[PC MMORPG] ROSE Online - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.238 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 01:09:
Als je beschikt over kabel of adsl dan je het spel gewoon downloaden en hoef je geen geld te dokken voor een ROSE CDtje.
IK durf het natuurlijk niet ckers te zeggen maar volgens mij moet je ook je download kopen, je kunt hem indd wel gratis downloaden maar zodra de trial voorbi jis je een serial voor het spel nodig hebt om het spel te activeren waarvoor je ook gelijk je maandelijkse bedrag betaald. of de eerste maand kan er gratis bijzitten wat wel meer voorkomt.
TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:10:
[...]

waarschijnlijk tussen de 8 tot 15 euro de maand,

maar volgens mij kan je ook half jaar kaarten kopen en een week kaart.
zoals bij roseonline.ph

hangt er net van af hoeveel zin je erin hebt :D
Een half jaar lid zal niet mogelijk zijn heb ik me laten vertellen ze beginnen eerst met proefdraaien van het betaal systeem dus telkens 1 maand is mogelijk.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:53:
[...]

Dat naar grade 2 halen is nog best een bult werk :P Moet je flink veel met een groep punten gaan sprokkelen :) Maar is weer een mooie uitdaging natuurlijk.
.
We zullen alleen snel grade 2 kweken als de clan vol is dus dat betekend dat we al een groep van 15 man hebben om op clan field te hakken
Rakkerzero schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:59:
Ik zit nu alvast een manier te bedenken om snel aan geld te komen en welke job daarbij het handigst is.
Ik denk dat ik voor Artisan gaat. Beetje spullen bouwen en dan sellen.
Weet ik lekker al :P

En jij weet het misschien al maar voor de noobs vergeet niet dat economie 10x kleiner word als irose he

En toen had ik geen zin meer om de rest van de posts te lezen, Wel zie ik dat we een schitterend lijstje hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:31:
[...]

Weet ik lekker al :P

En jij weet het misschien al maar voor de noobs vergeet niet dat economie 10x kleiner word als irose he
Bedragen van 1m zulie hebben is ongeveer hetzelfde als 10k zulie hebben in eRose. En daarnaast zal de waarde van Vital Jam enorm zakken. Dit omdat het minder gebruikt gaat worden. Dat komt weer omdat Blood/Ice/Spark Charm er in weinige getallen aanwezig zullen zijn. Je zult een dus een andere manier moeten gaan zoeken om aan geld te komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:31:

IK durf het natuurlijk niet ckers te zeggen maar volgens mij moet je ook je download kopen, je kunt hem indd wel gratis downloaden maar zodra de trial voorbi jis je een serial voor het spel nodig hebt om het spel te activeren waarvoor je ook gelijk je maandelijkse bedrag betaald. of de eerste maand kan er gratis bijzitten wat wel meer voorkomt.

[...]

Nee downloaden is gratis en je hebt ook 7 dagen om het uit te proberen als de p2p versie uit komt.
Trouwens voor mensen die Irose nog op de PC heeft staan, hoeft alleen maar te patchen, dus opnieuw installeren is overbodig

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Ik heb de Irose versie eral afgehaald, meer ruimte op mijn pc :P

De economie ligt denk ik ongeveer wel hetzelfde, 200 mill - 2 bill waren goede equips, dus 1 mill was niks tegenover dat, behalve dan dat je makkelijker en sneller carts/union/clans kon betalen en sneller/vaker equips kon kopen. Nu zullen ook de quests heel veel nut hebben, gratis geld en equips zijn nooit weg :).
Ik denk dat hawkers best veel geld kunnen besparen en artisans kunnen op latere lvls aardig wat geld verdienen.
Toen ik net speelde verkocht ik alles voor een normale prijs en kocht ik wooden arrows, ik had best veel zulie zo gemaakt, ook sinds ik nieuwe equip bij de quest kreeg en de food die ik kreeg hoefde ik toen haast niet te gebruiken tot de lvls 25/30+
Was het trouwens een bug dat je nadat je de crystal key (woopie king quest) had aangenomen je niet meer met lena in zant kon praten?

Voor de mensen die ook problemen hebben met inloggen op gamesrouter, uncheck de "remember me" box, toen ik dit deed kon ik zonder problemen inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht gewoon de economie even af. Want uiteindelijk wordt dit gewoon bepaald door de spelers. Mensen krijgen straks voor het inleveren van etc aan de npc een beetje geld en voor de questen ook geld. Daar zal de economy mee starten. Dus dan hebben we het om minimum bedraagjes. Dat gaat allemaal vanzelf lopen. Dus is moeilijk te zeggen hoeveel wat iets gaat kosten. Hangt ook van de schaarste weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja okay maar het gaat er maar om dat de economie veeeeeeel lager zal liggen dus voor nieuwelingen hier die alleen de laatste 2/3 maanden van rose hebben gespeeld, leggen we het ff uit dat ze zich niet kapot schrikken.

@clman trial was 14 dagen dacht ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:17:
@clman trial was 14 dagen dacht ik hoor.
Ik dacht van niet (jammer, ik had liever 14 dagen natuurlijk :+ )
Q8 - How long will the free trail be?
A8 - The free trial will be for 7 days.

[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 06-09-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Q8 - How long will the free trail be?
A8 - The free trial will be for 7 days.

Zou leuk zijn om die machine te hebben uit 7days :)
Is een tv-serie. Een machine waar je mee terug in de tijd kan. En je raad het al 7 dagen

@duch-hane

Ik heb wel een deelje van de broncode van Okke denk ik. Alleen lijk het dat hotmail er een beetje verandert heeft. Maar als het goed is heeft GJ-tje ook de broncode van Okke. DIe zou het wijzigen en verbeteren. En Rakkerzero zou de layout veranderen. Weet niet of ze er iets aan gedaan hebben. Ik heb al aan GJ-tje gevraag om de broncode.

[ Voor 72% gewijzigd door Calamor op 06-09-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst maar een de open beta dan pas p2p en je zal idd wel een key moeten kopen ofzo gratis
zal het zeker niet zijn als ze ook een box versie uitbrengen anders verkopen ze die toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik denk dat ze (als 1 optie dan) een gratis key aan je cc gegevens koppelen. En natuurlijk als je de game in de winkel koopt, zou aardig zijn als je trail dan wat langer zou zijn omdat je wel meer zal moeten dokken :> .
Zou leuk zijn om die machine te hebben uit 7days
't zal wel aan mij liggen, maar ik snap je zin niet helemaal :?
Ah oke een tv serie, nee had ik nog nooit van gehoord :)

Ja het wordt wéér gevraagd: iemand die OkkE (de maker van de meer_dan_handige site rose.azwart.nl ) kent oid? Het is natuurlijk wel leuk als het idee (of de site zelf) kan worden doorgezet. Om hier op GoT iedere keer levels uit te wisselen is niet heel handig -> screens af en toe moet kunnen vind ik :9

Ik heb iig wel als suggestie dat er minimaal 1 persoon wordt aangewezen die rechten krijg om de lijst te modereren, er zijn van die kanslozen die level 12324 opgeven (noem geen namen). Ook als iemand al een hele tijd niet actief is, met een andere kleur, onderaan de lijst te zetten, of zelfs (tijdelijk) uit de lijst te halen.

[ Voor 64% gewijzigd door Rooster op 06-09-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik iwl de site wel aanpassen en bijhouden maar ik heb wel de bron bestanden nodig, niet dat ik alleen admin ben.

maja voeg me anders maar toe op msn hoor ik het wel ik ga nu werken
MSN = erikvoosterhout@gmail.com

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:07:
tussen de closed beta en de open beta komt wel een reset hoor dacht ik,
En job keuze, voor de gene die het nog niet weten ik woord artisian,
Na closed beta komt er idd een reset, zodat iedereen met de open beta weer fris start :)
TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:10:
[...]

waarschijnlijk tussen de 8 tot 15 euro de maand,

maar volgens mij kan je ook half jaar kaarten kopen en een week kaart.
zoals bij roseonline.ph

hangt er net van af hoeveel zin je erin hebt :D
Dat zou echt een goed idee zijn als zulke kaarten er zijn :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Evo (en andere php kenners) de gebruikers id van OkkE is 11062. Hij heeft vandaag nog gepost, dus hij leeft nog :7 . Het lijkt me het handigst als je(jullie) zelf contact met hem opneemt

@hieronder: Juist, om het niet te erg offtopic te laten gaan hier (wat is ontopic, nu niemand rose kan spelen :+ ) heb ik een topic geopend op het forum van lauradesign.nl, de host van ons GoT ROSE forum

[ Voor 38% gewijzigd door Rooster op 06-09-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Als we Okke lijst gebruiken en als er meerdere willen helpen kunnen we beter ff naar het GoT forum gaan. Zie startpost

En daar staat ook de lijst die eerst naar Erose gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:43:
[...]

Ik dacht van niet (jammer, ik had liever 14 dagen natuurlijk :+ )

[...]
sorry was mn type fout ikb edoelde 7 dagen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
offtopic:
cl toch, wel bij de les blijven he :Y)
JIJ had het goed, hier een quote van jezelf

clmann schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:58:
Nee downloaden is gratis en je hebt ook 7 dagen om het uit te proberen als de p2p versie uit komt.

Evo had het over 14 dagen, daar reageerde ik op
Typfoutje, nee er is iets anders aan te hand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just to keep you all up to date on the latest here at GamesRouter, heres a little "breaking news" hot off the press.

The website and forums will shortly be going through a final series of changes and updates required to fully implement our accounts and registration systems ready for the launch of eRose, and i will post further information about these updates as soon as i have it.

In other news, during the course of next week, possibly as early as Monday the 12th, GamesRouter will be pleased to welcome 2 new, long awaited staffers, who we've liberated from the basements over at Gravity to come and work with us on eRose. The exact time of arrival is still unknown at the moment, as this depends on the availablity of flights, but im sure you guys, along with the rest of the team here, will give them a good welcome.

Once they've arrived, we'll get them straight to work in our own basements on implementing the hardware installation ready for eRose.

http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=430

OMG, moeten we nog een week wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:11:
Just to keep you all up to date on the latest here at GamesRouter, heres a little "breaking news" hot off the press.

The website and forums will shortly be going through a final series of changes and updates required to fully implement our accounts and registration systems ready for the launch of eRose, and i will post further information about these updates as soon as i have it.

In other news, during the course of next week, possibly as early as Monday the 12th, GamesRouter will be pleased to welcome 2 new, long awaited staffers, who we've liberated from the basements over at Gravity to come and work with us on eRose. The exact time of arrival is still unknown at the moment, as this depends on the availablity of flights, but im sure you guys, along with the rest of the team here, will give them a good welcome.

Once they've arrived, we'll get them straight to work in our own basements on implementing the hardware installation ready for eRose.

http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=430

Dacht dat die 2 er allang zaten pfffff 8)7 Moeten ze zelfs de server nog installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:11:
Just t...

beter 1 dan 2 :D :+ :*) :9 :Y) :) :9~ :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat leuk is dat toch al die smileys ;) Maar je hebt opzich wel gelijk ja :)

[ Voor 26% gewijzigd door Phyxion op 06-09-2005 20:53 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:47:
[...]

Dacht dat die 2 er allang zaten pfffff 8)7 Moeten ze zelfs de server nog installeren :?
Als of een server instaleren veel werk is, weet niet waar het op draait maar in princiepe hoeft dat niet langer als 2/3 dagen te duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:53:
[...]

Als of een server instaleren veel werk is, weet niet waar het op draait maar in princiepe hoeft dat niet langer als 2/3 dagen te duren
Nee dat bedoel ik ook niet. Kreeg namelijk het idee dat die 2 flink bezig waren bugs op te lossen maar er is dus nog helemaal NIKS gebeurt. Ze zijn er nog niet eens. Ze hopen dat ze volgende week komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:58:
[...]

Nee dat bedoel ik ook niet. Kreeg namelijk het idee dat die 2 flink bezig waren bugs op te lossen maar er is dus nog helemaal NIKS gebeurt. Ze zijn er nog niet eens. Ze hopen dat ze volgende week komen :X
Denk dat bugg's en zo bij grafity zelf opgelost woorden, en dat al gedaan is tijdens Irose maar toch geen zin meer had om uit te brengen. Die 2 komen denk alleen om servers te instaleren en het zooitje te koppelen aan de site en de registratie database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me inderdaad dat ze eerst veel bugs oplossen bij gravity zelf en dan pas het spel gaan installeren bij de europese host, ik denk dat die japaners ook zo lang mogelijk gewoon thuis bij gravity hebben gewerkt voordat ze de halve wereld rond reizen.

En 1 of 2 weken wacht :P wat dacht je dan dat je deze week al kon rosen of zow das toch nieuws om te horen dat het nog een tijdje duurt..

Als ze daadwerkelijk alleen wat SOFTWARE (gr had al gezegt dat ze zelf de hardware aan het gereed maken waren een paar weken terug, dus denk dat HARDWARE in dat verhaal een typfout is.) moeten installeren dat niet echt alng zou duren dus denk idd 15 sept begin close beta en eind sept open.

en voor dat php ik zal die gast is aanspreken
edit: Joost voeg me toe op msn hoorde net dat jij ook de php data van okke hebt gekregen miss kunnen wa ideeen combineren.
MSN ; erikvoosterhout@gmail.com

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thescanman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:23
J_star schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:41:
Is er niet een goeie alternatief voor Irose ;)
voor de tijd.
Ik speel nu Ferentus http://www.ferentus.com/ ;

De gameplay is ongeveer naar het idee van R.O.S.E. (al kan het daar absoluut niet aan tippen :'( )
De open beta is gestart in Augustus en duurt ongeveer 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach wat, die 8 euro per maand kan er ook wel af als ik dan een keertje spelen wil :P
Of ik zo aktief ga spelen als voorheen weet ik nog niet, maar spelen ga ik wel.
Zolang de economie maar een beetje normaal blijft, als in, in balans, en ze wat aan hackers enzo doen vind ik het al vlug waard te betalen :)
En omdat we dan betalen hoop ik ook dat updates en fixes enzo een beetje tijdig komen.
Voorlopig ga ik als full support (voor zover dat mogelijk gaat zijn) muse puur voor de party fun en kijk later wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben momenteel bezig in jrose gebruik maken van de free trial, en het is echt ongelooflijk stil daarzo. (hoewel ik verwacht dat junon wat drukker zal zijn). Die muziekjes kwamen ff terug en ik was ff van de wereld hahaha (addicted ofzo 8)7 ). Levelen gaat nog redelijk (onvergelijkbaar met irose, hoewel ik het allemaal nog wel heb meegemaakt zonder dupe/hacks). Zeer aardige mensen daarzo, als ze engels kunnen dan :+ . Je schrikt natuurlijk keihard van de markt daarzo, gezien de prijzen not even close zijn aan irose (op geen enkele manier zo'n beetje...oft nou pre reset of post reset is). Ze verkopen powders tussen de 100-400z :P. Andere dingen zijn meestal ook relatief goedkoop. Uitzonderingen hierop zijn de special items zoals Jasonmask, surfplank (jajaja) lionhat, beachoutfit. Ik heb nog niet alles gezien ervan maar het ziet er wel leuk uit :). Over Erose, tsja denk niet dat ik daar aan mee ga doen (p2p)..hoewel ik misschien uiteindelijk overgehaald word ofzo...you never know he }) . Ik weet niet zeker of het hier al beantwoord is, (zo ja sorry) worden de prijzen gebaseerd op de jrose manier? dat je betaald per feature? en dus zelf uitmaakt wat de maandelijkse kosten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 04:50:
ik ben momenteel bezig in jrose gebruik maken van de free trial, en het is echt ongelooflijk stil daarzo. (hoewel ik verwacht dat junon wat drukker zal zijn). Die muziekjes kwamen ff terug en ik was ff van de wereld hahaha (addicted ofzo 8)7 ). Levelen gaat nog redelijk (onvergelijkbaar met irose, hoewel ik het allemaal nog wel heb meegemaakt zonder dupe/hacks). Zeer aardige mensen daarzo, als ze engels kunnen dan :+ . Je schrikt natuurlijk keihard van de markt daarzo, gezien de prijzen not even close zijn aan irose (op geen enkele manier zo'n beetje...oft nou pre reset of post reset is). Ze verkopen powders tussen de 100-400z :P. Andere dingen zijn meestal ook relatief goedkoop. Uitzonderingen hierop zijn de special items zoals Jasonmask, surfplank (jajaja) lionhat, beachoutfit. Ik heb nog niet alles gezien ervan maar het ziet er wel leuk uit :). Over Erose, tsja denk niet dat ik daar aan mee ga doen (p2p)..hoewel ik misschien uiteindelijk overgehaald word ofzo...you never know he }) . Ik weet niet zeker of het hier al beantwoord is, (zo ja sorry) worden de prijzen gebaseerd op de jrose manier? dat je betaald per feature? en dus zelf uitmaakt wat de maandelijkse kosten worden?
komop he,... wat hebben we nuover vagen gezegt... lees toch eventjes terug of kijke op games router site... er is toch al constand 8-12 euro per maand te vinden,...
dit soort vragen hebben we al 100 keer gehad.

en die prijzen zijn lager dan pre reset, komt omdat ze bij die rose bezig zijn met lol te hebben en ROSE te spelen. hier in europa en in Amerika zijn we bezig de rijkste speler te worden.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooral de EU en US spelers willen graag rijk zijn, die proberen zo veel mogelijk geld te hebben, om makkelijkte zeggen is dat dood geld omdat ze het niet uitgeven en dus is dat niet echt goed voor de economie, maar ik verwacht dat dat bij Erose wel al iets minder zal zijn dan bij irose, wand die mensen willen vaak niet betalen voor zoon spel. Ik hoop dat de economie beetje gezellig woord, maar we zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25

Mhaona

hehe

Rakkerzero schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:48:
[...]

Daar heb je jammergenoeg niks meer aan Mhaona.
Tenzij je in de philipijnen woont. Ze hebben er inmiddels een IPban voor de andere landen dan de philipijnen op zitten.
wil het niet meer met proxy dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mhaona schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:05:
[...]

wil het niet meer met proxy dan ?
kan je proberen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona

Mhaona

hehe

heb je de link dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
google, legaal kunnen wij niet meer op Prose. verder is Prose tot zover mijn weten deze maand betaald geworden.
het bedrijf wat Prose hoste heet "Levelup". google erop los -_-;;
deeltje 10 van rose hier heeft als het goed is nog prose links.
voor proxy programma's en dingen geen links, google.

ik vraag me af of die mensen van grav die naar GR komen ook GM's waren bij Irose, zou wel leuk zijn :p

[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 07-09-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona

Mhaona

hehe

ok maar die prose links zijn allemaal dood maar ik zoek wel ff heel google af en als iemand nog een werkende link heeft post hem hier dan aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhaona schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:30:
ok maar die prose links zijn allemaal dood maar ik zoek wel ff heel google af en als iemand nog een werkende link heeft post hem hier dan aub :)
de enige links die wij wisten hadden we allemaal in de start post gezet, maar google is slimmer dan ons allemaal dus ff zoeken naar philipian rose moet toch wel enig resultaat opleveren.

edit: je hebt geluk khad ff nyx te doen op me stage http://www.roseonline.ph/job4.php#soldier

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona

Mhaona

hehe

thnx :) ik had de zelfde maar hij gaan maar 15kbps O.o duurt 30 uur voordat ie binnen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona

Mhaona

hehe

5kbps zelfs =_="

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
is er al wat nieuws over de rose open beta, of andere spelebare dingen van rose was even van de wereld als jullie snappen:) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayeer schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:28:
is er al wat nieuws over de rose open beta, of andere spelebare dingen van rose was even van de wereld als jullie snappen:) :O
LEES HET TOPIC DOOR !!!!!!!!!!!!!!! :/ te lui om effe te lezen of zo...
Mhaona schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:49:
thnx :) ik had de zelfde maar hij gaan maar 15kbps O.o duurt 30 uur voordat ie binnen is :P
Je hebt een edit knop, en dit voegt ook geen ruk aan het topic toe...
Hou het ONtopic en intressant niemand die graag wil weten hoesnel jij prose download ! |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 04:50:
Hoeveel dagen mag je spelen op Jrose en heb je daar geeen proxy server voor nodig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:16:
[...]

Hoeveel dagen mag je spelen op Jrose en heb je daar geeen proxy server voor nodig???
Vraag ik me ook af nu.
Anders ga ik eerst die trial doen en dan de trial van eRose en dan pas dokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
ik ben lui :O :Z :O :Z :O :Z :O :Z nou en ik :( mag toch gerust vragen of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

slayeer schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:45:
ik ben lui :O :Z :O :Z :O :Z :O :Z nou en ik :( mag toch gerust vragen of niet? :?
Nee, niet op GoT, 't klinkt misschien hard, maar zo werkt het hier nou eenmaal niet.. Hier wordt een hoger niveau verwacht dan klakkeloos een vraag neerpleuren als je iets wilt weten.
Algemene gedragsregels (Netiquette)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Wat een heerlijk sfeertje hangt er hier weer in dit topic. Als nu gewoon die start topic eens aangepast worden, kan je veel makkelijker daarnaar referering dan iemand maar weer afknallen door te zeggen dat ie moet zoen. (ja de startpost is aantal punten outdated).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:03:
Wat een heerlijk sfeertje hangt er hier weer in dit topic. Als nu gewoon die start topic eens aangepast worden, kan je veel makkelijker daarnaar referering dan iemand maar weer afknallen door te zeggen dat ie moet zoen. (ja de startpost is aantal punten outdated).
de start post is helemaal op to date meer weten wij ook niet, ik ben het hier toch echt eens met de vaste gotters voor zulke vragen is het echt een kleine moeite om in ieder geval een kijkje te neme in de start post of de laatste 2 pagina's te lezen. Als het nieuw nieuws is word het echt wel meerdere keren heraald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Ja en nee, Rose heeft verschillende versies.
Irose is International ROSE, en is voor bijna heel de wereld

Erose is Europe ROSE, deze word alleen beschikbaar voor europa

NArose is North Amerika ROSE, deze word alleen beschikbaar voor noord Amerika
Irose :? bestaat niet meer
Jrose? Prose? beetje info voor de beginner had gemogen.
Omdat het spel, toch zeker de komende aantal maanden, nog steeds in BETA fase is, is het spel gratis speelbaar.
Het is nog niet duidelijk wanneer er wel betaald moet worden !!!!!!
Irose zeker weer? :?
Het downloaden van het spel is erg traag. Is er geen mirror van?
Welke versie? Erose is niet eens te downloaden
Okke een website gemaakt waar alle levels en classes te bekijken zijn
Leuk.. lvl’s van een spel dat niet meer draait.
Waar Gaat ROSE over? dit is een deeltje van het verhaal, waar nogveel meer achter zit:
Plaatjes werken al een aardige tijd niet meer.

Moet ik doorgaan? “up to date” heette dit? Tuurlijk het meeste kan je allemaal zelf met google oid makkelijk vinden, maar zeg dat niet dat de ST up to date is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Gezellig hier :>

@Sinergy kerel als je zo goed weet wat er allemaal outdated is, pas dan een stuk aan en stuur het op naar daves2hd, staat als het goed is zelfs je naam onder aan de post, als bedankje.
(btw dave, waar sta ik eigelijk O-) )

Echt 10 keer dezelfde vraag per topic, wat schieten we daar mee op? Er is toch niet voor niets een zoekfunctie op dit forum? Stel je wilt iets weten over wanneer de rose open beta begint, gebruik dan gewoon open beta als keywords en het aantal posts dat je moet doorspitten is ineens drastisch verminderd... een wonder! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indeed het word ook wel vermoeiend voor de vaste lezers 100 post met de zelfe vragen
steets opnieuw te moeten lezen teminste dat vind ik hehe :O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Tja die startpost die klopt op bepaalde punten niet.

1. Bij het kopje Ik lees ROSE, maar allemaal Irose,Prose,Erose ? ROSE is toch gewoon rose? moet gemeld worden dat iRose gestopt is.

2. In het stukje Geschiedenis & verhaal zijn de Screenshots dood.

3. In het stukje De klassen zijn de links dood.

4. het stukje Items upgraden (refinen) klopt niet helemaal.
Dat wil ik wel ff oplossen:

Items upgraden (refinen)

Het is mogelijk om je items up te graden. Dit zijn bijvoorbeeld wapens en armor.
Wat je niet kan upgraden zijn bags, masks en Jewels.
Je kunt je items upgraden bij een Refiner. Er zit er eentje op planeet Junon en op planeet Luna.
Op Junon is de NPC, de refiner, te vinden in de Breezy Hills. Hij staat achterin in het dropje.

Hoe gaat het refinen (upgraden) in zijn werk:

1.) Pak als eerste het item die je wilt refinen. Het item mag niet in je equipment zitten.
2.) Sleep het item uit inventory naar het bovenste hokje (Jewels werken niet!)
3.) Vervolgens heb je 4 verschillende items nodig:

#- Refines.
Je hebt 9 verschillende en die kun je alleen in volgorde gebruiken:
Lvl 1 Low Essence
Lvl 2 Essence
Lvl 3 Low Ether
Lvl 4 Ether
Lvl 5 High ether
Lvl 6 Iricer
Lvl 7 Hime
Lvl 8 Low ...
Lvl 9 ...

(Er is zelfs een 10de lvl maar die is heel onbekend en ook nog niet legaal in iRose geweest denk ik: Hermes. ben het een aantal keren in shopjes tegengekomen en heb lvl 10 gear gezien.)

# - Chemical item.
Deze chemical items die je nodig hebt zijn in poeder/lisent vorm te krijgen. Hier geld hoe hoger de kwaliteit, hoe beter. hoe hoger de qualiteit van dit bepaald hoeveel % kans op slagen het geeft en hoeveel stats erbij kunnen komen, bij een hogere refine heb je zoiezo licent nodig(kan alleen in luna worden gedropt.)

#- Hearts
Hearts heb je nodig vanaf lvl 3 en je hebt 7 verschillende kleuren.
Lvl 3: Black
Lvl 4: Green
Lvl 5: Blue
Lvl 6: Pink
Lvl 7: Red
Lvl 8: Golden
Lvl 9: White

#- een beetje zullie

3.) Per lvl heb verschillende hoeveelheden refines; chemicals en zullie nodig, het ligt er ook aan wat voor item je wil refinen: wapens hebben meer nodig dan armor.

4.) Als dit allemaal gedaan kun je op knop drukken om het refinen te starten.
Het is nu gewoon hopen op goed geluk dat het refinen slaagt.

Van de refines weet ik niet hoe de laatste 2 gespelt moeten worden, als iemand me kan helpen graag :)

Edit Hmmm deed een beetje lang over deze post :P

[ Voor 5% gewijzigd door Meatbag op 07-09-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nou een nuttige post 8)

wat ik me afvraag is of die 2 nieuwe mensen op gr dan ook de bug's gaan fixen? dat werd tog bij gravity gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 20:02
Dubst4r schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:57:
Tja die star post die klopt op bepaalde punten niet.

ETC.
Ik wil wel een nieuwe startpost verzorgen van graphics + hosting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Dubst4r schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:57:
Tja die star post die klopt op bepaalde punten niet.
[...4 opmerkingen...]

Items upgraden (refinen)

Het is mogelijk om je items up te graden. Dit zijn bijvoorbeeld wapens en kleding. Het is aan jouw de taak om uit te vinden welke items je kunt upgraden.
Allereerst: netjes gedaan, als ik daves was had ik hem er (al) ingezet ;)
Beetje bijdehand misschien, maar dat Het is aan jouw de taak om uit te vinden welke items je kunt upgraden., is dat niet een beetje overbodig?. Nagenoeg elk equipment kan je refinen, (geen jewels, bags dacht ik ook niet en toen hield het lijstje ongeveer op) dus om nou te zeggen: uitvinden? Onder het motto van: nu we toch bezig zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Zo beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

IK heb een aantal delen geleden toen Cardinal de startpost deed, al een heel uitgebreide refine guide naar hem gemaild.. Helaas is deze nooit in de startpost terecht gekomen :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 07-09-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
mjah echt :z ik heb al gemeld dat ik bij de komst van Erose ga werken aan de startpost.. tuurlijk werken links van screenies ed niet want roseon site is gone zou het niet he,...
nadenken kan ook... ik heb irose links weg gehaald en in het begin staat gemeld dat irose dicht is als je eventjes verderkijkt...

je refine guide zal ik er ookwel inzetten. maar echt -_-;; die links zijn denk ik 2,3 dagen dood. ik wacht rutsig tot erose site af is, zijn ze nog mee aan het werk. maak je geen zorgen als jullie p2p rose aan het spelen zijn ben ik bezig met de startpost.

over herhalende en simpele vragen over Erose, zoals datums, nieuws, prijzen
meld ik hier vor de laatste keer , lees eerst het topic door, of kijk op gamesrouter site enz. want eht loopt uit op oneindige reeks van flamen en het blijft maar terug komen anders haal ik een modje erbij die het vriendelijk zal vermelden :/
heb je kleine vragen en ben je te lui stel ze op het IRC. we zijn niet allemaal heel de dag aanwezig maar als je blijft komt er uiteindelijk wel een antwoord.
(ook nuttelose kleine posts ed, het is geen chat programma maar een forum hier he ;))

startpost dus bij Erose. gezien nu nog niet alles bekend is, dingen zoals refine zal niet echt veranderen dus die kan ik alwel veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 07-09-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:19:
mjah echt :z ik heb al gemeld dat ik bij de komst van Erose ga werken aan de startpost.. tuurlijk werken links van screenies ed niet want roseon site is gone zou het niet he,...
nadenken kan ook... ik heb irose links weg gehaald en in het begin staat gemeld dat irose dicht is als je eventjes verderkijkt...

je refine guide zal ik er ookwel inzetten. maar echt -_-;; die links zijn denk ik 2,3 dagen dood. ik wacht rutsig tot erose site af is, zijn ze nog mee aan het werk. maak je geen zorgen als jullie p2p rose aan het spelen zijn ben ik bezig met de startpost.

over herhalende en simpele vragen over Erose, zoals datums, nieuws, prijzen
meld ik hier vor de laatste keer , lees eerst het topic door, of kijk op gamesrouter site enz. want eht loopt uit op oneindige reeks van flamen en het blijft maar terug komen anders haal ik een modje erbij die het vriendelijk zal vermelden :/
heb je kleine vragen en ben je te lui stel ze op het IRC. we zijn niet allemaal heel de dag aanwezig maar als je blijft komt er uiteindelijk wel een antwoord.
(ook nuttelose kleine posts ed, het is geen chat programma maar een forum hier he ;))

startpost dus bij Erose. gezien nu nog niet alles bekend is, dingen zoals refine zal niet echt veranderen dus die kan ik alwel veranderen.
De refines zijn gewoon gelijk gebleven, Erose heeft al aangekondigd dat Erose een copy word van Irose. En de prijzen staan idd op gamesrouter
Kan je geen link opzetten van www.roseon.com en www.gamesrouter.com, dan weten de mensen gelijk waar ze naartoe moeten om informatie tehalen. :*)

[edit]

link staat er al op , mn excuses :o

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
gamesrouter staat er al onderin bij info links. en roseon komt zogouw je een accoutn kunt maken bij eurpoe rose site. zal roseon algemeen er wel bij zetten.
zoals eerder gezegt mogen jullie me altijd mailen over de startpost :o wel me hotmail, me casema mail moet ik nog instellen dus kijk ik komende tijd niet echt op.

maar cl het probleem lciht er meer aan dat mensen de moeite niet willen doen een link te zoeken of iets maar een antwoord willen zoals slayeer al zei: "ik ben lui" smylie spam.

edit: heb wel wat verndert natuurlijk, en die links zijn echt pas offline ergends weekend of eind voige week had ik nog gekeken ervoor.
excuses aanvaard

[ Voor 19% gewijzigd door daves2hd op 07-09-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nounou jongens kunnen we nou gewoon niet beter w8en totdat er een fatsoenloijke open beta is voordat de startpost word geedit want, dan weten we gelijk waar we precies! aantoe zijn :D

• Meatbag
Hehe ik had niet verwacht dat ie er al in zou staan maar mischien ben ik n00b(ben niet echt een forum gebruiker. Ik ben het eens met een beetje wachten tot alles echt duidelijk is maar kwa refinen zal er niet veel veranderen denk ik, dus dacht ik laat ik daar een betere versie van maken.

@ Haan
Als die van jou mooi uitgebreid is bespaard dat mij een beetje werk(want deze vind ik eigenlijk niet uitgebreidt genoeg :P . Ik wil zelf nog zorgen dat de hoeveelheden die je nodig hebt nog erbij te zetten maar dat wist ik niet uit mijn hoofd, wat er nu staat heb ik namelijk geen bronnen voor gebruikt.

Eigenlijk moet ik bekennen dat dit best wel leuk is :P , jullie kunnen meer guides uit mijn richting verwachten :) . zit te denken aan een bourgoeise guide :*) .

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
onthou een aantal dingen, niet van plan weer zo een mega lange startpost te kweken als bijvoorbeeld battlefield 2 heeft. het handigste is nogsteeds guides op een aparte link te zetten als text bestand of in een post hier (tenzij het te groot is, een job guide biijvoorbeeld is niet te doen). en een link onderaan toe te voegen naar die guides. maakt het veel overizhtelijker en mensen die de startpost echt gebruiken voor info komen die links wel tegen, andere zoeken alleen het woordje downloaden met een link :p

verder hoor ik graag ideen of andere op en aanmerkinen naar dave2hd@hotmail.com anders krijgen we een startpost spam post reeks. ik heb afgelope nweken idd weinig aan startpost gedaan, maar ik wacht dus gewoon rustig af tot ik zekere dingen heb om neer te zetten. en die plaatjes zal ik morgen doen. (als i keraan dek })) ;) weet alleen niet meer wel plaatje precies waar stond, ik verzin wel wat om er neer te zetten. misschien zelfs wat inkorten.

ik zie alwel dat ze aan de europerose site aan het werken zijn geweest. paar kleine veranderingen hier en daar. als we echt de irose versie krijgen hoop ik dat ze deze keer wel iets aan skills doen die we niet hebben :p de k/j rose versie krijgen vind ik ook best :9

Verwijderd

Okkie's lisjt is opnieuw in aanbouw, ik en sub-zero zullen hieraan gaan werken, ik zal persoonlijk voor de html en outlay zorgen aangezien ik photoshop, flash en html kenner ben en sub zero zal het database en php verhaal doen omdat hij daar gewoon geweldig mee is (alleen zijn c++ kunsten zijn irri ;-), :P wel lol) maar okay aangezien ik de ombouw doe wou ik daar ook zegmaar een kopie van de start post bij zetten en ook vrij veel info over rose als een extra pagina(s). GOT krijgt een site :P

van dat refinen is trowuens allemaal precies terug te vinden in de crafters database (refine weapon en refine armor)

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Ik heb m nog gevonden, in m'n mail archief :P

Refine Guide

Hij is opgemaakt in RML, dus 't ziet er het best uit als je 'm plakt in je Notepad in je Myreact hier :)

[ Voor 27% gewijzigd door Haan op 08-09-2005 08:50 ]

Verwijderd

_/-\o_ De start post ziet er weer netje uit hoor, Nice work _/-\o_
Vind dat ook gamesrouter net als gravety niet echt gul is met de informatie over rose, nog steets weinig datums en zo, Ook niet hoe ver ze nou zijn. Hoop dat hier snel verandering in komt en we eindelijk een weten waar we aan toe zijn.

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:29:
Okkie's lisjt is opnieuw in aanbouw, ik en sub-zero zullen hieraan gaan werken, ik zal persoonlijk voor de html en outlay zorgen aangezien ik photoshop, flash en html kenner ben en sub zero zal het database en php verhaal doen omdat hij daar gewoon geweldig mee is (alleen zijn c++ kunsten zijn irri ;-), :P wel lol) maar okay aangezien ik de ombouw doe wou ik daar ook zegmaar een kopie van de start post bij zetten en ook vrij veel info over rose als een extra pagina(s). GOT krijgt een site :P

van dat refinen is trowuens allemaal precies terug te vinden in de crafters database (refine weapon en refine armor)
Paar tips die je mischien kan gebruiken.
1. Mischien handig om wat meer info erbij te zetten in de lijst ala email/xfire ofzo.
2. Zet er een lvl cap op bijvoorbeeld 160 a 200 ofzo. Zodat we geen lvl424134534 erin krijgen.
3. Ik vind dat andere clans hun naam er ook gewoon zelf in mogen zetten.
4. Zorg ervoor dat welke first job je kiest je alleen uit die clas zijn 2e jobs kan kiezen.
5. Mischien aanmelden gewoon als inloggen maken met automatische verzinding van een activatie link naar je email.
6.Als je 5 doet zorg er wel voor die iedereen meedere Niks kan hebben.

Hoop dat je er wat aan hebt.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Calamor
William/Ax3 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:41:
[...]

Paar tips die je mischien kan gebruiken.
1. Mischien handig om wat meer info erbij te zetten in de lijst ala email/xfire ofzo.
2. Zet er een lvl cap op bijvoorbeeld 160 a 200 ofzo. Zodat we geen lvl424134534 erin krijgen.
3. Ik vind dat andere clans hun naam er ook gewoon zelf in mogen zetten.
4. Zorg ervoor dat welke first job je kiest je alleen uit die clas zijn 2e jobs kan kiezen.
5. Mischien aanmelden gewoon als inloggen maken met automatische verzinding van een activatie link naar je email.
6.Als je 5 doet zorg er wel voor die iedereen meedere Niks kan hebben.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Misschien is het handiger om zulke dingen niet op dit fotum teplaatsen maar op het GoT rose clan fotum. Heb ik zelf ook gedaan. Want daar hebben andere niks mee. Dus anderen nog ideën hebben. zet het daar maar.

• Zeror
Shockers schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:20:
[...]

Ik wil wel een nieuwe startpost verzorgen van graphics + hosting :)
JA ik wilde ook al iets nieuws gaan maken. :D

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Goedemorgen. :)

Wat een drukte in dit topic, hehe. Ik dacht laat ik ook weer eens iets posten in dit topic. Cool om te zien dat ook dit spel nog zo fanatiek gespeeld wordt. Is het nogsteeds gratis eigenlijk?

Anyways, over mijn php-scripts enzo...
Dat heb ik even snel in elkaar gesmeten zodat er iets van een lijstje was. Ik zou er nog een hoop aan veranderen, en vooral meer checks en beveiligingen. Maar dat komt wel goed als ik het zo lees. :)

Ik kan het wel hosten. Ik heb een redelijk snelle server met php+mysql. Vanavond als ik thuis ben zal ik kijken of ik even snel een account kan maken. De lijst is dan gewoon te bezoeken op http://rose.azwart.nl/ :) Succes!

Oh, en mocht het nodig zijn, kunnen jullie me altijd even toevoegen aan MSN. Mijn adres staat als het goed is nog gewoon in mijn profiel hier.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Zeror
IK wilde toen nog samen met GJtje ook zoiets maken, maar dan nog iets uitgebreider, maar GJtje is inmiddels nonactief met dit spel.
Ik zou dan een mooie layout verzorgen en hij het php werk. Maar ja dat is door het hacking, iedereen stopte toen ongeveer, mee opgehouden.

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
OkkE schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:13:
Goedemorgen. :)

Wat een drukte in dit topic, hehe. Ik dacht laat ik ook weer eens iets posten in dit topic. Cool om te zien dat ook dit spel nog zo fanatiek gespeeld wordt. Is het nogsteeds gratis eigenlijk?

[u]ander verhaal.
nee IRose beta is gesloten, we wachten nu op de komst van Erose die ook eeen korte beta zal gaan krijgen dan toch echt P2P.

voor de klaagmasters en andere mensen ;) startpost is weer wat aangepast hoor, job links en lege plaatjes links. als erose er is ga ik wel aan echte veranderingen werken.

naROSE heeft wel een aantal aanpassingen gehad dan pROSE. iig zoals ik prose kende, zo zijn equip drops weer anders gemaakt, bij pROSE zat er eest bijna altijd een stat bij. en nog een aantal dingen in mobs en NPC's. maar die dingen zullen bij pROSE vast ookwel zo zijn nu, hopenlijk zetten onze koreaantjes er vaart in :p we want rose

Verwijderd

ik lees dat verschillende mensen hier start post willen maken, als jullie ernou is voor zorgen dat er een zeer uitgebreide komt dat we naast de lijst online kunnen zetten, als je interesse hebt meld het dan hier ff op het got forum net als Calamor al zei

Op zich moet ik toch nog wachten op me account van okke en dat topic check ik wel eens in de twee dagen.

@okke ik hoor het wel over de mail als het zover is met je datavase

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 11:13 ]

• OkkE

OkkE

evo18: Check mail. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Zeror
@ evo18
I've made a design :D
Je bedoeld dat er een aparte website komt waar alle info komt. Daarvan staat dan een samenvatting in GoT startpost. Bedoel je dat?

Verwijderd

klopt rakkerzero, dan kunnen we hier in de got start post een kortere versie maken en doorverwijzen naar onze GOT site :P maar laten we dit verder bespreken op got forum okay kan je gleijk ff wat posten over jou design

http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=61

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 12:10 ]

• Rooster
Goed werk jongens, ik krijg zo alleen maar meer zin in ROSE _/-\o_
Design ziet er goed uit (de scripts vast ook, heb ik _totaal_geen verstand van ;) ), ik weet niet of blauw expres is gekozen ivm de startpost? Zo niet dan is het mooi meegenomen :9
Hebben jullie een goed overzicht van alle aan/opmerkingen? Ik kan me voorstellen dat niet alles op een rijtje staat.

Verwijderd

Rose NA heeft nog steeds dezelfde bagger service dan Irose.

Wou net fftjes spelen, word de server geinspecteerd.

Ik vind echt dat ze dat van te voren moeten aankondigen.

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:42:
Rose NA heeft nog steeds dezelfde bagger service dan Irose.

Wou net fftjes spelen, word de server geinspecteerd.

Ik vind echt dat ze dat van te voren moeten aankondigen.
Tja, 't is nog altijd een bèta hè ;P

Verwijderd

Ahja, beta of geen beta, de service moet gewoon beter worden in Rose NA.

Nu is de maintence voorbij,en krijg je een annoucment over die maintence van toenet, heb je ook veel aan -_-' .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:34 ]

• Zeror
Dutch-Hane schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:37:
Design ziet er goed uit (de scripts vast ook, heb ik _totaal_geen verstand van ;) ), ik weet niet of blauw expres is gekozen ivm de startpost? Zo niet dan is het mooi meegenomen :9
Hebben jullie een goed overzicht van alle aan/opmerkingen? Ik kan me voorstellen dat niet alles op een rijtje staat.
in mn design die ik op Xot forum het gepost heb ik de kleur blauw gebruikt die ook in het ROSE logo te vinden is ;)

Verwijderd

heeft iemand nog meer iedeen voor de site ik ben nu met de db bezig

http://rose.azwart.nl/

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:37:
dat wat er nou staat is idd exact hetzelfde kleurjte als de start post, die kleur uit de start post is namelijk ook van mij afkomstig :P maar de layout gebruiken we rakker zero's idee als standaart en die maak ik dan wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ik moet zeggen trieste mensen daar bovenaan. die zich niet normaal kunnen gedragen en en onzin moeten neerplaatse.

waarschijnlijk is donderdag avond standaard wekenlijse onderhoud aan servers voor NArose. zou het nog niet weten. merkte iig snel genoeg toen ik rose patcher opstarte dat de link dead was zei voor mij al genoeg :P verder is eht idd beta dus zullen er veel dingen verandert worden constand, vooral gezien er geen fatsoenlijke anti hack is (go gamespy) zullen grote bugs en dingen die makkenlijk te hacken zijn zo snel er een fix is op worden gemikt ?
komt allemaal wel goed, laten we ons druk maken over Erose niet NArose ;)

kwam dit nog in NArose tegen, dealers met fairy's weet nog niet wat ze doen gezien de 5 die ik tegen kwam of door rende of niet een niet aardig antwoord terug gaven.
aan hawker skills is er maar eentje bij te koop die bij Prose nog niet was en dat is om doge ed te maxen. je hebt er lv 1 cloak voor nodig. natuurlijk een optimum combi. cloak = stealth aanvallen+crit up en pas als je word geraakt ben je weer zichbaar. met extra dodge dus erbij. ghehe })
moet nog wat mother chopry's voor ik hawker ben. aantal skill namen verandert maar niet echt veel anders tot nu toe :p

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/NArose/screen003
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/NArose/screen006
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/NArose/screen007
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/NArose/screen008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag over hoe je een proxy server moet gebruiken.
een vriend van mij speelt op een private server en die zei dat ik mij IP,discription en mijn data moest veranderen.Waar kun je dat ergens instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

private servers worden hier niet behandeld omdat ze illegaal zijn

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:24:
een vriend van mij speelt op een private server en die zei dat ik mij IP,discription en mijn data moest veranderen.Waar kun je dat ergens instellen??
welkom op GoT.

zoals 4th al zei, behoren private servers tot niet legaal. illegale dingen mogen we hier niet bespreken. dit had je kunnen lezen in Spielerij - Algemene policy

ik ga vandaag maar weer eens verder met NArose. zit alleen te twijfelen of ik wel een bower wil, bij Prose was een katar namenlijk veel sterker :(
misschien ga ik wel gewoon een andere class testen voor de lol. waarom ook eens niet :+ in de beta van rose maak ik vast WEER een bower dus :p ik stop de hawker quest wel ff :p

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 09-09-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:24:
Er is dit deel van het topic al 20 keer vertelt wat wel en niet mag... PLS read faq voor je zomaar rond ga posten en lees het topic door voor je gaat posten... voord gek van dit zoort mensen we moeten het halfe topic allen maar zijken wat wel en niet mag... Hou je aan de regels en ontopic PLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nu ik zo die lijst nog eens bekijk, zie ik o.a.
HAantje (Prose)
staan. Misschien een idee om ook de soort Rose aan te geven als speler? Of is de site gewoon alleen voor eRose bedoeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
OkkE schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:35:
Nu ik zo die lijst nog eens bekijk, zie ik o.a.
[...]
staan. Misschien een idee om ook de soort Rose aan te geven als speler? Of is de site gewoon alleen voor eRose bedoeld? :)
als erose er is gaan we allemaal op Erose. neem ik aan dus zal denk ik niet hoeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad en op een gegeven moemnt zal ook na rose wel ee nblock krijgen dus ik zal geen soort rose invoegen alleen wel wleke server men speelt van Erose

Op laura designstaan de volleidge inhoudv an de database nu.
http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?p=1020#1020

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke tijd voor wat leuks.
Dit staat op de Erose website, sommige zeggen dat het gehackt is andere zeggen gewoon een grap.
http://www.roseeurope.com/Forum/index.asp

maar grappig is het zeker, Ps in firefox werkt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:15:
Oke tijd voor wat leuks.
Dit staat op de Erose website, sommige zeggen dat het gehackt is andere zeggen gewoon een grap.

Lol, die is niet gehackt was ook een thread over op het GR forum: http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=494

Is gewoon een 404 error. http://www.roseeurope.com/Forum werkt wel;)
DeadLock (Community Liaison) Schreef:
yup, the error you're getting there is mostly due to the fact you're trying to load up the forums via an index.asp page which doesnt exist, as opposed to the index.php page, which does exist and states that the forums dont.

The 404 error page your getting is a bit garbled there and doesnt seem to be being served correctly (ill bash a few techies around later and see if we can get that fixed) and the little script it runs is actually something i threw together as a funny rose related 404 error while the preview site was initially in development.

EDIT: For those who are really bored, you can find the 404 page at www.roseeurope.com/404.asp

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:19:
[...]

Lol, die is niet gehackt was ook een thread over op het GR forum: http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=494

Is gewoon een 404 error. http://www.roseeurope.com/Forum werkt wel;)

[...]
Wel de beste 404 error ooit dan :) Vind hem echt grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:15:
Oke tijd voor wat leuks.

hack lijkt mij :p ach dan weet GR waar ze tegenover staan. ik denk dat GR nog geen idee heeft tegenover hoeveel hackers ze staan en ze wel vertrouwen dat de economie en de hack goed komen :/

offtopic: firefox vind ik zoiezo brak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al een hele oude, maar blijft grappig :P

Owkee die fairy is dus een soort van persoonlijke cleric die een uur lang hp, dodge en damage verhoogd :)

Andere jobs kunnen ook zo'n fairy hebben, is dus een skill die je 1x kan gebruiken die ja schijnbaar kan krijgen door een quest.
Voor diezelfde quest kun je schijnbaar ook een skill krijgen die blijvend is, voor muse schijnbaar incognition die dingen in vuur zet, maar helaas geen idee waar je die quest haalt enzo.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:41:
al een hele oude, maar blijft grappig :P

Owkee die fairy is dus een soort van persoonlijke cleric die een uur lang hp, dodge en damage verhoogd :)

Andere jobs kunnen ook zo'n fairy hebben, is dus een skill die je 1x kan gebruiken die ja schijnbaar kan krijgen door een quest.
Voor diezelfde quest kun je schijnbaar ook een skill krijgen die blijvend is, voor muse schijnbaar incognition die dingen in vuur zet, maar helaas geen idee waar je die quest haalt enzo.
Lol ik dacht dat die fairy's gewoon worden aangewezen aan willekeurige personen. 1 uur lang en dan verdwijnt die weer. Heb 1 keer eentje voor mijn neus zien verschijnen bij iemand die gewoon aan het knokken was. Die persoon zei gelijk WTF is dat nou xD.

Ignition word gewoon gedropt door bepaalde mobs. Ik kreeg der een van een Honey Rackie.

[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 09-09-2005 14:27 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat jullie het al spelen dan ? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb nu weer een Fairy, maar hij doet weinig hoor 8)7 .

Mss ligt het aan mij, maar bij mij doet die Fairy echt geen ene reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:34:
hoe komt het dat jullie het al spelen dan ? :? 8)7
we spelen NArose (North Amerika). we hebben het dus nog niet over Erose, over Erose hebben we niets te melden dus tot dat er nieuw nieuws is moeten we het maar met NArose doen.

• Rooster
Sorry dat ik het niet helemaal gevolgd heb, spelen jullie nou allemaal op 1 account? Zo niet, waar kan je die halen :7
Ik dacht dat Doominator z'n acount gegevens wel door wilde mailen oid?

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Als je een betaalde fileplanet account hebt kun je in principe spelen :)

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:22:
Sorry dat ik het niet helemaal gevolgd heb, spelen jullie nou allemaal op 1 account? Zo niet, waar kan je die halen :7
Ik dacht dat Doominator z'n acount gegevens wel door wilde mailen oid?
Ik deel mijn account nu met, Euhrm Ax3 en CLman.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.