Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 9.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TheKHing schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:12:
Ben een weekje op vakantie geweest met mijn k750i, tijdens de vakantie wat plaatjes geschoten. Maar nu thuis gekomen doet het fotoknopje het niet meer zo goed, scherp stellen gaat nog prima, maar als ik dan de foto wil schieten dan moet ik zo hard drukken dat ik begin te trillen en dan wordt de foto gewoon kut.

Volgens mij zit er stof of zand onder het knopje, iemand enig idee wat te doen of zal ik gewoon terug naar de shop gaan?
het kan zijn dat je knopje iets "verschoven" is.
Maak hem eens open en kijk of daar iets mee is. Wanneer je dit niet durft zal die echt weg moeten voor reparatie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKHing schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:12:
Ben een weekje op vakantie geweest met mijn k750i, tijdens de vakantie wat plaatjes geschoten. Maar nu thuis gekomen doet het fotoknopje het niet meer zo goed, scherp stellen gaat nog prima, maar als ik dan de foto wil schieten dan moet ik zo hard drukken dat ik begin te trillen en dan wordt de foto gewoon kut.

Volgens mij zit er stof of zand onder het knopje, iemand enig idee wat te doen of zal ik gewoon terug naar de shop gaan?
Heb precies hetzelfde gehad, eerst begon dat knopje te weigeren, toen m'n joystick en daarna de * - 0 - # toetsen (de onderste rij toetsen). Nu ligt hij al 3 weken bij DynaFax... In de 2e onderzoeksfase |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede oplossing voor de krassen op mijn scherm. Ik ben bezig met polijsten dat heel veel werk kost, maar wat wanneer hij krasloos is? Ik zag belkin pda-beschermfolie voor 13 euro. Iemand nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
-tom- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:16:
Ok, ook al mag het niet, maar ik heb 1 kort vraagje over abbonementen bij telfort.
Stel, ik neem een telfort 150 abbo á 21 euro per maand, en ik sluit geen sms-bundel af. Is het dan zo dat ik de sms'jes apart moet betalen? Dus dat ik dan de kosten van het sms'en en de kosten van m'n abbo moet betalen? Of word het verrekend uit je bundel?
Dus, ik stuur 10 sms'jes in de maand, dat zou dan neerkomen op 2,20 euro, word die 2,20 euro ook betaald uit de bundel? Of moet ik 21 euro en 2,20 euro betalen dan in die maand?
telecomadvies.nl heeft namelijk leuke aanbieding! w800i voor 19 euro en dan een 1 jarig telfort 150 abbo :)
Thnx voor de tip. Ga hem daar ook halen denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Hey dudes. Ff een vraagje over het omzetten van filmpjes. Ik zet alles om via Nero recode met het profiel mobile. Ik converteer het met 200 kbits voor video en 64 kbits voor audio. Volgens een guide is dit het perfecte voor een k750/w800i. Musicvideos zijn echt perfect gewoon, maar als ik bijvoorbeeld Punk'd of Pimp my ride omzet, gaat het geluid soms uit (loopt dan niet synchroon) en begint dan weer na een paar seconden. Met music videos heb ik daar helemaal geen last van. Ik heb geprobeerd bitrates lager te zetten (audio en video; 56 en 160 resp.), maar het helpt niet. Ik heb gemerkt dat het geluid stopt bij drukke stukken met geluid. Dus bij Pimp my ride bij stukjes als ze niet praten en als je dan op de achtergrond rockmuziek ofzo hoort.
Ik vind Nero Recode een geweldig progje met het beste kwaliteit dat ik heb gezien en wil deze dus niet kwijt. Kan iemand mij helpen of uitleggen wat ik het beste kan doen? Of heeft iemand nog een alternatief voor Nero Recode (geen PvAuthor) met hetzelfde kwaliteit beeld of zelfs beter?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Gisteren W800i besteld, en mag van 2Call weer 1 à 2 weken wachten...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier fftjes een paar foto's, zojuist in de tuin genomen :)

Die hommel kon alleen niet stil zitten, dus echt heel scherp is dat beest ook weer niet....

Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/7784/dsc007704pj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img317.imageshack.us/img317/756/dsc007711yg.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img317.imageshack.us/img317/7210/dsc007726us.th.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alle topics doorzocht, maar kon geen antwoord vinden op hoe je meer smsjes kan opslaan op de W800! Een telefoon met 512MB kaartje én 30+MB telefoongeheugen maar je kan maar 120 smsjes opslaan!!!! Je kan er nog een paar verplaatsten naar opgeslagen items, maar dan worden ze op de SIM-kaart opgeslagen, daar kunnen ook maar een paar op. Weet iemand of het mogelijk is om ze op het telefoongeheugen op te slaan of hoe ik anders een back-up kan maken van al mijn smsjes naar mijn pc?! Zag geen mogeljkheid hiertoe met de meegeleverde software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:06:
Hey dudes. Ff een vraagje over het omzetten van filmpjes. Ik zet alles om via Nero recode met het profiel mobile. Ik converteer het met 200 kbits voor video en 64 kbits voor audio. Volgens een guide is dit het perfecte voor een k750/w800i. Musicvideos zijn echt perfect gewoon, maar als ik bijvoorbeeld Punk'd of Pimp my ride omzet, gaat het geluid soms uit (loopt dan niet synchroon) en begint dan weer na een paar seconden. Met music videos heb ik daar helemaal geen last van. Ik heb geprobeerd bitrates lager te zetten (audio en video; 56 en 160 resp.), maar het helpt niet. Ik heb gemerkt dat het geluid stopt bij drukke stukken met geluid. Dus bij Pimp my ride bij stukjes als ze niet praten en als je dan op de achtergrond rockmuziek ofzo hoort.
Ik vind Nero Recode een geweldig progje met het beste kwaliteit dat ik heb gezien en wil deze dus niet kwijt. Kan iemand mij helpen of uitleggen wat ik het beste kan doen? Of heeft iemand nog een alternatief voor Nero Recode (geen PvAuthor) met hetzelfde kwaliteit beeld of zelfs beter?
Het probleem ontstaat wanneer je de bitrate variabel hebt staan. ( is bij mpegable X4 live zo )
Wanneer je de film analyseerd zie je een grote piek in de bitrate precies om het moment dat het geluid wegvalt. De dataflow is op dat moment gewoon te hoog voor de telefoon om hem te verwerken wat resulteert in het wegvallen van het geluid. Zelf heb ik Nero Recode niet gebruikt, maar ik verwacht dat je dat daar ook in kunt stellen. Zelf gebruik ik mpegable X4 live met de volgende instellingen:
  • video codec: ITU H.263
  • video bitrate: 368 kbit/s
  • audio codec: MPEG-4 AAC
  • audio bitrate: 32 kbit/s
  • constant bitrate
Met deze instellingen kost een aflevering friends ongeveer 85 MB en de kwaliteit is dan uitstekend. Zelfs de ondertiteling is dan leesbaar.

Dan een aantal vragen voor jullie:
  • Met welk programma kun je gemakkelijk films knippen? ( Ik wil de reclames uit friends knippen. )
  • Is er al iemand die de mp3 af kan laten spelen via de luidspreker op hetzelfde volume als wanneer dezelfde mp3 als ringtone word gekozen. ( gaat net als de radio ongeveer 2 maal zo hard )
  • Wie heeft er een oplossing voor het shuttersound probleem? Niet hier posten! maar gebruik: w800i.shutter.sound@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2021

JSI

mregeling2005 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:51:
[...]

Telfort 200 1 jaar is ie Gratis !!
Tevens 10 maanden lang 10 € korting op factuur, dus 16 euro per maand m.u.v de laatste 2 maanden van 26 €

;)

tevens heb je dan een unbranded versie !, en simlockvrij
Is niets van waar !!

Dit zijn de voorwaarden van een 2 jarig abbo en niet zoals jij suggereerd een 1 jarig abbo.
Je betaald dus voor een 1 jarig abbo € 21 per maand gedurende 12 mnd. gsm is dan gratis.

Tevens is de GSM NIET simlock vrij zoals jij suggereerd. :(

[ Voor 45% gewijzigd door JSI op 06-09-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:13:
Hier fftjes een paar foto's, zojuist in de tuin genomen :)

Die hommel kon alleen niet stil zitten, dus echt heel scherp is dat beest ook weer niet....

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
zeer mooi O-)

op hoeveel stond uw digitale zoom? Het verbaast me dat je zo dicht kon trekken zonder dat de kwaliteit verslechtert door het gebruik van de digitale zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:08:
[...]
zeer mooi O-)

op hoeveel stond uw digitale zoom? Het verbaast me dat je zo dicht kon trekken zonder dat de kwaliteit verslechtert door het gebruik van de digitale zoom
Heb geen digitale zoom gebruikt. Die hommel was gewoon zo vriendelijk om ff te blijven zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
@JSI: Ik heb zaterdag een (simlockvrije) W800i gehaald bij belcompany voor 40 euro met een 1-jarig telfort 200. (26 euro per maand, 10 maanden lang 10 euro korting). De K750i is zeker goedkoper, ik dacht idd gratis maar ik weet het niet zeker. Update: volgens de website van belcompany klopt dit.

Ik zit btw ook nog te twijfelen over een hoesje. Mensen die nu al ervaring hebben met toetsen/joystick die het slecht doen ofwel mensen met ervaringen met hoesjes: vertel!

[ Voor 50% gewijzigd door Jesse op 06-09-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:12:
[*knip*]

Ik zit btw ook nog te twijfelen over een hoesje. Mensen die nu al ervaring hebben met toetsen/joystick die het slecht doen ofwel mensen met ervaringen met hoesjes: vertel!
Ik heb zo'n skin om de foon zitten. Perfecte bescherming, toetsen en joystick zijn perfect te bedienen, alleen is 't niet zo fijn als dat je 'm uit 't hoesje hebt, maar dat is met ieder hoesje zo...tis iig wel een behoud voor je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:19:
[...]
Ik heb zo'n skin om de foon zitten. Perfecte bescherming, toetsen en joystick zijn perfect te bedienen, alleen is 't niet zo fijn als dat je 'm uit 't hoesje hebt, maar dat is met ieder hoesje zo...tis iig wel een behoud voor je telefoon :)
Die heb ik idd gezien eerder in dit topic, maar de achterkant van de W800i is iets anders dan die van de K750i. Met dat hoesje kan ik het lenskapje van me camera niet open doen, en achterop de W800i zit niet zo'n rechthoek, maar alleen een ronde uitstulping voor de camera.

[ Voor 6% gewijzigd door Jesse op 06-09-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

JSI schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:41:
Is niets van waar !!

Dit zijn de voorwaarden van een 2 jarig abbo en niet zoals jij suggereerd een 1 jarig abbo.
Je betaald dus voor een 1 jarig abbo € 21 per maand gedurende 12 mnd. gsm is dan gratis.

Ik heb anderhalve week geleden anders toch echt een simlock vrije K750 gehaald bij de Telfort winkel, hoor! Zeer handig, aangezien m'n Orange abonnement nog 3 maanden duurt, en ik nu dus gewoon met m'n Orange sim-kaart kan bellen op m'n nieuwe telefoon. M'n Telfort abonnement gaat dan over 3 maanden in. Ideaal :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Heeft iemand die filmpjes op de k750i/w800i kijkt (omgezette clips ofzo) last van het volgende:
Als je een donkere scene hebt of een shirt van iemand is zwart ofzo, dat het zwart er dan een beetje groenachtig blokkerig uitziet. Hoe komt dit en hoe kun je dit weghalen/voorkomen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via een heel handig/gratis prog: Noiseware Community Edition
Klik, en het is helemaal vrij van noise in de donkere gebieden.

Ideaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ehm... Dat is voor foto's...??
Ik bedoelde voor films die je omzet en op je phone zet.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
vraagje over de kalender, voor zover ik weet kan je bij appointments een category instellen. is het ook mogenlijk om verschillende categorën een andere kleur te geven in week view?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

[...]

Is niets van waar !!

Wat hij zegt klopt wel degelijk, kijk het maar na bij Belcompany

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
[...]

Is niets van waar !!

Ok voor jou dan maar even op de website van Belcompany opgezocht ;

EXCLUSIEF BIJ BELCOMPANY

Diverse top toestellen GRATIS bij een nieuw 1-jarig abonnement!

10 maanden € 10,- korting op een 1 of 2-jarig Telfort 200 abonnement

Raar ook dat ik gewoon Kpn kaarten dan erin kan doen ?, oohja een T-Mobile prepaid pakt ie ook.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
Bij een 1 jarig Telfort 200 abbo is de W800i € 39.99 en de K750i gratis. Tevens komt er dan nog 10 maanden een korting van € 10,- op je abonnements geld bij. En m'n E730 die ik vandaag gehaald heb is i.i.g. wel simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

[...]

Is niets van waar !!

http://www.belcompany.nl/.../Netwerkactie_Telfort.htm
EXCLUSIEF BIJ BELCOMPANY

Diverse top toestellen GRATIS bij een nieuw 1-jarig abonnement!

10 maanden € 10,- korting op een 1 of 2-jarig Telfort 200 abonnement

of

3 maanden GRATIS abonnement! (niet geldig op een Telfort 200)
(aan het einde van de contractsperiode op voorwaarde van niet verlengen binnen de contractstermijn en geldt niet voor een SMS-bundel)

Aanbieding geldig tot 16 Oktober 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiseware Community Edition
is inderdaad alleen voor foto's. Wil ook wel graag zo'n prog voor videobeelden.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
trouwens, ik ben aan mijn k750i gekomen door simpelweg mijn telfort 1 jarige abo te verlengen met nog een jaarTJE én heb daar voor een goedkóper abonnement gekozen wéér voor maar 1 jaar en ook gratis!!
hehehe telfort rulez, had 'm online besteld en binnen 2 weken met de post in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick.kindt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-08-2023
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum aangezien ik maar sinds gisteren me een K750i aangeschaft heb...

Ik ben zeer tevreden over het toestel maar toch heb ik enkele vraagjes:

1. Is het mogelijk om wanneer je een foto genomen hebt de naam ervan te veranderen in de telefoon zelf, dus niet via je pc?

2. Heeft iemand tetris in java versie staan dat werkt op de K750i
Indien iemand mij een link kan geven naar bv een zip file of website met enkele java games erin zou ik die persoon enorm dankbaar zijn...

Alvast bedankt,
Nikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:06:
ik gebruik ImTOO 3gp video converter... werkt perfect bij mij... voor afleveringen van the simpsons en family guy... ik zet video bitrate op 300 en audio bitrate laat ik op auto staan...

als ik de kwaliteit hoger zet, kan de gsm niet volgen en "hakkelt" het beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:00:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede oplossing voor de krassen op mijn scherm. Ik ben bezig met polijsten dat heel veel werk kost, maar wat wanneer hij krasloos is? Ik zag belkin pda-beschermfolie voor 13 euro. Iemand nog een andere oplossing?
Ik heb al eerder 3M folies besteld voor €4 per stuk incl. verzending, 1 voor mezelf en 2 heb ik opgestuurd.
Deze folie heeft een lijmlaagje, dat je in het begin een beetje ziet, maar na 2 dagen is ie perfect helder, ontspiegeld en krasvrij (harde toplaag).
Per 3 of 6 stuks bestellen is voor mij het handigst, maar ik kan ook vragen of ik er meer in een keer kan krijgen, een kleine inkoopactie dus.
Ik heb ze binnen 2 a 3 dagen in huis :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
DiLDoG schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:37:
vraagje over de kalender, voor zover ik weet kan je bij appointments een category instellen. is het ook mogenlijk om verschillende categorën een andere kleur te geven in week view?
ehm hoe stel je die categorieen in dan? op mijn telefoon (w800i) gaat dat niet?

en ik wilde jullie mijn eerste creatie niet onthouden, maar in het thema forum is het vrij uitgestorven dus post ik hem hier maar als dat mag?

de eerste keer themecreator:

Renault F1 Theme (met geanimeerde wallpaper)

Afbeeldingslocatie: http://www.phuse.nl/w800/renaultf1_preview.jpg
Download

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
ik hou het bij tiles ;)

[ Voor 3% gewijzigd door lowfi op 06-09-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:23:
[...]
en ik wilde jullie mijn eerste creatie niet onthouden, maar in het thema forum is het vrij uitgestorven dus post ik hem hier maar als dat mag?
Dan geef je dat topic toch een soort van hartmassage? ;)

Daarnaast heb ik contact gehad met de Sony Ericsson Call Center en die vertelde mij dat er bij de nieuwe k750, W800 en D750 de firmware is aangepast(oa geen camerea geluid). Dit omtrent de vele klachten die ze daarover binnenkregen! :)
Nu maar hopen dat ze die verandering ook doorvoeren in de nieuwe firmware die ze "binnenkort" :? gaan publiceren bij de Update Service.

( berichten sturen via/middels bleutooth ,BT ,java, app, programma, chatten, bleujacking )

Verder kan ik mij herinneren dat iemand vroeg naar een handige java programma waarmee je via bleutooth snel berichtjes kan versturen. Dit zit al in de K750, W800 en D750 ingebouwd! :9 (volgens mij in alle moderne SE telefoons?) Ideaal in de klas, kantine, trein en die college's :)

Men nemen de telefoon in de hand en klikt op Menu (joystick) > Agenda ( "0" ) > Notities ( "5")
Je maakt een Nieuwe notitie (joystick) -tikt notitie in- > Opslaan (joystick)
Je notitie komt boven aan je lijst te staan. (ik heb het hier al over lijst omdat ik al enkele standaard boodschappen heb staan 8) )
Selecteer hem > Meer ("rechtertoets") > Verzenden ( "3" ) > Via Bleutooth ("2"/joystick) en selecteer je slachtoffer :9

Ik heb dit ook al getest met samen met mijn broer's D500 maar we kunnen de notities niet vinden die ik verstuur vanaf mijn k750 :? Heel leuk wanneer de andere partij ook na een paar berichten snapt hoe je kan antwoorden! :)

(uitgetest en positief: K700i )

[ Voor 6% gewijzigd door willy1986 op 07-09-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
geluidje moet toch volgens de wet enzo?

[ Voor 59% gewijzigd door lowfi op 07-09-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick.kindt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-08-2023
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum aangezien ik maar sinds gisteren me een K750i aangeschaft heb...

Ik ben zeer tevreden over het toestel maar toch heb ik enkele vraagjes:

1. Is het mogelijk om wanneer je een foto genomen hebt de naam ervan te veranderen in de telefoon zelf, dus niet via je pc? Naam veranderen van video's lukt dan wel weer...

2. Heeft iemand tetris in java versie staan dat werkt op de K750i
Indien iemand mij een link kan geven naar bv een zip file of website met enkele java games erin zou ik die persoon enorm dankbaar zijn...

3. Wat is de functie van "instellingen algemeen --> nieuwe gebeurt"???
Je kan kiezen tussen activitieit menu of pop-up...

Alvast bedankt,
Nikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

2x dezelfde vraag, lees ff de policy en faq van Got, software requests mogen eigenlijk ook niet :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Laatst online: 12:00
Speedy-Andre schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:16:
[...]

Ik heb al eerder 3M folies besteld voor €4 per stuk incl. verzending, 1 voor mezelf en 2 heb ik opgestuurd.
Deze folie heeft een lijmlaagje, dat je in het begin een beetje ziet, maar na 2 dagen is ie perfect helder, ontspiegeld en krasvrij (harde toplaag).
Per 3 of 6 stuks bestellen is voor mij het handigst, maar ik kan ook vragen of ik er meer in een keer kan krijgen, een kleine inkoopactie dus.
Ik heb ze binnen 2 a 3 dagen in huis :)
He speedy! ik heb intresse in die 3m folie ik wil er zelf al wel 6 bij je afnemen. Dus mail me effe dan spreken we ewat af. thomas@dedicate-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

thomastvd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:56:
[...]

He speedy! ik heb intresse in die 3m folie ik wil er zelf al wel 6 bij je afnemen. Dus mail me effe dan spreken we ewat af. thomas@dedicate-it.nl
Je hebt ze niet eens gezien, waarom gelijk 6 :?
Ik stuur ook ff een mailtje.
Als je zelf klanten hebt dan scheelt dat mij weer werk (opsturen, betaling regelen enz.), ik wacht nog ff af of er meer bestellingen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Laatst online: 12:00
Speedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:00:
[...]

Je hebt ze niet eens gezien, waarom gelijk 6 :?
Ik stuur ook ff een mailtje.
Als je zelf klanten hebt dan scheelt dat mij weer werk (opsturen, betaling regelen enz.), ik wacht nog ff af of er meer bestellingen komen ;)
Hehe gelijk 6 ach ja ze zijn goedkoop jij hebt er liever 6 en ik ken 2 mensen die ook de K750I hebben en er ook een protector op willen. dus jah op gaan ze toch wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
heb de K750i van Telfort shop in Den Haag gehaald. Abo van 1 jaar, 21 per maand. Toestel is echt simlock vrij hoor. Ik heb er nu een T-Mobile kaart in zitten, ook een simkaart van China geprobeerd, die werkt ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:34:
[...]

Die heb ik idd gezien eerder in dit topic, maar de achterkant van de W800i is iets anders dan die van de K750i. Met dat hoesje kan ik het lenskapje van me camera niet open doen, en achterop de W800i zit niet zo'n rechthoek, maar alleen een ronde uitstulping voor de camera.
Het heeft ongeveer anderhalve maand geduurd voordat deze skins uitkwamen voor de K750i. Nu dus nog anderhalve maand wachten op die voor de W800i....zal dus ergens begin oktober verkrijgbaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

janusja schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:21:
[...]

Welke 'servicepack' heb je het hier over? Is dat de Widcom package zoals die op het support forum van Cellink is beschreven?
Geen Widcomm maar een pakketje van Toshiba, bij de BTA 6030 tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 17:10
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:09:
[...]

Heb geen digitale zoom gebruikt. Die hommel was gewoon zo vriendelijk om ff te blijven zitten :)
nochtans lijkt het mij toch te extreem dicht om die foto te trekken zonder digitale zoom...? Je moet toch op +- 10 cm afstand staan om de autofocus te kunnen laten werken...? Zoniet wil hij het beeld niet scherpstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op woensdag 07 september 2005 @ 03:08:
[...]
nochtans lijkt het mij toch te extreem dicht om die foto te trekken zonder digitale zoom...? Je moet toch op +- 10 cm afstand staan om de autofocus te kunnen laten werken...? Zoniet wil hij het beeld niet scherpstellen
Er zit ook nog zoiets als CLOSE-UP (het tulpje) in je fotoinstellingen en da's nou net de reden waarom je van zo dichtbij foto's kunt nemen.

http://www.battlechip.nl/Parkeer/DSC00131.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
In de startpost lees ik dat er een speciale Vodafone versie is van de W800.
Ik heb deze bij 2call.nl besteld i.c.m. een Vodafone abonnement.
Nu vraag ik me af of deze dan een simlock heeft, of dat die 'speciale' Vodafone versie enkel in de Vodafone winkels te koop is?

Iemand toevallig reeds een W800 met Vodafone abo besteld en deze getest op simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op woensdag 07 september 2005 @ 03:08:
[...]
Heb echt geen digitale zoom gebruikt. Dat zou dan direct te zien zijn aan de eventuele ruis o.i.d. dat de foto stukken minder mooi maakt. Heb natuurlijk wel de macro-functie aangezet, want anders zouden ze nooit zo scherp zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Laatst online: 17:36
In het vorige topic was iemand zo vriendelijk om een mooie NS-landkaart te posten voor op je mobiel.. :)
Deze kun je 32x op inzoomen (alleen bij JPG formaat, BMP lukt helaas niet)

Heeft iemand hier anders toevallig nog een dikke landkaart, van op zn minst 2000*1500 pixels?
Denk dat er wel meer man intresse in hebben...

>:) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door roT- op 07-09-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob.ross schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:57:
[...]

psies, heb ook net gebeld, is een SD kaart helaassssssssss
ik ging er langs, "sorry voor het verkeerde plaatje aangeplakt, wil je 'n 128mb kopen voor 30€?" was hun antwoord.
HELAAAAS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSI

JSI

Adder onder het gras is dat je bij een 1 jarig abbo.
10 x 16 pm betaald en 5 x 26 pm omdat je niet eerder mag opzeggen bij deze abbo vorm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Ik wil overstappen van prepaid naar abo dus tijd voor een nieuwe foon, heb dit topic al een tijdje doorgelezen en hoor verschillende reacties, de k750 en de w800 zijn hetzelfde op het on the fly mp3 spelen van de w800 na (als ik het goed heb). Themes zijn voor beide telefoons gelijk, als ik het goed heb.

Ik wil mijn nieuwe foon voornamelijk gebruiken om mp3 af te spelen hoeft niet on the fly, daarnaast zal ik ook wat bluejacking proberen om de reistijd door te komen. Dit was ook mogelijk met de k750 heb ik gelezen. Daarnaast vind ik de k750 er beter uitzien dan de w800. Dus de keuze valt op de k750 tenzij de geluids kwaliteit zwaar onder de maat is.

Dingen die mij nog niet helder zijn is de kwaliteit van het geluid en de oordopjes die erbij zitten, of ze makkelijk zitten of niet ? Kan iemand mij hier meer over vertellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIER staan er nog meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
JSI schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:56:
[...]

10 x 16 pm betaald en 5 x 26 pm omdat je niet eerder mag opzeggen bij deze abbo vorm :(
Waar staat dit?
Trouwens de voorwaarden die ik heb gekregen is voor 12 maanden contract dus lekker pech anders voor telfort hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
mregeling2005 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:31:
[...]

Waar staat dit?
Trouwens de voorwaarden die ik heb gekregen is voor 12 maanden contract dus lekker pech anders voor telfort hoor
werk zelf bij belcompany, het werkt zo: de eerste 10 maanden 16 euro en de laatste 2 maanden 26 en dan heb je 200 min per maand en 100 min extra om tussen 8 uur savonds en 8 uur sochtends te bellen naar een vaste lijn. En je krijgt bij ons veel telefoon ook nog is gratis. Dus volgens mij geen adder onder het gras :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Waar Door: mregeling2005 zich mee vergist is de andere aanbieding. 3 maanden gratis abbo NA je 12 maanden... maar je bent niet verplicht om die te krijgen en het is ook niet zo dat je 10x10 korting krijgt + 3 maanden extra abbo. Ik denk dat die alles door elkaar haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Voor roT- misschien?

Edit: roT- in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

[ Voor 20% gewijzigd door Jesse op 07-09-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar toch... als ik ze in m'n afbeeldingen kwak, krijg ik in het pixelvakje alleen maar ... te zien. Ook inzoomen lukt niet... Ook heb ik ze in allerlei anderen mappen gepleurt, maar ook nix... waar o waar ze in te deponeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSI

JSI

mregeling2005 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:31:
[...]

Waar staat dit?
Sorry, ben verkeerd ingelicht door medewerker Belcompany.

Je kan gewoon je abbo opzeggen zonder de voorwaarden.

Heb net het toestel gehaald, dit is nu het goedkoopste wat je kan krijgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de D750i besteld van tmobile :)
Krijg hem binnen 5 werkdagen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:08:
[...]

ik gebruik ImTOO 3gp video converter... werkt perfect bij mij... voor afleveringen van the simpsons en family guy... ik zet video bitrate op 300 en audio bitrate laat ik op auto staan...

als ik de kwaliteit hoger zet, kan de gsm niet volgen en "hakkelt" het beeld...
Ik heb die 3gp converter ook in gebruik genomen maar ik hoor alleen geluid en zie geen beeld op de gsm. Wat doe ik fout?
Oftewel weet iemand de juiste instellingen van die converter ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio fx-100
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-07 11:38
Hier nog een kaart van Nl (.jpg, 565kb)

http://www.student.unimaa...man/images/big%5B1%5D.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Hoe kan het dat mijn netwerk soms op BASE springt? Ik heb gewoon telfort. Bij BASE heb ik bijna geen bereik en bij telfort wel, dan is het toch logischer dat ie op telfort blijft? En hoe kan ik instellen dat ie altijd bij teloft blijft, want vind het best irritant zo want het kost me meer geld als ik via BASE bel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:56:
[...]

Ik heb die 3gp converter ook in gebruik genomen maar ik hoor alleen geluid en zie geen beeld op de gsm. Wat doe ik fout?
Oftewel weet iemand de juiste instellingen van die converter ?
Ik gebruik quicktime pro voor het vonverteren van avi's naar 3gp, dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
RooT schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:30:
Hoe kan het dat mijn netwerk soms op BASE springt? Ik heb gewoon telfort. Bij BASE heb ik bijna geen bereik en bij telfort wel, dan is het toch logischer dat ie op telfort blijft? En hoe kan ik instellen dat ie altijd bij teloft blijft, want vind het best irritant zo want het kost me meer geld als ik via BASE bel :(
Kon de klantenservice je niet helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bite schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:38:
[...]

Ik gebruik quicktime pro voor het vonverteren van avi's naar 3gp, dat werkt perfect.
Maakt dat opgenomen video's van de tv dan ook kleiner ?
Ik zoek eigenlijk naar die instellingen van die 3gp converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:24:
[...]

maar toch... als ik ze in m'n afbeeldingen kwak, krijg ik in het pixelvakje alleen maar ... te zien. Ook inzoomen lukt niet... Ook heb ik ze in allerlei anderen mappen gepleurt, maar ook nix... waar o waar ze in te deponeren ?
Alleen JPG valt op in te zoomen, en als je een plaatje laad, eerst horizontaal zetten, dan pas kun je inzoomen (tot32x) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Jesse schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:43:
[...]

Kon de klantenservice je niet helpen?
Heb ik niet mee gebeld want dit is denk ik eerder een probleem van de telefoon dan van de provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RooT schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:30:
Menu -> Instellingen -> Verbindingen -> Mobiele netwerken -> Zoeken -> Handmatig

Nu blijft hij op Telfort staan, maar ga je toch een keer de grens over, dan moet je hem wel weer op automatisch zetten of zelf een netwerk zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Ik ga van de week de K750i halen, maar ik vraag me af.. heeft niemand last van als hij deze in ze broekzak doet dat als hij hem eruit haalt of erin stopt dat het klepje van de camera open gaat? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het was inderdaad geen MS Duo Pro kaartje :O
dinow schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:33:
Ik ga van de week de K750i halen, maar ik vraag me af.. heeft niemand last van als hij deze in ze broekzak doet dat als hij hem eruit haalt of erin stopt dat het klepje van de camera open gaat? :/
Nee, geen last van.

Wel heb ik van de week miniscule stofjes opgemerkt tussen het lcd en de behuizing 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door willy1986 op 07-09-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
@RooT: Als je gewoon een telefoon incl. abbo hebt gehaald kan je voor zoiets perfect de klantenservice bellen.

@dinow: Ik heb zo nu en dan met mijn W800i wel dat het klepje voor de lens open staat. Het komt niet veel voor. Volgens mij idd omdat ie iets te geforceerd in een broekzak word geduwt/eruit gehaald. Dat knopje gaat namelijk nogal gemakkelijk. Ik vind het niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K750i komt morgen binnen, nog een paar vraagjes

-Ik wil een 1GB kaartje van ''Sandisk'' kopen via ebay.de voor ongeveer €75, zijn dat een beetje goede kaartjes, en kan ik die in Nederland ook ergens voor die prijs vinden?

-Ik kan voor een paar tientjes de 'Car-100' kopen, dat is dat op bluetooth-afstandsbestuurbaar autootje van SE, weet iemand of die bestuurbaar is met een K750i? Ik neem aan van wel, maar hij staat niet tussen de lijst op SE.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Het kaartje wat bij mijn W800i zat is ook een Sandisk. Die doet et in elk geval goed, maar echt ervaring heb ik er niet mee.

Zie voor de prijs pricewatch: Memory Stick Pro Duo 1GB (SanDisk)

[ Voor 29% gewijzigd door Jesse op 07-09-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
roT- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:59:
In het vorige topic was iemand zo vriendelijk om een mooie NS-landkaart te posten voor op je mobiel.. :)
Deze kun je 32x op inzoomen (alleen bij JPG formaat, BMP lukt helaas niet)

Heeft iemand hier anders toevallig nog een dikke landkaart, van op zn minst 2000*1500 pixels?
Denk dat er wel meer man intresse in hebben...

>:) _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:54:
Misschien wel leuk voor op je K750 / W800:

De volledige kaart van de Nederlandse spoorwegen! (2,92 Mb, resolutie: 5000 X 7000 pix.)

Tsjah... Treinnavigatie op je mobiel; je zou het plotseling eens nodig hebben! 8)

edit: bij nader inzien vind m'n K750 het een beetje moeilijk om zo'n grote resolutie weer te geven. Hij geeft dan een zwart plaatje met als bestandsgrootte gewoon 2,92 Mb maar als resolutie: 0 x 0
De uiterste resolutie wat ie aan kan is 2000 X 1500 pix. :? (plaatje van bovenstaande url heb ik in die resolutie gezet)
Hier dan nog De volledige kaart van de Nederlandse spoorwegen in High Res.! (2,86 Mb, resolutie: 5000 X 7000 pix.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeChicken
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 08:39

XtremeChicken

Dodge Viper ownage

Volgens mij kunnen de W800i bezitters best blij zijn dat ze er een hebben als dit waar is want ik kreeg zojuist een e-mailtje binnen van nieuwemobiel.nl met daarin:

Toestel notificatie mailing

Beste bezoeker van NieuweMobiel.NL!

U ontvangt deze e-mail omdat u via www.nieuwemobiel.nl heeft aangegeven een bericht te willen ontvangen wanneer de Sony Ericsson W800i leverbaar is.

Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat wij van de leverancier hebben vernomen dat het toestel niet op de Nederlandse markt verkrijgbaar zal zijn. Hieronder treft u een link aan naar het toestel op NieuweMobiel.NL.

Weet iemand of dat waar is ?
Hij is natuurlijk wel eventjes verkrijgbaar geweest op de Nederlandse markt, maar misschien levert Sony hem niet meer ofzo :?

Core i5 6500 | Gigabyte GA-B150-HD3P | 8GB DDR4 Crucial Ballistix Sport | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:34

RtN

Weet iemand mss toevallig of de telfort shop in Nijmegen nog w800i's op voorraad heeft. Ik kan hem echt nergens meer in Arnhem krijgen, en niemand weet wanneer de volgende levering is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DryIce
  • Laatst online: 31-03 13:02
Volgens mij istie (W800i) nog wel te krijgen bij de Belcompany in Castricum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Heeft iemand al eens een complete dvd overgezet naar 3gp en hoe is de kwaliteit dan?
Ik heb een poging gewaagd met een dvd van 1 uur, er kwam een bestand uit van 82MB.
Op m'n website (20MB) kan ik hem niet hosten, waar haal ik 100MB space vandaan met een snelle upload (100KB/s) :?
Bij msn spaces trapt ie er niet in als ik hem rename naar .jpg, 30MB is de grens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

mail me even, dan regelen we dat wel...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Azrael schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:42:
[...]

Tnx dude, dat programma werkt wel fatsoenlijk, i.t.t. FMA. Alleen jammer dat het geld kost :P
Kan die niet in de topicstart worden opgenomen?
Mobile Master, het programma waar het hier over gaat ziet er veel belovend uit, echter. Hij kent mijn W800i nog niet, en wilt geen K750i vinden om mee te connecten. Is het iemand anders gelukt zijn W800i hiermee te syncen, of zouden mensen het eens willen proberen middels deze demo versie.

Graag jullie reacties.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:58:
K750i komt morgen binnen, nog een paar vraagjes

-Ik wil een 1GB kaartje van ''Sandisk'' kopen via ebay.de voor ongeveer €75, zijn dat een beetje goede kaartjes, en kan ik die in Nederland ook ergens voor die prijs vinden?

-Ik kan voor een paar tientjes de 'Car-100' kopen, dat is dat op bluetooth-afstandsbestuurbaar autootje van SE, weet iemand of die bestuurbaar is met een K750i? Ik neem aan van wel, maar hij staat niet tussen de lijst op SE.nl
Heb 2 van die 1GB kaartjes van Sandisk en bevalt me prima. Is overigens ook veel sneller dan originele Sony's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSI schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:56:
[...]

Je mag al na 12 maanden opzeggen maar de laatste 3 maanden zijn gratis. Als je eerder opzegt profiteer je alleen niet van de korting maar het blijft een 12 maanden contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtremeChicken schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:35:
Volgens mij kunnen de W800i bezitters best blij zijn dat ze er een hebben als dit waar is want ik kreeg zojuist een e-mailtje binnen van nieuwemobiel.nl met daarin:

Toestel notificatie mailing

Beste bezoeker van NieuweMobiel.NL!

U ontvangt deze e-mail omdat u via www.nieuwemobiel.nl heeft aangegeven een bericht te willen ontvangen wanneer de Sony Ericsson W800i leverbaar is.

Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat wij van de leverancier hebben vernomen dat het toestel niet op de Nederlandse markt verkrijgbaar zal zijn. Hieronder treft u een link aan naar het toestel op NieuweMobiel.NL.

Weet iemand of dat waar is ?
Hij is natuurlijk wel eventjes verkrijgbaar geweest op de Nederlandse markt, maar misschien levert Sony hem niet meer ofzo :?
Dit is gewoon onzin hoor. SonyEricsson heeft alleen problemen met het uitleveren van de toestellen. Daarom kan het zijn dat je een aantal weken moet wachten op de bevoorrading, maar het toestel van de markt halen zullen ze nooit doen....en waarom zouden ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:21:
[...]

Mobile Master, het programma waar het hier over gaat ziet er veel belovend uit, echter. Hij kent mijn W800i nog niet, en wilt geen K750i vinden om mee te connecten. Is het iemand anders gelukt zijn W800i hiermee te syncen, of zouden mensen het eens willen proberen middels deze demo versie.

Graag jullie reacties.
Werkt super! Heb de bèta-versie getest en hij vond mn K750 onmiddellijk. Wel enkel met kabel getest, zal later BT ook es proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:14:
geluidje moet toch volgens de wet enzo?
....dit is zo'n onzinverhaal. Ik vraag me af wie dat de wereld in heeft geholpen. Er bestaat al jaaaaren een Leica M-serie. Dat zijn kleine 35mm cameraatjes zonder sluitergeluid. En die zijn ook niet verboden.
Als een puber met z'n telefoon onder badhokjes door wil fotograferen, dan moet ie zelf maar opdraaien voor de gevolgen. Beetje onzin dat een fabrikant daardoor de camera gaat 'aanpassen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

weet iemand al wanneer de nieuwe FW voor de k750I op het net staat?

[ Voor 6% gewijzigd door jefjef op 07-09-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

martijn12345 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:21:
[...]

Graag jullie reacties.
Ik vind hem bij het opstarten wel irritant eigenlijk, hij start Outlook 4 maal op :/
Als ie draait dan gaat alles goed, BT vindt ie vanzelf en een usbkabel ook, maar dan moet je een BT poort negeren zodat ie verder zoekt of BT ff uit zetten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik had southpark voor de k750i gedownload.

Het is zo'n 40 MB per episode. Het begin lopt goed (de 1e XX sec) maar hierna dropt, en uiteindelijk hangt ie.

Wat moet ik doen om ze wel goed te laten lopen?
Ik heb een 1GB MS pro Duo van Sony, en de eps zijn speciaal geencode voor mijn 750i, aldus de torrent.

What to do dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb een dvd geript met de volgende instellingen:

Video size: 174x144
Frame rate: 9 fps
Bitrate: 124Kb/s

Audio (2 channels):
Samplerate 22,05Khz
Sample depth: 16 bit
Bitrate: 58Kb/s

Het is een (beetje aparte) film van een uur en hij speelt zonder haperingen op m'n K750i ;)

Met dank aan Paitor voor het hosten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-09-2005 21:19 . Reden: beleefdheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik encode mijn bestanden zelf en ik heb soms ook sync problemen. Ik gebruik nu ImToo 3gp converter zoals veel anderen hier. Ik gebruik dezelfde instellingen als sommige mensen hier op het forum geven, maar bij mij valt het geluid toch nog soms weg en komt er later weet bij. Wat is bij jullie de totale bitrate van je filmpje en wat voor soort filmpje is het. Ik had een deel van de MTV VMA omgezet. Wat zijn ook jullie exacte instellingen voor ImToo?

Alvast bedankt.

Edit:
@ Speedy-Andre:
Waarom zet je em op 9 fps als je ook op 15 kan? Met 9 fps zie je het haperen als een #!$#$%@$%^.

[ Voor 12% gewijzigd door Amiet01 op 07-09-2005 19:59 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
De pc waar k nu op zit reboot wanneer ik iets op de usb aansluit, ik zal de film morgen downloaden.

Wat is het voor film btw? kan je een paar hints geven ? :P

btw, zijn de southpark episodes dan niet meer te gebruiken? Want ik kan me niet voorstellen dat iemand een torrent maakt met files die niet af te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Faust schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:59:
De pc waar k nu op zit reboot wanneer ik iets op de usb aansluit, ik zal de film morgen downloaden.

Wat is het voor film btw? kan je een paar hints geven ? :P

btw, zijn de southpark episodes dan niet meer te gebruiken? Want ik kan me niet voorstellen dat iemand een torrent maakt met files die niet af te spelen zijn.
Het is een soort live optreden met (zeer) alternative muziek (slagwerk).
Ik ga eens kijken hoever ik kom met hogere fps en bitrates, ik had 9fps gekozen om het bestand klein te houden en audio zo goed mogelijk :9
Je kunt hem ook op je pc afspelen met bijv. Mpegable player of Quicktime ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik kan ze niet kijken op mijn pc

.mp4 welke codec is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janusja
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09 11:21
Speedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 02:53:
[...]

Geen Widcomm maar een pakketje van Toshiba, bij de BTA 6030 tenminste :)
Dank voor de info! :)
Ik heb ook een BTA 6030, heb van dat Toshiba spul net versie 3.03.10 geïnstalleerd.

Als ik nu via MyPhoneExplorer een bestandje download naar de PC dan haal ik hooguit 25 KB/s.
Weet jij of dat normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:12:
[...]

Het is een soort live optreden met (zeer) alternative muziek (slagwerk).
Ik ga eens kijken hoever ik kom met hogere fps en bitrates, ik had 9fps gekozen om het bestand klein te houden en audio zo goed mogelijk :9
Je kunt hem ook op je pc afspelen met bijv. Mpegable player of Quicktime ;)
Ik kwam met Mpegable tot 15 fps dacht ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:34:
[...]

Ik kwam met Mpegable tot 15 fps dacht ik... :)
Ik zie 9fps staan als ik het opvraag met mpegable, maar het ziet er niet schokkerig uit ofzo.
Encoder weet ik niet btw :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES YES YES!!! Ik heb em binnen!!! K750i is mine

Alleen wel een vette tegenvaller dat de KPN versie dus WEL gesimlocked is, ik ga daar verder niet over uitwijden, dat is tegen de policy, maar als iemand tips heeft, voeg me aub ff toe op msn tim_brabus [at] hotmail [dot] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!!! Net ff in een kwartiertje de w800i bij de belcompany gehaald! Snel en goedkoop!
Na de K750 (die ik 2 maanden mocht hebben en daarna op school is "verdwenen")(kreeg wel t geld van school! TOP!)
Mijn eerste ervaringen zijn dit:
De K750 lag wat lekkerder in de hand. (de w800i is wat hoekiger en scherpere randjes (niet dat t erg is!))
De Walkman functie is pas na enige oefening duidelijk, maar bevalt daarna prima.
De headset van de w800i is tot de plug lekkerder, daarna vind ik dat stukje met de oordoppies zit minder lekker in je oor (verdwijnt erin en het is ... ja hoe zeg je dat ... je hebt geen feeling met de buitenwereld, je sluit je een soort af).
De snelkoppeling functie op de K750i was makkelijker (met aparte knop) en die zie ik niet bij de w800i.
De kleur van de K750i was mooier (misschien ff het frontje kopen oid.)(vandaaar ook dit:
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:03:
[...]

in het vorige deel staat n uitgebreide post met n keurig verslag! Hij blijft strak Shiver!! Enne, kan je maybe ff kijken of de k750 frontjes mooi staat bij t oranje binnenkantje van de w800i?Fotoootje posten?
wou kijken of t resultaat mooi is! We zullen wel zien.
Grootste voordeel is toch de flight mode op de w800i.
T blijven allemaal prachtige toestellen van SonyEricsson!!! Hulde!
Vragen over t verschil tussen de 2 foons? Vraag maar raak!

FF offtopic... @ TinuX: jaja, ik heb t toch ff met me ouders geregeld! en jij maar zeggen gaat je niet lukken e.d. ik heb m lekker toch!! Morge op school ff goed vergelijke!! ken dat ook weer op t topic

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ben sinds gisteren in t bezit van een K750I
Ben niet zo tevreden over want de lenscover en somige delen van het toestel kraken zo :'( .
Lijkt wel CHEAP plastic ... hebben meer mensen hier last van?

Zoja wat gedaan?

Ik heb em van iemand overgekocht die em bij een abbo had gekregen.
onder de batterij staat weeknr 32 dacht ik ... dus toch resent model.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.