IK durf het natuurlijk niet ckers te zeggen maar volgens mij moet je ook je download kopen, je kunt hem indd wel gratis downloaden maar zodra de trial voorbi jis je een serial voor het spel nodig hebt om het spel te activeren waarvoor je ook gelijk je maandelijkse bedrag betaald. of de eerste maand kan er gratis bijzitten wat wel meer voorkomt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 01:09:
Als je beschikt over kabel of adsl dan je het spel gewoon downloaden en hoef je geen geld te dokken voor een ROSE CDtje.
Een half jaar lid zal niet mogelijk zijn heb ik me laten vertellen ze beginnen eerst met proefdraaien van het betaal systeem dus telkens 1 maand is mogelijk.TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:10:
[...]
waarschijnlijk tussen de 8 tot 15 euro de maand,
maar volgens mij kan je ook half jaar kaarten kopen en een week kaart.
zoals bij roseonline.ph
hangt er net van af hoeveel zin je erin hebt
We zullen alleen snel grade 2 kweken als de clan vol is dus dat betekend dat we al een groep van 15 man hebben om op clan field te hakkenVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:53:
[...]
Dat naar grade 2 halen is nog best een bult werkMoet je flink veel met een groep punten gaan sprokkelen
Maar is weer een mooie uitdaging natuurlijk.
.
Weet ik lekker alRakkerzero schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:59:
Ik zit nu alvast een manier te bedenken om snel aan geld te komen en welke job daarbij het handigst is.
Ik denk dat ik voor Artisan gaat. Beetje spullen bouwen en dan sellen.
En jij weet het misschien al maar voor de noobs vergeet niet dat economie 10x kleiner word als irose he
En toen had ik geen zin meer om de rest van de posts te lezen, Wel zie ik dat we een schitterend lijstje hebben