zoiets is alleszins verboden bij ons... Wij mogen geen ongemerkte kiekjes maken
Een van de weinige dingen die me in 1 keer lukte. Zoek uit op welke COMpoort je telefoon een seriele verbinding heeft. ga naar Start -> configuratiescherm ->Opties phone monitor ->tabblad COMpoorten, en gooi daar de eerder opgezochte poort open.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:43:
![]()
![]()
Het is gelukt!!!!!!!!!!!!
Jaja, gisteren is het dan toch gelukt om via bluetooth breedband te internetten!!!!!
Iedereen bedankt voor de tips!!!
(nu nog MyPhoneExplorer aan de praat zien te krijgen...........)
heeft iemand hier misschien een tutorial voor????
Vervolgens kies je dezelfde compoort in MFE en dan ga je als een trein
(het kan zijn dat het eerste deel overbodig is, maar omdat ik dat niet zeker weet heb ik het erbij gezet)
Geen inspiratie
Verwijderd
Disc2phone werkt nu wel, maar niet op de goede pc
Enfin, waar ik nog meer mee zat zijn al die internet linken van sony fun, m-guide etc. Ik irriteer mij daar erg aan elke keer als ik naar mijn afbeeldingen, of mijn video's ga, dus mijn vraag .. is dit te verwijderen? Ik heb het topic al wat doorgespit en moet dit mogelijk zijn met het programma DaVinci, klopt dat?
Wat voor aanpassingen heb je het over? En waarom zou de i-phone volgens jou de doodsteek kunnen geven aan SE? Beetje boute uitspraken.pina schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:47:
vandaag een artikel gelezen over de i-phone. Dat zal de doodsteek worden voor SE indien ze niet snel aanpassingen gaan uitvoeren op hun toestellen.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Bestaat er geen mogelijkheid om T9 af te zetten als je een 'nieuw contact toevoegd' ?
Ik typ m'n smsjes wél met T9, maar elke keer als ik een nieuw contact toe wil voegen, en een naam wil typen, moet ik eerst die T9 afzetten door # ingedrukt te houden
als ik daarna weer een sms wil typen moet ik het weer áán zetten 
Tamelijk irritant eigenlijk dat T9 nu aan blijft staan, en zinloos imho, want dat woordenboek bevat bijna geen enkele naam
Ik typ m'n smsjes wél met T9, maar elke keer als ik een nieuw contact toe wil voegen, en een naam wil typen, moet ik eerst die T9 afzetten door # ingedrukt te houden

Tamelijk irritant eigenlijk dat T9 nu aan blijft staan, en zinloos imho, want dat woordenboek bevat bijna geen enkele naam
Verwijderd
Ik heb eerst die JM2E SDK gedowload en geïnstalleerd,
Opera mini gedownload en op de k750i geïnstalleerd,
Bluetooth op pc en K7501 aangezet, seriële verbinding (ik heb een of andere dongle van IVT Blue Soleil) laten maken, de poort die werd genoemd ingevuld in de settings van Device Explorer,
heet iets van Device settings of port settings, is iig een tekst file en dit opgeslagen.
In device explorer de juiste port aangevinkt en snelheid op 115200 ofzo gezet,
(weet niet alles precies meer, zit nu op werk...)
Daarna rebooten en het zaakie opnieuw opstarten, heeft ie de juiste instellingen,
en via device explorer opera mini gestart en zitten internetten ...........
Als ik nu nog MyPhoneExplorer aan de praat weet te krijgen is er volgens mij geen groter geluk!!!!
Opera mini gedownload en op de k750i geïnstalleerd,
Bluetooth op pc en K7501 aangezet, seriële verbinding (ik heb een of andere dongle van IVT Blue Soleil) laten maken, de poort die werd genoemd ingevuld in de settings van Device Explorer,
heet iets van Device settings of port settings, is iig een tekst file en dit opgeslagen.
In device explorer de juiste port aangevinkt en snelheid op 115200 ofzo gezet,
(weet niet alles precies meer, zit nu op werk...)
Daarna rebooten en het zaakie opnieuw opstarten, heeft ie de juiste instellingen,
en via device explorer opera mini gestart en zitten internetten ...........
Als ik nu nog MyPhoneExplorer aan de praat weet te krijgen is er volgens mij geen groter geluk!!!!
Weird... bij mij doet hij automatisch wél T9 in een SMS (tenzij ik het uitzet) en níet bij een new contact (of andere velden waar T9 niet handig bij is, zoals een URL)... welke firmware heb je?Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:15:
Bestaat er geen mogelijkheid om T9 af te zetten als je een 'nieuw contact toevoegd' ?
Ik typ m'n smsjes wél met T9, maar elke keer als ik een nieuw contact toe wil voegen, en een naam wil typen, moet ik eerst die T9 afzetten door # ingedrukt te houdenals ik daarna weer een sms wil typen moet ik het weer áán zetten
Verwijderd
Is er eigenlijk al een iemand met een Apple die 'Opera Mini' op zijn k750i aan de gang heeft via bluetooth? De zgn. Device Explorer om het e.e.a. op te starten via de PC werkt namenlijk niet op een mac.
Uurtje of 10.Hacku schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:40:
[...]
Hoelang gaat de batterij mee als ik de mp3 speler constant zou gebruiken?
En hoe werkt het verder dan? Zou je daar meer over kunnen vertellen?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:16:
[...]
Als je die jad en jar bestanden download, dan kan het zijn dat die jar een zip-file wordt. Hij wordt dan weergegeven als zip-file, maar rename hem dan even naar een .jar. Die file moet je op je telefoon zetten
Een jar-file is namelijk een soort zip met allerlei bestanden waaronder een aantal class bestanden. Daarom ziet Winzip hem als een soort van een te unzippen pakketje
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
ik heb mn eerst vast loper te pakken, tijdens het gebruik van Bluetooth naar mijn pc loopt de telefoon gewoon lekker vast
wat te doen bij zo'n vastloper? gewoon batterij eruit? en is dat niet schadelijk voor de telefoon?

wat te doen bij zo'n vastloper? gewoon batterij eruit? en is dat niet schadelijk voor de telefoon?
Verwijderd
kan je ook surfen via de usb kabel? want ik heb (nog) geen bluetooth dongle.
en 't zit standaard niet in m'n laptop

en als het kan, hoe moet dit dan?
en 't zit standaard niet in m'n laptop

en als het kan, hoe moet dit dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 13:06 ]
Verwijderd
Dit heb ik ook al een aantal keer gehad.. als ik bluetooth vaak snel achter mekaar gebruik loopt mijn telefoon ook vast.. enigste wat ik dan kan doen is de accu verwijderen.. of het schadelijk is.... geen idee...Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:04:
ik heb mn eerst vast loper te pakken, tijdens het gebruik van Bluetooth naar mijn pc loopt de telefoon gewoon lekker vast![]()
Ik heb Device Explorer daar helemaal niet voor gebruikt... ik heb de jar en jad gewoon via de USB kabel op de memory stick in "Other" gezet, en toen de jad geinstalled. Dat zou op een mac ook moeten kunnen afaik, hij herkent de memory stick toch wel gewoon als drive?Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:07:
Is er eigenlijk al een iemand met een Apple die 'Opera Mini' op zijn k750i aan de gang heeft via bluetooth? De zgn. Device Explorer om het e.e.a. op te starten via de PC werkt namenlijk niet op een mac.
Argh... Vandaag mijn K750i retour gekregen van Dynafix, aangezien ik problemen had met het inlezen van de SIM-kaart. Kreeg hierbij bij het aanzetten steeds de melding 'Insert SIM'.
Probeerde ik het zojuist wederom, krijg ik nu de melding 'Plaats kaart'. Schijnbaar heeft er een software-update plaatsgevonden, maar het probleem blijft zich dus nog voordoen
. Ook andere SIM-kaarten bieden geen oplossing. Contact opgenomen met Telfort en voor de zekerheid maar een nieuwe SIM-kaart besteld; kost me wel weer twintig euro
. Anders maar weer terug, voor de derde keer. Begin er langzamerhand niet goed van te worden. Heb er in totaal misschien maar vijf dagen plezier van gehad.
Probeerde ik het zojuist wederom, krijg ik nu de melding 'Plaats kaart'. Schijnbaar heeft er een software-update plaatsgevonden, maar het probleem blijft zich dus nog voordoen

Verwijderd
Ik zou zeggen voordat je zomaar een nieuwe simkaart besteld van 20 euro, probeer het met die van iemand anders, stop jou simkaart in iemands anders telefoon en andersom. Scheelt je misschien wel 20 euro!Jewie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:08:
Argh... Vandaag mijn K750i retour gekregen van Dynafix, aangezien ik problemen had met het inlezen van de SIM-kaart. Kreeg hierbij bij het aanzetten steeds de melding 'Insert SIM'.
Probeerde ik het zojuist wederom, krijg ik nu de melding 'Plaats kaart'. Schijnbaar heeft er een software-update plaatsgevonden, maar het probleem blijft zich dus nog voordoen. Ook andere SIM-kaarten bieden geen oplossing. Contact opgenomen met Telfort en voor de zekerheid maar een nieuwe SIM-kaart besteld; kost me wel weer twintig euro
. Anders maar weer terug, voor de derde keer. Begin er langzamerhand niet goed van te worden. Heb er in totaal misschien maar vijf dagen plezier van gehad.
Hmm, dat had ik ook net een paar keer toen ik wat wou zenden naar een Samsung D500. Liep ook spontaan vast. Toen heb ik de accu er maar achteruit gehaald. Tot 3x keer. Later weer geprobeerd en het werkte.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:04:
ik heb mn eerst vast loper te pakken, tijdens het gebruik van Bluetooth naar mijn pc loopt de telefoon gewoon lekker vast![]()
‹(◕‿◕)›
Ik heb andere SIM-kaarten geprobeerd maar ook hierbij wil het niet altijd werken; soms wel, soms niet. In elk andere telefoon werkt mijn 'oude' SIM-kaart echter perfect. Rara.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:32:
[...]
Ik zou zeggen voordat je zomaar een nieuwe simkaart besteld van 20 euro, probeer het met die van iemand anders, stop jou simkaart in iemands anders telefoon en andersom. Scheelt je misschien wel 20 euro!
Van de week heeft een vriend van mij een gelockte KPN K750 gekocht. Vers uit de doos(dus nog geen firmware update!) had hij software versie: R1J002 erop!
En hij heeft geen focus/shutter geluid als hij een foto neemt wanneer hij op stil staat in zijn Normale profiel.
Zelf heb ik een simlock vrije mobiel + abbo van T mobile. Software versie R1L002, en deze maakt wel geluid! (ook in "Stille modus") (dit heb ik al sinds aankoop FW : R1A044)
Hij heeft verder geen andere opvallende dingen qua software op zijn telefoon. Menu structuur is precies hetzelfde als de mijne.
Heeft KPN een oude versie "geupdate" waardoor hij geen bliebbliep maakt?
Ik snap er niets van
(Ik heb hem uiteraard sterk afgeraden om zijn firmware te updaten!
)
Het zou echt meesterlijk zijn als je een firmware van een k750 kan uitlezen en deze kan flashen op je eigen K750. De gsm-mannetjes van de markt konden mij niet helpen...
En hij heeft geen focus/shutter geluid als hij een foto neemt wanneer hij op stil staat in zijn Normale profiel.
Zelf heb ik een simlock vrije mobiel + abbo van T mobile. Software versie R1L002, en deze maakt wel geluid! (ook in "Stille modus") (dit heb ik al sinds aankoop FW : R1A044)
Hij heeft verder geen andere opvallende dingen qua software op zijn telefoon. Menu structuur is precies hetzelfde als de mijne.
Heeft KPN een oude versie "geupdate" waardoor hij geen bliebbliep maakt?

Ik snap er niets van
Het zou echt meesterlijk zijn als je een firmware van een k750 kan uitlezen en deze kan flashen op je eigen K750. De gsm-mannetjes van de markt konden mij niet helpen...
[ Voor 4% gewijzigd door willy1986 op 02-09-2005 16:49 ]
Verwijderd
ik had het dus ook nadat ik een paar keer wat verstuurd had naar m'n pc.... de eerste 2/3 keer gaan goed, en rond de 4e keer loopt ie vast.....GGS_106 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:14:
[...]
Hmm, dat had ik ook net een paar keer toen ik wat wou zenden naar een Samsung D500. Liep ook spontaan vast. Toen heb ik de accu er maar achteruit gehaald. Tot 3x keer. Later weer geprobeerd en het werkte.
maar iemand enig idee of het schadelijk is als je je batterij/accu er dan gewoon uithaalt?
Verwijderd
Hoe bedoel je? Wat wil je weten?GGS_106 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:56:
[...]
En hoe werkt het verder dan? Zou je daar meer over kunnen vertellen?
Verwijderd
De laatste, R1L002PowerFlower schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:40:
[...]
Weird... bij mij doet hij automatisch wél T9 in een SMS (tenzij ik het uitzet) en níet bij een new contact (of andere velden waar T9 niet handig bij is, zoals een URL)... welke firmware heb je?
Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben?
Verwijderd
vanavond naar PhoneHouse voor de w800i... is eindelijk binnen!! iets meer dan een week op mogen wachten... maar het zal beloond worden!!
dan moet je eens kijken welke firmware regio op zijn gsm zit. Normaal zou het EU3 moeten zijn, wss heeft hij een andere versie?willy1986 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:48:
Van de week heeft een vriend van mij een gelockte KPN K750 gekocht. Vers uit de doos(dus nog geen firmware update!) had hij software versie: R1J002 erop!
Heeft KPN een oude versie "geupdate" waardoor hij geen bliebbliep maakt?![]()
Ik snap er niets van(Ik heb hem uiteraard sterk afgeraden om zijn firmware te updaten!
)
tjaa, hij heeft er zelf nog weinig verstand van...(elk nummer apart invoeren en daarachter of een M (mobiel) of een T (thuis) of W ( werk) plaatsenpina schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:23:
[...]
dan moet je eens kijken welke firmware regio op zijn gsm zit. Normaal zou het EU3 moeten zijn, wss heeft hij een andere versie?
maar de aanpassingen waren precies hetzelfde! weet dat niet echt zeker, zal zo snel mogelijk vragen of hij alle software info willen emailen naar mij.
Ik heb zelf
Hebben andere tweakers precies de zelfde software info? of mischien iets afwijkends? post het aub!R1L002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1L002
Softwareversies voor LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0
Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.4
Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1B
Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1L002
EUROPE_3
Content versie
PA19
Help ons dit duistere misterie te ontrafellen!

Ik heb de K750i nu 2 weken in mijn bezit en hij bevalt super.
Ik heb alleen 2 vraagjes;
Kun je een gemaakte foto ook 90 graden draaien?
Ik heb sinds kort een raar blauw blokje links bovenin bij de signaalsterkte. Hoe haal ik dit weer weg, geen idee hoe het daar gekomen is...
Ik heb sinds kort een raar blauw blokje links bovenin bij de signaalsterkte. Hoe haal ik dit weer weg, geen idee hoe het daar gekomen is...
Verwijderd
Is voor de gprs.S4nder schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:54:
Ik heb de K750i nu 2 weken in mijn bezit en hij bevalt super.
Menu -> instellingen -> verbindingen -> datacomm. -> voorkeursservice -> alleen GSM
Ik wou zelf ook een W800i gaan aanschaffen, en nou zat ik een beetje dit topic door te spitten, toen ik deze post tegen kwam.
Is er al meer informatie over deze actie?n00bs schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:30:
[...]
Uhm als je maar 100 Euro hebt, bij TF krijg je de telefoon al gratis bij een TF 150 abbo met 1 jarig contract, dat abbo kost 21 Euro en op de speciale TF dag bij de TF shops nog maar 10.50 per maanden de telefoon is dus GRATIS!
Ik heb de D750 van T-mobile en heb dit ook ff getest. Ook ik heb geen firmware update gedaan en ook mijn telefoon maakt geen geluid als ik em op stille modus heb staanwilly1986 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:48:
Heeft KPN een oude versie "geupdate" waardoor hij geen bliebbliep maakt?![]()
Ik snap er niets van(Ik heb hem uiteraard sterk afgeraden om zijn firmware te updaten!
)
Okay ik heb ook altijd het shuttergeluid (K750i zonder branding via Telfort). Afwijkingen tov jouw gegevens:willy1986 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:50:
[...]
Hebben andere tweakers precies de zelfde software info? of mischien iets afwijkends? post het aub!![]()
Help ons dit duistere misterie te ontrafellen!
R1L002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1L002
Hoofdscherm
Camera SWversie
Camera
Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1E
Aanpassing
CDA102338/48 R11A
cxc125953 R1L002
EUROPE_3
Content versie
PA19
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
en de mijne:
telfort abbo, ook het shuttergeluidR1L002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1L002
Hoofdscherm
Camera SWversie
Camera
Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1D
Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1L002
EUROPE_3
Content versie
PA19
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Heb ook onlangs een D750i (voor 150 euro
) gekocht bij de Belcompany (3 dagen geleden). En ik heb OOK geen shutter geluid als ik 'm op stil zet
. Ook geen vastlopers of andere problemen, echt heerlijk
.
Verwijderd
morgen ochtend ook de W800i... als Vodafone niet moeilijk doet tegen het goedkeuren voor mijn abo... duurde echt gewoon van 20:00 tot 21:00 (winkels gingen sluiten) zei dat ik wel morgen terug kwam... dat het dan wel goedgekeurd zou zijn dus... tjah morgen ochtend ophalen
en tekenen
Krijg als het goed is morgen me K750i per post i.c.m Telfort 150 abonnement. Stond donderdag dat het verzonden was en dat het 2à3 dagen zou duren. Hopelijk dus morgen.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Schraagen, kun je misschien je software versie posten?
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
woei , heb ook een w800i besteld, eerste 'niet nokia' telefoon in 5 jaar alweer 
ps: zijn er al 'hacks' voor het camera geluidje beschikbaar ? overschrijven met een 'leeg' geluidje oid want als ik van een toets ofzo een foto'tje wil maken komt het niet zo goed uit als je een geluidje hoort in die stilte
Maar hoop dat ik m maandag binnenkrijg en ben benieuwd
ps: zijn er al 'hacks' voor het camera geluidje beschikbaar ? overschrijven met een 'leeg' geluidje oid want als ik van een toets ofzo een foto'tje wil maken komt het niet zo goed uit als je een geluidje hoort in die stilte
Maar hoop dat ik m maandag binnenkrijg en ben benieuwd
moge we niet over praten, maar google eens op davinci + w800 of k750 ofso
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Weet iemand hoeveel x hoeveel pixels die foto's zijn bij je contactlist? Dus foto's die ook geshowed worden wanneer je gebeld wrodt..
kk, thanks voor de hint.. Maar zo illegaal is het toch niet ?DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:49:
moge we niet over praten, maar google eens op davinci + w800 of k750 ofso
offtopic:
Anders zou je ook niet mogen praten over een andere bios op je videokaart ofzo ( zelfde idee in principe.. Wijzigingen aanbrengen op iets wat jou eigendom is.. Beetje zelfde idee als die 'flash' naar een radeon 9800 pro bios terwijl de kaart zelf geen pro is...
Maar goed, wij hebben niet zo heel veel te vertellen over wat wel en niet mag dus ik zal t er niet meer over hebben
Anders zou je ook niet mogen praten over een andere bios op je videokaart ofzo ( zelfde idee in principe.. Wijzigingen aanbrengen op iets wat jou eigendom is.. Beetje zelfde idee als die 'flash' naar een radeon 9800 pro bios terwijl de kaart zelf geen pro is...
Maar goed, wij hebben niet zo heel veel te vertellen over wat wel en niet mag dus ik zal t er niet meer over hebben
160x120The Conman schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:51:
Weet iemand hoeveel x hoeveel pixels die foto's zijn bij je contactlist? Dus foto's die ook geshowed worden wanneer je gebeld wrodt..
gideon82 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:54:
[...]
kk, thanks voor de hint.. Maar zo illegaal is het toch niet ?
offtopic:
offtopic:
compleet mee eens, maar maak dat de modjes maar eens duidelijk... t liefst zou ik ook dat camera geluid weg willen hebben, maar t mag ook niet volgens de wet (zegt sony ericcson) dus is t toch wel weer illigaal
al heb je wel een goed punt met het flashen van een videokaart, wrom mobiel dan niet 
compleet mee eens, maar maak dat de modjes maar eens duidelijk... t liefst zou ik ook dat camera geluid weg willen hebben, maar t mag ook niet volgens de wet (zegt sony ericcson) dus is t toch wel weer illigaal
gideon82 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:54:
[...]
kk, thanks voor de hint.. Maar zo illegaal is het toch niet ?
offtopic:
offtopic:
Dat is ook zo, beetje hypocriet hier soms
Videokaart modden en DVD burners ombouwen naar andere typen is allemaal toegestaan en de mods. posten EVEN hard mee in die topics... maar ohwee als je maar al een kleine aanpassing op een GSM telefoon wilt doen

Ik denk dat hier een keer serieus over gesproken moet worden... zo worden ook links naar illegale biossen geplaatst en uitgelekte drivers, worden er imgaes met copyright op de tweakers server geplaatst en fijn gebruikt...
OF ALLES gaat gewoon 100% legaal volgens de GELDENDE WETTEN binnen NL/EU! of er wordt eens NIET schijnheilig gedaan.
Zo had ik eens een keer een oud mobieltje (zelf gekocht) had 3x foute code ingetikt... kwam er met geen mogelijkheid meer in en mn papieren van dat ding was ik al allang kwijt. Kon niet eens hier een topic over maken
heb uiteindelijk een IMEI changer programma gevonden want ik dacht zelf dat die lock gekoppeld moest zijn aan mijn IMEI en als ik deze dus zou veranderen, zou die beveiliging dus doorbroken kunnen worden... en jahoor ik had gelijk
kon mijn mobiel weer gebruiken MAAR NIET DANKZIJ TWEAKERS 
Dat is ook zo, beetje hypocriet hier soms

Videokaart modden en DVD burners ombouwen naar andere typen is allemaal toegestaan en de mods. posten EVEN hard mee in die topics... maar ohwee als je maar al een kleine aanpassing op een GSM telefoon wilt doen

Ik denk dat hier een keer serieus over gesproken moet worden... zo worden ook links naar illegale biossen geplaatst en uitgelekte drivers, worden er imgaes met copyright op de tweakers server geplaatst en fijn gebruikt...
OF ALLES gaat gewoon 100% legaal volgens de GELDENDE WETTEN binnen NL/EU! of er wordt eens NIET schijnheilig gedaan.
Zo had ik eens een keer een oud mobieltje (zelf gekocht) had 3x foute code ingetikt... kwam er met geen mogelijkheid meer in en mn papieren van dat ding was ik al allang kwijt. Kon niet eens hier een topic over maken

Ik heb dus zo'n k750i, maar elke keer na ongeveer 10min valt het bereik weg en gaat hij zoeken en vind niks, stop ik hem in mijn nokia 6230 is er niks aan de hand, gek word ik ervan.
Is dit een bekend probleem ?
Het gebeurd echt overal,dus niet op een bepaalde plek, dus aan het bereik kan het niet liggen..
Is dit een bekend probleem ?
Het gebeurd echt overal,dus niet op een bepaalde plek, dus aan het bereik kan het niet liggen..
Laat mij maar is een stukje uit de Nederlandse wet zien waarin staat dat een telefoon geluid moet maken als je er een foto mee maaktDaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:38:
[...]
offtopic:
compleet mee eens, maar maak dat de modjes maar eens duidelijk... t liefst zou ik ook dat camera geluid weg willen hebben, maar t mag ook niet volgens de wet (zegt sony ericcson) dus is t toch wel weer illigaalal heb je wel een goed punt met het flashen van een videokaart, wrom mobiel dan niet
Dan zou T-Mobile dus de wet overtreden
(en er zijn zelfs nog kleinere gadgets waarmee je foto's kunt maken zonder geluid)
Ja inderdaad! en nokia ook want mijn 6230i die ik had die maakte ook geen sluiter geluid!Sir_Killalot schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:36:
[...]
Laat mij maar is een stukje uit de Nederlandse wet zien waarin staat dat een telefoon geluid moet maken als je er een foto mee maakt
Dan zou T-Mobile dus de wet overtreden
(en er zijn zelfs nog kleinere gadgets waarmee je foto's kunt maken zonder geluid)
DaveD
Verwijderd
Legaal of illegaal, het is allemaal erg grijs en dubieus.
Ik heb bijvoorbeeld geanimeerde achtergrondjes gemaakt van Jessica Simpson.
www.battlechip.nl
Echter, als je het precies volgens de wet moet spelen mag ik haar foto's niet eens gebruiken, want ik moet haar eerst schriftelijk toestemming vragen.
Bezopen natuurlijk, maar het is de wet.
En als iemand de animaties van mij wil gebruiken hoort ie dat ook eerst aan mij te vragen.
Ook bezopen en dus vooral niet doen!
Wat te denken van alle themes die van merknamen gemaakt zijn.?
Automerkenlogo's, voetbalclublogo's, drankmerken en ga zo maar door.
Al die themes zijn illegaal en dus verboden.
Het een mag hier wel, 't ander weer niet.
Tweakers zijn mensen die dingen tweaken. Tweaken is veranderen. Iets naar je eigen hand zetten zodat het dat doet wat jij wilt.
Gathering.Tweakers.net waar je nou net niet dát mag tweaken wat nou juist het leukst is om te tweaken.
Trouwens, als IK op MIJN EIGEN TELEFOON wat wil tweaken dan zal IK dat helemaal zelf weten en zal NIEMAND mij tegenhouden.
Het enige probleem wat je zou kunnen krijgen is dat, als je problemen met je foon krijgt door je eigen gerommel en hem ter reparatie moet aanbieden, je zelf voor de kosten op moet draaien, omdat je de garantie verspeeld hebt.
En mocht SE zo'n "foute" telefoon in handen krijgen dan slepen ze je echt niet voor de rechter omdat je in hun software hebt zitten klooien.
Ik heb bijvoorbeeld geanimeerde achtergrondjes gemaakt van Jessica Simpson.
www.battlechip.nl
Echter, als je het precies volgens de wet moet spelen mag ik haar foto's niet eens gebruiken, want ik moet haar eerst schriftelijk toestemming vragen.
Bezopen natuurlijk, maar het is de wet.
En als iemand de animaties van mij wil gebruiken hoort ie dat ook eerst aan mij te vragen.
Ook bezopen en dus vooral niet doen!
Wat te denken van alle themes die van merknamen gemaakt zijn.?
Automerkenlogo's, voetbalclublogo's, drankmerken en ga zo maar door.
Al die themes zijn illegaal en dus verboden.
Het een mag hier wel, 't ander weer niet.
Tweakers zijn mensen die dingen tweaken. Tweaken is veranderen. Iets naar je eigen hand zetten zodat het dat doet wat jij wilt.
Gathering.Tweakers.net waar je nou net niet dát mag tweaken wat nou juist het leukst is om te tweaken.
Trouwens, als IK op MIJN EIGEN TELEFOON wat wil tweaken dan zal IK dat helemaal zelf weten en zal NIEMAND mij tegenhouden.
Het enige probleem wat je zou kunnen krijgen is dat, als je problemen met je foon krijgt door je eigen gerommel en hem ter reparatie moet aanbieden, je zelf voor de kosten op moet draaien, omdat je de garantie verspeeld hebt.
En mocht SE zo'n "foute" telefoon in handen krijgen dan slepen ze je echt niet voor de rechter omdat je in hun software hebt zitten klooien.
En trouwens mijn k750i ook niet met de orginele firmware in stille modes!!
Heb nu die van davinci erop gezet en heb ook my friends er nu op draaien met msn!!! werkt super!!!
Heb nu die van davinci erop gezet en heb ook my friends er nu op draaien met msn!!! werkt super!!!
DaveD
nu ja, die zaken gebruiken is niet verboden hoor. Het is eigenlijk alleen maar extra publiciteit voor hen. Wat wel verboden is, is die zaken commercieel uitbuiten. Commercieel uitbuiten is dan heel breed op te vatten. Het moet daarvoor niet rechtstreeks geld opleveren. Zoals bvb op een affiche iemand haar gezicht gebruiken om mensen te lokken.
Lieverd,n00bs schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:52:
[...]
offtopic:
Dat is ook zo, beetje hypocriet hier soms![]()
Videokaart modden en DVD burners ombouwen naar andere typen is allemaal toegestaan en de mods. posten EVEN hard mee in die topics... maar ohwee als je maar al een kleine aanpassing op een GSM telefoon wilt doen![]()
Zo had ik eens een keer een oud mobieltje (zelf gekocht) had 3x foute code ingetikt... kwam er met geen mogelijkheid meer in en mn papieren van dat ding was ik al allang kwijt. Kon niet eens hier een topic over makenheb uiteindelijk een IMEI changer programma gevonden want ik dacht zelf dat die lock gekoppeld moest zijn aan mijn IMEI en als ik deze dus zou veranderen, zou die beveiliging dus doorbroken kunnen worden... en jahoor ik had gelijk
kon mijn mobiel weer gebruiken MAAR NIET DANKZIJ TWEAKERS
Waarom doe je zo moeilijk.
Ten eerste: JIJ ben degene die akkoord is gegaan met de hier geldende regels ten tijde van jouw registratie. Als je het daar niet mee eens ben, dan had je jezelf hier niet moeten reggen.
Ten tweede: Als jij het niet eens ben met een hier geldende regel, dan kan je gewoon normaal een topic openen in LA bijvoorbeeld om deze policy te bespreken.
Ten derde: Als jij graag dingen wil bespreken die hier niet toegestaan zijn, dan ga je toch gewoon lekker ergens anders heen. (Ikzelf heb gewoon respect voor deze regel, en zoek mijn informatie gewoon ergens anders. En geloof me, er zijn genoeg sites waar dat wel besproken mag worden. Maar daar kan je weer bepaalde dingen niet vinden die je hier weer wel kan vinden)
En even algemeen:
Dus, als dingen wil bespreken over unlocken, firmware aanpassen, camera geluid aanzetten/uitzetten. Dan ga je toch gewoon OF een discussie aan over de hier geldende policy in LA of je zoek een andere website waar dat wel besproken mag worden.
En niet:
Hint geven hoe je het wel op Google kan vinden, want dat is bijna hetzelfde als een directe link geven.
P.S.
Dit wil niet zeggen dat ik het helemaal eens ben met de hier geldende policy, of dat ik die dingen niet doe. Maar ik respecteer de policy wel, en ik zoek mijn informatie gewoon ergens anders. En voor alles wat hier op GoT toegestaan is, kom ik gewoon nog steeds erg graag op GoT.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Jazeker wel, alleen als ik opera mini vanaf de k750i opstart dan surf ik niet via Bluetooth over de Mac. Of ga jij dan wel gewoon via de Bluetooth???PowerFlower schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:52:
[...]
Ik heb Device Explorer daar helemaal niet voor gebruikt... ik heb de jar en jad gewoon via de USB kabel op de memory stick in "Other" gezet, en toen de jad geinstalled. Dat zou op een mac ook moeten kunnen afaik, hij herkent de memory stick toch wel gewoon als drive?
Hoe je dan berichten via BT kan versturen.
Iemand al een idee hoe het kan dat als je iets wil versturen via BT dat de foon dan vastloopt
(W800i)
‹(◕‿◕)›
Ik krijg m'n MMS niet werkend (K750i)
Ik heb de MMS configurator gebruikt, alles staat goed, alleen worden MMS berichten naar postvak uit verzonden
Geen idee wat ik verkeerd doe, WAP lukte me wel en zoveel verschillen die instellingen toch niet.
Ik heb de MMS configurator gebruikt, alles staat goed, alleen worden MMS berichten naar postvak uit verzonden
Verwijderd
Kan iemand me uitleggen hoe ik op de SE K750i foto's die ik op mijn geheugenkaart opgeslagen en gemaakt heb kan overplaatsen naar mijn telefoongeheugen ?!?
Alvast bedankt voor de hulp
Alvast bedankt voor de hulp
Verwijderd
Afbeeldingen
Fotoapparaat
Meer
Bestandsbeheer
Kopieer>telefoon
(Boven foto index verschijnt een icoon wat aangeeft waar de foto opgeslagen is)
Fotoapparaat
Meer
Bestandsbeheer
Kopieer>telefoon
(Boven foto index verschijnt een icoon wat aangeeft waar de foto opgeslagen is)
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 12:28 ]
Verwijderd
FF een vraagje over de USB-verbinding tussen K750i en de PC. Elke keer als ik m'n PC onieuw heb opgestart, wordt m'n MS gezien als removable drive, maar zodra ik de kabel verwijder en opnieuw verbind, zie ik 'm niet meer. Heb de laatste USB-drivers van SE en WinXP MCE full updated. Ik gebruik op diezelfde PC ook BT, maar die wordt al een paar dagen al niet meer gebruikt i.v.m. bovenstaande probleem.
Nog ff over het gebruik van niet goedgekeurde firmware op je toestel: Volgens SE wordt er bij reparatie de oorspronkelijke firmware teruggeplaatst. Wanneer de problemen met je toestel veroorzaakt worden door de firmware, dan draai je zelf op voor de kosten. Zo niet, dan worden er ook geen kosten in rekening gebracht i.v.m. de firmware en gelden de normale garantievoorwaarden.
offtopic:
Nog ff over de geldene regels hier en in het algemeen:
Volgens mij worden er geen wetten overtreden met het flashen van een andere officiële firmware op je toestel. Je bewerkt geen copyrighted materiaal, maar je gebruikt het slechts voor een doeleinde wat de producent van hard-en software ook voor ogen heeft. Bij aankoop van je telefoon teken je niet voor een License Agreement. In ieder geval was mijn toestel daar niet van voorzien. Ook heb ik op de websites van SE deze niet kunnen vinden.
Het is niet verboden om in Nederland een toestel te gebruiken met Koreaanse firmware. Het is ook niet verboden om My Friends te gebruiken. Ben dan ook van mening dat de mods hier niet handelen conform de regels van GoT. Uitzondering hierop is het veranderen van firmware als je getekend hebt voor de algemene voorwaarden van je telecomoperator. Overigens is dit ook een punt waar discussie over is, omdat het niet illegaal is om een simlock te verwijderen.
Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen!
Nog ff over de geldene regels hier en in het algemeen:
Volgens mij worden er geen wetten overtreden met het flashen van een andere officiële firmware op je toestel. Je bewerkt geen copyrighted materiaal, maar je gebruikt het slechts voor een doeleinde wat de producent van hard-en software ook voor ogen heeft. Bij aankoop van je telefoon teken je niet voor een License Agreement. In ieder geval was mijn toestel daar niet van voorzien. Ook heb ik op de websites van SE deze niet kunnen vinden.
Het is niet verboden om in Nederland een toestel te gebruiken met Koreaanse firmware. Het is ook niet verboden om My Friends te gebruiken. Ben dan ook van mening dat de mods hier niet handelen conform de regels van GoT. Uitzondering hierop is het veranderen van firmware als je getekend hebt voor de algemene voorwaarden van je telecomoperator. Overigens is dit ook een punt waar discussie over is, omdat het niet illegaal is om een simlock te verwijderen.
Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen!
Nog ff over het gebruik van niet goedgekeurde firmware op je toestel: Volgens SE wordt er bij reparatie de oorspronkelijke firmware teruggeplaatst. Wanneer de problemen met je toestel veroorzaakt worden door de firmware, dan draai je zelf op voor de kosten. Zo niet, dan worden er ook geen kosten in rekening gebracht i.v.m. de firmware en gelden de normale garantievoorwaarden.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 12:58 ]
Als je een browser op je foon start, dan maakt ie gebruik van de profielen die in de foon staan en dat is dus niet BTVerwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:46:
[...]
Jazeker wel, alleen als ik opera mini vanaf de k750i opstart dan surf ik niet via Bluetooth over de Mac. Of ga jij dan wel gewoon via de Bluetooth???

Wanneer je de browser vanaf Device manager start dan geef je hem toegang tot internet via BT (of usbkabel) en dan zoekt ie niet naar een profiel.
Raakt je foon echter buiten het BT bereik, dan gaat ie een andere weg zoeken ....
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Is het mogelijk om in te zoomen op een plaatje zonder dat je op het knopje 'horizontontaal' drukt?
Mij lukt het niet, zwaar irritant vind ik zelf.
Het lukt me ook nieteens meer om te connecten
Ik krijg de melding : 'Device Explorer detected a hanging connection proxy and closed it. Restart by refreshing device information.'
Ik kan refreshen wat ik wil, er gebeurt niks ..
Mij lukt het niet, zwaar irritant vind ik zelf.
Het lukt me ook nieteens meer om te connecten

Ik krijg de melding : 'Device Explorer detected a hanging connection proxy and closed it. Restart by refreshing device information.'
Ik kan refreshen wat ik wil, er gebeurt niks ..
[ Voor 47% gewijzigd door -Japser- op 03-09-2005 14:37 ]
Verwijderd
Om nog even terug te komen op het wegwerken van de ruis in een foto; op de site van Lasyk.net staat een mooi simpel programmaatje die de ruis perfect verwijderd...en 't is gratis 
LINK
LINK
Hey misschien is deze vraag al vaker gesteld maar als ik mp3 uit W800 delete dan blijven ze nog in playlist hangen... hoe kun je al die lege namen weghalen? Een voor een?
Ik heb net per ongeluk 2 IND bestanden weggehaald... is het belangrijk? Zo ja kan iemand het even opsturen naar donnykim@hotmail.com? BVD
Ik heb net per ongeluk 2 IND bestanden weggehaald... is het belangrijk? Zo ja kan iemand het even opsturen naar donnykim@hotmail.com? BVD
[ Voor 30% gewijzigd door DJkim op 03-09-2005 15:30 ]
Lucky Goldstar
Verwijderd
Niet het juiste topic misschien, maar weet iemand wanneer de W550i uitkomt? Die vind ik persoonlijk mooier dan de W800i
Hmm vreemd. Wil m'n memorystick met de adapter in een Medion kaartlezer doen, maar die herkent hem op 1 of andere manier niet. Wel via de telefoon zelf. Wat zou het kunnen zijn zodat ik hem alsnog via de kaartlezer kan lezen?
‹(◕‿◕)›
Beste mensen, ik wil mededelen dat ik vandaag het treurige bericht gehoord dat de Super Saturday van Telfort op 10 september NIET doorgaat!!!
Ik zou jullie nog op de hoogte houden, maar helaas is het dus niet mogelijk om een gratis W800 inc. TF 200 abbo (50% korting op je hele contract van 12 maanden) te krijgen.
Ik verwacht zelf dat er nog wel een Super Saturday gaat komen, maar wanneer...
Ik zou jullie nog op de hoogte houden, maar helaas is het dus niet mogelijk om een gratis W800 inc. TF 200 abbo (50% korting op je hele contract van 12 maanden) te krijgen.
Probeer het hier dan eens...Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:20:
Niet het juiste topic misschien, maar weet iemand wanneer de W550i uitkomt? Die vind ik persoonlijk mooier dan de W800i
Stop je de memstick wel ver genoeg in de adapter, hij verdwijnt er helemaal inGGS_106 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:27:
Hmm vreemd. Wil m'n memorystick met de adapter in een Medion kaartlezer doen, maar die herkent hem op 1 of andere manier niet. Wel via de telefoon zelf. Wat zou het kunnen zijn zodat ik hem alsnog via de kaartlezer kan lezen?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Het was ook te mooi om waar te zijnn00bs schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:34:
Beste mensen, ik wil mededelen dat ik vandaag het treurige bericht gehoord dat de Super Saturday van Telfort op 10 september NIET doorgaat!!!
Ik heb de k750i, en ik dacht ergens te lezen dat het verplicht is dat je telefoon een foto geluidje maakt!
Echter bij mij in stille modus is er geen enkel geluid te horen, is dit normaal?
Echter bij mij in stille modus is er geen enkel geluid te horen, is dit normaal?
||
Verwijderd
Dan ben jij ook al een mazzelpik;)Het mag officieel niet dat er geen geluid komt bij een foto maken,maar bij de T-Mobile versie hoor je ook nix als ie op stil staatStefanMarchal schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:28:
Ik heb de k750i, en ik dacht ergens te lezen dat het verplicht is dat je telefoon een foto geluidje maakt!
Kan me niet voorstellen dat dat in de Nederlandse wet staatStefanMarchal schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:28:
Verwijderd
ik heb de w800i binnen, wat een wereld van een verschil tussen de w800i en mn oude siemens c45
ik had nog 1 vraagje: als je een foto maakt, duurt het zo'n 5 seconden voordat hij echt een foto maakt, is hier een oplossing voor
ik had nog 1 vraagje: als je een foto maakt, duurt het zo'n 5 seconden voordat hij echt een foto maakt, is hier een oplossing voor
Verwijderd
ik heb een probleem waar ik niet uit kan komen,
ik heb een andere BT adapter gekocht ( van Belkin) dat ding Moet 100 meter bereik hebben, maar bij mij valt het bereik na een meter of 1,5 al weg (als ik met mini opera werk, staakt ie gewoon)
iemand een tip over drivers? en hoe kan ik eerder geinstaleerde nu zeker verwijderen?
ik had een sweex adapter, maar die kon net nie ver genoeg komen, dacht "ik koop een goeie " 100 mtr..
niet dus !!! iemand???
ik heb een andere BT adapter gekocht ( van Belkin) dat ding Moet 100 meter bereik hebben, maar bij mij valt het bereik na een meter of 1,5 al weg (als ik met mini opera werk, staakt ie gewoon)
iemand een tip over drivers? en hoe kan ik eerder geinstaleerde nu zeker verwijderen?
ik had een sweex adapter, maar die kon net nie ver genoeg komen, dacht "ik koop een goeie " 100 mtr..
niet dus !!! iemand???
Yup, gaat er helemaal in. Maar maakt het ook wat uit, Memorystick/Memorystick Pro-lezer met Memorystick DuoSpeedy-Andre schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:48:
[...]
Stop je de memstick wel ver genoeg in de adapter, hij verdwijnt er helemaal in
‹(◕‿◕)›
hoe test je dat dan. met je k750i dat maar 10 meter bereik heeft op een vlak veld?Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:24:
niet dus !!! iemand???
Hij zegt dat het signaal al bij 1,5 meter wegvalt dus dat moet wel te meten zijn vind je niet
Ik haal zomaar 8m, zo groot is de ruimte waar m'n pc staat.pang schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:02:
[...]
hoe test je dat dan. met je k750i dat maar 10 meter bereik heeft op een vlak veld?
Een verdieping hoger heb ik ook nog goed bereik, ik test dit door met een webbrowser een pagina te refreshen, als de verbinding weg is zie je dat meteen.
Je kunt ook een audio verbinding met je pc maken, dan bel je de K750i op en je neemt op met je pc (wel ff audio gateway activeren).
Zolang je jezelf nog over de pcspeakers hoort heb je een BT verbinding
Ik denk dat ik met m'n 100m dongle nog wel verder kom dan 10m, misschien ga ik dat met m'n laptop nog testen.
Verwijderd
Toch vaag... Ik kan met een MyCom BT Adapter minimaal 10 meter komen. En dan is het nog niet eens vlak maar met muren e.d. er tussen.ECiftci schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:54:
Hij zegt dat het signaal al bij 1,5 meter wegvalt dus dat moet wel te meten zijn vind je niet
Bij mij werkt het goed op 2 universele kaartlezers, het verschil is alleen het formaat volgens mijGGS_106 schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:37:
[...]
Yup, gaat er helemaal in. Maar maakt het ook wat uit, Memorystick/Memorystick Pro-lezer met Memorystick Duo

leuke woorden, weinig daden!.. Back up your storyVerwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:45:
[...]
Dan ben jij ook al een mazzelpik;)Het mag officieel niet dat er geen geluid komt bij een foto maken,maar bij de T-Mobile versie hoor je ook nix als ie op stil staat

Linkje naar 'wetgeving' waar dit nadrukkelijk zo vermeld is dat telefoons met cameras een geluid dienen te produceren wanneer er een foto mee wordt gemaakt
Je 4 weken zoektijd gaan nu in
Omdat Lubbers anders rare dingen gaat doen met z'n foonHacku schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:21:
En waarom is dat verplicht?
Verwijderd
Het shuttergeluid is natuurlijk wel voor af te dempen dmv 1 vinger, keuze te over welke, en dat reduceert het geluidsniveau met 90%. Dit houdt echter een beetje crappy vast, maar is 'n gulden middenweg.
Verder heb ik mijn quickshare plakkertje eraf gepulkt, omdat ik het een beetje kazig vind. Nu is de voorkant een stukje rustiger.
En ik vroeg me af of het mogelijk is om .txt files te lezen op m'n k750i. Ik heb ReadManiac.jar en *.*.jad en BookReader.jar. Ze installeren perfect, en hebben leuke functies, maar ik kan geen eigen txt files vinden en/of zoeken op m'n phone. Dat irriteert me omdat ik een grote fan ben van Douglas Adams, en alle boeken heb gevonden in ebook formaat.(ogen en oren afgeleidt in de trein, lijkt me mooi)
Wel is het gelukt om 1 (een) .txt file om te zetten naar een .htm (in feite is het gelukt om ze allemaal om te zetten, er werkt er maar 1)
Iemand anders hier wel goede ervaringen mee of oplossingen voor ?
Verder heb ik mijn quickshare plakkertje eraf gepulkt, omdat ik het een beetje kazig vind. Nu is de voorkant een stukje rustiger.
En ik vroeg me af of het mogelijk is om .txt files te lezen op m'n k750i. Ik heb ReadManiac.jar en *.*.jad en BookReader.jar. Ze installeren perfect, en hebben leuke functies, maar ik kan geen eigen txt files vinden en/of zoeken op m'n phone. Dat irriteert me omdat ik een grote fan ben van Douglas Adams, en alle boeken heb gevonden in ebook formaat.(ogen en oren afgeleidt in de trein, lijkt me mooi)
Wel is het gelukt om 1 (een) .txt file om te zetten naar een .htm (in feite is het gelukt om ze allemaal om te zetten, er werkt er maar 1)
Verwijderd
mmmm ik heb nu echt een probleem ik krijg me batterijklepje niet meer open
iemand een oplossing??? Ik had er een papiertje tussen gedaan omdat dat tegen het kraken zou helpen .. jammergenoeg helpte dat niet maar nu krijg ik me klepje niet meer open 
Iemand idee wanneer de nieuwe firmware komt geruchten gehoord dat hij er deze week al zou moeten zijn!!
Iemand idee wanneer de nieuwe firmware komt geruchten gehoord dat hij er deze week al zou moeten zijn!!
De w800i heeft zelf maar max 10 meter bereikVerwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:24:
niet dus !!! iemand???
Draadloze Bluetooth™-technologie
Draadloze connectiviteit tussen apparaten. Bereik: tot 10 meter.
Verwijderd
Met je linkerhand stevig vasthouden en met je rechterduimnagel bijna horizontaal tegen het (in het midden) grijze streepje rechts duwen.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:02:
mmmm ik heb nu echt een probleem ik krijg me batterijklepje niet meer openiemand een oplossing??? Ik had er een papiertje tussen gedaan omdat dat tegen het kraken zou helpen .. jammergenoeg helpte dat niet maar nu krijg ik me klepje niet meer open
Anders eerst het klepje een beetje naar links of rechts proberen te duwen door tegen de rechterkant van het grijze ding te duwen om die kant eerst los te krijgen (er zijn twee blokkeringen)
And if everything fails, RTFM.
Verwijderd
Mijn pc staat op zolder (2e verdieping) met de bluetooth dongle,
en helemaal beneden heb ik nog gewoon ontvangst.
Uitleg om txt bestanden op je SE K50i te zetten :Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:42:
1. Verstuur het txt bestand via BT naar je SE.
2. Accepteer het inkomend item op je SE
3. Nu is het txt bestand opgeslagen in Webpagina's in het telefoongeheugen
Om te bekijken: ga naar Bestandsbeheer, Webpagina's, Opgesl. pag's
Verwijderd
Blinheid niet aanwezig in Huize sugarlevi, BTd afwezig in Huize Sugarlevi. Checkt of datacable hetzelfde/gewenste effect geeft.Jeroenz18 schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:24:
[...]
Uitleg om txt bestanden op je SE K50i te zetten :![]()
1. Verstuur het txt bestand via BT naar je SE.
2. Accepteer het inkomend item op je SE
3. Nu is het txt bestand opgeslagen in Webpagina's in het telefoongeheugen![]()
Om te bekijken: ga naar Bestandsbeheer, Webpagina's, Opgesl. pag's
EDIT: geen succes. degene die het al deed, doet het nu zelfs niet meer. De .htm of .txt in opgeslagen pagina's doen het niet. Eerst omdat ze te groot zijn; ze opgedeeld in kleinere stukken gaf ook niet gewenst effect "Kan de geselecteerde pagina niet weergeven"
suggesties ?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 15:52 ]
Eerst zien dan geloven. Wacht nu al 3 weken op die telefoon bij 2call.MOL-20.000 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:27:
Net een mailtje van 2call.nl gehad en zij zijden dat ze maandag nieuwen lading w800i binnen krijgt.
Ik had gemaild hoe lang het ging duren en ze zeiden dat hij binnen 2 weken geleverd zou worden.
Ondertussen al 3 weken aan het wachten, daarnaast staat mijn status nog steeds op: In behandeling bij Vodafone.
Heb providers gebeld met betrekking tot nummerbehoud en deze zeggen dat het al een week rond is.
Beetje nalatig van 2call vind ik.
Zeer jammer....
Wat voor dongle heb je dan?Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:35:
Mijn pc staat op zolder (2e verdieping) met de bluetooth dongle,
Enne, iemand al bekend wat te doen met een Bluetooth vastloper of hoe dit op te lossen?
‹(◕‿◕)›
Zo'n vastloper betreft je foon, die moet dan ff uit en aan, anders herstelt ie niet.GGS_106 schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:39:
[...]
Wat voor dongle heb je dan?
Enne, iemand al bekend wat te doen met een Bluetooth vastloper of hoe dit op te lossen?
Bij mijn K750i (oude FW) lukt het me niet om vastlopers te krijgen, ik ben benieuwd hoe jij dat doet
Momenteel heb ik 2 BT dongles in 1 pc, een 'standaard' BT1.2 klasse 1 dongle met Widcomm drivers en een Cellink BTA-6030 BT2.0 klasse1 dongle, die het wint van de standaard dongle wat snelheid en bereik betreft (is bij MM voor €24 verkrijgbaar).
De Cellink werkt het beste als je een nieuw 'servicepack' download, want dan is ie up to date en stabiel
[ Voor 9% gewijzigd door Speedy-Andre op 04-09-2005 17:02 ]
Verwijderd
heb sinds gister ochtende de W800i... (eindelijk) en ik moet zeggen... de "gadget phone" ,B), werkt perfect... overal meer dan 4 streepjes bereik, batterij zit na dag gebruik (15 min belle + wa mp3 luisteren) nog op 94%... gaat goed!!!
Ik heb een K750i besteld, kan ik ook de radio op de nromale speakers zetten zonder dat ik de oordopjes in hoeft te doen? Net zoals je Mp3`s kan luisteren op je speakers. ( Ik heb namelijk gehoord van een vriend dfat het niet kan.)
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Ja hoor, je kunt de radio ook via de ingebouwde speaker gebruiken. Je moet de headset alleen wel aangesloten hebben omdat daar de antenne in verwerkt zit.
Verwijderd
De radio werkt alleen wanneer je je headset hebt ingeplugd. Deze fungeert namelijk als antenne. Je kunt dan de radio wel over de speaker laten gaan. Bij het afspelen van de mp3 hoeft de headset niet ingeplugd te zijn.....patrickkoning schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:57:
Ik heb een K750i besteld, kan ik ook de radio op de nromale speakers zetten zonder dat ik de oordopjes in hoeft te doen? Net zoals je Mp3`s kan luisteren op je speakers. ( Ik heb namelijk gehoord van een vriend dfat het niet kan.)
R1J002Nick Name schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:13:
Schraagen, kun je misschien je software versie posten?
Het grappige is dat heel veel mensen denken als ze een BT adapter kopen dat 100 m aankan dat je dat zomaat kan verbinden met een gsm dat 10 meter aankan.risp schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:20:
[...]
De w800i heeft zelf maar max 10 meter bereik
[...]
Verwijderd
Als ik op mn pc kijk hoeveel geheugen er zit in die 512 mb memory stick, dan geeft hij maar 336 MB aan...
hoe komt dat? en hoe los ik dit op
hoe komt dat? en hoe los ik dit op
Btw ...
De cellink adapters gaan rete hard bij de media markt .. ik heb mijne vorige week ik Utrecht gekocht toen lagen er nog minstens 50 .. nu nog 1 ! Iemand ze aan het inkopen en de prijs aan het opfucken ?
De cellink adapters gaan rete hard bij de media markt .. ik heb mijne vorige week ik Utrecht gekocht toen lagen er nog minstens 50 .. nu nog 1 ! Iemand ze aan het inkopen en de prijs aan het opfucken ?
Da kan ook zeker wel, alleen moet je niet gaan denken dat je dan ook wel ff 80 meter vanaf je BT adapter kan gaan zitten en nog steeds bereik hebt. Want dat is natuurlijk weer niet zo, je adapter kan (theoretisch) tot 100m maar je gsm maar tot 10, dus na 10 meter zal (waarschijnlijk/in theorie) de verbinding met je BT adapter (oftwel PC) wegvallen. Maar dat geldt ook voor WiFi enz. Tis zo sterk als de zwakste schakelpang schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:31:
[...]
Het grappige is dat heel veel mensen denken als ze een BT adapter kopen dat 100 m aankan dat je dat zomaat kan verbinden met een gsm dat 10 meter aankan.
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Dit topic is gesloten.