T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.452 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
tennisbal schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 01:47:
kan het kloppen dat ik niet op alle sites kan komen? als ik bv gathering.tweakers.net probeero p te zoeken krijg ik een vage site te zien? (ff naam kwijt maar niks met tweaekrs)
daarvoor heb je deze site:
www.skweezer.net
daar kan je de URL van de pagina die je wilt zien, intypen, en dan zet die het om naar Mobile formaat :)
GoT kan je wel gewoon lezen, maar posten op Fora lukt me niet :(, iemand daar oplossing voor?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mensen let op je rekeningen!!!
bij mij staat t-zones 1 er nogsteeds op, en had ik 70euro extra internet kosten!!!!! voor >77 euro opgelicht dus!!

de klantenservice vertelde me dat dat bedrag (70 euro) stond van voor 14 oktober.... echter had ik m'n internet totaal al 6 september aangevraagd!!! na een 2e keer bellen hebben ze de klacht eindelijk sirieus genomen en gaan ze me over 15 werkdagen terugbellen over hoe en wat er gebeurd is! hopelijk gewoon terugstorten!!!

Dit is trouwens de 2e keer achter elkaar dat ze een fout maken met m'n factuur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:40:
Ok, mensen let op je rekeningen!!!
bij mij staat t-zones 1 er nogsteeds op, en had ik 70euro extra internet kosten!!!!! voor >77 euro opgelicht dus!!

de klantenservice vertelde me dat dat bedrag (70 euro) stond van voor 14 oktober.... echter had ik m'n internet totaal al 6 september aangevraagd!!! na een 2e keer bellen hebben ze de klacht eindelijk sirieus genomen en gaan ze me over 15 werkdagen terugbellen over hoe en wat er gebeurd is! hopelijk gewoon terugstorten!!!

Dit is trouwens de 2e keer achter elkaar dat ze een fout maken met m'n factuur!!
Het woord zegt het al: je hebt niet zitten internetten, maar zitten wappen via t-zones. Kijk even naar de reactie geplaatst op vrijdag 21 oktober 2005 13:49. Deze persoon heeft precies hetzelfde.

Het is niet meer dan terecht dat het is berekend dus...

En opgelicht? |:( :X

Doe normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Weer ff gebeld met de KS, het is net of ik niets beters te doen heb :)

Belde eigenlijk om m'n abo om te zetten. Ben nu volgensmij al een jaar contractvrij en betaal iets van 35 euro per maand voor 300 minuten. Niet handig :) Ga m'n abo dus omzetten naar 1 jaar 300 minuten/maand voor 6 euor. Helaas was het 17:59 toen ik belde en de afdeling die de abo's regelt was al dicht :/ Ze gaan me morgen als het goed is ff terugbellen.

Anyway. De Nokia 9300 en 9500 worden ook officieel ondersteund (symbian dus). Treo 650 ondersteunen ze ook (Palm OS) en alle telefoons met dat Windows Mobile worden dus ook geaccepteerd.

Heb net zelf dat internet verhaal aangevraagd met het IMEI nummer van een MDA III, die MDA is van een vriend van me (die hem trouwens niet gebruikt, het is nogal een onding schijnbaar). Dat was allemaal geen probleem, zolang ik een IMEI doorgaf van een ondersteund toestel was het goed. Wat ik er dan verder mee doe is (volgens de gast die ik gesproken heb) niet relevant. Ze willen vooral niet dat er ineens duizenden mensen aanmelden die hun GPRS/BT telefoontje gebruiken om met hun laptop onbeperkt te internetten voor 9,50. Was zijn verhaal iig.

Ik krijg in ieder geval binnen 24 uur een SMS waarna ik gebruik kan maken van Internet op m'n Palm Tungsten T3 met Siemens S55 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:17:
[...]

Het woord zegt het al: je hebt niet zitten internetten, maar zitten wappen via t-zones. Kijk even naar de reactie geplaatst op vrijdag 21 oktober 2005 13:49. Deze persoon heeft precies hetzelfde.

Het is niet meer dan terecht dat het is berekend dus...

En opgelicht? |:( :X

Doe normaal.
ik heb geen sda maar een mda, waarmee je niet eens op t-zones kan naar mijn weten... ik internet op 1 manier, gewoon via internet explorer. op m'n factuur staat ook dat ik 0kb heb geinternet via t-zones. ik heb nog 2 mb over! In dit geval is het echt opgelicht!

edit, kleine aanvulling: ik gebruik eigenlijk altijd al de zelfde instelling na mijn weten. Volgens m'n specificaties staat er opeens dat vanaf 14 oktober wel alles gratis is, de instellingen waren dus zeker wel goed!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

bartvb schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:33:

Belde eigenlijk om m'n abo om te zetten. Ben nu volgensmij al een jaar contractvrij en betaal iets van 35 euro per maand voor 300 minuten. Niet handig :) Ga m'n abo dus omzetten naar 1 jaar 300 minuten/maand voor 6 euor. Helaas was het 17:59 toen ik belde en de afdeling die de abo's regelt was al dicht :/ Ze gaan me morgen als het goed is ff terugbellen.

Anyway. De Nokia 9300 en 9500 worden ook officieel ondersteund (symbian dus). Treo 650 ondersteunen ze ook (Palm OS) en alle telefoons met dat Windows Mobile worden dus ook geaccepteerd.

Heb net zelf dat internet verhaal aangevraagd met het IMEI nummer van een MDA III, die MDA is van een vriend van me (die hem trouwens niet gebruikt, het is nogal een onding schijnbaar). Dat was allemaal geen probleem, zolang ik een IMEI doorgaf van een ondersteund toestel was het goed. Wat ik er dan verder mee doe is (volgens de gast die ik gesproken heb) niet relevant. Ze willen vooral niet dat er ineens duizenden mensen aanmelden die hun GPRS/BT telefoontje gebruiken om met hun laptop onbeperkt te internetten voor 9,50. Was zijn verhaal iig.

Ik krijg in ieder geval binnen 24 uur een SMS waarna ik gebruik kan maken van Internet op m'n Palm Tungsten T3 met Siemens S55 :)
Anders verhaal dan dat ik te horen kreeg.
Waarschijnlijk heb jij gewoon een 'eerlijker' persoon aan de tel gekregen.

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lijst met toestellen is aangepast!!

Nu ook o.a. Nokia-modellen en SE-modellen!!

http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:28
Heb ze weken platgebeld, kwam er steeds niet doorheen met m'n SE P900, ze hebben de meest vage redenen gegeven, en nu EINDELIJK :D
Moest alleen wel overstappen naar een relax bundel, ik had nog een oud TM abonnement...

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint bij mij ook te kriebelen, zou het ook graag willen. Ware het niet dat ik een Nokia 6680 heb. Alleen nu lees ik dat het op een 9300/9500 wel kan, dan lijkt het mij dat het op een 6680 ook wel kan toch? Iemand al ervaringen met bijvoorbeeld een 6680/6681?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:55:
Het begint bij mij ook te kriebelen, zou het ook graag willen. Ware het niet dat ik een Nokia 6680 heb. Alleen nu lees ik dat het op een 9300/9500 wel kan, dan lijkt het mij dat het op een 6680 ook wel kan toch? Iemand al ervaringen met bijvoorbeeld een 6680/6681?
Het kan waarschijnlijk wel, maar ze sluiten je gewoon niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hmm, ik heb sinds gister ook Internet Totaal aangevraagd maar ik ben er nog steeds een beetje huiverig over. Ik zit nu al (in 1 dag :P ) op de 30mb door de streaming radio van radio538.

Dit doe ik dan nog via mijn Pocketpc, maar ik zit op dit moment in mijn nieuwe huis zonder internet via mijn MDA compact als modem op mijn laptop te grpsen. Hij maakt wel gebuik van de "Internet" gprs acces point maar hij telt het dataverkeer niet bij op mijn pda zelf.

Weet iemand nou of dit nou wel mogelijk is? niet dat ik straks oppeens een rekening van weet ik hoeveel krijg wegens GRPS via mijn laptop.

Ik heb het hele draadje door gelezen maar het is mijn net niet helemaal duidelijk en bij de KS snappen ze er zelf ook niks van :P
(heb het smsje wel al binnen gehad)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:15:
Hmm, ik heb sinds gister ook Internet Totaal aangevraagd maar ik ben er nog steeds een beetje huiverig over. Ik zit nu al (in 1 dag :P ) op de 30mb door de streaming radio van radio538.

Dit doe ik dan nog via mijn Pocketpc, maar ik zit op dit moment in mijne nieuwe huis zonder internet via mijn MDA compact als modem op mijn laptop te grpsen. Hij maakt wel gebuik van de "Internet" gprs acces point maar hij telt het dataverkeer niet bij op mijn pda zelf.

Weet iemand nou of dit nou wel mogelijk is? niet dat ik straks oppeens een rekening van weet ik hoeveel krijg wegens GRPS via mijn laptop.

Ik heb het hele draadje door gelezen maar het is mijn net niet helemaal duidelijk en bij de KS snappen ze er zelf ook niks van :P
(heb het smsje wel al binnen gehad)
Kan gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Kan gewoon inderdaad, enige wat niet kan is gebruik maken van T-zones, het geweldige :X WAP portal van T-Mobile. Daar moet je wel extra voor betalen, maar moet je dus ook gewoon niet gebruiken :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

kort maar krachtig ;)

bedankt

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:04:
[...]

daarvoor heb je deze site:
www.skweezer.net
daar kan je de URL van de pagina die je wilt zien, intypen, en dan zet die het om naar Mobile formaat :)
GoT kan je wel gewoon lezen, maar posten op Fora lukt me niet :(, iemand daar oplossing voor?
Sowee, die skweezer kende ik nie.. is erg handig, dank je voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

ik heb het ook al is gebruikt nu :), voor als er storing is op mijn eigen verbinding, of ik bij iemand ben zonder breedband :), want dan is het zonde om te gaan betalen, als het via mn tel kan :D

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist post ontvangen van t-mobile met daarin dik gedrukt:
nog door u te ontvangen 84,16
ze geven dus toe dat ze fout zaten. Jammer dat er geen excus brief bij zat... maargoed, ik krijg m'n geld tenminste terug!! netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 00:18
Heb gisteren PIT aangevraagd in een T-Mobile shop maar kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat ik info krijg over wat ik moet doen?

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Als je het gister hebt aangevraagd, dan heb je vandaag inmiddels waarschijnlijk wel een SMS'je gehad waarin staat dat de boel is geactiveerd, tenminste zo ging het bij mij.
Verder kun je vanaf dan gewoon internetten zoals je dat voorheen ook deed over GPRS, alleen dan onbeperkt :)

[ Voor 18% gewijzigd door man-o-script op 30-10-2005 18:37 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Vrijdag aangevraagd, nog steeds geen smsje. *zucht* Morgen dan maar weer eens bellen met de Klantenservice. :r

Edit: nu al ff gebeld, zegt die man dat je geen bevestiging daarvan krijgt en ik er al gewoon gebruik van kan gaan maken. Nouja, zolang dat op de rekening ook maar goed staat vermeld. :P

[ Voor 47% gewijzigd door Jorco op 30-10-2005 20:20 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:33:

Mijn Treo 650 weigeren ze nog altijd aan te sluiten? Moet ik harder zeuren of meer geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
DT-PiSanG schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:03:
Vrijdag aangevraagd, nog steeds geen smsje. *zucht* Morgen dan maar weer eens bellen met de Klantenservice. :r

Edit: nu al ff gebeld, zegt die man dat je geen bevestiging daarvan krijgt en ik er al gewoon gebruik van kan gaan maken. Nouja, zolang dat op de rekening ook maar goed staat vermeld. :P
Ah, bij mij zei KS het er echt bij, maar kreeg hem dezelfde avond al i.p.v. een dag later.
Misschien krijg je hem morgen nog, maar je aanvraag is toch genoteerd, dus achteraf kun je ze daar ook nog op wijzen lijkt me :)
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:35:
[...]
Mijn Treo 650 weigeren ze nog altijd aan te sluiten? Moet ik harder zeuren of meer geduld hebben?
Denk geduld :) Er zitten daar echt domme mensen die je doodleuk vertellen dat alleen windows telefoons het aankunnen aangezien die een software-foefje hebben waardoor het mogelijk is
(werkelijk letterlijk zo verteld). Verder gaat het volgens sommige KS medewerkers ook helemaal niet om een GPRS verbinding maar een 'andere lijn'. Gewoon 10x bellen, misschien tref je iemand die het wel snapt, en die dan uitleggen dat je het gewoon met je laptop wilt doen ofzo via je telefoon...

[ Voor 36% gewijzigd door man-o-script op 30-10-2005 20:42 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Hmm werd net teruggebeld door de KS met de melding dat er waarschijnlijk iets is misgegaan met het invoeren van de gegevens (waarin vermeld staat dat dit pas 28 januari 2006 ingaat). Om dit te wijzigen moet ik morgen voor 5 uur even terugbellen naar de technische afdeling. |:(
Iemand enig idee op die technische afdeling ook al vanaf 8 uur bereikbaar is?! Nogal lullig geregeld daar aangezien ik bijna elke dag tot 5 uur moet werken.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Toen ik zei dat ik wilde internetten met een Palm hadden de medewerkers die ik tot nu toe gesproken heb zoiets van 'ah, die naam kennen we' en vroegen ze of er een SIM in dei Palm ging (maw de Treo). Dat was bij mij dus niet het geval maar het lijkt er dus op dat ze de Treos kennen en dat die ook gebruikt kunnen worden voor PIT. Er zit ook niet echt veel verschil tussen een P800/900 en een Treo IMO. Gok dat ze over een treo dus niet moelijk kunnen doen.

Afgelopen weekend wat zitten spelen met GPRS via m'n Palm en m'n PowerBook en het bevalt erg goed. Zeker via m'n PB. Wat surfen, mailen en Jabber gaat echt perfect. Alleen is die Siemens S55 van me nogal een (@#@#&* toestel. Ding had zelf bedacht dat ie na een uurtje of 2 BlueTooth maar uit ging zetten. Leek hem leuk. Moest de telefoon daarna aan en uit zetten om weer verbinding te kunnen krijgen :(

BTW voor de mensen met een Mac:

http://www.taniwha.org.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de hotspots van t-mobile. Zijn die allemaal zo traag??? Gister bij een McDonalds geprobeerd in te loggen en foto's te sturen naar m'n werk, dit ging met 2kb/s!!! Toch maar eerst naar huis gereden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:04:
Even over de hotspots van t-mobile. Zijn die allemaal zo traag??? Gister bij een McDonalds geprobeerd in te loggen en foto's te sturen naar m'n werk, dit ging met 2kb/s!!! Toch maar eerst naar huis gereden!
das wel erg snel :) het is toch zo dat je met pit gratis gebruik kan maken van deze hotspots? ik kreeg vandaag de rekening. 40 € de sukkels hebben een fout gemaakt ik heb een relaxt 300 normaal abo ipv een sim-only zijn er nu mee bezig. Ik heb trouwens direct het auto incasso omgezet (tip voor iedereen denk ik, de klojo's hebben hem gewoon auto incasso ingevuld, terwijl ik duidelijk had aangegeven op aanvraagding dat ik dat NIET wilde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
  • Laatst online: 16-06 14:11
Zijn er ook mensen met positive verhalen? ik zit er over te denken dit te nemen omdat het wel een leuke gadget is om altijd online te zijn met MSN / mail ophalen / remote admin van server via m'n ipaq etc. Wie heeft het al wat langer? gebruik je het vaak? (prive) of is de lol er snel vanaf??

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiEPVRiESKiP schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:29:
Zijn er ook mensen met positive verhalen? ik zit er over te denken dit te nemen omdat het wel een leuke gadget is om altijd online te zijn met MSN / mail ophalen / remote admin van server via m'n ipaq etc. Wie heeft het al wat langer? gebruik je het vaak? (prive) of is de lol er snel vanaf??
Ik gebruik het al vanaf dat het beschikbaar is. Afgezien van wat factuurproblemen weinig problemen mee gehad. Het is gewoon erg prettig om gewoon je ie te kunnen openen zonder je druk te maken over GPRS kosten (die toch wel fors zijn). Ook haal ik nu gedurende de dag regelmatig nieuws op zodat ik altijd op de hoogte ben van wat er zich in de wereld afspeelt.

En natuurlijk het laatste weer op je device. Ideaal!

Ik vind het de moeite waard, zeker omdat ik nu ook voor mijn sportclub in de zaal al meteen de laatste uitslagen in kan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:43:
[...]

Ik gebruik het al vanaf dat het beschikbaar is. Afgezien van wat factuurproblemen weinig problemen mee gehad. Het is gewoon erg prettig om gewoon je ie te kunnen openen zonder je druk te maken over GPRS kosten (die toch wel fors zijn). Ook haal ik nu gedurende de dag regelmatig nieuws op zodat ik altijd op de hoogte ben van wat er zich in de wereld afspeelt.

En natuurlijk het laatste weer op je device. Ideaal!

Ik vind het de moeite waard, zeker omdat ik nu ook voor mijn sportclub in de zaal al meteen de laatste uitslagen in kan voeren.
Ik raak steeds meer overtuigt :) ook omdat het wel makkelijk is files e.d. op te halen.

Werkt skype trouwens nou wel of niet?

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Nope, werkt niet. Te weinig bandbreedte.

Het grootste probleem bij dagelijks gebruik (iig met mijn Siemens S55) is dat de batterij echt _heel_ hard leeg gaat als je GPRS en BlueTooth heel de dag aan hebt staan :\ Daarnaast kost het verbinding maken met internet ook even tijd (seconde of 5) wat het allemaal toch net wat minder soepel maakt allemaal.

* bartvb wil een Nokia E70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
Ik wil zelf in de toekomst m'n T-mobile SDA en m'n PDA inruilen voor een PDA met GSM functie, Kun je, als je je sim in een andere gsm doet, gewoon nog gebruik blijven maken van t-mobile internet? of moet je perce een ondersteunende telefoon hebben? ik las ook iets over je imei opgeven en dat het niet werkt in een ander toestel, maar hoe dit nu precies zit kon ik eigenlijk niet vinden.... iemand?

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:04:
Ik heb een paar weken geleden in de McDonalds in etten leur gezeten en daar kreeg ik op mijn laptop iets van 20 kb/s. Niet supersnel dus, maar ook niet echt traag als je gewoon een beetje gaat internetten, waar die hotspots voor gemaakt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Diepvrieskip: Ik heb een IMEI van een MDA opgegeven en gebruik dat GPRS spul van T-mobile alleen met m'n Siemens + Palm. Als je nu al een SDA hebt moet het zeker geen probleem zijn. Je zou ineens geen recht meer hebben op korting als jij een betere telefoon ziet? Dat zou wel heel bizar zijn. Dat krijgen ze wat mij betreft iig niet recht gepraat.

Dat de actie beperkt is tot een klein aantal toestellen is een pure marketing en support beslissing. Technisch is die beperking helemaal niet nodig. Ze zitten vooral niet te wachten op duizenden mensen met een simpel GSM-etje die onbeperkt internet op hun laptop willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:13:
Diepvrieskip: Ik heb een IMEI van een MDA opgegeven en gebruik dat GPRS spul van T-mobile alleen met m'n Siemens + Palm. Als je nu al een SDA hebt moet het zeker geen probleem zijn. Je zou ineens geen recht meer hebben op korting als jij een betere telefoon ziet? Dat zou wel heel bizar zijn. Dat krijgen ze wat mij betreft iig niet recht gepraat.
Ik ben het helemaal met je eens, eigenlijk kunnen ze dat niet eens maken. Jij doet het nu dus dat is wel lijp. Hoe lang gebruik je deze combi nu al? Ik heb namelijk een K750i en een Palm Lifedrive en ik wil dat ook wel graag! Zou je ons op de hoogte willen houden van je ervaringen? En eventueel t-mobiles acties op jou gebruik. Ik heb hier namelijk ook nog een MDA compact liggen maar ik vertik het om die verpakking open te maken. IMEI staat op de buitenkant >:)
Welke palm gebruik je trouwens? Heb je Quick News al eens geprobeerd? Erg relaxte RSS reader voor je palm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuxiej
  • Laatst online: 13-07-2020
DiEPVRiESKiP schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:29:
Ik zit er ook aan te denken om een SmartPhone + Abbonoment af te sluiten.
Nu zit ik alleen te twijfelen tussen t-mobile en orange :s

Ik wil net als diepvries mijn server remote managen (control panel) en me email kunnen checken.
Is nu orange world of t-mobile het beste voor mij?

www.dannyhiemstra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

t-mobile heeft wel sterker netwerk.. en heeft echt onbeperkt alles... orange heeft alleen onbeperkt binnen portal...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
bartvb schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:13:

Dat de actie beperkt is tot een klein aantal toestellen is een pure marketing en support beslissing. Technisch is die beperking helemaal niet nodig. Ze zitten vooral niet te wachten op duizenden mensen met een simpel GSM-etje die onbeperkt internet op hun laptop willen.
Dus dan maakt het niets uit dat is over een maand of 2 m'n simmetje in een andere telefoon doe, alleen geen support van t-mobile... maarja uit ervaring weet ik dat je daar toch al niet veel aan hebt :+

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Ik heb mij SIM helemaal niet in die MDA gehad maar het werkt allemaal wel gewoon. Kan natuurlijk nog niet zeggen of het ook blijft werken, heb het pas een week. Maar het gaat me flink verbazen als ze hier moeilijk over gaan doen. Ik ga er iig flink moeilijk over doen als zij er moeilijk over gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
bartvb schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:24:
Ik heb mij SIM helemaal niet in die MDA gehad maar het werkt allemaal wel gewoon. Kan natuurlijk nog niet zeggen of het ook blijft werken, heb het pas een week. Maar het gaat me flink verbazen als ze hier moeilijk over gaan doen. Ik ga er iig flink moeilijk over doen als zij er moeilijk over gaan doen :)
Het lijkt mij ook niet, want als je je telefoon laat stuiteren en je moet wel een andere kopen lijkt het mij dat je het nog steeds kan gebruiken toch? maar goed ik ga vanavond ff naar de telecom shop en laat ik me nog eens informeren en dan ga ik het waarschijnlijk gelijk afsluiten :)

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Het werkt lekker op mn Nokia 9300, daar heb je ook nog een fatsoenlijk scherm om mee te inetten :)

Nu nog hopen dat het goedgaat met de rekening want ik had alle nederlandse providers al in mn GSM staan en gebruik nu T-Zones GPRS, nouja als ik het verkeerde gebruik krijg ik het vanzelf wel terug denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik het op mijn 6680 willen, jammer dat dit niet kan :( Wat kunnen de risico's zijn wanneer ik gewoon de IMEI van een PDA opgeef? Kan ik daar problemen mee krijgen, of is er een grote kans dat ze er niet eens achter komen? Lijkt me ideaal om onbeperkt te kunnen internetten op m'n mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierkameel schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:42:
Het werkt lekker op mn Nokia 9300, daar heb je ook nog een fatsoenlijk scherm om mee te inetten :)

Nu nog hopen dat het goedgaat met de rekening want ik had alle nederlandse providers al in mn GSM staan en gebruik nu T-Zones GPRS, nouja als ik het verkeerde gebruik krijg ik het vanzelf wel terug denk ik :)
uuh... via t-zones is het niet gratis volgens mij... weet het niet zeker, maar ik dacht gelezen te hebben hier op GoT dat je echt andere instellingen moet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Die T-zones instellingen kreeg ik toen ik de eerste keer de telefoon inschakelde.
Ik kan verder op de site ook geen andere gegevens vinden, morgen check ik wel ff de online factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
Kan T-Mobile überhaupt wel checken of het imei dat je doorgeeft wel matcht met een van de ondersteunde modellen?

http://en.wikipedia.org/wiki/IMEI geeft wel wat meer informatie, als je het begin van een 'geldig' imei hebt, kun je er zelf wat leuks van maken lijkt het?

[ Voor 42% gewijzigd door straat op 09-11-2005 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierkameel schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:27:
Die T-zones instellingen kreeg ik toen ik de eerste keer de telefoon inschakelde.
Ik kan verder op de site ook geen andere gegevens vinden, morgen check ik wel ff de online factuur.
Dat zijn de verkeerde instellingen. De kosten worden dan wel berekend als je via t-zones probeert te internetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Welke instellingen moet ik dan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de KS aan de lijn gehad. Nogmaals de proef op de som genomen door even "te vergeten" wat voor type toestel ik ook alweer heb en het imei nummer van m'n 6680 op te geven. Helaas komt dit imei nummer niet overeen met een toestel dat ondersteund wordt was het antwoord. Er werd wel letterlijk gezegd dat er verder niks veranderd qua instellingen, dus hoezo extra service en support? Die service en support moeten ze nu namelijk ook al geven aangezien ze wel voor iedereen internet aanbieden via t-zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:29:
dus hoezo extra service en support? Die service en support moeten ze nu namelijk ook al geven aangezien ze wel voor iedereen internet aanbieden via t-zones.
Mee eens. Ik zou het ook erg graag willen met mijn 6680, maar het zit er niet in denk ik. Ik zit me nog steeds af te vragen wat er zou gebeuren als ik een imei opgeef van iemand die ik ken met een MDA. Hoe willen ze er achter komen dat ik het gebruik ik mijn 6680?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Bounzer; dat is precies wat ik heb gedaan. Nog geen klachten gehoord van T-mobile. En misschien heb ik dat ding hier wel liggen maar vind ik het een klote ding (vind ik overigens ook :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bart, dat houdt dus in dat ik een imei opgeef van die mda, dan mijn 06nummer geef aan de klantenservice (zodat ze mij de instellingen toe kunnen sturen??) en dan zou het moeten werken? Die instellingen voor een 6680 zijn niet anders dan voor bijvoorbeeld een MDA?

Maar dan zou het dus vervolgens gewoon moeten werken allemaal. Wat kunnen hun maatregelen zijn wanneer ze er toch achter komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Gewoon opbellen, dan vragen ze jouw nummer, je meld dat je dat internet verhaal wilt, je kan ff proberen of je je met een 6680 aan kan melden en als ze dat niet willen doen dan geef je het IMEI van die MDA door. Instellingen heb je niet echt nodig, die staan overal op internet (en dan weet je ook zeker dat je geen T-zones spul gebruikt).

Ergste dat er kan gebeuren is dat ze je een melding sturen dat je geen gebruik maakt van een toegestaan toestel en dat ze vanaf een bepaalde datum het volledige bedrag gaan rekenen. De kans dat ze dat werkelijk gaan doen lijkt mij erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 09:03:

Maar dan zou het dus vervolgens gewoon moeten werken allemaal. Wat kunnen hun maatregelen zijn wanneer ze er toch achter komen?
Geen jij hebt een week later een nieuw toestel gekocht omdat je die MDA niks vond en het was jou niet duidelijk dat dat van T-mobile niet mocht icm een ander toestel. _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door schiffeb op 14-11-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:54:
[...]

Geen jij hebt een week later een nieuw toestel gekocht omdat je die MDA niks vond en het was jou niet duidelijk dat dat van T-mobile niet mocht icm een ander toestel. _/-\o_
;) dat is een goeie! Ik ga het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:36:

quote:
-kan je sms-jes per gprs sturen?

Er bestaat wel een programma'tje dat zoiets dergelijks kan.

Kijk wel uit voor MMS. Ookal worden die verstuurd via GPRS, je betaalt gewoon voor het MMSje!
Het zou fijn zijn om te weten welk programmaatje. Want de ze jongen heeft een Relax-abo zonder SMS bundel, maar met PIT. En om nu te SMS-en voor 22 cent/bericht, beetje aan de dure kant he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:11:
[...]

;) dat is een goeie! Ik ga het eens proberen.
Ik kan bevestigen dat de beschreven oplossing werkt. Heb zojuist een bevestiging ontvangen dat het geactiveerd is.

Tip voor mensen die geen 2e telefoon hebben die wel ondersteund wordt, kijk eens op http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr en vergeet niet, google is je beste vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

TheKeeper schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:21:
[...]

Het zou fijn zijn om te weten welk programmaatje. Want de ze jongen heeft een Relax-abo zonder SMS bundel, maar met PIT. En om nu te SMS-en voor 22 cent/bericht, beetje aan de dure kant he :P
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen nog maar eens lief vragen of mijn 6230 ook aangemeld kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

netblade

Sunrise

Ze hebben nu ook een openbare UMTS test, welke bruikbaar is met smartphones (dus de MDA pro kan voor die 9,50 met UMTS snelheden downloaden) Gaan ze vast leuk vinden :P

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, wanneer ik verbinding met het web wil maken, krijg ik de melding dat er een serververbinding gemaakt moet worden, hier antw. ik 'ja' op en vervolgens zie ik dat hij verbinding gaat maken met het T-zones gprs portaal. Ik had begrepen dat dit nu net niet de bedoeling was toch? Wanneer ik via T-zones ga internetten kost het me toch alsnog veel geld?

In dit voorbeeld ben wou ik gewoon naar de pagina van www.hotmail.com.

Iemand enig idee of dit goed is, of dat ik wellicht andere instellingen moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:05:
Ze hebben nu ook een openbare UMTS test, welke bruikbaar is met smartphones (dus de MDA pro kan voor die 9,50 met UMTS snelheden downloaden) Gaan ze vast leuk vinden :P
Heb het net getest en het werkt perfect! Goed bezig t-mobile _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

zijn daar nog andere instellingen voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:40:
zijn daar nog andere instellingen voor nodig?
Toestel op UMTS mode zetten en gaan (althans bij mij). Ik gebruik nog steeds gewoon het access point dat ik voor gprs gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:48:
[...]

Toestel op UMTS mode zetten en gaan (althans bij mij). Ik gebruik nog steeds gewoon het access point dat ik voor gprs gebruikte.
Hmz jammer, volgens mij heeft de mda deze functie niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:55:
[...]

Hmz jammer, volgens mij heeft de mda deze functie niet :(
De MDA PRO heeft ondersteuning voor UMTS aan boord, de compact iig niet. Volgens mij de Vario ook niet. Ik weet niet wat voor type mda je hebt, maar wat ik begrijp uit reacties springt het toestel automatisch op UMTS als het beschikbaar is. Er verschijnt dan een U ipg een G boven in beeld bij je connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Mijn MDA compact heeft helaas niet zo'n functie musschien komt er wel een wireless kaartje in voor wat sneller internet waar mogelijk (thuis/school). T-mobile gaat volgend jaar met dat HSPDA beginnen. Daar ben ik wel benieuwd naar want dit is leuk om te mailen en msn, maar bijv streaming gaat je niet lukken. Tenminste mij niet ....

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bekeek zojuist mijn factuur online om eens even te checken. Kan het kloppen dat de gprs kosten die je maakt met internetten eerst bij de 'overige kosten' komt te staan en dan later wordt verrekend? Ik heb al de nodige euro's bij overige kosten staan namelijk, terwijl ik nog niet over mijn bel en- smsbundel heen ben en nooit servicenummers bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:41:
Ik bekeek zojuist mijn factuur online om eens even te checken. Kan het kloppen dat de gprs kosten die je maakt met internetten eerst bij de 'overige kosten' komt te staan en dan later wordt verrekend? Ik heb al de nodige euro's bij overige kosten staan namelijk, terwijl ik nog niet over mijn bel en- smsbundel heen ben en nooit servicenummers bel.
Neen, dan heb je waarschijnlijk net zoals mij verkeerde instellingen, ze moeten t-zones gewoon van de telefoon af bannen!

In het instellingen menu, ga naar gegevens verbinding of iets dergelijks, en kijk of daar alles op t-mobile internet staat. Bij mij switch hij daar naar WAP als ik per ongeluk het t-zones knopje induw, vreselijk irritant! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Webdevv,

Thnx voor je snelle reply. Ik heb in het menu 'instellingen verbinding' en dan bij 'toegangspunten' een heel rijtje staan:

T-Mobile Internet
T-Mobile MMS
T-Mobile MMS(01)
t-zones GPRS
T-zones GPRS

(in deze volgorde ook)

Wanneer ik met het balkje op T-Mobile Internet ga staan en op opties druk, moet ik dan bij 'Nieuw toegangspunt' nog kiezen uit Standaardinst. gebruiken of Huidige inst. gebruiken? Welke van die 2 moet ik selecteren, of moet ik dit zo laten?

Ik gebruik nu ook TurboMSN voor smartphones en hier kon ik bij instellingen wel keurig kiezen om verbinding te maken met TMobile Internet, dus die loopt wel goed.

Hoop dat je me kunt helpen, ik heb nu het idee dat ik me scheel betaal namelijk en daar heb ik dat abbonement niet voor he ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine update. Ik heb inmiddels TMobileinternetingesteld als standaard accespoint voor alles. Nu zit ik met een nieuw probleem; TurboMSN werkt perfect met dit accespoint, alleen normale internetpagina's kan ik niet openen. Het wereldbolletje blijft minutenlang draaien en hij vindt niks. Simpele pagina's als skweezer.net en nu.nl pakt hij al niet. Wel vreemd. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarnsand
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik snap het probleem met die imei nummers niet....
ik gebruik pocket internet totaal (gprs, 9,95/maand) met een duo sim in een Nokia D211 in mijn laptop. Werkt perfect overal in NL....lastig is wel dat je niet bereikbaar bent op je gsm als je online bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
Hoe lang duurt het als je PIT hebt aangevraagd? Ze zeggen dat je een sms'je krijgt .... heb nog niks ontvangen ... (ik wacht al 2 dagen)

Nog iets: kan je het anytime opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:24:
Hoe lang duurt het als je PIT hebt aangevraagd? Ze zeggen dat je een sms'je krijgt .... heb nog niks ontvangen ... (ik wacht al 2 dagen)

Nog iets: kan je het anytime opzeggen?
Dat smsje kun je lang op wachten, die kreeg ik ook niet. Na 2 dagen nam ik contact op met de klantenservice en toen bleek dat dat smsje 'al lang was verstuurd' naar mijn telefoon, maar er was waarschijnlijk iets misgegaan. Als ik jou was zou ik dus ff bellen, grote kans dat je al aangesloten bent.

Wat ik er van heb begrepen, geld het pocket internet totaal abbonement net zolang als je gewone abbonement bij tmobile. Correct me if i'm wrong.

P.s. heeft iemand nog een oplossing voor mijn probleem? Zie boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Aangezien het einde mijn Telfort contract in zicht is en ik ook mobiel wil gaan internetten, ben ik aanbieders aan het vergelijken en uiteraard dit topic geheel doorgelezen over het interessante produkt van T-Mobile.

Ik wil internetten op een PDA, en de PDA's die worden ondersteund bij het 9,95-abonnement zijn mij of te duur of te beperkt qua features. Ik heb een hele andere PDA op het oog, zonder telefonie-functies, maar wel bluetooth om te internetten via m'n telefoon die overigens ook niet wordt ondersteund. Kortom, ik kom er niet voor in aanmerking volgens de officiele regels. Ik lees echter ook in dit topic dat er geen bezwaar is tegen het gebruik van andere apparaten zoals laptops via een ondersteund apparaat (bijvoorbeeld een ondersteunde smartphone met bluetooth). Als dat zo is, wat maakt het dan nog uit welk apparaat je dan nog gebruikt? Je kunt immers elk apparaat met bluetooth aan board gebruiken, zolang je maar verbinding maakt met een ondersteund apparaat. Waar zijn die beperkingen dan nog goed voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
svdmeer schreef op zondag 20 november 2005 @ 01:47:
Aangezien het einde mijn Telfort contract in zicht is en ik ook mobiel wil gaan internetten, ben ik aanbieders aan het vergelijken en uiteraard dit topic geheel doorgelezen over het interessante produkt van T-Mobile.

Ik wil internetten op een PDA, en de PDA's die worden ondersteund bij het 9,95-abonnement zijn mij of te duur of te beperkt qua features. Ik heb een hele andere PDA op het oog, zonder telefonie-functies, maar wel bluetooth om te internetten via m'n telefoon die overigens ook niet wordt ondersteund. Kortom, ik kom er niet voor in aanmerking volgens de officiele regels. Ik lees echter ook in dit topic dat er geen bezwaar is tegen het gebruik van andere apparaten zoals laptops via een ondersteund apparaat (bijvoorbeeld een ondersteunde smartphone met bluetooth). Als dat zo is, wat maakt het dan nog uit welk apparaat je dan nog gebruikt? Je kunt immers elk apparaat met bluetooth aan board gebruiken, zolang je maar verbinding maakt met een ondersteund apparaat. Waar zijn die beperkingen dan nog goed voor?
Tja dat kan natuurlijk wel wat je zegt .... maar die Vario .... dat is nou net de kracht van de postbank (ik bedoel je neemt je laptop toch ook niet mee in je spijkerbroekzak :)

Maar nogmaals: volgens mij kan je PIT niet voortijdig opzeggen, die loopt tot je abonnement afloopt ... ben ik blij dat de mijne nog 4 maanden loopt... kan ik even kijken of het na 4 maanden nog aantrekkelijk is, want ik denk dat ORange volgend jaar ook gaat stunten en dan nog binnen je belbundel. Die 9,50 lijkt niet veel, maar is wel veel vergeleken met Orange omdat zij het gewoon uit je belbundel halen, moet je maar wat minder bellen ... voor 9,50 heb je bijna een relax 300 sim only abonnement :(

[ Voor 7% gewijzigd door danda op 20-11-2005 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:03:
Kleine update. Ik heb inmiddels TMobile internet ingesteld als standaard accespoint voor alles. Nu zit ik met een nieuw probleem; TurboMSN werkt perfect met dit accespoint, alleen normale internetpagina's kan ik niet openen. Het wereldbolletje blijft minutenlang draaien en hij vindt niks. Simpele pagina's als skweezer.net en nu.nl pakt hij al niet. Wel vreemd. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Subtiel schopje... Weet iemand hier een oplossing voor? Heb inmiddels de opera mini browser geprobeerd (speciaal voor de 6680/6681) maar ook dit hielp niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:33:
[...]

Subtiel schopje... Weet iemand hier een oplossing voor? Heb inmiddels de opera mini browser geprobeerd (speciaal voor de 6680/6681) maar ook dit hielp niet helaas...
---

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Interessant verhaal.
Ga binnenkort vernieuwen 19 Dec.
Dus als ik het goed begrijp is het nu mogelijk met zowel Symbian als Windows Mob.
Hmm prima Topic gelinkt en added.
Ga deze cker volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Okay gisteravond belde Klantenservice T-Mobile aangaande een technische storing.
Ik heb toen aangegeven open te staan voor Onbeperkt Mobiel internet.
Echter ze gaven mij aan dat ze een soft download limiet hebben van 1 GigabyTe
Bij overschrijding zal T-Mobile deze kosten wel gaan schrijven richting klant...

Iemand die dit kan bevestigen? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Security schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:55:
Okay gisteravond belde Klantenservice T-Mobile aangaande een technische storing.
Echter ze gaven mij aan dat ze een soft download limiet hebben van 1 Gigabye
Bij overschrijding zal T-Mobile deze kosten wel gaan schrijven richting klant...

Ze adverteren overal met echt onbeperkt dus dat lijkt me onzin. Anders zijn er genoeg folders en de website om ze mee om de oren te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Security schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:55:
Echter ze gaven mij aan dat ze een soft download limiet hebben van 1 Gigabye

Volgens hebben alle providers in hun contracten staan dat onder onbeperkt dient te verstaan: onbeperkt zoals een normaal denkend mens mag veronderstellen (fair play heet dat). 1 Gig (per maand?) met een mobiel is nogal wat. 1000 MB per maand, per dag 33 MB.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Heeft iemand al gebruik kunnen maken van "speedmanager" van t-mobile?
Ik kan niet op de pagina komen om het aan of uit te zetten. (speed.t-mobile.nl)

Voor degene die geen idee hebben waar ik het over heb:
www.t-mobile.nl/gprsinternet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog steeds het volgende probleem:

- Ik werkte eerst met het accespoint 'T-zones GPRS', dit bleek niet goed te zijn, want ik zag de extra kosten op mijn online factuur flink oplopen...

- Dankzij een tip van iemand in dit topic heb ik het accespoint 'TMobile Internet' geselecteerd. Gaat met TurboMSN prima. Geen extra kosten meer in mijn online factuur. Dit is dus blijkbaar het goede accespoint.

- Nu heb ik echter het volgende probleem; 'gewoon' internetten wil niet meer. Zoals gezegd TurboMSN werkt prima met accespoint Internet, maar verder kan ik helemaal niks.

- Wat heb ik geprobeerd; eigenlijk alleen nog maar de Opera Mini-bowser geinstalleerd en daar mee geprobeerd te surfen, maar wil ook niet. Hij blijft maar verbinding zoeken, maar vind niks...

Kan iemand mij helpen? Ik hoop dat mijn probleem helder is. De KS van TMobile kan me niet helpen (prutsers daar), die zeiden zelfs doodleuk dat ik T-zones GPRS moest gebruiken (met tot gevolg dat mijn rekening fors opliep :( ). Ik snap het ff niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Check de proxie instellingen bij de geavanceerde opties (bij een nokia dan)
Die moet uit staan en de poort ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RacerII schreef op woensdag 23 november 2005 @ 08:35:
Check de proxie instellingen bij de geavanceerde opties (bij een nokia dan)
Die moet uit staan en de poort ook.
_/-\o_ , hulde, nu werkt het! Proxy en poort op nul gezet ;) . Het is zo simpel, maar je moet er maar opkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Blij dat het gelukt is.
Ik had hetzelfde probleem met mijn n90. (niet met pit overigens , jammer t-mobile)

Ik had de instellingen naar mij toe laten smsen , en bij de t-mobile internet instellingen stond een proxie server ingevuld .... wat dus niet werkt.

[ Voor 42% gewijzigd door RacerII op 23-11-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
RacerII schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:44:

Ik kreeg op een bepaald moment de vraag of ik er gebruik van wilde maken. Heb hem aangezet en de eerste indruk was goed. Ben er inmiddels minder over te spreken. Vaak zijn afbeeldingen niet te openen sinds ik de speedmanager gebruik (rood kruisje in IE). Verversen (en dus niet meer comprimeren) laat de afbeelding dan wel zien.

Een bijwerking van de compressie is volgens mij dat caching ook niet helemaal werkt zoals het moet, dus of het er sneller op is geworden? Mijn gevoel zegt van niet.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

RacerII schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:44:

Ja, ik probeer dat ook al een paar dagen aan de praat te krijgen zonder succes. Die server lijkt down te zijn.

EDIT: Waarschijnlijk omdat het niet goed werkt dan, zoals ik hierboven lees.

[ Voor 10% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 23-11-2005 13:55 ]

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

bij mij werkte het wel ok... alleen zagen de plaatjes er echt niet meer uit.. het leek wel alsog ze van 100kb plaatjes 5 kb plaatjes maakten... doe dat maar is met een JPG bestandje en je ziet veel blokken... en zoveel sneller ging een site laden ook weer niet...
dus maar weer 'gewoon' GPRS...

[ Voor 6% gewijzigd door BiG-GuY op 23-11-2005 16:31 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu breekt m'n klomp... Op mijn online factuur zie ik nu ook met de TMobile internet instellingen mijn 'extra kosten' flink oplopen.

Moet ik nu voor het pocket internet totaal abbo de T-zones GPRS instellingen of T-Mobile Internet instellingen als standaard accesspoint selecteren??? Bij beide zie ik de kosten op mijn factuur oplopen. Volgens de KS van T-Mobile moet ik T-zones GPRS hebben, maar hier in het topic heb ik gelezen dat ik juist de T-Mobile Internet instellingen moet gebruiken. Ik snap het niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:17:
Nu breekt m'n klomp... Op mijn online factuur zie ik nu ook met de TMobile internet instellingen mijn 'extra kosten' flink oplopen.

Moet ik nu voor het pocket internet totaal abbo de T-zones GPRS instellingen of T-Mobile Internet instellingen als standaard accesspoint selecteren??? Bij beide zie ik de kosten op mijn factuur oplopen. Volgens de KS van T-Mobile moet ik T-zones GPRS hebben, maar hier in het topic heb ik gelezen dat ik juist de T-Mobile Internet instellingen moet gebruiken. Ik snap het niet meer 8)7
Ik heb als AP internet, mijn extra kosten lopen niet op, dus ik neem aan dat dat de juiste is (maak er verdomd veel gebruik van namelijk).

Contrloeer anders bij t-mobile of je activering goed is gegaan.... wel sms gehad? En gebruik je hetzelfde toestel als waarvan je het imei nr hebt opgegeven of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor je reply. Ik maak van een ander toestel gebruik als dat ik opgegeven heb bij TMobile. Zou dit het kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Het zou kunnen. Ik denk dat ze die imei niet voor niks registreren, omdat er ook een lijstje is met ondersteunde toestellen.... waarschijnlijk vooral om gebruik van gigantische hoeveelheden data via latops e.d. tegen te gaan.

Ik gok het daarop, voor de zekerheid de KS nog maar even bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Jainoxi schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:05:
[...]

Goed. Ik zal 's antwoord op mezelf geven, inderdaad wel slim :P

Hoeveel kost 't? 9,50 euro per maand
Wat krijg je dan? Onbeperkt internetten via (in ieder geval) GPRS
Wat kun je ermee? Alles! Je kan chatten, mailen, surfen, downloaden, radio/tv streams bekijken, je desktop remote overnemen, wat je maar kan verzinnen. Er zijn dus geen protocollen / poorten dichtgeknepen
Kun je er ook mee via de laptop internetten? De KS-medewerker heeft dit nog speciaal voor me nagevraagd, en z'n antwoord was, dat dat kon, mits je de correcte drivers / instellingen voor je laptop hebt.
Zit er een datalimiet / FUP op? Nee, de KS-medewerker vertelde me dat ik zoveel kon leechen als ik wil :P
Dus je mda als modem gebruiken om te internetten kan op je laptop. Maar is dit ook mogelijk met een Apple powerbook(mac) omdat mda een windowstelefoon is?
Of zou het niks uitmaken omdat het puur verbinding via bluetooth is??
Iemand ervaring hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vandaag ff telefonisch contact gehad met T-Mobile klantenservice voor nieuwe klanten. Voorgelegd dat ik wel geïnteresseerd ben in T-Mobile vanwege dat Internet Totaal abonnement, maar dat ik wel een Mokia 3650 icm. een iPaq rx3715 wil gebruiken. Dit kan dus niet zoals ik al wist van de website. Doorvragen waarom. Wist de mevrouw die ik sprak moeilijk te zeggen. Ze zei dat ze vanwege de nieuwigheid met een klein aantal toestellen wilden beginnen. Vind ik een vreemd argument. GPRS is toch GPRS? Internet-providers bieden toch ook niet alleen internettoegang voor Packard Bell PC's? Logischer zou ik het vinden dat ze een lijst toestellen hebben die ze zelf leveren en waarvan ze garanderen dat het goed werkt, als het niet op de lijst staat, is het de verantwoordelijkheid van de klant zelf om de boel aan de gang te krijgen (wat voor de gemiddelde Tweaker een kleine moeite is). Ik vermoed dat ze het beperkt houden qua toestellen om het aantal klanten in het begin klein te houden, om te kijken hoe het netwerk functioneert en of ze de beloftes kunnen waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Reden die ik van ze gehoord heb en die me het meest plausibel lijkt is dat ze niet zitten te wachten op duizenden mensen die hun GPRS verbinding met laptop gaan gebruiken om heel de dag te zitten leechen. Dat PIT verhaal is bedoeld voor Internet op je mobiele telefoon :)

Ik gebruik het op het moment met een Siemens S55 en een Apple Powerbook, werkt perfect (nadat ik eindelijk de juiste settings had gevonden :) ). Lijkt me dat een PowerBook met een MDA ook zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Lijkt me ook dat een mda met powerbook zou moeten werken, alleen siemens s55 is geen windowstelefoon en mda compact wel.
Misschien dat het niet zou werken op de een of andere manier.
Maar als niemand dit bevestigd dan ga ik er maar vanuit dat het wel gaat werken.

edit: Trouwens kun je redelijk surfen op je laptop als je je telefoon als modem gebruikt via bluetooth verbinding? en mailen en msn?

[ Voor 21% gewijzigd door GUZA op 30-11-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hey,

Is het mogelijk om met onbeperkt internet van T-mobile mijn online agenda bij te houden.
Dus ff een voorbeeldje:

Ik ben een rijschoolhouder en wil dat de mensen online hun lessen kunnen plannen.
Hierbij wil ik (in de auto) ook kunnen plannen en zien of er plaats vrij is en dergelijke.
Leent T-mobile mobiel internet zich hiervoor?

en zo jah,
Welke telefoons ondersteunen het allemaal?
want ik vind die telefoons van hun maar niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Als je zelf een mooi eenvoudig pagina'tje maakt kun je die met iedere browser bekijken natuurlijk.
Nu is Opera wel mijn favoriet, dus de SE P910 zou ik zeggen :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Hier de ondersteunde toestellen. (pdf-alert)

Verwijderd

Nog even een klein schopje in dit topic, omdat ik even iets wil bevestigen.

Het is dus idd mogelijk om je met een andere IMEI aan te melden bij TMobile. Ik heb zojuist mijn eerste factuur gehad en het is allemaal goed gegaan. Let wel op dat je (in tegenstelling tot wat de TMobile KS tegen me zei) de TMobile Internet instellingen gebruikt om te browsen. Volgens de KS moet ik T-Zones GPRS gebruiken, nou dat heb ik geweten...

Voor de duidelijkheid, ik heb een Nokia 6680 en heb me aangemeld met de IMEI van een 9500.
Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv