T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 4 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

DT-PiSanG schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:16:
[...]

Volgens de specs heeft de 9100 geen GPS.
Echter dit werd ook al over de 9000 gezegd en die blijkt het wel te hebben dus misschien geldt dit dan ook voor de 9100.
de 9000 is wel wat vetter! mooi scherm enzo.

maar van wat ik vinden kan hebben ze beide geen gps

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

BiG-GuY schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:36:
[...]

minimaal Relax 150... staat (stond er iig wel in :P) in het pdf bestandje...
Ik heb straks (morgen) een contractvoorstel op mijn mat liggen waarin het bevestig staat..tekenen en de deal is er
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
xon schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:24:
PSSSSSTTTT...net mijn contract verlengd..van 150 minuten naar 100 minuten..met een mda vario (wizard)...en kon gewoon een internet totaal voor 9.50 afgesloten... >:)

sssstttt........
Heb je dit bij T-mobile gedaan? Ik kon namelijk pas de 11de mijn abbo verlengen icm de MDA Vario. Beetje vreemd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Java Runtime Environment 5,0 heb ik nodig op mijn pc om een site met streaming koersen te bekijken...kan ik dat op een pda met Windows Mobile 5 gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:27:
haha... dan heb je geluk

hoe kan je ervoor zorgen dat je outlook op je mda ook automatisch geupdate wordt via GPRS?
Je kan bij activesync aangeven dat je wil syncen als er een nieuw bericht ontvangen is. geef bij device instelling je telnr@t-mobile.nl(zelfde account als hotspot) op en het werkt!! Wat hier de kosten van zijn (want het werkt op basis van SMS) weet niemand bij T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:11:
[...]

Je kan bij activesync aangeven dat je wil syncen als er een nieuw bericht ontvangen is. geef bij device instelling je telnr@t-mobile.nl(zelfde account als hotspot) op en het werkt!! Wat hier de kosten van zijn (want het werkt op basis van SMS) weet niemand bij T-mobile
Klinkt intressant, maar kun je het nog wat exacter uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ja ben ik ook erg benieuwd naar. Ik zou 't geweldig vinden om remote te syncen zonder dure servers enz.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is natuurlijk een heel lang verhaal. Hebben jullie wel exchange server 2003 met active sync bereikbaar vanaf internet??

Als je nu kan syncen met je Exchange server (wat ook gratis is nu) via internet dan kan het de andere kant op ook. Mail me anders even...dan kan ik het nog beter uitleggen. Geef ook even aan wat je al hebt staan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicemister
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05-2023

nicemister

Just b Nice

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:11:
[...]

ik heb het voor elkaar op een andere manier: gewoon een nieuwe account aanmaken in outlook op je mda en met je gprs als ophalen... werkt goed

alleen ik wilde een mailtje forwarden naar zo'n 50 mensen,maar dan blijft ie haken enmoet ik soft reset doen. vaag probleem... oplossing?

Sunny day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik geen Echange server hier, maar inmiddels wel een andere manier om het voor elkaar te krijgen.

In principe staat outlook hier altijd open (ook als ik wegga). Nou moet ik er ff aan denken voor ik wegga om een mail forward rule aan te zetten die alle binnenkomende mail doorstuurt naar het email adres van mijn telefoon. Tis wat omslachtig maar werkt wel (zeker als je telefoon toch elke 5 min controleert op nieuwe mail).

En op zich kun je inderdaad je mail accounts ook laten controleren op je pda/mda. Alleen omdat ik dus altijd mijn outlook open heb staan kan het zijn dat outlook net eerder zijn mail ophaalt dan dat mijn mda dat doet. Plus dat elk pop account op je telefoon een nieuwe map inhoudt wordt het met al die accounts ook niet echt overzichtelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:31:
Helaas heb ik geen Echange server hier, maar inmiddels wel een andere manier om het voor elkaar te krijgen.

In principe staat outlook hier altijd open (ook als ik wegga). Nou moet ik er ff aan denken voor ik wegga om een mail forward rule aan te zetten die alle binnenkomende mail doorstuurt naar het email adres van mijn telefoon. Tis wat omslachtig maar werkt wel (zeker als je telefoon toch elke 5 min controleert op nieuwe mail).

En op zich kun je inderdaad je mail accounts ook laten controleren op je pda/mda. Alleen omdat ik dus altijd mijn outlook open heb staan kan het zijn dat outlook net eerder zijn mail ophaalt dan dat mijn mda dat doet. Plus dat elk pop account op je telefoon een nieuwe map inhoudt wordt het met al die accounts ook niet echt overzichtelijk....
Je kan ook in Outlook aangeven dat hij een copy van de mail op de server laat staan. Lijkt me makkelijker dan wat je nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over het gebruiken van een ander toestel dan een MDA

-Ik heb zojuist tig keer gebeld naar de KS en de één verteld mij dat het IMEI niet gecontroleerd wordt en de ander juist weer wel. Ik wilde dit toch even zeker weten dus ik heb een meisje van de KS helemaal uitgehoord en die kwam met de volgende mededeling:

Wanneer je het abbonement afsluit met een MDA compact,pro etc (maakt nie uit welke dus, orange of wat dan ook) en je verwisselt de SIM kaart in een ander toestel, dus 1 die niet op de lijst staat. En je doet dit bijvoorbeeld een maand lang dan zul je (volgens de KS) een sms ontvangen dat je niet meer met een goedgekeurd toestel gebruik maakt van de extra dienst. Je kan dan ook worden afgesloten van de dienst. Maar je betaald dan dus nog wel!

IMEI wordt wel gecontroleerd, kan iemand mij hier een bevestiging van geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:09:
Even over het gebruiken van een ander toestel dan een MDA

-Ik heb zojuist tig keer gebeld naar de KS en de één verteld mij dat het IMEI niet gecontroleerd wordt en de ander juist weer wel. Ik wilde dit toch even zeker weten dus ik heb een meisje van de KS helemaal uitgehoord en die kwam met de volgende mededeling:

Wanneer je het abbonement afsluit met een MDA compact,pro etc (maakt nie uit welke dus, orange of wat dan ook) en je verwisselt de SIM kaart in een ander toestel, dus 1 die niet op de lijst staat. En je doet dit bijvoorbeeld een maand lang dan zul je (volgens de KS) een sms ontvangen dat je niet meer met een goedgekeurd toestel gebruik maakt van de extra dienst. Je kan dan ook worden afgesloten van de dienst. Maar je betaald dan dus nog wel!

IMEI wordt wel gecontroleerd, kan iemand mij hier een bevestiging van geven?
Als tmobile dat zelf al niet kan, dan lijkt het me stug dat iemand dat hier wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:37:
[...]

Je kan ook in Outlook aangeven dat hij een copy van de mail op de server laat staan. Lijkt me makkelijker dan wat je nu doet.
Probleem is wat ik ook al aangaf is dat als je een stuk of 10 pop boxen wil controleren je ook 10 verschillende mappen in je toestel krijgt waardoor het onoverzichtelijker wordt. Nu hoef je maar 1 account te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:54:
[...]

Als tmobile dat zelf al niet kan, dan lijkt het me stug dat iemand dat hier wel kan.
Misschien iemand die het risico al neemt? Ik had via een contractvernieuwing een MDA compact gekregen via tmobile, MDA retour alleen wel het IMEI opgechreven en doorgegeven. Toen ze met de mededeling kwam dat ik bij het langdurig gebruiken van een ander IMEI nummer zou worden afgesloten heb ik maar besloten om ervan af te zien. Ze flipte hem helemaal haha, ik bleef aardig :)

Het maakt trouwens niet uit of iemand anders zich later met jou IMEI nummer aanmeld, bijvoorbeeld als je hem aan je maat verkoopt ofzo die ook bij tmobile zit. Aldus de KS

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,
Ik heb alles zo doorgelezen en blijf met enkele vragen zitten.
- Is de MDA ook te gebruiken om te bellen of staat dit heel lullig. Met andere woorden, als je wil bellen en internetten moet je een SDA halen (nadeel is wel het te kleine scherm).
- Is er overal in Nld ``bereik` of moet ik naar de lokale Mac om mijn mail te checken?
- Wat zijn de ervaringen qua mail, ik begrijp dat je je hotmail en andere adressen prima kunt ophalen, maar hoe zit het met plaatjes ed?

Verder ben ik benieuwd of jullie net als T-mobile er van overtuigd zijn dat dit de toekomst is. Waar gebruiken jullie nu de constante internetverbinding het meest voor? Fun, SMS, beurs, e-mail, nieuws etc etc?

groet,
Joris Veldhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:38:
Hallo mensen,
Ik heb alles zo doorgelezen en blijf met enkele vragen zitten.
- Is de MDA ook te gebruiken om te bellen of staat dit heel lullig. Met andere woorden, als je wil bellen en internetten moet je een SDA halen (nadeel is wel het te kleine scherm).
Met een MDA kun je ook gewoon bellen en smsen net als elke andere gsm
- Is er overal in Nld ``bereik` of moet ik naar de lokale Mac om mijn mail te checken?
Als je tmobile bereikt hebt, dan heb je ook gps bereik en kun je dus ook internetten. Waar jij op doelt zijn de wifi hotspots, dat is een ander verhaal.
- Wat zijn de ervaringen qua mail, ik begrijp dat je je hotmail en andere adressen prima kunt ophalen, maar hoe zit het met plaatjes ed?
Plaatjes kun je prima binnen halen, het gaat alleen wat langzamer uiteraard dan op je thuis pc.
Verder ben ik benieuwd of jullie net als T-mobile er van overtuigd zijn dat dit de toekomst is. Waar gebruiken jullie nu de constante internetverbinding het meest voor? Fun, SMS, beurs, e-mail, nieuws etc etc?
Mail, msn, nieuws etcetc.
groet,
Joris Veldhuis
Het begroeten van elkaar was geloof ik niet meer toegestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:28
Als je tmobile bereikt hebt, dan heb je ook gps bereik en kun je dus ook internetten. Waar jij op doelt zijn de wifi hotspots, dat is een ander verhaal.
Ben het vaker tegengekomen in dit topic, maar neem aan dat het niet via GPS gaat maar over GPRS ;)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
man-o-script schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:54:
[...]

Ben het vaker tegengekomen in dit topic, maar neem aan dat het niet via GPS gaat maar over GPRS ;)
Oeps, mijn fout :>

[ Voor 4% gewijzigd door Mex op 07-10-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
Ik heb een gerucht gehoord dat de snelheid van GPRS omhoog zou gaan, wat is hiervan waar? Is dit technisch ook wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

EVILSalami schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:27:
Zijn er ook al geruchten van de concurentie? Die kunnen natuurlijk niet achter blijven. Ik heb nl. Vodafone :'(
Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:41
ohjaja1981 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:51:
Ik heb een gerucht gehoord dat de snelheid van GPRS omhoog zou gaan, wat is hiervan waar? Is dit technisch ook wel mogelijk?
Vandaag in de T-Mobile shop konden ze mij daar niets over vertellen. Ze wisten het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik kan me herinneren dat ik in het buitenland wel sneller kon inetten... met een SE K500i, (in Servië-Montenegro op het MTS064 netwerk..., die heeft ook GRPS netwerk...) niet veel sneller maar wel iets... ik neem aan dat mn MDA Compact wel sneller aankan :D? hij ondersteunde toch ook EDGE? (alleen telfort dan)

[ Voor 22% gewijzigd door BiG-GuY op 07-10-2005 19:55 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
ohjaja1981 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:51:
Lijkt me vet, veel radiostations streamen in een iets te hoge bitrate waardoor je veel "lag" hebt :S Dat zou als dit waar is misschien opgelost kunnen worden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDGE zit bij T-Mobile niet in de planning, dus je zal het met GPRS moeten blijven doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:02:
Misschien iemand die het risico al neemt? Ik had via een contractvernieuwing een MDA compact gekregen via tmobile, MDA retour alleen wel het IMEI opgechreven en doorgegeven. Toen ze met de mededeling kwam dat ik bij het langdurig gebruiken van een ander IMEI nummer zou worden afgesloten heb ik maar besloten om ervan af te zien. Ze flipte hem helemaal haha, ik bleef aardig :)
Ik heb het IMEI nummer van mijn oude SPV M1000 (MDA II, Qtek 2020) doorgegeven en gebruik mijn gloednieuwe i-mate SP5 met Windows Mobile 5.0. Maar omdat ze die nog niet in het systeem hebben staan kan daar geen Pocket Internet Totaal voor worden aangevraagd. We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

Ok, twijfel dan of dit wel de moeite waard is. Vodafoon met UMTS, telfort met EDGE en t-mobile met WIFI, allemaal zonder gegandeerde dekking. MDA compact mooi apparaat, ondersteund alleen geen WIFI, de nieuwere met een uitschuifbaar toetsenbord werd me iets te dik. Ben benieuwd hoe de MDA II en III in de hand liggen.
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

how about the Nokia 6280? Scherm groot genoeg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Net gebeld met Tmobile KS. Heb namelijk een Palm T3 en heb echt geen zin om met zo'n windows smartphone te gaan zitten internetten. Brr :)

Verhaal van die gast was dat er iig over een aantal weken een uitbreiding komt van de geschikte toestellen en dat zijn niet alleen microsoft dingen (volgens heb iig). Verder kan je je volgens heb gewoon aanmelden met een IMEI van een van de goedgekeurde toestellen (een vriend van me heeft nog wel zo'n ding liggen) en vervolgens een ander toestel gebruiken, dat was geen probleem volgens hem.

Anyway, ik ga het gewoon proberen denk ik, als ze gaan zeuren zet ik m'n SIM wel even 5 minuten in die SDA/MDA/whatever. 9,50 voor onbeperkt GPRS is wel _erg_ interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van die tmobile mutsen.. nee nee kunnen zij ook niks aan doen. Ik werk zelf ook bij een callcenter KS, maar ze vertellen wel erg verschillende verhalen allemaal.

Het zou zeer respectabel zijn als ze binnenkort hun toegestane toestellen uitbreiden!
Ik zit er nou ook echt totaal niet op te wachten om een windows mobile based device te gebruiken, 100 x liever mijn Palm lifedrive en een SE k750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Ik heb gister mijn rekening gehad van t-mobile en ik kan nu zeker bevestigen dat je 9,50 betaald :P

Je betaald eerst voor internet totaal en dat is 50 euro, daarna trekken ze er een korting af zodat er een bedrag overblijft van 9,50 incl. btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

ik wacht geduldig af tot ik mijn stream, mail en rss feeds altijd in mijn broekzak heb

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 22:29

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Heb een tijd met de Klantenservice aan de telefoon gezeten. Ik heb een HP HW6515 (Ipaq), en vond het nogal vreemd dat deze niet op de lijst staat, derhalve omdat het en modern toestel is, en functioneel gelijk aan een hoop MDA's. De mevrouw wist mij te vertellen dat het een marketingverhaal is dat alleen de toestellen op de lijst toegang hebben, en ze zullen dit aan de hand v/d Imei nummer ook nachecken. Na de eerste maand ga je dan gewoon 59 (??) euro betalen, en niet de 9,50. Ik geloof eigenlijk niet helemaal of dit ook echt zo is - dat ze je de volle mep gaan betalen - het is immers een vorm van koppelverkoop.

Denk dat ik morgen nogmaals met de technische helpdesk ga bellen en ze dit bovenstaande ga voorleggen. Wil namelijk ook wel voor 9,50 onbeperkt online zijn.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het forum van telecomvergelijker opperde men dat het aan de opera browser verbonden is (dit zou door sommige KSmedewerkers gezegd worden) feit is wel dat TMobile Web 'n walk (wat volgens mij een zuster service is van deze actie) promoot met de nokia 6680 icm opera browser..

Zou er dan toch nog hoop zijn voor mijn A780 icm dit abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Had je nog gebeld, jonggoud.nl ? Ik ben wel benieuwd :)

oudeschool: waar zie je die aanbieding staan dan? Ik kan echt nooit wat vinden op die (@#*@# site van ze. Site werkt ook maar half in niet Windows-IE browsers ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier ervaringen heeft met de Nokia 6680 en dit hele gebeuren? Ik reis regelmatig met openbaar vervoer en lijkt me wel relaxed om mijn mail te kunnen checken en te kunnen msn-en waar ik maar wil.

Aan de andere kant; ik hoor veel tegenstrijdige verhalen hier. Ik ga zo dadelijk ook eens de klantenservice bellen en alles voorleggen. Resultaat post ik hier wel dan. Lijkt me handig; hoe meer mensen er bellen naar de KS, hoe duidelijker het beeld misschien wordt hoe het nou allemaal in elkaar steekt.

Edit: Zojuist dus gebeld met de klantenservice. Het pocket internet totaal abonnement is niet beschikbaar voor Nokia telefoons, hier waren ze heel stellig in. Er kon geen uitsluitsel gegeven worden over wanneer dit dan wel gaat gebeuren. Verder gaat de €9,50 euro per maand voor ongeveer een jaar gelden, hierna zullen ze de prijzen flink op gaan schroeven. Deze aanbieding is enkel bedoeld om mensen bekend te maken met het 'fenomeen' mobiel internet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:39:
Edit: Zojuist dus gebeld met de klantenservice. Het pocket internet totaal abonnement is niet beschikbaar voor Nokia telefoons, hier waren ze heel stellig in. Er kon geen uitsluitsel gegeven worden over wanneer dit dan wel gaat gebeuren. Verder gaat de €9,50 euro per maand voor ongeveer een jaar gelden, hierna zullen ze de prijzen flink op gaan schroeven. Deze aanbieding is enkel bedoeld om mensen bekend te maken met het 'fenomeen' mobiel internet.
WTF? dus ik zit nu vast aan dat abo en moet in het 2de jaar flink meer gaan betalen? Dat hebben ze mij nooit verteld en staat ook niet op de site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:53:
WTF? dus ik zit nu vast aan dat abo en moet in het 2de jaar flink meer gaan betalen? Dat hebben ze mij nooit verteld en staat ook niet op de site :(
Dat kan ook niet zomaar. Iemand van de klantenservice weet echt niets van de plannen van T-Mobile, dus die weet ook niets te zeggen over de prijs van Pocket Internet Totaal over een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:09:
[...]

Dat kan ook niet zomaar. Iemand van de klantenservice weet echt niets van de plannen van T-Mobile, dus die weet ook niets te zeggen over de prijs van Pocket Internet Totaal over een jaar.
das ook weer zo. Ik hoop iig dat het niet waar is :S 9,50 is nog te doen als je bijv. een maandje geen gprs gebruikt... maar die normale 50 euro vind ik iets te veel om te betalen :( ook al zou ik gprs hele dagen gebruiken, dan is het gewoon duurder en veel trager dan adsl B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Tja, als dit een beetje aanslaat dan moet de concurrentie ook wel mee. Die kunnen dan niet aan blijven komen met 60 euro per maand voor 'soort van' flat fee. Dus tegen de tijd dat Tmobile de tarieven flink op wil schroeven (wat niet zomaar kan en wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt) heeft de concurrentie ook al lang van dit soort acties.

Op het moment worden er vrij debiele bedragen gevraagd voor een hoop diensten. 20 cent voor een SMS je (geen idee wat het op dit moment is, 2 jaar geleden was het iig zoiets) is gewoon helemaal gestoord. Het kost ze echt geen drol om die dingen af te leveren. Zelfde met de tarieven voor bellen. Die bel tarieven worden al een stuk beter (iets van 4 euro/maand voor 5 uur bellen bij Tmobile). Zelfde is nu aan het gebeuren met het dataverkeer. Ook daar durven ze nu nog absurde bedragen voor te vragen maar met dit soort acties als van T-mobile begint het allemaal langzaamaan wat realistischer te worden.

Wel is het zo dat Tmobile een vrij aparte positie heeft aangezien het een van de weinige netwerken heeft dat geen UMTS/Edge heeft. Ik was van plan over te stappen naar Telfort, betere tarieven (hoewel de tarieven van Tmobile wat verbeterd zijn de laatste maanden) en een veel snellere verbinding. Toch maar niet overgestapt toen ik hoorde dat KPN ze over ging nemen (heb ERG slechte ervaringen met de vrienden van de KPN) en dan nu deze actie van Tmobile.

Een super snelle verbinding heb ik niet nodig via m'n GSM. Wat kunnen Jabberen, ssh, wat mailen en een klein beetje internet is meer dan voldoende op het moment. En over een jaar kijken we wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Ik heb het nog nagevraagd aan die verkoopster van T-mobile, en die zei dat als je een contract van 2 jaar hebt, die prijzen ook gewoon blijven gelden, ookal zou het abo 100x zo duur worden... (wat niet echt snel zal gebeuren, maar toch) en anders heb je recht op vervroegd abo opzegging...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
In het buitenland hebben ze ook "Web'n'Walk" acties voor bedragen rond de 10 euro. Het lijkt er op dat in een aantal landen ook b.v. de Nokia 6680 geschikt is voor dit abo en niet alleen die windows dingen. Zie b.v. deze link.
To mark the launch, four cell phones will offer the new web’n’walk experience: Sidekick II, MDA compact, Nokia 6680 and the new SDA model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:49:
In het buitenland hebben ze ook "Web'n'Walk" acties voor bedragen rond de 10 euro. Het lijkt er op dat in een aantal landen ook b.v. de Nokia 6680 geschikt is voor dit abo en niet alleen die windows dingen. Zie b.v. deze link.

[...]
Er is geen enkel ander land waar de web'n'walk flatfee is. Overal krijg je een aantal MB's voor die 10 euro. We mogen dus echt blij zijn hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Klopt, maar 10 euro ofzo voor 40MB is ook een redelijk goede deal (maar idd, flatfee is een stuk beter :) ). Nu nog ondersteuning voor de mensen die geen zin hebben in telefoon met windows mobile. Las ergens dat een van de redenen voor de beperkte hoeveelheid ondersteunde toestellen is dat ze willen voorkomen dat ze enorme schalings problemen krijgen. Dat probleem hebben ze schijnbaar wel gehad met hun hotspots waar veel meer aanmeldingen voor kwamen dan ze eigenlijk aan konden. Als dit inderdaad het geval is dan is de kans erg klein dat ze moeilijk gaan doen als je (na het aanmelden) geen ondersteund toestel meer gebruikt. Iig zolang je de KS niet constant lastig valt met support vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De KS medewerker zei ook heel droog tegen me; 'hou de site maar gewoon in de gaten'. Nu krijg ik niet direct de indruk dat TMobile erg fanatiek is met hun website. Om niet te zeggen dat ik het gewoon een k*tsite vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelDell
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05-2024
Even een wat ouder topic omhoogschoppen:

Gisteravond met een medewerkster KS van T-Mobile gesproken. Zij zei in eerste instantie dat de A780 niet werd ondersteunt. Ik wilde weten waarom niet. Het zou aan de fysieke eigenschappen van het toestel liggen. Nadat ik had verteld dat het een smartphone is met een touchscreen van 240x320 en een Opera browser aan boord heeft ging ze maar even contact opnemen met de technische mensen. Toe ze terugkwam vertelde ze dat het theoretisch mogelijk is maar dat T-Mobile niets garandeert. Dat hoeft van mij ook niet maar ik wil wel weten of je uberhaupt met een ander toestel dan uit hun lijst deze dienst af kunt nemen. Zo niet, dan is er sprake van koppelverkoop en dat mag niet.

Ga er maar eens een mailtje aan wijden naar de Consumentenbond......

Tis Top in Tukkerland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelDell schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:13:

Gisteravond met een medewerkster KS van T-Mobile gesproken. Zij zei in eerste instantie dat de A780 niet werd ondersteunt. Ik wilde weten waarom niet. Het zou aan de fysieke eigenschappen van het toestel liggen. Nadat ik had verteld dat het een smartphone is met een touchscreen van 240x320 en een Opera browser aan boord heeft ging ze maar even contact opnemen met de technische mensen. Toe ze terugkwam vertelde ze dat het theoretisch mogelijk is maar dat T-Mobile niets garandeert. Dat hoeft van mij ook niet maar ik wil wel weten of je uberhaupt met een ander toestel dan uit hun lijst deze dienst af kunt nemen. Zo niet, dan is er sprake van koppelverkoop en dat mag niet.

Sorry maar die aanbieding van hun heeft alleen invloed op de factuur.
D.W.Z. als jij nu gprs kan gebruiken, waarom zou je dan geen profijt kunnen hebben van dit abbo. ze wijzigen volgens mij niks aan de dienst behalve het tarief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelDell
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:40:
[...]

Sorry maar die aanbieding van hun heeft alleen invloed op de factuur.
D.W.Z. als jij nu gprs kan gebruiken, waarom zou je dan geen profijt kunnen hebben van dit abbo. ze wijzigen volgens mij niks aan de dienst behalve het tarief...
Misschien heb je de 14 pagina's hiervoor niet gelezen, maar deze dienst is volgens T-Mobile alleen beschikbaar als je een toestel hebt wat in hun lijstje staat. Ze controleren dit (als dat waar is) via het IMEI nummer van je gsm.

Dus volgens T-Mobile géén Nokia of Motorola......

[ Voor 5% gewijzigd door MichaelDell op 18-10-2005 12:36 ]

Tis Top in Tukkerland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelDell schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:36:
[...]

Misschien heb je de 14 pagina's hiervoor niet gelezen, maar deze dienst is volgens T-Mobile alleen beschikbaar als je een toestel hebt wat in hun lijstje staat. Ze controleren dit (als dat waar is) via het IMEI nummer van je gsm.

Dus volgens T-Mobile géén Nokia of Motorola......
Nee hoor. Iedereen kan van deze dienst gebruik maken. Echter, als je een toestel van een bepaald merk/type gebruikt dan krijg je korting op je factuur. Niks geen koppelverkoop of wat dan ook. En anders kun je ook wel gaan beginnen over UMTS van Vodafone. Das hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelDell
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:01:
[...]

Nee hoor. Iedereen kan van deze dienst gebruik maken. Echter, als je een toestel van een bepaald merk/type gebruikt dan krijg je korting op je factuur. Niks geen koppelverkoop of wat dan ook. En anders kun je ook wel gaan beginnen over UMTS van Vodafone. Das hetzelfde verhaal.
Voor 9,50 per maand (want daar praten we over) MOET je volgens T-Mobile een toestel hebben wat in de lijst staat
T-Mobile Pocket Internet Totaal abonnement
Je betaalt een vast bedrag per maand waarvoor je onbeperkt en dus zorgeloos kunt internetten op je mobiele telefoon.

Bijzonderheden:
Onbeperkt mobiel internetten
Voor € 9,50 per maand (vast bedrag)
Geschikt voor gebruik van GPRS en HotSpot (WLAN)
Alleen beschikbaar in combinatie met een mobiele telefoon die geschikt is voor internet en in combinatie met bepaalde prijsplannen.
Bron: http://www.t-mobile.nl/t-zones/htdocs/page/pocket_internet_tarieven.asp

Tis Top in Tukkerland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelDell schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:13:

De consumentenbond lacht zich rot. Je krijgt alleen een bepaalde korting bij bepaalde toestellen, niks verplicht, dus niks koppelverkoop. Er zijn nog 5 andere providers, 500 andere toestellen en 20.000 andere abonnementsvormen. Nergens vind je dus meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:19:
[...]

De consumentenbond lacht zich rot. Je krijgt alleen een bepaalde korting bij bepaalde toestellen, niks verplicht, dus niks koppelverkoop. Er zijn nog 5 andere providers, 500 andere toestellen en 20.000 andere abonnementsvormen. Nergens vind je dus meer vrijheid.
Juistem, van koppelverkoop is zeker geen sprake. Speciale aanbiedingen op bepaalde toestellen heeft toch ieder netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Het lijkt er op dat ze vooral de support vragen willen verminderen (of ja, de training van de callcenter medewerkers) en ze de verkoop van die (IMO nogal gare) windows telefoons willen stimuleren. Maar het lijkt me sterk dat ze er moeilijk over gaan doen als je na het aanmelden een ander toestel gebruikt. Misschien is je windows telefoon wel in de WC gevallen of heb je hem uit frustratie tegen de muur gegooid? Lijkt me sterk dat je maandelijkse kosten ineens veranderen als je een nieuw toestel koopt... Ik moet iig m'n abo maar eens verlengen en dan ook dat Pocket Internet gebeuren aanvragen. Telefoon die ik eigenlijk wil hebben (Nokia E70) is helaas nog niet uit, tot die tijd maar wat aanrommelen met m'n (overigens erg brakke) Siemens S55 en m'n (goed bevallende) Palm.

Overigens wel benieuwd welke toestellen ze nou toe gaan voegen aan de lijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelDell
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:49:
[...]

Juistem, van koppelverkoop is zeker geen sprake. Speciale aanbiedingen op bepaalde toestellen heeft toch ieder netwerk?
Het gaat er niet om dat er speciale aanbiedingen op bepaalde toestellen zijn. Het punt is dat T-Mobile een dienst alleen verkoopt als je een bepaald toestel bij ze aanschaft. Dat mag niet. Volgens de KS medewerksters die ik heb gesproken kun je geen PIT abo afsluiten op een toestel wat NIET in de lijst staat. Hiermee willen ze kennelijk voorkomen dat Symbian en Linux gebruikers massaal PIT nemen.

Heb me trouwens inmiddels ingeschreven op de MDA Vario, krijg 'm binnenkort in huis. :|

Tis Top in Tukkerland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelDell schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:56:
[...]

Het gaat er niet om dat er speciale aanbiedingen op bepaalde toestellen zijn. Het punt is dat T-Mobile een dienst alleen verkoopt als je een bepaald toestel bij ze aanschaft. Dat mag niet. Volgens de KS medewerksters die ik heb gesproken kun je geen PIT abo afsluiten op een toestel wat NIET in de lijst staat. Hiermee willen ze kennelijk voorkomen dat Symbian en Linux gebruikers massaal PIT nemen.

Heb me trouwens inmiddels ingeschreven op de MDA Vario, krijg 'm binnenkort in huis. :|
T-Mobile verkoopt je wel de dienst, alleen verleent je een korting als je al een toestel van ze hebt. Staat ook keurig op de factuur. Er wordt je eerst 60 euro in rekening gebracht, en verderop krijg je 50 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
[...]

Het gaat er niet om dat er speciale aanbiedingen op bepaalde toestellen zijn. Het punt is dat T-Mobile een dienst alleen verkoopt als je een bepaald toestel bij ze aanschaft. Dat mag niet.
Probeer eens een argument. Ik snap het nog steeds niet. Waarom zou het niet mogen? Volgens jou mag je dus niet bepaalde producten en diensten koppelen? Dus bijv. een telefoonabonnement en een toestel ;) ?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment heb ik een databundel (met als basis een relax 150 abbo), die gebruik ik met mijn Nokia 6820 en Ipaq 3975 (lang leve BT). Beide voldoen volledig aan mijn wensen, maar als het goedkoper kan... altijd :)

Maar als ik het goed begrijp mag ik dus deze dienst niet gaan gebruiken?!? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Dat begrijp je heel goed :)
Maar bel of mail of schrijf T-mobile even. Misschien dat ze hun lijstje met ondersteunde toestellen dan binnenkort wat uit willen breiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:48:
Op het moment heb ik een databundel (met als basis een relax 150 abbo), die gebruik ik met mijn Nokia 6820 en Ipaq 3975 (lang leve BT). Beide voldoen volledig aan mijn wensen, maar als het goedkoper kan... altijd :)

Maar als ik het goed begrijp mag ik dus deze dienst niet gaan gebruiken?!? |:(
Kan wel, maar dan ben je gewoon 50 euro per maand kwijt... das niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

[...]

'Bij hun' aanschaft? Werken niet alle telefoons van een bepaald type op dat onbeperkt internet? En voor de rest: prepaid telefoons met simlock, da's dan toch ook koppelverkoop? :+

Anyway, voor (voorlopig) 30 euro per maand ex. BTW blijft Telfort goedkoper (en sneller door EDGE) met 1 GB bundel en daarmee in mijn mening een beter alternatief voor mensen die vooral zakelijk vaak online zitten (met laptop etc.)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik lees heel veel tegenstrijdige berichten:

ik heb een qtek 9090 tel. met een debitel vodefone abo. Ik bel te veel dus wil uitbreiden.
Ik heb nog een 2e tel liggen, waar mijn debitel simkaart in kan en wil graag een t-mobile simkaart kopen met het onbeperkt internet abo erbij.

Kan ik nou gewoon op internet een heel goedkoop simkaartje kopen en dan naar een t-mobile shop gaan en t-mobile internet aansluiten?

Ik was gister in een t-mobile shop en zij vertelden mij dat ik voor 12,50 een simonly kaart kan kopen en dan voor 9,50 onbeperkt kan internetten.

Maar nu lees ik hier dat het niet altijd kan? Hoe zit het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal jullie uit de droom helpen, zo onbeperkt is het niet, naja het internet wel, 't-zones' niet.

Ik krijg nu dus een factuur van 100 euro ipv 35 binnen, waarom? ik heb via t-zones geinternet, jawel!
Vrouwke van HD wist me te vertellen dat dit over een ander netwerk ging en dat moet je nu juist weer wel betalen... hadden ze ook wel even ergens kunnen vermelden vind ik?

Ik heb de t-mobile SDA, en daar zit zo'n doodleuk knopje op, waarmee je direct op internet kan, fijn op drukken ja, maar je gaat wel naar t-mobile wap.. en daar betaal je dus voor

Ik vertrouw die HD niet zo, en ik denk dat ik maar verhaal ga vragen in een winkel van tmobile, want die HD deugt gewoon niet, ze weten niets en moeten alles navragen?

Iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:49:
Ik zal jullie uit de droom helpen, zo onbeperkt is het niet, naja het internet wel, 't-zones' niet.

Ik krijg nu dus een factuur van 100 euro ipv 35 binnen, waarom? ik heb via t-zones geinternet, jawel!
Vrouwke van HD wist me te vertellen dat dit over een ander netwerk ging en dat moet je nu juist weer wel betalen... hadden ze ook wel even ergens kunnen vermelden vind ik?

Ik heb de t-mobile SDA, en daar zit zo'n doodleuk knopje op, waarmee je direct op internet kan, fijn op drukken ja, maar je gaat wel naar t-mobile wap.. en daar betaal je dus voor

Ik vertrouw die HD niet zo, en ik denk dat ik maar verhaal ga vragen in een winkel van tmobile, want die HD deugt gewoon niet, ze weten niets en moeten alles navragen?

Bij mij brengen ze nu voor de tweede maand internet kosten in rekening terwijl ik toch echt over PIT beschik. De eerste keer was het omdat er bij ze iets fout was gegaan en ik daardoor nog niet geactiveerd was voor PIT. Week erop al en credit nota en voor het bedrag was afgeschreven al verrekend.

Vandaag krijg ik echter weer mijn nieuwe factuur. Twee keer PIT (ook nog voor de vorige maand) en wat schetst mijn verbazing. Kosten voor internet gebruik. Meteen weer bellen met de factuur lijn en ook daar snapten ze er niks van. Credit nota zal schat ik alweer in de maak zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:08:
[...]
Meteen weer bellen met de factuur lijn en ook daar snapten ze er niks van.
Waarom verbaasd mij dat nu niet, echt heel die HD weet nergens van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:49:

Ja klopt. t-zones is iets heel anders dan internet. Had je je in moeten verdiepen, niet zo handig van je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snap ik, maar dan moeten ze niet op de SDA een knopje maken die linkt naar internet explorer die linkt naar het wap gebeuren dan!

Waar kan ik dat vinden dan? Ik heb zowat heel dit topic doorgelezen, op de t-mobile site niets gevonden, t-mobile HD gevraagd of ik met 10 euro klaar was, geen verdere kosten? nee meneer :X langs t-mobile winkel geweest, verdere kosten? neehoor meneer :X

Maar anyway, ik heb nu in het menu verbindingen alles op t-mobile internet gezet, dus ook het wap gebeuren. hopen dat het nu opgelost is want van die paar dagen zijn de overige kosten alweer 10 euro.. gaat lekker.

Ik houd het nu in ieder geval in de gaten, laat dit wel een tip voor andere gebruikers zijn.

Tips om dit nog meer te voorkomen zie ik graag tegemoet

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Wat verschilt het T-Zones verhaal van 'normaal' internet? Wat kan je er voor extra's mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Jasper schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:53:
Wat verschilt het T-Zones verhaal van 'normaal' internet? Wat kan je er voor extra's mee?
je hebt een andere startpagina... en T-Zones is voor GSM's zonder Pocket Internet... (dus flinke kosten...)

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:53:
T-zones = WAP
Internet = Internet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik lees eigenlijk allemaal berichten over welke telefoon wel , welke niet. Wat is eerlijk?
Kan iemand me vertellen of dat gratis internetten werkt? Wie gebruikt het al ? Zijn jullie tevreden? Hoe snel is het? Kan je er makkelijk weer van af of sluit je het voor een jaar af? en dan het aller aller belangrijkste : Kun je goed op ogamen????

[ Voor 16% gewijzigd door Sneak[3G] op 23-10-2005 18:33 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon GPRS, gamen werkt niet en het is vrij langzaam. Verder net zo tevreden als altijd met GPRS, niets bijzonders. Alleen de prijs maakt dit een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

uhh..Zijn er nog mensen die dit serieus overwegen om voor 10euro p.m een abbo aangaan voor internet op smartphones????..
Meen je niet :)

GPS navigatie gaat nog net op een smartphone..maar i-net!!!
Onpraktisch, traag, TE klein display..enzo
Stoer internet op je mobiel...maar je heb er geen fuck aan.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Op een PDA is het internet toch niet beter silitek? waarmee vergelijk je het? Het is het enige alternatief dat er is. Je neemt het makkelijker mee dan een laptop.

[ Voor 36% gewijzigd door Sneak[3G] op 23-10-2005 19:25 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Sneak[3G] schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:24:
Op een PDA is het internet toch niet beter silitek? waarmee vergelijk je het? Het is het enige alternatief dat er is. Je neemt het makkelijker mee dan een laptop.
PDA is ook niks!!..Inderdaad is allemaal kleiner dan een Laptop maar een laptop kun je nog fatsoenlijk als werkstation gebruiken c.q internetten en waarom zou je uberhaub internet op zak moeten hebben??.

Het heeft voor mij geen toegevoegde waarde... Je heb je thuis (basis), werkplek/school, kenissen vrienden familie enzo.. en alles heeft/bezit internet. Waarom zou je voor een pendel tussen a en b ook nogeens internet op zak hebben???

beetje overdreven ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

silitek schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:14:
uhh..Zijn er nog mensen die dit serieus overwegen om voor 10euro p.m een abbo aangaan voor internet op smartphones????..

Het is juist ideaal! Voor mijn werk krijg ik alle meldingen via email binnen op mijn SDA. Via mijn pda kan ik realtime de flitsers synchroon houden, en op mijn laptop kan ik vanalles opzoeken over bluetooth waar dan ook als er geen internet aansluiting bij de hand is! Maar dit is dus vooral zakelijk gebruik, prive maak ik er niet veel gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Baxlash schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:46:
[...]

Het is juist ideaal! Voor mijn werk krijg ik alle meldingen via email binnen op mijn SDA. Via mijn pda kan ik realtime de flitsers synchroon houden, en op mijn laptop kan ik vanalles opzoeken over bluetooth waar dan ook als er geen internet aansluiting bij de hand is! Maar dit is dus vooral zakelijk gebruik, prive maak ik er niet veel gebruik van.
Flitsers?
Naja, zelfde reden als bij jou, voor m'n werk is het handig in noodgevallen en voor kleine bewerkingen. Heb zelfs putty erop zodat ik services kan restarten als het moet, werkt goed :D
Voor de rest ga ik echt niet op m'n lol op zo'n klein schermpje klooien, maar daarom heb ik ook bijna altijd m'n laptop bij me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Er bestaat ook altijd nog de mogelijkheid je laptop met je smartphone te syncen over bluetooth en zo op de laptop over GPRS surfen.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 23-10-2005 21:55 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dit voor jezelf, voor andere mensen kan dit reuze handig zijn.

Snelheid is ongeveer 5kb/s download, 2,5 kb/s upload.
Via laptop werkt MSN, IRC gewoon goed. Browsen kan, maar gaat wel traag, vergelijk het met een oude inbelverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 00:18
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

Denk dit voor jezelf, voor andere mensen kan dit reuze handig zijn.

Snelheid is ongeveer 5kb/s download, 2,5 kb/s upload.
Via laptop werkt MSN, IRC gewoon goed. Browsen kan, maar gaat wel traag, vergelijk het met een oude inbelverbinding.
lol.. die snelheiden liggen echt wel hoger dan dit!!

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Hoeveel haal jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 00:18
Tussen de 10 en 12 down en ongeveer 5 up.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

uhm.. GPRS is 28k (iig bij mij MDA Compact), dus lijkt met nogal logisch dat 56k sneller is :)

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DT-PiSanG schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:20:
[...]

lol.. die snelheiden liggen echt wel hoger dan dit!!
Hmm speedtest.nl wees dat niet uit bij mij.
8)7 Tuurlijk, zal wel WAP (tzones) internet zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liggen de snelheiden zo laag. Die myorb heeft dus helemaal geen zin om muziek te streamen en luisteren, zou ook wel erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Myorb wordt anders door een aantal tweakers naar alle tevredenheid gebruikt op hun smartphone icm PIT. Bekijk de andere topic maar eens over de Vario.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

myorb is wel te doen hoor, het is geen superkwaliteit, maar beter dan nix :P, je kan het beter op je geheugenkaart zetten :) tenzij je echt heeel veel hebt, dat je altijd wilt kunnen luisteren/zien...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ik heb sinds vandaag mijn pocket internettotaal pakket binnen samen met een simkaart (sim-only 300)

ik heb een qtek 9090 en internet werkt goed. Alleen wil ik zeker weten dat ik niet op de beruchte t-zones kom. Kan ik per ongeluk (zoals een gotter hierboven) op de t-zones komen en veel geld moet betalen? Of kan ik neit met mijn toestel op deze zones komen? en hoe voorkom ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Wat me nou nog steeds niet helemaal duidelijk is is het volgende:

Een vriend van me heeft zo'n mda, alleen dan van vodafone. Ik heb een nokia mobiel. Als ik me aanmeldt voor pocket internet toaal met zijn IMEI nr. Gaat dan alles goed en kan ik het gewoon voor € 9,95 per maand gebruiken?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:29:
Wat me nou nog steeds niet helemaal duidelijk is is het volgende:

Een vriend van me heeft zo'n mda, alleen dan van vodafone. Ik heb een nokia mobiel. Als ik me aanmeldt voor pocket internet toaal met zijn IMEI nr. Gaat dan alles goed en kan ik het gewoon voor € 9,95 per maand gebruiken?
Als ik het goed begrepen heb kijken ze of je ook echt het toestel met dat IMEI-nummer gebruikt. Gebruik je dat toestel niet, maar kom je steeds online met een ander IMEI-nummer, dan krijg je die 50 euro korting niet en betaal je dus 59,50 euro voor je internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:34:
Myorb wordt anders door een aantal tweakers naar alle tevredenheid gebruikt op hun smartphone icm PIT. Bekijk de andere topic maar eens over de Vario.
Ja maar, mp3 kwaliteit ligt toch tegen de 128 kb/s of 192 kb/s. Kan toch nooit worden gestreamd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
@MeIsTwisted: volgensmij gaat dat gewoon. Iig wel volgens de KS medewerker die ik gesproken heb. Daarnaast kunnen ze het ook niet maken om ineens 60 euro in rekening te brengen. Wat als ik echt een MDA heb en als dat ding niet bevalt? Dan moet ik ineens weer de volle mep gaan betalen? Of als mijn MDA in de WC gevallen is? Ze willen geen enorme stormloop op dat 9,50 verhaal en ze hebben een helpdesk die het nu allemaal al neit snapt, laat staan als er duizenden mensen gaan bellen die willen internetten met de meest wazige telefoons. Het is dus vooral een marketingtechnische/administratieve beperking die ze ingevoerd hebben. Maar vraag het anders even voor de zekerheid na bij de KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:02:
[...]

Ja maar, mp3 kwaliteit ligt toch tegen de 128 kb/s of 192 kb/s. Kan toch nooit worden gestreamd?
Orb kijkt welke downloadsnelheid je hebt en versleuteld de muziek/film on the fly :)

Super progje dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klantenservice van T-Mobile blijf ik maar wat raar vinden af en toe.

Zoals wel blijkt zijn er hier genoeg mensen die een toestel hebben dat niet voorkomt in de lijst van ondersteunde toestellen en zich toch hebben aangemeld voor het "Pocket Internet Totaal Pakket" voor 9,50EUR per maand. En hier ook gewoon netjes op de juiste wijze voor gefactueerd worden.

Dat dit werkt begrijp ik wel, als je telefoon namelijk zelf geen browser heeft koppel je hem gewoon aan je Laptop, Palm, etc. En laat je je telefoon als GPRS modem fungeren en ga je bijvoorbeeld via bluetooth van Laptop naar je telefoon het internet op.

Wat ik dus raar vind is dat je bij je aanvraag voor het pakket van 9,50EUR een IMEI nummer moet invoeren, de mensen die een telefoon hebben zonder IMEI nummer moeten hier dus gewoon maar iets op de bolle fooi ingevult hebben of een list hebben om dit te ontlopen. Lijkt mij? 8)7

Of zijn de verhalen hier over het algemeen te mooi, en worden er toch mensen ineens voor 59,50EUR wat het normale "Internet Totaal pakket" kost gefactueerd nadat T-Mobile erachter is gekomen dat je geen IMEI nummer hebt opgegeven of dat het nummer niet klopt.

Mochten er geen mensen zijn die dit probleem hebben dat ben ik toch wel erg geinterreseerd om dit voor mijn Nokia 6230 aan te vragen en deze gewoon aan me Laptop te koppelen zodat ik altijd en overal kan internetten.

Ik ben alleen wel huiverig voor de eventuele toekomst, kunnen ze niet ineens als ze er toch noch iets aan gaan doen 50EUR extra voor de al afgelopen maanden in rekening brengen.

Ik hoop op een duidelijk antwoord, want ik twijfel nogal ernstig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:46:
[...]

Orb kijkt welke downloadsnelheid je hebt en versleuteld de muziek/film on the fly :)

Super progje dus _/-\o_
Maar je MP3 klinkt dus heel slecht? Gewoon een lage bitrate dus, of snap ik iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

hij gebruikt wma/wmv dus bedenk zelf maar watvoor kwaliteit dat oplevert..

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
kan het kloppen dat ik niet op alle sites kan komen? als ik bv gathering.tweakers.net probeero p te zoeken krijg ik een vage site te zien? (ff naam kwijt maar niks met tweaekrs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Net ook weer ff gebeld met de KS. Ze controleren of je idd met een geldig IMEI nummer het abbo gebruikt en als die dan niet overeenkomt, dan sluiten ze je per direct af. De medewerker zei dat er dan geen kosten in rekening worden gebracht.

Maar kunnen ze echt je IMEI controleren als je gaat internetten?

[ Voor 13% gewijzigd door MeIsTwisted op 26-10-2005 10:58 ]

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
We hebben nu dus al iets van 4 verschillende versies:
  • Er wordt alleen gecontrolleerd bij het afsluiten
  • Er wordt eigenlijk helemaal niet gecontroleerd, het is een formaliteit
  • Er wordt gecontroleerd en je krijgt na een maand een SMS dat je een toestel gebruikt dat niet binnen de actie valt
  • Er wordt gecontroleerd en je wordt onmiddelijk afgesloten
Goed bezig daar bij die klantenservice van T-mobile... Laatste optie lijkt me overigens vrij sterk, er zijn in het topic mensen die toestellen gebruiken die niet binnen de actie vallen en die zijn (bij mijn weten) niet afgesloten? Verder zou dat ook nogal raar zijn, als je dan even je SIM in een andere telefoon duwt ben je meteen een aantal faciliteiten kwijt :?

Uit een topic op telecomvergelijker
Heb meerdere malen met t-mobile gebeld, maar het is voor hun ook allemaal zeer verwarrend omtrent de nieuwe dienst.
Heb speciaal gevraagd of het mogelijk en toegestaan was om met een D500 i.c.m. een Ipaq 5550 gebruik te mogen maken van internet totaal.
Na navraag bij hun technische dienst was dit wel mogelijk maar konden niet garanderen of het wel zal werken.
T-mobile weet allen van hun geselecteerde toestellen dat het werkt.
Dus heb een abonnement genomen met internet totaal, en het werkt perfect.

Lees vaak op forums dat het niet mag i.c.m. een PDA, terwijl je op andere forums juist weer leest dat het wel mag (na navraag bij t-mobile)

Zoals ik nu zie, na ongeveer 120 MB te hebben verbruikt dat er op mijn online factuur daadwerkelijk niets in rekening word gebracht.

Ik denk dat T-mobile nooit verwacht had dat het zo'n succes zal worden.

Oja, en je ontvangt een username en password om op alle HOTSPOTS gratis te internetten. Deze gegevens hebben ze mij via SMS verstuurd naar mijn mobiele telefoon. (Dus als ze mij dat geven MAG HET DUS WEL)

[ Voor 46% gewijzigd door bartvb op 26-10-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

DT-PiSanG schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:58:
Tussen de 10 en 12 down en ongeveer 5 up.
Euh, zonder compressie is dat met GPRS onmogelijk.

Een GPRS Class 8 device (de meeste iets oudere telefoons):
Download: max. 40 kbps
Upload: max. 12 kbps

De meeste smartphones (afaik!) en vrijwel alle pc-cards:
Download: max. 48 kbps
Upload: max. 24 kbps

Snelheid is afhankelijk van de drukte op vooral de lokale zendmast. Bij slechte verbinding kan de snelheid afnemen. Moet wel zeggen dat mijn ervaringen met GPRS zijn dat je vrijwel altijd de maximum snelheid haalt, en in de trein iets van 80-90% van die snelheid.

EDGE, wat alleen Telfort ondersteunt (en wat zo'n € 30 p/m kost) en wat ik nog maar es onder de aandacht breng voor mensen die nu een afweging zitten te maken over het aanschaffen van breedband mobiele zooi:
Max. download (op de meeste telefoons en de vaakst voorkomende omstandigheden): 236,8 kbps
Max. upload: 118,4 kbps

In de praktijk ligt dit wel een stukje lager, in mijn geval zo'n 160 kbps down en ongeveer 80 kbps up. In de trein loopt dit wel een stukje verder terug naar ongeveer 100-120 down en 60-80 up. EDGE heeft landelijke dekking gelijk aan het GSM-netwerk van Telfort en werkt zo lang je 2 streepjes of meer hebt. Extra winst wordt behaald doordat er extra fase-discriminatie wordt toegepast op het signaal: zendvermogen is even hoog, maar er worden meer 'details' aan het signaal toegevoegd.

Bronnen:
http://www.gsmworld.com/technology/gprs/class.shtml
http://www.gsmworld.com/technology/edge/index.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Net even gebeld met de zakelijke KS en schijnbaar staat de Nokia 9300 tegenwoordig ook op het lijstje met officieel toegestane toestellen.
Pagina: 1 ... 4 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv