[PC MMORPG] ROSE Online - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.237 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lopen mensen te zijken over die 10/12 euro..
Als je een mooi goed uitgebreid spel in de winkel koopt kost dat je snel 59,95 waar na je datt 2/3 maanden speelt en het dan echt wel gezien hebt, voor die zelfde 60 euro kan je 5/6 maanden rose spelen (per maand dus nog goedkoper ook) enals het blijkt dat het je dan nog steets boeit betaal je lekker door en speel je lekker door. maar 10/12 euro per maand voor een goede game vind ik echt niet raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 08:55:
Als je een mooi goed uitgebreid spel in de winkel koopt kost dat je snel 59,95 waar na je datt 2/3 maanden speelt en het dan echt wel gezien hebt, voor die zelfde 60 euro kan je 5/6 maanden rose spelen (per maand dus nog goedkoper ook) enals het blijkt dat het je dan nog steets boeit betaal je lekker door en speel je lekker door. maar 10/12 euro per maand voor een goede game vind ik echt niet raar.
mee eens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik ga eerst de beta maar es proberen en hopen dat ie goed bevalt;) voorlopig houdt ik me ff zoet met diablo 2 wat ook wel erg leuk is maar klote graphics 8)7 Dus ik ben er nog niet helemaal uit, maar wel dat als ik doorga ik weer in lot wil

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best grappig dat veel mensen zeggen dat ze de Beta willen aankijken voor ze beslissen of ze willen betalen. Je weet als goed is al wat er te wachten staat als je eerder gespeeld hebt. Het zal ook niet veel anders worden denk ik.

Gaat alleen even om wie er om je heen spelen en doorgaan naar p2p. Want community gevoel is toch een essentieel iets voor velen ;)

Ik zelf reken er nog wel op dat het oktober gaat worden. Kan het alleen maar meevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga in iedergeval mee, ik ga er ook uit dat cl mee gaat en localhost zal ook wel gaan.

We kunnen wel effe een lijstje maken

Flyingdutch
Clman
LocalHost

Wie nog meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:51:
Ik ga in iedergeval mee, ik ga er ook uit dat cl mee gaat en localhost zal ook wel gaan.

We kunnen wel effe een lijstje maken

Flyingdutch
Clman
LocalHost

Wie nog meer ?
ja vergeet mij maar weer:P
ik ga 100% door als het p2p word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3

ken ook nog een paar van Tweakzone die meespelen :+ en nog een paar nlers die nog niet lid zijn van got .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:08:
Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3

ken ook nog een paar van Tweakzone die meespelen :+ en nog een paar nlers die nog niet lid zijn van got .
Tweakzone is niet zo intersant vind ik, wil kijken hoeveel GoT mensen er mee doen, als het er genoeg zijn kunnen we wee LoT doorzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeet niet dat je rose zelf ook moet kopen he niet alleen dat maandelijkse contributie, hoeveel het spel zal zijn is helemaal nog niet bekend, zal denk ik wel rondde 50 euro liggen

En jullie moeten nou toch wel weten dat evo ook in Erose zal zijn he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop niet dat je het spel moet kopen en als dat zo is 1 koopt hem en dan heeft iedereen hem zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zo jongens gaat bijna gebeuren erose komt eraan :)

ik kom denk in begin kijken hoe het is misschien ga ik nog wel p2p maar reken maar niet te hard op... Mis rose best wel vooral met ax3 cl en fly :) was leuke tijd. Maar als ik weer rose zou gaan doen mag ik eerst weer paar weken gaan denken welke char ik neem :P :)

Maar jongens wat zijn jullie nu aan doen totdat erose er is? En weet iemand al btw de datum dat erose start

Gerwin Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:41:
[...]

vergeet niet dat je rose zelf ook moet kopen he niet alleen dat maandelijkse contributie, hoeveel het spel zal zijn is helemaal nog niet bekend, zal denk ik wel rondde 50 euro liggen

En jullie moeten nou toch wel weten dat evo ook in Erose zal zijn he :P
Ik denk/hoop niet dat dit het geval is, denk dat je alleen maandelijks moet betalen

EDIT//
Algemeen Erose forum ---> http://www.erose.archetype.nu

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:03:
zo jongens gaat bijna gebeuren erose komt eraan :)

ik kom denk in begin kijken hoe het is misschien ga ik nog wel p2p maar reken maar niet te hard op... Mis rose best wel vooral met ax3 cl en fly :) was leuke tijd. Maar als ik weer rose zou gaan doen mag ik eerst weer paar weken gaan denken welke char ik neem :P :)

Maar jongens wat zijn jullie nu aan doen totdat erose er is? En weet iemand al btw de datum dat erose start

Gerwin Good
Heb nog leuke Pic Van ons ger, vlak voor rose dicht ging
Afbeeldingslocatie: http://vent2.dyndns.org/irose2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Lucky (luckyjan als lucky bezet is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

luckyjan schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:50:
Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Mooie lijst alweer :) Als de Beta mij bevalt, dan doe ik zeer waarschijnlijk ook mee ;)

BTW, is het dan ook mogelijk om, net zoals in Korea, speciale spullen te kopen (Met echt geld dus, geen Zuly's :P) via eRose.com?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
FnF schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:59:
[...]

Mooie lijst alweer :) Als de Beta mij bevalt, dan doe ik zeer waarschijnlijk ook mee ;)

BTW, is het dan ook mogelijk om, net zoals in Korea, speciale spullen te kopen (Met echt geld dus, geen Zuly's :P) via eRose.com?
Dat is een vraag die in de Q&A van gamerouter staat en waarop ze op dit moment nog geen antwoord geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op Monday 05 September 2005 @ 13:09:
[...]

Ik denk/hoop niet dat dit het geval is, denk dat je alleen maandelijks moet betalen

EDIT//
Algemeen Erose forum ---> http://www.erose.archetype.nu
k weet ckers dat je voor het spel apart moet gaan betalen dat is al wel duidelijk bekend gemaakt.

en lol dat dat forum nog zo groot is geworden, die admin ken ik van irose en hij zei altijd al om een forum te beginnen ik zei dat het neit echt zal opschieten omdat er al veel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het zo is doe ik het niet dan ga ik verder in c++

of hij moet ilegaal te downloaden zijn want ik ga niet 50 euro betalen plus dan nog 12 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:30:
k weet ckers dat je voor het spel apart moet gaan betalen dat is al wel duidelijk bekend gemaakt.
oh damn. En ik heb niet zoveel geld meer. :'(
Maar ik ga koste wat het kost Erose spelen. Al is het ietsjes later :Z .

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat het nog wel gaat meevallen. Zou wel krom zijn als wij er wel voor zouden moeten betalen. Laten we dit nou maar eens eerst afwachten. We zitten nu al paar maanden wat af te tasten :P loosing our head 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q19) How much will the purchase of the game itself be?
A) The exact figure is still under revision at the moment, however it is likely to be comparible to the standard price of an Online PC game for the box set version. An alternative online purchase will also be made available for people to download the game instead which will operate at a reduced rate compared to the box set. We shall post further information about these prices as we get them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik koop nooit spellen zelf, krijg soms om de 3 maanden een spel van mn moeder (a) verder vermaak ik me met open beta's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
kans dus dat hetzelfde systeem als CoH wordt.. je betaald voor de CD-key (plus klein bedrag voor de download/CD), illegaal zat te downloaden.. je hebt er alleen niks aan :P

Maarja, veelal zijn zulke spellen van een erg hoge kwaliteit (game en support) wat ik nog van Erose moet zien gebeuren. Ik ga in iedergeval wel spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Phineas

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

gerwingood schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:03:
op... Mis rose best wel vooral met ax3 cl en fly :) was leuke tijd.
Missen jou ook ;)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Phineas
Rakkerzero (ingamenaam ben ik nog aant verzinnen :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 05-09-2005 17:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik ben destijds op iROSE gestopt vanwege hacks en meuk. Ik heb het niet zo heel lang gespeeld en weet er neit zo heel veel van. maa rik ga eROSE zeker wel proberen en als het leuk blijft ook gewoon betaald spelen :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Phineas
Rakkerzero (ingamenaam ben ik nog aant verzinnen )
evo

zou leuk zijn als het hier minstends bij zou blijven niet dat de helft straks besluit het toch maar niet te doen. maar okay het duurt nog 3 weken

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga het zekers een half jaar aankijken zoals al gezecht is is netzoveel als een normale game
als eht daarna nog zo verslafend is als het was wtf nog een half jaar hehe
heb me in tijden niet zo geamuseerd met een game daar heb ik best wat euri voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ik wil wel heel graag doorgaan, ondertussen heb ik ook een baantje. :*) (=meer dan genoeg geld voor eROSE)
Alleen heb ik nu 17 uur minder vrije tijd per week, dus ik wacht nog even af of ik dat makkelijk trek. Zo ja, ja dan komt ROSE er toch echtaan :D (niet dat ik het tempo ga bijhouden, maar dat maakt niet uit :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb opzich maar 4 uur gemiddeld per dag tijd om te spelen soms wa meer vaker wa minder, ook niet veel eikmaar vind ik genoeg hoor des te langer hebik lol in het spel

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Phineas
evo
4th

zoals normaal ben ik weer van de partij :)

hier nu ook een baan, 40u in de week, 9u per dag van huis, om 6u smorgens beginnen dus maar paar uur per dag voor rose, maar ga week vrij vragen als rose begint :P wel 1 vraag.. nog niet gezien sorry als hij al beantwoord is, maar, na de open beta, komt er een reset of niet? of alleen als er grote bugs/hacks zijn?

[ Voor 39% gewijzigd door 4th op 05-09-2005 19:23 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej geen reset als er echt gekke dingen gebeuren hebben ze een server role back. en vrij vragen voor rose :P nou nou

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:54:
neej geen reset als er echt gekke dingen gebeuren hebben ze een server role back. en vrij vragen voor rose :P nou nou
Als ik werk had zou ik het ook doen.
Maar ik ga pas begingen als ik wel tijd heb dus denk pas als ik stage of echt werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Phineas
4th
Starofhell

Ben btw weer terug uit de bergen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer waarschijnlijk ga ik wel spelen, iig tot het betaald is en niet verder, gewoon om even te kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu stage :D:D kga ook niet vele meer doen dan slapen stage werken rosen :P en dat zo tot do :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:12:
ik heb nu stage :D:D kga ook niet vele meer doen dan slapen stage werken rosen :P en dat zo tot do :P
Mensen nemen weken vrij, leven alleen maar op rose.. omg :/
Ik heb ook een baan be 11 urr per dag van huis, heb vrienden, ga lekker uit af en toe, en speel rose.
Druk druk durk.. jullie zullen wel wat harder gaan als mij maar dat maakt me niet zo veel uit kunnen jullie mooi mij helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ fly
Ik ga ook niet snel hoor. :)
kunnen we samen lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:30:
[...]

Mensen nemen weken vrij, leven alleen maar op rose.. omg :/
Ik heb ook een baan be 11 urr per dag van huis, heb vrienden, ga lekker uit af en toe, en speel rose.
Druk druk durk.. jullie zullen wel wat harder gaan als mij maar dat maakt me niet zo veel uit kunnen jullie mooi mij helpen :P
heb maar 2 wkn vakantie gehad dit jaar daarna met vakantiewerk begonnen en daar zo lang blijven hangen totdat ik iets mbo ict in de buurt vind. dus weekje vakantie nu is geen luxe :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok als we allemaal gaan spelen wel op de zelfde server he lolz
mabey geen slecht id dat vooraf ff aftespreken lolz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Op welke server we gaan spelen vind ik nu nog ff niet belangrijk :)

Ik zal denk ik ook minder gaan spelen, 1 oktober ga ik samenwonen met mijn vriendin en zal dus wat minder tijd krijgen om te gamen. ( tja elk voordeel heeft zijn nadeel :( )

Verder leuk om te horen / zien dat een hoop bekenden toch waarschijnlijk besluiten te gaan betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:45:
ok als we allemaal gaan spelen wel op de zelfde server he lolz
mabey geen slecht id dat vooraf ff aftespreken lolz :P
Dat lijkt me ook. Gewoon casio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:59:
[...]

Dat lijkt me ook. Gewoon casio?
Er zullen 2 servers worden opgezet, elk channel bevat 3 channels.
Casio en Polaris, je kan dus niet zomaar van Casio naar Polaris switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

that's my point hehe :) casio lekker vertrouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hadden al gezecht dat het casio woord, en erose heb ik geen haast wand hoef toch niet bang te zijn voor resets en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik heb wat voor juilie

http://www.mmorpg.com/gam...tView/overView/gameID/183

hier staat dat E-rose de 15 september begint of het closed beta is of niet ik zie wel

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:35:
we hadden al gezecht dat het casio woord, en erose heb ik geen haast wand hoef toch niet bang te zijn voor resets en zo
ff afkloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Subzero ken ik jou niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik ook meedoen?? :P wil ook wel weer aan erose beta beginnen en misshcien als het leuk is p2p :)

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Phineas
4th
Starofhell
iLiaSs

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

moet op ongeverfd hout als je echt bijgelovig bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

lol ik ben beroemd :P

http://www.nodtveidt.net/localhost.jpg

Ik was wat forums aan het afspitten zie ik dit plaatje staan in een topic waar je funny rose pics kunt plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhaona
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25

Mhaona

hehe

ok ik weet dat het hééééééél vaak gevraagt is maar kan iemand nog een prose download link plaatsen ? :) want ik kan neit zonder rose :'( xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

kun je toch niet meer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Q19) How much will the purchase of the game itself be?
A) The exact figure is still under revision at the moment, however it is likely to be comparible to the standard price of an Online PC game for the box set version. An alternative online purchase will also be made available for people to download the game instead which will operate at a reduced rate compared to the box set. We shall post further information about these prices as we get them.
Ik hoop dat het met de downloadbare versie dan stukken goedkoper wordt :)
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:42:

hier staat dat E-rose de 15 september begint of het closed beta is of niet ik zie wel
Dat is waarschijnlijk de closed beta.

Ik ga als de game me na de closed beta nog steeds bevalt en genoeg geld heb, waarschijnlijk ervoor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mhaona schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:32:
ok ik weet dat het hééééééél vaak gevraagt is maar kan iemand nog een prose download link plaatsen ? :) want ik kan neit zonder rose :'( xD
Daar heb je jammergenoeg niks meer aan Mhaona.
Tenzij je in de philipijnen woont. Ze hebben er inmiddels een IPban voor de andere landen dan de philipijnen op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:42:

(est. release 09/15/05)

Waar staat est voor lol.. estimated xD. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
wat zit iedereen te zeuren van geld, en wie dan gaat spelen.
wacht gewoon eerst tot de beta is en tot je moet betalen voor je van alles gaat uit schreeuwen.
Je weet nog helemaal niks van de server kwaliteit enz.

en 12 euro is gewoon normaal als je dat niet eens kan opbrengen moet je toch maar echt gaan overwegen om eens te werken. Uitgaan is 3 keer zo duur. teminste iedere zaterdag kost toch vaak al 20 a 30 euro.

Naja is maar wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:48:
ik hoop niet dat je het spel moet kopen en als dat zo is 1 koopt hem en dan heeft iedereen hem zo _/-\o_
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:35:
of hij moet ilegaal te downloaden zijn want ik ga niet 50 euro betalen plus dan nog 12 euro per maand
:r hebben we weer zo eentje rondlopen hier :r

Anyway, ik heb echt zin om weer fris opnieuw te beginnen. Ik hoop alleen dat betalen zonder een credit card een beetje makkelijk wordt. 'T is alweer bijna 8 maanden geleden dat ik voor het eerst speelde en we allemaal nog n00b waren O+

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subzero :r
Echt waar .. wat ben jij dom!

Denk je dat je met een illegale versie online kan spelen? NEE
er zal vast wel een cdkey of dergelijke bij zitten!

en die 12 euri per maand zul je toch moet dokken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijstje wordt gezellig zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:20:
Subzero :r
Echt waar .. wat ben jij dom!

Denk je dat je met een illegale versie online kan spelen? NEE
er zal vast wel een cdkey of dergelijke bij zitten!

en die 12 euri per maand zul je toch moet dokken.
sommige spellen kun je online doen ook met ilegale key maar als je wilt zijken

voeg me dan maar toe gangsta_tuning@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je beschikt over kabel of adsl dan je het spel gewoon downloaden en hoef je geen geld te dokken voor een ROSE CDtje.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:40:
[...]

jaja, je hebt geniaal dat je dat kan :r...

een beetje kwaliteit spel gaat dat helaas niet meer voor op :/
(ja, de CS keys heb ik met A4tjes gelijkertijd langs zien komen..)

Laat die game maar een 30/40 euro kosten, schoont het spel/de players gewoon nog meer op (ik zie er genoeg die voor die 12 euro toch de game willen blijven verpesten).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Phineas
4th
Starofhell
iLiaSs
dommerick (ingame==> domm)

Volgens mij zijn er ruim genoeg spelers voor de LoT clan, nu nog ff kijken of iedereen echt doorgaat. Als dit lijstje doorgaat wordt het nog gezellig;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:40:
[...]

helaas vraag ik iedereen dit onderwerp metteen! te sluiten. gezien we het hier op GoT niet over illegale dingetjes mogen hebben op het forum. en voor er een modje boos word :X.

latern we nu maar gewoon afwachten tot er dingen gewoon echt bekend zijn. tot zover mijn weten kun je bij koreaanse mmorpg ookwel vaak de game free downloaden, en koop je een account die meestal rond 20 in euro's kost. laten we gewoon wachten met prijzen en eerst de beta's eens langs laten komen. je hoeft nog geen haast te hebben met betalen niet alsof je morgen geld moet storten, en als je het spel toch moeten kopen of een account is het meestal zo dat als je eht de 1e weken doet dat je free time krijgt.

ik zou graag ik het LoT lijstje willen, alleen als ik alleen de beta's zal doen laat ik het wel open voor een ander actief iemand. als ik het toch voor elkaar krijg nieuwe games te mixen en toch genoeg te kunnen rose'en dan kom ik jullie zeker smeken bij jullie om me terug te nemen :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Het zal zo zijn denk ik dat de beste eerst er in gaan. Die snel lvllen.

Wat ik wel vind is dat ze met de FW(UB) in groepem moet gaan opdelen. Dan is het veel leuker. Want toen het begon was het ook zo elke keer wonnen we omdat ze niet de cristal konnen kapotmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link van Erose is nu eindelijk toegevoegd op www.roseon.com.

Denk dat het nu nog maar heel eventjes duurt tot closed beta:).

Oja btw, ik ben gestopt met NA rose Closed Beta, alleen nu vraag ik me af? als ik aan iemand mijn ID doorgeef dan ziet hij toch ook al die creditcard gegevens enzo?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
als de link er is zal het wel snel komen denk ik.
enige wat eigenlijk gewoon ronduit stom is. dat er j/kROSE skills bij staan die iROSE niet heeft en pROSE ook niet. zoe lui die GR ;) ik denk (hoop) dat ze het snel aanpassen, mag toch echt wel eens gebeuren.

waarschijnlijk wel Doom, moet je eventjes kijken op de site naar personal info. als jij het ziet kan een ander het ook zien met de inlog gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:48:
[...]

Daar heb je jammergenoeg niks meer aan Mhaona.
Tenzij je in de philipijnen woont. Ze hebben er inmiddels een IPban voor de andere landen dan de philipijnen op zitten.
Proxy werkt altijd nog goed hoor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Hoooi,

Ik ga zekerr ook e rose spelen het lijk me zo vet spel, ( i rose was het ook al :)

kwil graag ff weten of LoT en GoT weer gaat spelen op rose?
en weet iemand al of je nu met meer d an 15 mensen in een clan kan ? ( voor de closed beta spelers onder ons).
Zal wel leuk zal als iedereen in 1 clan past :)

/offtopic kben hier nieuw heet TYNOz en waarschijnlijk ook in E rose dis me eerste post whoooooooooooooei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
FnF schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:53:
[...]

Proxy werkt altijd nog goed hoor :)
Legaal gaat het niet :)
proxy valt voor mij onder illegaal spelen.
TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:54:
Hoooi,

Ik ga zekerr ook e rose spelen het lijk me zo vet spel, ( i rose was het ook al :)

en weet iemand al of je nu met meer d an 15 mensen in een clan kan ? ( voor de closed beta spelers onder ons).
op clan lvl 1 kunnen we 15 mensen in. Als de clan in lvl stijgt, dit doe je door clanpoints te verzamelen, Dan kunnen er ook meer mensen in een clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Rakkerzero schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:04:
op clan lvl 1 kunnen we 15 mensen in. Als de clan in lvl stijgt, dit doe je door clanpoints te verzamelen, Dan kunnen er ook meer mensen in een clan.
oke dus nog het zelfde als i rose

was nog maar bij lvl 32 gekomen bij i rose (dealer) dus heb er nog niet zoveel verstand van.

hoevel cl points heb je nodig om meer mense er in te kunne laten ? (srry noob question :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Enig idee hoeveel het per maand gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Killion schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:07:
waarschijnlijk tussen de 8 tot 15 euro de maand,

maar volgens mij kan je ook half jaar kaarten kopen en een week kaart.
zoals bij roseonline.ph

hangt er net van af hoeveel zin je erin hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:29:
Oja btw, ik ben gestopt met NA rose Closed Beta, alleen nu vraag ik me af? als ik aan iemand mijn ID doorgeef dan ziet hij toch ook al die creditcard gegevens enzo?
Lol als je nou alleen je account van naRose doorgeeft dan niet lijkt mij. Btw kep wel intresse om ff uit te proberen ;). De client kan ik zelf wel aan komen.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:29:

Stop maar met toevoegen=),word ineens toegevoegd door 20mensen ofzo:P.
Dus al te laat :(

[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 06-09-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik wil mijn account gegevens wel vrijgeven aan een aantal (2,3)mensen(niet iedereen)
voeg me toe als je het wilt:
killzone@hotmail.com

Stop maar met toevoegen=),word ineens toegevoegd door 20mensen ofzo:P.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:54:
Hoooi,

/offtopic kben hier nieuw heet TYNOz en waarschijnlijk ook in E rose dis me eerste post whoooooooooooooei :)
Als nieuweling effe topic eerst lezen !!!! voor je vragen gaat stellen, ik ga iniedergeval door met LoT en denk dat we dicht bij de 15 mensen gaan komen, woorden het er meer maken we gewoon LoT snel grade 2 of 3. En in closed beta krijg je denk te weinig tijd om een clan op te zetten, wand die duurt vrij kort. Maar als Erose open gat en iedereen beetje geld heeft gaan we zekers wel weer door met LoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:07:
[...]

oke dus nog het zelfde als i rose

was nog maar bij lvl 32 gekomen bij i rose (dealer) dus heb er nog niet zoveel verstand van.

hoevel cl points heb je nodig om meer mense er in te kunne laten ? (srry noob question :) )
1000 points voor grade 2
Killion schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:07:
GoT regels eerst zelf zoeken naar oplossing dan pas vragen !!!!
Staat gewoon op gamesroouter forum en is ook in dit forum al vaak langs geweest dus pls eerst zelf een kijken voor je een vraag gaat stellen die al 30 keer voor bij gekomen is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:31:
[...]

Als nieuweling effe topic eerst lezen !!!! voor je vragen gaat stellen, ik ga iniedergeval door met LoT en denk dat we dicht bij de 15 mensen gaan komen, woorden het er meer maken we gewoon LoT snel grade 2 of 3. En in closed beta krijg je denk te weinig tijd om een clan op te zetten, wand die duurt vrij kort. Maar als Erose open gat en iedereen beetje geld heeft gaan we zekers wel weer door met LoT :)
Dat naar grade 2 halen is nog best een bult werk :P Moet je flink veel met een groep punten gaan sprokkelen :) Maar is weer een mooie uitdaging natuurlijk.

Verder iets om na te denken dat er een beetje mooie verdeling komt kwa classes. De beta komt dichterbij daar komt dus geen reset van wat ik begrijp. Dus als mensen nog twijfelen over de classes en iedereen geeft aan wat hij/zij wil gaan doen. Kan deze keuze misschien makkerlijker worden om dit beter aanvult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:53:
[...]

Verder iets om na te denken dat er een beetje mooie verdeling komt kwa classes. De beta komt dichterbij daar komt dus geen reset van wat ik begrijp. Dus als mensen nog twijfelen over de classes en iedereen geeft aan wat hij/zij wil gaan doen. Kan deze keuze misschien makkerlijker worden om dit beter aanvult.
Dit is denk ik voor velen nog niet zker neej, maar t hangt toch ook wel af van de skills. Want op erose stonden nieuwe skills en als die doorgevoerd worden weet ik niet of er ook nog een heel nieuw systeem met sp bijkomt anders wordt het nog ff goed kijken iig voor mij. Zoals t er nu uitziet ga ik voor cleric of knight... dit omdat ik met knight heb gespeeld zonder gems en dat goed te doen was en cleric doe ik als er behoefte aan is

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tussen de closed beta en de open beta komt wel een reset hoor dacht ik,
En job keuze, voor de gene die het nog niet weten ik woord artisian,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel natuurlijk ook van open beta naar p2p fly :)

En een aantal clerics zijn altijd gewild in een clan samen met artisans. Dus mocht je nog twijfelen ;) Vaak is het altijd zoeken naar een goede cleric waar je lekker mee kan partyen. Wordt je iig wel lekker populair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:29:
Ik bedoel natuurlijk ook van open beta naar p2p fly :)

En een aantal clerics zijn altijd gewild in een clan samen met artisans. Dus mocht je nog twijfelen ;) Vaak is het altijd zoeken naar een goede cleric waar je lekker mee kan partyen. Wordt je iig wel lekker populair :P
probleem is alleen dat je op low lvl nou niet echt veel buffs hebt met dat nieuwe skill systeem 8)7 en ik denk dat het op een duur zo saai wordt dat buffen want echt sterk solo ben je niet |:(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:53:
[...]

Dat naar grade 2 halen is nog best een bult werk :P Moet je flink veel met een groep punten gaan sprokkelen :) Maar is weer een mooie uitdaging natuurlijk.

ander verhaal
mjah, waarom altijd ide haast met clans, clan is voor lv 70 toch niet echt boeiend, je kan amper iets aan op CE want we zullen wel bergen clans bij de aqua's staan de 1e 3 weken...
dus als de actiefste mensen in de clan gaan en die lvlen door zullen ze rond lv 50 misschien met CE kunnen beginnen.

maar laten we eROSE gewoon eventjes afwachten wat het doet :9. ik denk dat er waarschijnlijk 2 clans zullen moeten komen, om iedereen die actief is in een clan te krijgen.

en idd, voor de nieuwelingen:
het kost tijd en het is niet leuk. maar misschien het topic eens trug beladeren voor vragen die al geweest kunnen zijn. kan me weinig vragen bedenken die we nog niet gehad zullen hebben.

over de startpost, ik wacht nog tot eROSE open beta gaat. dus de dingen echt bekend zijn en we zover zijn, kan ik misschien weer delen inkorten. zoals dingen over verschillende rose versies weg halen voor we weer zo een mega lange start post krijgen :p
dommerick schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:40:
[...]

probleem is alleen dat je op low lvl nou niet echt veel buffs hebt met dat nieuwe skill systeem 8)7 en ik denk dat het op een duur zo saai wordt dat buffen want echt sterk solo ben je niet |:(
is er dan al wat over een nieuw skill systeem bekend van eROSE?
enige manier dat het anders zou worden zou ik me alleen pROSE versie bij kunnen voostellen.

skills op europe rose site kloppen iig niet allemaal he, dat is j/kROSE geen iROSE. zitten wel een aantal de zelfee bij maar klopt niet helemaal.

[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 06-09-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt dan natuurlijk. Dan wordt het in begin wel ff pompen. En zul je misschien met clanmaatjes ff door die begin lvls heen moeten komen. Ben je uiteindelijk aan einde van de rit nog gewilder :)
Dat is het mooie van teamplay. Uiteindelijk heeft iedereen er profijt van.

Maar wat ik van begrijp stond er toch echt dat het een kopie ging worden van irose. Dus ook dat skill systeem.

maar zoals Dave zegt, we moeten het gewoon even afwachten. ( en dat valt niet mee :P)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zit nu alvast een manier te bedenken om snel aan geld te komen en welke job daarbij het handigst is.
Ik denk dat ik voor Artisan gaat. Beetje spullen bouwen en dan sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Rakkerzero schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:59:
Ik zit nu alvast een manier te bedenken om snel aan geld te..
veel jams +5 bewaren ;)

zouden die weer zo hoog gaan als i rose op het laatst kon je ze verkopen van rond de 700 tot 900 duizend zuly en eerst begon het met 100 tot 150 zuly B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:19:
[...]

veel jams +5 bewaren ;)

zouden die weer zo hoog gaan als i rose op het laatst kon je ze verkopen van rond de 700 tot 900 duizend zuly en eerst begon het met 100 tot 150 zuly B)
Noway, jams+5 zijn normaal iets van 500 zullie en niet meer.
In iRose was er zoveel geld dat er een vreselijke inflatie was, de meeste scrolls zullen ook onder de 10000 zullie kosten als het goed gaat.

Flyingdutch
Clman
LocalHost
Aggresor
Broertje van agg
Sub-Zero1989
Ax3
Bluepanther
Wozzie
Phineas
4th
Starofhell
iLiaSs
dommerick (ingame==> domm)
Dubst4r: muse ==>cleric (ingame==> Dubstar)
TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:40:
jah de irose economy was idd wel helemaal vernaggelt zeg :S
Kom je nu pas achter. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Meatbag op 06-09-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Dubst4r schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:34:
[...]

Noway, jams+5 zijn normaal iets van 500 zullie en niet meer.
In iRose was er zoveel geld dat er een vreselijke inflatie was, de meeste scrolls zullen ook onder de 10000 zullie kosten als het goed gaat.
khad het toch over irose |:(

quote:
TYNOz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:40:

Kom je nu pas achter. :+
nee wist het eingelijk wel maar wilde het ff delen met de andere mensen die het nog niet wisten :P

[ Voor 26% gewijzigd door TYNOz op 06-09-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd die vitals waren helemaal niks geen goede handel. Kon je ze beter zelf gebruiken.

w00t w00t Dubbie gaat cleric ja? Make my day :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
blood charm - 6000
ice,spark - 5000

vital +5 - 450/600
vital +2 - 280
vital +1 - -100

def up - 3000
atk up, dex up - 4000

voor de reset kocht ik voor die prijzen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik ben eigenlijk nog niet zo bekend bij MMORPG's.
De enige tot nu toe is WoW, maar daar ben je al heel snel lvl60, en dan is het alleen maar wat upgraden etc.

Is ROSE groter, en duurt het langer?
Ik heb al op de site gekeken etc, maar ik kom er nog niet helemaal uit.

En Zijn er ook veel mogelijkheden qua armor en wapens etc, want op de site staan maar een gering aantal wapens.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
FragNeck schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:16:
Ik ben eigenlijk nog niet zo bekend bij MMORPG's.
De enige tot nu toe is WoW, maar daar ben je al heel snel lvl60, en dan is het alleen maar wat upgraden etc.

Is ROSE groter, en duurt het langer?
Ik heb al op de site gekeken etc, maar ik kom er nog niet helemaal uit.

En Zijn er ook veel mogelijkheden qua armor en wapens etc, want op de site staan maar een gering aantal wapens.
Ik weet niet of het groter dan WoW is maar ik weet zeker dat het langer duurt om max lvl te worden dan WoW. Kwa items zou ik niet weten.

@Bluepanther: Yep ik ga cleric(str cleric)
Ik neem waarschijnlijk mana bolt max,
lvl 1 summon mastery,
lvl 1 lightning
en voor de rest alleen maar buffs:
max power en hit support
battle support en sharpen support waarschijnlijk.
Helaas geen def buffs.

[ Voor 1% gewijzigd door Meatbag op 06-09-2005 14:51 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:33:
[...]
GoT regels eerst zelf zoeken naar oplossing dan pas vragen !!!!
Staat gewoon op gamesroouter forum en is ook in dit forum al vaak langs geweest dus pls eerst zelf een kijken voor je een vraag gaat stellen die al 30 keer voor bij gekomen is !
Het is altijd handig om de searchbar bovenaan de pagina te gebruiken, dat is snel zoeken door een topic :)
veel jams +5 bewaren

zouden die weer zo hoog gaan als i rose op het laatst kon je ze verkopen van rond de 700 tot 900 duizend zuly en eerst begon het met 100 tot 150 zuly
Toen ik begon was een +5 jam ongeveer 50 - 120k, de +1 en +2 voor een normale prijs en later was een +5 jam 1 - 1.5 mill op het einde zelfs over de 2 mill, de +1 en +2 jams stegen ook steeds meer in prijs en de scroll prijzen waren ook vet hoog, .5 - 10 mill voor een normale scroll.
Ik denk dat ik best wel aan de nieuwe prijzen zal moeten wennen, maar aan de normale drops zoals wood/clothes wat minder. Met de nieuwe economie die je nu zult tegenkomen zul je ook merken dat je dingen veel goedkoper zal moeten verkopen en dat je van sommige dingen die je constant in irose npc'de nu wel kunt verkopen en dat de skills van de dealer meer nut zullen hebben (sell en buy trick dacht ik)
mjah, waarom altijd ide haast met clans, clan is voor lv 70 toch niet echt boeiend, je kan amper iets aan op CE want we zullen wel bergen clans bij de aqua's staan de 1e 3 weken...
dus als de actiefste mensen in de clan gaan en die lvlen door zullen ze rond lv 50 misschien met CE kunnen beginnen.

maar laten we eROSE gewoon eventjes afwachten wat het doet.
ik denk dat er waarschijnlijk 2 clans zullen moeten komen, om iedereen die actief is in een clan te krijgen.
Ik zelf kan denk ik niet zo actief bezig zijn met lvlen, Ik heb nu weer school dus wss maar een paar uur op een dag of helemaal niet (met veel huiswerk), maar het is wel altijd gezelliger in een clan ook al kan je niet met elkaar lvlen. Ik word nu weer bowhawker, tot nu toe de leukste class naast dex cleric. Als ik char namen ga bedenken wordt het moonlight (xxx) nightwish (xxx) en als mule copyrighted. (ik maak ze gelijk allemaal voordat ze in beslag genomen zijn :P, maar ik ben dan op moonlight actief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubst4r schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:50:
[...]

@Bluepanther: Yep ik ga cleric(str cleric)
Ik neem waarschijnlijk mana bolt max,
lvl 1 summon mastery,
lvl 1 lightning
en voor de rest alleen maar buffs:
max power en hit support
battle support en sharpen support waarschijnlijk.
Helaas geen def buffs.
Lijkt me goede build voor Strength Cleric. Die def bufs is toch minst rendabel dus deze bouw lijkt me wel strak. Zkr in een 1 vs 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed gaat ga ik ook EROSE spelen, en dan zal ik graag 1 van de Tweakers clans willen joinen!! (heys daves2hd en clman long time no see :P)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.