Misschien een domme vraag hoor, maar maakt het wat uit met welke simkaart je je firmware update?
Is er mss een 1 of andere mogelijkheid om een shortcut te maken direct naar een applicatie? Snelste manier is volgens mij nu organizer > applications
Maar direct naar een app kan niet of wel?
Maar direct naar een app kan niet of wel?

Zulke aankopen bekijk ik altijd eerst ff irl, plaatje kan altijd vies tegen vallen.Anoniem: 154696 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:50:
Dan zal ik ook maar eens een kijkje gaan nemen bij de BC, ik trek mijn oordeel puur op de afbeeldingen die ik gezien heb. Je maakt me nu ook wel heel erg nieuwschierig naar die oordoppen want ik vond die senheisser al goed klinken.
Ik vind de EX71sl echt een heel stuk beter dan de Sennheisers, en met mij veel EX71sl gebruikers. Er zijn altijd mensen die maar niet aan het in-ear principe kunnen wennen, maar dat zijn er niet zoveel. Het geluid is veel voller en dieper. In het midden/hoog kunnen ze mss iets achterblijven, maar zelf merk ik hier niet zoveel van.
Ik heb nog geen vergelijkende test gedaan, maar mijn eerste indruk is dat ze wel iets minder zijn. Vooral het comfort van de HPM-70 vind ik iets minder dan van de EX71sl, maar veel scheelt het niet. Het geluid kan ik nog niet zoveel over zeggen. Dopjes moeten ook nog inspelen (zie stukje over inspelen in de startpost van dit topic voor korte uitleg), daarna kan ik pas goed vergelijken. De eerste indruk qua geluidskwaliteit is dat het wel dik in orde is en dat ze waarschijnlijk niet veel onder zullen doen voor de EX71sl. Zal dit binnenkort ook wel ff proberen te vergelijken.MIQ schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:53:
Vind dit eigenlijk niet duur als je kijkt dat m'n Sony EX-71 inear dopjes al iets van 49 euro kosten.
Weet iemand of de kwaliteit van de HPM-70 en de EX-71 hetzelfde is?
Nog wel ff geduld hèAnoniem: 154795 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:38:
bedankt, ik ben erg benieuwd naar je vergelijking test
Zal proberen voor 't eind v/d week (zondag) wat meer te posten, maar 't kan ook een paar dagen later worden. (Moet ook nog gestudeerd worden

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Anoniem: 143766

Je hoeft 't niet te geloven, maargoed, hier ff een fotootje met m'n webcam gemaakt zodat jullie kunnen zien dat de mijne toch echt een update heeft gehad...
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 14-09-2005 18:57 ]
Wat voor een versie had je hiervoor dan?
Ik heb een 750i via telfort gekocht. Ze zeggen dat die "unbranded" zijn.
Kan ik updaten via de nederlandse site?
hoe heb jij het gedaan etc?
Ik heb een 750i via telfort gekocht. Ze zeggen dat die "unbranded" zijn.
Kan ik updaten via de nederlandse site?
hoe heb jij het gedaan etc?
Heb inderdaad gewoon via www.sonyericsson.nl geupdate. Had hiervoor de R1L versie, dusja, de versie de meesten hier hebben.
Gewoon via HIER de update gedaan.
Anoniem: 134000
Zo heb nu eindelijk ook de W800i besteld bij telecomadvies.nl, heeft iemand al ervaring met het bestellen van dergelijke producten op deze site?
Verder wacht ik in spanning af
Anoniem: 88208
HUH....ik vat het ff niet...Ik hoor hier en daar iets over een firmware update. Nu ga ik naar de Sony Ericsson Update Service, en selecteer de W800i...Resultaat:
Helaas is er voor het geselecteerde product geen support beschikbaar in deze categorie.Klik hieronder ...
Komt nu ook nog een fimware voor de w800i, of is er nu alleen ene voor de 750...?
thx,
Helaas is er voor het geselecteerde product geen support beschikbaar in deze categorie.Klik hieronder ...
Komt nu ook nog een fimware voor de w800i, of is er nu alleen ene voor de 750...?
thx,
Momenteel is de nieuwe software alleen voor de K750i. Binnenkort zal ook voor de W800i een update volgen. Omdat beide telefoons niet over dezelfde software beschikken, zullen ze dus ook een aparte update moeten hebbenAnoniem: 88208 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:08:
HUH....ik vat het ff niet...Ik hoor hier en daar iets over een firmware update. Nu ga ik naar de Sony Ericsson Update Service, en selecteer de W800i...Resultaat:
thx,
Anoniem: 110135
Tinuxie wanneer komt er weer een nieuw deel het is zo populair dat er al meer als 50 pagina's zijn?
Als ik kan helpen hoor ik het graag!
Als ik kan helpen hoor ik het graag!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 110135 op 14-09-2005 19:17 ]
Anoniem: 153264
W8 dan maar fijn verder, ik hoop tot in de oneindigheid want dat gezevenzeik over abbo's en winkels hoort HIER niet thuis !!Anoniem: 134000 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:06:
Zo heb nu eindelijk ook de W800i besteld bij telecomadvies.nl, heeft iemand al ervaring met het bestellen van dergelijke producten op deze site?
Dit topic gaat over het GEBRUIK van de drie eerder genoemde telefoons, en niet over WAAR te koop, HOE goedkoop en WELK abbo, daar is google voor en verder alle reklamefoldertjes die je in je brievenbus krijgt !!
Ik krijg steeds "toestel is al bijgewerkt"Anoniem: 143766 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:02:
Heb inderdaad gewoon via www.sonyericsson.nl geupdate. Had hiervoor de R1L versie, dusja, de versie de meesten hier hebben.
Misschien ff je cookies en temp. internet files wissen....kan zijn dat dat ermee te maken heeft....heb dat namelijk toevallig vanmiddag gedaan bedenk ik me net...Hacku schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:22:
[...]
Ik krijg steeds "toestel is al bijgewerkt"
effe wat leuks tussendoor :
HPM-70 gekocht voor 25 euro bij TPH beverwijk waardoor ik dus mijn K750 kan aansluiten op een JBL on Tour speakersetje. Wat een lekker geluid komt daaruit zeg. Op zich ga ik de headset gedeelte nooit gebruiken, het ging me voornamelijk om de adapter naar 3,5 mm.
HPM-70 gekocht voor 25 euro bij TPH beverwijk waardoor ik dus mijn K750 kan aansluiten op een JBL on Tour speakersetje. Wat een lekker geluid komt daaruit zeg. Op zich ga ik de headset gedeelte nooit gebruiken, het ging me voornamelijk om de adapter naar 3,5 mm.
Mooi, ik wacht met smartAnoniem: 145909 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:21:
Morgen post ik 'deeltje' 2!
Vermeld dan ook ff in de startpost dat mensen bij vragen of tips over een bepaalde telefoon het type er bij zet, zodat je niet dit soort dingen krijgt:
Er wordt geschreeuwt over nieuwe firmware, maar niet voor welk type (dit topic gaat namelijk over 3 telefoontypesAnoniem: 88208 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:08:
thx,

Ook voor de mensen die dus problemen hebben/opties zoeken op hun telefoon, vermeld ff type erbij, dan weet de rest of ze je moeten helpen of meteen kunnen zeggen dat jou type dat (helaas) wel/niet heeft. Scheelt een hoop onduidelijkheid (verwacht ik
Verder een tevreden W800i gebruiker hier. Vanmiddag nog weer genoten van de oordopjes die er bij komen. Het is wel ff wennen die in-ear dingen, maar in de trein een genot, muziekje aan en verder hoor je niets om je heen, ziet wel monden bewegen maar hoort nauwelijks tot geen geluid van. Is natuurlijk wel meteen weer een nadeel int verkeer, maar daar moet je ze eigenlijk ook niet gebruiken he
Ook games spelen en radio luisteren is leuke combinatie, alleen is je batterij dan wel snel leeg, als je dat een uurtje doet.
Misschien moet die van mij nog op maximum komen, maar ik haal nu bijna 1 week als ik niet te veel game (ongeveer 1,5 uur totaal) en bluetooth zoveel mogelijk uitlaat (niet te veel files van/naar pc dus) en verder vooral dat ding in mn broekzak heb zitten.
zo issie wel lang genoeg, tis maar dat je het weet
[ Voor 1% gewijzigd door Arie-Kanarie op 14-09-2005 19:41 . Reden: typo ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Anoniem: 134000
Zo! Nu snap ik de commercial van Sire "We hebben soms een iets te kort lontje in ons landje" welAnoniem: 153264 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:20:
[...]
W8 dan maar fijn verder, ik hoop tot in de oneindigheid want dat gezevenzeik over abbo's en winkels hoort HIER niet thuis !!
Dit topic gaat over het GEBRUIK van de drie eerder genoemde telefoons, en niet over WAAR te koop, HOE goedkoop en WELK abbo, daar is google voor en verder alle reklamefoldertjes die je in je brievenbus krijgt !!
The PhoneHouse, ze hebben er nog 2 of 3 liggen dacht ikAnoniem: 110135 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:30:
Wat is TPH beverwijk en hebben ze er nog meer?
trouwens, net effe de firmware upgrade gendaan maar helaas krijg ik nog steeds R1L002 erop.
morgen weer proberen.
[ Voor 21% gewijzigd door VIC_TOR op 14-09-2005 19:40 ]
Oja, wat me ook nog is opgevallen in de nieuwe update is dat het scherm niet meer oplicht op het moment dat de screensaver in beeld komt.
Ik *hoop* 'm morgen binnen te krijgen, hij is op voorraad (kreeg vanmorgen een mailtje over), maar zal vast wel nietAnoniem: 134000 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:06:
Ben zelf erg benieuwd naar de geluidskwaliteit van die oordopjes, heb voorheen een unitech mp3 speler gehad (is nu al denk ik zo'n 3 jaar oud ofzo, volgens mij zelfs ouder, 1 van de 1e sticks), dus dat zal denk ik wel een verbetering zijn
[ Voor 24% gewijzigd door -tom-562 op 14-09-2005 19:54 ]
Vaak bu'j te bang!
Dat heb ik ook met de W800i. Irritant. Leg je de telefoon op tafel, ding gaat standby en flikkert een minuut later weer aan en laat t klokje ff zien. Dan springtie weer weg. Mooi dat dat er nu uit isAnoniem: 143766 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:47:
Oja, wat me ook nog is opgevallen in de nieuwe update is dat het scherm niet meer oplicht op het moment dat de screensaver in beeld komt.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
juist! dat moet weg!Anoniem: 143766 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:47:
ehm.. vraagje, als ik heb update, zijn al me contacts, instellingen en alles wat in me telefoongeheugen staat nog aanwezig?
Vroeger een Nokia 6230 geflashed, resultaat, alles weg....
Yep, alles blijft zoals het was...The Conman schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:05:
[...]
juist! dat moet weg!
ehm.. vraagje, als ik heb update, zijn al me contacts, instellingen en alles wat in me telefoongeheugen staat nog aanwezig?
Vroeger een Nokia 6230 geflashed, resultaat, alles weg....
Nou Ramonio, ik snap echt niet hoe jij dat gedaan hebt, maar krijg hier gewoon steeds "toestel is al bijgewerkt"
Cookies & temp files wissen doet ook niks.
In zweden kan je het al kopen, en veeel goedkoper ook voor 30 euro!Skype schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:23:
De HPM 70 wordt over 2 dagen veracht bij Expansys.nl, en kost er bijna 40 euro excl shipping.
Toch duurder als verwacht
Haha, tja, ik snap het dan ook niet. Dacht dat al wel meer mensen 't ding van nieuwe software voorzien hadden en dat ik de eerste was die het meldde...Hij begon hier gewoon te downloaden, zonder dat ik ook maar iets anders heb gedaan dan de vorige updatesHacku schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:16:
Nou Ramonio, ik snap echt niet hoe jij dat gedaan hebt, maar krijg hier gewoon steeds "toestel is al bijgewerkt"Cookies & temp files wissen doet ook niks.
Wellicht dat hij in de loop van de avond te updaten is, je weet 't nooit. Moet alleen melden dat 't menu (voor zover ik kan merken) drastisch sneller is geworden. Ideaal gewoon. Je vliegt overal doorheen, zonder dat hij ook maar ergens eventjes blijft hangen. Alleen in mappen met veel of grote bestanden erin komt 't zandlopertje eventjes, maar verder is 't aanklikken en hij is er
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 14-09-2005 20:21 ]
Dat mogen ze er idd bij de W800i ook wel uithalen. Stoor me er eigenlijk niet aan, maar scheelt wel weer ietsje in batterij duurGGS_106 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:03:
[...]
Dat heb ik ook met de W800i. Irritant. Leg je de telefoon op tafel, ding gaat standby en flikkert een minuut later weer aan en laat t klokje ff zien. Dan springtie weer weg. Mooi dat dat er nu uit is
Zijn er hier ook mensen die een bluetooth headset gebruiken om te bellen en zo ja, welke? Zit er behalve eventuele verschillen in batterijduur nog verschil tussen in kwaliteit? Zelf leek me die HBH-600 wel wat, zag ik volgens mij hier bij de Mediamarkt voor € 60 liggen. Of kunnen jullie een ander merk aanraden? Heb hier verder erg weinig verstand van. Ik weet wel dat ik die Jabra dingen lelijk vind, maar deze is qua design wel aardig. (Eigenlijk vind ik zo'n ding aan je oor nooit mooi, maar voor in de auto wel erg handig, die draadjes vind ik altijd behoorlijk irritant tijdens het rijden.)
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Hmm, geen ervaring met die oortjes. Lijkt me ook niks btw. Ik schaf binnenkort de HCB-300 aan, BT carkit. Wel zo makkelijk
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 154913
Krijg men K750i maar niet geupdated, hij blijft hangen na de melding
'Remove the phone from the USB cable, turn it off and wait 20 secs.
After that hold down 'c' key and connect the ohone to the usb cable
The update should start within 25 secs....
Daar schort het schoentje dus, hij doet namelijk NIETS...
Iemand een ID'tje?
THx
Daar schort het schoentje dus, hij doet namelijk NIETS...
Iemand een ID'tje?
THx
@GGS_106: Ik heb geen eigen auto, ik deel er eentje met m'n broer (we zijn beide student en wonen in één flat, auto is eigenlijk van m'n ouders...) en rijd anders vaak in de auto van m'n vriendin. Carkit is daarom voor mij niet zo handig. Thuis mag ik trouwens ook graag met losse handen bellen
[ Voor 6% gewijzigd door NrG_82 op 14-09-2005 20:30 ]
Als je de telefoon uit hebt gezet, houd je de "C" ingedrukt, hang je hem weer aan de kabel en houd je de "C" ingedrukt totdat de balk van "0%" naar "1%" springt. Pas dan laat je 'm weer losAnoniem: 154913 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:28:
Krijg men K750i maar niet geupdated, hij blijft hangen na de melding
Daar schort het schoentje dus, hij doet namelijk NIETS...![]()
![]()
Iemand een ID'tje?
THx
Anoniem: 154913
Nop
Ik hou de 'c' knop ingedrukt (meer dan 2min), plug hem weer in, maar er veranderd niets
Als ik hem inplug kreeg ik wel mijn PIN-code schermpje te zien
De update van de VAIO-Pocket ging wel stukken simpeler....
Ik hou de 'c' knop ingedrukt (meer dan 2min), plug hem weer in, maar er veranderd niets
Als ik hem inplug kreeg ik wel mijn PIN-code schermpje te zien
De update van de VAIO-Pocket ging wel stukken simpeler....
Anoniem: 143766 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:57:
[afbeelding]
Je hoeft 't niet te geloven, maargoed, hier ff een fotootje met m'n webcam gemaakt zodat jullie kunnen zien dat de mijne toch echt een update heeft gehad...

Ik heb net een poging gewaagd, maar ik had al een 'up-to-date" firmware? daarna als controle toch geflasht en dat bevestigde de mededeling. Morgenavond nog een poging wagen.
Helaas niet als eerste die hem geupdate heeft!
Offtopic:
Heb wat foto's van W800 vs MDA Compact op
www.w800vsmda.nl.tt
staan. Als iemand nog foto's nodig heeft (reken dit niet als spam aub..)
Heb wat foto's van W800 vs MDA Compact op
www.w800vsmda.nl.tt
staan. Als iemand nog foto's nodig heeft (reken dit niet als spam aub..)
Android fanboy
Anoniem: 19503
Ik gebruik de jabra 200 BT headset voor in de auto,werkt perfect ben er erg tevreden overNrG_82 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:20:
[...]
Dat mogen ze er idd bij de W800i ook wel uithalen. Stoor me er eigenlijk niet aan, maar scheelt wel weer ietsje in batterij duur![]()
Zijn er hier ook mensen die een bluetooth headset gebruiken om te bellen en zo ja, welke? Zit er behalve eventuele verschillen in batterijduur nog verschil tussen in kwaliteit? Zelf leek me die HBH-600 wel wat, zag ik volgens mij hier bij de Mediamarkt voor € 60 liggen. Of kunnen jullie een ander merk aanraden? Heb hier verder erg weinig verstand van. Ik weet wel dat ik die Jabra dingen lelijk vind, maar deze is qua design wel aardig. (Eigenlijk vind ik zo'n ding aan je oor nooit mooi, maar voor in de auto wel erg handig, die draadjes vind ik altijd behoorlijk irritant tijdens het rijden.)
Tss, dit is echt zo vreemd. Dat ding begint bij mij gewoon prima te downloaden en bij geen een van jullie werkt 'ie! Kan me toch haast niet voorstellen dat ze voor eventjes weer de "oude" firmware terug hebben gezet....willy1986 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:30:
[...]
![]()
Ik heb net een poging gewaagd, maar ik had al een 'up-to-date" firmware? daarna als controle toch geflasht en dat bevestigde de mededeling. Morgenavond nog een poging wagen.
Helaas niet als eerste die hem geupdate heeft!![]()
Ik heb trouwens even een testje gedaan met een wat ouder "probleempje" namelijk dat de foto later gemaakt wordt dan dat je hem eigenlijk afdrukt. Heb een foto van een lopende stopwatch gemaakt. Op het moment van afdrukken bleef het beeld even steken op 39.9 seconden. Ik maakte de foto dus bij 39.9 seconden. De foto werd later opgeslagen op 40.3 seconden. Tussen het maken van de foto en de uiteindelijke foto zit dus 0.4 seconden tussen. Best lang vind ik zelf, té lang als je het mij vraagt, want in 0.4 seconden presteren mensen het altijd om net weg te kijken of net ff een andere beweging te maken dan dat jij zou willen....
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 14-09-2005 22:01 ]
Anoniem: 152280
Nog even over de HMP-70, hij is te kopen bij The Phone House, voor het zachte prijsje van 25,- €, ik heb ze vandaag gekocht, en ik ben er erg over te spreken, het geluid klinkt lekker helder, het design is strak en de FM-Radio antenne werkt ook perfect.
Ik vind ze stukken lekkerder zitten dan de orginele - die ik kwijtgeraakt ben.. -. En ze geven een beter geluid, zoals gezegt, ik raad ze zeker aan!
Ik vind ze stukken lekkerder zitten dan de orginele - die ik kwijtgeraakt ben.. -. En ze geven een beter geluid, zoals gezegt, ik raad ze zeker aan!
Weet je ook toevallig hoeveel van die headsetjes ze per filiaal binnen hebben gekregen? Dan ga ik er morgen namelijk ook ff eentje halen...
De HBH-600 is perfect hoor! M'n pa heeft er nooit problemen mee! (icm T610) en met de K750 kan ik ook geen problemen (met bv. pairen) opmerken.NrG_82 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:20:
Zelf leek me die HBH-600 wel wat, zag ik volgens mij hier bij de Mediamarkt voor € 60 liggen.
offtopic:
Ik heb trouwens nog een Butterfly (van orange) liggen: helemaal nieuw in doos! Doet het ook erg goed icm K750. Dus als je evt. nog interesse hebt mail je me maar...
Ik heb trouwens nog een Butterfly (van orange) liggen: helemaal nieuw in doos! Doet het ook erg goed icm K750. Dus als je evt. nog interesse hebt mail je me maar...
Waarom 'help!' ? Ben je zo benauwd? Als je ff terug leest zal je gauw tot de conclusie komen dat die nog niet beschikbaar is. Wel heel eventjes geweest omdat Ramonio de nieuwe firmware al wel heeft.Faust schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:50:
kunnen jullie nu wel of niet upgraden?
misschien via de amerikaanse site?
help!
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 14-09-2005 22:57 ]
Iemand enig idee of de Sony MemoryStick Pro Duo 2(!)Gb ook in de K750i past??
http://www.mnm-computers....h=45_116&products_id=1598
Lijkt me wel aantrekkelijk voor de mp3'tjes enzo
Wat jullie??
Enne... is er inmiddels al nieuws over een evt. goed bruikbare MSN Messenger?
Via GPRS vind ik geen probleem, want heb Orange World en dan heb je standaard ook 2 Mb GPRS verkeer 'gratis'. En MSN gebruikt erg weinig weet ik nog van mijn smartphone. 
PS> alleen unbranded k750i's schijnen ook een My Friends optie te hebben op de foon, een soortgelijk MSN progje.. iemand dit al werkend gekregen, want tis nog best omslachtig heb ik het idee..
http://www.mnm-computers....h=45_116&products_id=1598
Lijkt me wel aantrekkelijk voor de mp3'tjes enzo
Enne... is er inmiddels al nieuws over een evt. goed bruikbare MSN Messenger?
PS> alleen unbranded k750i's schijnen ook een My Friends optie te hebben op de foon, een soortgelijk MSN progje.. iemand dit al werkend gekregen, want tis nog best omslachtig heb ik het idee..
[ Voor 20% gewijzigd door Robinter79 op 14-09-2005 23:16 ]
Welke data wordt (al dan niet standaard) op de MemoryStick van de K750i opgeslagen? De foto's en MP3-bestanden? Of zijn er tevens nog andere items welke op de stick worden geplaatst?
MP3, foto's, videootjes, filmpjes (die je downloadt dus bijv.), maar ook kun je er geloof ik wel spellen opzetten (of iig de installatiebestandjes) en (mp3) ringtones.
Maar waar je je gemaakte foto's opslaat (telefoongeheugen of kaartje) kun je uiteraard ook gewoon instellen op je k750i. Ook kun je gewoon een paar mp3's in je geheugen knallen van foon, maar zouk nie aanraden, want dan is je geheugen vol..
en kun je geen spelletjes er meer bij doen etc.
Enne... als die 2 of 4 gb kaartjes nu ff heeeeel snel in prijs gaan dalen, dan gaak er binnenkort ééntje aanschaffe..
Maar waar je je gemaakte foto's opslaat (telefoongeheugen of kaartje) kun je uiteraard ook gewoon instellen op je k750i. Ook kun je gewoon een paar mp3's in je geheugen knallen van foon, maar zouk nie aanraden, want dan is je geheugen vol..
Enne... als die 2 of 4 gb kaartjes nu ff heeeeel snel in prijs gaan dalen, dan gaak er binnenkort ééntje aanschaffe..
[ Voor 38% gewijzigd door Robinter79 op 14-09-2005 23:33 ]
Anoniem: 154937
Hallo allemaal
Ik heb sinds kort de W800i, gaaf toestel! En via deze site heb ik het progje ontdekt om zelf thema's te maken, helemaal top.
Mijn man heeft de K750i. Nu heeft hij een probleem. Hij heeft Vodafone en die hebben een beveiliging gezet op het gebruiken van mp3's als ringtones.... das dus niet leuk! Hij kan zijn mp'3 niet instellen als ringtone, wel beluisteren. Wie ook wie kan ons helpen????
Je mag ook mailen:
maartje.schijven@home.nl
Ik heb sinds kort de W800i, gaaf toestel! En via deze site heb ik het progje ontdekt om zelf thema's te maken, helemaal top.
Mijn man heeft de K750i. Nu heeft hij een probleem. Hij heeft Vodafone en die hebben een beveiliging gezet op het gebruiken van mp3's als ringtones.... das dus niet leuk! Hij kan zijn mp'3 niet instellen als ringtone, wel beluisteren. Wie ook wie kan ons helpen????
Je mag ook mailen:
maartje.schijven@home.nl
Al gegoogled??
Ik heb dit in 0,03 sec gevonden
http://www.zedge.no/phpbb...-mp3-or-mp4-as-a-ringtone
Ik heb dit in 0,03 sec gevonden
http://www.zedge.no/phpbb...-mp3-or-mp4-as-a-ringtone
Laat maar, mijn man heeft het zelf gevonden. Eindelijk kan hij zijn eigen ringtones instellen!!
Op Esato lees ik dat veel mensen problemen hebben gehad met de update. (halverwege ermee stoppen, halve updates) dus ik denk dat daarom de update niet meer werkt.
PSN: Shiver23
wel zo netjes om dan even een werkend principe op de site achter te laten voor de nog zoekende vodafone branded k750i-gebruikers...Anoniem: 154937 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:59:
Laat maar, mijn man heeft het zelf gevonden. Eindelijk kan hij zijn eigen ringtones instellen!!

Anoniem: 125801
Die zoekende vodafone branded k750i-gebruikers moeten eens in de startpost van dit topic kijken...wel zo netjes om dan even een werkend principe op de site achter te laten voor de nog zoekende vodafone branded k750i-gebruikers...
Niet dus, wel zijn kennelijk enkele foons die Kpn verkocht heeft 'per ongeluk' voorzien van My friends.Robinter79 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:00:
Ik gebruik soms een simpele messenger die via een webbrowser werkt, maar da's ook niet alles.
Messengers die een 'popup' gebruiken per chatwindow kunnen niet in de Opera minibrowser draaien.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
waarom zit er dan niet gewoon een Mozilla Firefox browsertje in?
hehe
Werkt lekker met zo'n schermpje, het valt me mee dat Opera het zo goed doet.Robinter79 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:51:
waarom zit er dan niet gewoon een Mozilla Firefox browsertje in?hehe
Als Mozilla een echte (gratiz) Java browser heeft die naast gprs ook via BT kan communiceren dan hou ik me aanbevolen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Staat gewoon in de startpostAnoniem: 154937 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:43:
Hallo allemaal
Je mag ook mailen:
maartje.schijven@home.nl
LOL, die jongen van de Vodafone wist niet eens dat er een beveiliging op zat ofzo, nog voordat ik de mijne kocht bij TforTelecom. Of hij gedroeg zich gewoon heel onschuldig
‹(◕‿◕)›
De HPM-70 headset is ook los te verkrijgen bij de phonehouse in leeuwarden, ik ga er strax eentje halen 
Ook voor het toch wel aantrekkelijke prijsje van 24,99
Ook voor het toch wel aantrekkelijke prijsje van 24,99
[ Voor 21% gewijzigd door Isengrim op 15-09-2005 11:15 ]
Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar hoe krijg ik dat stomme operatorlogo weg van Orange?? Heb een W800i. Via Bamikanarie gaat het dus niet... hij pakt hem niet.. grrr..
Kan niet, het enige wat je kunt doen is met de theme creator het logo dezelfde kleur geven als je achtergrond.
UNlocken en flashen via de site van davinci, dan ben je overal vanaf
DaveD
Heb juist mijn tel geupdated, Heb nieuwe firmware R1N035
Wel vaag, bij mij geeft ie aan dat ik de laatste softwareversie heb, en heb toch echt die van 30 juni..spockster schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:44:
Wat is er aan de hand met die update service
Hoe bevalt het? Op de 750 neem ik aan?spockster schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:44:
Wat bevalt je wel en wat niet?
‹(◕‿◕)›
Jep, is voor de K750i. De videobitrate zou terug hoger moeten zijn, dit kan ik niet bevestigen omdat ik hiervoor er nog nooit een filmpje mee gemaakt heb. Maar het is toch niet al te blokkerig. Het camerageluidje zit er nog steeds in
. De menu's zijn ook rapper, minder haperingen. Dit zijn zo de eerste dingen die ik kan ontdekken die anders zijn.
Ohja, ook dat hij nog eens oplicht in standby is eruit. Hele verbetering
Hier nog een changelog van een duitse site:
Ohja, ook dat hij nog eens oplicht in standby is eruit. Hele verbetering
Hier nog een changelog van een duitse site:
- Performance-Verbesserungen (R1N035)
- Licht-verhalten bei Standby-Uhr geändert (R1N035)
- Bluetooth-Stabilität verbessert (R1N035)
- Knacksen zwischen MP3-Titel-Wiedergabe entfernt (R1N035)
- Lautstärke des MP3-Player erhöht (R1N035)
- Wieder erhöhte Datenrate bei Videos (R1N035)
- Empfangsleistung verbessert (R1N035)
[ Voor 44% gewijzigd door spockster op 15-09-2005 12:25 ]
Vaag ik heb hem net geupdate en mij telefoon is gelihjk in het engels en is niet in het nederlands te zetten
DaveD
Zelfde probleem hier.. ik deed maar "toch bijwerken"... daarna liep die vast bij die stap waar je telefoon uit moet zetten en 20 sec moet wachten dan C ingedrukt moet houden terwijl je de USB kabel erin doet. Daarna update ie niet meer, een uur gewacht, dus maar telefoon weer eruit gehaald.BeVeBe schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:56:
[...]
Wel vaag, bij mij geeft ie aan dat ik de laatste softwareversie heb, en heb toch echt die van 30 juni..
Wat is er aan de hand met die update service..
Firmware is nog steeds die van 30 juni...
Anoniem: 150997
Jonges t nieuwe topic is nu online!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 15-09-2005 12:58 ]
Wat voor forum?
‹(◕‿◕)›
Oh die, dacht een nieuw W800 forum ofzo

‹(◕‿◕)›
Anoniem: 152280
Ik zou het niet weten, maar bij ons lagen er in ieder geval 10 van die leuke setjes, in ieder geval, zoveel leken er achter elkaar te liggen =DAnoniem: 143766 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:35:
Weet je ook toevallig hoeveel van die headsetjes ze per filiaal binnen hebben gekregen? Dan ga ik er morgen namelijk ook ff eentje halen...
Ben ondertussen ook al voorzien, maar dat heb ik gemeld in het nieuwe topicAnoniem: 152280 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:25:
[...]
Ik zou het niet weten, maar bij ons lagen er in ieder geval 10 van die leuke setjes, in ieder geval, zoveel leken er achter elkaar te liggen =D
Anoniem: 151935
Is er al iemand die dat bandje bij de headset bij de w800 eraf heeft kunnen krijgen ?
Dat nekbandje is namelijk gruwelijk irritant.
Dat nekbandje is namelijk gruwelijk irritant.
Hallo, ik woon in België en ik heb een MS Pro Duo kaartje besteld via MemoryMax.Ik heb daar totaal geen ervaringen mee, en mijn vraag is of ik gewoon kan overschrijven naar een Nederlandse rekening, of moet ik dan eerst een IBAN nummer ofzo verkrijgen?
jonges ga nou verder in de nieuwe....
miss. idee om deze op slot te doen?
miss. idee om deze op slot te doen?
Dit topic gaat toch dichtSimonMc schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:50:
Hallo, ik woon in België en ik heb een MS Pro Duo kaartje besteld via MemoryMax.Ik heb daar totaal geen ervaringen mee, en mijn vraag is of ik gewoon kan overschrijven naar een Nederlandse rekening, of moet ik dan eerst een IBAN nummer ofzo verkrijgen?
Voor overschrijven naar NL heb je idd bic/iban nummers nodig.
Deze vraag stel je natuurlijk eerst aan memorymax

Anoniem: 16697
Heb de W800I sinds gisteren en vraag me af waarom er niet de mogelijkheid is om de meegeleverde USB kabel ook als datakabel te gebruiken. Jammer.
Voor de rest prima tot nu toe.
Hoe kan ik mijn smsjes naar mijn computer copieren?
die IS te gebruiken als datakabelAnoniem: 16697 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:30:
Heb de W800I sinds gisteren en vraag me af waarom er niet de mogelijkheid is om de meegeleverde USB kabel ook als datakabel te gebruiken. Jammer.

Mensen, DEEL 2 is er al een dag! Stel je vragen dus in dat topic en niet hier, da's niet handig voor de overzichtelijkheid.
Anoniem: 155154
weet iemand of het mogelijk is je sony ericsson K750 als webcam via bleutooth te gaan gebruiken?
Gewoon ff verder in Deel 2 murcel
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 138251
Wat is het nadeel van een kpn simlock bij de k750?
alleen dat je kaartjes van t-mobile er niet in kan doen?
of zijn er ook functies uitgeschakeld?
Kijk eens een paar posts boven je!!!Anoniem: 138251 schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:43:
Wat is het nadeel van een kpn simlock bij de k750?
* Gaitman ______________________________________________________________________
Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 2
^ Daar verder graag ^
Dit topic is gesloten.