T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 7 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.457 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan wil ik wel eens zien waar dat staat in hun AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank-NL schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:56:
Dan wil ik wel eens zien waar dat staat in hun AV.
Ik ben ook heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:31
dus heeft de man van de winkel mij niet verkeerd geinformeerd?
Ik heb nog een pcmcia telefoon die ik dus gewoon in me laptop kan doen en dus zonder losse telefoon (snoertje) op internet. Ik ga maar eens zo'n abonnement afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:05:
[...]

Ik ben ook heel erg benieuwd!
bij beschrijving van het product zit je al in problemen: "onbeperkt internet op je mobiele telefoon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag rond 16.00 PIT aangevraagd. Enig idee waneer ik er gebruik van kan maken. Ze zeiden iets van 48 uur maar nu met weekend etc. En moet ik dan nog username/password veranderen bij mijn settings? (ik heb mda vario)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De standaard instellingen voor GPRS voldoen, je moet alleen wel even je WAP (t-zones) verbinding killen. Maar goed, aangezien je gebruik maakt van een MDA Vario is dit niet nodig. Ik kreeg de volgende ochtend een SMS net zoals de meesten hier. Aangezien ze ook op zaterdag werken krijg je hem mogelijk vandaag nog wel, misschien ook wel niet. Gewoon even geduld hebben hoe moeilijk het ook is ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Laatst online: 13-09 10:31
heeft iemand al wat in hun voorwaarden gevonden, ik kan niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoBolD schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:01:
heeft iemand al wat in hun voorwaarden gevonden, ik kan niets vinden
Maak je niet druk, ik heb het al de nodige maanden en verbruik per maand zo'n 250MB. Heb nog nooit iets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

ik heb een MDA vario, instellingen staan goed, maar als ik nu wil gaan internetten dan zegt hij dat er geen modem gevonden is, kan dat te maken hebben dat PIT nog niet geactiveerd is?

Ze hadden me gezegd dat alles rond 48 uur gereed zou zijn, maar het heeft wel gewerkt

[ Voor 20% gewijzigd door racoon op 20-02-2006 10:04 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Wanneer heb je PIT aangevraagd? Heb je al een SMS ontvangen ter bevestiging. Heb je al contact opgenomen met T-Mobile?

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 20-02-2006 10:40 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Eggy schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:40:
Wanneer heb je PIT aangevraagd? Heb je al een SMS ontvangen ter bevestiging. Heb je al contact opgenomen met T-Mobile?
ik heb 2 weken geleden alles aangevraagd, zaterdag tel gekregen, ingesteld en werkte, gisteren nogmaals getest en geen verbinding, t-mobile heeft zaterdag verteld dat het wel 48 uur kon duren, maar waarom doet ie het zaterdag dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht heb je zaterdag niet via PIT ge-internet, maar 'gewoon' via de normale instellingen. Ik zou de KS even bellen als ik jou was en vragen of PIT al geactiveerd is voor jou, kunnen ze je zo vertellen. Wacht niet op de sms van hun, want bij mij kwam ie ook niet, gewoon even bellen.

Weet niet hoe het met een Vario zit, maar let asjeblieft goed op, dat je straks bij je instellingen je accespoint op T-Mobile Internet hebt staan en niet op T-zones gprs!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:09:
Wellicht heb je zaterdag niet via PIT ge-internet, maar 'gewoon' via de normale instellingen. Ik zou de KS even bellen als ik jou was en vragen of PIT al geactiveerd is voor jou, kunnen ze je zo vertellen. Wacht niet op de sms van hun, want bij mij kwam ie ook niet, gewoon even bellen.

Weet niet hoe het met een Vario zit, maar let asjeblieft goed op, dat je straks bij je instellingen je accespoint op T-Mobile Internet hebt staan en niet op T-zones gprs!!!
Ik heb hem ingesteld op t-mobile internet enw erkte gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden ze bij T-mobile erin trappen dat ik mijn flex20 icm met PIT na 6 maanden verlaag naar een flex 15.
of valt je internet dan automatisch weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
Heeft iemand ervaringen met PIT op Texel? Ik wil er voor de zaak een aanschaffen, omdat ik binnenkort een weekkie op Texel zit, alleen wil er dan ook wel gebruik van kunnen maken :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Ralphie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:08:
Heeft iemand ervaringen met PIT op Texel? Ik wil er voor de zaak een aanschaffen, omdat ik binnenkort een weekkie op Texel zit, alleen wil er dan ook wel gebruik van kunnen maken :)
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Die kaart ken ik, en zegt mij verder niets :)

Ik wil echte ervaringen :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, die kaart klopt sowieso geen hol van. Mijn woonplaats zou bijvoorbeeld midden in de umts dekking zitten, echt niet hoor!

• DeOS
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:22:
Idd, die kaart klopt sowieso geen hol van. Mijn woonplaats zou bijvoorbeeld midden in de umts dekking zitten, echt niet hoor!
Kan kloppen als je op een kaart kijkt die de gsm/gprs dekking aangeeft ;) . Maargoed....ervaring heb ik helaas zelf niet met de dekking op texel.

Verwijderd

DeOS schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:28:
[...]

Kan kloppen als je op een kaart kijkt die de gsm/gprs dekking aangeeft ;) . Maargoed....ervaring heb ik helaas zelf niet met de dekking op texel.
Ik heb het over de UMTS dekkingskaart van T-Mobile ;)

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

DeOS schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:28:
[...]

Ik mag er vanuit gaan dat je, vooral in de drukkere gebieden in Texel, toch zeker wel GPRS kunt gebruiken? :+

UMTS is inderdaad een ander verhaal, ga er maar van uit dat dat nog niet kan, dan zit je altijd veilig.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K ga volgende week de Vario halen met Pocket Internet. Mijn huidige abonnement loopt nog 3 maanden door, maar bij T-mobile kan je altijd al eerder een verlenging krijgen. Betekend dit dat ik pas na 3 maanden kan internetten of is het mogelijk om ook direct PIT aan te vragen. Zo ja, hoelang duurt dit als ik het direct bij t-mobile aanvraag?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:29:
K ga volgende week de Vario halen met Pocket Internet. Mijn huidige abonnement loopt nog 3 maanden door, maar bij T-mobile kan je altijd al eerder een verlenging krijgen. Betekend dit dat ik pas na 3 maanden kan internetten of is het mogelijk om ook direct PIT aan te vragen. Zo ja, hoelang duurt dit als ik het direct bij t-mobile aanvraag?

Dwin
Dat hangt van je huidige abo af. Je kan het alleen icm een Relax bundel aanvragen. Ik had precies dezelfde situatie als jij en ik had nog een (niet meer bestaand) TM abo uit 2004. Oftewel: je wordt gestraft als je vaste klant bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank-NL schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:22:
[...]

Dat hangt van je huidige abo af. Je kan het alleen icm een Relax bundel aanvragen. Ik had precies dezelfde situatie als jij en ik had nog een (niet meer bestaand) TM abo uit 2004. Oftewel: je wordt gestraft als je vaste klant bent.
Je kan hem ook direct omzetten naar een Relax bundel samen met PIT als je PIT persé wilt hebben... startdatum nieuwe contract is dan alleen wel gewoon in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Laatst online: 11-09 19:53
volgende week ga ik waarschijnlijk mijn eigen mda vario halen, en ben daar razend enthousiast over. Het is het eerste toestel dat ik kan krijgen waar ik enthousiast over ben. dat had ik dus bij mijn huidige toestel (6230) en mijn oude toestel (8310) had ik dat niet, maargoed

Verder terug te lezen in het topic staat een stukje over My Orb, een service die je installeerd op een pc die een verbinding heeft met het internet en dat je dan de geselecteerde content zo kunt afspelen op je mda.

Wat ik graag wil weten is: Is het een fatsoenlijke stream die je krijgt? Het zou voor mij ideaal zijn want dan hoef je ook niet de hele tijd met flash kaartjes rond te lopen, maar gewoon surfen naar je pc thuis en spelen maar.

het is ook niet echt de bedoeling dat je een stream krijgt die klinkt als een transsistor radio die je gratis bij een pak waspoeder krijgt.

Het moet dus wel een fatsoenlijke stream zijn, en het liefst zo goed klinkend dat ik de mda in mijn binnenzak kan stoppen en geen omkijken meer naar heb. (dus ook een beetje gebruiksgemak is makkelijk)

verder, is er ook een applicatie die ik kan gebruiken om mijn server over te nemen (ala radmin) en dat het dan ook een beetje vlot loopt, Ik gebruik momenteel dus radmin en wil dat ook blijven gebruiken, liefst dus ook op de telefoon.

oja, zoals jullie dus wel merken zal ik dus zeker in het begin veel bezig zijn met zaken als streaming audio en ander multimedia gedoe. wat daarvoor wel handig is is dat de accu van het toestel het een beetje uithoudt (met bleutooth uit)

Dus weet iemand ook de gemiddelde gebruiksduur van de accu?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:55:
[...]

Je kan hem ook direct omzetten naar een Relax bundel samen met PIT als je PIT persé wilt hebben... startdatum nieuwe contract is dan alleen wel gewoon in de toekomst.
Ik zelf denk aan een flex abo, omdat ik nogal eens weinig bel en vaak service nummers, dus das het gunstigste.

Wat is de wachttijd als ik PIT aanvraag bij een t-mobile shop en alles klopt (telefoontype, abonnement etc) totdat ik echt "onbeperkt" kan internetten voor de 9.50? Iemand enig idee?

Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shure-fan schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 03:20:
....
Is het een fatsoenlijke stream die je krijgt?
...
verder, is er ook een applicatie die ik kan gebruiken om mijn server over te nemen (ala radmin) en dat het dan ook een beetje vlot loopt, Ik gebruik momenteel dus radmin en wil dat ook blijven gebruiken, liefst dus ook op de telefoon?
.....
Dus weet iemand ook de gemiddelde gebruiksduur van de accu?
Best wel veel vragen die niet direct met PIT te maken hebben. Maar goed.
Voordat je met Orb een connectie maakt met je PC test hij je connectie. Als je GPRS alleen hebt, dan is dat je bottle neck en is de maximale stream zo'n 48 kbit/sec (net niet genoeg om vloeiend een modem smallband stream van uitzendinggemist te bekijken, zonder dat deze afzakt naar een lagere snelheid).
Maak met windows media encoder (of als het alleen om audio gaat, kan het ook met windows medis player) een 48kbit/sec (= 6KB/sec) stream van de video of audio bestand en je weet hoe brak de kwaliteit is. Je kan ook orb installeren en naar 'my orb' gaan en dan handmatig deze lage snelheid invoeren.

Als je UMTS gebruikt dan heb je een hogere snelheid, maar dan moet je ADSL connectie ook snel genoeg zijn om dat te uploaden en moeten ze bij T-mobile de UMTS snelheid nog niet hebben agekapt op 64kbit (maar de Vario had geen UMTS, wel wifi)

Met een admin tool kan ik je niet helpen, ik gebruik ze nooit, maar gewoon google-en, en je komt er velen tegen.

Mda vario heeft volgens reviews en specs een gemiddelde standby tijd van 4 dagen, en dit schijn je ook goed te kunnen halen bij 'normaal gebruik' . Zodra je echter de wifi functie aanzet gaat de batterij snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 12:15:
[...]

Ik zelf denk aan een flex abo, omdat ik nogal eens weinig bel en vaak service nummers, dus das het gunstigste.

Wat is de wachttijd als ik PIT aanvraag bij een t-mobile shop en alles klopt (telefoontype, abonnement etc) totdat ik echt "onbeperkt" kan internetten voor de 9.50? Iemand enig idee?

Sven
Bij mij duurde het 20 minuten (maw ik liep met een werkend abo de deur uit) Ook op mn eerste factuur klopt dit gewoon dus het kan gewoon zonder wachttijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand eens bij zijn My T-Mobile willen kijken, en doorgeven wat hij achter 'Bundel' heeft staan bij zijn abonneegegevens? Ik heb er 'Internet Totaal' achter staan, ik neem aan dat dit het zelfde is als PIT?

Afbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/6311/bundel0os.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, die kost € 59.50 per maand.

Pocket kost € 9,50 per maand. Groot verschil dus!

Bel de klantenservice dus maar even

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Want volgens mij factureren ze Internet Totaal en geven ze daarover een korting. Zal eens bellen.

-edit-

Mijn bovenstaande verhaal heeft de TM-medewerker net ook vertelt. Ze factureren Internet Totaal, maar geven op dezelfde factuur een korting zodat je op een bedrag van €9,50 komt.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:16:
Zou iemand eens bij zijn My T-Mobile willen kijken, en doorgeven wat hij achter 'Bundel' heeft staan bij zijn abonneegegevens? Ik heb er 'Internet Totaal' achter staan, ik neem aan dat dit het zelfde is als PIT?

[afbeelding]
die heb ik ook, maar wordt gewoon geregeld op de factuur. Je betaald dus gewoon die 9,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:50:
Even een off-topic vraagje voor de PIT'ers hier :)

Zou iemand met (liefst een Nokia 6630/6680) smartphone willen proberen deze stream af te spelen?

rtsp://iridium.fluxxnet.nl/gprs.3gp (voor GPRS, zo'n 40 kbps)
rtsp://iridium.fluxxnet.nl/test.3gp (voor UMTS, zo'n 80 kbps)

Als je hem test graag bij het resultaat het type telefoon, verbinding (GPRS of UMTS) en of het wel of niet werkt opschrijven (wel/niet/veel buffering). 1 minuut is meeeer dan genoeg :) Alvast bedankt! :*

reden dat ik deze post hier doe is dat hier veel T-Mobilers zitten die toch niks extra te hoeven dokken voor die paar MB data die dit kost. bij telfort en vodafone werken deze streams niet, waarschijnlijk door firewalling. bij t-mo zou het wel werken volgens onbevestigde bronnen, vandaar, dan weet ik zeker dat het probleem niet aan mij ligt
het werkt met mijn nokia 8800 (PIT,GPRS), om de 15s buffering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Giox schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:18:
Nee, die kost € 59.50 per maand.

Pocket kost € 9,50 per maand. Groot verschil dus!

Bel de klantenservice dus maar even
Tariefplan: Relax 225 '04, 1 jaar
Bundels: Relax SMS 75
Internet Totaal
Startdatum: 02 april 2005

Ik heb PIT, dus het klopt wel zoals het er nu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

tvpIT.

Ik probeer mijn Palm Treo 650 aan te melden voor PIT maar de klantenservice doet moeilijk. Welnu, ik kan ook heel moeilijk doen. :(

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:16:

[afbeelding]
Je hebt internet totaal en krijgt hierover op je factuur een korting zodat je maar 9,50 betaalt in plaats van 59,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:59

-d-

Stereotomy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:23:
tvpIT.

Ik probeer mijn Palm Treo 650 aan te melden voor PIT maar de klantenservice doet moeilijk. Welnu, ik kan ook heel moeilijk doen. :(
http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf

Hoezo moeilijk ? Toestel staat er niet tussen, dus je kan geen PIT er op aansluiten. Staat gewoon op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

-d- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:53:
[...]

http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf

Hoezo moeilijk ? Toestel staat er niet tussen, dus je kan geen PIT er op aansluiten. Staat gewoon op hun website.
Wat voor Tweaker ben jij nou weer. :X

PIT is niets anders dan een bepaalde facturering van GPRS kosten. Technisch is het dus 100% mogelijk. Er staan zelfs een shitlading Orange toestellen en een stel oude ipaqs in die lijst die T-Mobile niet eens verkoopt. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze geen KLANTEN ondersteuning willen geven voor PalmOS (want nogmaals, technisch is gewoon 100% mogelijk), en dat maakt me pissig.

Eigenlijk hetzelfde verhaal als alle andere mensen in deze thread die zich hebben opgegeven met een telefoon die niet op de lijst stond, en dan voor de rest van de tijd gewoon hun eigen, officieel niet gesupporte, telefoon gebruiken.

En wat als je een telefoon van de lijst hebt, en die gaat onderwijl kapot? Moet je dan per se een nieuwe telefoon uit de lijst aanschaffen ofzo? Da's onzin, want elke telefoon met GPRS ondersteuning zal rustig doortuffen met een PIT abonnement.

Inconsistente beleidsvoering van T-Mobile. |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Stereotomy op 28-02-2006 17:36 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Stereotomy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:23:
tvpIT.

Dan heb jij gewoon pech gehad wat betreft de KS-medewerker. Ik kan je vertellen dat T-Mobile eerder wel degelijk mensen met een Treo 650 aan een PIT-abo heeft geholpen.

En de reden dat de Orange toestellen op de lijst van ondersteunde toestellen staan is waarschijnlijk dat de fabrikant dezelfde is als de MDA en de SDA van T-Mobile.

Mijn Nokia N-Gage krijg ik na meerdere pogingen helaas nog altijd niet aangemeld :'(

[ Voor 24% gewijzigd door b0p op 28-02-2006 17:47 ]

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

b0p schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:41:
[...]

Dan heb jij gewoon pech gehad wat betreft de KS-medewerker. Ik kan je vertellen dat T-Mobile eerder wel degelijk mensen met een Treo 650 aan een PIT-abo heeft geholpen.
Weet ik, ik ken de ervaringen ook.

Ik heb wel aardige KS medewerkers aan de lijn gehad hoor. Het probleem is dat ik niet precies weet of ze het direct vanaf hun scherm kunnen activeren. In alle drie de gevallen dat ik ernaartoe had gebeld, hebben ze mijn aanvraag doorgestuurd naar de technische dienst. De eerste aanvraag was afgewezen na een dag. Daarna teruggebeld en telefoonnummer van een collega gegeven die ook PIT met een Treo 650 heeft - KS was zeer confused op dat moment ;) - en na een uur weer SMS met afwijzing gekregen.

*Weer* opgebeld, en KS wist me als reden te vertellen (zag het aan een aantekening die op mijn profiel was gemaakt) dat de Technische Dienst het had afgekeurd omdat de salespersoon van een T-Mobile shop "het nooit aan mijn collega had moeten verkopen" Dat het technisch gewoon prima werkt doet er niet toe. 8)7

Soms vraag je je af of die mobiele operators uberhaupt dingen aan mensen willen verkopen 8)7

Afijn, mijn derde aanvraag ligt er, we gaan gewoon door. :7

PS. Ik merk een grimmiger afwijzingsbeleid van T-Mobile na de jaarwisseling. PIT werd ervoor wel gedoogd op een Treo 650, maar ik heb geen succesvolle aanmelding na de jaarwisseling meer gezien.
En de reden dat de Orange toestellen op de lijst van ondersteunde toestellen staan is waarschijnlijk dat de fabrikant dezelfde is als de MDA en de SDA van T-Mobile.
Is ook wel waar natuurlijk. Maar die oude ipaqs, die worden nog niet hierdoor verklaard.
Mijn Nokia N-Gage krijg ik na meerdere pogingen helaas nog altijd niet aangemeld
Stug doorgaan. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Stereotomy op 28-02-2006 17:54 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
[quote]Stereotomy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:46:
[...]

Is ook wel waar natuurlijk. Maar die oude ipaqs, die worden nog niet hierdoor verklaard.

[...]

quote]

Bij deze dan een mogelijke verklaring voor de Ipaqs..
Meeste PDA's, ook voor HP worden ook door HTC gefabriceert -> HTC = QTEK,I-Mate, MDA etc.
Wel vreemd, volgens mij (weet het niet zeker) wordt de Treo ook door hun gemaakt.

Ik denk toch dat dit te maken heeft met het Palm OS wat ze liever niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

T-Mobile heeft zowat als enige grote provider in de USA inderdaad geen Treo's in hun assortiment. Jammer, want de Treo is de best verkopende Smartphone in Amerika, dus misschien was dat een inschattingsfout van hun geweest. Het kan aan de bedrijfsstrategie liggen dat er geen support op PalmOS wil worden gegeven, maar dat is een hele slechte reden voor een Tweakert om zich tegen te laten houden.

Kijk, als het nou *technisch* niet mogelijk was, natuurlijk, maar GPRS werkt gewoon probleemloos op de Treo en het laatste wat ik doe is een trien van de KS opbellen als mijn internetinstellingen niet goed staan. Hun zak-over-de-kop-en-iedereen-met-PalmOS-buitensluiten strategie valt er bij mij niet zo in, al is het een begrijpelijke strategie vanuit hun als bedrijf gezien - geen gezeik van gebruikers die komen zeuren om instellingen van een OS die ze niet ondersteunen.

[ Voor 11% gewijzigd door Stereotomy op 01-03-2006 14:03 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Stereotomy:

Niet moeilijk doen. Zoek via google gewoon naar een IMEI code van een toestel die wel in die lijst van T-Mobile staat en meld je daar mee aan. Heb ik ook gedaan en het werkt allemaal perfect op mijn 6680. Komen ze toch nooit achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:26:
@Stereotomy:

Niet moeilijk doen. Zoek via google gewoon naar een IMEI code van een toestel die wel in die lijst van T-Mobile staat en meld je daar mee aan. Heb ik ook gedaan en het werkt allemaal perfect op mijn 6680. Komen ze toch nooit achter.
GMTA, mijn aanvraag is nu in behandeling. Werd mijn Treo IMEI afgekeurd na 24 uur, we zijn nu 36 uur verder (van de 48) en so far so good.

Maar omdat ik zelf ook voor de belangen van Palm / Treo gebruikers in Nederland wil opkomen, heb ik er belang bij dat er zoveel mogelijk mensen met een Treo geregistreerd staan bij T-Mobile, en dan het liefst met PIT.

We zullen morgen zien of het IMEI nummer geslikt is. O-)

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Laatst online: 08-09 21:45

RSpliet

*blink*

Stereotomy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:19:
[...]

GMTA, mijn aanvraag is nu in behandeling. Werd mijn Treo IMEI afgekeurd na 24 uur, we zijn nu 36 uur verder (van de 48) en so far so good.

Maar omdat ik zelf ook voor de belangen van Palm / Treo gebruikers in Nederland wil opkomen, heb ik er belang bij dat er zoveel mogelijk mensen met een Treo geregistreerd staan bij T-Mobile, en dan het liefst met PIT.

Zodra ik een Treo 700p heb (ik blijf optimistisch :p) zal ik het misschien ook eens proberen, internet voor n tientje/maand is geen geld natuurlijk, zeker als dat ook via laptop kan. Zit trouwens nog wel te twijfelen tussen Telfort EDGE (duur) en dit dan.
Bij gebruik van Pocket Internet Totaal in combinatie met UMTS is de snelheid beperkt tot maximaal 64 Kb/sec upstream en downstream.
Hmm, dat maakt het beslissen natuurlijk wel heel eenvoudig :D . Moet ze wel UMTS ondersteunen natuurlijk.

Edit: Stereotomy: als je eens heel kritisch leest hé. Kijk dan eens op http://www.t-mobile.nl/t-...ket_internet_tarieven.asp . Wat ik daar iig lees:
* Alleen beschikbaar in combinatie met een mobiele telefoon die geschikt is voor internet en in combinatie met bepaalde prijsplannen.

Kijk hier voor een lijst van toestellen waarbij je Pocket Internet Totaal abonnementen kunt afsluiten.
Naar mijn weten is jou telefoon geschikt voor internet. En er staat een lijst waarmee het wel kan, maar er staat niet bij dat het met andere telefoons niet kan... of lees ik nu wel heel kritisch B)

[ Voor 40% gewijzigd door RSpliet op 01-03-2006 23:30 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Laten we het erop houden dat het beleid van T-Mobile mbt PIT zo lek is als een mandje.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stereotomy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:19:

;) toppie. Je zult zien dat het werkt. Gebruik het al maanden op deze manier, als ze echt hadden gewild, hadden ze al lang aan de bel getrokken. Succes ermee.

P.s. ze hebben het over een bevestigings sms, maar die is bij mij nooit aangekomen. Een belletje naar de KS van T-Mobile leerde mij dat het binnen 48uur wel gewoon aan was gesloten, maar dat het smsje niet was aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaringen met het gebruik van UMTS (via het PIT abbo) in Veenendaal?
Hoe is de dekking en snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe staat het met UMTS/HSDPA in de omgevingen van Amsterdam, Almere, Hilversum en Amersfoort enzovoorts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een poging deze draad door te worstelen probeer ik een keuze te maken tussen PIT T-Mobile en Maximaal Online Telfort. Op dit moment heb ik geen 'internet vriendelijke' abo (alleen zakelijk abo met GSM-data snelheid) en wil ik mijn Nokia 9300i gebruiken (EDGE toestel).

- Wat zijn de verschillen in snelheid tussen PIT GPRS en MaximaalOnline EDGE. Ik zie verschillende snelheden landskomen als 52, 64, 115 etc.
- PIT kost dus euro 9.50 + Kosten_relax_simonly_abbo (20 euro) en MaximaalOnline kost 17.50 euro ?
- Kun je met MaximaalOnline ook bellen of komt hier ook een regulier GSM abonnement van Telfort nog bij ?
- Kun je met beide varianten ook email ophalen via Messaging op de Nokia of is alleen web-based e-mail mogelijk ?
- Klopt het dat de dekking van Telfort volledig is (=GSM dekking) en dekking van T-mobile nog beperkingen kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Laatst online: 08-09 21:45

RSpliet

*blink*

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:23:
Na een poging deze draad door te worstelen probeer ik een keuze te maken tussen PIT T-Mobile en Maximaal Online Telfort. Op dit moment heb ik geen 'internet vriendelijke' abo (alleen zakelijk abo met GSM-data snelheid) en wil ik mijn Nokia 9300i gebruiken (EDGE toestel).

- Wat zijn de verschillen in snelheid tussen PIT GPRS en MaximaalOnline EDGE. Ik zie verschillende snelheden landskomen als 52, 64, 115 etc.
- PIT kost dus euro 9.50 + Kosten_relax_simonly_abbo (20 euro) en MaximaalOnline kost 17.50 euro ?
- Kun je met MaximaalOnline ook bellen of komt hier ook een regulier GSM abonnement van Telfort nog bij ?
- Kun je met beide varianten ook email ophalen via Messaging op de Nokia of is alleen web-based e-mail mogelijk ?
- Klopt het dat de dekking van Telfort volledig is (=GSM dekking) en dekking van T-mobile nog beperkingen kent?
Telfort biedt max. 20KB/s, T-Mobile max 6 KB/s waar UMTS beschikbaar is, over GPRS max 2KB/s. Dekking moet bij beiden goed zitten. Telfort heeft naast het breedbandabonnement nog belminuten nodig.

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

netblade

Sunrise

Seven of Nine schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:41:
[...]

Telfort biedt max. 20KB/s, T-Mobile max 6 KB/s waar UMTS beschikbaar is, over GPRS max 2KB/s. Dekking moet bij beiden goed zitten. Telfort heeft naast het breedbandabonnement nog belminuten nodig.
GPRS 2KB/s?
Ik weet niet waar jij internet maar ik haal over het algemeen tussen de 5 en 7KB/s en bij telfort over het algemeen 20KB/s tot de 28KB/s.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

netblade schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:15:
[...]

GPRS 2KB/s?
Ik weet niet waar jij internet maar ik haal over het algemeen tussen de 5 en 7KB/s en bij telfort over het algemeen 20KB/s tot de 28KB/s.
Je kunt de volgende snelheden wel ongeveer aanhouden:

GPRS op klasse 8-toestel: 5.5 kByte/s
EDGE op Nokia-toesetl: 18-28 kByte/s (afh. van locatie, ontvangst en drukte)
UMTS via T-Mobile nu: 42 kByte/s
UMTS via T-Mobile PIT straks: zo'n 8 kByte/s (ze gaan knijpen :P)

Flink voordeel van UMTS is latency, vooral handig als je op je laptop werkt en websites met bijv. veel plaatjes bezoekt, dan merk je toch wel dat je UMTS gebruikt. Wil je het daarentegen gebruiken voor vooral downloads of uploaden, dan is EDGE wellicht een goede keuze, vooral ook vanwege de superdekking.

Bovendien gaan de UMTS en GSM-netwerken van KPN en Telfort in de 2e helft van dit jaar fuseren (als alles volgens schema loopt) en dan kunnen klanten van beide netwerken genieten van betere dekking en hogere snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sorcerer8472 en Seven_of_Nine

Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Laatst online: 11-09 19:53
oke, ook even wat feedback van mijn kant.

heb mijn lieve mda vario nu een anderhalve week in bezit,

ben naar de t-mobile winkel geweest, ( ik was er al eerder geweest en de verkoper herinnerde mij nog, scheelde weer want hij wist wat ik wou)

Ik heb prima ervaringen er mee gehad, Ik kon ook meteen pit aanvragen, en liep een tijdje later de winkel uit te internetten ( tijdens de registratie procedure hebben ze te telefoon even daar aan de lader gehangen op verzoek van me)

goede ervaringen dus vanaf mijn kant,

heb ook al ge-internet via mijn laptop in de trein, en dat is pas gaaf

kortom ik ben tevreden

(ps. de portal van t-mobile voor pda's is ook een hele goede portal vind ik, heb er meerdere goede links gevonden waardoor een wereld van mobiel internet voor me opengaat)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
zou elke provider zoiets krijgen? Ik zou het ook wel leuk vinden als ik met me vodafone abbo onbepert kan internetten via GPRS bijvoorbeeld of UMTS kaart in je laptop

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:41

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb sinds kort een t mobile flex abonnementje en nu wilde ik daar dus ook een beetje mee gaan internetten maar met t-zones is dat natuurlijk niet te betalen (komt uit op €15,- per megabyte data). Ik heb zelf een SamsungSGH-X700 met daarop Opera Mini geïnstalleerd en nu wilde ik dus ook met Internet Totaal gaan verbinden (niet PIT van €9,50 maar de pay-per-100kb variant; €0,238 per 100 kilobyte) alleen nu kan ik nergens server instellingen etcetera hier voor vinden. Hoe kom ik hier in godsnaam achter? Is er hier iemand die dit weet of gaat het via de klantenservice??

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

knny schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:02:
zou elke provider zoiets krijgen? Ik zou het ook wel leuk vinden als ik met me vodafone abbo onbepert kan internetten via GPRS bijvoorbeeld of UMTS kaart in je laptop
Zag toevallig dat Telfort het nu ook voor 9,95 doet bij minimaal een Telfort 200 abo. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Heb je daar een linkje van?

Lama, heb het al:

http://www.telfort.nl/productinfo/mobielinternet/

icm Telfort 200 2 jarig contract.

[ Voor 68% gewijzigd door Stereotomy op 15-03-2006 19:59 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:38

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hoe gaat dat zometeen dan verder als het netwerk van Telfort wordt samengevoegd met die van KPN? Dat zou in de tweede helft van 2006 gebeuren...?

Ben wel tevreden met mn MDA Compact met PIT :), erg handig.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
Nu ik zie dat KPN,T-Mobile en Telfort als onbeperkt internetten hebben kan Vodafone toch niet achter blijven? Ze hebben nu alleen een zakelijke oplossing een PCcard voor 89 euro per maand. Dat word te gek

Zal morgen vodafone eens mailen

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Gister een MDA Vario 1 jarig flex40 voor 90 euro gekocht met een PIT abbonement en ik ben zeer tevreden ermee.

Speedtest gaf een download van 6KB down en 2.5 up wat voor mij wel even goed is om te internetten en te mailen aangezien ik geen andere mogelijkheid tot internet heb op het moment, ik vind het een zeer goede deal.

Het formaat van de MDA Vario vind ik toch wel meevallen alleen is de snelheid van het toestel wel een beetje teleurstellend, maar dat is ook eigenlijk wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

BiG-GuY schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:50:
Hoe gaat dat zometeen dan verder als het netwerk van Telfort wordt samengevoegd met die van KPN? Dat zou in de tweede helft van 2006 gebeuren...?

Ben wel tevreden met mn MDA Compact met PIT :), erg handig.
Nou, ik heb geruchten gehoord dat klanten dan (na evt. overgangsperiode met roaming) gebruik kunnen maken van het GSM/EDGE/UMTS(+HSDPA)-netwerk van KPN/Telfort. Lopende abonnementen zullen hoogstwaarschijnlijk gewoon blijven doorlopen, dus ben benieuwd. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
Even vraagje.. De combinatie Skype / SkypeOut / Smartphone / PIT, werkt dat een beetje??
Ik zit te denken over een smartphone, met een kleiner abbo dan ik nu heb. Punt is dat degene die ik het meeste bel mijn ouders is en dan op hun vaste lijn.

Als dat niet van de standaard bel minuten afgaat, maar via zo'n skypeout achtig iets lijkt me dat enorm besparen.

Mijn vragen:
1) Werkt die combinatie uberhaupt?
2) Zo ja, hoe is de kwaliteit?
3) Skype werkt dan neem ik aan over GPRS en dus via PIT? Of moet ik dan een of ander ander iets hebben?
4) Zijn er over GPRS meerdere verbindingen tegelijk mogelijk? Dus en email die automatisch binnenkomt èn dan skype? Of stoort dat elkaar?

Kosten voorbeeld:
300 minuten via SkypeOut a 0,020 eurocent per minuut = 6 euro.
Totaal kosten = 16 euro incombinatie met pit
Kosten abbo kan dan naar 20 per maand ofzo... ipv de 50 die ik nu gemiddeld kwijt ben...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Lord_T schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:41:
Even vraagje.. De combinatie Skype / SkypeOut / Smartphone / PIT, werkt dat een beetje??
Ik zit te denken over een smartphone, met een kleiner abbo dan ik nu heb. Punt is dat degene die ik het meeste bel mijn ouders is en dan op hun vaste lijn.

Als dat niet van de standaard bel minuten afgaat, maar via zo'n skypeout achtig iets lijkt me dat enorm besparen.

Mijn vragen:
1) Werkt die combinatie uberhaupt?
2) Zo ja, hoe is de kwaliteit?
3) Skype werkt dan neem ik aan over GPRS en dus via PIT? Of moet ik dan een of ander ander iets hebben?
4) Zijn er over GPRS meerdere verbindingen tegelijk mogelijk? Dus en email die automatisch binnenkomt èn dan skype? Of stoort dat elkaar?

Kosten voorbeeld:
300 minuten via SkypeOut a 0,020 eurocent per minuut = 6 euro.
Totaal kosten = 16 euro incombinatie met pit
Kosten abbo kan dan naar 20 per maand ofzo... ipv de 50 die ik nu gemiddeld kwijt ben...
Skype over GPRS is no go. Skypeout is leuk voor thuis via wifi op een wizard o.i.d.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Skype over GPRS is no go. Skypeout is leuk voor thuis via wifi op een wizard o.i.d.
Inderdaad, ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar via grps is skype geen mogelijkheid.

Via wifi is het echter zeer goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:28
Beste Tweakers.

Ik ga binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken. Nu vind ik internet op m'n telefoon toch wel handig. Nu ben ik me een beetje aan het orienteren en nu vind ik die Pocket Internet Totaal wel goed klinken. Ik heb al veel info hierover gelezen alleen zit ik nog met een aantal vragen.
De situatie is alsvolgt.
- Thuis heb ik een draadloos netwerk, en op school is dat ook het geval. Ik kan dus met een MDA op deze hotspots inloggen....(ja toch...)

- Stel nou dat ik niet in de buurt ben van een hotspot, en ik wil gaan internetten, dan kan ik dus via dat PIT online als het ware? Zo ja, is de snelheid een beetje redelijk om normaal te surfen?

- Gebruiken jullie in het dagelijks leven veel dat PIT, of is het naderhand toch meer een gadget?

- Als laatste, is het een goede landelijke dekking (moet je als het ware inbellen om online te gaan ofzo...)?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik denk dat je het even zonder fratsen fundamenteler moet zien. PIT, zoals ook beschreven in deze thread, is een ander woord voor goedkoop GPRS en (bijna gratis) toegang tot T-Mobile WLAN hotspots. Dus:
- Thuis heb ik een draadloos netwerk, en op school is dat ook het geval. Ik kan dus met een MDA op deze hotspots inloggen....(ja toch...)
Heeft de MDA WLAN aan boord? Zo ja, dan kun je een WLAN verbinding met deze hotspots maken. Dit zijn geen T-Mobile hotspots uiteraard, ze zijn van jou en van je school. T-Mobile hotspots vind je bijv. bij de McDonalds en moet je normaal gesproken voor betalen om daa in te loggen. Met PIT hoef je alleen maar een SMSje te sturen naar 0xxx-xxxx (zoek even op) en dan krijg je een leuk SMS'je terug met username en password waarmee je kunt inloggen.
- Stel nou dat ik niet in de buurt ben van een hotspot, en ik wil gaan internetten, dan kan ik dus via dat PIT online als het ware? Zo ja, is de snelheid een beetje redelijk om normaal te surfen?
Dan ga je via GPRS online. De snelheid wordt uitgebreid besproken in deze thread. Persoonlijk vind ik het beeldopbouw van de browsers in PDA's de beperkende factor, en niet eens zozeer de downloadsnelheid die vergelijkbaar is met een analoge modem.
- Gebruiken jullie in het dagelijks leven veel dat PIT, of is het naderhand toch meer een gadget?
Gebruik jij je mobiele telefoon veel om te bellen dagelijks? Hoeveel glazen melk drink jij dagelijks? Met andere woorden: dat hangt van jezelf af.
- Als laatste, is het een goede landelijke dekking (moet je als het ware inbellen om online te gaan ofzo...)?
GPRS werkt met dezelfde signalen als GSM. Heb je GSM dekking, dan heb je in 99% van de gevallen ook GPRS dekking.

[ Voor 9% gewijzigd door Stereotomy op 20-03-2006 18:12 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:28
Stereotomy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:00:
Ik denk dat je het even zonder fratsen fundamenteler moet zien. PIT, zoals ook beschreven in deze thread, is een ander woord voor goedkoop GPRS en (bijna gratis) toegang tot T-Mobile WLAN hotspots. Dus:

[...]

Heeft de MDA WLAN aan boord? Zo ja, dan kun je een WLAN verbinding met deze hotspots maken. Dit zijn geen T-Mobile hotspots uiteraard, ze zijn van jou en van je school. T-Mobile hotspots vind je bijv. bij de McDonalds en moet je normaal gesproken voor betalen om daa in te loggen. Met PIT hoef je alleen maar een SMSje te sturen naar 0xxx-xxxx (zoek even op) en dan krijg je een leuk SMS'je terug met username en password waarmee je kunt inloggen.

[...]

Dan ga je via GPRS online. De snelheid wordt uitgebreid besproken in deze thread. Persoonlijk vind ik het beeldopbouw van de browsers in PDA's de beperkende factor, en niet eens zozeer de downloadsnelheid die vergelijkbaar is met een analoge modem.

[...]

Gebruik jij je mobiele telefoon veel om te bellen dagelijks? Hoeveel glazen melk drink jij dagelijks? Met andere woorden: dat hangt van jezelf af.

[...]

GPRS werkt met dezelfde signalen als GSM. Heb je GSM dekking, dan heb je in 99% van de gevallen ook GPRS dekking.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik moet voor mezelf nagaan of ik er genoeg profijt van zal hebben. Tenslotte breng ik de meeste tijd door op school en/of thuis... Voor die keren dat ik in de auto of trein zit (whatever) is € 9,50 misschien wel teveel betaald....
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Is het nog steeds mogelijk om met PIT via een pda in contact met bluetooth met een laptop te internetten? Er waren geruchten dat dit alleen in het begin mogelijk was en dat tmobile het later onmogelijk zou maken. Is dit al gebeurt of is hier nix van waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

GUZA schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 01:23:
Is het nog steeds mogelijk om met PIT via een pda in contact met bluetooth met een laptop te internetten? Er waren geruchten dat dit alleen in het begin mogelijk was en dat tmobile het later onmogelijk zou maken. Is dit al gebeurt of is hier nix van waar?
Werkt bij mij nog prima. WinXP + BT + Treo 650

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Laatst online: 19-02 08:01
Mijn vodafone abonnement loopt binnenkort af, en ik denk dat ik overstap naar t-mobile icm een PIT abo'tje. Nu ben ik aan het kijken voor een toestel, en de Qtek s200 lijkt mij wel wat. Deze heeft alleen geen UMTS. Is het gezien de toekomst slimmer om verder te zoeken naar een toestel met UMTS? Of zal PIT de komende tijd gewoon op gprs snelheid blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een rare vraag:
Trouwens voor de laatste poster. Dat moet je zelf overwegen en ik denk dat het ligt aan welk toestel je erbij neemt. Ik heb geen umts en mn abbo loopt in december af. Mooi gprs genomen dus.

Maar mijn vraag was aan jullie: Ik heb nu dus PIT en een mda compact. Nou zou ik graag zoveel mogelijk online info op mn today scherm hebben. Denk aan t weer, sateliet streaming, nieuws, en er zijn vast nog hele leuke dingen die je via gprs continu kan bij houden. Dus mijn vraag aan jullie weten jullie wat software voor mij? T is namelijk ultimate tweakachtig om alles bij te houden op je phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
@spits
PIT zit wat betreft UMTS nu NIET op GPRS snelheid. GPRS snelheid is nu ong. (in Amsterdam) 6KB down, 2.5 KB up, UMTS is 42,5 KB down, 6 KB up (maar dan wel getest in Haarlem.

Zet zometeen nog wel even mijn resultaten in Amsterdam online.
Maar volgens de geruchten gaan ze dit dus cappen. IS ook wel logisch want ik zit dus bijna tegen mijn theoretische maximale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Goed nieuws lijkt het:

http://www.webwereld.nl/ref/rss/40451

T-mobile klanten kunnen gebruik maken van KPN hotspots en andersom. Op de plaatsen waar ik kom zijn vaker KPN hotspots dan T-mobile hotspots (maw, ik kom nooit in de McDonalds :P). Erg prettig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Laatst online: 08-09 11:29
Dat bericht viel me ook al op, maar bracht me meteen aan het twijfelen. Dan is dat 9,50 PIT abonnement helemaal niet meer kostendekkend. De twijfel werd alleen maar groter toen ik op de T-Mobile site het Pocket Internet Totaal of Web'n'Walk abo niet genoemd zag. Voor de duidelijkheid, Internet Totaal is iets anders, dit is een wlan only abo voor 50 euro per maand. Tja. Wie heeft de klantenservice al lastiggevallen met de vraag of je ongestoord bij KPN mag wifi-en :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Ik ga ervan uit dat je ook met PIT gewoon bij KPN terecht kan, zou niet weten waarom niet. PIT wordt tenslotte ook als Internet Totaal gefactureerd (50) en daarna krijg je 40,50 korting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Niet kostendekkend? Ik vind 10 euro per maand nogal wat voor een dienst die de meeste mensen maar sporadisch gebruiken. Verder kost het ze vrijwel niets extras of er nou 1 of 10 mensen op 1 accesspoint zitten. Dat kostendekkend zal dus wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
oscar schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:53:
Dat bericht viel me ook al op, maar bracht me meteen aan het twijfelen. Dan is dat 9,50 PIT abonnement helemaal niet meer kostendekkend. De twijfel werd alleen maar groter toen ik op de T-Mobile site het Pocket Internet Totaal of Web'n'Walk abo niet genoemd zag. Voor de duidelijkheid, Internet Totaal is iets anders, dit is een wlan only abo voor 50 euro per maand. Tja. Wie heeft de klantenservice al lastiggevallen met de vraag of je ongestoord bij KPN mag wifi-en :?
Kostendekkend moet je mee uit kijken he ;)

Ik heb zelf toevallig voor mezelf even gekeken wat ik de afgelopen belmaand aan dataverkeer heb gebruikt. dit bleek neer te komen op pak hem beet 92MB wat bij de reguliere gprs prijs van 2,nogwat per MB goed zou zijn voor 218 euro.

Echter t-mobile zou de verbinding kunnen uitrusten met een standard proxie, waardoor veel opgevraagde pagina's niet van het internet, maar het lokale t-mobile netwerk komen.
Ook betaald t-mobile bij lange na niet die volle 2 euro per mb aan data kosten naar de exchange indexen endergelijke.

Wat de effective prijs per MB zal zijn durf ik niet te zeggen, maar mijn webhost (niet de goedkoopste wel een goede service) 1eurocent per MB rekent. Dus of t-mobile PIT kosten dekkend is, geen idee maar de kosten naar het publiek toe gerekent worden zijn hoger dan die betaald worden.
bartvb schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:22:
Niet kostendekkend? Ik vind 10 euro per maand nogal wat voor een dienst die de meeste mensen maar sporadisch gebruiken. Verder kost het ze vrijwel niets extras of er nou 1 of 10 mensen op 1 accesspoint zitten. Dat kostendekkend zal dus wel meevallen.
Dat er inplaats van 1 nu 10 man zitten is niet erg in de kosten, veel belangrijker is dat het nu ook 10 man zijn die allemaal bijvoorbeeld 5 mb aan data opslurpen in plaats van 1 man die 5MB opslurpt. De data kosten zullen dus wel stijgen, maar ook het aantal "betalende" gebruikers. Netto resultaat zal toch meer winst zijn, verwacht ik.

[ Voor 19% gewijzigd door nsa1984 op 29-03-2006 23:40 ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Laatst online: 08-09 11:29
had de klantenservice van T-Mobile toch aan de lijn; ja je kunt met PIT ook op KPN hotspots surfen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet al iemand wat er in de volgende situatie gebeurt?
1) 2 Jarig T-Mobile flex abbo: Nokia N70 PIT Geschikt en schaf dat ook aan
2) Na 1 jaar toestel weg (gestolen, kapot, verkocht) -> nieuw toestel, staat niet op de lijst
3) Ga wel gebruik maken van internet, of via de telefoon zelf, via pda BT en telefoon, op met een laptop. Wat is dan het gevolg?

T-Mobile shop zegt: Dan heb je probleem kun je wel een plaatsvervangend toestel krijgen. Doe je dat niet dan wordt het vaag, ze had het over een boete?? Waarschuwing?? IMEI Controles op bepaalde dagen?? Mag dit eigenlijk wel? Is dit geen koppelverkoop??

T-Mobile klantenservice vandaag zegt: Ow dat is geen probleem, dan blijf je gewoon de 9,50 betalen per maand etc. En je kan gewoon gebruik maken van internet, Hotspot, GPRS, UMTS (dan wel geknepen)

Is het rechtsgeldig van T-Mobile om je een boete te geven wanneer je met een ander toestel gebruik maakt van mobiel internet dan welke op de lijst staan. Is dit dan geen koppelverkoop? En als dat dan zo is waar staat dit aangegeven in de voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:29:
Weet al iemand wat er in de volgende situatie gebeurt?
1) 2 Jarig T-Mobile flex abbo: Nokia N70 PIT Geschikt en schaf dat ook aan
2) Na 1 jaar toestel weg (gestolen, kapot, verkocht) -> nieuw toestel, staat niet op de lijst
3) Ga wel gebruik maken van internet, of via de telefoon zelf, via pda BT en telefoon, op met een laptop. Wat is dan het gevolg?

T-Mobile shop zegt: Dan heb je probleem kun je wel een plaatsvervangend toestel krijgen. Doe je dat niet dan wordt het vaag, ze had het over een boete?? Waarschuwing?? IMEI Controles op bepaalde dagen?? Mag dit eigenlijk wel? Is dit geen koppelverkoop??

T-Mobile klantenservice vandaag zegt: Ow dat is geen probleem, dan blijf je gewoon de 9,50 betalen per maand etc. En je kan gewoon gebruik maken van internet, Hotspot, GPRS, UMTS (dan wel geknepen)

Is het rechtsgeldig van T-Mobile om je een boete te geven wanneer je met een ander toestel gebruik maakt van mobiel internet dan welke op de lijst staan. Is dit dan geen koppelverkoop? En als dat dan zo is waar staat dit aangegeven in de voorwaarden?
Wat er precies gebeurt kan ik niet voorspellen enkel t-mobile kan daar een harde schriftelijke uitspraak over doen.

Maar het imei nummer word slechts gecontrolleert bij aanvraag, daarna niet meer. Dus stel jij wil een 3310 aan PIT hangen (jah jah extreem maar ff als voorbeeld) dan moet je aan t-mobile een emei nummer geven bij het aanvragen. Dat imei nummer hangt aan een bepaald type toestel vast en op basis daarvan word besloten of je aangesloten word. Als jij dus braaf een Vario imei opgeeft als je het afsluit is er niet aan de hand.

Wel is het zo dat als jij geen gebruik kunt maken van de dienst omdat jij een vals imei op hebt gegeven, je gewoon je contract periode mag blijven dokken zonder gebruik te kunnen maken.

Oftewel als jij een PIT afsluit en jij vervangt je toestel, voor een toestel dat gebruik kan maken van PIT maar niet op de t-mobile lijst staat is er niets aan de hand.
Als je een toestel vervangt naar een toestel dat PIT niet kan gebruiken zo ik het een en ander aankaarten bij t-mobile en vragen of PIT gestopt kan worden wegens .....
a) defect toestel
b) verkoop toestel.
etc etc
je bent dan aangewezen op de welwillend heid van een t-mobile medewerker.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZT3K
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-11-2020
three2five schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:20:
Gister een MDA Vario 1 jarig flex40 voor 90 euro gekocht met een PIT abbonement en ik ben zeer tevreden ermee.
Dit snap ik nou niet.... waarom heb je dan geen 2x 20 flex genomen met 2 pda's maar goed... dat zou ik doen iig 1 x smart voor op zak 1x mda vario of pro. en dan toch 40 euries tegoed hebben moet je het feit dat je 2x pit hebt maar even voor lief nemen... is mischien een beetje luxe: 2 sims dus ook 2x pit maar kan ook heel handig zijn :)

edit: btw ik weet niet of dit mag zo niet haal de link maar weer weg:

maar op http://pocketpc.azt3k.com ben ik een site aan het maken met gratis muziek/video/photo's/kunst op gprs en umts streaming bitrates :) geen reclame eigenlijk want ik zal er niks aan verdienen maar ik vond het gewoon muf dat er eigenlijk niet veel toffe streams zijn (zijn er wel maar niet echt pocketpc vriendelijk te bereiken). Nog niet echt veel content... ben het nog aan het opvullen (veel encoding te doen dus ;) ) maar over een maand zal het wel al redlijk vol staan ;)

edit2: btw nog een tip aangezien veel mensen dit niet schijnen te weten:

greetz bart

[ Voor 89% gewijzigd door AZT3K op 01-04-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het in Duitsland gevestigde mobiele telefoniebedrijf T-Mobile is vandaag in Nederland gestart met het aanbieden van mobiel breedband internet. Opvallend is, dat T-Mobile UMTS - de huidige techniek die dataoverdracht met 384 kilobit per seconde toestaat - in zijn geheel overslaat en een nieuwe techniek, HSDPA, uitrolt.

HSDPA staat voor High-Speed Downlink Packet Access. De snelheden van dataoverdracht kunnen varieren van 1,4 tot 1,8 megabit per seconde, dat niet ver af zit van de 'gemiddelde' ADSL-verbinding thuis.

T-Mobile is van plan vooral de zakelijke markt te bestormen. Het bedrijf is hiermee KPN en Vodafone te snel af, die dezelfde techniek pas in de tweede helft van dit jaar in gebruik wilden nemen. Een abonnement voor een insteekkaart voor in een laptop zal 69,50 euro per maand gaan kosten.

Met dank aan Mark4282 voor de submit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:29:

Ik maak nu al 4 maanden gebruik van PIT met een toestel wat daar niet op de lijst staat. Die IMEI controle bestaat niet, of is gewoon heel erg slecht. Ik verbruik zo'n beetje 40MB per maand, dus dat zou ook nog wel op moeten vallen. Als ze echt hadden gewild, hadden ze al lang bij mij aan de bel getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:01:
Het in Duitsland gevestigde mobiele telefoniebedrijf T-Mobile is vandaag in Nederland gestart met het aanbieden van mobiel breedband internet. Opvallend is, dat T-Mobile UMTS - de huidige techniek die dataoverdracht met 384 kilobit per seconde toestaat - in zijn geheel overslaat en een nieuwe techniek, HSDPA, uitrolt.

HSDPA staat voor High-Speed Downlink Packet Access. De snelheden van dataoverdracht kunnen varieren van 1,4 tot 1,8 megabit per seconde, dat niet ver af zit van de 'gemiddelde' ADSL-verbinding thuis.

T-Mobile is van plan vooral de zakelijke markt te bestormen. Het bedrijf is hiermee KPN en Vodafone te snel af, die dezelfde techniek pas in de tweede helft van dit jaar in gebruik wilden nemen. Een abonnement voor een insteekkaart voor in een laptop zal 69,50 euro per maand gaan kosten.

Met dank aan Mark4282 voor de submit.
Sja..ik dacht eigenlijk wel dat mensen hierop zouden reageren..na ja kan ik het zelf niet laten ;)

HSDPA? is er zo ie zo al 1 telefoon die dit protecol aan kunnen? Verder staat er dat het gestart is met aanbieden maar het lijkt me toch eerst dat je een dekkend netwerk moet hebben wat jaaaren bouwen duurt.

En natuurlijk de hamvraag...kunnen wij meeliften voor 9.95 per maand...ik deenkkkkk het zelf van niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
xon schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:12:
[...]

Sja..ik dacht eigenlijk wel dat mensen hierop zouden reageren..na ja kan ik het zelf niet laten ;)

HSDPA? is er zo ie zo al 1 telefoon die dit protecol aan kunnen? Verder staat er dat het gestart is met aanbieden maar het lijkt me toch eerst dat je een dekkend netwerk moet hebben wat jaaaren bouwen duurt.

En natuurlijk de hamvraag...kunnen wij meeliften voor 9.95 per maand...ik deenkkkkk het zelf van niet >:)
Ik noem de HTC Hermes, de opvolger van de Wizard. Deze zomer verkrijgbaar, ziet er naar uit dat dat ook een succesje wordt na de Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

netblade

Sunrise

Jerome! schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:43:
[...]

Ik noem de HTC Hermes, de opvolger van de Wizard. Deze zomer verkrijgbaar, ziet er naar uit dat dat ook een succesje wordt na de Vario.
Of niet, omdat de snelheid dan waarschijnlijk wél gecaped wordt @ 8KB/s.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist t-mobile gebeld, en heb info gevraagd over pit
Ik heb zelf de orange pocket spv 3000 en die was toegestaan, daarnaast heb ik een abbo bij t-mobile met een d600.
Op beide toestel zou ik kunnnen onbeperkt kunnen internetten en zonder datalimiet. En ook de vraag om de telefoon als modem te gebruiken voor bij een laptop kon gewoon. Er was dus geen negatieve respons hierop.

Ook nagevraagd over een datalimiet was, volgens de ks was er geen limiet.
Binnen 48 zou het geregeld worden.

Eigenlijk moeten mensen hier gewoon werkende imei nummers neerzetten voor mensen die niet zo een toestel hebben.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Hmm.. Dus als ik met mijn SE k750i via nav4all wil navigeren en dus gprs gebruik dan kan ik geen pit krijgen omdat dit toestel niet is goedgekeurd?
Wat flauw zeg.. Misschien toch is navragen bij de klantenservice waarom dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:30:
Ik heb zojuist t-mobile gebeld en ik heb er info over gevraagd.
Ik heb zelf de orange pocket spv 3000 en die was toegestaan, maar die werkt op een orange abbo.
Heb ook een t-mobile abbo voor de d600.
Nu op beide toestellen zou ik onbeperkt kunnnen internetten en ZONDER datalimiet! Ik vroeg er nog naar en ik vroeg ook nog even of je het gewoon op de laptop aan kon sluiten en hij zei dat dit gewoon kon.

Ik wist ook wel dat het kon, had het al geprobeerd, maar wilde even horen wat hun reactie was :).
Maar ik denk dat ie bedoelt met een fair use policy. ik vroeg ernaar maar het antwoord was niet geheel zeker. Maarja ik houw het gewoon bij en zie wel of der extra kosten komen einde van de maand :)...

Binnen 48 uur wordt het overal internetten voor tristan :)

Eigenlijk moeten mensen hier gewoon werkende imei nummers neerzetten voor mensen die niet zo'n toestel hebben.
Ik maak anders regelmatig mee dat ik ergens geen GPRS verbinding op kan zetten.
Dus overal valt ook wel mee.

PS. Ik zeg het niet snel, maar doe wat aan je schrijfwijze.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:30:
eigenlijk moeten mensen hier gewoon werken imei nummers neerzetten voor mensen die niet zo een toestel hebben.
Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
netblade schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:49:
[...]
Of niet, omdat de snelheid dan waarschijnlijk wél gecaped wordt @ 8KB/s.
Dit was meer een antwoord op de vraag welk toestel het protocol aankon. Voor de mensen die misschien in de toekomst er gebruik van willen gaan maken een aardige. En mee eens, zeer waarschijnlijk wordt deze snelheid gecapped, anders zou men kunnen stoppen met het verkopen van abo's van 50 in de maand voor gebruik van deze nieuwe dienst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
oscar schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:53:
Je moet ook niet op de t-mobile zakelijk site kijken, maar bij de gewone klanten kant, daar staat wel PIT. Overigens is IT voor 50 euro ex of 60 euro inc BTW niet alleen maar hotspots, maar juist ongelimiteerd GPRS, HSDPA/UMTS, en hotspot gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
Jerome! schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:12:
Dit was meer een antwoord op de vraag welk toestel het protocol aankon. Voor de mensen die misschien in de toekomst er gebruik van willen gaan maken een aardige. En mee eens, zeer waarschijnlijk wordt deze snelheid gecapped, anders zou men kunnen stoppen met het verkopen van abo's van 50 in de maand voor gebruik van deze nieuwe dienst ;)
Ik zou wel verwachten dat in de loop der tijd die 64 kbit limiet wel omhoog gaat, net zo goed als dat bij adsl abos gaat. Ieder jaar een verdubbeling ongeveer bij adsl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Even over iets compleet anders :)
Iets te enthousiast de firmware van mijn MDA Pro overgeschreven met de UK Versie die een stuk meer in zijn mars heeft dan die wat je hier in NL krijgt .

Mja .. toch stom genoeg vergeten de settings & favorites over te nemen .
Settings heb ik inmiddels gevonden en PIT is up & running .
Echter wou ik nog weten of iemand de standaard portal heeft voor de nederlandse T mobile PIT gebriukers .
Een handige startpagina waar heel veel handige links overzichtelijk staan vermeld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Makkelijk. Ik heb ook UK versie en vergat de instellingen over te nemen. Dat valt wel mee.
De meest belangrijke is de toegangspunt. Zet die eerst even goed, dus op 'internet'
Ga naar config 'Connecties', klik op Advanced, Select Networks, kies setting T-Mobile Internet en klik op Edit knopje.
Er staat 1 setting in.
Edit deze. De eerste is naam, dat is goed. Klik op Next, en dan zie je Accesspoint name.
Deze zal als het goed is op Engelse versie staan. Hernoem naar 'internet'.
De volgende is username en password. Dat staat op t-mobile. Ik heb hier niet veranderd, dus je mag zo laten en finishen.

In mijn geval werkt GPRS weer goed met bovenstaande settings. Ik heb geen extra kosten bijgekregen, dus dat moet goed zitten.

Je kan nog altijd originele terugzetten, dan is ie meteen weer goed. Maar omdat je password veld niet kan zien, zal het weinig nut hebben.

In het ergste geval kun je via T-Mobile website in je persoonlijke settingspagina nog een keer aanvraag sturen voor internet instellingen. Dat komt aan in je MDA, bevestigen en dan moet het werken.
Zo erg is het dus niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
lithiumangel schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 02:11:
Echter wou ik nog weten of iemand de standaard portal heeft voor de nederlandse T mobile PIT gebriukers .
Een handige startpagina waar heel veel handige links overzichtelijk staan vermeld .
startpagina van t-mobile is pda.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Even nagebladerd is er nog wel verwarring over hoe de hotspots van t-mobile gebruikt kunnen worden.

De grote vraag blijft nog overeind:
- naar welke nummer moet ik SMS sturen voor login en password?

Volgens vele berichten is dat 0800-7111, maar het blijkt klantenservice voor particulieren te zijn. Kan je wel daarheen SMS sturen of juist niet? Wat is dan de juiste nummer?

Wie kan dat verwarring even wegnemen voor mij? Hartelijk dank!
Heb het straks nodig voor morgen in Amsterdam :)

EDIT:
Even geprobeerd: nee je kan niet SMS sturen naar T-mobile voor login en pass. Niet met bovenstaand nummer. Welke nummer is wel correct voor SMS sturen of moet ik toch nog gewoon bellen naar 0800-7111?

[ Voor 18% gewijzigd door MrDummy op 28-04-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
MrDummy schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:21:
Even nagebladerd is er nog wel verwarring over hoe de hotspots van t-mobile gebruikt kunnen worden.

De grote vraag blijft nog overeind:
- naar welke nummer moet ik SMS sturen voor login en password?

Volgens vele berichten is dat 0800-7111, maar het blijkt klantenservice voor particulieren te zijn. Kan je wel daarheen SMS sturen of juist niet? Wat is dan de juiste nummer?

Wie kan dat verwarring even wegnemen voor mij? Hartelijk dank!
Heb het straks nodig voor morgen in Amsterdam :)
KLIK

"U kunt deze eenvoudig aanvragen door een SMS te sturen met de tekst OPEN naar 9434 (WIFI). U ontvangt dan uw T-Mobile username en password per SMS."

Pagina: 1 ... 7 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv