T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.497 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
jeroensteeman schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:08:
@robin

Dat van die speedcap staat nog nergens in de voorwaarden of op de site van T-Mobile. We moeten dus nog maar zien wat er gaat gebeuren.
Dus wel vanaf 4 februari (zie link t-mobile , lees de tekst en bekijk het schema) :

http://www.t-mobile.nl/co...em=2008/januari-17-08.xml

[ Voor 4% gewijzigd door janzeeschuimers op 01-02-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ja dat stond er al vanaf de 17e op , echter als je het topic doorleest , zie je dat er na die datum steeds meer verwarring zelf bij t-mobile is ontstaan.
Dus of ze het nu gaan doorvoeren , is voor mij nog steeds onbekend

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
janzeeschuimers schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:05:
[...]

Dus wel vanaf 4 februari (zie link t-mobile , lees de tekst en bekijk het schema) :

http://www.t-mobile.nl/co...em=2008/januari-17-08.xml
Aha, da's de eerste keer dat ik het daar lees. Op de siteafdeling "Persoonlijk" is nog niks te vinden, en ook niet bij de voorwaarden toen ik een paar dagen geleden m'n contract afsloot.

Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Voor de duidelijkheid, die tabel is compleet nieuw en stond niet in het oorspronkelijke persbericht... Weten we nu in ieder geval wel zeker dat het doorgaat, alleen nu nog voor wie allemaal...

(en deze 2 jaar is dus de eerste en laatste keer dat ik PIT+ neem)

[ Voor 15% gewijzigd door SkyFlyer op 01-02-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:49
Nee, dit bericht van Tmo is ergens de laatste dagen aangepast! De tabel stond er in eerste instantie nog niet in!

Degene die dat tabelletje er ingeplakt heeft had wel ff ze spelchecker uit moeten zetten. Ziet er een beetje knulllig uit zo met die rode slingertjes.... :+

Edit: te langzaam getypt...

[ Voor 5% gewijzigd door N!co op 01-02-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
SkyFlyer schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:14:
Voor de duidelijkheid, die tabel is compleet nieuw en stond niet in het oorspronkelijke persbericht... Weten we nu in ieder geval wel zeker dat het doorgaat, alleen nu nog voor wie allemaal...

(en deze 2 jaar is dus de eerste en laatste keer dat ik PIT+ neem)
Als je voor 4 februari hebt afgesloten val je onder de oude voorwaarden , dus geen snelheidsverlaging na 250 mb (ik heb hierover contact gehad met de klantenservice) en de mensen die actief zijn op het pocketinfo forum (die werken voor t-mobile webcare) bevestigen dit op het pocketinfo forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
degroot schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:41:
Ja dat stond er al vanaf de 17e op , echter als je het topic doorleest , zie je dat er na die datum steeds meer verwarring zelf bij t-mobile is ontstaan.
Dus of ze het nu gaan doorvoeren , is voor mij nog steeds onbekend
Klopt , maar het schema is later toegevoegd (en daar staat de snelheidsverlaging in na 250 mb bij pit+ en na 1GB bij internet totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Nja, dat wordt dus ZSM overstappen als ze knullig gaan doen met datalimieten. De lage snelheid van hun was alleen maar tolereerbaar omdat je 'wat je maar wilt' met de verbinding kon doen. :W T-Mobile

Zeiksnorren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
BoomSmurf schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:29:
Nja, dat wordt dus ZSM overstappen als ze knullig gaan doen met datalimieten. De lage snelheid van hun was alleen maar tolereerbaar omdat je 'wat je maar wilt' met de verbinding kon doen. :W T-Mobile

Zeiksnorren.
Je begrijpt het niet , ze gaan vanaf 4 februari alleen de snelheid terug brengen na 250 mb bij pit+ en na 1 GB bij internet totaal.
Ze doen dus niet "knullig met datalimieten" maar ze verlagen de snelheid na 250mb (pit+) en na 1GB (internet totaal).
Je kunt nog steeds doen "wat je maar wilt" met de verbinding alleen de snelheid gaat eruit na "zoveel" mb te hebben verbruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door janzeeschuimers op 01-02-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
N!co schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:15:
[...]

Degene die dat tabelletje er ingeplakt heeft had wel ff ze spelchecker uit moeten zetten. Ziet er een beetje knulllig uit zo met die rode slingertjes.... :+

Edit: te langzaam getypt...
Dat schema ziet er weel heel erg onproffessioneel uit :X
Ook de consumenten site is de laatste tijd veel slordiger, veel deadlinks, foutmeldingen en ook de actie's staan soms niet goed vermeld, en worden dan later aangepast.

[ Voor 18% gewijzigd door robert-630 op 01-02-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

janzeeschuimers schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:39:
[...]

Je begrijpt het niet , ze gaan vanaf 4 februari alleen de snelheid terug brengen na 250 mb bij pit+ en na 1 GB bij internet totaal.
Ze doen dus niet "knullig met datalimieten" maar ze verlagen de snelheid na 250mb (pit+) en na 1GB (internet totaal).
Je kunt nog steeds doen "wat je maar wilt" met de verbinding alleen de snelheid gaat eruit na "zoveel" mb te hebben verbruikt.
Nja dat had ik wel begrepen, het woord datalimiet was slecht gekozen. Maar het blijft knullig. Ik betaal voor mijn PIT+ dus het dubbele van PIT om 250mb iets sneller te kunnen downloaden. Het blijft 'dag T-Mobile' zodra m'n contract over is.

Maar goed, meningen en incorrecte termen terzijde, is het nu wel of niet ook het geval voor mensen die al langer PIT+ hebben? (ik heb het van net voor de 'sms dubbel' actie)

EDIT: nvm, het antwoord staat hier boven... had gisteren al gekeken maar toen was het me nog niet 100% duidelijk uit de andere reacties.

[ Voor 6% gewijzigd door BoomSmurf op 01-02-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:37

netblade

Sunrise

En zo sterft pit+ een langzame dood.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03

HellBeast

Oh My GoT!

netblade schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:19:
En zo sterft pit+ een langzame dood.
Voor veel mensen een langzame 2 jarige dood gelukkig.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
HellBeast schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:55:
[...]

Voor veel mensen een langzame 2 jarige dood gelukkig.
Voor mij iets langer gelukkig, ik zal m'n abonnement gewoon niet vernieuwen! Heb er toch altijd twee dus maakt dan ook niet uit. En er zullen wel meer mensen zijn die dat doen door die voordelige voorwaarden.
Toch blijft het een beetje jammer van T-Mobile.

Heb sinds vandaag ook al verhoogde snelheid, zojuist een speedtest gedaan en heb 346 kbit/sec. Ben er echt blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Leekah schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 00:28:
[...]

Voor mij iets langer gelukkig, ik zal m'n abonnement gewoon niet vernieuwen! Heb er toch altijd twee dus maakt dan ook niet uit. En er zullen wel meer mensen zijn die dat doen door die voordelige voorwaarden.
Toch blijft het een beetje jammer van T-Mobile.

Heb sinds vandaag ook al verhoogde snelheid, zojuist een speedtest gedaan en heb 346 kbit/sec. Ben er echt blij mee!
Ja het gaat allemaal een stukje flotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 03-09 19:11
BoomSmurf schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:29:

Zeiksnorren.
Sommige mensen.... Zucht!

Je krijgt GRATIS dubbele snelheden, tijdelijk (PIT+) of voorgoed (PIT), en mensen gaan ZEUREN dat bij PIT+ de snelheden na 250MB terug gaan naar het ORIGINEEL?!?!! :?
Ga je schamen! 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:31

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Men klaagt er alleen over dat men voor €10 250mb mag downloaden op "hoge" snelheid en daarna wordt teruggezet naar de nieuwe PIT-snelheid(128/32), terwijl die snelheid onder de huidige PIT+ snelheid(192/32) ligt.

Dus dat ligt even iets anders dan dat jij denkt

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

En ook op de T-Mobile site staat de nieuwe informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik heb even een vraag over het gebruik van een dual sim:

ik zit te overwegen om een nieuwe laptop aan te schaffen, waar 3G functionaliteit al in zit; ik kan dus de simkaart in de laptop drukken.
Nu begreep ik echter dat je beide sims niet tegelijk kan gebruiken, en dat ik dus niet bereikbaar ben met mobiel op het moment dat ik op de laptop internet..

Vanuit dat oogpunt zou het dan toch handiger zijn om te internetten op de laptop via bluetooth via m'n telefoon? is die snelheid een beetje ok?

Of is T-Mobile zo cool dat ze toevallig een 2e sim kunnen aanbieden die dataonly is, zodat je nog wel kan bellen tegelijkertijd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Internet via bluetooth lijkt me inderdaad handiger...

Met die duosim zou je inderdaad je telefoon opnieuw moeten aanmelden om weer verbinding te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
'T-Mobile: goedkoper mobiel internet buitenland'
T-Mobile bevestigt aan Emerce tijdens een groot telecomcongres uitspraken te doen over 'international roaming'. "Het onderwerp international roamingtarieven staat voor het Mobile World Congress in Barcelona volgende week", aldus een woordvoerder van T-Mobile Nederland.

Volgens de Engelse krant The Telegraph maakt T-Mobile afspraken met andere Europees werkende telecomaanbieders om de tarieven voor mobiel internet in het buitenland te verlagen. Het gaat daarbij om de tarieven die ze elkaar in rekening brengen voor het gastgebruik van elkaars netwerken, de zogeheten roamingtarieven.

Met welke operators de Deutsche Telekom-dochter in gesprek is, is niet bekend. Tot de grootste Europese mobiele aanbieders behoren T-Mobile, Orange, Vodafone en Telefónica.
meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Klop het dat de mensen die pit in 2005 af hebben gesloten en dit nog steeds niet hebben verlengd of vernieuwd (er staat dan Internet Totaal op je factuur voor iets van 50 Euro en later op je factuur krijg je ruim 40 Euro pit korting en kom je ook op 9.50 Euro uit) nog steeds geen snelheidsbeperking hebben? (er was toen namelijk nog geen sprake van een snelheidsbeperking)
Zou het zelfs kunnen nu Internet Totaal tot 1024 Kbps is opgeschaald dat de mensen van het eerste uur deze snelheid krijgen of zijn de mensen die pit voor 1 juni 2006 hebben afgesloten nu ook afgesloten van de hotspots en is hun snelheid ondertussen wel gecapped en tot welke snelheid dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:30
janzeeschuimers schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:03:
Klop het dat de mensen die pit in 2005 af hebben gesloten en dit nog steeds niet hebben verlengd of vernieuwd (er staat dan Internet Totaal op je factuur voor iets van 50 Euro en later op je factuur krijg je ruim 40 Euro pit korting en kom je ook op 9.50 Euro uit) nog steeds geen snelheidsbeperking hebben? (er was toen namelijk nog geen sprake van een snelheidsbeperking)
Zou het zelfs kunnen nu Internet Totaal tot 1024 Kbps is opgeschaald dat de mensen van het eerste uur deze snelheid krijgen of zijn de mensen die pit voor 1 juni 2006 hebben afgesloten nu ook afgesloten van de hotspots en is hun snelheid ondertussen wel gecapped en tot welke snelheid dan ?
Mijn snelheid is volgens mij al sinds september 2007 gecapped, snelheid lijkt me logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drrrk
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 21:23
Hmmm.

Ik heb sinds november pit+. Vandaag viel het me op dat mijn telefoon tijdens het internetten ineens niet meer 3g maar 3.5g aangeeft.

Zojuist de snelheid even getest:

838 kbit/sec
0.579s latency
10.308s d/l time (1MB)

1310 kbit/sec
0.514s latency
6.737s d/l time (1MB)

Dat klopt toch voor geen meter of zijn de snelheden wéér verhoogd?

Very funny Scotty, now beam back my clothes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Drrrk schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:00:
Hmmm.

Ik heb sinds november pit+. Vandaag viel het me op dat mijn telefoon tijdens het internetten ineens niet meer 3g maar 3.5g aangeeft.

838 kbit/sec
0.579s latency
10.308s d/l time (1MB)

1310 kbit/sec
0.514s latency
6.737s d/l time (1MB)

Welke meet-site gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drrrk
Welke meet-site gebruik je?
dslreports.com/mspeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Probeer eens speedtest.bbned.nl alsjeblieft. Ik heb het idee dat die erg betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nikao schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:48:
ik heb even een vraag over het gebruik van een dual sim:

ik zit te overwegen om een nieuwe laptop aan te schaffen, waar 3G functionaliteit al in zit; ik kan dus de simkaart in de laptop drukken.
Nu begreep ik echter dat je beide sims niet tegelijk kan gebruiken, en dat ik dus niet bereikbaar ben met mobiel op het moment dat ik op de laptop internet..

ik gebruik zelf mijn "oude" n95 als modem met 1 sim omdat ik geen adsl meer heb, deze hangt altijd aan mijn imac. Als je dan gebeld wordt kan je gewoon een geprek aannemen of sms-en, zelfs nog internetten op je telefoon. Een hsdpa modem in een laptop heeft software dat volgens mij alleen data en sms ondersteund, geen voice.

Vanuit dat oogpunt zou het dan toch handiger zijn om te internetten op de laptop via bluetooth via m'n telefoon? is die snelheid een beetje ok?

snelheid met BT is stuk minder dan met een usb kabel, dat heb ik zelf ook een tijdje gedaan maar je bent beter af met een kabel. Verbinding is veel stabieler, 12 uur online zonder storing is geen probleem maar dat lukte me nooit met bluetooth.
Na een uur of wat met veel data klapte de lijn er gewoon uit.

Of is T-Mobile zo cool dat ze toevallig een 2e sim kunnen aanbieden die dataonly is, zodat je nog wel kan bellen tegelijkertijd? :P
dat kan. Gewoon een data sim nemen en 1 appart voor je mobile nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:07:
[...]

dat kan. Gewoon een data sim nemen en 1 appart voor je mobile nummer.
bedoel je dan een data only abbo of zou ik PIT kunnen nemen bij mijn Flex abbo en een sim voor alleen de data erbij kunnen krijgen? :? (dit zou wel het mooiste zijn)
heb de klantenservice gebeld, maar daar werd ik niet veel wijzer van.. snapten er maar weinig van.... (of ik kan niet uitleggen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:34
Hmmm.

testen...
Kunnen meer mensen dit bevestigen? dit zou namelijk betekenen dat je met pit+ op HSPDA zit... of is de beste poster 1 van de gelukkigen van een foutje van t-mobile?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
nikao schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:53:
[...]

bedoel je dan een data only abbo of zou ik PIT kunnen nemen bij mijn Flex abbo en een sim voor alleen de data erbij kunnen krijgen? :? (dit zou wel het mooiste zijn)
heb de klantenservice gebeld, maar daar werd ik niet veel wijzer van.. snapten er maar weinig van.... (of ik kan niet uitleggen :P )
Ik denk dat jeroen bedoeld dat je 2 abonnementen moet nemen dan, 1 met alleen een data-abonnement en 1 zonder data-abonnement. Ik zal even voor je testen of het met duo sim werkt. GSM eerst aanzetten en erna een datakaart in de laptop doen en daarmee verbinding maken. Dan bel ik even met de gsm kijken of dat lukt.

Edit: Ik kan met de gsm EN met de mobiele kaart tegelijk online zijn. Ik meldde eerst de gsm aan en erna gebruikte ik de mobiele internet kaart. Als ik gebeld word komen de gesprekken op de gsm aan. Dit is denk ik precies wat je wilt. Dus duo sim volstaat al hiervoor.
peugeot206gt schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:06:
[...]

Kunnen meer mensen dit bevestigen? dit zou namelijk betekenen dat je met pit+ op HSPDA zit... of is de beste poster 1 van de gelukkigen van een foutje van t-mobile?
Ik heb al vanaf het begin 3G met een snelheid van 1mbit/s welke word geknepen tot 256kbit/s bij pit+ (de nieuwe snelheden heb ik nog niet getest, mijn telefoon heeft teweinig hsdpa bereik en ik moet hem foceren op gprs omdat ik anders de verbinding binnen 5 minuten verlies)

[ Voor 37% gewijzigd door DutchKel op 05-02-2008 00:35 ]

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

[...]

Net effe getest, 360 kbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een duo sim is gekoppeld aan 1 abonnement. dus zoals in mijn geval flex 40 en internet totaal plus.
de sim die zich het laatst op het netwerk meld is bereikbaar of daar kan je mee internetten.
allebei tegenlijk gaat niet.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 07:57:
een duo sim is gekoppeld aan 1 abonnement. dus zoals in mijn geval flex 40 en internet totaal plus.
de sim die zich het laatst op het netwerk meld is bereikbaar of daar kan je mee internetten.
allebei tegenlijk gaat niet.
Dit dacht ik inderdaad begrepen te hebben.. maar kfaessen zegt:
Edit: Ik kan met de gsm EN met de mobiele kaart tegelijk online zijn. Ik meldde eerst de gsm aan en erna gebruikte ik de mobiele internet kaart. Als ik gebeld word komen de gesprekken op de gsm aan. Dit is denk ik precies wat je wilt. Dus duo sim volstaat al hiervoor.
Is dit nu met een apart dataonly abbo en dus een aparte sim erbij.. of is dit echt dezelfde sim? en kun je daar dus ook mee op je phone i-netten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
nikao schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:20:
[...]

[...]

Is dit nu met een apart dataonly abbo en dus een aparte sim erbij.. of is dit echt dezelfde sim? en kun je daar dus ook mee op je phone i-netten?
Hij geeft aan dat het met een duosim is dus dat moet het ook zijn. Ik heb ook begrepen dat het met een duosim wel kán maar dat je kans hebt dat je smsjes of gesprekken mist. Opzich kan je ze wel tegelijkertijd gebruiken. Ik heb geen duosim genomen uiteindelijk dus ik kan het niet voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ik heb een duo sim omdat ik vroeger een pc card had, maar die kan ik niet meer gebruiken vanwege een nieuwe notebook.

Mijn N73 en Tytn hebben nu dus allebij een simkaart, nooit geprobeert ze tergelijker tijd te gebruiken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals, als je een duo sim hebt en je bent verbonden met het internet op toestel of laptop, en je zet de 2e sim aan dan wordt je verbinding verbroken van de 1ste, en kan je gebeld worden op de sim die het laatst zich op het netwerk registreerd.

als je ze allebei tegenlijk aanzet met 2 toestellen pakt tie in theorie degene met het beste/sterkste signaal ontvangst.
Hoe dan ook, je kan er maar 1 gebruiken en niet allebei tegenlijk. :'(
Neem anders gewoon 1 data sim en 1 voor spraak. Nadeel is dat als je onderweg bent met alleen je telefoon je dan daar geen internet ophebt of je moet steeds kaartjes gaan wisselen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:31

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

En je kunt geen datasim met PIT of PIT+ kiezen toch?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
@jeroenjonker

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd , maar als je bijvoorbeeld een Nokia umts toestel hebt kun je je met 1 sim (waarmee je belt) aanmelden op alleen gsm via je menu.
Je andere sim van het duo setje meld je aan via een ander umts toestel wat je als modem wilt gebruiken om te internetten via alleen umts (of via een pc card).
Zou je ze dan niet beide sim-kaarten tegelijk kunnen gebruiken omdat mij altijd is verteld dat umts en gsm beide via een andere antenne/ontvanger in je telefoon werken en zo zal het ook wel op de/het zendmasten/netwerk van T-mobile het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Lolhozer schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:07:
En je kunt geen datasim met PIT of PIT+ kiezen toch?
PIT+ kan als data only http://www.t-mobile.nl/pe...el-internet/tarieven.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Klopt maar om pit+ te gaan gebruiken op je laptop/computer is voor de mensen die het na 4 februari 2008 hebben of gaan afsluiten ook niet echt interesant meer , je snelheid valt nadat je 250 mb hebt gedownload terug van 384 Kbps naar 128 Kbps (en 250 mb is niks als je gebruik maakt van een laptop/computer).
Misschien is pit van 9,50 Euro dan intersant , 10 Euro goedkoper dan pit+ en altijd 128 Kbps downloadsnelheid (alleen er is geen pit data only abb.).

nb.Wel raar dat de upload snelheid bij pit en pit+ gelijk is nl. 32 Kbps , ik had bij pit+ toch wel een hogere upload verwacht t.o.v. pit , maar helaas ook wij pit plussers moeten het met 32 Kbps upload doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Mensen die nog de oude PIT '05 hebben, hebben wel een cap. Voorheen was dit 64/32, nu is dat 128/64.
Als je nu overschakelt naar een IT, dan heb je automatisch de eerste 1 GB 1024/128 en daarna 384/32. HotSpots (Wi-Fi) zijn niet gecapt.

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
janzeeschuimers schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:01:
[...]

Klopt maar om pit+ te gaan gebruiken op je laptop/computer is voor de mensen die het na 4 februari 2008 hebben of gaan afsluiten ook niet echt interesant meer , je snelheid valt nadat je 250 mb hebt gedownload terug van 384 Kbps naar 128 Kbps (en 250 mb is niks als je gebruik maakt van een laptop/computer).
Misschien is pit van 9,50 Euro dan intersant , 10 Euro goedkoper dan pit+ en altijd 128 Kbps downloadsnelheid.

nb.Wel raar dat de upload snelheid bij pit en pit+ gelijk is nl. 32 Kbps , ik had bij pit+ toch wel een hogere upload verwacht t.o.v. pit , maar helaas ook wij pit plussers moeten het met 32 Kbps upload doen.
precies.. ik denk dat ik maar gewoon voor PIT ga en met mijn laptop (als ik hem aanschaf :P) via bluetooth of usb connect via m'n mobiel met i-net
kan ik tenminste ook gewoon op de mobiel internetten als ik dat wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
[...]

Het maakt niet uit op welke manier je de verbinding opzet. Je kunt gewoon verbinding hebben met GPRS of HSDPA als je een PIT(+) hebt. Je zult ook met een PIT de snelheid 128/32 hebben via HSDPA.

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
WebCare schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:08:
[...]

Het maakt niet uit op welke manier je de verbinding opzet. Je kunt gewoon verbinding hebben met GPRS of HSDPA als je een PIT(+) hebt. Je zult ook met een PIT de snelheid 128/32 hebben via HSDPA.
Er zat bij mij in het verleden wel iets verschil in toen pit nog gewoon 64 Kbps was had ik via gprs een down- en up-load van 54 Kbps /14 Kbps en via umts/3g 75 Kbps / 20 Kbps.
Ik heb dit toen meerdere malen getest , hoe de verschillen umts t.o.v. hsdpa zijn weet ik niet ik heb (nog) geen hsdpa toestel maar ik hoorde van een T-mobile shop medewerker die een TyTN II heeft i.c.m. pit+ dat hij via hsdpa een hogere download-snelheid had dan met umts/3g.
Ik heb de T-mobile shop medewerker toen naar zijn excacte hsdpa t.o.v. umts snelheden gevraagd maar dit antwoord moest hij me schuldig blijven.

nb.In de praktijk is umts sneller als gprs en hsdpa weer sneller als umts (ook al is er op dezelfde snelheid gecapped) , omdat de latency nu eenmaal lager is bij umts t.o.v. gprs en bij hsdpa t.o.v. umts.

[ Voor 10% gewijzigd door janzeeschuimers op 05-02-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
nikao schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:20:
[...]

[...]

Ik heb er een foto van gemaakt welke ik dadelijk wel even zal posten. Ik heb op de gsm internet niet geprobeerd maar zal zo even kijken op de foto misschien stond internet op de gsm toevallig wel aan. Echter zit er wel een kanttekening aan waar ik met t-mobile nog niet uit ben.

Zodra ik verbinding maak hier met hsdpa verlies ik verbinding met het gsm netwerk en heb ik dus alleen maar internet. Ik heb de gsm dus gefoceerd op gprs verbinding en via de laptop op hsdpa. Dit kan misschien aan de mast hier liggen. De helpdesk kwam er iniedergeval niet uit. Maar dit bijeffect kan ook voordelig zijn om 2 sims tegelijk te gebruiken.

Dus mijn situatie is misschien uniek :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
kfaessen schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:52:
[...]

Ik heb er een foto van gemaakt welke ik dadelijk wel even zal posten. Ik heb op de gsm internet niet geprobeerd maar zal zo even kijken op de foto misschien stond internet op de gsm toevallig wel aan. Echter zit er wel een kanttekening aan waar ik met t-mobile nog niet uit ben.

Zodra ik verbinding maak hier met hsdpa verlies ik verbinding met het gsm netwerk en heb ik dus alleen maar internet. Ik heb de gsm dus gefoceerd op gprs verbinding en via de laptop op hsdpa. Dit kan misschien aan de mast hier liggen. De helpdesk kwam er iniedergeval niet uit. Maar dit bijeffect kan ook voordelig zijn om 2 sims tegelijk te gebruiken.

ah maar op zich komt dit overeen met wat janzeeschuimers zegt: ene sim op gsm zetten en de ander op umts... zou mooi zijn als dat gaat werken :)
thx voor je input in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drrrk
Probeer eens speedtest.bbned.nl alsjeblieft. Ik heb het idee dat die erg betrouwbaar is.
Lukt niet op mijn N95... Iets met "Geheugen Vol".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Zoals beloofd de foto dat je met duosim 2 apparaten tegelijk kunt gebruiken:

verkeerde afbeelding 8)7

<toch maar geen foto, het is lastig om de foto te nemen met beide verbindingen open vooral omdat ik hier slecht umts bereik heb>

[ Voor 85% gewijzigd door DutchKel op 06-02-2008 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 16:38
nikao schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:55:
[...]

ah maar op zich komt dit overeen met wat janzeeschuimers zegt: ene sim op gsm zetten en de ander op umts... zou mooi zijn als dat gaat werken :)
thx voor je input in elk geval!
Voor zover ik weet kan er maar 1 sim tegelijk aangemeld zijn op het netwerk, maakt niet uit of dat nu GSM, GPRS, UMTS, HSDPA is. Dit is al jaren zo en eigenlijk ook wel vrij logisch, omdat ondanks dat je je sim alleen in HSDPA wil gebruiken, de mast toch niet weet welke sim hij moet gebruiken, en dan dus de laatst aangemelde pakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
[...]

Je verliest inderdaad de verbinding met de simkaart die je gebruikt in combinatie met het GSM-netwerk. Je kan in princiepe wel beide simkaarten gelijktijdig gebruiken, maar gesprekken en sms-berichten komen altijd binnen op de simkaart die als laatste actief is gebruikt. Heb je met een van de simkaarten een data-verbinding, dan is dit de 'actieve' simkaart en zullen eventuele gesprekken en/of sms-berichten op die simkaart binnenkomen.

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 16:38
[...]

GPRS is in feite GSM, dus je zou die verbinding ook moeten verliezen zodra je HSDPA gebruikt.. Of lees ik hier nu iets verkeerd?
Ik dacht iig altijd dat het niet mogelijk was om 2 simkaarten voor hetzelfde abonnement tegelijk aangemeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hmmm.

838 kbit/sec
0.579s latency
10.308s d/l time (1MB)

1310 kbit/sec
0.514s latency
6.737s d/l time (1MB)

Mij is ook opgevallen dat mijn Tytn II naar 3,5g overgaat.
Ik heb net een speedtest gedaan en ik haal met net 991kb/s.
Ontvangst 1 van 4.

Ben benieuwd hoelang dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Fiber- schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:34:
[...]

GPRS is in feite GSM, dus je zou die verbinding ook moeten verliezen zodra je HSDPA gebruikt.. Of lees ik hier nu iets verkeerd?
Ik dacht iig altijd dat het niet mogelijk was om 2 simkaarten voor hetzelfde abonnement tegelijk aangemeld te hebben.
Mij lukt het dus wel... De gsm verliest zijn verbinding niet als ik met de laptop online ga op hsdpa. Alleen mijn laptop kan niet lang online blijven door het slechte bereik. De GSM heb ik gefoceerd op gsm netwerk moeten zetten (dus met gprs) omdat ik anders vrijwel niet kon bellen of smsen. Erna heb ik dus voor de gein de laptop aangemeld op hsdpa en dit werkte zonder problemen (nou ja na 5 minuten lag de verbinding er wel uit vanwege het slechte bereik). Erna mijn nummer opgebeld en dat telefoontje kwam direct op mijn gsm terecht.

Ik zou het eigenlijk op een andere lokatie moeten proberen waar hsdpa wel goed werkt. Ik heb het idee dat het GSM netwerk en het UMTS/HSDPA netwerk 2 fysieke netwerken zijn. In dat geval zou je inderdaad op beide tegelijk aangemeld kunnen zijn.

Als iemand nog een oplossing heeft voor mijn HSDPA probleem zie ik die graag. Ik wil op mijn gsm namelijk graag gebruik kunnen maken van HSDPA wat op het moment niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:05
kfaessen schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:39:
[...]

Mij lukt het dus wel... De gsm verliest zijn verbinding niet als ik met de laptop online ga op hsdpa. Alleen mijn laptop kan niet lang online blijven door het slechte bereik. De GSM heb ik gefoceerd op gsm netwerk moeten zetten (dus met gprs) omdat ik anders vrijwel niet kon bellen of smsen. Erna heb ik dus voor de gein de laptop aangemeld op hsdpa en dit werkte zonder problemen (nou ja na 5 minuten lag de verbinding er wel uit vanwege het slechte bereik). Erna mijn nummer opgebeld en dat telefoontje kwam direct op mijn gsm terecht.

Ik zou het eigenlijk op een andere lokatie moeten proberen waar hsdpa wel goed werkt. Ik heb het idee dat het GSM netwerk en het UMTS/HSDPA netwerk 2 fysieke netwerken zijn. In dat geval zou je inderdaad op beide tegelijk aangemeld kunnen zijn.

Als iemand nog een oplossing heeft voor mijn HSDPA probleem zie ik die graag. Ik wil op mijn gsm namelijk graag gebruik kunnen maken van HSDPA wat op het moment niet lukt.
Doordat je dezelfde termen door elkaar gebruikt worden je berichten moeilijk te lezen. Jouw gsm en het GSM netwerk bijvoorbeeld en je GSM op het gsm-betwerk. Je telefoon heet je telefoon of je Tytn, vooral als je over netwerkproblemen praat. Het GSM/GPRS-netwerk en het UMTS/HSDPA-netwerk zijn inderdaad twee fysiek verschillende netwerken.
Er zijn problemen geweest op verschillende HSDPA netwerken dat er niet tegelijkertijd spraak en data-verkeer mogelijk is, vooral KPN en Vodafone hebben hier last van gehad, het (multi)rab probleem. Deze problemen zijn opgelost en T-mobile heeft er volgens mij nooit last van gehad.

Je kan wel tegelijkertijd met twee SIM-kaarten aangemeld zijn, kan zelfs beide op het HSDPA- of beide op het GSM-netwerk aanmelden. Het probleem is dat de SIM-kaart die het laatste netwerkcontact heeft gehad al het daarop volgende netwerkverkeer toegestuurt krijgt. Je kan dus niet 1 SIM-kaart in je telefoon doen en 1 in je laptop en dan hopen dat alle data naar je laptop gaat en alle spraak naar je telefoon. Nou ja, je kan wel hopen natuurlijk maar het zal nogal vruchteloos blijken.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies. zo simpel is het eigenlijk. gebruik daarom een hsdpa telefoon als modem, kan je gewoon door internetten en bellen, sms-en etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag over mijn t-mobile abbonement. Het zit namelijk zo:

-Op dit moment heb ik nog een hi-abonnement dat eind maart afloopt.
-Ik heb 1 week geleden een htc touch cruise besteld in combinatie met een 2 jarig relax 200 abonnement en internet voor 9,50 per maand.
-Gisteren heb ik de TC ontvangen,

Nu is mijn vraag of mijn abonnement van t-mobile al ingegaan is of niet. Betaal ik er op dit moment al voor? Of gaat het abonnement pas in als mijn hi-abonnement is afgelopen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:42:
Ik heb even een vraag over mijn t-mobile abbonement. Het zit namelijk zo:

-Op dit moment heb ik nog een hi-abonnement dat eind maart afloopt.
-Ik heb 1 week geleden een htc touch cruise besteld in combinatie met een 2 jarig relax 200 abonnement en internet voor 9,50 per maand.
-Gisteren heb ik de TC ontvangen,

Nu is mijn vraag of mijn abonnement van t-mobile al ingegaan is of niet. Betaal ik er op dit moment al voor? Of gaat het abonnement pas in als mijn hi-abonnement is afgelopen?

Alvast bedankt!
Neem je je telefoonnummer mee over of heb je een compleet nieuw abonnement met nieuw nummer?

Als je het nummer mee overneemt gaat je abonnement pas in als je hi-abonnement voorbij is, anders gaat hij natuurlijk al gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Hmm mijn verbinding met pit+ voelt nu net zo snel als mijn allereerste adsl verbinding, alleen de upload blijft wat achter, maar ik ben er nu wel dik tevreden mee.

Ik vraag me trouwens af hoe ze dat limiet gaan naleven.
Wel lekker in de trein met een 50KB/s downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Weet er iemand of je ook tijdens een abonnement kan verhogen naar een hogere + PIT? Ik heb nu namelijk Flex 15, en wil dan naar Flex 20 + PIT...

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

MaximusTG schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:43:
Weet er iemand of je ook tijdens een abonnement kan verhogen naar een hogere + PIT? Ik heb nu namelijk Flex 15, en wil dan naar Flex 20 + PIT...
Ja bel even 1200 vanaf je mobiel of ga even langs een T-Mobile shop, ze regelen het dan direct voor je :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verhogen kan altijd, verlagen alleen als je abbo af is gelopen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
ronaldlokers schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:14:
[...]

Neem je je telefoonnummer mee over of heb je een compleet nieuw abonnement met nieuw nummer?

Als je het nummer mee overneemt gaat je abonnement pas in als je hi-abonnement voorbij is, anders gaat hij natuurlijk al gelijk in.
Nou, dat hangt er een beetje vanaf. Bij het aanvragen van een T-Mobileabonnement kan je voor drie opties kiezen, direct in laten gaan, ingaan op datum nummerbehoud (met een max. van ik geloof 4 maanden in de toekomst) of op een zelfgekozen datum in laten gaan (met een max. van 4 maanden in de toekomst). Dus het hangt er helemaal vanaf wat er op het contract staat aangegeven. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
WebCare schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:08:
[...]

Webcare,

dat snap ik natuurlijk ook wel, dat ik met mijn pit+ niet boven de 384kbit uitkom, echter zou de latency van HSPDA een stuk beter, wat uiteindelijk resulteert in het veel sneller lader van de pagina's! Maar wat ik begrijp is dat het tegenwoordig mogelijk is om op HSPDA te gaan zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Zijn er meer mensen die de laatste paar dagen problemen hebben met hun PIT ? Opeens is PIT erg traag en zegt regelmatig dat hij de website niet kan weergeven.

Dit gaf speedtest.bbnet.nl:
Your current bandwidth reading is: 14.00kbs which means you can download at 1.75 KB/sec. from our servers.
bij lange na niet de snelheid die ik normaal heb (zeker niet na de verhoging vorige maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Mijn excuses voor het verwarrende bericht met de termen, gsm moet zijn touch cruise (of telefoon) en gsm netwerk moet dus zijn het netwerk op gsm gefoceerd.

Intussen ben ik bij t-mobile geweest omtrent mijn "slechte" bereik van de TC. Het probleem is waarschijnlijk een slechte antenne in de TC welke voor problemen zorgt. In de winkel had ik 2 streepjes bereik op HSDPA, wat behoorlijk slecht is als de antenne er 5 meter vanaf staat. In de winkel werkte de TC dus wel zoals het hoort, maar het bereik zag er niet erg goed uit.

Misschien kwam het dus wel door de telefoon dat ik 2 keer online kon zijn. Het verhaal word steeds vreemder. Ook de t-mobile helpdesk vond het erg vreemd. In de winkel hadden ze dit probleem gelukkig vaker gezien en daarbij bleek de antenne niet goed te zijn in de toestellen.

Dus dat ik 2 keer online kon zijn geeft geen garantie dat het bij andere ook lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

MochiGohan schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:54:
Zijn er meer mensen die de laatste paar dagen problemen hebben met hun PIT ? Opeens is PIT erg traag en zegt regelmatig dat hij de website niet kan weergeven.
Ja, dit ervaar ik de laatste dagen ook zo af en toe. UMTS/HSDPA beschikbaar, maar zodra ik verbinding leg via de laptop zijn de snelheden die ik haal GPRS snelheden. Met veel time-outs op dat moment. Even het toestel opnieuw aanmelden op het netwerk en opnieuw verbinding leggen verhelpt het probleem al.

Kunnen nog wat kinderziektes zijn i.v.m. de snelheidsverhogingen, maar hinderlijk is het nog niet: Het gebeurt 1 op de 15 keren verbinding leggen ongeveer.

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Wat ik vreemd vind is het volgende...ik heb een HTC Touch Cruise welke HSDPA ondersteund en ik heb een normale PIT abonnement. Maar ga ik via de Touch Cruise het internet op dan zie ik bovenin bij verbindingen een H verbinding wat dus staat voor HSDPA en download ik met max 1024Kbit/sec :)

Een avibestandje van 10mb heb ik binnen no time binnen....hoe kan dit? Heb toch maar een normaal PIT abonnement welke gecapped is op 128Kbit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Yzord schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:36:
Wat ik vreemd vind is het volgende...ik heb een HTC Touch Cruise welke HSDPA ondersteund en ik heb een normale PIT abonnement. Maar ga ik via de Touch Cruise het internet op dan zie ik bovenin bij verbindingen een H verbinding wat dus staat voor HSDPA en download ik met max 1024Kbit/sec :)

Een avibestandje van 10mb heb ik binnen no time binnen....hoe kan dit? Heb toch maar een normaal PIT abonnement welke gecapped is op 128Kbit toch?
Hoelang heb je al pit , ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je in het begin (een week ofzo) nog geen snelheidscap hebt.
Ik had eerst pit met 128 Kbit/s en nu pit+ met 384 Kbit/s (gelukkig nog zonder snelheidscap na 250 mb).

Misschien heeft het iets met hsdpa te maken ik hoor ook wel eens mensen die pit of pit+ hebben i.c.m. een hsdpa toestel die ook van die giga snelheden behalen (als dit zo is had ik net zo goed pit kunnen behouden :( ) , maar T-mobile zal als het een fout is in hun soft-/hard-ware dit wel snel verhelpen.
Ikzelf heb helaas nog geen hsdpa toestel om dit te proberen alleen maar umts toestellen.

Zoniet , heb je mazzel ;) .

[ Voor 25% gewijzigd door janzeeschuimers op 10-02-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:33
ik haal op mn N95 8gb, 44KB/sec met PIT + :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

janzeeschuimers schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:44:
[...]

Hoelang heb je al pit , ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je in het begin (een week ofzo) nog geen snelheidscap hebt.
Ik had eerst pit met 128 Kbit/s en nu pit+ met 384 Kbit/s (gelukkig nog zonder snelheidscap na 250 mb).

Zoniet , heb je mazzel ;) .
Ik heb PIT al enige maanden...in ieder geval niet pas een weekje. Maar goed ik hou de T-Mobile site wel even in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Op dslreports.com/mspeed kom ik op de 1mbit file uit op 513kbit/sec 0,43 latency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
kernie schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:50:
ik haal op mn N95 8gb, 44KB/sec met PIT + :)
Die snelheid haal ik ook met pit+ i.c.m. een Nokia E60 en E70 (beide umts toestellen).
Maar als het goed is heeft een hsdpa toestel i.c.m. pit+ geen hogere download dan een umts toestel i.c.m. pit+ , toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog één van de gelukkige met Pocket Internet Totaal 2005 voor 9,50 P/M. Als ik mijn contract verleng, behoudt ik dat Pocket Internet Totaal 2005 voor 9,50 P/M? Hier zit dus gratis WiFi hotspots etc in.

Ik kan niet over Pocket Internet Totaal 2005 terug vinden op t-mobile site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:06:
Ik ben nog één van de gelukkige met Pocket Internet Totaal 2005 voor 9,50 P/M. Als ik mijn contract verleng, behoudt ik dat Pocket Internet Totaal 2005 voor 9,50 P/M? Hier zit dus gratis WiFi hotspots etc in.

Ik kan niet over Pocket Internet Totaal 2005 terug vinden op t-mobile site.
Nooit verlengen dan val je onder de nieuwe voorwaarden die vaak of zoniet altijd slechter zijn dan de je oude voorwaarden , maar je abbonement gewoon stilzwijgend door laten lopen.

Ikzelf heb nog een T-mobile 450 sim only uit 2003 , geen start-minuut dus de 1e minuut ook gewoon per seconde betalen , binnen de bundel 5.5 cent per minuut en buiten de bundel 11 cent per minuut :) .
Buiten de bundel heb ik wel een starttarief van 5 cent per gesprek.
Ik laat mijn abbonement gewoon stilzwijgend door lopen zodat ik onder de oude voorwaarden blijf vallen , verlengen of vernieuwen zou voor mij funest zijn (altijd de 1e minuut betalen ook bel je bijvoorbeeld maar 3 seconden en buiten de bundel 25 cent per minuut :( ).

Nee , ik verleng of vernieuw niet , ik hou het bij mijn abbonement uit 2003 _/-\o_ .

[ Voor 4% gewijzigd door janzeeschuimers op 10-02-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
nee... ik heb me ook met pit 2005 verlengd en ben nu gecapped en geen wifi meer. wel gratis t-zones (al zou ik niet weten waar dat zit en ook geen behoefte aan).

Wel netjes: als je verlengt sim-only (half geld) worden ook je bundels gehalveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
wessel99 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:17:
nee... ik heb me ook met pit 2005 verlengd en ben nu gecapped en geen wifi meer. wel gratis t-zones (al zou ik niet weten waar dat zit en ook geen behoefte aan).

Wel netjes: als je verlengt sim-only (half geld) worden ook je bundels gehalveerd!
Ik heb mijn PIT 2005 nooit verlengd of vernieuwd en ben toch gecapped..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
[/quote]

Volgensmij heeft dit niks met verlengen en zeker niet met sim only te maken maar gewoon een aanbieding die nu van kracht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Moning2 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:29:
[...]

Ik heb mijn PIT 2005 nooit verlengd of vernieuwd en ben toch gecapped..
Klopt , volgensmij was/is dit bekend dat pit 2005 na verloop van tijd gecapped zou worden dus kan ik niet begrijpen waarom wessel99 nu pas is gecapped , maar van de hotspots mag je toch nog wel gratis gebruik maken en hoe zit het met t-zones bij pit 2005 ?

[ Voor 6% gewijzigd door janzeeschuimers op 10-02-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drrrk
1024 kbps ADSL 1Mbps
1031.4 kbps YOU
2048 kbps ADSL 2Mbps

(Met PIT+ dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
ben al een half jaar verlengd hoor! Niet net gebeurd ofzo!

En ik zie 't toch echt op m'n rekening staan, ging ervanuit dat dat met sim-only verlenging te maken had, anders weet ik het ook niet.

Ik krijg overigens geen toegang tot HDSPA, nog nooit een H gezien helaas. Zou wel lekker zijn voor skype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Drrrk schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:16:
[...]

1024 kbps ADSL 1Mbps
1031.4 kbps YOU
2048 kbps ADSL 2Mbps

(Met PIT+ dus...)
Mooi , het word tijd dat ik ook een hsdpa toestel koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:16:
Nee , ik verleng of vernieuw niet , ik hou het bij mijn abbonement uit 2003 _/-\o_ .
Klinkt leuk maar op die manier betaal je natuurlijk wel het volle pond elke maand. Oftewel geen korting die je normaal gesproken met een sim-only krijgt. Tip: je kunt nu 300 minuten en 100 sms'jes krijgen voor 12 euro. Zie website T-Mobile. Is die eerste minuut wel waard lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Maar volgens mij heeft janzee het erover dat dat al een sim-only is, in dat geval geef ik groot gelijk om niet over te stappen of te verlengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:16:
[...]

Nooit verlengen dan val je onder de nieuwe voorwaarden die vaak of zoniet altijd slechter zijn dan de je oude voorwaarden , maar je abbonement gewoon stilzwijgend door laten lopen.

Ikzelf heb nog een T-mobile 450 sim only uit 2003 , geen start-minuut dus de 1e minuut ook gewoon per seconde betalen , binnen de bundel 5.5 cent per minuut en buiten de bundel 11 cent per minuut :) .
Buiten de bundel heb ik wel een starttarief van 5 cent per gesprek.
Ik laat mijn abbonement gewoon stilzwijgend door lopen zodat ik onder de oude voorwaarden blijf vallen , verlengen of vernieuwen zou voor mij funest zijn (altijd de 1e minuut betalen ook bel je bijvoorbeeld maar 3 seconden en buiten de bundel 25 cent per minuut :( ).

dat abonnement wil ik wel van je over nemen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
ik krijg met geen mogelijkheid hdspa op mijn toestel trouwens (samusung i600 metpit) .

[ Voor 10% gewijzigd door wessel99 op 11-02-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
wessel99 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:02:
ik krijg met geen mogelijkheid hdspa op mijn toestel trouwens (samusung i600 metpit) .
Topic al doorgelezen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
jij kennelijk niet, staat hierboven door webcare dat het dus kortgeleden is vrijgegeven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
Op mijn vario ||| nog geen hsdpa gezien, terwijl ikin het buitenland wel HSDPA heb, dus het ligt niet aan mn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert2000 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:51:
Op mijn vario ||| nog geen hsdpa gezien, terwijl ikin het buitenland wel HSDPA heb, dus het ligt niet aan mn telefoon.
Bereik je met UMTS niet al de max (gecapped) snelheid? Wat zou dan het voordeel van HSPDA zijn?

Ik heb nu nog een MDA Vario en wil mijn contract verlengen en daarbij een MDA Vario III nemen. Nu heb ik dus nog PIT 2005, maar heb er niks aan omdat mijn MDA Vario alleen GPRS aan kan. Kan ik iets "handigs" doen waardoor ik toch een MDA Vario III krijg met PIT 2005? T-Zones ken ik niet en mis ik niet. Heb dan liever WiFi hotspots waar ik nog wel eens gebruik van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Bereik je met UMTS niet al de max (gecapped) snelheid? Wat zou dan het voordeel van HSPDA zijn?
De latency van UMTS is 500ms (een halve seconde) en die van HSDPA 70ms, dat scheelt aanzienlijk in het browsen, gamen of whatever je nog meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

In elk land waar T-Mobile haar netwerk actief heeft (ik ben zelf in Duitsland en GB geweest) heb eik gewoon via HSDPA kunnen verbinden. Jammer dat we dat hier nog niet hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
peugeot206gt schreef op maandag 11 februari 2008 @ 07:24:
Maar volgens mij heeft janzee het erover dat dat al een sim-only is, in dat geval geef ik groot gelijk om niet over te stappen of te verlengen....
Klopt helemaal , het is een 2003 sim only 25 Euro voor 450 min. , geen startminuut , buiten de bundel 11 cent plus 5 cent per gesprek , etc..........(lees de rest in een eerdere post van mij).

Geen startminuut scheelt mij ongeveer 20 min. per 100 min. bellen , ik bel ruim 400 min. per maand dus als ik wel een startminuut zou hebben is het 400 min. plus 4X20 min. = 480 min.
De providers hebben ook niet voor niks de startminuut ingevoerd , is gewoon kassa voor ze

[ Voor 28% gewijzigd door janzeeschuimers op 11-02-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Laatst online: 17:00
janzeeschuimers schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:10:
[...]

Klopt helemaal , het is een 2003 sim only 25 Euro voor 450 min. , geen startminuut , buiten de bundel 11 cent plus 5 cent per gesprek , etc..........(lees de rest in een eerdere post van mij).

Geen startminuut scheelt mij ongeveer 20 min. per 100 min. bellen , ik bel ruim 400 min. per maand dus als ik wel een startminuut zou hebben is het 400 min. plus 4X20 min. = 480 min.
De providers hebben ook niet voor niks de startminuut ingevoerd , is gewoon kassa voor ze
Klopt aan de andere kant hebben providers ook heel lang een starttik gehad van (5cent?) ongeacht de lengte van de verbinding. Beide systemen hebben winnaars en verliezers. Ik vind zelfde een start minuut wel prettig houd de prijzen iets helderder, maar kan me ook voorstellen dat starttik systeem voor anderen voordeliger uitpakt.

Helemaal geen minimum prijs per gesprek is natuurlijk het mooiste, (zoals jij nog hebt) maar tegenwoordig volgens mij nergens meer regelbaar.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 16-09 09:28
Ik ben bezig met een snelheidstest te maken, speciaal voor mobiel internetbezitters.

Kunnen enkele van jullie hem testen en vergelijken met andere tests die jullie draaien?

Ik wil een zo nauwkeurig mogelijke test krijgen :).

Voorlopige site: http://speedtest.jeroenzelle.nl
Domeinnaam is al aangevraagd :P , namelijk www.mobielesnelheidsmeter.nl

Het wordt puur een test site, zonder reclame en is als niet-commercieel bedoeld.

Edit 12 januari 10.45:
Domeinnaam online. Nieuwe site: www.mobielesnelheidsmeter.nl

[ Voor 28% gewijzigd door jeroenzelle op 12-02-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jeroenz18 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:52:
Ik ben bezig met een snelheidstest te maken, speciaal voor mobiel internetbezitters.

Kunnen enkele van jullie hem testen en vergelijken met andere tests die jullie draaien?

Het wordt puur een test site, zonder reclame en is als niet-commercieel bedoeld.
Ziet er goed uit... Tevens de eerste die werkt op m'n k750...

Kom op 3,5kbps gemiddeld, kan goed kloppen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers

Rond de 320 kbps met een umts toestel i.c.m. pit+.

Op http://www.dslreports.com/mspeed?jisok=1&more=1 bij een download van 1 MB kom ik wat hoger uit , zo rond de 360 kbit/sec.

@jeroenzelle
Hoe groot is het bestandje dat je download eigenlijk op jou pagina ?

[ Voor 5% gewijzigd door janzeeschuimers op 11-02-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:08

<knip>
Is dat niet meer iets voor dit topic Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic deel 2 ?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 16-09 09:28
janzeeschuimers schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:14:
[...]

Rond de 320 kbps met een umts toestel i.c.m. pit+.

Op http://www.dslreports.com/mspeed?jisok=1&more=1 bij een download van 1 MB kom ik wat hoger uit , zo rond de 360 kbit/sec.

@jeroenzelle
Hoe groot is het bestandje dat je download eigenlijk op jou pagina ?
Ik heb hem nu ingesteld op 256 kb, wordt random uit een bin bestand geplukt. Ik heb daarvoor gekozen, omdat het anders te groot wordt voor normale telefoons (N73, k750i ;) enz).
Er komt nog een functie in binnenkort dat je de grootte kan kiezen.
Ik zal hem daar ook even plaatsen :).

[ Voor 52% gewijzigd door jeroenzelle op 11-02-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:17
werkt ook hier prima orange world geeft 300kbps. (waarom post ik dit hier, over een maandje kom ik naar t-mobile ivm het belachelijke 25MB data limiet van Orange als je een bestandje wilt downloaden of iets via een andere poort dan 80 wilt benaderen)
wilde eerst PIT+ maar dan kom ik weer met zon belachelijk "limiet" van 250MB te zitten. dat wacht ik dus eerst wel even af. zijn er eigenlijk al mensen die PIT+ hebben icm met de nieuwe regels. en die ook daadwerkelijk al gecapped zijn na de 250MB?
Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv