Geldt dat ook voor verlenging van telfort 200 (of hoger)??Verder heeft de Belcompany tot 16 oktober een aanbieding met TF 200 abbo waarbij je 10 maanden lang 10 Euro abbo korting krijgt.
Laat de mensen toch zelf kiezen welke provider en welk abo ze nemen, niet iedereen gaat voor de goedkoopste variant

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Dat is ook waar, die TF was maar een voorbeeld omdat er nu een mooie aktie is waarbij je die telefoon voor weinign geld kan bemachtigen 
Anyway kan je op de meeste websites zowat alle telefoons inc. 1 jarig abbo ook voor free krijgen. Helaas rennen de meeste mensen al gelijk naar de Phonehouse waar ze schandalig op elke aankoop minstens 100 Euro meer kwijt zijn dan via online stores. (dat is mijn punt)
Anyway kan je op de meeste websites zowat alle telefoons inc. 1 jarig abbo ook voor free krijgen. Helaas rennen de meeste mensen al gelijk naar de Phonehouse waar ze schandalig op elke aankoop minstens 100 Euro meer kwijt zijn dan via online stores. (dat is mijn punt)
Anoniem: 154696
Dat is waar, maar veel mensen kopen impulsief, ben nu al een weekje aan het rondkijken welk abo ik icm met de k750i zal nemen, welke het voordeligste is en het meeste voordeel aan heb. Maar goed sommige mensen hebben geld teveel en doen dat nietn00bs schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:50:
Dat is ook waar, die TF was maar een voorbeeld omdat er nu een mooie aktie is waarbij je die telefoon voor weinign geld kan bemachtigen
Ik heb het probleem dat mijn huidige abonnement op naam staat van mijn vader en ik graag een nieuwe telefoon wil. En ik dacht ik wil het liefst een abonnement bij Vodafone(heb nu T-Mobile), maar ik wil natuurlijk mijn nummer meenemen. Het schijnt het handigst te zijn om dan mijn vader een abonnement te laten afsluiten en dan mijn nummer laten meenemen om vervolgens het abonnement over te zetten op mijn naam.
Klopt dat dit de snelste manier is ?
En is de webshop van Vodafone het goedkoopst als ik een W800i wil hebben in combinatie met het abonnement van 22,50 voor 2jaar ?
De Phonehouse is inderdaad vaak wat duurder dan de rest, maar als je ook de andere winkels meeneems zoals de Belcompany, T for Telecom en de Mediamarkt etc. dan valt het vies tegen hoeveel voordeliger internetwinkels zijn. Met name bij 1 jarige abonnementen zie je gewoon dat pas vanaf 30 euro/maand of zoiets je kans maakt op een gratis toestel. Je moet het in zulke situaties echt hebben van de acties, bijvoorbeeld die van Telfort...n00bs schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:50:
offtopic:
waarom blijft iedereen over die abo's zeuren? iedereen kan toch op google wel wat intikken en zoeken naar wat hij het voordeligst vind? sites als www.gsm.nl en www.belcompany.nl kent iedereen toch...
Dit topic was bedoelt om over de telefoons zelf te gaan en niet om een of ander vergelijkend waren onderzoek voor de abo's die erbij komen te starten... dus een vriendelijke request om dit soort posts te stoppen...
waarom blijft iedereen over die abo's zeuren? iedereen kan toch op google wel wat intikken en zoeken naar wat hij het voordeligst vind? sites als www.gsm.nl en www.belcompany.nl kent iedereen toch...
Dit topic was bedoelt om over de telefoons zelf te gaan en niet om een of ander vergelijkend waren onderzoek voor de abo's die erbij komen te starten... dus een vriendelijke request om dit soort posts te stoppen...
Honesty is the best policy, but insanity is a better defense
Volgens mij kan je idd anders niet je nr porteren, tenzij je eerst dat oude abbo op jouw naam zet.Priyantha Bleeker schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:56:
Ik heb het probleem dat mijn huidige abonnement op naam staat van mijn vader en ik graag een nieuwe telefoon wil. En ik dacht ik wil het liefst een abonnement bij Vodafone(heb nu T-Mobile), maar ik wil natuurlijk mijn nummer meenemen. Het schijnt het handigst te zijn om dan mijn vader een abonnement te laten afsluiten en dan mijn nummer laten meenemen om vervolgens het abonnement over te zetten op mijn naam.
Klopt dat dit de snelste manier is ?
En is de webshop van Vodafone het goedkoopst als ik een W800i wil hebben in combinatie met het abonnement van 22,50 voor 2jaar ?
Ik zie dat deze aanbieding idd. erg voordelig is
Oken00bs schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:25:
[...]
Volgens mij kan je idd anders niet je nr porteren, tenzij je eerst dat oude abbo op jouw naam zet.
Ik zie dat deze aanbieding idd. erg voordelig is
Met die knipoog bedoel je toch niet dat het niet zo is he ?
Ik bedoel dat t erg voordelig is voor een Vodafone abbo en dat ik niet 1-2-3, een goedkoper alternatief kan vinden 
offtopic:
Anyway hou er rekening mee dat je maar 1 jaar garantie op je telefoon hebt. Telefoons vaak kapot gaan na het 1e jaar en reparaties belachelijk duur zijn
Anyway hou er rekening mee dat je maar 1 jaar garantie op je telefoon hebt. Telefoons vaak kapot gaan na het 1e jaar en reparaties belachelijk duur zijn
De nieuwe firmware is uit!!
Alleen nog niet voor hier in NL
iemand idee wanneer wel ???
Dat was al bekend... ik neem aan dat in de loop van deze week hij ook voor Nederland beschikbaar wordt.mregeling2005 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:30:
De nieuwe firmware is uit!!
Anoniem: 142154
Heb ik nog niet ondertekent nee, kan ik dus gewoon niks met die brief doen en verloopt dan vanzelf mijn bestelling?P.K. schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:12:
[...]
Zolang je nog geen ondertekend contract hebt opgestuurd kan je er gewoon vanaf.
Daarna weet ik het niet (volgens mij niet meer dan)
Anoniem: 154606
als je op een aanbieding hebt gereageerd of iets dergelijks dan is er een uiterlijke ingangsdatum. En als ze voor die datum jouw papieren nog niet binnen hebben dan vervalt de bestelling automatischAnoniem: 142154 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:18:
[...]
Heb ik nog niet ondertekent nee, kan ik dus gewoon niks met die brief doen en verloopt dan vanzelf mijn bestelling?
heeft iemand mijn postbank al werkend gekregen op de w800i?
ik krijg een error javascript blahblah geloof ik en op de postbank site is het allemaal vaag en kan je alleen smsjes of wap berichtjes krijgen ofzo. Waar je geloof ik ook nog voor moet betalen...
ow en er staat een klein stukje van de w800i in de nieuwe veronica gids.
weet even niet hoe ik dat hier op het forum krijg (weet even uit me hoofd geen fileserver host
)
ik krijg een error javascript blahblah geloof ik en op de postbank site is het allemaal vaag en kan je alleen smsjes of wap berichtjes krijgen ofzo. Waar je geloof ik ook nog voor moet betalen...
weet even niet hoe ik dat hier op het forum krijg (weet even uit me hoofd geen fileserver host
maak een foto met je w800 en upload hem naar imageshackksi schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:19:
heeft iemand mijn postbank al werkend gekregen op de w800i?
weet even niet hoe ik dat hier op het forum krijg (weet even uit me hoofd geen fileserver host)
Anoniem: 154795
hoe is de mp3-geluidskwaliteit van de w800i? (vergelijkbaar met : blokker mp3 speler, packard&bell, ipod, creative, iriver, isound)?
Weet iemand of er een bluetooth headset bestaat die opgeladen kan worden met de K750 auto lader?
De huidige bluetooth headsets, ook de nieuwste, gebruiken allemaal de oude stekker voorzover ik dat heb kunnen herleiden. Weet iemand of er nieuwe aankomen en of die wel met de K750 stekker werken?
De huidige bluetooth headsets, ook de nieuwste, gebruiken allemaal de oude stekker voorzover ik dat heb kunnen herleiden. Weet iemand of er nieuwe aankomen en of die wel met de K750 stekker werken?
Anoniem: 117832
Helemaal mee eens!RicX schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:19:
offtopic:
De mensen die zo graag steeds maar over een abonnement willen zeuren moeten daar maar een eigen topic voor starten. "W800i abonnement keuze" zou een mooie titel zijn.
Ik vind het zelf wel te vergelijken met een iPod. Ik denk alleen dat de bijgeleverde oortjes zorgen voor een IETS mindere, maar desondanks nog geweldige kwaliteit!!!Anoniem: 154795 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:22:
hoe is de mp3-geluidskwaliteit van de w800i? (vergelijkbaar met : blokker mp3 speler, packard&bell, ipod, creative, iriver, isound)?
Is er al iemand die de HPM-70 ergens heeft besteld en ontvangen heeft?
Heb op google gezocht maar bij de meeste bedrijven is hij nog niet op voorraad.
Ik zelf heb deze telefoon niet in mijn bezit maar mijn neef en heb hem zelf uitvoerig getest en ben ZEER kritisch tov geluidskwaliteit.Anoniem: 154795 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:22:
Standaard is het geluid over die speaker naja crap, voor een telefoon gaat het wel alhoewel de Samsung D500 veel beter klinkt, maar wanneer je de headset gebruikt EN met de equalizer de nodige aanpassingen doet, dan klinkt het gewoon goed en voor een telefoon gewoon zeer goed!. Het klinkt zeker beter dan die crappy mp3speletjes voor 2 tientjes!
Anoniem: 153264
En daar sluit ik me helemaal bij aan !Anoniem: 117832 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:23:
[...]
Helemaal mee eens!
De mensen die zo graag steeds maar over een abonnement willen zeuren moeten daar maar een eigen topic voor starten. "W800i abonnement keuze" zou een mooie titel zijn.
Wat een geouwehoer om iets wat helemaal niets , maar dan ook werkelijk niets met die telefoons te maken heeft !
Ik wil niet veel zeggen, maar de laatste 3 replies die betrekking hebben over dit onderwerp zijn replies die nog veel onzinniger zijn. (inclusief deze) Dus laten we er maar gewoon over ophoudenAnoniem: 153264 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:56:
[...]
En daar sluit ik me helemaal bij aan !
Wat een geouwehoer om iets wat helemaal niets , maar dan ook werkelijk niets met die telefoons te maken heeft !
Trouwens, hoezo heeft een telefoon abo niks met telefoons te maken
Als ik het goed heb is hij ook pas vanaf 19 september leverbaar, of iig ergens rond die tijd.MIQ schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:47:
Is er al iemand die de HPM-70 ergens heeft besteld en ontvangen heeft?
Iets uit de FAQ: Algemene gedragsregels:P.K. schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:15:
Trouwens, hoezo heeft een telefoon abo niks met telefoons te maken
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
• [[knip]
• Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
• [knip]
Dit wijst er toch op dat het bespreken van "waar sluit ik dit of dat abbo af" hier niet thuis hoort!!
Owjah en nog even wat:
Let op:
• Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
We kunnen het beste de sfeer een beetje leuk houden om dit een super topic te houden is het niet?
Even in het algemeen he. Ik heb nu geregeld dat ik de w800 krijg werk bij belcompany met telfor abbo enz. Wat is nou gewoon beter: de w800i of k750i. Ik denk de w800 omdat:
- Meer geheugen geleverd
- Betere hoofdtelefoon om muziek te luisteren.
Trouwens is er verder geen intresse voor bovenstaande?GJAman schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:10:
Trouwens voor diegene die nog K750i covers en accessoires zoeken er wordt misschien een Samenkopen actie opgezet zie: http://www.samenkopen.net/topic/85286/317803
Plaats even een bericht op bovenstaande link indien je interesse hebt
Ikzelf in ieder geval wel
De W800i heeft als extra ook nog Flight mode, dus gsm signaal uitgeschakeld en toch telefoon aan. Zal niet echt nuttig zijn maar leuk dat het erop zit 
Verder is het design anders, vind zelf de k750 mooier/strakker dan het wat speelsere wit/oranje van de w800.
Verder is het design anders, vind zelf de k750 mooier/strakker dan het wat speelsere wit/oranje van de w800.
Oke wist niet dat het niet op de k750 zat die flight mode boeid verder weinig imho. Maarre kwa desing vind ik het niet eens afstotelijk is weer is wat anders. En over een half jaar heb ik toch weer een ander dus ik hou t wel uitSick Nick schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:06:
De W800i heeft als extra ook nog Flight mode, dus gsm signaal uitgeschakeld en toch telefoon aan. Zal niet echt nuttig zijn maar leuk dat het erop zit
Jazeker wel. Als het een vet frontje voor een zacht prijsje betreft: CMIGJAman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:06:
[...]
Trouwens is er verder geen intresse voor bovenstaande?
Ikzelf in ieder geval wel
Weet iemand hoe je smsjes die op je simkaart staan op je pc kunt zetten (W800) ??
Er zijn vast mensen die hun smsjes mee willen nemen naar hun nieuwe SE gsm. Jammer dat dat er dus maar 20 zijn. Hoe zet je die smsjes (staan in "opgeslagen items") over op je telefoongeheugen, zodat je ze op je pc kunt bewaren??
thanxx
Er zijn vast mensen die hun smsjes mee willen nemen naar hun nieuwe SE gsm. Jammer dat dat er dus maar 20 zijn. Hoe zet je die smsjes (staan in "opgeslagen items") over op je telefoongeheugen, zodat je ze op je pc kunt bewaren??
thanxx
Anoniem: 129491
Ik heb net geprobeerd om mijn K750i te updaten, en ik kreeg de volgende melding:
Er is momenteel geen service voor toestellen van jouw operator.
Ik wist niet dat het per operator verschild? Ik heb op dit moment een simkaart van Orange (abbo) erin zitten. Ik ga het nu proberen met mijn Telfort sim (abbo) Deze hoort bij mijn telefoon, dus even kijken of het dan wel gaat. Mijn telefoon is van Telfort, dus unbranded.
Ik laat het wel even weten of het dan wel lukt . . . .
Nee jammer. Nog maar een paar dagen wachten . . .
Er is momenteel geen service voor toestellen van jouw operator.
Ik wist niet dat het per operator verschild? Ik heb op dit moment een simkaart van Orange (abbo) erin zitten. Ik ga het nu proberen met mijn Telfort sim (abbo) Deze hoort bij mijn telefoon, dus even kijken of het dan wel gaat. Mijn telefoon is van Telfort, dus unbranded.
Ik laat het wel even weten of het dan wel lukt . . . .
Nee jammer. Nog maar een paar dagen wachten . . .
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 129491 op 13-09-2005 22:52 ]
Over het feit dat deze telefoon een echte concurrent voor de ipod is hebben ze helemaal gelijk. Ik heb nu beide een ipod mini (al meer dan een jaar) en W800 en ik moet zeggen, ik gebruik bijna net zo lief de W800 als de ipod voor muziek. De muziek software van de w800 is bijna net zo handig als itunes, en ik mis de clickwheel amper. Verder kan de W800 qua volume ook een stuk harder. Over het verschil van geluidskwaliteit, zal ik morgen of overmorgen even kijken.
Wel vindt ik de oordopjes van SE slecht. Ze zitten heel diep en strak in je oor, waardoor je omgevingsgeluiden bijna niet meer hoort (beetje gevaarlijk ook, verkeer enzo). Je voelt ze ook constant zitten, terwijl je de ipod oordopjes amper voelt zitten. Voordeel hiervan is wel dat je muziek heel hard kunt zetten zonder dat buitenstaanders er last van hebben ( in de bus of trein bijv.), terwijl dat bij de ipod oordopjes stuk minder hard kan.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
echte te cool dit, ik zat de post van de persoon boven mij te lezen, <EDIT: die van racefreak > langzaam scrolde ik naar beneden.
Ik las "telfort", ik was extra in spanning of het gelukt zou zijn, scrol ik dan zodat de laatste zin zichtbaar is

maarja, alle binnenpretjes daargelaten, weet iemand misschien wat de nieuwe 750i firmware verbeteringen zijn?
echte te cool dit, ik zat de post van de persoon boven mij te lezen, <EDIT: die van racefreak > langzaam scrolde ik naar beneden.
Ik las "telfort", ik was extra in spanning of het gelukt zou zijn, scrol ik dan zodat de laatste zin zichtbaar is
maarja, alle binnenpretjes daargelaten, weet iemand misschien wat de nieuwe 750i firmware verbeteringen zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Faust op 13-09-2005 23:03 ]
Nou ik heb dan een 750 maar ik vind het dus echt geen concurent voor de ipod. ipod is veel gebruiksvriendelijker en bovendien kan je gewoon itunes gebruiken om je muziek erop te zetten ipv explorer/finder. Niet iedereen zal dit een voordeel vinden maar voor mij werkt het gewoon sneller. Naam geven aan een playlist duurt vaak zolang terwijl dat op een ipod eigenlijk allemaal automatisch gaat.
Wat wel weer makkelijk is dat de muziek op pauze gezet wordt als je gebeld wordt...
Dopjes ieder voor zich natuurlijk ik heb zelf doppen die nog dieper in me oor gaan als die sony dingen vind het alleen maar fijner
Wat wel weer makkelijk is dat de muziek op pauze gezet wordt als je gebeld wordt...
Dopjes ieder voor zich natuurlijk ik heb zelf doppen die nog dieper in me oor gaan als die sony dingen vind het alleen maar fijner
Hahaha jammer he? Maar ik denk dat het wel snel komt want in het buitenland lukt het blijkbaar wel. De veranderingen:Faust schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:02:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Each firmware revision listed below contains the fixes listed against that revision plus the fixes of all the firmwares below that entry.
R1N035
- Released by SEUS on 12/9/05
- Video bitrate improvements over R1L (as good as R1A044)
- Improvements to photo quality
- Bluetooth stability fixes
- Contrast / Gamma modifications have been made to the display for a better overall picture.
- Improved reception (the signal strength indicator tends to be higher than in previous firmwares)
- Popup menu icon in the WAP browser has been modified
- Fixed "More" menu when adding addresses to an email message.
- JBenchmark 3D LQ - approx 204
- JBenchmark 3D HQ - approx 123
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E
Deze info heb ik hiervandaan:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737
Anoniem: 154833
Ik heb sinds 3 weken nu ook de W800i en moet zeggen dat het een onwijs gaaf ding is! De standaard meegeleverde headset heb ik na 1x luisteren meteen weggeflikkerd en die van mijn mp3 speler (die ik nu dus ook heb weg gepleurd
) er in geplugd en kwaliteit van de muziek is perfect, en dat voor een telefoon. Ik had hiervoor een Nokia en is het dus met het menu wel ff wennen, maar na een paar uur heb je d'r geen last meer van.
Wel heb ik een paar vage probleempjes die anderen misschien ook hebben? Zo kan ik vanuit het telefoon menu geen mp3's verwijderen, hij geeft wel aan dat ze verwijderd zijn maar zodra de mp3 speler verlaat en weer terug kom staan ze er weer. Ook merkte ik net op dat wanneer de telefoon verbonden is met mijn PC (via USB) dat mijn playlist helemaal leeg is, op de standaard (irritante) muziek van SE na dan. Wanneer ik de de kabel er weer uit haal staat al mijn muziek er weer, hebben meer mensen dit?
En als laatste merkte ik vandaag opeens dat wanneer ik het toestel met USB verbind met mijn PC deze niet meer door de PC (Windows XP Pro SP2) herkend wordt. Ik krijg dus helemaal geen signaal dat er randapparatuur is verbonden en in de Windows Verkenner heb ik geen verwisselbare schijf staan. Zeer vaag en vroeg me dus af of meerdere W800i eigenaren deze problemen hebben?
Wel heb ik een paar vage probleempjes die anderen misschien ook hebben? Zo kan ik vanuit het telefoon menu geen mp3's verwijderen, hij geeft wel aan dat ze verwijderd zijn maar zodra de mp3 speler verlaat en weer terug kom staan ze er weer. Ook merkte ik net op dat wanneer de telefoon verbonden is met mijn PC (via USB) dat mijn playlist helemaal leeg is, op de standaard (irritante) muziek van SE na dan. Wanneer ik de de kabel er weer uit haal staat al mijn muziek er weer, hebben meer mensen dit?
En als laatste merkte ik vandaag opeens dat wanneer ik het toestel met USB verbind met mijn PC deze niet meer door de PC (Windows XP Pro SP2) herkend wordt. Ik krijg dus helemaal geen signaal dat er randapparatuur is verbonden en in de Windows Verkenner heb ik geen verwisselbare schijf staan. Zeer vaag en vroeg me dus af of meerdere W800i eigenaren deze problemen hebben?
Firmware upgraden tot deze lijkt me wel de moeite waard, ik heb de oudste firmware nog
Ik kijk wel eerst of de videokwaliteit bij anderen in de praktijk beter is, want ik wil geen stap terug doen
Een stabielere BT juich ik toe, een heel enkele keer loopt BT vast bij mijn K750i.
Ik kijk wel eerst of de videokwaliteit bij anderen in de praktijk beter is, want ik wil geen stap terug doen
Een stabielere BT juich ik toe, een heel enkele keer loopt BT vast bij mijn K750i.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Wat zonde!Anoniem: 154833 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:17:
Ik heb sinds 3 weken nu ook de W800i en moet zeggen dat het een onwijs gaaf ding is! De standaard meegeleverde headset heb ik na 1x luisteren meteen weggeflikkerd
Wil je hem tegen onkosten naar mij opsturen, ik heb al een verloopje op m'n K750i gemaakt
Dat heb ik ook met mijn K750i. Echt irritand eigenlijk. Ik heb zelf ook windows xp pro sp2
Nieuwe firmware ziet er goed uit denk ik. Ik ga het toch uitproberen. Zou wel mooi zijn als de foto's merkbaar beter worden.
Dat heb ik ook met mijn K750i. Echt irritand eigenlijk. Ik heb zelf ook windows xp pro sp2
Nieuwe firmware ziet er goed uit denk ik. Ik ga het toch uitproberen. Zou wel mooi zijn als de foto's merkbaar beter worden.
Ik heb geen last van het niet herkennen na los halen van de kabel.
Volgens mij ligt dat aan SP2, ik heb XP prof met SP1.
Wat ik bij iemand anders zag was dat als je de verkenner eerst verlaat en dan pas de kabel eruit haalt, hij daarna wel weer de kabel erop ziet komen
Volgens mij ligt dat aan SP2, ik heb XP prof met SP1.
Wat ik bij iemand anders zag was dat als je de verkenner eerst verlaat en dan pas de kabel eruit haalt, hij daarna wel weer de kabel erop ziet komen
Anoniem: 154606
Speedy-Andre schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:18:
Firmware upgraden tot deze lijkt me wel de moeite waard, ik heb de oudste firmware nog![]()
One thing I can say though, is the picturesizes are bigger, like they were on R1A, meaning less compression.
And videoquality is back on top again, like R1A, bitratepattern is now again varable up to maks 200kbit/s, instead of 70kbit/s as on R1J/R1L
bron: esato.com
bdnkt voor alle info!
Op die esato forums had ik eerder horen klagen over de downgrade in videokwaliteit.
Zou SE naar haar klanten geluisterd hebben?
Op die esato forums had ik eerder horen klagen over de downgrade in videokwaliteit.
Zou SE naar haar klanten geluisterd hebben?
Jaja, en nu is het de kunst om de eerste te zijn met je geupgrade K750i
Ik kan zelf niet wachten... zullen ze dit keer toch dat camera geluidje er uit hebben gehaald?
Ik kan zelf niet wachten... zullen ze dit keer toch dat camera geluidje er uit hebben gehaald?
Anoniem: 140570
Ik heb het ook, wel meer mensen hebben hier last van. Zal hopelijk met een upgrade van de firmware verholpen zijn. Hij herkent hem pas weer als je de pc opnieuw opstart.Anoniem: 129491 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:22:
Denk niet dat ze het geluidje eruit gehaald hebben, aangezien het verplicht is om er een geluid op te hebben vanwege privacy-redenen. Ben zelfs bang dat in de stille mode het geluidje er nog is...willy1986 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:42:
Jaja, en nu is het de kunst om de eerste te zijn met je geupgrade K750i![]()
Weet iemand btw hoe je de mce afstandbediening werkend krijgt, die er al inzaten werken goed. Maar je kan ook van die profielen installeren. Echter, als ik ze zoals aangegeven in de map overige zet van mijn w800i, kan ik het niet installeren o.i.d.. Ik kan er helemaal niets mee. (alleen verzenden, maarja
)

In de Other map kun je alleen .jar en .jad files installeren.Anoniem: 140570 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:57:
Weet iemand btw hoe je de mce afstandbediening werkend krijgt, die er al inzaten werken goed. Maar je kan ook van die profielen installeren. Echter, als ik ze zoals aangegeven in de map overige zet van mijn w800i, kan ik het niet installeren o.i.d.. Ik kan er helemaal niets mee. (alleen verzenden, maarja)
Stuur de profielen via BT naar de foon, dan komen ze goed terecht.
De map waar ze in staan kun je helaas niet bereiken met een (SE) explorer

iemand die weet wanneer de fw-update voor w800i eraan komt?
heeft er iemand foto's van voor- en na de fw-update om te zien hoe groot het kwaliteitsverschil is geworden?
heeft er iemand foto's van voor- en na de fw-update om te zien hoe groot het kwaliteitsverschil is geworden?
Dat is niet slecht. Dat is in-ear. _Jij_ vindt dat misschien niet prettig, maar slecht is het zeker niet. 't Is ook een kwestie van wennen. Ik voel juist die in-ear doppen bijna niet zitten.DeepSeven schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:00:
Wel vindt ik de oordopjes van SE slecht. Ze zitten heel diep en strak in je oor, waardoor je omgevingsgeluiden bijna niet meer hoort (beetje gevaarlijk ook, verkeer enzo). Je voelt ze ook constant zitten, terwijl je de ipod oordopjes amper voelt zitten. Voordeel hiervan is wel dat je muziek heel hard kunt zetten zonder dat buitenstaanders er last van hebben ( in de bus of trein bijv.), terwijl dat bij de ipod oordopjes stuk minder hard kan.
In vergelijking met m'n setje 'echte' Sony EX71sl vind ik de meegeleverde doppen van de W800i wel iets minder, ze zitten iets minder lekker. Verder is de geluidskwaliteit dik in orde. De bass wordt goed weergegeven, maar de hoge tonen vallen zeker niet weg.
Ik heb zelf nog niet zoveel naar m'n W800i geluisterd in de 3 dagen dat ik hem heb en alleen nog maar met de meegeleverde headset, die eigenlijk ook nog ingespeeld moet worden. Ik kan het geluid binnenkort wel ff vergelijken met m'n iRiver en iAudio spelers (allebei kwalitatief zeer goede spelers, geluidskwaliteit ligt zeker hoger dan bv. iPod, om over Blokker crap maar niet te spreken....). Wat ik tot nu toe gehoord heb is iig zeer positief.Anoniem: 154795 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:22:
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Zonde, ze zijn echt goed, alleen even wennen aan het feit dat ze diep in je oor zitten en je afsluiten van de omgeving. Maar dit vind ik heerlijk, hoef ik niet meer andermans onzinnige gesprekken te volgen in de trein, en niemand heeft last van mijn muziek. En dan die Bass... die is echt diep (voor oordopjes dan )Anoniem: 154833 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:17:
Ik heb sinds 3 weken nu ook de W800i en moet zeggen dat het een onwijs gaaf ding is! De standaard meegeleverde headset heb ik na 1x luisteren meteen weggeflikkerd en die van mijn mp3 speler (die ik nu dus ook heb weg gepleurd) er in geplugd en kwaliteit van de muziek is perfect, en dat voor een telefoon. Ik had hiervoor een Nokia en is het dus met het menu wel ff wennen, maar na een paar uur heb je d'r geen last meer van.
Je verwijderd ze waarschijnlijk alleen uit je playlist, en daarmee dus niet van de telefoon. En wanneer je tel. met de PC verbonden is, wordt de MS gezien als externe hardschijf, en daardoor onzichtbaar in de telefoon. Dus ook de muziek die erop staat, en alle bestanden die in de 'other' map van de MS staan zijn op dat moment niet te benaderen.Wel heb ik een paar vage probleempjes die anderen misschien ook hebben? Zo kan ik vanuit het telefoon menu geen mp3's verwijderen, hij geeft wel aan dat ze verwijderd zijn maar zodra de mp3 speler verlaat en weer terug kom staan ze er weer. Ook merkte ik net op dat wanneer de telefoon verbonden is met mijn PC (via USB) dat mijn playlist helemaal leeg is, op de standaard (irritante) muziek van SE na dan. Wanneer ik de de kabel er weer uit haal staat al mijn muziek er weer, hebben meer mensen dit?
Ik heb ook SP2 en hier geen last van. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. Weet wel dat mijn PC nogal eens moeilijk doet over welke USB poort ik gebruik. Het zou niet uit moeten maken, maar toch weet ik wanneer ik de stekker in een andere poort doe, het wel eens niet zou kunnen werken naar behoren. Dus probeer eens een andere USB poortEn als laatste merkte ik vandaag opeens dat wanneer ik het toestel met USB verbind met mijn PC deze niet meer door de PC (Windows XP Pro SP2) herkend wordt. Ik krijg dus helemaal geen signaal dat er randapparatuur is verbonden en in de Windows Verkenner heb ik geen verwisselbare schijf staan. Zeer vaag en vroeg me dus af of meerdere W800i eigenaren deze problemen hebben?
Geen inspiratie
Anoniem: 114225
Klopt het dat er voor de w800i nog geen firmware update mogelijkheid is op de site van SE?
Kan ik de firmware update gebruiken van de k750i?
Anoniem: 145780
Ik heb hier ook wel eens last van. Mijn indruk is echter dat het aan de connectoren ligt van kabel - telefoon. Wat afkuisen wil wel eens helpen!Anoniem: 154833 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:17:
Ja dat klopt en Nee dat kan niet. Gewoon gedult hebben tot er een update voor W800i komt.Anoniem: 114225 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:54:
Klopt het dat er voor de w800i nog geen firmware update mogelijkheid is op de site van SE?
Geen inspiratie
Ik lees alleen reacties over de oordoppen van de w800, maar de oordoppen die bij de k750 meegeleverd worden hoe zijn die ?. Want begin nu te twijfelen welke ik van de twee moet aanschaffen. de w800i met goede oordoppen en extra geheugen of de k750i met het mooiere design.
Ik denk dat de nieuwe firmware er vanmiddag wel is
Op dit moment ligt de SEUS namelijk plat.
ik vind de oordoppen van de k750 zwaar zuigen, ze vallen gelijk uit m'n oren, terwijl ik met de oordoppen van m'n Zen Micro nooit ergens last van hebAnoniem: 154696 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:15:
Ik lees alleen reacties over de oordoppen van de w800, maar de oordoppen die bij de k750 meegeleverd worden hoe zijn die ?. Want begin nu te twijfelen welke ik van de twee moet aanschaffen. de w800i met goede oordoppen en extra geheugen of de k750i met het mooiere design.
Ik heb net nog geupdate, uurtje geleden. Dus hier deed ie het prima
Merk weinig verschil op filmpjes, filmpjes zijn wat minder blokkerig gelukkig.
Die van de K750i zijn niet goed, ze zijn te groot, er zit geen laag in en ik vind ze niet comfortabel.Anoniem: 154696 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:15:
De draden wirwar die je hebt als je hem ergens opbergt is ook geen genot

Daarom vroeg ik of iemand die ze van de W800i niet gebruikt ze naar mij wil sturen
En foto's maken is nog steeds met geluid, ook in de stille stand ?Sick Nick schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:03:
Ik heb net nog geupdate, uurtje geleden. Dus hier deed ie het primaMerk weinig verschil op filmpjes, filmpjes zijn wat minder blokkerig gelukkig.
k750iSpeedy-Andre schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:08:
[...]
Die van de K750i zijn niet goed, ze zijn te groot, er zit geen laag in en ik vind ze niet comfortabel.
De draden wirwar die je hebt als je hem ergens opbergt is ook geen genot![]()
Daarom vroeg ik of iemand die ze van de W800i niet gebruikt ze naar mij wil sturen
+ bescherming camera (tegen krassen)
+ design
- oordoppen
w800
+ standaard meer geheugen
+ betere oordoppen, mogelijkheid voor eigen oordoppen
- bescherming camera (volgens mij minder goed)
- design
Want als ik het goed begrijp kun je je eigen oordopjes niet aansluiten op de k750i, wel jammer heb nog senheisser dopjes liggen.
Iemand al tijd gehad om een pictures te maken van zijn SE tijdens het afspelen van een filmpje met ondertiteling !
Dat vind jijAnoniem: 154696 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:18:
k750i
+ design
w800
- design
Want als ik het goed begrijp kun je je eigen oordopjes niet aansluiten op de k750i, wel jammer heb nog senheisser dopjes liggen.
Als je de W800i koopt, heb je wel betere oordopjes dan die Sennheisers. Die kreeg ik ook bij m'n iRiver, maar die zijn lang zo goed niet als de meegeleverde in-ear doppen van de W800i. Je moet er dus wel even aan wennen, maar dat is snel gebeurd (bij mij dan). Qua comfort vind ik de Sony doppen ook veel beter, die Sennheisers van mij (MX400) zijn heel groot en vallen snel uit je oren.
En over de bescherming van de camera: imo is die bij de W800i ruimschoots toereikend. Je moet natuurlijk niet met zo'n apparaat gaan smijten ofzo, maar voor dagelijks gebruik kan er volgens mij heeeel weinig mis gaan met die camera. De lens ligt ook behoorlijk verzonken, dus die zul je echt niet zomaar mollen.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Anoniem: 118257
hee ik ben een happy w800i bezitter
tot zondag dan toen ben ik het rubber dopje van mijn headset kwijt geraakt
nu is mijn vraag heeft iemand een setje over van M die wil ik ruilen tegen S of L ik heb van bijde S en L 2 paar liggen ( ook nog van mijn oude mp3 speler )
ik heb zwart en grijs
electronick6 (aapje) hotmail (punt ) com
thx
tot zondag dan toen ben ik het rubber dopje van mijn headset kwijt geraakt
nu is mijn vraag heeft iemand een setje over van M die wil ik ruilen tegen S of L ik heb van bijde S en L 2 paar liggen ( ook nog van mijn oude mp3 speler )
ik heb zwart en grijs
electronick6 (aapje) hotmail (punt ) com
thx
Ik vind het design van de w800i juist veel mooier. Valt veel meer op dan zo'n zwarte telefoon en hij past mooi bij mijn iBook
Sowieso gaat apple en de w800 goed samen. Isync werkt mooi netzoals de afstandbedieningsfunctie, en dat zonder drivers of programma's te installeren. Het enige puntje van kritiek is dat verjaardagen niet goed in iCal worden gezet. Maar misschien ligt dit aan mij
[ Voor 45% gewijzigd door risp op 14-09-2005 11:40 ]
Dan zal ik ook maar eens een kijkje gaan nemen bij de BC, ik trek mijn oordeel puur op de afbeeldingen die ik gezien heb. Je maakt me nu ook wel heel erg nieuwschierig naar die oordoppen want ik vond die senheisser al goed klinken.NrG_82 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:28:
[...]
Dat vind jijPersoonlijk vond ik de K750i op de plaatjes best mooi, maar ben hem gaan bekijken bij Belcompany en vond hem in het echt behoorlijk tegenvallen. Maar okee, hij is wel zakelijker.
Ik heb helaas geen iBook, maar als je die van jou weg doetrisp schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:37:
[...]
Ik vind het design van de w800i juist veel mooier. Valt veel meer op dan zo'n zwarte telefoon en hij past mooi bij mijn iBook
Hmmz, kzie pas net dat de bijgeverde headset van SE W800i de oordopjes uitgeplugt kunnen worden en er een andere ingestopt kan worden. Echt TE handig, dat heeft mijn D750i niet
Ik heb ook de w800i, die oordopjes uitgeprobeerd in het begin, vond er geen kont aan. Gelijk mijn sennheiser weer gebruikt. Komt zeker goed geluid uit. Maar nu ik lees hoe je ze moet gebruiken heb ik het net even uitgeprobeerd en ze goed in mijn oren gedrukt, en idd, de meest diepe bas die ik ooit heb gehoord. Je moet alleen uitkijken dat de hoge tonen niet worden weggevaagd als je de bas te hoog zet. En mijn sennheisers zijn in de middentonen iets beter. Maar ik denk dat ik deze maar even blijf gebruiken!martijn12345 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:08:
[...]
Zonde, ze zijn echt goed, alleen even wennen aan het feit dat ze diep in je oor zitten en je afsluiten van de omgeving. Maar dit vind ik heerlijk, hoef ik niet meer andermans onzinnige gesprekken te volgen in de trein, en niemand heeft last van mijn muziek. En dan die Bass... die is echt diep (voor oordopjes dan )
[...]
Je verwijderd ze waarschijnlijk alleen uit je playlist, en daarmee dus niet van de telefoon. En wanneer je tel. met de PC verbonden is, wordt de MS gezien als externe hardschijf, en daardoor onzichtbaar in de telefoon. Dus ook de muziek die erop staat, en alle bestanden die in de 'other' map van de MS staan zijn op dat moment niet te benaderen.
[...]
Ik heb ook SP2 en hier geen last van. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. Weet wel dat mijn PC nogal eens moeilijk doet over welke USB poort ik gebruik. Het zou niet uit moeten maken, maar toch weet ik wanneer ik de stekker in een andere poort doe, het wel eens niet zou kunnen werken naar behoren. Dus probeer eens een andere USB poort
*gab beseft wel dat je schone oren moet hebben, gezien de inear oordopjes ze anders voor je schoonmaken
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 140570 op 14-09-2005 12:13 ]
*nog steeds geen online update*
Duurt lang!
Duurt lang!
PSN: Shiver23
Anoniem: 154833
Oke, gelukkig hebben dus meer mensen last van het connectieprobleem met de PC. Ben ik dus toch niet gek
. Ik zal vanavond ff de PC rebooten en weer proberen, en dan maar hopen dat een FW upgrade dit probleem oplost en dat deze snel beschikbaar komt want ik heb nog wel meer van die kleinde bugs (in mijn display bijvoorbeeld).
Nu ik zo veel mensen positief hoor over de SE oordopjes voor de W800i ga ik ze toch nog een keer proberen, vind ik ze dan nog steeds bagger mag wat mij betreft iemand anders ze hebben hier.
Nog een vraagje, ik ben even de CD kwijt geraakt met daarop SE software en nu heb ik mijn telefoon op mijn PC op m'n werk aangesloten maar draait Windows 2000 op. En natuurlijk is die niet PnP compatible maar kan op het internet (incl. de SE site zelf) geen W2K drivers vinden. Heeft iemand toevallig een linkje naar deze drivers (bestaan ze?)?
Nu ik zo veel mensen positief hoor over de SE oordopjes voor de W800i ga ik ze toch nog een keer proberen, vind ik ze dan nog steeds bagger mag wat mij betreft iemand anders ze hebben hier.
Nog een vraagje, ik ben even de CD kwijt geraakt met daarop SE software en nu heb ik mijn telefoon op mijn PC op m'n werk aangesloten maar draait Windows 2000 op. En natuurlijk is die niet PnP compatible maar kan op het internet (incl. de SE site zelf) geen W2K drivers vinden. Heeft iemand toevallig een linkje naar deze drivers (bestaan ze?)?
De HPM 70 wordt over 2 dagen veracht bij Expansys.nl, en kost er bijna 40 euro excl shipping.
Toch duurder als verwacht
Anoniem: 74990
Weet iemand of het mogelijk is filmpjes, gemaakt zoals beschreven PVAuthor in de openingspost, fullscreen in landscape mode af kan spelen? En zo ja hoe?
Bij hun altijd, in dld heb ik ze voor €32 gezien, alleen is opsturen weer duurSkype schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:23:
De HPM 70 wordt over 2 dagen veracht bij Expansys.nl, en kost er bijna 40 euro excl shipping.

Anoniem: 154795
bedankt, ik ben erg benieuwd naar je vergelijking testNrG_82 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 01:24:
[...]
Ik heb zelf nog niet zoveel naar m'n W800i geluisterd in de 3 dagen dat ik hem heb en alleen nog maar met de meegeleverde headset, die eigenlijk ook nog ingespeeld moet worden. Ik kan het geluid binnenkort wel ff vergelijken met m'n iRiver en iAudio spelers (allebei kwalitatief zeer goede spelers, geluidskwaliteit ligt zeker hoger dan bv. iPod, om over Blokker crap maar niet te spreken....). Wat ik tot nu toe gehoord heb is iig zeer positief.
Helaas geen microfoon meer, dus ook geen handsfree talksetje meer
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nogmaals voor de mensen die de topics wat minder goed lezen
En op zoek zijn om hun eigen dopjes op een k750i aan te sluiten zonder al te veel gepruts.
http://www.smartphoneshop.nl/product/18067
te koop bij smartphoneshop.nl
En op zoek zijn om hun eigen dopjes op een k750i aan te sluiten zonder al te veel gepruts.
[ Voor 31% gewijzigd door roT- op 14-09-2005 13:43 ]
Maar Strider heeft een ander model, of heeft ie die zelf gemod?
Wat een bizarre prijs btw.
Wat een bizarre prijs btw.
Tjesus, dat zijn toch geen leuke prijzen meerroT- schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:40:
Nogmaals voor de mensen die de topics wat minder goed lezen![]()

Zelfde met de BTA-6030 BT2.0 stick, ik heb hem voor €20 gekocht i.p.v. €45 bij hun

Shit man, ik denk dat ik er vanaf nu heeeel zuinig op ben!Skype schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:23:
Je bent negatief of je bent negatief he.Ginz schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:06:
Helaas geen microfoon meer, dus ook geen handsfree talksetje meer
Niet te koop, wel zelf te makenAnoniem: 154696 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:35:
[...]
Dat ziet er leuk uit, zijn die te koop ? en zo ja wat kosten ze ?
Meer foto's ga ik niet posten, voor de 56k members moet het ook leuk blijven.
Hier kun je een uitgebreide handleiding vinden:
http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1177
Zelf heb ik deze mod ook uitgevoerd, alleen dan via een Music cable 60 kabel, alleen mijn streatwear headsets klinken er gewoon niet fatsoenlijk op
BlaBlaBla
Bij telecomadvies.nl is de w800 op voorraad nog. Ik hoop dat ik 'm morgen binnenkrijg
Vaak bu'j te bang!
iemand die me pleasseee pleaaaase hiermee kan helpen?apNia schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:03:
Even een vraag betreffende de filesend. Ik en een collega proberen via een BT stick foto's te versturen. Ze hebben al elkaar als apparaat ge-add en als ik vanuit m'n foto's verzenden >> bluetooth kies kan hij als hij apparaten gaat zoeken m'n PC niet vinden. M'n PDA bijvoorbeeld wel. Heel apart. Terwijl mijn PDA op zijn beurt wel weer m'n PC kan vinden. Dus ik kan de logica niet vinden waarom m'n foon 'm niet kan vinden. Iemand die weet hoe dit kan?
welnee joh zag ze laatst ook ergens te koop.. denk dat SE ze wel te koop heeft ergens...
Pfff, ik hoefde vroeger echt niet met dit soldeerwerk aan te komen op de MTS met mijn projectjesStrider schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:38:
[...]
Niet te koop, wel zelf te maken
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf heb ik deze mod ook uitgevoerd, alleen dan via een Music cable 60 kabel, alleen mijn streatwear headsets klinken er gewoon niet fatsoenlijk op

Ik heb ze anders nog nooit ergens gezien, in iedergeval niet met de input in het stekkertje zelf.apNia schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:54:
[...]
iemand die me pleasseee pleaaaase hiermee kan helpen?![]()
[...]
welnee joh zag ze laatst ook ergens te koop.. denk dat SE ze wel te koop heeft ergens...
Pffff? Misschien dat hij nog nooit een curus solderen op zijn school heeft gehad, maar gewoon metselaar is geweest oid. Niet iedereen kan zo top solderen als jouw, beter reageer je voortaan niet meer op zulke posts.Speedy-Andre schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:09:
[...]
Pfff, ik hoefde vroeger echt niet met dit soldeerwerk aan te komen op de MTS met mijn projectjes
[ Voor 38% gewijzigd door Strider op 14-09-2005 15:31 ]
BlaBlaBla
Ik vind het wel netjes gedaan.Strider schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:38:
Niet te koop, wel zelf te maken
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel heb ik een vraag voor jou: in je plaatje heb jij het over "Link". Dit pinnetje geeft dus door aan de telefoon dat er een headset is aangesloten? Zoja dan weet ik wat de oorzaak is dat ik wel eens mee maak dat de headset plots uitvalt en het geluid afgespeeld word op de externe speaker van mijn k750.

Is de firmware trouwens al beschikbaar op de SE-site?
Heb zojuist de HPM-70 headset besteld bij www.expansys.nl voor 48,22 inclusief verzend kosten. Er waren er 11 op voorraad dus hoop dat ik het snel ontvang.
Vind dit eigenlijk niet duur als je kijkt dat m'n Sony EX-71 inear dopjes al iets van 49 euro kosten.
Weet iemand of de kwaliteit van de HPM-70 en de EX-71 hetzelfde is?
Vind dit eigenlijk niet duur als je kijkt dat m'n Sony EX-71 inear dopjes al iets van 49 euro kosten.
Weet iemand of de kwaliteit van de HPM-70 en de EX-71 hetzelfde is?
[ Voor 12% gewijzigd door MIQ op 14-09-2005 18:07 ]
Nopwilly1986 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:42:
Ja die link is ervoor dat de foon ziet dat er iets ingeplugd word.willy1986 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:42:
[...]
Ik vind het wel netjes gedaan.![]()
Wel heb ik een vraag voor jou: in je plaatje heb jij het over "Link". Dit pinnetje geeft dus door aan de telefoon dat er een headset is aangesloten? Zoja dan weet ik wat de oorzaak is dat ik wel eens mee maak dat de headset plots uitvalt en het geluid afgespeeld word op de externe speaker van mijn k750.![]()
Nieuwe firmware heeft de volgende positieve punten:
Camera verbeterd + video is verbeterd.
Tenminste dat is wat de gebruikers er van vertellen.
Trouwens ik zie regelmatig dat de mediaplayer van een W800i een stuk beter is, kan iemand een foto van de mediaplayer van een W800i posten? Ik heb 56k en door al die reviews scrollen is een hel.
[ Voor 13% gewijzigd door Strider op 14-09-2005 17:25 ]
BlaBlaBla
Ben vandaag ff langs mn werk geweest en we hebben 20 k750 binnen gekregen en 40
w800 waarvan er een voor mij is
Dus als iemand nog nog een van de 2 zoekt we hebben ze op voorraad
Anoniem: 143766
Nu wel! Heb hem 5 minuten geleden geupdate...
En dan de hamvraag: is het shuttergeluid weg in de stille modus? NEE
Nouja, verdere bevindingen komen in de rest van de avond wel...
edit:
De videokwaliteit is inderdaad stukken beter. Beelden zijn veel minder blokkerig en 't lijkt net alsof de framerate een stuk hoger is. De beelden lijken een stuk vloeiender....
Daarnaast is het menu wat sneller geworden. Op punten waar eerder een zandlopertje kwam te staan, komt 'ie nu niet of heel even...
De videokwaliteit is inderdaad stukken beter. Beelden zijn veel minder blokkerig en 't lijkt net alsof de framerate een stuk hoger is. De beelden lijken een stuk vloeiender....
Daarnaast is het menu wat sneller geworden. Op punten waar eerder een zandlopertje kwam te staan, komt 'ie nu niet of heel even...
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 14-09-2005 18:41 ]
dat is vreemd, ik wilde ook mijn K750i updaten maar ik krijg een melding dat mijn toestel al bijgewerkt is, terwijl dat NIET zo is. Misschien nog even wachten . . .Anoniem: 143766 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:35:
[...]
En dan de hamvraag: is het shuttergeluid weg in de stille modus? NEE
Nouja, verdere bevindingen komen in de rest van de avond wel...
Anoniem: 110135
Bij mij doet de update service het ook nog niet oftewel me toestel is al bijgewerkt dus nog geen nieuwe firmware.
Anoniem: 143766
Nee, alles blijft zoals het wasHacku schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:44:
Zijn al de je eigen instellingen weg wanneer je de firmware update?
Anoniem: 143766 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:35:
[...]
Dit topic is gesloten.