Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 9.067 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Kraken? Geen last van :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier ook niet, hij voelt gewoon lekker robuust aan. Het enige vervelende is, dat de lenscover zo af en toe openspringt wanneer ik hem uit m'n broekzak trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Tja.. dat ding is erg opgeblazen.. volgens mij is t origineel slechts zo'n 2000x2800 pixels.. de rest is dus waste.
Voor de amsterdammers onder ons; hier is een mooie grote plattegrond van de stad: http://cf.bc.uva.nl/locat...liotheken_UvA_nl_2003.gif

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:38:
[...]

werk zelf bij belcompany, het werkt zo: de eerste 10 maanden 16 euro en de laatste 2 maanden 26 en dan heb je 200 min per maand en 100 min extra om tussen 8 uur savonds en 8 uur sochtends te bellen naar een vaste lijn. En je krijgt bij ons veel telefoon ook nog is gratis. Dus volgens mij geen adder onder het gras :S
Heb vandaag ook de SonyEriccson K750I aangeschaft in combinatie met een 2 jarig Vodafone abonnement van €22,50, was hij gratis. Het is volgens mij echt bij twee jaar dat het toestel gratis is. In de winkel had ik gezien dat je bij alle abonnementen van 1 jaar je bij moet betalen voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:59:
[...]

Heb vandaag ook de SonyEriccson K750I aangeschaft in combinatie met een 2 jarig Vodafone abonnement van €22,50, was hij gratis. Het is volgens mij echt bij twee jaar dat het toestel gratis is. In de winkel had ik gezien dat je bij alle abonnementen van 1 jaar je bij moet betalen voor het toestel.
Als je gewoon op www.telecomvergelijker.nl had gekeken had je gezien dat je zowat bij elke online winkel dat ding gratis krijgt.

Verder is het altijd niet bepaald slim een contract langer dan 1 jaar te nemen, aangezien je ALTIJD VEEL meer geld kwijt bent dan bij een 1 jarig contract, verder krijg je maar op je mobiel 1 jaar garantie..........................

Bij TF bij de BC winkels krijg je dat ding voor 10 Euro en krijg je 10 maanden 10 Euro korting op je abbo van 1 jaar en de laatste 2 maanden betaal je volledig 26 Euro voor een 200 min. abbo + 100min bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem met Tmobile, voor 17.75 300 belminuuten. 2 jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

janusja schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:33:
[...]

Dank voor de info! :)
Ik heb ook een BTA 6030, heb van dat Toshiba spul net versie 3.03.10 geïnstalleerd.

Als ik nu via MyPhoneExplorer een bestandje download naar de PC dan haal ik hooguit 25 KB/s.
Weet jij of dat normaal is?
Ik haal 43KB/s up en downloaden met elk programma, de K750 kan niet sneller denk ik :/
Voordeel van BT2.0 is dat je tegelijk bijv. een headset, je pc en nog een andere foon kunt verbinden met je K750i, met BT1.2 (op bijv. T630) kon je maar een verbinding maken.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote] Vergeet niet de Speciale Update Service USB Driver te installeren.
[quote]

wat moet ik met die bestanden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:56:
[..]
wat moet ik met die bestanden doen?
Opeten :9 Krijg je mooie tanden van...

Kijk hier voor info over het installeren van de update driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinow schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:33:
Ik ga van de week de K750i halen, maar ik vraag me af.. heeft niemand last van als hij deze in ze broekzak doet dat als hij hem eruit haalt of erin stopt dat het klepje van de camera open gaat? :/
ik heb geen leggings meer aan sinds begin jaren '90. jij nog steeds wel ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
dinow schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:33:
Ik ga van de week de K750i halen, maar ik vraag me af.. heeft niemand last van als hij deze in ze broekzak doet dat als hij hem eruit haalt of erin stopt dat het klepje van de camera open gaat? :/
Nope, dat klepje schuift niet zomaar ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Amiet01 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:57:
@ Speedy-Andre:
Waarom zet je em op 9 fps als je ook op 15 kan? Met 9 fps zie je het haperen als een #!$#$%@$%^.
Ik zit net ff de demo van de W800i te bekijken, die heeft deze specs:

Video size: 176x144
Frame rate 25 fps (!)
Bitrate 161Kb/s

Audio AAC (2 kanalen, stereo)

Sample rate 16Khz
Sample depth 16 bit
Bitrate 31Kb/s

Totale bitrate 192Kb/s

Bij de demo van K750i is dat:

Frame rate 15 fps
Bitrate 183Kb/s

Audio AAC (1 kanaal, mono)

Sample rate 16Khz
Sample depth 16 bit
Bitrate 32Kb/s

Totale bitrate 215Kb/s

Het filmpje van de W800i bewijst dat je met video een erg hoge framerate kan halen en dat het er prima uit ziet op je foon :)
Nu nog een (dvd) converter die het waar maakt, de Imtoo psp converter laat steekjes vallen (vooral met geluid), dit doet dvd-to-mobile een stuk beter, maar ook niet feilloos.
Wat ie wel goed doet is beeld en geluid synchroon laten lopen, dat valt bij Imtoo psp erg tegen :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:49:
[...]

Ik zit net ff de demo van de W800i te bekijken, die heeft deze specs:

Frame rate 25 fps (!)
Bitrate 161Kb/s

Audio AAC (2 kanalen, stereo)

Sample rate 16Khz
Sample depth 16 bit
Bitrate 31Kb/s

Totale bitrate 192Kb/s

Bij de demo van K750i is dat:

Frame rate 15 fps
Bitrate 183Kb/s

Audio AAC (1 kanaal, mono)

Sample rate 16Khz
Sample depth 16 bit
Bitrate 32Kb/s

Totale bitrate 215Kb/s

Het filmpje van de W800i bewijst dat je met video een erg hoge framerate kan halen en dat het er prima uit ziet op je foon :)
Nu nog een (dvd) converter die het waar maakt, de Imtoo psp converter laat steekjes vallen (vooral met geluid), dit doet dvd-to-mobile een stuk beter, maar ook niet feilloos.
Wat ie wel goed doet is beeld en geluid synchroon laten lopen, dat valt bij Imtoo psp erg tegen :/
Heb de demo van de W800i nog niet gezien. Zou je die misschien ergens kunnen hosten?

Btw, speelt de K750i hem wel vloeiend af, of gaat hij juist schokken of blijft hij hangen door de hoge framerate?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 00:03 ]

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Dit is echt tof man! Het werkt perfect op een W800i met 25 fps en de rest dezelfde instellingen als de demo. Thnx voor de tip man.

Master_A

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:02:
[...]

Heb de demo van de W800i nog niet gezien. Zou je die misschien ergens kunnen hosten?

Btw, speelt de K750i hem wel vloeiend af, of gaat hij juist schokken of blijft hij hangen door de hoge framerate?
Hij loopt prima, dus dat opent nieuwe mogelijkheden :7
Ik heb hem hier staan :)

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:55:
Heeft iemand al eens een complete dvd overgezet naar 3gp en hoe is de kwaliteit dan?
Ik heb een poging gewaagd met een dvd van 1 uur, er kwam een bestand uit van 82MB.
Op m'n website (20MB) kan ik hem niet hosten, waar haal ik 100MB space vandaan met een snelle upload (100KB/s) :?
Bij msn spaces trapt ie er niet in als ik hem rename naar .jpg, 30MB is de grens :/
ja en vertel nou eens hoe je dat gedaan hebt.

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:18:
[...]

Hij loopt prima, dus dat opent nieuwe mogelijkheden :7
Ik heb hem hier staan :)
Dat opent inderdaad nieuwe mogelijkheden. Morgen eens kijken of er een filmpje met die instellingen te converteren valt.
Bedankt voor 't filmpje trouwens Andre :)

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:53:
Ik heb een dvd geript met de volgende instellingen:

Video size: 174x144
Frame rate: 9 fps
Bitrate: 124Kb/s

Audio (2 channels):
Samplerate 22,05Khz
Sample depth: 16 bit
Bitrate: 58Kb/s

Het is een (beetje aparte) film van een uur en hij speelt zonder haperingen op m'n K750i ;)

Met dank aan Paitor voor het hosten ;)
En ik heb het binnengehaald en ik zie dat het een realplayer bestand is.,Mijn w800i speelt hem niet af , wel het geluid. })

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:56:
[...]

Ik heb die 3gp converter ook in gebruik genomen maar ik hoor alleen geluid en zie geen beeld op de gsm. Wat doe ik fout?
Oftewel weet iemand de juiste instellingen van die converter ?
dit zijn de instellingen die ik gebruik, en hiermaa gaat het prima...
wss kunnen de instellingen nog beter voor de telefoon, mss staan ze qua video zelfs iets te hoog, wie weet, maar hiermaa werkt het voormij voor afleveringen van the simpsons etc...

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa540188/instellingen.GIF

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 00:40 ]

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:32:
[...]

En ik heb het binnengehaald en ik zie dat het een realplayer bestand is.,Mijn w800i speelt hem niet af , wel het geluid. })
Het is een Mpeg4 bestand en mijn K750i speelt hem gewoon af hoor ;)
Dat Realplayer hem toevallig herkent is bijzaak, ik gebruik Realplayer niet :/
Intussen kijk ik wat Imtoo psp van hogere bitrates bakt, ik ben benieuwd :)

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Ik zoek mensen die hetzelfde probleem hebben als ik. Mijn camera doet het niet meer van m'n K750i. De bekende fout/bug inderdaad. Heb het mobieltje via een webwinkel en die kunnen uiteraard daar niets mee. Ook een SE Service punt geeft een standaard mail terug. Het enige wat ik vraag aan hen hoe lang de reparatie gaat duren, of als zij concluderen dat het inderdaad die fout is, dat ik dan direct een nieuw toestel meekrijg.

Is het uberhaupt te repareren? Als dat zo is zit ik dus paar weken zonder telefoon en dat kan niet zonder huistelefoon. Oude foons... zit lastig, kan ik niet gebruiken of aankomen, dus aan dat antwoord heb ik niets :P Iemand herkanbare situatie gehad? Hoe is het opgelost?

Het is een van de eerste versies, firmware upgrade haalt niets uit. Camera springt gewoon binnen seconde terug naar waar je was begonnen. Weet wel waarover ik het heb hoor.

pepernooot

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb hier ergens gelezen dat het soms alleen een schakelaartje is dat niet goed werkt als je het klepje open doet, het schakelaartje is dan van z'n plek geschoven.
Als de camera wel start (en ff beeld geeft) en je dan weer een gewoon een menu krijgt, dan zou het dat schakelaartje kunnen zijn.
Er zijn ook wel handleidingen te vinden die vertellen hoe de foon open en weer dicht te krijgen.

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Damn, heb ik zo een plugje gekocht van k750i naar 3,5mm jackplug, is dat echt een SCHIJT ding, hij blijft niet goed in de telefoon zitten :{

Heuj!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Euc- schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:42:
Damn, heb ik zo een plugje gekocht van k750i naar 3,5mm jackplug, is dat echt een SCHIJT ding, hij blijft niet goed in de telefoon zitten :{
Whahaha, zo'n Hong kong geval zeker? :D
Ik heb de standaard headset verbouwd, het is wat minder mooi maar het stekkertje voor op de K750 is tenminste goed :)

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:39:
[...]

dit zijn de instellingen die ik gebruik, en hiermaa gaat het prima...
wss kunnen de instellingen nog beter voor de telefoon, mss staan ze qua video zelfs iets te hoog, wie weet, maar hiermaa werkt het voormij voor afleveringen van the simpsons etc...

[afbeelding]
Als je goed kijkt dan is het geluid mono en maar met 8KHz gesampeld, dat kan echt niet goed klinken, ja als een AM radiootje :/
Bij mij gaat dat ook zo met Imtoo psp, de audio encoder is slechts een AMR ding, geen mp3.
Ik kijk wel ff verder naar een betere encoder, een audio plug-in heb ik nog niet gezien voor dit programma :/

Verwijderd

Caponi schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:50:
[...]

Hier ook niet, hij voelt gewoon lekker robuust aan. Het enige vervelende is, dat de lenscover zo af en toe openspringt wanneer ik hem uit m'n broekzak trek.
Daar is een simpele remedie voor:

Gewoon op de kop in je broekzak doen... kan ie nooit open gaan als je 'm eruit trekt.

Wat is 't leven toch simpel...

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 05:54:
[...]

Daar is een simpele remedie voor:

Gewoon op de kop in je broekzak doen... kan ie nooit open gaan als je 'm eruit trekt.

Wat is 't leven toch simpel...
Jep, daar hebben ze niet echt heel goed over nagedacht..
En wat BV als je een hoesje heb en een foto wilt maken (heb ik niet) mensen dan de telefoon eerst eruit moeten halen, kan ook irritant worden.

edit : Nevermind

[ Voor 30% gewijzigd door mrFoce op 08-09-2005 07:36 ]

Verwijderd

Dan gaat ie open zodra je het geval in je broekzak duwt :+

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Speedy-Andre schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:55:
[...]

Als je goed kijkt dan is het geluid mono en maar met 8KHz gesampeld, dat kan echt niet goed klinken, ja als een AM radiootje :/
Bij mij gaat dat ook zo met Imtoo psp, de audio encoder is slechts een AMR ding, geen mp3.
Ik kijk wel ff verder naar een betere encoder, een audio plug-in heb ik nog niet gezien voor dit programma :/
Op m'n 'webspace' is nog 7 gig vrij, dus probeer maar raak ;)
Wil over een maandje of 2 als mn contract afgelopen is ws ook de w800i hebben,
dus ik ben er ook wel bij gebaat :)

[ Voor 14% gewijzigd door Paitor op 08-09-2005 08:05 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• janusja
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09 11:21
Speedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:39:
[...]

Ik haal 43KB/s up en downloaden met elk programma, de K750 kan niet sneller denk ik :/
Voordeel van BT2.0 is dat je tegelijk bijv. een headset, je pc en nog een andere foon kunt verbinden met je K750i, met BT1.2 (op bijv. T630) kon je maar een verbinding maken.
Hm. Zou jij enig idee hebben waarom ik niet boven de 25 KB/s kom?

• haam
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-09 10:08
Handig, een telefoonboek waar je verschillende telefoonnummers onder 1 entry kan stoppen (mobiel, privé, etc.).

Alleen jammer dat je er maar 1 spraakopdracht aan kunt hangen. Moet ik alsnog verschillende entries maken voor verschillende telefoonnummers van dezelfde persoon :?

En bij welke entry stop ik dan de andere gegevens (adres, etc.).

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

gideon82 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 07:11:
[...]

Jep, daar hebben ze niet echt heel goed over nagedacht..
En wat BV als je een hoesje heb en een foto wilt maken (heb ik niet) mensen dan de telefoon eerst eruit moeten halen, kan ook irritant worden.
Dan neem je een slimmer hoesje, zoals van Krusell ;)
Ok, hij is niet geheel doorzichtig, maar je kunt wel alles gebruiken wat je nodig hebt, de achterkant kun je los trekken (zit vast met klitteband en 2 knopjes).

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

janusja schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:11:
[...]

Hm. Zou jij enig idee hebben waarom ik niet boven de 25 KB/s kom?
Niet direct, misschien verschilt het nog per firmware, ik heb de oudste erop staan :/
Anderen halen ook ruim 40KB/s (ook met BT1.2) , dus er zal iets niet helemaal goed zijn ...

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik haal heel soms 30Kb, maar doorgaans zit ik ook tussen de 20-25 Kb.

Ik heb een class 1 dongle van Sitecom met Widcomm drivers en een W800i

Geen inspiratie

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Speedy-Andre schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:15:
Dan heb je geen Widcomm drivers, het doet me denken aan Bluesoleil, klopt dat?
Je kunt het aan het icoontje op je desktop ook wel zien denk ik.
Bij de instellingen zal het ook wel staan, misschien een versienummer ofzo :/
Bluesoleil heb ik niet. Ik geloof wel widcomm, als ik de drivers installeer.. Dat komt me
namelijk bekent voor. Zal ik dus toch maar ff het cd'tje installeren? Of heeft dat geen zin...

• roT-
  • Laatst online: 14:01
Euc- schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:42:
kom op zeg, beetje creatief zijn! :)
Ik heb zo'n ding toevallig ook, en had dit "probleempje" ook, kun je zo fixen,
sluit dat ding maar es aan, zul je zien dat er ruimte zit tussen de stekker en telefoon...
kun je opvullen, of als je het helemaal goed wilt doen zoals een vriend van mij heeft gedaan,
de stekker van je standaard headset erop zetten. 8)

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10-2024

Micros

M'n nummerbord in de USA

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:48:
Hola,

ik heb de w800, nu probeer ik die mce HID-profile te gebruiken, echter met problemen :( . Ik heb het bestandje naar de map overige gekopieerd. Daarvandaan zou je hem kunnen installeren en dan zou je je hid profiel kunnen kiezen. Dus geen succes... Ik kan het bestandje niet uitvoeren o.i.d. Weet iemand wat ik fout doe of over het hoofd zie?
Ja, je moet het bestand niet in "overig" gooien, maar gewoon versturen via Infrarood of Bluetooth. Zodra je het bestand accepteert op je telefoon vraagt hij of je het profiel wilt gebruiken. Als je via BlueSoleil werkt moet je het bestand in de root slepen, nog voordat je kiest voor intern geheugen of memorystick. Ik ga binnenkort misschien profieltjes maken voor Media Player Classic, Skype etcetera.

"Zie mij een toffe computer hebben!"

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:42

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb even gezocht in de TS maar ik kon de walktrough voor het verbouwen van de SE headset niet meer vinden. Mijn ene oortje doet het niet meer. Ik heb hem al opengesloopt (het gedeelte waar de mic inzit) en kon geen relevant losse draad vinden. Er zit 1 losse draad in (dikke zwarte) maar die hoort volgens mij los.

Ik ben dus ban dat het aan het oortje zelf ligt en die is niet open te krijgen. (gelijmd :(). Dus dan maar een mx300 eraan hangen. Iemand die dus een walktrough heeft voor deze procedure?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:41
haam schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:18:
Handig, een telefoonboek waar je verschillende telefoonnummers onder 1 entry kan stoppen (mobiel, privé, etc.).

Alleen jammer dat je er maar 1 spraakopdracht aan kunt hangen. Moet ik alsnog verschillende entries maken voor verschillende telefoonnummers van dezelfde persoon :?

En bij welke entry stop ik dan de andere gegevens (adres, etc.).
Je kunt per telefoon nr. een spraak opdracht geven hoor.
Dus bijv. Jan thuis, Jan mobiel, Jan werk enz..

Menu > Telefoonboek > Selecteer een contact > Meer > bewerk contact > 2 keer naar rechts > spraakopdracht. toevoegen.

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Nou guys. Ik heb de ideale instellingen gevonden voor ImToo 3gp Converter.
- Zet de profile op 3gpp
- H263 codec
- Video size 176 x 144
- Video Bitrate 170
- De rest van de video bitrates op Auto
- Framerate op 25!
- Audio codec AAC
- Bitrate op 32 (als ik em op 32 zet encode ie geluid met 48 dus daarom op 32)
- Samplerate op 44100 kHz
- Channels : Mono

Ik had de eerste 100 sec. van de MTV VMA omgezet en het zag er erg goed uit en loopt erg soepel. Je merkt het verschil echt tegenover 15 fps.
Natuurlijk kun je ook nog zelf een beetje puzzelen met de bitrates (kan misschien nog hoger).

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Master_A

Verwijderd

Amiet01 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:54:
Nou guys. Ik heb de ideale instellingen gevonden voor ImToo 3gp Converter.
- Zet de profile op 3gpp
- H263 codec
- Video size 176 x 144
- Video Bitrate 170
- De rest van de video bitrates op Auto
- Framerate op 25!
- Audio codec AAC
- Bitrate op 32 (als ik em op 32 zet encode ie geluid met 48 dus daarom op 32)
- Samplerate op 44100 kHz
- Channels : Mono

Ik had de eerste 100 sec. van de MTV VMA omgezet en het zag er erg goed uit en loopt erg soepel. Je merkt het verschil echt tegenover 15 fps.
Natuurlijk kun je ook nog zelf een beetje puzzelen met de bitrates (kan misschien nog hoger).

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Ik zal dolgraag die instellingen over willen nemen, maar ik kom niet uit die setup. Ik zie allerlei instellingen staan zoals 3GP2+AAC
3GPP /3GP2 / avi mpeg4/ general/ model mp4/ mqv etcetera etcetra, maar welke moet ik nou hebben voor de W800i ?
Ook zie ik nergens H263 codec staan. Wie kan me helpen?
Misschien gebruik ik wel de verkeerde converter en moet ik een andere downloaden. Iemand een link naar die converter ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 12:49 ]

Verwijderd

Heb zonet even een videoclipje geconverteerd, met de volgende instellingen. Hij kan echt meer aan dan dat we allemaal denken, maar dit werd hem net ff iets teveel. De video loopt prima, alleen blijft om de 10 seconden het beeld en geluid even stilstaan. Deze instellingen zitten dus echt op het randje:

VIDEO H.263
Videosize: 176*144
Displaysize: 176*144
Framerate: 29.94 fps (!)
Bitrate: 179 kBit/s

AUDIO AAC
Channels: 2
Sample Rate: 41000 Hz
Sample Depth: 16 bit
Bitrate: 620 kBit/s

:)

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

why 29.94 fps?

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Nou ik ben er uit voor wat betreft die 3GP converter, het bleek dat ik een totaal andere converter in gebruik had, waar al die instellingen niet in voorkwamen, nu is het dus wel gelukt, alleen en dat vind ik wel erg jammer is dat je steeds maar twee minuten kan omzetten vanwege licenties.

Is er trouwens nog iemand die mij kan vertellen hoe ik fullscreen kan afspelen , dus zonder die hinderlijke voortgangsbalk ? Het menuutje <meer> waar je fullscreen kan instellen kan niet geactiveerd worden als ik iets afspeel, het moet kunnen maar hoe ook alweer ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:30:
Nou ik ben er uit voor wat betreft die 3GP converter, het bleek dat ik een totaal andere converter in gebruik had, waar al die instellingen niet in voorkwamen, nu is het dus wel gelukt, alleen en dat vind ik wel erg jammer is dat je steeds maar twee minuten kan omzetten vanwege licenties.

Is er trouwens nog iemand die mij kan vertellen hoe ik fullscreen kan afspelen , dus zonder die hinderlijke voortgangsbalk ? Het menuutje <meer> waar je fullscreen kan instellen kan niet geactiveerd worden als ik iets afspeel, het moet kunnen maar hoe ook alweer ?
Afspelen vanuit de mediaplayer in de telefoon.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Klopt het dat de oudere firmware versie een andere menu volgorde heeft?

Ik heb de R1L002 (nieuwste?) en mijn menu ziet er als volgt uit

PlayNow - Internet Services - Entertainment
Camera - Messaging - Media Player
File Manager - Contacts - Radio
Calls - Organizer - Settings

Een vriend van me heeft R1J002 van Orange en menu is zo

Media album - Media player - Entertainment
Camera - Messaging - Orange World
Downloads - Adress book - Radio
Calls - Organizer - Settings

Is dit gewoon omdat Orange aanpassingen heeft gedaan met het menu? Of is de oudere versie gewoon beetje anders? Er zat ook een Orange logo op ipv de QuickShare.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als ik (met k750i, unbranded want Telfort) m'n voicemail (of ander gratis nummer) bel om het shutter geluidje te onderdrukken, kan ik wel foto's maar geen filmpjes maken: "Currently unavailable". Hebben jullie hetzelfde?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
SnoeiKoei schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:31:
Als ik (met k750i, unbranded want Telfort) m'n voicemail (of ander gratis nummer) bel om het shutter geluidje te onderdrukken, kan ik wel foto's maar geen filmpjes maken: "Currently unavailable". Hebben jullie hetzelfde?
als ik het doe krijg ik een melding "menu is niet beschikbaar"

ik heb een normale k750i met HI

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb Engels ingesteld als taal, dus komt het op hetzelfde neer ;)

Ging me dan ook niet om de precieze melding van de telefoon, maar om de vraag op jullie al dan niet filmpjes kunnen maken tijdens het bellen. Blijkbaar niet dus. Thnx.

[ Voor 57% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-09-2005 15:00 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik heb al een paar weken een aantal 3GP shows op mn 750 staan maar de meeste kappen er nu mee na een aantal seconden gespeeld te hebben. Ze werkten eerst wel.. lijkt wel iets corrupt geraakt te zijn.. met fotos of muziek heb ik dit nooit alleen... weird.. iemand anders dit al gehad?
Ik heb (en had al) de nieuwste firmware

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

dadj schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:07:
Ik heb al een paar weken een aantal 3GP shows op mn 750 staan maar de meeste kappen er nu mee na een aantal seconden gespeeld te hebben. Ze werkten eerst wel.. lijkt wel iets corrupt geraakt te zijn.. met fotos of muziek heb ik dit nooit alleen... weird.. iemand anders dit al gehad?
Ik heb (en had al) de nieuwste firmware
Geheugen vol?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:39:
[...]

Afspelen vanuit de mediaplayer in de telefoon.
Okay, mijn dank is zeer groot ;)

Verwijderd

Dat maakt Mpegable er zelf van op het moment dat je een bepaalde kwaliteit instelt. Kan zelf ook geen framerate instellen, dat gaat vanzelf ;)

Verwijderd

nog steeds geen (spoorweg)kaarten voor mij.
ik kan ze wel openen, maar ze blijven miniscuul. Ik heb ze in alle mappen gezet, in afb. en de submap daarin en other enz.
Het pixelvakje is 'n vierkantje met ipv het aantal pixels vier puntjes, en (dus) is inzoomen niet mogelijk, dus 5 nutteloze kaarten.
iemand dit probleem gehad en verholpen ?

Verwijderd

Heb vanmiddag een aantal testjes met PvAuthor gedaan en wat blijkt nu;
- 29 Fps gaat samen met 16 kbps stereo, maar niet meer dan dat. Hij begint dan te schokken;
- 20 Fps gaat samen met 64 kpbs stereo, maar dan zit 'ie echt op het randje. Af en toe wil hij dan
wel eens een klein beetje schokken, maar dat is echt een fractie van een seconde (iets wat ik zelf
irritant vind...)
- 15 Fps gaat samen met de beste geluidskwaliteit (96 kbps stereo). Hij loopt dan vloeiend en het
geluid is prachtig. Ik merk zelf qua beeldkwaliteit en verversingssnelheid nauwelijks tot niets
wanneer het ene filmpje 20 Fps is en de andere 29. Op je beeldscherm van je pc is het goed te
zien, maar op dat kleine schermpje van de K750i zo goed als niet.

Ik heb dus nu een aantal videoclips geconverteerd met PvAuthor op 15 Fps met 96 kbps stereo.
Mpegable heb ik nog niet geprobeerd, maar die heeft weer het nadeel dat hij gewoon geen beeld geeft op het moment dat er iets niet helemaal lekker loopt. Een 3gp bestandje blijft dan gewoon hangen of hij schokt, maar een mp4 file geeft in zo'n geval alleen maar geluid. Je kunt dus ook niet zien of hij tot het uiterst geconverteerd is of juist net op het randje zit....

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35
Wat ik in deze topic weinig kan vinden en waar ik erg nieuwsgierig ben is foto's van deze toestellen.

Voor de 750 hebben ze op de SE website een of andere fotograaf genomen maar ik ben wel benieuwd wat voor foto's de gewone gebruiker met deze dingen kan maken. Die van dat concert waren behoorlijk en ook die van de hommel op de zonnebloem waren mooi maar ik zou er graag nog wat zien.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Kijk HIER maar eens. Daar staan 123 pagina's vol met foto's gemaakt met de K750i/W800i.

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:49:
[...]

Maakt dat opgenomen video's van de tv dan ook kleiner ?
Ik zoek eigenlijk naar die instellingen van die 3gp converter.
Had een aflevering van stargate atlantis op de memory stick gezet, was ongeveer 60Mb. Je kan zien hoe groot het bestand word als je alles instelt (bitrate etc.).
The Simpsons werd kleiner, daarvan kon ik 2 afleveringen op m'n memory stick kwijt.

• Wijnands
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:44:
Kijk HIER maar eens. Daar staan 123 pagina's vol met foto's gemaakt met de K750i/W800i.

Thanks! Lijkt verder ook nog een interessante site ook.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:31:
Misschien is het omdat de microfoon al in gebruik is als je belt ;)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:29:
Ik heb hem met Tmobile, voor 17.75 300 belminuuten. 2 jarig contract.
Ik ook. Echter 1 Jaar verlenging van 100 belminuten ( kan makkelijk, want heb nog een 400 sim only abb.) en bijbetaling van 297 Euro

Verwijderd

ik lijk wel scheel hoor....maar ik krijg de USB verbinding met de telefoon en de pc niet in orde!
hij zegt elke keer niet verbonden (als ik de software voor de mobiel opstart)
nu heb ik de cd goed geinstalleerd, dat werkte niet...en toen nog eens de drivers (updates) van de Sony site geplukt en geinstalleerd en nog steeds werkt het niet..zou iemand mij kunnen helpen s.v.p?

alvast bedankt

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ff pc op nieuwe hardware laten zoeken in configuratiescherm deed het bij mij

• Aghanim
  • Niet online
Heb vandaag eindelijk de w800 gekregen van 2call.
Is wel ff wennen als je een smartphone gewend bent, maar eerste indruk is verder goed.
Vind het alleen wel irritant dat het scherm continu oplicht terwijl de telefoon op screensaver staat. Zo lijkt het alsof je een bericht hebt of wat dan ook, maar dat is dan dus niet.

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:13:
ik lijk wel scheel hoor....maar ik krijg de USB verbinding met de telefoon en de pc niet in orde!
nu heb ik de cd goed geinstalleerd, dat werkte niet...en toen nog eens de drivers (updates) van de Sony site geplukt en geinstalleerd en nog steeds werkt het niet..zou iemand mij kunnen helpen s.v.p?

alvast bedankt
Bij mij PRECIES hetzelfde. Gelukkig heb ik een memorycard-lezer zodat ik toch nog games enz op mijn telefoon kan zetten, maar ik zou wel graag willen dat het kabeltje goed werkt! Iemand oplossingen?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Aghanim schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:29:
Heb vandaag eindelijk de w800 gekregen van 2call.
Is wel ff wennen als je een smartphone gewend bent, maar eerste indruk is verder goed.
Vind het alleen wel irritant dat het scherm continu oplicht terwijl de telefoon op screensaver staat. Zo lijkt het alsof je een bericht hebt of wat dan ook, maar dat is dan dus niet.
Hoezo stap je van een smartphone af dan?

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
Ik ben ook van smartphone afgestapt. Windows mobile is gewoon zwaar kut en totaal niet gebruikers vriendelijk is mijn ervaring. Weet niet hoe het met UIQ zit enzo :)

[ Voor 14% gewijzigd door lowfi op 08-09-2005 21:14 ]

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Heeft hier iemand ervaring met telecomadvies.nl? Heb er de w800i besteld maar wacht nu al uren op een mail met het contract.

• Wijnands
DeepSeven schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:22:
Heeft hier iemand ervaring met telecomadvies.nl? Heb er de w800i besteld maar wacht nu al uren op een mail met het contract.
http://www.telecomvergeli...er%5Bmin_forum_posts%5D=0

• Amiet01

Amiet01

Master_A

@ Ramonio

Bij dat aantal fps en de audio bitrate he, wat is de bitrate van je video dan? Het gaat natuurlijk om de totale bitrate + de fps. Hoe hoger de fps, des te lager moet de totale bitrate zijn.

Master_A

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:13:

alvast bedankt
Je moet wel eerst een seriële (com)poort instellen, anders maakt de software idd geen verbinding ;)
Bij de settings van diverse programma's kun je compoorten instellen.

Verwijderd

Amiet01 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:34:
@ Ramonio

Bij dat aantal fps en de audio bitrate he, wat is de bitrate van je video dan? Het gaat natuurlijk om de totale bitrate + de fps. Hoe hoger de fps, des te lager moet de totale bitrate zijn.
Oja, excuus. Totale bitrate is 299 kBit/s, waarvan 236 voor de video en 63 voor 't geluid....

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik las een post waarin iemand het over een opzet stuk voor de SE had, waarin je een 3.5mm jackplug kan steken. Heeft iemand hier meer info over? Deze heb ik dan zeker gemist. :)

• Amiet01

Amiet01

Master_A

En was dat dan met 15 fps of iets anders?

Master_A

• pretpik
  • Laatst online: 12-09 15:53
Dinsdag me K750i binnengekregen van Telfort, ggelijk R1L002 erop en geen kraakjes of iets dergelijks! Wel zeiden ze dat die donderdag was verzonden maar dat bleek niet zo te zijn want er stond op de doos 5/9.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Verwijderd

Amiet01 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:00:
En was dat dan met 15 fps of iets anders?
Nee, dat was met die van 29.

ff voor de duidelijkheid:
29 Fps:
- totale bitrate: 299 kBit/s
- video bitrate: 236 kBit/s
- audio bitrate: 63 kBit/s

15 Fps:
- video bitrate: 204 kBit/s
- audio bitrate: 95 kBit/s

Die van 15 fps is gewoon de beste combinatie. Niet al te belastend en toch een perfecte kwaliteit. Zowel video als audio :)

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Xander2000 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:51:
Ik las een post waarin iemand het over een opzet stuk voor de SE had, waarin je een 3.5mm jackplug kan steken. Heeft iemand hier meer info over? Deze heb ik dan zeker gemist. :)
Zo iets?

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/headset.jpg

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Was vandaag bij de BC stond een demo van de W800 met 2 speakers eraan... wat was het geluid ONWIJS slecht zeg... :? is het bij iedereen zo blikkerig geluid? of durft niemand zijn W800 af te kraken ;)?

• Kozz
  • Laatst online: 16:27
n00bs schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:17:
Was vandaag bij de BC stond een demo van de W800 met 2 speakers eraan... wat was het geluid ONWIJS slecht zeg... :? is het bij iedereen zo blikkerig geluid? of durft niemand zijn W800 af te kraken ;)?
Lag dat niet aan de 2 speakertjes dan?

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Waren die speakers dan niet bud of misschien een te zware belasting :?
De verkopers zetten hem natuurlijk loeihard, die weten niet wat hifi is :P

Verwijderd

t is ook niet echt de bedoeling dat je boxies van 300 watt aan de foon gaat hangen he :+

• Aghanim
  • Niet online
n00bs schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:36:
[...]

Hoezo stap je van een smartphone af dan?
Heb 2 jaar lang een smartphone gehad (Symbian) en die was ik op zich wel beu. Aangezien ik de extra functies die een smartphone biedt niet vaak gebruikte heb ik voor de w800 gekozen.
Het is nu gewoon ff wennen, bijvoorbeeld dat er minder smsjes in je telefoon kunnen, je niet alles kunt verwijderen en het veel kleinere scherm.
Echter denk ik dat ik over een paar dagen gewend ben en dat ik dan ook de voordelen zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

uhm... even tussendoor... ik kreeg bij mn w800i een headset, waar al zo een 3,5mm stekkertje bij zat. Kan er gewoon een willekeurige koptelefoon inpluggen :P
Dan heb je een verkeerd toestel gehad. De forte van dit toestel is namelijk net het geluid. Met en zonder koptelefoon komt er het beste geluid uit dat ik ooit uit een gsmtoestel heb horen komen !
Aghanim schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:39:
Heb 2 jaar lang een smartphone gehad (Symbian) en die was ik op zich wel beu. Aangezien ik de extra functies die een smartphone biedt niet vaak gebruikte heb ik voor de w800 gekozen.
Het is nu gewoon ff wennen, bijvoorbeeld dat er minder smsjes in je telefoon kunnen, je niet alles kunt verwijderen en het veel kleinere scherm.
Echter denk ik dat ik over een paar dagen gewend ben en dat ik dan ook de voordelen zie :)
Heb jij dan nu al je sms-geheugen vol? lijkt me sterk... en niet alles verwijderen... hoe bedoel je? bij symbian kun je toch ook niet alles eruit mieteren... (ik kan me hierin natuurlijk sterk vergissen...)

[ Voor 73% gewijzigd door RicX op 09-09-2005 00:10 ]

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
de afbeelding is dan ook een gemodde k750i headset ;) daar kan het standaard niet bij...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

RicX schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:03:
[...]

uhm... even tussendoor... ik kreeg bij mn w800i een headset, waar al zo een 3,5mm stekkertje bij zat. Kan er gewoon een willekeurige koptelefoon inpluggen :P

[...]

Dan heb je een verkeerd toestel gehad. De forte van dit toestel is namelijk net het geluid. Met en zonder koptelefoon komt er het beste geluid uit dat ik ooit uit een gsmtoestel heb horen komen !
Zonder koptelefoon goed geluid? LOL zonder bass of wat dan ook... nee dat is geen goed geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

n00bs schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:06:
Zonder koptelefoon goed geluid? LOL zonder bass of wat dan ook... nee dat is geen goed geluid!
  1. heb je em al gehoord zonder koptelefoon? En ik bedoel niet dat brakke ding dat ze je bij de BCC voor hebben gezet...
  2. zit zelfs een equaliser op... dus ook met bass
  3. ik zei het beste geluid dat ik uit een telefoon heb gehoord... is stukken beter dan wat die nokia's eruit spuugen !
offtopic:
Een beetje frustratie opgebouwd ofzo? Want deze flame was wel erg onnodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Het was bij de Belcompany en het was een complete zuil van SE, dus ik neem aan dat alles goed uitgezocht was ;)

Verder is deze telefoon ook als MP3 speler te gebruiken en heeft die een audio output, ik verwacht dus goed geluid net als elke andere MP3 speler en NEE niet zoals een Iriver maar wel daar in de buurt. Maar het geluid viel zwaar tegen totaal geen lage tonen... alles bleef aan de hoge kant van het geluidsspectrum.

Verder ben ik van op de hoogte dat er een equaliser op zit... dat hebben namelijk zelfs de goedkoopste SE telefoons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

n00bs schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:15:
Het was bij de Belcompany en het was een complete zuil van SE, dus ik neem aan dat alles goed uitgezocht was ;)

Verder is deze telefoon ook als MP3 speler te gebruiken en heeft die een audio output, ik verwacht dus goed geluid net als elke andere MP3 speler en NEE niet zoals een Iriver maar wel daar in de buurt. Maar het geluid viel zwaar tegen totaal geen lage tonen... alles bleef aan de hoge kant van het geluidsspectrum.

Verder ben ik van op de hoogte dat er een equaliser op zit... dat hebben namelijk zelfs de goedkoopste SE telefoons :)
Voor den onnozelaar onder ons:
klik hier
een stukje van outlandisch met aicha... veel bass... ik heb het gewoon met de w800i afgespeeld op de externe speaker, en met de microfoon die in mn laptop zit opgenomen (de laatste staat dus voor brakke kwaliteit). Toch komt dit aan geluid eruit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoe kan ik nou horen op mijn stereo installatie wat jij met de W800 hoort :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 17:10
nochtans is veel afhankelijk van de gebruikte boxen bij output. Het geluid met de meegeleverde headset is echt wel heel knap hoor. Ik ben er zeker van dat dat op een stereo nog beter is.

en ja, het geluid via de luidspreker is radio-kwaliteit, maar ja, ik verwacht nu ook niet direct een stereo luidspreker met ingebouwde subwoofer in een gsm ;) ik stoor er mij alvast niet aan, aangezien ik toch de koptelefoon gebruik als ik echt naar muziek wil luisteren.

[ Voor 43% gewijzigd door pina op 09-09-2005 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

n00bs schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:42:
Hoe kan ik nou horen op mijn stereo installatie wat jij met de W800 hoort :z
uhm... als jij je stereo op normaal geluid zet hoor je wel of er lage tonen in zitten... iedere stereo heeft die functie wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

lol, dat snap ik ook wel, maar ik denk echt dat het hier behoorlijk anders gaat klinken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hey moeten Java games in telefoongeheugen geplaatst worden? Ik kan ze nergens vinden.. opeens zijn al mijn java games weg....

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vraag de bitrates e.d. eens op van de .3gp bestanden, gaat het fout als je de bestanden vanuit bestandsbeheer start, of ook vanaf de mediaplayer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

DJkim schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:23:
Hey moeten Java games in telefoongeheugen geplaatst worden? Ik kan ze nergens vinden.. opeens zijn al mijn java games weg....
Als de usbkabel in je foon zit, dan kan je foon de memstick niet zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:35:
[...]

Je moet wel eerst een seriële (com)poort instellen, anders maakt de software idd geen verbinding ;)
Bij de settings van diverse programma's kun je compoorten instellen.
ok top het werkt nu, bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:09:
[...]

Nee, dat was met die van 29.

ff voor de duidelijkheid:
29 Fps:
- video bitrate: 236 kBit/s
- audio bitrate: 63 kBit/s

15 Fps:
- video bitrate: 204 kBit/s
- audio bitrate: 95 kBit/s

Die van 15 fps is gewoon de beste combinatie. Niet al te belastend en toch een perfecte kwaliteit. Zowel video als audio :)
Wat ik me nou afvraag is of je niet kan gaan voor iets er tussenin, dus zeg maar een framerate van pakweg 20,dat is minder belastend dan 25 , en mooier dan 15, of zie ikdat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
1 ding vind ik echt gruwelijk irritant en dat is het vette scherm.
je poetst dat ding schoon en 3 min later zitten er al weer super dikke vlekken op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Aghanim schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:31:
1 ding vind ik echt gruwelijk irritant en dat is het vette scherm.
je poetst dat ding schoon en 3 min later zitten er al weer super dikke vlekken op :S
Daar hebben we screenprotectors voor (ik krijg weer spoedig een voorraadje binnen) ;)

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.