Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 9.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals een kickje:
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:23:
Weet iemand of het mogelijk is de k750i als headset te gebruiken, zou wel handig zijn bij skype e.d.
Zie wel hoofdtelefoon staan bij bluetooth, maar hij zegt dan dat het apparaat dit niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bekijk de services van je foon eens op je pc, daar staat geen headset bij.
Wel kun je een 'audio gateway' maken, zodat je pc als headset voor de foon functioneert, maar dat is dus niet wat je wilt :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Geen idee of je je telefoon als headset kunt gebruiken, maar andersom kan wel: je microfoon en boxen van je computer gebruiken als handsfreeset voor je telefoon als je binnen BT bereik bent. Lijkt me veel nuttiger, al weet ik wel dat je dat niet wilde horen (dit is meer voor de andere GoTters).

Spuit 11... Damn you, Speedy Andre!!! You're too speedy! :D

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-09-2005 15:11 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand eeeeeeenig idee wanneer de Vodafone weer w800 toestellen binnenkrijgt? Wacht er nu al 2 weken op. Heb Apeldoorn, Amersfoort en Zwolle geprobeerd, maar nergens te krijgen. Wordt er een beetje moe van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SnoeiKoei schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:10:
[...]

Spuit 11... Damn you, Speedy Andre!!! You're too speedy! :D
Sorry :+
Er ontbreekt een headset profiel op de foon zelf, dus dan kan het gewoon niet volgens mij.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met GPS software is daar al wat meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:01:
Hoe zit dat met GPS software is daar al wat meer over bekend?
Er is wel gps software alleen maakte dat gebruik van gps en gprs als ik het goed heb, kwam van een Duits bedrijf, falk

maar goed niemand zit er op te wachten denk ik om een bedrag te betalen per gebruik ! Hopelijk komt er meer software op de markt, is eigenlijk het enigste wat deze telefoons missen !

[ Voor 14% gewijzigd door KraveN op 09-09-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik wil best betalen aan GPRS kosten... dat is toch vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 20:26

RtN

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:25:
Iemand eeeeeeenig idee wanneer de Vodafone weer w800 toestellen binnenkrijgt? Wacht er nu al 2 weken op. Heb Apeldoorn, Amersfoort en Zwolle geprobeerd, maar nergens te krijgen. Wordt er een beetje moe van. :(
Is er uberhaupt enig idee wanneer de nieuwe levering komt, want nergens zijn ze nog op voorraad? Bij Vodafone kan je je contract mss wel cancellen, iig toen ik de helpdesk belde afgelopen week kreeg ik de optie om m'n contract te annuleren( zonder bijkomende kosten). Maar hij is nergens leverbaar dus heeft dat ook geen zin. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de phoneshop in a'dam krijgen ze volgende week er weer 6 binnen, eentje is er al voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik heb dit topic en het vorige W800i topic ff doorgelezen en inmiddels ben ik eruit: ik kies hoogstwaarschijnlijk ook voor de W800i, ten koste van de Samsung E730. Vind het design van E730 wel mooi, maar qua functies ligt hij gewoon mijlen ver achter op de W800i. En deze vind ik toch ook wel erg straks met dat oranje. En de batterijduur schijnt ook een stuk beter te zijn dan de Samsung. Kan iemand dit bevestigen?

Ik wil hem hebben bij een verlenging van Telfort, abo loopt begin december af dus ik kan al verlengen. Had gisteren een mannetje van de klantenservice aan de lijn, hij hoopte dat ze volgende week weer leverbaar zouden zijn bij Telfort. Hoop dan ook dat hij weer gratis is bij een Telfort 300 abo, want de tarieven kon hij nog niks over zeggen. Toen ik vorige week toevallig de Telfort shop in Utrecht binnen liep zeiden ze ook dat hij half september weer zou komen. Nog ff geduld dus. Voor mij maakt het op zich niet uit, als hij er maar voor december is (huidige GSM werkt nog prima, Nokia 7250i van 1,5 jaar oud).

Ik wil een toestel ook altijd ff irl zien voordat ik hem koop en woensdag ff langs Belcompany hier in Groningen langsgeweest. Ze hadden er daar nog een stuk of 30 liggen, volgens de verkoper zouden die eind deze week wel op zijn. Maar als je geluk hebt en in 't Noorden woont, kun je een poging wagen. Heb hem daar niet gehaald, bij een Telfort verlenging zou ik nog € 110,- bij moeten betalen :/

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:21:
Heb alle topics doorzocht, maar kon geen antwoord vinden op hoe je meer smsjes kan opslaan op de W800! Een telefoon met 512MB kaartje én 30+MB telefoongeheugen maar je kan maar 120 smsjes opslaan!!!! Je kan er nog een paar verplaatsten naar opgeslagen items, maar dan worden ze op de SIM-kaart opgeslagen, daar kunnen ook maar een paar op. Weet iemand of het mogelijk is om ze op het telefoongeheugen op te slaan of hoe ik anders een back-up kan maken van al mijn smsjes naar mijn pc?! Zag geen mogeljkheid hiertoe met de meegeleverde software!
Klein kickje.... Niemand die hier al een oplossing voor heeft?? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-08 21:08
Speedy-Andre schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:39:
[...]

Daar hebben we screenprotectors voor (ik krijg weer spoedig een voorraadje binnen) ;)
Als je een hele voorraad heb bestel en je heb er nog eentje over. Dan heb ik wel intressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:53:
[...]

Klein kickje.... Niemand die hier al een oplossing voor heeft?? ;(
Kan niet meer sms'jes opslaan. Je kan er wel een back-up van maken met bijvoorbeeld MyPhoneExplorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 09-09 03:25
is er een firmware update voor de w800i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MOL-20.000 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:24:
[...]

Als je een hele voorraad heb bestel en je heb er nog eentje over. Dan heb ik wel intressen.
Iemand had er 6 bij mij besteld, mijn bestelling is 9 stuks, dus ik heb er 3 beschikbaar.
Het gaat om 3M screenprotectors, deze hebben een dun lijmlaagje dat je in het begin ff ziet, de toplaag is hard, krasvast en ontspiegeld.
Ik verwacht mijn bestelling binnen enkele dagen binnen te hebben, de prijs is €4/st incl. verzending binnen NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

NrG_82 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:33:
Ik heb dit topic en het vorige W800i topic ff doorgelezen en inmiddels ben ik eruit: ik kies hoogstwaarschijnlijk ook voor de W800i, ten koste van de Samsung E730. Vind het design van E730 wel mooi, maar qua functies ligt hij gewoon mijlen ver achter op de W800i. En deze vind ik toch ook wel erg straks met dat oranje. En de batterijduur schijnt ook een stuk beter te zijn dan de Samsung. Kan iemand dit bevestigen?

Ik wil hem hebben bij een verlenging van Telfort, abo loopt begin december af dus ik kan al verlengen. Had gisteren een mannetje van de klantenservice aan de lijn, hij hoopte dat ze volgende week weer leverbaar zouden zijn bij Telfort. Hoop dan ook dat hij weer gratis is bij een Telfort 300 abo, want de tarieven kon hij nog niks over zeggen. Toen ik vorige week toevallig de Telfort shop in Utrecht binnen liep zeiden ze ook dat hij half september weer zou komen. Nog ff geduld dus. Voor mij maakt het op zich niet uit, als hij er maar voor december is (huidige GSM werkt nog prima, Nokia 7250i van 1,5 jaar oud).

Ik wil een toestel ook altijd ff irl zien voordat ik hem koop en woensdag ff langs Belcompany hier in Groningen langsgeweest. Ze hadden er daar nog een stuk of 30 liggen, volgens de verkoper zouden die eind deze week wel op zijn. Maar als je geluk hebt en in 't Noorden woont, kun je een poging wagen. Heb hem daar niet gehaald, bij een Telfort verlenging zou ik nog € 110,- bij moeten betalen :/
Heeft BelCompany niet een actie lopen i.c.m. Telfor abonnementen.
Bij een Telfort 200 abo krijg je 10 maanden lang € 10 korting op de abo kosten en het toestel kost dan nog maar € 39.99.

De actie loopt alleen wel tot 16 september, alleen als hij nu al zo goedkoop te verkrijgen is, dan zal dat in december alleen maar nog lager zijn.

Ik zou gewoon je huidige abo naar prepaid laten omzetten en een nieuwe afsluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door vozzie op 09-09-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

De actie loopt tot 16 Oktober! niet september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
vayip schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:15:
[...]

Bij een Telfort 200 abo krijg je 10 maanden lang € 10 korting op de abo kosten en het toestel kost dan nog maar € 39.99.

De actie loopt alleen wel tot 16 september, alleen als hij nu al zo goedkoop te verkrijgen is, dan zal dat in december alleen maar nog lager zijn.

Ik zou gewoon je huidige abo naar prepaid laten omzetten en een nieuwe afsluiten.
Haha ik werk er zelf maar de actie is verlengd ja! Best wel goeie actie en hij gaat ook erg hard. In mijn vesteging hebben we zo een stuk of 20 w800i en ook nog 20 k750 in voorraad. DIt is dan in amsterdam nieuwedijk. Ik zou deze actie zelf ook nemen maar heb nog een abbo lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 18-08 21:08
Speedy-Andre schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:09:
[...]

Iemand had er 6 bij mij besteld, mijn bestelling is 9 stuks, dus ik heb er 3 beschikbaar.
Het gaat om 3M screenprotectors, deze hebben een dun lijmlaagje dat je in het begin ff ziet, de toplaag is hard, krasvast en ontspiegeld.
Ik verwacht mijn bestelling binnen enkele dagen binnen te hebben, de prijs is €4/st incl. verzending binnen NL.
Is het ook mogelijk om ze er weer af tehale zonder dat je telfoon onder de lijm zit? En kunnen ze op de w800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

vayip schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:15:
[...]

Klopt, die actie hadden ze idd, maar als je niet verlengt maar gewoon een abo neemt, kan je geen nummerbehoud krijgen. Bedoel je dat dat wel kan als ik m'n huidige nummer om laat zetten naar prepaid en kan dat nu m'n abo nog tot december loopt?

Nog een vraagje (om het ook nog een btje ontopic te houden): ik las wat over stof onder het beeldscherm. Hebben veel mensen dat, of komt dat zelden voor? Zou toch behoorlijk zonde zijn. Bij m'n Nokia heb ik dat ook, maar dan is het ff frontje eraf, schoonblazen/schoonwrijven en hij is weer schoon. Gaat bij de SE natuurlijk niet lukken... En wat doe je er evt. tegen? (Constant in een hoesje lijkt me erg onpraktisch, zeker in m'n broekzak.)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
RtN schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:43:
[...]

Is er uberhaupt enig idee wanneer de nieuwe levering komt, want nergens zijn ze nog op voorraad? Bij Vodafone kan je je contract mss wel cancellen, iig toen ik de helpdesk belde afgelopen week kreeg ik de optie om m'n contract te annuleren( zonder bijkomende kosten). Maar hij is nergens leverbaar dus heeft dat ook geen zin. :(
Zit ook al 2 weken te wachten bij Vodafone, maar volgens die knakker kon ik alleen een andere telefoon kiezen.
Nja morge maar ff achteraan dan, opzeggen, en dan maar halen bij Belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

NrG_82 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:41:
[...]

Klopt, die actie hadden ze idd, maar als je niet verlengt maar gewoon een abo neemt, kan je geen nummerbehoud krijgen. Bedoel je dat dat wel kan als ik m'n huidige nummer om laat zetten naar prepaid en kan dat nu m'n abo nog tot december loopt?

Nog een vraagje (om het ook nog een btje ontopic te houden): ik las wat over stof onder het beeldscherm. Hebben veel mensen dat, of komt dat zelden voor? Zou toch behoorlijk zonde zijn. Bij m'n Nokia heb ik dat ook, maar dan is het ff frontje eraf, schoonblazen/schoonwrijven en hij is weer schoon. Gaat bij de SE natuurlijk niet lukken... En wat doe je er evt. tegen? (Constant in een hoesje lijkt me erg onpraktisch, zeker in m'n broekzak.)
Ik weet wel dat je bij Orange je abo om kan laten zetten naar prepaid en als je dan een nieuwe abo van Orange afsluit, kan je gewoon het nummer van je prepaid meenemen. Ik weet niet of dit ook voor Telfort geld. Misschien dat andere mensen hier wat meer over weten.

Je hebt een opzegtermijn van 2 maanden dacht ik, als je abo in december afloopt, stuur je eind september begind oktober een brief waar je zegt je abo op te willen zeggen en hem om wilt laten zetten in prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MOL-20.000 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:40:
[...]

Is het ook mogelijk om ze er weer af tehale zonder dat je telfoon onder de lijm zit? En kunnen ze op de w800i.
Volgens de leverancier kun je hem er ook weer af halen, met lijmsporen heb ik geen ervaring, ik laat het ding nl. lekker zitten ;)
Het scherm van de W800i is hetzelfde, dus dat moet passen (zie ook foto in topic startpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dus met die actie kan ik in w800i krijgen voor 40 euro, plus een 1-jarig abbo van 10 maanden 16 euro en 2 maanden 26. Weet iemand ook of hij simlock vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

@DeepSeven: Ja, die van Telfort is gewoon simlock vrij. Maar je mag dan volgens mij pas je abo na 12mnd opzeggen. Je zit daardoor 15mnd aan dat abo vast, je betaalt dan 10x16 en 5x26, is totaal € 290,-. Is nog goedkoop dus.
vayip schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:02:
[...]

Ik weet wel dat je bij Orange je abo om kan laten zetten naar prepaid en als je dan een nieuwe abo van Orange afsluit, kan je gewoon het nummer van je prepaid meenemen. Ik weet niet of dit ook voor Telfort geld. Misschien dat andere mensen hier wat meer over weten.

Je hebt een opzegtermijn van 2 maanden dacht ik, als je abo in december afloopt, stuur je eind september begind oktober een brief waar je zegt je abo op te willen zeggen en hem om wilt laten zetten in prepaid.
TF heeft een opzegtermijn van 3 maanden.
Dan zou ik hem dus nu om laten zetten in prepaid, wat over 3 maand ingaat. Neem ik nu die abo met de W800i, laat ik drie maanden later ingaan (dat kon volgens de BC medewerker), maar dan moet ik over drie maand het nummer van m'n dan inmiddels prepaid weer naar m'n dan nieuw ingaande abo laten overzetten. Tenminste, dat is wat ik van jullie begrijp. Lijkt me raar dat dit zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej mensen,

even een korte vraag....!
ik wil graag liedjes op mijn w800i zetten en dat zet ik dan op de datastickje (512) maar nu ik daar allemaal liedjes op heb gezet, kan ik het nergens in de telefoon terug vinden..en als ik het gewoon op het interne geheugen zet...dan werkt het wel (maar die is zo vol)

weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
NrG_82 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:18:
@DeepSeven: Ja, die van Telfort is gewoon simlock vrij. Maar je mag dan volgens mij pas je abo na 12mnd opzeggen. Je zit daardoor 15mnd aan dat abo vast, je betaalt dan 10x16 en 5x26, is totaal € 290,-. Is nog goedkoop dus.
Nee hoor, Ik heb 'm zelf ook via deze actie en het is een gewoon jaarabonnement. Dus 10x16 + 2x26 + 40 telefoon = 252 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:49
Hmmz ik probeerde net mijn D750 te updaten. Ik heb nu FW R1A044 en ik reeg de melding dat er geen update beschikbaar was, was er al niet een update beschikbaar voor de ze telefoon, of vergis ik me daarin.

[ Voor 17% gewijzigd door Isengrim op 09-09-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Morangie schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:26:
Nee hoor, Ik heb 'm zelf ook via deze actie en het is een gewoon jaarabonnement. Dus 10x16 + 2x26 + 40 telefoon = 252 euro.
Nee klopt, je hebt gelijk. Er staat wel zoiets op die aanbiedingsflyer die ze mij mee hadden gegeven, maar dat gaat om de drie maanden gratis abo bij een nieuw abonnement. Je krijgt dan de 13e, 14e en 15e maand gratis zie ik, op voorwaarde dat je niet opzegt. Niet van toepassing op de W800i aanbieding dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

uhm trouwes even tussendoor... over dat bitrate en films kijken... ik gebruik hiervoor de nokia media converter... werkt goed... weet niet precies welke bitrate enzo, ik laat gewoon de instellingen op standaard staan. Geluid en video zijn daarna goed. Ik gebruikte eerste xilisoft 3gp converter, maar had veel last van schakeringen (of artifacts, of een andere benamingen; boeien) in de zwarte delen in de film. met nokia media converter zijn die er niet!

Nog een klein vraagje: zijn er nog aparte videoplayers voor op de w800i, want ik wil er eigenlijk wel één waarmee ik kan doorspoelen...

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

internet op de telefoon krijgen is nog niet zo heel moeilijk maar de goede java versie vinden was wel lastig. het zij opzich best, alleen duurt een bericht typen zo lang. deze post zal ook wel mijn enige post zijn vanaf mijn k750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Worldwide schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:50:
internet op de telefoon krijgen is nog niet zo heel moeilijk maar de goede java versie vinden was wel lastig. het zij opzich best, alleen duurt een bericht typen zo lang. deze post zal ook wel mijn enige post zijn vanaf mijn k750.
Ik vind het leuk om topics te volgen via de foon, maar posten is een crime, je bent je zin alweer vergeten voordat er 3 woorden staan :+
Wat was er lastig met Java, de SDK geeft toch zelf aan waar ie staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Wat is eigenlijk de zin van thuis internetten via je breedband lijntje op je GSM? Kun je toch net zo goed achter de PC gaan zitten, of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:37
Ja mijn idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 12-09 15:53
Weet er iemand hoe de witbalans uitzet op de K750i? Ik heb hem sinds dinsdag en ben er dik tevreden over tegenover mijn vorige T610.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je er dan ook nog 1 over voor mij :P :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Worldwide schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:50:
Linkje naar het programma plz?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ff nog tussendoor over het omzetten van filmpjes. Ik gebruikte dus ImToo, maar die geeft erg slechte kwaliteit in vergelijking met andere converters. Nou heb ik eigenlijk met elk progje een probleem. Bij ImToo dus de slechte kwaliteit, bij PvAuthor dat je niet zelf de fps op bijv. 25 kunt zetten maar alleen op voorgedefinieerde, met mpegable krijg ik opeens een bestand dat véél kleiner is dan ie hoort te zijn en als ik em dan met de player open en naar movie info kijk dan is de audio bitrate echt f*cking hoog, Nero recode heb ik last van sync problemen en kan ik de framerate niet op iets anders dan 15 zetten, nokia media converter heeft te lage instellingen (kwaliteit enzo). Heeft iemand nou de ultieme instellingen met 25 fps voor mij zonder schokken en audio problemen, met mooie beeldkwaliteit, zodat ik bijv. een aflevering van Punk'd of Pimp my Ride normaal op mijn phone kan bekijken. Ook de bijbehorende programma die is gebruikt graag vermelden.

Ik heb trouwens ook de exacte instellingen geprobeerd van het demo filmpje van de w800i, maar nog steeds last van geluid dat ff wegvalt met "drukke" geluid. Zelfs hele lage bitrates geprobeerd. Ik ben ten einde raad. Weet iemand ook mss waarmee het filmpje voor de w800 is gemaakt?

Master_A

• pina
  • Laatst online: 13-09 09:35
weet er iemand of het mogelijk is dat wanneer uw inbox vol is, en je een nieuwe sms krijgt, de gsm automatisch de oudste sms verwijdert zodat de nieuw binnengekomen in de inbox kan?

vandaag kreeg ik een melding dat mijn inbox vol zat, en ik moest eerst enkele sms'en verwijderen vooraleer ik dat nieuw bericht kon ontvangen...is dat normaal??? Zelfs bij mijn nokia 3100 overschrijft hij gewoon automatisch de oudste berichten zodat je nooit handmatig berichten moet verwijderen. Bij mijn nokia 3310 was dat niet zo, maar ja...dat was dan ook al 4 jaar geleden!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ja sorry het lukt niet om te editen, maar hoe kan het trouwens dat ik bij ImToo elke keer dat ik bij het aantal passes 2 probeer te doen, dat ie dan fail aangeeft. Als ik gewoon de pass naar 2 verander geeft ie fail aan en anders doet ie em gewoon. Rare shit. Het zou er vast wel mooier op worden denk ik.

Master_A

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:39:
[...]

Heb je er dan ook nog 1 over voor mij :P :?
Tuurlijk ;)

Verwijderd

Internetten met je mobiel via je PC is net zo debiel als naast je scooter te gaan lopen als je ergens heen moet.

En nog iets wat menig iemand de pet te boven gaat:
Waarom zou je in vredesnaam meer dan 200 smsjes op je foon moeten kunnen bewaren?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Internetten op je telefoon kan handig zijn wanneer er af en toe eens iemand anders achter de computer moet zitten. Verder is het voor mij gewoon leuk om te prutsen tot het werkt, ik wil dat het werkt omdat het zou moeten werken en ik altijd alle mogelijkheden wil proberen van een toestel. Maar het is niet iets wat ik vaak zal gebruiken idd, dat internetten op een minischerm terwijl er een computer staat. Echter wanneer ik weer eens van maastricht naar a'dam moet met de trein, ben ik erg blij met mijn GPRS verbinding, en gebruik ik Opera browser veelvuldig en email ik mijn batterij in 1 dag plat.

Verder over SMSjes opslaan:

Je kunt je SMS backuppen op de PC met bijv. MyPhoneExplorer.
Of je kunt ze op je telefoon bewaren als sjabloon, dan kun je opslaan tot je intern geheugen vol zit.
Ook mij ontgaat het nut hiervan overigens volledig, maar mijn vriendin vind dit een must, en heeft ook een w800i, vandaar dat ik het weet :+

[ Voor 52% gewijzigd door martijn12345 op 10-09-2005 09:19 ]

Geen inspiratie

Verwijderd

Hmm, ik zit met een groot probleem, ik heb namelijk pas een k750i gekocht, en nu heb ik de oordopjes kwijt geraakt, erg balen dus, ik heb al naar sony erricson gemailed, maar ze verwezen me naar: www.seonlineshop.nl.. waar ik niks kon vinden, iemand nog een tip ofzo? :)

Hier staat hij ook al niet tussen: http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10242

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 09:31 ]

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Nog een vraagje, wanneer je 'games' of 'applicaties' op je MS opslaat, in welke map komen ze dan te staan. Want ik zie alleen de 'Other' map daarop....

Geen inspiratie

Verwijderd

Oke dan,geef maar een seintje als je ze binnen hebt :9

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
Ik heb mijn K750 gister op de grond laten pleuren en hing de toets linksboven (van gesprek enzo en kies) er half uit. Ik heb hem terug erin geduwd maar nu zit hij voor mijn gevoel wat loser en hij kraakt. Hoe maak ik de gsm open of hoe kan ik dit verhelpen?

• P.K.
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:26:
Hmm, ik zit met een groot probleem, ik heb namelijk pas een k750i gekocht, en nu heb ik de oordopjes kwijt geraakt, erg balen dus, ik heb al naar sony erricson gemailed, maar ze verwezen me naar: www.seonlineshop.nl.. waar ik niks kon vinden, iemand nog een tip ofzo? :)

Hier staat hij ook al niet tussen: http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10242
Waarschijnlijk ff beter kijken, is deze het niet:
HPM-61 Headset Stereo K750i
Originele stereo headset van de K750i, Compatibel met alle Sony Ericsson-telefoons met FastPort-systeemaansluiting.

Leverbaar vanaf 24 September 2005! Euro 19,00

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:26:

Wat relaxed!, de HPM-70 is ook te bestellen via die site (alleen helaas nu niet op voorraad :| )

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Iemand al nieuws over de W900? Ik hoorde dat SE de IMEI-nummers al heeft gereserveerd.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:00:
[...]

Oke dan,geef maar een seintje als je ze binnen hebt :9
Ik heb ze net binnen gekregen, mail staat in m'n profiel :P

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:48
W800i: Is de 2-toets bij jullie ook wat meer verzonken richting de joystick? Op 'n rare manier is die aan de bovenkant van de toets wat dieper. Ook de joystick is wat naar onder gericht nu. Enig idee hoe dit kan komen? Beetje rare constructie sowieso, dat plaatje rondom de joystick wat uitloopt tot boven de Back- en C-toetsen.

[ Voor 23% gewijzigd door guillaume op 13-09-2005 19:26 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Erasmo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:46:
[...]

Linkje naar het programma plz?
Dan gelijk alles maar ff :P
  • SE J2ME SDK downloaden en installeren, als hij Java ook erop wil zetten, laat maar doen.
  • mini-browser downloaden en installeren op je foon (met usbkabel .jad. en .jar. in Other dir zetten, installeren zonder usbkabel vanaf de foon)
  • Start SE Device explorer en stel de connection proxy in op een BT compoort
  • Zet een vinkje in File menu bij Serial networking
  • Als dit werkt, dan zie je een lijst met applicaties die op je foon staan
  • Start in Device explorer de Opera mini-browser (hij start op je foon)
  • Zet de taal in Engels: verktøy --> instillinger --> språk --> english

Verwijderd

yGiDoRp schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:04:
[...]

Wat relaxed!, de HPM-70 is ook te bestellen via die site (alleen helaas nu niet op voorraad :| )
Passen die in de K750i en ondersteunen ze de FM radio functie van de k750i? :)

Verwijderd

Ik ben van plan om me een 1 gig kaartje te halen maar ik zou niet weten welke ik nu het beste kan kopen.
deze staan aangegeven in de privewatch:
Memory Stick Pro Duo 1GB (SanDisk) € 92,95
Memory Stick Pro Duo 1GB (SanDisk, Gaming) € 95,95
Memory Stick Pro Duo 1GB (Sandisk, Ultra II) € 115,95
Memory Stick Pro Duo 1GB (Sony) € 88,95
Memory Stick Pro Duo 1GB (Transcend) € 114,95

wat is nu de beste koop?

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Voor je telefoon zou ik voor de goedkoopste gaan.

Als je ook een psp hebt, of van plan bent er een te kopen, dan zou ik naar de ultra II en de gaming kijken. Deze hebben namelijk precies dezelfde snelheid als jou (niet genoemde) "Sony Memorystick Pro Duo High Speed", alleen is de laatstgenoemde dik 80 euro duurder.

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Heeft iemand ervaring met de bluetooth Carkit Trust HS-8200 in combinatie met de K750i?
Werkt dit naar behoren?

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Is er een andere optie om gewoon alle nummers op je MS af te spelen als een afspeellijst maken waarbij je 10 minuten bezig bent om overal een Vtje voor te zetten omdat disc2phone het leuk vind voor iedere artiest een ander mapje te maken.

Al iemand die weet waar 'games' en 'aplicaties' blijven wanneer je ze op de MS zet (kan ze dan nergens vinden namelijk.

Geen inspiratie

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:
[...]

Passen die in de K750i en ondersteunen ze de FM radio functie van de k750i? :)
Lijkt me wel, aangezien deze standaard bij de W800 worden geleverd.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

Gaitman

The Real One

Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:
[...]

Dan gelijk alles maar ff :P
  • SE J2ME SDK downloaden en installeren, als hij Java ook erop wil zetten, laat maar doen.
  • mini-browser downloaden en installeren op je foon (met usbkabel .jad. en .jar. in Other dir zetten, installeren zonder usbkabel vanaf de foon)
  • Start SE Device explorer en stel de connection proxy in op een BT compoort
  • Zet een vinkje in File menu bij Serial networking
  • Als dit werkt, dan zie je een lijst met applicaties die op je foon staan
  • Start in Device explorer de Opera mini-browser (hij start op je foon)
    [...]
Is er ook manier om de telefoon zo in te stellen dat je de mini browser niet vanaf je PC hoeft op te starten maar gewoon op de telefoon kunt opstarten met een werkende verbinding?

[ Voor 10% gewijzigd door Gaitman op 10-09-2005 15:20 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

GJAman schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:18:
[...]

Is er ook manier om de telefoon zo in te stellen dat je de mini browser niet vanaf je PC hoeft op te starten maar gewoon op de telefoon kunt opstarten met een werkende verbinding?
Op dit moment niet, zelfs bij de SE developers was niet bekend dat de huidige methode werkt, laat staan dat je alles vanaf de foon kunt doen.
De enige manier is om met een virtuele desktop vanaf je foon opera te starten, dan doe je in principe hetzelfde als dat je achter de pc zou zitten ;)

Verwijderd

Wanneer komt die nieuwe firmware nou? Zat geruchten gelezen maar nog niks gezien.

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik wil niet illegaal doen, maar ik zou graag een eerdere firmware voor de camera-functie kan terugzetten?
Ik had ergens gelezen dat een oude versie een betere beeldkwaliteit had.

Ik hoef gee links of torrents, alleen of het wel/niet mogelijk is.

Verwijderd

Hej mensen,

even een korte vraag...als ik MP3's op mijn (w800i) datastickje zet (via "Deze computer > Verwisselbare schijf>mssemc>media files>audio) dan lukt dat gewoon.

maar ik dit zelfde verhaal herhaal, maar dan doe met bijvoorbeeld een video..dan komt de video file niet op de telefoon te staan..
maar zet ik de video nu gewoon op de telefoon (interngeheugen) zet via Sony Ericsson file manager..dan komt hij er wel te staan

weet iemand hoe dit kan? want ik wil het liefst alles even op mijn datastickje zetten voor mijn telefoon zo vol is.

alvast bedankt

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's toch niet zo moeilijk ....
Op de MS zitten de video's onder mssemc\media files\video.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:56:
Hej mensen,

even een korte vraag...als ik MP3's op mijn (w800i) datastickje zet (via "Deze computer > Verwisselbare schijf>mssemc>media files>audio) dan lukt dat gewoon.

maar ik dit zelfde verhaal herhaal, maar dan doe met bijvoorbeeld een video..dan komt de video file niet op de telefoon te staan..
maar zet ik de video nu gewoon op de telefoon (interngeheugen) zet via Sony Ericsson file manager..dan komt hij er wel te staan

weet iemand hoe dit kan? want ik wil het liefst alles even op mijn datastickje zetten voor mijn telefoon zo vol is.

alvast bedankt
Dat zal dan wel een corrupt filetje zijn of een formaat dat je phone niet ondersteund.

• Trasos
  • Niet online
[...]

Ik zou er ook wel eentje willen...

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Trasos schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:05:
[...]

Ik zou er ook wel eentje willen...
Er is iemand voor je die nog niet heeft gereageerd, hij/zij krijgt de laatste.
Als er meer belangstelling is, dan bestel ik nog wat bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yGiDoRp schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:21:
[...]

Lijkt me wel, aangezien deze standaard bij de W800 worden geleverd.
Zeker weten? want het staat er nl. niet tussen:

http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp4&pid=10254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik denk dat mijn vraag het beste in dit topic past, dus daar gaat tie:

Tegen april loopt mijn abbo af. Ik wil dan wel de k750 of w800 gaan kopen, tenzij er dan al iets beters op de markt is. Is daar al wat over bekend? En wat voor verbeterpunten kunnen we verwachten? 3,0 MP camera? Nog langere accutijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:19:
[...]

Er is iemand voor je die nog niet heeft gereageerd, hij/zij krijgt de laatste.
Als er meer belangstelling is, dan bestel ik nog wat bij :)
Denk dat ik dat was :9 ,maar heb je inmiddels gemaild _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Waarom staat er niet in de startpost hoe je .jar files moet installeren :?
En is dit mogelijk zonder .jad files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
  • Laatst online: 03-11-2020
Ik heb zitten kijken op Vodafone.nl en Ben heel erg aan het twijfelen tussen de k750i en de D500 en de Nokia 6680. Het is zo omdat de camera van de 6680 echt kan 'zoomen' hij gaat dus niet stuk voor stuk maar zoals een gewone digitale camera naar voren zoomt. Hij heeft ook een stuk groter scherm is heeft ook een Video-call functie. Dan vraag ik me af of video call wel echt nodig is.

De k750i ziet er een prachtige telefoon uit en trekt mij ook heel wat aan maar zou dan zou ik mss graag wat fotos die er mee genomen zijn.

dus zoals ik lees:
# Foto resolutie: 1632x1224 pixels (2.0MP)
# Ingebouwde flitser (LED)
# Video resolutie: 176x144 (QCIF) en SubQCIF (128 x 96)
# 4x Digital Zoom

Dat ik dan fotos zie met 0x zoom 1x zoom en zov. Waarschijnlijk omdat ik deze mobiel dan veel zal gebruiken als digitale camera.

De D500. Nou, een hele populaire mobiel op mijn school. Maar als ik dan naar het scherm kijk als er een foto mee wordt genomen, ziet hij er heel blurry uit.

Ik zou het heel erg appreciëren als ik mss dus wat fotos kan zien die genomen zijn met de k750i en mss kunnen jullie mij naar de goeie kant wijzen.

thx everyone.

it's as simple as something the nobody knows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:29:
[...]

Denk dat ik dat was :9 ,maar heb je inmiddels gemaild _/-\o_
Ok, da's ook geregeld :Y)
Voor Trasos heb ik geen voorraad meer.
Ik bestel ze weer als er genoeg animo is (3 of meer) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

boogywoogy schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:46:
Ik heb zitten kijken op Vodafone.nl en Ben heel erg aan het twijfelen tussen de k750i en de D500 en de Nokia 6680. Het is zo omdat de camera van de 6680 echt kan 'zoomen' hij gaat dus niet stuk voor stuk maar zoals een gewone digitale camera naar voren zoomt. Hij heeft ook een stuk groter scherm is heeft ook een Video-call functie. Dan vraag ik me af of video call wel echt nodig is.

De k750i ziet er een prachtige telefoon uit en trekt mij ook heel wat aan maar zou dan zou ik mss graag wat fotos die er mee genomen zijn.

dus zoals ik lees:
# Foto resolutie: 1632x1224 pixels (2.0MP)
# Ingebouwde flitser (LED)
# Video resolutie: 176x144 (QCIF) en SubQCIF (128 x 96)
# 4x Digital Zoom

Dat ik dan fotos zie met 0x zoom 1x zoom en zov. Waarschijnlijk omdat ik deze mobiel dan veel zal gebruiken als digitale camera.

De D500. Nou, een hele populaire mobiel op mijn school. Maar als ik dan naar het scherm kijk als er een foto mee wordt genomen, ziet hij er heel blurry uit.

Ik zou het heel erg appreciëren als ik mss dus wat fotos kan zien die genomen zijn met de k750i en mss kunnen jullie mij naar de goeie kant wijzen.

thx everyone.
Volgens mij maakt het helemaal niets uit wat voor zoom er op zit, het is immers allemaal digitale zoom, geen optische. Wat de camera dus doet, is je beeld vergroten, niet echt de lens dichterbij halen. Dit kun je zelf ook met elk willekeurig foto bewerkings programma.

Sample foto;s van de 750 staan in deze review

[ Voor 62% gewijzigd door greatgonzo op 11-09-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
greatgonzo schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:53:
[...]

Volgens mij maakt het helemaal niets uit wat voor zoom er op zit, het is immers allemaal digitale zoom, geen optische. Wat de camera dus doet, is je beeld vergroten, niet echt de lens dichterbij halen. Dit kun je zelf ook met elk willekeurig foto bewerkings programma.

Sample foto;s van de 750 staan in deze review
:9~ :9~ ja de kwaliteit bevalt me wel heel erg. dit was dus echt voor wat ik aan het zoeken was, heel errug bedankt GG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel graag een screenprotector Andre.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:15:
Ik wil ook wel graag een screenprotector Andre.. :)
Is genoteerd, straks krijg ik nog een waarschuwing O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

boogywoogy schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:07:
[...]

:9~ :9~ ja de kwaliteit bevalt me wel heel erg. dit was dus echt voor wat ik aan het zoeken was, heel errug bedankt GG!
vergeleken met de nokia 6680

Op standard vind ik de verschillen niet groot (beide veel ruis), maar als je dan de fine foto's bekijkt, echt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
hmm ja idd

tot nu toe kijk ik naar de k750i

Maar het is dan ook wel zo dat, als ik deze mobiel neem, dat het pas midden november is (mijn verjaardag)

wanneer was de k750i gereleased? want wie weet komen ze tussen nu en november met laten we nu zeggen: een k751i ofzoiets.

want dan wil ik het niet zo hebben dat ik de k750i heb en dat ze dan bijvoorbeeld voor kerst met een geupdate versie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dan zit je dus voor hetzelfde dilemma als ik, wachten tot april tot mijn abbo afloopt, en er misschien een betere te koop is, of nu mijn abbo afkopen en die vette phone halen

Edit: als je echt voor de camera mogelijkheden gaat, kijk dan eens naar de De Sharp V903SH, 3,2 MP, 2x optische zoom

[ Voor 32% gewijzigd door greatgonzo op 11-09-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Amiet01 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:06:
Ff nog tussendoor over het omzetten van filmpjes. Ik gebruikte dus ImToo, maar die geeft erg slechte kwaliteit in vergelijking met andere converters. Nou heb ik eigenlijk met elk progje een probleem. Bij ImToo dus de slechte kwaliteit, bij PvAuthor dat je niet zelf de fps op bijv. 25 kunt zetten maar alleen op voorgedefinieerde, met mpegable krijg ik opeens een bestand dat véél kleiner is dan ie hoort te zijn en als ik em dan met de player open en naar movie info kijk dan is de audio bitrate echt f*cking hoog, Nero recode heb ik last van sync problemen en kan ik de framerate niet op iets anders dan 15 zetten, nokia media converter heeft te lage instellingen (kwaliteit enzo). Heeft iemand nou de ultieme instellingen met 25 fps voor mij zonder schokken en audio problemen, met mooie beeldkwaliteit, zodat ik bijv. een aflevering van Punk'd of Pimp my Ride normaal op mijn phone kan bekijken. Ook de bijbehorende programma die is gebruikt graag vermelden.

Ik heb trouwens ook de exacte instellingen geprobeerd van het demo filmpje van de w800i, maar nog steeds last van geluid dat ff wegvalt met "drukke" geluid. Zelfs hele lage bitrates geprobeerd. Ik ben ten einde raad. Weet iemand ook mss waarmee het filmpje voor de w800 is gemaakt?
Kan iemand me hier nog mee helpen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft iemand al C-messenger werkend op zijn telefoon: http://cmessenger.cleverl...38983829249455205&lang=en

Als ik alleen als MSN service wil toevoegen en mijn gegeven invul krijg ik een error op hun website, het lukt mij dus al helemaal niet om MSN werkend te krijgen op de phone

Kan er ook nog in de startpost komen, welke files je in bepaalde mappen moet zetten. Zo is mij niet duidelijk waar je applicaties die .jar zijn moet installeren. Want in others werkt dat niet.

Kent iemand een applicatie om zelf .jar files op je pc te testen?

[ Voor 32% gewijzigd door n00bs op 11-09-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

greatgonzo schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:19:
[...]

vergeleken met de nokia 6680

Op standard vind ik de verschillen niet groot (beide veel ruis), maar als je dan de fine foto's bekijkt, echt wel!
Is de kwaliteit van de foto's beter wanneer je hem op fine zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

n00bs schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:39:
Heeft iemand al C-messenger werkend op zijn telefoon: http://cmessenger.cleverl...38983829249455205&lang=en

Als ik alleen als MSN service wil toevoegen en mijn gegeven invul krijg ik een error op hun website, het lukt mij dus al helemaal niet om MSN werkend te krijgen op de phone

Kan er ook nog in de startpost komen, welke files je in bepaalde mappen moet zetten. Zo is mij niet duidelijk waar je applicaties die .jar zijn moet installeren. Want in others werkt dat niet.

Kent iemand een applicatie om zelf .jar files op je pc te testen?
Ik gebruik eMessenger, http://mob.e-messenger.net/mobile/ met Opera.
Als je alleen een .jar hebt, dan werkt het niet om hem in de Other dir te zetten, daar heb je ook een .jad voor nodig.
Wat wel werkt is verzenden via BT naar de foon zonder aan te geven waar, dan komt ie vanzelf op de goede plek terecht en hij wordt meteen geïnstalleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:18:
[...]

Is genoteerd, straks krijg ik nog een waarschuwing O+
ik zou er ook graag eentje van je willen Andre O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
@Speedy-Andre
Ik heb ook wel interesse, vooral als het helpt om minder snel een vet scherm te krijgen. Als ik het goed begrepen heb, gaat het om een wat hardere variant, maar ik kan nergens echt terug vinden om welk type/merk het nou precies gaat. Ik vroeg me dan ook af of je daarover misschien wat meer kunt vertellen en misschien zelfs wel een paar (macro) foto's in het topic kunt plaatsen van hoe opvallend zo'n ding (niet) is en hoe netjes het er uit kan zien.

M'n "bestelling" brul ik wel in een email. Daar ga ik het topic niet mee vervuilen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/K750ifolie.jpg
Hier heb ik een oude pic waarop je linksonder kunt zien hoe een vingerafdruk eruit ziet :9
Verder zat er nog wat stof op de folie, dus niet eronder :P
Ik heb ff geen recente pic met de nieuwe folie, maar deze geeft wel een idee van het uiterlijk ;)
Het merk is 3M.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 11-09-2005 16:40 . Reden: more info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Speedy-Andre schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:35:
[...]

Ik gebruik eMessenger, http://mob.e-messenger.net/mobile/ met Opera.
Als je alleen een .jar hebt, dan werkt het niet om hem in de Other dir te zetten, daar heb je ook een .jad voor nodig.
Wat wel werkt is verzenden via BT naar de foon zonder aan te geven waar, dan komt ie vanzelf op de goede plek terecht en hij wordt meteen geïnstalleerd ;)
Vind dat echt helemaal niets,

dus alsnog heeft iemand hier antwoord op: n00bs in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

n00bs schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:40:
[...]

Vind dat echt helemaal niets,

dus alsnog heeft iemand hier antwoord op: n00bs in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Mijn link werkte tenminste nog, bij cmessenger krijg ik mezelf niet eens geregistreerd en met m'n oude login kan hij de server niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Speedy-Andre schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:39:
[afbeelding]
Hier heb ik een oude pic waarop je linksonder kunt zien hoe een vingerafdruk eruit ziet :9
Verder zat er nog wat stof op de folie, dus niet eronder :P
Ik heb ff geen recente pic met de nieuwe folie, maar deze geeft wel een idee van het uiterlijk ;)
Het merk is 3M.
Thanks! Ik had gezegd dat ik je er verder over zou mailen, maar zo te zien klopt het email adres in je profiel niet; Ik kreeg de email netjes terug. Wil er graag eentje hebben om uit te proberen.

Edit: Das een ander adres! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tycoontje op 11-09-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tycoontje schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:56:
[...]

Thanks! Ik had gezegd dat ik je er verder over zou mailen, maar zo te zien klopt het email adres in je profiel niet; Ik kreeg de email netjes terug. Wil er graag eentje hebben om uit te proberen.
tycje@hotmail.com
Email werkt prima, ik heb vanmiddag nog diverse mailtjes ontvangen :)
Maar ik mail je zelf wel ff (met hetzelfde emailadres) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of de W800i Headset al los verkrijgbaar is in NL??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:13:
Weet iemand al of de W800i Headset al los verkrijgbaar is in NL??
ja, die is al verkrijgbaar bij sommige (web)winkels, kijk ff op google onder HPM-70 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:58:
[...]

ja, die is al verkrijgbaar bij sommige (web)winkels, kijk ff op google onder HPM-70 ;)
Vast wel :X
NOT 8)7

Zou toch halverwege september uit gaan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de HPM-70 past in de K750i, en je kunt de antenne functie gebruiken? Want in dat geval haal ik ze als vervanging voor mijn verloren K750i oordopjes :).. Is er al wat over bekend, hoeveel ze ongeveer gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:24:
Dus de HPM-70 past in de K750i, en je kunt de antenne functie gebruiken? Want in dat geval haal ik ze als vervanging voor mijn verloren K750i oordopjes :).. Is er al wat over bekend, hoeveel ze ongeveer gaan kosten?
ik heb ze op google gezien(vraag me niet welke winkel) voor 33,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:26:
[...]

ik heb ze op google gezien(vraag me niet welke winkel) voor 33,50
En nu nog antwoord op de andere vragen ^__^
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.