[PC MMORPG] ROSE Online - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.241 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Over het refine gedeelte, kan ik een beetje helpen:

8-> Low Enthirics
9-> Enthirics

Gewone gear:
(1.) 5 Low Essence + 3 Powders/Lisents
(2.) 7 Essence + 4 Powders/Lisents
(3.) 9 Low Ether + 5 Powders/Lisents + 1 Black Heart
(4.) 11 Ether + 6 Powders/Lisents + 1 Green Heart
(5.) 13 High Ether + 7 Powders/Lisents + 1 Blue Heart
(6.) 15 Iricer + 8 Powders/Lisents + 2 Pink Hearts
(7.) 18 Hime + 9 Powders/Lisents + 2 Red Hearts
(8.) 22 Low Enthirics + 10 Powders/Lisents + 3 Gold Hearts
(9.) 25 Enthirics + 12 Powders/Lisents + 3 White Hearts

Op wapens:

(1.) 7 Low Essence + 5 Powders/Lisents
(2.) 9 Essence + 7 Powders/Lisents
(3.) 12 Low Ether 8 Powders/Lisents + 1 Black Heart
(4.) 15 Ether 9 Powders/Lisents + 2 Green Hearts
(5.) 18 High Ether 10 Powders/Lisents + 2 Blue Hearts
(6.) 22 Iricer 12 Powders/Lisents + 2 Pink Hearts
(7.) 25 Hime 14 Powders/Lisents + 2 Red Hearts
(8.) 28 Low Enthirics 16 Powders/Lisents + 3 Gold Hearts
(9.) 30 Enthirics + 18 Powders/Lisents + 3 White Hearts

De hoeveelheden qua powders/lisents bij wapens weet ik niet meer zeker (zal dit nog wel een keertje opzoeken)

Ik weet niet zeker of hierzo op het forum behoefte is aan een link met info over materials/craften
(welke materials er zijn, welke hoeveelheden er nodig zijn om iets te craften, als je een material zoekt die je wilt seperaten uit een item). Er bestaat een redelijk goede site (hoewel ik over sommige informatie mijn twijfels heb of die wel correct zijn).

Verwijderd

dat word dus bijna niet te doen dat refinen
teminste ik zie niet veel hearts dropen uit beesten :)
soms een groenen en rode maar niet dat ik zeg zozo

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:45:
dat word dus bijna niet te doen dat refinen
teminste ik zie niet veel hearts dropen uit beesten :)
soms een groenen en rode maar niet dat ik zeg zozo
met de main quests kun je ook hearts krijgen. ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat je met 5 (9)'s rond loopt. dus als je op lv 120 1 ding op 9 kan krijgen hoort dat zo :+
maar dat komt vanzelf weer goed.

in de tijd dat ik Prose speelde was refinen niet mogenlijk en gems waren er ook niet. misschien is het er nu wel. zou het niet weten, in NArose heb ik er nog niet naar gekeken.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:14:

Ik weet niet zeker of hierzo op het forum behoefte is aan een link met info over materials/craften
(welke materials er zijn, welke hoeveelheden er nodig zijn om iets te craften, als je een material zoekt die je wilt seperaten uit een item). Er bestaat een redelijk goede site (hoewel ik over sommige informatie mijn twijfels heb of die wel correct zijn).
welke site dan de enige die ik heb voor material en refine info is http://roseon.zeserveur.com/

Verwijderd

had het meer over 3 4 5 6refined 9 was imo al helemaal onmogelijk ook in irose voor mij dan
niet zoveel zullies hehe

Verwijderd

ja over die site praat ik dan ook, hoewel ik niet alle crafting materials bekeken heb (in mijn clan zat een artisan die alles netjes overnam van de site denk ik, maar daar werd een en ander aangepast geloof ik). Tevens weet ik ook zeker dat bij het refinen de waardes van 8 en 9 voor def en att onjuist zijn. ik weet dat voor gear naar 8 +3 def oplevert en naar 9 +4 def, maar qua att voor wapens ist iets van +11 +12 ofzo (of +11 +13). Want chronicle staff (9) is 215att en base att is 147 (das +68). Mja natuurlijk is dit o zo interessant als je lvl 70 bent hehehe:P. Mja mocht er dus interesse zijn voor de craftinglist mijn clanmate wilt ze vast wel vrijgeven. Hij heeft ook dat plaatje van alle uniques in een excelbestandje geloof ik, is op zich wel leuk om te zien welke uniques er zijn en wat de stats ervan zijn (ik vergeet dat altijd |:( ).

<edit> ik bedenk me ook net dat op die site nog een fout staat bij de lisents (op zich niet fout maar nog zeker niet geimplementeerd), ze plaatsen namelijk heel vrolijk Lisent Cr/Au/Ti terwijl die er helemaal niet zijn :).

Misschien niet helemaal op zijn plaats hier (ivm illegale zooi in rose zelf), maar ik was benieuwd of jullie nog in iROSE grappige/weirde items hebben gezien. Daarmee bedoel ik dus zoiets als black redfield (niet geimplementeerd nog). De top3 bij mij zijn de : mini bullbackshield (lvl55 geloof ik, draagbaar voor alle jobs), sunroof (bekend uit jrose), invisible armor (lvl95 121 def @ (9) uberdef :x )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 22:51 ]

Verwijderd

met iRose was het pas leuk geld verdienen op deze manier:
heb een artisan die redfield outfit kan craften
voor een suit heb je bijv. nodig
100 cloth (woolen fabric=npc)
15 iron thread (honeebee doll=npc)
40 red animal tail fur (sky blue pakje=npc)
35 predator claws oid (wisp staff=npc)
natuurlijk die equips seperaten
Kosten per pakje: 200,000z
Pakje met dr 9 (zo ong de slechste): 900k (toen we met de handel begonnen, om de tijd ervan aan te geven.. vital jam +5 was toen zon 70k)
Pakje dr 21 6/5 was de beste (ik was zelf gundealer dus vond die wel lekker :D)

De hoedjes gloves en schoenen waren moeilijker te maken omdat die allemaal wel 1 mat nodig hadden die je niet uit npc dingen kan krijgen (namelijk thick leather en blue fabric>ja daarom kochten die mensen ze bij krawfy/doonga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:42:
ja over die site praat ik dan ook, hoewel ik niet alle crafting materials bekeken heb (in mijn clan zat een artisan die alles netjes overnam van de site denk ik, maar daar werd een en ander aangepast geloof ik). Tevens weet ik ook zeker dat bij het refinen de waardes van 8 en 9 voor def en att onjuist zijn. ik weet dat voor gear naar 8 +3 def oplevert en naar 9 +4 def, maar qua att voor wapens ist iets van +11 +12 ofzo (of +11 +13). Want chronicle staff (9) is 215att en base att is 147 (das +68). Mja natuurlijk is dit o zo interessant als je lvl 70 bent hehehe:P. Mja mocht er dus interesse zijn voor de craftinglist mijn clanmate wilt ze vast wel vrijgeven. Hij heeft ook dat plaatje van alle uniques in een excelbestandje geloof ik, is op zich wel leuk om te zien welke uniques er zijn en wat de stats ervan zijn (ik vergeet dat altijd |:( ).

<edit> ik bedenk me ook net dat op die site nog een fout staat bij de lisents (op zich niet fout maar nog zeker niet geimplementeerd), ze plaatsen namelijk heel vrolijk Lisent Cr/Au/Ti terwijl die er helemaal niet zijn :).

Misschien niet helemaal op zijn plaats hier (ivm illegale zooi in rose zelf), maar ik was benieuwd of jullie nog in iROSE grappige/weirde items hebben gezien. Daarmee bedoel ik dus zoiets als black redfield (niet geimplementeerd nog). De top3 bij mij zijn de : mini bullbackshield (lvl55 geloof ik, draagbaar voor alle jobs), sunroof (bekend uit jrose), invisible armor (lvl95 121 def @ (9) uberdef :x )
Ik had ook een mini buffalo, deze backshield kan je op elke level dragen (no level requiment), de grote buffalo zijn pas voor lvl 55. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Wat ik wel vreemd vond is dat je met de juiste spullen (beste spullen) maar 32% kans had dat het lukte op (9). Ik bedoel in een hackfree rose is het bijna al onmogelijk om die spullen bij elkaar te krijgen en dan nog maar 32% kans?? Of zou er een refine niet in rose gezeten hebben, zag wel dat er af en toe hermes werd verkocht maar waar dat goed voor was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
In die refine lijst zie ik Iricer en hime staan. Die heb ik nog nooit gezien :?
Waar worden die gedropt?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 11 september 2005 @ 01:12:
In die refine lijst zie ik Iricer en hime staan. Die heb ik nog nooit gezien :?
Waar worden die gedropt?
lol die droppen erg veel in freezing plateau en temple b3. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
En maar worden die mana jams gedropt? Ben wel benieuwt wat ge nieuwe prijs er van zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik ben nu op naRose lvl 40, en nu kan ik zo ongeveer wel zeggen waar het heen gaat :)

Als eerste de chars, nog steeds hetzelfde, geen nieuwe hairstyles of faces en nog even saai als eerst.

Skills zijn overgenomen en zoals in prose, met alweer andere namen.
Verder zijn er ook "unieke" skills die een goud rantje hebben maar over het algemeen zijn die vrij nutteloos.
Voor Muse heb je ignition, die op zich een kopie is van ice blast, hetzelfde maar dan rood eruit ziet, het dubbele mp gebruikt, dus eigenlijk compleet nutteloos, maar hij heeft een eigenschap die dex muses lekker vinden: je hebt niet perse een staff of wand nodig om het te casten.
Dan is er eentje die meen ik extra snelheid geeft ten kosten van defence, lekker nutteloos ook.
En dan is er nog een passive, eentje die extra def en mp decrease (JAAAA! :D) geeft, body-mind link, geweldig gewoon, hadden ze ook de iruja-battle-cleric-skill kunnen noemen :+
Voor andere jobs is er iets soortgelijks ongeveer, maar heb niets opmerkelijks gezien wat er echt uit sprong.
Daarbij hebben ze de emotie skills zoals we ze in pRose zagen standaard erin gezet, wat wel handig is, met het enige verschil dat ze self target, zelfde effect als linksboven op je eigen naam klikken geeft, weggelaten hebben, wat ik ook useless vond, maar je kunt het wel los kopen bij de npc...)
Healing en Cure zijn nu wel beter afgesteld dan in pRose, ze casten nu sneller dan pRose (gebedje) en healen meer (was ook wel nodig, 110 hp @ lvl 3 met oge cast time is dus useless)
De cast times van specials (aoe attacks en andere attacks) liggen hoger dan in iRose, maar veel lager dan in pRose, en het is niet storend.

Main quest is een exacte kopie van prose, die begint wat anders, quest zijn op zich hetzelfde maar die kun je nu alleen op een bepaald lvl telkens doen, en daardoor blijft ie ook nie tconstant in je quest screen staan.

Maps, exact hetzelfde nogsteeds, namen zijn van veranders en Beach of Genzi is nu Kenji Beach (rotnaam, koreaan die geen kanjii kan spellen XD)

Equip en wapens hebben nu weer andere namen, maar logischere namen dan pRose (demon bla bla blaat versie??? yea right), daarbij zijn sommige namen in ere hersteld van de originele rose.
Stats (ook de modifiers, aka extra stats) extra hp en mp dat een vest add is veranderd, bepaalde equip heeft nu altijd standaard al een modifier waardoor je soms wel 3 modifiers hebt na appraisen, en de stats die erop komen zijn gelijk aan prose.
Beste stats die je kunt hebben zo ongeveer zijn +5int/con/str/whatever, +10 attack power, +8 extra dodge.
Let wel dit is voor equip tot een lvl 50 want lvl 60(+) equip heb ik nog niet gezien anders dan de npc clothing.
Tot nu toe kun je equip en wapens niet refinen, of er gems inzetten, en bij bepaalde blauwe kleuren items (legend, elven, etc) zit nu een glow (+7 wat ik erg lelijk vind maar ok).

lvl systeem is van prose waarbij je telkens op de tientallen meer xp moet behalen dan normaal.
Dit is op zich wel vervelend, maar de mobs sluiten er tenminste nu wel op aan kwa moeilijkheidsgraad en dat was in prose niet echt.
Verder heb ik gelezen dat mensen het moeilijker lvl'en vinden in naRose/pRose dan de originele rose maar das niet waar, die gekken zijn gewoon hun g7's gewend waardoor je tot lvl 40 kan komen binnen een dag... zucht.
Wat ze ook van pRose hebben overgenomen is dat je staand je hp en mp kan recoveren, wat erg handig is, en werkt hier snelelr dan in pRose, en dit bevorderd het gamen heel erg met dit nieuwe lvl systeem (merk zelf dat ik veel midner doodga, red mij vaak waar ik anders dood zou zijn gegaan, dat bijvoorbeeld je net geen fruit meer kan gebruiken omdat je te laat klikt, dis is bijna helemaalverleden tijd :D)

Food, exacte kopie weer van pRose, al snap ik niet precies waarom want nu recoverd het veel, heel veel (done meet 1300 hp voor 325z np prijs), nadeel is dat het slomer recovered dan in de originele iRose, maar sneller dan in pRose (godzijdank, mijn gebeden zijn verhoord)

Drops, equip dropt nu even vaak, charm heeft nu 100% zeker daar geen invloed op, sen nog steeds wel op de hoeveelheid, en in deze versie is het 100% zeker dat je door een hoge charm eerder word aangevallen (beweerde ik altijd al) met het grappige feit dat vooral kings je dan wel lusten (XD)

Mobs zijn wat beter afgesteld, minder agressief dan in pRose (dat was daar dus echt niet normaal)
en ze doen minder criticals dan in pRose (haleloeja, god bestaat dus echt XD)
Staan nog wel op dezelfde locaties dan in tRose van voor de reset, niet zoals in pRose dus, met enkele uitzonderingen, dat je bijv ook jelly beans ziet springen in een klein hoekje van breezy hills (heeft die map eindelijk ook eens een goede passende, niet klungellige naam gekregen) en daar ook gevlekte rupsies ziet die ik daar echt nooit eerder heb gezien, de dalphings daar hebben ze nu wel op wat meer plekken neergezet gelukkig (quest object nu voor 3 quests, was in pRose the horror om die quests te doen)

Scrolls, dance scrolls zijn de enige die nog over zijn, geen teleport scrolls meer, wat het grappige hiervan is dat ik daar in pRose zeker behoefte aan had maar zolang je veel partied in de naRose versie omdat het beter afgesteld is mis je het veel maar dan ook echt veel minder, nu kan ik er niet zo zeer mee zitten dat die er niet meer zijn.
Bloodscrolls, spark charms en dat soort grut is er ook niet meer, waren ook alleen maar irritant (voor de reset van iRose waren ze dat niet, maar daarna met dat dupen waren ze echt heel irritant, vond ik zo)

Carts, zelfde carts als in iRose, in pRose was de movement snelheid ietswat anders maar hier geen last van, lekker van ouds.

Uiterlijk, bepaalde fonts zijn veranderd, en wat als eerst opvalt zijn de fonts om de wegen naar andere maps aan te geven, veel beter leesbaar nu.
De manier waarop je met npc's praat is nu zoals in pRose, mooier en beter leesbaar :)
Font type van skills en party menu zijn zoals nu in pRose, met dezelfde bug overgenomen, dat ze niet verdeeld worden over twee regels waardoor je sommige skill names niet goed kan lezen, en je party lvl onmogelijk kan lezen.

Bugs, anders dan dat ik hierboven genoemd heb is het zo dat (kan zijn dat het bewust zo gedaan is) healing en cure en fruits (dus healende dingen) soms niet werken, ofwel "mislukken" (je raakt je fruit niet kwijt en verliest geen mp maar moet wel de casttime afwachten)
Dit zat er altijd al wel in maar na de reset kwam het vaker voor, in pRose was het irritant, en nu ligt het ergens tussen voor en na de reset in, dus zeker niet irritant.
lag op drukke punten schijnt afgenomen te zijn, met hetzelfde aantal users, dus dat is ook wel een voordeel.

The verdict

Mja, overall is het gewoon veel beter geworden, en ik vind nu dat het het betalen waard is, dat je slomer zou lvl'en is niet waar, integendeel als je je persoonlijke buffende fairy krijgt (random, all jobs) dan gaat het zelfs sneller dan voorheen, waardoor het mij gelukt is op dat moment als ik solo wel 3 lvl's in 1 uur (tijd dat de buff duurt (!) te doen, je char voelt dan opeens 5 lvl's hoger aan.
Als ze nog aktief gaan optreden tegen hacken, en de support met ook de patches met uitbreidingen en fixen (zou niet weten wat er gefixt moet worden dat het niet op een wekelijkse onderhoudsbeurt kan wachten) een beetje tijdig komen, dan is deze game zeker die 8pond, ofwel een 11 euro zo uit mijn hoofd, zeker waard.
Ze hebben al aangegeven dat uitbreidingen gelijktijdig met kRose komen, en ze zijn daar veel verder, dus dat komt ook wel goed)

Het enige wat wij niet weten is of eRose een exacte kopie wordt van naRose, maar ik denk haast van wel, ze gaan niet nog eens een ander systeem introduceren lijkt mij (jRose en kRose heb ik gespeeld en voor zover ik na kon gaan identiek, lijkend op rose van voor de reset met extra uitbreidingen, pRose was compleet anders en was duidelijk een door ontwikkeling van iRose van na de reset met stukken uit de uitbreidingen van j/kRose, en naRose(eRose?) gebruikt hetzelfde systeem als van pRose, en kan helaas niet meer nagaan of dat nu identiek is of niet, maar ik denk zo dat er dus maar feitelijk 2 verschillende versies nog bestaan)

Het enige waar ik nog over inzit is het 2nd job verhaal (geloof niet zo in 3rd job vooralsnog) want dat past nu niet helemaal in de game, want Luna heeft ook maar een paar mappen die lvl 100+ zijn, maar dit alles zal wel goed komen.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het nog wel, aangezien niet iedereen hier een naRose account heeft en al een wat hoger lvl is.
In naRose is er nu een grote community van lvl 1-40 players en boven de lvl 50 zie je haast niets, zijn nu 2 clans en misschien 20 mensen met een cart tot dusver, en dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Iruja wat is je nick @ Rose NA..

Oja, met sommige dingen ben ik het echt niet met jou eens,vooral dat jij zegt dat het allemaal beter is geworden.

Rose NA heeft imho meer min punten dan I-rose, dat nieuwe skill systeem is erg zuigend, de vijanden zijn much stronger, dat je geen clan kan oprichten bij lvl30, de recharge tijd van fruit duurt veels te lang, en wat mij vooral ergt is dat alle vijanden in groepen aanvallen.

Daarom word mijn keuze ook E-rose ,omdat die een copy draaien van I-rose:).

Ahja, voeg me toe aan je friendlist: Doominator :)

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/6974/screen0348vb.jpg

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misty (XD)
Sta ook al op de foto met Ash (XD XD XD)
Is nie thelemaal oorspronkelijk mijn account ook.

^verschil van build want ik wals echt overal over heen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ik denk dat de mensen die pRose hebben gespeeld (Iruja dus ook) in het begin in het voordeel zijn. Het is wel even omschakelen als je maandenlang het systeem van iRose gewend bent :)
Waarom ze nou wéér een aparte versie maken (lijkt veel op pRose, maar geen mirror) is me niet helemaal duidelijk. Lijkt me niet dat ze zo slim zijn dat ze het precies kunnen afstellen naar de behoeftes van de spelers uit het betreffende land (als dat al nodig is 8)7 ).

Edit: als ik de pic zie die Doominator heeft gepost hierboven, lijkt het erop dat ze nog behoorlijk agressive zijn :(

[ Voor 18% gewijzigd door Rooster op 11-09-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mobs schijnen het vooral op hawkers in groepjes gemunt te hebben en in breezing hills had ik er als muse en dealer zijnde geen last van.
Wel had ik last van die flamae als muse want die liepen constant op mij te schieten, maar met mijn dealer kon ik er gewoon naast staan zodner dat ze meestal wat deden :?
Wat er dus veranderd is dat verschillende mobs anders op bepaalde jobs reageren.
Zo ok de aqua king die ging constant op mij lopen hakke nterwijl ik echt geen first hit had.
Dat laatste weet ik al hoe dat zit want dat komt door de hoge str want ze gingen ook vaak op soldiers af.
Dus het lijkt erop alsof dat niet zozeer job maar stat gebonden is (dex voor hawker dus groepen van bepaalde mobs, flamae zijn ook een muse quest, etc...)
Maar met de meeste mobs heb je er totaal geen last van, maar een paar mobs per job ofwel stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
verschil met die mobs en de irose mobs daar is. bij irsoe zijn geen mobs agressief, af en toe een aqua, rackey, flamae, enz. maar bij prose zijn mobs wel agressief, vooral als je er een aanvalt dan komt de rest helpen. dit is niet overal zo, elk stukje gebied kan weer adnersz ijn. zo weet ik een stuk uit prose waar je aqua's ent eurtles kan pakken zonder heel de tijd te worden gebackstabbed.
verder doen mobs veel en veel meer crits wat pijn doet, de truck is aan de rand van spawns staan. waar je bij irose lekker in een groep vrijanden ging knokken moet je bij na/pROSE niet flikken dus :p.
Rose NA heeft imho meer min punten dan I-rose, dat nieuwe skill systeem is erg zuigend, de vijanden zijn much stronger, dat je geen clan kan oprichten bij lvl30, de recharge tijd van fruit duurt veels te lang, en wat mij vooral ergt is dat alle vijanden in groepen aanvallen.
-skill systeem is beter, om de 4 lcls krijg je sp erbij. beginnend met 2, wat later langzaam opteld naar 5.
-de vijdanden zijn sterker om het uitdagender, eerlijker te maken. je krijgt daarom ook meer exp.(zelf vind ik dit een voor deel en na deel, om te soloen vooral nadeel)
-wat moet je in gods naam met een clan ook op lv 30? denk je een aqua spawn op 30 met 15 man aan te kunnen daar met al die crits van mobs? ;) (kortom, op lv 30 heb je nog geen clan nodig. verder heb je ook minder geld wegends drop rate die economie beter houd)
-recharge komt vanzelf goed, op het begin kan het irrie zijn. gewoon goed opletten. maar als je emaal op bessen en kiwi zit ben je nog aan het healen terwijl het alweer opgeladen is.
-vijanden in groepen kan idd voor de ergste problemen zorgen. vooral bij quests als je een bepaalde mob moet hebben binnen een tijd :p

Dutch-Hane ik denk dat Prose ondertussen wel wat verandert zal zijn. misschien ookwel die andere skills erbij die NArose heeft. naar qua spelen is het gelijk aan prose, bow hawker kan pas boeiend worden op lv 80 :P als eindelijk speed shot erin kan worden geblazen.

p.s. veel typo's word net wakker :p srry mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hoe zit het ermee als je dood gaat, kan je dan ook weer selecteren dat je in current field terecht komt?
Verder vind ik het brak als er geen scrolls meer zijn :( Die waren juist zo handig :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
daves2hd schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:10:
-skill systeem is beter, om de 4 lcls krijg je sp erbij. beginnend met 2, wat later langzaam opteld naar 5.
Ik ben het met je eens dat het skill systeem beter is, alleen hebben voornamelijk de buff skills bijna geen nut. Ik zal jou bow-hawker als voorbeeld nemen:
Op lvl 30 of 40 kon je eindelijk speed shot nemen, wat een uber skill was het bij iRose.
Dus je koop hem en je leert het, ja hoor hij gaat (ik dacht) 6 seconden mee :X . Dat zou nog niet zo heel erg zijn als de cooldown laag was, dus dat je hem toch bijna altijd zou kunnen gebruiken (vreet mp maar dan nog). Maar voordat je hem weer kan gebruiken waren we ook wel weer een (paar) mob(s) verder :+
FnF schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:08:
Hoe zit het ermee als je dood gaat, kan je dan ook weer selecteren dat je in current field terecht komt?
Verder vind ik het brak als er geen scrolls meer zijn :( Die waren juist zo handig :)
Nope dat wordt lopen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Rooster op 11-09-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:08:
Je kan alleen Return toSave Town selecteren in Rose NA:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm geef me dan maar erose
w8 nog wel een paar weekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47

Haan

dotnetter

@Daves: je zegt telkens dat je op lvl 30 geen clan nodig hebt, en dat is misschien ook wel zo, maar je gaat dan wel voorbij aan het feit dat je dan ook geen clan chat kan gebruiken. Toen na de reset in IRose was dat juist het ding dat we het meest misten aan de clan, dus het is wel lekker om zo snel mogelijk weer een clan op te richten :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:16:
[...]

Je kan alleen Return toSave Town selecteren in Rose NA:(.
Als dat ook zo bij eRose wordt, dan weet ik nu al dat ik er niet voor ga betalen, ik heb altijd al zo'n hekel gehad aan lopen van de respawnplaats naar het vecht gedeelte, laat staan van Save Town naar vecht gedeelte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
FnF schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:09:
[...]

Als dat ook zo bij eRose wordt, dan weet ik nu al dat ik er niet voor ga betalen, ik heb altijd al zo'n hekel gehad aan lopen van de respawnplaats naar het vecht gedeelte, laat staan van Save Town naar vecht gedeelte :(
niet dood gaan :p, je hebt veel meer hp ook dus moet lukken. en het is vaak als je dood gaat erg irrie. maar komt vanzelf wel goed met cart ed.
Haan schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:02:
@Daves: je zegt telkens dat je op lvl 30 geen clan nodig hebt, en dat is misschien ook wel zo, maar je gaat dan wel voorbij aan het feit dat je dan ook geen clan chat kan gebruiken. Toen na de reset in IRose was dat juist het ding dat we het meest misten aan de clan, dus het is wel lekker om zo snel mogelijk weer een clan op te richten :)
clan chat is idd enige nadeel, maar als je in een party zit kun je ook gezellig chatten ;)
Dutch-Hane schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:16:
[...]
Ik ben het met je eens dat het skill systeem beter is, alleen hebben voornamelijk de buff skills bijna geen nut. Ik zal jou bow-hawker als voorbeeld nemen:
Op lvl 30 of 40 kon je eindelijk speed shot nemen, wat een uber skill was het bij iRose.
Dus je koop hem en je leert het, ja hoor hij gaat (ik dacht) 6 seconden mee :X . Dat zou nog niet zo heel erg zijn als de cooldown laag was, dus dat je hem toch bijna altijd zou kunnen gebruiken (vreet mp maar dan nog). Maar voordat je hem weer kan gebruiken waren we ook wel weer een (paar) mob(s) verder :+
niet helemaal waar op lv 40 kon ik "hawker spirit"zo het toen der tijd heete in Prose. die kon katar ook. speed shot is een lv 80 skill bij P/NArose ;).
en idd opzich zou het beter zijn geweest als je hem gelijk kon maxen. hij blijft redelijk kort maar je atk speed word er wel aardig sneller van. qua laad tijd issie redelijk snel. als je um lv 10 hebt kun je hem eeuwigf volhouden als je snel genoeg cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik snap niet wat er erg is aan die save town ?

Je kunt nl in Zant en in Junon bij die skill-boer aangeven dat je die plek als savetown wilt.

Voor de rest staat er in zant iig ook een teleporter waar je gratis gebruik van kunt maken.

mijn LoCaLHoST undercover char is inmiddels als 26 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd die save town is gewoon iets om aan te wennen net als het skill systeem en in Prose standon ook van de transporters in zant en junion (neem aan dat die er nog wel zijn in Na rose) dus opzcih ook zonder die scrolls kom je overal wel goed snel en het is gratis :P

En mesnen geloven hier nog steeds niet dat Erose meer op Krose/Irose gaat lijken dan Prose/narose we krijgen nyx dat in Narose wel is. maja daar ga ik niet verder op in dat mekren jullie zelf ook wel.

narose blijven spelen heeft toch ook weinig nut denk ik, zelfs als ze er wat hack protection ingooien omdat die op den duur ook wel een ip block krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

hehe ben weer eens terug van weggeweest, iRose OoT/LoT leden moeten het nog wel weten :P

Ik zie dat eRose er aan zit te komen en ga daar nu ook op w88.
naRose heb ik niet zo'n zin in als eRose "binnekort" uitkomt.
Rose blijft toch nog de leukste mmorpg om te spelen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Ik wacht met je mee hoor Psychoot.
Wilde laatst mijn lvl68 char naar 70 helpen om eindelijk eens een second job te halen.
Weer niet gelukt ;(
Maar ik ben ook wel erg benieuwd naar eRose. Helaas geen tijd voor een closed beta, en ook NaRose testen moet ik tijdtechnisch gezien nog maar even niet doen.
Dus misschien tot snel in erose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook lekker op Erose hoor... Bne je net aan NArose gewend moet je weer aan Erose wennen, vind ik wat onhandig en zoizo Narose woord ook betalen binnenkort dus ben je WEER voor niks gelvl't. Ik wacht wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb beetje het zelfde gevoel aleen maar hoopen dat er niks raars gebeurd in de beta van erose
zodat er niks gewist word :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:51:
heb beetje het zelfde gevoel aleen maar hoopen dat er niks raars gebeurd in de beta van erose
zodat er niks gewist word :P
closed beta van erose word zoiezo gewist. open waarschijnlijk niet alleen bij serious bugs, hacks zijn over het algemeen wel weg te halen zonder reset. maar echte grafische bugs of (net)code bugs word het pas ge reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je niet meer terug spwaned op dezelfde map is niet helemaal waar, je kunt overal op elke map saven dat je er terug komt :)
Alleen lake Anima heb ik geen idee van hoe je daar terug spawned automatisch, maar je kan saven in zant, en dan teleporten naar elveroon, en dan is het 30 sec lopen naar Anima, of saven in Junon en een klein beetje meer lopen voor de noordkant.
Kenji beach kan je daar ergens voor saven en Forest of wisedom bij de stenen ring, gorge of silent bij het dorpje.
Kortom je hoeft er helemaal geen last van te hebben, en als je partied met een muse dan heb je helemaal geluk, want ressurrect is nu een lvl 20 skill (erg jammer, vond wel leuk dat het cleric only was, en dat je lvl 10 cure ervoor nodig had)
De buffs van cleric en die paar die muse had mis ik helemaal niet, die had je voorheen bij first job ook maar 2 (!)
Iig de extra mp en hp buff is er nog en die is wel handig.
Deze rose is echt beter alleen zullen een aantal mensen moeten wennen dat het net wat anders is, en als je voorheen snel hebt geleveled met G7's en uniques dan kan ik alleen maar zeggen, veel succes, jij hebt alleen maar de hack periode meegemaakt en dan ga je het nu echt flink moeilijker krijgen.
Welke job nog het meest op de oude lijkt van iRose is dealer, ik kon haast niet merken dat die anders speelde, hawker en soldier heb ik nog niet geprobeerd, en ga ik ook biet doen want ik wacht nu lekekr rustig op erose af, geen zin om telkens nieuwe chars te maken en wil nu gewoon een final char hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iruja. Geweldig commentaar in een eerdere post van je :) Van zulke teksten krijg ik al weer helemaal zin in Rose :)

Welkom terug Psychoot en Amafi. Alle oude Rose gangers druppelen langzaam weer binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:22
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:54:
Iruja. Geweldig commentaar in een eerdere post van je :) Van zulke teksten krijg ik al weer helemaal zin in Rose :)

Welkom terug Psychoot en Amafi. Alle oude Rose gangers druppelen langzaam weer binnen :P
Ik hou ook wel van een lekkere game sfeer, lijkt me leuk om met een groep tegelijk te beginnen en lekker partyen :)
Zit nog te denken wat ik wil worden weer een Soldier of een Hawker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:54:
Ik lees ook nog steeds mee :)
Ik wacht geduldig op eRose. Ondertussen vermaak ik me prima met Maplestory/CS: Source :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die koreanen zouden vandaag toch binnen komen @ gamesrouters office??

Dan mogen ze wel is opschieten vind ik:@, zo moeilijk zou het toch niet zijn, rose instaleren op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die emoticons kun je ook op ee ncart doen net zoals die dance scrolls :D
naRose speelt wel lekker!
Cart is echt een opluchting XD

vroem vroem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:02:
Die emoticons kun je ook op ee ncart doen net zoals die dance scrolls :D
naRose speelt wel lekker!
Cart is echt een opluchting XD

vroem vroem :P
wil je plzz screenshot maken van die cart dan krijg ik nog meer zin in erose O+

wordt waarschijnlijk dealer in rose lekker zelf cart maken voor jezelf en clan maatjes :D

[ Voor 12% gewijzigd door TYNOz op 12-09-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:43:
Die koreanen zouden vandaag toch binnen komen @ gamesrouters office??

Dan mogen ze wel is opschieten vind ik:@, zo moeilijk zou het toch niet zijn, rose instaleren op een server.
Dit stond er.

In other news, during the course of next week, possibly as early as Monday the 12th, GamesRouter will be pleased to welcome 2 new, long awaited staffers, who we've liberated from the basements over at Gravity to come and work with us on eRose. The exact time of arrival is still unknown at the moment, as this depends on the availablity of flights, but im sure you guys, along with the rest of the team here, will give them a good welcome.

Dus mischien, eventueel dat ze vandaag al zouden komen snap je. En installeren, testen client maken en uitbrengen zullen echt nog wel een paar dagen in beslag gaan nemen voordat de closed beta kan beginnen. Tot dan just relax. Tis echt geen windows instaleren ofzo lol zo van press install en dat is het.

[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 12-09-2005 14:48 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
het is idd geen volgende volgende volgende finish :9

maar check dit (was gisteren geplaatst)

ok me bad i guess...

just to give you the correct info and end speculation. at this present time there are no closed beta players with any access to the test server of Erose.
however, we expect that to change this week, so please keep your eyes on the forum and if you havn't done so already, put your name down on the beta sign-up thread. We take into account of a lot of details in whom we pick so it's by no means too late to register!

i guess this pretty much closes this thread also, so will lock, but it can remain visable for a while..

zouw leuk zijn als ze hem woensdag testen

en dan vrijdag hopen open beta :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

closed beta van 2 dagen? lijkt me niet waarschijnlijk :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:17:
closed beta van 2 dagen? lijkt me niet waarschijnlijk :D
Closed beta's duren echt wel wat langer ja :>
Stress tests duren 2 dagen meestal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey jongens tip stop met rose online en ga naar seal online, want het hacken is nog lang niet gefixed..Nprotect verwijder je zo en Gamegaurd kun je met een bepaald programma bypassen. Daarna kom je de "Gms"tegen maar als alle beveiliging zo makkelijk is om te bypassen dan zie je binnen de korste keren weer de "laatste" rose terug ( ik met Black redfield, met alle uniques castle gear etc). Mijn tip is dus ga voor seal online (gratis en lang getest in de koreaanse versie, dus met hacks zal het wel tegen vallen)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Rakkerzero schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:11:
[...]

Ik lees ook nog steeds mee :)
Ik wacht geduldig op eRose. Ondertussen vermaak ik me prima met Maplestory/CS: Source :9
Ey Rakkerzero :P kheb ook ff Maplestory gespeeld maar het haalt het toch niet bij Rose.

Net ff ingeschreven voor de (closed) beta van eRose en kzag dat Iruja paar onder me staat, hehe.
Kan niet meer w88 tot eRose online gaat :Y)

PS: DesertRaven, kheb net ff gezocht op Seal Online, ziet er ook leuk uit. Alleen engelse versie is nog niet beschikbaar? Of hoe speel jij?

[ Voor 13% gewijzigd door Psychoot op 12-09-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:56:
Ey jongens tip stop met rose online en ga naar seal online, want het hacken is nog lang niet gefixed..Nprotect verwijder je zo en Gamegaurd kun je met een bepaald programma bypassen. Daarna kom je de "Gms"tegen maar als alle beveiliging zo makkelijk is om te bypassen dan zie je binnen de korste keren weer de "laatste" rose terug ( ik met Black redfield, met alle uniques castle gear etc). Mijn tip is dus ga voor seal online (gratis en lang getest in de koreaanse versie, dus met hacks zal het wel tegen vallen)
leuk dat je weer eens post. als je het over SEAL online wilt hebben moet je amar eventjes een start post maken en als die er boeiend genoeg uit ziet gaan mensen vanzelf wel proberen te spelen.
dit soort posts kan natuurlijk hier niet.

voor mensen met vragen voor seal online. seal is nog niet engels te spelen. als het goed is komt dat nog. meeste seal versies zijn nog in beta andere alweer met item shop geloof ik, registreren word dus al moeilijk als je geen een taal kent als chinees, koreaans of japans.
mocht registrren je lukken dan is er op google een door iemand zelf gemaakte patch te vinden waardoor het spel grotendeels engels word -_-;; als je goed zoekt.
maar dit is het ROSE topic niet het SEAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

desertraven je hebt het mis
nprotect en gameguard mogen dan mischien te omzeilen zijn, 24/7 screening door gm's niet.
je betaald ervoor, dus kun je betere service verwachten en ik weet 100% zeker dat ze het niet zover laten komen als in irose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker nuttig, in de oude clan was het grote euvel hacking (vooral de verpesting van het spel door publicatie van die hacks) en als dit nog steeds niet gefixed is (Xtrm2matt die met [GM]Matt loopt in Usrose beta < kan ook bij Erose, vraag me niet hoe... die info verstrek ik niet) dan lijkt het mij geen goed idee om te gaan betalen en inplaats daarvan naar een andere game te zoeken die minder hackable is omdat dat al veel gebeurd is en gefixed is. (seal online < de screenies zien er slecht uit, maar als je de koreaanse versie downt en speelt zul je zien dat het net zo vet is als rose en door de extras vetter... zelfs sex LOL) Star drom kon matt een hele dag als gm rondlopen weet je wat een dupe method die gepubliceerd word in een dag kan doen?? Trust me Rose is nog steeds te beta ze beginnen te snel met p2p... Btw ik heb het niet zo snel mis over dit soort dingen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open maar mooi een eigen topic dan als je niets beters te zeggen hebt, we willen niet opnieuw geflaim in de thread hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs sex hoor hem dan :P maagd ckers.

En vergeet niet da na nyx van protect systems heeft dat erose wel zal hebben en als matt dat probeert bij erose zie je hem niet zo snel meer terug hoor aangezien het dan echt strafbaar is want mensen betalen voor hun plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DesertRaven Mag ik vragen hoe je je hebt geregistreerd en of je ook met die patch werkt? Werkt die patch voor alle versies?

Edit: Iruja jij kan toch chinees? :P help me dan ff

Bedankt, maar is al gelukt!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:19:
Open maar mooi een eigen topic dan als je niets beters te zeggen hebt, we willen niet opnieuw geflaim in de thread hebben.
Geflame .. en dit was gewoon ff een bericht voor een paar buddies hiero dat ze beter niet voor rose kunnnen gaan betalen. Zie het als een waarschuwing dat dit spel nog steeds verot is, ook al is het nog zo leuk als je hacking haat dan raad ik het je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve dat je iets te lang doorgaat hierover, hebben we het hier ook niet zo over het omzeilen van beveiligingen. Laat dit onderwerp dus maar rusten.

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:23:
@DesertRaven Mag ik vragen hoe je je hebt geregistreerd en of je ook met die patch werkt? Werkt die patch voor alle versies?

Edit: Iruja jij kan toch chinees? :P help me dan ff
Japans, maar wil je best helpen met japanse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:16:
Jazeker nuttig, in de oude clan was het grote euvel hacking (vooral de verpesting van het spel door publicatie van die hacks) en als dit nog steeds niet gefixed is (Xtrm2matt die met [GM]Matt loopt in Usrose beta < kan ook bij Erose, vraag me niet hoe... die info verstrek ik niet) dan lijkt het mij geen goed idee om te gaan betalen en inplaats daarvan naar een andere game te zoeken die minder hackable is omdat dat al veel gebeurd is en gefixed is. (seal online < de screenies zien er slecht uit, maar als je de koreaanse versie downt en speelt zul je zien dat het net zo vet is als rose en door de extras vetter... zelfs sex LOL) Star drom kon matt een hele dag als gm rondlopen weet je wat een dupe method die gepubliceerd word in een dag kan doen?? Trust me Rose is nog steeds te beta ze beginnen te snel met p2p... Btw ik heb het niet zo snel mis over dit soort dingen.
Hij mag wel met gm naam rondlopen , mar hij heeft absoluut geen GM rechten, daarnaast is die gast allang gebanned van NArose.
TW seal is al een x geduped, maar er werd volgende dag gelijk een roleback gedaan, zo moet het ook gebeuren bij rose vind ik :*) En seal is idd een verslavend game :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:56:
[...]

Hij mag wel met gm naam rondlopen , mar hij heeft absoluut geen GM rechten, daarnaast is die gast allang gebanned van NArose.
TW seal is al een x geduped, maar er werd volgende dag gelijk een roleback gedaan, zo moet het ook gebeuren bij rose vind ik :*) En seal is idd een verslavend game :9
Nou als ik de reacties van de moderators lees op het Erose forum dan loop je maar 1 keer zonder hoofd of met [GM] voor je naam rond want je krijgt meteen een vette BAN. Daar zijn ze heel duidelijk in.
De kracht zal namelijk worden dat een ieder meteen een GM kan waarschuwen die dan de boel komt onderzoeken (binnen korte tijd) en ik neem aan als je de GM voor niks laat komen als geintje ze je ook aanpakken ;) Nee ik heb wel vertrouwen in die gasten van gamerouter op dit gebied _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s (Xtrm2matt die met [GM]Matt loopt in Usrose beta < kan ook bij Erose, vraag me niet hoe... die info verstrek ik niet) .
Rofl,omg erose is noginees uit dus hoe kan jij dat al weten..

En [GM]Matt in Rose NA is allang gebannend, en het GM hacking probleem is opgelost.(zie rose NA fora's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De .. files zekers ook, maar ik mag niks meer zeggen van een MOD hier over dit dus... fun with a p2p game thats hackable :'( ...btw cl hoop je te zien in Seal man. Het is te rose achtig :*) ..Wat iruja zei over een forum voor deze game openen.. dat is mischien geen slecht idee *verdiend het spel zeker*

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vertel me eens welke populaire game hack free is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lol NIKS is hack free. Er zullen altijd mensen zijn die wat hebben maar dit niet aan de buitenwereld bekend maken/laten zien.

In naRose heb ik nog geen black redfields of wat dan ook gezien, naRose is voor mij nu een goed voorbeeld dat Rose dus wel zonder openlijke hackers werkt (dus dingen die iedereen ziet). Zodra der iets vreemds is aan 1 persoon dan BAM ban. Maken ze een nieuw account en proberen ze het weer? BAM weer ban.

BTW had je toch geen gelijk dat iRose niet dicht zal gaan ;).

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 12-09-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
31 oktober 1987, nog steeds vriendin-loos ofzo? Heb je ook bepaalde tv-kanalen voor hoor..

Oh ga jij lekker Seal Online spelen. Kan me geen ... interesseren dat ik flame, maar gedraag je in ieder geval naar je leeftijd zeg. Dit is een Rose topic, geen "Rose is kut, ga X of Z spelen!".

In elke game is er wel te cheaten/exploiten etc etc.. kan je nix tegen doen, behalve een zeer oplettend GM team. Hopelijk krijgt Erose deze ook :D Zelf nog zoet met CoH maar mn vriendin begint zich te vervelen .. :(

oh:
Btw ik heb het niet zo snel mis over dit soort dingen
noem er eens eentje waarin geen cheats/hacks zitten?

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 13-09-2005 03:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
In dit tijd kan je volgens mij elk spel kraken hoe goed de makers het ook beveiligen
(kijk maar naar microsuft drm is ook weer gekraakt en zo gaat het voor)

Maar de mens wint het altijd nog steeds van de computer dus als zo gm een hacker ziet lopen hopenlijk dan gelijk een ip ban!

dan wil ik wel voor het spel betalen als er GM's 24 uur monitoren!

en tief dan maar op met je seal online en andere shit!

rose rulez ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:23:
vertel me eens welke populaire game hack free is :O
Geen Hack talk hier !!!!! (Hoe vaak blijven we dit zeggen)

Maar ik heb effe seal gespeelt, en vond er echt geen ruk aan, grafics doen pijn aan me ogen kijkt echt niet lekker, en echt gevoel als of het gemaakt is voor kinderen onder de 12. Sry vind het echt helemaal niks.
Maar om weer effe ontopic te gaan, Nprotect is meschien te omzijlen maar daar gaan ze dan weer achter komen en zal gefixt woorde, en als je een nep GM zien is hij toch geband voor je het weet, Erose heeft 24/7 Gm support. Ik ben niet zo bang voor Gehack in Erose, meschien de eerste paar dagen/weken maar dan zal het echt wel over zijn hoor. Denk niet dat je zorgen moet gaan maken nu al. Voor reset ging het in Irose toch ook prima. En als je Erose wilt afkraken om dat je allemaal dingen hoor van je "hacker" vriendjes doe dat effe lekker anders... Wij willen graag Erose spelen, en als jij dat niet wilt die je dat toch lekker niet... Ga dan effe lekker ergens anders lopen zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

zo mijn narose zit erop :)

mijn "geleende" char is weer door iemand anders "geleend" die mijn undercover char schijnbaar niet lief vond . ( zo leg ik het toch netjes uit :P ) Ik vind het verder ook niet erg eigenlijk :)

Ik ga me nu in narose een beetje bezig houden met puur fun gamen . Ik heb het iig gepresteerd om lvl 31 te halen met een hawker ( jajaja geen soldier dit keer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand die nog een rose speelt ff een screenie posten van de menu lijst hek nodig voor de site????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het idd lief houden hier. heeft weinig te zin om op elkaar te flamen. Wij nemen het risico dat het straks hopelijk hackfree is in Erose. En 1 waarschuwing voldoet wel hoor desert ;)

Laten ze nu maar snel de hele rampetamp installeren, dan kunnen we weer gezellig over de ingame soap roddelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:04:
Laten ze nu maar snel de hele rampetamp installeren, dan kunnen we weer gezellig over de ingame soap roddelen :P
Helemaal mee eens !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
smily spam is ook verboden op GoT ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:00:
kan iemand die nog een rose speelt ff een screenie posten van de menu lijst hek nodig voor de site????
wat bedoel je precies?
ik kan als het goed is nog op NArose komen dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
daves2hd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:11:

TYNOz schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:39:
[...]

Helemaal mee eens !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)7 :+

smily spam is ook verboden op GoT ;)
offtopic:
hhhhhm zucht ik zal het maar weer uit leggen

_/-\o_ - _/-\o_ - _/-\o_ - _/-\o_ - 8)7 - :+

ik - collega - collega - me baas - de schoonmaker - en een clowntje :+

Maar ff ontopic heeft iemand trouwens nog een account voor mij me wil ook spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
En kunnen er wat meer plaatjes van narose. vind het wel leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
TYNOz schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:06:
[...]

offtopic:
hhhhhm zucht ik zal het maar weer uit leggen

- - - - -

ik - collega - collega - me baas - de schoonmaker - en een clowntje :+

Maar ff ontopic heeft iemand trouwens nog een account voor mij me wil ook spelen :)
Sorry dat ik er niet gelijk aan dacht, mijn fout 8)7 .
Doominator heeft er een, maar hij heeft niet heel veel zin om daar een x aantal man op te laten lijkt me zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Helemaal weer verslaafd/verliefd op rose
http://img322.imageshack.us/img322/4799/screen0360ee.jpg

Doe voortaan eens netjes resizen ;)

Ben benieuwd wanneer we los mogen. Heb me ook maar aangemeld voor de closed beta. Even om het gevoel weer terug te krijgen en de misschien veranderde skills te testen. Ben nu aan het twijfelen tussen een mage of een dealer(artisan of bourgouis) zelfs dat weet ik nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 13-09-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 03:22:
[...]

31 oktober 1987, nog steeds vriendin-loos ofzo? Heb je ook bepaalde tv-kanalen voor hoor..

Oh ga jij lekker Seal Online spelen. Kan me geen ... interesseren dat ik flame, maar gedraag je in ieder geval naar je leeftijd zeg. Dit is een Rose topic, geen "Rose is kut, ga X of Z spelen!".

In elke game is er wel te cheaten/exploiten etc etc.. kan je nix tegen doen, behalve een zeer oplettend GM team. Hopelijk krijgt Erose deze ook :D Zelf nog zoet met CoH maar mn vriendin begint zich te vervelen .. :(

oh:

[...]

noem er eens eentje waarin geen cheats/hacks zitten?
Hoe cheat je dan met Boter, Kaas en Eieren?
Of met Connect-4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou je eigen een beetje in aub ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 13-09-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:11:
[...]

wat bedoel je precies?
ik kan als het goed is nog op NArose komen dus :9
naja gewoon een screen van de lisjt die tevoorschijn komt al je op menu klikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb nog een paar screenys van Irose post-reset

http://img68.imageshack.us/img68/8946/dealerlvl699mz.jpg
Bijna dezelfde lvl als jou amafi maar dit was in de hel lvl periode.
Bijna 2 weken ofzo over lvl 69 gedaan terwijl ik in 2 weken lvl 69 was dacht ik. :+

http://img223.imageshack....01/desperadoxtreme0nz.jpg
Dit is de clan waar ik heen ging toen ik OoT verliet.
We wouden een clanpicture maar er waren er een paar niet.

http://img223.imageshack.us/img223/3075/hack8bx.jpg
Hier werdt onze clanmaster gehackt maar toen hielpen de gms nog een beetje, hij kreeg alles terug inc. 5 emeralds 7 en 300 mill (had verwacht dat ze het zoiezo niet zouden doen omdat het allemaal van dupes komt maar ok). Diegene die aan het schelden is is de hacker, hoe lame :/
Ik ben hier ook al een tijdje bezig met perdots 7 en garnets en een beetje geld enzo maar ben tot lvl 75 doorgegaan en daarna gestopt. Tot ik mijn scout starte.

http://img224.imageshack.us/img224/7724/nicecart0iv.jpg

Resizen aub ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 13-09-2005 23:04 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
zoooooooooo sexy kerst pakje dat :D

koop er denk ook 1 voor me vriendin :*)

weeer zin in rose _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Haha zo'n dik machine geweer op een sporty
Dit ding was er toch niet pre-reset? eveneens als dat blingbling regenscherm :+ . Allemaal gehackt spul.
En die bull bar of wat het ook is :D keep the screens coming als je het mij vraagt
hij heeft ook nog een koeienvanger voorop :P
dat zeg ik ;)

(ja en ik dan? zal een (n)iemand denken, ik ben zo stom geweest om ze niet te backuppen. Bij een uninstall pakt'ie net zo makkelijk de screens even mee :( )

[ Voor 14% gewijzigd door Rooster op 13-09-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dubst4r schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:30:
Ik heb nog een paar screenys van Irose post-reset

[afbeelding]
Bijna dezelfde lvl als jou amafi maar dit was in de hel lvl periode.
Bijna 2 weken ofzo over lvl 69 gedaan terwijl ik in 2 weken lvl 69 was dacht ik. :+

[afbeelding]
Dit is de clan waar ik heen ging toen ik OoT verliet.
We wouden een clanpicture maar er waren er een paar niet.

[afbeelding]
Hier werdt onze clanmaster gehackt maar toen hielpen de gms nog een beetje, hij kreeg alles terug inc. 5 emeralds 7 en 300 mill (had verwacht dat ze het zoiezo niet zouden doen omdat het allemaal van dupes komt maar ok). Diegene die aan het schelden is is de hacker, hoe lame :/
Ik ben hier ook al een tijdje bezig met perdots 7 en garnets en een beetje geld enzo maar ben tot lvl 75 doorgegaan en daarna gestopt. Tot ik mijn scout starte.

[afbeelding]
* Phyxion heeft zeer goede herinneringen aan het eerste screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Lekker autotje. Zou er graag een keer rijden mee rijden. Hopelijk heb je die spullen straks ook nog in Erose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
In de laatste screeny ben ik die met de senior look
ik zou ook wel zo'n cart willen rijden :P
was maar lvl 77 geworden
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:36:
die spullen zijn gewoon hard gehackt dus ik denk niet dat ze er zullen zijn ;)
Ze zitten wel in de gamefiles dus op een keer zal het echt komen verwacht ik.

[ Voor 54% gewijzigd door Meatbag op 13-09-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dub ik wacht met smart op je bourg guide ;)

leuke screenies btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Nog een screenie om het af te leren. Weet niet eens meer hoe ik aan de buffs op de capture kom. Maar ik denk dat ik toen op mijn sterkst was.
http://img193.imageshack.us/img193/1218/screen0350dj.jpg
Ben bang dat dat niet snel meer gaat lukken in e-rose. G7's en E7 en S7 was toch wel makkelijk en snel levelen.
http://img193.imageshack.us/img193/1387/wtf8la.jpg
Een boel exp points in 1 keer door het veranderen van exp benodigd voor lvl49
http://img193.imageshack.us/img193/2650/screen0196tf.jpg
Leuk om op lvl 58 je eerste behemoth te killen 8)

Resizen aub ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 13-09-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das knap hehe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:36:

hmm niet echt krose en jrose hebben het gewoon :) zelfs een rolls royce :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
ja oke, het zijn items gemaakt door Gravity, maar of ze werkelijk in iRose zaten is een 2e.
Ik ben totaal niet thuis in dat gehack, maar ik denk dat ze de code van die items hebben overgenomen en dan in iRose hebben gezet oid :?
iig, in het kort: nee het is niet door de hackers gemaakt, nee het zat nog niet in iRose. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Now dan ook maar nog eens mijn liefe chars, :( Pre Reset waren toch de mooiste tijden.
Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/2233/flychamp9yz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/9260/flyraider0ze.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
dit menu Evo?
klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/NArose/screen013

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 13-09-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Dutch-Hane schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:30:
ja oke, het zijn items gemaakt door Gravity, maar of ze werkelijk in iRose zaten is een 2e.
Ik ben totaal niet thuis in dat gehack, maar ik denk dat ze de code van die items hebben overgenomen en dan in iRose hebben gezet oid :?
iig, in het kort: nee het is niet door de hackers gemaakt, nee het zat nog niet in iRose. Toch?
Het zat al in iRose voor de reset. Het werdt alleen niet gebruikt. lijkt me moeilijk om het er zelf in te zetten, want dan moet je een update op de iRose patch server zetten en zorgen dat iedereen die download. Maar zover waren de hackers nog niet denk ik.
Dan hadden ze wel dingen met betere stats gemaakt. Bv. black redfield heb ik een paar keer voor de reset gezien(1x ingame en een paar screenshots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joe thanx dave

• rakaus
  • Laatst online: 21-05 11:56
Zou het mogelijk zijn om met een Walliecard te betalen?
Want PayByCash wordt ondersteundt door Wallie.

Verwijderd

rakaus schreef op woensdag 14 september 2005 @ 00:25:
Zou het mogelijk zijn om met een Walliecard te betalen?
Want PayByCash wordt ondersteundt door Wallie.
Volgens mij is wallie al failliet :/

• Shockers
hoop dat ze zon prepaid achtige kaart hebben net als bij wow.

Verwijderd

Shockers schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:25:
hoop dat ze zon prepaid achtige kaart hebben net als bij wow.
hebben ze niet, ze waren zelfs nog bezig om te kijken of ze aypal zouden gebruiken of niet dus waarschijnlijk zal het alleen via credit card, splash car, bankoverschrijven (internetbankieren waarschijnlijk ook) en per telefoon maar dan heb je maar 10 dagen voor 10 euro of iets in die richting.

• Shockers
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:47:
[...]

hebben ze niet, ze waren zelfs nog bezig om te kijken of ze aypal zouden gebruiken of niet dus waarschijnlijk zal het alleen via credit card, splash car, bankoverschrijven (internetbankieren waarschijnlijk ook) en per telefoon maar dan heb je maar 10 dagen voor 10 euro of iets in die richting.
dat zou mooi zijn anders zal ik een credit card moeten aanschaffen :)

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:47:
[...]

Ze zeiden waarschijnlijk kan paypal daarlijk wel omdat het een onderdeel is van paybycash xD. Kijk maar op deze pagina voor wat voor mogelijkheden paybycash heeft: http://www.paybycash.com/customer/

Q25) Are you making any progress in looking into using paypal as a source to pay for this game? A lot of young members don’t have credit cards so this feature could mean a big difference in the number of members you could have?
A) Paypal is one of the supported payment systems used by PaybyCash, which is the payment system we are currently looking at implementing ready for eRose, and so we should be able to accept Paypal payments for accounts through this payment system. Once the Pay by Cash systems have been fully set up and established, we will of course post all the payment information we can on our site and forums for you.

Edit:
Hmm ok.. De thread van gamesrouter om je in te schrijven voor de closed beta is nu dicht.

Crossing my fingers here xD/ O-)

[ Voor 42% gewijzigd door William/Ax3 op 14-09-2005 16:44 ]

• TYNOz
dat zulle we allemaal pas weten wanneer de tijd rijp is :)

* zucht * hoelang nog ..

kan de pijn niet meer aan :Y)

Verwijderd

Volgens Gamesrouter is het niet meer mogelijk je in te schrijven voor de closed beta.
(Topic is afgesloten door Embers)
Wellicht gaat er iets gebeuren op korte termijn :)

Thank you all for posting your interest in our ERose closed beta!

We now have the task of choosing our closed beta testers, who, along with those from mmorpg.com and roseguru.com will help us get ERose off to the best start possible.

People chosen will be notified via the email address they used to register to this forum, the list of names will also be posted in the announcement section of this forum.

Thanks again for your interest, Good Luck to all who have applied, we will be seeing you all very soon!

It’s finally here, it’s really happening, roll on ERose!!!

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 13:53 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.