Beauty is in the eye of the beerholder
Hoe kom je dan op dit forumSirNobax schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:02:
Hmmm, ik heb vanaf gister (middag?) geen toegang tot het GPRS/UMTS netwerk.
Ik heb het zowel met mijn telefoon als met mijn HSDPA modem geprobeerd, en wat ik ook probeer, ik kom niet op het datanetwerk. Terwijl het eergisteren allemaal wel werkte.
Mijn telefoon geeft aan "GPRS/3G Unavailable".
Ik woon in Rotterdam, hebben anderen hier ook problemen mee?!?
(dit vooral zeer frustrerend, aangezien dit mijn enige manier van internet is)
Maarrrr, het werkt ondertussen weer. \o/
Pentaxiaan
Winamp Remote is de bom
ik stream nu al mn muziek en video's naar mn telefoon waar ik ook ben. Altijd 100 gigs aan muziek bij de hand!
Verwijderd
Kunnen sd kaartjes in met zoon adapter dus neem dan aan deze ook toch?
Collega heeft een nieuwe tel met Vodaphone Bloxx, en wij gingen beide naar Speedtest.nl
(Zie hierboven in de screen)
Ik haalde met PIT+ 35 KByte, en (niet schrikken) mn collega 800!!! KByte...
Hoe kan dit ?
Omdat je met PIT+ een max. snelheid hebt van 192 kb/s en je bij vodafone geen snelheidslimiet hebt. Wat overigens ook heel makkelijk zelf te vinden is.RMX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:48:
Ik voel me eigenlijk best wel genaaid..
Collega heeft een nieuwe tel met Vodaphone Bloxx, en wij gingen beide naar Speedtest.nl
(Zie hierboven in de screen)
Hoe kan dit ?
En hij betaald 5 euro en ik 20
800Kbyte ..... ?RMX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:48:
Dat is 6400kbit ...... dat duidt dus aan dat het de 7200kbit klasse HSDPA is.
Dat is er toch helemaal niet in NL.
Pentaxiaan
Hij heeft een datalimiet, jij niet.RMX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:56:
Helaas zit ik nog een jaar aan dit abbo. vast..
En hij betaald 5 euro en ik 20![]()
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat gaat via orb.com. Orb gebruik ik al geruime tijd en heeft nog meer mogelijkheden als winamp remote. Ik kijk streaming TV op mijn mobiel via mijn eigen PC met TV-kaart.tijmeng schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:30:
Voor iedereen met PIT+:
Winamp Remote is de bom
ik stream nu al mn muziek en video's naar mn telefoon waar ik ook ben. Altijd 100 gigs aan muziek bij de hand!
Verwijderd
Heb dit probleem ook. Hem mijn telefoon opgestuurd nadat het ook met een Vodafone simmetje geen 3g verbinding kon vasthouden/vinden.SirNobax schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:02:
Hmmm, ik heb vanaf gister (middag?) geen toegang tot het GPRS/UMTS netwerk.
Ik heb het zowel met mijn telefoon als met mijn HSDPA modem geprobeerd, en wat ik ook probeer, ik kom niet op het datanetwerk. Terwijl het eergisteren allemaal wel werkte.
Mijn telefoon geeft aan "GPRS/3G Unavailable".
Ik woon in Rotterdam, hebben anderen hier ook problemen mee?!?
(dit vooral zeer frustrerend, aangezien dit mijn enige manier van internet is)
Verwijderd
Eh ja? Al eens bij netwerkverbindingen gekeken?Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:47:
Zou een PIT'ter kunnen nakijken wat voor ip-adres zijn device krijgt als je het internet op gaat?
Op je telefoon valt het te betwijfelen.. behalve als iemand daar een losstaand programma voor heeft...
bluh het is laat...
[ Voor 8% gewijzigd door Moning2 op 14-12-2007 21:31 ]
Verwijderd
.... Die van mij weet ik wel, ik wil weten of dat dezelfde ip-adres is als een andere PIT'ter. Je ip checken kan je overigens gewoon doen op www.watismijnip.nl.Moning2 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:10:
[...]
Eh ja? Al eens bij netwerkverbindingen gekeken?
Op je telefoon valt het te betwijfelen.. behalve als iemand daar een losstaand programma voor heeft...
Ik begreep je verkeerdVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:29:
[...]
.... Die van mij weet ik wel, ik wil weten of dat dezelfde ip-adres is als een andere PIT'ter. Je ip checken kan je overigens gewoon doen op www.watismijnip.nl.
Verwijderd
Verwijderd
Zul je toch nogmaals met de klantenservice moeten bellen, hier kunnen wij daar niks aan doen.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:00:
Ik weet dat dit hier niet hoor, maar de klantenservice doet er niks aan, ik kan dus opeen helemaal geen 0900 nr meer bellen, ik heb daarvoor naar de klantenservice gebeld en die zegt dat ze het in orde zou maken 1 week later en het werkt nog steeds niet, en ik moet die nummers echt bereiken iemand tips ?
Verwijderd
Of is 't alleen 150 belminuten voor 19.50 en komen daar de sms- en internetkosten nog bovenop?
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 23-12-2007 18:34 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik heb het zo ingesteld dat ik om het uur de mail headers ophaal (IMAP)
Dus dit vergt bijna geen traffic. Nu zag ik dat het tarief voor PIT in het buitenland 9 cent per 10kb is.
Dus hier kan ik al heel wat mailheaders voor ophalen. Maar betaal je echt per 10kb? Of wordt elke sessie naar boven afgerond. Zodat ik dus elk uur bij het ophalen minstens die 9 cent kwijt ben.
Verwijderd
Bedankt voor je duidelijke antwoord.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:24:
@DonDJ: Je dataverbruik in het buitenland wordt per sessie naar boven afgerond per 10kB.
Verwijderd

Via de standaardinstellingen heb ik meerdere toegangspunten gekregen, namelijk T-Mobile internet en T-zones Wap. Welke moet ik nu gebruiken? Zijn beide gratis en onbeperkt gebruik?
Zitten er geen addertjes onder het gras en kan ik het ook gewoon met bluetooth en mijn laptop gebruiken?
9,50 per maand voor onbeperkt zulke snelheden klinkt gewoon té mooi om waar te zijn...
Je snelheid is gewoon nog niet gecapt, wees maar niet bang, over een paar dagen heb je gewoon maximaal 8kb'sVerwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:08:
Ik heb sinds een paar dagen Pit, en haal wel érg asociaal hoge snelheden volgens mij:
[afbeelding]
Via de standaardinstellingen heb ik meerdere toegangspunten gekregen, namelijk T-Mobile internet en T-zones Wap. Welke moet ik nu gebruiken? Zijn beide gratis en onbeperkt gebruik?
Zitten er geen addertjes onder het gras en kan ik het ook gewoon met bluetooth en mijn laptop gebruiken?
9,50 per maand voor onbeperkt zulke snelheden klinkt gewoon té mooi om waar te zijn...
Verder, jip, beide toegangspunten zijn gratis, geen addertjes onder het gras, alles is gewoon heerlijk duidelijk bij T-Mobile, gelukkig!
Verwijderd
Kan iemand dan de startpost aanpassen?FabianNL schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:40:
[...]
Je snelheid is gewoon nog niet gecapt, wees maar niet bang, over een paar dagen heb je gewoon maximaal 8kb'sMaar geniet er zeker van zolang het kan!
Verder, jip, beide toegangspunten zijn gratis, geen addertjes onder het gras, alles is gewoon heerlijk duidelijk bij T-Mobile, gelukkig!
Ik begon me al zorgen te maken, want had al iets van 20MB gedowload met het T-zones toegangspunt...Let op: Het gebruik van T-Mobile t-zones valt niet binnen deze bundel!
Verder bedankt voor je duidelijke post, en ik geniet nog even van de snelheid
Als het echt zo traag gaat met die 9,95 varriant wrod ik echt gestoord:P dan betaal ik liever 10 euro meer (als het de moeite waard is) voor een duidelijk snellere verbinding.
PS5
Als ik op T-mobile.nl bij wijze van test een nieuw abonnement selecteer, word als optie slechts de 9,95 variant aangeboden, en niet de duurdere.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik ben dusdanig blij met de extra snelheid (sinds 2 maanden over naar PIT+) dat ik serieus overweeg om naar Vodafone te gaan voor nog meer snelheid. De datalimiet is geen probleem (verbruik geen 100MB/m) maar de extra snelheid is zo prettig..kernie schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:33:
is het nou de moeite waard om het T-mobile 19,95 internet abbo te nemen ipv de 9,95 varriant? ??
Als het echt zo traag gaat met die 9,95 varriant wrod ik echt gestoord:P dan betaal ik liever 10 euro meer (als het de moeite waard is) voor een duidelijk snellere verbinding.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Vodafone leek mij ook mooi maar als je regelmatig surft zit je volgens mij zo op dat limiet!
PS5
/edit laat maar
http://www.t-mobile.nl/pe...eb_je_nodig/tarieven.aspx
Echt hopeloze kutsite van t-mobile, dat je informatie op hun site nog met Google moet vinden
[ Voor 54% gewijzigd door Captain Pervert op 03-01-2008 12:49 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ja ik ook echt vet relaxed, maar ik hoop ook dat de latency dan wat beter wordt want dat vind ik echt een drama.Ericr schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:19:
SMS dubbel naar 888 en je krijgt een gratis verdubbeling van de PIT-snelheid vanaf 8 januari 2008. Kreeg net de SMS van T-Mobile, gelijk maar even gebruik van gemaakt. Toch een strakke actie.
Misschien nu toch eens proberen te skypen
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Lijkt me wel, in de bevestiging staat 'vanaf 8 januari'. Een tijdelijke actie hadden ze wel anders aangegeven.SgtStrider schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:49:
Ik heb net ook de snelheid laten verhogen door het SMSje; echter 1 vraag, is dit definitief?
Waarom gaat dit dan niet gewoon automatisch i.p.v. een sms te moeten versturen..Ericr schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:58:
[...]
Lijkt me wel, in de bevestiging staat 'vanaf 8 januari'. Een tijdelijke actie hadden ze wel anders aangegeven.
Nouja we zien wel
Geldt die verdubbeling dan ook voor PIT+?
Wel leuk dat drie pagina's terug nog door iemand wordt gezegd dat t-mobile niet zo snel de snelheid zal verdubbelen omdat dan VOIP ineens heel interessant wordt.
Maar met PIT+ kan je nu wel fatsoenlijk VOIP-en (mits ook dit verdubbeld wordt).
Ik denk dat dat een marketinginstrument is om te kijken hoe groot het deel van de gebruikers is dat daadwerkelijk in de verhoging geïnteresseerd is.Moning2 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:59:
[...]
Waarom gaat dit dan niet gewoon automatisch i.p.v. een sms te moeten versturen..
Nouja we zien wel
Wie wil er nou geen gratis snelheid?Captain Pervert schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:01:
[...]
Ik denk dat dat een marketinginstrument is om te kijken hoe groot het deel van de gebruikers is dat daadwerkelijk in de verhoging geïnteresseerd is.
Hoe zijn de ping tijdens trouwens met UMTS?
Op deze pagina >klik< is te lezen dat het nummer 888 door T-Mobile gebruikt wordt.Seth_Chaos schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:12:
Ik kreeg zojuist ook de verhogings sms. Maar wat ik mij afvroeg, heeft iemand de moeite genomen te laten bevestigen dat deze sms daadwerkelijk van t-mobile komt en niet van 1 of andere oplichtings praktijk.
Rara is dit dan voor altijd of enkel die dag?
SMS:
Op 8 januari verdubbelt T-Mobile gratis de snelheid van Pocket Internet Totaal. Wilt u hiervan gebruik maken sms dan nu "dubbel" naar 888. Groeten, T-Mobile.
Ik ga maar eens even bellen.
edit: waarempel, ze zijn snel te bereiken!
Het is VANAF!!!! Dus iedereen verdubbelen maar
[ Voor 39% gewijzigd door Boel-Shit op 03-01-2008 15:35 ]
[ Voor 10% gewijzigd door FlorisD op 03-01-2008 15:39 ]
Verwijderd
waar blijft die smsBoel-Shit schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:30:
Ik heb net ook het smsje gekregen om dubbele snelheid te krijgen. Maar jullie geven aan dat er VANAF 8 januari staat terwijl er in het smsje wat ik gekregen heb OP 8 januari vermeld wordt.
Rara is dit dan voor altijd of enkel die dag?
SMS:
Op 8 januari verdubbelt T-Mobile gratis de snelheid van Pocket Internet Totaal. Wilt u hiervan gebruik maken sms dan nu "dubbel" naar 888. Groeten, T-Mobile.
Ik ga maar eens even bellen.
edit: waarempel, ze zijn snel te bereiken!
Het is VANAF!!!! Dus iedereen verdubbelen maar
Net gebeld met TM om even na te vragen hoe een en ander zat. Tis inderdaad van hun afkomstig en je snelheid wordt inderdaad gratis en zonder beperkingen verdubbelt. Net ook maar een berichtje eraan gewaagd. Ben benieuwd hoe Skype die nieuwe snelheid gaat vinden...Seth_Chaos schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:12:
Ik kreeg zojuist ook de verhogings sms. Maar wat ik mij afvroeg, heeft iemand de moeite genomen te laten bevestigen dat deze sms daadwerkelijk van t-mobile komt en niet van 1 of andere oplichtings praktijk.
Hoe monitor jij je dataverbuik eigenlijk?FabianNL schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:50:
Jeej, SMSje ook ontvangen! Eindelijk, zijn m'n wensen toch nog uitgekomen!
[ Voor 21% gewijzigd door Niek_ op 03-01-2008 15:57 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 16:42 ]
Da's grappig, ik als PIT+ klant heb ook het sms-je verzonden, in de bevestiging staat dat mijn snelheid verhoogd wordt naar maximaal 128/32 kbps. Da's voor mij geen verhoging, maar een verlaging.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:51:
Je kan alvast 'dubbel' smsen naar 888, dan krijg je ook de bevestiging (net hier uitgetest) toegestuurd en ga je dus per 8 januari naar 128/32 bij PIT. De verdubbeling geldt trouwens ook voor PIT+ (die dan 384 down wordt)
Ik mag hopen dat dit goed gaat...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Hebben PIT+ mensen deze SMS ook gehad? Of alleen PIT?
/edit: LOL @ hierboven. Inhalig mannetje
[ Voor 16% gewijzigd door Captain Pervert op 03-01-2008 16:01 ]
Dit begint interessant te worden.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:51:
Je kan alvast 'dubbel' smsen naar 888, dan krijg je ook de bevestiging (net hier uitgetest) toegestuurd en ga je dus per 8 januari naar 128/32 bij PIT. De verdubbeling geldt trouwens ook voor PIT+ (die dan 384 down wordt)
Ik heb alleen pas mijn flex 25 contract verlengd en geen databundel genomen omdat dat veel te langzaam was, nu heb ik nl. binnen mijn bundel 384 down.
Kan ik mijn abonnement binnen dit jaar downgraden, zodat ik pit+ erbij kan nemen?
Wordt beetje duur anders...
Verwijderd
Niborit: binnen contract kan je je belbundel niet downgraden.
ik heb nu 2 abbo's bij t-mobile, en van een wou ik PIT opzeggen, en bij de ander erbij nemen. Nu wil ik natuurlijk wel die verdubbeling krijgen voor de nieuwe!
Ben benieuwd, de opzegging is net de deur uit iig. Zit wel 3 maanden opzegtermijn op
Maar wel na 8 maanden dacht ik?Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:14:
Niborit: binnen contract kan je je belbundel niet downgraden.
Verwijderd
Kreeg ik ook maar zal wel gewoon goed gaan hoor! Echt wel beter, 384 kbpsCrusader schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:59:
[...]
Da's grappig, ik als PIT+ klant heb ook het sms-je verzonden, in de bevestiging staat dat mijn snelheid verhoogd wordt naar maximaal 128/32 kbps. Da's voor mij geen verhoging, maar een verlaging.
Ik mag hopen dat dit goed gaat...
Ik heb trouwens ook geen smsje gekregen maar gewoon zelf een sms verstuurd.
Hopelijk gooien ze er gelijk HSDPA bij (gecapped welliswaar, maar ping is zeker zo belangrijk imo), dan zet ik gelijk mijn PIT abbo naar PIT+ om
Pentaxiaan
Oh, dus het is niet meer zo dat je 3 of 4 maanden voor het aflopen van je contract kan vernieuwen naar een goedkoper abbo?Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:27:
Niborit: dat was alleen bij de eerste versie van Flex, of je moet T-Mobile Thuis erbij hebben.
Kan iemand die 384kbit bevestigen? Of gaan jullie hier van uit?SirNobax schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:31:
Kijk nu word het interessant, 384kbit voor 20 Euro per maand ONGELIMITEERD!
Hopelijk gooien ze er gelijk HSDPA bij (gecapped welliswaar, maar ping is zeker zo belangrijk imo), dan zet ik gelijk mijn PIT abbo naar PIT+ om.
Verder, ik weet hoeveel data ik ongeveer verbruik omdat m'n N73 dit gewoon keurig netjes bijhoud
Verwijderd
Ik heb het sms'je ook niet gekregen, maar wel een sms naar 888 gestuurd en gelijk een sms terug gekregen dat ik ook dubbele snelheid krijgUltraSub schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:32:
Ik heb nog niks gekregen. Krijgt niet iedereen dit sms'sje?
FabianNL schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:35:
[...]
Kan iemand die 384kbit bevestigen? Of gaan jullie hier van uit?
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:51:
Pentaxiaan
Verwijderd
Klein foutje in de communicatie
Overzicht van de nieuwe snelheden:
PIT: 128/32
PIT+: 256/32
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 10:14 . Reden: IT en IT+ weer verwijderd ]
Verwijderd
Ja, dat kan wel, maar dat gaat pas in op het moment dat je nieuwe contract ingaat.Niborit schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:31:
[...]
Oh, dus het is niet meer zo dat je 3 of 4 maanden voor het aflopen van je contract kan vernieuwen naar een goedkoper abbo?
Daarnaast ook nog 25% korting op mijn PIT abo en 20 % korting op mijn vaste abo, gaat lekker zo
Eve char: Warock <TEST>
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Maar bedankt T-Mobile, netjes op tijd ook met deze actie! Nu alleen nog 1 maandje wachten tot ik ga verlengen....
Ik heb ook even een chronisch gebrek aan snelheid dus ik zit er ook met smart op te wachten...
Hoi trouwens
Wat ik me dan nu bedenk, zou dan je contract niet opnieuw verlengd worden, door de wijziging?Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:39:
[...]
Ik heb het sms'je ook niet gekregen, maar wel een sms naar 888 gestuurd en gelijk een sms terug gekregen dat ik ook dubbele snelheid krijg
Bedoel, @Home doet dit soort trucs ook, als je hoger of lager snelheid wil, en je wijzigt dit, loopt je contract opnieuw een jaar. Daar heb ik dus geen zin in
Verwijderd
@UltraSub: wijziging in een aanvullende bundel (zoals PIT of een SMS-bundel) heeft geen gevolgen voor je contractsduur.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 16:57 . Reden: reactie op UltraSub toegevoegd ]
Weet u toevallig wat de opzegtermijn voor een (1 jarig) t-mobile abo is?Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:53:
Zoals ik hierboven al vermeldde, je kunt ook het woord 'dubbel' smsen naar 888 zonder dat je het smsje al hebt gekregen
@UltraSub: wijziging in een aanvullende bundel (zoals PIT of een SMS-bundel) heeft geen gevolgen voor je contractsduur.
Hoi trouwens
Verwijderd
En er zitten geen verrassingen/extra kosten aan verbonden? En is de nieuwe snelheid definitief of tijdelijk?Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:53:
Zoals ik hierboven al vermeldde, je kunt ook het woord 'dubbel' smsen naar 888 zonder dat je het smsje al hebt gekregen
Top dat er t-mobile medewerkers op got rondlopen btw
Vernieuwen kan bij T-Mobile alleen via de directe kanalen 4 maanden vantevoren dus vandaarCaptain Pervert schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:01:
Dat is bij de meeste providers 3 maanden. Verlengen kan bij t-mobile 4 maanden van tevoren (op hun eigen website tenminste) al hanteert gsmweb.nl (via hun kan je dezelfde telefoons kopen, verlengen etc. maar dan goedkoper) een termijn van 3 maanden. Beetje raar maar oke.
Wacht even, mijn abo wordt niet automatisch verlengd? Zo nee moet ik maar eens een belletje plegenCaptain Pervert schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:01:
Dat is bij de meeste providers 3 maanden. Verlengen kan bij t-mobile 4 maanden van tevoren (op hun eigen website tenminste) al hanteert gsmweb.nl (via hun kan je dezelfde telefoons kopen, verlengen etc. maar dan goedkoper) een termijn van 3 maanden. Beetje raar maar oke.
Hoi trouwens
Verwijderd
Zoals bij ieder T-Mobile abonnement: 3 maanden opzegtermijn vanaf de eerstvolgende dag dat je nieuwe belminuten krijgt. Mits je uiteraard contractvrij bent of je de opzegging 3 maanden voor einde contract indient.Webhawkjuh schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:59:
[...]
Weet u toevallig wat de opzegtermijn voor een (1 jarig) t-mobile abo is?
Hmmm, als ik het goed begrijp, (dit is mijn eerste abo), wordt het dus niet met 1 jaar verlengd, maar kan ik als ik zou willen gewoon zeggen dat ik er over 3 maanden vanaf wil? (als mijn 1e jaar voorbij is dan natuurlijk)Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:11:
[...]
Zoals bij ieder T-Mobile abonnement: 3 maanden opzegtermijn vanaf de eerstvolgende dag dat je nieuwe belminuten krijgt. Mits je uiteraard contractvrij bent of je de opzegging 3 maanden voor einde contract indient.
Hoi trouwens
vorige maand naar PIT+ gegaan en nadrukkelijk aan de helpdesk gevraagd of er een snelheidsverhoging aan zou komen want dan vond ik PIT+ nutteloos omdat ik minimaal een jaar aan vast zit voor 19,50€. Maar nee er zou geen verhoging komen zeker niet voor de zomer. Dus ik maar verhogen. 10€ meer kwijt per maand.
Krijg ik nu dit...... Hartstikke leuk dat het verdubbeld wordt voor PIT klanten maar met alle respect
PIT: 64/16 gaat naar 128/32
PIT+: 192/32 gaat naar 256/32
Reden om naar PIT+ te gaan was de upload ivm mail op mn telefoon en zo af en toe Skype.
PIT+ klanten die al 2x zo veel betalen krijgen een erg schrale 64kbit downstream verhoging.
Ik ga zo de KS maar ff bellen want ik voel me redelijk bekocht, vooral naar aanleiding van mn gesprek begin December. Ben nu 10€ pm meer kwijt terwijl ik ook prima doorkan met 128 down, zolang de up maar 32 kbit is
Volgens mij moet je nu onder je contract uit kunnen... Omdat ze zich niet gehouden hebben aan de voorwaarden die ze je verteld hebben. (ze zeiden dat PIT niet verdubbeld zouden worden)tijmeng schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:43:
gemengde gevoelens bij deze verdubbeling:
vorige maand naar PIT+ gegaan en nadrukkelijk aan de helpdesk gevraagd of er een snelheidsverhoging aan zou komen want dan vond ik PIT+ nutteloos omdat ik minimaal een jaar aan vast zit voor 19,50€. Maar nee er zou geen verhoging komen zeker niet voor de zomer. Dus ik maar verhogen. 10€ meer kwijt per maand.
Krijg ik nu dit...... Hartstikke leuk dat het verdubbeld wordt voor PIT klanten maar met alle respect
Reden om naar PIT+ te gaan was de upload ivm mail op mn telefoon en zo af en toe Skype.
PIT+ klanten die al 2x zo veel betalen krijgen een erg schrale 64kbit downstream verhoging.
Ik ga zo de KS maar ff bellen want ik voel me redelijk bekocht, vooral naar aanleiding van mn gesprek begin December. Ben nu 10€ pm meer kwijt terwijl ik ook prima doorkan met 128 down, zolang de up maar 32 kbit is
Een soortgelijk iets heeft mij onder een hele hoge vodafone-rekening uitgehaald
Hoi trouwens
Verwijderd
Check, check, dubbelcheck. Het klopt écht!Beste T-Mobile klant, vanaf 8 januari wordt de snelheid van uw Pocket Internet Totaal abonnement gratis verhoogd naar maximaal 128/32 Kbps. Groeten, T-Mobile
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat denk je nou zelfitsgreen schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:37:
Zou het werken als je 3 keer dubbel stuurt naar 888? dat je dan 512/64 krijgt?
Staat hierboven ook al dat je gewoon zelf al "dubbel" kunt smsen. T-Mobile stuurt die sms niet naar alle klanten tegelijk lijkt me.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:51:
Waar blijft m'n SMS![]()
Gebruik PIT nu zo'n 3 jaar
En? Gelukt?tijmeng schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:43:
gemengde gevoelens bij deze verdubbeling:
[ Voor 63% gewijzigd door Leekah op 03-01-2008 19:15 . Reden: berichtje toegevoegd ;) ]
Verwijderd
True that. Gelijk gedaan en bevestiging gehadLeekah schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:01:
[...]
Staat hierboven ook al dat je gewoon zelf al "dubbel" kunt smsen. T-Mobile stuurt die sms niet naar alle klanten tegelijk lijkt me.
Verwijderd
SMS-en wel ja, verdubbeling hoogstwaarschijnlijk nietCLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:38:
Ja dat werkt!!
Misschien iemand die het weet? Kan 't nergens vinden... Wat zijn de Orange World snelheden?
[ Voor 125% gewijzigd door CLB op 03-01-2008 19:27 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nope. heb vanaf 28 november PIT+ en dat is dus langer als een maand geleden. Lekker schraal als je al 2 jaar PIT hebt en voor 60€ per maand belt....
In november een T-mobile abonnement afgesloten met PIT. Na een schamele week heb ik T-mobile gebeld voor een upgrade naar PIT+. Degene die ik aan de lijn kreeg zou alles voor me regelen. De nieuwe snelheid ging zelf vrijwel meteen in. Dus ik dacht; da's geregeld.
Ik kijk op mijn online rekening en ik zie dus dat mijn kosten opeens heel erg hoog worden, terwijl mijn belminuten en SMS-en nog niet op zijn. Ik besluit T-mobile te bellen. De meneer die ik aan de lijn kreeg zag het al meteen. Ik had half november gebeld voor een verhoging naar PIT+, alleen was de PIT wel afgevoerd, maar de PIT+ niet opgevoerd, vandaar dat het mis ging. De meneer zei dat hij het niet zelf zo 1 2 3 kon herstellen maar dat T-mobile een "onderzoek zou starten" en ik zou zo spoedig mogelijk worden teruggebeld (binnen 5 werkdagen). Dit zou een standaard procedure zijn. Ik vertelde de meneer dat het dan maar zo moest, maar dat hij het dan wel aan moest passen.
Nu wordt er opeens een rekening van bijna 130 euro afgeschreven van mijn rekening met ongeveer 90 euro "Internetkosten". Blijkbaar had degene die ik had gesproken niks aangepast? Ik dus weer T-mobile net gebeld. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn en ik heb m'n verhaal gedaan. Zegt ze dat ze niks kan doen totdat het onderzoek is afgerond. Ik vroeg of ik dan na het onderzoek het te veel betaalde geld teruggestort kon zien. Volgens haar deden ze dat niet en wordt dat bedrag verrekend met de volgende factuur! 130 euro, daar kan ik 4 maanden mijn telefoonrekening mee betalen! Dat wil ik dus helemaal niet, het is best veel geld. Zegt die vrouw; Ja, als we het terugstorten duurt het zeker 6 weken! 6 weken?!?! Om een betaling terug te storten??? WTF?
Ik had al gezien dat mijn volgende rekening ook al flink aan het oplopen was, dus ik vroeg aan haar of ze nu ALSJEBLIEFT die wijziging kunnen doorvoeren, straks krijg ik nog een keer een rekening van 130 euro! Tja, dat kon allemaal niet en ik moest de uitslag van het onderzoek maar afwachten....
Wat een klantenservice zeg... Eerst zelf een fout maken, dan de klant geruststellen dat het goed komt, vervolgens het bedrag toch incasseren, niks verder aanpassen en als de klant om eeen correctie vraagt dan zijn ze niet thuis en duurt het 6 weken???
Waar ik helemaal boos om kon worden is dat die vrouw nog zei:" U kunt ook een uitstelling van betaling aanvragen op u volgende factuur". Ik vroeg dus: "Waarom is me dat die eerste keer dan niet aangeboden? Nu ben ik 130 euro onterrecht kwijt!" Tja, dat wist ze ook niet....
Het kriebelt om het te laten storneren en dan het juiste bedrag te storten, alleen ben ik dan bang dat ik dan afgesloten wordt. Leuke eerste ervaring met T-mobile in ieder geval.....
Beauty is in the eye of the beerholder
of moet je handmatig overschrijven en ben je zo stom geweest om 130euro te sturen?
Maar ik ben heel erg blij met de snelheid verhoging!
Dacht bijna een miskoop gedaan te hebben met me umts toestel
maar ik denk dat ik nu vanaf 8 januari toch het nos jornaal kan streamen
[ Voor 40% gewijzigd door itarix op 03-01-2008 20:16 ]
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv