T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 14 ... 34 Laatste
Acties:
  • 141.580 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:23
Geen probleem hier. Werkt even soepel en snel als altijd.

Toevallig geswitched naar een ander netwerkprofiel?

[ Voor 32% gewijzigd door Napsju op 13-03-2007 19:27 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reintjuhh schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:14:
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen om T-Mobile PIT werkend te krijgen, inclusief met mijn macbook pro en de nolia E61.

Heb al verschillende modem scripts gebruikt, maar ik weet maar niet wat ik fout doe. Heb OSX 10.4.8 . Is er iemand die kan uitleggen wat hij heeft gedaan om het werkend te krijgen?
Liep er ook mee te sukkelen. Zojuist voor elkaar en een dummy guide voor op OSX opgetiept:
http://www.kovacevic.nl/b...ia-N80-and-bluetooth.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 14:46

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Omg :') Wat een prutsers bij T-Mobile. Vorige maand factuur gekregen van 540 euro, was iets misgegaan met m'n abbo daar schijnbaar. Bellen, boel blabla, gefixed. Rekening is er nooit afgeschreven, want had meteen al gebeld na ontvangst. Krijg ik de factuur van deze maand, staat er : -508 euro. Oftewel, maandkosten van deze maand er af, en sta nog 508 euro in de plus :D

* Wijnbo vermoed dat hij de rest van het jaar gratis belt

Verder nog een vraagje: Kan je met een KPN UMTS PCMICA kaartje ook internetten via T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:23
Ja. Heb het laatst zelf geprobeerd met die nieuwe 710 kaart van KPN. Je kunt zélfs de software van KPN zelf gebruiken. Er komt dan een melding dat je op een ander netwerk zit dan je eigen netwerk en hierdoor de kosten mogelijk hoger zijn dan normaal. Bullshit dus.

Verder kun je er ook gewoon mee SMSsen enzo. Het werkt allemaal gewoon.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog opzoek naar een losse umts/gprs PCMCIA-kaart waarin ik een sim-kaart kan steken, werkt wat handiger dan het verbinding van mijn PDA met de laptop. Zijn die kaarten ook ergens los te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:22:
Ik ben nog opzoek naar een losse umts/gprs PCMCIA-kaart waarin ik een sim-kaart kan steken, werkt wat handiger dan het verbinding van mijn PDA met de laptop. Zijn die kaarten ook ergens los te verkrijgen?
Dit vraag ik mij dus ook af, ik heb nog nergens losse expresscards gezien voor dit doeleinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

iemand PIT op de Nokia 5500 getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:12:
[...]

Dit vraag ik mij dus ook af, ik heb nog nergens losse expresscards gezien voor dit doeleinde.
Goed dat je over expresscard begint, ik heb inderdaad geen PCMCIA-slot, enkel een expressslot. Nog een beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:59:
[...]

Goed dat je over expresscard begint, ik heb inderdaad geen PCMCIA-slot, enkel een expressslot. Nog een beperking.
T-Mobile heeft een aantal dagen geleden zo'n Expresscard uitgebracht geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:22:
[...]

T-Mobile heeft een aantal dagen geleden zo'n Expresscard uitgebracht geloof ik..
Zoiets als dit: PCMCIA card, maar dan voor PIT. Weet niet of dit mogelijk is. Misschien de klantenservice eens over bellen. ZOu wel interessant zijn trouwens, ben ook al tijdje opzoek naar zoiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb nu mn t-mobile sim met PIT voor 9,95 in een KPN 3G pcmcia kaart, dit werkt super! Haal 180kilobyte per seconde down en iets van 30 up.

Dit is veel sneller dan ik betaal, klopt dit?

Bij t-mobile zeggen ze ook dat ik langzamer moet hebben maar ze zeggen dat er geen extra kosten bij komen.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:54:
[...]

Zoiets als dit: PCMCIA card, maar dan voor PIT. Weet niet of dit mogelijk is. Misschien de klantenservice eens over bellen. ZOu wel interessant zijn trouwens, ben ook al tijdje opzoek naar zoiets!
Inderdaad, zou ik ook graag willen weten...
Maar aan de andere kant... Veel sneller dan bluetooth internet via telefoon zal het dan niet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef, net even gebeld met mn accountmanager. De nieuwe expresscard kost los €169,50. Is te gebruiken icm PIT, card heeft een simlock.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:45
j-w schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:23:
iemand PIT op de Nokia 5500 getest?
PIT is niet toestel gebonden en zal dus op elk toestel met GPRS/UMTS werken.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:05:
Heb nu mn t-mobile sim met PIT voor 9,95 in een KPN 3G pcmcia kaart, dit werkt super! Haal 180kilobyte per seconde down en iets van 30 up.

Dit is veel sneller dan ik betaal, klopt dit?

Bij t-mobile zeggen ze ook dat ik langzamer moet hebben maar ze zeggen dat er geen extra kosten bij komen.
Grappig, dus jij gebruikt PIT van TMobile in een KPN 3G PCMCIA kaart met je eigen simkaartje? Als dit geen extra kosten oplevert is dit wel een mooie oplossing om overal internet op je laptop te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:50:
[...]

Grappig, dus jij gebruikt PIT van TMobile in een KPN 3G PCMCIA kaart met je eigen simkaartje? Als dit geen extra kosten oplevert is dit wel een mooie oplossing om overal internet op je laptop te hebben :)
Klopt, ben vandaag nog ff langs de t-mobile shop geweest en hun zeggen dat er geen extra kosten in rekening gebracht worden en ik het gewoon zo kon laten, heb meteen een dual sim pakket meegenomen voor 17 euro, hoef ik niet steeds mijn simkaart uit de telefoon te halen...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Speedfight schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:22:
[...]

Klopt, ben vandaag nog ff langs de t-mobile shop geweest en hun zeggen dat er geen extra kosten in rekening gebracht worden en ik het gewoon zo kon laten, heb meteen een dual sim pakket meegenomen voor 17 euro, hoef ik niet steeds mijn simkaart uit de telefoon te halen...
Nadeel daarvan is dat je niet moet vergeten je "telefoon" opnieuw aan te melden, anders ben je niet bereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Top! En helemaal omdat je bevestiging hebt gevraagd in de shop en dat blijkt dat het gewoon kan :)

Wat kost zo'n 3G PCMCIA kaart? En moet je nog veel moeilijke dingen instellen? Of duw je die kaart in je laptop en krijg je in je systemtray gewoon een icoontje van een netwerkverbinding en kun je internetten?

Alvast bedankt voor je reactie, want ik vind dit bere interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Spam

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Goed balen die van mij is door eigen onhandigheid helaas vanochtend overleden! Gebruikte 'm oko icm web'n'walk (de HDSPA kaart, die zilveren), alleen terwijl ik ging verzitten wat onhandig met de (grote!) antenne tegen de tafel gebutst, krom en krijg nu alleen "limited service" als bereik :'(

Heb nog wel een oude GPRS kaart van sonyericsson liggen, maar UMTS (en zeker HDSPA) werkt zoveel "sneller" als in kortere pingtijden (en soms ook een immense overkill aan up/downsnelheid!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 26-10 07:57
Even voor de mensen met dit abonnement een slimme tip. Ik sms sindskort via Smscity (via hun wap-site) dit is erg handig als je over je smsbundel heen bent (zoals ik, omdat ik veel sms met een meisje :D). Je logt via hun website in, je kan gewoon een favoriet aanmaken zodat je niet telkens je inloggegevens hoeft in te vullen. Nu sms ik voor 6,5 cent per bericht.
Het werkt misschien iets lastiger, maar ik kan er zelf prima mee vooruit.

[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 15-04-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:53
Ik stap binnenkort over van Orange naar T-Mobile.
Nu wil ik ipv GPRS UMTS gebruiken van T-Mobile. Ik las wel eens dat je dan een 'nieuwe' simkaart (UMTS) moet aanvragen... is dat waar? en gewoon bij de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
RiCk schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:37:
Ik stap binnenkort over van Orange naar T-Mobile.
Nu wil ik ipv GPRS UMTS gebruiken van T-Mobile. Ik las wel eens dat je dan een 'nieuwe' simkaart (UMTS) moet aanvragen... is dat waar? en gewoon bij de klantenservice?
Bij T-Mobile hoeft dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-10 19:52

Veritas

concedo nulli

Weet iemand of je PIT kan opzeggen terwijl je je normale abonnement behoud bij T-Mobile? Ik weet toevallig dat dit bij Vodafone wel kan (hoorde ik van een maat van me). Ik heb de zoek-functie gebruikt en eerder in dit topic (maar al een tijd geleden) wordt gedacht dat het niet, tenzij je de maanden afkoopt. Ik dacht dat eerst ook, maar ik las dit in de algemene voorwaarden:

10. Duur van de overeenkomst en opzegging door de klant
10.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor een contractperiode die minimaal 12
maanden bedraagt.
10.2 De Klant kan de Overeenkomst tegen en na het verstrijken van de minimale
contractperiode schriftelijk opzeggen via T-Mobile Klantenservice (Postbus 16272,
2500 BG Den Haag) onder vermelding van zijn/haar naam, adres, postcode,
woonplaats, mobieletelefoonnummer en de gewenste datum van opzegging, dit met
inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden. Deze termijn vangt aan op de
laatste dag van de factuurperiode waarin de opzegging door T-Mobile wordt ontvangen.
Indien de Klant een onderdeel van de Overeenkomst opzegt zonder de Overeenkomst
in zijn geheel op te zeggen, geldt de opzegtermijn als bedoeld in dit artikel ook ten
aanzien van dit onderdeel.

10.3 De Overeenkomst wordt na het verstrijken van de minimale contractperiode
stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd.
10.4 Bij beëindiging van de Overeenkomst door de Klant komen alle aanspraken van
de Klant jegens T-Mobile te vervallen.

Dat zou dus inhouden dat je alleen 3 maanden opzegtermijn hebt. Ik ben hier nieuwsgierig naar, maar nu niet in staat de klantenservice te bellen. Vandaar dat ik het hier even vraag.

[ Voor 15% gewijzigd door Veritas op 16-04-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIT loopt met je telefooncontract mee. Deze kan je alleen per/na het einde van je telefooncontract stopzetten met inachtneming van drie maanden opzegtermijn. Tussentijds is het niet mogelijk om je PIT op te zeggen.

Wanneer je bij vernieuwing van je contract aangeeft geen PIT meer te willen bij je volgende contract, dan houdt PIT op per de datum dat je nieuwe contract ingaat. Je hebt hierbij dan geen opzegtermijn van je PIT.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 11:44 . Reden: woordje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
Kan je eigenlijk ook alleen pit nemen? Dus geen bel bundel of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Damocles.NL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:13:
Kan je eigenlijk ook alleen pit nemen? Dus geen bel bundel of iets dergelijks?
dan moet je een data-only abonnement nemen, die zijn aardig aan de prijs volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ronaldlokers schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:46:
[...]

dan moet je een data-only abonnement nemen, die zijn aardig aan de prijs volgens mij
Klopt, hier een overzicht: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

Je kan geen PIT nemen zonder een basis abo, alleen met een belbundel dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:00:
[...]

Klopt, hier een overzicht: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

Je kan geen PIT nemen zonder een basis abo, alleen met een belbundel dus. :)
Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is een Data Only-abonnement af te sluiten met Pocket Internet Totaal. Echter, PIT Plus kan wél afgesloten worden in combinatie met een Data Only-abonnement. Hiervoor betaal je 19,50 euro per maand maand maar krijg je ook een hogere snelheid (zie verder het overzicht in het "Data Abonnement Discussie" Topic).

Petra van Duijl, T-Mobile Klantenservice B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:24
kan ik ook zo'n gprs ding voor mijn laptop kopen en daar de simkaart instoppen zodat ik via mijn laptop kan PITten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:45
maarud schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:59:
kan ik ook zo'n gprs ding voor mijn laptop kopen en daar de simkaart instoppen zodat ik via mijn laptop kan PITten?
Lezen is ook een kunst? Neem even de moeite om o.a. de vorige pagina te lezen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-10 08:48
maarud schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:59:
Ik trek via mijn Nokia N95 en mijn laptop 1,5 Mbit snelheid en dat voor 9,50 per maand _/-\o_

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:06:
[...]

Ik trek via mijn Nokia N95 en mijn laptop 1,5 Mbit snelheid en dat voor 9,50 per maand _/-\o_
Dat is wel erg vreemd..Ik zat te twijfelen tussen PIT of PITplus(19,50) denk dat ik voor 9,50 ga, en als het te traag is, dat ik alsnog upgrade...

Ik zie dat Vodaphone connect datakaarten veelal worden aangeboden voor 50 euro. Een t mobile sim past daar dus ook in(en dat werkt dan ook)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen problemen met PIT? Geeft bij mij sinds 16:30 uur melding dat pagina's niet te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg net deze reply van smartphoneshop...

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Samsung SGH-i600 HTC S710'.

Allereerst wil ik u mededelen dat er geen enkele mobiele operator is die het gebruik van laptops toestaat bij hun mobiele data-abonnementen.

Wat u bij de keuze voor een toestel goed moet overwegen is het volgende:
-Pocket Internet Totaal (PIT) is beperkt tot GPRS-snelheden
-PIT-plus heeft de maximale snelheid van een afgeknepen UMTS-verbinding (85 kbps tegen 300 kbps)
-PIT-plus op een S710 is niet zinvol aangezien de S710 geen snelheden hoger dan het reguliere GPRS aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:01
Ik heb dit een jaar gebruikt op mijn Nokia N70 en ik vraag me erg af of die keren dat ik het gebruik het mij 9.50 per maand waard is.

de laatste maanden alleen gebruikt in de trein als modem en af en toe me e-mail ophalen.
maar het werk wel geweldig :)
altijd en overal online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow net een reactie op mijn email. Eerst per email, de technische zaken zou ik over gebeld worden. IS ook gebeurd. WAT EEN SERVICE..Echt mensen met verstand..

Telefoon als modem is geen probleem. Ook kan je een vodaphone connect card gebruiken, er vanuitgaande dat de card SIMLOCK vrij is natuurlijk...

Ook nog een reactie op nummerportering binnen contract etc...Ik weet het, bye bye Hi, T mobile here I come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar ik heb nu EDGE van telfort en dat gaat maximaal 24 kilobyte per seconde. Als ik nu PIT (normaal) neem, heb ik dan sneller of langzamer internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:04:
[...]

Dat is wel erg vreemd..Ik zat te twijfelen tussen PIT of PITplus(19,50) denk dat ik voor 9,50 ga, en als het te traag is, dat ik alsnog upgrade...

Ik zie dat Vodaphone connect datakaarten veelal worden aangeboden voor 50 euro. Een t mobile sim past daar dus ook in(en dat werkt dan ook)?
Heb denk ik nog het oude PIT en dat was onbeperkt niet capped @ 64 k. Heb nu HSDPA toestel dus hij trekt de max met 3g signaal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
Mazzelaar.

Niet dat het bij mij zo langzaam gaat, maar dan kan je dus gewoon het journaal kijken en streaming radio etc luisteren zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:46:
Mazzelaar.

Niet dat het bij mij zo langzaam gaat, maar dan kan je dus gewoon het journaal kijken en streaming radio etc luisteren zeker
Eerst 9,50 dan maar denk ik...Dan kan ik later wel upgraden...(kost het toestel nu wel ff meer maar ja(Samsung i600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:32:
[...]

Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is een Data Only-abonnement af te sluiten met Pocket Internet Totaal. Echter, PIT Plus kan wél afgesloten worden in combinatie met een Data Only-abonnement. Hiervoor betaal je 19,50 euro per maand maand maar krijg je ook een hogere snelheid (zie verder het overzicht in het "Data Abonnement Discussie" Topic).

Petra van Duijl, T-Mobile Klantenservice B.V.
Om de vraag maar even hier neer te planten voor andere GoTters: Is het mogelijk om een PIT abbonement af te namen met een Laptop kaart. Dit zou gewoon moeten werken (zij het eventueel langzamer maar dat is geen probleem) Zou je eventueel zelf kaart kunnen verzorgen en een data-only sim-only af nemen?

[ Voor 5% gewijzigd door 0fbe op 04-05-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-10 14:59
timcooijmans schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:02:
[...]

Om de vraag maar even hier neer te planten voor andere GoTters: Is het mogelijk om een PIT abbonement af te namen met een Laptop kaart. Dit zou gewoon moeten werken (zij het eventueel langzamer maar dat is geen probleem) Zou je eventueel zelf kaart kunnen verzorgen en een data-only sim-only af nemen?
Voor een PIT is minimaal een 150 min. abo nodig!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timcooijmans schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:02:
[...]

Zoals nils7 al zegt heb je voor PIT minimaal een abonnement met 150 minuten nodig (mag ook Sim Only zijn) of een Flex20 (Sim Only). Wanneer je zelf een datakaart hebt, dan kan je hierin een (Sim Only) sim in stoppen en onbeperkt gebruik maken van PIT.

Bij een Data-Only abonnement kan je geen PIT nemen, wel PIT Plus, Internet Totaal of Internet Totaal Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:30:
[...]

Zoals nils7 al zegt heb je voor PIT minimaal een abonnement met 150 minuten nodig (mag ook Sim Only zijn) of een Flex20 (Sim Only). Wanneer je zelf een datakaart hebt, dan kan je hierin een (Sim Only) sim in stoppen en onbeperkt gebruik maken van PIT.

Bij een Data-Only abonnement kan je geen PIT nemen, wel PIT Plus, Internet Totaal of Internet Totaal Plus.
Dan is het helaas niet meer aantrekkelijk. Een ander vraagje: We hebben het "Draadloos" Internet nodig net over de grens in Duitsland (nog geen kilometer). Volgens jullie dekkingskaart is er bereik binnen op die plek:
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/5688/getmapxtremeimagenb8.jpg

Jullie collega's in Duitsland vertelden dat er geen bereik daar was van he T-mobile Duitsland netwerk maar de IT-er van daar zei dat er een mast op het dak stond. Hoe zit dat als men een Internet Totaal Abbonement afneemt en op de blek waar het gebruikt moet worden blijkt geen bereik te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt binnen acht dagen na aanschaf het abonnement annuleren wanneer je op het activatie-adres (voor T-Mobile Nederland kan dit alleen maar een Nederlands adres zijn) geen/zeer slechte dekking hebt. Hoe dit voor T-Mobile Duitsland werkt kan ik je niet zeggen.

Om er zeker van te zijn dat je wel of geen dekking hebt, kun je het beste kijken met een T-Mobile PrePaid simkaart. Je kunt deze in een GPRS-toestel of een 3G-toestel doen, afhankelijk van hoe snel je wilt gaan internetten (GPRS of UMTS/HSDPA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:54:
Je kunt binnen acht dagen na aanschaf het abonnement annuleren wanneer je op het activatie-adres (voor T-Mobile Nederland kan dit alleen maar een Nederlands adres zijn) geen/zeer slechte dekking hebt. Hoe dit voor T-Mobile Duitsland werkt kan ik je niet zeggen.

Om er zeker van te zijn dat je wel of geen dekking hebt, kun je het beste kijken met een T-Mobile PrePaid simkaart. Je kunt deze in een GPRS-toestel of een 3G-toestel doen, afhankelijk van hoe snel je wilt gaan internetten (GPRS of UMTS/HSDPA).
Als ik dus een T-mobile Prepaid simkaart in me Nokia E60 doe (met GPRS en 3G) en ik heb UMTS of GPRS heb ik dat ook met een laptopkaart? :) Bedankt gaan we even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Even een vraag waar ik via de klantenservice nooit een duidelijk antwoord heb gehad:

Ik heb vanaf de eerste dag dat het beschikbaar was een PIT abonnement, toen waren de snelheden nog niet geknepen, is dit nu nog steeds het geval bij mijn abonnement of heb ik nu ook een geknepen snelheid net zoals nieuwe abbonees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:54:

Nog even een vraag voor het volgende topic: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

En pit plus abo sim only kost me dus gewoon 19.50 per maand en daarmee kan je alleen op 192/32 internetten en niet bellen?

2e vraag. Het schijnt dat jullie in de zomer met Cat 6 HSDPA komen, zit hier een bron van waarheid in? Alle info omtrent de data-abo`s van t-mobile is welkom zodat ik het abo topic kan bijschroeven. :)

Graag de extra info die misschien bruikbaar is hier naar toe mailen: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/118532/FFFFFF/000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ronaldlokers: Als je sinds de activering van PIT je contract niet meer hebt vernieuwd, dan ga ik er vanuit dat je idd nog de oude, ongeknepen PIT hebt. Je zou hiervoor op je factuur kunnen kijken. De nieuwe PIT ('geknepen') staat voor 7,98 Euro op je factuur (is excl. BTW), de oude PIT staat op je factuur vergezeld van 50 Euro korting.

@DaannO:
1) PIT (Plus) is een aanvullende bundel. Je kunt dus niet een PIT Plus Sim Only abonnement nemen. Je kunt wel bijvoorbeeld een Data Only abonnement nemen icm PIT Plus. Voor het Data Only abonnement betaal je geen maandelijkse kosten. Je moet echter wel eenmalige aansluitkosten betalen (44,12 Euro excl BTW) en het is bedoeld voor de zakelijke klanten van T-Mobile. Je kunt hiermee internetten èn bellen. Je betaalt voor bellen binnen Nederland dan 0,34 Euro/min excl BTW. Internet valt uiteraard onder PIT Plus.

2) Hier heb ik idd al iets over gehoord, maar met name in het geruchtencircuit. Ik heb er nog niets officieels over gehoord, dus ik kan je helaas nog niet helpen aan meer info hierover. Als ik hier info over heb gekregen wat publiek gemaakt mag worden dan mail ik je de snelheden/tarieven en eventuele extra info, zodat je je datatopic kunt bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Mijn abonnement heb ik afgesloten op 26 mei 2006 is dit dan de oude PIT of niet? Want eerst stond op mijn factuur de kosten van 50 euro per maand en na aftrek van korting bleef er 9,50 over. Maar als ik nu naar mn laatste facturen kijk staat er Pocket Internet Totaal 2005 €7,nogwat.
Kan je zo nagaan of dit de oude of nieuwe PIT is?

Ik las ik ergens dat abonnement voor 1 juli 2006 zijn afgesloten nog gratis toegang hebben tot T-mobile Hotspot's, klopt dit nog? Ik zit regelmatig op plekken met een Hotspot namelijk, maar heb geen zin om voor onverwachte kosten te staan wanneer blijkt dat het niet meer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
@DaannO:
1) PIT (Plus) is een aanvullende bundel. Je kunt dus niet een PIT Plus Sim Only abonnement nemen. Je kunt wel bijvoorbeeld een Data Only abonnement nemen icm PIT Plus. Voor het Data Only abonnement betaal je geen maandelijkse kosten. Je moet echter wel eenmalige aansluitkosten betalen (44,12 Euro excl BTW) en het is bedoeld voor de zakelijke klanten van T-Mobile. Je kunt hiermee internetten èn bellen. Je betaalt voor bellen binnen Nederland dan 0,34 Euro/min excl BTW. Internet valt uiteraard onder PIT Plus.

2) Hier heb ik idd al iets over gehoord, maar met name in het geruchtencircuit. Ik heb er nog niets officieels over gehoord, dus ik kan je helaas nog niet helpen aan meer info hierover. Als ik hier info over heb gekregen wat publiek gemaakt mag worden dan mail ik je de snelheden/tarieven en eventuele extra info, zodat je je datatopic kunt bijwerken.
Goed om te horen. Ik ga er ook nog even achteraan, maar ik wacht op je mailtje. Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 15:41

Sorcerer8472

Mens sana?

timcooijmans, lekker nuttig zo'n kaartje waarop plaatsnamen zo goed als niet leesbaar zijn plaatsen 8)7

Ziet er onbebouwd uit (tenzij dat kaartje geen bebouwing in het buitenland ziet staan). Mits je een hoge locatie hebt is de kans dat het werkt (bij een raam aan de kant van NL / in de buitenlucht) groot...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:21:
Mijn abonnement heb ik afgesloten op 26 mei 2006 is dit dan de oude PIT of niet? Want eerst stond op mijn factuur de kosten van 50 euro per maand en na aftrek van korting bleef er 9,50 over. Maar als ik nu naar mn laatste facturen kijk staat er Pocket Internet Totaal 200 €7,nogwat.
Kan je zo nagaan of dit de oude of nieuwe PIT is?
Is het Pocket Internet Totaal 2005 of 2006? 2005 Is de oude PIT en 2006 de nieuwe.
Ik las ik ergens dat abonnement voor 1 juli 2006 zijn afgesloten nog gratis toegang hebben tot T-mobile Hotspot's, klopt dit nog? Ik zit regelmatig op plekken met een Hotspot namelijk, maar heb geen zin om voor onverwachte kosten te staan wanneer blijkt dat het niet meer zo is.
Dat klopt, als je een Pocket Internet Totaal 2005 hebt (voor 1 juli 2006), dan valt HotSpotgebruik ook binnen je PIT-bundel. Heb je Pocket Internet Totaal 2006 (na 1 juli 2006), dan moet je betalen voor HotSpotgebruik maar valt WAP wel weer binnen je PIT-bundel. Met de oude PIT wordt WAP apart berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:42

tijmeng

Panasonic 7J

Nog en vraagje omtrent PIT. IK heb in september web & walk afgesloten en sindsdien ben ik gezegend met de volle snelheid. Als ik nu ga verlengen dan moet ik aangeven of ik weer PIT wil (of wordt dit stilzwijgend meeverlengd?) als ik dit doe. behoud ik dan mn snelheid of zal Tmobile me dit keer wel afknijpen vaan de standaard snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:37:
[...]

Is het Pocket Internet Totaal 2005 of 2006? 2005 Is de oude PIT en 2006 de nieuwe.

[...]

Dat klopt, als je een Pocket Internet Totaal 2005 hebt (voor 1 juli 2006), dan valt HotSpotgebruik ook binnen je PIT-bundel. Heb je Pocket Internet Totaal 2006 (na 1 juli 2006), dan moet je betalen voor HotSpotgebruik maar valt WAP wel weer binnen je PIT-bundel. Met de oude PIT wordt WAP apart berekend.
Pocket Internet Totaal 2005 is het (was vergeten het laatste cijfertje in te vullen). Dus ik kan gratis gebruik maken van wifi. Ik moet me dan aanmelden via SMS toch? Wat bedoel je met WAP? Als je via GPRS connect dan heb je toch niks te maken met WAP?

Laatste vraag de oude pit heeft toch nog de oude snelheid? Toch haal ik maar maximaal 48 kbit hier in Zwolle. Er staat een G van GPRS in mijn schermpje op mijn Qtek S200 smartphone. Ik hoor dus sneller te hebben, is dit ook sneller via GPRS?

[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 09-05-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Wat bedoel je met WAP? Als je via GPRS connect dan heb je toch niks te maken met WAP?
WAP is t-zones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 12:43

netblade

Sunrise

Binnetie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:30:
[...]

Pocket Internet Totaal 2005 is het (was vergeten het laatste cijfertje in te vullen). Dus ik kan gratis gebruik maken van wifi. Ik moet me dan aanmelden via SMS toch? Wat bedoel je met WAP? Als je via GPRS connect dan heb je toch niks te maken met WAP?

Laatste vraag de oude pit heeft toch nog de oude snelheid? Toch haal ik maar maximaal 48 kbit hier in Zwolle. Er staat een G van GPRS in mijn schermpje op mijn Qtek S200 smartphone. Ik hoor dus sneller te hebben, is dit ook sneller via GPRS?
De S200 heeft geen UMTS, en T-Mobile bied geen Edge aan, dit is dus een normale snelheid voor je toestel.
Ik heb een Vario II en een N73 welke beiden UMTS hebben, daarbij haal ik bij de varioII 130KB/s en met de nokia 56KB/s. Met mijn SDA haal ik ongeveer diezelfde snelheden als die van jou.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:30:
[...]

Je kan inderdaad gratis gebruik maken van HotSpots. Je moet je eenmalig aanmelden via sms door HOTSPOT te sms'en naar WIFI (9434).
Met WAP bedoel ik, zoals hierboven al gezegd, T-Zones. T-Zones kan over GPRS, UMTS, HSDPA en via inbellen.
Je haalt de maximale GPRS-snelheid. Wil je sneller, dan zal je een 3G-toestel moeten hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 10:47 . Reden: iets te vaak 'inderdaad' :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Bedankt voor het antwoorden. Het is me helemaal duidelijk. Jammer dat ik helaas niet sneller haal. Hoe snel is de wifi verbinding via t-mobile eigenlijk, ik kon dit zo snel niet meten, had wat verbindings problemen. Ik had me aangemeld voor een half uur gratis gebruik van wifi hotspot via 4777.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelheid van T-Mobile HotSpots zit rond de 11Mbit (802.11b).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

Als ik me nu aanmeld voor PIT kan ik dan ook gratis gebruik maken van de Hotspots of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Thijmen schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:34:
Als ik me nu aanmeld voor PIT kan ik dan ook gratis gebruik maken van de Hotspots of hoe zit dat?
Voor zover ik weet kan dat sinds 1 juli 2006 niet meer. Ik kan het verkeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:32:
De snelheid van T-Mobile HotSpots zit rond de 11Mbit (802.11b).
Dat is de snelheid van het draadloze netwerk neem ik aan, heb je ook indicatie wat de snelheid via het internet is? Wat me trouwens opviel is dat bijvoorbeeld FTP mogelijkheden niet werken wanneer ja via een hotspot verbonden bent. Kreeg telkens de melding dat er geen verbinding kon worden gemaakt. Of hoord dit wel zo te wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Als je je nu aanmeldt voor PIT, dan kan je alleen betaald gebruik maken van de HotSpots. Alleen bij de oude PIT (voor 1 juli 2006 aangevraagd) valt HotSpot binnen de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

En wat zijn de kosten als je bijvoorbeeld wel onbeperkt gebruik wil maken van de hotspot, is die mogelijkheid omdat zeg maar moet een mobiel abbonement te combineren? Of is het echt een apart abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je voor UMTS PIT een andere SIM-kaart nodig (usim), of is UMTS met alle kaarten mogelijk? Kon mij bij KPN nog herinneren dat ze voor UMTS een aparte sim-kaart hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:22:
Heb je voor UMTS PIT een andere SIM-kaart nodig (usim), of is UMTS met alle kaarten mogelijk? Kon mij bij KPN nog herinneren dat ze voor UMTS een aparte sim-kaart hadden.
Heb je geen andere kaart voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmen schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:17:
En wat zijn de kosten als je bijvoorbeeld wel onbeperkt gebruik wil maken van de hotspot, is die mogelijkheid omdat zeg maar moet een mobiel abbonement te combineren? Of is het echt een apart abbonement?
Er bestaat een aparte bundel waarmee je onbeperkt gebruik kan maken van alle T-Mobile HotSpots in Nederland. Deze bundel heet WiFi Totaal en kost € 24,50 per maand (incl. BTW). Deze bundel kun je aan een (bestaand) mobiel abonnement toevoegen.

Petra van Duijl, T-Mobile Klantenservice BV

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm vraagje over PIT met een treo 750/samsung I 600

sorry,

Maar ik denk dat ik het niet goed uitleg. Wat ik wil is. Telefoon--->usb kabel--->laptop. Op laptop internetten. Dit via een pocketinternet totaal abo via T mobile. Dus de telefoon fungeert dan als modem(via gprs/umts)

Kan dit met de Treo en/of Samsung?

Andre

reactie smartphoneshop

Geachte heer Meerst,

Dit is helaas met geen enkel toestel mogelijk. Dit heeft te maken met het bluetooth protocol die daarvoor niet goed geschikt is.

Ik snap er niks van????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Hoi,
Ik heb 3 vraagjes die misschien al eerder in dit topic aan bod zijn gekomen, in dat geval bij voorbaat mijn excuses. Ik heb helaas geen tijd om 55 pagina's door te nemen en de zoekfuntie leverde geen resultaten op.
Mijn vragen + inleiding:
Ik ben zakelijk veel op weg door europa en heb behoefte aan een internet verbinding. In het hotel is het geen probleem maar op vliegvelden etc. betaal je je toch blauw voor een uurtje internet. Van en naar schiphol in de trein wil ik ook graag online kunnen zijn. Het gaat dan vooral om email dus hoge bandbreedte is geen must.
Ik lees de T-Mobile web'n walk slogan op de site van t-mobile zelf:
"Met web 'n walk kun je altijd en overal internetten...."
Vraag 1: wat wordt bedoeld met overal? overal binnen Nederland? Europa? Als het alleen Nederland betreft, wat betaal je dan als je in het buitenland online gaat?
Vraag 2 : Hoe gaat het internetten als je in de trein zit? Gaat het roamen van mast naar mast goed of is het niet echt werkbaar?
Vraag 3 : Ik zie op de site van T-Mobile dat er 2 verschillende abo's zijn. 1tje voor je mobiel en 1tje voor je laptop. Als ik die voor mijn mobiel neem (nokia N95) kan ik dan toch met mijn laptop via bluetooth en mijn mobiel internetten of gaat dit niet/is dit niet toegestaan?

Alvast bedankt!

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:01
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:57:

sorry,

Maar ik denk dat ik het niet goed uitleg. Wat ik wil is. Telefoon--->usb kabel--->laptop. Op laptop internetten. Dit via een pocketinternet totaal abo via T mobile. Dus de telefoon fungeert dan als modem(via gprs/umts)

Andre

reactie smartphoneshop

Geachte heer Meerst,

Dit is helaas met geen enkel toestel mogelijk. Dit heeft te maken met het bluetooth protocol die daarvoor niet goed geschikt is.

Ik snap er niks van????
Je kan volgens mij elke telefoon als modem gebruiken via BT of USB.

Ik heb het gedaan met mijn oude 6230 en N70 over BT en USB.
dus dat het niet mogelijk is, is echt onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Apache4u schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:20:
Hoi,
Ik heb 3 vraagjes die misschien al eerder in dit topic aan bod zijn gekomen, in dat geval bij voorbaat mijn excuses. Ik heb helaas geen tijd om 55 pagina's door te nemen en de zoekfuntie leverde geen resultaten op.
Mijn vragen + inleiding:
Ik ben zakelijk veel op weg door europa en heb behoefte aan een internet verbinding. In het hotel is het geen probleem maar op vliegvelden etc. betaal je je toch blauw voor een uurtje internet. Van en naar schiphol in de trein wil ik ook graag online kunnen zijn. Het gaat dan vooral om email dus hoge bandbreedte is geen must.
Ik lees de T-Mobile web'n walk slogan op de site van t-mobile zelf:
"Met web 'n walk kun je altijd en overal internetten...."
Vraag 1: wat wordt bedoeld met overal? overal binnen Nederland? Europa? Als het alleen Nederland betreft, wat betaal je dan als je in het buitenland online gaat?
Vraag 2 : Hoe gaat het internetten als je in de trein zit? Gaat het roamen van mast naar mast goed of is het niet echt werkbaar?
Vraag 3 : Ik zie op de site van T-Mobile dat er 2 verschillende abo's zijn. 1tje voor je mobiel en 1tje voor je laptop. Als ik die voor mijn mobiel neem (nokia N95) kan ik dan toch met mijn laptop via bluetooth en mijn mobiel internetten of gaat dit niet/is dit niet toegestaan?

Alvast bedankt!
vraag 1: Overal in nederland. Internetten in het buitenland is duur en zeker niet aan te raden (5 euro per mb ofzo)

vraag 2: ik internet veel in de trein Eindhoven breda en daar heb je eigenlijk altijd wel bereik met uitzondering van enkele kleine stukjes. dan ben je even een half minuutje je verbinding kwijt.

vraag 3: eigenlijk niet toegestaan dacht ik, maar wel gedoogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:24:
[...]

Je kan volgens mij elke telefoon als modem gebruiken via BT of USB.

Ik heb het gedaan met mijn oude 6230 en N70 over BT en USB.
dus dat het niet mogelijk is, is echt onzin.
Wel ik wil het geeneens via bluetooth. Ik snap hun reply helemaal niet :S

Dus je kan via USB-kabel wel internetten toch??? IK dacht juist ik koop het bij smartphoneshop, omdat ze meestal zo'n goed advies geven...
Echter, ze hebben ook al eens gemeld, dat het instellen van je mobiel als modem, en zo internetten via T mobile niet mag! T mobile belde mij(echt heel goed) en het mag dus zeker wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

hmmm lekkah :) ik haal gewoon 1330kbps bij speedtest.nl :D op mijn n95 ..
ik ben net een nieuw t-mobile klant :)

Afbeeldingslocatie: http://www.imageupload.se/files/6355Screenshot0002.png

[ Voor 25% gewijzigd door Instatic op 18-05-2007 12:57 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apache4u schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:20:
Nu regelmatig van Amsterdam naar Haarlem, Amsterdam naar Schiphol en Amsterdam - Utrecht, en op bepaalde plekken verlies ik even de verbinding maar zoals Carnagy zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:57:

sorry,

Andre

reactie smartphoneshop

Geachte heer Meerst,

Ik snap er niks van????
ik:
Geachte heer,

Ik snap uw bluetooth verhaal niet zo? GPRS->laptop heeft toch niks met bluetooth te maken?

Ik heb contact opgenomen met T mobile, en die verzekerden mij, dat bijna elke mobiele telefoon als modem te gebruiken is via een (usb) kabel.

Ook op pocketinfo.nl staan allemaak handleidingen, hoe je dit eenvoudig en legaal kan doen

Mvg,

smartphoneshop: Dat T-Mobile het toelaat is mij nieuw. Wij ondersteunen dit in ieder geval niet.

Vaag verhaal...Maar ja,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:04:
@ronaldlokers: Als je sinds de activering van PIT je contract niet meer hebt vernieuwd, dan ga ik er vanuit dat je idd nog de oude, ongeknepen PIT hebt. Je zou hiervoor op je factuur kunnen kijken. De nieuwe PIT ('geknepen') staat voor 7,98 Euro op je factuur (is excl. BTW), de oude PIT staat op je factuur vergezeld van 50 Euro korting.
Op mijn facturen staat al een hele tijd "Pocket Internet Totaal 2005" voor 7,98. Heb ik dan nog steeds ongeknepen PIT of niet meer?

En binnenkort ga ik mijn abonnement vernieuwen, blijf ik dan "Pocket Internet Totaal 2005" houden of krijg ik dan sowieso de geknepen versie zoals hij tegenwoordig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
ronaldlokers schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Op mijn facturen staat al een hele tijd "Pocket Internet Totaal 2005" voor 7,98. Heb ik dan nog steeds ongeknepen PIT of niet meer?

En binnenkort ga ik mijn abonnement vernieuwen, blijf ik dan "Pocket Internet Totaal 2005" houden of krijg ik dan sowieso de geknepen versie zoals hij tegenwoordig is?
De nieuwe worden naar mijn weten ook niet geknepen ik heb het nu 8 maanden en ga met volle HSDPA snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:07:
[...]

PIT 2005 is idd de ongeknepen PIT. Als je je contract vernieuwt, dan kun je niet de oude bundel kiezen. Je krijgt dan de nieuwe PIT die geknepen zou moeten zijn op 64kbit down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:31:
[...]

PIT 2005 is idd de ongeknepen PIT. Als je je contract vernieuwt, dan kun je niet de oude bundel kiezen. Je krijgt dan de nieuwe PIT die geknepen zou moeten zijn op 64kbit down.
Ik heb net mijn abbonement verlengd (gaat per juli in), maar zou liever de ongeknepen pit behouden. Kan dat nog? Op zich schoot ik niet zo vreselijk veel op met mijn verlenging.

Of gaan alle klanten uiteindelijk naar een geknepen pit toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:06:
Ik heb net mijn abbonement verlengd (gaat per juli in), maar zou liever de ongeknepen pit behouden. Kan dat nog? Op zich schoot ik niet zo vreselijk veel op met mijn verlenging.

Of gaan alle klanten uiteindelijk naar een geknepen pit toe?
Uiteindelijk gaan alle klanten naar een geknepen PIT toe. Als je bij je vernieuwing al hebt gekozen voor PIT dan kan je die nu niet meer laten vervallen. Sowieso had je de oude PIT niet behouden bij je vernieuwing. De oude kan je niet meer kiezen en als je geen PIT kiest bij de vernieuwing dan stopt die op de dag dat je nieuwe contract ingaat.

Als je een hogere snelheid wilt dan PIT, dan kan je de bundel altijd verhogen naar PIT Plus, Internet Totaal of Internet Totaal Plus. Zie voor snelheden de OP van het Algemene Data Abonnement Discussie Topic .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Jammer! Op zich vond ik dit wel een mooie goedmaker na alle factuurellende die ik bij t-mobile heb gehad (maandenlang honderden (300-600 euro per maand!) euro's betaald omdat ze niet konden vinden waarom ondanks mijn pit-bundel het dataverkeer toch in rekening gebracht werd). Betaalde je eerst een paar honderd euro op je rekening, waarna t-mobile e.e.a. met naberekeningen waarbij je door de bomen het bos niet meer zag het achteraf ging corrigeren.... Fijn als je student bent.

Maargoed, pit werkt verder mooi, jammer dat de snelheid dus omlaag gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou t-mobile zorg is dat prepaid klanten ook voor 9,50 onbeperkt kunnen internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 15:41

Sorcerer8472

Mens sana?

Over bluetooth hoor je ze wel vaker trouwens: reden is dat je met bluetooth niet boven de 300 kbps ofzo kunt internetten. Maar da's dus sowieso niet belangrijk @ t-mo pit.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
wessel99 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:43:
Jammer! Op zich vond ik dit wel een mooie goedmaker na alle factuurellende die ik bij t-mobile heb gehad (maandenlang honderden (300-600 euro per maand!) euro's betaald omdat ze niet konden vinden waarom ondanks mijn pit-bundel het dataverkeer toch in rekening gebracht werd). Betaalde je eerst een paar honderd euro op je rekening, waarna t-mobile e.e.a. met naberekeningen waarbij je door de bomen het bos niet meer zag het achteraf ging corrigeren.... Fijn als je student bent.

Ik vind het opzich ook jammer omdat ik nu de "bonus" die je kreeg omdat je als een van de eerste PIT nam kwijtraakt omdat je klant wilt blijven. En ik vind het al helemaal jammer dat ik dalijk geen gratis gebruik meer kan maken van de hotspots.

Nu word ik als bestaande klant dus 2x gedowngrade omdat ik en geen snelle snelheid kan halen dalijk en geen hotspots meer kan gebruiken binnen de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
ja eigenlijk raar dat het bij een verlenging weggezet word,

juist omdat ik (o.a.) door de performance van mobiel internet zo tevreden was heb ik verlengd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
wessel99 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:02:
ja eigenlijk raar dat het bij een verlenging weggezet word,

juist omdat ik (o.a.) door de performance van mobiel internet zo tevreden was heb ik verlengd...
Ik vraag mij af of het bij verlengen wel gecapped gaat worden.. Ik heb de "nieuwe" PIT en ga gewoon op volle snelheid, lijkt mij niet dat dit zo zal veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

wessel99 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:43:

Gewoon niet verlengen (is een contractwijziging), zolang je dan niet opzegd mag t-mobile dan niets veranderen aan het abbo.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
al gedaan helaas voor ik deze info las :( maar ik heb geen nieuwe voorwaarden opgestuurd gekregen?

daarbij verleng ik een bestaand abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:51:
nou t-mobile zorg is dat prepaid klanten ook voor 9,50 onbeperkt kunnen internetten
amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
wessel99 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:45:
al gedaan helaas voor ik deze info las :( maar ik heb geen nieuwe voorwaarden opgestuurd gekregen?

daarbij verleng ik een bestaand abbonement.
nee je verlengd hem als je je abonnement niet "vernieuwd" en dat doe je dus wel als je weer een contract afsluit voor 1 / 2 jaar. Helaas doen ze blijkbaar niet echt aan klantenservice en krijg je dus ook ineens je diensten tegen andere voorwaarden dan je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:06:
[...]

vraag me af hoe? probeer zelf ook via bluetooth te connecten met n95 maar dit lukt maar niet samen met vista. Via datakabel en de nokia manager kan ik wel gewoon op redelijke volle snelheid internetten (hsdpa)
ra ra hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, want ik kom er niet uit en ik zie door de DATA-bomen het bos niet meer ! Ik heb sinds gisteren dat PIT abbo met Relax 150 icm een Nokia N95, maar ik kan nergens iets vinden over of er nog extra's in rekening gebracht kunnen worden door mijn provider. Ik heb als toegangspunten T-Mobile Internet, T-Mobile MMS,T-Mobile GPRS en mijn eigen Wifi netwerk toegevoegd, maar GPRS en T-Mobile internet vallen dan toch, binnen NL tenminste, onder mijn PIT ? Of zijn er addertjes onder het gras waar ik rekening mee moet houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:14:
[...]

vraag me af hoe? probeer zelf ook via bluetooth te connecten met n95 maar dit lukt maar niet samen met vista. Via datakabel en de nokia manager kan ik wel gewoon op redelijke volle snelheid internetten (hsdpa)
ra ra hoe kan dit?
Ik heb gewoon een BT dongle en die verbonden aan mijn Nokia N95 en dat werkt perfect. Daarmee behaal ik de maximale snelheid die T-mobile op dit moment kan aanbieden. Je moet wel zorgen dat snelle packetgegevens goed ingesteld staat en ook aanstaat. Misschien is dat het
Maar heb er een stapje bovenop gedaan en maar een datacard hsdpa gekocht. Tmobile sim erin en gaan :P Download gewoon ff een muziekcd in de trein ofzo.
Heb nu niet persee meer tel nodig met PIT (heb ook nog vodafone) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:37:
Vraagje, want ik kom er niet uit en ik zie door de DATA-bomen het bos niet meer ! Ik heb sinds gisteren dat PIT abbo met Relax 150 icm een Nokia N95, maar ik kan nergens iets vinden over of er nog extra's in rekening gebracht kunnen worden door mijn provider. Ik heb als toegangspunten T-Mobile Internet, T-Mobile MMS,T-Mobile GPRS en mijn eigen Wifi netwerk toegevoegd, maar GPRS en T-Mobile internet vallen dan toch, binnen NL tenminste, onder mijn PIT ? Of zijn er addertjes onder het gras waar ik rekening mee moet houden ?
Zo lang je binnen Nederland bent kan je gewoon lekker onbeperkt internetten op je N95, niets om je zorgen over te maken.. Want het echt onbeperkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:00:
[...]

Zo lang je binnen Nederland bent kan je gewoon lekker onbeperkt internetten op je N95, niets om je zorgen over te maken.. Want het echt onbeperkt!
KK, thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

[...]

met zo'n dual-sim setup, kun je dan ook tegelijkertijd bellen op je GSM en internetten op je laptop (via de extra sim in de UMTS-kaart)?

[ Voor 3% gewijzigd door j-w op 24-05-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
j-w schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:01:
[...]

met zo'n dual-sim setup, kun je dan ook tegelijkertijd bellen op je GSM en internetten op je laptop (via de extra sim in de UMTS-kaart)?
Helaas niet, je laatst aangemelde simkaart is de actieve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Is er iemand die PIT op een GPRS-only toestel gebruikt om te internetten op een laptop?
Hoe werkt dat in de praktijk? Is het bv snel genoeg om te GoTTen, mail te lezen via SMTP, mail te lezen via webmail?
Pagina: 1 ... 14 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv