Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 9.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:27:
[...]

En nu nog antwoord op de andere vragen ^__^
Voorzover ik het heb gelezen, zijn ze gelijk aan de standaard van de k750i alleen met een betere kwaliteit geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
k moet zeggen dat dat ding best wat kan hebben. k liet m gister bij t uitgaan op de grond vallen :X helemaal niets te zien :)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:27:
[...]

En nu nog antwoord op de andere vragen ^__^
Het is een headset gebaseerd op de Sony MDR EX71 doppies. en uiteraard werkt ie ook als antenne.

Had je makkelijk kunnen vinden op internet :X

En de winkerl waar die te koop zou zijn heeft ze niet op vooraad dus. nee ze zijn nog niet te koop. je kunt ze op ebay kopen voor 45 euri ex shipping. Wacht nog maar een paar weken tot ie op de makt is in NL. Halverwege september zoals eerder zou zijn gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik dacht gisteren: WTF met dat nummerbehoud, als Telfort de W800i niet kan leveren en het ook nog eens goedkoper is om gewoon een nieuw abo af te sluiten, dan moet dat maar. Eigenlijk ook een beetje uit principe tegen Telfort, als ze beter voor nieuwe klanten zorgen dan voor bestaande, dan wordt ik wel weer nieuwe klant... Heb hem dus ook gehaald met het TF 200 abo bij Belcompany. :) Wat een gaaf ding zeg!! :9~ Alleen als je hem voor de eerste keer aanzet al, gewoon cool dat je dan ff een 'rondleiding' krijgt op je eigen telefoon.

Verder heb ik ook wel interesse in een screenprotector van Speede-andré :)
Plak je dat ding alleen over het scherm eigenlijk, of ook over het gedeelte naast het scherm? Kan dat op die pic niet goed zien.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NrG_82 schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:03:
Plak je dat ding alleen over het scherm eigenlijk, of ook over het gedeelte naast het scherm? Kan dat op die pic niet goed zien.
Voor zover ik in z'n gepostte plaatje kan zien, valt ie over je hele scherm heen, met een hoekje eruit voor de earphone. :)
Ik krijg er binnenkort ook 1 van hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Waarom altijd die screenprotectors? Als je gewoon zorgt dat je gsm niet bij harde voorwerpen in je zak zit is er niks aan de hand. Zo gebruik ik die van mij al weken. Als er vingers op zitten zijn deze er ook meteen gauw af in je zak.

Op mn P900 had ik ook een protector. Wat nog irritanter is dat je scherm vol met krassen lijkt te zitten, doordat de protector zo eenvoudig bekrast. En het beeld wordt er dan echt niet beter op.

Daarbij komt ook nog eens dat wanneer het scherm verrot mocht raken ik gewoon een nieuwe behuizing koop.

[ Voor 12% gewijzigd door Oyster op 11-09-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor alle duidelijkheid voor iedereen die een w800i (en misschien 750) heeft:

M.b.o. de Radio:

Alleen het verloopje, tot de plug waar je je eigen oortjes in duwt werkt als antenne. Je kan dus zonder headset radio luisteren via de speaker. Scheelt alweer een stuk draad :+

Tot zo ver deze lezing...Zo spreekt de Heer :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
dan heb ik nog een vraag

Ik heb dus gelezen dat Vodefone de software van de k750i en de w800i aanpast en dat ze dus ook geen mp3s supporten

dus je kan de w800i niet meer als mp3 speler gebruiken?

it's as simple as something the nobody knows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Lijkt me sterk, de hele w800i draait om het kunnen afspelen van muziek. Het was toch alleen dat je geen mp3's als ringtone kon instellen?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Speedy-Andre schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:38:
[...]

Mijn link werkte tenminste nog, bij cmessenger krijg ik mezelf niet eens geregistreerd en met m'n oude login kan hij de server niet vinden :/
Naja misschien heeft iemand anders nog een leuke MSN tool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb de pic aangepast, ik vond nog een andere waar je duidelijker kan zien dat hij over de hele breedte van het 'glas' van de foon zit.
Voordeel van een screenprotector is dat je het 'glas' op het toestel niet direct beschadigt en je hebt wat minder last van reflecties.
Dat je er krassen in kunt krijgen met sleutels lijkt me logisch, daar is bijna niets tegen bestand, of je moet mineraalglas in je foon zetten ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik dacht gisteren: WTF met dat nummerbehoud, als Telfort de W800i niet kan leveren en het ook nog eens goedkoper is om gewoon een nieuw abo af te sluiten, dan moet dat maar. Eigenlijk ook een beetje uit principe tegen Telfort, als ze beter voor nieuwe klanten zorgen dan voor bestaande, dan wordt ik wel weer nieuwe klant... Heb hem dus ook gehaald met het TF 200 abo bij Belcompany. :) Wat een gaaf ding zeg!! :9~ Alleen als je hem voor de eerste keer aanzet al, gewoon cool dat je dan ff een 'rondleiding' krijgt op je eigen telefoon.
Hehe, toch maar bij de BelCompany gehaald. Dat ga ik binnenkort ook maar doen. Goedkoopste waar je hem op het moment kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Aangezien niemand reageert op mijn vraag zal ik em nog een x posten:

Ff nog tussendoor over het omzetten van filmpjes. Ik gebruikte dus ImToo, maar die geeft erg slechte kwaliteit in vergelijking met andere converters. Nou heb ik eigenlijk met elk progje een probleem. Bij ImToo dus de slechte kwaliteit, bij PvAuthor dat je niet zelf de fps op bijv. 25 kunt zetten maar alleen op voorgedefinieerde, met mpegable krijg ik opeens een bestand dat véél kleiner is dan ie hoort te zijn en als ik em dan met de player open en naar movie info kijk dan is de audio bitrate echt f*cking hoog, Nero recode heb ik last van sync problemen en kan ik de framerate niet op iets anders dan 15 zetten, nokia media converter heeft te lage instellingen (kwaliteit enzo). Heeft iemand nou de ultieme instellingen met 25 fps voor mij zonder schokken en audio problemen, met mooie beeldkwaliteit, zodat ik bijv. een aflevering van Punk'd of Pimp my Ride normaal op mijn phone kan bekijken. Ook de bijbehorende programma die is gebruikt graag vermelden.

Ik heb trouwens ook de exacte instellingen geprobeerd van het demo filmpje van de w800i, maar nog steeds last van geluid dat ff wegvalt met "drukke" geluid. Zelfs hele lage bitrates geprobeerd. Ik ben ten einde raad. Weet iemand ook mss waarmee het filmpje voor de w800 is gemaakt?

Nog een andere vraag over die screenprotectors van Speedy-Andre;
Zijn ze op maat van de w800 of k750i of moet je em zelf gaan knippen? Is deze makkelijker aan te brengen dan die van die PDA's die je iig zelf moet knippen?

Alvast bedankt voor iedereen die me kan helpen met deze vragen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wat een ongeduld :)
De screenprotectors zijn op maat, incl uitsparing bij de speaker.
Ik heb eigenlijk alleen met een dvd => 3gp converter goede resultaten behaald, maar ook die heeft kleine dropouts (proc.belasting was soms 100% dus dat zou kunnen).
Andere programma's kunnen alleen met hogere resoluties overweg, voor pda's denk ik en de K750i speelt dan alleen het geluid af.
De ultieme converter heb ik ook nog niet gevonden :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
-tom- schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:15:
Lijkt me sterk, de hele w800i draait om het kunnen afspelen van muziek. Het was toch alleen dat je geen mp3's als ringtone kon instellen?
Kan zonder problemen.. Je kan alles aanpassen, zelfs Mp3 voor je 'berichten' toon B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:07:
[...]

Wat ik me nou afvraag is of je niet kan gaan voor iets er tussenin, dus zeg maar een framerate van pakweg 20,dat is minder belastend dan 25 , en mooier dan 15, of zie ikdat verkeerd ?
Dat is helaas met PvAuthor niet mogelijk. Ik heb de keuze tussen 3, 7, 15 en 30 fps. Een echte gulden middenweg is er niet, jammer genoeg. Had inderdaad graag 20 fps gehad, want dat was helemaal ideaal geweest, maar 30 is echt teveel op het moment dat je een goede geluidskwaliteit wilt hebben. Daarom moet je genoegen nemen met 15 fps en tja, waar heb je het uiteindelijk over. De relatief lage framerate is alleen zichtbaar bij een ontzettend snel bewegend beeld, zoals het snel wegdraaien van de camera of iets dergelijks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:48:
[...]

Het is een headset gebaseerd op de Sony MDR EX71 doppies. en uiteraard werkt ie ook als antenne.

Had je makkelijk kunnen vinden op internet :X

En de winkerl waar die te koop zou zijn heeft ze niet op vooraad dus. nee ze zijn nog niet te koop. je kunt ze op ebay kopen voor 45 euri ex shipping. Wacht nog maar een paar weken tot ie op de makt is in NL. Halverwege september zoals eerder zou zijn gezegd.
Ok, bedankt iedereen, en sorry voor mijn gezeur over dat FM-Radio spul, maar ik wou het gewoon even zeker weten, ik wil niet een miskoop van ca. 30 euro doen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:
[...]

Dan gelijk alles maar ff :P
  • SE J2ME SDK downloaden en installeren, als hij Java ook erop wil zetten, laat maar doen.
  • mini-browser downloaden en installeren op je foon (met usbkabel .jad. en .jar. in Other dir zetten, installeren zonder usbkabel vanaf de foon)
  • Start SE Device explorer en stel de connection proxy in op een BT compoort
  • Zet een vinkje in File menu bij Serial networking
  • Als dit werkt, dan zie je een lijst met applicaties die op je foon staan
  • Start in Device explorer de Opera mini-browser (hij start op je foon)
  • Zet de taal in Engels: verktøy --> instillinger --> språk --> english
Ik heb geintegreerd bluetooth in mijn pc, wat moet ik dan bij de connection proxy instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

gehlan schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:04:
[...]

Ik heb geintegreerd bluetooth in mijn pc, wat moet ik dan bij de connection proxy instellen?
Kijk even bij apparaat beheer bij de compoorten, daar staat als het goed is een Bluetooth com poort bij met een nummer.
Dit compoort nummer stel je in bij de settings connection proxy (kleine venster).
Snelheid niet te hoog, want de foon beent het dan niet bij, dit is max. 460800 bij mij.
Als dit goed is ingesteld, dan geef je refresh op de SE device explorer en dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Speedy-Andre schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:28:
Ik heb de pic aangepast, ik vond nog een andere waar je duidelijker kan zien dat hij over de hele breedte van het 'glas' van de foon zit.
Voordeel van een screenprotector is dat je het 'glas' op het toestel niet direct beschadigt en je hebt wat minder last van reflecties.
Dat je er krassen in kunt krijgen met sleutels lijkt me logisch, daar is bijna niets tegen bestand, of je moet mineraalglas in je foon zetten ;)
Ok, is nu idd een stuk duidelijker. Kun je dat ding er eigenlijk ook weer gewoon aftrekken zonder lijmresten enzo? Wil het eigenlijk wel proberen, zou zonde zijn als er krassen opkomen. Want je kunt nog zo goed oppassen, als je hem een keer laat vallen ofzo of iemand anders let een keer niet op, heb je misschien een dikke kras. En die hele behuizing vervangen zie ik ook nog niet zitten. Maar als ik het écht niks vind, moet hij er wel weer afkunnen.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

NrG_82 schreef op maandag 12 september 2005 @ 00:09:
[...]

Ok, is nu idd een stuk duidelijker. Kun je dat ding er eigenlijk ook weer gewoon aftrekken zonder lijmresten enzo? Wil het eigenlijk wel proberen, zou zonde zijn als er krassen opkomen. Want je kunt nog zo goed oppassen, als je hem een keer laat vallen ofzo of iemand anders let een keer niet op, heb je misschien een dikke kras. En die hele behuizing vervangen zie ik ook nog niet zitten. Maar als ik het écht niks vind, moet hij er wel weer afkunnen.
Deze kun je er zo weer vanaf halen zonder dat ie lijmresten achter laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Zelf heb ik de K750i ook. Erg mooie telefoon, alleen heb ik een 'probleem'. Op de foto's die ik neem zit behoorlijk veel ruis.

Hier een voorbeeldfoto:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/DSC00338.JPG

Zijn er misschien speciale instellignen die ik dan moet gebruiken? Op deze foto heb ik de nachtmodus gebruikt. Echter als ik de nachtmodus uitzet, de macro-modus aanzet of flits gebruik. Het maakt allemaal niet uit, want de ruis blijft aanwezig. En ik neem toch aan dat de kwaliteit toch beter kan met een 2 MP camera...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat heeft een 2MP camera nou met de ruis te maken :?

Ik kan je sowieso zeggen dat hoe hoger de resolutie van een camera hoe meer ruis je krijgt!!! maar ja Megapixels verkopen aan domme mensen net als Megaherzen van CPU's :r

Verder komt die ruis door lange sluitertijden en hoge ISO ratings... dus wat je moet doen, is GEEN nachtmodus gebruiken, of je foto's nabewerken met Neatimage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/fifagot1.jpg

En zo is ie na filtering met noiseware community edition (wel iets gecomprimeerd) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:37
Ziet er toch gewoon goed uit? Tis een telefoon geen dslr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op maandag 12 september 2005 @ 00:34:
Zelf heb ik de K750i ook. Erg mooie telefoon, alleen heb ik een 'probleem'. Op de foto's die ik neem zit behoorlijk veel ruis.

Hier een voorbeeldfoto:
[afbeelding]

Zijn er misschien speciale instellignen die ik dan moet gebruiken? Op deze foto heb ik de nachtmodus gebruikt. Echter als ik de nachtmodus uitzet, de macro-modus aanzet of flits gebruik. Het maakt allemaal niet uit, want de ruis blijft aanwezig. En ik neem toch aan dat de kwaliteit toch beter kan met een 2 MP camera...

Iemand een idee?
Er zit inderdaad ruis op de foto, maar dat heeft iedere K750i gebruiker. Andre heeft al laten zien hoe je de ruis weg kunt werken. Aan de andere kant is het me een raadsel hoe je die foto nog zo scherp hebt kunnen krijgen in de nachtmodus. Als ik dat ding aanzet en het is een relatief donkere ruimte, nou, dan moet je gokken wat op de foto staat hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 01:35:
[...]

Er zit inderdaad ruis op de foto, maar dat heeft iedere K750i gebruiker. Andre heeft al laten zien hoe je de ruis weg kunt werken. Aan de andere kant is het me een raadsel hoe je die foto nog zo scherp hebt kunnen krijgen in de nachtmodus. Als ik dat ding aanzet en het is een relatief donkere ruimte, nou, dan moet je gokken wat op de foto staat hoor....
Avondmodus is best wel ok en je ziet heel wat meer dan in de gewone modus omdat de camera veel lichtgevoeliger wordt. Dus dat laatste is niet helemaal waar. Het is alleen erg lastig om de camera stil te houden. De sluitertijd is in die stand twee keer zo lang, dus geen bewegende mensen cq dingen fotograferen.

Ik heb wat testfoto's gemaakt en daarbij ook de MXE-60 gebruikt en dat is gelijk een megaverbetering.

www.battlechip.nl

Zoek je daarbij ook nog even het proggie NoiseWare Professional 2512 met het bijbehorend cr**kje en je bent helemaal klaar. En al is het natuurlijk een lapmiddel, het maakt de meeste foto's weer helemaal toppie.
Dat is overigens niet gebruikt op mijn testfoto's want, dat zou niet objectief zijn.

Je kunt je foto's ook gewoon blurren in een grafisch pakket van Adobe of Jasc maar NWP 2512 doet 't allemaal even wat sneller, beter en gemakkelijker. Knopje GO drukken en klaar is 't in ten hoogste 2 tot 3 seconden.

Kijk deze topic eens terug, er wordt genoeg over fotokwaliteit gesproken...

Het is en 't blijft een telefoon met camerafuncties en zal 't altijd afleggen tegen de echte digitale camera's.
Als ik foto's moet maken van een bijeenkomst op de schietvereniging of een andere reportage moet maken dan neem ik mijn Kodak 1.3 megapixel wel mee. Die doet 't beter dan de 2 megapixel camera van de telefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 04:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Iedereen heeft het over Noiseware, maar HET beste programma om ruis weg te halen is nog altijd onverslagen "Neat Image" http://www.neatimage.com/
Er zijn op veel sites al tests geweest, maar Neat Image blijft de beste, ik heb zelf 5.0Pro en die is echt alweer een hele verbetering tov versie 4, vooral veel sneller.

Het viel mij op dat de foto's van de W800 vaak ondanks veel licht veel korrel bevatten en dan heb ik het niet over ruis! alsof de jpeg compressie niet juist is, te sterk of een verkeerde algoritme :?
Ik bewerk al jaren foto's en het viel mij gewoon duidelijk op! ik weet dus niet of alle W800's hier last van hebben en of de K750 hier last van heeft en of so, of dit een bekend probleem is en dus opgelost gaat worden met een firmware update.

[ Voor 43% gewijzigd door n00bs op 12-09-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het "laatste" nieuws uit COMPUTER!TOTAAL (Nr. 9 | 14e jaargang | September 2005):

Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/uploadbestanden/CT_artikel_thumb.jpg

(klikbaar...)

Ik vind dat ze wel erg negatief doen over de gevoeligheid van de joystick. Ik zou eerder schrijven dat ie soms niet reageert. Overigens vind ik wel (wat ook in dit artikel staat) dat de snelheid niet zo super is }:O Dat merk je vooral heel erg als je de foto's gaat bekijken. (en je hebt er een stuk of 100 op staan) Hierdoor is de resolutie van de videocamera ook (erg) laag. Palmtops (zoals bv. de PalmOne Zire 72) met een 1.3 Mp camera kunnen video'tjes draaien met een resolutie van 320x240. De filmresolutie van de 2.0 Mp camera in de K750 zóu nog hoger kunnen liggen. Ik hoop dat de 2.0 Mp camera van de (komende) SE P950 wél een hogere resolutie video'tjes kan nemen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:05:
Het "laatste" nieuws uit COMPUTER!TOTAAL (Nr. 9 | 14e jaargang | September 2005):

(klikbaar...)

Ik vind dat ze wel erg negatief doen over de gevoeligheid van de joystick. Ik zou eerder schrijven dat ie soms niet reageert. Overigens vind ik wel (wat ook in dit artikel staat) dat de snelheid niet zo super is }:O Dat merk je vooral heel erg als je de foto's gaat bekijken. (en je hebt er een stuk of 100 op staan) Hierdoor is de resolutie van de videocamera ook (erg) laag. Palmtops (zoals bv. de PalmOne Zire 72) met een 1.3 Mp camera kunnen video'tjes draaien met een resolutie van 320x240. De filmresolutie van de 2.0 Mp camera in de K750 zóu nog hoger kunnen liggen. Ik hoop dat de 2.0 Mp camera van de (komende) SE P950 wél een hogere resolutie video'tjes kan nemen! :*)
die problemen die jij nu beschrijft zijn die wel met de w800 opgelost dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al last gehad van het volgende:

Als ik Opera mini heb opgestart via de Device Explorer en ik wil een url intypen in "enter address", dan zegt hij eventjes nadat ik op OK heb geklikt "An unexpected error occurred. Your browsing experience might be limited"....heb Opera al opnieuw geinstalleerd, maar 't werkt nog steeds niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:31:
Iemand al last gehad van het volgende:

Als ik Opera mini heb opgestart via de Device Explorer en ik wil een url intypen in "enter address", dan zegt hij eventjes nadat ik op OK heb geklikt "An unexpected error occurred. Your browsing experience might be limited"....heb Opera al opnieuw geinstalleerd, maar 't werkt nog steeds niet....
Dat heb ik met enkele websites, maar verder werkt het goed.
Misschien staat de proxy te snel, dan gaat het ook wel eens mis (nogal willekeurig) :/
Werkt google search nog wel?
edit:
Ik heb iets raars met de russische versie, die zeurt iets in het russisch met GPRS ....
Nu staat de noorse er weer op en die werkt gewoon :/

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy-Andre op 12-09-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:38:
[...]

Dat heb ik met enkele websites, maar verder werkt het goed.
Misschien staat de proxy te snel, dan gaat het ook wel eens mis (nogal willekeurig) :/
Werkt google search nog wel?
Nee, dat is juist het vreemde. Google.nl werkt niet eens meer. Zal dadelijk de Device Explorer eens opnieuw installeren, maar ga eerst eens de snelheid wat terug zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dat de enige 2 minpunten zijn die de telefoon heeft volgens de computertotaal is het toch een vrij perfecte telefoon :P

Voor zover ik in dit topic gelezen heb heeft niemand echt klachten over de traagheid van een belopdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb de baud rate terug gezet naar 57600 en nu werkt hij ineens wel weer....nouja goed, maakt 't ook uit, als hij maar weer doet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

DaannO schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:17:
[...]
die problemen die jij nu beschrijft zijn die wel met de w800 opgelost dan?
Natuurlijk niet, want dat is hardwarematig gezien dezelfde telefoon. Het is imho te wijten aan de snelheid van de proc, en het is dus ook niet vreemd dat je traag door de foto's heen loopt (het on-the-fly resizen van 2mp jpegjes gaat op een Pentium 200Mhz nog een stuk langzamer, imho) ;) Hij is al weer veel sneller dan de T610, dus er zit zeker vooruitgang in, mij viel juist op dat er een vrij snelle proc in zit. Maar idd iets minder dan mijn Tungsten T|3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een ander geluidje als ik iets bij mijn kalender heb ingevuld hoor ik zo'n simpel melodietje,maar kan nergens vinden waar ik die kan veranderen.Of kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:39:
Ik wil een ander geluidje als ik iets bij mijn kalender heb ingevuld hoor ik zo'n simpel melodietje,maar kan nergens vinden waar ik die kan veranderen.Of kijk ik ergens overheen?
Is voor zover ik weet niet te veranderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:26:
[...]

Dat is helaas met PvAuthor niet mogelijk. Ik heb de keuze tussen 3, 7, 15 en 30 fps. Een echte gulden middenweg is er niet, jammer genoeg. Had inderdaad graag 20 fps gehad, want dat was helemaal ideaal geweest, maar 30 is echt teveel op het moment dat je een goede geluidskwaliteit wilt hebben. Daarom moet je genoegen nemen met 15 fps en tja, waar heb je het uiteindelijk over. De relatief lage framerate is alleen zichtbaar bij een ontzettend snel bewegend beeld, zoals het snel wegdraaien van de camera of iets dergelijks....
Okee maar bij IM TOO kan je de bitrate natuurlijk wel zelf instellen. Maar wat ik me nou afvraag is dat als je 20 frames gebruik inplaats van 25, kan je dan de bitrate hoger instellen en wordt het beeld dan beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:00:
[...]

Okee maar bij IM TOO kan je de bitrate natuurlijk wel zelf instellen. Maar wat ik me nou afvraag is dat als je 20 frames gebruik inplaats van 25, kan je dan de bitrate hoger instellen en wordt het beeld dan beter ?
Misschien wel, probeer 't zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Kan ik ook zelf een MP3 sms geluid invoeren?
Kan alleen de standaard geluiden kiezen en niet de MP3 die ik op de stick heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Nou ik heb es de Imtoo 3gp converter vergeleken met de 3gpp converter (of 3gp converter weet het ff niet) en ik moet zeggen dat het beeld er met Imtoo verschrikkelijk uitziet met de H.263 codec. Nu vragen jullie je af waarom een H.263 codec? Omdat MPEG-4 weleens last heeft van sync problemen (geluid valt ff weg blablabla). De H.263 geeft natuurlijk wel minder kwaliteit (niet merkbaar op je phone), maar met Imtoo kreeg ik erg blokkerige beelden. Maakte niet uit welke bitrate.
Dan hetzelfde geprobeerd met 3gp converter en het beeld is zelfs met een lagere bitrate beter dan bij Imtoo. Het is dan wel een erg simpele converter, maar je hebt best wel mooi beeld en het is dezelfde codec; H.263. Je moet bij de setup ff de profile 3gpp + AAC ofzo aanzetten. Als je dat hebt gedaan moet je de transcode.ini openen, en kun je de videobitrate handmatig instellen wat jij wenst, de audiobitrate, het aantal kHz voor je audio en natuurlijk de fps.
Hieronder mijn instellingen:

Vbrate: 160
Abrate: 48
Frequentie: 44100 (je ziet wel waar je dit moet zetten)
Mono (1)
Fps: 20

Je kunt nog zelf ff experimenteren of je deze instellingen nog hoger kunt zetten.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic aardig gevolgd de laatste tijd, ik zie veel voorbij komen over instellen en dergelijke. ZIjn er al mensen die een volledige dvd of divx hebben omgezet naar SE formaat en die gekeken hebben op hun mobiel ? Zo ja is het goed te doen ? Hoe groot zijn deze files gemiddeld ? en kan iemand een picture maken van zijn toestel als die een filmpje afspeelt ? Ben namelijk ook benieuwd of je ondertiteling kan lezen.

Ga namelijk ook deze telefoon aanschaffen denk ik binnenkort, zit alleen nog te twijfelen, aangezien ik nu een motorolo mpx200 heb en vind dat windows mobile wel ideaal. Doel ik meer op het installeren van applicaties en dergelijke, dat zal minder zijn op de SE k750 denk ik. Aan de andere kant heeft de SE een betere camera dan de gemiddelde smartphone. Dus ik moet nog even gaan afwegen wat ik belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:52:
Kan ik ook zelf een MP3 sms geluid invoeren?
Kan alleen de standaard geluiden kiezen en niet de MP3 die ik op de stick heb gezet.
Menu -> Berichten -> Instellingen -> Berichtsignaal ->
Scroll helemaal naar beneden naar "bullseye" en klik dan op de rechter keuzetoets. Daar staat "vervangen". Nu kun je je eigen geluid importeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:20:
[...]

Menu -> Berichten -> Instellingen -> Berichtsignaal ->
Scroll helemaal naar beneden naar "bullseye" en klik dan op de rechter keuzetoets. Daar staat "vervangen". Nu kun je je eigen geluid importeren ;)
Kan ook makkelijker door bij het bestandje op 'gebruiken' te klikken en dan 'berichtsignaal' te kiezen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Zo, zat vanmorgen in het vliegtuig uit Barcelona terug en lekker MP3s te luisteren toen ik opeens op mijn rug werd getikt en de stewardess vroeg of ik mijn telefoon uit wilde zetten. We waren mid-air en ze keek een beetje geschrokken, het duurde even voordat ik dat arme mens had uitgelegd dat de telefoon uitstond en dat zich om een MP3 speler betrof (let wel ze was Spaans). Wellicht dat meer mensen hier al last van hebben gehad??

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb hier een dvd staan van een uur, deze is 80MB groot, hij wordt nog groter met een hogere framerate (deze is 9-15 fps).
Momenteel is de hosting server offline trouwens :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Is het ook mogelijk om direct vanaf je telefoon via Ir en een Ir Printer plaatjes etc af te drukken? ik heb het vanmiddag geprobeerd, door gewoon te verzenden via Ir, maar dan krijg ik de melding dat hij geen apparaat vind... ik heb een k750 (zeer tevreden over)

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al R1N035?
Software voor camera zou update gkregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shag-me schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:35:
Is het ook mogelijk om direct vanaf je telefoon via Ir en een Ir Printer plaatjes etc af te drukken? ik heb het vanmiddag geprobeerd, door gewoon te verzenden via Ir, maar dan krijg ik de melding dat hij geen apparaat vind... ik heb een k750 (zeer tevreden over)
Was bij mij géén probleem, in combinatie met HP DJ990CXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:42:
Iemand al R1N035?
Software voor camera zou update gkregen hebben.
Deze update is nog niet te krijgen via de website van SE zeker. Heb net geprobeerd, maar ik had de laatste versie al zei die.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:10
Voor de D750 is ie er ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
Wat betaal je nou voor gprs? Per data, of per min.? Op mijn factuur stond er alle twee wat; data en vodafoon live minuten. Ik dacht dat gprs alleen per data was

BlackiE

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Shiver23 schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:54:
[...]

Deze update is nog niet te krijgen via de website van SE zeker. Heb net geprobeerd, maar ik had de laatste versie al zei die.
Heb zelf de k750i, maar ook ik krijg de melding dat ik al de laatste versie heb. Heb een Orange branded k750i, maar dat zou niet uit mogen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Is die firmware nou ook voor de w800?

[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 12-09-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort vraagje:

Maakt het uit of je je mobiel oplaad als hij leeg is? of kun je het ook opladen als hij op 50 % zit (zonder de baterij al te veel te 'beschadigen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Hoe zet je smsjes die op je simkaart staan (opgeslagen items) in je telefoongeheugen, zodat ik ze via "file manager" weer kan opslaan op mijn pc??

[ Voor 11% gewijzigd door bosaap22 op 12-09-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:56:
kort vraagje:

Maakt het uit of je je mobiel oplaad als hij leeg is? of kun je het ook opladen als hij op 50 % zit (zonder de baterij al te veel te 'beschadigen')
je kan hem altijd opladen om het een li huppel de pup batterij is dus dat maakt verder weinig uit. zolang je maar de batterij de eerste keer helemaal hebt leeg gemaakt en daarna helemaal hebt geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Firmware is niet voor de W800
SMS'jes kan je niet op je MEMstick zetten. Je kan ze wel heel gemakkelijk met MyPhoneExplorer in het archief zetten (op je PC) of back-up'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

SMS'jes kan je niet op je MEMstick zetten. Je kan ze wel heel gemakkelijk met MyPhoneExplorer in het archief zetten (op je PC) of back-up'en.
Waar staan ze dan?? Ik kan alleen in mijn "telefoongeheugen" en dus niet bij mijn "simgeheugen" waaar ze dus opgeslagen zijn.....
Ze komen namelijk van een andere gsm.. maar wil ze bewaren... Heb ze al op de sim gekregen, maar ze willen dus niet van de sim in het telefoongeheugen en daarna op de pc...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:37
Ik ben momenteel beta tester van salling clicker 3.0. Daarmee tover je oa de k750/w800 om tot een afstandbediening :) Kan er nu programmas mee opstarten, itunes besturen en door de library bladeren (compleet met artwork), in sleep zetten en weer wakker maken, vooruitspoelen in een film, email checken, rss feeds bekijken etc.

Maar... alleen voor osx :P

[ Voor 3% gewijzigd door lowfi op 12-09-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

jajaja, ik heb de w800i net besteld bij telecomadvies.nl, hopelijk is 'ie daar nog wel op voorraad :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Werkt dat anders dan de HID remotes, waarmee je toch nog op je pc moet kijken :?
Met HID kun je alleen de muis en een paar toetsen overnemen, je ziet er niet mee wat op je pc gebeurt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:
[...]

Dan gelijk alles maar ff :P
  • SE J2ME SDK downloaden en installeren, als hij Java ook erop wil zetten, laat maar doen.
  • mini-browser downloaden en installeren op je foon (met usbkabel .jad. en .jar. in Other dir zetten, installeren zonder usbkabel vanaf de foon)
  • Start SE Device explorer en stel de connection proxy in op een BT compoort
  • Zet een vinkje in File menu bij Serial networking
  • Als dit werkt, dan zie je een lijst met applicaties die op je foon staan
  • Start in Device explorer de Opera mini-browser (hij start op je foon)
  • Zet de taal in Engels: verktøy --> instillinger --> språk --> english
_/-\o_ Het lukte me eerst niet, maar ik las de foutmelding niet goed, ik moest me foon ff opnieuw opstarten, dit is echt fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:54:
[...]

Bij mij ook...

Versie schijnt een beta te zijn? 8)7
Die treuzels mogen wel eens opschieten... een telefoniste van SE vertelde mij dat in week 35 de nieuwe firmware online ging...

We wachten rustig af :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:58:
[...]

je kan hem altijd opladen om het een li huppel de pup batterij is dus dat maakt verder weinig uit. zolang je maar de batterij de eerste keer helemaal hebt leeg gemaakt en daarna helemaal hebt geladen.
Sterker nog het maakt helemaal niets uit als je de eerste keer helemaal ontlaadt dan wel oplaadt. het staat overigens in de gebruiksaanwijzing die je bij je telefoon hebt gehad. Veel mensen lezen deze helaas niet,zoiets gaat helaas gelijk naar de prullenbak. ( offtopic: maar gebeurd helaasook nogal eens met moederborddrivers op een CD, dan denken sommige mensen dat het reklame is) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:56:
kort vraagje:

Nee hoor maakt dus niets uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:10:
Ik ben momenteel beta tester van salling clicker 3.0. Daarmee tover je oa de k750/w800 om tot een afstandbediening :) Kan er nu programmas mee opstarten, itunes besturen en door de library bladeren (compleet met artwork), in sleep zetten en weer wakker maken, vooruitspoelen in een film, email checken, rss feeds bekijken etc.

Maar... alleen voor osx :P
Wil je er misschien iets meer over vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
willy1986 schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:57:
[...]

Bij mij ook...

Versie schijnt een beta te zijn? 8)7
Die treuzels mogen wel eens opschieten... een telefoniste van SE vertelde mij dat in week 35 de nieuwe firmware online ging...

We wachten rustig af :O
Welke nieuwigheden zal die firmware dan met zich meebrengen?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:23:
Is die firmware nou ook voor de w800?
net geprobeerd, kreeg melding u hebt de niewste firmware al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Laatst online: 17-07-2024
vinden jullie niet dat de schermbeveiliging er telkens véél te snel op gaat? binnen 10 seconden hele scherm op donker als ik een sms'je zit te typen |:( |:(
misschien ligt 't aan mij hoor, maar ik heb 't nog niet gevonden om dat langer te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dan moet je sneller leren typen dan 1 aanslag per 10 sec. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

R1N035 is vandaag in een aantal landen vrijgegeven.
Ik neem aan dat in de loop van de week ook de andere landen de update beschikbaar hebben.

R1N035
prgCXC125952_EU_1_CL
R1N035

LCD SW versions
Main display
Current: 0

Camera SW versions
Camera
Current: 4.5

ITP SW version
CXC 125 932 R1E

Customization
CDA 102337/10 R6A
cxc 125953 R1N035
1E0W
EUROPE_2

Content version
PA19

R1N035
- Released by SEUS Asia Pacific & the US on 12/9/05
- Video bitrate improvements over R1L
- Improvements to photo quality
- Bluetooth stability fixes
- JBenchmark 3D LQ - approx 204
- JBenchmark 3D HQ - approx 123
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1E

[ Voor 28% gewijzigd door Shiver23 op 12-09-2005 20:45 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nog nieuwe zaken, of is dat alles?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar aan de w800 icm vodafone 22,50 abonnement.

Iemand toevallig ook via de webshop van vodafone aangeschaft? Want ik zou wel is willen weten hoelang ik er nog op moet wachten.

Of dat het gewoon binnen de 5dagen wordt verstuurd, dus hoe jullie ervaringen hiermee zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

waarom geen abo bij belcompany?? 1 jaar telfort 200, k750 gratis en de w800 40 euro. alsof dit niet genoeg is loopt er nu ook een tijdelijke actie 10 mnd lang 10 euro korting (tot 16okt). dus uiteindelijk betaal je 10 maanden lang 16 euro en laatste 2 mnd 26 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:03:
waarom geen abo bij belcompany?? 1 jaar telfort 200, k750 gratis en de w800 40 euro. alsof dit niet genoeg is loopt er nu ook een tijdelijke actie 10 mnd lang 10 euro korting (tot 16okt). dus uiteindelijk betaal je 10 maanden lang 16 euro en laatste 2 mnd 26 euro.
Telfort wil ik dus echt niet, klote bereik altijd hier in de buurt. En zeg niet dat dit niet waar is want heb dit voorheen ook gehad en hoor het van meerdere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik kan het in dit topic niet vinden:
Als ik een java game of app erop wil zetten, waar moet ik deze dan plaatsen? In de root van de memory stick? Of moet ik daar een supmap voor aanmaken? Ik kan het enige voor geinstalleerde spel ook niet terug vinden (tennis)...

De java games zijn directories met daaronder bestanden en directories. Ondersteund dit telefoontje dat ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:14:
Ik kan het in dit topic niet vinden:
Als ik een java game of app erop wil zetten, waar moet ik deze dan plaatsen? In de root van de memory stick? Of moet ik daar een supmap voor aanmaken? Ik kan het enige voor geinstalleerde spel ook niet terug vinden (tennis)...

De java games zijn directories met daaronder bestanden en directories. Ondersteund dit telefoontje dat ?
Je kunt hem via bluetooth gewoon naar je telefoon sturen. Indien je hem via de datakabel wilt versturen, zet hem dan in de map "other" en installeer hem op je telefoon vanuit deze map (te vinden onder bestandsbeheer) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:18:
[...]

Je kunt hem via bluetooth gewoon naar je telefoon sturen. Indien je hem via de datakabel wilt versturen, zet hem dan in de map "other" en installeer hem op je telefoon vanuit deze map (te vinden onder bestandsbeheer) ;)
Onder hem verstaan we in dit geval dus het .jar bestand, dat is genoeg. (eventueel kan je het .jad bestand ook mee kopiëren)
Via bluetooth wordt het dus automatisch in de goede map gezet (of er wordt gevraagd in welke map je wilt) en kan je het zo starten. (zo gaat het in ieder geval als je de standaard functie van winXP gebruikt, die hier lekker werkt: rechtermuisknop->Kopiëren naar->bluetooth apparaat)
En zoals gezegd via datakabel dus in de map "other" zetten en dan via bestandsbeheer naar toe "browsen" en kiezen voor de optie "install." zit onder de linker hot key.

De map met bestanden moet je dus niet kopieren, alleen 1 of 2 bestanden per game/applicatie.

Volgens mij mag het kopiëren van files via bluetooth en usb-datakabel ook wel in de startpost, zo vaak als hier vragen over gesteld worden :X
Je kunt natuurlijk ook niet alles weten ;), en de handleiding, als die al gelezen wordt, vermeld er ook niets over (tenminste ik heb het niet gelezen)

[ Voor 13% gewijzigd door Arie-Kanarie op 12-09-2005 21:34 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:06:
[...]

Telfort wil ik dus echt niet, klote bereik altijd hier in de buurt. En zeg niet dat dit niet waar is want heb dit voorheen ook gehad en hoor het van meerdere :P
Telfort wordt KPN :)

enne, de k750 heb je al voor 13 euro bij een KPN 2 jaar abbo

[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 12-09-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:56:

Iemand toevallig ook via de webshop van vodafone aangeschaft? Want ik zou wel is willen weten hoelang ik er nog op moet wachten.

Of dat het gewoon binnen de 5dagen wordt verstuurd, dus hoe jullie ervaringen hiermee zijn. :)
Ja ik heb hem ook besteld op vodafone.nl (omdat ze toen 10maand 7.50 korting gaven) en het was 3 weken geleden de meest voordelige actie.
Maar wacht ondertussen al 3 weken op de telefoon, als je je telefoon snel wilt hebben zou ik echt voor de Telfort actie gaan. En als je echt geen telfort wil zullen er vast wel andere acties zijn, maar als ik jou was zou ik hem echt niet bestellen op vodafone.nl

[ Voor 23% gewijzigd door P.K. op 12-09-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:06:
[...]

Ja ik heb hem ook besteld op vodafone.nl (omdat ze toen 10maand 7.50 korting gaven) en het was 3 weken geleden de meest voordelige actie.
Maar wacht ondertussen al 3 weken op de telefoon, als je je telefoon snel wilt hebben zou ik echt voor de Telfort actie gaan. En als je echt geen telfort wil zullen er vast wel andere acties zijn, maar als ik jou was zou ik hem echt niet bestellen op vodafone.nl
Dat duurt wel heel erg lang ja, zolang wachten heb ik eigenlijk geen zin in.

Wat ik niet snap is hoe het zolang kan duren. Heb de telefoon die ik nu heb ook ooit bestelt in een winkel, waren 60 bestelde voor mij. En binnen 2 weken kon ik de telfoon komen ophalen.

Ik heb alleen wel al de telefoon bestelt, alleen moet nog wel een handtekening zetten onder de rekening of wat dan ook wat nog opgestuurd wordt.

Kan ik er dan nu nog vanaf of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Arie-Kanarie schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:32:
[...]

Onder hem verstaan we in dit geval dus het .jar bestand, dat is genoeg. (eventueel kan je het .jad bestand ook mee kopiëren)
Via bluetooth wordt het dus automatisch in de goede map gezet (of er wordt gevraagd in welke map je wilt) en kan je het zo starten. (zo gaat het in ieder geval als je de standaard functie van winXP gebruikt, die hier lekker werkt: rechtermuisknop->Kopiëren naar->bluetooth apparaat)
En zoals gezegd via datakabel dus in de map "other" zetten en dan via bestandsbeheer naar toe "browsen" en kiezen voor de optie "install." zit onder de linker hot key.

De map met bestanden moet je dus niet kopieren, alleen 1 of 2 bestanden per game/applicatie.

Volgens mij mag het kopiëren van files via bluetooth en usb-datakabel ook wel in de startpost, zo vaak als hier vragen over gesteld worden :X
Je kunt natuurlijk ook niet alles weten ;), en de handleiding, als die al gelezen wordt, vermeld er ook niets over (tenminste ik heb het niet gelezen)
Dank. ik had ondertussen uitgevonden dat ik de bestanden gecomprimeerd (de .jar) erop moest zetten. Dat gaat idd goed. Irritant is wel dat a) ik elk bestand dat ik wil overzenden op de 750 moet bevestigen met 'Ja' en b) nog irritanter, dat elke overdracht gepaard gaat van een luid geluidje, dat ik nergens uit kan zetten ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:56:

gewoon naar PhoneHouse gaan kan je als je wilt ook nog je oude inleveren :) *moet nog aankunnen :P... kon mijnes kreeg 25€ terug als cadeau bon :)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Pfff, Dat is de moeite niet waard, bij elke willekeurige unlock winkel krijg je nog meer aan cash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:32:
[...]

gewoon naar PhoneHouse gaan kan je als je wilt ook nog je oude inleveren :) *moet nog aankunnen :P... kon mijnes kreeg 25€ terug als cadeau bon :)*
Daar kost het abonnement alleen wel 10 euro meer he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

Gaitman

The Real One

Trouwens voor diegene die nog K750i covers en accessoires zoeken er wordt misschien een Samenkopen actie opgezet zie: http://www.samenkopen.net/topic/85286/317803

Plaats even een bericht op bovenstaande link indien je interesse hebt

[ Voor 20% gewijzigd door Gaitman op 13-09-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:15:
[...]

Dat duurt wel heel erg lang ja, zolang wachten heb ik eigenlijk geen zin in.

Wat ik niet snap is hoe het zolang kan duren. Heb de telefoon die ik nu heb ook ooit bestelt in een winkel, waren 60 bestelde voor mij. En binnen 2 weken kon ik de telfoon komen ophalen.

Ik heb alleen wel al de telefoon bestelt, alleen moet nog wel een handtekening zetten onder de rekening of wat dan ook wat nog opgestuurd wordt.

Kan ik er dan nu nog vanaf of niet?
Zolang je nog geen ondertekend contract hebt opgestuurd kan je er gewoon vanaf.
Daarna weet ik het niet (volgens mij niet meer dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Zo, d'r wordt weer flink op los gespamd in dit topic vandaag ;)

Heb net ff zitten spelen, wat een heerlijk ding is die W800i zeg! Lekker muziek luisteren, ondertussen ff Tetris spelen of een fotootje maken, aan instellingen klooien, etc. En een heerlijk geluid uit die doppen. Ze zitten wel iets minder lekker dan m'n eigen Sony EX71sl doppen, maar het geluid is zeker gelijkwaardig en bij trancemuziek hoef je de mega bass zeker niet aan te zetten :X :) Geluid wat uit die speaker komt vind ik trouwens ook verbazingwekend. Tuurlijk zit er geen subwoofereffect in, maar dat kun je ook niet verwachten van een camera/mp3-speler die ook nog belt en smst, imo. 't Is zeker veeeeel beter dan de speaker in m'n Nokia 7250i.

Trouwens, dat rare ding om het draad van die headset wat je bijvoorbeeld op deze foto ziet zit er bij (gelukkig!) niet omheen. Hoe zit dat bij jullie? Ik meende te lezen dat er juist over dat ding klachten waren. Lijkt me ook niks, zo'n ding in je nek.

@Speedy-andré: ik zou dus graag zo'n screenprotector ontvangen, voor € 4,- is dat volgens mij altijd de moeite waard. Ik zal je wel ff mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-andré: Voor mij ook een screenie-protector, voor die 4 euri moeten we dat eens proberen. check je mail ff ;)

Btw, dat nek-beugel-ding zit er bij mij wel nog omheen. Kun je in gewenste vorm buigen. Maja, ik gebruik een eigen headset.

Verder even een vraag: ik had voorheen een leuk progje: World Cam Viewer. Hiermee kun je via gprs of BT-inet connection webcam bekijken over de hele aardbol. Echter werkt het niet/niet meer. Weet iemand iets beters of anders hiervoor?

thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Okee, en wat zou dat voor het bereik van het telfort netwerk?

Ik heb dus dezelfde ervaring met Orange. Op mijn stageplek had ik alleen buiten (slecht) bereik. Ik was weliswaar heel blij met het bundelprincipe van Orange en ik had goede ervaringen met de shop en de service van ze, maar het bereik liet in mijn geval te wensen over.

Nu heb ik een Telfort abbo, hoewel de belangrijkste reden daarvoor is dat dat ongeveer 350 euro goedkoper was dan dat ik bij Orange de W800i had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 07:24:

Verder even een vraag: ik had voorheen een leuk progje: World Cam Viewer. Hiermee kun je via gprs of BT-inet connection webcam bekijken over de hele aardbol. Echter werkt het niet/niet meer. Weet iemand iets beters of anders hiervoor?

thx :)
WorldCam werkt bij mij nog wel gewoon (via GPRS) dus check je instellingen ff...
Maar doe je er echt iets mee, heb een keer wat gekeken, maar echt langer als 1 minuut boeien kan het me niet, of zie ik iets leuks over het hoofd ?

[ Voor 45% gewijzigd door martijn12345 op 13-09-2005 09:02 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al een keer voorbij gekomen, maar ik neem aan dat je ook met de k750i tijdens het muziek luisteren foto's kan maken, smsjes kan tikken en bluejacken of kan dat alleen met de w800i.

En ik ben echt benieuwd naar een foto waarop iemand een filmpje afspeeld met ondertiteling, dus als er mensen zijn die een filmpje hebben, en een digicam of iets anders bij de hand hebben waarmee men een foto kan maken graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort wordt KPN :)

enne, de k750 heb je al voor 13 euro bij een KPN 2 jaar abbo
op http://www.gsm.nl kan je de k750i gratis krijgen bij een KPN 2-jarig abbo voor €15,- p/m. Je krijgt er dan ook een gratis bluetooth headset bij.
De W800i is ook gratis maar dan vanaf €15,95 p/m. Ook hier een gratis bluetooth headset. Eveneens van KPN.

Het nadeel is dat de telefoon een simlock heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even een vraag betreffende de filesend. Ik en een collega proberen via een BT stick foto's te versturen. Ze hebben al elkaar als apparaat ge-add en als ik vanuit m'n foto's verzenden >> bluetooth kies kan hij als hij apparaten gaat zoeken m'n PC niet vinden. M'n PDA bijvoorbeeld wel. Heel apart. Terwijl mijn PDA op zijn beurt wel weer m'n PC kan vinden. Dus ik kan de logica niet vinden waarom m'n foon 'm niet kan vinden. Iemand die weet hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

P.K. schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:06:
[...]

Als ik jou was zou ik even bellen, bij mij hebben ze een fout gemaakt in de contractvorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

mensen neem nou toch geen 2 jarige contracten! ik blijf het iedereen keer in elk topic weer zeggen, maar je bent ALTIJD meer geld kwijt dan 1x 1 jaar + telefoon en daarna bv cashback.
Vergeet ook niet dat je maar 1 jaar garantie hebt op je telefoon, dus als je perse die telefoon voor weinig wil, ga dan gewoon voor Telfort, in de telfort shops krijg je de W800 gratis bij een 200min. abbo en de K750 gratis bij een 150min. abbo.

Verder heeft de Belcompany tot 16 oktober een aanbieding met TF 200 abbo waarbij je 10 maanden lang 10 Euro abbo korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:11:
Misschien is het al een keer voorbij gekomen, maar ik neem aan dat je ook met de k750i tijdens het muziek luisteren foto's kan maken, smsjes kan tikken en bluejacken of kan dat alleen met de w800i.

[*knip*]
Dat kan inderdaad ook bij de K750i. Je minimaliseert gewoon je mediaplayer en daarna kun je alles doen wat je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:32:
mensen neem nou toch geen 2 jarige contracten! ik blijf het iedereen keer in elk topic weer zeggen, maar je bent ALTIJD meer geld kwijt dan 1x 1 jaar + telefoon en daarna bv cashback.
Vergeet ook niet dat je maar 1 jaar garantie hebt op je telefoon, dus als je perse die telefoon voor weinig wil, ga dan gewoon voor Telfort, in de telfort shops krijg je de W800 gratis bij een 200min. abbo en de K750 gratis bij een 150min. abbo.

Verder heeft de Belcompany tot 16 oktober een aanbieding met TF 200 abbo waarbij je 10 maanden lang 10 Euro abbo korting krijgt.
Misschien heb je gelijk, maar niet iedereen woont of werkt in een omgeving waar telfort goed bereik heeft. Daarnaast vind ik persoonlijk dat bijvoorbeeld het KPN duidelijker is met belminuten en smsjes in de bundel want als ik het goed heb moet je daarbij een aparte bundel afsluiten. Ik sta best open voor Telfort, maar het bereik staat me niet aan en de onduidelijkheid. Daarom kijk ik naar een 2 jarig abonnement.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:40:
[...]

Dat kan inderdaad ook bij de K750i. Je minimaliseert gewoon je mediaplayer en daarna kun je alles doen wat je wilt ;)
Mooi, bedankt voor je reactie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 11:42 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.