Denk dat het een gewoon roep is anders weet haast niemand waar je zit bij zo drukke plaats.
Me att muse is echt lekker sterk( hooplijk blijf hij sterk moet wel een beetje str toevoegen)
lvl 22 : str 21 dex 16 int 75 con 20 cha 27 sen 16. Met spullen staf lvl 20 + 4 int

hoed + 7 att acc + 3 int. ring + 4 int. en nog wat zooi. Een staf is echt beter dan een wand voor een att muse. Die spels gaan dan veel sneller. Alleen je mp ook sneller op.
Alleen vind ik het dat de beesten weinig in het veld zijn moet de quest hebben met dalpings. Die worden zo weinig gedrops

. En zitten helemaal op een andere plaast. Ik was helemaal naar die hoek gegaan waar ze normaal waren. zijn er er niet. Ik helemaal denken waar zitten ze nu helemaal. Zitten ze links boven en onder. Maar dan echt 2 stuks per keer. en moet er 25 hebben

. En ben ook niet de enigste. Dat moeten ze echt helemaal veranderen.
Zijn er nog dealers die spelen. Wil graag een wing maken als ik de spulle vandaag vanochten koop. en sluiwer/zorro mask maken.
De spullen worden echt kustmatig hoog gehouden. Die wings moet echt nu wel eens goedkoper worden. De maak kosten ligt rond/onder de 30k.
[
Voor 12% gewijzigd door
Calamor op 19-09-2005 09:55
]