Is dit "Hoesje SonyEricsson K750i skin case (condoom)" de goede?Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:30:
[...]
Ik heb precies dezelfde, alleen voor 4 Euro. Heb je je flink laten pakken. De mijne komt van SalesPlaza.nl....
offtopic:
De goede? De beste bedoel je zeker
De goede? De beste bedoel je zeker
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
hoe moet dat dan?? mail me anders ff op ddekeling@wanadoo.nlShiver23 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:36:
[...]
Ik heb nog wel een K750 behuizing liggen. Ruilen?
Ombouwen is zeker mogelijk.
DaveD
Dat staat toch vrij duidelijk uitgelegd in het boekje wat je bij de telefoon kreegWawl schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:31:
N00b; hoe verwijder ik de SIM-kaart uit een SE K750i?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Jawel, maar ik krijg dit SIM-kaartje er met geen mogelijkheid uit.Electra schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:46:
[...]
Dat staat toch vrij duidelijk uitgelegd in het boekje wat je bij de telefoon kreeg
Wauwel.
heeft er nog iemand batterij problemen?
had gisteravond mijn foon op tafel gelegd, met ong 30%.
kijk vanochtend, is ie leeg... nou, kan gebeuren.
dus ik hang hem op werk aan de usb kabel om te laden (met de interface kabel).
na 1 uur staat ie nog steeds op 0% ?!?!
dooie batterij!?!
* DarkChylde is niet blij
dooie batterij!?!
edit: search werkt beter dan ik dacht
[ Voor 88% gewijzigd door Menesis op 01-09-2005 11:50 ]
Mixed Reality dev
Nou, dat had ik dus ook met de usb kabel. Op een gegeven moment was ie gewoon aan het ontladen terwijl ie gewoon standby stond, ging van 60% naar 59% etc.DarkChylde schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:58:
heeft er nog iemand batterij problemen?
dooie batterij!?!
Staat je bluetooth of ir nog aan misschien? dat vreet ook stroom.
Opladen aan de USB-kabel schiet ook echt niet op, vrij zinloze optie imho aangezien het dagen duurt. Gebruik gewoon de lader, dat gaat echt 10x sneller.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Het is inderdaad bijzonder irritant en weinig gebruiksvriendelijk. Je komt er wel maar het zijn net even te veel stappen. Ik heb de oplossing nog niet kunnen vinden. Het zal wel gewoon niet anders zijn...Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:35:
De K750i bevalt mij prima, ik heb echter een probleem als ik naar contacten ga kan ik alleen door de telefoonnummers en e-mail adresse scrollen en niet door de adresgegevens. Dit kan alleen door een contact te bewerken, dan krijg je de tab bladen. Is hier een oplossing voor ???
Ton van Moll
Ik heb net de Krussell hoes voor de K750i besteld via internet. Is een erg stijlvol en handig hoesje!
http://www.expansys.com/z...asp?type=item&code=124332
Besteld via ebay bij een amerikaanse winkel die em zonder verzendkosten opstuurt (ongeveer 16,50 eurie)
http://www.expansys.com/z...asp?type=item&code=124332
Besteld via ebay bij een amerikaanse winkel die em zonder verzendkosten opstuurt (ongeveer 16,50 eurie)
net maar ff naar huis gereden en de lader gehaald. zit nu (in uitstand) op de lader.
hopen dat ie het weer doet straks. komt erg slecht uit als ie vlak voor mijn vakantie doodgaat
hopen dat ie het weer doet straks. komt erg slecht uit als ie vlak voor mijn vakantie doodgaat
Verwijderd
je kan het toch alleen via WAP binnenhalen, of kijk ik ergens overheen ?http://www.zedge.no Volop gratis themes. Registreer gratis, download je theme naar pc en kopieer naar je phoon. PERFECT!
Heb even voor je getest.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:38:
[...]
[...]
Zou 1 van jullie dit toch misschien even kunnen testen...?
En...krijg nou wat? HET WERKT!
De mp3'tjes pakt ie echter niet..
owkee, usblader zuigt.
hij staat nu weer op 50% na ffies aan de netspanning gehangen te hebben.. phew!
Verwijderd
Ik las dat er speciale hoesjes voor zijn, die van ebay zag er wel mooi uit, maar ja ebay he 
en die van the phonehouse zag er ook wel gelikt uit, zal ook wel op de w800i passen denk ik (zelfde formaat)
Zal straks even kijken bij de phonehouse.
Die van ebay is een stuk mooier, maar hoe betrouwbaar is dat tegenwoordig, zijn momenteel bijna alleen maar oplichters actief geloof ik op de diverse veilingsites.
en die van the phonehouse zag er ook wel gelikt uit, zal ook wel op de w800i passen denk ik (zelfde formaat)
Die van ebay is een stuk mooier, maar hoe betrouwbaar is dat tegenwoordig, zijn momenteel bijna alleen maar oplichters actief geloof ik op de diverse veilingsites.
Ligt niet aan die lader, maar aan je USB porten... waarschijnlijk kan je mobo niet genoeg stroom aanleveren.DarkChylde schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:15:
owkee, usblader zuigt.
Hmm, ben van plan om toch maar de W800 vanmiddag te halen bij de Vodafone winkel. Maar ik las dat die gesimlocked is, en je kan op de originele manier geen mp3 ringtones invoegen ofzo?
Maar als je bijv. naar TforTelecom ofzo gaat, en ze pakken de W800 dan heb je dat niet i.c.m een Vodafone abbo?
Maar als je bijv. naar TforTelecom ofzo gaat, en ze pakken de W800 dan heb je dat niet i.c.m een Vodafone abbo?
[ Voor 24% gewijzigd door GGS_206 op 01-09-2005 12:45 ]
‹(◕‿◕)›
Raar geloof heb jijVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:29:
Ik las dat er speciale hoesjes voor zijn, die van ebay zag er wel mooi uit, maar ja ebay he
Ik bestel zeer regelmatig spullen via Ebay, echt nog nooit problemen mee gehad
Misschien kijk ik wel gewoon goed naar de feedback, met 5000+ positief kun je moeilijk een oplichter zijn, maar met 10 feedbacks waarvan 5 negatief en uitsluitend betalen via bidpay zou ik een verkoper vermijden.
Er zijn wel louche aanbieders op 2ehands.nl e.d. maar dat is echt niet met Ebay te vergelijken
Dus betaal gewoon 2-3x zoveel bij the phonehouse, dan kan je hem ook nog terugbrengen als de kleur je niet bevalt

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Thanks man... Binnenkort maar eens snel naar de winkel hollen om de K750 of W800 te halen dan maarEvolutionz schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:10:
[...]
Heb even voor je getest.
En...krijg nou wat? HET WERKT!
De mp3'tjes pakt ie echter niet..
Verwijderd
in het vorige deel staat n uitgebreide post met n keurig verslag! Hij blijft strak Shiver!! Enne, kan je maybe ff kijken of de k750 frontjes mooi staat bij t oranje binnenkantje van de w800i?Fotoootje posten?DaveD1109 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:25:
[...]
hoe moet dat dan?? mail me anders ff op ddekeling@wanadoo.nl
Staat in de startpost:GGS_106 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:43:
Hmm, ben van plan om toch maar de W800 vanmiddag te halen bij de Vodafone winkel. Maar ik las dat die gesimlocked is, en je kan op de originele manier geen mp3 ringtones invoegen ofzo?
"Tevens heeft Vodafone het gebruik van MP3 ringtones geblokkeerd, en ondersteund alleen maar ringtones die zijn voorzien van een DRM sleutel. DRM staat voor Digital Right Managment, wat betekend dat die ringtones voldoen aan het auteursrecht.
Aangezien er veel (Sony)Ericsson liefhebbers echte tweakers zijn, en Vodafone niet echt de slimste is, hebben wij (weet niet precies wie) een 'workaround' ontdekt om toch je eigen MP3's in te kunnen stellen als ringtone. Door simpelweg met SonyEricsson software een DRM toe te voegen aan jou gewenste MP3 beltoon."
scrollende tekst heb je normaal gezien niet bij de k750i.TranceSetter schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:50:
[...]
Ik heb een orange K750i en als ik tijdens het browsen de muziek wil pauzeren, dan krijg ik te zien dat ik de hansfree set moet plaatsen. Ook zie ik geen scrollende tekstHoe kan ik overigens zien welke firmware ik heb? maybe dat iemand daar meer mee kan?
Indien de toetsenblokkering aanstaat, zonder headset en je drukt op play knop: vraagt hij om uw headset
Indien je uw mp3speler gebruikt, en toetsenblokkering staat aan, met of zonder headset en je drukt dan op play/volume: dan doet hij het wel
Indien de toetsenblokkering uitstaat, met headset, en je drukt dan op play: dan doet hij het ook.
Het is goed beveiligd om te voorkomen dat je bvb midden tijdens een les/vergadering de knop zou indrukken. Dat is dan geen probleem indien je een headset hebt aangesloten, want je hoort het dan toch niet, en als je hem hebt aangesloten heb je hem normaal in je oortjes
kortom: op en top
ik snap trouwens niet wat er zo mooi is aan die zwarte lederen hoesjes. Geef mij maar die volledige transprante, dan kan ik nog genieten van het uiterlijk vd gsm
[ Voor 8% gewijzigd door pina op 01-09-2005 13:33 ]
Tsja, dat is dus een verschil van smaak. Persoonlijk vind ik die hele transparante hoesjes er wat goedkoop uitzien, net alsof je vergeten bent je 13373 gadget uit het celofaan te halenpina schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:27:
...
ik snap trouwens niet wat er zo mooi is aan die zwarte lederen hoesjes. Geef mij maar die volledige transprante, dan kan ik nog genieten van het uiterlijk vd gsm
Leer ziet er dan toch wat luxueuzer en hoogwaardiger uit vind ik. Bovendien zit er in dit geval meteen een degelijke riemclip bij; heeft waarschijnlijk ook niet iedereen nodig. M'goed, ieder zijn smaak, ik gaf de link niet om het transparante hoesje af te kraken maar om mensen op het bestaan van de Krussell hoesjes te wijzen
* SnoeiKoei vindt trouwens geen hoesje nog veel mooier maar dan heb je dus geen bescherming.
[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-09-2005 13:50 ]
riemclips zijn voor mensen die sokken in sandalen dragen...
en dat is dan weer mijn mening
lowfi schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:54:
[ Voor 35% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-09-2005 15:09 ]
Verwijderd
Ton, probeer eens met je joystick naar rechts te navigeren... ;-)Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:35:
De K750i bevalt mij prima, ik heb echter een probleem als ik naar contacten ga kan ik alleen door de telefoonnummers en e-mail adresse scrollen en niet door de adresgegevens. Dit kan alleen door een contact te bewerken, dan krijg je de tab bladen. Is hier een oplossing voor ???
Ton van Moll
Verwijderd
Hahaha volledig mee eens!!lowfi schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:54:
Verwijderd
net mijn nieuwe w800i binnen, maar ik krijg disc2phone niet aan de praat! heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd maar zonder effect, verder alle goede usb-drivers! hij geeft bij het opstarten een foutmelding van een software bug, komt iemand anders dit probleem bekend voor? oplossingen?
edit: zijn er ook mensen die de tel een master reset hebben gegeven, zoja wat blijt er nog over qua 'fun' en ben je dan ook van die irritante sonyericcson internet linken af (al die blauwe aardbolletjes) ik vind dit namelijk nogal wat rommelig staan
edit: zijn er ook mensen die de tel een master reset hebben gegeven, zoja wat blijt er nog over qua 'fun' en ben je dan ook van die irritante sonyericcson internet linken af (al die blauwe aardbolletjes) ik vind dit namelijk nogal wat rommelig staan
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 16:16 ]
Verwijderd
Weet iemand toevallig nog waar ik opera mini kan downloaden. Ik kan de jad en jarbestanden niet meer terugvinden namelijk.
Sorry ik heb het al gevonden, maar mijn probleem is dat ik die jad en jar files niet terug kan vinden. Iemand een suggestie ? Ik wilde opera mini opnieuw installeren , maar dat geintje gaat dus helaas niet door. Ik baal als een stekker.
Sorry ik heb het al gevonden, maar mijn probleem is dat ik die jad en jar files niet terug kan vinden. Iemand een suggestie ? Ik wilde opera mini opnieuw installeren , maar dat geintje gaat dus helaas niet door. Ik baal als een stekker.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 16:02 ]
Bij die mensen plonst de foon niet vanuit hun borstzakje in de plee, stuitert ie niet op de keien en ze hoeven niet elke half jaar naar de verzekering vanwege een verloren mobieltjelowfi schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:54:
Je hoeft dit topic maar te volgen en je ziet hoeveel ellende zo'n riemclip had kunnen voorkomen
Zo'n Krusell is echt de top trouwens, ik heb m'n 2e in gebruik en ik klik m'n foon zo aan een riem, of op het dashboard of op de burolader, ideaal
Ik heb trouwens geen sandalen en geitenwollen sokken hoor
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Ik las een tijdje terug iets over nieuwe firmware die deze week uit zal komen iemand die er meer van af weet of ben ik nou een beetje

HierVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:55:
Weet iemand toevallig nog waar ik opera mini kan downloaden. Ik kan de jad en jarbestanden niet meer terugvinden namelijk.
Stuur ze naar de Other dir op je memstick en dan kan je hem installeren.
[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-Andre op 01-09-2005 16:07 ]
daarom dat ik vind dat een transparant veel mooier is: het is precies zonder hoesje en het bescherlmt voldoende. (tegen kleine krassen van bvb sleutels, niet tegen een valpartij of zo, maar ja, dat zal niet gauw gebeurenSnoeiKoei schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:48:
[...]
* SnoeiKoei vindt trouwens geen hoesje nog veel mooier maar dan heb je dus geen bescherming.
www.phonepartners.com/images/ppw/ebay/6785.jpg vind ik niet bepaald onzichtbaar ofzopina schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:24:
[...]
daarom dat ik vind dat een transparant veel mooier is: het is precies zonder hoesje en het bescherlmt voldoende. (tegen kleine krassen van bvb sleutels, niet tegen een valpartij of zo, maar ja, dat zal niet gauw gebeuren)

Verwijderd
Weet iemand hoe je via bt een bericht naar een andere gsm kan sturen?
Ik krijg alleen een visitekaartje of een contactpersoon verzonden.
Verwijderd
Die link schijnt niet te werken, tenminste niet bij mij, maar de pest is dat ik die jar en jad niet meer kan vinden, misschien dat jij weet in welke map die zouden kunnen staan. Ik heb al geprobeert met de functie zoeken , maar dan komen er wel een paar honderd voorbij en welke moet ik nou hebben ?Speedy-Andre schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:04:
[...]
Hier
Stuur ze naar de Other dir op je memstick en dan kan je hem installeren.
En dat naar 'other' sturen , gaat dat door middel van slepen? Het moet toch eerst uitgepakt worden dooer de device explorer ?
Dit is misschien wel handig voor mac OSX gebruikers zoals ik:
Dreamsicle for MacOS X

Simple iApp-like UI...its what you're used to!
iTunes Playlist integration, supports Smart Playlists, aif,wav,m4a,mp3 and AppleLossless
Autofill function for when you want to be random
No pesky "dot files" left on your phone.
iPhoto Album integration, supports Smart Albums
iLife '05 compatable
Multiformat queue-based video converter
Automated "no hands" operation
Simple options
Requires no drivers or extensions
Extensive html-based help
http://www.kaisakura.com/dreamsicle.html
Dreamsicle for MacOS X

iTunes Playlist integration, supports Smart Playlists, aif,wav,m4a,mp3 and AppleLossless
iLife '05 compatable
Simple options
De bestanden kun je downloaden door 'doelbestand opslaan als' te gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:35:
[...]
Die link schijnt niet te werken, tenminste niet bij mij, maar de pest is dat ik die jar en jad niet meer kan vinden, misschien dat jij weet in welke map die zouden kunnen staan. Ik heb al geprobeert met de functie zoeken , maar dan komen er wel een paar honderd voorbij en welke moet ik nou hebben ?
En dat naar 'other' sturen , gaat dat door middel van slepen? Het moet toch eerst uitgepakt worden dooer de device explorer ?
Met de usbkabel gaat het makkelijk, je krijgt een extra schijf erbij, hier staat de Other dir op.
Sleep de bestanden er heen (met gewone verkenner) en installeer ze op je foon.
Verwijderd
Jazeker, dat is de goedeVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:17:
[...]
Is dit "Hoesje SonyEricsson K750i skin case (condoom)" de goede?
Verwijderd
dit vraag ik me ook af, ik ken iemand met een nokia en hij kon gewoon iets sturen.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:28:
Weet iemand hoe je via bt een bericht naar een andere gsm kan sturen?
Verwijderd
Download ff DIT programmaatjeVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:54:
[...]
dit vraag ik me ook af, ik ken iemand met een nokia en hij kon gewoon iets sturen.
Verwijderd
Ja okee, maar de pest is dat ik die bestanden niet terug meer kan vinden. Misschien weet jij waar die bestanden kunnen staan op jouw pc, misschien werkt dat bij mij ook wel. Ik weet gewoon niet in welke mappen ik moet zoeken.Speedy-Andre schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:50:
[...]
De bestanden kun je downloaden door 'doelbestand opslaan als' te gebruiken.
Met de usbkabel gaat het makkelijk, je krijgt een extra schijf erbij, hier staat de Other dir op.
Sleep de bestanden er heen (met gewone verkenner) en installeer ze op je foon.
Of misschien dat iemand anders wil gaan kijken waar die bestanden staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 17:14 ]
Download nog eens, dan opslaan op je bureaublad. Ga dan naar "Deze Computer", dan naar 'verwisselbare schijf', dan sleep je het in de map overig. Dan ff naar je foon, en vanuit menu naar bestandsbeheer. Lukt wel toch?
‹(◕‿◕)›
Weet iemand waar ik een AAC+ encoder kan downen. Ik wil dit graag, zodat ik mijn liedjes op lagere bitrate kan zetten met toch nog goede kwaliteit (de w800 speelt alleen mp3 en AAC af).
Master_A
Verwijderd
Ik heb een vraagje met betrekking tot de ontvangstbevestiging van SMSjes.
Ik heb een SE K750 i. met HI Abbonnement. Als ik een sms verstuur wil ik graag zien of deze bij de ander aankomt, de zogenaamde ontvangstbevestiging. Ik heb dit AANSTAAN bij SMS en dan Instellingen, maar krijg GEEN ontvangstbevestiging
Heeft iemand hier nog meer problemen mee en wat kan ik eraan doen ?
Gr.
Ik heb een SE K750 i. met HI Abbonnement. Als ik een sms verstuur wil ik graag zien of deze bij de ander aankomt, de zogenaamde ontvangstbevestiging. Ik heb dit AANSTAAN bij SMS en dan Instellingen, maar krijg GEEN ontvangstbevestiging
Gr.
Naar mijn weten wordt deze feature bij zowel KPN als HI abonnementen niet gesupport. Helaas maar waar, hier krijg ik zelf ook nooit iets terug (KPN MobielPlus 22,50).Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:25:
Ik heb een vraagje met betrekking tot de ontvangstbevestiging van SMSjes.
Gr.
Een van de weinige providers die het niet "ondersteunen", maar goed; ik heb me erbij neergelegd en zo'n drama is het gelukkig niet.
Gebruik de zoekfunctie van windows dan ff, zoeken op opera*.* en beginnen met zoeken op c:\Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:00:
[...]
Ja okee, maar de pest is dat ik die bestanden niet terug meer kan vinden. Misschien weet jij waar die bestanden kunnen staan op jouw pc, misschien werkt dat bij mij ook wel. Ik weet gewoon niet in welke mappen ik moet zoeken.
Of misschien dat iemand anders wil gaan kijken waar die bestanden staan.
Verwijderd
Hry bedankt he, ik heb het eindelijk na een aantal uur voor elkaar gekregen. Tof !!!GGS_106 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:58:
Download nog eens, dan opslaan op je bureaublad. Ga dan naar "Deze Computer", dan naar 'verwisselbare schijf', dan sleep je het in de map overig. Dan ff naar je foon, en vanuit menu naar bestandsbeheer. Lukt wel toch?
1. er bestaan héél veel soorten. Goede en slechte.SnoeiKoei schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:28:
[...]
www.phonepartners.com/images/ppw/ebay/6785.jpg vind ik niet bepaald onzichtbaar ofzo
2. het is een foto, reflectie van het plastiek e.d.
grmbl, en weer niets voor pclowfi schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:36:
Dit is misschien wel handig voor mac OSX gebruikers zoals ik:
Dreamsicle for MacOS X
[afbeelding]
iLife '05 compatable
Simple options
een vraagje: kan je je mp3's zoals in een playlist ordenen zoals je wilt en achteraf een mp3 toevoegen aan de lijst en plaatsen waar je witlt?
Met de K750 kan dat niet maar met de W800 als het goed is wel.pina schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:31:
[...]
een vraagje: kan je je mp3's zoals in een playlist ordenen zoals je wilt en achteraf een mp3 toevoegen aan de lijst en plaatsen waar je witlt?
dacht dat sony zelf al van dit soort software aanbood voor windows gebruikers.pina schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:31:
[...]
grmbl, en weer niets voor pc
het werkt iig wel prettig. ik hoef iig niet meer van uit finder (explorer) files naar me telefoon te copieren
Verwijderd
is er al iets bekend over wanneer de W800i weer leverbaar is... zit er nu al een week op te wachten, is bij PhoneHouse gereserveerd...
Iemand een idee of de W800 icm het verlengen van een Orange Free 32,50 abo voor € 100,- duur is? (2call.nl) Ik betaal eigenlijk liever niet bij en zie dat de K750 ook nog € 30,- kost daar.
Verwijderd
je krijgt uhm gratis bij een vodafone 22,50 abo dus... tjah...
je belt voor ,16€ en smst voor 0,22€..
bij Vodafone 22,50 is dit
0,15€ bellen en 0,15€ sms... (*bij een 22,50 abo*)
orange = 200belminuten?? (bij 32,5€ p/m)
vodafone = 275belmin/sms (bij 35€ p/m)
dus tjah... vodafone = goedkoper lijkt mij
... kan et fout hebbe though... weet niet wat je bij orange krijgt (voicemail gratis, mms goedkoop, GPRS goedkoop ofzo?)
dus tjah... vodafone = goedkoper lijkt mij

je, maar die software is echt om '"é&ç'"é&312"é&²é van te worden. Heel slecht programma, niets van opties. Maar nu even terug naar mijn vraag. Als je even zou willen beantwoorden?lowfi schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:46:
[...]
dacht dat sony zelf al van dit soort software aanbood voor windows gebruikers.
het werkt iig wel prettig. ik hoef iig niet meer van uit finder (explorer) files naar me telefoon te copieren
kan je je mp3's zoals in een playlist ordenen zoals je wilt en achteraf een mp3 toevoegen aan de lijst en plaatsen waar je witlt?
Zo, ik heb m'n pc opgeschoont, bluetooth opnieuw geinstalleerd,
en.. ik geloof dat het werkt.
Ik kan verbinden bij 'connection proxy'en klik dan op rechtermuisknop>start
bij opera mini. Nu start dit op mijn telefoon.
Ik kan bijvoorbeeld google'n op mijn telefoon nu, maar als ik dan op
search klik, vraagt ie om verbinding met het internet te maken..
Ik betwijfel dus eigelijk of het nu wel goed gaat..
Heeft iemand daar nog een antwoord voor?
en.. ik geloof dat het werkt.
Ik kan verbinden bij 'connection proxy'en klik dan op rechtermuisknop>start
bij opera mini. Nu start dit op mijn telefoon.
Ik kan bijvoorbeeld google'n op mijn telefoon nu, maar als ik dan op
search klik, vraagt ie om verbinding met het internet te maken..
Ik betwijfel dus eigelijk of het nu wel goed gaat..
Heeft iemand daar nog een antwoord voor?
dat vraagt ie altijd bij mij. Zegt nog niks. Je moet ja klikken. Krijg je dan een wereldbolletje in beeld zit je op de GPRS, zie je de datacounter van deviceexplorer lopen, zit je goed.
Ik had zelf alles werkend, maar ik krijg de seriele verbinding niet meer aan de gang. Hij is wel ingeschakeld, maar niet verbonden. Hoe krijg ik dat voor elkaar ?
Ik had zelf alles werkend, maar ik krijg de seriele verbinding niet meer aan de gang. Hij is wel ingeschakeld, maar niet verbonden. Hoe krijg ik dat voor elkaar ?
[ Voor 31% gewijzigd door martijn12345 op 01-09-2005 21:18 ]
Geen inspiratie
Orange is relatief duur. Maar voordeel dat alles uit 1 bundel gaat, die je onbeperkt mee kunt nemen en die onbeperkt houdbaar is (aan eind contract om te zetten naar prepaid...) en Orange World, onbepert GPRSen voor 6,- euro per maand is ongeevenaard goedkoop.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:20:
je krijgt uhm gratis bij een vodafone 22,50 abo dus... tjah...
dus tjah... vodafone = goedkoper lijkt mij... kan et fout hebbe though... weet niet wat je bij orange krijgt (voicemail gratis, mms goedkoop, GPRS goedkoop ofzo?)
Geen inspiratie
Bij mij vraagt ie eenmalig of het mag, ik antwoord ja en dan zie ik op de proxy dat de data via de pc loopt.
Je kunt het ook ff checken met de middelste knop (K750i), dan zie je direct of er een wereldbolletje staat of alleen BT.
Je kunt het ook ff checken met de middelste knop (K750i), dan zie je direct of er een wereldbolletje staat of alleen BT.
En hoe heb je het gefixt? Het lukt mij ook niet echt.Goofyduck schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:18:
misschien al een vraag naar geweest, maar kan het antwoord (en de vraag) niet vinden:
Ik heb via disc2phone mn mp3's op de memory stick gezet. staat allemaal heel netjes in de mp3 folder waar het hoort. Alleen kan ik hem dan niet vinden op mn telefoon. Als ik walkman functie gebruik, vindt hij alleen de standaart melodies van de telefoon zelf die er ooit op stonden.. wat doe ik fout?
edit: laat maar, heb het nu ineens wel gefixt... tís oke
en hoe instaleer je hem op je telefoon?
DaveD
Is het probleem niet dat de foon de memstick niet ziet als je de usbkabel gebruikt?Hacku schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:31:
[...]
En hoe heb je het gefixt? Het lukt mij ook niet echt.
Haal de kabel los van de foon en dan ziet ie hem wel
Ok ik heb het geaccepteerd, en kon zo internetten.
Toen ik op het navigatieknopje drukte, en ff naar 'main menu' ging,
zag ik boven alleen een java logo staan, en bluetooth. Betekend dat
dus dat ik goed zit?
En afbeeldingen downloaden (onderin staat bv. *kb/s) is dat ook
gewoon gratis?
dus dat ik goed zit?
gewoon gratis?
DikkeSpeedy-Andre schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:36:
[...]
Is het probleem niet dat de foon de memstick niet ziet als je de usbkabel gebruikt?
Haal de kabel los van de foon en dan ziet ie hem wel
Heb sinds vandaag de K750i in bezit, prachtig toestel, alleen moet ik nog een memstick van 512MB erin stoppen
Hoelang gaat de batterij mee als ik de mp3 speler constant zou gebruiken?
[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 01-09-2005 21:41 ]
Zend hem via BT of gebruik verkenner met de usbkabel, dan zet je hem in de Other dir op de memstick.DaveD1109 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:32:
[...]
en hoe instaleer je hem op je telefoon?
Kabel los halen van de foon en dan kun je de Other dir op de foon zien en de .jar installeren (ik lijk wel een antwoordapparaat, steeds weer hetzelfde riedeltje
Ziet er goed uit, je kunt gewoon (gratis) alle plaatjes downloaden-Japser- schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:37:
Ok ik heb het geaccepteerd, en kon zo internetten.
dus dat ik goed zit?
gewoon gratis?
ja dus je moet gewoon de ingepakte map die je download naar je telefoon verzenden??Speedy-Andre schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:40:
[...]
Zend hem via BT of gebruik verkenner met de usbkabel, dan zet je hem in de Other dir op de memstick.
Kabel los halen van de foon en dan kun je de Other dir op de foon zien en de .jar installeren (ik lijk wel een antwoordapparaat, steeds weer hetzelfde riedeltje)
DaveD
Verwijderd
wederom:
is er al iets bekend over wanneer de W800i weer leverbaar is... zit er nu al een week op te wachten, is bij PhoneHouse gereserveerd...??
Vodafone heeft voor 5€ onbeperkt GPRS binne !live
en kweet niet of je ook dingen mee kan nemen... ik denk dat ik wel alles *tot bijna alles* op zal belle
is er al iets bekend over wanneer de W800i weer leverbaar is... zit er nu al een week op te wachten, is bij PhoneHouse gereserveerd...??
en kweet niet of je ook dingen mee kan nemen... ik denk dat ik wel alles *tot bijna alles* op zal belle
Wauw, da's echt top! Hardstikke bedankt voor de hulp!Speedy-Andre schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:42:
[...]
Ziet er goed uit, je kunt gewoon (gratis) alle plaatjes downloaden
Een vraagje vanuit een andere hoek nog;
Is er geen mogelijkheid om op een plaatje in te zoomen, zonder hem horizontaal te stellen?
Dus kan ik alleen maar als het plaatje horizontaal zit, zoomen?
Dat is echt wel een nadeel, want als je foto dus 90 graden draait, zie je minder....
Als je alleen een .jar file hebt : ja en hij wordt meteen geïnstalleerd.DaveD1109 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:45:
[...]
ja dus je moet gewoon de ingepakte map die je download naar je telefoon verzenden??
Heb je een .jar en een .jad, dan beide naar Other kopiëren (met de usbkabel).
nou weet niet hoor maar er zitten geen jar en ook geen jad files in die map alleen maar vage bestandjes zoals cs,clas, en mf bestandenSpeedy-Andre schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:00:
[...]
Als je alleen een .jar file hebt : ja en hij wordt meteen geïnstalleerd.
Heb je een .jar en een .jad, dan beide naar Other kopiëren (met de usbkabel).
DaveD
ik zie geen mogelijkheid om een mp3 nog later toe te voegen. Ik heb een 750 mss kan het bij de 800 wel?pina schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:59:
[...]
je, maar die software is echt om '"é&ç'"é&312"é&²é van te worden. Heel slecht programma, niets van opties. Maar nu even terug naar mijn vraag. Als je even zou willen beantwoorden?
kan je je mp3's zoals in een playlist ordenen zoals je wilt en achteraf een mp3 toevoegen aan de lijst en plaatsen waar je witlt?
Verwijderd
Als je die jad en jar bestanden download, dan kan het zijn dat die jar een zip-file wordt. Hij wordt dan weergegeven als zip-file, maar rename hem dan even naar een .jar. Die file moet je op je telefoon zettenDaveD1109 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:13:
[...]
nou weet niet hoor maar er zitten geen jar en ook geen jad files in die map alleen maar vage bestandjes zoals cs,clas, en mf bestanden
Een jar-file is namelijk een soort zip met allerlei bestanden waaronder een aantal class bestanden. Daarom ziet Winzip hem als een soort van een te unzippen pakketje
Vodafone zit er volgens mij helemaal doorheen, zit ook te wachten op de W800i maar ze hebben geen voorraad meer. Heb hem vorige week besteld bij een 22.50 abo (met 10 maand 7.50 korting)Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:53:
wederom:
Verwijderd
Je moet eerst inloggen met je username en wachtwoord. Vervolgens selecteer je een theme. Klik er op en je krijgt onderaan de pagina optie " ADD to my account" en Download to PC" Seleceteer wel in je profiel de juiste gsm. Anders download je de verkeerde themes.e kan het toch alleen via WAP binnenhalen, of kijk ik ergens overheen
Dit "probleem" heb ik ook, maar ik kan verder wel gewoon SMSen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:44:
Super startpost![]()
![]()
Ik denk dat ik een klein bugje ontdekt heb. Als ik de joystick naar links beweeg (W800) krijg ik het menu voor een nieuw bericht. Als ik dan 'sms' kies verschijnt er het volgende: "Config. vereist. Neem contact op met operator of www.sonyericsson.com/support. Nu instellen?"
Nu heb ik al verschillende keren handmatig het sms-type en geldigheidsduur ingesteld maar als mijn tel uit is geweest begint hij er weer over te zeuren.
Hebben meer mensen daar last van?
Ik heb mezelf vanmiddag 1 SMS gestuurd die in totaal 5x is aankomen op willekeurige tijdstippen, terwijl er gewoon maar 1 SMS van m'n SMS tegoed is afgehaald. Beetje vreemd verhaal, ik weet niet of het aan m'n K750i ligt of dat Vodafone wat problemen had.
ik heb dat dus met naar rechts. Normaal heb ik ingesteld dat ie dan naar het lampje gaat maar hij vergeet dit nogal vaak
Net een mailtje van 2call.nl gehad en zij zijden dat ze maandag nieuwen lading w800i binnen krijgt.
Verwijderd
bij m'n nokia 6610i, had ik een ontvangstbevestiging als een bericht aangekomen was dat ik verstuurd was, kan dit niet bij m'n W800i? of kijk ik er over?
wat ik ook al verschillende keren heb opgemerkt is dat als je een sms typt, en je gaat even terug uit de sms-editor, is gans je bericht weg... bij m'n nokia was dit ook niet... dit kan toch niet op een of andere manier ingeschakelt worden???
wat ik ook al verschillende keren heb opgemerkt is dat als je een sms typt, en je gaat even terug uit de sms-editor, is gans je bericht weg... bij m'n nokia was dit ook niet... dit kan toch niet op een of andere manier ingeschakelt worden???
Verwijderd
wat voor besturingssysteem gebruik je op je pc? se-helpdesk heeft mij per mail bevestigd dat de module disc2phone pas ondersteund wordt vanaf windows 2000 (dus geen 98 of millenium edition, of ouder). zie mijn eerder post hier. mijn oplossing is dus mp3's vanaf je harde schijven te kopiëren naar je w800.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:39:
net mijn nieuwe w800i binnen, maar ik krijg disc2phone niet aan de praat! heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd maar zonder effect, verder alle goede usb-drivers! hij geeft bij het opstarten een foutmelding van een software bug, komt iemand anders dit probleem bekend voor? oplossingen?
succes
Mja dat laatste viel mij ook al op. Best wel irri soms. Hopelijk is daar een oplossing voorVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:35:
bij m'n nokia 6610i, had ik een ontvangstbevestiging als een bericht aangekomen was dat ik verstuurd was, kan dit niet bij m'n W800i? of kijk ik er over?
‹(◕‿◕)›
Ik krijg een melding of ik hem wil opslaan in DraftsGGS_106 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:43:
[...]
Mja dat laatste viel mij ook al op. Best wel irri soms. Hopelijk is daar een oplossing voor
Ik denk dat je er overheen kijkt want ik dat gewoon instellen bij mijn k750i, dus dan zal het ook wel op de w800i zitten. Op het moment dat je de sms verzend (dus na het kiezen van een ontvanger) kun je more kiezen oid ipv send te klikken om het bericht te versturen, vervolgens kun je naar instellingen gaan en daar instellen dat je een ontvangstbevestiging wil hebben.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:35:
Ik krijg de vraag of ik mijn sms op wil slaan in drafts.wat ik ook al verschillende keren heb opgemerkt is dat als je een sms typt, en je gaat even terug uit de sms-editor, is gans je bericht weg... bij m'n nokia was dit ook niet... dit kan toch niet op een of andere manier ingeschakelt worden???
Verwijderd
is dit dan "met antwoord" heb het aangezet, morgen ff testen...
en je akn berichten wel opslaan, maar ik vond het handiger als ze gewoon in de editor bleven staan... nu moet je ze altijd gaan openen als je even terug wou gaan kijken naa rbvb hoe laat het is...
thx voor de vlugge antwoorden!
Tim
en je akn berichten wel opslaan, maar ik vond het handiger als ze gewoon in de editor bleven staan... nu moet je ze altijd gaan openen als je even terug wou gaan kijken naa rbvb hoe laat het is...
thx voor de vlugge antwoorden!
Tim
Alphega>
Moet je dan ELKE keer weer aanklikken dat je een ontvangtbevestiging wilt? dat zou echt namelijk een domme actie zijn. Ik heb nog nooit in die 10 jaar dat ik mobieltjes heb dat je geen algemene instelling had om ontvangsbevestiging aan te zetten die dus voor al je smsjes werkt door 1x in te stellen.
Moet je dan ELKE keer weer aanklikken dat je een ontvangtbevestiging wilt? dat zou echt namelijk een domme actie zijn. Ik heb nog nooit in die 10 jaar dat ik mobieltjes heb dat je geen algemene instelling had om ontvangsbevestiging aan te zetten die dus voor al je smsjes werkt door 1x in te stellen.
Verwijderd
FF over dat gratis internetten via breedband. Trek je stekker uit je modem/router en je weet het ! Simpel toch ?!
Maar ik zou wel graag zo op deze manier streaming video willen bekijken . Iemand een suggestie hoe dat moet ?
Ik zou ook graag opgenomen video met mijn TVkaart willen overzetten naar de gsm , maar ik weet niet hoe dat moet. Iemand daar ook een antwoord op ?
Maar ik zou wel graag zo op deze manier streaming video willen bekijken . Iemand een suggestie hoe dat moet ?
Ik zou ook graag opgenomen video met mijn TVkaart willen overzetten naar de gsm , maar ik weet niet hoe dat moet. Iemand daar ook een antwoord op ?
neen:n00bs schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:00:
Alphega>
menu -> berichten -> instellingen -> sms -> orderbevestiging.
de ontvangstbevestiging is hier veel beter dan bij nokia. Bij nokia krijg je dat altijd onder de vorm van een nieuw bericht, terwijl je dat hier als een service bericht krijgt. Snel en efficiënt

ben je tevreden over uw wekker?
ik vraag me trouwens af wat die "met antwoord"-optie is?
[ Voor 25% gewijzigd door pina op 02-09-2005 01:41 ]
dat ligt aan uw netwerkinstellingen. Ik had dit eerst ook met MMS, en dan heb ik op de site vd provider een dienstbericht laten versturen met de instellingen in, en dan geactiveerd. Toen was alles in orde. Misschien bij sms eens kijken?Caponi schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:31:
[...]
Dit "probleem" heb ik ook, maar ik kan verder wel gewoon SMSen.
Ik heb mezelf vanmiddag 1 SMS gestuurd die in totaal 5x is aankomen op willekeurige tijdstippen, terwijl er gewoon maar 1 SMS van m'n SMS tegoed is afgehaald. Beetje vreemd verhaal, ik weet niet of het aan m'n K750i ligt of dat Vodafone wat problemen had.
Verwijderd
je vraagt dan de ontvanger om antwoord.ik vraag me trouwens af wat die "met antwoord"-optie is?
er staat dan zoiets in beeld als de ontvanger zijn sms wegklikt: 'Afzender heeft om een antwoord gevraagd. Nu antwoorden?'.
Verwijderd
Jaja, gisteren is het dan toch gelukt om via bluetooth breedband te internetten!!!!!
Iedereen bedankt voor de tips!!!
(nu nog MyPhoneExplorer aan de praat zien te krijgen...........)
heeft iemand hier misschien een tutorial voor????
Heb jij dan een tutorial voor dat instellen er van enzoVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:43:
![]()
![]()
Het is gelukt!!!!!!!!!!!!
Jaja, gisteren is het dan toch gelukt om via bluetooth breedband te internetten!!!!!
Iedereen bedankt voor de tips!!!
(nu nog MyPhoneExplorer aan de praat zien te krijgen...........)
heeft iemand hier misschien een tutorial voor????
‹(◕‿◕)›
is dat niet meer zoiets als eerst het oude bericht wordt in het smsje gezet en daar achteraan kun je je nieuwe bericht typen. dat was het bij mn oude mobiel (sagem my-x5) namelijkVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 07:44:
[...]
je vraagt dan de ontvanger om antwoord.
er staat dan zoiets in beeld als de ontvanger zijn sms wegklikt: 'Afzender heeft om een antwoord gevraagd. Nu antwoorden?'.
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
echt een noob, de p800 had die instelling helaas niet.n00bs schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:00:
Alphega>
geloof me, ik had het toestel en ergerde me groen en geel eraan

Verwijderd
Maar dan moet je geen shuttergeluid op je gsm hebben.De Amerikaanse Thao Nguyen keek vreemd op toen er vorige week een man tegenover haar kwam zitten in de metro van Manhattan. Hij begon namelijk te masturberen in het bijzijn van de 22-jarige werkzoekende. Omdat er verder bijna niemand in de metro zat, kon de perverseling vrijuit zijn gang gaan. De rukker had echter buiten de mobiele telefoon van Nguyen gerekend. Ze nam een zeer duidelijke foto van de man, en zette die met bijbehorend verhaal op internet.
Foto: http://www.flickr.com/photos/94886948@N00/35501732/
Verschillende weblogs begonnen naar die foto te linken, en ook de Amerikaanse media kregen lucht van de zaak. De politie van New York (NYPD), waar Nguyen een klacht indiende tegen de anonieme zelfbevrediger, was onder de indruk van de foto die ze had genomen. NYPD-rechercheur Kevin Czartoryski zegt dat zulke foto's een grote bijdrage kunnen leveren aan de opsporing van verdachten. Hij waarschuwde vrouwen wel een foto zo ongemerkt mogelijk te maken, om geen woede op te wekken bij perverselingen.
Vandaag schrijft de krant NY Daily News dat de man vermoedelijk in 1994 al eens is gearresteerd voor onzedelijk gedrag op hetzelfde metrotraject. Verschillende tipgevers zeggen hem van de foto herkend te hebben. Het zou gaan om de 43-jarige Dan Hoyt, mede-eigenaar van raw-food restaurants Quintessence.
Dit topic is gesloten.