[PC MMORPG] ROSE Online - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.242 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:42:
[...]

JA die heb ik nog, maar kijk eens even op http://rose.azwart.nl/
Daar staat de website die we aant maken zijn. Hij is al een stuk gemaakt. :)
Ziet er mooi uit, alleen jammer dat de iframe in FireFox niet vergroot word in de hoogte... :)

edit:
Ziet er naar uit dat er een nieuw deeltje aangemaakt mag worden (ik heb 11 pages, 100 berichten per pagina... ;))

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 23-09-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
anders maak je dat frame ff wat langer

moeilijk lezen zo in vuurvos

Afbeeldingslocatie: http://www.tynoz.nl/dus.JPG

zoveel scrollen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door TYNOz op 23-09-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TYNOz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:06:
anders maak je dat frame ff wat langer

moeilijk lezen zo in vuurvos

[afbeelding]

zoveel scrollen 8)7
Er word waarschijnlijk een javascript gebruikt, die de hoogte bepaalt voor het iframe, die (helaas) niet werkt in FireFox, ik heb er namelijk ook last van (zie post boven je O+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
GJ-tje schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:09:
[...]
Er word waarschijnlijk een javascript gebruikt, die de hoogte bepaalt voor het iframe, die (helaas) niet werkt in FireFox, ik heb er namelijk ook last van (zie post boven je O+)
Nee erwordt geen javascript gebrukt. De hoogte wordt nu nog vast ingesteld, maar is de bedoeling dat ie variable is aan de hoogte van de pagina. Alleen dat wil nog niet echt lukken met HTML/CSS. :|

btw, Zal ik het nieuwe deel maken?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak maar nieuw deeltje aan ja :) Zijn de mods ook blij. Ik zie Dave laatste tijd niet zoveel dus...

Trouwens site ziet er idd best strak uit :) Goed werk!

Ook leuk die lijst met alle items in Rose, Staan aantal dingen in die ik nog niet kende. voornamelijk die 8th equips. Smaakt naar om Erose te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
iemand kan aan een deeltje 12 beginnen, ik doe het iig niet meer. rose eindigt voor mij over 2 weekjes weet neit of ik dan nog tijd over hou om zelfs nog even te beta'en verder ga ik me dan ook minder met alle rose news en veranderingen bezig houden. dus lijkt het me beter als een ander deeltje 12 maakt.

Daves2hd signing off

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:20:
iemand kan aan een deeltje 12 beginnen, ik doe het iig niet meer. rose eindigt voor mij over 2 weekjes weet neit of ik dan nog tijd over hou om zelfs nog even te beta'en verder ga ik me dan ook minder met alle rose news en veranderingen bezig houden. dus lijkt het me beter als een ander deeltje 12 maakt.

Daves2hd signing off
Dave ?? stop je helemaal :( to bad
School werk ???
Ik doe het ook naast me werk :P gaat hier best goed moet ik zeggen, maar ja wie ben ik he.
In iedergeval wel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:20:

Daves2hd signing off
jammer dave :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
en we gaan hier verder :)

Deeltje 12

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:39:
[...]

Nee erwordt geen javascript gebrukt. De hoogte wordt nu nog vast ingesteld, maar is de bedoeling dat ie variable is aan de hoogte van de pagina. Alleen dat wil nog niet echt lukken met HTML/CSS. :|

btw, Zal ik het nieuwe deel maken?
Op rare res 1024/1280 (90 grade gedraait scherm) op IE doet hij het wel prima trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
*knip* naar het nieuwe topic

[ Voor 95% gewijzigd door Amafi op 23-09-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
GJ-tje schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:09:
[...]
jah heb ut gemerkt ie doet die idd goed
en anders doen ze ook ook ff border=0 bij die iframe is net iets mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.