T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 26 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.501 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Zoals ik al eerder zei, om diverse redenen zie ik het niet gebeuren. De bron vind ik niet zo geloofwaardig, zeker gezien de hoeveelheid (foute) speculatie er op de diverse (nieuws) sites was over de nieuwe snelheden.

De uploadsnelheid wordt ook als 32 Kb/s aangenomen, terwijl je het persbericht van T-mobile kan uitleggen als 64 Kb/s, maar hier niet duidelijk in is. Daarnaast geeft T-mobile aan dat de upload nog niet definitief is besloten (shop en klantenservice).

Om nog maar te zwijgen over het hierboven genoemde contractbreuk. (Maar zoals diverse keren verteld, T-mobile doet nergens ter wereld aan datalimieten, dus waarom nu opeens hier een ingewikkelde constructie, die niet concurrerend is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Ik geloof niet veel van het terugzetten van de snelheid. Ik heb deze maand overigens al meer dan 12Gb over de t-mobile lijn getrokken (omdat de vaste lijn er nog steeds uit ligt).

Ze maken overal reclame van onbeperkt internetten, dus dan moet het ook wel onbeperkt blijven. Daarbij zullen ze ook wel in hun achterhoofd hebben dat veel mensen het weinig gebruiken en dat er maar een paar powerusers zijn.

Ik ben over het algemeen ook geen veelgebruiker (voor mobiel internet), maar als internet thuis eruit ligt dan is dat ineens de enigste internetverbinding hier in huis. Als die nog verder geknepen word dan is het wel erg bedroevend. Windows update enzo wil ook na een tijdje wel wat binnenhalen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:06

tijmeng

Panasonic 7J

ach we zien het allemaal wel.

Mocht het echt zo zijn dat het wordt teruggeschroefd naar 128/32 dan slaat dat natuurlijk nergens op. Als dit 192/32 is.. sja dan kan ik er wel mee leven. Dan heb je nog steeds het onbeperkte internet waarvoor je ooit getekend hebt.

Zelf zit ik makkelijk over de 250mb heen. VOIP per dag 30 minuutjes / uurtje + luister toch wel 4 uur per dag streaming radio op 96kbit: Dat is al 200mb + al mn email/agenda via een exchange server + internetten en wat msn maakt het totaal wel op 250mb per dag

Dat zeg maar 20 daagjes in de maand en voila: 5gb

mmmmmmm t is voor t eerst dat ik dit door reken :p en dan te bedenken dat je tijdens de ADSL geboorte 256/64 van Hetnet had met een datalimiet van 1GB voor 34,95€.. hihihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WebCare, zou je me even kunnen vertellen wat je met mijn klacht hebt gedaan? Ik heb je een mail gestuurd met de klachtomschrijving en mijn mobiele nummer, maar niks meer vernomen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:34
total agree tijmeng,

Als ze na 250 mb terugschroeven, ja dan zou het jammer zijn, maar geloof er geen fluit van dat het dan naar 128/32 (normaal pit) gaat, je hebt zoals eerder aangegeven voor een andere snelheid getekend.

En ook zoals eerder is geschreven gebruikt t-mobile nergens ter wereld van die gekke constructies, dus lijkt me sterk dat ze dat opeens in NL gaan invoeren. buiten dat betekent het verder terugvoeren dat gebruikers het netwerk langer belasten, ook daarom lijkt het me sterk.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@webcare, zou u in staat zijn om de volgende vragen te beantwoorden, dit zou veel speculatie bij ons wegnemen:

Is er inderdaad een plan om terug te schroeven?
Wordt de upload voor pit plus 32 of 64 Kbit/s?
Kunnen we gebruik maken van HSPDA met Pitplus (en ook de normale) ?

de laatste vraag zou welliswaar niet te beantwoorden zijn, maar het lijkt mij dat een gecapte hspda beter met het netwerk omgaat dan UMTS tevens is de latency lager en de efficientie voor beide partijen hoger.

Hopelijk kunt u ons snel een antwoord geven,

vriendelijke groet

R. Molijn

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

HellBeast schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:11:
[...wat zouden minimale pingtijden op UMTS kunnen zijn?..]

Ongeveer een halve seconde (500ms) is normaal.
In dat geval heb ik sterk de indruk dat ik (soms) wel gebruik kan maken van HSDPA i.c.m. mijn PIT+ abonnement. Als ik op een rustig moment, bijvoorbeeld in de vroege ochtend, een tijdje ping naar een server in Amsterdam, haal ik pingtijden tussen de 180 en 250ms, met heel af en toe uitschieters naar 450.

Op dit moment (21.20) ligt het iets hoger, zo rond de 260 tot 320ms. Dit met een K850i als modem achter een MacBook.

[ Voor 4% gewijzigd door Maestro op 24-01-2008 21:22 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wat ik eerder al schreef, het gaat zeker gebeuren dat er een snelheidsverlaging komt na verbruik van een bepaalde hoeveelheid data.
bron is gewoon direct van een tmobile medewerker die me dezelfe informatie gaf op een sheet zoals eerder vermeld. staat trouwens ook gewoon op bellen.com
even googlen enzo. verder hoorde ik nog dat klanten per batch van 20.000 worden omgezet.
als je nu nog een abonnement afsluit maak je dus gewoon gebruik van de voorwaarden van nu lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Als je na 250MB echt wordt overgezet naar normale PIT snelheden weer ik iig zeker dat ik nooit en te nimmer voor PIT+ ga betalen, ik heb er wel over gedacht om te upgraden vanaf PIT (zeker vóór de snelheidsverhoging).
Ik heb juist voor T-Mobile gekozen omdat het werkelijk onbeperkt was, als ze dit nu opeens terugdraaien zal het erg jammer zijn.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:37:
dat wat ik eerder al schreef, het gaat zeker gebeuren dat er een snelheidsverlaging komt na verbruik van een bepaalde hoeveelheid data.
bron is gewoon direct van een tmobile medewerker die me dezelfe informatie gaf op een sheet zoals eerder vermeld. staat trouwens ook gewoon op bellen.com
even googlen enzo. verder hoorde ik nog dat klanten per batch van 20.000 worden omgezet.
als je nu nog een abonnement afsluit maak je dus gewoon gebruik van de voorwaarden van nu lijkt me.
Ik geloof er geen r**t van.
Ik wil hier een T-Mobile medewerker dit verhaal wel eens zien herhalen..... Wedden dat dat niet gaat gebeuren ? Als het policy is, is het geen enkel probleem voor welke medewerker dan ook om het even te herhalen.
Het feit dat dit hier niet gebeurt geeft al aan dat het een (hoog) broodje aap gehalte heeft.

En als dat niet zo is: zet hier maar die sheet neer met de naam van de T-Mobile medewerker erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Mensen. laten we de verlagingsgeruchten even op zijn beloop laten.... Het is nu allemaal speculatie.

@webcare, u bent de enige die dit kan bevestigen of ontkrachten, en er tevens een verklaring bijgeven. Zou u zo vriendelijk willen zijn zo spoedig mogelijk te reageren.

Met vriendelijke groet,

René Molijn

@tweakers, ja ik weet het, mag geen groet neerzetten, maar naar een klantenservice is het wel zo beleefd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
zucht... bellen.com is dezelfde bron die je eerder aangaf. Ik sprak de systeembeheerder van een mail server van T-mobile en die heeft gelezen (in een mailtje die voorbij kwam), dan T-mobile binnen een half jaar 1,8 Mbit/s gaat geven op PIT+. Oja, ik hoorde ook nog dat mensen op alfabet worden overgezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:49
Maestro schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:20:
[...]

In dat geval heb ik sterk de indruk dat ik (soms) wel gebruik kan maken van HSDPA i.c.m. mijn PIT+ abonnement. Als ik op een rustig moment, bijvoorbeeld in de vroege ochtend, een tijdje ping naar een server in Amsterdam, haal ik pingtijden tussen de 180 en 250ms, met heel af en toe uitschieters naar 450.

Op dit moment (21.20) ligt het iets hoger, zo rond de 260 tot 320ms. Dit met een K850i als modem achter een MacBook.
Dat zijn UMTS-tijden. Dat haal ik ook met mijn TYTN (PIT+) als modem.
Volgens mij is HSDPA minder dan 100ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
SkyFlyer schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:07:
zucht... bellen.com is dezelfde bron die je eerder aangaf. Ik sprak de systeembeheerder van een mail server van T-mobile en die heeft gelezen (in een mailtje die voorbij kwam), dan T-mobile binnen een half jaar 1,8 Mbit/s gaat geven op PIT+. Oja, ik hoorde ook nog dat mensen op alfabet worden overgezet!
Ik hoorde zelfs van de melkman die altijd voor de lunch de melk brengt bij de systeembeheerder van de mailserver van t-mobile, dat per 8 maart t-mobile gaat testen met "glasvezel-over-3G". In omgekeerde volgorde van het alfabet, om andere mensen nu ook een kans te geven op een snelheidsverhoging. Snelheden van een gigabit p/s, welliswaar recht onder de mast en heel stil blijven staan.

Het enige dat je hoefde te doen, aldus de melkman, was "glasvezel-over-3G" sms'en naar 888! :9~

onzin natuurlijk! Het gaat echt wel op alfabet ;-) 8)7

Ik denk dat het wel mee zal vallen met die snelheidsverlaging, als ik zie hoeveel moeite het nu al kost om normale abbonementen bij te houden (wel of niet gecapt, wel of niet betalen voor je internetverbruik, wel of geen snelheidsverhoging) en zie ze al helemaal niet de administratieve rompslomp op hun nek halen om de verhoging net voor het einde vd maand bijv terug te schroeven, en vervolgens 3 dagen later weer opschroeven. Dikke vette hoax als je 't mij vraagt!

En nu allemaal gauw sms'en! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:49:
[...]

Ik geloof er geen r**t van.
Ik wil hier een T-Mobile medewerker dit verhaal wel eens zien herhalen..... Wedden dat dat niet gaat gebeuren ? Als het policy is, is het geen enkel probleem voor welke medewerker dan ook om het even te herhalen.
Het feit dat dit hier niet gebeurt geeft al aan dat het een (hoog) broodje aap gehalte heeft.

En als dat niet zo is: zet hier maar die sheet neer met de naam van de T-Mobile medewerker erbij...
ik ga hier verder geen namen noemen en de weddenschap ga ik graag aan me je, flesje champange? :) laten we het erop houden dat dit begin februari gaat gebeuren.
ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat ze de middengroep die toch best wat data verbruiken gaan aanpakken. de echt "goed" betalende klanten blijven gewoon 69.95 betalen en niet die foute informatie die ook op mijn sheet stond van 83.24
maar ja, ga maar na, ze zijn een beetje bang voor al die voip mogenlijkheden denk ik, als ik zelf nu zie wat ik verbruik aan data per mnd, dan ga ik dik over de 15 gig heen, en een heel groot deel daarvan is upload dmv voip, allemaal gesprekken die niet in de "bel bundel" zitten. Verder willen ze gewoon nog de investeringen terug verdienen neem ik aan.
Ook heb ik het idee dat er flink wordt getest en gerommeld op het netwerk, want zelf zweef ik tussen de 50 en 350Kb download, eigenlijk al sinds 8 januari toen ze zijn gaan testen en klanten om gaan zetten naar hogere snelheden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik ga geen weddenschap aan, maar wat jij nou noemt is volgens mij aardige onzin....

1. de upload zou hetzelfde blijven van 384/32 naar 128/32 dus voipen blijft mogelijk.
2. net als jou ben ik ook een grootverbruiker, snelheid verminderen betekent alleen een grotere belasting van het netwerk omdat verbinding langer behouden moeten blijven.
3. je hebt getekend voor minimaal 192/32 dus terugschakelen naar 128 zou contractbreuk zijn
4. zoals eerder aangegeven is het meer papierwerk en serveronderhoud als ze iedereen terug gaan schuiven.
5. De pit+ klanten ZIJN de goedbetalende klanten, ze betalen immers al het dubbele, en dat is echt niet voor 250mb
6. Zoals eerder aangegeven doet t-mobile nergens ter wereld aan deze fratsen, dus lijkt me sterk dat ze dit nu ineens hier gaan toepassen.

natuurlijk als het wel gebeurt neem ik alles terug, maar het lijkt me sterk, aangezien ze dan denk ik behoorlijk wat boze klanten krijgen. terugzetten naar 192 kbit zou dan 100x meer logisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:29:
[...]

ik ga hier verder geen namen noemen en de weddenschap ga ik graag aan me je, flesje champange? :) laten we het erop houden dat dit begin februari gaat gebeuren.
ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat ze de middengroep die toch best wat data verbruiken gaan aanpakken. de echt "goed" betalende klanten blijven gewoon 69.95 betalen en niet die foute informatie die ook op mijn sheet stond van 83.24
maar ja, ga maar na, ze zijn een beetje bang voor al die voip mogenlijkheden denk ik, als ik zelf nu zie wat ik verbruik aan data per mnd, dan ga ik dik over de 15 gig heen, en een heel groot deel daarvan is upload dmv voip, allemaal gesprekken die niet in de "bel bundel" zitten. Verder willen ze gewoon nog de investeringen terug verdienen neem ik aan.
Ook heb ik het idee dat er flink wordt getest en gerommeld op het netwerk, want zelf zweef ik tussen de 50 en 350Kb download, eigenlijk al sinds 8 januari toen ze zijn gaan testen en klanten om gaan zetten naar hogere snelheden.
Geen sheet ? Geen namen ?
Zie je wel... allemaal onzin en lucht, je bewijst het zelf.

Verder zijn je analyses over voip en testen ook al niet gebaseerd op feiten, maar op jouw eigen interpretatie van de zaken.
Kortom: er is geen enkele onderbouwing dat het hele verhaal waar is, geen enkel feit of bevestiging van welke T-Mobile medewerker dan ook.

Ik maak me er dan ook niet druk om verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03

HellBeast

Oh My GoT!

Nou WebCare, laat je licht er eens over schijnen en maak je in 1 klap onsterfelijk op GoT! O-)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 06:56:
[...]

Geen sheet ? Geen namen ?
Zie je wel... allemaal onzin en lucht, je bewijst het zelf.

Verder zijn je analyses over voip en testen ook al niet gebaseerd op feiten, maar op jouw eigen interpretatie van de zaken.

Kortom: er is geen enkele onderbouwing dat het hele verhaal waar is, geen enkel feit of bevestiging van welke T-Mobile medewerker dan ook.

Ik maak me er dan ook niet druk om verder.
Ik ben zelf werkzaam in de telecom en heb dit bericht direct uit de hand van een Tmobile account manager. Waarom? omdat we die produkten gaan verkopen onder die voorwaarden, vandaar. Het lijkt me dan ook duidelijk dat ik geen namen van medewerkers zo maar op het net gooi. Wou je hem gaan na bellen dan? Dat sheetje is gewoon een A4 tje, ik wil hem wel naar je mailen anders.
Verder klopt het dat het mijn interpretatie over voip is. Zoals ik al eerde zei, klanten worden per 20.000 per batch omgezet. Lijkt me duidelijk dat dat efect heeft op het netwerk. Ik gebruik mijn eigen internet totaal plus op 3 vaste locaties in de randstad en had voor al die omzettingen altijd een steady 1.8 mbs en nu steeds schommelende snelheden. Waar is dit forum voor bedoeld dan?
maar goed, we zullen zien. Ik kijk met smart uit naar je nieuwe reactie binnenkort.

have a nice day.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
HellBeast schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:02:
Hoe kunnen ze nou PIT+ terugschroeven naar minder dan 192Kb/sec na gebruik van 250MB? Ik ben een overeenkomst aangegaan voor een onbeperkte lijn met een snelheid van 192Kb. Dit lijkt me contractbreuk/contractaanpassing en dus een geldige reden tot opzegging. :(
De aanpassingen geven geen recht vroegtijdig kosteloos op te zeggen, dit geldt alleen voor nieuwe gebruikers. Bestaande gebruikers profiteren van de snelheidsverhogingen, zonder verder aanpassingen van de voorwaarden. Daarom geldt dus geen opzegrecht.

Zie hier wat er gaat veranderen of al veranderd is:

(snelheden worden aangegeven als downstream/upstream in kbps, tenzij anders aangegeven)

PIT: zowel upload- als downloadsnelheid is verdubbeld naar 128/32 kbps.

PIT+: downloadsnelheid wordt voor de eerste 250 MB dataverkeer verdubbeld naar 384/32 kbps. Vanaf 250 MB dataverkeer wordt 128/32 kbps.

IT: downloadsnelheid wordt voor de eerste 1 GB dataverkeer 1024/128 kbps. Vanaf 1 GB dataverkeer wordt het zoals het al was, ofwel 384/128 kbps.

IT+: downloadsnelheid wordt verdubbeld naar 3,6 Mbps/384 kbps.

PIT is al aangepast. PIT+, IT, IT+ worden vanaf 4 februari 2008 aangepast.

Voor de volledigheid:
PIT = Pocket Internet Totaal
PIT+ = Pocket Internet Totaal Plus
IT = Internet Totaal
IT+ = Internet Totaal Plus

Marco Amersfoort

[ Voor 13% gewijzigd door T-Mobile Experts op 25-01-2008 14:53 ]

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:30
En *poef*, daar verdween het 'onbeperkt' verhaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36

franssie

Save the albatross

Moning2 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:07:
[...]
En *poef*, daar verdween het 'onbeperkt' verhaal >:)
Ehh, niet het hele onbeperkt verhaal. Alleen de 'onbeperkte' verdubbeling wordt beperkt, er is toch nog geen datalimiet op hoeveelheden, alleen een data limiet op de snelheid (wat klinkt dat raar eigenlijk - misschien ook wel omdat het raar is >:) )
Ik heb Pit dus nergens last van en zal nu dus zeker niet overstappen op PIT+ want dat is voor het dubbele geld eigenlijk gewoon hetzelfde geworden voor mensen die over de 250MB heen gaan (denk niet dat ik dat doe overigens maar toch).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Dus ik betaal 10€ extra per maand om 250mb net ff wat sneller binnen te halen??? Schandalig!!

Kan ik net zo goed PIT nemen. Hetgeen dat ik binnen haal doe ik ook wel met PIT.. dus daar haal ik die 250mb ook met eenvoud en dan verandert er niets.

Contract opzeggen kan niet, dat begrijp ik maar het contract van PIT Plus neem ik aan wel?? het veranderd nadelig voor mijn situatie!

Als de KS weer weet waarover ik praat ga ik ze wel bellen want momenteel zegt elke medewerker wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
tijmeng schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:28:
Dus ik betaal 10€ extra per maand om 250mb net ff wat sneller binnen te halen??? Schandalig!!

Kan ik net zo goed PIT nemen. Hetgeen dat ik binnen haal doe ik ook wel met PIT.. dus daar haal ik die 250mb ook met eenvoud en dan verandert er niets.

Contract opzeggen kan niet, dat begrijp ik maar het contract van PIT Plus neem ik aan wel?? het veranderd nadelig voor mijn situatie!

Als de KS weer weet waarover ik praat ga ik ze wel bellen want momenteel zegt elke medewerker wat anders.
Kan aan mij liggen maar volgens mij staat in het bericht van webcare dat het niet voor de huidige gebruikers geldt dus is er geen verandering voorwaarden. Ik ben dus nog steeds wel blij met m'n PIT+. Alleen ik vind het wel echt stom :s ik was juist zo blij met het duidelijke internet zonder voorwaarden, krijg je dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
...

Bizar! Blij dat ik net op tijd PIT+ heb afgesloten, maar wat is nu nog het nut van PIT+? Bij vodafone heb je 3,6 Mbit/s voor de helft onder ongeveer dezelfde voorwaarden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

oops overheen gelezen...

dan stap ik bij mn verlenging weer naar PIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Wat is dit nou weer voor gekkigheid.... Nou t-mobile laat mijn snelheid maar staan zoals die is op het moment, want voor een schrale 250 mb hoeft het voor mij geeneens geupgraded te worden, bespaart weer een hoop moeite.

Nergens doen jullie aan dit soort gekkigheid maar in NL opeens weer wel. Waarom wordt er nou niet gewoon consequent gebleven, door alles gewoon te verhogen en zo te laten. ipv de goedkoopste en duurste te verdubbelen en bij de andere weer allerlei gekke constructies te verzinnen.

Nee meneer, u koopt bij ons een auto met 1 jaar volledige garantie, alleen na 1000 km vervalt de garantie op alle draaiende onderdelen.... Nou dan zou ik het ook wel weten. Goed bezig T-mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Goed, het wordt nog gekker. Net gebeld met de shop waar ik mijn contract heb verlengd (op 08-01, om zeker te weten dat ik nog wel onder de voorwaarden val, waarvoor ik heb getekend (klinkt logisch, maar je weet hoe het gaat met dit soort dingen...)

Zij hebben gelijk gebeld met T-mobile en de informatie die zij krijgen van T-mobile is dat het gaat gelden voor alle klanten, dus ook huidige klanten.

Daar heb ik geen zin in, en ik heb voor 2 jaar verlengd omdat je PIT+ dan met € 5,- korting kreeg. Nu wil ik dus graag annuleren (onder het mom van hier heb ik niet voor getekend), maar waarschijnlijk staat T-mobile dit niet toe, omdat dat alleen binnen 24 uur mag.

De shop belt mij als het goed is binnen het uur terug...

Ik ben geen jurist, maar het lijkt mij dat T-mobile niet eenzijdig de voorwaarden mag verslechteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
t-mobile verslechterd de voorwaarden helemaal niet, ze maken alleen een totaal onzinnige constructie, je hebt getekend voor 192/32, je krijgt een kado van 384/32 voor 250 mb, alleen in mijn ogen is dit een totaal nutteloos kado, dat heb je er in een dag doorheen, zo niet dan had je uberhaupt beter normale pit kunnen nemen, terwijl de PITters en de ITplussers wel gewoon een reguliere verdubbeling krijgen, hoogst onredelijk in mijn ogen, maar geen verslechtering van de voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
peugeot206gt schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:10:
t-mobile verslechterd de voorwaarden helemaal niet,
Webcare:
vanaf 250 MB dataverkeer wordt 128/32 kbps
Ik heb getekend voor 192/32 kbps, dus ik vind dit zeker een verslechtering. Zeker aangezien op dat moment al bekend was dat PIT op 128 kbps zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
SkyFlyer schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:12:
[...]

Webcare:

[...]

Ik heb getekend voor 192/32 kbps, dus ik vind dit zeker een verslechtering. Zeker aangezien op dat moment al bekend was dat PIT op 128 kbps zou komen.
WebCare schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:27:
[...]

De aanpassingen geven geen recht vroegtijdig kosteloos op te zeggen, dit geldt alleen voor nieuwe gebruikers. Bestaande gebruikers profiteren van de snelheidsverhogingen, zonder verder aanpassingen van de voorwaarden. Daarom geldt dus geen opzegrecht.
Is voor jou geen verslechtering dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Snap er nu helemaal niks meer van, wat gebeurt er nu met bestaande gebruikers:

1. deze gaan gewoon naar 384/32 en hebben geen last van die 250mb
2. deze gaan naar 384/32 en na 250mb naar 192/32
3. deze gaan naar 384/32 en na 250mb naar 128/32
4. deze blijven gewoon op 192/32 zonder zorgen...

who knows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
SkyFlyer schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:59:
Zij hebben gelijk gebeld met T-mobile en de informatie die zij krijgen van T-mobile is dat het gaat gelden voor alle klanten, dus ook huidige klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Voor de bestaande gebruikers verandert er zogenaamd niks, totdat je een nieuw contract afsluit. En aangezien ze nog steeds van die flauwe truukjes uithalen met de automatische verlenging dat je dan het dubbele of nog meer kwijt bent als je geen nieuw contract neemt, word je in feite gedwongen om toch voor de nieuwe regeltjes te gaan, na afloop van je huidige termijn.

Met de beperking zelf zit ik niet mee, ik heb toch alleen maar PIT, en aan die 250MB kom ik niet eens eigenlijk. Maar waar het 'echte onbeperkt' en 'flat fee'-verhaal waarom ik t-mobile juist heb gekozen loopt wel een forse deuk op. Ik haat dit soort grappen van bedrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
Lekker wazig allemaal....

Ik heb al PIT+, en een paar vragen:

Krijg ik staks ook 384kbps down?

Ga ik nou binnenkort na 250MB voor het einde van de maand omlaag in snelheid naar 128kbps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Heb net een contract afgesloten van 192/32, dus mogen je echt niet terugzetten naar 128 na 250mb, dat is pure contractbreuk en dit zullen ze gegarandeerd verliezen als iemand er werk van maakt...

Kijk maar naar dat gekke phonehouse abbo, dat heeft telfort ook verloren en wordt nu ook onder andere voorwaarden verkocht, tevens konden de eerste gebruikers kostenloos opzeggen. De OPTA houdt dit soort fratsen heel goed in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
peugeot206gt schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:32:
Heb net een contract afgesloten van 192/32, dus mogen je echt niet terugzetten naar 128 na 250mb, dat is pure contractbreuk en dit zullen ze gegarandeerd verliezen als iemand er werk van maakt...
Ik ga er nog even van uit dat ik gewoon ongelimiteerd volle snelheid heb. Terug naar 128 kan inderdaad echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
peugeot206gt schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:10:
t-mobile verslechterd de voorwaarden helemaal niet, ze maken alleen een totaal onzinnige constructie, je hebt getekend voor 192/32, je krijgt een kado van 384/32 voor 250 mb, alleen in mijn ogen is dit een totaal nutteloos kado, dat heb je er in een dag doorheen, zo niet dan had je uberhaupt beter normale pit kunnen nemen, terwijl de PITters en de ITplussers wel gewoon een reguliere verdubbeling krijgen, hoogst onredelijk in mijn ogen, maar geen verslechtering van de voorwaarden
"totaal nutteloos kado"? Ja, 250MB KUN je idd in een dag erdoorheen jagen. Maar wtf zeg, er gaan genoeg dagen voorbij dat ik dat niet eens met m'n ADSL-verbinding download...

Neemt niet weg dat T-mobile het veel beter had kunnen brengen:

"NU de eerste 250MB gratis dubbele snelheid!"

En dan was iedereen blij geweest.

[edit]
Ok, ik zie net dat PIT+ na 250MB wordt teruggezet naar 128Kbps, ipv de 'normale' snelheid. Dat is inderdaad onbehoorlijk!

[ Voor 6% gewijzigd door Fuzzillogic op 25-01-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind het om meer redenen een slechte zet en het veroorzaakt veel onduidelijkheid en huidige t-mobile internetabo's met dezelfde naam kunnen door users veel slechter onderling vergeleken worden.

Bovendien zijn ze een ding vergeten: T-mobile heeft nu haar kunde laten zien dat het voor hen mogelijk is om gebruikers verder op snelheid te cappen, als ze een bepaalde hoeveelheid data gebruiken.

Het is dus ook mogelijk om gebruikers totdat ze een bepaalde hoeveelheid data gebruikt hebben te uncappen. Geef bijvoorbeeld PIT gebruikers tot 250 MB unlimited dataverkeer en cape ze daarna terug op 64 of 128 kbit/s. Want nu worden ze links- en rechtsom door bijvoorbeeld Vodafone ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro

Maestro

Fuzzillogic schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:48:
[...]

Ok, ik zie net dat PIT+ na 250MB wordt teruggezet naar 128Kbps, ipv de 'normale' snelheid. Dat is inderdaad onbehoorlijk!
Sterker nog, dat is de dood van het PIT+ abonnement. Welke gladiool gaat nou 10 euro per maand extra betalen om de eerste 250MB iets harder te mogen, om daarna voor de overige 1-250GB op normale PIT snelheid te gaan internetten? 8)7
Klanten die dit interessant zouden kunnen vinden (succes met zoeken ;) ), hebben dus een laag dataverbruik, maar gaan wel voor een hogere snelheid. En zijn ze dan niet veel beter uit bij Vodafone?

Neuh, dit klinkt als een proefballonnetje die anno 2008 gedoemd is uit elkaar te klappen.

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik vind het allemaal maar wazig. Ik heb in november voor 2 jaar PIT+ afgesloten, dus ik kan ervanuit gaan dat ik mijn 192kbit hou en dat ik elke maand voor 250mb mag proeven van 384kbit?

Trouwens niemand meer die het PIT+ abonnement nieuw gaat afsluiten met zulke voorwaarden. Ik heb zo het idee dat T-mobile dit type abonnement wil uitfaseren.

En trouwens ook leuk dat je bijvoorbeeld met je eerste 250MB op GPRS (dekking) zit, dan ben je al door je "voordeel" heen zonder er gebruik van te kunnen maken. Lekker..... Goed over nagedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:32

corny

And his yellow flame

corny schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:20:
Zijn er meer mensen met problemen om via SSL een IMAP verbinding te maken? Normaal nooit een probleem, maar sinds vanochtend krijg ik van Outlook Mobile de melding dat de berichten niet gedownload kunnen worden naar mijn mobile device. Een andere IMAP server doet hetzelfde. De PIT verbinding werkt verder wel, http gaat keurig.
|:( |:( |:(
Net vandaag een case aan laten maken bij de klantenservice omdat bovenstaand probleem nog steeds optreedt, kom ik erachter dat het gewoon bij mezelf ligt. Ineens kwam ik erachter dat ik een IP krijg in een range (91.141.128.0 - 91.141.191.255) die nog niet in mijn firewall staat en dus block ik mezelf gewoon voor de IMAP. En aangezien dezelfde range ook op het werk wordt gebruikt, werkt ook daar IMAP niet. Deze range toegevoegd en hopsakee :o

Edit:

Ik ken nu de volgende ranges van T-Mobile, mis ik hier nog iets in?

84.241.192.0-84.241.199.255
84.241.200.0-84.241.207.255
84.241.208.0-84.241.223.255
89.205.128.0-89.205.159.255
89.205.128.0-89.205.255.255
91.141.128.0-91.141.191.255

[ Voor 12% gewijzigd door corny op 25-01-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro

Maestro

HellBeast schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:13:
Ik vind het allemaal maar wazig. Ik heb in november voor 2 jaar PIT+ afgesloten, dus ik kan ervanuit gaan dat ik mijn 192kbit hou en dat ik elke maand voor 250mb mag proeven van 384kbit?
Nou, zoals de klantenservice het momenteel heeft meegedeeld, zul je voor je gehele datavolume gebruik kunnen maken van 384kbit down. Ik heb nog nergens iets gezien over het terugzetten naar 192kbit, wel naar 128kbit. Dit laatste kan echter alleen op nieuwe gebruikers worden toegepast. Als ze jou terug zouden zetten naar 128kbit, plegen ze contractbreuk en zou je per omgaande op kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Maestro schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:42:
[...]

[...] Ik heb nog nergens iets gezien over het terugzetten naar 192kbit, wel naar 128kbit. [...]
Het staat er wel hoor tussen de regels door. Bestaande PIT + gebruikers krijgen 250 MB op 384 kbit/s cadeau en gaan dan naar 192 kbit/s terug.
WebCare schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:27:
[...]

Bestaande gebruikers profiteren van de snelheidsverhogingen, zonder verder aanpassingen van de voorwaarden. Daarom geldt dus geen opzegrecht.

[...]

PIT+: downloadsnelheid wordt voor de eerste 250 MB dataverkeer verdubbeld naar 384/32 kbps. Vanaf 250 MB dataverkeer wordt 128/32 kbps.
In het allergunstige geval kan je lezen dat bestaande gebruikers 384 kbit/s unlimited krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 25-01-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Zo net uitgebreid met de klantenservice van T-mobile gegeld. Trouwens erg goed te woord gestaan en vriendelijk en uitvoerig geholpen, door alle medewerkers die ik heb gesproken. Goede service!

Maar nu...

De nieuwe voorwaarden gelden sowieso voor iedere nieuwe klant vanaf 4 februari. Het terugzetten naar 128 Kbit/s klopt, na 250 MB dataverkeer.

De klanten die in het laatste kwartaal 2007 PIT+ hadden, blijven onder de oude voorwaarden vallen en hebben dus geen last van het terugzetten na 250 MB dataverkeer.

Ikzelf heb 8 januari verlengd, wat op 27 februari ingaat. Omdat ik nieuwe klant ben in 2008, val ik onder de nieuwe voorwaarden. (en wordt ik dus teruggezet naar 250MB dataverkeer).

Omdat die voorwaarden nog niet bekend waren op 8 januari, kan ik hiertegen protesteren. Op dit moment kan de klantenservice hier niets aan doen, omdat de nieuwe voorwaarden nog niet officieel ingegaan zijn. Nu moet ik een klachtenbrief schrijven, dat ik het niet eens ben met de nieuwe voorwaarden, omdat ik die nog niet kon weten op 8 januari. Wanneer mijn verlenging ingaat en dus de nieuwe voorwaarden ingegaan zijn is, als het goed is, mijn klachtenbrief verwerkt en zou ik gelijk moeten krijgen (volgens beide klantenservice medewerkers).

Opzeggen kan niet, want dat kan alleen binnen 24 uur na verlenging.

Bijkomend (persoonlijk) probleem is dat T-mobile mijn PIT+ verlenging niet in hun systeem heeft staan, hoewel dit wel op het ondertekende contract staat. Hiervoor moet ik dus weer met de shop/dealer die mijn verlenging heeft gedaan contact zoeken en die is pas maandag weer bereikbaar... :(

PS
Het leuke was trouwens dat de medewerker die ik gesproken had, bekend was met de ophef die hier op tweakers is over de downgrade van PIT+.

UPDATE

Zojuist ben ik teruggebeld door de klantenservice van T-mobile, (een medewerker die ik eerder had gesproken en mij nog niet had teruggebeld). Het nieuwe beleid staat volgens hem nog niet vast.

Ze zijn op dit moment het netwerk aan het testen en aan het kijken wat er gebeurd. Het is zelfs (theoretisch) mogelijk dat PIT en PIT+ niet wordt verhoogt en daarmee het persbericht van 17-01 wordt teruggedraaid. Het plan om PIT+ terug te zetten na PIT, na 250 MB dataverkeer, is nog maar een plan en staat niet vast.

Het enige wat zeker was, dat ik i.i.g. 192 Kbit/s minstens heb, omdat dat de voorwaarden zijn waarvoor ik getekend heb.

Pfff
Goede klantenservice, maar wat een zooitje bij de beleidsmakers zeg!

PS
Deze medewerker vertelde mij ook dat als je de verbinding met je laptop gebruikt, je niet telefonisch bereikbaar bent, hoe zijn de ervaringen van de rest daarin?

[ Voor 24% gewijzigd door SkyFlyer op 26-01-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
-1 kudos voor T-Mobile.

Telfort heeft me in het verleden ook een oor aangenaaid door stilzwijgend de GPRS tarieven zonder bundel te verdrievoudigen, and then some. Telfort ziet mij voorlopig ook niet meer als klant terug. Dit soort praktijken van bedrijven kan ik slecht tegen. En probleem is dat ze ermee wegkomen; hun marketingbudget is ietsje groter dan de stem van een paar ontvreden klanten :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn nu een week of 2 verder na die verhoging op PIT, maar ik haal nu al regelmatig niet meer de beloofde 128 kbps. Mag blij zijn als ik de 90 haal. En ik zit in hartje Utrecht met 585 masten om me heen en vol bereik. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:31:
We zijn nu een week of 2 verder na die verhoging op PIT, maar ik haal nu al regelmatig niet meer de beloofde 128 kbps. Mag blij zijn als ik de 90 haal. En ik zit in hartje Utrecht met 585 masten om me heen en vol bereik. Vreemd.
Heb hierover contact gehad met WebCare. Hij vertelde dat de snelheid die je meestal haalt, effectief zelden boven de 80kbit/sec komt. Heeft te maken met de afstand die je vd UMTS mast afzit, belasting vh netwerk enz enz. Ik kom in volle UMTS dekking ook zelden boven de 70kbit/sec uit. Ik vrees dat we het ermee moeten doen. Een tip van hem was nog wel je toestel op enkel UMTS te zetten wanneer je wilt internetten ipv de Dual Mode. Dit scheelt nog heel iets.

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Nou, dat is denk ik helemaal niet waar wat je nu zegt...

sterker nog, de verbinding is gecapped, m.a.w. je presteert al ver onder de maat van normaal UMTS. Je zou gewoon aan je reguliere 128 kbit moeten komen, dit is zonder probleem te halen en een netwerkbelasting die het terugzet naar 70 kbit zal utizonderlijk weinig voorkomen.

Denk dat er gewoon wat problemen zijn, maar op een gecapte verbinding signaal verliezen gaat niet op...

Heb thuis even laten testen, mijn pit+ zat op 318kbit up, en 29 kbit down, en dat is in naaldwijk waar er amper verbinding is haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
SkyFlyer schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:55:
PS
Deze medewerker vertelde mij ook dat als je de verbinding met je laptop gebruikt, je niet telefonisch bereikbaar bent, hoe zijn de ervaringen van de rest daarin?
Dit ligt eraan hoe je verbinding hebt. Als het via je gsm is dan heb je een grote kans dat je wel kunt bellen en gebeld worden. Immers de meeste gsms kun bellen en internetten tegelijk.

Internet je via een pcmcia/usb kaart en je hebt geen software welke kan bellen en headset op de kaart aangesloten dan ben je in gesprek. Je kunt bij de meeste kaarten een headset aansluiten erop om ermee te kunnen bellen.

Dit is dus geen technisch probleem van het netwerk maar van je eigen hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Als het via je gsm is dan heb je een grote kans dat je wel kunt bellen en gebeld worden. Immers de meeste gsms kun bellen en internetten tegelijk.
Bedoel je hier GSM netwerk (GPRS) of een GSM handset (telefoon) mee? In mijn geval zal het gaan om HTC Touch Cruise, waarschijnlijk via bluetooth. De Cruise kan via zowel UMTS als via GSM verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11

netblade

Sunrise

Nieuwe actie bij T-Mobile, jaag je klanten weg met onduidelijke voorwaarden en nutteloze bundels die nooit meer verkocht gaan worden.

Wat een achterlijke actie van T-Mobile, 128Kbit voor pit+, triest hoor. Ik denk er hevig aan om de overstap naar Vodafone na 6 jaar T-Mobile te maken, want dit vind ik echt geen stijl.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:56

Sorcerer8472

Mens sana?

Fuzzillogic schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:02:
-1 kudos voor T-Mobile.

Telfort heeft me in het verleden ook een oor aangenaaid door stilzwijgend de GPRS tarieven zonder bundel te verdrievoudigen, and then some. Telfort ziet mij voorlopig ook niet meer als klant terug. Dit soort praktijken van bedrijven kan ik slecht tegen. En probleem is dat ze ermee wegkomen; hun marketingbudget is ietsje groter dan de stem van een paar ontvreden klanten :( :(
Mja, KPN doet het ook... blijft alleen Vodafone over, en die hebben ook zo hun rarigheden. Enige optie uiteindelijk is nog helemaal geen mobiel nemen :X

Die snelheidsproblemen doen me wel heel erg denken aan de problemen met Telfort...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Met je mobiel blijf je altijd bereikbaar... gprs, umts en hspda verbinding, enige verschil is dat je bij een telefoongesprek met gprs je verbinding in de stand-by zet, zodra je ophangt wordt de verbinding hervat...

niet bereikbaar via hspda was bij kpn aan de orde, maar dit was een fout in het netwerk en is reeds gecorrigeerd als ik me niet vergis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
SkyFlyer schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:18:
[...]

Bedoel je hier GSM netwerk (GPRS) of een GSM handset (telefoon) mee? In mijn geval zal het gaan om HTC Touch Cruise, waarschijnlijk via bluetooth. De Cruise kan via zowel UMTS als via GSM verbinding maken.
Ik ken de specificaties van de touch cruise niet uit mijn hoofd, maar het lijkt me wel dat je kunt internetten (via hsdpa) en bellen tegelijk. Ook is het met gprs vaak geen probleem meer, soms zet een telefoon gprs tijdelijk uit, soms op een lagere snelheid zodat er wel verbinding blijft.

Dit kun je waarschijnlijk wel terug vinden in de handleiding van het toestel. Ik heb zelf alleen maar meegemaakt dat ik in gesprek ben als ik via een pcmcia kaart ga internetten zonder headset, als ik een headset erop aansluit dan kan ik zelfs onder het internetten gewoon gebeld worden, smsen is ook geen probleem.

Dat de kpn hier op het netwerk problemen mee had is mij onbekend.

Let op dit is met mijn eigen ervaring, ik ben geen gsm netwerk techneut en ik heb de htc touch cruise ook nog niet in mijn bezit om het zelf te testen. Maar het lijkt me niet dat als je aan het msnen bent erop dat je dan niet meer gebeld kunt worden. Dat zou wel heel erg slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS
[/quote]

ik gebruik zelf een n95 continue als modem voor diverse laptops & pc's, het mooie van tmobile is dat ze multi rab ondersteunen, dus internetten op je pc dmv kabel of BT, en bellen tegenlijk.
Het is zelfs mogenlijk om op mijn n95 te internetten (bv orb), en met mijn imac verbonden te zijn met internet, en bellen en sms-en. all at the same time :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 07:43:
PS
[/quote]

ik gebruik zelf een n95 continue als modem voor diverse laptops & pc's, het mooie van tmobile is dat ze multi rab ondersteunen, dus internetten op je pc dmv kabel of BT, en bellen tegenlijk.
Het is zelfs mogenlijk om op mijn n95 te internetten (bv orb), en met mijn imac verbonden te zijn met internet, en bellen en sms-en. all at the same time :*)
Heeft niets met ondersteuning door provider te maken, maar is een technisch issue.
Dataconnectie over GPRS: zodra je gebeld wordt valt je verbinding weg.
Dataconnectie over 3G+: bellen en dataverbinding tegelijk geen probleem.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

correct me if im wrong, maar tijdje terug ondersteunde kpn en vodafone toch geen multi rab maar singel rab? dus met hun 3g netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:16

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Is nu niet het enige voordeel van T-mobile tov Vodafone, dt het abonnement onbeperkt is qua dataverbruik? Dat je officieel na die 250mb van Vodafone problemen zou kunnen krijgen qua verbruik, hoewel dat niet echt waarschijnlijk is.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:56

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 09:21:
correct me if im wrong, maar tijdje terug ondersteunde kpn en vodafone toch geen multi rab maar singel rab? dus met hun 3g netwerken.
Is bij KPN sowieso gefixed sinds een maand of 2. Bij Vodafone ook geloof ik...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolhozer schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:49:
Is nu niet het enige voordeel van T-mobile tov Vodafone, dt het abonnement onbeperkt is qua dataverbruik? Dat je officieel na die 250mb van Vodafone problemen zou kunnen krijgen qua verbruik, hoewel dat niet echt waarschijnlijk is.
ja dat is ook de voornaamste reden dat mensen bij T-mobile bleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:08:
[...]

en nu steeds schommelende snelheden. Waar is dit forum voor bedoeld dan?
maar goed, we zullen zien. Ik kijk met smart uit naar je nieuwe reactie binnenkort.

have a nice day.
Je had gelijk lijkt het.. In ben de rotste niet en ga door het stof ;-) Je had gelijk en ik bied mijn excuses aan voor mijn rappe antwoord.
Maar geef toe dat het bizar is allemaal....

Gelukkig heb ik zelf gewoon PIT en ben blij met de verhoging. Met name de mensen die een tientje per maand meer betalen zijn mooi de gebakken peer.
Echt een heel erg bizarre constructie.
Wie weet kijken de andere providers mee en wordt dit de nieuwe lijn, wie zal het zeggen. In elk geval vind ik het absoluut niet passen in een tijd waarin het steeds gewoner wordt overal online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
typisch nederlands hoor dit, je krijgt een gratis verhoging (zei het voor de eerste 250 mb), als je al langer pit+ had dan krijg je de verhoging sowieso, en toch gaan we met zijn allen zitten zeiken.

Sorry dat ik het zeg hoor, maar voor niets gaat de zon op; ben blij dat je een verhoging krijgt voor het kleine bedrag dat je betaald. E.e.a. is nog steeds onbeperkt (geen limiet). Ja het is wel zo dat de verhoging voor de PIT abbonementsvorm harder doortikt dan de PIT+, maar voor beiden is het nog steeds een verbetering. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

wessel99 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:00:
typisch nederlands hoor dit, je krijgt een gratis verhoging (zei het voor de eerste 250 mb), als je al langer pit+ had dan krijg je de verhoging sowieso, en toch gaan we met zijn allen zitten zeiken.

Sorry dat ik het zeg hoor, maar voor niets gaat de zon op; ben blij dat je een verhoging krijgt voor het kleine bedrag dat je betaald. E.e.a. is nog steeds onbeperkt (geen limiet). Ja het is wel zo dat de verhoging voor de PIT abbonementsvorm harder doortikt dan de PIT+, maar voor beiden is het nog steeds een verbetering. Toch?
Noem jij nagenoeg 20 euro p/m een klein bedrag?
Dan mogen ze dat van mij eerder 2,50 extra rekenen boven pit, want na die 250MB zit je weer op PIT snelheden, en daar betaal je toch geen 10 euro extra voor vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
klopt, maar dat is toch een keuze die mensen zelf maken vanaf nu. De mensen die al hadden gekozen voor PIT+ krijgen een hogere snelheid dan dat ze toen al hadden, zonder de limiet. Nieuwe mensen kunnen gewoon zien wat de voorwaarden zijn?

Destijds koos je voor een abbo voor 20 euro in de maand (pit+) en kreeg je een bepaalde snelheid, die krijg je nu nog steeds? Dit is precies wat ik bedoel, het is een soort van jaloezie omdat iemand anders iets krijgt wat "beter" lijkt ofzo. Ik vind het in ieder geval een erg typische beredenering.

Nogmaals, ik vind het wel een rare sprong van t-mobile, ik zou zelf niet nu nog voor pit+ kiezen als je na 250 mb teruggezet word. Maar als ik al PIT+ had zou ik gewoon genieten van de onbeperkte snelheidsverhoging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:14:
[...]

Je had gelijk lijkt het.. In ben de rotste niet en ga door het stof ;-) Je had gelijk en ik bied mijn excuses aan voor mijn rappe antwoord.
Maar geef toe dat het bizar is allemaal....

Gelukkig heb ik zelf gewoon PIT en ben blij met de verhoging. Met name de mensen die een tientje per maand meer betalen zijn mooi de gebakken peer.
Echt een heel erg bizarre constructie.
Wie weet kijken de andere providers mee en wordt dit de nieuwe lijn, wie zal het zeggen. In elk geval vind ik het absoluut niet passen in een tijd waarin het steeds gewoner wordt overal online te zijn.
kijk dat is nou sportief :) ik ben zelf ook van mening dat tmobile er een potje van maakt.
als je een beetje rond kijkt wat tmobile over de grens doet (engeland, duitsland) krijg je een beetje een idee wat voor kant we op gaan. In engeland krijg je gewoon een 10 gig fup voor 44 pond per mnd en in duitsland 5 gig voor 50 euro (dat zijn de duurste abo's) en bij betalen bij meer gebruik.
daar onder ook allemaal vage prijs plannen en constructies.
Tis eigenlijk nog wonderlijk dat we hier "onbeperkt" data abo's hebben.
Zelf denk ik dat int totaal plus straks ook goedkoper gaat worden maar dat we ook naar 5 of 10 gig gaan, het lijkt gewoon een trend te worden.
Zoals vodafone nu op 2,5 gig per mnd zit voor 50 euro.
mobiel internet blijft nu eenmaal duur en een melkkoe maar wel de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

wessel99 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:30:
klopt, maar dat is toch een keuze die mensen zelf maken vanaf nu. De mensen die al hadden gekozen voor PIT+ krijgen een hogere snelheid dan dat ze toen al hadden, zonder de limiet. Nieuwe mensen kunnen gewoon zien wat de voorwaarden zijn?

Destijds koos je voor een abbo voor 20 euro in de maand (pit+) en kreeg je een bepaalde snelheid, die krijg je nu nog steeds? Dit is precies wat ik bedoel, het is een soort van jaloezie omdat iemand anders iets krijgt wat "beter" lijkt ofzo. Ik vind het in ieder geval een erg typische beredenering.

Nogmaals, ik vind het wel een rare sprong van t-mobile, ik zou zelf niet nu nog voor pit+ kiezen als je na 250 mb teruggezet word. Maar als ik al PIT+ had zou ik gewoon genieten van de onbeperkte snelheidsverhoging!
Ik ben ook wel blij met de verhoging, maar ik vind het jammer dat ik over 1 jaar dus of over moet op Pit of naar vodafone, T-Mobile was de enige provider zonder geitnjes, stom dat ze nu dus toch geintjes toe gaan voegen, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 12:16
Even wat anders dan de nieuwe voorwaarden, hoe is het om met PIT via GPRS in de trein op je laptop te internetten?

Heb je dan een beetje een stabiele verbinding?
Moet binnenkort elke dag van Breda naar R'dam en zit nog te bedenken of ik dit met de auto of trein ga doen, als het de trein wordt wil ik wel een beetje entertainment hebben natuurlijk

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:16
als die wijziging doorgaat voor o.a. de PIT+ gebruikers zal dit T-mobile als naam en merk voor mobiel internet geen goed doen...ben zelf PIT gebruiker en zat er over te denken om over te stappen naar PIT+ maar dat staat nu voorlopig in de koelkast...jammer dat er altijd weer een paar managers rondlopen bij bedrijven die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en zich ook niet juist laten voorlichten door een professional.....just my 2 cents....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Prulleman schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:53:
Even wat anders dan de nieuwe voorwaarden, hoe is het om met PIT via GPRS in de trein op je laptop te internetten?

Moet binnenkort elke dag van Breda naar R'dam en zit nog te bedenken of ik dit met de auto of trein ga doen, als het de trein wordt wil ik wel een beetje entertainment hebben natuurlijk
GPRS geen probleem, wellicht zelfs grotendeels UMTS dekking, ik heb op de A4 nooit ellende qua dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard, vanmorgen nog in de file op de A13 naar Schiphol lekker de "krant" kunnen lezen en het journaal kunnen bekijken op mijn Tytn. Dat is weliswaar geen flaptop, maar het gaat prima..

Maarreh.... is er in de trein dan zitplaats ?? Op het traject dat ik een tijdje deed: R'dam-Schiphol, was ik al blij als ik überhaupt de trein IN kon.....;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
wessel99 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:30:
Een deel van de klantenservice beweert dus dat het voor alle klanten gaat gelden. Als PIT+ afgesloten voor 4 feb. gewoon 384 Kbit/s krijgt, zullen er minder mensen klagen denk ik.

Hoogstens dat PIT+ een waardeloos product is geworden en dat, mensen met verlenging alsnog gedwongen worden een nieuw product moeten nemen, maar dat eerste betekend gewoon naar vodafone overstappen (waar tegen die tijd de FUP waarschijnlijk alweer hoger is dan 250 MB) óf overstappen naar vodafone... >:) .

Vervelendste is alleen dat niemand bij T-mobile nu definitief weet wat er gaat gebeuren, Webcare, klantenservice, shop, dealer-service beweren allemaal verschillende dingen op verschillende momenten. 192 Kbit/s / 256 Kbit/s / 384 Kbit/s download, met óf zonder limiet, 32, 64 óf 128 Kbit/s upload. En voor wie het allemaal wel óf niet geldt...

[ Voor 16% gewijzigd door SkyFlyer op 28-01-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

SkyFlyer schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:55:
[...]

Een deel van de klantenservice beweert dus dat het voor alle klanten gaat gelden. Als PIT+ afgesloten voor 4 feb. gewoon 384 Kbit/s krijgt, zullen er minder mensen klagen denk ik.

Hoogstens dat PIT+ een waardeloos product is geworden en dat, mensen met verlenging alsnog gedwongen worden een nieuw product moeten nemen, maar dat eerste betekend gewoon naar vodafone overstappen (waar tegen die tijd de FUP waarschijnlijk alweer hoger is dan 250 MB) óf overstappen naar vodafone... >:) .

Vervelendste is alleen dat niemand bij T-mobile nu definitief weet wat er gaat gebeuren, Webcare, klantenservice, shop, dealer-service beweren allemaal verschillende dingen op verschillende momenten. 192 Kbit/s / 256 Kbit/s / 384 Kbit/s download, met óf zonder limiet, 32, 64 óf 128 Kbit/s upload. En voor wie het allemaal wel óf niet geldt...
We zien het volgende week maandag allemaal wel, extra snelheid is altijd welkom, en gezien ik getekend heb voor 192KBIT/32KBIT verwacht ik ook gewoon dat ik deze minimaal behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
SkyFlyer schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:55:
[...]

Mwah, niet iedereen zal overstappen naar Vodafone natuurlijk ;) Ik bijvoorbeeld niet, ik heb liever goede service :p.

Ik hoop dat het voor de huidige PIT+ gebruikers gewoon helemaal 384 gaat worden of eventueel na die 250 mb terug naar 192, maar liever niet natuurlijk. Hopelijk zullen we op 5 februari al een gebruikerservaring hebben van iemand met een oude PIT+ die de 250 mb heeft overschreden.

Ik reis elke dag vanaf Bergen op Zoom naar Den Haag HS, dat is tussen Dordrecht en R'dam CS hetzelfde traject. De verbinding is wel stabiel alleen voor R'dam CS zitten er twee tunnels waar het bereik even weg is. De eerste is de tunnel daar bij Barendrecht, dan is het meestal maar een paar seconden dat hij weg is, de tweede is de tunnel echt vlak voor R'dam CS, hier is de verbinding wat langer weg maar volgens mij heeft geen enkele provider daar bereik. Ik had dat in ieder geval ook nooit met Vodafone en Hi vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:25:
[...]

Uiteraard, vanmorgen nog in de file op de A13 naar Schiphol lekker de "krant" kunnen lezen en het journaal kunnen bekijken op mijn Tytn. Dat is weliswaar geen flaptop, maar het gaat prima..

Maarreh.... is er in de trein dan zitplaats ?? Op het traject dat ik een tijdje deed: R'dam-Schiphol, was ik al blij als ik überhaupt de trein IN kon.....;-)
Thanks! (ook Leekah)
ik hoop dat er in de stoptrein vanaf breda-prinsenbeek wat meer plek is, maar ik ik heb nog geen keuze gemaakt, ga iig de auto ook proberen, maar als het toch te trein wordt ga ik wel PIT erbij nemen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Klopt de info dat per 4 februari pit+ wat de snelheid betreft verdubbeld wordt maar dat je na 250 mb download wordt terug gezet naar 128 kbs?
Ik heb nu een abb. van T-mobile (al meer dan 4 jaar , dus nog zonder start minuut) met pit , als ik voor 4 februari pit+ zou nemen val ik dan nog onder de oude voorwaarden zonder de snelheidsbeperking na 250 mb ?

nb.Ik heb ook ergens gelezen dat je alleen onder de oude voorwaarden(zonder snelheidsverlaging na 250mb) valt als je pit+ in 2007 hebt afgesloten terwijl de nieuwe abb. pas op 4 februari ingaan zou je dus zeggen als je voor 4 februari pit+ afsluit je onder de oude voorwaarden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:23:
Klopt de info dat per 4 februari pit+ wat de snelheid betreft verdubbeld wordt maar dat je na 250 mb download wordt terug gezet naar 128 kbs?
Ik heb nu een abb. van T-mobile (al meer dan 4 jaar , dus nog zonder start minuut) met pit , als ik voor 4 februari pit+ zou nemen val ik dan nog onder de oude voorwaarden zonder de snelheidsbeperking na 250 mb ?

nb.Ik heb ook ergens gelezen dat je alleen onder de oude voorwaarden(zonder snelheidsverlaging na 250mb) valt als je pit+ in 2007 hebt afgesloten terwijl de nieuwe abb. pas op 4 februari ingaan zou je dus zeggen als je voor 4 februari pit+ afsluit je onder de oude voorwaarden valt.
Zou zeggen lees de afgelopen paar pagina's eens door... :X

Er is nog veel onduidelijkheid, als dat er wel zou zijn zou iemand het vast hebben gemeld...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
Net contact gehad met de klantenservice , de dame in kwestie heeft hierover nog contact gehad met haar superieur en er is niks bekend over een snelheidsbeperking bij pit+ na 250 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Bij mij zelfs met afdeling data, heb het idee dat ze het nog niet weten. Mogelijk was het proefballonnetje die een terugslag heeft gehad? Het kan ook zijn dat ze het nog steeds een goed idee vinden? Het enige wat officieel is gecommuniceerd is het persbericht van 17-01 en zelfs dat staat niet vast volgens shop en klantenservice medewerkers.

Wel valt het me op dat de klantenservice echt heel erg servicegericht is geworden, maar zelf nu ook geen goede informatie krijgt (en dat ze ook echt moeite doen, om informatie te krijgen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
\edit: klets.. (beter lezen..)

[ Voor 96% gewijzigd door Prulleman op 28-01-2008 21:40 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

SkyFlyer schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:58:
Bij mij zelfs met afdeling data, heb het idee dat ze het nog niet weten. Mogelijk was het proefballonnetje die een terugslag heeft gehad? Het kan ook zijn dat ze het nog steeds een goed idee vinden? Het enige wat officieel is gecommuniceerd is het persbericht van 17-01 en zelfs dat staat niet vast volgens shop en klantenservice medewerkers.

Wel valt het me op dat de klantenservice echt heel erg servicegericht is geworden, maar zelf nu ook geen goede informatie krijgt (en dat ze ook echt moeite doen, om informatie te krijgen!)
Ik heb vroeger de Ben klantenservice veel nodig gehad bij het begin van GPRS (ik wou via mijn notebook online) en die zochten ook alles voor me uit.
Ik geloof dat ze ondanks de T-Mobile naam en diensten verder veel vrijheid krijgen, en sinds T-Mobile in de naam staat, 'kopen' steeds meer mensen hun abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie ervaring trouwens met YouTube filmpjes bekijken?
Ik vind de beeldkwaliteit nog wel 'redelijk' op mijn MDA Vario II maar de geluidskwaliteit is om te janken. Ligt dit nog aan je bereik of zijn de filmpjes zo ver gecompressed dat het geluid altijd zo slecht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:53:
Ik vind de beeldkwaliteit nog wel 'redelijk' op mijn MDA Vario II maar de geluidskwaliteit is om te janken. Ligt dit nog aan je bereik of zijn de filmpjes zo ver gecompressed dat het geluid altijd zo slecht is?
Zijn te ver omgezet idd. Ik erger me er ook kapot aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:53:
Youtube filmpjes hebben altijd een bagger geluid, mono met een hoop compressie, google video doet het toch een stuk beter vind ik, maarja dat heb ik nog niet aan de praat gekregen op mn mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:15:
[...]

Youtube filmpjes hebben altijd een bagger geluid, mono met een hoop compressie, google video doet het toch een stuk beter vind ik, maarja dat heb ik nog niet aan de praat gekregen op mn mobile.
op een nokia n95 8gig perfect beeld en geluid hoor. misschien nog wel beter als op een gewone desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Misschien dat jullie een verbinding maken met de speciale mobile versie van youtube?

Connect even naar http://www.youtube.com/?nomobile=1 en kijk of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
HellBeast schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:05:
Misschien dat jullie een verbinding maken met de speciale mobile versie van youtube?

Connect even naar http://www.youtube.com/?nomobile=1 en kijk of dat verschil maakt.
Die kun je dus niet afspelen op de gemiddelde mobiel...
Wel weer met Symbian dmv emTube :)

Zie net dat youtube ook een programma heeft gemaakt daarvoor :) even proberen!
http://www.youtube.com/yt_mobile_app

[ Voor 13% gewijzigd door Moning2 op 29-01-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Moning2 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:08:
[...]

Die kun je dus niet afspelen op de gemiddelde mobiel...
Wel weer met Symbian dmv emTube :)

Zie net dat youtube ook een programma heeft gemaakt daarvoor :) even proberen!
http://www.youtube.com/yt_mobile_app
Kan wel hoor, check http://tech.blorge.com/St...our-windows-mobile-phone/

Doet het perfect op mijn E-ten M800 met WM6.

Voor het geval je deze error krijgt: YouTube SWF args not found, dan de nieuwste versie van FlashVideoBundle installeren. ( http://rapidshare.com/fil...FlashVideoBundle.CAB.html ) is freeware.

P.S. werkt alleen met IE en niet met Opera (jammer genoeg)

[ Voor 20% gewijzigd door HellBeast op 29-01-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
HellBeast schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:16:
[...]

Kan wel hoor, check http://tech.blorge.com/St...our-windows-mobile-phone/

Doet het perfect op mijn E-ten M800 met WM6.

Voor het geval je deze error krijgt: YouTube SWF args not found, dan de nieuwste versie van FlashVideoBundle installeren. ( http://rapidshare.com/fil...FlashVideoBundle.CAB.html ) is freeware.

P.S. werkt alleen met IE en niet met Opera (jammer genoeg)
Dat is dan ook geen gemiddelde mobiel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Dat is wel waar, maar de discussie kwam van iemand met een MDA Vario II. Dus ik ging even mee in die lijn van gedachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Hmm ik zit al een week of wat op 384/32 met PIT+, lees ik nu verkeerd of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Niet zo mooi
T-Mobile heeft te kennen gegeven dat het haar prijs voor HSDPA abonnomenten gaat verhogen van €69,50 naar €83,24. De snelheid is nog recentelijk verhoogt van 1,8 Mb naar 3,6 Mb.
Zou een slechte stap zijn van T-Mobile en vooral kijkend naar Vodafone wordt het hiermee een stuk on aantrekkelijker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:57:
[...]

op een nokia n95 8gig perfect beeld en geluid hoor. misschien nog wel beter als op een gewone desktop
lamaar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Yzord op 31-01-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

De pagina's vliegen nu echt op mn scherm.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 45.5 KByte/sec
(=364 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 2.4 KByte/sec
(=19 kbps)

Lekker snelheidje, bevalt me wel ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een Nokia E51 en had eerst een T-Mobile MDA Vario. Verder heb ik een Flex 20 abonnement met Internet Pocket Totaal. (sinds augustus 2006)

Nu heb ik gisteren direct een sms ontvangen met alle config. instellingen van T-mobile en deze opgeslagen. toen ben ik aan de slag gegaan met internet, e-mail etc..

Nu kijk ik vandaag echter op MyT-mobile en heeft het gebruik mij gisteren ongeveer 25 euro gekost !
Bij T-mobile zijn ze aan het kijken wat er gebeurt is, maar heeft hier iemand een idee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
robinVerdegaal schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:04:
[...]
Vandaag:
109 kbit/sec
0.637s latency
7.934s d/l time
En vandaag:
273kbit/sec
0.716s latency
30.598s d/l time (1 MB)

Nog net voor 4 februari m'n abonnement verlengd en daarbij PIT+ data afgesloten (20 euro per maand flatfee). Kan ik in ieder geval tot de volgende keer dat ik vernieuw gebruik maken van highspeed mobile data voor een redelijke prijs.

Voor degenen die het niet weten: PIT+ abonnementen die vanaf 4 februari worden afgesloten krijgen een speedcap na de eerste 250MB per maand (twee uurtjes speedtesten dus). De snelheid wordt daarna teruggebracht naar de gewone PIT snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
@robin

Dat van die speedcap staat nog nergens in de voorwaarden of op de site van T-Mobile. We moeten dus nog maar zien wat er gaat gebeuren.

Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:38:
Ik heb sinds gisteren een Nokia E51 en had eerst een T-Mobile MDA Vario. Verder heb ik een Flex 20 abonnement met Internet Pocket Totaal. (sinds augustus 2006)

Nu heb ik gisteren direct een sms ontvangen met alle config. instellingen van T-mobile en deze opgeslagen. toen ben ik aan de slag gegaan met internet, e-mail etc..

Nu kijk ik vandaag echter op MyT-mobile en heeft het gebruik mij gisteren ongeveer 25 euro gekost !
Bij T-mobile zijn ze aan het kijken wat er gebeurt is, maar heeft hier iemand een idee !
Je hebt waarschijnlijk de T-zones instellingen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Yzord schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:48:
[...]

Je hebt waarschijnlijk de T-zones instellingen gebruikt.
ja, maar T-zones zou toch gewoon binnen de nieuwe Pit bundel vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/229075124.png
Ook hier gewoon de nieuwe snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Snelheid PIT vrij constant en na snelheidsverdubbeling beter bruikbaar! :+

Snelheid met PIT (onbeperkt) bij matige ontvangst (een streepje):

115 kbit/sec
0,57 latency
7,52 sec download time
(100k-file)

tijd 10:30

getest met Mobile speed test op BBR

Eerdere testen op dezelfde lokatie geven waarden 95 - 120 kbit/sec.

Voor mij bruikbaar tegen relatief lage kosten... O-)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Pagina: 1 ... 26 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv