Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 9.071 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers :)

ik heb sinds een paar dagen een k750i in mijn bezit.
hij bevalt me prima, en bijna alle functies werken precies naar wens.
het enige wat ik nog niet aan de praat krijg ik e-mailen :/
ik ben hier eerst mee naar de winkel gegaan waar ik hem had gekocht, t for telecom,
die kon mij niet helpen, want de verkoopster wist het niet, en adviseerde me om naar de primafoon te gaan, aangezien ik een kpn mobiel 65 abbo heb.
Maar bij de primafoon wilden ze me niet helpen met het toestel, omdat het geen kpn toestel was :/
( gekocht met 1 jarig telfort abbo, maar telfort kaart nu in m'n oude toestel, oude kpn sim kaart in de k750i )
na mijn lofzang aan satan richting de primafoon medewerker, weet ik dus niet hoe ik mijn email zo kan instellen dat het gaat werken.

Ik heb bij berichten-e-mail alle acount instellingen ingevoerd, ik heb een www adres, met een bijbehorend pop 3 email adres, dus alle pop3 & smtp instellingen staan correct in het toestel. En op mijn vorige toestel, nokia 6220, werkte het prima.
tevens heb ik de kpn mms instellingen via een sms binnengekregen. Dus ik kan mms'en, en ik kan op verschillende websites komen met het toestel.
Alleen als ik verbinding wil maken om mijn mail binnen te halen, blijft het toestel zweven met de mededeling 'server word gezocht'... daar blijft het dan ook wel bij.
Normaal zou ik er niet zo moeilijk over doen, maar het is voor mij noodzakelijk om e-mails te kunnen ontvangen via m'n telefoon vanwege mijn werk.

Ik ben dus nu een beetje ten einde raad, dus ik hoop dat er hier iemand is die me zou kunnen helpen met dit probleem, en dat ik hopelijk zeer spoedig kan e-mailen via de k750i :)

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:48:
klopt, jij zal waarschijnlijk precies op het moment d'r op geklikt hebben toen ik de resolutie aan het aanpassen was!
Het idee is goed, alleen is er volgens mij geen mogelijkheid om in te zoomen wanneer je de kaart bekijkt. Dan zijn de stationsnamen dus onleesbaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaart openen -> horizontaal en dan + / -; je kan 32 x inzoomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:09:
Kaart openen -> horizontaal en dan + / -; je kan 32 x inzoomen!
Hier niet helaas. Ik zal de jouwe eens downloaden, kijken of het daar wel mee werkt. Ik had die megakaart van je namelijk zelf al verkleind.

edit: Met die van jouw kan ik inderdaad wel inzoomen :)
Blijkbaar vindt ie Paintshop Pro niet zo lief ofzo.

btw, op een duits forum wordt beweert dat er een GPS pakket bestaat dat werkt op de K750i:
http://www.se-community.com/index.php?s=135

Of het ook daadwerkelijk werkt is nog maar de vraag.

[ Voor 35% gewijzigd door mjszwo op 30-08-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:29
Heb nog leuk trucje uitgevonden.

Druk een van de cijfers in op je toetsenbord & dan op sterretje. Dan kan je namen van je Simkaart bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:39:
Ik heb recentelijk (vorige week) een K750i aangeschaft en tot volle tevredenheid. Toch een vraagje:

aangezien ik in Engeland woonachtig ben en dus ook daar deze telefoon gekocht heb (trouwens geen mp3 lock op mijn telefoon) heb ik in mijn taalinstelligen geen Nederlands staan. Op zich niet zo'n ramp, ware het niet dat ik dus mijn T9 sms'jes niet kan gebruiken voor mijn vriendjes en vriendinnetjes in Nederland. Na een dikke duim getext te hebben heb ik de helpdesk van SE maar eens gevraagd waar ik dat mooie Nederlandse taalpakket kan downloaden. Je raadt het al, "is niet mogelijk", "bestaat niet". Uiteraard geloof ik dat niet, namelijk, die taal is wel beschikbaar in Nederland (ga ik van uit, naief als ik ben). Op internet heb ik wel enige info gevonden over de daVinci site, waar het wel mogelijk is, maar dat lijkt me nou niet echt een goed plan (last resort) omdat het niet officieel is en ik geen mensen ken die daar ervaring mee hebben. Heb ook geprobeerd de firmware te updaten, maar daar krijg ik de melding dat de laatste update al geinstalleerd is (zal ook minder met firmware te maken hebben heb ik het idee?). Ten einde raad kreeg ik deze link en ik hoop dus dat er hier mensen zijn die mij kunnen vertellen of het uberhaupt mogelijk deze taal extra op je telefoon te krijgen en zo ja, hoe ik dit zou kunnen doen.

Alvast bedankt!
Met de nieuwe versie van DaVinci kan je alle combinaties talen/t9 maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Jeroenz18 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:23:
Heb nog leuk trucje uitgevonden.

Druk een van de cijfers in op je toetsenbord & dan op sterretje. Dan kan je namen van je Simkaart bellen ;)
Volgens mij bedoel je hekje..maar dat stond bij mij in de handleiding van kpn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een w800i of een k750 te kopen. Vind zelf de k750 mooier maar bij de w800i zit een goede headset en 512 mb geheugen en betere firmware voor het gebruik als mp3 speler.

Nou was mijn vraag of het al iemand gelukt was om zijn w800 qua uiterlijk om te toveren naar een k750. Ik weet dat het andersom wel gelukt is door een w800 cover op een k750 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

vanThijs schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:27:
Met de nieuwe versie van DaVinci kan je alle combinaties talen/t9 maken.
Is het daarmee mogelijk om ook Japanse/Chinese karakters toe te voegen, zodat Japanse website te bezichtigen zijn in Opera Mini?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:56:
Ik ben van plan een w800i of een k750 te kopen. Vind zelf de k750 mooier maar bij de w800i zit een goede headset en 512 mb geheugen en betere firmware voor het gebruik als mp3 speler.

Nou was mijn vraag of het al iemand gelukt was om zijn w800 qua uiterlijk om te toveren naar een k750. Ik weet dat het andersom wel gelukt is door een w800 cover op een k750 te zetten.
Waarom zou je een w800 in een behuizing van een k750 zetten 8)7 Koop dan een k750 en flash die (wat niet mag) naar een w800

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:58
Zal die ook in NL op de markt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier ooit de software van de k750i en de d750i (t-mobile) naast elkaar gelegd?
Zo ja, wat zijn de verschillen (iets specifieker dan "t-mobile software" :) )
Ben namelijk van plan om op een k750i (met d750i frontje, die vind ik het mooiste) de software naar 1 van bovenstaande te flashen of die van de w800i (alleen als het menu een andere kleur dan alleen oranje kan krijgen anders ziet het er niet uit)

alvast bedankt :)

(P.S weet iemand ook toevallig hoe je die log-in kunt omzeilen van davinci? )

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Als iemand een routeplanner vind, plz ff melden :) hopen dat die geruchten van Falk waar zijn..

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ik hoop dat iemand me met mijn volgende probleem kan helpen:

Ik heb een Logitech Mobile Pro Headset (Bluetooth) voor mijn telefoon. Deze werkt perfect, als ik de adapter nog kon vinden. Daarom hoop ik dat iemand deze headset ook bezit en een foto kan maken van de adapter. (enne, owja, laten we over het feit dat de adapter kwijt is maar niet gaan praten. Laten we maar zeggen dat het met het uitlenen van dat ding te maken heeft.

Ik heb trouwens ook gezocht op google, en verschillende sites, maar ik vind veel plaatjes van de headset zelf, maar niet van de adapter. Dus als je me kunt helpen, dan zou dat fijn zijn. (mijn e-mailadres staat in mijn profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 17:10
shag-me schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 01:08:
Als iemand een routeplanner vind, plz ff melden :) hopen dat die geruchten van Falk waar zijn..
het is dus mogelijk om een navigatiesysteem te hebben op de k750i/w800i maar dat maakt dan gebruik van een server waar je altijd moet inloggen om gps te kunnen gebruiken. Een pay-per-use systeem dus dat gebruik maakt van gprs/umts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:41
Arie-Kanarie schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:58:
En waarom kan je geen java games (via bluetooth op mn Memory Stick gezet) verzenden via iets (irda, BT)
Dit kan wel, je moet de games dan echter wel in de map Overig hebben staan.
Daar kun je gewoon op meer drukken en dan verzenden via BT, Irda, of e-mail. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:56:

Ik heb nog wel een K750 behuizing liggen. Ruilen? :)
Ombouwen is zeker mogelijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, sinds vorige week ook een W800i besteld en binnen gekregen, eerste indruk leuk toestel, grappig uiterlijk en mooi display.

Nadeel camera toon die niet uit te zetten is, wel met omweg tips en trucs ;)

Enige wat bij mij nog ontbreekt zijn wat leuke wallpapers, die ik gevonden heb op esato.com, echter alleen middels WAP en dat wil ik dus juist niet.
Net alle pagina's even doorgelezen en ik kom nergens een linkje tegen naar wallpapers voor het toestel?

Iemand een goede site voor me waar ik ze kan downloaden (zonder kosten en zonder WAP)???

Thx....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
http://www.myk750.lasyk.net/

http://www.myw800.lasyk.net/

ongetwijfeld daar maar je kan zelf ook wat inelkaar zetten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Er loopt op GoT ook een speciaal topic voor K750 / W800 themes ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:15:
Nadeel camera toon die niet uit te zetten is, wel met omweg tips en trucs ;)
Als je het geluid helemaal van je foon afzet dan is dat geluidje toch ook uit ofniet?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
GGS_106 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:45:
[...]

Als je het geluid helemaal van je foon afzet dan is dat geluidje toch ook uit ofniet?
Ja dat klopt, maar weet jij dan een manier om dat geluidje te verwijderen?? :P :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niket610 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:10:
[...]

Ja dat klopt, maar weet jij dan een manier om dat geluidje te verwijderen?? :P :9~
Tijdens bellen foto trekken: Tip: gratis nummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
je kunt in een map op de pc rechter muisknop-> nieuw -> media bestand doen extensie vervangen door .mid. dan heb je een lege midi file. die gooi je er met davinci op en klaar lijkt mij ?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

Ja dat weet ik, maar ik bedoel een manier om dat geluidje echt uit de tel. te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

Wat gratis nummer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
voicemail ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ey, ben van plan om deze foon ook aan te schaffen, icm met een bluetooth dongle. Welke dongle hebben jullie en welke bevalt goed?

[ Voor 3% gewijzigd door GGS_206 op 31-08-2005 12:42 ]

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:54:
Misschien wel leuk voor op je K750 / W800:

De volledige kaart van de Nederlandse spoorwegen! (2,92 Mb, resolutie: 5000 X 7000 pix.)

Tsjah... Treinnavigatie op je mobiel; je zou het plotseling eens nodig hebben! 8)

edit: bij nader inzien vind m'n K750 het een beetje moeilijk om zo'n grote resolutie weer te geven. Hij geeft dan een zwart plaatje met als bestandsgrootte gewoon 2,92 Mb maar als resolutie: 0 x 0
De uiterste resolutie wat ie aan kan is 2000 X 1500 pix. :? (plaatje van bovenstaande url heb ik in die resolutie gezet)
Helaas is het niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk om je buroblad van de pc naar je phone te halen via bluetooth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
GGS_106 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:42:
Ey, ben van plan om deze foon ook aan te schaffen, icm met een bluetooth dongle. Welke dongle hebben jullie en welke bevalt goed?
Ik heb deze: http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=62002
Bevalt heel goed! Heb er nog geen problemen mee gehad. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:57:
Is het eigenlijk mogelijk om je buroblad van de pc naar je phone te halen via bluetooth ?
http://www.getjar.com/products/1074/RemoteDesktopforMobiles
Het moet mogelijk zijn maar ik krijg het (nog) niet aan de praat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

niket610 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:00:
[...]

Ik heb deze: http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=62002
Bevalt heel goed! Heb er nog geen problemen mee gehad. :*)
Hij gelukkig niet zo duur, nog klasse 2 ook (10m bereik) O+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

10 meter bereik, klasse 1 heeft toch 100 meter? Ok, maar die is dan ook iets langzamer. Is er geen klasse 2 met 100 meter? :P

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Speedy-Andre schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:13:
[...]

Hij gelukkig niet zo duur, nog klasse 2 ook (10m bereik) O+
Hij is zelfs nog wel goedkoper te vinden. Ik heb 'm voor +- 20 euro gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

GGS_106 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:15:
10 meter bereik, klasse 1 heeft toch 100 meter? Ok, maar die is dan ook iets langzamer. Is er geen klasse 2 met 100 meter? :P
Eh? De classes slaan op het zendvermogen, en daarmee indirect op het bereik tussen twee apparaten van dezelfde class; class 1 is ongeveer 100m, class 2 ongeveer 10m, en class 3 ongeveer 1m (maar die komen dan ook vrijwel nooit voor).

Vervolgens heb je ook nog Bluetooth versies - versie 1 ondersteunt tot max 753kbit/s (zeg ik uit mijn hoofd); waarbij 1.2 in de praktijk eerder die snelheid ook daadwerkelijk zal halen. Bluetooth v2 (zoals de K750i ook ondersteunt) heeft als voornaamste vernieuwing een 2,1mbit/s Enhanced Data Rate.

Wat ik dus zoek is een goedkope, kleine dongle voor Bluetooth versie 2, class 1. Heb hem alleen nog niet kunnen vinden :P

Beat you to it, Ginz 8)

[ Voor 6% gewijzigd door PowerFlower op 31-08-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

GGS_106 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:15:
Nee, want de klasse geeft het bereik aan, en niet de snelheid.....

Bluetooth Klasse:

Klasse 1 = 100 meter
Klasse 2 = 10 meter
Klasse 3 = 10 centimeter

Bluetooth versie:

Versie 1.0 = oud, eerste versie
Versie 1.1 en 1.2 = recent. te vinden in meeste apparaten
Versie 2.0 = nieuwste versie, met hogere snelheden en meer ondersteuning voor nieuwere profielen

Waarom is PowerFlower nou weer eerder? :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 31-08-2005 13:35 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
je hebt idd al goedkopere bleutooth dongles (funprice -> 20€) die ook nog eens een beter bereik hebben...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
bt 2.0 verbruikt ook minder stroom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n 750 net binnen, erg tevreden over de foto's en zo .

Het enigste waar ik nog ff mee zit te kloten is dat er nog R1A Firmware op zit. Dit is natuurlijk super omdat ik twee keer zo'n goede video's kan maken ipv nieuwe firmware, maar het irritante is dat de telefoon nog wel eens wil vastlopen of eigen leven leiden.

Ook het volume van m'n beltoon (MP3) is echt heel zacht.... Is dit veranderd in nieuwe firmwares ? Dat zou namelijk wel een goede rede zijn te updaten.

Mvg,
M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niket610 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:10:
[...]

http://www.getjar.com/products/1074/RemoteDesktopforMobiles
Het moet mogelijk zijn maar ik krijg het (nog) niet aan de praat..
Schijnt wel erg duur te zijn, bovendien gaat dat via gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niket610 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:19:
[...]

Heb je 12345 al geprobeerd? Volgens mij is dat de standaard code. Of anders 0000 miss..
ja heb ik ook al geprobeerd is het niet mogelijk om het ergens te resetten ofzo? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Goed, ik poste het al een paar keer eerder, maar ik ben dus op zoek naar een BT v2 class 1 dongle. Class 1 omdat dat beter werkt (ook met een telefoon als de K750i, die class 2 is), en natuurlijk v2 vanwege de snelheid.

What I've got so far:

Tekom BT3034
EPoX BT-DG07A+
MSI Star Key

En er moeten er vast nog een stuk meer zijn met die specs. Nu nog een retailer...

[ Voor 15% gewijzigd door PowerFlower op 31-08-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:46:
Goed, ik poste het al een paar keer eerder, maar ik ben dus op zoek naar een BT v2 class 1 dongle. Class 1 omdat dat beter werkt (ook met een telefoon als de K750i, die class 2 is), en natuurlijk v2 vanwege de snelheid.

What I've got so far:

Tekom BT3034
EPoX BT-DG07A+
MSI Star Key

En er moeten er vast nog een stuk meer zijn met die specs. Nu nog een retailer...
als ik het topic zo gelezen heb, zou ik ook proberen uit te zoeken of er een goede BT driver bij zit, omdat niet alle drivers even goed werken.
Zover ik het begreep moet je een dongle hebben die ondersteund (liefst bijgeleverd ) wordt door de Blue Soleil drivers!

Ikzelf heb een sitecom dongle, die werkt dan weer wel en dan weer niet.. altijd geklooi. Dus die raad ik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
En ik zoek een verloopje zodat ik een normale koptelefoon kan aansluiten op mijn 750.

SE koptelefoon begin ik liever niet aan omdat ik mijn shure wil gebruiken :)

Zijn die al ergens te koop want ik ben niet zon soldeer kampioen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
PowerFlower schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:46:

What I've got so far:

Tekom BT3034
EPoX BT-DG07A+
MSI Star Key

Bij dit rijtje kan je ook de Cellink Bluetooth Dongle BTA-6030 bijvoegen; v2 en class 1. Al te bestellen bij de pdashop.nl voor 45 euro

Weet je wat lache zal zijn? Dat je via de koptelefoon via spraak de radio en mp3 speler kan bedienen. Zeer handig op de fiets ofzo

Verder vindt ik het nog steeds raar dat bij weergavemodus van je afbeeldingen, de twee functies zijn omgedraaid. wanneer je 7,5x7,5 cm instelt, worden de afbeeldingen kleiner (eerst 5x5 cm)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iemand het al gelukt om een messenger applicatie te gebruiken via de bluetooth internet verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

TIp voor iedereen die video's om wil zetten, zet dit ook maar in de startpost: ImToo 3gp converter.. pakt echt heel veel om om te zetten naar 3gp

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:40:
is iemand het al gelukt om een messenger applicatie te gebruiken via de bluetooth internet verbinding?
Yup, via mob.e-messenger.net (via Opera Mini) óf via eMSN java-applicatie óf via XMessenger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:54:
Misschien wel leuk voor op je K750 / W800:

De volledige kaart van de Nederlandse spoorwegen! (2,92 Mb, resolutie: 5000 X 7000 pix.)

Tsjah... Treinnavigatie op je mobiel; je zou het plotseling eens nodig hebben! 8)

edit: bij nader inzien vind m'n K750 het een beetje moeilijk om zo'n grote resolutie weer te geven. Hij geeft dan een zwart plaatje met als bestandsgrootte gewoon 2,92 Mb maar als resolutie: 0 x 0
De uiterste resolutie wat ie aan kan is 2000 X 1500 pix. :? (plaatje van bovenstaande url heb ik in die resolutie gezet)
Je plaatje doet het niet meer, zou iemand hem opnieuw kunnen uploaden? Ik wil 'm ook zien ... :)
Speedy-Andre schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:14:
[...]

Tja, ik weet niet waarom je zoveel BT poorten hebt, misschien in- en uitgaand ofzo :?
Of heb je tig keer drivers geïnstalleerd, dan blijven de oude poorten misschien staan en snapt XP het ook niet meer :/
Je zou ze kunnen verwijderen en dan kijken hoeveel XP er ziet als je nieuwe hardware laat herkennen ...
Ook belangrijk is de snelheid, stel eerst eens 115200 in bij connection proxy, de hoogste snelheid werkt bij mij iig niet, de lagere wel.
Weetje, ik doe (waarschijnlijk morgen) ff mijn c schijf formateren.. da's toch nodig en hopelijk zijn dan die poorten weg, en gaat het wel in een keer goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
ben ik de eerste gelukkige bij wie het pookje ut niej meer goewd doet... of hebben meer mensen hier al last van? ik het foontje net pas 2 maandjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
BlackiE1982 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:19:
[...]

Bij dit rijtje kan je ook de Cellink Bluetooth Dongle BTA-6030 bijvoegen; v2 en class 1. Al te bestellen bij de pdashop.nl voor 45 euro

Weet je wat lache zal zijn? Dat je via de koptelefoon via spraak de radio en mp3 speler kan bedienen. Zeer handig op de fiets ofzo

Verder vindt ik het nog steeds raar dat bij weergavemodus van je afbeeldingen, de twee functies zijn omgedraaid. wanneer je 7,5x7,5 cm instelt, worden de afbeeldingen kleiner (eerst 5x5 cm)
Cellink BTA-6030 voor 24 euro bij de media markt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met het volgende probleem:

Ik wil via bluetooth-internetten, heb J2ME SDK en Opera Mini geinstalleerd,
echter wat ik ook probeer in Device Explorer wil met K750i maar niet ge-connect
worden. Af en toe krijg ik een hanging proxy ............... maar over het algemeen
wordt de K750i totaal niet gevonden.

Met mijn E720 kon ik wel alles doen met dezelfde dongle.

Wie kan mij aan het via-bluetooth-internetten helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi beste W800 freaks >:)

Ik heb ook zo'n speeltje, puik spul!
(mijn vorige tel was een P800, ook erg leuk spul!)

Mijn vraag: bestaat er een progje om de handel te beveiligen?
(dus bvb bij de toetsenblokade, dat ik dan een code moet invoeren om er in te kunnen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:20:

(dus bvb bij de toetsenblokade, dat ik dan een code moet invoeren om er in te kunnen?)
Ik weet dat er wel programmaatjes voor het Symbian platform zijn met dergelijke mogelijkheden, maar op het gebied van java heb ik ze nog niet gezien....

Btw, ben een K750i freak :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43

Je kunt een code instellen voor je telefoon in het algemeen in plaats van alleen voor je simkaart. Hoop dat je dat bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou houden jullie bij de K750i het stof weg bij de joystick ....... En wat gebruiken jullie ervoor om dat weg te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Laatst online: 14-09 12:58

Idd wel handig om te weten.
En paswoord voor de gemaakte foto's en SMS'jes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphega schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:36:
[...]

Je kunt een code instellen voor je telefoon in het algemeen in plaats van alleen voor je simkaart. Hoop dat je dat bedoelt :P
Inderdaad een optie, maar als je telefoon altijd aan staat gaat dit niet op....
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:54:
Hou houden jullie bij de K750i het stof weg bij de joystick ....... En wat gebruiken jullie ervoor om dat weg te halen ?
Vooral niet in je broekzak stoppen. Heb de mijne meestal in m'n binnenzak, zo nu en dan eens een keer in m'n broekzak, maar hij ligt vooral in m'n kluisje (mag 'm niet mee naar m'n werkplek nemen ivm veiligheidsredenen....)

En op het moment dat er daadwerkelijk stof om de joystick zit....neem dan je vinger, stop die "in" je t-shirt en draai met je nagel (voor zover dat kan) om de joystick heen....easy but effective :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ej nog een vraagje over de ImToo 3gp encoder. Op de site staat er dat je in het mpeg-4 formaat de resolutie kunt instellen wat je wilt. dus als je bijv. een filmpje op de res. 220x176 op je phone wil zien kun je dat gewoon intikken.
Echter als ik dit doe werkt dit niet op mijn telefoon.
Hoe komt dit? Want op het plaatje dat ernaast staat zie je star wars op volledige resolutie op een D500.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee??

Hola,

ik heb de w800, nu probeer ik die mce HID-profile te gebruiken, echter met problemen . Ik heb het bestandje naar de map overige gekopieerd. Daarvandaan zou je hem kunnen installeren en dan zou je je hid profiel kunnen kiezen. Dus geen succes... Ik kan het bestandje niet uitvoeren o.i.d. Weet iemand wat ik fout doe of over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er inmiddels al Thema's uitgebracht voor de w800i?
zo niet, iemand enig idee of er extra thema's gaan komen?

hoop van wel :D

edit : niet goed gekeken, is al een topic over... sorry!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er is een nieuwe Opera mini beschikbaar voor download :)
Hier staan 2 versies, de mini-low is voor foons met weinig geheugen (T630 e.d.) en de high werkt perfect op de K750i :9

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Device Explorer probleem.

Helaas kan de Device Explorer mijn K750i niet vinden
Volgens mijn BT (blue soleil) is ie in seriële poort 5 wel verbonden.

In Config.scherm BT-apparaten kom ik de K750i ook niet terug :(
Toevoegen hept ook niet daar XP zegt dat ik geen apparaten heb toegevoegd....

Mijn desktop kan ik wel besturen met mijn K750i

Wat doe ik verkeerd? Uit de vorige delen ben ik ook niet veel wijzer geworden met dit probleem......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:01:
Hier staan 2 versies, de mini-low is voor foons met weinig geheugen (T630 e.d.) en de high werkt perfect op de K750i :9
Wat zijn de verschillen tussen de oude en de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
zit er bij de d750i (tmobile versie) wel hetzelfde in de doos als k750i, dus fm headset en datakabel en 64 mb kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat bij mij nog ontbreekt zijn wat leuke wallpapers
http://www.zedge.no Volop gratis themes. Registreer gratis, download je theme naar pc en kopieer naar je phoon. PERFECT!

Ik heb vandaag een zeer coole hoes voor mijn K750i gekocht. Een case die volledig transparant is. Je stop je gsm er in en hij is dorzichtig. Voor de joystick, camera lens en lader pinnen zitten openingen. Leuke is dat er een kleine opening achter zit voor je lens cover open te schuiven. The phonehouse voor 9,95,- Echt stofvrij en stootvrij is mn k750i nu. Aanradertje!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/ebay/6785.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:21:
[...]

http://www.zedge.no Volop gratis themes. Registreer gratis, download je theme naar pc en kopieer naar je phoon. PERFECT!

Ik heb vandaag een zeer coole hoes voor mijn K750i gekocht. Een case die volledig transparant is. Je stop je gsm er in en hij is dorzichtig. Voor de joystick, camera lens en lader pinnen zitten openingen. Leuke is dat er een kleine opening achter zit voor je lens cover open te schuiven. The phonehouse voor 9,95,- Echt stofvrij en stootvrij is mn k750i nu. Aanradertje!!!!!

[afbeelding]
Ik heb precies dezelfde, alleen voor 4 Euro. Heb je je flink laten pakken. De mijne komt van SalesPlaza.nl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 13-09 11:18
heren als ik de SE PC suite probeer te installeren krijg ik deze foutmelding: Module C:\SonyEricsson\Mobile\File Manager\fmgrobex.dll kan niet registreren. HResult enz.... weet iemand wat dat betekend? want het zorgt ervoor dat ik mijn telefoon niet kan zien bij file manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:13:
[...]

Wat zijn de verschillen tussen de oude en de nieuwe?
Niet zo gek veel, menu's zijn hetzelfde, grafisch is hij wel beter en sneller vind ik, de plaatjes zijn mooier en de tekst is duidelijker.
Hij start ook wel snel nu, al met al toch wel de moeite waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Speedy-Andre schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:01:
werkt niet bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
ECiftci schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:38:
heren als ik de SE PC suite probeer te installeren krijg ik deze foutmelding: Module C:\SonyEricsson\Mobile\File Manager\fmgrobex.dll kan niet registreren. HResult enz.... weet iemand wat dat betekend? want het zorgt ervoor dat ik mijn telefoon niet kan zien bij file manager.
Ik wil de firmware update gaan doen maarja dalijk doet ie daarom wat raars. Kan iemand me helpen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

En de 'oude' (low mem) doet het wel?
Wat doet ie eigenlijk niet, installeren :?

[ Voor 15% gewijzigd door Speedy-Andre op 31-08-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
ik stuur hem over via bluetooth en hij wordt gecopieerd/geinstalleerd etc

Vervolgens wil ik hem openen vanuit applicaties mapje dan komt "opera mini laster..." in beeld en dan wordt ie gelijk weer afgesloten.

Spelletje installeer ik op dezelfde manier en dat gaat wel gewoon goed dus het ligt niet aan BT ofzo.

Low doet het ook niet.

[ Voor 9% gewijzigd door lowfi op 31-08-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

lowfi schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:12:
ik stuur hem over via bluetooth en hij wordt gecopieerd/geinstalleerd etc

Vervolgens wil ik hem openen vanuit applicaties mapje dan komt "opera mini laster..." in beeld en dan wordt ie gelijk weer afgesloten.

Spelletje installeer ik op dezelfde manier en dat gaat wel gewoon goed dus het ligt niet aan BT ofzo.

Low doet het ook niet.
Even voor de duidelijkheid, connect je via gprs of via BT?
Hij start goed, laster = 'connecting' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
gprs :)

ik gebruik alleen bt voor filetransfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

lowfi schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:18:
gprs :)

ik gebruik alleen bt voor filetransfer
Misschien installeert ie niet goed op deze manier.
Je kunt hem ook naar de other dir sturen van je memstick.
Dan kijk je op je foon in other en dan zie je een install mogelijkheid voor de jad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:53:
zijn er inmiddels al Thema's uitgebracht voor de w800i?
zo niet, iemand enig idee of er extra thema's gaan komen?

hoop van wel :D

edit : niet goed gekeken, is al een topic over... sorry!
Er zijn al honderden thema's op het net te vinden, heb er zelf al aardig wat op me foon staan :)

(Vaak staan ze onder het kopje K750i, die van de K700i werken ook maar dan heb je bovenin wel een streep zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Heren heeft niemand een antwoord voor mij?? Want zo kan ik dus niet in de file manager.

Ennuh? hoe moet ik mp3's op de speler zetten? want dat doe ik dus nu via deze computer waar een verwisselbare schijf verschijnt wanneer ik mijn k750i inplug maar de mediaspeler pakt de nummers niet. Ik zet de mp3's natuurlijk gewoon in de map MP3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Speedy-Andre schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:21:
[...]

Misschien installeert ie niet goed op deze manier.
Je kunt hem ook naar de other dir sturen van je memstick.
Dan kijk je op je foon in other en dan zie je een install mogelijkheid voor de jad :)
je moet de jar en de jad in de other map zetten op je memorystick en dan de jad runnen
ik had eerst de jar gedaan, instaleerde die wel, mar werkte niet. toen met de jad gedaan en toen werkte die wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
het werkt inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
De nieuwe Opera Mini (MIDP 2.0) start op mijn W800i trouwens ook niet op :?

(zie 2 seconden het Java logotje en stopt er dan mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sir_Killalot schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:29:
De nieuwe Opera Mini (MIDP 2.0) start op mijn W800i trouwens ook niet op :?

(zie 2 seconden het Java logotje en stopt er dan mee)
Heb je hem van de link die ik postte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De K750i bevalt mij prima, ik heb echter een probleem als ik naar contacten ga kan ik alleen door de telefoonnummers en e-mail adresse scrollen en niet door de adresgegevens. Dit kan alleen door een contact te bewerken, dan krijg je de tab bladen. Is hier een oplossing voor ???

Ton van Moll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Speedy-Andre schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:33:
[...]

Heb je hem van de link die ik postte?
yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Te weinig geheugen beschikbaar misschien :?

• Sir_Killalot
Speedy-Andre schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:51:
[...]

Te weinig geheugen beschikbaar misschien :?
30MB intern :)

(heb verder niks open staan en de vorige versie werkt wel gewoon)

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Killalot op 01-09-2005 00:03 ]

• lowfi
wat ik heb gedaan is zowel de jad als de jar in het overig mapje op de ms gecopieerd vervolgens vanuit de telefoon 1 van beide geopend.

Daarna deed ie het wel gewoon.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

lowfi schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:13:
wat ik heb gedaan is zowel de jad als de jar in het overig mapje op de ms gecopieerd vervolgens vanuit de telefoon 1 van beide geopend.

Daarna deed ie het wel gewoon.
Jep, zo deed ik het ook. Als de .jad ontbreekt, dan werkt het misschien niet ....

• TranceSetter
Ik heb net eens een w800i en een k750i naast elkaar gelegd, en zoals iedereen ondertussen weet is alles hetzelfde, echter heb ik één verschil gemerkt wat me toch meer aan de w800i bevalt.

De mediaplayer is wat uitgebreider en scrollt ook bovenin het scherm de titel van de track, terwijl dat bij de k750i niet het geval is. Ook is de mediaknop aan de zijkant beter, want bij de w800i kun je daar de muziek mee pauzeren, wat bij de k750i niet kan. Daat moet je eerst terug naar de mediaspeler.

Heeft iemand daar een oplossing voor hoe ik kan zorgen dat mijn k750i dat ook krijgt, of is dat (nog) niet mogelijk?

Verwijderd

Evolutionz schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:43:
[...]

Ik denk niet dat dat kan, want de opbouw van de psp mappen is anders..
(ben te lui om te testen :P )
pang schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:37:
[...]

De opbouw is wel anders, maar als het goed is herkend de psp de foto's wel. Ben ook te lui om te testen.

De memorystick die ik in mij digi.vid.cam had zit nu in mijn psp en ik kan gewoon de foto's die ik erop had gemaakt op mijn psp bekijken.
Zou 1 van jullie dit toch misschien even kunnen testen...?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TranceSetter schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:32:
Ik heb net eens een w800i en een k750i naast elkaar gelegd, en zoals iedereen ondertussen weet is alles hetzelfde, echter heb ik één verschil gemerkt wat me toch meer aan de w800i bevalt.

De mediaplayer is wat uitgebreider en scrollt ook bovenin het scherm de titel van de track, terwijl dat bij de k750i niet het geval is. Ook is de mediaknop aan de zijkant beter, want bij de w800i kun je daar de muziek mee pauzeren, wat bij de k750i niet kan. Daat moet je eerst terug naar de mediaspeler.

Heeft iemand daar een oplossing voor hoe ik kan zorgen dat mijn k750i dat ook krijgt, of is dat (nog) niet mogelijk?
Van jou verhaal klopt weinig ;)
Ik heb met m'n K750i scrollende tekst bovenin en ik kan tijdens het internet browsen (= fullscreen) de muziek pauzeren _/-\o_
Mijn K750i is unbranded en heeft de 1e firmware nog :7

• TranceSetter
Speedy-Andre schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:47:
[...]

Van jou verhaal klopt weinig ;)
Ik heb met m'n K750i scrollende tekst bovenin en ik kan tijdens het browsen de muziek pauzeren _/-\o_
Mijn K750i is unbranded en heeft de 1e firmware nog :7
Ik heb een orange K750i en als ik tijdens het browsen de muziek wil pauzeren, dan krijg ik te zien dat ik de hansfree set moet plaatsen. Ook zie ik geen scrollende tekst :( Hoe kan ik overigens zien welke firmware ik heb? maybe dat iemand daar meer mee kan?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bovenstaande heb ik getest met de headset erop, zonder headset vraagt ie om de headset als ik op play druk, vrij logisch eigenlijk :Y)
Als ik mediaplayer vanuit het menu start, dan speelt hij over de speaker, scrollen zie ik dan ook en de play knop werkt zoals verwacht, terwijl ik op internet browse ;)

• Sir_Killalot
Speedy-Andre schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:31:
[...]

Jep, zo deed ik het ook. Als de .jad ontbreekt, dan werkt het misschien niet ....
klopt, ff de .jad file in Other gezet, opnieuw geinstalleerd en het werkt :)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sir_Killalot schreef op donderdag 01 september 2005 @ 01:18:
[...]

klopt, ff de .jad file in Other gezet, opnieuw geinstalleerd en het werkt :)
Het moest iets simpels wezen B)

Verwijderd

Tssss, :( dat flutprogramma FMA deugt nog steeds voor geen meter.
Telefoonboek laat maar 3 items zien.
SMS helemaal niets.
En 't hele kakje zit regelmatig vast.

Misschien TE geavanceerd, dat proggie....

• deltananie
  • Laatst online: 02-03 18:37
Is die nieuwe k750 update al uit? Diverse bronnen kwamen met het bericht dat er 1 september een nieuwe update zou komen, maar heb nog geen nieuwe update gezien.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

En zet je de JAD en JAR in het Overig mapje en installeer je dan de JAD? Simpelweg de JAR naar je telefoongeheugen kopieren is in dit geval niet genoeg.

Mijn foto's op Flickr.

• jeroenzelle
  • Laatst online: 13-09 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 06:43:
Tssss, :( dat flutprogramma FMA deugt nog steeds voor geen meter.
Telefoonboek laat maar 3 items zien.
SMS helemaal niets.
En 't hele kakje zit regelmatig vast.

Misschien TE geavanceerd, dat proggie....
Er is een beta versie beschikbaar op de FMA forums, voor de k750i. En bij mij werkt hij nu perfect ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.