staat gewoon juist op die pagina voor zover ik kan zien.sPENKMAN schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:33:
Ik heb sinds kort ook PIT van t-mobile wat prima werkt op mijn 6600.
Nou is het met BT altijd eigenlijk wel ruzie geweest, zeker wanneer er meer programma's om de hoek komen kijken welke op specifieke COM poorten werkte maar ik kom er op dit moment niet meer uit.
Ik heb in mijn Laptop een eenvoudige BT dongle van sitecom, het leggen van een seriële verbinding naar mijn gsm gaat prima. Nou heb ik Nokia modem options geïnstalleerd, deze herkent mijn nokia6600 ook als modem.
So far so good, echter nu wil ik natuurlijk gebruik maken van mijn GSM alzijnde modem om te kunnen internetten via GPRS alleen heb ik geen flauw idee hoe ik de modem verbinding naar mijn GSM leg.
Ik heb op dit moment een modem geïnstalleerd op COM15 welke dus mijn nokia 6600 is. Inbellen gaat en werkt prima, maar ik heb niet voor niets een GPRS flatfee abbo afgesloten. Ik wil dus ook via GPRS internetten.
Iemand die me een beetje bij kan schijnen met een zaklamp?
Edit: http://www.neweon.nl/nokia6600gprs.htm
Morgen weet ik of ik idd op mijn PIT hebt zitten internetten of dat het gewoon GPRS was
Met *91# kies je voor gprs en internet is je AP en pass/user is tmobile/tmobile
Multimonitor is relax :P