wow jij bent stoeeeer!!!
maar fijn, iedereen gaat naar eROSE zo te zien.
maar fijn, iedereen gaat naar eROSE zo te zien.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 12:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Copytje van Prose dus, Nou zal wel moeten wennen aan skill system maar wel stuk beter als irose, en die emotions zijn echt leukVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:03:
Zijn echt mega veel nieuwe dingen; je kan emoties gebruiken. En je hebt standaard Dual Scrats bij je skills.
Achja ik ga weer verder spelen:)
Verwijderd
Ik keek naar de skills voor dealer, dat zal er erg goed uit hoor,Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:10:
Hehe ik heb net ff de skills bekeken van USrose, maar dat wordt dus niks, sommige skills moet je level 85 zijn om het te kunnen gebruiken., ik heb gehoord dat het precies het zelfde is als Prose.
Verwijderd
Dual hit, dubbelslag, kan je met je zwaartje op avanter plane dualhit doen.. doet geen reet damage alleen.nightwishXXX schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:31:
@doominator wat doet de dual scratch skill?
heeft iemand een skillsysteem van prose of usrose, als dat in erose komt dan kan ik kijken welke skills je op welk lvl kan krijgen.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 13:04 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 13:35 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Calamor op 02-09-2005 13:39 ]
Verwijderd
Ik heb gehoord dat fullsupport cleric in het begin erg nutteloos zijn, je kan in het begin alleen maar healen en bij lvl 30 kan je iemand sneller laten lopen . Voor powersupport moet je wachten tot lvl 70 LOL. Dat moeten ze echt gaan verandern want straks zie je weinig clerics in de game , ik zie geen toekomst meer voor de fullsupport muses in EroseCalamor schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:34:
IK WIL NU WEER ROSE SPELEN!!! EN NU GELIJK!!!!! (ben niet verslaaf hoor)
Als ik die screen zie heb ik echt weer zin. Ik ga echt rose spelen. Denk dat ik een cleric wordt. Vond het echt leuk. En ik hoor vaak dat mensen dat ik het heel goed doe.
Wat vinden jullie nu eigenlijk belangrijker dat je eerst meer att of hit up skills max heb?
Het is wel lekker rustig op de map waar je zit. Zal wat zijn in eRose.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:09 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 14:18 ]
Ik had ook begrepen dat het een 1 op 1 conversie was met Irose. Aan het forum op gamerouters te zien willen ze graag weten wat WIJ aangepast willen zien in Erose en das een prima benadering voor mijVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:12:
[...]
[edit]
volgens de mods van gamesrouters is Erose een copy van Irose, hehe foutje van me.
Q6 - Will the skill system be like Irose or Prose?
A6 - ERose will be a mirror version of IRose.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:18:
Ik ben nu NA-rose al een paar uur aan het spelen, en vind het eigelijk 3x niks.
I-Rose was veel beter.
Vijanden zijn veels te sterk,Je kan als muse pas bij lvl 50 mensen buffen, en je kan alleen in Save Town respawnen.
Gelukkig zal E-rose een copy van I-rose draaien.
NA-rose vind ik na mijn mening 3x niks.
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:48:
http://www.roseonlinegame.com/
Fuck E-rose:)
Amerikaanse rose word beter en zonder IP restrictons!
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:36 ]
Verwijderd
Nu 100% zeker voor Erose, NArose is zoo frusterend.. Geen Teleport Scrolls,en alleen respawnen in je save town.....aaaaaarghKies jou nou voor Erose OF USrose haha
.
klopt, Prose versie speelt heel anders. maar je kan Prose ook niet vergelijken met Irose zijn namenlijk verschillende games!Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:18:
Ik ben nu NA-rose al een paar uur aan het spelen, en vind het eigelijk 3x niks.
I-Rose was veel beter.
Vijanden zijn veels te sterk,Je kan als muse pas bij lvl 50 mensen buffen, en je kan alleen in Save Town respawnen.
Gelukkig zal E-rose een copy van I-rose draaien.
NA-rose vind ik na mijn mening 3x niks.
je kan wel telepoorten van zant naar junon enz... verder heb je movement speed + masrty'sNu 100% zeker voor Erose, NArose is zoo frusterend.. Geen Teleport Scrolls,en alleen respawnen in je save town.....aaaaaargh
[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 02-09-2005 16:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 16:44 ]
Haha hoe bedoel je kopie van pROSEVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:17:
Ahja, ben nu nog maar lvl 10:|,(levelen gaat echt langzaam)
Hoop snel dat E-rose uitkomt,want dit kan ik niet lang volhouden;
[afbeelding]
^^ dit is trouwens wel zielig,zusje van lena is aan het huilen
Verwijderd
Verwijderd
Nogmaals , Erose wordt een COPY van IROSEVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:39:
MENSEN MENSEN MENSEN ik doe ook ff dagje stage en er gebeurt ineens een hoop, ik zie veel Prose screens voorbij komen, help iemand me ff op de hoogte wat ik hier lees en zie, welke rosen zijn er online gegaan???? en wat is er verandert Erose gaat toch niet op Prose lijken he :S:S
en sorry dave dat ik cometaar op je gaf toen je het topic wat serieuzer wou aanpakken, ik begin nu te zien wat je bedoelt ik heb nu een dag niet op dit topic gekeken en er zijn 2 pagina's bij, ik vind het ook opzich oznde van me tijd alles te lezen omdat er hoop dubbel staat en veel onnuttige info dus ik vraag maar ff de hoogte punten ookal is dit niet de bedoeling eik.
Ik hoor meer mensen runscape zeggen, waar het toch echt runescape isslayeer schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:57:
www.runscape.com een leuk spel als je je nog nooit van rose hebt gehoortd
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
thanx man, sorry klinkt ff noobs van me dat ik weer zoiets vroeg maar vond het al zo raar dat hier zoveel over US rose gepraat werdVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:57:
[...]
Nogmaals , Erose wordt een COPY van IROSE
USrose wordt een COPY van PROSE
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 17:24 ]
Tja das gravity he.. Btw waarom noem je het naROSE tis toch echt usROSE.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:15:
[...]
In Narose zit dus geen N protect,vind ik eigelijk niet zo slim van de makers.
[ Voor 41% gewijzigd door William/Ax3 op 02-09-2005 18:36 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Verwijderd
North American Rose zal het wel betekenenWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:26:
Btw waarom noem je het naROSE tis toch echt usROSE.
[ Voor 28% gewijzigd door Rooster op 02-09-2005 17:46 ]
Verwijderd
In de game heet het naRose:p.. Als die annoucments komen staat er naRose.Tja das gravity he.. Btw waarom noem je het naROSE tis toch echt usROSE.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 20:16 ]
dit is niet officieel nogmaalsVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:57:
[...]
Nogmaals , Erose wordt een COPY van IROSE
USrose wordt een COPY van PROSE
Wel dus:daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:44:
[...]
dit is niet officieel nogmaalszou je moeten weten
denk nogsteeds dat Erose ook als Prose word, gewoon qua verhaal, balance(half dan, eene is te goed andere te slecht), en het feit dat NArose het ook heeft
Wat gebeurt er bij de food bug. Ik heb er nog nooit over gehoord.-Food kon je maar eens in de 5 sec eten ofzo, als je als een gek op de F toets drukt, krijg je ook met de (bij ons) bekende f00d bug te maken.
Dat zou wel fijn zijn als dat ook in erose zou zitten-Skill reset
[ Voor 16% gewijzigd door nightwishXXX op 02-09-2005 20:07 ]
Verwijderd
Dit is dus officieel bevestigd door onze heer Embers.daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:44:
[...]
dit is niet officieel nogmaalszou je moeten weten
linkje voor irc is irc://irc.tweakers.net/rose moet um nog in de startpost zetten denk ik
Prose verhaal is vee lzieliger, ik had echt medelijden met dat meiske toen ze een mosnter werd. en ook een wth buiinneens een dikke zeug voor me neus die me wilt mollen maar amper kan raken
xD
denk nogsteeds dat Erose ook als Prose word, gewoon qua verhaal, balance(half dan, eene is te goed andere te slecht), en het feit dat NArose het ook heeft
[ Voor 47% gewijzigd door daves2hd op 02-09-2005 20:38 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 20:36 ]
Dat was een van de bugs van de filipijnse versie van Rose.nightwishXXX schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:06:
[...]
Wat gebeurt er bij de food bug. Ik heb er nog nooit over gehoord.
Tot nu toe zijn al die Q/A lijsten dus betrouwbaar gebleken inclusief het hele iROSE will close verhaal, mede daardoor geloof ik die dingen nu voor 100%.daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:31:
offtopic: niet meer, 1x het zelfde is genoeghier stond ong zelfde als post na me van yoshi
verder nogmaal die Q&A lijsten zijn niet als officieel bericht te beschouwen. onder officieel bericht horen dingen als op europe rose site, front page van gr site enz enz.
Daarom zeg ik ook.. Als je op je eigen verhaal afgaat.. Officeel is dus site.. Nou kijk maar wat staat daarop???daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:00:
maakt het nogsteeds geen officieel nieuws![]()
geloof dat ik deze discussie met Evo al eerder gehad heb, niet nog een keer
Tja ik weet niet hoe lang de lijnen in dat bedrijf zijn maar gamesrouter is echt wel stukken kleiner als bedrijf en daar zijn de lijnen van diegene die de servers inrichten ect naar moderator wel stukken directer.daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:31:
mods van forums van de bedrijven zelf weten ook niet alles, bij black&white hebben forum modjes ook vanalles neer gekwakt wat achteraf pure strieren uitwerpselen bleek te zijn...
[ Voor 57% gewijzigd door William/Ax3 op 02-09-2005 22:26 ]
maakt het nogsteeds geen officieel nieuwsWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:44:
[...]
Tot nu toe zijn al die Q/A lijsten dus betrouwbaar gebleken inclusief het hele iROSE will close verhaal, mede daardoor geloof ik die dingen nu voor 100%.
En als je dus op je eigen verhaal afga zie je dus gewoon de iROSE skills op de site staan.
Die datums dat hadden ze zelf gezegd waren btw gewoon richtdatums. Je ziet toch eigenlijk overall met dit soort games dat er uitstel optreed. Daarom vind ik ID altijd wel grappig die zeggen gewoon when it's done.
cool down was gecompenseerd met hoeveelheid healen. bedoel meat was 900hp ofzo? en tegen de tijd dat food kalar was met healen was de cool down weer voorbij, was alleen lastig op het begin met eerdere fruitsDat was een van de bugs van de filipijnse versie van Rose.
Als je daar pots/food gebruikt is er een belachelijk lange cooldown
(=tijd voordat je het weer kan gebruiken)
Als je gelijk na die cooldown het weer wilde gebruiken, liet de bug zich zien: je food wordt niet ingezet, dus je hebt er nog evenveel van over en je wordt niet gehealed...maar ondertussen is er wel die (eindeloos lange ) cooldown. Dit kost je nogal wat % als je begrijpt wat ik bedoel
Maare dit is eigenlijk niet nodig om te weten, eROSE is en dat is al tig keer gezegt, géén mirror van pROSE
Verwijderd
Sorry hoor mar die mod van gamesrouters, heeft all meer dan 6x herhaald that Erose een mirror is van Irose.:+ Dan neem ik aan dat het zo is.daves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:31:
offtopic: niet meer, 1x het zelfde is genoeghier stond ong zelfde als post na me van yoshi
verder nogmaal die Q&A lijsten zijn niet als officieel bericht te beschouwen. onder officieel bericht horen dingen als op europe rose site, front page van gr site enz enz.
hier hebben we het toc hallang voeer gehad,... er klopt al zoveel niet van die Q&A lijst.. zoals datums waarop p2p zou beginnen, we zijn nu nog nirt eens aan closed begonnen...
tegen sprekende antwoorden over prijzen, als de vraag over eerder genoemde prijzen gaat komt dat lijstje weer naar boven. en andere keer als de vraag niet over die eerder genoemde lijst gaat maar prijzen word er gezegd dat er ze er no niet uit zijn...
mods van forums van de bedrijven zelf weten ook niet alles, bij black&white hebben forum modjes ook vanalles neer gekwakt wat achteraf pure strieren uitwerpselen bleek te zijn...
eerst zien dan geloven denk ik. ik ga gewoon dagenlijks kijken op www.roseon.com tot ik op U.K kan klikkendan geloof ik pas in Erose en het nieuws wat daar komt te staan.
Yep, maar wel achtelijk dat ze daar geeneens n-protect gebruiken. Hoe dom kan je nou wezen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:40:
En ik heb ook gezien dat de bugs in USrose nog niet eens gefixed is lol
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Meatbag op 03-09-2005 01:11 ]
Dubst4r schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:08:
Nou ik hoop dat ERose gewoon net als Irose is want ik stop de eerste minuut als het als Prose is.
Dus dan zal het toch wel neem ik aan?Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:40:
Sorry hoor mar die mod van gamesrouters, heeft all meer dan 6x herhaald that Erose een mirror is van Irose.Dan neem ik aan dat het zo is.
Dat is ook niet de food bug, de bug is dat als je het gelijk na de cooldown weer wilt gebruiken, je opnieuw die cooldown hebt zonder dat het ingezet wordtVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:24:
dat je food om de 5 sex kon eten en geen hp en mp recovery spul tegelijk kon gebruiken zijn helemaal geen bugs dat is gewoon een speel wijze een soort extra moeilijkheids graad.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Idd het lijkt mij ook beter de eerste te nemen (casio).Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:01:
naja misschien is het dan toch beter de eerste te nemen ik hou wel van een gezzelige drukte, maar zou het echt helemala niet mogelijk zijn om alle accounts later nog op 1 server te gooien joh, dat zou wel balen zijn want als het p2p word gaat op dat punt de helft weer weg en heb je twee voor de kwart gevulde servers
Je kon t/m gisteren inschrijven voor de beta, dus nu moeten ze gaan kiezenVerwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:53:
dat vraag ik me nu ook af
is het al bekend wie en waneer en hoelang
vaage datums heb ik niet echt veel aan he hehe
en ga pas oordelen als het er is vooraf kan ik dat niet
[ Voor 12% gewijzigd door Rooster op 03-09-2005 11:13 ]
Verwijderd
vaag genoeg kan jeje nog steeds inschrijvenluckyjan schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:08:
[...]
Je kon t/m gisteren inschrijven voor de beta, dus nu moeten ze gaan kiezenWanneer ze daar mee klaar zijn??? Tja hopelijk snel haha.
Verwijderd
zoiets is er al het heet STARTPOST, dave moet hem alleen nog aanpassen maar weet ckers dat hij dit binnekort wel zal doen als hij er tijd voor heeftslayeer schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:07:
heel leuk,
er is echt bijna niks bekent hé, ik vind dit wel zo vaag er is bijna nog niets officieel maar hopenlijk gaat dit wel. wilt somigge mensen soms alle ontwikkeling op een rijtje zetten zodat ik niet alle stukjes apart hoef te lezen(jah jah ik weet dat het daarom een forum heet) maar het zou wel handig zijn voor noobjes die niet hoeven te nooben snap je![]()
nou groetjes![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 12:20 ]
Ik ken dat van een andere game. 1% en 2% is echt helemaal niks als je bijna geen hp nog hebt, maar in prose hebben ze later toch veel meer hp dacht ik in een screenshot te zien.(ze mogen wel 1200 seconden duren op lvl1 maar 1% mp en hp en op lvl 2 2%is toch niet eens te merken).
Ja, meestal wel of als ze een minder drukke server willen dan pakken ze meestal de tweede.Tja, en dan maar hopen dat je op de server komt met de beste economie. Ik stel nu al voor om op de server die in hte rose lijstje als laatst staat te nemen, wand mensen nemen altijd blind de eerste dus denk dat 2de minder druk is
Ja je hebt zo'n beetje 5x meer hp als je lvl 70-80 bent maar dan nog, 1% van 5K is 50 hp dus nog niets.nightwishXXX schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:58:
[...]
Ik ken dat van een andere game. 1% en 2% is echt helemaal niks als je bijna geen hp nog hebt, maar in prose hebben ze later toch veel meer hp dacht ik in een screenshot te zien.
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet wat je bedoel, maar Erose word een exacte copy van Irose zonder veranderingen, en Prose stijl is ook in Usrose uitgevoerd, dus alles wat je hier leest dat je niet bekend in Irose vind is USrose of andersom natuurlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:40:
als het een copie word van irose zijn de skils dan niet ook een copie
met wat meer skils erbij ?
of snapt ik het niet en lullen we hier over prose wat in de usa draait
beetje verwarend want ned ligt toch echt in erose he
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik wil wel critical up en damage up vinden in eroseVerwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:51:
USrose heeft ook zn eigen voordelen, je kan namelijk uniqskills vinden in USrose, die skkills worden gedropt door mobs.
Verwijderd
Hi there Evo,Originally Posted by Evo19
Quote:This is what you said on the topic i opened called "shouldn't the closed beta sign ins be closed now"
- Regarding the thread topic, we decided that due to the large amount of interest we would keep the thread open for a little while longer.
Does this really make a difference don't you guys noticed that the last few days only new members sign it, members that could easily have 10 account made allready and have signed in.
I really hope you think this reue and all your real active members have signed in allready.
I hope you will take the active membership of your members in consideration while choosing your 30 beta players.
And is there any notice about the start of the closed beta, or is it that it isn't finished yet and that this also the reason is why you leave the sign in topic open??
Thank you for atleast reading this, and hope you will give me a reply.
yours Sincerely
Aproud member and speaker of the GR forums, EVO
Verwijderd
maar mag je die afwegen tegen alle nadeelen die hier al voorbij zijn gekomen ?Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:51:
USrose heeft ook zn eigen voordelen, je kan namelijk uniqskills vinden in USrose, die skkills worden gedropt door mobs.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 12:32 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Rooster op 04-09-2005 12:46 ]
Verwijderd
Misschien hebben ze dat wel een x bekend gemaakt of zo in Prose weet verder ook niet maja Prose mobs zijn anders als die van Erose, ik hou lekker mijn franse site voor mijn game info, snap er weinig van maar wel net genoeg om info te vinden.Dutch-Hane schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:45:
Hoe kunnen ze eigenlijk te weten komen hoeveel hp en andere stats de mobs hebben![]()
Staat dat in de config files oid? Hier staan stats van een paar mobs.
Verwijderd
http://www.roseon-fr.com/forums/ hun database is gewist zie ik :-S maja dat WAS de link in ieder gevalDutch-Hane schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:02:
Zou je de link daarvan kunnen geven, ik heb hem één keer bezocht. Er stond idd veel info op. Maarja de url is me ontgaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 14:41 ]
Heb ik wel een paar keer gehad.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:16:
Kreeg net een vage error op Rose NA.
Verwijderd
Als je verder klikt op de site kom je deze pagina tegen:Dutch-Hane schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:45:
Hoe kunnen ze eigenlijk te weten komen hoeveel hp en andere stats de mobs hebben![]()
Staat dat in de config files oid? Hier staan stats van een paar mobs.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Verwijderd
ik vind het zelf niet duur 12 euro en ik krijg maar 40 euro zakgeld ik bedoel je krijgt er best veel vermaak voor vind ik zelf ik kijk na me zelf als ik wat te eten op school koop of wat te drinken op school een paar keer en je komt zo aan die 12 euro aan eten is niks en dan vind ik van me zelf dan steek ik het liefer in een mooi spelVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 00:05:
mmm,ik hoor hier juist van een kameraad van mij dat E-rose tussen de 10-12 euro p/m gaat kostenik weet niet of het waar is of niet,maar ik hoop het in ieder geval niet.Anders word het een dure bedoeling
Verwijderd
denk ik ook niet meer nodig* Omdat het spel, toch zeker de komende aantal maanden, nog steeds in BETA fase is, is het spel gratis speelbaar.
Het is nog niet duidelijk wanneer er wel betaald moet worden !!!!!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq