Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
zien wat voor spel ik nu ga spelen
het liefst een mporg of"hoe dat ook maar heet
weet iemand een leuke mporg??
Verwijderd
van een ander forum gejat van paar engelse gasten waar ik welles bij in de clan heb gezetenDutch-Hane schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:44:
YMCA![]()
Waar heb je dat plaatje nou weer vandaanzeker rondgedwaald op google ofzo
Pay by Cach is gewoon via de bank overschrijven dacht ik hoor, en anders vraag je het een vriendelijk persoon hierVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:58:
Ik hoop zo dat E-Rose de wallie kaart gaat gebruiken. Ik kan namelijk niet per credit card betalen(ben namelijk daar nog te jong voor):'(.
Rose online was mijn leven!..
Voor de engelse gebruiken ze wel een soort wallie kaart. Die Splash nog wat:S..
ik denk dat ik tegen die tijd AX3 wel ga opslijmen om wa te regelen als pay by cash niet werkt
De eerst volgende naar rose is natuurlijk wow, maar er zijn weer aantal nieuwe betas gestart dus spuur ff op mmorpg.comsyren schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:53:
pff jammer
zien wat voor spel ik nu ga spelen![]()
het liefst een mporg of"hoe dat ook maar heet![]()
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 22:00 ]
Flyffsyren schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:53:
pff jammer
zien wat voor spel ik nu ga spelen![]()
het liefst een mporg of"hoe dat ook maar heet![]()
Dan ken jij Iruja nog nietVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:48:
Offtopic: lvl 131.. wtf lol heb je tijd over ofzo ?
Oh dat heb ik gemist danVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:03:
[...]
voor reset was het ook wel wat sneller lvlen he
[ Voor 14% gewijzigd door Rooster op 31-08-2005 22:05 ]
Verwijderd
voor reset was het ook wel wat sneller lvlen heDutch-Hane schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:00:
Dan ken jij Iruja nog nietHij is voor de reset level 14X geworden dacht ik, en nog op (zover ik weet, ik geloof hem wel) een eerlijke manier ook. Dus zonder al het voordeel dat je met het dupen kon behalen. Achja
Sfeer ect
Verwijderd
hehe, tis maar hoe slim je speeld en welke clan je bent, vraag dat maar aan iruja of flyingdutchVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:48:
Offtopic: lvl 131.. wtf lol heb je tijd over ofzo ?
Als je een goeie clan vind dan party je elke dag "party lvl 50" met een cleric en dan wil je niet eens weten hoeveel exp je krijgt lol.
En als je in port 7 levelt dan kill je alleen grote mobs zoals elder MM, DK , BK , die mobs geven tig keer meer dan die kleine mobs die je in junon killed
hehe het is idd zodat na de reset de exp worden verdubbeld, dus hetlevelen duurt 2x langer dan voor de resetDutch-Hane schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:00:
[...]
Oh dat heb ik gemist dan. Kan iemand dit bevestigen?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 22:31 ]
ik hoop jullie iig allemaal weer te zien in e-rose, ik ga zowiezo beta spelen maar niet betalen ... dat heb ik eigenlijk besloten. Er komen binnenkort ook allemaal leuke nieuwe games uit.
Credits gaan zowiezo uit naar iedereen uit LoT en de rest die ik natuurlijk ken uit de comm
Super spel wat me heeft weten te boeien.
[ Voor 23% gewijzigd door Local Host op 31-08-2005 22:25 ]
Ik begin het nu al te missen en mn avond is heel saaaaai.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Verwijderd
Nog maar paar plaatjes dan

Behemoth

Ik en gerwin

nou hoe me char geeindigt is

Ik en cl in CF (ik nog laag) en krijg ook zoentjes van GM suit dude.
Nu maar wachten op Erose
Maar ondertussen zit ik wel te wachten op eRose.........

[ Voor 30% gewijzigd door luckyjan op 31-08-2005 23:13 ]

Was altijd gezellig.. Hoop weer net zo leuke tijden in eROSE te krijgen
Leuk komende tijd krijgen we dus weer het volgende gedoe
1. Wie gaat wat worden.
2. Build's van iedereen.
3. Welke clans komen er en wie komt waar.
4. Wat wordt de server en standaard channel.
Dis dus alleen bedoeld om over na te denken. Nog niet posten tot dat het bijna zover is alvast bedankt
Wordt weer druk op forum xD
[ Voor 39% gewijzigd door William/Ax3 op 01-09-2005 00:05 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Ik ga zeker E-rose P2P spelen, maar nu vraag ik me af of dat wel meer mensen gedaan.
Heb namelijk gehoord dat in Korea Rose helemaal dood is gegaan doordat er zo weinig mensen meer online waren,omdat hij p2p is geworden

Direct zit ik daar in mijn 1tje in de e-rose p2p server?
Zo ja ga ik verder.
Je hebt 2 verschillende spelers: een groep die keihard lvled om groot te worden en een groep die alles rustig aan doet. Lijkt mij het beste om die 2 groepen te verdelen onder 2 clans.3. Welke clans komen er en wie komt waar.
Hehe ja idd. Ik weet alleen niet zeker of ik ga betalen.
Ik denk dat ik weer een bourg wil proberen maar alleen met con en sen, ben alleen bang dat ik het dan moeilijk ga krijgen met het incaseren van klappen. Al kun je met de crits en zullie bolt de meeste monsters snel afmaken.
Wil namelijk geen summons, ik wil gather; aim point; zullie bolt; zullie storm en unify weapon.
Ach ik zie wel, kan het altijd veranderen.
Nou weltrusten iedereen.

[ Voor 15% gewijzigd door Meatbag op 31-08-2005 23:44 ]
ik deed lv 1 tot 50 in 2/3 dagen. lv 70 was echt super vol actief in een volle week te halen, maar met shcool ed eerder 2 weken. je lvled nu slomer omdat je bijne 30%+ meer exp nodig hebt dan eerst ofzo. + daarop geven monsters nog minder exp dan voorheen.Oh dat heb ik gemist dan. Kan iemand dit bevestigen?
Prose hebbe ips en ik geprobeerd snel lv 50 te halen. maar ksote daar ook nog meer moeite dan Irose voor de reset. een deel van dat slomer lvlen, en weet ik het wat allemaal zorgt ook voor een minser lekkere rose speel plezier. het hoort er gewoon bij dat je snel lv 50 bent, bedoel lv 50 is niets.. maak cart dan een lv e60 iets als je eht te snel vind komen
laten we al die posts eventjes weg laten,... en het daarpas over hebben tot de mensen ook echt gaan spelen. want anders krijg je dus poets van mensen die 3x veranderen en weet ik het wat. word niet meer volgbaar.Was altijd gezellig.. Hoop weer net zo leuke tijden in eROSE te krijgen .
Leuk komende tijd krijgen we dus weer het volgende gedoe .
1. Wie gaat wat worden.
2. Build's van iedereen.
3. Welke clans komen er en wie komt waar.
4. Wat wordt de server en standaard channel.
Wordt weer druk op forum xD .
zoiezo al ze zeggen 2 servers. eerst maar eens wachten tot die 2 staan
clans duurt toch wel een goede week/halve week om 15 man 70k in te leveren bij iemand, wel hoop ik hier geen 3/4 clans te krijgen, want dat zoog gewoon. lekker nutteloos de clans zaten half vol met non active players. en mensen die constand stopte.
ik zou zeggen vorm de clan pas echt bij p2p tot de spelers die nog betalen over blijven en kijk of het in 1 clan kan. anders spaart iedereen 67k op om een dee lvan de clan te betalen en word iedereen arm omdat er 5 clans zijn
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
kan ik nu ook met Rabobank internet bankieren michien iets doen?
LOL, das bankieren over het Internet, niet speciaal voor het internet. Als het daarmee kan, zou het overal mee moeten kunnenVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:56:
Ik wil heel graag spelen ook al word het p2p maar ik heb geen Credit-Card
Hehe daarom heb ik er juist de komende tijd neergezet. Maar iedereen kan er wel alvast over denken dus niet posten zal het er ff bij zettendaves2hd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:48:
laten we al die posts eventjes weg laten,... en het daarpas over hebben tot de mensen ook echt gaan spelen. want anders krijg je dus poets van mensen die 3x veranderen en weet ik het wat. word niet meer volgbaar.
Verwijderd
dus dat betekend dat ik niet kan spelen?cardinal808 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:00:
[...]
LOL, das bankieren over het Internet, niet speciaal voor het internet. Als het daarmee kan, zou het overal mee moeten kunnen
dit is allemaal nog niet zeker of via officieel bericht gemeld. zo snel er iets is zul je het hier echt wel te zien krijgen, bedoel irose sluit bericht is 3x langs geweest. geduld
als erose letterlijk een mirror word van Irose zal ik niet zoveel moeite hebben aan de startpost. alleen een paar links ed
ach na dit deeltje stop ik denk ik met starten van deeltjes. gezien ik gelijk zal beginnen na dat rose p2p is. of ik later terug kom weet ik ook niet, heb het iig nu al zwaar niet in de rose wereld te kunnen zijn.
snap ik, maar voor dat we een spam reeks krijgenWilliam/Ax3's post stukkie hier boven
waarom besluiten LoTters bijna altijd een clan foto te nemen als mijn comp crashde of iets dat ik er net niet blij was elke keer

iig meeste punten op gehaald met het doel lv 2 te worden van heel de clan
Edit nr 5:
ach moet iets
voor mensen die andere mmorpg's zoeken of info willen
http://www.mmorpg.com/ <-- erg goede site
[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 01-09-2005 00:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
had het iets eerder gehoopt maar toch fijn om eindelijk een betere schatting te horenQ34) You say you are unsure about the exact release date for eRose, but can you tell us if it will even be this year?
A) eRose should be released this year, and our open beta target is currently for mid-end September. Our final release target dates are still being calculated at the moment, but as soon as we know, so will you.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Verwijderd
Bij locations staat ook USA..
Ik ga denk ik dan voor USA-Rose ipv E-rose, omdat in USA veel meer mensen online zijn.
Ik houd me trouwens nu zoet met Seal Online Chinese Beta(Seal The Love), echt vet spelletje.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 13:00 ]
Tja kan je doen via een proxy maar denk wel dat je daar ook meer hackers zal zien. Van wat ik weet zijn de americanen het meeste bezig met hacken omdat ze te lui zijn om legit te lvl'en.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:55:
www.roseon.com is weer up:)..
Ik ga denk ik dan voor USA-Rose ipv E-rose, omdat in USA veel meer mensen online zijn.
Edit USA rose site: http://www.roseonlinegame.com/
[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 01-09-2005 13:44 ]
Verwijderd
krijg je weer IP-blocks... leker handig, nee ik hou het wel op erose, teminste ook veel NL peopleVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:55:
www.roseon.com is weer up:)..
Ik houd me trouwens nu zoet met Seal Online Chinese Beta(Seal The Love), echt vet spelletje.
Wat ik dus wel hoop is dat ze snel 3rd job gaan zeggen wat dat wordt en welke skills enz... want straks neem je een job ben je 2nd job, komt opeens de 3rd job en vind je die niet echt leuk. Dan ben je hard genakt moet je weer opnieuw lvln

Heeft geen signature.
Verwijderd
Fuck E-rose:)
Amerikaanse rose word beter en zonder IP restrictons!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 13:53 ]

Verwijderd
als alles tot de pVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:34:
Ik heb even een vraagje, wie van jullie gaat E-rose spelen wanneer die P2P is?
Ik ga zeker E-rose P2P spelen, maar nu vraag ik me af of dat wel meer mensen gedaan.
Heb namelijk gehoord dat in Korea Rose helemaal dood is gegaan doordat er zo weinig mensen meer online waren,omdat hij p2p is geworden.
Direct zit ik daar in mijn 1tje in de e-rose p2p server?
p word ingebracht bevalt zal evo ckers weer van de partij zijn
kzit nu op me stage ze hebben als vaste plek echt een kut pc gegven zelfs dit forum kan ik niet fatsoenlijk doorscrollen
Verwijderd
\alle rose krijgen op den duur dezelfde versie hoorVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:48:
http://www.roseonlinegame.com/
vergeet niet dat je minder tot soms geen exp krijgt door summons z'n dmg. je krijgt alleen volle exp door dmg zelf te doen. bij poisen is dit het zelfde.dommerick schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:46:
Ik wil of cleric of bourgeois worden bij erose en dan wel summon bourgeois, maar ik weet niet of ik echt op die warriors kan vertrouwenweet iemand of die sterk zijn op t max lvl... want dan ga ik daar naar toe werken;) ik hoop van wel lijkt me wel lachen als je dan eenmaal op high lvl ben dat je een beetje ook zon mage warrior heb en hunter warrior
Want ik wil ook wel voor cleric gaan, maar als er genoeg animo voor is neem ik liever een job waarmee je redelijk wat mobs mee neer kan halen...
Wat ik dus wel hoop is dat ze snel 3rd job gaan zeggen wat dat wordt en welke skills enz... want straks neem je een job ben je 2nd job, komt opeens de 3rd job en vind je die niet echt leuk. Dan ben je hard genakt moet je weer opnieuw lvln
wij zijn dus weer de laaste (europa) die weer een mmorpg krijgen... 't is ook altijd het zelfde
owjah, duiters daar zitten de meeste hackers in verhouding. amerika is dan veel groter en heeft dan ook echt veel en veel meer mensen dus daarom zitten er in aantallen als nog meer hackers, logisch natuurlijk met zoveel mensen. maar duitsland is het ergste aan hackers en cheaters

Erose krijgt ook geen resitrictions, heel de wereld kan Erose. net als heel de wereld Urose kan...
lkkr nutteloos van de makers dan om summons in het spel te doen, dat maakt het dan helemaal niet aantrekkelijk:Sdaves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:05:
vergeet niet dat je minder tot soms geen exp krijgt door summons z'n dmg. je krijgt alleen volle exp door dmg zelf te doen. bij poisen is dit het zelfde.
Heeft geen signature.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:48:
http://www.roseonlinegame.com/

En doe eens normaal man, Met je gefuck en usa rose woord beter dat moeten we nog maar eens zien..
Lekker kanslose post weer van je... (ja klinkt als een 12 jarig iemand)
ik heb een ik heb een vraag waar ikgraag van zou willen dat jullie er allemaal op reageren:
ik zou graag willen dat jullie jullie beste ervaringen opschrijven met een bepaalde job zodat ik wat makkelijker kan kiezen van job. ik zou dat heel graag willen zo wordt mijn keuze wel veel makkelijker
alvast bedankt, alex
Nee in Erose zullen de ip's waar andere locale roses zijn worden gebloked.daves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:05:
[...]
wij zijn dus weer de laaste (europa) die weer een mmorpg krijgen... 't is ook altijd het zelfde
owjah, duiters daar zitten de meeste hackers in verhouding. amerika is dan veel groter en heeft dan ook echt veel en veel meer mensen dus daarom zitten er in aantallen als nog meer hackers, logisch natuurlijk met zoveel mensen. maar duitsland is het ergste aan hackers en cheaters
Erose krijgt ook geen resitrictions, heel de wereld kan Erose. net als heel de wereld Urose kan...
En lol usROSE komt later hoor als eROSE. Ze hebben daar immers tot minimaal 21 September dus closed beta geen open beta dus, die zal daarna wel komen.
Dat van die Duitsers dat wist ik niet. Ga wel in eROSE goed opletten, zodra ik iets vreemds zie dan REPORT (iemand die met santa loopt enzo).
Zoals al vaker gezegd is:slayeer schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:21:
hey allemaal
ik heb een ik heb een vraag waar ikgraag van zou willen dat jullie er allemaal op reageren:
ik zou graag willen dat jullie jullie beste ervaringen opschrijven met een bepaalde job zodat ik wat makkelijker kan kiezen van job. ik zou dat heel graag willen zo wordt mijn keuze wel veel makkelijker
alvast bedankt, alex![]()
Dealer: Hoe je van dingen maken (craften) en kopen verkopen word dan dit.
Hawker: Hoe je van ontwijken en snelheid word dan dit.
Soldier: Hou je van ontiegelijk hard inhakken op de vijand of tanken word dan dit.
Muse: Hou je van je buffen of magie spells wordt dan dit.
Puur Biginner clases zijn Hawker/Raider en Soldier/Champ. Muse/cleric ook wel als je van buffen houd. De andere clases zijn meer voor mensen met ervaring in ROSE of andere gelijksoortige MMORPG. Speciale builds ingerekend
[ Voor 36% gewijzigd door William/Ax3 op 01-09-2005 14:36 ]
Verwijderd
Nou ik heb champ 104 en hawker 103 gehad dus kan wel beetje zeggen.slayeer schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:21:
hey allemaal
alvast bedankt, alex![]()
Champ is heel sterk en solo erg lekker, goede atk en zo. Veel passive skils tot snelhied tot lopen aan toe. Is erg fijne job maar omdat je geen dex hebt heb je geen avo en als je meerdere mob;s tegelijk bevecht krijg je het erg zwaar omdat ze altijd raken (ook al doen ze niet zo heel veel damage met je goede def) Maar solo tegen kings is het super, je hebt veel HP en aardig veel def dus hou je het lang uit. verder is het gewoon heerlijk hakken.
Raider is snelheid, minder atk per slag maar slaat sneller en heeft veel avo en woord door niet te sterke monsters zowat niet geraakt waar door je gewoon meerdere mobs tegelijk aan kan alhoewel je def niet echt hoog is, de atk's van raider zijn erg sterk maar kosten ook bakken MP dus kan je ze wat minder gebruiken, hawker is wel erg lekker snel wat lvllen erg makkelijk maakt.
Verwijderd
ja beter, want dan help je zelf ook een beetje mee in plaats van dan gaan zeuren "Oh! Please give me too!". Dan worden ze alleen maar aangemoedigt... Pay by cash is dat via bank overschrijven of geld in een envelop opsturen?William/Ax3 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:31:
[...]
Ga wel in eROSE goed opletten, zodra ik iets vreemds zie dan REPORT (iemand die met santa loopt enzo).
[...]
edit: zei Ax3 net ook al ongeveer, zag k niet
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 14:48 ]
ik zou zeggen kijk een beetje naar de second jobs en daaruit je keuze maken. want een Hawker->scout speelt anders dan een hawker->katar. heel anders
dealer is ook niet zo een moeilijke job hoor. enige moeilijke zou zijn welke skills je moet nemen voor craften of dealen. en daar kom je vanzelf wel achter, vind het als dealer zoiezo fijner eerst zelf meer dmg te kunnen dealen en dan pas voor overige skills te gaan.
cash betekend: echt gewoon in geld. zal vast wel opsturen zijn dan
[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 01-09-2005 14:50 ]
Je hebt hellemaal gelijkdaves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:50:
beter idee, wat je kunt antwoorden william... neem voor de lol eens een kijkje in de startpost? staat ook een en ander in over elke job als ik het me goed herrinder. onze Dutch-Hane heeft het vertaald heel dat stuk en verhaal stuk van rose om het nog makkenlijker te maken
Verwijderd
waar lees je dat dan, volgens mij blijft irose voor iedereen toegankelijk hoor. zolang GR geld kan vangen maakt het ze niet uit waar het vandaan komt.William/Ax3 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:31:
Nee in Erose zullen de ip's waar andere locale roses zijn worden gebloked.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 15:47 ]
Q9 - Will none europeans IP be bannedVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:45:
[...]
waar lees je dat dan, volgens mij blijft irose voor iedereen toegankelijk hoor. zolang GR geld kan vangen maakt het ze niet uit waar het vandaan komt.
A9 - We will not ban any IP's, but we do recommend that if your have a local server, you play your local server.
Hmm staat dus inderdaad geen block. Maar kan me voorstellen dat omdat hier recommend staat ze het niet uitlsuiten om te gaan doen. Laten we zeggen als andere roses dat gaan eisen
[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 01-09-2005 16:06 ]
Verwijderd
A9 - We will not ban any IP's, but we do recommend that if your have a local server, you play your local server.
recommend that if your have a local server?
LOCAL SERVER? en hoe kunnen we die krijgen weet iemand dat?
Met local server bedoelen ze de server op je eigen continent, dus van de americaanse spelers word verwacht dat ze de americaanse rose spelen en van de europese spelers dat ze erose spelen, echter als jij als americaan wilt deelnemen aan de europese versie van rose mag dan.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:12:
Q9 - Will none europeans IP be banned
LOCAL SERVER? en hoe kunnen we die krijgen weet iemand dat?
offtopic
* Local Host no i'm NOT the R.O.S.E. server
Verwijderd
dit topic gaat vlot vooruit trowuens pgaina 11 alweer, we wordne weer een lekker groepie
ff uitleg voorde rest die de humor willen snappen, dat ip adres is ene loop back adres, ook wel gebruikt om netwerk apparatuur te testenVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:34:
[...]
127.0.0.1, ehm is niet heen te conecten met rose ^^
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 16:36 ]
Verwijderd
Local Host schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:23:
[...]
* Local Host no i'm NOT the R.O.S.E. server
Verwijderd
127.0.0.1 = je eigen "localhost"Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:34:
ff uitleg voorde rest die de humor willen snappen, dat ip adres is ene loop back adres, ook wel gebruikt om netwerk apparatuur te testen
niet echt, er worden gewoon veel dubbel posts en andere nutteloze pots gepost hier -_-;;Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:34:
local host post net voor mij maa ridd hij heeft volkomen gelijk
dit topic gaat vlot vooruit trowuens pgaina 11 alweer, we wordne weer een lekker groepie
over vragen die al 20 keer zijn geweest, 20 keer worden gesteld. of andere zeur

moet echt eens ophouden vind ik
(btw, komt misschien erg zeikerig over. maar komop het moet nu echt eens ophouden.)
morgen horen we als het goed is wie er allemaal in de closed beta zitten
vind Irose eigenlijk de misnte rose geworden zoals het was. j/krose hebben veel coolere skills (Alle skills die op roseon staan), zoals crits up en sleep voor hawkers. prose heeft heel nieuw skill systeem en nieuwe skills. en Irose is alleen slomer gaan levelen waardoor het (naar mijn mening) niet meer zo lekker doorspeelt als vroeger.
Ach ja kep alleen die prose ff geprobeerd. Maar als dat inderdaad zo is van crit up enzo dan heeft cleric toch bijna geen waarde meer voor party's? Hoe ging dat dan in die roses??? Dat wil ik wel is weten van jedaves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:03:
[...]
vind Irose eigenlijk de misnte rose geworden zoals het was. j/krose hebben veel coolere skills (Alle skills die op roseon staan), zoals crits up en sleep voor hawkers. prose heeft heel nieuw skill systeem en nieuwe skills. en Irose is alleen slomer gaan levelen waardoor het (naar mijn mening) niet meer zo lekker doorspeelt als vroeger.
een ding snap ik nu niet, rose speelt nu even niet dan hebben wij het hier toch bijna aleen over nuteloze dingen(niet altijd:P). maar volgens mij za deze forum heel lang gaan durendaves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:03:
[...]
niet echt, er worden gewoon veel dubbel posts en andere nutteloze pots gepost hier -_-;;
over vragen die al 20 keer zijn geweest, 20 keer worden gesteld. of andere zeur![]()
moet echt eens ophouden vind ikvooral dubbel posts, en herhalende vragen. hierbij vraag ik aan iedereen. LEES alle posts, kijk een paar pagina's terug, kijk in de start post. als het nog niet is langs gekomen dan pas je vragen posten, of nee wacht dan eerst zelf op gamerouter site kijken of iets. dan posten
hartenlijk dank
(btw, komt misschien erg zeikerig over. maar komop het moet nu echt eens ophouden.)
morgen horen we als het goed is wie er allemaal in de closed beta zittenappart trouwends dat de helft van roseon dingen nog wel werkt en de andere helft niet. zoals notice board is offine, maar job/skill gedoe leeft nogwel.
clerics hadden daar ook waarde, buffs duurde langer, waren sterker, gaven meer % (in prose)
bijvoorbeeld. een hawker kon heel de party 15% op lv 10 geloof ik hit rate up geven. waarschijnlijk zou een cleric het misschien wel 30%,60%? kunnen maken, sec job hing op lv 100 dus zo ver ben ik niet geweest in prose.
en je moet zien, je kan niet alles maxen he. dat duurt veelste lang, je kunt wel lekker veel self buffs nemen maar als nadeel dat je geen fatsoenlijke power skills kan nemen omdat je geen sp hebt. zo moet je het ook zien
voor prose muse gold, first job ook goede dmg doen, weinig party hulp. naast doge up, crit up, en nog 2 geloof ik
ik heb het over nutteloze dingen, zoals vragen over jobs, vragen over erose prijzen, datums. die al zo vaak zijn langs geweest of in de startpost staan.een ding snap ik nu niet, rose speelt nu even niet dan hebben wij het hier toch bijna aleen over nuteloze dingen(niet altijd:P). maar volgens mij za deze forum heel lang gaan duren
[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 01-09-2005 17:39 ]
Dealer is wel leuk om te spelen, maar aangezien er geen reset('s) komt in eROSE, zal ik daar iig niet voor gaan. PvP speelt toch een redelijk grote rol in ROSE (ik heb het nu over als je level wat hoger is) en als dealer kan je weinig maken. Volgens mij kan elke classe een dealer met de grond gelijk maken. Een dealer heeft echt een defence waar je niets mee kan, ook als je voor je launcher str opkrikt, verder is je avo ook niet echt om naar huis te schrijven. Wat het sterke punt moet zijn is dat je alles zal moeten raken, maar om nou te zeggen van: Wow dat merk je enormdaves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:50:
dealer is ook niet zo een moeilijke job hoor. enige moeilijke zou zijn welke skills je moet nemen voor craften of dealen. en daar kom je vanzelf wel achter, vind het als dealer zoiezo fijner eerst zelf meer dmg te kunnen dealen en dan pas voor overige skills te gaan.

Edit: ik zat even op de screenshot page van usROSE te kijken, valt m'n oog ineens op de hp balk
Een Raider, jawel raider heeft 5670 HP

Ik ga nu weer een image van clman gebruiken, zal hem weghalen je het niet goed vind
Vergelijk en huiver
usROSE en iROSE
Hmm

Haha zo erg is het bij mij nog niet, maar missen doe ik hetl wel, heb nu vrij weinig te doen op de pc, naast GoTPfff wie heeft ook al last van afkickverschijnselen? Handen beginnen te trillen, ik wil op het werk mijn koffie verkopen voor zullies enz.
man wat gaat het topic hard, ik zit nu bijna fulltime op school en hoppa we zijn weer 2,5 pagina verder (staat idd ook een hoop minder nuttige posts tussen daar ben ik het mee eens daves
[ Voor 36% gewijzigd door Rooster op 01-09-2005 18:11 ]
dealers kunnen best sterk zijn, alleen meeste zijn het niet omdat builds op craften worden gericht of andere dingen. zoals trading skills ed, waardoor ze minder punten hebben om in atk skills te stoppen.
over prijzen hoef je het niet te hebben
hawker-Bow is duurste class om te levelen
melee classes het goedkoopst, mits jusite builds. maar vooral hawker-melee goedkoop. gezien die amper word geraakt.
dealers halen uit hun crafts of trade skills dik ammo prijzen eruit.
en muses,... tja mana pots kosten redelijk wat.
maak je eerste zin maar, wie heeft er geen afkick verschijnselenPfff wie heeft ook al last van afkickverschijnselen ? Handen beginnen te trillen, ik wil op het werk mijn koffie verkopen voor zullies enz.
[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 01-09-2005 17:58 ]
Hehe oj kost toch wel wat minder als meat. Met mijn soldier had ik dan ook veel blood atk en daarvoor had ik dus oj nodig in plaats van meat en ik merkte wel dat ik meer geld zo over hield. Het is inderdaad wel zo dat kater hawker niet veel pots nodig heb. Als mage heb ik echter wel beide nodig hoor wel meer oj dan meat maar het is wel nodig. Op lager lvl al staff stun hebben helpt btw wel erg goed om veel pots te besparen je doet gewoon stun en 1 spell atk en dan hakken desnoods weer stunnen. Zo bespaar je veel potsdaves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:57:
tja mana pots kosten redelijk wat.maar toch niet erg want je dealt supr dmg.
Hawker/Raider is inderdaad tot een bepaald lvl de beste keus maar daarna ben je in pvp toch tegenover knight en mage het bokkie. Daarom vind ik mage zo leuk het is moeilijker maar mede daarom heb ik er erg veel fun mee. Zeker wanneer je wat later ice bang heb
Nouja je weet maar nooit wat ze met de rest van de planeeten gaan doen. Der stond immers ook iets van wars on a planetary scale enzo. Lol dat lijkt me wel watdaves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:23:
je moet weinig tot niet naar pvp kijken vind ik. boeind als je word geowend, als je verliest van iemand krijg je niets negatiefs en als je wint ook niets positiefs.PvP is een fun iets als je evntjes de mobs zat bent.
verder heb je als raider stealth voordeel, eventjes jezelfs hr geven, sprint ed. als je emaal stealth bent kun je niet worden aangevallen hezo lang ze je niet getraget hebben that is.
dan ren je vooruit, en begin je met een mooie klap als prime hit of iets, je hebt first hit en een goede ook
Tja van dat stealth is wel zo maar dan nog ben je ut bokkie. Je wordt 1 a 2 maal gestunned en thats it.
[ Voor 30% gewijzigd door William/Ax3 op 01-09-2005 18:32 ]
verder heb je als raider stealth voordeel, eventjes jezelfs hr geven, sprint ed. als je emaal stealth bent kun je niet worden aangevallen he
dan ren je vooruit, en begin je met een mooie klap als prime hit of iets, je hebt first hit en een goede ook
ik wil nogsteeds de Prose versie hier, om 1 grote reden. het heeft een skill reset! ik kan me build zo vaak als ik wil verprustsen. en toch weer opnieuw opbouwen zonder opnieuw te lvlen.
Verwijderd
-> Voor zover ik kon zien was er geen melding op de site. Bovendien kleppen jullie vrolijk verder...laat het even wete dan weet ik dat het niet of wel bij mij ligt
[ Voor 8% gewijzigd door slayeer op 01-09-2005 18:56 ]
Ook wel handig is om te weten dat ik Win XP Pro SP2 gebruik. (clean installation, dus geen servicepack update)
[ Voor 8% gewijzigd door ThaDheiz NL op 01-09-2005 19:30 ]
In het vervolg even de topic doorlezen graag. iROSE is niet meer.ThaDheiz NL schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:29:
Ik heb rose online ook van de site gedownload, maar ik krijg na de installatie en update steeds een foutmelding. Dan word het spel geladen en krijg ik "directx mismatch" waarna het hele spel crashed. Ik heb natuurlijk gelijk gekeken of ik Directx 9.0c al had geinstalleerd, maar dit blijkt wel al zo te zijn. Zijn er ook andere mensen met dit directx probleem?
Ook wel handig is om te weten dat ik Win XP Pro SP2 gebruik. (clean installation, dus geen servicepack update)
Mensen lees aub dit topic door! Als we de hele tijd als zomies langs elkaar heen vragen gaan stellen werkt het toch nietWilliam/Ax3 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:41:
[...]
In het vervolg even de topic doorlezen graag. iROSE is niet meer.

Net ook al die vraag van erikkob, heel leuk je nieuwtje we hadden het alleen 3 pagina's geleden al opgemerkt

[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 01-09-2005 19:48 . Reden: sorry je naam was verkeerd gespeld ]
Ik heb spontaan de rode hoed van mn moeder gepakt en een stok met een krom einde gepakt. Daarna roep ik constant "Mana Bolt" terwijl ik met de stok zwaai.luckyjan schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:56:
Pfff wie heeft ook al last van afkickverschijnselen? Handen beginnen te trillen, ik wil op het werk mijn koffie verkopen voor zullies enz.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 01-09-2005 20:09 ]
Hehe das pas ergRakkerzero schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:09:
[...]
Ik heb spontaan de rode hoed van mn moeder gepakt en een stok met een krom einde gepakt. Daarna roep ik constant "Mana Bolt" terwijl ik met de stok zwaai.
Was ff Flyff aan het proberen en maar gillen where are the jelly beans. Vindt ut maar vaag spel maar goed.
Verwijderd
okee dat gaat een beetje ver vind je nietRakkerzero schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:09:
[...]
Ik heb spontaan de rode hoed van mn moeder gepakt en een stok met een krom einde gepakt. Daarna roep ik constant "Mana Bolt" terwijl ik met de stok zwaai.
btw gunz online is ook wel leuk spel maar geen mmorpg...
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 20:15 ]
wat heb ik nou al 2 posts gezegd over nutteloze vragen, opmerkingen en andere dingen. lees het topic door.
ik zal de links van irsoe weg halen uit de start post.
maar komop he,...
zal ik maar een modje vragen of ze een bericht neer zetten dat irsoe dicht is, en mensen het topic moeten doorlezen? bedoel

gezien de startpost toch weer moet worden aangepast. links die erbij komen zijn die van gamesrouter, europe rose en rose guru.
en als erose downloadbaar is worden die links ook toegevoegd.
Ik doe het gelukkig nog net niet

Het is sinds ik op 1 januari begonnne ben een onderdeel van mn leven geworden heb ik het idee.
En dat gaatje is ineens leeg.
Flyff was ik al gauw mee gekapt. Vind het weinig aan.Was ff Flyff aan het proberen en maar gillen where are the jelly beans. Vindt ut maar vaag spel maar goed.
En al demmo's die al heb genoemd zijn ook niet om over te spreken.
Nu de beurt aan Maplestory.
Maplestory ookal gedaan, is ook niet alles. je leveld heel snel al best sloom, en het 2d geeft grote nadelen in drukke gebieden. maar het is leuk voor een weekje of 2
[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 01-09-2005 20:32 ]
Verwijderd
kzie jullie dus dinsdag weer
Verwijderd
En ik ren al met 2 keuken messen door mijn kamerRakkerzero schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:09:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 21:05 ]
Verwijderd
das ook een manier om een tijdje niet aan rose te denkenVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:41:
ik ben ff een lang weekeindje weg naar oostenrijk bergbeklimmen![]()
kzie jullie dus dinsdag weer
en dave af en toe dat serieuze tintje van je,
Ik zal trouwens niet meer posten wat ik voor skills of clas ga nemen want dat is best wel verandert.
(gaat nu meer richting een cleric
[ Voor 57% gewijzigd door Meatbag op 01-09-2005 22:08 ]

Kennen we je ergens van? Vertel eens iets over je rose ervaring
Ah, de guide van Iruja nog eens doorgelezen?Dubst4r schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:03:
Ik zal trouwens niet meer posten wat ik voor skills of clas ga nemen want dat is best wel verandert.
(gaat nu meer richting een cleric).
[ Voor 64% gewijzigd door Rooster op 01-09-2005 22:16 ]
Hehe nee mijn eigen guide in mijn hoofd maar nu je het zegt, het lijkt wel een beetje op wat ik in gedachten hadDutch-Hane schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:07:
Welkom op GoT![]()
Kennen we je ergens van? Vertel eens iets over je rose ervaring
[...]
Ah, de guide van Iruja nog eens doorgelezen?
haha, nog eentje.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:04:
[...]
En ik ren al met 2 keuken messen door mijn kamer
Ik heb de naaimachine van mn moeder gepakt en vroeg of ze essence en powder voor me mee wilde brengen. Dan kan ik mn kleren refinen
hmm, we raken een beetje offtopic met dit soort dingen.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 01-09-2005 22:56 ]
Vandaag moest ik 50 eurocent voor koffie betalen. Ik riep gelijk OMFG scammer.Rakkerzero schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:55:
[...]
haha, nog eentje.
Ik heb de naaimachine van mn moeder gepakt en vroeg of ze essence en powder voor me mee wilde brengen. Dan kan ik mn kleren refinen
hmm, we raken een beetje offtopic met dit soort dingen.
Tijdens dvd's kopen.. Je bent me toch niet aan het trade hacken he?
Kijkend naar de psp portables.. Hmm allemaal dupes daarom zijn ze zo duur er is weer inflatie.
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:34:
[...]
das ook een manier om een tijdje niet aan rose te denkendoe ze de groeten daarboven
en dave af en toe dat serieuze tintje van je,maar forum blijft alleen leuk als men er lol in hebt en dat betekent inderdaad af en toe een onnuttige post (of 10) en wat maakt het uit als we straks aan deel 20 ineens zitten
tis gratis
dit zijn fun dingen, nutteloze posts zijn:Rakkerzero schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:09:
[...]
ofslayeer schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:55:
op de website stond dat de irose severs down zijn, je kan nog wel gewoon opstarten maarjah de servers zijn er niet meer hé. het is super jammer maar we hebben het er niet over omdat we en dan om gaan roeren![]()
. we kijken niet in het verleden maar richten ons op de toekomst
en nog velen anderen, dat het gratis is betekend niet dat we een berg nutteloze spam moeten krijgen. totaal denk ik dat er 200 van die herhalende posts of "noob" vragen komen waar het antwoord in de start post zitThaDheiz NL schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:29:
Ik heb rose online ook van de site gedownload, maar ik krijg na de installatie en update steeds een foutmelding. Dan word het spel geladen en krijg ik "directx mismatch" waarna het hele spel crashed. Ik heb natuurlijk gelijk gekeken of ik Directx 9.0c al had geinstalleerd, maar dit blijkt wel al zo te zijn. Zijn er ook andere mensen met dit directx probleem?

mijn punt is, het spamt te hard zo. topicword on volg baar tenzij je om het uur/2uur kijkt.
over clans, ik bedoel we hebben toch een *oT forum? ik stem iig op een LoT, al ga ik maar alleen de beta spelen
heb net met een hamer m'n schoenen kapot gemept, dacht dat ik ze kon repairen. maar blijkbaar had het een tegenovergesteld effect. m'n arme teentjes blauw
[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 01-09-2005 23:05 ]
Ben wel benieuwt hoeveel er van de lijst op rose clan forum die hebben gezeg naar Erose te gaan echt er heen gaan? En hoe zit het nu met de nieuwe lijst van Okke? Iemand zou dat nog maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Calamor op 01-09-2005 23:21 ]
Ik vroeg aan de havenwachter of een van de boten toevallig naar Luna vlogen.
Mn ma was kwaad want ik probeerde haar diamanten ring te seperaten.
Ik denk dat 1 clan ook al goed genoeg is (ligt aan het aantal spelers). Ik zelf ben de ene keer alleen maar aan het lvlen, de andere keer alleen maar niks doenJe hebt 2 verschillende spelers: een groep die keihard lvled om groot te worden en een groep die alles rustig aan doet. Lijkt mij het beste om die 2 groepen te verdelen onder 2 clans.
Ik weet nog niet wat ik ga doen, dat is nog te vroeg om er iets over te zeggen. Ik heb genoeg geld ervoor nodig (ligt eraan of ik schoolgeld moet betalen en hoe duur de verzekering wordt en/of ik PT nog wil gaan spelen)Ik ga zeker E-rose P2P spelen, maar nu vraag ik me af of dat wel meer mensen gedaan
Als je kan betalen met bank/wire transfer dan kun je zeker met rabo internet bankieren betalen. (wire houdt in draadloos of via het internet als ik het goed heb)Ik wil heel graag spelen ook al word het p2p maar ik heb geen Credit-Card
Daarom is 1 a 2 clans beter aangezien het best wel kostig is als je het spel helemaal opnieuw begint en je spaart ook al voor andere dingen zoals union/cart.clans duurt toch wel een goede week/halve week om 15 man 70k in te leveren bij iemand, wel hoop ik hier geen 3/4 clans te krijgen, want dat zoog gewoon. lekker nutteloos de clans zaten half vol met non active players. en mensen die constand stopte.
ik zou zeggen vorm de clan pas echt bij p2p tot de spelers die nog betalen over blijven en kijk of het in 1 clan kan. anders spaart iedereen 67k op om een dee lvan de clan te betalen en word iedereen arm omdat er 5 clans zijn
Kon je btw geen cart krijgen met de union? 150 union points dacht ik.
Ikzelf heb bow hawker en een dex muse gespeeld.hey allemaal
alvast bedankt, alex
Dex muse heeft goede buffs en kan zichzelf healen, als je nog op een laag lvl zit en niet veel pots nog kan kopen heb je met meditation mastery een aardige mp recovery boost (ikzelf had niet zoveel mp 3xx, omdat ik geen int nog had upgegrade) vooral in de latere lvls wordt deze char pas echt goed.
Bow hawker: Dodge, speed en attack power is bij een bow hawker erg belangrijk. Met dodge probeer je attacks te ontwijken, met speed proberen de mons zoveel mogelijk damage te doen voordat de mon jouw bereikt en attack power zoveel mogelijk damage doen.Vooral een leuke char om mee te beginnen en je kunt er aardig snel mee lvlen, heeft niet speciaal een hoge lvl nodig om een goede build al te hebben/bereiken en als je nog aardig wilt verdienen, koop wooden arrows, het verschil merk je niet al te veel en in de long run zijn wooden meestal beter omdat je er veel meer van kunt kopen (voorbeeld, 3000z is met 3z 1000 arrows, met 1z 3000 dus niet veel verschil
Als ik erin zou zitten kan ik het niet wetenmorgen horen we als het goed is wie er allemaal in de closed beta zitten.
waar haal ji jcarts vandaan... tuurlijk kun je met irose versie cart krijgen met union points. maar om met 15 man een clan te betalen meot ieder 67k betalen. en om op lv 30 67k op te hoesten is nogal wat. en je moet ook nog geld voor meat, oj en eventueel ammo over houden.Daarom is 1 a 2 clans beter aangezien het best wel kostig is als je het spel helemaal opnieuw begint en je spaart ook al voor andere dingen zoals union/cart.
Kon je btw geen cart krijgen met de union? 150 union points dacht ik.
bah, niet weer gelijk clans net als na de reset inneens 4 clans waren ofzo, alleen lot had 15 mensen (voor even maar toch).
ik zou zeggen 1 clan met actieve mensen. en pas echt clannen na de beta. want eerder heeb je niets aan clans, CE is niet leuk voor lv 50 word je toch gewoend. lv 50 kun je aqua wel aan met z'n allen en dan de actieve spelers in een clan. en voor de half actieve spelers. duurt het toch super lang voor Clan boeiend word
over closed beta, ik denk at ze iedereen die mag wel een mailtje sturen? dat je niet kan inloggen betekdn niet dat ze je geen mailtje kunnen sturen ?
Verwijderd
Zo gaat het echt nietdaves2hd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 03:01:
over closed beta, ik denk at ze iedereen die mag wel een mailtje sturen? dat je niet kan inloggen betekdn niet dat ze je geen mailtje kunnen sturen ?
Ze sturen waarschijnlijk een mailtje naar de gelukkigen met info over de nieuwe server (neues client waarschijnlijk), info over hoe je in contact kan blijven met de devs (mIRC of iets anders) en waar je bugs kan reporten etc. blabla
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Verder ga ik eens rustig door de skills kijken wat nou eigenlijk leuk is,
Het PvP gebeuren word denk ik Erose belangrijker omdat je geen resets hebt en je na een tijdje toch wel eens een keer iets anders wilt killen dan alleen mobs
Verwijderd
Op zig is artisian erg slap, maar je hebt nu def up skill
Mijn plan is eerst te lvllen tot lvl 50 en dan eens dingen te gaan craften (meschien paar masks maken wel al tussendoor) wand voor lvl 50 is je sen zo laag dat je toch weinig boeients craft.
Dan lekker craften. Denk dat ik voor de afwisseling nu wel een male char ga maken in plaats van female wand dealer ziet male wel stuk beter uit
Edit
Krijg er al helemaal zin in, heb me hele bilt nu al uitgedacht,
Erose moet echt opschieten,heb echt zin.
Weet helemaal waar ik junion punten voor ga sparen en zo.
Heb er echt weer zin in, nu met nieuwe skills is het ook minder erg om weer van af 0 naar 100 te moeten lvllen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 09:48 ]
Ff rekening mee houden dat skills nog niet zeker is. Ze hebben gewoon de iROSE skills gecopy paste naar de site.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:43:
Was nog steets aan het tweivellen of ik wel artisian wil woorde in erose maar nu ik de nieuwe skills zie word ik wel happy
Verwijderd
Ik zit in de US Closed beta.
Heb net mijn moeder overgehaald om Fileplanet subscription voor me te kopen!..WhooooooooooW
Client is nu aan het downloaden:D WHoooooooooooooooooo
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 11:19 ]
Dit topic is gesloten.