Leuk, denk ga dit spel nu eens proberen begint over 2 weken de beta in Europa volgens jullie?
of kan je nu wel nog een tijdje gewone rose spelen?
Naja
Naja
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Er is nog niks officieel bekent, niks is zeker, en vaneer irose zal sluiten al helemaal niet dus iedereen is in afwachting. Niemand die hier een echt duidelijk andwoord op kan geven!J_star schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:18:
Leuk, denk ga dit spel nu eens proberen begint over 2 weken de beta in Europa volgens jullie?
Naja
Verwijderd
Verwijderd
hahah lol recently pasRecently, we've experienced a surge of hacking and other managerial issue, we deeply apologize for that,
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 10:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Op dit forum weet ik niet maar ik ken wel een groep die bijna alleen uit clerics bestaat, dus dat zal geen probleem zijn en die gaan allemaal Erose spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:53:
IK zit er aan te denken om een crafter te maken in Erose maar dit werk alleen een beetje als er een actiefe clan is en een cleric wand solo is het wel erg moeilijk. Iemand die cleric gaat woorde ?
Begreep via gamerouters forum dat er even een msg op roseon.com heeft gestaan maar dat ie weer is verwijderd. Dit was de msg:
Dear all
This is I-Rose Chief GM from Gravity.
I am here today to let you know that after 7 months beta testing, and now,
we will have to close the I-Rose servers at 31st August, 2005.
Its been our pleasure to spend those time with you. You support, love, suggestion and even criticism are truly appreciated.
Recently, we've experienced a surge of hacking and other managerial issue, we deeply apologize for that,
we believe that we are just experiencing the pain of growth, but ROSE Online definitely will be greatly improved with your
attention and love.
You will soon again enjoy "ROSE" in our European and US server, we will put our best effort to provide you a more
mature and stable ROSE Online.
Once again, your sincere love and interest will be remembered here forever.
Thank you very much!
IROSE GM TEAM
ze zeiden wel dat ze niet mid augustus zouden sluiten, maar ze hebben niet gezegd dat ze nooit zouden sluiten.Maar er staat ook dit
Dear Users,
iROSE will not be closing on mid-august as being said.
We thank you for your patience and know we're working to fix game bugs.
IROSE GM Team
Verwijderd
ik zie het ook wel zitten om een cleric te maken, alleen dan heb ik wel wat steun nodig bij party's jaVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:53:
IK zit er aan te denken om een crafter te maken in Erose maar dit werk alleen een beetje als er een actiefe clan is en een cleric wand solo is het wel erg moeilijk. Iemand die cleric gaat woorde ?
Heeft geen signature.
[ Voor 65% gewijzigd door Calamor op 30-08-2005 12:48 ]
Hehe je kan als dex muse ook gewoon eerst voor het fs pad gaan en pas later je richten op solo. In party's krijgen fs echt veel geld binnen is mijn mening, hellemaal als ze met bonfire en zitten gewoon geen pots nodig hebben. Als bow hawker moet je echter veel geld verspillen aan de pijlen. Ik weet nog dat ik een dealer had en daar toen zelf ook moeite mee had in het begin dus dat gaat vind ik dan niet op.nightwishXXX schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:32:
[...]
ik denk dat ikzelf als hawker --> scout ga starten, ik heb bowhawker en een dex muse gespeeld, maar een dex muse/cleric is vooral in het begin zonder supports (geld enzo) moeilijker te lvlen. en zonder G7's en veel geld brengt een hawker het in het begin er beter vanaf ookal krijgt dex muse/cleric veel goede bufs later.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
ik zeg toch ook niet dat als Erose er is Irose meteen sluit? alleen dat als Erose er is Irose er zoiezo wel aan gaatVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:42:
@Dave, jij zei dat als Erose begint Irose sluit, dit is nog niet ckers het is alleen ckers dat Irose een x zal sluiten dit jaar.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ik neem aan dat je dural engine bedoeltCalamor schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:08:
Kan er iemand een dual engine maken? Heb een engine schema.
Valt wel mee toch, ik heb na de reset dagenlang met oud-LoT'ers geparty'd. De buffs van gerwingooddaves2hd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:12:
zolang je maar een fatoenslijke party weet te houden en daar ligt het probleem altijd bij LoT al
[ Voor 54% gewijzigd door Rooster op 30-08-2005 12:22 ]
Verwijderd
LoT zal nooit zijn zoals het Pre reset was (goede oude tijd)Dutch-Hane schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:06:
Ik kan moeilijk voor hem spreken maar ik denk het eerlijk gezegd niet. LoT zal nooit meer worden wat het was, met Cl, daves, jaii, friktet, gerwin, haan (en kippetje)->dat ben ik dus niet etc. Hij zal wel nieuwe vrienden hebben gemaakt in z'n huidige clan.
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me niks, het feest van herkenning is altijd leuk man. Bijna iedereen kent GoT, na de vakantie kwamen er bakken mensen op me af, he bestaan jullie nog, en zovoort. GoT heeft ook best goede repulatie dus is leuk om daar mee verder te gaan vind ik. Hoor zo vaak "he een tweaker"Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:21:
Of je zou kunnen zeggen dat je met Erose gewoon met een geheel nieuwe naam gaat beginnen... Zomaar een suggestie
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 14:08 ]
Ja dat kan ookWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:08:
[...]
Hehe je kan als dex muse ook gewoon eerst voor het fs pad gaan en pas later je richten op solo. In party's krijgen fs echt veel geld binnen is mijn mening, hellemaal als ze met bonfire en zitten gewoon geen pots nodig hebben. Als bow hawker moet je echter veel geld verspillen aan de pijlen. Ik weet nog dat ik een dealer had en daar toen zelf ook moeite mee had in het begin dus dat gaat vind ik dan niet op.
[ Voor 4% gewijzigd door nightwishXXX op 30-08-2005 14:22 ]
Verwijderd
Volgens mij heb jij een beetje andere ideeen bij clan als ik maar LoT is voor mij echt niet om profeit te hebben het kost me alleen maar, LoT is bij mij gewoon gezelligheid, lekker clanchat, met ze alle leuk naar CF, en de mensen nu in LoT hebben er wel profeit van gehad, heb iedereen manayams kunnen geven zo dat ze wat skills hadden en zo. Maar ik speel voor de lol en gezelligheid niet puur om maar zo snel mogelijk hoog te woorde.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:05:
Ik blijf bij me oude reactie over Erose als de open beta/trial bevalt ga ik door tot februari heb ik toch alleen stageen ja systeem beheer op een middelbare school is nou niet echt tijdvullend
Ik ga trowuens niet echt snel in een clan als ik doorga eerst ff de grote inkopen doen zoals kart en een goed arsenaal rond lvl 50/60, niet dat je zoveel profeit hebt om een clan rond lvl 40 al te starten maar toch.
Vergeet niet dat je wel op lvl 30 al 30k nodig hebt voor de Union. Op lvl 50 geld voor je cart als je die gaat kopen. Dan nog eens 200 of was het nou 300k op lvl 70 voor job change en dan ook nog eens je nieuwe skills die heel wat kosten + eventueel +-100k als je clan met anderen gaat aanmaken. Dan moet je echt wel wat moeite doen en wat leuke drops krijgen anders red je dat echt niet. Hellemaal als lvl systeem daarlijk nog eens wat makkelijker is.nightwishXXX schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:21:
[...]
Ja dat kan ook, maar het pad dat ik volgde had niet veel int in het begin, dus dan zou het veel mp pots gaan kosten. Ligt eraan welke arrows je koopt, ik heb altijd wooden arrows gebruikt en soms andere arrows, dus ik hoef niet meer aan die arrows te wennen en ze zijn niet zo duur in vergelijking met de drops die je krijgt, als je 3-6 arrows gebruikt per mon en er ongeveer 50-100+ zuly mee krijgt verdien je best wel aardig
In Erose hebben de zuly quests en item quests nu tenminste wel nut
een clan maken hoeveel kost dat en op welk lvl kan je dat doen op elk lvl?
Verwijderd
Dat zou idd de insteek moeten zijn. Maar als jij artisan wil worden straks lijkt me dat niet echt een probleem of wel. Werkt ook wederzijds normaal gesproken. Grondstoffen waar je jij niet snel aan komt kunnen wij je enzo aan helpen. Das het mooie van het clangebeuren. Naast het feit dat het domme gelul altijd daar isVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:37:
[...]
Volgens mij heb jij een beetje andere ideeen bij clan als ik maar LoT is voor mij echt niet om profeit te hebben het kost me alleen maar, LoT is bij mij gewoon gezelligheid, lekker clanchat, met ze alle leuk naar CF, en de mensen nu in LoT hebben er wel profeit van gehad, heb iedereen manayams kunnen geven zo dat ze wat skills hadden en zo. Maar ik speel voor de lol en gezelligheid niet puur om maar zo snel mogelijk hoog te woorde.
Verwijderd
ben ik het idd niet mee eens het is nu inderdaad omdat jee n redelijk lvl hebt dat je de gezeligheid opzoekt en lvlen in rose nu heeft geen zin. Maar dan ben ik waarschijnlijk de enige die eerst een flink lvl wilt halen (ook op me gemakje dan en natuurlijk lol in hebben) maar ik ga pas nutteloos rond dwalen als ik tevreden ben met me gear en lvl. Maar diet licht natuurlijk voor idereen persoonlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:37:
[...]
Volgens mij heb jij een beetje andere ideeen bij clan als ik maar LoT is voor mij echt niet om profeit te hebben het kost me alleen maar, LoT is bij mij gewoon gezelligheid, lekker clanchat, met ze alle leuk naar CF, en de mensen nu in LoT hebben er wel profeit van gehad, heb iedereen manayams kunnen geven zo dat ze wat skills hadden en zo. Maar ik speel voor de lol en gezelligheid niet puur om maar zo snel mogelijk hoog te woorde.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 14:51 ]
Verwijderd
Tja.. weet nog niet echt wat ik wil woorde, het echt moeilijk. Hij hawker en champ heb ik al gehad, nu is hawker wel leuk maar ja heb ik al gehad, cleric vind ik niks, mage ook niet echt, dus of weer hawker of artisan. Ag ik kijk wel.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:40:
[...]
Dat zou idd de insteek moeten zijn. Maar als jij artisan wil worden straks lijkt me dat niet echt een probleem of wel. Werkt ook wederzijds normaal gesproken. Grondstoffen waar je jij niet snel aan komt kunnen wij je enzo aan helpen. Das het mooie van het clangebeuren. Naast het feit dat het domme gelul altijd daar is![]()
Verwijderd
misschien is dealer wel een goeie uitdaging voor je aangezien je wel een ervaren speler bent. en zoals Bluepanther al zei aan etc helpen wij je wel, aangezien ik toch ook wel veel met jullie zal gaan spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:51:
[...]
Tja.. weet nog niet echt wat ik wil woorde, het echt moeilijk. Hij hawker en champ heb ik al gehad, nu is hawker wel leuk maar ja heb ik al gehad, cleric vind ik niks, mage ook niet echt, dus of weer hawker of artisan. Ag ik kijk wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 14:57 ]
Om een clan te kunnen maken, moest je volgens mij nog steeds minimaal lvl 30 zijn en 1 miljoen aan zulies hebben.William/Ax3 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:38:
Clan kan volgens mij op ieder lvl en kost 1mil.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
hoge grade clans, en heb zo'n vermoeden dat ze dat niet zelf hebben behaaldHaan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:14:
Ik heb net nog eens rondgewandeld in Rose, t was alweer een tijd geleden. Dikke lol met wat er nu allemaal rondloopt en te koop is(al kan ik met m'n 160 mil niet eens een beetje normale redfield suit kopen
) Ik zag ook oranje en paarse clans, weet iemand hoe dat zit?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 15:25 ]
Verwijderd
Ja er zijn nu al zelf gehackte clan, maar ook cp yams dus yams met clanpionts. Er zijn zelfs Echt witte clan, maar dit is echt niet eerlijk behaaltHaan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:14:
Ik heb net nog eens rondgewandeld in Rose, t was alweer een tijd geleden. Dikke lol met wat er nu allemaal rondloopt en te koop is(al kan ik met m'n 160 mil niet eens een beetje normale redfield suit kopen
Daar heb je weer die "leuke" Mana jams (die met CP) voor. Natuurlijk zijn deze door de clan extreem veel gedupt waarschijnlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:25:
[...]
hoge grade clans, en heb zo'n vermoeden dat ze dat niet zelf hebben behaald
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb nog wel een redfield voor je over en wat andere itemsHaan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:14:
[ Voor 9% gewijzigd door slayeer op 30-08-2005 16:09 ]
Lol dat is per persoon vershillend. De ene vind dat de leukste job en de ander weer een ander. Das juist het leuke ervan.slayeer schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:07:
maar ik heb ene vraag: wat is inprziepe de leukste job, hoeft niet persee de beste te zijn?
Verwijderd
Dat is 100% persoonlijk.slayeer schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:07:
hey, lekker weertje vandaag
ik vind het wel allemaaal wel leuk en aardig die clanns maar ik heb er nu niet echt iets aan, ik kan niet rose spelen bij mijn moeder waar ik de meest van de tijd ben( door iets wat mijn beeld steeds afsluit als ik rose start) nou ja jullie kunnen er ook niks aan doen he.
maar ik heb ene vraag: wat is inprziepe de leukste job, hoeft niet persee de beste te zijn?
( . )( . )![]()
![]()
![]()
![]()
.) . (![]()
![]()
![]()
![]()
( Y )![]()
![]()
![]()
(P.S op die vraag ken ik het antwoord niet, ik ben ook pas maar een noob op rose)
Verwijderd
Ik ga sowiezo weer voor cleric. Dus als je me nodig hebt .....................Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:53:
blader eens tukkie terug daar is dit al naarvoren gekomen ... Xfire that is.(P.S mischien mensen voor msn uitwisselen, of mensen die xfire hebben zeg het effe, alle vrienden zijn welkom )
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 19:25 ]
[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 24-08-2009 10:36 ]
Verwijderd
JIj zat er toch over te denken helemaal niet verder te gaan met rose als het p2p word. of je weet het nog niet ckersdaves2hd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:31:
dat zeg ik, dat Xfire een tijdje terug is langs geweest, inclusief mijne
maar je kan bv in mensen hun profiel kijken voor e-mail adressen of xfire op deze nickname zoeken? op GoT word verwacht dat je dus topics doorbladert en dingen uitzoekt, of je zin hebt ern of niet. heb r ook niet altijd zin in maar ach...
dave2hd@hotmail.com voor zowel msn als Xfire
maar zo actief ben ik nu niet in rose
ik speel Irose af en toe nog maar R.O.S.E online mis ik idd ook ergHaan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:27:
Als ik ga spelen zal ik hoogst waarschijnlijk toch weer voor de good ol' Bourgeois gaanEn dan weer met buy trick erbij, want als er niet gehackt/gedupet kan worden is dat tenminste weer interessant. Ik mis Rose toch wel
isp was datDutch-Hane schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:18:
Voor PvP zou ik gewoon de build van isp volgen, ik ben onder de indruk van de stats die hij had.
*staat in z'n naam![]()
Verwijderd
Ik heb hier wel een abbys in aanbieding voor 14bil , of ruilen voor mask of lie 15/15Yokidrink schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:37:
ook ik speel nog rose (vrij actief) maar niet meer in bot clan aangezien ik te onregelmatig online ben.
ik vond mezelf rijk vanmorgen toen ik de 3b haalde tot ik me realiseerde... what for?
een uniek kopen is onmogelijk aangezien niemand hem voor 2bn verkoopt en trade is niet te vertrouwen tenzij je iemand weet die je vertrouwd.
2 vraagjes dus...
1> wie weet hoe ik aan een abyss kan komen
2> waar kan ik het best hunten voor low entheric?
[ Voor 26% gewijzigd door Calamor op 31-08-2005 10:41 ]
Tja stond er gisteren ook al. Maar als dit zo is dan schijnt roseseller dat eraf te hebben gehaald om zo nog 1 dag meer geld te halenVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:43:
Beetje grof om vandaag (31-8-05) te gaan zeggen dat ze 31-8-05 gaan sluiten....
Dear all
This is I-Rose Chief GM from Gravity.
I am here today to let you know that after 7 months beta testing, and now, we will have to close the I-Rose servers at 31th August 2005.
Beetje jammer...
[ Voor 85% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2005 11:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb contact opgenomen met de groepen die bezig zijn aan "Private Servers",Rakkerzero schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:12:
Heb ik nog geen cart kunnen rijden.
Ik ben met mn dealer tot lvl 48 gekomen.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 31-08-2005 11:30 ]
Verwijderd
Denk dat hij wel bekent bij ze is hoorRakkerzero schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:30:
Was het jullie btw al opgevallen dat Deebee zich ook heeft ingeschreven voor de closed BETA.
check 1ste post op deze pagina
Verwijderd
Effe lezen wat er net gepost is voor je post...luckyjan schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:59:
3de keer het zelde
Idd overheen gekeken of dacht dat het over de vorige msg ging. Sry!Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:02:
[...]
Effe lezen wat er net gepost is voor je post...![]()
Weet iemand wanneer 31 aug voorbij is in korea?Local Host schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:47:
zoals het er nu uitziet is alles nog open
Het zal wel weer een hack/hoax zijn
Dat word zowiezo trouwens binnenkort weer een feestje / bijeenkomst
txs cl maar 14b is beetje veelVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 02:17:
[...]
Ik heb hier wel een abbys in aanbieding voor 14bil , of ruilen voor mask of lie 15/15, voor low ethernic moet je in luna , freezing plateau hunten rond de lvl 115+ kan je erna toe gaan.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2005 18:44 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 17:19 ]
Ja zoiets had ik eigenlijk ook wel willen mee makenluckyjan schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:41:
Zucht, shit. Niet eens ing afscheid kunnen nemenWel idd een triest einde, geen kampvuren, kerstbomen, vuurwerk, emotions, zullies en uniques strooiten enz enz Nu ff een tijdje roseless dus
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 31-08-2005 18:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Wauw! Door dit verhaal krijg ik die oude rose feeling ook helemaal terug:'(... Ik zat er ook over te denken om te beginnen met Erose maar het oude rose gevoel zal nooit meer zijn zoals het geweest is met Irose.daves2hd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:54:
tranen in m'n ogen, luisterend naar rose muziek. denkend aan m'n 1e echte post hier, wist niet hoe ik naar zant toe kon
ik zal me 1e rose dag en weken nooit meer vergeten. voor mij is rose een legende en een pracht spel. voor mij gaat het na de beta van Erose er denk ik voorlopig opzitten helaas.
* daves2hd snijd een traantje wegen zoekt al z'n screenshots op. m'n bird, het LoT maantje, de groene naam van LoT, met z'n alle op CE.
enige wat me nog kan overtuigen voor 100% erose te gaan doen is de echte beginners feeling van rose terug te zien.
"where can i find zant?"
"come to the beach, to the little kid i'll show you the way"
"woah man, nice cart. how can i get cart. plzzz tell me!"
"you have to be lv 50 and get driver licence in Junon Polis from cart seller"
"Selling g4, 12k!!! pm me or add me in friends list!" <(en dit maar 1x en 12k geen 12mil)
ben nogsteeds verliefd op Event02_CAROL. muziekje = zo pwnage dat ik met kerst waarschijnlijk een paar weken rose speel. super jammer dat ik het niet meer bij Irose zal kunnen zien, was altijd al me droom met de bekende echte GM's van irose die op een slee naar beneden komen en sanata suits. weet ik het maar zou wel mooi zijn geweest
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 18:45 ]
Verwijderd
Closed beta word miss toch iets drukker dan 50 man denkQ2) Will there really still be a closed beta before open beta? If the answer is yes, how will you gain players?
[...]
Dit was me laatste quote de rest lees je zelf maarmaar yeeeeeeeah Erose
A) Yes, there will still be a very short period of closed beta testing before open beta. However as Embers stated recently, even if players don’t get into closed, they don’t have long to wait before we open up the servers for open beta testing. In order to gain players, we are largely relying on a targeted marketing campaign which along side our ran sites and forums, will also see eRose advertised on a large number of mmorpg gaming websites and games magazines. For example teaser, promotional adverts have already published in several games magazines, including PC Gamer UK, GamesMaster UK, and GamesReactor in Denmark, Norway and Sweden.
Dit was mijn laatste quoteQ3) I read earlier that you will soon have some Gravity personnel over to install the game on your servers, does this mean that we will get the newest version of Rose?
A) The Gravity personnel will be installing the very latest version of Rose on our systems.
[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 18:58 ]
Verwijderd
Wat is die balk van je health? Driver probleem
hehe nee iets om door stenen,bomen enzo ook heen te kunnen, werd der beetje moe van bomen ontwijkenDutch-Hane schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:20:
Wat raar dat ze het zo kort van te voren melden. Je mist zo idd al die feesten die mensen er van maken * William/Ax3 denk aan pROSE
[/ME]
[...]
Wat is die balk van je health? Driver probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2005 19:26 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Rooster op 31-08-2005 19:47 ]
[ Voor 4% gewijzigd door slayeer op 31-08-2005 19:52 ]
Verwijderd
heb je nog niet eens zo'n gek puntDutch-Hane schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:28:
Officieel mag je toch niets vrijgeven van (closed) beta's? Ookal is het een mirror van iROSE. Dat dacht ik temministe, niet dat ik er veel ervaring in heb, nog nooit aan een closed beta meegedaan
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 20:33 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Rooster op 31-08-2005 20:31 . Reden: (closed) erbij gepropt ]
Verwijderd
Ja zit inderdaad wel wat in en als er hier gepost word hoeft er maar 1 jaloerse gek het te lezen en hij geeft het door aan GR.Dutch-Hane schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:28:
Officieel mag je toch niets vrijgeven van (closed) beta's? Ookal is het een mirror van iROSE. Dat dacht ik temministe, niet dat ik er veel ervaring in heb, nog nooit aan een closed beta meegedaan
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 20:37 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 31-08-2005 20:54 ]
Verwijderd
Voorlopig zijn dit de betaalmethoden:
Credit card - £7.99 (GBP)
Splash Plastic - £8.50 (GBP)
Pay by cash - £8.50 (GBP)
SurfPIN Phone Top-ups (10 day subscription) - £5.00 (GBP)
[ Voor 16% gewijzigd door Rooster op 31-08-2005 21:08 ]
hehe hondenoogjes opzetten en anders gewoon jankenDutch-Hane schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:02:
...en anders kan je je ouders heel lief aankijken, in mijn geval zal dat wel werken
[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2005 21:05 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 21:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq