Die zijn toch algemeen bekend en opvraagbaar via internet?lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:47:
Ik heb ze ook gebeld, daar bij T-Mobile.
Op mijn vraag of ik de AP en password instellingen mocht bekijken, opdat ik kon testen
of het ook zou werken met mijn SE V800, kreeg ik nul op het rekest.
Er zijn 100.000 tweakers die die gateways willen gebruiken, maar we mogen niet.
Alleen als je een SDA of andere brakke rommel koopt. Zeg eerlijk, je hebt op zijn minst 640x480 nodig voordat he aansluiting een beetje rendabel word.
Ik stop er mee, ik wordt er gewoon niet goed van, eindelijk wat ik zocht, mag ik niet meedoen.
PLEASE IEMAND.... POST HIER JE AP instellingen en w8woorden !
Ik heb geen instelling in mijn telefoon hoeven te veranderen.
Dus je kunt ze krijgen van me, maar je zal er niks aan hebben. Er moet bij T-mobile een "vinkje" bij je abbo komen dat je pocket internet totaal hebt. Of je die dienst af kan nemen controleren aan de hand van je IMEI nummer wat je opgeeft als je je aanmeldt.
Dus totdat ze bij T-Mobile je telefoon accepteren gaat dit niet lukken voor je. Jammer de pammer maar het is nou eenmaal zo. Kunnen we daar ook meteen weer over ophouden.
Misschien dat de toestellijst nog wordt uitgebreid, maar tot dusver kunnen alleen mensen die een mda/sda hebben meedoen aan deze "test" (zo zie ik het nog steeds). Misschien (let op misschien) als T-Mobile de vraag gemakkelijk aankan dat je toestel er ook op komt. Maar ga tot die tijd niet zitten huilen en de klantenservice lastig vallen met de vraag waar je het antwoord al op weet.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 14:01 ]