Dan geef je dat topic toch een soort van hartmassage?
Daarnaast heb ik contact gehad met de Sony Ericsson Call Center en die vertelde mij dat er bij de nieuwe k750, W800 en D750 de firmware is aangepast(oa geen camerea geluid). Dit omtrent de vele klachten die ze daarover binnenkregen!
Nu maar hopen dat ze die verandering ook doorvoeren in de nieuwe firmware die ze "binnenkort"

gaan publiceren bij de Update Service.
( berichten sturen via/middels bleutooth ,BT ,java, app, programma, chatten, bleujacking )
Verder kan ik mij herinneren dat iemand vroeg naar een handige java programma waarmee je via bleutooth snel berichtjes kan versturen. Dit zit al in de K750, W800 en D750 ingebouwd!

(volgens mij in alle moderne SE telefoons?) Ideaal in de klas, kantine, trein en die college's
Men nemen de telefoon in de hand en klikt op Menu (joystick) > Agenda ( "0" ) > Notities ( "5")
Je maakt een Nieuwe notitie (joystick) -tikt notitie in- > Opslaan (joystick)
Je notitie komt boven aan je lijst te staan. (ik heb het hier al over lijst omdat ik al enkele standaard boodschappen heb staan

)
Selecteer hem > Meer ("rechtertoets") > Verzenden ( "3" ) > Via Bleutooth ("2"/joystick) en selecteer je slachtoffer
Ik heb dit ook al getest met samen met mijn broer's D500 maar we kunnen de notities niet vinden die ik verstuur vanaf mijn k750

Heel leuk wanneer de andere partij ook na een paar berichten snapt hoe je kan antwoorden!
(uitgetest en positief: K700i )
[
Voor 6% gewijzigd door
willy1986 op 07-09-2005 16:53
]