaartsleuf (pci bijvoorbeeld) in mijn laptop hebben.
Dus wat ik zoek is een kaart die hier gebruikt van maakt. Ik heb het nagevraagd bij t-mobile shop, maar dan kom je weer uit op het internet totaal pakket van meer dan 50 euro.
Dit is namelijk een stuk makkelijker dan het gebruik via je mobiel..

Iemand ideeen?

(trouwens het internetten op je laptop via bluetooth super makkelijk, verbinding is er in 10 seconden en voor msn en internet pagina's is het meer dan genoeg)
Tjah dan heb je een pcmcia datakaart nodig die gprs ondersteund. Zoals de Nokia D211 of een Globetrotter kaart. De prijs van dit soort kaarten ligt volgens mij echter rond de 200/300 euro. Er zijn wel goedkopere pcmcia data kaarten maar die ondersteunen (voor zo ver ik heb gezien) geen gprs.

[ Voor 61% gewijzigd door DeOS op 29-06-2006 20:31 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
DeOS schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:08:
[...]

Ehm.....waarom die sterretjes |:( . Maargoed.... http://speed.t-mobile.nl/ . Dat is je 'programma'. Is dus een webpagina die m.b.v. een cookie zijn instellingen opslaat. Is ook al eerder genoemd in dit topic....zoek maar eens op speed binnen topic.

[...]

Deze pagina of deze java applet.
Max. 64 kb/s scheelt je een programmaatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
kan ik PIT gebruiken in zowel mijn p910i en mijn m600i?
door gewoon de simkaart te wisselen?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
knny schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:49:
kan ik PIT gebruiken in zowel mijn p910i en mijn m600i?
door gewoon de simkaart te wisselen?
Ja. PIT is gekoppeld aan je SIM kaart niet aan je toestel. Wel ff letten op de juiste instellingen.

[ Voor 8% gewijzigd door DeOS op 30-06-2006 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah dan heb je een pcmcia datakaart nodig die gprs ondersteund. Zoals de Nokia D211 of een Globetrotter kaart. De prijs van dit soort kaarten ligt volgens mij echter rond de 200/300 euro. Er zijn wel goedkopere pcmcia data kaarten maar die ondersteunen (voor zo ver ik heb gezien) geen gprs.
ok, nouw ik ga ff rondzoeken, kijken voor een oplossing.
Zodra ik meer weet + de prijzen dan zal ik het komen melden...
(tenzij iemand anders ook hier iets over weet natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

T-Mobile verfijnt flatfee internet tarieven

Internetbundel: Web and Walk
Downloadsnelheid: 64 kb/s
Prijs per maand: € 9,50

Internetbundel: Internet Totaal
Downloadsnelheid: 384 kb/s
Prijs per maand: € 49,50

Internetbundel: Internet Totaal Plus
Downloadsnelheid: 1.8 mb/s
Prijs per maand: € 59,50

Neem aan dat ze bits bedoelen dus ineens stapt iedereen over op EDGE van Telfort. dat 120-160 gemiddeld belooft. Lijkt me dat je met 8kB/s streaming niet ver meer komt als je live tv stream of radio wil luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05
REDFISH schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:24:

Neem aan dat ze bits bedoelen dus ineens stapt iedereen over op EDGE van Telfort. dat 120-160 gemiddeld belooft. Lijkt me dat je met 8kB/s streaming niet ver meer komt als je live tv stream of radio wil luisteren.
Hoezo 8 kb/s? Er staat toch 64 kb/s voor web en walk? of komt het in de praktijk eerder neer op 8 kb/s?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

64 kb = 8 kB

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 11:45
kRiZzZiZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:47:
[...]

Hoezo 8 kb/s? Er staat toch 64 kb/s voor web en walk? of komt het in de praktijk eerder neer op 8 kb/s?
Ja en daarom ben ik dus zwaar genaaid door de verkoper bij Belcompany. Deze zegt van oh Web 'n Walk is heel snel je kan er gewoon streaming radio mee luisteren en is hetzelfde als EDGE van Telfort. Mijn abbo gaat 28 augustus, tot die tijd zit ik nog bij Telort. Hij raadde aan om naar T-mobile over te stappen zodat ik meer toestelkorting kreeg ipv verlengen.
Zijn er websites waar je misschien naar een lagere streaming radio kan luisteren? Dan bedoel ik zenders als 528 of Q-musc. Of zal ik dan zelf een stream op moeten zetten via mijn pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:41:
[...]

Ja en daarom ben ik dus zwaar genaaid door de verkoper bij Belcompany. Deze zegt van oh Web 'n Walk is heel snel je kan er gewoon streaming radio mee luisteren en is hetzelfde als EDGE van Telfort. Mijn abbo gaat 28 augustus, tot die tijd zit ik nog bij Telort. Hij raadde aan om naar T-mobile over te stappen zodat ik meer toestelkorting kreeg ipv verlengen.
Zijn er websites waar je misschien naar een lagere streaming radio kan luisteren? Dan bedoel ik zenders als 528 of Q-musc. Of zal ik dan zelf een stream op moeten zetten via mijn pc?
Ik luister 538 via http://pda.t-mobile.nl. Via deze startpagina kom ik uit bij 538 die daar een stream heeft in lagere bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:50

EraZor

Don't mention the war

FF vraagje:

Ik heb al een flex 25 abbo bij T-Mobile icm een N70. Kan ik een los W&W abbo afsluiten bij t-0mobile? Ik kan op de site alleen aanbiedingen icm een telefoon vinden, en die heb ik dus al.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
REDFISH schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:24:

Alsof je met 18kB/s wel fatsoenlijk streaming kunt kijken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
nils7 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:08:
[...]

Alsof je met 18kB/s wel fatsoenlijk streaming kunt kijken :S
Het gaat bij mij erom dat ik af en toe radio kan luisteren wanneer ik in de bus zit. TV kijken etc zal idd wel niet willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:59:
[...]

Het gaat bij mij erom dat ik af en toe radio kan luisteren wanneer ik in de bus zit. TV kijken etc zal idd wel niet willen...
En nog goedkoper als een maandje PIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:55:
Ik heb een IMEI nummer van een MDA compact opgegeven die ik ooit eens in huis heb gekregen dmv van contractvernieuwing. Maar ben meer palm Minded dus gebruik combo SE K750i en Palm TX.
Zou je kunnen vertellen hoe je alles hebt ingesteld? Ik heb precies dezelfde setup en heb vandaag PIT aangevraagd. Na enige discussie deden ze trouwens niet moeilijk over IMEI enzo.

Dus graag een post met je instellingen als dat kan! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
Binnetie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:59:
[...]

Streaming radio lukt wel met PIT... laatst even 538 geprobeerd wat voor mij een acceptabele kwaliteit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
zaphod_b schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:24:
[...]

Zou je kunnen vertellen hoe je alles hebt ingesteld? Ik heb precies dezelfde setup en heb vandaag PIT aangevraagd. Na enige discussie deden ze trouwens niet moeilijk over IMEI enzo.

Dus graag een post met je instellingen als dat kan! Thanks!
Vanaf vandaag wordt ieder toestel met GPRS ondersteund!

[ Voor 1% gewijzigd door nils7 op 03-07-2006 15:28 . Reden: te veel werkwoorden in 1 zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Bron? Kan er nergens iets over vinden op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
EraZor schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:45:
T-Mobile klantenservice... als je me niet gelooft bel maar met 0800-7111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EraZor schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:45:
Pocketinfo bijvoorbeeld. Ook op nu.nl viel er iets over te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik las iets over dat abonee's die voor 1 juli zijn aangesloten nog gratis op de hotspots van T-mobile kunnen komen. Mijn abonnement gaat 28 augustus in (21 mei af gesloten), kan ik hier dan ook nog gebruiik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
Binnetie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:52:
Ik las iets over dat abonee's die voor 1 juli zijn aangesloten nog gratis op de hotspots van T-mobile kunnen komen. Mijn abonnement gaat 28 augustus in (21 mei af gesloten), kan ik hier dan ook nog gebruiik van maken?
1 juni niet 1 juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:06:
[...]

Pocketinfo bijvoorbeeld. Ook op nu.nl viel er iets over te lezen.
Ik zie nergens dat de lijst met "ondersteunde" telefoons nu weg is en dat nu alle telefoons aangesloten kunnen worden?

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
Stereotomy schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:35:
[...]

Ik zie nergens dat de lijst met "ondersteunde" telefoons nu weg is en dat nu alle telefoons aangesloten kunnen worden?
nils7 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:51:
[...]

T-Mobile klantenservice... als je me niet gelooft bel maar met 0800-7111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

OK da's mooi werk! Vreemd dat de term Pocket iNternet Totaal in het geheel niet op de t-mobile site voorkomt: daar hebben ze 't steeds alleen maar over web 'n walk....

Maar goed: als één dezer dagen mijn m600 binnenkomt kan ik dus helemaal eerlijk zijn aan de telefoon en hoef ik niet te klooien met een gegenereerde IMEI....

Snap er geen r*k van dat ze de twee termen gewoon willekurig door elkaar heen gebruiken, eerlijk gezegd....maakt 't er voor de gemiddelde consument niet veel helderder op.... |:(

[ Voor 24% gewijzigd door EraZor op 04-07-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Sorry, ik meende 1 juli gelezen te hebben, maar kan ik dan nog toegang krijgen tot de hotspots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

je zou toegang tot de hotspots moeten hebben, aangezien je in mei de overeenkomst gesloten hebt met de op dat moment geldende voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Klopt het dat je een Flex 20 abonnement nodig hebt om PIT/Wéb and Walk aan te vragen?

Heb net gebeld metT-Mobile en daar vertelden ze me dat ik Flex 20 moest hebben ipv. Flex 15 (wat ik nu heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Eend_ schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:35:
Klopt het dat je een Flex 20 abonnement nodig hebt om PIT/Wéb and Walk aan te vragen?

Heb net gebeld metT-Mobile en daar vertelden ze me dat ik Flex 20 moest hebben ipv. Flex 15 (wat ik nu heb).
Ik denk dat je net contact hebt gehad met de mensen die dat het beste weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:11:
[...]

Ik denk dat je net contact hebt gehad met de mensen die dat het beste weten ;)
Dat denk ik ook wel, maar ik ga er een paar euro p. maand op achteruit. En als echte Nederlander deed me dat toch wel pijn :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Sinds gisteren toch niet meer, begreep ik? Dacht dat iedereen nu W&W / PIT aan kon schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
EraZor schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:20:
Sinds gisteren toch niet meer, begreep ik? Dacht dat iedereen nu W&W / PIT aan kon schaffen?
Iedereen met een GPRS toestel kan het... of je er wat aan hebt op een 6230i ofzo (met maar 208x208 beeldscherm) is de vraag uiteraard!

En T-zones valt ook binnen de bundel.

Gericht op hoofdzakelijk de zakelijke gebruiker zal T-Mobile Internet totaal en Internet Totaal Plus aanbieden. Beide varianten bieden internettoegang via GPRS, UMTS, HSDPA en Wireless LAN (802.11). Het verschil zit hem echter in de prijs van de bundels en de snelheden. Zo is de "Internet Totaal" variant beperkt tot 384 kb/s (kilobit) downloadsnelheid, en de "Plus" variant is beperkt tot 1,8 mb/s (megabit).

De particuliere consument is echter niet uitgesloten om deze tariefplannen toe te voegen aan het bestaande abonnement. Voor de particuliere consument is er nog steeds de Pocket Internet Totaal optie welke een downloadbeperking heeft van 64 kb/s download en 16 kb/s upload. Via GPRS, UMTS en/of HSDPA, de mogelijkheid om Wireless LAN met die pakket te blijven gebruiken vervalt. Alle klanten die gebruik maken van "PIT" voor 1 juni kunnen blijven gebruik maken van de hotspots.

Ook is bij Web 'n Walk de toestelexclusiviteit, welke was voorbehouden aan maar enkele toestellen, vervallen. Nu is enkel GPRS als verbindingsmedium als minimum vereist. Dit houdt in dat ieder toestel wat minimaal met GPRS is uitgerust geschikt is. Deze lijst met toestellen die nu nog het 'alleenrecht' op Web And Walk hebben, vervalt. Ook gaan bij alle bundels het gebruik van het surfen over T-zones binnen de bundels vallen, iets wat voorheen nog niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Maar dus ook voor niet-T-Mobile klanten?

Je kan dus met een KPN abbo W&W aanschaffen als je een gprs toestel hebt?

[ Voor 50% gewijzigd door EraZor op 06-07-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Op speedtest haal ik altijd nog gewoon ruim 50 KB/s. Hopelijk blijft dat ook zo.

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
EraZor schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:28:

Ehhh.... nee :? . W&W is toch een T-mobile product. Zou lekker zijn als je met een KPN abbo W&W af kan sluiten. Dit gaat niet werken, tenzij T-mobile en KPN een fusie gaan ondernemen. Ze delen alleen de hotspots volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:56

Daar hoopte ik ook al op maar denk het niet :(

Heb nu maar 10MB voor €7.50 pm bij Hi :/

(dat vinden hun onbeperkt, en als je er maar een paar honderd KB overheen gaat kan je al bijbetalen :X )

[ Voor 22% gewijzigd door Sir_Killalot op 06-07-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

OK, maw alleen de toestellen zijn vrij nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024

je kan geen W&W aanschaffen op een KPN simkaart, wel kan je W&W aangschaffen op een prepaid t-mobilesimkaartje en die dan samen met je KPN abbo in een dual simkaart in je telefoon stoppen

hier nog een tabel van pocketinfo:
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/6075_1.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door jasperv525 op 06-07-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Wat ik me afvraag is op welke termijn t-mobile die snelheden zou kunnen gaan verhogen. Net als kabel- en adsl-aanbieders de afgelopen tijd regelmatig de snelheden van hun abonnementen verhoogd hebben, ga ik er van uit dat t-mobile na verloop van tijd hetzelfde gaat doen.

Heeft iemand daar mischien inside informatie over? Als PIT/WnW bijvoorbeeld 128 of 192 kbit zou worden, word het al een stuk interessanter wat mogelijkheden betreft, fatsoenlijke streaming audio enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 19:06
jasperv525 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:54:
[...]

je kan geen W&W aanschaffen op een KPN simkaart, wel kan je W&W aangschaffen op een prepaid t-mobilesimkaartje en die dan samen met je KPN abbo in een dual simkaart in je telefoon stoppen
Volgens mij heb je toch minimaal een Flex 20 of en Relax 150 abo nodig om PIT/W&W af te sluiten

[ Voor 4% gewijzigd door Maite op 06-07-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Maite schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:49:
[...]

Volgens mij heb je toch minimaal een Flex 20 of en Relax 150 abo nodig om PIT/W&W af te sluiten
ja ik begin te twijfelen,
De nieuwe flatfee Internetabonnementen Internet Totaal en Internet Totaal Plus zijn beschikbaar voor iedereen met óf zonder een T-Mobile telefonie abonnement.
dit zecht T-Mobile, maar ik weet nu niet zeker of het ook voor PIT geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
Je hebt toch echt een T-Mobile abo nodig!

Als ik Vodafone heb kan ik toch ook geen gebruik maken van imode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
nils7 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:14:
Je hebt toch echt een T-Mobile abo nodig!

Als ik Vodafone heb kan ik toch ook geen gebruik maken van imode.
niet via dezelfde simkaart nee, dat had ik al gezegt hoor, maar het kan zijn dat je PIT kan memen met een prepaid simkaart van T-mobile, en die dan samen met je kpn abbo sim in een dualsim in je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:01:
[...]

ja ik begin te twijfelen,

[...]

dit zecht T-Mobile, maar ik weet nu niet zeker of het ook voor PIT geld.
Als het ook voor PIT zou gelden hadden ze het er vast wel bij gezet.

Die twee abbo's die ze noemen zijn voor de zakelijke markt bedoeld die dus met een losse simkaart oid connectie kunnen maken (denk aan zo'n insteekkaart in je laptop ofzo).
Voor PIT heb je gewoon een abbo nodig van minimaal 21.50. En als je het niet gelooft bel de klantenservice. En als je het dan nog niet gelooft druk je op de knop redial en vraag je het ze nog een keer.

Is het dan echt zo moelijk om goed te lezen en om dingen aan te nemen van mensen die het wel weten? De helft van de posts de laatste tijd bevat vragen die al lang beantwoord zijn of waarvan de info gewoon vermeld staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

nils7 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:51:
[...]

[/i]
Per wanneer is dat dan? Ik meet met volgende:

- Nokia N80
- T-Mobile PIT (actief sinds 20 juni)
- Toegangspunt T-Mobile Internet
- Op basis van een 3G umts verbinding (Amsterdam Centrum)
- Speedmanager instelling op Normale Snelheid

Speedtest.nl
Standaard test, alleen download aangevinkt
38 KB/s download (~304kb/s)

Bandwidthplace.com
Getest met optie Wirless: UMTS
36 KB/s download (~288kb/s)

Toast.net
Test Type: F16 Jets (1,39mb) Host: ADDR.com
43 KB/s download (~344kb/s)

[ Voor 32% gewijzigd door martincm op 07-07-2006 17:58 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
martincm schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:39:
[...]

Per wanneer is dat dan? Ik meet met volgende:

- Nokia N80
- T-Mobile PIT (actief sinds 20 juni)
- Toegangspunt T-Mobile Internet
- Op basis van een 3G umts verbinding (Amsterdam Centrum)
- Speedmanager instelling op Normale Snelheid

Speedtest.nl
Standaard test, alleen download aangevinkt
38 KB/s download (~304kb/s)

Bandwithplace.com

Toast.net
Test Type: F16 Jets (1,39mb) Host: ADDR.com
43 KB/s download (~344kb/s)
volgens mij is het ingegaan vanaf 3 juli,
nu maar hopen dat bij mij de snelheid op mijn vario2 straks ook hoger is,
zijn er misschien nog andere die dit even kunnen testen, is wel interessant

[ Voor 10% gewijzigd door jasperv525 op 07-07-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

martincm schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:39:
[...]

Bandwithplace.com
Ook even getest met

- 3 G Haarlem
- M600i

202.3 kilobits per seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:35
Ik heb net iets meer dan een maand T-mobile met internet,. Toen ik mijn kaartje aktiveerde kon ik idd met de browser 'internetten'. Echter na een paar dagen kreeg ik een SMSje van T-mobile dat mijn bundeltegoed op was en dat ik nu moest (bij)betalen voor mijn smsjes en telefoontjes.
Dit vond ik dus heel vreemd daar ik echter alleen nog maar had ge-internet. Heb dus gelijk T-mobile gebelt. De helpdesk daar wist het ook niet en kon ook niets nakijken. Ik werd afgewimpeld met de opmerking dat ik mijn eerstvolgende factuur maar moest afwachten. Ik was daar niet blij mee want ik wist niet wat voor verassing me dan stond te wachten.
En dat bleek dus ook want ik kreeg een rekening van ruim 600 euro!
Natuurlijk direct T-mobile gebelt. En het bleek dus dat ik niet via de 'internet'-vebinding had gesurft maar via WAP. Ik heb de helpdesk-medewerker proberen duidelijk te maken dat ik de standaart browser heb gebruikt en dat ik de enige verbinding heb gebruikt die al ingesteld stond. De helpdesk wist het ook nu weer niet en zei dat ik een aangetekende brief moest sturen naar T-mobile. Dat heb ik dus gedaan. Ik heb ondertussen antwoord terug gehad. Ik hoef inplaats van die 600 euro nu 100 euro betalen omdat ze konden voorstellen dat ik niet wist van de instelling.
ik ben het dus ook niet eens met die 100 euro. Ik heb namelijk de handleiding van T-mobile nog eens doorgespit en ook de website helemaal doorgenomen maar nergens staat hoe je de verbinding zo moet instellen dat je niet WAP gebruikt maar 'Internet'. Er staat alleen hoe je T-zone (WAP) moet instellen.
Ook heb ik optijd aan de bel getrokken over mijn bundeltegoed maar de helpdesk van T-mobile heeft geen moeite gedaan om te kijken wat er aan de hand was. Ik ga ze dus weer terugschrijven.

Maar mijn vraag is nu dus aan jullie... waar kan ik de instelling terugvinden zodat ik ook flatfee internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
Artwido schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:05:
Ik heb net iets meer dan een maand T-mobile met internet,. Toen ik mijn kaartje aktiveerde kon ik idd met de browser 'internetten'. Echter na een paar dagen kreeg ik een SMSje van T-mobile dat mijn bundeltegoed op was en dat ik nu moest (bij)betalen voor mijn smsjes en telefoontjes.
Dit vond ik dus heel vreemd daar ik echter alleen nog maar had ge-internet. Heb dus gelijk T-mobile gebelt. De helpdesk daar wist het ook niet en kon ook niets nakijken. Ik werd afgewimpeld met de opmerking dat ik mijn eerstvolgende factuur maar moest afwachten. Ik was daar niet blij mee want ik wist niet wat voor verassing me dan stond te wachten.
En dat bleek dus ook want ik kreeg een rekening van ruim 600 euro!
Natuurlijk direct T-mobile gebelt. En het bleek dus dat ik niet via de 'internet'-vebinding had gesurft maar via WAP. Ik heb de helpdesk-medewerker proberen duidelijk te maken dat ik de standaart browser heb gebruikt en dat ik de enige verbinding heb gebruikt die al ingesteld stond. De helpdesk wist het ook nu weer niet en zei dat ik een aangetekende brief moest sturen naar T-mobile. Dat heb ik dus gedaan. Ik heb ondertussen antwoord terug gehad. Ik hoef inplaats van die 600 euro nu 100 euro betalen omdat ze konden voorstellen dat ik niet wist van de instelling.
ik ben het dus ook niet eens met die 100 euro. Ik heb namelijk de handleiding van T-mobile nog eens doorgespit en ook de website helemaal doorgenomen maar nergens staat hoe je de verbinding zo moet instellen dat je niet WAP gebruikt maar 'Internet'. Er staat alleen hoe je T-zone (WAP) moet instellen.
Ook heb ik optijd aan de bel getrokken over mijn bundeltegoed maar de helpdesk van T-mobile heeft geen moeite gedaan om te kijken wat er aan de hand was. Ik ga ze dus weer terugschrijven.

Maar mijn vraag is nu dus aan jullie... waar kan ik de instelling terugvinden zodat ik ook flatfee internet?
Heb je wel die bundel want dat mis ik in je verhaal..... als je die niet hebt en je hebt hoge WAP kosten tjah..... Ik zou als ik jou was de KS even bellen en vragen of je idd die bundel hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ja die bundel heb ik. Is ook beaamt door die helpesk

[ Voor 43% gewijzigd door Artwido op 09-07-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet als AP-naam 'internet' gebruiken, zit je altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

wanneer zou het moment komen dat T-mobile ECHt gaat knijpen met pit..op dit moment binnen paar seconden 1 mb binnen op me telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:20:
Je moet als AP-naam 'internet' gebruiken, zit je altijd goed.
Voor de rest hoeft er niets ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Artwido schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:41:
[...]

Voor de rest hoeft er niets ingesteld worden?
Voor welke telefoon?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnaeff
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-07 15:03
Ik had even een korte vraag. Ik heb nu web'n walk van tmobile. Ik wil dat ook gaan gebruiken om via bluetooth te internetten. Bij de helpdesk gaven ze aan dat ze konden zien of ik zat te internet direct via mijn telefoon of via mijn laptop. Klopt dit. Ik wil namelijk niet de volgende maand ineens een hele hoge rekening krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
volgens mij kan dat gewoon...kheb het zelf ook al eens getest..dus niet intensief gebruik, maar geen extra dingen op mijn rekening...
Ze kunnen het ook onmogelijk zien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
BTW T-Mobile heeft sinds donderdag al een interne storing, je kan niet een nummer wijzigen of een simkaart activeren. Nog een paar dingen kunnen voorlopig niet ik weet niet exact.

Vele mensen weten het niet maar Web n Walk is maar maximaal 30 mb per maand download

[ Voor 21% gewijzigd door jzoin2 op 11-07-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
en waar haal je dat vandaan die download limiet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Michel242 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:32:
en waar haal je dat vandaan die download limiet???
ja ben ik ook wel benieuwd naar..het is namelijk altijd fair use geweest. Dat staat tenmiste in mijn contract wat ik met ze heb afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
laatst ook nog een filmpje gezien op pocketinfo en daar had een t-mobile medewerker het steeds over flat free :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
justjermaine schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:27:
Vele mensen weten het niet maar Web n Walk is maar maximaal 30 mb per maand download
Deze discussie hebben we 5 pagina's geleden ook al eens gehad volgens mij. Ik heb tot nu toe nog niets gezien dat hierop duidt....en als het zo was had ik allang een keer wat moeten horen van T-mobile. Als je zoiets roept onderbouw het dan ook even. Wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik was ook bezorgd over dataliemieten en dat soort ongein, dus heb ik ff t-mobile gebeld met de vraag of ik een datalimiet had. Dit is dus NIET get heval. Vervolgens ook gevraagd of er een fair use policy is, en hierop werd ontkennend gereageerd: Het is écht onbeperkt internetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 19:06
justjermaine schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:27:

Volgens mij is dit alleen bij T-Mobile Duitsland zo. In Nederland is het inderdaad onbeperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:05:
laatst ook nog een filmpje gezien op pocketinfo en daar had een t-mobile medewerker het steeds over flat free :-)
Lijkt me sterk, volgens mij heeft hij het over flat fee (gelijke vergoeding) gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
bron :belcompany oosterhof rotterdam
en Ze willen het naar 30-50 mb per maand maken
het is nog niet in

[ Voor 50% gewijzigd door jzoin2 op 11-07-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Nokia N70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

justjermaine schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:29:
het is nog niet in
Ach ja, BC, die hebben wel vaker dingen verteld die al een beetje achterhaald waren. Zolang T-mobile zegt dat er geen limiet op zit, geloof ik hen.
Indien het niet zo is, krijgen ze mooi hun contract terug.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
justjermaine schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:29:
het is nog niet in
Onzin heb nog niks gehoord over een datalimiet, ik denk dat wij het ten eerste wel eerder te horen krijgen dan de Belcompany :|
En ten tweede kunnen wij het wel zien als je met een laptop surft aangezien die veel meer data trekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Draai even de Nokia Settingwizard (staat als het goed is geinstalleerd op je N70, zo niet download even van de nokia site HIER)
Als het goed is, zal de SettingWizard alle toegangspunten bij je provider (T-Mobile) ophalen en vervolgens om PIT te gebruiken (moet je natuurlijk wel aangevraagd hebben bij KS) moet je alleen browsen met het toegangspunten T-Mobile Internet (en vermijd t-zones).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

nils7 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:29:
[...]

Onzin heb nog niks gehoord over een datalimiet, ik denk dat wij het ten eerste wel eerder te horen krijgen dan de Belcompany :|
En ten tweede kunnen wij het wel zien als je met een laptop surft aangezien die veel meer data trekt ;)
Dan kan je het niet zien, dan vermoed je iets, maar je weet het niet zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
martincm schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:19:
[...]

Draai even de Nokia Settingwizard (staat als het goed is geinstalleerd op je N70, zo niet download even van de nokia site HIER)
Als het goed is, zal de SettingWizard alle toegangspunten bij je provider (T-Mobile) ophalen en vervolgens om PIT te gebruiken (moet je natuurlijk wel aangevraagd hebben bij KS) moet je alleen browsen met het toegangspunten T-Mobile Internet (en vermijd t-zones).
Ok tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
[...]

Ik denk dat bc het wel eerder hoort dan jij zegmaar. Zij hebben volgens mij geregeld sales representitives langs komen, die vertellen hun allemaal wat er gaat komen. Maar overgins heb ik nog niks gehoord van een data limiet, dus zal wel onzin zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
[...]
'Wij' is klantenservice t-mobile?? Laatste keer dat ik naar de klantenservice belde beweerde degene die ik aan de lijn had dat alleen laptops wifi hadden 8)7 en of ik het toch wel echt over een telefoon had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Nu online
DeOS schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:56:
[...]

'Wij' is klantenservice t-mobile?? Laatste keer dat ik naar de klantenservice belde beweerde degene die ik aan de lijn had dat alleen laptops wifi hadden 8)7 en of ik het toch wel echt over een telefoon had.
Ja, idd soms zitten er collega's/dozen die niet eens weten dat een N80 een smartphone is en beweren dat een 6280 gelijke functie heeft aan een Vario. Je moet er wel vanuit gaan dat er mensen werken om te werken dus die het ze vrij weinig interesseert, mij wel (een echte crack, buiten T-Mobile heb ik dingen gedaan voor SE, TomTom en Nieuwemobiel.nl, deze laatste nog steeds overigens) en heb na de laatste update (welke dateert van 3 juli, ofwel de nieuwe internetbundels) me wezenloos gezocht op intranet naar de tarieven (welke toen nog alleen gegeven werden in de powerpoint tijdens de training)... ik kon ze niet zo 1,2,3 vinden helaas.... misschien hopen dat je mij aan de lijn krijgt de volgende x als je belt ;)

Maar ik zelf heb nog niks gehoord over wijzigingen en mochten er die zijn dan is dat pas over 3 a 4 maanden pas!

Dat van die laptop zijn inderdaad vermoeders maar 2GB op een dag wegtrekken lukt je op een telefoon niet!

[ Voor 41% gewijzigd door nils7 op 12-07-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
Maar het klopt toch wel dat wanneer ik nu PIT afsluit geen vrij gebruik meer kan maken van het wifi hot spots ?

Ik zat te wachten op de VARIO II, dus vind het vrij jammer dat deze mogelijkheid er niet meer is, mocht het zo zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
zzz16 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:35:
Maar het klopt toch wel dat wanneer ik nu PIT afsluit geen vrij gebruik meer kan maken van het wifi hot spots ?

Ik zat te wachten op de VARIO II, dus vind het vrij jammer dat deze mogelijkheid er niet meer is, mocht het zo zijn.......
Dit klopt jammer genoeg. Alleen diegene die een al een oude pit abo hadden, blijven de optie wel houden.
Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv