Ik heb dit topic en het vorige W800i topic ff doorgelezen en inmiddels ben ik eruit: ik kies hoogstwaarschijnlijk ook voor de W800i, ten koste van de Samsung E730. Vind het design van E730 wel mooi, maar qua functies ligt hij gewoon mijlen ver achter op de W800i. En deze vind ik toch ook wel erg straks met dat oranje. En de batterijduur schijnt ook een stuk beter te zijn dan de Samsung. Kan iemand dit bevestigen?
Ik wil hem hebben bij een verlenging van Telfort, abo loopt begin december af dus ik kan al verlengen. Had gisteren een mannetje van de klantenservice aan de lijn, hij hoopte dat ze volgende week weer leverbaar zouden zijn bij Telfort. Hoop dan ook dat hij weer gratis is bij een Telfort 300 abo, want de tarieven kon hij nog niks over zeggen. Toen ik vorige week toevallig de Telfort shop in Utrecht binnen liep zeiden ze ook dat hij half september weer zou komen. Nog ff geduld dus. Voor mij maakt het op zich niet uit, als hij er maar voor december is (huidige GSM werkt nog prima, Nokia 7250i van 1,5 jaar oud).
Ik wil een toestel ook altijd ff irl zien voordat ik hem koop en woensdag ff langs Belcompany hier in Groningen langsgeweest. Ze hadden er daar nog een stuk of 30 liggen, volgens de verkoper zouden die eind deze week wel op zijn. Maar als je geluk hebt en in 't Noorden woont, kun je een poging wagen. Heb hem daar niet gehaald, bij een Telfort verlenging zou ik nog € 110,- bij moeten betalen
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb