PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Hmm crap.. daar zat ik dus wel een beetje op te wachten.n00bs schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:34:
Beste mensen, ik wil mededelen dat ik vandaag het treurige bericht gehoord dat de Super Saturday van Telfort op 10 september NIET doorgaat!!!
Ik zou jullie nog op de hoogte houden, maar helaas is het dus niet mogelijk om een gratis W800 inc. TF 200 abbo (50% korting op je hele contract van 12 maanden) te krijgen.
Ik verwacht zelf dat er nog wel een Super Saturday gaat komen, maar wanneer...
Ja ff de batterij erin en eruit.Speedy-Andre schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:00:
[...]
Zo'n vastloper betreft je foon, die moet dan ff uit en aan, anders herstelt ie niet.
Vind het vreemd dat die het heeft, want ontvangen enzo gaat wel goed.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Via de sony ericson file manager (die verschijnt bij mij gewoon in verkenner) kun je op het telefoongeheugen en memstick komen (je moet wel ff geduld hebben in het begin staat er not connected).GGS_106 schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:29:
BTW, is het ook mogelijk om via de Sony Ericsson File Manager via USB kabel in het geheugen te komen van je Mem.stick? Of alleen "Telefoongeheugen"
Je kunt ook de usbdrivers (staan in startpost) installeren.
[ Voor 9% gewijzigd door Alphega op 05-09-2005 00:40 ]
Via dezelfde file manager kun je ook op je memstick komen, dat is een aparte schijf.Alphega schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:50:
[...]
Via de sony ericson file manager (die verschijnt bij mij gewoon in verkenner) kun je op het telefoongeheugen komen (je moet wel ff geduld hebben in het begin staat er not connected).
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
‹(◕‿◕)›
Welke 'servicepack' heb je het hier over? Is dat de Widcom package zoals die op het support forum van Cellink is beschreven?Speedy-Andre schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:00:
[...]
De Cellink werkt het beste als je een nieuw 'servicepack' download, want dan is ie up to date en stabiel
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem met de W800i,waardeloos is dat ja.......Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:24:
Ik heb sinds kort ook een SE K750i. Prima toestel, alleen lijkt het alsof hij sommige instellingen niet opslaat. Bijv. de sms instellingen. Elke keer wanneer ik het toestel aan zet moet ik het sms-type en de geldigheidsduur opnieuw selecteren. Hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
Dan begrijp ik volledig. Maar zoals gezegd in een eerder bericht heb ik een mac en de 'device manager' is windows only. Ik ben dus op zoek naar iemand die vanaf een mac opera mini heeft opgestart op de k750i zodat er 'gesurft' kan worden via bluetooth.Speedy-Andre schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:03:
[...]
Als je een browser op je foon start, dan maakt ie gebruik van de profielen die in de foon staan en dat is dus niet BT![]()
Wanneer je de browser vanaf Device manager start dan geef je hem toegang tot internet via BT (of usbkabel) en dan zoekt ie niet naar een profiel.
Raakt je foon echter buiten het BT bereik, dan gaat ie een andere weg zoeken ....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 11:00 ]
Verwijderd
Ik ga namelijk morgen op een klein reisje, en met een mp3 speler van 64mb kom je ook niet ver
Ik ben nooit in Leeuwarden geweest, maar de stad lijkt me groot genoeg om er een Mediamarkt te hebbenVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:29:
Weet iemand mischien ook waar ik in Leeuwarden een 1gb kaartje kan halen?
Ik ga namelijk morgen op een klein reisje, en met een mp3 speler van 64mb kom je ook niet ver
In de startpost staan pricewatch links voor geschikte memorysticks. Anders zoek je daarin ff naar de postcode ofzo?Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:29:
Weet iemand mischien ook waar ik in Leeuwarden een 1gb kaartje kan halen?
En een Dybabyte, Dixons, Norrod
Nou, probeer die eerst maar eens
‹(◕‿◕)›
[ Voor 45% gewijzigd door Korakal op 07-09-2005 18:04 ]
Verwijderd
Zie wel hoofdtelefoon staan bij bluetooth, maar hij zegt dan dat het apparaat dit niet ondersteunt.
Dat wordt lastig, want er is geen SE J2ME SDK voor OS X.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:59:
[...]
Dan begrijp ik volledig. Maar zoals gezegd in een eerder bericht heb ik een mac en de 'device manager' is windows only. Ik ben dus op zoek naar iemand die vanaf een mac opera mini heeft opgestart op de k750i zodat er 'gesurft' kan worden via bluetooth.
Je kunt wel een Linux SDK versie proberen, maar daar zit niet alle SE functionaliteit in

Overigens werkt het om dezelfde reden ook niet met een standaard XP SDK.
Je kan wel stellen dat Apple op dit gebied achter loopt en dat SE ook niet zit te springen om een SDK voor OS X te maken

ik heb een mac heb het idd ook niet aan de praat gekregen maar toen bedacht ik me waarom zou ik al die moeite doen als toch mijn mac 10 meter verder op staat...Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:59:
[...]
Dan begrijp ik volledig. Maar zoals gezegd in een eerder bericht heb ik een mac en de 'device manager' is windows only. Ik ben dus op zoek naar iemand die vanaf een mac opera mini heeft opgestart op de k750i zodat er 'gesurft' kan worden via bluetooth.
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Korakal op 07-09-2005 18:05 ]
Ligt aan je simkaart. Mijn oude sim van t-mobile doet dit ook niet. Moet het 1x per boot instellen. Bij m'n t610 zelfs iedere keer dat ik een bericht verstuurde (berichttype/geldigheidsduur)Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:48:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met de W800i,waardeloos is dat ja.......
[ Voor 74% gewijzigd door Korakal op 07-09-2005 18:06 ]
Het oneindige X 0
Verwijderd
Het is toch veel makkelijker om alle info over dit soort dingen, zowel "legaal" als "illegaal" op een site binnen handbereik te hebben? Anders moet je 10 topics en/of sites per dag cheken, en dat kost nogal wat tijd!Ginz schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:42:
[...]
Ten eerste: JIJ ben degene die akkoord is gegaan met de hier geldende regels ten tijde van jouw registratie. Als je het daar niet mee eens ben, dan had je jezelf hier niet moeten reggen.
Ten tweede: Als jij het niet eens ben met een hier geldende regel, dan kan je gewoon normaal een topic openen in LA bijvoorbeeld om deze policy te bespreken.
Ten derde: Als jij graag dingen wil bespreken die hier niet toegestaan zijn, dan ga je toch gewoon lekker ergens anders heen. (Ikzelf heb gewoon respect voor deze regel, en zoek mijn informatie gewoon ergens anders. En geloof me, er zijn genoeg sites waar dat wel besproken mag worden. Maar daar kan je weer bepaalde dingen niet vinden die je hier weer wel kan vinden)
Bravo helemaal mee eens!Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:53:
offtopic:
Nog ff over de geldene regels hier en in het algemeen:
Volgens mij worden er geen wetten overtreden met het flashen van een andere officiële firmware op je toestel. Je bewerkt geen copyrighted materiaal, maar je gebruikt het slechts voor een doeleinde wat de producent van hard-en software ook voor ogen heeft. Bij aankoop van je telefoon teken je niet voor een License Agreement. In ieder geval was mijn toestel daar niet van voorzien. Ook heb ik op de websites van SE deze niet kunnen vinden.
Het is niet verboden om in Nederland een toestel te gebruiken met Koreaanse firmware. Het is ook niet verboden om My Friends te gebruiken. Ben dan ook van mening dat de mods hier niet handelen conform de regels van GoT. Uitzondering hierop is het veranderen van firmware als je getekend hebt voor de algemene voorwaarden van je telecomoperator. Overigens is dit ook een punt waar discussie over is, omdat het niet illegaal is om een simlock te verwijderen.
Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen!
[ Voor 14% gewijzigd door Korakal op 07-09-2005 18:06 ]
Als ik aan een van mijn contacten een ringtone wil toevoegen (SE K750i), dan kan geen .WAV file selecteren.
De rest doet het wel gewoon (MIDI, AMR, MP3) enz.
Ben ik nu de enige of heeft iedereen dit, of is dit soms een bug?
Ik kan er ook niks over terug vinden in het boekje.
Nu weet ik wel dat je .WAV makkelijk om kunt zetten naar .MP3, maar het gaat om het principe.
[ Voor 15% gewijzigd door Semper Fight op 05-09-2005 16:07 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Ik vind een nadeel van de Qtek dat hij nog steeds vrij groot en kwetsbaar is voor GSM gebruik.
De enige reden wat voor mij bij de Qtek interessant is, is de agenda functionaliteit. Nu is mijn vraag hoe zit het met de organizer functionaliteit van de K750i is deze acceptabel, wat zijn jullie bevindingen
met betrekking tot de software en het synchroniseren? Het gaat bij mij hoofdzakelijk om afspraken, ik hoef geen uitgebreide contacten bij te houden of zo.
Bij de bureaulader van mijn oude 6610 wordt z'n rug nog wel ondersteund... goed; ik neem aan dat ze hierover hebben nagedacht. Want als de connector breekt omdat ie gewoon door z'n gewicht ombuigt ofzo, dan ga ik er zeker mee terug...
Aardige wel aan de bureaulader is dat je zowel je USB kabel, stroom kabel en headset eraan kan verbinden. Ach, het is een handig ding, maar voor de meeste mensen geen must.
Ik kan echter het muziekkabeltje werkelijk nergens in de winkels van Den Haag vinden... zelf zat ik het originele kabeltje te zoeken (niet de 3rd party dingetjes die ik hier ook ben tegengekomen in vorige posts). Iedereen zegt maar backorder dit, niet verkrijgbaar dat... nog iets over gehoord

[ Voor 19% gewijzigd door InsjaHH op 05-09-2005 16:58 ]
Toevallig ben ik van de Motorola MPX200 (zelfde OS als de Qtek) naar de K750i gegaan.Verwijderd schreef op Monday 05 September 2005 @ 16:42:
Ha eerste post op Tweakers terwijl ik hier al jaren als gast kom. Mijn Nokia 6610 heeft nu echt de geest gegeven, dus ik ben op zoek naar een nieuw toestel. Ik twijfel tussen twee toestellen een SonyEricsson K750i of een Qtek S100/ I-mate. Ik weet niet of ze goed met elkaar vergelijkbaar zijn aangezien de ene een smartphone is en de andere een PDA, maar goed je kan met beide bellen.
Ik vind een nadeel van de Qtek dat hij nog steeds vrij groot en kwetsbaar is voor GSM gebruik.
De enige reden wat voor mij bij de Qtek interessant is, is de agenda functionaliteit. Nu is mijn vraag hoe zit het met de organizer functionaliteit van de K750i is deze acceptabel, wat zijn jullie bevindingen
met betrekking tot de software en het synchroniseren? Het gaat bij mij hoofdzakelijk om afspraken, ik hoef geen uitgebreide contacten bij te houden of zo.
Ik dacht met de MPX200 een telefoon te hebben gekocht waarbij ik lekker veel kon "kutten", maar dat viel best tegen. Het enige voordeel ten opzichte van een "normale" telefoon, was dat ik TomTom Mobile 2005 kon gebruiken. De K750i bevalt me veel beter.
De agendafunctie van de K750i is goed overzichtelijk, maar komt overeen met de organizer van WM2005. Smartphone afspraken kan je syncen met Outlook, en de K750i met zowel Outlook als Float's Mobile Agent (handig tooltje).
Ik zou zonder twijfel voor de K750i gaan.
Verwijderd
ik heb dus het verhaal dat hij gewoon weer aangaat als je als laatste hem wil update.
dan ben ik dus waarschijnlijk iets vergeten.
die driver heb ik nooit zelf bij na gestaan omdat ik daar nog niet over gelezen heb.. dus toen ik zag dat mijn pc isb flash had gevonden klikte ik het volgens mij weg.
later zag ik dus dat je die drivers daarvoor moest gebruiken. nu heb ik dus gewoon die files in mn driver map gegooit (kweenie of dit dan effect heeft)
en dat ga ik via de site al die stapjes doen en dan vraagt ie later of je dat seus_setup wil starten enz.
naja...en daar kom ik dus niet verder.
Hoe kan ik zien of die drivers oke zijn? en zo niet...hoe krijg ik het scherm voor dat ik die drivers kan instaleren?
k had ze ook ff gemaild, eerst voor camera geluid. mailtje trug gehad dat dat niet mocht volgens de wet en blabla. daarna volgende mailtje gestuurd:
daar kreeg ik als antwoord op:Hallo,
ik vind het heel jammer dat dat geluidje niet uit kan, maar daar is dus
helaas niets aan te doen.
Dan had ik ook nog een paar andere opmerkingen:
In de eerste firmware versie van de K750i was de video kwaliteit een stuk
hoger dan in de laatste. Waarom is dit gedaan? Kan deze in een nieuwe
firmware versie weer net zo goed worden als eerst?
Verder gebruik ik de mp3speler ook vaan via de ingebouwde speaker. Hier kan
ik alleen niet de muziek knop voor gebruiken, aangezien ik dan eerst de
headset aan moet sluiten. Voor de fm radio snap ik dat dat nodig is omdat de
headset tevens antenne is, maar voor gewone mp3's is dat toch niet nodig?
Ik hoop dat hier wel wat aan gedaan kan worden...
Daniël Kunst
nou, volgens mij is het toch echt wel mogelijk om mp3's via de speaker te beluisteren. Toch jmmr dat ze dat zelf dan weer niet snappen daar.Geachte Kunst,,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Wij hebben helaas geen indicatie hoe de nieuwe firmware er uit gaat zien, houd u vaker onze site in de gaten over deze nieuwe update.
Het is ook niet mogelijk om mp3 via de speaker te beluisteren alleen via headset.
blablabla
Ook wel raar dat k antwoord kreeg van Sony Ericsson Belgium, k woon toch echt al 18 jaar in Nederland en heb ook naar de NL site gestuurd
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Voor zover ik weet is de k750i geen smartphone.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:42:
. Ik twijfel tussen twee toestellen een SonyEricsson K750i of een Qtek S100/ I-mate. Ik weet niet of ze goed met elkaar vergelijkbaar zijn aangezien de ene een smartphone is en de andere een PDA, maar goed je kan met beide bellen.
.
Nope klopt geen smartphone je kan er zelf geen applicaties op instaleren.pang schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:28:
[...]
Voor zover ik weet is de k750i geen smartphone.
Verwijderd
512 mb ProDuo kaartje voor 35 euri.
ik denk dat ik er morgen ff aan ga geloven.
Verwijderd
het kan wel via de play knop zelf al staat ie op toetsenblok.DaNiEl KuNsT schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:25:
Verder gebruik ik de mp3speler ook vaan via de ingebouwde speaker. Hier kan
ik alleen niet de muziek knop voor gebruiken, aangezien ik dan eerst de
headset aan moet sluiten. Voor de fm radio snap ik dat dat nodig is omdat de
headset tevens antenne is, maar voor gewone mp3's is dat toch niet nodig?
als je op die knop drukt krijg je die melding dat je de handsfree moet aansluiten, maar druk je snel nog eens dan gaat de muziek gewoon aan. (bij mijn w800 iig)
Je kan er weer wel java games en bijvoorbeeld opera mini op installeren/draaien.DaannO schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:30:
[...]
Nope klopt geen smartphone je kan er zelf geen applicaties op instaleren.
Ik houd wel ff een IAVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:40:
Belcompany midden in Utrecht heeft 'n actie
pff

Kan je mij een adres geven? bedoel je die 35 euro klinkt voor mij als gratis
Hebben zij die actie vanwege hun verjaardag?
Verwijderd
ehh. gewoon midden in utreg. naast het marktplein ongeveer. koopje idd, maar ze doen er maar 1 pp. bummer. loop er ff langs ofzo. kijk maar ff op de bcsite oid.willy1986 schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:59:
[...]
Ik houd wel ff een IA![]()
pffHoe kan dat nou? Ik was laatst in de belcompany in overvecht (utrecht) enne toen koste daar een 128 mb versie 48 euro! 1 Gb hadden ze niet beschikbaar maar ik kon hem wel bestellen voor "maar"160.
Kan je mij een adres geven? bedoel je die 35 euro klinkt voor mij als gratis![]()
Hebben zij die actie vanwege hun verjaardag?
edditje; en zolang de voorraad strekt... maar das logisch.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:02 ]
Verwijderd
ik zag dat iemand zei, aan het eind van je bericht, maar kan het echt niet vinden
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Verwijderd
Onzin.DaannO schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:30:
[...]
Nope klopt geen smartphone je kan er zelf geen applicaties op instaleren.
Je kan er Java applicaties op installeren. Zo heb ik al wat bluetooth applicaties, en wat games erop gezet. Inderdaad geen symbian dingen, maar in Java heb je ook meer als voldoende apps !!
Dat met die play knop dat je eerst je headset aan moet sluiten vind ik ook een beetje gaar, maar wat SE als antwoord geeft dat je MP3 niet via de speakers kan luisteren is onzin. Dat kan uiteraard gewoon.

Ik krijg de melding : 'Device Explorer detected a hanging connection proxy and closed it. Restart by refreshing device information.'
Ik kan refreshen wat ik wil, er gebeurt niks ..
Wie helpt nog een keer?
Zending niet uitgereikt - niet thuis; zending naar afhaalkantoor (Leiden-Boudier Bakkerstr)
05-09-2005
Leiden-Boudier Bakkerstr
@#%@#$%^*@($@!#$()@#$$)%(!^*@!#)@^@#^@#$^#@$%@$#5 kan$@#@^!@$#(%$!#@($#!%*@$%!@)(%@# honden bij de post... Dat is dus mijn w800i
TGP is helemaal niet aan de deur geweest, nee ook geen briefje achtergelaten (kan niet als ze er niet zijn geweest) maar ze beweren wel dat ik niet thuis was @#$(@#%(#@!$!#@$*! terwijl ik de hele dag thuis was.. Morgen maar naar het postkantoor (die op achterlijke tijden open is) zonder briefje en maar hopen dat ik me telefoon meekrijg.. (grieves tgp)
Geachte mevrouw/heer,
Dit is een automatisch verstuurd bericht.
Bedankt voor uw reactie.
Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.
U krijgt binnen twee werkdagen via e-mail antwoord van ons.
Met vriendelijke groet,
TPG Post Pakketservice
haha, dat is dus een erg leuk mailtje (
Zal morgen me bevindingen van de w800i is posten
[ Voor 25% gewijzigd door mrFoce op 05-09-2005 19:40 ]
Ik weet niet of je Widcomm drivers hebt, maar het kan helpen om ff zelf een seriële verbinding te maken op bijv. com4 of de poort die hij zelf kiest.-Japser- schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:03:
Het lukt me ook nieteens meer om te connecten
Ik krijg de melding : 'Device Explorer detected a hanging connection proxy and closed it. Restart by refreshing device information.'
Ik kan refreshen wat ik wil, er gebeurt niks ..
Wie helpt nog een keer?
Dit doe je met de rechter muisknop boven het BT symbool in de tray, dan Quick connect en dan BT serial port, als het goed is wordt je BT symbool dan groen.
Beëindig de connection proxy en refresh Device explorer, nu moet het goed gaan
Ik gebruik deze methode omdat ik 2 foons tegelijk met BT verbonden heb
Verwijderd
Morgen maar eens bellen...Verwijderd schreef op Monday 05 September 2005 @ 17:40:
Belcompany midden in Utrecht heeft 'n actie
Verwijderd
Dat kaartje voor 35 euro is een SD kaartje. De 512 Mb memory stick pro duo is gewoon 75 euro...
Bespaart je weer een telefoontje
Dit zou de W800i ook moeten kunnen, maar wat ik ook doe hij lijkt het niet te snappen. Ik heb het met de standaard SE software geprobeerd, maar dan krijg ik een zeurende outlook en moet ik iedere keer toestemming geven, en het toestel loopt regelmatig vast.
FMA, dit onderdeel werkt nog niet XTNDConnect PC. Een simpel en aardig programma, maar hij kan maar 1 kant op OF van Outlook naar telefoon, of andersom. Kortom dat werkt niet want in beide treden veranderingen op...
Inmiddels ben ik een aantal contactpersonen en afspraken krijtgeraakt in mijn pogingen een programma te vinden wat gewoon simpel de nieuwe dingen uit mijn outlook in mijn telefoon zet, en de nieuwe dingen van mijn telefoon in mijn outlook. ik vraag toch niet veel, en zelfs MS heeft het met ActiceSync perfect voor elkaar. Wie kan mij helpen aan een programma wat wel goed werkt ?
Anders gaat het toestel er echt uit, want dit is het meest belangrijke wat ut moet kunnen, en niet teveel gevraagd lijkt me. Sorry als ik geirriteerd overkom, maar zaken lopen in de soep wanneer ik namen, nummers en afspraken kwijtraak.
Geen inspiratie
Verwijderd
Oke.. dus er is geen andere mogelijkheid dan een nieuwe sim-kaart te krijgen?! Is dat op een simpele manier mogelijk?wessel99 schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:06:
[...]
Ligt aan je simkaart. Mijn oude sim van t-mobile doet dit ook niet. Moet het 1x per boot instellen. Bij m'n t610 zelfs iedere keer dat ik een bericht verstuurde (berichttype/geldigheidsduur)
Wat valt er aan te doen dan? Wachten op firmware-update?Speedy-Andre schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:58:
Probeer deze trial eeens, ziet er goed uit
Het vastlopen van de W800i lijkt me iets met het toestel zelf, de vroege K750i's hadden dit ook, latere versies werken tadeloos.
‹(◕‿◕)›
Zou kunnen jaGGS_106 schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:51:
[...]
Wat valt er aan te doen dan? Wachten op firmware-update?
Er is bij de K750i een brakke serie geweest, die kon later ingeruild worden tegen een nieuwer exemplaar.
Diverse bugs van de W800i lijken exact op die van de K750i met de eerste firmware.
Ik denk dat de W800i gebaseerd is op de oude K750i firmware en dat de walkman 'schil' hier omheen is gebouwd.
Mijn K750i is een later model en ik heb geen problemen met vastlopers, ondanks dat ik de 1e firmware erin heb zitten.
Wanneer de nieuwe firmware op alle fronten goed scoort, dan zet ik die erop, nu kan ik nog heel goed leven met m'n K750i
Ehh.. ik kan niet kiezen voor quick connect ..Speedy-Andre schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:51:
[...]
Ik weet niet of je Widcomm drivers hebt, maar het kan helpen om ff zelf een seriële verbinding te maken op bijv. com4 of de poort die hij zelf kiest.
Dit doe je met de rechter muisknop boven het BT symbool in de tray, dan Quick connect en dan BT serial port, als het goed is wordt je BT symbool dan groen.
Beëindig de connection proxy en refresh Device explorer, nu moet het goed gaan
Ik gebruik deze methode omdat ik 2 foons tegelijk met BT verbonden heb
alleen voor
Add & Show bluetooth device
Send & Recieve a file
Join Personal Area Network
Open bluetooth settings
Remove Bluetooth Icon
Hoe zie ik of ik widcomm driver heb? Ik heb geen software geinstalleerd, alleen standaard windows drivers....
Je kunt het aan het icoontje op je desktop ook wel zien denk ik.
Bij de instellingen zal het ook wel staan, misschien een versienummer ofzo

Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hier bij een demo stand van de W800i (met een paar gasten van sony ericsson) naar gevraagt en die wisten mij te vertellen dat de eerste W800i firmware de nieuwste k750i firmware is met idd een "walkman-schil" er omheen gebouwd. het grootste deel van de k750i bugs zit dus niet in de firmware van de w800iSpeedy-Andre schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:01:
[...]
Zou kunnen ja
Er is bij de K750i een brakke serie geweest, die kon later ingeruild worden tegen een nieuwer exemplaar.
Diverse bugs van de W800i lijken exact op die van de K750i met de eerste firmware.
Ik denk dat de W800i gebaseerd is op de oude K750i firmware en dat de walkman 'schil' hier omheen is gebouwd.
Mijn K750i is een later model en ik heb geen problemen met vastlopers, ondanks dat ik de 1e firmware erin heb zitten.
Wanneer de nieuwe firmware op alle fronten goed scoort, dan zet ik die erop, nu kan ik nog heel goed leven met m'n K750i
Verwijderd
Ben ik echt de enige met dit probleem?Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:53:
FF een vraagje over de USB-verbinding tussen K750i en de PC. Elke keer als ik m'n PC onieuw heb opgestart, wordt m'n MS gezien als removable drive, maar zodra ik de kabel verwijder en opnieuw verbind, zie ik 'm niet meer. Heb de laatste USB-drivers van SE en WinXP MCE full updated. Ik gebruik op diezelfde PC ook BT, maar die wordt al een paar dagen al niet meer gebruikt i.v.m. bovenstaande probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 23:35 ]
Ok, dit lijkt me aannemelijk omdat de W800i later uit kwam dan de K750iVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:59:
[...]
Ik heb hier bij een demo stand van de W800i (met een paar gasten van sony ericsson) naar gevraagt en die wisten mij te vertellen dat de eerste W800i firmware de nieuwste k750i firmware is met idd een "walkman-schil" er omheen gebouwd. het grootste deel van de k750i bugs zit dus niet in de firmware van de w800i
Het zou dus kunnen dat die 'schil' nog niet optimaal werkt, maar wat dit met crashende BT verbindingen te maken heeft snap ik niet echt

Overigens zie ik maar een enkeling met een BT probleem, het kan best exemplarisch zijn

Uhh .... ja!Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:53:
FF een vraagje over de USB-verbinding tussen K750i en de PC. Elke keer als ik m'n PC onieuw heb opgestart, wordt m'n MS gezien als removable drive, maar zodra ik de kabel verwijder en opnieuw verbind, zie ik 'm niet meer. Heb de laatste USB-drivers van SE en WinXP MCE full updated. Ik gebruik op diezelfde PC ook BT, maar die wordt al een paar dagen al niet meer gebruikt i.v.m. bovenstaande probleem.
quote]
Ben ik echt de enige met dit probleem?
Ik kan keer op keer de kabel eruit halen en weer terug stoppen zonder dat m'n pc het niet meer snapt.
Nu zie ik niet zo vaak dat iemand een XP MCE gebruikt, XP home en pro zie je veel meer.
Reageert je pc nog met een geluid als je de kabel de 2e keer aansluit, of reageert ie juist helemaal niet
Ik zie trouwens de relatie niet tussen BT gebruiken en het niet zien van de usbkabel ...
Bt werkt dan toch nog?
Verwijderd
XP MCE is hetzelfde als XP-PRO, maar dan met een extra schilletje. Lijkt me (nog) niet dat daar het probleem zit.
Als het goed is moet XP MCE het opmerken wanneer je de kabel eruit trekt, dan vervalt de schijf (je memstick) en andere functies die de kabel kreeg.
Waarom ie daarna niet meer wordt gezien is wazig, werkt de betreffende usbpoort niet meer, werkt een ander apparaat ook niet in die poort
(Mijn pc heb ik van de week geherinstalleerd en zo heb ik vanavond mijn eigen "how-to" getest! Hij werkt iig feilloos.
(Ja, de camera maakt ook nog steeds blieb blieb

heeft iemand een antwoord op deze vraag?ECiftci schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:54:
Is er en mogelijkheid om de k750i ook te syncen met de outlook van openoffice of incredimail?
Verwijderd
Zeker leuk om eens wat meer mee te stoeien. Hopelijk komt er een kant en klaar progje hiervoor.
Verwijderd
...wat het zou kunnen zijn, is het SYSTEM RESTORE of SYSTEEMHERSTEL van WindowsXP. Als je bestanden verwijdert, dan worden die nog bewaard om eventueel een herstel te doen. Misschien staat dit ingeschakeld voor je verwijderbare schijf (= de memorystick op in je telefoon) en zijn de verwijderde files dus nog niet echt fysiek verwijderd. Dit neemt die ruimte in.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:37:
Als ik op mn pc kijk hoeveel geheugen er zit in die 512 mb memory stick, dan geeft hij maar 336 MB aan...
hoe komt dat? en hoe los ik dit op
Wat je kan doen, is de telefoon met je USB-kabel aan je pc hangen en dan met je rechtermuisknop op MY COMPUTER (of DEZE COMPUTER; kweenie precies want ik heb een Engels OS) klikken en naar naar het tabje gaan van SYSTEM RESTORE en dit uitschakelen voor de schijfletter van je memorystick.
Soms is het wat makkelijker en moet je gewoon je trashcan legen voordat je de telefoon afkoppelt
Je kunt ook een keer je memorystick formatteren om te kijken of dat de complete vrije ruimte teruggeeft.
Als dit allemaal niet lukt, denk ik dat je een brakke memorystick hebt.
Het belangrijkste voor mij is eigenlijk de kalenderfunctie, ik lees in dit topic weer allerlei problemen met de synchroniseersoftware. De camera van de K750i is natuurlijk een stukje beter, maar dat is voor mij eigenlijk niet zo'n hot issue. Klein voordeeltje is wel het grotere geheugen van de K750i, al kost dat tegenwoordig niet zo heel veel meer. FMA e.d. vind ik minder van belang, heb sowieso nog een T630 die ik daarvoor kan gebruiken namelijk.
Iemand die toevallig ervaring heeft met beide kalender-synchroon mogelijkheden?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Toch kan het goed werken met de standaard SE software. Ik heb een k750i en die loopt niet vast. Nu is mijn adres bestand niet zo enorm groot, maar toch.martijn12345 schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:44:
Synchronisatie met de W800 begint me tot wanhoop te drijven.
Ik heb het met de standaard SE software geprobeerd, maar dan krijg ik een zeurende outlook en moet ik iedere keer toestemming geven, en het toestel loopt regelmatig vast.
Mijn voorganger is ook een MPX200. Moet toegeven dat MS Activesync wel soepeler werkt.
Ik kon alleen kiezen tussen "Installeren" of "niet installeren" ofzo
Weet iemand wat dit was?
Heb tot 2x geinstalleerd, maar geen idee wat het was
Oja, en nog het volgende. Heb m'n foon 'snachts altijd uit, en kreeg vanmorgen een SMS. Die was vanmorgen gestuurd om 9.34. Dat stond in ieder geval bij details. Maar bij het SMSje zelf stond bovenin dat die ontvangen was om 23.16. Dat klopt toch niet?
[ Voor 40% gewijzigd door GGS_206 op 06-09-2005 10:30 ]
‹(◕‿◕)›
Dat krijg je te zien als je op de SE-website instellingen hebt gedownload voor SMS- en GPRS profiles enzo. Die worden dan naar je telefoon verstuurd en je moet ze inderdaad installeren voordat ze werken.GGS_106 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:19:
Hmm, ik kreeg vanmorgen 2x een berichtje ofzo met "Nieuwe instellingen ontvangen"
Weet iemand wat dit was?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
psies, heb ook net gebeld, is een SD kaart helaassssssssssVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:32:
[...]
Dat kaartje voor 35 euro is een SD kaartje. De 512 Mb memory stick pro duo is gewoon 75 euro...
Bespaart je weer een telefoontje
Ja had een mailtje naar HI gestuurd, en vanmorgen een mailtje terug gekregen dat zij dat deden idd. Daar ook weer uitSnoeiKoei schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:38:
[...]
Dat krijg je te zien als je op de SE-website instellingen hebt gedownload voor SMS- en GPRS profiles enzo. Die worden dan naar je telefoon verstuurd en je moet ze inderdaad installeren voordat ze werken.
Op de SonyEricsson site staan ook instellingen, maar niet van HI. Kan ik dan die van KPN gewoon gebruiken?
‹(◕‿◕)›
Ik zou daar toch erg mee uitkijken als je het niet weet.GGS_106 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:19:
Hmm, ik kreeg vanmorgen 2x een berichtje ofzo met "Nieuwe instellingen ontvangen"
Weet iemand wat dit was?
Een virus heb je zo te pakken op deze manier!

[ Voor 5% gewijzigd door Kozz op 06-09-2005 12:58 ]
Tnx dude, dat programma werkt wel fatsoenlijk, i.t.t. FMA. Alleen jammer dat het geld kostSpeedy-Andre schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:58:
Probeer deze trial eeens, ziet er goed uit
Het vastlopen van de W800i lijkt me iets met het toestel zelf, de vroege K750i's hadden dit ook, latere versies werken tadeloos.
Kan die niet in de topicstart worden opgenomen?
Stel, ik neem een telfort 150 abbo á 21 euro per maand, en ik sluit geen sms-bundel af. Is het dan zo dat ik de sms'jes apart moet betalen? Dus dat ik dan de kosten van het sms'en en de kosten van m'n abbo moet betalen? Of word het verrekend uit je bundel?
Dus, ik stuur 10 sms'jes in de maand, dat zou dan neerkomen op 2,20 euro, word die 2,20 euro ook betaald uit de bundel? Of moet ik 21 euro en 2,20 euro betalen dan in die maand?
telecomadvies.nl heeft namelijk leuke aanbieding! w800i voor 19 euro en dan een 1 jarig telfort 150 abbo
Vaak bu'j te bang!
Grappig. Ik gebruik ook XP MCE en heb het zelfde probleem. Bij het inpluggen werkt het de 1e keer. haal je daarna de kabel eruit en doe je hem terug werkt het niet totdat je de PC opnieuw opstart.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:30:
[...]
Uhh .... ja!![]()
Ik kan keer op keer de kabel eruit halen en weer terug stoppen zonder dat m'n pc het niet meer snapt.
Nu zie ik niet zo vaak dat iemand een XP MCE gebruikt, XP home en pro zie je veel meer.
Reageert je pc nog met een geluid als je de kabel de 2e keer aansluit, of reageert ie juist helemaal niet![]()
Ik zie trouwens de relatie niet tussen BT gebruiken en het niet zien van de usbkabel ...
Bt werkt dan toch nog?
Op XP Pro bakken en op mijn 2003 Server bak werkt het allemaal zonder problemen.
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
filmpjes maken is niet de moeite. De kwaliteit ervan isn00bs schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:28:
Heeft iemand nog filmpjes die gemaakt zijn met die telefoon?

Tja, dan ga ik toch wel aan een klein bugje denkenSpeedy-Andre schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:34:
[...]
Grappig. Ik gebruik ook XP MCE en heb het zelfde probleem. Bij het inpluggen werkt het de 1e keer. haal je daarna de kabel eruit en doe je hem terug werkt het niet totdat je de PC opnieuw opstart.
Op XP Pro bakken en op mijn 2003 Server bak werkt het allemaal zonder problemen.

Misschien onhandig, maar hoe reageert XP MCE als je na het los maken van de kabel naar nieuwe harware zoekt, is de verbinding dan weg en wordt daarna de foon opnieuw herkend?
Als dit werkt, dan zou het een reboot schelen

Als je geen sms-bundel hebt komen de kosten van de sms-jes bovenop die van je belbundel. In jouw geval betaal je dan 23,20 euro in die maand en daar komt dan btw bovenop.-tom- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:16:
Ok, ook al mag het niet, maar ik heb 1 kort vraagje over abbonementen bij telfort.
Stel, ik neem een telfort 150 abbo á 21 euro per maand, en ik sluit geen sms-bundel af. Is het dan zo dat ik de sms'jes apart moet betalen? Dus dat ik dan de kosten van het sms'en en de kosten van m'n abbo moet betalen? Of word het verrekend uit je bundel?
Dus, ik stuur 10 sms'jes in de maand, dat zou dan neerkomen op 2,20 euro, word die 2,20 euro ook betaald uit de bundel? Of moet ik 21 euro en 2,20 euro betalen dan in die maand?
telecomadvies.nl heeft namelijk leuke aanbieding! w800i voor 19 euro en dan een 1 jarig telfort 150 abbo
En als ik dan bv zo'n sms bundel 30 erbij neem, dat kost 3,50 euro extra per maand, kan ik dan 30 sms'jes gratis versturen? Of is het dan, als ik dan 10 sms'jes per maand stuur, ik dan ook nog eens 10x12 cent=1,20 euro moet betalen, dus dan intotaal 25,70 euro? Of dan gewoon alleen de 21,50 euro van het abbo en de 3,50 euro van de bundel? Vind 't allemaal zo vaag altijd op die sites van de providers.
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:23:
Weet iemand of het mogelijk is de k750i als headset te gebruiken, zou wel handig zijn bij skype e.d.
Zie wel hoofdtelefoon staan bij bluetooth, maar hij zegt dan dat het apparaat dit niet ondersteunt.
Verwijderd
Probleem heb ik ook met mijn mce, errug irritant. Weet iemand btw hoe je de mce remote werkend krijgt? Je zou hem kunnen installeren vanuit de map overige in het telefoongeheugen, ik kan alleen maar verzenden.Speedy-Andre schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:34:
[...]
Grappig. Ik gebruik ook XP MCE en heb het zelfde probleem. Bij het inpluggen werkt het de 1e keer. haal je daarna de kabel eruit en doe je hem terug werkt het niet totdat je de PC opnieuw opstart.
Hiernaast nog een vraag, ik heb een film op mijn memorystick gezet, maar hoe kan ik die afspelen?
wat voor filmpjes kan je op de K750 zetten? alleen .mpeg/.mpg bestanden of ook .avi (met divx?)
bedankt
Verwijderd
Bluesoleil heb ik niet. Ik geloof wel widcomm, als ik de drivers installeer.. Dat komt meSpeedy-Andre schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:15:
Dan heb je geen Widcomm drivers, het doet me denken aan Bluesoleil, klopt dat?
Je kunt het aan het icoontje op je desktop ook wel zien denk ik.
Bij de instellingen zal het ook wel staan, misschien een versienummer ofzo
namelijk bekent voor. Zal ik dus toch maar ff het cd'tje installeren? Of heeft dat geen zin...
Telfort 200 1 jaar is ie Gratis !!Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:05:
Denk dat ik die d750i bestel, via T-Mobile. 17,50 per maand 2 jarig contract is hij gratis
Tevens 10 maanden lang 10 € korting op factuur, dus 16 euro per maand m.u.v de laatste 2 maanden van 26 €
tevens heb je dan een unbranded versie !, en simlockvrij
[ Voor 8% gewijzigd door mregeling op 06-09-2005 15:52 ]
Verwijderd
Lijkt me slechte keus, er zitten beperkingen aan de t-mobile versie en je zit nog eens 2 jaar aan een contract vast. Jij betaald 24x17,50 = 420 euro en dan is die tel van jou.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:05:
Denk dat ik die d750i bestel, via T-Mobile. 17,50 per maand 2 jarig contract is hij gratis
Bij tfortelecom heb ik de w800 met 512 mb gehaald icm 1 jarig 200 + 100 minuten gratis met 80 euro bijbetalen, en t for telecom betaald mijn 13e 14e en 15e maanden abonnementsgeld. Nog steeds een hoop geld, maar minder dan het aanbod van t-mobile en de w800 vind ik vetter dan de d750.
shit, is iemand me voor! En wtf, is ie gratis bij een 1 jarig abbo??! 3 weken geleden gekocht... Had toch iemand gezegd dat dat niet doorging?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 15:57 ]
Verwijderd
Bij is dit probleem ook, maar als ik eerst het venster van wegklik (waar de mappen van je toestel in staan) en dan pas de kabel eruit haal, dan pakt hij hem wel gewoon als ik de kabel erin steek. Dus eerst het venster wegklikken en dan psa de kabel eruithalen.yGiDoRp schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:18:
[...]
Tja, dan ga ik toch wel aan een klein bugje denken![]()
Misschien onhandig, maar hoe reageert XP MCE als je na het los maken van de kabel naar nieuwe harware zoekt, is de verbinding dan weg en wordt daarna de foon opnieuw herkend?
Als dit werkt, dan zou het een reboot schelen
maar dan moet je wel telford willenmregeling2005 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:51:
[...]
Telfort 200 1 jaar is ie Gratis !!
Tevens 10 maanden lang 10 € korting op factuur, dus 16 euro per maand m.u.v de laatste 2 maanden van 26 €
tevens heb je dan een unbranded versie !, en simlockvrij
Heb eindelijk me telefoon ( w800i ) en moet zeggen dat die me aardig bevalt..
Camera geluidje dillema heb ik echter wel
Bij die sms-bundel koop je gewoon 30 sms-jes, dus die kun je gewoon versturen per maand. Pas als je daarna verder smst gaat het weer meer kosten (volgens mij betaal je dan wel weer 22 cent per sms maar dat weet ik niet zeker).-tom- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:40:
Hmm kut
En als ik dan bv zo'n sms bundel 30 erbij neem, dat kost 3,50 euro extra per maand, kan ik dan 30 sms'jes gratis versturen? Of is het dan, als ik dan 10 sms'jes per maand stuur, ik dan ook nog eens 10x12 cent=1,20 euro moet betalen, dus dan intotaal 25,70 euro? Of dan gewoon alleen de 21,50 euro van het abbo en de 3,50 euro van de bundel? Vind 't allemaal zo vaag altijd op die sites van de providers.
Volgens mij zit er stof of zand onder het knopje, iemand enig idee wat te doen of zal ik gewoon terug naar de shop gaan?
http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!
Tnx, ik zal 'm binnenkort bestellen!SnoeiKoei schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:04:
[...]
Bij die sms-bundel koop je gewoon 30 sms-jes, dus die kun je gewoon versturen per maand. Pas als je daarna verder smst gaat het weer meer kosten (volgens mij betaal je dan wel weer 22 cent per sms maar dat weet ik niet zeker).
Vaak bu'j te bang!
het geluidje is wel weg te halen maja mag hier niks zeggen anders overschrijd ik de policygideon82 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:02:
[...]
maar dan moet je wel telford willenkomt er bij mij niet in ..
Heb eindelijk me telefoon ( w800i ) en moet zeggen dat die me aardig bevalt..
Camera geluidje dillema heb ik echter welmaar daar vind ik wel iets voor..Vind t vooral grappig dat die met 1 knopje muziek afspeelt (links boven) en ook weer uitzet..
Verwijderd
Zou het mij even uit willen leggen op: w800i.shutter.sound@gmail.commregeling2005 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:59:
het geluidje is wel weg te halen maja mag hier niks zeggen anders overschrijd ik de policy
Iedereen die dat dan ook graag zou willen weten kan mij mailen.
Dit topic is gesloten.