Deze staff zijn wel interesant voor clerics of Low levels mages , maar voor high Mage kan je beter een Staff of Rune of een betere nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:03:
[...]
Ik had 1/3 zelf, de helft heb ik van een clan maat gekregen en de rest van een andere, dus het viel op zich best mee
Maar ik was best een rijke cleric ja, en had ook best wat aanzien, ten eerste vanwege mijn build, tweede he hoeveelheid geld die ik had, en toen ook nog de zo gewilde lunar seal staff ja
Ik kan iig zeggen dat ik 1 va nde 5 personen was die hem voor de reset had, veel gebruikt ook want die stats waren best lekker.
[afbeelding]
Overigens had ik de schuld in 2 dagen compleet terugbetaald
Dus naast power lvl'en weet ik ook goed hoe je geld verdiend
mmmmm ik moet toch maar eens met jouw gaan praten over hoe je al dat geld wel en niet hebt gekregenVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:03:
[...]
Overigens had ik de schuld in 2 dagen compleet terugbetaald
Dus naast power lvl'en weet ik ook goed hoe je geld verdiend
Die koyote wand had ik ook, vlak na de reset
drop van Grunter King. Van het geld heb ik toen nog de tweede oprichting van OoT gefinancierd (Order of Tweakerse, prutsers
)
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
spelen jullie nu rose op en andere server of sit iedereen hier met trillende handen vanwege afkick verschijnselen te wachten op erose , en weetend dat het nog maar een paar weekies duurt voordat de iedereen weer uren lang achter dat scherm zit en die trillende hand alleen maar erger wordt , nartuurlijk buiten degene die de closed beta kunnen betreden ..
of wordt het tekort aan rose nu opgevult door een ander spel ....
of wordt het tekort aan rose nu opgevult door een ander spel ....
Verwijderd
tot een lvl 110 ongeveer was deze interessant voor mijn build, en omdat ik geld zat had hem ik hem noot verkochtVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:26:
[...]
Deze staff zijn wel interesant voor clerics of Low levels mages , maar voor high Mage kan je beter een Staff of Rune of een betere nemen.

In rose zelf zitten leuke dingen "verborgen" die je met een trucje toch kunt zien, en dit is geen hacken.
Probeer de 3rd job/die gekke armours van hoge lvl's te vinden, maar nog zonder succes.
Maar dit vond ik ook wel leuk om ff te laten zien.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 11:14 ]
Verwijderd
Ja er is volgens mij ook nog een soort vis ofzo, ik zou het wel vet dat je het zou kunnen instellen voor je eigen shop wat voor shop je hebtVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:58:
[afbeelding]
In rose zelf zitten leuke dingen "verborgen" die je met een trucje toch kunt zien, en dit is geen hacken.
Probeer de 3rd job/die gekke armours van hoge lvl's te vinden, maar nog zonder succes.
Verwijderd
Zijn p2p items, iig in krose, maar ik kan best een screenie maken van die vis hoorVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:23:
[...]
Ja er is volgens mij ook nog een soort vis ofzo, ik zou het wel vet dat je het zou kunnen instellen voor je eigen shop wat voor shop je hebt
Heb ik een topic-je geleden ook gepost, alleen toen dacht ik nog dat dat standaard in pRose zat
[rml]Dutch-Hane in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 10"[/rml]
[rml]Dutch-Hane in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 10"[/rml]
Dutch-Hane schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:49:
Hier nog wat leuke extra's Prose is het helemaal![]()
Shop
Shop
Shop
Cart![]()
Cart
Cart
Rolce in 3 smaken 1 2 3en die oortjes dan![]()
Vu-ur-we-rk
Staat nog meer op het Prose forum waar ik het schaamteloos van af heb geript
Dit moet er nog ff bij hoor
1,2,3
Interface update![]()
Weer genoeg gespammed voor vandaag
Ben je nu bezig met "skinnen*"? Ik heb vlak voor de shutdown van iRose half voor elkaar gekregen om het beste pakje voor dealer aan te doen. Ik weet het je houd jezelf voor de gek, het is client sidedVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:58:

*in bijvoorbeeld photoshop de texture aanpassen
[ Voor 8% gewijzigd door Rooster op 21-09-2005 17:06 ]
Verwijderd
Zo ongeveer ja, alleen pakjes lukken nog niet echt maar de rest wel.Dutch-Hane schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:05:
[...]
Ben je nu bezig met "skinnen*"? Ik heb vlak voor de shutdown van iRose half voor elkaar gekregen om het beste pakje voor dealer aan te doen. Ik weet het je houd jezelf voor de gek, het is client sidedMaarja zag er wel aardig uit, en dat skinnen was in die periode leuker dan Rose zelf
*in bijvoorbeeld photoshop de texture aanpassen
Maar zelfs die client skinnen moet mogelijk zijn.
Iig alles wat in krose zit of welke andere versie dan ook blijkt dus in elke rose versie te zitten, kunnen ze er zonder problemen in stoppen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 17:28 ]
Ik neem aan dat je gewoon de namen veranderd in die van welk item het oorspronkelijk is
dom item -> leuk item
naam van het leuke item veranderen in die van het domme item. Is even simpel gezegd, zo deed ik het.
Hoe heb je hem nou aan de praat gekregen? Irfanview?
Bah, voor zover te zien is nog geen GoT'er die een paarse naam heeft
dom item -> leuk item
naam van het leuke item veranderen in die van het domme item. Is even simpel gezegd, zo deed ik het.
Hoe heb je hem nou aan de praat gekregen? Irfanview?
Bah, voor zover te zien is nog geen GoT'er die een paarse naam heeft
[ Voor 23% gewijzigd door Rooster op 21-09-2005 18:04 ]
Verwijderd
Vriendjes politiek daar op het Gamesrouter forum
,alle members van die Clan van Kru hebben een invite...
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 18:31 ]
Verwijderd
Waarom zo'n smiley erbij dan? Dat is toch mooi als dat zo zou zijn, kan hij ons op de hoogte houden...
Verwijderd
Gratz!
Eej, laat is een screen zien van dat Closed Beta forum:)..vraag me af wat voor threads daar in staan:)
Ach kom op:p...Ik ben zo benieuwedVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:49:
[...]
Ik denk dat gamesrouter dat niet zo leuk gaat vinden(jeweetwel Nda enzo)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 18:51 ]
Verwijderd
Ik denk dat gamesrouter dat niet zo leuk gaat vindenVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:47:
Eej, laat is een screen zien van dat Closed Beta forum:)..vraag me af wat voor threads daar in staan:)

Wow, gratz mensen die er wel in zitten.
Doe je best, test het uit..... En hopelijk kunnen we daarna in de open beta spelen zonder gehack, gedupe enz enz.
En verder hou ons een beetje op de hoogte van nieuwe dingen. Screens.
Skill-trees en skill systemen (misschien iets toegevoegd veranderd, weggehaald. Je weet het niet....)
Maar bovenal... veel plezier
Verwijderd
Dat zal ik zeker doen!!Amafi schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:54:
En verder hou ons een beetje op de hoogte van nieuwe dingen. Screens.
Skill-trees en skill systemen (misschien iets toegevoegd veranderd, weggehaald. Je weet het niet....)
Verwijderd
Voor elkaar gekregen met irfanview om sprites in te lezen en te identificeren, en met te "patchen" dmv een nieuwe map aan te maken in de map 3ddata (als ik het goed heb, zit nu niet thuis) en dara de extracte files neer te zetten met de naam van het item waarmee ik het wil verplaatsen.
Maar ja helaas ben ik ook niet uitgekozen, maar het boeit mij niet zo, heb al gezien dat vrienden van mij wel uitgekozen zijn dus ik krijg het forum daar wel te zien denk ik zo
Niet dat daar zoveel geheimen op komen anyway.
Maar ja helaas ben ik ook niet uitgekozen, maar het boeit mij niet zo, heb al gezien dat vrienden van mij wel uitgekozen zijn dus ik krijg het forum daar wel te zien denk ik zo
Niet dat daar zoveel geheimen op komen anyway.
Proficiat Evo. Ik zou er graag in willen zitten als het character niet gewist zou worden. Er worden trouwens de komende dagen nog meer mensen invited. De eerste ronde is vooral om de installatie van de client en de verbinding met de server te testen.
Verwijderd
EVO zit in closed beta
kep trowuens de lisjt zelf nog niet gezien maar kep net mailtje van embers gehad, en kunnen jullie niet op de closed beta forum komen die er nu is dan?? omdat jullie eerder om screens vroegen. hij staat gewoon op het main scherm hoor van de GR forums
Of zijn ze echt seireus met hun Rose Closed Beta Testers only. Trespassers Beware!
we mogen trouwens van alles posten overal wat me maar willen over closed beta incl screens
Of zijn ze echt seireus met hun Rose Closed Beta Testers only. Trespassers Beware!
we mogen trouwens van alles posten overal wat me maar willen over closed beta incl screens
[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 22:51 ]
Verwijderd
Ook effe mijn mail gecheckt, maar helaas geen uitnodiging.
alleen andere kutmailtjes ...SCH00LGlRLsS in HhArRDDD ACTl0N

Verwijderd
Jups, heb het gelezen, miss moeten we maar een dagje samen het party systeem even doornemen..Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:28:
Verwijderd
Laat dan please dat Forum zien, sticky's enzo..Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:28:
Waar heb jij je allemaal voor ingeschrevenVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:08:
Ook effe mijn mail gecheckt, maar helaas geen uitnodiging.
En evo en Deilon gz..
Ff duimen of der nog meer gotter's bijkomen de komende dagen.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:21:
[...]
Laat dan please dat Forum zien, sticky's enzo..

En de allereerste post van embers in de sticky is:
Hi everyone, welcome to ERose closed beta!!!
For those of you who have never Beta tested a game before there are a few things we’d like to make clear…
The Beta testing forum
Please do not use the Erose closed beta testing forum for anything other than discussing the Erose closed beta testing.
Arguments, off-topic posts and spam do not belong in the beta testing forum. If you need to let off steam, this is definitely not the place to do it.
What is a bug?
A bug is a problem with the code that causes the program to perform its function in a way other than its proscribed manner or simply that it doesn't function at all when it should.
Beta testing Guidelines
• Expect to find bugs in game
• Report EVERYTHING you find, even if you are unsure of whether something is a bug, post it anyway.
• Try everything! Talk to every NPC, travel to every map, kill every mob and eat as much fruit as you can!
• Talk to your fellow beta testers, testing with other people is often a lot more productive, two heads are better than one so to speak.
• Give each bug found a thread of its own, don’t post your bug in the middle of someone else’s thread as is could be missed.
• Have fun!
Shortly we will post instructions on how to download and install the ERose client, please report ANY problems you may have with the download or the installation.
Thank you all for you help in testing ERose, We look forward to seeing you in game.
En die luie mensen hebben nog steeds niet mijn account geactiveerd..
Verwijderd
het spel is toch ook nog niet te dll, of in ieder geval de patch naar closed beta nog niet
Tja, hou ons maar op de hoogte zou ik zeggen...
We willen zoveel mogelijk info over erose.
Ik ben tevens erg benieuwd naar de accuraatheid van de poll. Volgens de poll op gamesrouter gaan er ontzettend veel mensen beginnen aan een muse job.
Hetzelfde zie ik ook wel terug in NaRose, enorm veel muses (in vergelijking met andere jobs)
Zoveel muses/mage/cleric zorgt voor schaarste van mooie muse eq.
Dus ben nu toch wel weer een beetje aan het twijfelen of ik dan toch niet voor bourg moet gaan.
Lekker rijk worden. Hoge damage dealen. Maar helaas ook wel weer zwakjes.
De NaRose skills voor dealer zagen er voor die job wel weer wat beter uit. Hogere HP skill, geloof zelfs extra def.
Ik ben tevens erg benieuwd naar de accuraatheid van de poll. Volgens de poll op gamesrouter gaan er ontzettend veel mensen beginnen aan een muse job.
Hetzelfde zie ik ook wel terug in NaRose, enorm veel muses (in vergelijking met andere jobs)
Dus ben nu toch wel weer een beetje aan het twijfelen of ik dan toch niet voor bourg moet gaan.
De NaRose skills voor dealer zagen er voor die job wel weer wat beter uit. Hogere HP skill, geloof zelfs extra def.
Verwijderd
Wat noem jij lekker rijk worden?
Ik durf te beweren als muse dat ik rijker ben dan een bourg van zelfde lvl
IIg je hebt de eerste 70 lvl's echt geen "mooie" msue equip nodig hoor, zelfs tot lvl 120 had ik geen enkel statted stukje equip omdat het totaal onnodig is en te duur is.
Wil je echt hoge damage dealen dan zul je toch weer uitkomen bij soldier of muse
Bourg kan in het begin gewoon geen hoge damage dealen nog en hawker is te sloom voor leuke damage te doen.
Je kunt wel voor een artisian gaan met hoge sen, 2 sen op iedere con, en dan doe je criticals als een gek, werkt erg goed, en dan zoek je equip met attack speed
Maar bourg en lekker geld verdienen en damage doen? no way, op narose lukte dat ook niet meer.
IIg je hebt de eerste 70 lvl's echt geen "mooie" msue equip nodig hoor, zelfs tot lvl 120 had ik geen enkel statted stukje equip omdat het totaal onnodig is en te duur is.
Wil je echt hoge damage dealen dan zul je toch weer uitkomen bij soldier of muse
Bourg kan in het begin gewoon geen hoge damage dealen nog en hawker is te sloom voor leuke damage te doen.
Je kunt wel voor een artisian gaan met hoge sen, 2 sen op iedere con, en dan doe je criticals als een gek, werkt erg goed, en dan zoek je equip met attack speed
Maar bourg en lekker geld verdienen en damage doen? no way, op narose lukte dat ook niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 09:40 ]
Tja das waar, eerste zoveel levels is "mooie" equip (nog) niet nuttig. Op een leuk statted mask na dan vind ik. Of een crackshotring ed.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:40:
Wat noem jij lekker rijk worden?
Tja en hoe rijk je bent is afhankelijk van je level ten opzichte van de "massa"
En je eigen inzicht in economie en handel, en natuuurlijk de tijd die je kan gebruiken om te venden.
Verder zag ik dat er weinig bourgs zich aanmelden. En zonder dupen kan je waarschijnlijk met gather een hoop verdienen. Vooral essences, veren, etc. Samen met wat inzicht en bevriende artisans moet er een hoop te verdienen zijn.
De hoge damage wil ik hebben om snel te levelen aangezien ik weinig tijd heb. Veel pots gebruiken (heb ik weer geld voor nodig) en hoge damage moet snel gaan.
Artisan vond ik erg zwakjes, maar een bourg met launcher moet in mijn ogen meer def en HP hebben. Als die dezelfde damage kan doen, en een leuke AoE spell..... Dan moet dat wel lukken.
Mage is een beetje mijn eerste keus, coole spells en best sterk. En leuk(er) in pvp dan artisan/bourg, geen gekloot met kogels. Maar als iedereen muse/mage is dan vind ik het weer minder interessant
Verwijderd
Als je wilt kun je dan wel zodra de open beta van start gaat met mij partyen, meteen van adventure island uit, wil dat met een groepje van 3/4 mensen ofzo doen en dan gaan we vooral voor attack speed, als in vlug mobs aanvallen en drops verdelen.
Op die manier kun je tegen het einde van de dag lvl 30 halen, drops npc'en waar je niets aan hebt en kun je aardig wat fruit voor kopen en in je shop overnight doen
Dag 3 kunnen we dan gewon al een got clan hebben op deze manier, want rond lvl 40 heb ik altijd zo rond de 400K dus ik kan het makkelijk dragen, lvl 50 heb ik al over de mil.
In een party is attack speed ook minder belangrijk is en dan kun je je volledig op attack power storten.
En dan 's nachts de party lvl vasthouden en volgende dag weer verder gaan, en nog een paar van dat soort trucjes, en helaas als ik mensen vraag om op deze manier te powerlvl'en hoor ik telkens dat ze niet spelen ofzo helaas
Op die manier kun je tegen het einde van de dag lvl 30 halen, drops npc'en waar je niets aan hebt en kun je aardig wat fruit voor kopen en in je shop overnight doen
Dag 3 kunnen we dan gewon al een got clan hebben op deze manier, want rond lvl 40 heb ik altijd zo rond de 400K dus ik kan het makkelijk dragen, lvl 50 heb ik al over de mil.
In een party is attack speed ook minder belangrijk is en dan kun je je volledig op attack power storten.
En dan 's nachts de party lvl vasthouden en volgende dag weer verder gaan, en nog een paar van dat soort trucjes, en helaas als ik mensen vraag om op deze manier te powerlvl'en hoor ik telkens dat ze niet spelen ofzo helaas
heheh hele tactic uitgedacht!
doe je goed hoor
Ik word denk ik artisian als al vele mensen muse worden ^^!
en als we kunne power lvlen wil ik wel graag meedoen!
(ik kan me pc snachts aanlaten staan is iig geen probleem)
maar we zien wel als het zover is!
Whoei heb er weeer zin in
(om te power lvlen moeten we misschien allemaal een dag ziekmelden op werk/school op de woensdag of maandag ofzo
)
doe je goed hoor
Ik word denk ik artisian als al vele mensen muse worden ^^!
en als we kunne power lvlen wil ik wel graag meedoen!
(ik kan me pc snachts aanlaten staan is iig geen probleem)
maar we zien wel als het zover is!
Whoei heb er weeer zin in
(om te power lvlen moeten we misschien allemaal een dag ziekmelden op werk/school op de woensdag of maandag ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door TYNOz op 22-09-2005 10:21 ]
Verwijderd
Voor de eerste 50 levels kan je beter solo’en of duo dan verdien je veel meer en level je veel sneller, omdat het te druk is om te partyen en te druk, want er spawnen te weinig mobs.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:12:
Als je wilt kun je dan wel zodra de open beta van start gaat met mij partyen, meteen van adventure island uit, wil dat met een groepje van 3/4 mensen ofzo doen en dan gaan we vooral voor attack speed, als in vlug mobs aanvallen en drops verdelen.
Partyen kan je het beste in beach of genzi , gorge en luna doen.
Verwijderd
Nope, geloof me maar, je moet ook de spots weten enzo, daarbij je weet toch hoe het in prose ging op low lvl's was je zelf bij.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:42:
[...]
Voor de eerste 50 levels kan je beter solo’en of duo dan verdien je veel meer en level je veel sneller, omdat het te druk is om te partyen en te druk, want er spawnen te weinig mobs.
Partyen kan je het beste in beach of genzi , gorge en luna doen.
Partyen vanaf het begin is wel degelijk interessant.
Verwijderd
Oh ik heb het over Irose btw.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:46:
[...]
Nope, geloof me maar, je moet ook de spots weten enzo, daarbij je weet toch hoe het in prose ging op low lvl's was je zelf bij.
Partyen vanaf het begin is wel degelijk interessant.
Verwijderd
Dan is het nog interessant, en anders join je me en dan zie je het vanzelf
Heb je er al voor gevraagd via irc maar je reageerde er niet op
Daves2hd wilt helaas niet die had ik ook al gevraagd.
Afhankelijk vanaf wanneer de open beta ingaat ben ik er zeker in geinteresseerd. Heb nu een fulltime functie waardoor ik van 7-18 niet thuis ben. Als je lvl50 wil halen in 3 dagen is dat denk ik wat meer spelen dan in de avond-uurtjes (waarin het ook nog eens drukker zal zijn door mensen zoals ik)Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:12:
Maar mocht het in het weekend gebeuren dan heb ik meer tijd en doe ik graag mee.
Ik denk dat ik misschien ook maar een Artisan ga maken. Maar dan eentje met 1:1 con/sen. Ik heb het denk ik wel een beetje gehad met de bourgeois.
KLinkt aantrekkelijkVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:12:
Ik wil best meedoen.
Ik denk dat ik toch Mage ga worden. Vind ik nog steeds het leukste om te doen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik heb na reset in party gezeten toen ik low level was, maar ik merk er weinig verschil, omdat de buffs van muse nog te zwak zijn en mensen doen geen ene reetVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:49:
[...]
Dan is het nog interessant, en anders join je me en dan zie je het vanzelf
Heb je er al voor gevraagd via irc maar je reageerde er niet op
Daves2hd wilt helaas niet die had ik ook al gevraagd.
Maar als je een level party 35+ creëert dan kan het wel interessant worden. Maar dat kan alleen als je goeie mensen kent die vaak met je partyen en parties campen. Zo kan je 7 dagen lang met 200% exp levelen. Maar aan de andere kant moet je ook kijken welke levels je partymembers zijn, want als zij 10 a 20 levels hoger zijn, dan level wat minder snel.
En dave speeld idd geen ROSe meer, helaas want hij is echt een diehard leveler
Verwijderd

Dit zijn alle items die nu in rose zitten, de ze zo kunnen gebruiken.
Verder is er nog een wand en een 2-tal staffen die hier niet tussen staan, die p2p shops,
en nog enkele rare dingen.
Opvallend is dan ook dat je kutn zien dat nog niet alles vertaald is en zelfs de dessert of death man kan zien
mmm zitten ook p2p dingen tussen hopen dat die ook in erose komen
Ik heb anders wel helemooie spullen. Bijna alles hoger dan 3+ int op me wings na.Amafi schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:27:
Tja, hou ons maar op de hoogte zou ik zeggen...
Ik mis een link in de start post.
http://roseon.zeserveur.com/
Was het eerst kwijt maar het is een hele handig site.
[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 22-09-2005 13:08 ]
Tja ik zeg niet dat het onmogelijk is. Maar de leukere eq met stats gaan eruit voor vrij hoge bedragen. Enige goede eq die ik heb zijn 16dr wings. En tja tis meer een test char dan eentje waar ik trots op ben. Erose ga ik spelen niet na-rose.Calamor schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:06:
[...]
Ik heb anders wel helemooie spullen. Bijna alles hoger dan 3+ int op me wings na.
Dan ga ik echt weer mijn best doen. Nu even uitzoeken op welk lvl welke mobs het meeste exp geven (en het snelst doodgaan).
Verwijderd
die lijst komt ook op de site ik heb troweuns een overzichtelijker assortiment voglens mij, maja dat komt ook online in ieder gevalVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder is er nog een wand en een 2-tal staffen die hier niet tussen staan, die p2p shops,
Opvallend is dan ook dat je kutn zien dat nog niet alles vertaald is en zelfs de dessert of death man kan zien
Ook komt de site al aardig op gang rose.azwart.nl nog het een en ander aan schoonheidsfoutje etc en wat Firefox problemen.
Wel hebben we een probleem wat het aanmeld systeem betreft,
dus bij deze vraag ik ook of er misschien iemand anders goed op de hoogte is van php en miss zijn kunsten wil laten zien
Stuur ze allemaal naar casio heVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:24:
Woei, 1 van hisatsu gaat meteen spelen wanneer e-rose open beta is \0/
Goede high lvl bowhawker van voor de reset.
Nog ff wat andere mensen vragen of die mee willen doen, in een keer zijn er nu een aantal weer active XD
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 13:29 ]
Verwijderd
Woei, 1 van hisatsu gaat meteen spelen wanneer e-rose open beta is \0/
Nog ff wat andere mensen vragen of die mee willen doen, in een keer zijn er nu een aantal weer active XD
Verwijderd
Iruja ik wil 2 dagen mee powerlvlen als we het in het weekeind doen anders kan ik niet, maar ik wil wel heel graag
als ook vrij ben wil ik ook mee doen. Wordt een FS-muse
Ze zeggen dat bij de close beta wel de chars worden verwijdert en bij de open beta niet.Psychoot schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:33:
Worden de open beta chars eigenlijk verwijderd als het p2p gaat?
Ik neem eigenlijk aan van wel.... wrom dan in open beta weer zo high lvl worden? Heb je als het dalijk p2p wordt geen zin meer in denk ik.
Ik ga btw voor een AoE Knight
[ Voor 115% gewijzigd door Calamor op 22-09-2005 16:38 ]
Ik neem eigenlijk aan van wel.... wrom dan in open beta weer zo high lvl worden? Heb je als het dalijk p2p wordt geen zin meer in denk ik.
Das wel relax, dan ga ik in open beta ook proberen te pwr lvl'en met Knight, need partyVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:37:
Het is vermeld dat char's niet worden verwijdert na de open beta, als er zich tenminste geen "Major problems" voor doen.
[ Voor 42% gewijzigd door Psychoot op 22-09-2005 16:42 ]
Verwijderd
Het is vermeld dat char's niet worden verwijdert na de open beta, als er zich tenminste geen "Major problems" voor doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 16:38 ]
Wat is dat roze dingetje naast de Diamond??
En zo te zien krijgen we een McDonalds in het spel

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 22-09-2005 17:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
is dus een beetje gokken maar ik ga ervanuit dat ze niet reset worden
dus ga er vol voor hehe
dus ga er vol voor hehe
Verwijderd
Weet ik veel wat dat voor roze dingetje is, in geen een versie heb ik dat gezien.
Namen zijn ook wel op te zoeken op een of andere manier maar heb geen idee hoe of wat.
Namen zijn ook wel op te zoeken op een of andere manier maar heb geen idee hoe of wat.
Zeg Iruja, hoe heb je eigenlijk al die afbeeldingen uit die files weten te krijgen? Ik heb van alles gezocht en geprobeerd vanmiddag, maar ik kom niet verder dan dit
3DDATA.vfs:

Dat is dus de texture voor een hand
MAP.dds

Contouren van een map?
Ik vermoed dat dat de eerste textures zijn uit de bestanden, maar ik krijg de rest niet te zien..
3DDATA.vfs:

MAP.dds

Contouren van een map?
Ik vermoed dat dat de eerste textures zijn uit de bestanden, maar ik krijg de rest niet te zien..
Verwijderd
Weet niet of de officiele site voor Erose helemaal klopt maar al kijk je bij soldier skills: http://www.roseeurope.com/guide/skill/soldier.aspPsychoot schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:33:
Dan is AoE knight niet echt een goed idee want je krijgt pas op lvl 50 spin atk (de enige aoe voor lvl 70).
En Impact Wave is lvl 85 geworden en Holy blood is helemaal weg

Verwijderd
Ik ga iig er hier niet op in hoe ik dat gedaan heb aangezien je dan ook bij de scripts kan waar bepaalde dingen client side geregeld worden dus te hacken zijn mogelijkerwijs.Haan schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:03:
Zeg Iruja, hoe heb je eigenlijk al die afbeeldingen uit die files weten te krijgen? Ik heb van alles gezocht en geprobeerd vanmiddag, maar ik kom niet verder dan dit![]()
3DDATA.vfs:
[afbeelding]
MAP.dds
[afbeelding]
Contouren van een map?
Maar je weet me wel te vinden
De skillguides waar je nu naar verwijst zijn de oude van irose.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:17:
[...]
Weet niet of de officiele site voor Erose helemaal klopt maar al kijk je bij soldier skills: http://www.roseeurope.com/guide/skill/soldier.asp
Dan is AoE knight niet echt een goed idee want je krijgt pas op lvl 50 spin atk (de enige aoe voor lvl 70).
En Impact Wave is lvl 85 geworden en Holy blood is helemaal weg Dus dan blijft er weinig over voor aoe knight (ik was er btw een voor reset)
Die kloppen al tijden niet, maar daar komt binnenkort misschien verandering in.
Het is dus nog even afwachten wat er werkelijk voor skills gaan komen en wat de lvl req. zijn
[ Voor 78% gewijzigd door Amafi op 22-09-2005 23:04 . Reden: Whoops de verkeerde gequote, sorry iruja ]
Ja heb je gelijk in, en voor spin attack heb je een two-handed wapen nodig (dat was voor de reset toch ook niet of wel ?).Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:17:
[...]
Weet niet of de officiele site voor Erose helemaal klopt maar al kijk je bij soldier skills: http://www.roseeurope.com/guide/skill/soldier.asp
En Impact Wave is lvl 85 geworden en Holy blood is helemaal wegDus dan blijft er weinig over voor aoe knight
(ik was er btw een voor reset)
Als de skills zo blijven denk ik toch dat Champ betere keus is maar we zullen zien.
@ Haan + Iruja
Hoe krijgen jullie al die images?
Verwijderd
Genoeg zo?Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:24:
[...]
Ik ga iig er hier niet op in hoe ik dat gedaan heb aangezien je dan ook bij de scripts kan waar bepaalde dingen client side geregeld worden dus te hacken zijn mogelijkerwijs.
Maar je weet me wel te vinden
Verwijderd
Nee de link die ik postte was een andere dan die van irose want daar stonden geen lvls bij en bijv holy blood stond wel op irose site.
En over spin atk voor reset stond het in beschrijving dat het voor 2handed was maar bij req stond het niet je kon hem dus ook gewoon met 1h+shield gebruiken
En over spin atk voor reset stond het in beschrijving dat het voor 2handed was maar bij req stond het niet je kon hem dus ook gewoon met 1h+shield gebruiken
Even googelen naar dds viewer oid, ik heb een hele hoop progjes gevonden, maar ze komen allemaal niet verder dan die eerste texture..Rakkerzero schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:43:
@ Haan + Iruja
@iruja: kom dan ff naar irc
Verwijderd
voor dat powerlvlen wil ik ook wel meedoen als het spel egt begint ik wordt full suport int cleric
en ik gaa er zeker 1 of meerdere vrije dagen voor opnemen om vooral in het begin goed te kunnen lvlen duzz als iemand een plaatsje over heeft ...
en ik gaa er zeker 1 of meerdere vrije dagen voor opnemen om vooral in het begin goed te kunnen lvlen duzz als iemand een plaatsje over heeft ...
Site is nog steeds in aanbouw. Deze skills zijn gewoon ff een tijdelijke indicatie. Zodra de closed beta begint krijgen we wel duidelijkheid hoe het echt zit.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:17:
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Welk rose bedoel je? Ik neem aan naRose? Ik heb weken/maanden geleden hetzelfde gedaan, maar inmiddels zitten er wel weer nieuwe dingen bijVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:44:
een 8e suit voor iedere job
duikbril en zwemuitrusting
allemaal additions op cg
die laatste pic is ook apart, ik herken wel wat dingen maar om er iets van te maken
Kom op laat maar komen die open beta
Verwijderd
WHEEEEEEEELP
Ik weet dat ik het al eerder heb gepost maar we zoeken naar iemand die veel van php weet om de database naar wensen aante passen. laat je horen op
http://www.laura-design.n...b07ebcdb6a1fb0d961de81e91
Ik weet dat ik het al eerder heb gepost maar we zoeken naar iemand die veel van php weet om de database naar wensen aante passen. laat je horen op
Is er al een tweakers clan in NaRose? Ben zelf al lvl 30 geworden. Is het niet meer mogelijk om een union te joinen?
Verwijderd
gebruiken jullie trouwens iets van teamspeak ofso ???
of praten jullie alleen maar via chat in de game ??
want localhost en ik spelen meestal same maar wij 2 kunnen gewoon met elkaar praten als we onze kamer deuren open zetten ( wij zijn broers)
het lijkt me namelijk best gezellig mogt je een dag of 2 samen aan het pwrlvlen zijn
want localhost en ik spelen meestal same maar wij 2 kunnen gewoon met elkaar praten als we onze kamer deuren open zetten ( wij zijn broers)
het lijkt me namelijk best gezellig mogt je een dag of 2 samen aan het pwrlvlen zijn
Verwijderd
Ik Heb thuis nog een ventrilo (zoort teamspeak) servertje draaien, mogen jullie allemaal best gebruik van maken,Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 07:17:
gebruiken jullie trouwens iets van teamspeak ofso ???
Erose woord een copy van Irose.. dus als goed is blijven de skills het zelfde en kan je weer lekker AoE knight woorden.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:17:
[...]
En Impact Wave is lvl 85 geworden en Holy blood is helemaal wegDus dan blijft er weinig over voor aoe knight
(ik was er btw een voor reset)
Verwijderd
Nee als goed is niet, is zoizo niet zo nodig wand binnenkort gaat iedereen naar Erose en beginnen we LoT weerCalamor schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 02:07:
Is er al een tweakers clan in NaRose? Ben zelf al lvl 30 geworden. Is het niet meer mogelijk om een union te joinen?
Ps heb effe naar de nieuwe rose.azwart site gekeken om het zo maar te zeggen, en ziet er goed uit jongens, goed werk
Verwijderd
thanx toch wel leuk te horen dat mensen tevreden er mee zijn opzcihVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 08:32:
[...]
Ps heb effe naar de nieuwe rose.azwart site gekeken om het zo maar te zeggen, en ziet er goed uit jongens, goed werk
Ik heb ook wel verstand van PHP.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:39:
WHEEEEEEEELP
Had ook aan jullie belooft om een nieuwe en verbeterde GOT ROSE spelerslijst te maken, met admin en een persoonlijke edit.
Zou samen met Rakkerzero de website dan maken...
Nadeel is alleen, dat ik tegenwoordig weinig tijd meer heb, doordat ik druk ben met een studie voor school en nog 2 andere websites te beheren heb (die van mezelf en een andere)
Excuses dat het erbij ingeschoten was. Ik zal binnenkort een nieuw beginnetje maken...
@Rakkerzero, heb jij die graphics van toen nog?
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 23-09-2005 09:35 ]
Ik heb de files gevonden met de beschrijvingen van alle itemsVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijvoorbeeld die hamburger waar Rakkerzero het al over had:
lolHamburgerFOne of those foods that can lead to weight problems. Control yourself!
Verwijderd
leuke dingen in jaHaan schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:55:
[...]
Ik heb de files gevonden met de beschrijvingen van alle itemsDus de tekst die je ziet als rechts-klikt op een item (of was het gewoon cursor erboven houden, lang niet meer gespeeld..)
Bijvoorbeeld die hamburger waar Rakkerzero het al over had:
[...]
lol
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 10:22 ]
JA die heb ik nog, maar kijk eens even op http://rose.azwart.nl/GJ-tje schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:34:
[...]
Ik heb ook wel verstand van PHP.
Had ook aan jullie belooft om een nieuwe en verbeterde GOT ROSE spelerslijst te maken, met admin en een persoonlijke edit.
Zou samen met Rakkerzero de website dan maken...
Nadeel is alleen, dat ik tegenwoordig weinig tijd meer heb, doordat ik druk ben met een studie voor school en nog 2 andere websites te beheren heb (die van mezelf en een andere)
Excuses dat het erbij ingeschoten was. Ik zal binnenkort een nieuw beginnetje maken...
@Rakkerzero, heb jij die graphics van toen nog?
Daar staat de website die we aant maken zijn. Hij is al een stuk gemaakt.
Ziet er mooi uit, alleen jammer dat de iframe in FireFox niet vergroot word in de hoogte...Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:42:
[...]
JA die heb ik nog, maar kijk eens even op http://rose.azwart.nl/
Daar staat de website die we aant maken zijn. Hij is al een stuk gemaakt.
edit:
Ziet er naar uit dat er een nieuw deeltje aangemaakt mag worden (ik heb 11 pages, 100 berichten per pagina...
)
Ziet er naar uit dat er een nieuw deeltje aangemaakt mag worden (ik heb 11 pages, 100 berichten per pagina...
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 23-09-2005 12:08 ]
anders maak je dat frame ff wat langer
moeilijk lezen zo in vuurvos

zoveel scrollen
zoveel scrollen

[ Voor 11% gewijzigd door TYNOz op 23-09-2005 12:06 ]
Er word waarschijnlijk een javascript gebruikt, die de hoogte bepaalt voor het iframe, die (helaas) niet werkt in FireFox, ik heb er namelijk ook last van (zie post boven jeTYNOz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:06:
anders maak je dat frame ff wat langer
[afbeelding]
zoveel scrollen
Nee erwordt geen javascript gebrukt. De hoogte wordt nu nog vast ingesteld, maar is de bedoeling dat ie variable is aan de hoogte van de pagina. Alleen dat wil nog niet echt lukken met HTML/CSS.GJ-tje schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:09:
[...]
Er word waarschijnlijk een javascript gebruikt, die de hoogte bepaalt voor het iframe, die (helaas) niet werkt in FireFox, ik heb er namelijk ook last van (zie post boven je)
btw, Zal ik het nieuwe deel maken?
Verwijderd
Maak maar nieuw deeltje aan ja
Zijn de mods ook blij. Ik zie Dave laatste tijd niet zoveel dus...
Trouwens site ziet er idd best strak uit
Goed werk!
Ook leuk die lijst met alle items in Rose, Staan aantal dingen in die ik nog niet kende. voornamelijk die 8th equips. Smaakt naar om Erose te spelen
Trouwens site ziet er idd best strak uit
Ook leuk die lijst met alle items in Rose, Staan aantal dingen in die ik nog niet kende. voornamelijk die 8th equips. Smaakt naar om Erose te spelen
iemand kan aan een deeltje 12 beginnen, ik doe het iig niet meer. rose eindigt voor mij over 2 weekjes weet neit of ik dan nog tijd over hou om zelfs nog even te beta'en verder ga ik me dan ook minder met alle rose news en veranderingen bezig houden. dus lijkt het me beter als een ander deeltje 12 maakt.
Daves2hd signing off
Daves2hd signing off
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Dave ?? stop je helemaaldaves2hd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:20:
iemand kan aan een deeltje 12 beginnen, ik doe het iig niet meer. rose eindigt voor mij over 2 weekjes weet neit of ik dan nog tijd over hou om zelfs nog even te beta'en verder ga ik me dan ook minder met alle rose news en veranderingen bezig houden. dus lijkt het me beter als een ander deeltje 12 maakt.
Daves2hd signing off
School werk ???
Ik doe het ook naast me werk
In iedergeval wel erg jammer
Verwijderd
jammer davedaves2hd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:20:
Daves2hd signing off
Verwijderd
Op rare res 1024/1280 (90 grade gedraait scherm) op IE doet hij het wel prima trouwens.Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:39:
[...]
Nee erwordt geen javascript gebrukt. De hoogte wordt nu nog vast ingesteld, maar is de bedoeling dat ie variable is aan de hoogte van de pagina. Alleen dat wil nog niet echt lukken met HTML/CSS.
btw, Zal ik het nieuwe deel maken?
*knip* naar het nieuwe topic
[ Voor 95% gewijzigd door Amafi op 23-09-2005 13:36 ]
jah heb ut gemerkt ie doet die idd goedGJ-tje schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:09:
[...]
Er word waarschijnlijk een javascript gebruikt, die de hoogte bepaalt voor het iframe, die (helaas) niet werkt in FireFox, ik heb er namelijk ook last van (zie post boven je)
en anders doen ze ook ook ff border=0 bij die iframe is net iets mooier
Hier verder: [rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 12[/rml]
Dit topic is gesloten.