[PC MMORPG] ROSE Online - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.256 views sinds 30-01-2008

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEI

sta hier te springen _/-\o_ }:O O+
offtopic:
(je weeet wel ik - me cavia - me hart voor het geval ik weer commetaar krijg

Verwijderd

Zal denk ik wel een tijdje duren voordat die invites zijn verstuurd, hebben meer dan 1000 mensen er zich er voor opgegeven.

Verwijderd

Met eem beetje geluk zit er vast wel een van ons bij :)
Zou de eerste rose zijn die ik niet gespeeld heb dam, deze beta :P
Hoop daarom ook dat ik deze beta ook kan spelen, kan ik echt zeggen dat ik alle rose versies heb gespeeld :)
Iig ik heb me maar ook nog net op het laatst opgegeven, wie niet waagt wie niet wint.
Zal het forum wel in de gaten houden, wil wel eens wteen of het hetzelfde als naRose en pRose is (zijn identiek nu, daar zijn schijnbaar ook de wijzigingen doorgevoerd, incl de buff fairy :P)

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:35:Iig ik heb me maar ook nog net op het laatst opgegeven, wie niet waagt wie niet wint.)
Ik denk niet dat dat uitmaakt, ze willen een zo breed mogelijke groep hebben. Niet alleen mensen van lvl 70+ met een P4 systeempje, ik denk dat als je een systeem hebt wat zo ongeveer bij de minimum req's hangt, je aardig wat kans hebt om erin te komen (maar dat heb je niet ;) )
_____________________________________________________________________________________

Die gm's van de filipijnse versie doen hun werk goed, kijk hier maar >:) :9

[ Voor 21% gewijzigd door Rooster op 14-09-2005 17:08 ]

Verwijderd

ga ervanuit gr dit ook gaat doen goede zaak hehe :*)

• Mdekoning
  • Laatst online: 05-10 18:31
damn wat ben ik een n00b. iemand nodigt me uit bij zijn guid en doet me op een of andere manier hoofd van die guild maken en kapt er dan zelf mee.

nu zit ik met een guild opgescheept die ik niet wil.

Verwijderd

Zeer knap dat jij het nog speelt :o
Maarja al wil je van guild af kan je naar clan owner gaan en daar is een optie ervoor

• Rooster
NA-Rose is op dit moment in beta he :z

Verwijderd

Ja dat snap ik maar ik denk niet dat iemand zomaar in NaRose een clan weggeeft 8)7

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:02
Op verzoek van evo en ik.
Wie maakt er even een screen shot van het menu van rose online?
En kan diegene hem dan onbewerkt ff hier posten.
we hebben dat nodig voor de website die we aant maken zijn :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Rooster
@Rakkerzero: die heeft daves toch al gepost? Het staat een pagina geleden :)

daves2hd in "[PC MMORPG] ROSE Online - deel 11"
Waarop evo een paar posts later antwoord: joe thanx dave. Kleine miscommunicatie? :+

offtopic:
SoldierJ, daar heb je gelijk in, maarja die gekke amerikanen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rooster op 14-09-2005 19:52 ]

• Zeror
Dutch-Hane schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:52:
@Rakkerzero: die heeft daves toch al gepost? Het staat een pagina geleden :)

daves2hd in "[PC MMORPG] ROSE Online - deel 11"
Waarop evo een paar posts later antwoord: joe thanx dave. Kleine miscommunicatie? :+

offtopic:
SoldierJ, daar heb je gelijk in, maarja die gekke amerikanen :P
uh nee
, maar ik had die icons van 'm gekregen en ik had het vermoeden groter waren

Maar er is een grotere van versie van die icons. Die krijg je als je de vensters minimaliseerd int spel
Kan iemand van al die venster minimaliseren en een daar dan een screen van posten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Rakkerzero schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:02:
[...]

uh nee
, maar ik had die icons van 'm gekregen en ik had het vermoeden groter waren

Maar er is een grotere van versie van die icons. Die krijg je als je de vensters minimaliseerd int spel
Kan iemand van al die venster minimaliseren en een daar dan een screen van posten.
je bedoelt die apparte plaatjes ? bv van skills zo een hand met een bliksem ding in z'n poten?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Zeror
daves2hd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:12:
[...]

je bedoelt die apparte plaatjes ? bv van skills zo een hand met een bliksem ding in z'n poten?
Ja die dingen ja. ALs jij of iemand anders alle die icons int groot wil zetten en er een screen van wil maken dan graag. ;)

Verwijderd

@rakkerzero, ik had die plaatjes die ik je stuurde indd uit daves screen gehaald

@daves en de rest, die plaatjes bleken te klein en te onduidelijk te zijn dus als iemand indd ff doet wat rakkerzero vraagt.

Dus ff de menutjes openen en dan minimalieren naar plaatjes. Het gaat mijn op de plaatjes van:

character
item
quest
community
helpen
info

• Rooster
Hmmz, ik had ooit een programma gevonden dat je de file waar al het interface gebeuren instond kon extracten zegmaar. Zo heb ik ook de lijsten met alle items die in het spel zitten gemaakt. Helaas ben ik de naam ervan kwijt, maarja iemand die naRose er nog op heeft staan kan het makkelijker gewoon met print screen regelen. Als "plan B" nodig is, zal ik wel op zoek gaan naar dat programma :)

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
edit: moment bedenk me net iets. laat ik denken maar aan slimme mensen over laten.
zo? heb je op msn gezocht evo mocht het nog niet kloppen :P
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/NArose/screen019
Info kon ik niet krijgen in NArose, werkt niet/nog niet ? iig opende hij niet

mensen die irc joinen en 3 min alter leaven. wrm niet blijven? niet alsof mirc 50% van je ram gebruikt, denk niet niet eens 0,01% ;) en af en toe scherm ff op flippen om te kijken en mee te lullen :p is het weer wat drukker en gezelliger. link staat in startpost eventueel voor mensen die nog niet wisten dat we een (half dood) irc kanaaltje hebben

[ Voor 66% gewijzigd door daves2hd op 14-09-2005 22:48 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

thanx dave voor je screen en ja van irc als ik er ben blijf ik wel maar is iets om aan te leren om ook daadwerkelijk op te starten :P.

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
hey allemaal( lang geleden)

is er nog wat heeeeeeeeeeel bizonder nieuws, ik kon de gesperkken nie zo goed volgen :? :?
nou alvast bedankt

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
slayeer schreef op donderdag 15 september 2005 @ 07:50:
hey allemaal( lang geleden)

is er nog wat heeeeeeeeeeel bizonder nieuws, ik kon de gesperkken nie zo goed volgen :? :?
nou alvast bedankt
Veel leesplezier. Je hoef alleen maar dit forum te lezen de rest is niet zo belangrijk meer wat alles gaat misschien tog veranderen.

[ Voor 18% gewijzigd door Calamor op 15-09-2005 10:43 ]

• Zeror
_/-\o_

thanx Dave.
Precies wat ik nodig had.

Verwijderd

daves2hd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:37:
edit: moment bedenk me net iets. laat ik denken maar aan slimme mensen over laten.
zo? heb je op msn gezocht evo mocht het nog niet kloppen :P
[afbeelding]
Info kon ik niet krijgen in NArose, werkt niet/nog niet ? iig opende hij niet

mensen die irc joinen en 3 min alter leaven. wrm niet blijven? niet alsof mirc 50% van je ram gebruikt, denk niet niet eens 0,01% ;) en af en toe scherm ff op flippen om te kijken en mee te lullen :p is het weer wat drukker en gezelliger. link staat in startpost eventueel voor mensen die nog niet wisten dat we een (half dood) irc kanaaltje hebben
Huh,wtf is dat vlaggetje, zelf speel ik ook Rose NA, en heb dat vlaggetje nog niet gezien :?

• Zeror
VOlgens mij is dat vlaggetje voor het clan scherm

• Calamor
  • Nu online
Dat is de clan menu.

• TYNOz
anders lees je ff eerst wat er 40 minuten voor je is gepost 8)

maar je heb gelijk hoor :)

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:48:
[...]

Ik denk niet dat dat uitmaakt, ze willen een zo breed mogelijke groep hebben. Niet alleen mensen van lvl 70+ met een P4 systeempje, ik denk dat als je een systeem hebt wat zo ongeveer bij de minimum req's hangt, je aardig wat kans hebt om erin te komen (maar dat heb je niet ;) )
_____________________________________________________________________________________

Die gm's van de filipijnse versie doen hun werk goed, kijk hier maar >:) :9
All de bans zijn van de zelfde dag :P,maar goede zaak daar, ga er van uit dat dat bij erose ook wel zo gaat gebeuren :)

Verwijderd

http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=655
Op dit stukje van gamerouters forum zie je poll wie wat will woorden, en zo als je ziet veel artisians...... Dus twijvel nu of ik dat wel moet gaan woorde
Er zijn echt maar een paar champ's, wat wel biezonder is is vind ik.
.. Tham haat job keuze.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 15:41 ]

• Zeror
Cleric staat bovenaan nu :)

Ik weet ook nog steeds niet wat ik ga worden. :'(
Maar als ik zo zie dan is Scout ook wel interresant.

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Let wel, de mensen die vie het gamesrouter reageren zijn over het algemeen de die-hard gamers. De wat mindere lichten zullen sneller voor een makkelijke job kiezen. Denk dat daarom de soldier jobs en hawker jobs wat minder vertegenwoordigd zijn.
Voor de gehele community is een poll denk ik niet helemaal kloppend. Wat ik me wel nog afvraag is hoeveel mensen er zometeen daadwerkelijk e-rose p2p zullen spelen.
Zelf denk ik dit keer maar voor mage te gaan. Artisan was leuk, maar was niet zo gecharmeerd van de zwakte. En zeker omdat ik de laatste tijd gewend was aan een aantal G7's

Dus mocht iemand een leuke mage build weten?? AX3???? :P
Zelf denk ik nu een beetje aan 60%int 30%str en wat con en sen, beginnend met een hoop str.
Tja en dan het volgende probleem, Amafi is meer een mannennaam en als muse vind ik de vrouwelijke figuren mooier staan :(

[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 15-09-2005 16:54 ]

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 22:11

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:50:
Dus mocht iemand een leuke mage build weten?? AX3???? :P
Zelf denk ik nu een beetje aan 60%int 30%str en wat con en sen, beginnend met een hoop str.
Ervanuitgaande dat eRose dus iRose wordt:

Stats ik doe 2:1 int:str dus dat klopt gewoon, verder doe ik alleen con erbij. Sen heb je behoorlijk wat van nodig van wat ik begrijp wil je veel crits doen. Maar zo superveel mep je niet met je staff is mijn mening. Maar je kan natuurlijk altijd proberen, heb namelijk geen ervaring met sen.

Heb trouwens wel geduld met de opbouw van je mage. Lvl 50 tot 70 is een hel omdat je meestal al heel vroeg aan het sparen gaat van sp voor lvl 70. Vergeleken met paar andere jobs dan.

Tja der zijn twee builds eigenlijk met mage.. 1. De Aoe mage die dus luna stone en ice bang willen hebben en 2. De pvp mage die dus voor de 1/1 spells gaan. Ik doe een beetje van beide dus ben meer een hybride zeg maar. Ik ga zowiezo wel voor ice bang. Mischien dat ik nog wel overstap naar een totaale Aoe mage doe, maar dat zie ik dan wel. Ligt beetje aan de situatie waarin ik dan zit. In ieder geval wat je ook doet reken je skills voor lvl 70 uit en pak daarbij wat je echt al wil hebben.

Spells die ik zowiezo wil voor lvl 70 zijn de volgende (al is het maar 1 lvl :D)

1. Staff stun. Werkt zeker goed voor beneden lvl 70 ik deed gewoon 1 lvl en ik hou wel van stunnen ;).

2. Mana bolt en Ice bolt.. Dit zijn je 2 vrienden om naar de lvl 70 te komen.

3. Cure.. Lijkt mij duidelijk OJ kost minder als meat, echter je moet wel niet teveel nemen want anders ga je te veel sp in de meditation mastery zetten.

4. Windstorm, op veel plekken erg nuttig vooral bij: Aquas in elveroon, Guardian tree, en krafwy's.

5. Fire ring (pre req voor magna burn en dat is de krachtigste spell die een mage kan hebben).

6. Optioneel: Lesser Haste (vooral handig als je nog geen cart hebt, dit maal wil ik mijn up's gaan gebruiken voor anderen dingen dus dan is dit een leuke optie.. lvl 1 is ook maar 8sp).

Wat je dus eigenlijk gewoon niet moet doen is sp gooien in buffs (meditation tree) en summons. Verder kan je heel veel kanten uit.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Bovenstaande kan ik beamen, zit een behoorlijke basis in van mijn battle cleric setup en ik deed om te beginnen ook 2 int op 1 str.
Het werkt heerlijk maar op een gegeven moment kom je int "tekort" dus moet je gems gaan kopen of stoppen str te gaan adden.
Je moet zelf een beetje de balans vinden, geen idee waar die nu ligt, al kun je op lvl 50-60 al gems vinden in naRose.

Aoe's heb je nu windstorm en icy rain/permafrost/whatever het nu heet, al zo vaak veranderd van naam.
Ene is sterker dan de andere maar de andere reload weer sneller, moet je afwegen of neem ze beiden.
En iig zowel mana bolt als ice bolt pakken, dit zijn je main attacks.

Staff stun is de enige skill waar ik nu niets in zie, en fire ring is leuk, maar ik vond het zelf niet zo nodig (was dan ook geen mage, maar mijn mana bolt deed hetzelfde ongeveer met een iets kleiner percentage maar miste nooit)

Lesser Haste is op zich wel leuk, maar ik houd het altijd heel lang op lvl 1, koop wings omdat sp mij te kostbaar zijn, en lvl up de andere passives eerst.

Maar mijn idee met een mage/battle cleric komt grotendeels wel overeen :)

• TYNOz
William/Ax3 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:15:
[...]

Ervanuitgaande dat eRose dus iRose wordt:
eeeeuh bedoel je niet dit: :?

Ervanuitgaande dat IRose dus ERose wordt:

Verwijderd

Simpel, er zijn 2 systemen nu.

Ze hebben aangekondigd dat narose een kopie van prose zou worden en erose van irose.

Voor zover ik weet zijn de koreaanse, taiwanese, en japanse hetzelfde, en dus dadelijk ook de europeese.
Dan heb je dus de philipijnse, die weer op de amerikaanse lijkt, simpel as that :)

Verwijderd

Dus ERose word wel IRose :P
dat ja

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 18:28 ]

Verwijderd

Erose gebruikt het zelfde systeem als Irose..

Verwijderd

dat was toch al bekend al ben ik wel gaan twijfelen op een gegeven moment hehe

• Rooster
daves2hd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:37:
Je hebt het oa over mij neem ik aan O-)
Ja, je hebt gelijk, ik kan niet verwachten dat jullie 24/7 zitten te babbelen op irc. Maarja het probleem hier is, dat de computer niet constand aanstaat en ik dus de hele tijd aan irc moet denken. Ja ik ben vergeetachtig, dat geef ik toe ;)
Amafi schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:50:
Zelf denk ik dit keer maar voor mage te gaan. Artisan was leuk, maar was niet zo gecharmeerd van de zwakte. En zeker omdat ik de laatste tijd gewend was aan een aantal G7's
Ik heb precies dezelfde keuze gemaakt, om dezelfde reden. Dealer is leuk hoor, maar sterk... nee niet echt. :/ Ik heb dealer nu 2 keer gedaan en het is tijd voor iets anders. Ik twijfelde nog tussen knight en mage, maar knight is wel érg afhankelijk van party's. Tanken in je eentje is heel stoer hoor, maar je moet toch zelf ook damage geven >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Rooster op 15-09-2005 21:41 ]

• Calamor
  • Nu online
Er worden aardig wat clerics jobs genomen in de poll. Denk zelf dat ik ook een cleric neem.
Staat er voor de beta "The registration feature will be available soon." Zal wel leuk zijn volgende week. Heb dan veel vrij en me ouders zijn niet thuis.

Ik heb nu echt zin in de beta. Ben al bijna door me serie's heen heb al lost helemaal gekeken SG-A SG-1 En ben nu de The Outer Limits weer aan het kijken. En weer eens Dune 1/2 aan het spelen. Maar dat is zo makkelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Calamor op 15-09-2005 22:00 ]

Verwijderd

ik weet eigenlijk nog niet wat ik ga worden...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:22:
ik weet eigenlijk nog niet wat ik ga worden...
Je hebt nog zat tijd om daar over na te denken :)

• TYNOz
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:28:
[...]

Je hebt nog zat tijd om daar over na te denken :)
laten we hopen dat je ongelijk hebt :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:40:
http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=655
Op dit stukje van gamerouters forum zie je poll wie wat will woorden, en zo als je ziet veel artisians...... Dus twijvel nu of ik dat wel moet gaan woorde
Er zijn echt maar een paar champ's, wat wel biezonder is is vind ik.
.. Tham haat job keuze.
deze pol is gebasseerd op 203 stemmen dacht zegt niks.
en alle jobs zitten dicht opelkaar. Ik zou gewoon een job kiezen wat je leukste vind.

cleric 40
mage 28
raider 29
scout 26
artis. 28

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 01:05 ]

• Rooster
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:36:
[...]
deze pol is gebasseerd op 203 stemmen dacht zegt niks.
en alle jobs zitten dicht opelkaar,
Idd ja, ik had nog nieteens de moeite genomen om de link aan te klikken. 200 mensen, dat is maar een klein deel van het aantal dat iRose beta heeft gespeeld. Ik denk niet dat je deze getallen moet aannemen als het echt gaat beginnen.

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

De grote hamvraag is natuurlijk op welke server we straks gaan spelen.
  • Casio
  • Polaris
Ik neem aan dat de beta niet zo lang gaat duren en daarna gelijk p2p wordt.
Als het p2p wordt ga ik denk ik wel spelen als ik niet ingeloot wordt voor de beta.

Worden de Tweakers clans weer in ere hersteld zodra de game p2p gaat ?
Ik neem aan van wel :7

• Zeror
Zouden ze ook nog een halloween event houden ??? Zou wel cool zijn.
Dat er dan xtra veel ghost gespawnt worden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job keuze is makkelijk :P

Cleric \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veco ziet allemaal bekende mensen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:06

Haan

dotnetter

Ik ben ondertussen wel zo'n beetje klaar met GTA-SA :P, dus wat mij betreft beginnen we snel weer met Rose! Net als m'n bijna naamgenoot ;) weet ik niet of ik weer dealer wordt, of iets anders.. Misschien dat ik eens een keer voor de soldier class ga, dat is het enige dat ik nog nooit heb gespeeld.

Aan de andere kant is bourgeois wel O+ dus ik twijfel nog.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
Rakkerzero schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:48:
Zouden ze ook nog een halloween event houden ??? Zou wel cool zijn.
Dat er dan xtra veel ghost gespawnt worden ofzo :)
Is goed voor de ghost quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
w00000000000000000t

kheb een klein beetje goed nieuws voor de mensen die zich vervelen

NArose is OPEN BETA!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Check dit maar op www.gamesrouter.com
Seems the U.S. open beta is out > http://www.fileplanet.com/ already 10,000 downlaods.

Sure hope eROSE comes out soon
Ik ben hem ook aan het downloaden helemaal GRATIS!

En je krijgt ook een beta key voor een account aanmaak dingens !!!!

Dooownload en heb je weer wat te spelen als je niks te doen hebt :)

Veel plezier ermee!
offtopic:
(downloading right now OMG HEB ER ZIN IN OM ROSE TE SPELEN WHOOOOOOOOOOOEI)

[ Voor 7% gewijzigd door TYNOz op 16-09-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:28:
De grote hamvraag is natuurlijk op welke server we straks gaan spelen.
  • Casio
  • Polaris
Ik neem aan dat de beta niet zo lang gaat duren en daarna gelijk p2p wordt.
Als het p2p wordt ga ik denk ik wel spelen als ik niet ingeloot wordt voor de beta.

Worden de Tweakers clans weer in ere hersteld zodra de game p2p gaat ?
Ik neem aan van wel :7
Als je de moeite had genomen even door het forum te lezen, had je er achter gekomen dat we al besloten hadden op de casio te gaan spelen en dat GoT waarscheinlijk weer doorgaat als er genoeg mensen zijn.

Verder tja, tweivel nog steets op me job keuze, meschien. Artisian is wle leuk en zo maar zo zwak he, en als er zo weinig champ's en zo zijn is wel leuk om dat ook weer een keer te doen natuurlijk. En Bow-Hawker is lekker makkelijk. Cleric of mage zoizo niet. Nou ja kijk wel wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**Voelt zich opgelicht**
Heb daar gvd 8 euro voor uitgegeven..

Mjah.. je zult snel merken dat Na Rose niet veel aan is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:20:
**Voelt zich opgelicht**
Heb daar gvd 8 euro voor uitgegeven..

Mjah.. je zult snel merken dat Na Rose niet veel aan is..
hehe acht wat is 8 euro :P

kan gvd alleen geen account aanmaken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:19:
[...]

Als je de moeite had genomen even door het forum te lezen, had je er achter gekomen dat we al besloten hadden op de casio te gaan spelen en dat GoT waarscheinlijk weer doorgaat als er genoeg mensen zijn.

Verder tja, tweivel nog steets op me job keuze, meschien. Artisian is wle leuk en zo maar zo zwak he, en als er zo weinig champ's en zo zijn is wel leuk om dat ook weer een keer te doen natuurlijk. En Bow-Hawker is lekker makkelijk. Cleric of mage zoizo niet. Nou ja kijk wel wat ik doe.
Mjah vanaf "Deel 8" ben ik toen afgehaakt, khad weinig zin om 2500+ posts door te nemen O-)
Maargoed, toch bedankt voor je reactie _/-\o_

Mijn jobkeuze ligt ook nog niet vast, twijfel nog steeds tussen Champ/Knight/Raider.
Denk dat ik strax eens een Hawker ga proberen op naRose, tot nu toe alleen maar Soldier gespeeld met veel plezier btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben ff naar adventure plain gelopen, en heb daar even mijn winkeltje opgezet :
Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/985/screen0682yy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, ik kom er net achter dat je 5 chars kan hebben XD -> op naRose
Ben ff voor de gein es een hawkertje maken, wil es wat testen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het 4de en 5de character moet je platiunm member zijn ofzow..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar is mijn account dat dan dus, kan ze gewoon selecteren en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk:

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/6228/screen0717lr.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:09:
Voor het 4de en 5de character moet je platiunm member zijn ofzow..
Geld ook voor de 4de tab in je storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
@Amafi Ik ben ook van plan om een mage te bouwen al trekt scout me ook erg (kan alleen geen goede skill build vinden voor scout).

ik heb zelf zitten kijken naar die uber critical dex muse guide op roseguru (http://roseguru.com/forum...ct=portal&site=8&pick=219)

en 't lijkt me wel koel om die build te gaan bouwen.
enig idee of dit inderdaad een goede build is? hij lijkt pvp maar volgens mij is ie ook goed in pvm ik heb totaal geen ervaring met mages/clerics aangezien ik altijd burg gespeeld heb. knight valt af voor mij aangezien ik magie leuker vind dus de keuze is cleric of mage... cleric is gaaf maar ik ben dan gedwongen party te spelen en kweet niet of ik daar altijd tijd voor heb, solo is gewoon makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Dutch-Hane schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:39:
[...]
Ik heb precies dezelfde keuze gemaakt, om dezelfde reden. Dealer is leuk hoor, maar sterk... nee niet echt. :/ Ik heb dealer nu 2 keer gedaan en het is tijd voor iets anders. Ik twijfelde nog tussen knight en mage, maar knight is wel érg afhankelijk van party's. Tanken in je eentje is heel stoer hoor, maar je moet toch zelf ook damage geven >:)
Jij doet dan ook echt alleen maar dezelfde jobs ;)
Hawker -> Raider in OoT pre-reset
Dealer after reset (jij ook nog voor reset geloof ik)
Mage bij e-rose >:)
Heb wat fora erover nageplozen, maar de skill requirements ontlopen elkaar best veel. Welke voorvereisten erbij staan etc. Sommigen hebben een minimal lvl req. anderen een andere skill. En de erose website geeft al helemaal troep. Ben dus benieuwd wat werkelijk de skills zijn en hoe ik deze het beste (welke volgorde) kan aanschaffen/verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Misschien dat ga voor een power Scout. (2 dex :1 str: 1 con - verdeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De skills zullen precies hetzelfde zijn als bij Irose dus:
http://www.izuly.com/ Daar staat skill calculator van alle job classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel aardig maar je moet het wel op gevoel doen een build, puur berekenen is niet altijd het beste.
Clerics zijn niet perse party only, ik had ook een hybrid cleric, maar dan met een full support cleric/knight build.

Clerics zijn ideaal om rare dingen mee te doen, maar in het begin speelt het vaak of juist totaal niet, of juist heel goed, en naderhand juist andersom.

Ik zou dus de guide goed lezen en daarna op gevoel verdergaan en misschien tussentijds eens kijken tot hoever je komt.
Blijft er wel bij dat het vooral een pvp char is maar ik kan je waarschuwen je moet opletten voor mages, misschien vooral voor mages want die kunnen je zo uitschakelen, (battle)clerics zijn erg pijnlijk voor je, en de rest zal wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
mja, die dex build trekt mij wel aan omdat ik het mooi vind met een boog te gaan spelen en dan nog buffs te kunnen gebruiken. Echter, ik speel geen pvp, vandaar dat ik twijfel aan deze build.
kan natuurlijk ook voor puur mage gaan maar dat wordt dan een staf speler... zucht... ik haat dit spel, te veel keuzes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuke pvp of party build, maar als je wilt gaan solo'en zou ik iets anders wel overwegen, of je moet zorgen dat je als een gek criticals kan doen, en dat heel vlug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:01:
Het is een leuke pvp of party build, maar als je wilt gaan solo'en zou ik iets anders wel overwegen, of je moet zorgen dat je als een gek criticals kan doen, en dat heel vlug.
dat is het em juist, deze build is erop gebouwd om snel en veel crits te leveren maar da's met name pas boven lvl70 aangezien de buffs ervoor gebruikt worden.

mage is idd geen makkelijk char om ff leuke build voor te maken... veel variabelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:43
TYNOz schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:34:
[...]

hehe acht wat is 8 euro :P

kan gvd alleen geen account aanmaken :S
Hier ook niet :?

krijg deze melding
ERROR: you have entered value incorrectly. please try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je zou kunnen doen is tot een lvl 70 katars gebruiken (je bespaard het geld van arrows, en je kunt redelijk vlot lvl'en) en daarna ga je over op bows, want met bows kun je in het begin onmogelijk veel criticals doen maar katars hebben wel lekkere attack speed.
Misschien niet helemaal zoals je wilt maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Shockers schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:08:
[...]

Hier ook niet :?

krijg deze melding

[...]
Dat had ik net ook, toen heb ik bij het postcode een spatie gegeven.
Voorbeeld: 9999 XX ipv 9999XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:10:
Wat je zou kunnen doen is tot een lvl 70 katars gebruiken (je bespaard het geld van arrows, en je kunt redelijk vlot lvl'en) en daarna ga je over op bows, want met bows kun je in het begin onmogelijk veel criticals doen maar katars hebben wel lekkere attack speed.
Misschien niet helemaal zoals je wilt maar het werkt wel.
dat is idd wat deze build doet, tot lvl70 met katars werken en dan switchen naar bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:12:
[...]

Dat had ik net ook, toen heb ik bij het postcode een spatie gegeven.
Voorbeeld: 9999 XX ipv 9999XX
En een middle name ingeven anders kan je niet reggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:27:
[...]

En een middle name ingeven anders kan je niet reggen
Jah nu is het gelukt! thx

[ Voor 46% gewijzigd door Shockers op 16-09-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Laatst online: 16:56
ik ben NArose beta nu ook aan het downloaden:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Waar kan je NARose dan van downloaden :?

Staat de link in het mailtje dat je zou moeten krijgen?

Reacties graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Ook ff vraagje van mij waar kan je een account aanmaken voor de game te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syren schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:50:
Ook ff vraagje van mij waar kan je een account aanmaken voor de game te spelen?
Dat kan hier.

Je zou dan een mail moeten krijgen, maar nog niet gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
al gelukt:-)
heb al een account aan gemaakt voor de game
en nu maar wachten tot downloaden klaar is:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syren schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:00:
al gelukt:-)
heb al een account aan gemaakt voor de game
en nu maar wachten tot downloaden klaar is:-)
Zou je misschien ook willen vertellen waar je het gedownload hebt?

Ik kan hem niet vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:02:
[...]

Zou je misschien ook willen vertellen waar je het gedownload hebt?

Ik kan hem niet vinden |:(
hij staat in je emailtje, als je die niet heb gekregen heb je iets niet goe gedaan :+
(was niet te verwachte he)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe heb een aaccount eindelijk :P en ben m nu aan het downloaden
mensen die hier rose spelen aub
plzz post je ingame naam :D zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:03:
hehe heb een aaccount eindelijk :P en ben m nu aan het downloaden
mensen die hier rose spelen aub
plzz post je ingame naam :D zou wel leuk zijn :)
mijn naam is TYNOz ingame netzoals hiero :D
maar kan nog niet spelen de baas is hier nog maar die gaat om half 3 weg :P
dus zie je zo wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulde aan TYNOz _/-\o_

Stomme gamespy ook, ik was de eerste keer niet ingelogd, nam aan dat het e-mailtje wel kwam lol

iig, Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:07:
Hulde aan TYNOz _/-\o_

Stomme gamespy ook, ik was de eerste keer niet ingelogd, nam aan dat het e-mailtje wel kwam lol

iig, Bedankt _/-\o_
haha thx :+

had ik eerste keer ook toen kreeg ik ook geen emailtje maar toen nog maar een keer geprobeerd (toen idd ook ingelogd op gayspy) en toen werkte die wel

toen d8 ik ff registrenen en spelen kreeg ik fout melding bij registratie :(
maar ff middel naam teringhomos ingevuld en hij deed het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
Ben nu aan het downloaden. Als je gaat downlouden alle 3 de servers open zetten. Bij mij was het zo dat de 2de server als eerste was om te downlouden.( ik gebruik wel FF) misschien dat het niet kan werken in IE.

ING is woordt het Qweho (mage). Misschien wel een hawker Qweto.
Amafi schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:31:
Zou dex trouwens nog effect hebben op een wand using Muse? Blijf denk ik toch meer richting staff en strength maar bij dealers gaf dex erbij extra attack power. (mits je guns gebruikte)
Dan is het mogelijk om op afstand een flinke bak damage te doen als Aoe muse met alleen maar distance attacks. Mochten ze op een gegeven moment toch dichtbij komen, missen ze je een beetje en zit je nog veilig.
Denk zelf dat een staf sterker woord met str maar een wand lijk me niet ook niet dex lijk me. Jammer dat ik met me G7's niet gestest heb.

[ Voor 236% gewijzigd door Calamor op 16-09-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Zou dex trouwens nog effect hebben op een wand using Muse? Blijf denk ik toch meer richting staff en strength maar bij dealers gaf dex erbij extra attack power. (mits je guns gebruikte)
Dan is het mogelijk om op afstand een flinke bak damage te doen als Aoe muse met alleen maar distance attacks. Mochten ze op een gegeven moment toch dichtbij komen, missen ze je een beetje en zit je nog veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
ingame: Shox
:) ben nu level 12 hawker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

aan het downloaden maar ga hem morgenmiddag pas uitproberen, nu slapen en vanavond uit, en daarna weer om 6u werke tot 3 :( dan narose :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus om een account op NaRose te krijgen moet je je registreren bij gamespy en op fileplanet, en dan wachten op een e-mail? Hoe lang duurt dat? Krijg je altijd een mail? :? Alvast tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe download is klaar!!! ben aan het updaten :P en ik ga
ingame iLiaSs heten duss toeveogenn!!!! en ga muse worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ken je gratis spelen dan of is dat gewoon betalen voor die NaRose die iedereen aant downlaoden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis, Open Beta _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) ze lopen voor op erose erose start closed na start open lol ;)
ook maar eens proberen ben ik teminste ff zoet tot erose begint _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijg ik dan geen mailtje van NaRose? :/ Wel eentje van gamespy gekregen... Of duurde dit bij jullie ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:18:
Waarom krijg ik dan geen mailtje van NaRose? :/ Wel eentje van gamespy gekregen... Of duurde dit bij jullie ook zo lang?
je moet eerst een account hebben bij gamespy ff inloggen als je account heb dan moet je ff naar fileplanet gaan en daar subscribe doen
dan krijg je emailtje en kan je downloaden en registrenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan nog eens op de rose site comfermeren
ja ze maken het lekker makelijk allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:45:
en dan nog eens op de rose site comfermeren
ja ze maken het lekker makelijk allemaal :P
het is ook een test voor de die hards uhuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tynozz

Maar als je moet subscriben is het toch niet gratis? :? Oke je hoeft er dan misschien niet maandelijks voor te betalen, maar om het spel zelf te downloaden kost dus wel een abo op
fileplanet, als ik het goed begrijp?
En een paar posts terug zei je dat het nog helemaal gratis was... :/

Edit:
Lol nu begrijp ik t niet meer: ik lees nu dat je toch geen premium account nodig hebt op de NaRose-site. Ik heb me dus aangemeld bij fileplanet. Als ik dan op "Download" klik komt er te staan: "Please login to download files from fileplanet." Ook gedaan. Kom ik op een scherm met al me gegevens kan ik onderaan op "finish" klikken. Ook gedaan. Maar dan refresht ie gewoon. Wat moet ik doen! Help :P

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:35:
@Tynozz

Maar als je moet subscriben is het toch niet gratis? :? Oke je hoeft er dan misschien niet maandelijks voor te betalen, maar om het spel zelf te downloaden kost dus wel een abo op
fileplanet, als ik het goed begrijp?
En een paar posts terug zei je dat het nog helemaal gratis was... :/

Edit:
Lol nu begrijp ik t niet meer: ik lees nu dat je toch geen premium account nodig hebt op de NaRose-site. Ik heb me dus aangemeld bij fileplanet. Als ik dan op "Download" klik komt er te staan: "Please login to download files from fileplanet." Ook gedaan. Kom ik op een scherm met al me gegevens kan ik onderaan op "finish" klikken. Ook gedaan. Maar dan refresht ie gewoon. Wat moet ik doen! Help :P
het is gewoon gratis
je moet alleen een gamespy account hebben en die is ook gratis
je moet je niet subscribe bij fileplanet
http://www.fileplanet.com/promotions/rose/rose_signup.aspx
dit moet je ff invullen dan krijg je een emailtje
(als je geen emailtje krijgt ga dan naar gamespy maak account en log ff in en doe het dan opnieuw dan moet ie werken!)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.