[PC MMORPG] ROSE Online - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.236 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow jij bent stoeeeer!!! :+

maar fijn, iedereen gaat naar eROSE zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn echt mega veel nieuwe dingen; je kan emoties gebruiken. En je hebt standaard Dual Scrats bij je skills.

Achja ik ga weer verder spelen:)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik heb net ff de skills bekeken van USrose, maar dat wordt dus niks, sommige skills moet je level 85 zijn om het te kunnen gebruiken. :? , ik heb gehoord dat het precies het zelfde is als Prose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:03:
Zijn echt mega veel nieuwe dingen; je kan emoties gebruiken. En je hebt standaard Dual Scrats bij je skills.

Achja ik ga weer verder spelen:)
Copytje van Prose dus, Nou zal wel moeten wennen aan skill system maar wel stuk beter als irose, en die emotions zijn echt leuk :)
Nu maar wachten op erose... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:10:
Hehe ik heb net ff de skills bekeken van USrose, maar dat wordt dus niks, sommige skills moet je level 85 zijn om het te kunnen gebruiken. :? , ik heb gehoord dat het precies het zelfde is als Prose.
Ik keek naar de skills voor dealer, dat zal er erg goed uit hoor,
Def up @ lvl 35
Cir up @ lvl 45
Maar wat is je probleem cl, als ik raider kijk is een paar skills voor lvl 80, maar daar heb je ander toch geen skill punten voor, dingen als trowing snifes en zo gebruik je toch pas als je Skillpoint over hebt.
Als goed is is lvllen wat makkelijker dus ben je er ook eerder.
Natuurlijk is skill systeem effe wennen maar het zal vast wel uitgedacht zijn, en ik laat me er niet door weerhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

@doominator wat doet de dual scratch skill?

heeft iemand een skillsysteem van prose of usrose, als dat in erose komt dan kan ik kijken welke skills je op welk lvl kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nightwishXXX schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:31:
@doominator wat doet de dual scratch skill?

heeft iemand een skillsysteem van prose of usrose, als dat in erose komt dan kan ik kijken welke skills je op welk lvl kan krijgen.
Dual hit, dubbelslag, kan je met je zwaartje op avanter plane dualhit doen.. doet geen reet damage alleen.

En ps. doominator, een abonement nemen op fileplanet om een beta van 2 weken te mogen spelen. :/ sry hoezo kanloos en zonde van je geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is omgerekent maar 7a8 euro,vind ik dus niet zonde van me geld.

Wat ik wel vind,is dat NA-Rose veel moeilijker is dan I-rose. De monsters zijn misschien wel 4x zo sterker als in I-rose.

Wat wel mooi is,je krijg automatisch quests binnen(bijv hunt 10 chorpy's hunt 10 flanea), en als je tegen een NPC praat verdwijnt je interface en zie je een mooi ''praat balkje'' met een foto van de NPC er boven.

Het levelen gaat ook stuk langzamer, en aan de emoties heb je ook geen reet:).

Wel raar trouwens, dat er nog steeds geen N-Protect bij zit..

Het update schermpje heeft nu wel een werkende pagina:p

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
woah, zie dat Urose copy van Prose heeft?
mooi misschien Erose ook :D zou wel humor zijn. skill reset. ik weet iig wel dat ik een bower maak. maar tot lv 60 katar skills neem :p
omdat bow neit echt meer zo lekker speelt op het begin daar als katar, katar ownt de boel :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
zonet aan me ouders gevraagd als ze erose wouden betalen nee dus :|
jammer
ik ga dus niet erose spelen maar nog wel ff de open beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Laatst online: 18-06 19:44
zo dus jij(doominator) bent dus uitverkoren om de closed te splen of dat iemand anders, maar wie diegene ook is hou ons maar goed op de hoogte :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff screentje gemaakt van de nieuwe emoties skills en van de nieuwe tutorial quests:
Afbeeldingslocatie: http://www.amrgang.nl/doominator/screentje.JPG

Er is ook een nieuwe feature,dat er zon bescherm engel achter op je rug zit.

Engel: http://www.amrgang.nl/doominator/Engel.JPG

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
IK WIL NU WEER ROSE SPELEN!!! EN NU GELIJK!!!!! (ben niet verslaaf hoor)

Als ik die screen zie heb ik echt weer zin. Ik ga echt rose spelen. Denk dat ik een cleric wordt. Vond het echt leuk. En ik hoor vaak dat mensen dat ik het heel goed doe.

Wat vinden jullie nu eigenlijk belangrijker dat je eerst meer att of hit up skills max heb?

Het is wel lekker rustig op de map waar je zit. Zal wat zijn in eRose.

[ Voor 13% gewijzigd door Calamor op 02-09-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:34:
IK WIL NU WEER ROSE SPELEN!!! EN NU GELIJK!!!!! (ben niet verslaaf hoor)

Als ik die screen zie heb ik echt weer zin. Ik ga echt rose spelen. Denk dat ik een cleric wordt. Vond het echt leuk. En ik hoor vaak dat mensen dat ik het heel goed doe.

Wat vinden jullie nu eigenlijk belangrijker dat je eerst meer att of hit up skills max heb?

Het is wel lekker rustig op de map waar je zit. Zal wat zijn in eRose.
Ik heb gehoord dat fullsupport cleric in het begin erg nutteloos zijn, je kan in het begin alleen maar healen en bij lvl 30 kan je iemand sneller laten lopen . Voor powersupport moet je wachten tot lvl 70 LOL. Dat moeten ze echt gaan verandern want straks zie je weinig clerics in de game , ik zie geen toekomst meer voor de fullsupport muses in Erose :X
En op roseguru zijn ze niet tevreden over de USrose.

[edit]
volgens de mods van gamesrouters is Erose een copy van Irose, hehe foutje van me :o .

Q6 - Will the skill system be like Irose or Prose?
A6 - ERose will be a mirror version of IRose.

Daarnaast zullen er ook nieuwe equipment worden toegevoegd

Q13) Will there be any new equipment, items etc?
A) Yes, there should be some new equipment and items for you to enjoy. We shall post more details on these items as we get them.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu NA-rose al een paar uur aan het spelen, en vind het eigelijk 3x niks.

I-Rose was veel beter.

Vijanden zijn veels te sterk,Je kan als muse pas bij lvl 50 mensen buffen, en je kan alleen in Save Town respawnen.

Gelukkig zal E-rose een copy van I-rose draaien.

NA-rose vind ik na mijn mening 3x niks.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:12:
[...]

[edit]
volgens de mods van gamesrouters is Erose een copy van Irose, hehe foutje van me :o .

Ik had ook begrepen dat het een 1 op 1 conversie was met Irose. Aan het forum op gamerouters te zien willen ze graag weten wat WIJ aangepast willen zien in Erose en das een prima benadering voor mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:18:

I-Rose was veel beter.

Vijanden zijn veels te sterk,Je kan als muse pas bij lvl 50 mensen buffen, en je kan alleen in Save Town respawnen.

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:48:
http://www.roseonlinegame.com/

Fuck E-rose:)

Amerikaanse rose word beter en zonder IP restrictons!
>:) Kies jou nou voor Erose OF USrose haha

btw, Erose is niet alleen voor europa, het is geschikt voor elk land.

Q16 - Can play people from Czech Republic and Slovakia?
A16 - Yup

Q22 - Im not from europe (not even near ) and i want to know if i will be able to play Erose . Right now i can only play to irose (Im from canada).
A22 - Yes, you can play ERose.

Je kan trouwens ook via cash betalen, daarvoor heb je dus geen creditcard nodig.
Hehe veel americanen zullen verhuizen naar Erose ipv van USrose.

hier ff uit een topic gehaald van mod in gamerouters, ziet er goed uit . :*)

Not only will we have anti hack / cheat programs we will also have an active support system, ALL reported cheating / botting / hacking or any suspicious actions will be thoroughly investigated to the best of our ability, anyone found abusing any aspect of the game will be instantly banned, period.

Hackers / Cheaters etc, they had their fun in IRose, but it stops when you log into ERose.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
als ik dat zo hoor klinkt dat niet goed, het verpest mijn hele, ik wou dat ik weer kon spelen sweer. (niets tegen jou hoor, ben al blij dat iemand verslag doet) maar jah zo lijkt het wel rose slechter is geworden een het zou juist beter moeten geworden zijn toch? nou jah ik heb nog even een vraag:
zijn er nu dan andere plekken waar je rose kan spelen of moeten we allemaal w8en tot de closed beta is afgelopen? maar ik heb nog een paar leuke dingen voor mensen om een beetje te zien die mabey voor jou leuk zijn:
www.runscape.com een leuk spel als je je nog nooit van rose hebt gehoort
www.mapleglobal.com dit spel ik een tijdje gespeelt best wel leuk lijkt ene beetje op rose aleen niet 3d
www.ddwar.com is wel een beetje leuk als je nisk te doen hebt, ik doe het nog maar soms
www.ogame.com pas ondekt is wel leuk je moet je eigen bozis en dingen bouwen
en nog voor mensen die een download programma zouden nodig hebben www.limewire.com
en nog betterschat met als je afkickverschijsellen vertoont:) ;) >:) :9 :r :*) :'( _/-\o_ :9~ }:O B) |:( ;( })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) Kies jou nou voor Erose OF USrose haha

.
Nu 100% zeker voor Erose, NArose is zoo frusterend.. Geen Teleport Scrolls,en alleen respawnen in je save town.....aaaaaargh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:18:

I-Rose was veel beter.

klopt, Prose versie speelt heel anders. maar je kan Prose ook niet vergelijken met Irose zijn namenlijk verschillende games!
verder zijn mobs idd sterker in ze zin van ze doen veel meer crits en je word 100% overal in je kont geboord door andere mobs :p geen aardige tutles meer of aqua's. nee sta je in een groep aquá dan is het je laaste moment :p

ter compensatie heb je wel op low lvl veel sterkere skills. die rose versie speelt pas fijner rond lv 35+,
heb liever die rose dan de irose zoals het na de reset is geworden met slomer lvlen en skills slomer laden enz.

over die Q&A lijst, klopt dat ze dat gezegd hebben, ze hheb ook gezegd dat Erose mid augustes zou komen. en nog veel meer andere dingen, lijst is nogsteeds niet officieel :P
Nu 100% zeker voor Erose, NArose is zoo frusterend.. Geen Teleport Scrolls,en alleen respawnen in je save town.....aaaaaargh
je kan wel telepoorten van zant naar junon enz... verder heb je movement speed + masrty's ;)
en nog een skill ervoor als het goed is. is gewoon wennen

owjah Slayeer, runescape = bad, ziet er slecht uit, werkt stom, lagt altijd, en gewoon WTH...
maplestory is leuk voor 2 weken.

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 02-09-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahja, ben nu nog maar lvl 10:|,(levelen gaat echt langzaam)

Hoop snel dat E-rose uitkomt,want dit kan ik niet lang volhouden;

Afbeeldingslocatie: http://www.amrgang.nl/doominator/screen010.jpg
^^ dit is trouwens wel zielig,zusje van lena is aan het huilen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MENSEN MENSEN MENSEN ik doe ook ff dagje stage en er gebeurt ineens een hoop, ik zie veel Prose screens voorbij komen, help iemand me ff op de hoogte wat ik hier lees en zie, welke rosen zijn er online gegaan???? en wat is er verandert Erose gaat toch niet op Prose lijken he :S:S

en sorry dave dat ik cometaar op je gaf toen je het topic wat serieuzer wou aanpakken, ik begin nu te zien wat je bedoelt ik heb nu een dag niet op dit topic gekeken en er zijn 2 pagina's bij, ik vind het ook opzich oznde van me tijd alles te lezen omdat er hoop dubbel staat en veel onnuttige info dus ik vraag maar ff de hoogte punten ookal is dit niet de bedoeling eik.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:17:
Ahja, ben nu nog maar lvl 10:|,(levelen gaat echt langzaam)

Hoop snel dat E-rose uitkomt,want dit kan ik niet lang volhouden;

[afbeelding]
^^ dit is trouwens wel zielig,zusje van lena is aan het huilen :/
Haha hoe bedoel je kopie van pROSE >:)
Tja, het heeft z'n plus en minpunten. We (Daves2hd, Iruja en ik) zijn tot lvl 4X gekomen, maar dat heeft idd behoorlijk lang geduurd.
Waar ik me het meeste aan ergerde:
-Bijna elke soort mob die backstabbed je zodra je ook maar in de buurt komt (iemand die WoW kent klinkt dat bekend in de oren, teminste de agressive mobs doen dat ook daar)
-Bij de beta moest je lvl 100! zijn om 2nd job te krijgen, voor die tijd bestaat cleric dus niet :/
-Levelen duurt dus echt veel te lang.
-Food kon je maar eens in de 5 sec eten ofzo, als je als een gek op de F toets drukt, krijg je ook met de (bij ons) bekende f00d bug te maken
Er zaten ook leuke dingen bij.
-Skill reset
-Main quest is echt moeite voor gedaan.Je hoeft niet zomaar wat mobs killen, er is een verhaal met emotie O-)
-N-protect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze wel die nieuwe skills er in doen, anders woord me jobje erg lastig, maar we zullen zien, ik hoop echt dat het gewoon een 1 op 1 kopie van irose is met meeer items skills en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:39:
MENSEN MENSEN MENSEN ik doe ook ff dagje stage en er gebeurt ineens een hoop, ik zie veel Prose screens voorbij komen, help iemand me ff op de hoogte wat ik hier lees en zie, welke rosen zijn er online gegaan???? en wat is er verandert Erose gaat toch niet op Prose lijken he :S:S

en sorry dave dat ik cometaar op je gaf toen je het topic wat serieuzer wou aanpakken, ik begin nu te zien wat je bedoelt ik heb nu een dag niet op dit topic gekeken en er zijn 2 pagina's bij, ik vind het ook opzich oznde van me tijd alles te lezen omdat er hoop dubbel staat en veel onnuttige info dus ik vraag maar ff de hoogte punten ookal is dit niet de bedoeling eik.
Nogmaals , Erose wordt een COPY van IROSE
USrose wordt een COPY van PROSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Laatst online: 13-09 17:20
slayeer schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:57:
www.runscape.com een leuk spel als je je nog nooit van rose hebt gehoortd
Ik hoor meer mensen runscape zeggen, waar het toch echt runescape is

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:57:
[...]

thanx man, sorry klinkt ff noobs van me dat ik weer zoiets vroeg maar vond het al zo raar dat hier zoveel over US rose gepraat werd :S maar schijnt toch dat veel daarvoor kiezen. Op later stadium is het wel beter om extra forum erbij te maken voor US, want hoe intiligent ik ook ben :P dit is verwarrend.
Het is trouwens wel overal goed te zien dat nu Irose weg is mensen over forums heen stormen om toch hun tijd vol maken met over rose te praten, jammer

voor de old timers wie zit er nog welles op mric, en wat was dan het adres ook al weer want vind dit niet echt meer lekker lullen als vroeger

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Narose zit dus geen N protect,vind ik eigelijk niet zo slim van de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:15:
[...]

In Narose zit dus geen N protect,vind ik eigelijk niet zo slim van de makers.
Tja das gravity he.. Btw waarom noem je het naROSE tis toch echt usROSE.

Enigste wat wel leuk is van die rose is die quest system en die emoticons en dat ze hawker wat slechter hebben gemaakt lol. In iROSE is hawker in het begin gewoon teveel bevoordeeld maar goed das mijn mening idd wordt dat later wel goed gemaakt ;).

Ok mensen dank u weet ik ook weer waarom het naROSE is nu. Zal dat vanaf nu gebruiken ;).

[ Voor 41% gewijzigd door William/Ax3 op 02-09-2005 18:36 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vreemd, omdat us-rose blijkelijk een kopie van Prose is en het in die versie wel zat. Misschien dat ze na de closed beta n-protect er wel op zetten :? . Ik zou ook liever de kopie van Irose zien in de nieuwe rose omdat dit voor mij 10x beter speelden. Geen lange laadtijden als je op een appeltje klikt :P , Ander skillsysteem en al die dingen die dutch-hane hier boven opnoemde.

Over die nutteloze posts... Ik snap dat mensen zich er aan storen als het antwoord een paar posts terug is gegeven maar ga die nutteloze posts dan niet nog een keer quoten denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das wel ja maar soldier is gewoon te machtig :P ik vond Prose stijl leuk om te spelen voor die paar weken, ben toen ook tot een lvl of 40 gekomen maar ik vind Irose in het geheel toch wel leuker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
William/Ax3 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:26:
Btw waarom noem je het naROSE tis toch echt usROSE.
North American Rose zal het wel betekenen ;) Mét Canada erbij dus
offtopic:
Huh Yoshi1 jij heet ook Joost, bent 8 dagen jonger, zit ook op 4vwo en gamed ook graag :+ . Sorry voor dit offopic, maar ik vond het wel grappig

[ Voor 28% gewijzigd door Rooster op 02-09-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja das gravity he.. Btw waarom noem je het naROSE tis toch echt usROSE.
In de game heet het naRose:p.. Als die annoucments komen staat er naRose.
Afbeeldingslocatie: http://www.amrgang.nl/doominator/NAOnline.JPG

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:57:
[...]

dit is niet officieel nogmaals :O zou je moeten weten ;)

linkje voor irc is irc://irc.tweakers.net/rose moet um nog in de startpost zetten denk ik :p

Prose verhaal is vee lzieliger, ik had echt medelijden met dat meiske toen ze een mosnter werd. en ook een wth bui :p inneens een dikke zeug voor me neus die me wilt mollen maar amper kan raken :? xD

denk nogsteeds dat Erose ook als Prose word, gewoon qua verhaal, balance(half dan, eene is te goed andere te slecht), en het feit dat NArose het ook heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:44:
[...]

denk nogsteeds dat Erose ook als Prose word, gewoon qua verhaal, balance(half dan, eene is te goed andere te slecht), en het feit dat NArose het ook heeft :p
Wel dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Tja maar het is nog niet op de fp van roseeurope geweest dus niet écht officieel, moet ik hem wel een beetje gelijk in geven, howel een mod word je ook niet zomaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

-Food kon je maar eens in de 5 sec eten ofzo, als je als een gek op de F toets drukt, krijg je ook met de (bij ons) bekende f00d bug te maken.
Wat gebeurt er bij de food bug. Ik heb er nog nooit over gehoord.
-Skill reset
Dat zou wel fijn zijn als dat ook in erose zou zitten :)

Heeft iemand al iets gehoord over de Erose beta test?

[ Voor 16% gewijzigd door nightwishXXX op 02-09-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
sorry men

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
dat ging even fout, maar sorry mensen, maar i dont get it

in weet dat er in deze forum niet mag worden genoobt maar ik snap de laaste ontwikelling van irose en prose en dat er weer een copie komt can irose enzo ik weet het niet meer :? :? :? maar mijn hooffd vraag is:
kan iemand mij duidelijk uitleggen wat die copie heeft te betekenen en wara je die dan mischien akn krijgen.

(P.S. sorry van dat genoob :'( :'( maar ik wil er nou eenmaal bijblijven 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:44:
[...]

linkje voor irc is irc://irc.tweakers.net/rose moet um nog in de startpost zetten denk ik :p

Prose verhaal is vee lzieliger, ik had echt medelijden met dat meiske toen ze een mosnter werd. en ook een wth bui :p inneens een dikke zeug voor me neus die me wilt mollen maar amper kan raken :? xD

Dit is dus officieel bevestigd door onze heer Embers.
"ERose will be a mirror copy of IRose."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
offtopic: niet meer, 1x het zelfde is genoeg :p hier stond ong zelfde als post na me van yoshi

verder nogmaal die Q&A lijsten zijn niet als officieel bericht te beschouwen. onder officieel bericht horen dingen als op europe rose site, front page van gr site enz enz.
hier hebben we het toc hallang voeer gehad,... er klopt al zoveel niet van die Q&A lijst.. zoals datums waarop p2p zou beginnen, we zijn nu nog nirt eens aan closed begonnen...
tegen sprekende antwoorden over prijzen, als de vraag over eerder genoemde prijzen gaat komt dat lijstje weer naar boven. en andere keer als de vraag niet over die eerder genoemde lijst gaat maar prijzen word er gezegd dat er ze er no niet uit zijn...

mods van forums van de bedrijven zelf weten ook niet alles, bij black&white hebben forum modjes ook vanalles neer gekwakt wat achteraf pure strieren uitwerpselen bleek te zijn...
eerst zien dan geloven denk ik. ik ga gewoon dagenlijks kijken op www.roseon.com tot ik op U.K kan klikken :9 dan geloof ik pas in Erose en het nieuws wat daar komt te staan.

[ Voor 47% gewijzigd door daves2hd op 02-09-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey slayer, het spel rose is begonnen met Irose. Voor alle europeanen de eerste speelbare rose versie. Na een tijd werden al de characters gereset en stopten de meeste van ons. Een tijd na de reset kwam Phillipine-rose (Prose). Veel van ons gingen toen dit spelen, sommige beviel het en sommige niet.

Nu zijn er 2 nieuwe versies in aankomst. De us-versie van rose en de europese versie (Erose). Sommige hopen dat Erose de versie van Irose wordt (ik) en sommige hopen dat Erose de versie van Prose wordt (de kopie dus). Deze kun je nog niet krijgen *(alleen als je meedoet aan de closed beta)over een paar weken kunnen we allemaal de open beta spelen van Erose en kun je zien welke van deze versies wordt gebruikt voor Erose.

Genoeg uitleg? :9

Edit: lol, net iets later dan daves :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
nightwishXXX schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:06:
[...]
Wat gebeurt er bij de food bug. Ik heb er nog nooit over gehoord.
Dat was een van de bugs van de filipijnse versie van Rose.
Als je daar pots/food gebruikt is er een belachelijk lange cooldown
(=tijd voordat je het weer kan gebruiken)
Als je gelijk na die cooldown het weer wilde gebruiken, liet de bug zich zien: je food wordt niet ingezet, dus je hebt er nog evenveel van over en je wordt niet gehealed...maar ondertussen is er wel die (eindeloos lange :z ) cooldown. Dit kost je nogal wat % als je begrijpt wat ik bedoel |:(
Maare dit is eigenlijk niet nodig om te weten, eROSE is en dat is al tig keer gezegt, géén mirror van pROSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:31:
offtopic: niet meer, 1x het zelfde is genoeg :p hier stond ong zelfde als post na me van yoshi

verder nogmaal die Q&A lijsten zijn niet als officieel bericht te beschouwen. onder officieel bericht horen dingen als op europe rose site, front page van gr site enz enz.
Tot nu toe zijn al die Q/A lijsten dus betrouwbaar gebleken inclusief het hele iROSE will close verhaal, mede daardoor geloof ik die dingen nu voor 100%.

En als je dus op je eigen verhaal afga zie je dus gewoon de iROSE skills op de site staan.

Die datums dat hadden ze zelf gezegd waren btw gewoon richtdatums. Je ziet toch eigenlijk overall met dit soort games dat er uitstel optreed. Daarom vind ik ID altijd wel grappig die zeggen gewoon when it's done.
daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:00:
maakt het nogsteeds geen officieel nieuws }:O
geloof dat ik deze discussie met Evo al eerder gehad heb, niet nog een keer :|
Daarom zeg ik ook.. Als je op je eigen verhaal afgaat.. Officeel is dus site.. Nou kijk maar wat staat daarop??? ;).
daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:31:
mods van forums van de bedrijven zelf weten ook niet alles, bij black&white hebben forum modjes ook vanalles neer gekwakt wat achteraf pure strieren uitwerpselen bleek te zijn...
Tja ik weet niet hoe lang de lijnen in dat bedrijf zijn maar gamesrouter is echt wel stukken kleiner als bedrijf en daar zijn de lijnen van diegene die de servers inrichten ect naar moderator wel stukken directer.

De moderators van gamesrouter hebben btw best wel humor beetje gekke tekeningen maken en ook leuk uit de hoek komen soms met reacties.

[ Voor 57% gewijzigd door William/Ax3 op 02-09-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik hoop gewoon dat het een kopie wordt van iROSE, met de quest van pROSE :+

Ik kan eigenlijk niet anders zeggen dat pROSE naast skill reset en de quest (die overigens maar tot lvl 3X liep, daar niet van) slecht in elkaar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
William/Ax3 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:44:
[...]

Tot nu toe zijn al die Q/A lijsten dus betrouwbaar gebleken inclusief het hele iROSE will close verhaal, mede daardoor geloof ik die dingen nu voor 100%.

En als je dus op je eigen verhaal afga zie je dus gewoon de iROSE skills op de site staan.

Die datums dat hadden ze zelf gezegd waren btw gewoon richtdatums. Je ziet toch eigenlijk overall met dit soort games dat er uitstel optreed. Daarom vind ik ID altijd wel grappig die zeggen gewoon when it's done.
maakt het nogsteeds geen officieel nieuws }:O
geloof dat ik deze discussie met Evo al eerder gehad heb, niet nog een keer :|
Dat was een van de bugs van de filipijnse versie van Rose.
Als je daar pots/food gebruikt is er een belachelijk lange cooldown
(=tijd voordat je het weer kan gebruiken)
Als je gelijk na die cooldown het weer wilde gebruiken, liet de bug zich zien: je food wordt niet ingezet, dus je hebt er nog evenveel van over en je wordt niet gehealed...maar ondertussen is er wel die (eindeloos lange ) cooldown. Dit kost je nogal wat % als je begrijpt wat ik bedoel
Maare dit is eigenlijk niet nodig om te weten, eROSE is en dat is al tig keer gezegt, géén mirror van pROSE
cool down was gecompenseerd met hoeveelheid healen. bedoel meat was 900hp ofzo? en tegen de tijd dat food kalar was met healen was de cool down weer voorbij, was alleen lastig op het begin met eerdere fruits :p
verder had eht als nadeel dat mana&food heal dingen samen werden gerekend, bij irose was dat niet zo. dus voor muse een echte uitdaging, kiezen tussen optijd healen of mana healen zodat je kan casten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:31:

hier hebben we het toc hallang voeer gehad,... er klopt al zoveel niet van die Q&A lijst.. zoals datums waarop p2p zou beginnen, we zijn nu nog nirt eens aan closed begonnen...
tegen sprekende antwoorden over prijzen, als de vraag over eerder genoemde prijzen gaat komt dat lijstje weer naar boven. en andere keer als de vraag niet over die eerder genoemde lijst gaat maar prijzen word er gezegd dat er ze er no niet uit zijn...

eerst zien dan geloven denk ik. ik ga gewoon dagenlijks kijken op www.roseon.com tot ik op U.K kan klikken :9 dan geloof ik pas in Erose en het nieuws wat daar komt te staan.
Sorry hoor mar die mod van gamesrouters, heeft all meer dan 6x herhaald that Erose een mirror is van Irose.:+ Dan neem ik aan dat het zo is.

Verder is er maaar 50 accounts beschikbaar vooor Erose closedbeta, dus het kans bestaat erg klein dat je bij de 50 behoord. ;(
En ik heb ook gezien dat de bugs in USrose nog niet eens gefixed is lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:40:
En ik heb ook gezien dat de bugs in USrose nog niet eens gefixed is lol
Yep, maar wel achtelijk dat ze daar geeneens n-protect gebruiken. Hoe dom kan je nou wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat je food om de 5 sex kon eten en geen hp en mp recovery spul tegelijk kon gebruiken zijn helemaal geen bugs dat is gewoon een speel wijze een soort extra moeilijkheids graad.

En ik moet toch echt ax3 gelijk geven op de officieel heid van de Q&A, ik weet dat de rest misschien van niets uit wilt gaan omdat het anders tegen kan vallen maar de mods daar zijn gewoon personeel en hun krijgen hun antwoorden ook direct van gravity als ze iets niet direct weten, en als het niet officieel zou zijn waarom dan posten, dat bedrijf gaat er niet op uit om rumours naar boven te halen maar juist om hun spel te promoten en dat ze nou een paar x hebben gezegt dat het spel eerst mid augustus uit zou komen toen weer 5 sept toen mid sept en nu tegen mid-end sept, is gewoon te begrijpen dat is echt met ieder groot gepubliseerd spel zo.

Maar goed dit hebben we echt al zo vaak besproken en discussies over gehad, dus om ff op terug komende post te wijzen, zullen we dit maar laten zoals het is en dat jullie mij gewoon ff vertellen hoe mirc verder werkt nadat ik die link heb geopend van irc://irc.tweakers.net/rose ?????:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Nou ik hoop dat ERose gewoon net als Irose is want ik stop de eerste minuut als het als Prose is.

Zoiezo kun je hawker al afschrijven met die high hitrate monsters en muse met die super zwakke buffs(ze mogen wel 1200 seconden duren op lvl1 maar 1% mp en hp en op lvl 2 2%is toch niet eens te merken :S ).
Dan heb food enzo, duurt 5 sec voor je het opnieuw kan gebruiken en dat is op low lvl niet erg fijn met die nieuwe AI. Je wordt neer gehakt door alle monsters die 20 meter van je af zijn, maar later zal dat probleem wel een beetje oplossen want meat healt maar liefst 1130 hp XD.
Levelen gaat langzamer, en dan heb ik het over levelen zonder gems of unieks(wat ik met mijn dealer tot lvl 69 heb gedaan(In de hell lvls tijd(wat wil ik die tijd graag terug :P ))).
Je kunt allen respawnen in je safetown. Geen teleport scrolls en nog veel meer ongein. :(

Mischien een paar plus puntjes kwa quests, zoals veel meer quests/meer exp per quest en een leuk verhaal.

Ik ben benieuwd :/

Edit: Owja 1 dingetje nog: Een hawker met 5K hp die rond de lvl 70-80 is en in gorge staat te hacken(uit PRose):S

[ Voor 6% gewijzigd door Meatbag op 03-09-2005 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dubst4r schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:08:
Nou ik hoop dat ERose gewoon net als Irose is want ik stop de eerste minuut als het als Prose is.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:40:
Sorry hoor mar die mod van gamesrouters, heeft all meer dan 6x herhaald that Erose een mirror is van Irose. :+ Dan neem ik aan dat het zo is.
Dus dan zal het toch wel neem ik aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:24:
dat je food om de 5 sex kon eten en geen hp en mp recovery spul tegelijk kon gebruiken zijn helemaal geen bugs dat is gewoon een speel wijze een soort extra moeilijkheids graad.
Dat is ook niet de food bug, de bug is dat als je het gelijk na de cooldown weer wilt gebruiken, je opnieuw die cooldown hebt zonder dat het ingezet wordt :z . Dat ik erbij heb gezegd dat het lang duurt voordat je het in kan zetten, is omdat het met zo'n lange cooldown extra irritant is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend waneer er bekend woord wie er mee mag doen met de clsed beta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klink wel dat ze echt hun best doen

Q3) Will all known Bugs (there are many) got fixed bevor P2P? (Or will you sell a faultily product?)
A) We have an extensive testing program for our beta period with which we hope to be able to isolate and correct as many bugs as is humanly possible.

A24 - Yup, we will have GM's in-game ALL the time,

Q8) How many Servers/Channels will there be?
A) We will initially start with 2 Servers, named Casio and Polaris. Each server will operate with 3 channels on them, similar to the current environment you should have seen on iRose. Once these servers are in place we have the option to add as many servers as appear to be needed
.

We moeten wel van te voren bepalen welke server we nemen !!

Q9) Will there be a "waiting-queue-subroutine" instead of "Server exceeded - try later" ?
A) At present we don’t believe there is will be a mechanism like this on our systems, and we would hope that with double the number of servers, our users will never have to feel the agony of “Server Exceeded”. However it’s a great suggestion, so we’ll look into that 

Wow het lijkt zelfs of ze naar de comunity luisteren :P

Q1) Will it be possible to switch between servers with the same character, or perhaps after a nice email sent to the support center to switch your characters to the second/first server?
A) Unfortunately you will not be able to transfer characters between servers, characters on Casio will remain on Casio and those on Polaris will remain on Polaris. There are several reasons why this is necessary, however the main one is that such characters could conceivably alter the economy on either server. Since the game economy is essentially player driven, its not to hard to imagine that a resource on one server, for instance Vital Jam+5 could cost a few 100k in zuly on Polaris, and yet could be found pretty cheaply on Casio for 1k. If we permitted character transfers between servers, it is possible that along with a character from Casio, we also end up transferring vast amounts of cheap Vital Jam+5 which they bought on Casio with the intention of taking to Polaris to make a modest fortune.

Tja, en dan maar hopen dat je op de server komt met de beste economie. Ik stel nu al voor om op de server die in hte rose lijstje als laatst staat te nemen, wand mensen nemen altijd blind de eerste dus denk dat 2de minder druk is :P

Q5) I probably don’t expect this in the first few months but will you try to bring up some creative themes/mission into eRose, like kRose had the summer thing going a few weeks ago?
A) Yes, it was one point we deliberately missed in response to the last question. Our ingame GM team will be on hand, not only to provide ingame support, but will also be working on leading the community through various events. We aim to introduce themed events based on such real life events as Christmas, Halloween, Easter and the like, and as always our team is always happy to take suggestions from the community on new or interesting ideas for events to run.

EINDELIJK Events :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vraag ik me nu ook af
is het al bekend wie en waneer en hoelang :)
vaage datums heb ik niet echt veel aan he hehe :)

en ga pas oordelen als het er is vooraf kan ik dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja misschien is het dan toch beter de eerste te nemen ik hou wel van een gezzelige drukte, maar zou het echt helemala niet mogelijk zijn om alle accounts later nog op 1 server te gooien joh, dat zou wel balen zijn want als het p2p word gaat op dat punt de helft weer weg en heb je twee voor de kwart gevulde servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:01:
naja misschien is het dan toch beter de eerste te nemen ik hou wel van een gezzelige drukte, maar zou het echt helemala niet mogelijk zijn om alle accounts later nog op 1 server te gooien joh, dat zou wel balen zijn want als het p2p word gaat op dat punt de helft weer weg en heb je twee voor de kwart gevulde servers
Idd het lijkt mij ook beter de eerste te nemen (casio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:53:
dat vraag ik me nu ook af
is het al bekend wie en waneer en hoelang :)
vaage datums heb ik niet echt veel aan he hehe :)

en ga pas oordelen als het er is vooraf kan ik dat niet
Je kon t/m gisteren inschrijven voor de beta, dus nu moeten ze gaan kiezen :) Wanneer ze daar mee klaar zijn??? Tja hopelijk snel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus woord het casio?? :P (wel beetje vroeg dat nu al te besluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Tja het zal echt stukken rustiger worden, dat is wel duidelijk. Ten eerste omdat je ervoor moet betalen én er is een 2e server bij gekomen. Ik vind het ook niet heel gek dat ze in die q&a zeggen dat je niet snel zal meemaken dat een channel exceeded is.
De economie zal zo traag op gang gaan, omdat er niet veel shops zijn. Ook kan je niet "ff" een 2e account maken voor buffs of 24/7 shopje, tenzij je dubbel wilt betalen natuurlijk :9
Dat is mischien wel een nadeel van de stilte, maar aan de andere kant werd ik gek als ik door zant of junon liep: wat een chaos |:(
De stilte heeft als voordeel dat je met een paar clanmates/vrienden eens lekker kunt gaan hunten zonder ks gedrag. Gewoon lekker met z'n 6en op een king afstormen zonder veel exp verlies van andere mensen. Heerlijk :*)

Over die server, maakt me helemaal niets uit, als we maar een duidelijke afspraak maken over welke het wordt, dat is wel het leukste natuurlijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rooster op 03-09-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:08:
[...]

Je kon t/m gisteren inschrijven voor de beta, dus nu moeten ze gaan kiezen :) Wanneer ze daar mee klaar zijn??? Tja hopelijk snel haha.
vaag genoeg kan jeje nog steeds inschrijven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
heel leuk,

er is echt bijna niks bekent hé, ik vind dit wel zo vaag er is bijna nog niets officieel maar hopenlijk gaat dit wel. wilt somigge mensen soms alle ontwikkeling op een rijtje zetten zodat ik niet alle stukjes apart hoef te lezen(jah jah ik weet dat het daarom een forum heet) maar het zou wel handig zijn voor noobjes die niet hoeven te nooben snap je :?

nou groetjes :O :O :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayeer schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:07:
heel leuk,

er is echt bijna niks bekent hé, ik vind dit wel zo vaag er is bijna nog niets officieel maar hopenlijk gaat dit wel. wilt somigge mensen soms alle ontwikkeling op een rijtje zetten zodat ik niet alle stukjes apart hoef te lezen(jah jah ik weet dat het daarom een forum heet) maar het zou wel handig zijn voor noobjes die niet hoeven te nooben snap je :?

nou groetjes :O :O :O :O :O
zoiets is er al het heet STARTPOST, dave moet hem alleen nog aanpassen maar weet ckers dat hij dit binnekort wel zal doen als hij er tijd voor heeft

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
ok dank juh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

(ze mogen wel 1200 seconden duren op lvl1 maar 1% mp en hp en op lvl 2 2%is toch niet eens te merken :S ).
Ik ken dat van een andere game. 1% en 2% is echt helemaal niks als je bijna geen hp nog hebt, maar in prose hebben ze later toch veel meer hp dacht ik in een screenshot te zien.
Tja, en dan maar hopen dat je op de server komt met de beste economie. Ik stel nu al voor om op de server die in hte rose lijstje als laatst staat te nemen, wand mensen nemen altijd blind de eerste dus denk dat 2de minder druk is
Ja, meestal wel of als ze een minder drukke server willen dan pakken ze meestal de tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hooi ik meld me :P
kben wel te vinden op het irc kanaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
nightwishXXX schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:58:
[...]

Ik ken dat van een andere game. 1% en 2% is echt helemaal niks als je bijna geen hp nog hebt, maar in prose hebben ze later toch veel meer hp dacht ik in een screenshot te zien.
Ja je hebt zo'n beetje 5x meer hp als je lvl 70-80 bent maar dan nog, 1% van 5K is 50 hp dus nog niets.
En dan ga ik ervanuit dat het 10% is als je de skill maxt en dan heb je nog steeds maar 500 hp erbij, lijkt mij gewoon veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het een copie word van irose zijn de skils dan niet ook een copie
met wat meer skils erbij ?

of snapt ik het niet en lullen we hier over prose wat in de usa draait
beetje verwarend want ned ligt toch echt in erose he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:40:
als het een copie word van irose zijn de skils dan niet ook een copie
met wat meer skils erbij ?

of snapt ik het niet en lullen we hier over prose wat in de usa draait
beetje verwarend want ned ligt toch echt in erose he :P
Ik weet wat je bedoel, maar Erose word een exacte copy van Irose zonder veranderingen, en Prose stijl is ook in Usrose uitgevoerd, dus alles wat je hier leest dat je niet bekend in Irose vind is USrose of andersom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ben blij dat het idd een Irose kopie wordt, die Prose skill-set vond ik dus echt baggertjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das mooi why hebben we het dan nog over de prose skils 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USrose heeft ook zn eigen voordelen, je kan namelijk uniqskills vinden in USrose, die skkills worden gedropt door mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
... dus? topic is voor alle Rose online versies, dat het toevallig over Prose nu gaat maak nix uit..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben eigenlijk wel in voor iets nieuws qua skills... dus laat maar komen die pRose versie ;)
maaruh wat voor unique skills moet ik me dan daarbij voorstellen? Een hele goede buff ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:51:
USrose heeft ook zn eigen voordelen, je kan namelijk uniqskills vinden in USrose, die skkills worden gedropt door mobs.
Ik wil wel critical up en damage up vinden in erose :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Originally Posted by Evo19
Quote:
  • Regarding the thread topic, we decided that due to the large amount of interest we would keep the thread open for a little while longer.
This is what you said on the topic i opened called "shouldn't the closed beta sign ins be closed now"

Does this really make a difference don't you guys noticed that the last few days only new members sign it, members that could easily have 10 account made allready and have signed in.

I really hope you think this reue and all your real active members have signed in allready.

I hope you will take the active membership of your members in consideration while choosing your 30 beta players.

And is there any notice about the start of the closed beta, or is it that it isn't finished yet and that this also the reason is why you leave the sign in topic open??

Thank you for atleast reading this, and hope you will give me a reply.

yours Sincerely
Aproud member and speaker of the GR forums, EVO
Hi there Evo,

firstly thanks for your pm,

active members are definitely more favourable from my point of view as their (your) loyalty to GR does not go unnoticed.

the thread has been left open for several reasons, mainly, the more people that apply the better for us, however, as you have stated, many people have only signed up to the forums to post on that thread, but by leaving it open we have a better idea of how many people are indeed interested in playing ERose, of course people may make multiple accounts, and those users that make 1 post only and then have no further involvement in the community are also noted.

I am confident that the people we select for closed beta will be people who care about rose and will work to eradicate the bugs / exploits that rose has been plagued with.

Embers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:51:
maar mag je die afwegen tegen alle nadeelen die hier al voorbij zijn gekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rose NA, word nu steeds drukker.

Zaten er 2dagen geleden nog niemand in Zant, nu is Zant weer lekker druk,krijg weer heel die Irose feeling terug:).(Alhoewel, irose was 10x beter:p)

Afbeeldingslocatie: http://www.amrgang.nl/doominator/screen027.jpg
Check die radar;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat haat ik erg in zant ik kan niet eens meer normaal lopen door die drukte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waneer gaat Gamesrouter nou eigenlijk de Erose beta invites versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
De iROSE gm's laten toch nog iets van zich horen. klik! Vooral dat: It's been my pleasure to spend those time with you...wat hebben wij toch veel tijd met (echte!) gm's doorgebracht :+
Is deze pic hier al langsgeweest? Ik heb hem al wel eerder gezien iig

De site van pROSE heeft trouwens een eigen Wiki(pedia)
Een encyclopedie die je zelf kan "bijschaven" _/-\o_ Staan wel leuke dingen in.

@Deillon:Als we het al wisten had het vast en zeker op GoT gestaan, en door te lezen kan jij het dan ook te weten komen.
Als je zelf regelmatig op de GR forums kijkt kan je ons het nieuwtje zelfs geven :Z

[ Voor 49% gewijzigd door Rooster op 04-09-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hoe kunnen ze eigenlijk te weten komen hoeveel hp en andere stats de mobs hebben 8)7
Staat dat in de config files oid? Hier staan stats van een paar mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:45:
Hoe kunnen ze eigenlijk te weten komen hoeveel hp en andere stats de mobs hebben 8)7
Misschien hebben ze dat wel een x bekend gemaakt of zo in Prose weet verder ook niet maja Prose mobs zijn anders als die van Erose, ik hou lekker mijn franse site voor mijn game info, snap er weinig van maar wel net genoeg om info te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Zou je de link daarvan kunnen geven, ik heb hem één keer bezocht. Er stond idd veel info op. Maarja de url is me ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:02:
Zou je de link daarvan kunnen geven, ik heb hem één keer bezocht. Er stond idd veel info op. Maarja de url is me ontgaan.
http://www.roseon-fr.com/forums/ hun database is gewist zie ik :-S maja dat WAS de link in ieder geval

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een vage error op Rose NA.

Afbeeldingslocatie: http://img335.imageshack.us/img335/9730/enigne9aa.th.jpg

Heb dit nog nooit eerder gezien @I Rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:16:
Kreeg net een vage error op Rose NA.
Heb ik wel een paar keer gehad.
Gewoon op ignore rammen, een paar keer zelfs ...
dan gaat het spel gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die error zegt iets over de textures van red flanae, je bent er vast net een tegen gekomen en toen maakte het programma een fout in het laden ofzo...
anyway to make a long story short: Ignore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
zeg doom. heb jij ook guild wars want ik zag er zo'n plaatje bij jou ding staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Nou op z'n desktop staat behalve de wallpaper die je bedoelt, ook een icon van het spel.. beetje overbodige vraag, niet? Gaat ook een béétje offtopic zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

ef een vraagje is hij eigelijk al bekend wanneer je precies Erose kan gaan spelen (de open BETA) :? als die er is ga ik hem zker weer spelen :)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Dutch-Hane schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:45:
Als je verder klikt op de site kom je deze pagina tegen:

http://web.softrigger.com...20ROSE%20Wiki:Quick_Index

Staat iets int nederlands op :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm,ik hoor hier juist van een kameraad van mij dat E-rose tussen de 10-12 euro p/m gaat kosten :? ik weet niet of het waar is of niet,maar ik hoop het in ieder geval niet.Anders word het een dure bedoeling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 00:05:
mmm,ik hoor hier juist van een kameraad van mij dat E-rose tussen de 10-12 euro p/m gaat kosten :? ik weet niet of het waar is of niet,maar ik hoop het in ieder geval niet.Anders word het een dure bedoeling 8)7
ik vind het zelf niet duur 12 euro en ik krijg maar 40 euro zakgeld ik bedoel je krijgt er best veel vermaak voor vind ik zelf ik kijk na me zelf als ik wat te eten op school koop of wat te drinken op school een paar keer en je komt zo aan die 12 euro aan eten is niks en dan vind ik van me zelf dan steek ik het liefer in een mooi spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
ik vind 12€ eigernlijk niet duur want ik krijg 35€ in de maand en werk ook nog soms wat bij voor 20-25€ maar mijn moeder wil het niet dus ik zit te wachten aleen nog op de open beta :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg maar 20 euro per maand zakgeld, daar gaat zoiezo 5,50 vanaf voor mn mobiel (lekker goedkoop abbonement :P) en om dan nog eens 12 euro uit te gaan geven: Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
ik mis in de starttopic de link naar NArose? :?
* Omdat het spel, toch zeker de komende aantal maanden, nog steeds in BETA fase is, is het spel gratis speelbaar.
Het is nog niet duidelijk wanneer er wel betaald moet worden !!!!!!
denk ik ook niet meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik heb voor mezelf toch maar besloten dat als de beta me aanstaat dat ik ervoor ga betalen.

Dit is echt zo'n spel wat mij per dag langer heeft weten te boeien dan wel spel dan ook .
Nouja ik overdrijf :P ( Transport Tycoon , Settlers ;) )

Maargoed het is nu rustig afwachten op de demo en in de tussentijd probeer ik mezelf te vermaken met wat andere games :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.