T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.458 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ah bedankt.

De FAQ gedeelte op T-Mobile is beetje vreemd. De hotspot support hebben ze apart gezet waardoor snel zoeken niet mogelijk is. Nu zie ik dat via via moet gebeuren: op hotspot pagina zelf!

EDIT:
Er is nog opmerkelijk verschil:

Uw username en password verkrijgt u door een gratis SMS te sturen naar 9526 (WLAN) met de tekst OPEN. U krijgt vervolgens een SMS terug waarin uw username en password vermeld staan.

Twee verschillende nummers zelfs. 9526 is T-Mobile en 9434 is KPN
Neem aan dat het in beide gevallen zelfde usernaam en password is?

Er is wel dergelijk detail die je niet moet vergeten: als PIT abonnement houder is gebruik van KPN hotspots helemaal gratis TOT 1 januari 2007.
Na deze periode zullen er tarieven bijkomen. Dat is 2 Euro per 10 minuten (excl btw), of 2 Euro per MB, of 0,20 per minuut. Nu is dat zelfde tarief als bij T-Mobile.
Of dat zo echt gebeurt weet ik niet. 2007 is nog eind verder.

[ Voor 65% gewijzigd door MrDummy op 28-04-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Mooi :) Bedankt

Mijn MDA is nu weer helemaal voorzien van pit en de handige startpagina van T-mobile 8)

Nu moet ik alleen heel erg wennen aan die MDA in het dagelijks leven , toch wel groot verschil met een normaal toestel . Tis ergens toch wel een koelkast O-)
Ik zit eraan te denken om de kosten te splitsen van apperaat kwa abbonoment .
Ik heb hem aangesloten met een 1 jaar flex 25 + pit .
Als ik dual sim zou nemen zou ik de flex 25 kunnen "verhuren" aan mijn moeder die eindelijk bereid is van pak & bel abbo`s over te stappen ( vreselijk duur als je regelmatig mee belt ! ) en dan kan ik ondertussen pitten met me MDA als het me uitkomt :)
Dan ben ik ook niet verplicht om hem elke keer mee te nemen als het niet uitkom
( winkelen , uitgaan etc. ) en kan ik op een normaal toestel vertrouwen voor die momenten ( ik heb nog een orange abbo ernaast die over 4 maanden afloopt , was te enthousiast met die mda ik weet O-) )

Ik hoop alleen dat je met dual sim op de ene kan pitten en de andere belle zonder issues .

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel wat teleurgesetelt bent over de MDA pro .
Ik vindt hem nou niet echt rap reageren , vooral niet als ik met m`n oude 3850 door alle menu`s heen blaas . ok tuurlijk dat heeft een oude windows CE zonder veel functies maar tis natuurlijk wel belangerijk dat je gebruikers ervaring prettig is (snel)
De MSN Messenger die bij de UK rom heeft weliswaar een prettige interface , beter dan de oude MSN clients , maar het connecten is een drama ; zelfs via een USB sync verbinding met internet troughpass als ik dat 1 op 1 met de oude client vergelijkt , connect de nieuwe client zeer zelden :(
Ik weet niet of dat een issue is met een setting ergens , maar andere dingen zoals sksype , internet explorer en mail werken prima ( ook zonder sync ) dus mag ik vanuit gaan dat het aan de client ligt .
De default headset die erbij zat vondt ik echt jammer .. gewoon jammer .
Heb je zo`n leuk uitziende apperaat komen ze met een best cheapo handsfree set aanzetten .
Zonder handsfree is die MDA niet prettig om mee te bellen .. bluetooth headset die ik wel heb liggen is een optie ; maar niet om muziek mee te luisteren .
Arghh ... dat wordt dus zoeken naar een betere wired oplossing en vooral eentje waarbij ik de mogelijkheid heb om mijn eigen koptelefoon in te zetten , ben nogal gehect geraakt aan in-ear doppies :)

Hmm mja , nu heb ik wel alle negatieve dingen opgenoemt die me dwarszitten maar nu ook de positieve !
Groot helder scherm ! 640x480 resolutie is echt lekker vooral in portrait mode ; wat een ruimte !
Design is goed , tablet pc stijl design is prachtig .
Ruime opties voor connectiviteit en veel bluetooth profiles die compatible zijn , en dankzij de PXA270 processor op 520 mhz heb je genoeg horsepower om multi media toepassingen te kunnen gebruiken .
Tom Tom zal ongetwijfelt ook lekker rap gaan :)

Al met al heb ik hier en daar nog wat twijfels over die MDA ( zie boven o.a )
Wat wel irritant is , aangezen er een abbo aan vast zit kan ik hem ook niet zomaar wegdoen als ik besluit toch voor een andere mobiele oplossing te gaan :(
Denk niet dat veel mensen op een contract overname zitten te wachten voor hun nieuwe gadget.
Wel jammer van mobiele telefoons e.d apperaten die veelal met een abbo verbonden zijn ..
Je kan ze niet in je dooie gemak volledig in de praktijk uit testen tenzij je iemand kent die er al 1 heeft , reviews kan je altijd wel lezen ( zoals ik gedaan hebt ) maar dat zijn in feite andermans meningen .

[ Voor 119% gewijzigd door lithiumangel op 28-04-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Voor degene die wat meer snelheid uit hun MDA pro willen krijgen zoals ik dat dus wou .

1.Back-up al je gegevens
2.Hard reset je MDA Pro ( zie manual hoe )
3.Ga de standard windows mobile setup doorheen (calibratie en tutorial)
4.Nadat je jou password preferences hebt aangekozen zorg dat je meteen je stylus klaarhoud voor een soft reset , na enkele seconden krijg je de melding " Customising in 3,2,1 "
soft reset nu je MDA pro
5.Na de soft reset heb je gewoon de standaard windows mobile zonder T-mobile applicaties , startups en wattan ook ; ja je mist ook de pre-defined T-mobile instellingen voor internet e.d maar dat kan je zelf instellen .

Tevens mis je ook de PDF viewer maar is voor mij geen gemis .

6.Instaleer een freeware registry editor programma voor windows mobile (Google : regedit pocket pc )
7. Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\GDI\GLYPHCACHE
8. Verander 'limit' van 8192 naar 32768
9. Voer nogmaals een soft reset uit

Ik ging er best rap op vooruit kwa responsiveness e.d
Je mist dus wel de T-mobile skins en de PDF viewer maargoed .

Vergeet niet je data te backuppen en zorg dat je al je settings al hebt overgenomen !!!

o.k genoeg over de MDA daar is deze topic nieteens voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door lithiumangel op 28-04-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:58:
[...]

Ik maak nu al 4 maanden gebruik van PIT met een toestel wat daar niet op de lijst staat. Die IMEI controle bestaat niet, of is gewoon heel erg slecht. Ik verbruik zo'n beetje 40MB per maand, dus dat zou ook nog wel op moeten vallen. Als ze echt hadden gewild, hadden ze al lang bij mij aan de bel getrokken.
Dat maakt ook totaal niet uit, het gaat alleen puur om de aanvraag met een correct IMEI nummer, alleen als je een IMEI nummer geeft van iemand anders, kunnen ze het misschien in een database checken dat dat nummer al aangevraagd is behorend bij een ander telefoonnummer.
Heb zelf een MDA Compact daarmee had ik PIT genomen, imiddels mijn contract vernieuwd met W800i met PIT, geef je gewoon weer je IMEI nummer door van je MDA Compact.
Ondertussen gebruik ik gewoon op m'n normale toestel internet via de Opera browser, T-Mobile medewerker zei dat dit totaal niet uitmaakt (Compact enzo vind ik te groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
Heb sinds een paar dagen ook PIT icm een Nokia N70, werkt perfect! Alleen heb ik ook een Palm Tungsten T5 waarmee ik voorheen ook op Vodafone GPRS kon mbv een Nokia 6230. Ik zie alleen niet 1,2,3 hoe ik dit ingesteld kan krijgen.
Welk inbelnummer zou een Nokia N70 gebruiken *99# ? Wat moet ik verder instellen op de Palm? En als iemand een tip heeft welke phone driver ik moet gebruiken, dan ben ik helemaal geholpen (gebruik nu een andere Nokia Symbian60 driver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Even een klein vraagje:

De kosten van PIT komen bovenop je Flex maandelijkse beltegoed-inkoopkosten?
M.a.w. is het mogelijk om het 'beltegoed' van Flex te gebruiken om de 9.50 euro van PIT te betalen?

Zou mij namelijk erg goed uitkomen :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ZiegoM schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:22:
Even een klein vraagje:

De kosten van PIT komen bovenop je Flex maandelijkse beltegoed-inkoopkosten?
M.a.w. is het mogelijk om het 'beltegoed' van Flex te gebruiken om de 9.50 euro van PIT te betalen?

Zou mij namelijk erg goed uitkomen :)
Nee, dat is niet mogelijk. Je moet een basis bundel hebben, in dit geval van t-mobile, relax 150 of flex 20. En daar bij kan je dan pit nemen als extra bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Zou "PIT" ook werken op de nog uit te komen "SonyEricsson P990i"? Kan ik met werkelijk met PIT alle sites bezoeken die ik ook op een normale pc te zien krijg? Of alleen maar de speciale aangpaste sites voor die "PIT" dienst?

Thnx _/-\o_

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn gprs doet het niet meer..
Al sinds een paar dagen kom ik niet op op het gprs netwerk elke keer krijg ik de melding: netwerk niet beschikbaar.
Heel af en toe doet hij het wel, als ik telefoon gereset heb. In een ander toestel precies hetzelfde.
Ik heb ook al de instellingen van t-mobile opnieuw laten smsen.
Dit is erg vervelend aangezien ik via mijn laptop internet met het internet totaal abbo..

wie weet wat het kan zijn?

vaag nu doet hij het weer wel, alleen nu geeft een dat de modem op de externe computer niet werkt....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
ck2000nl schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 13:23:
Zou "PIT" ook werken op de nog uit te komen "SonyEricsson P990i"? Kan ik met werkelijk met PIT alle sites bezoeken die ik ook op een normale pc te zien krijg? Of alleen maar de speciale aangpaste sites voor die "PIT" dienst?

Thnx _/-\o_
PIT is gewoon puur internet, niets meer en niets minder. is geen dienst zoals t-zones, imode, orange world, etc. However.. de browserop een 990i kan wsch niet alle sites aan. Ik PIT met een MDAPro, en pcoket ie kan eigenlijk heel weinig meer dan de diverse speciale pda sites. Ik heb er nu opera mobile opstaan en die kan WEL overweg met bijv t.net en got - ik tik nu op de mda over umts.

Goed, nu nog vraagje: die hotspots, die zijn toch gratis? net die sms gestuurd en er staat dat het gefactureerd ging worden via de factuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
Jasper Janssen schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:51:
[...]
Goed, nu nog vraagje: die hotspots, die zijn toch gratis? net die sms gestuurd en er staat dat het gefactureerd ging worden via de factuur...
Ja die zijn echt gratis. Het wordt inderdaad verrekend via je factuur, maar omdat jij PIT klant bent worden alles gprs/wifi hotspot kosten ook direct weer in mindering gebracht. Trust me je betaald er niet voor.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 09:29:
[...]

Nee, dat is niet mogelijk. Je moet een basis bundel hebben, in dit geval van t-mobile, relax 150 of flex 20. En daar bij kan je dan pit nemen als extra bundel.
OK, dus nog een keer voor de zekerheid:
Als ik een flex 30 abb. neem en ik wil PIT dan komt die €9.50 dus nog boven op de €30? (Dus €39.50 in tot.)

Het is dan dus niet mogelijk om die €9.50 van de €30 af te laten trekken?
Zou ik wel vreemd vinden aangezien ze zeggen dat alles betaalbaar is uit een bundel, ook het internet verbruik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:00:
[...]

OK, dus nog een keer voor de zekerheid:
Als ik een flex 30 abb. neem en ik wil PIT dan komt die €9.50 dus nog boven op de €30? (Dus €39.50 in tot.)
Ja.
Het is dan dus niet mogelijk om die €9.50 van de €30 af te laten trekken?
Nee.
Zou ik wel vreemd vinden aangezien ze zeggen dat alles betaalbaar is uit een bundel, ook het internet verbruik....
Tsja, het is een apart abonnement, als je normaal gesproken 'los' gprs gebruikt op je telefoon wordt het wel uit je Flex bundel gehaald. Het zou ook niet kloppen als PIT wel van je bundel gaat, want dan internet je eigenlijk gratis, soort van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Frank-NL schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:04...Tsja, het is een apart abonnement, als je normaal gesproken 'los' gprs gebruikt op je telefoon wordt het wel uit je Flex bundel gehaald. Het zou ook niet kloppen als PIT wel van je bundel gaat, want dan internet je eigenlijk gratis, soort van...
Is aan de ene kant waar, maar aan de andere kant: Orange trekt ook gewoon het Orange World tarief (€6.-) van het maand tegoed af.... Maar goed T-mobile is Orange niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Het is mij al duidelijk geworden dat skype via de gprs niet werkt en wel met wifi.
Ik heb inmiddels een mda pro (t-mobile) gekocht met umts, zou skype daar wel mee werken?
umts is iets van 5x zo snel dan gprs?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

Ik heb nu een Nokia 7710 (topding!) icm met Orange World en ik wil overstappen naar Tmobile Flex. Ik kan nergens vinden of PIT icm 7710 werkt.. en of Tmobile dat aansluit.

Weet iemand hier meer over. Kheb wel gehoord dat het op de 9300 heel sloom gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
tijmeng schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:12:
Ik heb nu een Nokia 7710 (topding!) icm met Orange World en ik wil overstappen naar Tmobile Flex. Ik kan nergens vinden of PIT icm 7710 werkt.. en of Tmobile dat aansluit.

Weet iemand hier meer over. Kheb wel gehoord dat het op de 9300 heel sloom gaat.
Ok.....nog een keer PIT = GPRS (of geknepen UMTS). Dus het is niet een kwestie van PIT ondersteunen, maar GPRS/UMTS ondersteunen. En over het aansluiten i.c.m. je toestel...lees de rest van deze topic eens. T-mobile heeft een lijst met toestellen waarbij je PIT kan aanvragen. Staat je toestel er niet bij dan staan er in deze topic genoeg aanwijzingen om het wel aan te kunnen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Nou.. Ik heb hier een N70 die op de lijst staat met T-mobile simlock, specifiek besteld met een Pocket internet totaal abonnement.. Krijg ik een factuur met Internet Totaal (€€€)! En de helpdesk kan mijn imei van de N70 niet aanmelden..... Dat ik dan maar even naar de t-mobile shop moet... Arrggh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
StanTheMan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:05:
Nou.. Ik heb hier een N70 die op de lijst staat met T-mobile simlock, specifiek besteld met een Pocket internet totaal abonnement.. Krijg ik een factuur met Internet Totaal (€€€)! En de helpdesk kan mijn imei van de N70 niet aanmelden..... Dat ik dan maar even naar de t-mobile shop moet... Arrggh!!
Typisch foutje van t-mobile die is vergeten je PIT te activeren. Wel strange dat de helpdesk je IMEI nummer niet kan aanmelden :? . Ik zou gewoon eens doorvragen bij de helpdesk waarom niet, toestel staat netjes op de lijst enz. Tenzij een T-mobile shop vlak in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ja dat probeerde ik gisterenavond ook, maar dat vrouwtje kon er niet veel aan doen.. en haar supervisoren waren vast al lang thuis..

ik heb nu een enigszins geïrriteerd mailtje gestuurd naar ze, dat ze het maar moeten oplossen. Ik heb niet zoveel zin om daar speciaal voor naar de winkel te moeten.. Daarbij vind ik een rekening die 80 euro hoger uitvalt ook vrij kwalijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu T-Mobile, maar ik mag mijn abbo verlengen en ik wil een MDA Vario. Nu is mijn vraag, is er ook Skype Mobile mogelijk op de MDA Vario en zo ja, werkt dat ook met T-Mobile Pocket I-net totaal??? Want ik heb iets gelezen over het dichtgooien van de poorten van Skype door T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:34:
Ik heb nu T-Mobile, maar ik mag mijn abbo verlengen en ik wil een MDA Vario. Nu is mijn vraag, is er ook Skype Mobile mogelijk op de MDA Vario en zo ja, werkt dat ook met T-Mobile Pocket I-net totaal??? Want ik heb iets gelezen over het dichtgooien van de poorten van Skype door T-Mobile.
Voor zover ik weer zijn er in Nederland geen poorten dicht gezet. Dit was volgens mij in Duitsland. Skype over GPRS is niet werkbaar volgens mij. UMTS zou het wel kunnen, alleen wordt dit bij PIT geknepen dus ik weet niet of er genoeg snelheid overblijft.

Daarnaast werkt skype niet helemaal lekker op een standaard MDA vario omdat deze niet helemaal geschikt is voor de cpu die in de vario zit. Dit wat resulteerd in een slechte gesprekskwaliteit/wegvallen van gesprek. Heb gehoord dat nieuwe beta versies wel redelijk werken.

[ Voor 18% gewijzigd door DeOS op 12-05-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Situatieschetsje:

1 Ik heb nu een vario van t-mobile met PIT

2 Ik koop morgen een nieuwe telefoon die niet in de Tmobile lijst staat

3 Ik ga op een normaal toestel GPRS/UMTS gebruiken die niet in de lijst staat en gebruik hiervoor mijn geactiveerde SIM

Is de kans er dat ik ze mijn PIT afsluiten omdat me telefoontoestel nummer niet meer overeenkomt of zal ze het een worst wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Zal ze worst wezen :) Ik gebruik het al maanden met een Siemens S55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
weet iemand een Symbian S60 VNC-oplossing? Zodat ik af en toe even m'n computer in de gaten kan houden!

edit: gevonden: http://j2mevnc.sourceforge.net/ het werkt..

[ Voor 83% gewijzigd door StanTheMan op 15-05-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
kort gezegd komt het er dus hier op neer:

aanmelden voor PIT, bellen met klanten service, laten activeren met een "creatieve" IMEI en deze gegevens:

APN: internet
user: tmobile
pass: tmobile

klopt dat?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik zeg het hier maar ff: ja. :P

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Je hebt gewoon zelf een IMEI verzonnen??

Ik wil me ook wel aanmelden met mij Nokia 6670 en dan over een maandje ofzo verder op een Palm Treo 650 (oid)

Anders moet ik effe een Imei van een andere foon regelen.

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindkaas schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:07:
Anders moet ik effe een Imei van een andere foon regelen.
Google is your friend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Je hebt gewoon zelf een IMEI verzonnen??
Je moet een IMEI verzinnen waarbij de mensen bij T-Mobile, als ze dat nummer invoeren in hun computer, ze zien dat het een device betreft die bij hun op de lijst staat. Controlleer hier:

http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr

Er staat overigens ook in hun voorwaarden (vaag) dat men "een toestel dat op de lijst van geschikte toestellen staat in bezit moet hebben" bij het aanvragen van PIT. Nou, ik kan je vertellen dat ik precies op dat moment zo'n toestel had. Een minuut later niet meer, maar daar staat weer niks over in de regels. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Stereotomy op 16-05-2006 17:35 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
woei

volgens mij is ie er in getrapt, die muts aan de KS iig wel.
heb overigens een SE W810i :D

ik log gewoon in op APN internet, dus dan zou het toch goed moeten zijn?

ik kan alleen nou niet inloggen op My T-mobile (ze hebben een storing daar).
is er nog een mogelijkheid om te kijken of het goed wordt gecharged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Eerst SMS'je afwachten, anders zit je voor veel geld te internetten. In My T-Mobile staat er gewoon Internet Totaal, maar dat wordt wel goed op je factuur afgerekend, en nee, er is geen andere methode behalve het ontvangst SMS'je.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
mm, ja daar vroeg ik nog naar, maar die muts van klantenservice beweerde dat ik geen sms zou krijgen, sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik heb even gezocht maar ik vind niet zomaar een imei dat van een telefoon is die t-mobile accepteert, als hij niet al gebruikt is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

zo, net geswitched van orange naar Tmobile. Kheb een Nokia 7710, over 2 maandjes gaat mn abo in en dan vraag ik PIT aan met de Imei van een M500tje van Orange van een vriend van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik heb inmiddels een IMEI van een Nokia 9500 zelf verzonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een IMEI nummer van een MDA compact opgegeven die ik ooit eens in huis heb gekregen dmv van contractvernieuwing. Maar ben meer palm Minded dus gebruik combo SE K750i en Palm TX.

Alleen waar ik wel veel last van heb is de T-Mobile Speedmanager die iedere keer weer verschijnt. Waarschijnlijk ligt dat aan de browser op de Palm ofzo. Want met een opera browser heb ik daar geen last van. Het is zelfs zo dat ingevoerde URL's van de RSS feeds in mijn RSS programma op mijn Palm veranderen. Een gedeelte van de proxy van de speedmanager komt dan voor de bestaande RSS URL.

Is het mogelijk de speedmanager uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:55:
Ik heb een IMEI nummer van een MDA compact opgegeven die ik ooit eens in huis heb gekregen dmv van contractvernieuwing. Maar ben meer palm Minded dus gebruik combo SE K750i en Palm TX.

Alleen waar ik wel veel last van heb is de T-Mobile Speedmanager die iedere keer weer verschijnt. Waarschijnlijk ligt dat aan de browser op de Palm ofzo. Want met een opera browser heb ik daar geen last van. Het is zelfs zo dat ingevoerde URL's van de RSS feeds in mijn RSS programma op mijn Palm veranderen. Een gedeelte van de proxy van de speedmanager komt dan voor de bestaande RSS URL.
De speedmanager onthoud zijn instelling d.m.v. een cookie. Dus als hij deze cookie niet vind dan vraagt hij opnieuw wat je wilt. Maar als je de speedmanager uitschakeld via http://speed.t-mobile.nl dan gaat het verkeer toch niet via de proxy? Bij de browser op je palm zou je kunnen proberen de cookie te kopieëren van opera naar de cookie folder van je palm browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:55:

Oh, dat heeft me ook hoofdpijn bezorgd. De Cookie wordt niet lekker onthouden in Blazer, maar ook bijvoorbeeld niet in Quick News (RSS). Wat je dan na een uur van inactiviteit krijgt bij Quick News is dat je heel handig http://speed.t-mobile.nl?php.... etc. voor je Feed URL krijgt waardoor de Feed vastloopt bij het updaten. Ik moet dus altijd eerst een dummy Feed updaten voordat ik mijn normale feed kan updaten. Die sukkels van T-Mobile zeggen dat het niet aan de serverzijde uit te schakelen is, en wellicht is dit een van de redenen waarom ze officieel support kunnen geven aan toestellen die niet op De Lijst (kuch, Palms dus) staan.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist! ik wilde eerst Quick News niet bij de naam noemen maar ik heb precies datzelfde probleem. Ik zal eens naar de hiervoor gegeven oplossing kijken. Ik heb alleen sterk het idee dat dit moeilijk gaat worden.
Ik geloof dat ik tijdens het googlen jou ook nog ben tegen gekomen op het forum van Quick News zelf. Het zou inderdaad voor Quick News handig zijn de RSS feeds te locken op een één of andere manier. Maar waarschijnlijk stuit je dan nog op een probleem. De server van t-mobile zal dan steeds wachten op een keuze, wel of geen compressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ja, dat was ik ja op het forum van Quick News. :P

Ik denk niet dat er een oplossing is te vinden behalve het aanmaken van een "Dummy" feed die je de naam "A" geeft. Wanneer je alle feeds update, zal "A" eerst upgedate worden en de Speedmanager slikken. De rest gaat dan wel goed. Wat je ook kunt doen is via Quick News deze "Dummy" feed elk uur automatisch laten updaten. Volgens mij zou je er dan ook in Blazer geen last meer van hebben.

Ik heb geprobeerd T-Mobile ervan te overtuigen dat ze dat ding eens uit moeten schakelen aan de server zijde, maar dat wilden of konden ze niet.

Offtopic: doe es reactie geven hier Stereotomy in "Palm Treo 700p (voor Verizon en Sprint i..." ;)

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:53
Pocket Internet Totaal is toch gewoon 'Web 'n Walk' :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:39:
Pocket Internet Totaal is toch gewoon 'Web 'n Walk' :?.
Ik denk het ook, weet het niet zeker ben sinds 3 dagen ook een eigenaar van een MDA Pro

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:26

13art

Moderator Mobile
Vaag zat net even op de t-mobile site maar kon nergens meer dat onbeperkt internet voor 9,50 vinden. Wel alleen icm met een toestel maar niet icm een los abonnement. Is die actie nu afgelopen en alleen nog maar icm een toestel te krijgen of kijk ik gewoon verkeerd? maa
Ten minste als ik voor sim only kies kan ik niet kiezen voor internet totaal abonnement voor 9,50 maar alleen voor een bedrag dat flink hoger ligt. Of kan je alleen zon onbeperkt internet abonnenent krijgen voor 9,50 als je er een toestel bij neemt?

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 22-05-2006 18:22 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

voorwaarde van pocket internet totaal is, dat je een geschikt toestel hebt. daarom is het in principe niet mogelijk het als sim-only abonnement te krijgen, tenzij je kan aantonen dat je wel een geschikt toestel hebt. hier is echter heel veel informatie over te vinden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:26

13art

Moderator Mobile
Nss schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:41:
voorwaarde van pocket internet totaal is, dat je een geschikt toestel hebt. daarom is het in principe niet mogelijk het als sim-only abonnement te krijgen, tenzij je kan aantonen dat je wel een geschikt toestel hebt. hier is echter heel veel informatie over te vinden in dit topic.
Heb zelf ook nog even wat verder gespeurd en kwam in een ander topic er achter dat het met sim only wel mogelijk is om een pocket internet totaal abonnement af te sluiten maar dan alleen in een t-mobile winkel en niet via internet. Dat zal dan idd te maken hebben met dat je moet aantonen dat je een geschikt toestel hebt....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Je kan het ook telefonisch doen zoals eerder in dit topic vermeld.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mn T-Mobile Flex 20 icm PIT sim binnen, maar nu blijkt dat ik in twee verschillende, simlockvrij geleverde telefoons géén GPRS verbinding kan maken, onderdank alle tips uit dit topic, en de instellingen internet / tmobile / tmobile.
Het vreemde is dat het in beide toestellen wel lukt om met mn oude telfort abbo te GPRS'en (mits gprs profiel goed ingesteld.) tevens zag ik dan ook altijd zo'n icoontje in beeld van GPRS, nu is dat bij TMobile niet het geval.
Zou het wellicht toch nog langer duren voordat ik daadwerkelijk kan GPRSen met dit abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Hier redelijk goede ervaringen met PIT...

Recentelijk afgesloten, in samenwerking met een N70.
Ik kan thuis niet aan internet komen, dus heb hem op mijn PC aangesloten met een USB kabeltje ..

UMTS trekt ongeveer 45kbyte/sec download bij mij in haarlem, en 15kbyte/sec upload.

Echter sinds vandaag een vreemd probleem - plaatjes zijn opeens lage-resolutie versies (om precies te zijn, hele hoge compressie versies). Kortom, alle plaatjes op internet groter dan zoveel kbyte die worden door de t-mobile proxy helemaal vernaggeld in jpeg. Heel frustrerend.

Als iemand weet hoe ik dat kan fixxen...graag :)

De speedmanager stond al op snelheid ingesteld, maar dat helpt toch blijkbaar niet altijd.
Na enig geklooi met m'n cache legen en cookies verwijderen doet hij het nu weer goed. For the time being..

[ Voor 15% gewijzigd door majic op 26-05-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Mocht je nog een IMEI nummer nodig hebben om je aan te melden, dit stukje Javascript genereert willekeurige IMEI nummers van een nokia n70. Quick en dirty, maar het werkt wel. Gewoon in een HTML bestandje gooien en openen. Hier kan je trouwens een IMEI checken: http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<script>
    var tac = '357093';
    var fac = '00';
    var serial = Math.floor(Math.random()*1000000).toString();
    var serial = "000000".substr(serial.length, 6) + serial;

var imei = tac + fac + serial;
    var t = 0;

for(var x=0; x<14; x++)
    {
        var c = imei.substr(x, 1) * 1;

if(x/2 != Math.floor(x/2))
            c =  c * 2;

if(c>=10)
            c = c - 9;

t = t + c;
    }
    var check = Math.ceil(t/10)*10 - t;

document.write(imei+check);
</script>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Geckoo schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:49:
Het is mij al duidelijk geworden dat skype via de gprs niet werkt en wel met wifi.
Ik heb inmiddels een mda pro (t-mobile) gekocht met umts, zou skype daar wel mee werken?
umts is iets van 5x zo snel dan gprs?
iemand hierzo meer info over?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geckoo schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:37:
[...]

iemand hierzo meer info over?
UMTS wordt bij PIT geknepen tot iets van 10/12 KB/s. Denk zelf niet dat het lekker gaat werken. Anders zou je het zelf eens uit moeten proberen ik heb zelf een mda vario zonder UMTS helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ik upload naar m'n ftp met PIT a 13-15kb/sec.

Dat moet opzich toch voldoende zijn? Het lijkt ook nog redelijk constant die snelheid te halen..tuurlijk, je moet het niet "on the road" doen (in de auto, trein etc), maar als je in een grote stad zit of staat dan kan het prima lijkt me. Ik ga het binnenkort eens proberen...!

Als er nog mensen zijn die weten hoe ze die speed.t-mobile.nl kunnen vermoorden zodat niet alle jpg's en gifs die ik op 't scherm krijg verkracht worden naar ultra-lage-kwaliteit..graag...

Hij doet het nogal random - soms in 1 (foto) topic doet hij 3 plaatjes "goed" en de rest in ultra-blokkies-jpg....en dan staat er soms nog de melding "na 2 seconden wordt deze vervangen" oid..niet dus, blijft mooi staan.

Diverse browsers geprobeerd, koekje weggegooid, koekjes van speed.t-mobile.nl zelfs helemaal geblockt om te testen, nope nope nope .

Help :(

p.s. ik internet dus via m'n mobiele telefoon op mn laptopje..(UMTS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
majic schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:48:
Hier redelijk goede ervaringen met PIT...

Recentelijk afgesloten, in samenwerking met een N70.
Ik kan thuis niet aan internet komen, dus heb hem op mijn PC aangesloten met een USB kabeltje ..

UMTS trekt ongeveer 45kbyte/sec download bij mij in haarlem, en 15kbyte/sec upload.

Echter sinds vandaag een vreemd probleem - plaatjes zijn opeens lage-resolutie versies (om precies te zijn, hele hoge compressie versies). Kortom, alle plaatjes op internet groter dan zoveel kbyte die worden door de t-mobile proxy helemaal vernaggeld in jpeg. Heel frustrerend.

Als iemand weet hoe ik dat kan fixxen...graag :)

De speedmanager stond al op snelheid ingesteld, maar dat helpt toch blijkbaar niet altijd.
Na enig geklooi met m'n cache legen en cookies verwijderen doet hij het nu weer goed. For the time being..
Ja, de speedmanager moet dus *niet* op snelheid staan, dan vernaggelt ie je plaatjes. pda.t-mobile.nl/speed, is het IIRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Jasper,

Mijn fout - ik bedoelde dus op kwaliteit.
Het gekke is, ik heb hem een tijdje op "snelheid" gezet, en volgens mij waren er meer fotos ongecomprimeert dan toen ik hem op "kwaliteit/normaal" had staan!

Er klopt iig helemaal niets van. Ik kan wel zien dat de cooky daadwerkelijk een andere value krijgt (waarde 0 voor normaal, waarde 3 voor snelheid).

[UPDATE]

In 1 enkele website zijn sommige plaatjes wel ge-hercompressed, en sommige niet.
Wat blijkt...

Tmobile gebruikt 3 proxy servers :

10.38.22.1
10.38.22.2
10.38.22.3

Met de speed.t-mobile.nl op "normaal" ingesteld geven deze servers echter nog steeds zwaar gecomprimeerde bestanden weer. Echter, tot mijn stomme verbazing, doen ze dit vrij willekeurig - een deel van de plaatjes wordt ongecomprimeerd weergegeven, het andere deel hevig gecompressed.

Kortom, in 1 pagina met zeg 40 plaatjes kan het best zijn dat 1/3de van de plaatjes van 22.1, 22.2 en 22.3 ongecomprimeerd is, maar 2/3de van de plaatjes (willekeurig van de 3 servers afkomstig) is weer wel gecomprimeerd.

Er zit voor mij weinig logica in - in eerste instantie dacht ik dat 1 van de servers de plaatjes correct door gaf, en de andere 2 niet..maar helaas. Ze doen het soms wel, soms niet goed...

De 3 servers zijn blijkbaar geload-balanced oid, en bij elke request voor een pagina worden het aantal plaatjes verdeeld over de 3 proxies. Het lijkt er op dat die proxies niet goed/niet altijd naar de cookie kijken die geset is door speed.t-mobile.nl .....

Die cookie kan op waarde 0 (normaal internet) of waarde 3 ("Versneld" internet, met gecomprimeerde beelden) hebben.

Wat tussenliggende waardes doen weet ik niet..dat gaan we nu proberen })

[ Voor 79% gewijzigd door majic op 28-05-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Niet online
majic schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:30:
Jasper,

Mijn fout - ik bedoelde dus op kwaliteit.
Het gekke is, ik heb hem een tijdje op "snelheid" gezet, en volgens mij waren er meer fotos ongecomprimeert dan toen ik hem op "kwaliteit/normaal" had staan!

Er klopt iig helemaal niets van. Ik kan wel zien dat de cooky daadwerkelijk een andere value krijgt (waarde 0 voor normaal, waarde 3 voor snelheid).

[UPDATE]

In 1 enkele website zijn sommige plaatjes wel ge-hercompressed, en sommige niet.
Wat blijkt...

Tmobile gebruikt 3 proxy servers :

10.38.22.1
10.38.22.2
10.38.22.3

Met de speed.t-mobile.nl op "normaal" ingesteld geven deze servers echter nog steeds zwaar gecomprimeerde bestanden weer. Echter, tot mijn stomme verbazing, doen ze dit vrij willekeurig - een deel van de plaatjes wordt ongecomprimeerd weergegeven, het andere deel hevig gecompressed.

Kortom, in 1 pagina met zeg 40 plaatjes kan het best zijn dat 1/3de van de plaatjes van 22.1, 22.2 en 22.3 ongecomprimeerd is, maar 2/3de van de plaatjes (willekeurig van de 3 servers afkomstig) is weer wel gecomprimeerd.

Er zit voor mij weinig logica in - in eerste instantie dacht ik dat 1 van de servers de plaatjes correct door gaf, en de andere 2 niet..maar helaas. Ze doen het soms wel, soms niet goed...

De 3 servers zijn blijkbaar geload-balanced oid, en bij elke request voor een pagina worden het aantal plaatjes verdeeld over de 3 proxies. Het lijkt er op dat die proxies niet goed/niet altijd naar de cookie kijken die geset is door speed.t-mobile.nl .....

Die cookie kan op waarde 0 (normaal internet) of waarde 3 ("Versneld" internet, met gecomprimeerde beelden) hebben.

Wat tussenliggende waardes doen weet ik niet..dat gaan we nu proberen })
Al geprobeerd de cache van je browser leeg te gooien enzo, misschien dat dat ook roet in het eten gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:28
Voor de twijfelaars onder ons, hier mijn kleine review.
Ik heb PIT i.c.m. een T-Mobile abbo en de Vario. Het bevalt perfect. GPRS staat bij mij de hele dag aan. Ik check toch regelmatig m'n e-mail, download het weer en bekijk nog wat webpagina's. Totaal verbruik per dag komt bij mij uit op +/- 3MB. En je mag 30MB per dag verbruiken....
Snelheid valt me reuze mee. Over het web surfen gaat verbazingwekkend rap. MSN is geen probleem, kortom, erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:06:
Voor de twijfelaars onder ons, hier mijn kleine review.
Ik heb PIT i.c.m. een T-Mobile abbo en de Vario. Het bevalt perfect. GPRS staat bij mij de hele dag aan. Ik check toch regelmatig m'n e-mail, download het weer en bekijk nog wat webpagina's. Totaal verbruik per dag komt bij mij uit op +/- 3MB. En je mag 30MB per dag verbruiken....
Snelheid valt me reuze mee. Over het web surfen gaat verbazingwekkend rap. MSN is geen probleem, kortom, erg tevreden :)
Wist wel dat er een addertje onder het gras zat, dus er is well een limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 02:21:
Wist wel dat er een addertje onder het gras zat, dus er is well een limit
Er is geen limit... Het is flat fee, geen idee waar hij die 30 MB per dag vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Net mijn T-mobile abo van 100 relax laten omzetten naar 20flex + Web 'n' Walk van 9,50...en er werd helemaal niet om een IMEI gevraagd???...klaarblijkelijk hebben ze dit nu geschrapt.

ik heb een nokia 6230i

[ Voor 11% gewijzigd door Michel242186 op 29-05-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Michel242 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:46:
Net mijn T-mobile abo van 100 relax laten omzetten naar 20flex + Web 'n' Walk van 9,50...en er werd helemaal niet om een IMEI gevraagd???...klaarblijkelijk hebben ze dit nu geschrapt.

ik heb een nokia 6230i
Het is ook niet web n walk. Het is pocket internet totaal. Volgens mij liggen de prijzen van web n walk een stuk hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Nee hoor het heet tegenwoordig web 'n' walk voor 9,50. Maar als ik bij mijn status kijk staat er gewoon Pocket Internet Totaal :-)...en het werkt ook per direct..ik hoef helemaal niet op een sms te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 02:30:
[...]

Er is geen limit... Het is flat fee, geen idee waar hij die 30 MB per dag vandaan haalt.
Thnx voor de bevestiging, had oook ff op de site gekeken, and er stond nikx bij de voorwaarden, ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 02:30:
[...]

Hmmm ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben met een maximum van 1GB. Zo niet, excuses voor mijn verkeerde info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 13-09 23:09
Ik heb mijn net afgelopen vrijdag laten overhalen door een medewerker van Belcompany om T-mobile PIT te nemen. Deze vertelde me zelfs dat ik gewoon streaming radio kon luisteren wanneer ik in de trein zat. Kan iemand dit bevestigen? Daarnaast gebruik ik het om op msn te komen en om mijn e-mail te checken. Omdat mijn Pocket pc geen radiofunctie heeft moet wel via internet... ik luister misschien een half uurtje tot een uur per dag.

Overigens gaat mijn abonnement pas 28 augustus in, tot die tijd zit ik nog bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Bij Telfort luister ik ook wel es streaming radio in de trein (via laptop). Kan best inderdaad. Alleen is de accu van je telefoon dan echt heel snel leeg :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Sorcerer8472 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:18:
Bij Telfort luister ik ook wel es streaming radio in de trein (via laptop). Kan best inderdaad. Alleen is de accu van je telefoon dan echt heel snel leeg :+
Ik heb nu nog geen internet op mijn S200, is me nu even iets te duur. Maar het gaat er mij mee om of het wil met T-Mobile, want dat is wat ik de verkoper ook vroeg en hij zei dat het gewoon kon. Maar als ik zo de snelheden zie lijkt het me niet echt te doen en zit ik wel met zo'n abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Kan best hoor. Maar dan moet je niet de hifi-kwaliteit streams hebben. AM kwaliteit is het hoogst haalbare met GPRS. Zonder buffering kun je dan prima je muziek luisteren.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Stereotomy schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:01:
Kan best hoor. Maar dan moet je niet de hifi-kwaliteit streams hebben. AM kwaliteit is het hoogst haalbare met GPRS. Zonder buffering kun je dan prima je muziek luisteren.
AM staat voor? (Ik weet dat er wel een AM-band bestaat, zoals de FM-band) aan wat voor bitrate moet ik dan gaan denken?
In elk geval bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
DaannO schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:27:
[...]

Het is ook niet web n walk. Het is pocket internet totaal. Volgens mij liggen de prijzen van web n walk een stuk hoger :)
Tzou best kunnen hoorde een commercial over de W810 met Web'n Walk. Ben er alleen vergeten naar te kijken op het werk. Zal ik morgen eens doen... volgens mij is PIT meer voor de smartphones en webnwalk voor de gewone maar gewoon hetzelfde met verschillende namen ik zal het es nazoeken.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
http://www.t-mobile.nl/pe..._internet/web_n_walk.aspx

Staat toch echt web n walk voor 9,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Binnetie schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:24:
[...]

AM staat voor? (Ik weet dat er wel een AM-band bestaat, zoals de FM-band) aan wat voor bitrate moet ik dan gaan denken?
In elk geval bedankt voor je antwoord.
AM voor AM-band ja.

20 / 32 kbit/s?

[ Voor 4% gewijzigd door Stereotomy op 30-05-2006 03:13 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Stereotomy schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:01:
Ook onzin :+
Met AAC+ (niet alle telefoons ondersteunen dat) kun je erg goede kwaliteit behalen op FM-kwaliteit met 24 kbps (haalbaar met GPRS!). Luister maar es op www.di.fm.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Op een ander forum had ik gelezen dat sinds 2 dagen ofzo de snelheid van UMTS met PIT geknijpt wordt. Iemand er hier al iets van gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veer0318
  • Laatst online: 02-02 09:24
Het verschil tussen Web 'n' Walk is de ondersteuning van HotSpots. Ik heb in oktober een Pocket Internet Totaal abonnement aangevraagd, dit voor de prijs van 9,50. Dit is dus de voorganger van Web 'n' Walk. Bij deze laatste valt sinds twee weken het gratis gebruik van HotSpots niet meer in de bundel. Bij mij dus wel, omdat ik het abonnement eerder aangevraagd heb.

Volgens de alleraardigste mevrouw van de klantenservice kan ik onbeperkt gebruik blijven maken van HotSpots, maar het is mogelijk dat ik per 1 januari 2007 géén gebruik meer kan maken van HotSpots van KPN. Voor nieuwe Web 'n' Walkklanten is het gebruik van HotSpots sedert een ruime twee weken niet meer binnen de bundel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sony
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 17:03
Net een poging gedaan om Web 'n Walk af te sluiten, maar de klantenservice begreep geheel niet wat ik wilde :?

Na enige uitleg wat ik wilde riep hij opeens dat ik PIT wilde :? Op mijn opmerking dat op de site toch echt Web blabla stond kreeg ik alleen maar de opmerking dat ik eea ander verwarde...

Wellicht zou het handig zijn van T-Mobile om eerst eens de eigen medewerkers op de hoogte te stellen van eea 8)7

Er werd overigens in het geheel niet gvraagd om een Imei; de enige vraag die ik kreeg of ik wel het juiste toestel had.
Ook op mijn vraag of ik nog een bevestiging zou ontvangen van de activatie kreeg ik te horen dat het per direct inging en ik dus geen sms of zo zou ontvangen... als ik hier zo lees heeft iedereen toch wel een sms gehad of zijn er ook die er geen hebben gehad?
Ben nu een beetje huiverig om er gebruik van te maken; voor hetzelfde geld heb ik een leuke nota eind deze maand :|

Update: ik zie nu bij mijn abb.gegevens internet totaal vermeldt, dus een sms kmt er idd blijkbaar niet meer :*)

[ Voor 7% gewijzigd door sony op 03-06-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Als je ff een paar posts terug leest zie je dat ik ook geen activatie sms heb gekregen en dat het bij mij ook gelijk inging :9 zonder dat ik mijn IMEI hoefde te geven of te vertellen welk toestel ik had.
Trouwens je moet oppassen met T-zones dat wordt niet ondersteund en daar moet je dus wel voor betalen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sony schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:36:
dus een sms kmt er idd blijkbaar niet meer :*)
Ik heb nog nooit een sms'je van ze ontvangen in de 2-3 weken dat ik mijn MDA heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
De W810 wordt vanaf volgende week intensief gepromoot met Web'n Walk!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
nils7 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 23:22:
De W810 wordt vanaf volgende week intensief gepromoot met Web'n Walk!
Hoezo gaan ze zulke toestellen promoten met Web""n Walk? Ik heb een K750i (met volgens mij dezelfde schermgroote als de W810) en internetten daarop is niet te doen, de scherm groote is gewoon te min. Ik gebruik het alleen voor enkele wap-pagina's. Web'nWalk heb ik nog niet maar "Internet Starttarief" (los p/100kb uit de flex-bundel) gebruik ik om echte site's (waaronder vele TM NL Favourites -sites) op mijn MDA Pro te bekijken op een mega-scherm. Ik vind het maar een vreemde keuze.

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 03-06-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
zo heb nu ook pit op mijn n80..

bij mij vroegen ze wel imei nummer, heb ff dat scriptje gebruikt en een n70 imei doorgegeven LOL.

net ff m'n snelheid getest.

nokia n80

download1: 27KB/s
download2: 52KB/s
download3: 51KB/s
upload: 9.2 KB/s

[ Voor 36% gewijzigd door Dalma op 15-06-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

even voor moi...is de umts van t-mobile nou HSCSD ?
Dus een toestel die HSCSD support kan gebruik maken van het umts netwerk van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Nu online

netblade

Sunrise

xon schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:34:
even voor moi...is de umts van t-mobile nou HSCSD ?
Dus een toestel die HSCSD support kan gebruik maken van het umts netwerk van t-mobile?
Ja klopt, ik heb alleen nog geen toestel gehad welke dat ondersteund.
Nu is de dekking van T-Mobile hier hier erg optimaal, ikzelf ga vandaag een tourtje maken richting Utrecht, om mijn vodafone SE V600i even te unlocken, altijd handig om te gebruiken als UMTS modem O-) .

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
heb vandaag geprobeerd om PiT aan te vragen i.c.m. nokia e60. ij mij vroegen ze wel om een imei, en afgaande daarop kon ik het niet afsluiten. Als rede zij hij dat ze niet zeker wisten of zij het verschil tussen t-zones en t-mobile gprs konden zien bij mijn telefoon. Beetje een rare rede als je het mij vraagt. Maar ik lees hier dat mensen met een ander imei nummer zich hebben aangesloten, kan dit in de toekomst niet voor problemen zorgen?
En nog een vraag: ik heb nog een oude ben-simkaart. Dit is dus geen 3g simkaart, maar mijn e60 ziet dus wel een 3g netwerk. Wat voor voordeel zou ik hebben als ik een 3g simkaart zou aanvragen bij t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:53:
Ja klopt, ik heb alleen nog geen toestel gehad welke dat ondersteund.
Nu is de dekking van T-Mobile hier hier erg optimaal, ikzelf ga vandaag een tourtje maken richting Utrecht, om mijn vodafone SE V600i even te unlocken, altijd handig om te gebruiken als UMTS modem O-) .
Nee, het klopt niet want het netwerk is HSDPA, HSCSD is iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:46:
En nog een vraag: ik heb nog een oude ben-simkaart. Dit is dus geen 3g simkaart, maar mijn e60 ziet dus wel een 3g netwerk. Wat voor voordeel zou ik hebben als ik een 3g simkaart zou aanvragen bij t-mobile?
Je hebt geen nieuwe simkaart nodig, je hebt immers al 3G bereik zoals met iedere simkaart mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:07:
[...]

Nee, het klopt niet want het netwerk is HSDPA, HSCSD is iets heel anders.
owkee nu raak ik het spoor heel bijster....explain :?

T-mobnile biedt HSDPA aan in een 3G netwerk. Is HSPDA nu gewoon een vorm UMTS en kan dus elk toestel met UMTS omgaan met het netwerk van T-mobile?

En wat is 3G dan..is dat UMTS of gewoon een overkoepelende naam..

Ik ben het ff kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

philippevk schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:46:
heb vandaag geprobeerd om PiT aan te vragen i.c.m. nokia e60. ij mij vroegen ze wel om een imei, en afgaande daarop kon ik het niet afsluiten. Als rede zij hij dat ze niet zeker wisten of zij het verschil tussen t-zones en t-mobile gprs konden zien bij mijn telefoon. Beetje een rare rede als je het mij vraagt. Maar ik lees hier dat mensen met een ander imei nummer zich hebben aangesloten, kan dit in de toekomst niet voor problemen zorgen?
Mijn vraag:

Ik had een MDA Vario met Flex € 20 / PIT € 9,50, maar deze heeft iets te innig gezoend met de betonnen vloer...helemaal naar z'n grootje. Ik gebruikte de qtek 9100 vooral voor email verkeer.

Me oog viel dus ook op de E60, volgens mij een prima email telefoon en icm met PIT een goedkoper alternatief voor me kapotte Qtek

Is het mogelijk om van die I-net verbinding (PIT) gebruikt te blijven maken als je een ander toestel hebt? Ik heb het abonnement tenslotte al, wil alleen geen extra kosten aan het einde van de maand omdat ze miss het IMEI via het netwerk controleren...

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan gewoon, is geen probleem. Die IMEI nummers checken ze verder echt niet hoor, gaat puur om het aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

hi,

mijn volgende telefoon na mijn vario die ik nu heb heeft UMTS. Nu vraag ik me af of jullie al ervaring hebben met PIT met de zogezegd..geknepen umts van T-mobile. het is naar 64kbs geknepen zoals in de voorwaarden staat maar is dit ook zo?

Ook vraag ik me af hoe snel nou gemiddeld gprs is op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:37:
owkee nu raak ik het spoor heel bijster....explain :?

T-mobnile biedt HSDPA aan in een 3G netwerk. Is HSPDA nu gewoon een vorm UMTS en kan dus elk toestel met UMTS omgaan met het netwerk van T-mobile?

En wat is 3G dan..is dat UMTS of gewoon een overkoepelende naam..

Ik ben het ff kwijt :)
UMTS is het netwerk, vergelijkbaar met GSM. HSDPA is een snellere manier van data verzenden over het UMTS netwerk, het is alleen een upgrade. Voor het GSM netwerk is HSCSD zo'n snellere manier maar met een HSCSD compatible toestel kan je dus geen UMTS of HSDPA gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Zijn er al mensen die via telfort mobiel internet hebben? Ik probeer op hun site te bestellen, maar ik kom altijd bij toestellen/smartphones uit. Neem aan dat je pit bijvoorbeeld ook later op je abo kunt laten zetten , en niet dat het per se moet als je een abo aangaat of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
volgens mij zijns ze sinds vandaag wel moeilijk aan het doen bij t-mobile over welke telefoon wel pit mag hebben. Heb het al 3 keer geprobeerd en drie keer afgewezen, zelfs op mijn eigen risico willen ze het niet. Ze vragen type nummer en imei. Heb ook nagevraagd hoe het zat met een ander imei nummer opgeven en ze vertelde mij dat een account wordt gekoppeld aan het imei nummer en dat als t-mobile er achter komt dat je een ander gebruikt, alsnog de kosten worden berekend. hmmmm en ondersteuninf voor nieuwe telefoons zou pas in de komende weken komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

philippevk schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:13:
volgens mij zijns ze sinds vandaag wel moeilijk aan het doen bij t-mobile over welke telefoon wel pit mag hebben. Heb het al 3 keer geprobeerd en drie keer afgewezen, zelfs op mijn eigen risico willen ze het niet. Ze vragen type nummer en imei. Heb ook nagevraagd hoe het zat met een ander imei nummer opgeven en ze vertelde mij dat een account wordt gekoppeld aan het imei nummer en dat als t-mobile er achter komt dat je een ander gebruikt, alsnog de kosten worden berekend. hmmmm en ondersteuninf voor nieuwe telefoons zou pas in de komende weken komen
sja we moeten natuurlijk niet denken dat alleen wij alleen dit forum lezen ;) De servicedesk procedures worden af en toe geupdate met een quick reference card en iedereen doet weer wat er op het kaartje staat. :)

Ook ik ga straks naar een M600 van mijn Vario en ze zien echt niet ik van telefoon wissel..of doen daar in iedergeval geen moeite voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
ik heb een factuur gekregen en daarop staat dus mijn PIT abbo, maar ook onder overig, INTERNET ( euro 24,22 ex btw ) iemand een idee hoe dat kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

subrosa schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:56:
ik heb een factuur gekregen en daarop staat dus mijn PIT abbo, maar ook onder overig, INTERNET ( euro 24,22 ex btw ) iemand een idee hoe dat kan ?
Je moet ook je APN goed zetten op "internet" als je verbinding maakt. Anders ben je op t-zones aan het surfen.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

philippevk schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:13:
Bullshit. In de voorwaarden staat dat je een "geschikt toestel in bezit moet hebben", niet dat je al het surfen op hetzelfde toestel als waarmee je je hebt aangemeld moet doen.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Om het gerucht dat T-zones met PIT-abo geld kost te bevestigen, heb ik deze vraag aan T-Mobile gesteld per e-mail: :+

Via de website van T-Mobile is de volgende vraag gesteld met
onderstaande gegevens:

Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Onderwerp: Zakelijk
MobielNummer: 06-

Gestelde vraag:
Ik heb een PIT-abo icm flex20, zijn er bij gebruik van T-zones kosten aan verbonden, wat ik al op een aantal fora ben tegegekomen. Dit lijkt mij zelf onwaarschijnlijk ivm ONBEPERKT internetgebruik, maar het gerucht is zeer hardnekkig.

Mvg,

..

Geachte meneer ..,

Wij hebben uw verzoek per e-mail ontvangen.

U wilt weten of er kosten in rekening gebracht worden voor het gebruik van t-zones in combinatie met Pocket Internet Totaal. Wij moeten u helaas melden dat een Pocket Internet Totaal niet geldig is voor t-zones aangezien t-zones een WAP-portaal is en geen rechtstreekse verbinding met internet.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, dan kunt u deze stellen via www.t-mobile.nl of contact opnemen met T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt via het gratis telefoonnummer: 0800 - 7112.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik heb sinds kort ook PIT van t-mobile wat prima werkt op mijn 6600.

Nou is het met BT altijd eigenlijk wel ruzie geweest, zeker wanneer er meer programma's om de hoek komen kijken welke op specifieke COM poorten werkte maar ik kom er op dit moment niet meer uit.

Ik heb in mijn Laptop een eenvoudige BT dongle van sitecom, het leggen van een seriële verbinding naar mijn gsm gaat prima. Nou heb ik Nokia modem options geïnstalleerd, deze herkent mijn nokia6600 ook als modem.

So far so good, echter nu wil ik natuurlijk gebruik maken van mijn GSM alzijnde modem om te kunnen internetten via GPRS alleen heb ik geen flauw idee hoe ik de modem verbinding naar mijn GSM leg.
Ik heb op dit moment een modem geïnstalleerd op COM15 welke dus mijn nokia 6600 is. Inbellen gaat en werkt prima, maar ik heb niet voor niets een GPRS flatfee abbo afgesloten. Ik wil dus ook via GPRS internetten.

Iemand die me een beetje bij kan schijnen met een zaklamp?

Edit: http://www.neweon.nl/nokia6600gprs.htm

Morgen weet ik of ik idd op mijn PIT hebt zitten internetten of dat het gewoon GPRS was 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door sPENKMAN op 23-06-2006 23:10 ]

Eve char: Warock <TEST>

Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv