Zo net uitgebreid met de klantenservice van T-mobile gegeld. Trouwens erg goed te woord gestaan en vriendelijk en uitvoerig geholpen, door alle medewerkers die ik heb gesproken. Goede service!
Maar nu...
De nieuwe voorwaarden gelden sowieso voor iedere nieuwe klant vanaf 4 februari. Het terugzetten naar
128 Kbit/s
klopt, na 250 MB dataverkeer.
De klanten die in het
laatste kwartaal 2007 PIT+ hadden, blijven onder de oude voorwaarden vallen en hebben dus geen last van het terugzetten na 250 MB dataverkeer.
Ikzelf heb 8 januari verlengd, wat op 27 februari ingaat. Omdat ik nieuwe klant ben in 2008, val ik onder de nieuwe voorwaarden. (en wordt ik dus teruggezet naar 250MB dataverkeer).
Omdat die voorwaarden nog niet bekend waren op 8 januari, kan ik hiertegen protesteren. Op dit moment kan de klantenservice hier niets aan doen, omdat de nieuwe voorwaarden nog niet officieel ingegaan zijn. Nu moet ik een klachtenbrief schrijven, dat ik het niet eens ben met de nieuwe voorwaarden, omdat ik die nog niet kon weten op 8 januari. Wanneer mijn verlenging ingaat en dus de nieuwe voorwaarden ingegaan zijn is, als het goed is, mijn klachtenbrief verwerkt en zou ik gelijk moeten krijgen (volgens beide klantenservice medewerkers).
Opzeggen kan niet, want dat kan alleen binnen 24 uur na verlenging.
Bijkomend (persoonlijk) probleem is dat T-mobile mijn PIT+ verlenging niet in hun systeem heeft staan, hoewel dit wel op het ondertekende contract staat. Hiervoor moet ik dus weer met de shop/dealer die mijn verlenging heeft gedaan contact zoeken en die is pas maandag weer bereikbaar...
PS
Het leuke was trouwens dat de medewerker die ik gesproken had, bekend was met de ophef die hier op tweakers is over de downgrade van PIT+.
UPDATE
Zojuist ben ik teruggebeld door de klantenservice van T-mobile, (een medewerker die ik eerder had gesproken en mij nog niet had teruggebeld). Het nieuwe beleid staat volgens hem
nog niet vast.
Ze zijn op dit moment het netwerk aan het testen en aan het kijken wat er gebeurd. Het is zelfs (theoretisch) mogelijk dat PIT en PIT+ niet wordt verhoogt en daarmee het persbericht van 17-01 wordt teruggedraaid. Het plan om PIT+ terug te zetten na PIT, na 250 MB dataverkeer, is nog maar een plan en staat niet vast.
Het enige wat zeker was, dat ik i.i.g. 192 Kbit/s minstens heb, omdat dat de voorwaarden zijn waarvoor ik getekend heb.
Pfff
Goede klantenservice, maar wat een zooitje bij de beleidsmakers zeg!
PS
Deze medewerker vertelde mij ook dat als je de verbinding met je laptop gebruikt, je niet telefonisch bereikbaar bent, hoe zijn de ervaringen van de rest daarin?
[
Voor 24% gewijzigd door
SkyFlyer op 26-01-2008 14:57
]