T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 2 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.447 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:08:
Weet iemand nog goede radio-streams via gprs? Want dan heeft je MDA Compact ook nog eens radio :D
http://pda.startpagina.nl/streamingmedia.html
De radio 1,2,3 streams werken prima, die zijn dan ook 32Kbps..
ronaldlokers schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:15:
ik heb het nu een dagje getest en het gaat gemiddeld 47 kbit/sec.
Maar ik heb 1 raar probleem elke keer als ik hem aan een synckabel heb gehangen of een keer gedisconnect heb wil hij niet meer verbinden en moet ik een softreset doen.

hebben meer mensen hier last van?

Ik heb de MDA Compact, nog gloedje nieuw (van donderdag) en nog geen tweaks of updates uitgevoerd, alleen games en software erop gezet
Zorg dat je de nieuwste rom hebt (1.12) en radio (1.13), dan zijn er geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraggar schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:17:
Zorg dat je de nieuwste rom hebt (1.12) en radio (1.13), dan zijn er geen problemen.
Ik heb de nieuweste roms en elke keer als ik al eens ge-gprs'ed heb moet ik hem eerst even op flight mode zetten of soft resetten voor ik weer in kan bellen. Is een bekend probleem maar dacht dat dat in de nieuwste roms verholpen was... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

En als je de ophangknop ingedrukt houdt om GPRS uit te schakelen, helpt dat?

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:14:
Ik ben even confuus over de manier van aanvragen. Je belt gewoon met de T-Mobile klantenservice, je zegt dat je dit abo wilt en je geeft je IMEI nr door? That's it?
Ja. Wat is het probleem? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:48:
En als je de ophangknop ingedrukt houdt om GPRS uit te schakelen, helpt dat?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Maar wat bedoel je met inbellen? Je hebt al een GPRS sessie gedaan, is je GPRS daarna uitgeschakeld?

Voor liefhebbers van jaren '80 muziek heb ik nog een leuk radiostation gevonden:
http://earth.80sgrooves.com (was even prutsen voordat ik een werkende link te pakken had).

Als je naar dat station luistert terwijl je op straat loopt heb je het idee dat je in GTA Vice City zit (coole motor, even die gast eraf rossen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:08:
Weet iemand nog goede radio-streams via gprs? Want dan heeft je MDA Compact ook nog eens radio :D
Gebruik gewoon orb en je kan al je media en alle livestreams via GPRS op je mobiel bekijken/beluisteren! Orb doet het converteren volautomatisch en het werkt werkelijk fantastisch! www.orb.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:42:
[...]

Gebruik gewoon orb en je kan al je media en alle livestreams via GPRS op je mobiel bekijken/beluisteren! Orb doet het converteren volautomatisch en het werkt werkelijk fantastisch! www.orb.com
Hoe werkt dat orb dan precies.... ben altijd huiverig geweest wat betreft registraties... en wat hebben mn pc specificaties te maken met het gebruik?

het klinkt wel heel leuk, maar zou je misschien iets verklarender kunnen zijn???
thanks....

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het programma hercodeerd een media file op jouw PC of livestream van internet of TV van een mpeg2-kaart tot een realmedia, 3gp of windows media live-stream die op je mobiele telefoon/PDA of laptop te bekijken valt.

Je regitreert je om het programma te downloaden en om een user account aan te maken zodat andere mensen niet je mediafiles kunnen bekijken. installeert het programma en je kan al je files in je "mijn documenten" al bekijken. (TV, internet streams en andere mappen kan je instellen door op je gewone PC naar my.orb.com te surfen)

op je mobiel ga je naar my.orb.com , username invullen en je gewensde video aanklikken en live bekijken. het is echt heel makkelijk

Je eigen pc doet de her-codering, en je maakt ook een connectie met je broadband-internet van je normale pc, de website my.orb.com is enkel een makkelijke portal om het programma aan te sturen.

het programma is gratis en ik geloof dat het bedrijf geld verdient met de informatie het het verzameld door jouw gebruik. maar dat weet ik niet zeker, moet je de algemenvoorwaarden maar even nalezen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Weet iemand hoeveel kb een uurtje radio luisteren via internet via je ppc opslurpt?

(ik heb Orange World en wil die 2 mb databundel
gebruiken voor radio. Maar hoelang kan k dan radio luisteren)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan toch wel een beetje rekenen!!

Stel dat je je maximale bandbreedte gebruikt (dat wil je ook, want beter kwali)
5KB/s (40kbit/seconde)
dus 2Mb = 2*1024=2048 KB
Dus die maak je op in 409,6 seconde = 6,8 minuut.
Als je er vanuit gaat dat het af en toe minder dan 40 kbit/sec zal zijn is de schatting: 7 of 8 minuten en dan is je 2MB bundel op.

een uur kost je dus wel 15MB aan data

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:28:
je kan toch wel een beetje rekenen!!

Stel dat je je maximale bandbreedte gebruikt (dat wil je ook, want beter kwali)
5KB/s (40kbit/seconde)
dus 2Mb = 2*1024=2048 KB
Dus die maak je op in 409,6 seconde = 6,8 minuut.
Als je er vanuit gaat dat het af en toe minder dan 40 kbit/sec zal zijn is de schatting: 7 of 8 minuten en dan is je 2MB bundel op.

een uur kost je dus wel 15MB aan data
Oke okee, excuses moi. Weet ik het verschil tussen kb en kbps en dergelijke :?

Hmm dat is idd niet heel relaxed ofzo. Ik heb net dus 30 seconden (zoiets zal het zijn) gestreamed en nu kijk ik net is er 700 kb verbruikt. Haha 1 minuut radio per maand is ook wel chill! Dank Orange _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Hmm ik probeer mij aan te melden voor deze service met mijn 9090, maar liggen de systemen eruit bij de KS! Ook werdt mij verteld dat het 1 werkdag zal duren voordat het abbonement geactiveerd kan worden.

Ze waren heel duidelijk wat betreft de voorwaarden. Idd 9.95 en dan een onbeperkte GPRS connectie. Op de vraag: "Ook als ik 24/7 mijn gprs aan zou hebben staan is er geen limiet?" werdt voor de tweakers zeer positief geantwoord: Er is idd geen limiet meneer :Y)

Kortom, afsluiten! Want ik was voorheen een kleine 30 euro in de maand kwijt aan GPRS kosten. En dan kon ik nog geen uur achtereen voor internetten! Wat een uitkomst, en ook nog eerder bereikbaar dan dat ik gehoopt had! :)

...Make every cut count, even if it is one frame...

Verwijderd

Ik had tot nu toe m'n gprs niet geactiveerd ivm de belachelijke kosten die T-Mobile daarvoor vroeg. Deze bundel klinkt echter erg aantrekkelijk. Toch nog twee vraagjes over gprs:
-kan je per gprs online zijn en tegelijkertijd gebeld worden (of krijgt de beller een in gesprek toon?)
-kan je sms-jes per gprs sturen?

• Roland

Roland

Schnitt!

Ja dat is wat ik ook dus wilde weten en ben vergeten te vragen, de KS is op dit moment weer bereikbaar op 0800-7111. Zodra hij actief is, wat mij gemeld wordt middels een SMS, ga ik dit uitproberen!

Ik heb net, nog geen 10 min. geleden, mijn GPRS aangevraagd. Het is nu wachten op de SMS! :)

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
dit is natuurlijk wel heel mooi maar heb nu icm mijn abbo een 10mb per maand voor 15,-... zou dat omgezet kunnen worden zonder extra kosten??? :/

Verwijderd

Roland schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:08:
Ja dat is wat ik ook dus wilde weten en ben vergeten te vragen, de KS is op dit moment weer bereikbaar op 0800-7111. Zodra hij actief is, wat mij gemeld wordt middels een SMS, ga ik dit uitproberen!

Ik heb net, nog geen 10 min. geleden, mijn GPRS aangevraagd. Het is nu wachten op de SMS! :)
En al wat ontvangen?? :)

Ik ga het als ik thuis kom van mn werk aanvragen dus ben benieuwd hoe je zeker weet dat het geacctiveerd is..

• Roland

Roland

Schnitt!

Noxious schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:40:
dit is natuurlijk wel heel mooi maar heb nu icm mijn abbo een 10mb per maand voor 15,-... zou dat omgezet kunnen worden zonder extra kosten??? :/
Ja dan kun je het beste even contact opnemen met de KS. Ik weet wel dat je een 200 abbo niet meer mag verlagen naar een 150 abbo.
En al wat ontvangen??
Nope, helaas nog niet... verveel verveel verveel....

Verwijderd

Roland schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:46:
[...]

Ja dan kun je het beste even contact opnemen met de KS. Ik weet wel dat je een 200 abbo niet meer mag verlagen naar een 150 abbo.

[...]

Nope, helaas nog niet... verveel verveel verveel....
Vind het alleen zo raar dat je een smsje krijgt... andere kregen dat toch ook niet.. en bij de ene werkt het na 5 minuten en bij de andere na een dag??

Heel vaag...

• Roland

Roland

Schnitt!

Hmm ja strange, maar ze zeiden echt tegen mij dat ik middels een SMS op de hoogte van de activatie wordt gesteld. Even afwachten, heb geen zin om nu te gaan internetten en er dan achterkomen dat ik moet betalen voor de KB's. Prijzen zijn mij daar toch te hoog voor ben ik wel achter gekomen.

De KS is geopend tot 24.00 uur, dus zal na mijn werktijd wel weer even contact zoeken met hun om de status van mijn aanvraag op te vragen!

Update: Ik ben eindelijk aangemeld! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Roland op 08-09-2005 21:14 ]

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16
Ik heb niets meegekregen dat ik een SMS zou krijgen. Ik moest alleen 'voor de zekerheid' maar even tot de volgende dag wachten...

Ik heb de KS opgebeld, wat inleidende vragen gesteld (hoeveel kost 't, zit er een datalimiet/FUP op, met welke toestellen kan 't, en kan ik dan ook op m'n laptop via IR/BT internetten, dus de MDA Compact als modem?). Daarna gezegd dat ik me graag wilde aanmelden. Hij zou 't bij de afdeling neerleggen, en dan zou 't wellicht een dag later geactiveerd zijn. Daar nam ik geen genoegen mee, ik wilde graag dat hij 't meteen deed, terwijl ik aan de lijn bleef. Paar minuten later was 't geregeld, maar ik moest alleen 'voor de zekerheid' maar even tot de volgende dag wachten...

Ik heb dus niets gehoord over een bevestiging via SMS, ik zou wel nog een bevestigingsbrief thuis krijgen...

[ Voor 74% gewijzigd door jpiscaer op 08-09-2005 21:21 ]

• Roland

Roland

Schnitt!

Hmm ik heb dus net die SMS gekregen, werkt als een tiet! En ... je bent gewoon mobiel bereikbaar... * Roland heeft Mirc for ppc gedownload en laat hem 24/7 aan staan! :P

Verwijderd

heb geen sms gekregen en ze vertelde mij dat het meteen zou moeten werken...
mag het wel hopen, anders heb ik nu een telefoon rekening van > 100 euro alleen aan gprs :D

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:24:
heb geen sms gekregen en ze vertelde mij dat het meteen zou moeten werken...
mag het wel hopen, anders heb ik nu een telefoon rekening van > 100 euro alleen aan gprs :D
Bij mij precies hetzelfde :) Maar als ik online mijn belstatus opvraag dan staan er geen extra kosten, dus volgens mij is het prima in orde.

Verwijderd

Jainoxi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:18:
Ik heb de KS opgebeld, wat inleidende vragen gesteld (hoeveel kost 't, zit er een datalimiet/FUP op, met welke toestellen kan 't, en kan ik dan ook op m'n laptop via IR/BT internetten, dus de MDA Compact als modem?)
En wat was hun antwoord op deze vragen?

-is er een fair use policy?
-kan je er op je laptop me internetten met de MDA als modem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16
Jainoxi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:18:
Ik heb niets meegekregen dat ik een SMS zou krijgen. Ik moest alleen 'voor de zekerheid' maar even tot de volgende dag wachten...

Ik heb de KS opgebeld, wat inleidende vragen gesteld (hoeveel kost 't, zit er een datalimiet/FUP op, met welke toestellen kan 't, en kan ik dan ook op m'n laptop via IR/BT internetten, dus de MDA Compact als modem?). Daarna gezegd dat ik me graag wilde aanmelden. Hij zou 't bij de afdeling neerleggen, en dan zou 't wellicht een dag later geactiveerd zijn. Daar nam ik geen genoegen mee, ik wilde graag dat hij 't meteen deed, terwijl ik aan de lijn bleef. Paar minuten later was 't geregeld, maar ik moest alleen 'voor de zekerheid' maar even tot de volgende dag wachten...

Ik heb dus niets gehoord over een bevestiging via SMS, ik zou wel nog een bevestigingsbrief thuis krijgen...
Goed. Ik zal 's antwoord op mezelf geven, inderdaad wel slim :P

Hoeveel kost 't? 9,50 euro per maand
Wat krijg je dan? Onbeperkt internetten via (in ieder geval) GPRS
Wat kun je ermee? Alles! Je kan chatten, mailen, surfen, downloaden, radio/tv streams bekijken, je desktop remote overnemen, wat je maar kan verzinnen. Er zijn dus geen protocollen / poorten dichtgeknepen
Kun je er ook mee via de laptop internetten? De KS-medewerker heeft dit nog speciaal voor me nagevraagd, en z'n antwoord was, dat dat kon, mits je de correcte drivers / instellingen voor je laptop hebt.
Zit er een datalimiet / FUP op? Nee, de KS-medewerker vertelde me dat ik zoveel kon leechen als ik wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

als het 9,50/ maand kost moet de topictitel dan niet worden aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
idd tis maar 9,50 per maand.

Bron

http://www.t-mobile.nl/t-...ket_internet_tarieven.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Jainoxi schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:05:

Kun je er ook mee via de laptop internetten? De KS-medewerker heeft dit nog speciaal voor me nagevraagd, en z'n antwoord was, dat dat kon, mits je de correcte drivers / instellingen voor je laptop hebt.
ik heb op internet gezocht naar oplossingen, ik had iets gevonden dan herkende hij iig de modem, maar dan kon ik nog steeds niet inbellen. Misschien is het iemand anders al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer bekent op welke toestellen het kan of is het op dit moment echt alleen MDA
Of Windows Mobile als besturingssysteem.

Of kan het ook bijvoorbeeld op een Sony Ericsson P910i? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:23:
Is er al meer bekent op welke toestellen het kan of is het op dit moment echt alleen MDA

dit is een pdfje waar op staat welke toestellen geschikt zijn bevonden:

http://www.t-mobile.nl/pe...t_internet_toestellen.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:23:

Ik zou even bellen met de KS. In het lijstje staan namelijk geen Nokia's, maar ik las dat iemand met een Nokia en een Opera-browser was aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:54:
Ik had tot nu toe m'n gprs niet geactiveerd ivm de belachelijke kosten die T-Mobile daarvoor vroeg. Deze bundel klinkt echter erg aantrekkelijk. Toch nog twee vraagjes over gprs:
-kan je per gprs online zijn en tegelijkertijd gebeld worden (of krijgt de beller een in gesprek toon?)
Ja. Mijn Nokia 6230 pauzeert de GPRS-verbinding zodra er een oproep binnen komt (of een SMSje ofzo). Daarna gaat hij weer online.
-kan je sms-jes per gprs sturen?
Er bestaat wel een programma'tje dat zoiets dergelijks kan.

Kijk wel uit voor MMS. Ookal worden die verstuurd via GPRS, je betaalt gewoon voor het MMSje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockafello schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:32:
[...]

dit is een pdfje waar op staat welke toestellen geschikt zijn bevonden:

http://www.t-mobile.nl/pe...t_internet_toestellen.pdf
Ja dat heb ik gelezen maar T-Mobile kan natuurlijk niet van een klant verwachten om zo'n toestel moeten nemen.
Ik heb wel Windows Mobile toestelen van SPV/Orange.
Ik ga volgende week de MDA Pro kopen en dan ga ik de bundel erop nemen.
En nog een Sony Ericsson P910i daarom vroeg ik het.... snaps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:31:
[...]

Ik zou even bellen met de KS. In het lijstje staan namelijk geen Nokia's, maar ik las dat iemand met een Nokia en een Opera-browser was aangesloten...
Juist precies ja.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:31:
[...]

Juist precies ja.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Ben al 2 dagen onderweg om zakelijk een MDA compact en dat onbeperkt internet aan te vragen.
En nu wordt het waarschijnlijk eind volgende week. Ze zijn nog niet echt snel met alles :(

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Laatst online: 08-12-2022
In de pdf van de t-mobile site wordt ook gesproken over de 'MDA Compact II', iemand hier wel eens iets over gehoord?? (http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/eindelijk_echt_internet_toestellen.pdf)

[ Voor 6% gewijzigd door Pewima op 09-09-2005 14:14 ]

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dat is de HTC Wizard:

HTC Wizard (Qtek 9100/i-mate K-JAM)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Laatst online: 08-12-2022
Ah okay, thanks!

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een brief gekregen om over te stappen. In de brief stond een login met pincode waarmee je internet totaal kan aanvragen.
Gelijk gedaan, ondanks dat ik geen goedgekeurd toestel heb (nokia 6230i). Bij het opgeven van het toestel heb ik overig geselecteerd. Ik heb geen imei op hoeven geven.

Iemand enig idee hoe het zit met de wifi hotspots qua aanmelding enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt weer typisch T-mobile: 1 grote chaos! totaal onduidelijk wat ze verkopen, wat je er mee kan en met welke toestellen. en dan ook nog eens een klantenservice die van niets weet, echt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:50:
Ik heb gisteren een brief gekregen om over te stappen. In de brief stond een login met pincode waarmee je internet totaal kan aanvragen.
Gelijk gedaan, ondanks dat ik geen goedgekeurd toestel heb (nokia 6230i). Bij het opgeven van het toestel heb ik overig geselecteerd. Ik heb geen imei op hoeven geven.

Iemand enig idee hoe het zit met de wifi hotspots qua aanmelding enzo?
Heb ik ook gedaan , echter dit kreeg ik te zien:

Bedankt voor uw belangstelling voor Pocket Internet Totaal. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de prijsplannen van de abonnementen die niet voldoen aan de eisen voor Pocket Internet Totaal te herzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Is dit GPRS abonnement ook mogelijk i.c.m een T-Mobile Relax 300 sim only abonnement ?

Verwijderd

MVC schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:38:
Is dit GPRS abonnement ook mogelijk i.c.m een T-Mobile Relax 300 sim only abonnement ?
ja als je maar een toestel uit de lijst die hier eerder is genoemd neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee hoe het werkt bij hotspots? Krijg je een inlogcode oid? En werkt het ook bij T-Mobile hotspots in het buitenland (dacht zoiets gelezen te hebben. Hun site geeft wel erg summiere info zeg :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Zo te zien is de site van t-mobile weer aangepast.
Dit staat nu bij de voorwaarden:

Je betaalt een vast bedrag per maand waarvoor je onbeperkt en dus zorgeloos kunt internetten op je mobiele telefoon.

Bijzonderheden:

* Onbeperkt mobiel internetten
* Voor € 9,50 per maand (vast bedrag)
* Inclusief gebruik GPRS-HotSpot (WLAN)-netwerk
* Alleen beschikbaar in combinatie met een mobiele telefoon die geschikt is voor internet en in combinatie met bepaalde prijsplannen.

Ik kan niet meer een link naar de pdf vinden met de mda en sda etc toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:58:
Iemand al enig idee hoe het werkt bij hotspots? Krijg je een inlogcode oid? En werkt het ook bij T-Mobile hotspots in het buitenland (dacht zoiets gelezen te hebben. Hun site geeft wel erg summiere info zeg :/)
Ik had de klantenservice hierover gebeld. een aantal dagen terug had ik het pocket internet totaal abonnement aangevraagd, en ik heb vandaag een inlognaam en wachtwoord kunnen ontvangen voor t-mobile hotspots.

Je moet "open" sms-en naar het nummer 9526 ("WLAN"), en dan krijg je de gegevens via sms terug. Sms is normaal tarief, en de sms terug is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat dan de verbinding voor even open ofzo? of is het dan continu aan?? ik bedoel dus, als ik nu open naar 9526 stuur. kan ik dan morgen zo op een wlan netwerk inloggen? voor m'n werk zou dit echt ideaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:42:
staat dan de verbinding voor even open ofzo? of is het dan continu aan?? ik bedoel dus, als ik nu open naar 9526 stuur. kan ik dan morgen zo op een wlan netwerk inloggen? voor m'n werk zou dit echt ideaal zijn!
Tmobile Hotspots zijn wat anders dan een WLAN netwerk, daarvoor zul je een SDIO Wifi kaartje moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 08:37:
[...]

Tmobile Hotspots zijn wat anders dan een WLAN netwerk, daarvoor zul je een SDIO Wifi kaartje moeten aanschaffen.
Nou ja, T-Mobile hotspots zijn volgens mij wel WLAN netwerken, maar dan puur en alleen van T-Mobile. En ja, daar heb je zo'n Wifi-kaartje voor nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:06:
[...]

Nou ja, T-Mobile hotspots zijn volgens mij wel WLAN netwerken, maar dan puur en alleen van T-Mobile. En ja, daar heb je zo'n Wifi-kaartje voor nodig. ;)
Wat hebt u nodig

* Een laptop of PDA (pocket pc) met Wi-Fi-aansluiting of;
* Een laptop met ingebouwde Intel Centrino-technologie (deze is standaard al voorzien van Wi-Fi).
* Een internetbrowser naar keuze, bijvoorbeeld Internet Explorer.
* Een standaardbesturingssysteem, bijvoorbeeld Windows.
* Een geldige combinatie van username en password. Deze ontvangt u bij aanschaf van een HotSpot Pass of abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 08:37:
[...]

Volgens mij zijn de Hotspots wel een WLAN netwerk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:16:
[...]

Volgens mij zijn de Hotspots wel een WLAN netwerk? :?
klopt, maar je kan er dus niet op door enkel 'pocket internet totaal' te nemen, je hebt ook nog een wifikaartje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:41:
[...]

klopt, maar je kan er dus niet op door enkel 'pocket internet totaal' te nemen, je hebt ook nog een wifikaartje nodig.
En als dat al in je telefoon zit? Niet iedereen heeft een MDA compact oid zonder wifi mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:59:
[...]

En als dat al in je telefoon zit? Niet iedereen heeft een MDA compact oid zonder wifi mogelijkheid...
Het maakt niet uit of je Wifi nou ingebouw hebt of dat je met een los kaartje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:59:
[...]

Oké, dan uiteraard wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

het blijft een grappig iets :-)

Ik kan volgende maand weer mijn tmobile contract verlengen en dacht..ga eens even bellen of ze de MDA compact II al kunnen leveren (Qtek 9100) met zo'n leuk web n walk abbootje..

Nou van de mda compact II hebben ze nog nooit gehoord terwijl dit toestel al wel gewoon in het lijstje staat met toestellen die hiermee zullen gaan werken. De kans dat deze versie binnenkort in het assortiment komt acht ik dus niet heel erg groot.

Dus ik stelde hem de vraag...STEL ik zou de Qtek 9100 kopen simlock vrij bij een gewone winkel dus zonder abbo..en wil deze aan web n walk hangen..geeft dit dan problemen?

Neeee hoor meneer geen probleem als ie maar simlock vrij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:15:
Dus ik stelde hem de vraag...STEL ik zou de Qtek 9100 kopen simlock vrij bij een gewone winkel dus zonder abbo..en wil deze aan web n walk hangen..geeft dit dan problemen?

Neeee hoor meneer geen probleem als ie maar simlock vrij is..
Dat is toch het goede antwoord?

En de 9100 staat pas gepland voor het 4e kwartaal als ik het goed heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Ik heb zelf via de Mediamarkt de 9090 aangeschaft, en ook zonder problemen het abbonement afgesloten.

Maar idd, ze kennen de toestellen niet die ze verkopen. Zo kan ik op de inet site van t-mobile nog steeds niet opgeven dat ik een MDA III bezit. Toen ik de KS belde en vertelde dat ik in het bezit was van een MDA III, moesten ze eerst gaan checken (wat 5min. duurde!) of dit toestel klaar was voor het abbonement |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Het is abonnement en niet aBBonnement!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

offtopic:
Ja klopt, maar moet dat gemeld worden? Zodra er iemand enigste typt ipv enige, druk ik ook niet op de reply button...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik denk dat de vraag was; als je een sms met de tekst 'open' naar 9526 stuurt, is het wachtwoord wat je dan krijgt onbeperkt geldig, of geldt het voor een bepaalde tijdsduur?

Ik neem aan dat het onbeperkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel. Maar blijft mijn vraag: weet iemand of het ook geldig is in het buitenland? (Ik ga volgende week naar de VS op vakantie, vandaar. Moet de KS nog bellen, maar mocht iemand hier meer over weten...)

offtopic: Het taalgebruik op fora levert wel vaker kromme tenen en rechtop staande nekharen op, maar laten we daar anders een aparte topic over aanmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:11:
Lijkt me wel. Maar blijft mijn vraag: weet iemand of het ook geldig is in het buitenland? (Ik ga volgende week naar de VS op vakantie, vandaar. Moet de KS nog bellen, maar mocht iemand hier meer over weten...)

offtopic: Het taalgebruik op fora levert wel vaker kromme tenen en rechtop staande nekharen op, maar laten we daar anders een aparte topic over aanmaken ;)
Naar mijn weten is het NIET geldig in het buitenland.

offtopic:
Abonnement werd echt structureel verkeerd geschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Nope, het is idd alleen maar geldig in Nederland. Daarbuiten betaal je gewoon het tarief voor data per 100kb of per minuut gebruik. Let op: Kan een duur grapje worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:28
Bij de KS kreeg ik net te horen dat het alleen gaat werken met MS software en niet met Symbian, aangezien Symbian de software niet heeft die ervoor gebruikt wordt. Volgens mij complete onzin dus.

Als iemand nu werkelijk kan laten zien dat het ook werkt op andere telefoons (P900 in mijn geval) dan vraag ik het ook aan :) Alle andere bundels zijn zo onvoordelig als de *%^#@*$.

Ook zo'n mooie van de TM site:
Niet alle mobiele telefoons zijn geschikt voor internet. Omdat de schermpjes te klein zijn bijvoorbeeld. Daarom heeft T-Mobile een selectie gemaakt van toestellen waar je wél goed mee kunt internetten.
:O

[ Voor 26% gewijzigd door man-o-script op 12-09-2005 15:36 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
Kun je zien dat ze bij de KS niet echt goed geinformeerd zijn. Zowel bij T-Mobile DE als ook bij T-Mobile Austria kan het wel met de 6680. Ze moeten zeker van hun MDA/SDA af :)

[ Voor 15% gewijzigd door Maite op 12-09-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

De T-Mobile HotSpot uitleg is hier te vinden:
link
Uw username en password verkrijgt u door een gratis SMS te sturen naar 9526 (WLAN) met de tekst OPEN. U krijgt vervolgens een SMS terug waarin uw username en password vermeld staan.

U wijzigt uw password door een SMS te sturen naar 9526 (WLAN) met de tekst PASSWORD gevolgd door een spatie en uw gewenste password. Deze dient minimaal uit 6 tekens en maximaal uit 13 tekens te bestaan. Ter bevestiging ontvangt u een SMS met uw nieuwe password. Uw username kunt u niet wijzigen.

Uw ontvangen username en password blijven geldig tot wederopzegging. Indien u langer dan twee maanden geen gebruik maakt van HotSpot Anytime komen deze ook te vervallen.

Voor gebruik van T-Mobile HotSpot in het buitenland betaalt u € 2,00 per 10 minuten (excl. BTW). Voor GPRS in het buitenland gelden andere tarieven. Zie de T-Mobile prijslijst voor meer informatie.

Alle SMS-berichten die u verstuurt en ontvangt om uw username en password aan te vragen, te wijzigen, opnieuw op te vragen of om u af te melden zijn gratis.

Ik ben bij een T-Mobile HotSpot. Hoe kan ik nu contact maken met de HotSpot?
Activeer uw laptop met Wi-Fi-functionaliteit en open uw internetbrowser. Zorg dat u op uw Wi-Fi kaart het SSID heeft geconfigureerd op tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Laatst online: 27-06 23:33
man-o-script schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:34:
Bij de KS kreeg ik net te horen dat het alleen gaat werken met MS software en niet met Symbian, aangezien Symbian de software niet heeft die ervoor gebruikt wordt. Volgens mij complete onzin dus.

Als iemand nu werkelijk kan laten zien dat het ook werkt op andere telefoons (P900 in mijn geval) dan vraag ik het ook aan :) Alle andere bundels zijn zo onvoordelig als de *%^#@*$.

Ook zo'n mooie van de TM site:

[...]

:O
Mja enige waarom ik het zou willen nemen met mijn Nokia 6600 is omdat ik een PDA heb die een nog groter scherm heeft dan dat MDA prul... Ik kan dus NOG beter internetten met mijn PDA dus wil ik GPRS...En daarnaast, waarom bieden ze dan wel dure GPRS abonnementen aan, die ik wel kan gebruiken? Internetten kon ik toch niet op mijn 6600?

Nee t-mobile pakt het mijns inziens verkeerd aan en moet gewoon iedereen die het wil laten gebruikmaken van hun diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het niet gewoon te maken met wifi? dat dat niet ondersteund wordt door Symbian (behalve de nokia 9500) en veelal wel door Windows Mobile (dan wel met een wifi-kaartje)?

T-Mobile brengt het iig alles behalve helder en duidelijk. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Ja maar je hoeft natuurlijk geen gebruik te maken van wifi.
Dus het zou gewoon op een symbian toestel moeten werken.
Vindt het maar vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wil T-Mobile juist het gebruik van HotSpots aan de man brengen. Aangezien ze voorlopig niks met UMTS gaan doen. Vodafone en KPN hebben UMTS, Telfort heeft EDGE.
T-Mobile kan niet achterblijven. En GPRS is in verhouding tot UMTS en EDGE erg traag.

Maar ik begrijp je, wij willen flatfee internet voor 9,95 en snelheid is not the issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Anders ga ik wel een pissige brief schrijven, misschien dat je dan een normaal antwoord krijgt van TM?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Kans is klein, het lijkt mij niets anders dan een verbinding die tot stand wordt gebracht... true?
Via welke applicatie dan ook de aanvraag voor data wordt gedaan, lijkt mij on-afhankelijk.
m.a.w. het lijkt mij dat het mogelijk is, zodra er een GPRS verbinding tot stand is gekomen, er data via de gebruikte protocollen over kan worden verstuurd.

En of je nu Symbian of Microsoft gebruikt, het protocol blijft hetzelde. Heb het helaas nog niet voor je kunnen testen, ik heb hier geen phone liggen waarop ik het kan testen.

En zoals Nobilus zegt: Wij willen flatfee internet voor 9.50 en de snelheid is not an issue: exactly my opinion! :Y)

Ik heb namelijk, sinds het aanmelden, mijn phone continue online staan via GPRS. Zo willen wij het en zo zullen wij (tweakers) het hebben/aanvaarden! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Roland op 13-09-2005 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat T-Mobile niet kan controleren of je na je aanvraag nog steeds gebruik maakt van de bij de aanvraag ingediende telefoon voor het internet.
In ieder geval niet via de T-Mobile HotSpots: Het is namelijk zo dat als je dit extra internet abonnementje hebt dat je ook gratis gebruik kunt maken van alle t-mobile wifi hotspots in Nederland. En nu wil het geval dat je een IMEI nummer niet via WiFi kan controleren :D

Let op het geen hieronder heb ik niet gecontroleerd!!
Dus voor de duidelijkheid:
ik heb een MDA compact opgegeven voor web 'n' walk volledig correct dus ook een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen voor een t-mobile hotspot. die is gekoppeld aan je rekening.
Dit werkt zo: binnen bereik hotspot --> connect met SSID: t-mobile --> open je browser --> er volgt een t-mobile start pagina waar je je user en w8woord invult. dan kan je het net op.

Aangezien het IMEI niet te controleren is via WiFi kan ik dus ook via mn Palm LifeDrive het internet op _/-\o_ of heb ik nu heel erg ongelijk?

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:53

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het ziet er meer uit als koppel-verkoop.
Je hebt een T-mobile abo (met minimum prijs) nodig waar je dit bij kan nemen.
Leuk is dat je toegang hebt tot de hotspots, maar die heb ik nu ook al door hun 1e actie, waarbij je een 54G wifi stick kon kopen met in totaal 4 u 'gratis' toegang tot de hotspots (wereldwijd trouwens).
Het maakt ook niet uit of je een foon of een laptop hebt, met je user en pw heb je toegang.
Of dit handig is valt te bezien, voorlopig bij McDonalds en veel zakelijke hotels, maar bijv. niet bij Van der Valk hotels, want die hebben wifi van Kpn, wat erg duur is.
Voor mij zou het al genoeg zijn om onbeperkt mobiel te kunnen internetten voor die prijs, bellen doe ik al via een andere provider ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk.. als je nou een studentenhuis hebt tegenover een mc-donalds.. of je zou dmv een soort van richtverbinding gebruik kunnen maken van de hotspot daar :D dan heb je voor 9,50 in de maand en internet op je telefoon.. en gewoon flatfee breedband internet van de mac :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Wie is jouw internet provider?
De MacDonalds :D

EDIT: Hmmm, ze hebben hier een hotspot bij een eetcafé waar allemaal flatjes boven zitten, daar zou die grap volgens mij wel uit de hand kunnen lopen.

[ Voor 62% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 13-09-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:36:
Wie is jouw internet provider?
De MacDonalds :D

EDIT: Hmmm, ze hebben hier een hotspot bij een eetcafé waar allemaal flatjes boven zitten, daar zou die grap volgens mij wel uit de hand kunnen lopen.
Het bereik van de HotSpot komt waarschijnlijk tot het plafond en de voordeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Valt mee hoor, zat laatst in Arnhem en had buiten cafe Dudok volop bereik van de hot-spot aldaar.
geloof dat het Arnhem was, correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roland schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:50:
Valt mee hoor, zat laatst in Arnhem en had buiten cafe Dudok volop bereik van de hot-spot aldaar.
geloof dat het Arnhem was, correct me if i'm wrong
Dudok zit ook in Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nog even 'n foto'tje van T-mobile poster

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/4374/image000022ok.jpg

Sorry vd slechte kwaliteit maar is met m'n Orange SPV M500 gemaakt en was in (een donker) treinstation

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 13-09-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Misschien is het gebruik van de volgende software intressant, met een onbeperkte GPRS-verbruik aansluiting:

software

• Skype for Smartphone - BETA (0.0.0.3)

It is text only version - doesn't support voice yet - it's only for instant messaging (IM) but anyway this is big breakthrough and since (yet) most MS smartphones doesn't have Wi-Fi anyway, the lack of voice is not crucial. Voice over IP over GPRS, due to low transfer speeds and big network latency, would be impossible anyway....

Freeware

Download
Meer info

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/skype-smartphone.jpg

• PocketEarth

Microsoft's Virtual Earth has gathered a lot of attention since it's launch. In fact, if you haven't already done so, I suggest you take it for aspin. Better yet, why not take it for a spin on your Smartphone? It appears that you can install Pocket Earth on your Smartphone, and it works just fine!

Freeware

Download
Meer info
ViaVirtualEarth-site

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/pocket-earth.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook contact gehad met verschillende KS medewerkers van TM ivm verlenging van mijn abo in combinatie met dit internet. Echter ik wilde het graag met de Motorola mpx220, draait overigens ook op windows 2003 mobile. Volgens de ene ks medewerker was het geen probleem, volgens de andere was dit niet mogelijk.

Ik word hier ook niet wijzer van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanvragen ging erg makkelijk, even imei doorgeven en klaar!
Pocketearth crashed hier regelmatig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heh waar moet ik heen om PocketEarth op te starten?
Ik heb de cabfile op m'n ppc gezet en geopend, nu kan ik 't nergens meer vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 13-09-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Hah!
Werd net door t-mobile gebeld omdat ik nu een internet voordeebundel heb en dat ik die evt kon overzetten naar t-mobile pocketinternet , mits ik een mda of een sda in het bezit heb.
Dus ik denk nu ik ze toch aan de lijn heb gelijk even vragen waarom het bv niet met een nokia 6600 zou kunnen. (die ik ook heb)

Had een aardige medewerker aan de lijn en die vertelde mij dus ook eerlijk dat het voor hem ook onduidelijk was waarom dit niet gedaan werd en hij het idee had dat dit meer was om de mda en de sda te promoten. (wel leuk dat hij dat eerlijk zegt , ok het is zijn "idee" ... maar toch)
Hij vond het zelf ook jammer dat het niet icm andere toestellen mag aangezien het meerdere keren per dag aan hem wordt gevraagt , hij vertelde zelf al dat een hoop andere modellen ook standaard zijn voorzien van een webbrowser zoals opera.
En daar kan je dus ook gewoon mee internetten.
Ook vertelde hij me dat hij dacht dat t-mobile anders misschien bang zou zijn dat mensen er gebruik van gaan maken via een laptop. Beetje jammer want dat kan ook via de mda , heb hem dat ook verteld.
Enige wat hij mij kon vertellen is om het in de gaten te houden , omdat het misschien binnenkort ook op andere toestellen wordt "toegelaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
Iemand enig idee waarom http://www.vindhotspot.nl/ niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Deze informatie staat in een discussie bij telecomvergelijker.nl:
Voorlopig() goed nieuws voor HW6515-bezitters:

Deze komt er binnenkort naar alle waarschijnlijkheid bij op de lijst (heeft overigens zelfde OS en browser als de MDA-III). Over anderhalve week zal ik een update posten hieromtrent. Deze informatie heb ik overigens via de zakelijke desk gekregen.

Zoals al wel uit eerdere posts in deze thread bleek, zijn er geen technische beperkingen (je kan je altijd laten aansluiten voor onbeperkt internet, als je maar 9,50 c.q. 59,50 Euro incl. betaald). In de T-mobile shop bleek dat de gefaseerde invoering van toestellen eerder te maken heeft met commerciele redenen. Bij het in de markt zetten van dit "product" blijkt het "opschalen" van de capaciteit een bepalende factor te zijn. Ze hebben namelijk geleerd van de invoering van HotSpot, waarbij ze in een paar weken van een afdeling van 5 man, naar meer dan 40 man zijn gegaan; zo werd mij (na intern overleg) medegedeeld.

We wachten af wanneer er toestellen bijkomen op de lijst
Dit had ik ook al ergens gesuggereerd; het beperkte aantal modellen is omdat ze nog niet voldoende capactiteit op het netwerk hebben om alle gegadigden toe te laten. Daarom breiden ze langzaam de lijst met modellen uit.

• Baserunner
  • Laatst online: 27-06 23:33
Dan ben ik op mijn beurt weer van mening dat ze niet elk bushokje in het land moeten beplakken met de tekst "eindelijk echt internet op je mobiel".
Doe dan "eindelijk echt internet op je mda/sda".

Het wordt met teveel bombarie aangekondigd en ze konden al in het stenen tijdperk weten dat hier veel vraag naar is.
Maarja, het is weer eerst cashen dan leveren.

• Mex
Inderdaad, ik wacht het nog even af, als het over een maand of 2 nog fatsoenlijk loopt dan neem ik het zelf ook.

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, het is een misleidende reclame.

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
Weet iemand wat de opzegtermijn is? Stel dat je het neemt, en je wil er weer vanaf...

[ Voor 23% gewijzigd door El_BingO op 14-09-2005 12:27 ]

• man-o-script
Die muts van de KS zei dat het ging om een jaar-contract, maar zou me niets verbazen als ze zelfs dat fout had... ze kwam met het verhaal aan dat het ging om het verschil tussen windows en symbian, ja dat is net zoiets als windows en mac hè, altijd gezeur zei ze. Op mijn vraag: "ja maar boeiend, het is toch gewoon internet over GPRS, heeft daar toch niets mee te maken?" "Ow, moment, ik vraag het even na". Doos.

[ Voor 63% gewijzigd door man-o-script op 14-09-2005 12:32 ]

//

• Mex
man-o-script schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:30:
Die muts van de KS zei dat het ging om een jaar-contract, maar zou me niets verbazen als ze zelfs dat fout had... ze kwam met het verhaal aan dat het ging om het verschil tussen windows en symbian, ja dat is net zoiets als windows en mac hè, altijd gezeur zei ze. Op mijn vraag: "ja maar boeiend, het is toch gewoon internet over GPRS, heeft daar toch niets mee te maken?" "Ow, moment, ik vraag het even na". Doos.
Volgens mij loopt het gewoon net zo lang door als je huidige contract. Het kan niet zo zijn dat m'n contract in december af loopt, dat ik dan nog tot september 2006 moet betalen voor iets wat ik dan niet meer kan gebruiken.

Verwijderd

El_BingO schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:27:
Weet iemand wat de opzegtermijn is? Stel dat je het neemt, en je wil er weer vanaf...
Pocket Internet Totaal loopt, net zoals alle andere bundels, mee met je bel-abonnement.

• lucid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09-2023

lucid

If it ain't broken...tweak it!

Ik heb ze ook gebeld, daar bij T-Mobile.

Op mijn vraag of ik de AP en password instellingen mocht bekijken, opdat ik kon testen
of het ook zou werken met mijn SE V800, kreeg ik nul op het rekest.

Er zijn 100.000 tweakers die die gateways willen gebruiken, maar we mogen niet.

Alleen als je een SDA of andere brakke rommel koopt. Zeg eerlijk, je hebt op zijn minst 640x480 nodig voordat he aansluiting een beetje rendabel word.
Ik stop er mee, ik wordt er gewoon niet goed van, eindelijk wat ik zocht, mag ik niet meedoen.

PLEASE IEMAND.... POST HIER JE AP instellingen en w8woorden !
Pagina: 1 2 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv