Ik had de hdw-3 nog over van m'n 6230 en hij werkt prima op de K750i. Voice-dailing/opnemen/volume regelen, alles werkt. Het enige is, dat als ik gebeld wordt, ik in m'n oor de standaard Nokia-beltoon hoor, terwijl de K750i gewoon mijn ingestelde mp3 laat horen. Icm de 6230 speelde ook de mp3 in de headset, maar dit is voor mij een onbelangrijk detail.B0MBACI schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:30:
Heeft iemand ervaring met de nokia HDW-3 bluetooth headset en de k750i ?
Ik ben namelijk van plan om er een te kopen.
Je hebt Bluetooth-specificatie 1.1 of Bluetooth-specificatie 1.2 met profielen Headset 1.0 en/of Handsfree 1.1 nodig voor de headset dit heeft de k750i toch ik kon het niet echt vinden.
Anoniem: 85043
ik ben ook de trotse bezitter van de w800i, een toptoestel, alleen wat hier al vaker voorbij gekomen is..... het geluidje van de camera is vrij iritant...
voor mij is het ook de eerste keer dat ik werk met bluetooth, als ik vanuit mijn toestel naar een ander toestel iets wil versturen/ontvangen, dan gaat dit perfect.
Maar nu heb ik een Bluetooth adaptor gekocht van Sitecom, software netjes geinstalleerd en zodra ik de bluetooth adaptor aansluit verschijnt er 1 icoontje in de balk 'bluetooth aparaten' ,maar daarnaast staat nog een icoontje 'bluetooth op *computernaam* ) en daar staat weer 'Bluetooth aparaat niet gevonden' ........ en dus krijg ik het ook niet aan de gang.... iemand enig idee waar het aan kan liggen?
thanks...
EDIT : het werkt al
voor mij is het ook de eerste keer dat ik werk met bluetooth, als ik vanuit mijn toestel naar een ander toestel iets wil versturen/ontvangen, dan gaat dit perfect.
Maar nu heb ik een Bluetooth adaptor gekocht van Sitecom, software netjes geinstalleerd en zodra ik de bluetooth adaptor aansluit verschijnt er 1 icoontje in de balk 'bluetooth aparaten' ,maar daarnaast staat nog een icoontje 'bluetooth op *computernaam* ) en daar staat weer 'Bluetooth aparaat niet gevonden' ........ en dus krijg ik het ook niet aan de gang.... iemand enig idee waar het aan kan liggen?
thanks...
EDIT : het werkt al
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 85043 op 29-08-2005 15:44 ]
Weet iemand ook of SE bezig is met het maken van 64bit drivers, voor de SE D750?
Ik zit namelijk heb namelijk XP x64 draaien, en de enige manier waarop ik nu dingen in mijn telefoon kan krijgen is via de cardreader. Updaten is er niet bij
Ik zit namelijk heb namelijk XP x64 draaien, en de enige manier waarop ik nu dingen in mijn telefoon kan krijgen is via de cardreader. Updaten is er niet bij
Anoniem: 149924
nog een vraag voordat ik de k750 bestel 
is er een datakabel bijgeleverd of moet ik deze zelf kopen (er stond niks over op de SE website en ik weet niet of het uit maakt dat ik de telefoon bij telfort bestel)?
edit: de link naar de NL handleiding van de k750 werkt niet..
is er een datakabel bijgeleverd of moet ik deze zelf kopen (er stond niks over op de SE website en ik weet niet of het uit maakt dat ik de telefoon bij telfort bestel)?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 149924 op 29-08-2005 16:02 ]
Anoniem: 101665
zit erbijAnoniem: 149924 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:01:
nog een vraag voordat ik de k750 bestel
Iemand enig idee of de belsignalen voor SMS en/of kalender aangepast kunnen worden. Is nu vrij beperkt en vooral het kalender geluid vind ik vrij irritant

Heb mijzelf zojuist ook op een w800i getrakteerd, maar ik zou graag een screenprotector willen voor dit toestel. Las ergens in een van de k750i topics iets van 3M wat erg goed scheen te wezen ... waar koop je zoiets? Bij de telefoonwinkels keken ze of ik van mars kwam toen ik er naar vroeg en bij de mediamarkt hadden ze enkel orginele HP iPaq protectors a 20 euro (die je dan ook nog is op maat moet knippen)
Dat van de sms kun je in ieder geval aanpassen:haam schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:10:
Iemand enig idee of de belsignalen voor SMS en/of kalender aangepast kunnen worden. Is nu vrij beperkt en vooral het kalender geluid vind ik vrij irritant
Settings > Sounds & alerts tab > Message alert
En dat van je organizer:
Organizer > Alarms > Alarm Signal
Ik heb hier in het topic al wat links daarvoor voorbij zien komen op ebay en marktplaats, misschien dat je daar ook eens kunt kijken.TAG_Speedy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:11:
Heb mijzelf zojuist ook op een w800i getrakteerd, maar ik zou graag een screenprotector willen voor dit toestel. Las ergens in een van de k750i topics iets van 3M wat erg goed scheen te wezen ... waar koop je zoiets? Bij de telefoonwinkels keken ze of ik van mars kwam toen ik er naar vroeg en bij de mediamarkt hadden ze enkel orginele HP iPaq protectors a 20 euro (die je dan ook nog is op maat moet knippen)
[ Voor 56% gewijzigd door Alphega op 29-08-2005 16:17 ]
mobilefun.co.uk maar ik vind ze allemaal veel te duur. Ik heb eentje dat ontspiegeld is, en hard van oppervlak, en die komt van hongkong of china, en dat kost daar 20 eurocent...TAG_Speedy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:11:
zoek in deze topic eens op "protector" en je kan mijn reply daarover eens lezen.
[ Voor 7% gewijzigd door pina op 29-08-2005 16:46 ]
eBay kan ik inderdaad wel eens af gaan, niet zo snel aan gedacht
En idd 10 pond voor een screenprotector
en ik lees er vast overheen, maar wat is de sneltoets voor toetsvergrendeling? (Nokia's gewent ... m'n laatste ericsson was een 768
)
En idd 10 pond voor een screenprotector

en ik lees er vast overheen, maar wat is de sneltoets voor toetsvergrendeling? (Nokia's gewent ... m'n laatste ericsson was een 768
[ Voor 14% gewijzigd door Speedy op 29-08-2005 16:45 ]
Anoniem: 148672
bij die mobilefun.co.uk hebben ze ook een "duopack" van 13,95 pond, wat dus wat minder is... ok alsnog ongeveer 10€ per schermpje..pina schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:42:
[...]
mobilefun.co.uk maar ik vind ze allemaal veel te duur. Ik heb eentje dat ontspiegeld is, en hard van oppervlak, en die komt van hongkong of china, en dat kost daar 20 eurocent...
zoek in deze topic eens op "protector" en je kan mijn reply daarover eens lezen.
Heb er zojuist een vanaf eBay gekocht, 6 euro incl verzendkosten, zal even laten weten of het wat is als ik em binnen heb. Toch wel vrij vreemd dat ze dat soort dingen niet bij een telefoonwinkel verkopen.
Zelfde hier met mijn mr handsfree butterfly.Kuip schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:06:
[...]
Ik had de hdw-3 nog over van m'n 6230 en hij werkt prima op de K750i. Voice-dailing/opnemen/volume regelen, alles werkt. Het enige is, dat als ik gebeld wordt, ik in m'n oor de standaard Nokia-beltoon hoor, terwijl de K750i gewoon mijn ingestelde mp3 laat horen. Icm de 6230 speelde ook de mp3 in de headset, maar dit is voor mij een onbelangrijk detail.
Met de K750 krijg je een of ander irritant deuntje terwijl ik er laatst achter kwam dat ie bij de nokia n-gage de normale beltoon laat horen.
Nu weer welAnoniem: 149924 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:01:
ik heb een programma gevonden op een ander forum waarmee je op een toch wel ongelooflijke manier uw foto's kunt verbeteren doordat het de noise uit uw foto's wegwerkt:
http://www.imagenomic.com/download.asp
Dit is wel dé oplossing voor foto's die je met de camera maakt die op zich wel in orde zijn, maar door de noise het helemaal verpesten.
hier een klein voorbeeldje voor en na het gebruik:

Dit is wel dé oplossing voor foto's die je met de camera maakt die op zich wel in orde zijn, maar door de noise het helemaal verpesten.

[ Voor 5% gewijzigd door pina op 29-08-2005 17:23 ]
Deze vindt ik zelf beter: http://www.neatimage.compina schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:23:
ik heb een programma gevonden op een ander forum waarmee je op een toch wel ongelooflijke manier uw foto's kunt verbeteren doordat het de noise uit uw foto's wegwerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
En door ook nog een beetje met layers en overlay modes te experimenteren kan je ook nog je details behouden..
[ Voor 11% gewijzigd door dadj op 29-08-2005 17:29 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik heb het net zelf ook even geprobeerd en het werkt inderdaad erg fijn, bedankt voor de tip. Bij deze is er ook een gratis community versie (ipv een trial of demo ofzo) gratis en simpel.pina schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
even geprobeerd, maar na het toepassen van de noisefilter is het bestand 3x zo groot dan de oorspronkelijke file en de kwaliteit is toch maar belabberddadj schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:28:
[...]
Deze vindt ik zelf beter: http://www.neatimage.com
En door ook nog een beetje met layers en overlay modes te experimenteren kan je ook nog je details behouden..
ik moet wel zeggen dat neat image er professioneler uitziet, maar dat weet ik nog niet. Ik kan de file wel niet openen in photoshop die ik met neatimage heb aangemaakt
[ Voor 32% gewijzigd door pina op 29-08-2005 17:53 ]
Voor mensen met problemen, of mensen met veel verstand van zaken, betreffende Bluetooth...
Graag wijs ik jullie op dit topic. Voor vragen/problemen of nog liever antwoorden
Graag wijs ik jullie op dit topic. Voor vragen/problemen of nog liever antwoorden
Geen inspiratie
Hey thx ga er morgen dan 1 halenKuip schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:06:
[...]
Ik had de hdw-3 nog over van m'n 6230 en hij werkt prima op de K750i. Voice-dailing/opnemen/volume regelen, alles werkt. Het enige is, dat als ik gebeld wordt, ik in m'n oor de standaard Nokia-beltoon hoor, terwijl de K750i gewoon mijn ingestelde mp3 laat horen. Icm de 6230 speelde ook de mp3 in de headset, maar dit is voor mij een onbelangrijk detail.
Erg duidelijk is dit allemaal niet-Japser- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:34:
Ik snap er echt niks meer van. Als ik dus kijk in de bluetooth configuration, bij tabblad 'hardware', staat er 'bluetooth device not detected'.
Wat moet ik nu doen in DeviceExplorer? Welke com poort moet ik nu kiezen etc? Waar kan ik dat zien....

Is je BT icoontje in de tray rood, wit of groen
Als ie rood is herkent de driver de dongle niet, als ie wit is dan is er geen BT apparaat verbonden en als ie groen is wel.
Het lijkt erop dat je een BT driver erop hebt staan, maar geen licentie voor je dongle.
Hier is een oplossing voor, maar ik wil eerst weten of dit het probleem is, pas daarna kan ik verder met Device explorer.
Ik heb hier een speciaal topic lopen voor problemen met bluetooth
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ok, hij is wit.Speedy-Andre schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:04:
[...]
Erg duidelijk is dit allemaal niet![]()
Is je BT icoontje in de tray rood, wit of groen![]()
Als ie rood is herkent de driver de dongle niet, als ie wit is dan is er geen BT apparaat verbonden en als ie groen is wel.
Het lijkt erop dat je een BT driver erop hebt staan, maar geen licentie voor je dongle.
Hier is een oplossing voor, maar ik wil eerst weten of dit het probleem is, pas daarna kan ik verder met Device explorer.
Ik heb hier een speciaal topic lopen voor problemen met bluetooth
Wel kan ik files van m'n pc naar telefoon verzenden (rechtermuisknop>send to> bluetooth) maar andersom, van m'n telefoon naar pc via bluetooth lukt niet.
Wat ik vreemd vind is dat hij het dus wel gedaan heeft, het internet, maar nu ineens niet meer. Het lijkt er dus op dat de dongle mijn telefoon niet vind.
Ik heb onderstaande stick..

De driver lijkt mij goed te werken als je wel files naar je foon kan sturen.-Japser- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:58:
[...]
Ok, hij is wit.
Wel kan ik files van m'n pc naar telefoon verzenden (rechtermuisknop>send to> bluetooth) maar andersom, van m'n telefoon naar pc via bluetooth lukt niet.
Wat ik vreemd vind is dat hij het dus wel gedaan heeft, het internet, maar nu ineens niet meer. Het lijkt er dus op dat de dongle mijn telefoon niet vind.
[afbeelding]
Bij Phone monitor options (als je die hebt) in het control panel kun je zien welke compoorten er zijn en welke enabled zijn.
In Device explorer staat Serial networking hopelijk aan.
Dan rest de vraag wat de connection proxy doet, kun je wel met de Device explorer de foon bereiken en de mini-browser starten
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Is er al een route planner die werkt op 1 van deze telefoons?
tomtom niet
route66 niet
navicore niet
tomtom niet
route66 niet
navicore niet
Ok bij phone monitor options, staan de com poorten 1 en 16 ingeschakeld en gereserveerd.Speedy-Andre schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:10:
[...]
De driver lijkt mij goed te werken als je wel files naar je foon kan sturen.
Bij Phone monitor options (als je die hebt) in het control panel kun je zien welke compoorten er zijn en welke enabled zijn.
In Device explorer staat Serial networking hopelijk aan.
Dan rest de vraag wat de connection proxy doet, kun je wel met de Device explorer de foon bereiken en de mini-browser starten
Serial networking staat idd aan.
En nu ja, hoe komt ie connect met mijn telefoon..?
Anoniem: 104854
YES!!!
Kheb vanmorgen een K750i besteld
, ga er zelf een 512mb kaartje instoppen, want ik vind hem er toch mooier uit zien dan de W800, heeft iemand zijn K750i trouwens al naar een W800 geflasht?
Ah, kan echt niet wachten tot ik hem binnen krijg, zijn de KPN foons trouwens gesimlocked?
Kheb vanmorgen een K750i besteld
Ah, kan echt niet wachten tot ik hem binnen krijg, zijn de KPN foons trouwens gesimlocked?
OVer die protectors, kijk eens op ebay, ana het begin van dit topic zei iemand het op ebay besteld te hebben. IK had gisteren even gezocht, en ga van de week ook een aantal protectors bestellen..... MIsschien kunnen we 'samen' korting krijgen. En anders, €4 kost het (per stuk) dan neem ik er gewoon eentje, die 4euro zit me ook wel gebakken.
Jassie
PS. Mijn k750i geeft mp3 geluid veel minder hard door dan het radio geluid. Als ik nieuwe firmware erop zet, zal dan de radio zachter worden of de mp3 harder? Of geen verschil? Ik heb een week 31 batterij en week 29 telefoon(geloof ik)
Jassie
PS. Mijn k750i geeft mp3 geluid veel minder hard door dan het radio geluid. Als ik nieuwe firmware erop zet, zal dan de radio zachter worden of de mp3 harder? Of geen verschil? Ik heb een week 31 batterij en week 29 telefoon(geloof ik)
Com1 en 16 zijn bezet, dan moet je dus een andere compoort nemen uit het rijtje en die bij de settings van connection proxy invullen ....-Japser- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:46:
[...]
Ok bij phone monitor options, staan de com poorten 1 en 16 ingeschakeld en gereserveerd.
Serial networking staat idd aan.
En nu ja, hoe komt ie connect met mijn telefoon..?
Als je Device explorer refresht dan start connection proxy vanzelf als het goed is.
Op een gegeven moment zie je de inhoud van je foon en kun je verder.
Anoniem: 128418
Welke camera is nou beter; die van de 750 of de w800. Ik heb zelf een w800 en ik heb het gevoel dat die minder is dan die van mijn neef (k750).
ze zijn hardware matig precies hetzelfde, dus tja, even goed 
Verder vind ik de w800 er mooier uit zien, iets speelser. Maar het is maar net waar je van houd. Mijn vriendin heeft de w800 en het geluid van de mp3 speler is geweldig en foto's zijn, het is gewoon een echt mooi dingetje.
Verder vind ik de w800 er mooier uit zien, iets speelser. Maar het is maar net waar je van houd. Mijn vriendin heeft de w800 en het geluid van de mp3 speler is geweldig en foto's zijn, het is gewoon een echt mooi dingetje.
Net de MP3 functie zitten uitproberen, maar die koptelefoon die erbij zit is niet helemaal 100 vrees ik. Als ik de koptelefoon in het gedeelte met de microfoon en handsfreeknop steek dan valt de bass eigenlijk compleet weg en de vocals klinken ook erg ver. Trek ik hem er half uit dan klinken de bass en vocals wel zoals ze horen. Getest met een setje van mijn mp3 speler en die kan ik er wel insteken zoals het hoort met goed geluid.
goed geluid
slecht geluid
Komt iemand dat bekend voor? Lijkt me niet dat het zo hoort bij zo'n dure headset
goed geluid
slecht geluid
Komt iemand dat bekend voor? Lijkt me niet dat het zo hoort bij zo'n dure headset
Anoniem: 150997
Ok jonges ik moet dit gewoon even kwijt.
Ik zie op dit topic regelmatig modbreaks staan, en als die gaan over illegale java game sites vind ik t best. No problem, maar als iemand het heeft over bijvoorbeeld het klooien met de instellingen in de foon zelf (bijv. dat geval van My Friends) vind ik het niet kunne. Ik bedoel;, het is toch een topic om mekaar te helpen, en als de een zn garantie kwijt wil door zn foon te laten flashen en daar ook nog eens anderen mee wil helpen is daar toch nix mis mee? Kijk, als die pipo's van SE hier in Nederland nix willen doen aan dingen die hier als problemen opgegeven worden (shuttergeluid, my friens erafslopen, enz) dan kunnen we toch proberen om dat op een andere manier op te lossen?
Links naar flash sites e.d. moeten toch gewoon kunnen? Iedereen doet het op eigen risico, en je kent maar al te goed de mogelijke gevolgen!!! Als het de heren van SE belieft om de optie My Friens er uit te slopen, waarom zouden wij hem er dan niet weer inbouwen?
Vertel t please als ik de plank volledig missla, maar waar ios dit topic anders voor dan om te praten over dingen die je allemaal wel (en niet) met je foon kan doen en veranderen???
Ik zie op dit topic regelmatig modbreaks staan, en als die gaan over illegale java game sites vind ik t best. No problem, maar als iemand het heeft over bijvoorbeeld het klooien met de instellingen in de foon zelf (bijv. dat geval van My Friends) vind ik het niet kunne. Ik bedoel;, het is toch een topic om mekaar te helpen, en als de een zn garantie kwijt wil door zn foon te laten flashen en daar ook nog eens anderen mee wil helpen is daar toch nix mis mee? Kijk, als die pipo's van SE hier in Nederland nix willen doen aan dingen die hier als problemen opgegeven worden (shuttergeluid, my friens erafslopen, enz) dan kunnen we toch proberen om dat op een andere manier op te lossen?
Links naar flash sites e.d. moeten toch gewoon kunnen? Iedereen doet het op eigen risico, en je kent maar al te goed de mogelijke gevolgen!!! Als het de heren van SE belieft om de optie My Friens er uit te slopen, waarom zouden wij hem er dan niet weer inbouwen?
Vertel t please als ik de plank volledig missla, maar waar ios dit topic anders voor dan om te praten over dingen die je allemaal wel (en niet) met je foon kan doen en veranderen???
Is het trouwens makkelijk om de cover van de w800i eraf te halen, want er zit namelijk stof onder mijn telefoon (nu al). Als je makkelijk de covers eraf kunt halen kun je nu gewoon een reserve cover bestellen en als je tel. er na een jaar niet meer zo mooi uitziet (krasjes e.d.) zet je gewoon de andere erop. Ik heb trouwens zo'n PDA vel screenprotector gekocht bij de GSM-shop, maar er staat in het engels geschreven hoe je et moet aanbrengen. Hoe kun je de protector er het best op plakken; eerst de onder/bovenkant en dan de rest aandrukken of de protector erboven vast houden en dan in z'n geheel langzaam laten zakken? Kan iemand met uitleggen hoe ik het goed kan doen aangezien ie bij me broertje was verpest?
Master_A
Ik kan me je standpunt goed voorstellen, alleen zijn er gewoon een aantal regels op dit forum. En als je je daar niet aan houd wordt er idd wat van gezegd. Er tegenin gaan of erover discusseren heeft niet veel zin. Je bent het eens met de regels hier of niet. Maar goed, van een beetje gotter mag je toch wel wat MacGuyver skills verwachten?Anoniem: 150997 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:05:
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Ik heb bij connection proxy ff compoort 8 gekozen, het maakt denk ik niet zo veel uit welke ik neem daarvan, als het maar geen 1 of 16 is toch?Speedy-Andre schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:32:
[...]
Com1 en 16 zijn bezet, dan moet je dus een andere compoort nemen uit het rijtje en die bij de settings van connection proxy invullen ....
Als je Device explorer refresht dan start connection proxy vanzelf als het goed is.
Op een gegeven moment zie je de inhoud van je foon en kun je verder.
Dat refresh ik device explorer, en connection proxy start vanzelf ..
..maar met de melding 'The proxy could not connect to the handset. Please check you're settings'.
Kan er geen IA voor gestart worden?pina schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:42:
[...]
mobilefun.co.uk maar ik vind ze allemaal veel te duur. Ik heb eentje dat ontspiegeld is, en hard van oppervlak, en die komt van hongkong of china, en dat kost daar 20 eurocent...
Lieve schat,Anoniem: 150997 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:05:
Het flashen van de firmware is een inbraak op de auteursrechten. Dus niet toegestaan. Lijkt me vrij duidelijk. Ik wil niet zeggen dat ik zelf niks doe, maar het mag hier gewoon niet besproken worden! Daarvoor moet je maar ergens anders een site vinden. En geloof me, die zijn er zat.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Het maakt wel uit welke compoort je neemt, in Device manager van XP kun je bij Ports zien welke poorten voor BT zijn, als het goed is zijn dat er 2.-Japser- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:24:
[...]
Ik heb bij connection proxy ff compoort 8 gekozen, het maakt denk ik niet zo veel uit welke ik neem daarvan, als het maar geen 1 of 16 is toch?
Dat refresh ik device explorer, en connection proxy start vanzelf ..
..maar met de melding 'The proxy could not connect to the handset. Please check you're settings'.
Hier kun je goed zien dat het om bluetooth poorten gaat (com3 en com4).

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 29-08-2005 22:15 ]
Bij mij zijn dat dus heel erg veel, deze allemaal..Speedy-Andre schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:14:
[...]
Het maakt wel uit welke compoort je neemt, in Device manager van XP kun je bij Ports zien welke poorten voor BT zijn, als het goed is zijn dat er 2.
Hier kun je goed zien dat het om bluetooth poorten gaat (com3 en com4).
[afbeelding]
ofniet? Dus hier moet ik er eent
je in kiezen, in proxy connection..
En dan doe ik dat, kies ik gewoon wat van die poorten (verschillende geprobeerd)
krijg ik nog steeds diezelfde melding..
[ Voor 42% gewijzigd door -Japser- op 29-08-2005 22:42 ]
K750i
: Weet je wat lache zal zijn? Dat je via de koptelefoon via spraak de radio en mp3 speler kan bedienen. Zeer handig op de fiets ofzo 
Verder vindt ik het nog steeds raar dat bij weergavemodus van je afbeeldingen, de twee functies zijn omgedraaid. wanneer je 7,5x7,5 cm instelt, worden de afbeeldingen kleiner (eerst 5x5 cm)
Verder vindt ik het nog steeds raar dat bij weergavemodus van je afbeeldingen, de twee functies zijn omgedraaid. wanneer je 7,5x7,5 cm instelt, worden de afbeeldingen kleiner (eerst 5x5 cm)
Leeg
Ik heb gisteravond een email verstuurt met enkele opmerkingen over mijn k750 (waaronder het shuttergeluid van de camera)
Of alle andere digitale camera's ook geluid maken? We zullen zien wat de toekomst brengt voor oplossingen.
Geachte heer willy1986,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
De klik van de camera is niet helemaal uit te schakelen, dit om privacy redenen. Er zijn in het verleden " te intieme " foto's opgedoken op het internet van de intieme delen van vrouwen met oa korte rokjes aan.(wie is de schuldige?
)
Om de privacy te waarborgen moeten alle camera's, conform de europeese wetgeving, een klik geluid maken.
[blablabla.....]

[ Voor 4% gewijzigd door willy1986 op 29-08-2005 22:57 ]
Weet je dat zeker? Ik dacht alleen voor Windows..Anoniem: 153264 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:03:
Landkaarten? Google earth op je phone werkt ook.
Check dit..:
http://earth.google.com/index.html
Hoe heet de -phone- versie dan precies?
Anoniem: 80860
Nogmaals:
Hmm, ik heb een probleempje : Wanneer ik de telefoon uitzet, en de DCU-60 kabel inplug, dan start de gsm zichzelf meteen op. Iets wat ik niet wil, omdat ik d.m.v. een korte "aanknop-pulse" de telefoon handmatig aan wil zetten (dit i.v.m. de servicemodus waarin de telefoon zich dan opstart).
Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen/uit kan zetten?
Hmm, ik heb een probleempje : Wanneer ik de telefoon uitzet, en de DCU-60 kabel inplug, dan start de gsm zichzelf meteen op. Iets wat ik niet wil, omdat ik d.m.v. een korte "aanknop-pulse" de telefoon handmatig aan wil zetten (dit i.v.m. de servicemodus waarin de telefoon zich dan opstart).
dacht ergens gelezen te hebben dat je de c ingedrukt moet houden terwijl je'm inplugt..
* DarkChylde zegt.. servicemode... je gaat toch geen stoute dingen doen
* DarkChylde zegt.. servicemode... je gaat toch geen stoute dingen doen
Tja, ik weet niet waarom je zoveel BT poorten hebt, misschien in- en uitgaand ofzo-Japser- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:41:
[...]
Bij mij zijn dat dus heel erg veel, deze allemaal..
ofniet? Dus hier moet ik er eent
je in kiezen, in proxy connection..
[afbeelding]
En dan doe ik dat, kies ik gewoon wat van die poorten (verschillende geprobeerd)
krijg ik nog steeds diezelfde melding..
Of heb je tig keer drivers geïnstalleerd, dan blijven de oude poorten misschien staan en snapt XP het ook niet meer

Je zou ze kunnen verwijderen en dan kijken hoeveel XP er ziet als je nieuwe hardware laat herkennen ...
Ook belangrijk is de snelheid, stel eerst eens 115200 in bij connection proxy, de hoogste snelheid werkt bij mij iig niet, de lagere wel.
Volgens mij komt dat doordat er een doorverbinding in de connector zit, mijn K750 gaat ook aan als je de usbkabel erin stopt, al is de andere kant van die kabel losAnoniem: 80860 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:01:
Nogmaals:

Zet ik de K750 uit met de kabel er nog in, dan start ie opnieuw, kennelijk omdat je hem als mediaspeler wilt gebruiken.
Kan je de kabel er niet later in steken, dus als ie ' in de service mode' is gestart
Ik snap eigenlijk niet wat je wilt doen ....
Anoniem: 80860
Ik wil via DaVinci nieuwe geluidjes die standaart in de firmware gebakken zitten veranderenSpeedy-Andre schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:19:
[...]
Volgens mij komt dat doordat er een doorverbinding in de connector zit, mijn K750 gaat ook aan als je de usbkabel erin stopt, al is de andere kant van die kabel los![]()
Zet ik de K750 uit met de kabel er nog in, dan start ie opnieuw, kennelijk omdat je hem als mediaspeler wilt gebruiken.
Kan je de kabel er niet later in steken, dus als ie ' in de service mode' is gestart![]()
Ik snap eigenlijk niet wat je wilt doen ....
C ingedrukt tijdens het inpluggen van de kabel werkt niet. DaVinci geeft ook aan dat je, wanneer de gsm uit staat en kabel erin zit, kort op de poweron knop moet drukken.
Edit: Nadat DaVinci een "servicemode opstartsignaal" ontvangen heeft, begint deze pas met "uploaden" van de files (
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 80860 op 29-08-2005 23:55 ]
Toch lijkt de 'service mode' mij hetzelfde als 'flash mode', dus op C drukken tot ie aan gaat en dan de kabel erop.
Maar goed, ik heb/ken Davinci niet en we mogen er hier officieel niet over praten ook omdat je een officiële firmware vern**kt
Maar goed, ik heb/ken Davinci niet en we mogen er hier officieel niet over praten ook omdat je een officiële firmware vern**kt

Anoniem: 54683
Ik krijg morgen als het goed is mijn k750i binnen... *wacht af*
[offttopic] Om met davinci te flashen moet je die zogenaamde credits dokken toch ? [/offtopic]
[offttopic] Om met davinci te flashen moet je die zogenaamde credits dokken toch ? [/offtopic]
een deegrol-systeem is het besteAmiet01 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:08:
Is het trouwens makkelijk om de cover van de w800i eraf te halen, want er zit namelijk stof onder mijn telefoon (nu al). Als je makkelijk de covers eraf kunt halen kun je nu gewoon een reserve cover bestellen en als je tel. er na een jaar niet meer zo mooi uitziet (krasjes e.d.) zet je gewoon de andere erop. Ik heb trouwens zo'n PDA vel screenprotector gekocht bij de GSM-shop, maar er staat in het engels geschreven hoe je et moet aanbrengen. Hoe kun je de protector er het best op plakken; eerst de onder/bovenkant en dan de rest aandrukken of de protector erboven vast houden en dan in z'n geheel langzaam laten zakken? Kan iemand met uitleggen hoe ik het goed kan doen aangezien ie bij me broertje was verpest?
Hij is geen uitzondering, ik heb zoals je kunt zien nog meer BT gerelateerde apparaten. Niet zo vreemd dat je door de bomen het bos niet ziet. Ik weet dus niet wat waarvoor dient, en waar problemen ontstaan.Speedy-Andre schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:14:
[...]
Tja, ik weet niet waarom je zoveel BT poorten hebt, misschien in- en uitgaand ofzo![]()
Of heb je tig keer drivers geïnstalleerd, dan blijven de oude poorten misschien staan en snapt XP het ook niet meer![]()
Je zou ze kunnen verwijderen en dan kijken hoeveel XP er ziet als je nieuwe hardware laat herkennen ...
Ook belangrijk is de snelheid, stel eerst eens 115200 in bij connection proxy, de hoogste snelheid werkt bij mij iig niet, de lagere wel.
Geen inspiratie
Anoniem: 19503
Heb ze gemaild;)n00bs schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:05:
[...]
Alle bugs moeten wel doorgegeven worden aan SE, anders wordt er nooit iets aan gedaan
ik lees hier tog egt wel vaak genoeg het davcinci flashen langskomen. Valt dat dan weer niet onder de illwegale dingen? En waar moet het anders over gaan op dit topic? Dat verhaal over internet op je mobiel is leuk, maar zie nog maar is zon thema te vindenGinz schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:12:
[...]
Lieve schat,
Het flashen van de firmware is een inbraak op de auteursrechten. Dus niet toegestaan. Lijkt me vrij duidelijk. Ik wil niet zeggen dat ik zelf niks doe, maar het mag hier gewoon niet besproken worden! Daarvoor moet je maar ergens anders een site vinden. En geloof me, die zijn er zat.
Jij hebt zeker de D 750??Anoniem: 101665 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 07:22:
Je hebt trouwens geen shuttergeluid als je je foon op profiel stil zet
http://mobile.brando.com.hk/SEW800iSpeakerCradle.php
Een hele mooie cradle voor je W800 in 60's/70's style.
PSN: Shiver23
Bruut ding, ziet en klinkt wel netjes
*Tip* laat het filmpje ff laden, dan zie je demo
*Tip* laat het filmpje ff laden, dan zie je demo
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
deze dongle heb ik ook en terwijl hij vorig jaar niet goed werkte met service pack 2 installed doet hij het hier nu prima zonder drivers te instaleren, alleen windows' eigen drivers..-Japser- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:58:
[...]
Ok, hij is wit.
[afbeelding]
Ik heb wel af en toe het probleem dat als ik met mn telefoon als remote controller wil REconnecten dat hij soms totaal hangt.
[ Voor 4% gewijzigd door dadj op 30-08-2005 11:17 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Wat fet! Hm.. zou hij ook werken met de K750i? Want dan wil ik hem wel bestellen..Shiver23 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:05:
http://mobile.brando.com.hk/SEW800iSpeakerCradle.php
Edit: ik heb die dude even gemaild.. Ja! Werkt met de K750i!
I'm ordering.
[ Voor 22% gewijzigd door dadj op 30-08-2005 11:19 ]
Ja hij werkt ook met de k750. Dat kan je zien in het demo filmpje!dadj schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:08:
[...]
Wat fet! Hm.. zou hij ook werken met de K750i? Want dan wil ik hem wel bestellen..
Edit: ik heb die dude even gemaild.. laat t wel weten..
Mag ik vragen welke je van het lijste heb gedl?pina schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de PS plugin krijg je een soort raster over je afbeelding als je niet registreert..
Anoniem: 145780
Community editionEvolutionz schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:47:
[...]
Mag ik vragen welke je van het lijste heb gedl?
Bij de PS plugin krijg je een soort raster over je afbeelding als je niet registreert..
ik heb de standalone en plugin pro versie. En met wat hulp van bovenaf krijg je het raster wel wegEvolutionz schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:47:
[...]
Mag ik vragen welke je van het lijste heb gedl?
Maar hoe zorg je er dan voor dat je én de protector goed 'alignt' én geen vingerafdrukken achterlaat? Gister met een 2e stuk geprobeerd en dat is dus ook naar de klote. Er kwamen een aantal luchtbellen onder, waarvan 1 hele grote. Is er geen winkel waar je deze shit professioneel kunt laten aanbrengen? Ik kan het kennelijk niet.
Master_A
Zijn er hier al mensen die de w800 hebben, en waarbij de cameraschuif al erg moeilijk open gaat?
Ik heb hem nu 2 weken en volgens mij zit er nu al veel vuil tussen ofzo. Erg irritant. Al mensen met een oplossing?
Het Enige wat ik doe, is even hard blazen, en dan doet ie het weer beter, maar dit werkt altijd maar tijdelijk.
Ik heb hem nu 2 weken en volgens mij zit er nu al veel vuil tussen ofzo. Erg irritant. Al mensen met een oplossing?
Het Enige wat ik doe, is even hard blazen, en dan doet ie het weer beter, maar dit werkt altijd maar tijdelijk.
het probleem eigenlijk met die slappe protectors is, dat het idd vingerafdrukken achterlaat wanneer je eens de plakzijde aanraakt. Daarnaast is het ook zo dat door de "slapte" die folie een eigen leven gaat leiden eens je het ding wilt plakken en dan heb je nog als laatste obstakel die luchtbellen...en als dat allemaal goed en wel is gebeurd, kan het zijn dat je nog een kleine correctie wilt uitvoeren, en trek je het een klein beetje los, maar dan is het te laat: de kleefkracht is al bijna weg... 1 ding is zeker: ik moet niks meer weten van die slappe screenprotectorsAmiet01 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:20:
[...]
Maar hoe zorg je er dan voor dat je én de protector goed 'alignt' én geen vingerafdrukken achterlaat? Gister met een 2e stuk geprobeerd en dat is dus ook naar de klote. Er kwamen een aantal luchtbellen onder, waarvan 1 hele grote. Is er geen winkel waar je deze shit professioneel kunt laten aanbrengen? Ik kan het kennelijk niet.
Mijn harde screenprotector is dikker, hard, ontspiegeld en geen last van luchtbellen en vingerafdrukken. Hij komt van hongkong, dus ik kan je niet zeggen vanwaar ik hem heb gehaald
Anoniem: 153559
Mijn screenprotector is van EXiM. Erg goed ding, mooie ontspiegeling en aardig stevig. Je kunt het zelfs een paar keer verkeerd plakken zonder dat de plakkracht vermindert. Ik heb ze gehaald via een inkoopactie.Amiet01 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:08:
De screenprotector heb ik vastgepakt met een stuk plakband om mijn vinger (geen last van vingerafdrukken). Zorg dat je scherm zoveel mogelijk stofvrij is. Als er stof op je scherm of op je protector is gekomen kun je ook weer plakband gebruiken om die stofjes weg te halen. Daarna onderaan het scherm het protecter aandrukken en vanuit het midden de luchtbellen wegdrukken (voorzichtig met nagel over de luchtbellen helpt ook).
p.s. Pas op dat het lijmlaag van de plakband niet loslaat als je stofjes van de protector haalt...
Ik heb die Exim protectors ook, goede kwaliteit en makkelijk aan te brengen! Je kan ze naast die inkoopactie ook hier bestellen: http://www.pda-now.com/hot_Mobile+Phone_All.php Ze leveren ongeveer binnen 10 dagen
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik heb mijn screenprotector ook gekocht bij die ene inkoopactie.
Voordat ik hem ging plakken op mijn k750i en D500 heb ik eerst een flink hete douche genomen, op aanraden van een tweaker hiero)
ik heb hem aan de zijkanten ingedrukt zodat hij bol ging staan. in een soort U-vorm ja! (met de plakkant naar beneden.)
Dan begin je met de linker of rechteronder hoek. en je laat hem rustig op het scherm vallen. Niet aandrukken! bij mij liep hij vanzelf vast aan het scherm. ik had geen luchtbellen
daarna eventueel toch aandrukken om de plak te "activeren"
Het idee om de folie bol er op te leggen kwam ik pas op het idee nadat ik had zitten pielen met de protector voor mijn broers d500.
De bewuste blauwe waas is allang weg bij mij. En hij is heel goed tegen sleutels bestand!
Ook zie je niet meer zosnel je vette vingers. de screenprotector is aardig stevig! vergelijk het maar met het doorzichtige folie van een insteekmapje.
Voordat ik hem ging plakken op mijn k750i en D500 heb ik eerst een flink hete douche genomen, op aanraden van een tweaker hiero)
ik heb hem aan de zijkanten ingedrukt zodat hij bol ging staan. in een soort U-vorm ja! (met de plakkant naar beneden.)
Dan begin je met de linker of rechteronder hoek. en je laat hem rustig op het scherm vallen. Niet aandrukken! bij mij liep hij vanzelf vast aan het scherm. ik had geen luchtbellen
Het idee om de folie bol er op te leggen kwam ik pas op het idee nadat ik had zitten pielen met de protector voor mijn broers d500.
De bewuste blauwe waas is allang weg bij mij. En hij is heel goed tegen sleutels bestand!
[ Voor 9% gewijzigd door willy1986 op 30-08-2005 15:22 ]
Je bedoelt toch met de plakkant naar beneden als een 'U' vorm toch? Zijn die Exim protectors dan een beetje hard of zijn ze heel flexibel. Ik heb nu zo'n flexibele shit van de GSM-shop (gratis gekregen van hun).
Van welke telefoon hebben jullie het trouwens besteld? Ik zie er geen w800 of k750i bij staan.
Van welke telefoon hebben jullie het trouwens besteld? Ik zie er geen w800 of k750i bij staan.
[ Voor 22% gewijzigd door Amiet01 op 30-08-2005 15:01 ]
Master_A
misschien al een vraag naar geweest, maar kan het antwoord (en de vraag) niet vinden:
Ik heb via disc2phone mn mp3's op de memory stick gezet. staat allemaal heel netjes in de mp3 folder waar het hoort. Alleen kan ik hem dan niet vinden op mn telefoon. Als ik walkman functie gebruik, vindt hij alleen de standaart melodies van de telefoon zelf die er ooit op stonden.. wat doe ik fout?
edit: laat maar, heb het nu ineens wel gefixt... tís oke
Ik heb via disc2phone mn mp3's op de memory stick gezet. staat allemaal heel netjes in de mp3 folder waar het hoort. Alleen kan ik hem dan niet vinden op mn telefoon. Als ik walkman functie gebruik, vindt hij alleen de standaart melodies van de telefoon zelf die er ooit op stonden.. wat doe ik fout?
[ Voor 9% gewijzigd door Goofyduck384 op 30-08-2005 15:19 ]
Anoniem: 88208
hoe heb je het gefix dan?Goofyduck schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:18:
misschien al een vraag naar geweest, ...
Anoniem: 140570
Hola,
ik heb de w800, nu probeer ik die mce HID-profile te gebruiken, echter met problemen
. Ik heb het bestandje naar de map overige gekopieerd. Daarvandaan zou je hem kunnen installeren en dan zou je je hid profiel kunnen kiezen. Dus geen succes... Ik kan het bestandje niet uitvoeren o.i.d. Weet iemand wat ik fout doe of over het hoofd zie?
ik heb de w800, nu probeer ik die mce HID-profile te gebruiken, echter met problemen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 140570 op 30-08-2005 15:56 ]
Anoniem: 153250
en nu vink het niet meer leuk
t lukt niet om te update.
ik heb dus het verhaal dat hij gewoon weer aangaat als je als laatste hem wil update.
dan ben ik dus waarschijnlijk iets vergeten.
die driver heb ik nooit zelf bij na gestaan omdat ik daar nog niet over gelezen heb.. dus toen ik zag dat mijn pc isb flash had gevonden klikte ik het volgens mij weg.
later zag ik dus dat je die drivers daarvoor moest gebruiken. nu heb ik dus gewoon die files in mn driver map gegooit (kweenie of dit dan effect heeft)
en dat ga ik via de site al die stapjes doen en dan vraagt ie later of je dat seus_setup wil starten enz.
naja...en daar kom ik dus niet verder.
Hoe kan ik zien of die drivers oke zijn? en zo niet...hoe krijg ik het scherm voor dat ik die drivers kan instaleren?
t lukt niet om te update.
ik heb dus het verhaal dat hij gewoon weer aangaat als je als laatste hem wil update.
dan ben ik dus waarschijnlijk iets vergeten.
die driver heb ik nooit zelf bij na gestaan omdat ik daar nog niet over gelezen heb.. dus toen ik zag dat mijn pc isb flash had gevonden klikte ik het volgens mij weg.
later zag ik dus dat je die drivers daarvoor moest gebruiken. nu heb ik dus gewoon die files in mn driver map gegooit (kweenie of dit dan effect heeft)
en dat ga ik via de site al die stapjes doen en dan vraagt ie later of je dat seus_setup wil starten enz.
naja...en daar kom ik dus niet verder.
Hoe kan ik zien of die drivers oke zijn? en zo niet...hoe krijg ik het scherm voor dat ik die drivers kan instaleren?
Eventjes Offtopic, maar wat een sjonnie.... ik mag hopen dat ie ook echt een turbo blok erin heeft hangen maar ik betwijfel het aangezien ie op kenteken een 2.0i AWD is met 115 pkEvolutionz schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:09:
Wow, scheelt idd heel wat.
Resultaat:
[Origineel]
[afbeelding]
[Met filter]
[afbeelding]

[edit]
Hmm, andere kenteken check geeft wel aan een gt turbo. Nou ja het zal wel
[ Voor 8% gewijzigd door Sick Nick op 30-08-2005 17:49 ]
Ik gebruik nu al een tijdje bluetooth met een Targus dongle. Ik heb echter 2 probleempjes. Als ik eerst op mijn andere pc ben geweest en met me w800 heb geconnect (moet gepaired worden enzo dan) en daarna naar me andere pc boven ga, vind mijn telefoon wel mijn pc van bocen, maar dan met de naam van de andere pc. Het lijkt wel alsof de dongle die dingen kan onthouden ofzo. Ik moet dan ook elke keer opnieuw pairen wil ik werken met bluetooth (eerst device vinden en dan pairen). Ik vind dit echt irritant dat ik elke keer weer moet gaan pairen. Is hier geen oplossing voor?
Mijn tweede probleem ligt meer bij de w800 denk ik. Ik wil dat als ik een item zend via mijn pc naar de telefoon dat ie niet meer vraagt of ik em wil ontvangen. Nou heb ik al ingesteld op de telefoon bij "Verb. toestaan--> altijd", maar hij vraagt nog steeds elke keer om op ok te drukken.
Heeft iemand een oplossing voor me?
Mijn tweede probleem ligt meer bij de w800 denk ik. Ik wil dat als ik een item zend via mijn pc naar de telefoon dat ie niet meer vraagt of ik em wil ontvangen. Nou heb ik al ingesteld op de telefoon bij "Verb. toestaan--> altijd", maar hij vraagt nog steeds elke keer om op ok te drukken.
Master_A
Anoniem: 94664
Ik heb de W800i ook sinds een week en sinds vandaag staat er naast m'n netwerk sterkte een soort van rood pijltje.
Weet iemand wat die is en zo mogelijk hoe dit weg te halen is ?
BVD
BVD
Anoniem: 148769
dat pijltje is voor gemiste oproepen, druk een keer op gesprek en kijk naar je gemiste oproepen.Anoniem: 94664 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:40:
Ik heb de W800i ook sinds een week en sinds vandaag staat er naast m'n netwerk sterkte een soort van rood pijltje.
BVD
Anoniem: 19503
Je 2de probleem daar heb ik ook last van,moet altijd "ja"zeggen dat hij mag verzenden naar mijn W800i,staat ook op altijd.Is dus een bugAmiet01 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:48:
Ik gebruik nu al een tijdje bluetooth met een Targus dongle. Ik heb echter 2 probleempjes. Als ik eerst op mijn andere pc ben geweest en met me w800 heb geconnect (moet gepaired worden enzo dan) en daarna naar me andere pc boven ga, vind mijn telefoon wel mijn pc van bocen, maar dan met de naam van de andere pc. Het lijkt wel alsof de dongle die dingen kan onthouden ofzo. Ik moet dan ook elke keer opnieuw pairen wil ik werken met bluetooth (eerst device vinden en dan pairen). Ik vind dit echt irritant dat ik elke keer weer moet gaan pairen. Is hier geen oplossing voor?
Ik moet ook elke dag weer mijn sms configureren nadat mijn toestel uit is gezet
Heb SE over de "bugs"gemaild en het volgende terug gehad:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Wij hebben uw "bugs" doorgestuurd naar onze technische afdeling in Zweden. We hopen dat er zo snel mogelijk een oplossing voor komt, maar wij kunnen niet zeggen waneer dat zou kunnen zijn.
Is het normaal dat bij synchroniseren (via blauwe tand) de afspraak netjes in outlook komt, maar vervolgens uit de kalender van mn W800 gewist wordt 
En waarom kan je geen java games (via bluetooth op mn Memory Stick gezet) verzenden via iets (irda, BT)
En waarom kan je geen java games (via bluetooth op mn Memory Stick gezet) verzenden via iets (irda, BT)
Hoe betrouwbaar achten jullie die dude/site? Ik vind het wel een leuke gadget voorop mn bureau, laat ff weten hoe snel dat het overkomt, als je wiltdadj schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:08:
[...]
Wat fet! Hm.. zou hij ook werken met de K750i? Want dan wil ik hem wel bestellen..
Edit: ik heb die dude even gemaild.. Ja! Werkt met de K750i!
I'm ordering.
[ Voor 47% gewijzigd door Arie-Kanarie op 30-08-2005 19:03 ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Anoniem: 145780
Dan mioet je de instellingen van synchronisatie eens nakijken. staat er tussen.Arie-Kanarie schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:58:
Is het normaal dat bij synchroniseren (via blauwe tand) de afspraak netjes in outlook komt, maar vervolgens uit de kalender van mn W800 gewist wordt
Anoniem: 153153
hey iedereen,
ikheb een klein probleem ik heb perongeluk mijn telefoon geblokkeerd dus niet me simkaart maar me tel.
hij vraagt steeds beveilgingscode maar die weet ik niet meer ik wat te kutten en nu weet k het neit weet iemand wat of hoe ik kan doen om het weer ongedaan te maken?
Met vriendelijke groet
rev.
ikheb een klein probleem ik heb perongeluk mijn telefoon geblokkeerd dus niet me simkaart maar me tel.
hij vraagt steeds beveilgingscode maar die weet ik niet meer ik wat te kutten en nu weet k het neit weet iemand wat of hoe ik kan doen om het weer ongedaan te maken?
Met vriendelijke groet
rev.
Heb je 12345 al geprobeerd? Volgens mij is dat de standaard code. Of anders 0000 miss..Anoniem: 153153 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:17:
hey iedereen,
Met vriendelijke groet
rev.
Heb even gekeken en hij synchroniseert gewoon alles zonder ergens te verwijderen (zie die optie nergens staan ofzo) Wat me wel opviel, het was een afspraak in mei 2006, en die is in outlook gekomen, terwijl bij de instellingen van Agenda in sync station staat dat ie alleen afspraken 60 dagen voor vandaag en 90 dagen naar vandaag overneemt. Overige afspraken van voor en na de datum van synchronisatie gingen wel goed. Alleen toen ik de volgende dag weer ging syncen is deze afspraak dus verloren gegaan.Anoniem: 145780 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:03:
[...]
Dan mioet je de instellingen van synchronisatie eens nakijken. staat er tussen.
ps. doordat sync station-progsel "hangt" mn pc wel iedere zoveel seconden (letters komen niet direct op scherm, muis beweegt ff niet)
Is er soms betere (niet SE) software waar ik ook mn outlook en telefoon agenda mee kan synchroniseren.
edit:Heb dus even ingesteld datie alle afspraken moet synchroniseren, en nu komt het wel netjes in Outlook te staan EN blijf het ook in mn mobiel staan
[ Voor 9% gewijzigd door Arie-Kanarie op 30-08-2005 19:32 . Reden: nieuws ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Hoe wijzig je eigenlijk de tijd dat hij op standby gaat? En kan je het ook zo instellen dat hij een toestelcode wil hebben zodra je hem uit standby haalt?
Ik kan dit namelijk nergens vinden, ook niet in de handleiding.
@insjahh: Daar heb ik weer geen last van. Die laatste firmware stond er bij mij tijdens de aankoop al op, dus ik kan je niet vertellen of ik er wel last van had bij een oudere firmware.
@insjahh: Daar heb ik weer geen last van. Die laatste firmware stond er bij mij tijdens de aankoop al op, dus ik kan je niet vertellen of ik er wel last van had bij een oudere firmware.
[ Voor 31% gewijzigd door mjszwo op 30-08-2005 20:28 ]
Ik las dit toevallig en kan 't hier ook bevestigen, radio klinkt veel harder dan een mp3tje. Dit met firmware R1L002, laatste officiele uitgebrachte versie.jassie256 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:17:
Je 1e "probleem": Het is volgens mij de telefoon die het onthoudt, niet de dongle. De dongle heeft gewoon een bepaalde ID en die wordt in je telefoon gekoppeld aan je systeemnaam. Volgende keer denkt ie dat ie weer met hetzelfde systeem te maken heeft. Oplossing is dus een 2e dongle..Amiet01 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:48:
Is in de K750i topics al een paar keer gevraagd en de conclusie is, helaas, dat het niet ingesteld kan worden.Caponi schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:00:
Hoe wijzig je eigenlijk de tijd dat hij op standby gaat? En kan je het ook zo instellen dat hij een toestelcode wil hebben zodra je hem uit standby haalt?
Misschien wel leuk voor op je K750 / W800:
De volledige kaart van de Nederlandse spoorwegen! (2,92 Mb, resolutie: 5000 X 7000 pix.)
Tsjah... Treinnavigatie op je mobiel; je zou het plotseling eens nodig hebben!
edit: bij nader inzien vind m'n K750 het een beetje moeilijk om zo'n grote resolutie weer te geven. Hij geeft dan een zwart plaatje met als bestandsgrootte gewoon 2,92 Mb maar als resolutie: 0 x 0
De uiterste resolutie wat ie aan kan is 2000 X 1500 pix.
(plaatje van bovenstaande url heb ik in die resolutie gezet)
De volledige kaart van de Nederlandse spoorwegen! (2,92 Mb, resolutie: 5000 X 7000 pix.)
edit: bij nader inzien vind m'n K750 het een beetje moeilijk om zo'n grote resolutie weer te geven. Hij geeft dan een zwart plaatje met als bestandsgrootte gewoon 2,92 Mb maar als resolutie: 0 x 0
De uiterste resolutie wat ie aan kan is 2000 X 1500 pix.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 30-08-2005 21:33 ]
Aha oke, naja radio geluid is wel goed(via luidspreker).... MP3 via luidspreker vind ik vrij zacht, maar met de dopjes in werkt het wel goed.InsjaHH schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:13:
[...]
Ik las dit toevallig en kan 't hier ook bevestigen, radio klinkt veel harder dan een mp3tje. Dit met firmware R1L002, laatste officiele uitgebrachte versie.
Ik ga nu eens evne klooien met playlisten, ik wil gewoon verschillende mappen erop zetten en dan per map afspelen, eens kijken of dat lukt. Kan je btw als playlist gewoon m3u gebruiken?(heb nog niet gezocht dus niet pissig worden
Anoniem: 60630
Klein vraagje,
Ik heb zo'n java progje voor mn SE k750i van et net geplukt, progje dient om je batterij te ontladen, opzich best handig dus...
Programma heet Batterij Maintenance.
Mijn vraag is nu, kan dit nu kwaad om dit af en toe te gebruiken?
Ik heb zo'n java progje voor mn SE k750i van et net geplukt, progje dient om je batterij te ontladen, opzich best handig dus...
Programma heet Batterij Maintenance.
Mijn vraag is nu, kan dit nu kwaad om dit af en toe te gebruiken?
De accu van de K750 hoeft niet ontladen te worden om optimaal te blijven presteren. Het heeft dus weinig zin
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
* Tco heeft afgelopen week de degelijkheid van de k750i maar eens getest. Heb hem behoorlijk snel fietsend uit m'n handen laten vallen op de klinkers. En ben er notabene met m'n achterwiel ook nog eens overheen gestuiterd.
Alle acht de hoeken zijn heftig bekrast, het scherm niet, aan de zijkant lag de behuizing open maar dat was makkelijk weer dicht te klikken. Verder werken alle functies nog. (tot nu toe)
Alleen is tijdens de val m'n grote MS er ook uitgefloept en in de haast had ik dat niet gezien.
Dus zit ik nu weer met 64 mb.
Conclusie: hij kan tegen een stootje!
Alle acht de hoeken zijn heftig bekrast, het scherm niet, aan de zijkant lag de behuizing open maar dat was makkelijk weer dicht te klikken. Verder werken alle functies nog. (tot nu toe)
Alleen is tijdens de val m'n grote MS er ook uitgefloept en in de haast had ik dat niet gezien.
Pfff zonde manTco schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:26:
* Tco heeft afgelopen week de degelijkheid van de k750i maar eens getest. Heb hem behoorlijk snel fietsend uit m'n handen laten vallen op de klinkers. En ben er notabene met m'n achterwiel ook nog eens overheen gestuiterd.
Alleen is tijdens de val m'n grote MS er ook uitgefloept en in de haast had ik dat niet gezien.Dus zit ik nu weer met 64 mb.
Ik hoop dat ik de mijne voorlopig heel hou.
[ Voor 74% gewijzigd door mjszwo op 30-08-2005 21:34 ]
haha wel euk alleen net ff geprobeerd maar t linkje pakt m nie meer!Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:54:
Misschien wel leuk voor op je K750 / W800:
De uiterste resolutie wat ie aan kan is 2000 X 1500 pix.(plaatje van bovenstaande url heb ik in die resolutie gezet)
oops sorry nu opeens weer wel!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 30-08-2005 21:38 ]
klopt, jij zal waarschijnlijk precies op het moment d'r op geklikt hebben toen ik de resolutie aan het aanpassen was!
Hier nog zo een trotse w800i bezitter... heb al mn voor en nadelen klaar:
voordelen:
-> hoe zit het nou met die firmwares... komen die ook van SE af? En is het dan wel legaal om het hierover te hebben?
-> heeft iemand al dikke krassen op zn schermpje... want die van mij heeft nog geeneen mankementje na een week... maar vraag me wel af hoe lang dat ik dat nog volhoud...
-> zijn er nog menu's waar je nog extra dingen kan instellen... zoals de samsungs wel hebben... ??
voordelen:
- mega goeie camera
- goede kwaliteit scherm
- mega geluid (voor een telefoon dan hè
)
- kunt ook opstarten als alleen walkman
- oranje
- highly software-tweakable... had mn 512 Mb binnen de kortste keren vol met software en games staan...
- lekker hoog gadget-gehalte
- het afgezaagde 'shutter'-geluidje
- die piep bij het starten van een video (valt eigenlijk ook onder het eerste puntje
)
- ik vraag me af hoe lang (bij mijn soort gebruik) dat joystickie meegaat...
- batterij is redelijk lastig eruit te halen
-> hoe zit het nou met die firmwares... komen die ook van SE af? En is het dan wel legaal om het hierover te hebben?
-> heeft iemand al dikke krassen op zn schermpje... want die van mij heeft nog geeneen mankementje na een week... maar vraag me wel af hoe lang dat ik dat nog volhoud...
-> zijn er nog menu's waar je nog extra dingen kan instellen... zoals de samsungs wel hebben... ??
Honesty is the best policy, but insanity is a better defense
Dit topic is gesloten.