T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 3 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.450 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:47:
Ik heb ze ook gebeld, daar bij T-Mobile.

Op mijn vraag of ik de AP en password instellingen mocht bekijken, opdat ik kon testen
of het ook zou werken met mijn SE V800, kreeg ik nul op het rekest.

Er zijn 100.000 tweakers die die gateways willen gebruiken, maar we mogen niet.

Alleen als je een SDA of andere brakke rommel koopt. Zeg eerlijk, je hebt op zijn minst 640x480 nodig voordat he aansluiting een beetje rendabel word.
Ik stop er mee, ik wordt er gewoon niet goed van, eindelijk wat ik zocht, mag ik niet meedoen.

PLEASE IEMAND.... POST HIER JE AP instellingen en w8woorden !
Die zijn toch algemeen bekend en opvraagbaar via internet?
Ik heb geen instelling in mijn telefoon hoeven te veranderen.
Dus je kunt ze krijgen van me, maar je zal er niks aan hebben. Er moet bij T-mobile een "vinkje" bij je abbo komen dat je pocket internet totaal hebt. Of je die dienst af kan nemen controleren aan de hand van je IMEI nummer wat je opgeeft als je je aanmeldt.

Dus totdat ze bij T-Mobile je telefoon accepteren gaat dit niet lukken voor je. Jammer de pammer maar het is nou eenmaal zo. Kunnen we daar ook meteen weer over ophouden.
Misschien dat de toestellijst nog wordt uitgebreid, maar tot dusver kunnen alleen mensen die een mda/sda hebben meedoen aan deze "test" (zo zie ik het nog steeds). Misschien (let op misschien) als T-Mobile de vraag gemakkelijk aankan dat je toestel er ook op komt. Maar ga tot die tijd niet zitten huilen en de klantenservice lastig vallen met de vraag waar je het antwoord al op weet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 14:01 ]

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:28
Is het niet mogelijk een SE P900 IMEI in een MDA IMEI te veranderen? :P

//

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
En als je nou eens doet alsof je een SDA hebt gekocht en je IMEI opgeeft van je daadwerkelijke telefoon? Zouden ze deze controleren?

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57
man-o-script schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:05:
Is het niet mogelijk een SE P900 IMEI in een MDA IMEI te veranderen? :P
Het schijnt dat ze niet controleren op IMEI bij gebruik van GPRS, het IMEInr heb je alleen nodig bij de aanvraag.

• lucid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09-2023

lucid

If it ain't broken...tweak it!

Ok , bedankt voor bovenstaande uitleg.

Wat ik dus nu eigenlijk moet doen is :

- T-Mobile SIM only 150 minuten kopen
- T-Mobile bellen dat ik Pocket Internet wil
- Op de vraag welk toestel ik heb, antwoorden dat ik een MDA of iets anders heb wat bij hun in de lijst staat, ik moet dus liegen, want ik heb geen MDA, alleen een Ipaq 3970 en een laptop.

- Mijn IMEI nummer opgeven (wat dus een Sony Ericsson IMEI is)
- De instellingen die dus blijkbaar standaard zijn, invoeren in mijn Sony Ericsson (AP-name, passwords, etc.)

- Mijn Ipaq vertellen dat de dialup bluetooth verbinding via een bepaald inbelnummer moet (wat is het inbelnummer voor T-Mobile??? Bij Vodafone is dat *99# met als init string : z,

-HAMVRAGEN :

--- 1 : Wat is de standaard AP name die gebruikers van PocketInternetTotaal gebruiken
---2. Wat is het wachtwoord (Bij vodafone is het vodafone/vodafone
--3. Wat is het inbelnummer (bij vodafone *99#)
-4. Doen ze bij T-Mobile een echte check op IMEI nummer bij de fabrikant (kan ik liegen???)
5. IS ER IEMAND DIE HET AL WERKEN HEEFT OP EEN ANDER TOESTEL/LAPTOP ?

Als ik geld teveel had, ging ik het nu kopen en proberen.... Helaas... Ik moet wachten op info van de mede-tweakers.

So close, but not quite there...frack !

Verwijderd

Jerome! schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:06:
En als je nou eens doet alsof je een SDA hebt gekocht en je IMEI opgeeft van je daadwerkelijke telefoon? Zouden ze deze controleren?
Ik denk echt wel dat ze bij T-Mobile een db hebben lopen met uitgegeven telefoons icm IMEI nummers. Waarschijnlijk dus ook dat als je ze belt met je verzoek de medewerker het nummer allang voor zijn neus heeft.

• lucid

lucid

Reactie op : Ga niet zitten huilen en stop met bellen naar de helpdesk met vragen waarvan ik het antwoord toch al weet :

Fear not thy enemies... for they might only kill you

Fear not thy friends, for they might only betray you...

instead, fear the apathetic ones, the silent ones, the actionless people, for they let all the horrors of war, indoctrination and commercialization happen.

Dat ben jij dus, ik moet mijn bek houden en stoppen met bellen om mijn ongerief aan te geven, en stilletjes in een hoekje wachten op betere tijden.

Zelden raakt commentaar mij. Dit commentaar wel.Ignorance is bliss.

• Mex

Verwijderd

lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:12:
Dat ben jij dus, ik moet mijn bek houden en stoppen met bellen om mijn ongerief aan te geven, en stilletjes in een hoekje wachten op betere tijden.

Zelden raakt commentaar mij. Dit commentaar wel.
Wie de schoen past trekke hem aan.

Wat heeft het voor nut als tig mensen al aan hebben gegeven dat het niet kan om toch te bellen.

1) Je frustreert jezelf er alleen maar mee dat het niet kan
2) Je valt de KS er mee lastig omdat ze er weer eentje hebben die toch denkt dat het kan
3) Je schreeuwt hier mond en brand dat het niet kan, terwijl tig mensen al hadden gezegd dat het niet kon.

Typisch gevalletje zie je wel. En dat het je raakt, mooi misschien dat je het bericht dan nog eens goed leest en inziet dat het op dit moment niet kan. Despite all your efforts. Dus ben maar braaf en ga stilletjes in een hoek zitten wachten ;)
Jerome! schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:06:
Zoals al eerder gezegd, ja dat zullen ze echt wel controleren. T-Mobile zal, mag ik hopen, als "leverancier" toch echt wel een lijstje met IMEI nummers hebben van door hen uitgegeven MDA/SDA's. Als je niet voor komt op die lijst... zie hierboven...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 14:29 ]

• lucid

lucid

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:27:
[...]

Wie de schoen past trekke hem aan.

Wat heeft het voor nut als tig mensen al aan hebben gegeven dat het niet kan om toch te bellen.
Niet passieve mensen weten dat dat nut heeft. De druk op een helpdesk vergroten heeft zijn nut tig keer bewezen

1) Je frustreert jezelf er alleen maar mee dat het niet kan (dat denk jij maar. Ik ben niet zo snel gefrustreerd.) Ik zou gefrustreerd raken van passieve mensen die doemdenken.

2) Je valt de KS er mee lastig omdat ze er weer eentje hebben die toch denkt dat het kan
Ehhh... Jij werkt zeker op die helpdesk ?? "hier hebben we er weer eentje" is denigrerend, schofferend en zeker niet chique. Een fatsoenlijk mens zou zeggen : Jeetje... alweer iemand die iets wil wat wij niet aanbieden... jammer..3)

Je schreeuwt hier mond en brand dat het niet kan, terwijl tig mensen al hadden gezegd dat het niet kon. Je leest niet goed, de "hack" is nog niet officieel, maar zeker dichtbij. En als je alles leest zie je ook berichten dat het wel gelukt is allleen nog niet in de configuratie die ik net noemde. Het concept is echter (bijna) hetzelde. Denk eerst na voordat je bll@@t (helpdesk mentaliteit?)
Typisch gevalletje zie je wel. En dat het je raakt, mooi misschien dat je het bericht dan nog eens goed leest en inziet dat het op dit moment niet kan. Despite all your efforts. Dus ben maar braaf en ga stilletjes in een hoek zitten wachten ;)
Condemnation without proper inverstigation is the highest form of ignorance.

• lucid

lucid

Laat maar... het werkt al..

Degene die de info willen, PM me.

Heerlijk.

Verwijderd

lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:34:
[...]

Ok, met aangeven dat er vraag naar is bij een KS kun je inderdaad druk verhogen. Maar bedenk wel dat het een nieuw product is en T-Mobile het waarschijnlijk eerst aan bepaalde klanten aan wil bieden om te kijken hoe het werkt. Nogmaals misschien dat ze daarna het aanbod van telefoons uitbreiden, maar daar is maar een manier om daarachter te komen. En dat is... wachten ja!

En nee ik werk niet op die helpdesk, maar ik kan me goed voorstellen hoe het zou zijn om daar nu te werken. En denigrerend? Denk je nou echt dat ze dat niet denken als je de telefoon ophangt? als jij per dag tig mensen moet vertellen dat het inderdaad echt alleen maar kan met de toestellen zoals ze staan opgegeven op de site en overal wordt verteld dan ga je echt wel zo denken. Dat je wat anders verwacht... tja...

Ik zat ook goed te balen toen bleek dat je bij Orange met die proxy truc redelijk onbeperkt kon internetten voor 6 euro uit je bundel. Maar daardoor ben ik echt niet de KS van T-Mobile gaan bellen met de klacht dat ze het bij Orange wel aanbieden. T-Mobile moest vanzelf wel met een alternatief komen omdat ze anders marktaandeel gaan verliezen. Dat ze nu met dit komen zag ik wel aan komen, had het ook wel gehoopt.

Als je een beetje inzicht hebt kun je ook wel inzien dat het aanbod echt wel wordt uitgebreid. Want ja er is vraag naar. Alleen nogmaals ik schat dat ze het aanbod beperkt houden omdat ze eerste de klanten die eigen toestellen hebben aangeschaft (incl winstmarge T-Mobile) willen belonen en willen kijken of de service stabiel is en ze de vraag aankunnen.

Lijkt me logisch, hopelijk anderen ook.

En leuk joh al die verwensingen en wijsheden van anderen. Als je ze ff in bold laat weet ik precies welke lap tekst in kan skippen.
lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:45:

Heerlijk.
Wel apart, eerst schreeuw je moord en brand dat je gegevens anderen wilt zodat je van die dienst gebruik kan maken, heb je het eindelijk. Moeten mensen je gaan pm'en. Als je het dan weet post het hier dan gewoon zodat anderen er gebruik van kunnen maken. Want ja. Ik ben dan ook wel nieuwsgierig hoe je het werkend hebt. Want internetten via T-Mobile is geen probleem. Alleen betaal je dan €2,38 per Mb.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 14:57 ]

Verwijderd

lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:45:

Heerlijk.
Wat werkt er en waarmee?

• lucid

lucid

Een Sony Ericsson V800 met een ipaq 3970 , dat werkt :)

De instellingen zijn gewoon die net in dat pdf-je werden gezet, een paar postings terug, waarvoor dank !

De "truuk" gaat om het IMEI nummer waar je abbo aan gekoppeld wordt. Die database hebben ze niet, of ze gebruiken hem niet.

En dat is maar goed ook. Zo verkopen ze meer dan dat ze eigenlijk kunnen volgens hun eigen concept, en de helpdesk wordt niet overstelpt met silly users die niks weten.

De tweaker weet toch wel hoe het moet. en laat zich niet door bl@ters uit het veld slaan !

BETER GOED GEJAT DAN ZELF SLECHT BEDACHT. in bold :)

Verwijderd

En je hebt Pocket Internet Totaal wel aangevraagd? Anders betaal je gewoon € 2,83 per MB met die instellingen.

Verwijderd

lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:02:
Een Sony Ericsson V800 met een ipaq 3970 , dat werkt :)

De instellingen zijn gewoon die net in dat pdf-je werden gezet, een paar postings terug, waarvoor dank !

De "truuk" gaat om het IMEI nummer waar je abbo aan gekoppeld wordt. Die database hebben ze niet, of ze gebruiken hem niet.

En dat is maar goed ook. Zo verkopen ze meer dan dat ze eigenlijk kunnen volgens hun eigen concept, en de helpdesk wordt niet overstelpt met silly users die niks weten.

De tweaker weet toch wel hoe het moet. en laat zich niet door bl@ters uit het veld slaan !

BETER GOED GEJAT DAN ZELF SLECHT BEDACHT. in bold :)
Dus je hebt de KS gebeld en Pocket Internet aangevraagd met de IMEI van je SE?

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

LOL En dan wordt je later teruggebeld dat het niet kan met jouw IMEI nummer. (het IMEI nummer bevat een code van het merk van het toestel).

Iemand op telecomvergelijker.nl was aangesloten met een Nokia 6600, maar werd later teruggebeld dat het toch niet kon.

Maar ik word inderdaad ook een beetje moe van dat gehuil van waarom kan het niet met mijn toestel. Dat is toch al lang duidelijk nu? Het is een manier om de capaciteit geleidelijk uit te breiden. Als iedereen die het abonnement wil hebben in een paar weken aangesloten wordt is er een goeie kans dat het netwerk overbelast wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 14-09-2005 17:05 ]

[druk op een toets om verder te gaan]

Verwijderd

ik heb het een uur geleden aangevraagd, maar nog steeds geen smsje ontvangen.. hoelang duurde dat bij jullie ongeveer??

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:34:
[...]

Als je stoer wilt doen typ dan wel de goede woorden

inveRstigation betekend volgens mij zoiets als:
Een poging van 'n Lucid om lomp te doen in 'n forum van GoT zal worden bestraft met 'n ban?

Wat zei ik: een poging? Je doet gewoon lomp BANNN

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 14-09-2005 19:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

okay, gaat lekker hier als ik dat zo eens door lees.
Zullen we weer ff de thread normaal houden svp?
ik heb het een uur geleden aangevraagd, maar nog steeds geen smsje ontvangen.. hoelang duurde dat bij jullie ongeveer??
Als je het topic door hebt gelezen zul je hebben opgemerkt dat het bij de een binnen 5 minuten was geregeld, en bij de andere (waaronder ondergetekende) een aantal uren.
Heb geduld, hij komt vanzelf binnen. Waarschijnlijk kun je morgen gewoon internetten op je mobiel (mda/sda ;))

Wat betreft de IMEI codes, ik weet niet of hun een lijst hebben. Ik heb bijv. de Qtek 9090 bij de Mediamarkt gekocht. Wel icm met een T-mobile abonnement. Dus niet rechtstreeks bij T-mobile. Was dat het geval geweest dan had het toestel de naam MDA III gehad. Dus zij zullen niet alleen de toestellen die zij verkopen in een db hebben. Ze zullen, denk ik, toch wel een lijst hebben waarin ze kunnen aflezen welke IMEI code geschikt is. Wellicht is in de IMEI code een referentie te vinden die verwijst naar het os en type toestel?

...Make every cut count, even if it is one frame...

Verwijderd

Ik heb eergister dat onbeperkt internet abbo aangevraagd. Dat het alleen voor smartphones is is onzin. Ik heb gebeld met de vraag of het ook gewoon kon met mijn S65 in combinatie met mijn iPaq 1940. Kon dus gewoon zonder enig probleem. Ik heb gewoon de IMEI van mijn S65 doorgegeven en kan nou ongelimiteerd internetten zonder MDA/SDA :)

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:11:
[...]

Pocket Internet Totaal loopt, net zoals alle andere bundels, mee met je bel-abonnement.
Ja okee, ik snap, maar mijn T-mobile abo loopt nog 1,5 jaar door of zo, maar ik kan me voorstellen dat ik misschien over een paar maanden denk (of een jaar) dat ik er weer af wil. Wat is dan de opzegtermijn van alleen de bundel? En wat is de minimale contractsperiode? Kan het nergens terugvinden namelijk...
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:03:
Ik heb eergister dat onbeperkt internet abbo aangevraagd. Dat het alleen voor smartphones is is onzin. Ik heb gebeld met de vraag of het ook gewoon kon met mijn S65 in combinatie met mijn iPaq 1940. Kon dus gewoon zonder enig probleem. Ik heb gewoon de IMEI van mijn S65 doorgegeven en kan nou ongelimiteerd internetten zonder MDA/SDA :)
Ah prima, dat is goede info! Waarschijnlijk brengen ze het naar de buitenwereld dat het alleen kan met MDA en SDA phones, maar kan het ook met andere telefoons als je maar een beetje eigenwijs bent (tweakers dus :) ). Nu kappen iedereen dus met dat geflame en dergelijke, want dat maakt het er allemaal niet vrolijker op hier. Vechten doe je maar achter de Spar ;)

[ Voor 45% gewijzigd door El_BingO op 15-09-2005 11:07 ]

Verwijderd

El_BingO schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:05:
[...]

Ja okee, ik snap, maar mijn T-mobile abo loopt nog 1,5 jaar door of zo, maar ik kan me voorstellen dat ik misschien over een paar maanden denk (of een jaar) dat ik er weer af wil. Wat is dan de opzegtermijn van alleen de bundel? En wat is de minimale contractsperiode? Kan het nergens terugvinden namelijk...
Voor zover ik weet zit je dan ook nog 1,5 jaar vast aan je bundel...

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:03:
Ook maar weer eens gebeld, weer hetzelfde verhaal dat het niet mogelijk is. Ik: "een 'vriend' van mij heeft het namelijk wel op zijn S65 gekregen, waarom ik dan niet?" KS: "Dat moet ik dan even voor u nazoeken, heeft u het mobiele nummer van die vriend?" 8)7

//

Verwijderd

man-o-script schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:51:
[...]

Ook maar weer eens gebeld, weer hetzelfde verhaal dat het niet mogelijk is. Ik: "een 'vriend' van mij heeft het namelijk wel op zijn S65 gekregen, waarom ik dan niet?" KS: "Dat moet ik dan even voor u nazoeken, heeft u het mobiele nummer van die vriend?" 8)7
Jij geeft nummer van die vriend. Een kwartier later krijgt G_Sus een telefoontje:

"Sorry meneer. We kunnen u helaas toch niet aansluiten met uw S65" ;)

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik vind dit op zich best interessant. Maar ik vroeg me net af, kan ik nou ook met mijn laptop internetten, gebruikmakend van bluetooth via m'n MDA?

Verwijderd

Beekforel schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:44:
Ik vind dit op zich best interessant. Maar ik vroeg me net af, kan ik nou ook met mijn laptop internetten, gebruikmakend van bluetooth via m'n MDA?
Als je je MDA gebruikt als modem moet het lukken ja.

• Roland

Roland

Schnitt!

Hoe werkt dat dan precies? Aangezien je een verbinding maakt op basis van GPRS. Je belt naar mijn weten niet in op een server, althans er wordt geen nummer gedraait door mijn pda...?

Verwijderd

Op het forum van pocketinfo wordt beweerd dat de verstrekte info van T-mobile niet juist is zoals het op de site staat. Het pakket zou alleen gelden voor het GPRS internet en het gebruik van de Hotspots zou er geen onderdeel van maken. Ze hebben hier met de KS over gesproken.

Kunnen huidige gebruikers hier van het T-mobile pakket dit ontkennen of beamen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:41:
Op het forum van pocketinfo wordt beweerd dat de verstrekte info van T-mobile niet juist is zoals het op de site staat. Het pakket zou alleen gelden voor het GPRS internet en het gebruik van de Hotspots zou er geen onderdeel van maken. Ze hebben hier met de KS over gesproken.

Kunnen huidige gebruikers hier van het T-mobile pakket dit ontkennen of beamen?
Ik ga ff bellen met de KS...

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waarom zegt iedereen hier dat het alleen op de SDA/MDA kan? Het kan op alle vergelijkbare Windows Mobile devices geactiveerd worden! Of is er iets de laatste dagen veranderd?

Verwijderd

robert-630 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:25:
Waarom zegt iedereen hier dat het alleen op de SDA/MDA kan? Het kan op alle vergelijkbare Windows Mobile devices geactiveerd worden! Of is er iets de laatste dagen veranderd?
Volgens de KS kan het wel op andere toestellen, maar doen ze het voorlopig alleen op de door hen toegestane toestellen zoals de Sda/ Mda. Ik kreeg met de mpx 220 iig een NEE van T-mobile.

Verwijderd

Ze weten nog niet echt veel bij de KS.

Eerst vertelde ze me dat het niet kon op HotSpots. Toen ik voorlas wat er op de site staat (inclusief HotSpot WLAN) ging ze het nog maar een keer navragen.

Het uiteindelijke antwoord is geworden: Stuur via je MDA/SDA een smsje. Dan krijg je een wachtwoord voor het gebruik van de HotSpot. Gebruik dan een laptop met wifi om gratis te internetten. Met een MDA/SDA met wifi werkt het NIET!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:48:
[...]

Ze weten nog niet echt veel bij de KS.

Eerst vertelde ze me dat het niet kon op HotSpots. Toen ik voorlas wat er op de site staat (inclusief HotSpot WLAN) ging ze het nog maar een keer navragen.

Het uiteindelijke antwoord is geworden: Stuur via je MDA/SDA een smsje. Dan krijg je een wachtwoord voor het gebruik van de HotSpot. Gebruik dan een laptop met wifi om gratis te internetten. Met een MDA/SDA met wifi werkt het NIET!
Ze willen Skype gebruik in de toekomst natuurlijk gaan voorkomen als wlan netwerken worden uitgebreid en de Mda/sda skype voice kunnen ondersteunen.

Maar middels zon smsje krijg ik gratis toegang tot de hotspots met mijn laptop? Of staat er dan ineens wat extras op mijn rekening?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:48:
[...]

Stuur via je MDA/SDA een smsje. Dan krijg je een wachtwoord voor het gebruik van de HotSpot. Gebruik dan een laptop met wifi om gratis te internetten. Met een MDA/SDA met wifi werkt het NIET!
Lekker vaag weer zeg. Waarom in godsnaam niet met een MDA/SDA? Wat zou de technische belemmering hiervan zijn? Mij allemaal nog te wazig. Het lijkt me top, maar ik wacht er nog even mee tot nou een keer precies duidelijk is wat er wel en niet mee kan. :X

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik gebruik de hotspots al een tijdje omdat ik van een aanbieding gebruik heb gemaakt (54G wifi stick plus 4u toegang voor €19,95).
Bij de 'deal' hoorde ook een survey die ik heb ingevuld en ik werd gebeld over mijn ervaringen en wensen (suggestie: waarom geen wifi bij alle tankstations?) .
Toen kwamen ze met een 'aanbieding' om voor slechts €20 per maand :? continu toegang tot de hotspots te krijgen 8)7
Nu ben ik niet echt vaak in de buurt van zo'n locatie en dan vind ik het een dure bezigheid, al kan het nog veel duurder (Kpn bij hotels).
Ik moet wel zeggen dat de deal destijds op het zakelijke deel van T-mobile stond en niet bij particulier, wat uiteraard een prijsverschil betekent.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:43:
[...]

Maar middels zon smsje krijg ik gratis toegang tot de hotspots met mijn laptop? Of staat er dan ineens wat extras op mijn rekening?
Je hebt dan toegang met je Pocket Internet Totaal abonnement en al je dataverbruik is dan dus gratis (valt onder de 9,50 per maand).

Verwijderd

Alsof je met je laptop niet kunt skypen! 8)7
Los daarvan: de prijs voor het zgn starttarief van T-Mobile Internet voor zowel GPRS als T-Mobile Hotspot is exact hetzelfde: 0,23 per 100kb of 0,24 per minuut (hoewel het mij niet duidelijk wanneer je kunt aangeven wat je wilt, maar dit terzijde). En gaan ze dat voor Internet Totaal uit elkaar trekken?
Ikke niet begrijpuh... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Als mensen nou eerst even de rest van the discussie lezen, dat hele hotspot verhaal heb ik op pagina zeven al uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat er niet om hoe je je aanmeldt (zoals idd op p.7 staat - waarvoor dank), maar over het feit dat nu blijkt dat je met de mda/sda niet op Hotspots komt met Internet Totaal, maar dat ´t wel met een laptop blijkt te kunnen. Alsof die niet veel meer data gaan opslurpen! 8)7 Raarrrrrr...
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site van T-Mobile is wéér aangepast.

Er staan weer lijsten op van geschikte toestellen en abonnementen. Hier het pdf'je van de toestellen:

http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf

De vorige was blijkbaar iets tè uitgebreid. (MDA Compact II verdwenen bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:28:
Het gaat er niet om hoe je je aanmeldt (zoals idd op p.7 staat - waarvoor dank), maar over het feit dat nu blijkt dat je met de mda/sda niet op Hotspots komt met Internet Totaal, maar dat ´t wel met een laptop blijkt te kunnen. Alsof die niet veel meer data gaan opslurpen! 8)7 Raarrrrrr...
.
Dan vraag ik me af hoe ze verschil kunnen ontdekken tussen een laptop met WiFi en een MDA met SDIO WiFi kaart. Of dat er technisch een beperking is op de MDA/SDA waardoor de manier van verbinding maken niet werkt, maar dat lijkt me stug eigenlijk.

EDIT:
Dit staat in de uitleg van T-Mobile zelf over hotspot gebruik, dus het lijkt me dat het gewoon zou horen te werken:
Wat hebt u nodig

* Een laptop of PDA (pocket pc) met Wi-Fi-aansluiting of;
* Een laptop met ingebouwde Intel Centrino-technologie (deze is standaard al voorzien van Wi-Fi).
* Een internetbrowser naar keuze, bijvoorbeeld Internet Explorer.
* Een standaardbesturingssysteem, bijvoorbeeld Windows.
* Een geldige combinatie van username en password. Deze ontvangt u bij aanschaf van een HotSpot Pass of abonnement.

[ Voor 30% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 16-09-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:33:
[...]

Volgens de KS kan het wel op andere toestellen, maar doen ze het voorlopig alleen op de door hen toegestane toestellen zoals de Sda/ Mda. Ik kreeg met de mpx 220 iig een NEE van T-mobile.
Nog een keer bellen ik heb gisteren een ORANGE spv c500 geactiveerd en was geen enkel probleem behalve wat bemoeizuchtig gedrag over hoe ik de simlock er af heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
schiffeb schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:49:
[...]

Nog een keer bellen ik heb gisteren een ORANGE spv c500 geactiveerd en was geen enkel probleem behalve wat bemoeizuchtig gedrag over hoe ik de simlock er af heb gekregen.
Ja, zowel op de oude als op de nieuwe lijst met toegestane toestellen staan meerdere Windows Mobile toestellen. Het zijn niet alleen de SDA/MDA's die ondersteund worden. Het vreemde is wel dat Motorola's niet ondersteund worden, waarschijnlijk omdat het niet zo grote speler is in de WM-markt. De besturings-systemen van de motorola-devices komen namelijk wel overeen met andere (wel toegestane) WM-devices, dus dat kan het probleem niet zijn, het is gewoon onwil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:46:
Site van T-Mobile is wéér aangepast.

Er staan weer lijsten op van geschikte toestellen en abonnementen. Hier het pdf'je van de toestellen:

http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf

De vorige was blijkbaar iets tè uitgebreid. (MDA Compact II verdwenen bijvoorbeeld)
Ja compact II is weg ..of terwijl de Qtek 9100 ...HEt is een toestel wat nog moet uitkomen en waar nog geen woord over gerept is. In amerika wordt hij overigens wel door T-mobile uitgegeven begin oktober..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik kreeg net 'n mailtje van smartphonestunts.nl

Welkom bij het SmartphoneBulletin voor de maand september.
In het SmartphoneBulletin houden we u éénmaal per maand op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op smartphone gebied. Daarnaast kunt u uiteraard rekenen op scherpe aanbiedingen op het gebied van smartphones, bijbehorende accessoires en GSM abonnementen.

In dit SmartphoneBulletin treft u dit keer de volgende onderwerpen:

- In the spotlight: T-Mobile Pocket Internet Totaal
- Releasedata nieuwe smartphones

In the spotlight: T-Mobile Pocket Internet Totaal

Goed nieuws voor de Smartphonegebruiker ! Even emailen, googelen, MSN'en, chatten, online gamen of het laatste nieuws bekijken, het kan tegenwoordig allemaal mobiel en T-Mobile maakt het gebruik van deze datadiensten op uw smartphone nu wel heel erg aantrekkelijk! T-Mobile heeft namelijk onlangs het Pocket Internet Totaal abonnement gelanceerd. Het Pocket Internet Totaal abonnement is een internetabonnement waarmee u voor een vast bedrag van slechts € 9,50 per maand onbeperkt kunt internetten op uw PDA of smartphone.
Smartphonestunts.nl heeft deze maand enkele spectaculaire aanbiedingen samengesteld met het Pocket Internet Totaal abonnement en de nieuwste smartphones zoals de T-Mobile SDAII en T-Mobile MDA Pro.

Klik op een van de aanbiedingen hieronder voor meer informatie over de nieuwste smartphones en de Pocket Internet Totaal aanbiedingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/nieuwsbrief/images/pit1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/nieuwsbrief/images/pit2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/nieuwsbrief/images/pit3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/nieuwsbrief/images/pit4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/nieuwsbrief/images/pit5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/nieuwsbrief/images/pit6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/nieuwsbrief/images/pit7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/nieuwsbrief/images/pit8.jpg

De komende periode staan er weer enkele introducties van interessante nieuwe smartphones gepland voor de Nederlandse markt.
Hieronder treft u enkele smartphones met daarachter de verwachte releasedata. Let op: de genoemde data zijn onder voorbehoud en hier kunnen dan ook geen rechten aan ontleend worden.
Voor de beschikbaarheid van een bepaalde smartphone adviseren we u om onze website goed in de gaten houden, want Smartphonestunts.nl zal deze toestellen natuurlijk zo snel mogelijk in haar assortiment opnemen.
Qtek 8300: Oktober 2005
Qtek 8310: Oktober 2005
T-Mobile MDA Prodigy: Oktober 2005
E-Ten M600: Oktober 2005

Klinkt erg goed moet ik zeggen al die releases en dergelijke!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

T-Mobile MDA Prodigy??

• xon

xon

Het lijkt erop als je hier kijkt: http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=58794

dat het gaat om de beoogde MDA COmpact II..ofteeeerwijl de Qtek 9100

Maar dit is eigenlijk wat offtopic..het draadje voor dit toestel staat hier: HTC Wizard (Qtek 9100/i-mate K-JAM)

• xon

xon

Misschien is het dus NIET de MDA compact II maar heet de Qtek 9100/ P-Jam bij Tmobile de Prodigy.....ook als je een beetje zoekt kom je het een aantal keer tegen op google.

[ Voor 69% gewijzigd door xon op 17-09-2005 18:08 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De T-Mobile branded versie van de HTC Wizard zal waarschijnlijk T-Mobile MDA Compact II heten zoals in de pdf overview stond met toegestane toestellen. Het lijkt me stug dat ze de HTC Universal met MDA Pro zullen branden en de HTC Wizard met MDA Prodigy....

[ Voor 39% gewijzigd door Eggy op 17-09-2005 12:14 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• xon

xon

Eggy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:11:
De T-Mobile branded versie van de HTC Wizard zal waarschijnlijk T-Mobile MDA Compact II heten zoals in de pdf overview stond met toegestane toestellen. Het lijkt me stug dat ze de HTC Universal met MDA Pro zullen branden en de HTC Wizard met MDA Prodigy....
Net even langs de T-mobile shop gewandeld..gaf mezelf weinig kans dat ze iets wisten maar toch..ik vraag de beste snuiter of ie wist wanneer en of de opvolger kwam van de mda compact..en ja hoor dat wist ie wel..het was de MDA compact II..wanneer is die te krijgen..sja moeilijk te zeggen..wij hebben doorgekregen kwartaal 4..

dit kan dus eind september zijn..OF eind december :|

Verwijderd

eind oktober krijgen medewerkers van T-M dit toestel, dus dan zal wel ergens in november/december het toestel te krijgen zijn in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:41:
eind oktober krijgen medewerkers van T-M dit toestel, dus dan zal wel ergens in november/december het toestel te krijgen zijn in de winkel.
In november kan ik weer verlengen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder zei, WiFi HotSpots zijn ook gewoon te gebruiken met de MDA, ik heb vaak genoeg via een tmobile accespoint geinternet. Maar dan in combinatie met een Palm LifeDrive. Dat is toch een heel ander OS dan Win Mobile. En het werkt gewoon.

Connect met Accespoint, open je browser (gaat automatisch naar een tmobile startpagina), vult daar je gebruikersnaam / wachtwoord in die je via sms hebt ontvangen. En hoppa je heb eent sessie, wil zeggen jou MAC adres heeft tijdelijk toegang en na 20 min inactiviteit wordt hij eraf gekickt. Die wordt dus altijd gerekent geloof ik die 20 minuten, kost je knaken.

Nog een vraag: Hebben de mensen die zich hebben aangemeld bij Pocket Internet met een niet Windows mobile smartphone al problemen ondervonden? Zijn ze al benaderd door t-mobile of hoge kosten gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden met het Pocket Internet abonnement. Het is mij tot nu toe 1 keer overkomen dat ik de GPRS instellingen op mijn Qtek 9090 opnieuw moest installeren. Ik had op dat moment even geen verbinding. Probleem was dat mijn telefoon op Flight mode stond. Eigen fout dus.

Ik gebruik mijn telefoon nu meer voor internet dan als telefoon zelf. Dit wil zeggen dat ik eigenlijk de hele tijd een GPRS verbinding heb aanstaan. Had ik dit gedaan als ik geen Pocket Internet had gehad, dan was ik nu iig blut geweest. Zij hebben mij hierover nog niet over gebeld of gemaild. In mijn overzicht op de t-mobile site zie ik ook nog geen extra kosten staan voor data!

Verwijderd

Gisteren langs de T mobile shop in amsterdam geweest en het blijkt dat de aanbieding Onbeperkt internet op smartphones bij T-Mobile, 9,95€/maand niet geldig is met een simonly abbo van t-mobile. Wou namelijk ingaan op de 8 euro voor 400 minuten aanbieding samen met het onbeperkte internet voor 9,95.. ( ps de mda pro hadden ze al op voorraad)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:28:
Gisteren langs de T mobile shop in amsterdam geweest en het blijkt dat de aanbieding Onbeperkt internet op smartphones bij T-Mobile, 9,95€/maand niet geldig is met een simonly abbo van t-mobile. Wou namelijk ingaan op de 8 euro voor 400 minuten aanbieding samen met het onbeperkte internet voor 9,95.. ( ps de mda pro hadden ze al op voorraad)
Volgens dit document zou het moeten kunnen:

http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/tariefplannen.pdf

• Roland

Roland

Schnitt!

Daar staat Sim only, wat inhoud dat je geen telefoon bij het abonnemet hebt genomen. Dus niet de pre-paid kaart van t-mobile...

[ Voor 3% gewijzigd door Roland op 22-09-2005 16:17 ]

Verwijderd

Roland schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:17:
Daar staat Sim only, wat inhoud dat je geen telefoon bij het abonnemet hebt genomen. Dus niet de pre-paid kaart van t-mobile...
Wie heeft het over prepaid dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Yupz, mijn fout! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Vandaag mijn eerste factuur van t-mobile binnengekregen, die was nogal wat hoger dan verwacht. Wat bleek: 15 Euro administratiekosten voor het aansluiten van Pocket Internet Totaal, iets dat ik nergens in de voorwaarden terug heb gezien.

Verder hebben ze wel netjes de kosten van Pocket Internet Totaal van voor mijn gebruikelijke factuurdatum berekend aan de hand van het aantal dagen verschil.

Voor de rest is de factuur een beetje vreemd, eerst berekenen ze 50 Euro voor 'Kosten Internet Totaal', daarna halen ze er weer 42,02 Euro vanaf voor 'Korting Pocket Internet Totaal' (ex. BTW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of ik met het abonnement Onbeperkt mobiel internetten Voor € 9,50
de streaming koersen van Binckbank (java applet) kan volgen?
Toestel T-Mobile MDA Pro

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:49:
Vandaag mijn eerste factuur van t-mobile binnengekregen, die was nogal wat hoger dan verwacht. Wat bleek: 15 Euro administratiekosten voor het aansluiten van Pocket Internet Totaal, iets dat ik nergens in de voorwaarden terug heb gezien.

Verder hebben ze wel netjes de kosten van Pocket Internet Totaal van voor mijn gebruikelijke factuurdatum berekend aan de hand van het aantal dagen verschil.

Voor de rest is de factuur een beetje vreemd, eerst berekenen ze 50 Euro voor 'Kosten Internet Totaal', daarna halen ze er weer 42,02 Euro vanaf voor 'Korting Pocket Internet Totaal' (ex. BTW).
Ik heb ook net een factuur binnen gekregen met die vage berekening. Maar niet de 15 euro administratiekosten. Misschien komt het omdat ik ben overgestapt van een ander gprs abonnement?

Ik had het trouwens aangevraagd op een O2 XDA IIs, maar gebruik het nu met een iPAQ en een nokia 6230i via bluetooth. Werkt perfekt.

Verwijderd

Kan ik met T-mobile Onbeperkt mobiel internetten Voor € 9,50 de streaming aandelen koersen van Binckbank (java applet) of Alex volgen?

Nu heb ik vodafone live! Maar de financiële sites zijn super slecht...

T-mobile biedt mij nu de mogelijkheid om continu de aandelen koersen te volgen...Heeft iemand hier ervaring mee???
En welk toestel zou u me adviseren?

:7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
robert-630 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:35:
• Skype for Smartphone - BETA (0.0.0.3)

It is text only version - doesn't support voice yet - it's only for instant messaging (IM) but anyway this is big breakthrough and since (yet) most MS smartphones doesn't have Wi-Fi anyway, the lack of voice is not crucial. Voice over IP over GPRS, due to low transfer speeds and big network latency, would be impossible anyway....
Heeft iemand dit getest? Is er andere software voor? Zijn er projecten die ermee bezig zijn?

Zoals ik al las ergens is voip over gprs "op het randje" maar zijn er mensen mee bezig?

Ietwat off-topic maar wel relevant IMO :)

edit: Ontzettend off topic maar ik besefte net hoe ironisch het was dat t-mobile wil bepalen met wat voor telefoon je het net op gaat om je te behoeden van een slechte internet ervaring en tegelijkertijd is t-mobile.nl niet te browsen met Firefox ;)

[ Voor 18% gewijzigd door walterg op 25-09-2005 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:41
Als je de tmobile site voor het eerst bezoekt krijg je inderdaad die melding. Als je vervolgens de site nogmaals opvraagd, werkt hij wel in FF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Bij mij laadt hij sommige pagina's niet goed, maar da's weer een heel ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
dus het is ongeveer bevestigd dat dit blijvend is :D? die aanbieding... dan moet ik maar is gaan overstappen van mobiele aanbieder :D

is het ook mogelijk om dat internet in het buitenland te gebruiken? en wat zijn daarvan de tarieven?
weet iemand van jullie hoe dat zit met sim-lock? ik ga ervan uit dat deze tels ook een sim-lock hebben? is dat voor alleen t-mobile of werken alleen abo's erin? en kan je het bijvoorbeeld na 1 jaar kosteloos sim-lock vrij maken?

[ Voor 56% gewijzigd door BiG-GuY op 25-09-2005 22:44 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
en kan je het bijvoorbeeld na 1 jaar kosteloos sim-lock vrij maken?
Dat sowieso maar ik heb nooit begrepen waarom ze uberhaubt telefoons locken als je een contract voor x jaar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een aantal geschikte imei codes... als ik me met die imei aanmeld bij dit abbo, kunnen ze dan achteraf moeilijk gaan doen als ik de sim gebruik in een ander toestel, mocht ik de mda niet meer gebruiken?
Ik bedoel het zou heel goed mogelijk zijn dat ik na 2 maand weer mn k750i ga gebruiken in combinatie met mn Palm voor internet, mail etc. Zullen ze je dan ineens 50 euro (de prijs van onbeperkt internet zonder een geschikt toestel) gaan factureren als je niet meer met je MDA internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:31:
Ik heb hier een aantal geschikte imei codes... als ik me met die imei aanmeld bij dit abbo, kunnen ze dan achteraf moeilijk gaan doen als ik de sim gebruik in een ander toestel, mocht ik de mda niet meer gebruiken?
Ik bedoel het zou heel goed mogelijk zijn dat ik na 2 maand weer mn k750i ga gebruiken in combinatie met mn Palm voor internet, mail etc. Zullen ze je dan ineens 50 euro (de prijs van onbeperkt internet zonder een geschikt toestel) gaan factureren als je niet meer met je MDA internet?
Volgens mij controleren ze niet met welk imeinr je van de dienst gebruik maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Welke snelheden moet je trouwens aan denken met dit gebeuren? Of wel, is er fatsoenlijk streamend te werken (radio en tv (b.v. journaal)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu drie ongeveer weken Internet Totaal en het werkt echt wel perfect.

Ik heb nog nix gemerkt van het datalimiet, ik zit nu op 38 mb(in ongeveer 2 weken, heb m'n mda compact gereset). Daarvoor had ik ook al iets van 15mb gedownload.

En de snelheid valt niet tegen, ik heb geloof ik pas iets van 96kb/s gehaald maar was wel de max. Gemiddeld is het iets van 50kb/s. Streamen lukt er niet echt mee (loopt vaak vast) maar internetten en msn gaat prima. Ik heb een x geprobeerd t nieuws te streamen, lukte wel op laagste kwalliteit maar dan is de kwallie ook wel echt nix.

Verder kan je met de MDA Compact echt goed internetten, ik zit regelmatig op postbank, gmail, startpagina ed. Ik weet niet of je er goed mee op die financiele sites kan maar lijkt me wel. Er is wel zo'n java-applicatie bij geleverd maar weet verder niet of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Balen dat dat streamen niet werkt. Jouw verhaal klinkt echter eerder als een brakke stream applicatie dan dat de snelheid de beperking is.
Edit: De NOS video stream van Journaal 24 doet hier strak 65kb, dus qua snelheid moet het wel te kijken zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Jasper op 27-09-2005 22:37 ]

• xon

xon

Jasper schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:33:
Balen dat dat streamen niet werkt. Jouw verhaal klinkt echter eerder als een brakke stream applicatie dan dat de snelheid de beperking is.
Edit: De NOS video stream van Journaal 24 doet hier strak 65kb, dus qua snelheid moet het wel te kijken zijn.
Kan ik mij niet herinneren dat ooit iemand hier zei dat er een applicatie was waarmee alle streams automatisch werden aangepast naar lagere bitrate? en dus zo te kijken via gprs?

Verwijderd

xon schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:15:
[...]

Kan ik mij niet herinneren dat ooit iemand hier zei dat er een applicatie was waarmee alle streams automatisch werden aangepast naar lagere bitrate? en dus zo te kijken via gprs?
Met www.orb.com kan je media van je eigen PC streamen op ieder willekeurig device.

Als je een tv-kaart hebt kan je ook tv-zenders streamen. :P

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Jasper schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:33:
Waar haal jij die stream vandaan? :?

VoIP via GPRS is alleen al vanwege de latency superbagger: die kan oplopen tot 3 seconden round-time, en 3 seconden is *veel*, dan zit je constant door elkaar te praten enzo :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met mijn SDA niet streamen van pda.t-mobile.nl. Ik pak bijvoorbeeld journaal, dan download hij wel de file, maar vervolgens kan mediaplayer het bestand niet vinden. Iemand dit probleem ook ondervonden??

Bij T-mobile zeggen ze dat ik dan Mediaplayer 10 moet installeren op mijn SDA, maar waar haal ik die vandaan?? T-mobile zegt dat microsoft deze aan moet leveren. Bij microsoft staat dat de provider of leverancier van de SDA hier voor moet zorgen (betere kastje naar de muur principe)

En als we dan toch bezig zijn, iemand al Windows mobile 5 geinstalleerd op een SDA??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je met deze "onbeperkt internet" bundel eigenlijk nog wel een sms bundel nodig?
Je kunt toch via websites gratis sms-jes versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

@Jasper
Met GPRS mag je blij zijn de 60 kbit te halen. Dus het journaal zit er niet in. (heb het uitvoerig getest met een SDA) Je kan hem wel toevoegen bij orb.com en dan kan het wel :) Al dan niet heel brak

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Leutje: Thanks.
Wat is verder de ervaring met orb.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik gebruik het dagelijks waarbij ik bijna al mijn mp3tjes kan streamen :)
Verwacht niet dat het navigeren snel gaat (zeker niet als je al een mp3 aan het streamen bent) maar in de trein klinkt het als de 3fm stream. Redelijk dus. niet meer niet minder (gelukkig wel stereo). Maar in de trein hoor je met alle bijgeluiden toch al geen topkwaliteit.
Ik heb de bitrate vastgezet op 60kbit. Hoger krijg je enorm last van buffers en zo valt het allemaal wel mee. Zeg 1 keer in de 5 minuten 1 seconde geen geluid

Verder kan je per nummer afspelen, per map afspelen of zelfs alles achter elkaar (dan wel shuffle)
Tis dus alsof je 10 ipods (kwa opslag) kan meenemen en evengoed nog het laatste nieuws technieuws enz kan bekijken. En dat allemaal op 1 apparaat :)

En dat voor 9.50 Mike! Tis geweldig!!

Serieus.. tis geen top hifi maar goed te doen

-Edit-
Zelfs die tvgids hieronder is goed te zien op mijn kleine SDA :D

-Edit2-

Voor de gein heb ik mijn torrent map ook gedeelt, En wis en waarachtig kon ik ergens bij schagen lekker naar Stargate Atlantis kijken @ 15 frames en wat blokkerig. Die vent naast me zat de hele tijd stiekem mee te kijken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Leutje op 30-09-2005 15:45 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nog geen ervaringen met orb zit nog even zonder adsl. Gebruik nu dus mijn mda om op mijn pc te kunnen internetten, ouderwets inbellen :).

Als je kijkt op http://www.pocketpcmedia.nl/ en bijvoorbeelde de site van jensen zijn die lage kwaliteitsstreams prima te kijken. Natuurlijk is de kwaliteit niet optimaal maar je went er snel aan. Het is mij alleen nog niet gelukt om de streams van uitzendinggemist.nl aan de praat te krijgen, iemand een idee?
Ook moet je erop letten dat je in WMP de connectiesnelheid goed hebt ingesteld. Wanneer deze te hoog is krijg je schokkend beeld en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Waarom zou je streamend films via Orb gaan kijken terwijl je ook gewoon de film op je PDA kan zetten :?

Okay, omdat het kan zeker? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Jasper op 30-09-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Mijn torrentmap is op dit moment een dikke 50 gig. mijn mp3 map is mede door veel livesets een dikke 40 gig.Ik moet de eerste PDA nog zien die 90 gig aan opslag heeft ;)

Zoals ik al eerder zei, ik heb 'maar' een simpele SDA. Een smartphone met pda trekjes en in totaal 310 mb geheugen. Die Stargate aflevering was al 350 mb. get my point? :P

Ja maar je kan alles converteren met pocket divx enzo...
Met Orb word dit dus on the fly voor je gedaan :)

En om ontopic te blijven. Bij een T-Mobile hotspot (of ieder willekeurige wifi netwerk die in de buurt openstaat ;)) kan je dus wel een goede snelheid halen om zelfs een film compleet te streamen. Dus mijn toekomstige MDA Vario (of PRO. Ben daar nog niet helemaal over uit) en alle open wifi spots hier in de buurt maken van die 9.50 in de maand een leuk alternatief voor een notebook met remote opslag zonder meteen een heel groot apparaat mee te hoeven nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Ik zit bij t-mobile relax 150 ofzo 21,95 euro.

ik ben al vanaf 2 januari 2005 "vrij"

dit is waarschijnlijk waar ik op gewacht heb om me weer te gaan binden :P

ik wil een smartphone en altijd een openstaande ssh/irc verbinding!
In de loop van de middag zal ik dit topic nog eens even doorlezen en gaan bellen met t-mobile

Ik wil nummer portering, een nieuw abbo (zo cheap mogelijk), onbeperkt internet, en een smartphone waar ik makkelijk op kan "typen".
Iemand met hetzelfde doel al van deze aanbieding gebruik gemaakt? welk toestel? blackberrie een optie ?
helaas heb ik mijn sony clie net weer verkocht. die type wel goed alleen slechte accu levensduur.
kunnen ze een smartphone leveren waar een blue tooth keyboard op kan :P ??

www.sitel.nl daar kun je de dingen wel leuk bij elkaar klikken

een MDA compact + internet bundel onbeperkt (ding heeft alleen helaas geen WiFi)
bij een verlenging 150 abbo voor 1 jaar
te betalen 184 euro eenmalig
30 euro p maand aan abbo

MDA compact, als het goed is kan ik dan file updates downloaden en die meteen in tomtom verwerken! :9~

Ik ben er bijna uit :) nu nog een toetsenbordje bij dat ding regelen.

of toch een nokia 6600 met tomtom 5 (kan ik dan ook file updates downloaden?) en voor internet mijn laptop er naast zetten

[ Voor 41% gewijzigd door xychix op 01-10-2005 16:14 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:59
Joepie, ik heb net de sms binnen van mijn activatie van pocket internet totaal. Kan ik nu nog ergens nazien of ik echt gratis inet? (vond het wel erg snel, om 18.00 aangevraagd namelijk)

Wil toch niet voor verrassingen staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

jantje112 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:58:
Joepie, ik heb net de sms binnen van mijn activatie van pocket internet totaal. Kan ik nu nog ergens nazien of ik echt gratis inet? (vond het wel erg snel, om 18.00 aangevraagd namelijk)

Wil toch niet voor verrassingen staan :)
als ik al een "vrij" abbo heb kan ik t dan gewoon activeren ? maakt het dan nog uit wat voor telefoon ik heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit smsje gehad:

"u heeft onze klantnservice gebeld voor de activiatie van Pocket Internet Totaal. Hierbij ontvangt u de bevestiging van deze activatie. Heeft u verder nog vragen.... "

nu kan ik internette... maar het gaat toch redelijk langzaam (google.nl laden duurt zo'n 7 seconden)

Kan het zijn dat ik aan het internetten ben via gprs, maar dan betaald?

(misschien domme vraag) maar ook dit totaal pakket gaat toch ook via gprs gewoon... hoe weet ik wanneer ik gratis aan het internetten ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, zie dat jantje deze vraag net ook gesteld heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:07:
ik heb dit smsje gehad:

"u heeft onze klantnservice gebeld voor de activiatie van Pocket Internet Totaal. Hierbij ontvangt u de bevestiging van deze activatie. Heeft u verder nog vragen.... "

nu kan ik internette... maar het gaat toch redelijk langzaam (google.nl laden duurt zo'n 7 seconden)

Kan het zijn dat ik aan het internetten ben via gprs, maar dan betaald?

(misschien domme vraag) maar ook dit totaal pakket gaat toch ook via gprs gewoon... hoe weet ik wanneer ik gratis aan het internetten ben?
Je internet gewoon via GPRS en zodra je het SMSje hebt gekregen is het gratis. Je dataverbruik wordt dus niet in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

PSSSSSTTTT...net mijn contract verlengd..van 150 minuten naar 100 minuten..met een mda vario (wizard)...en kon gewoon een internet totaal voor 9.50 afgesloten... >:)

sssstttt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha... dan heb je geluk

hoe kan je ervoor zorgen dat je outlook op je mda ook automatisch geupdate wordt via GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Zijn er ook al geruchten van de concurentie? Die kunnen natuurlijk niet achter blijven. Ik heb nl. Vodafone :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:24:
PSSSSSTTTT...net mijn contract verlengd..van 150 minuten naar 100 minuten..met een mda vario (wizard)...en kon gewoon een internet totaal voor 9.50 afgesloten... >:)

sssstttt........
Ik zou rekenen op een belletje dat je toch niet aangesloten kan worden... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

grrr net voor verlenging gebeld en nu hebben ze niet meer de compact met tom tom maar wel de qtek 9100 (MDA vario)

is dit een vooruitgang ? moet ik er wel zelf tomtom bij fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 00:18
xychix schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:39:
grrr net voor verlenging gebeld en nu hebben ze niet meer de compact met tom tom maar wel de qtek 9100 (MDA vario)

is dit een vooruitgang ? moet ik er wel zelf tomtom bij fixen
Volgens de specs heeft de 9100 geen GPS.
Echter dit werd ook al over de 9000 gezegd en die blijkt het wel te hebben dus misschien geldt dit dan ook voor de 9100.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hoezo is dat Inet abbo niet mogelijk icm internet pakket?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
-nickx- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:58:
Hoezo is dat Inet abbo niet mogelijk icm internet pakket?
minimaal Relax 150... staat (stond er iig wel in :P) in het pdf bestandje...

Gallery V&A

Pagina: 1 ... 3 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv